bato-adv
کد خبر: ۴۴۸۶۷۲

(عکس) ماجرای کشف حجاب شقایق نوروزی بازیگر سریال بیداری

(عکس) ماجرای کشف حجاب شقایق نوروزی بازیگر سریال بیداری
انتشار تصاویری از شقایق نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون که از کشور مهاجرت کرده در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران مواجه شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
شقایق نوروزی بازیگر نقش ترنگ در سریال بیداری که در خارج از کشور زندگی می کند عکسی هایی بدون حجاب منتشر کرده است.

بیوگرافی شقایق نوروزی

شقایق نوروزی با نام اصلی مرضیه نوروزی متولد سال ۱۳۶۳ در شهر شیراز بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شقایق نوروزی در رشته کارگردانی از دانشگاه سوره فارغ التحصیل می‌باشد. شقایق دهقانی در خانواده‌ای هنری بزرگ شده است و شقایق دهقانی با بازی در نقش ترنگ به دنیای سینما پا گزاشت.

شقایق نوروزی بازیگری که بیشتر با نقش ترنگ در سریال بیداری او را به یاد داریم در حال حاضر در فرانسه زندگی می‌کند و عکسی‌هایی بدون حجاب در صفحه مجازی منتشر کرده است.
 
(عکس) ماجرای کشف حجاب شقایق نوروزی بازیگر سریال بیداری

شروع فعالیت هنری شقایق نوروزی با سریال بیداری

نوروزی در سریال بیداری اولین کار هنری در بازیگری بود او در این سریال در نقش ترنگ بازی کرد و البته بعد این سریال این بازیگر خانم کم کار شد و سالهاست که از حوزه هنر بازیگری هیچ فعالیتی نداشت.

وقتی در تئاتر‌های مختلف دانشجویی بازی می‌کرد هیچ گاه فکرش را نمی‌کرد که روزی به عنوان یک بازیگر تلویزیونی معرفی شود و حتی شاید برایش عجیب بوده که در اولین تجربه تصویری اش، عهده دار نقش اول هم باشد. اما اتفاق و به قول خود او یک شانس باعث شد که بتواند یک تجربه دلپذیر را در سریال بیداری کسب کند. شقایق نوروزی بازیگر نقش ترنگ در سریال بیداری بود.

بازگشت شقایق نوروزی به تئاتر و کارگردانی

با وجود شهرتی که بدست آورد خیلی زود از صحنه تلویزیون کنار زده شد، به همین دلیل به تئاتر بازگشت و در چند فیلم تلویزیونی نیز ایفا کرد.

روایت شقایق نوروزی از زندگی شخصی و هنری خود

من در خانواده‌ای بزرگ شده ام که اکثر آن‌ها به هنر گرایش داشته اند و مجموعه بیداری، اولین تجربه تصویری من بود. به وسیله یکی از اساتیدم به آقای عظیم پور (کارگردان) معرفی شدم که در نهایت قرعه این کار به اسم من افتاد. پیش ار من حدود ۳۰۰، ۴۰۰ نفر تست داده بودند، چون آقای عظیم پور اصرار داشتند نقش ترنگ را کسی بازی کند که تا به حال دیده نشده است و من در مراحل آخر شکل گیری گروه به آن‌ها ملحق شدم.

افشاگری شقایق نوروزی از آزار جنسی

شقایق نوروزی در اسفند ۹۶ در مصاحبه در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت در ۱۲ سالی که فعالیت هنری می‌کرده و مخصوصا در کار ابتدایی خود مورد آزار جنسی توسط مردان در عرصه هنر می‌شده و از یک باند سازمان یافته در این زمینه در عرصه هنر سخن گفت.

این بازیگر پس از تایید اقامت اش در اسفند ۹۸ خود را یکی از قربانیان خشونت علیه زنان معرفی کرد که در سال‌های فعالیت خود در ایران تحت فشار بوده است. او می‌گوید به عمد جلوی فعالیت‌های او گرفته شده است

کارگردان سریال بیداری (بهرام عظیم پور) در واکنش به اتهامات آزار جنسی شقایق نوروزی گقت: هر کس دیگری به جای شما بود بعد از آن نقش یگانه به بالاترین جایگاه پرتاب می‌شد.

ماجرای طلاق شقایق نوروزی

بهرام عظیم پور کارگردان سریال بیداری در واکنش به صحبت‌های او نوشت: هر کس دیگری به جای شما بود بعد از آن نقش یگانه به بالاترین جایگاه پرتاب می‌شد. می‌خواهید ماجرای طلاقتان و نابودی و رها کردن همسرتان را گردن کارگردان‌ها بیاندازید!

خانم بازیگر حالا در آنسوی آب خود را یک فعال حامی حقوق زنان معرفی می‌کند و تلاش می‌کند بتواند با آگاه سازی مشکلات زنان را به حداقل برساند.

از وضعیت ازدواج و همسر شقایق نوروزی اطلاعات دقیق تری منتشر نشده است.

مهاجرت شقایق نوروزی

در نهایت بعد از سال‌ها تلاش، خانم نوروزی در سال ۹۶ وقتی ۳۳ ساله بود بار سفر بست و برای همیشه ایران را به مقصد بارسلونای اسپانیا ترک کرد و بعد از مدت راهی فرانسه شد.
 
(عکس) ماجرای کشف حجاب شقایق نوروزی بازیگر سریال بیداری
برچسب ها: شقایق نوروزی
نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
اميدوارم مطالبي كه مينويسيد يكبار ديگه اونو بخونيد يا بديد يكي ديگه هم بخونه اول متن شقايق نوروزي با شقايق دهقان قاطي شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
این خانم بازیگر بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
خب به مصاحبه چند سال قبل اقامتت حل شد حالا با این عکس تمدید شد حالا برو به عیش ات برس تا زمان تمدید اقامت بعدی . WE WISH U UNPLEASANT STAY
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
موندن در این کشور بجز مرگ لحظه به لحظه نیست خدایا دست مار را بگیر افریقایی جیبوتی بورکینافاسویی جایی ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
اولا همه می دونن که متاسفانه و افسوس که عالم عنر عالم کثیفی است اما باید کسی احمق باشد که حرف این خانم رو باور کنه؟ اگر در دوازده سالگی مورد تجاوز واقع شده چه مغز خری خورده بود که در نوجوانی و جوانی به این کار ادامه داده ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
در ضمن جالبه که بعد از مصاحبه مذکور ماجرای اقامتش حل شده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
اونقدر بازیگر مهممممممممممممی بودکه بعد از سه سال رفتنش رو مردم متوجه نشدن و حالا برای خودنمایییی و افتادن سر زبانها روسری اش رو از سر میندازه. بیچاره چه کنه اید یه جوووووووووووووووریی اعلام کنه لطفا یه نگاه بهش بندازین
من نه منم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
سلام. مطلب زیر را در پاسخ به یکی از بازدیدکنندگان سایت نوشتم که درج شد. دوباره ارسال میکنم تا امکان نظر دهی دوستان موافق و مخالف فراهم شود. البته اگر نگون بختان تیرانا نشین اجازه باتاب واقعی را بدهند.
قبول دارم که بی توجهی برخی از زنان و مردان به رعایت حجب و حیا در صجن جامعه آزار دهنده است اما بسیاری از همانهایی که حضور اجتماعی آزار دهنده ای دارند برای شرع و نماد ها و اسطوره های آن احترام قائلند. بی انصافی است که تمام کسانی که حجاب مورد علاقه ما را رعایت نمی کنند بی ارزش بخوانیم و آنها را از شئونات اخلاقی ساقط کنیم. قبول دارم که حجاب و رعایت آن برای زنان و مردان یک مطلوب اخلاقی است اما بخشی که آنرا رعایت نکرده و یا احیانا قبول ندارند لزوما بی اخلاق نیستند. در میان کامنتها دوستی اشاره به مبنا قرار ندادن شرع بعنوان مبنای حضور اجتماعی ما کرده است که بنظرم حرف درستی است. افراد دیندار در درجات مختلف دینداری هستند و تنوع و اختلافی که در برداشتهای مختلف از دین و قرآن وجود دارد موجب نوعی هرج و مرج می شود. فردی بی حجابیش را استناد به فهمش از قرآن میکند و دیگری که باحجاب است بر مبنای فهمش از قرآن و سیره نبوی بی حجابی یا بد حجابی دیگران را بر نمی تابد. هر دو گروه برداشت خود را درست می پندارند. مبنا آنچنانکه گفته شد قانون باید باشد که دربسیاری از موارد زندگی اجتماعی ما ازجمله پوشش ورود کرده است. اگر قانون را قبول نداشته باشیم باید تا زمان تغییر دموکراتیک آن همان قانون موجود را رعایت کنیم. اگر چه معتقدم آنچه در صحن و سرای جامعه می بینیم بد حجابی یا بی حجابی نیست بلکه نوعی حرکت آرام و هدایت شده به سمت برهنگی فرهنگی است که حجاب فقط یکی از مصادیق آن است.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۰۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
کارخوبی کرد رفت.
ناشناس
Italy
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
مثلا کجاش کار خوبی بود؟ سگ بازیش؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
بله واقعاً چرا چنین استعدادی (منظورم از گردنبد به بالاست) در ایران تلف بشه که حتی نمی تونی با سگت بشینی و برخیزی
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ما حق فکر کردن و مقایسه جامعه امروزی و جامعه عربی 1400سال پیش رو نداریم و فقط باید اجرا کنیم حتما خدا بهتر میدونه. تا انشالله در اون دنیا به آرامش و حوری ها برسیم.
سه شنبه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ایران دگر جای زندگانی نمی باشد...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
فکر نمی کنم سگ بازیش لطمه ای به کسی بزنه یا به کسی ربطی داشته باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
رفت که با امثال تو که سگ بازی را شنیع می دانید اما دزدی و اختلاس را حلال محشور نباشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اره خب بس که بی لیاقت و وطن فروش هستن نباشند بهتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
شرش کم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
این سریال های دوزاری تلویزیون را کسی نگاه نمی کند که حجاب و بی حجابی هنرپیشه اش مهم باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
تو این سریالهای دوزاری بازی میکنن بعدش ادای رابرت دنیرو یا نیکول کیدمنو در میارن
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
مقایسه کنید دوعکس بالاراباحجاب اسلامی یاباموهای آشفته وسگ
۰
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
عکس آخری رو ندیدی؟ حالا تو مقایسه کن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اینجوری که نشسته خطرناکه چون خیلی ها این روزها مشکلات معده دارند ممکنه حرکتی سر بزنه که سگ هم از آدم فراری بشه
حمزه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
سگ شرف داره به یک سری طرز تفکر و منجمدمغزی
ع الف
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
من مقايسه كردم
عكس بالا كسل كننده استو نشان ميده محدويت هاي جامعه رو براي زنان بيچاره ما
عكس پايين پر است از اميد به آينده و نشان ميده چقدر خوبه كه ما به زنان حرمت بذاريم و اجازه بديم پوششونو خودشون انتخاب كنند
عكس بالا حاصل فشار حكومت و ايجاد دو رويي در نتيجه ان است
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
موهای آشفته و آن سگ، به حجاب اجباری و زوری بسیار و بسیار شرافت دارد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
شما مقایسه کردی به چه نتیجه ای رسیدی؟
ناشناس
United States
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خوب است به خدا حرمت بگذاریم و اجازه دهیم پوشش ما را او انتخاب کند ع الف جان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
سگ شرف داره به بعضی از ادمهای بی حجب و حیایی که منتظر فرصت برای خودنمایی هستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
چقدر هم شبیه پت اش است مخصوصا چشماش و طرزنگاهش
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ایکاش می شد منم زودتربرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
راه بازه و جاده دراز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ما با فرار کلیه مغزها مخالفیم.
نرو حسن، نرو
ما را از کامنت های راه نزدیک خودت محروم نکن حسن بمان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
به قول معروف. هر کسی میخواد بره بره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
نه عزیزم راه باز و جده دراز نیست وگرنه خیلیا دوست دارن برن با کمترین ارزش پول ملی کشوری که در دنیا یکی از بدترین وجهه ها را داره به این اسونی نیست رفتن
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اون راه بازو نشون بده منم برم
باز نیست اما خیلی درازه بالام جان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
کاشکی میشد زودتر بری
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
جناب سردبیر محترم!
حرمت حریم زبان فارسی و احترام به مخاطب وظیفه اول شماست نه درج خبر ! آخه گزاشت!!!! بعدش یه جا نوشتید شقایق نوروزی و یه جا شقایق دهقانی بالاخره کدومش؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
این یعنی آنکه ممکن است فردی یا گروهی مدتی به ظاهر و به اجبار با شما همراهی نمایند اما واقعیت چیز دیگری است.

در واقع عرض خود می برید و زحمت ما می دارید.
ناشناس
United States
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
آفرین بر شما. لب مطلب را فرمودید. امثال اینها تصورشان این است که چون داغ ایرانی روی پیشانی کسی خورده حق ندارد در سایر ممالک هم حجاب نکند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
آفرین همین وبس
محمد - اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ای که درووودد بگم تا به عرش . زنده باد هنرمند عزیز . حق نگه دارت .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
باز هم "فرار مغزها" و نمایش توانایی و پتانسیل های بسیار در کشورهای دیگر.
حیف نبود چنین سر "پرمغزی" زیر روسری مخفی بماند؟
محمد ماکویی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
مشکل مخفی شدن مغزها زیر روسری نیست. مشکل مخفی شدن مغزها زیر دامن ریا و دورویی و تزویر اجباری است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دامن!
وااای
زشته
ح.م
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خاک بر سر مردمی که این دختره مغزش باشه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
واي واي واي واي الانه كه بره جهندم
حسن خان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
مقزی شما مقز...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
مطلبی با اینهمه اغلاط و اشتباهات املایی و انشایی و محتوایی، نوبره دیگه!!!؟
بنده خدا شقایق دهقان! چند بار اسمش بی دلیل وسط این مطلب ذکر شده!
اصل موضوع هم که مربوط به ۲ سه سال پیش هست!
فرارو دیگه برای جذب مخاطب دست به انتحار نزن... اعتبار چیز ارزشمندیه...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
فوضولی موقوف!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
خوب خودش عکس فرستاده با سگ که روی سگ ما را بالا بیاره هی فضولی کنیم بدون توقف برای فکر
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
حالا فرارو چقدر گرفته ای که حقیقت را بپوشانی و به نفع بیماران جنسی و رانت خوار کشور تبلیغ کنی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
پاراگراف دوم کلمه آخر، گزاشت؟!!!!!!!
بی سوادهای فرارو گذاشت درسته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
تازه چند بار هم نوشته شقایق دهقانی !!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
عمدیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
لعنت بر کسی که آزار جنسی را در دنیای نامردهای مردنمای شیک پوش کلاکت به دست حرف مفت زن با کلاس بی شرف اول بار کلید زد. امیدوارم دست خالی از دنیا نرود و آنچه با دیگران کرد هزاران بار بر سر خودش پیاده شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اون زهرا امیر ابراهیمی بود..اطلاعات غلط ندین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ایول
احسنت
آفرین
چشمای زنده شون به جسم مرده شون نگا کنه.انشالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
حجاب یک مساله شخصی است و هر کس دلش بخواهد می تواند آن را انتخاب کند و هر کس دلش نخواهد هم آزاد است پوشش خود را انتخاب کند. در قرن 21 این اخبار خاله زنکی که هیچ نفعی به حال مردم ندارد، چه موضوعیتی دارد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
دقیقا. و ضمنا این خانم ها "کشف" حجاب نمی کنند، انگار از اول محجبه بودن بعد برش داشتن. اون حجابه زوری بوده الان خود واقعی اون خانمه با لباسی که دلش میخواد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
این حرف البتہ حرف شیک و قشنگی است ولی چیزی کہ حد و حدود حضور اجتماعی ما را مشخص میکند قانون است۔ اگر در قانون موجود حدی برای پوشش و حجاب پیش بینی شدہ است ہمہ صرف نظر از دیدگاہ شخصی باید تبعیت کنند۔ این خانم ہم مطابق قانون ہمانجا زندگی میکنند۔ اگر چہ معتقدم سلبریتی ہا تعہد اخلاقی و اجتماعی ضعیفی دارند و کشف حجاب آنہا اتفاقی نیست کہ بصورت یک خبر زرد پوشش دادہ شور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
کاش این روزها بیشتر به رعایت حقوق هم دیگه و حفظ ارزشهامون توجه کنیم.
قطعاً بهم زدن هنجارها در بلند مدت بنفع هیچکس نخواهد بود.
اشکال نداره، ایشون قوانین و هنجارهای ایران رو قبول نداشته و مهاجرت کرده به جایی که مطلوبش بوده، اما بهم زدن قواعد بازی به ضرر همه ماست.
ناشناس
France
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
حجاب یک مساله شخصی نیست. به شرع کاری ندارم چون برداشت ها از شرع متفاوت است و نمی توان دیدگاه شخصی افراد را مبنای حدود و ثغور امور اجتماعی قرار داد. مبنا قانون است . اگر در قانون اشاره یا تاکیدی بر حجاب مردان و زنان شده است همان باید مبنا قرار گیرد. ضمن اینکه درج این خبر که خانمی که زمانی در سریالی بازی کرده و الان در خارج حجاب برداشته چه اهمیتی دارد؟ متاسفانه فرارو روز به رزو زرد تر از قبل می شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
قانونی که برگرفته از شرع هستش به نوع لباس انسان هم کار داره و همین موجب میشه انسان آزاده دچار تعارض بشه که چرا باید یه نفر دیگه حتی ساده ترین حق انتخاب رو ازش بگیره. اتفاقا قانون اومده که روابط بین انسان ها را ساختار بده نه اینکه توی زندگی شخصی شون دخالت کنه. ماهیت قانون باید سکولار باشه و نباید دین وارد قانون بشه چون نتیجه ش میشه همین وضعیتی که الان دچارش هستیم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ناشناس 12:48
این که چیزی در قانون ذکر شود، لزوما معنی درست بودن و یا حتی تایید مردم را نمی دهد.
قوانین بسیاری بوده اند که غیر انسانی و یا ناعادلانه و اشتباه بوده اند. مانند قانون برده داری چه در گذشته دور و چه در گذشته نزدیک مثلا در آمریکا و برخی کشور های دیگر.
قانون بد نهایتا با قانون خوب جایگزین خواهد شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
و البته واژه "خاله زنک" توهین آمیز هست
لطفا بفهمید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
حجاب سلیقه نیست... دستور اجتماعی قران و خداست..... مثل امر به دزدی نکردن....مثل امر به خیانت نکردن....مثل امر به مال یتیم نخوردن...
و مخصوص زمان خاصی نیست....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خواسته بشر نسبت به خواسته خدا ارجحیت داره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ناشناس 09:48 عزیز
این تعریف "خاله زنک" از فرهنگ معین هستش. اگه ایشون رو قبول داری به عنوان فرهنگ نویس البته.
( ~. زَ نَ) (ص مر.) (کن .) شخص دارای رفتار و گفتار مبتذل ، سخن چین و پی گیر موضوع های بی اهمیت و غیرجدی .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
سلام
باوركنيد كه
1- درامورشخصي كسي دخالت نكنيد سفارش بزرگان برهمين موضوع است
2- ازكجا معلوم كشف حجاب يك اعتراض بدون سر و صدا ودرگيري است
3- طرف 33سال دارد فكر مي كنيد الان دختران كه سن ازدواجشان و عدم بچه آوري شان و طلاق كمتر از كشف حجاب است.
درآخر همين بس كه قبول كنيدخوب عمل نكرديد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
خوش بحالش کاش منو خانوادم هم امکان مهاجرت داشتیم حالا فرانسه و اسپانیا هم نشد ترکیه و آذربایجان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
تاجیکستان و ترکمنستان هم خوبه , فقط بزارین برم من
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
افغانستان میپذیره زود پاشو برو تا ظرفیتشون تکمیل نشده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
با پاسپورتی که روحانی ساخته افغانستان هم قبولت نخواهد کرد تو همین کشور خودت بمون و بساز!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
پاکستان و افغانستان!
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ناشناس 14و پنجاه و خورده ای:برو ببین تاجیک و یا ترکمن رات میدن؟پاسپورتت الان از دفترچه یادداشت هم بی ارزش تره!
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
شقایق دهقان کیه؟ من کیم؟ اینجا کجاست؟ احمد ذوقی کجا رفت؟ اینورا پارک کجاست؟ پارکتون رو عوض کنید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
مطلب طنز بودس
امین میرزائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
سردبیر فهیم فرارو ! سلام .

ایشان توسّطِ مردِ بی شرفِ گرگ صفتی آبلمبو شده اند . چرا انتقامش را با آبلمبو کردنِ سگِ بدبختِ عکس بالا می گیرند ؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
جناب میرزایی
من فکر میکنم قضیه بر عکس بوده است و ایشان مرد بی شرف گرگ صفت را آب لمبو نموده اند. اگر خوب به عکسها دقت کنید متوجه میشوید
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
آقای امین میرزایی
برای شما با طرز فکر وادبیات سخیفتان، متاسفم.
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
انسان به کجا می رسه که نهایت آرزو یش می شود لخت شدن مثل حیوان وباز ی با سگ
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
آخ كه تو خودت چقد آرزوي اين لخت شدن رو داري.يعني از كلمه كلمه حرفات حسرت لخت شدن به مشام ميرسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
شاید این عکس العمل انفعالی افراد است در مقابل سگ هایی که لخت نشده سرگرم حیوان بازی با دیگران می شوند. می تونید با این سگ ها در بیفتید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
مریض فکری هستید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
خاک بر سرت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
خاک تو سر ارسالی برای ندا بید یا برای محسن یا ناشناس های محجوب و ماخوذ به حیاء یا همه خدانشناس ها؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
حاج ندا داشتیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
انسان به کجا می رسد که خود و کلی آدم بی گناه را با بمب منفجر می کند تا به بهشت برود!
انسان به کجا می رسد که زندگی را بر همه سخت و دشوار کند، تا فقط دنیا مطابق با ایدئولوژی او اداره شود!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
تو ببین به کجا رسیدی که پای ۲۸ تا گوشی نشستی و حقوق میگیری به اسم دخترونه کامنت بزاری
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
فقط من تو ایران موندم... نمیدونم چرا غیر از افغانی‌ها کس دیگه به ایران مهاجرت نمیکنه؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اونها هم دیگه به اینجا نمیان! خیلیهاشون با هزار بدبختی دارن جون میکنن برن ترکیه یا هر جای دیگه ای غیر ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اسمش رو تو متن به اشتباه شقایق دهقان نوشتید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
حالا شما ببخش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دهقان کشاورز روستایی فرقی نمیکنه
شقایق همه جا هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
موضوع دهقان نیست. فرارو می‌خواهد مردم مثل شتر مرغ باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
جالب است آزار جنسی در کامنت ها به خوبی مشهود است او هم دختر کسی هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
بله گلشیفته فراهانی دوم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
عذر استیرم "چی چی" شیفته فرمودید؟ گل شیفته؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
زششششته.
این اینیستاگرام همه را بدبخت کرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
آقای دولت
آقای بورس
شما چرا زورت فقط به بورس میرسه 2 مااه تمام سهامدارها دارن ضرر میکنن
جلوی شاخص رو توقف نمادهای بزرگ میگیری که منفی بخورن
و شاخص درجا بزنه
پس چرا نمیتونی کاری بکنی که خودرو درجا بزنه

انگار قدرتت فقط به بدبختها و فقرا میرسه
بترس که این پولها فردا از بورس خارج بشه و فروپاشی اقتصادی اتفاق بیافته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
نمی دانم آیا کسی متوجه ارتباط بسیار نزدیک بین این مطلب و آگهی تبلیغاتی آخر آن شده یا نه؟ فی الواقع به نظر می رسه چنین مطلب سخیف و بی ارزشی، هدفی جز بیشتر دیده شدن و بیشتر مورد توجه واقع شده آن آگهی ندارد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اگهی های تبلیغاتی در برخی سایتها با توجه به سایتها و مطالبی که شما مشاهده میکنید و با استفاده از ردگیری شما به نمایش در می آیند. بنابراین تبلیغی که شما می بینید ممکن است با تبلیغ شخص دیگر که همان مطلب را می بیند متفاوت باشد. این مورد در مورد سایتهایی که سامانه تبلیغی یکسانی دارند بیشتر دیده می شود زیرا امکان رصد شما در سایر سایتها نیز فراهم می شود و یک لیست از علاقمندی های شما نگهداری می شود.
ناشناس
United States
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
جه جالب. شما با دید آقای رایفی پور متوجه این ارتباط شدید؟ بهتره کمی اطلاعات فنی تون رو بالا ببرید. بات اینکارو میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
تبلیغ کجاست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
بابا این کج مغزها رو جدی نگیرید. رقمی نبوده و نیستند.
ناشناس
United States
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
کج مغز امثال شما هستند که حتی در کشور خارج هم به حجاب ملت کار دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
آری انسان وقتی ازدایره ی انسانیت وکرامت پابه عرصه حیوانیت وخریت گذاشت همین میشود!!.
ناشناس
United States
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
یعنی کسی که مهاجرت کرد حجابش را کنار گذاشت رفته تو دایره حیوانیت و خریت؟ خود همین جمله کاملا نشون میده کی تو کدوم دایره است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
احسنت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ادب مرد به از دولت اوست
جویان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
یعنی وجود نامطبوع انسان نماهای خودبرتربینی مثل تو، برای توجیه تصمیم و اقدام ایشون کافیه
ناشناس
Afghanistan
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
شما ایرانیها ادعای وطن پرستیتون گوش فلک را پر کرده ولی تا که فرصت یافت می کنید زود وطن را ول میکنید و لی وقتی یک افغانی در ایران می بینید زود میگید چرا نمی مونید کشور را اباد کنید و جای ما را تنگ کردید
عاطفه
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
شما به عنوان رسانه باید پیگیر انواع آزارهای جنسی در حرفه سینما و تلویزیون با‌شی، نه حرف های خاله زنکی. ضمن اینکه کارگران توضیحی درباره این موضوع نداده و فقط گفته رسوندم به اوج باید تشکر هم بکنی، خوب به چه قیمتی، آزار جنسی چی می شه؟ اوکی است از نظر آقای کارگردان؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ظاهرا تو سینمای ایرانی به همه تجاوز شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
تو ایران به همه تجاوز شده فقط خبر نداریم
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اگه اینجوره پس چرا همه میخان بیان سینما؟ احتمالا تجاوز شدنو دوست دارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
نه واقعا نمیخوان تجاوزیده بشن فقط احساس می کنن تجاوز برای همسایه است و به دامن آنها نمی رسه. ضمنا اسپری فلفل همراه دارن نمی دون که آن بی شرف کارکشته بی ناموس طوری می تجاوزد که چند سال بعد طرف میفهمه اون کار اسمش تجاوز بیده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
جمله آشنا :ما پاک ترین سینمای جهان را داریم!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
برای مرد ها هم همینطوره؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
کلا نظرات رو میشه به دو بخش تقسیم کرد:اونایی که تو ایرانن از ایران تعریف میکنن و اونایی هم در خارجن و از خارج تعریف می کنن
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
این ناشناس با اون پرچم‌ زشت‌آمریکا چرا زیر نظر هرکسی نظر میده واقعا فکر کردی عقل کلی نه عزیزم تا مغز و استخوان استثماری.البته ممکن هست سایت اصلاحات فرارو جملات من را با حقوق بشر در تضاد بدونه و نگذاره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
نظرت درباره پرچم کمنیست چین و روسیه چیه؟ اونها قشنگن
.
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ببین امریکایی ها با ما مشکلی ندارن بیچاره ها ترامپ فقط مشکل داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
این یارو پرچمی توی گوشی موبایلش فیلترشکن نصب کرده.... پرچمی شده... خخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
یه روزی به زور روسری بر میداشتن
حالا به زور روسری سر میکنن
اگه همین حالا حجاب آزاد بشه
میفهمی چند درصد واقعا باحجاب هستن
حالا که حجاب زوریه این وضعشه اگه آزاد بشه چی میشه؟
ولی هر چیزی زوریش بدرد نمیخوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
آزاد بشه وضع مملکت از اینکه هست بهتر میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
یه روزی این مسئله حجاب هم حل خواهد شد و همه خواهند فهمید مشکل کشور نه حجاب و نه سگ گردانی بلکه مشکل ما ایرانیها فرهنگ غلط و عقب مانده ای است که مشکلات اساسی اقتصادی و سیاسی را رها و به مسئله های کوچک فوکوس کرده ایم
طبیعی هست در کشوری که اکثرین ان به اسلام و قوانین ان پایبند هستن زنانشان حجاب را بر بی حجابی ترجیح بدهند قوانین سکولار هم اگر واقعا سکولار و بدون دخالت باشد باید آزادی انتخاب پوشش را به مردمش بدهد
ناشناس
United States
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
مدرسه هم زوری است ولی خیلی خیلی بدرد می خورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ناشناس ۱۴:۲۶ مدرسه زوری بدرد نمیخوره، یعنی چون معلم بلد نیس و اینکاره نیس مجبوره زور رو چاشنی کارش کنه
بقول معروف: درس معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریزپای را
وضعیت حال مملکت ما حاصل زورچپانی هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ناشناس ۱۴:۲۶
شاید هم بعضی چیزا زوریش خوب باشه! مثال مدرسه چالش برانگیزه!
امین میرزائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
سردبیر فهیم فرارو ! دوباره سلام .

از آنجا که حضراتِ خوانندگان نکته بحثِ بنده را متوجّه نشدند ، آن را به عربی و انگلیسیِ سلیس ترجمه می کنم که اسپانیائیها بفهمند !

اصحابِ cave با کلبشان به کهف اندرون شدند ، ایشان چرا با dogشان از cave بیرون رفته اند !؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
توی لغت cave بعد از c اگه r اضافه کنید معنی درخواست و التماس میده یعنی crave حالا توی crave اگه جای r و a رو عوض کنید معنی تراشیدن و حکاکی میده یعنی carve
همینجوری خواستم یه چیزی به این دنیا اضافه کنم همین!ً! خخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
امین آباد را آباد تر کردید
ناشناس
United States
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
فرارو اگر زرد نبود، به انتشار مهملات جنابعالی و سانسور نظرات جدی ذیل مطالب مختلف نمی پرداخت.
ناشناس
Canada
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
به نظر من آنهایی که تو ایرانند متوهم هستند و آنهایی که در خارج زندگی میکنند اغراق میکنند . هر کشوری نکات مثبت و منفی داره. بهترین کشور برای ایرانیها همان ایران دوست داشتنی خودمان است. تا وقتی تو ایرانیم متوهمیم و فکر میکنیم اروپا و امریکا سرزمین موعود هستند. وقتی میفهمیم که دیگه دیر شده و در پیچ و خم زندگی گرفتار شده و راه بازگشت نداریم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
این نظرشماباارزشتره تابقیه چون خودت تجربشوداری
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اکثریت افرادی که به دلایلی از ایران مهاجرت یا فرار کرده اند از زندگی خود در خارج راضی نیستن من برای این گفته ام هزاران دلیل مستند دارم و الان حسرت ایران را میخورن
شما ایرانی که در ایران این نظر را میخونی قدر زندگیتو در وطنت بدان مشکلات زیادن ولی میشه با همکاری و انتخاب درست مشکلات را یکی یکی حل کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
بابا این هایی که با یک پرچم دیگه می آیند و نظر می‌نویسند. همینجا توی ایران نشستند. فقط یادشان رفته از فیلتر شکن بیایند بیرون!!
به محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
انتخاب درست هم حتما رئیسیه...شماها دست بردار نیستید؟
3 تا دزد که جلو چشم ما سر سهمشون دعوا میکردن الان یکیشون رییس قوه مجریه هست، یکی رییس قوه قضاییه اونیکی رییس قوه مقننه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
با فیلتر شکن اومدی که پرچمت ایران نزده ازتوهم بیا بیرون :))
ناشناس
Netherlands
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
انسان اگر تنبل نباشه و کلاهبرداری نکنه ! مطمئنا در امریکا اروپا استرالیا موفق میشه
من برای شما 1000 مثال میتونم بزنم که ایرانی هایی رفتن خارج از ایران موفق هستن و در رفاه زندگی میکنن
مطمئنا کسی که تنبله یا دزد و کلاهبردار هست تو خارج از ایران جایی نداره
شما الان صبح تا شب تو ایران کار کن هر چی در بیاری فرداش ارزش پولت کمتر شده
کجای دنیا اینطوریه؟
حتی کشورهای جنگ زده اینطوری نیست
ناشناس
Thailand
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
آدم دنبا ناشناخته هاست. خودش باید تجربه بکند. حق و دارد برود ولی بشرطی که مجبور نشود طوری برود که راه برگشت نداشته باشد. صدها هزار ایرانی هستند که می خواهند آزاد رفت و آمد بکنند ولی این آزادی از آنها گرفته می شود. مثل همین چون روسریش برداشته اون یکی تو یه رسانه ای گفته بالای چشم نظام ابروی و و و و و.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
برن گمشن بی ارزشها تا بخواهید از این زنها تو خیابون پرن اما من از سایت فرارو تعجب می کنم که این همه اخبار مهم هست چسبیده به این خبرهای بی ارزش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
فرارو برای جذب مخاطب هر سوژه ای را تیتر میکنه حجی جون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
این خبرگزاری ها پاک همه را ضایع می‌کنند. مثل خاله زنک های سرکوچه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ناشناس 19:30 انگل هایی مثل شما خودشون جزء کثیف ترین قشر جامعه هستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
این اخبار واقعا بی ارزش وسخیف هستند من تا این لحظه این خانم را نمی شناختم فقططططط بحثها واظهار نظرهای مردم خیلی برام جالبه،کاش مسئولین اینارو میخواندند چون حرف دل مردم است بدون ترس وسانسور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
سلام برادر یا خواهر عزیز
قبول دارم که بی توجهی برخی از زنان و مردان به رعایت حجب و حیا در صجن جامعه آزار دهنده است اما بسیاری از همانهایی که حضور اجتماعی آزار دهنده ای دارند به شرع و نماد ها و اسطوره های آن احترام قائلند. بی انصافی است که تمام کسانی که حجاب مورد علاقه ما و شما را رعایت نمی کنند بی ارزش بخوانیم و آنها را از ارزشهای اخلاقی ساقط کنیم. قبول دارم که حجاب و رعایت آن برای زنان و مردان یک مطلوب اخلاقی است اما بخشی که آنرا رعایت نکرده و یا احیانا قبول ندارند لزوما بی اخلاق نیستند. در میان کامنتها دوستی اشاره به مبنا قرار ندادن شرع بعنوان مبنای حضور اجتماعی ما کرده است که بنظرم حرف درستی است. افراد دیندار در درجات مختلف دینداری هستند و تنوع و اختلافی که در برداشتهای مختلف از دین و قرآن وجود دارد موجب نوعی هرج و مرج می شود. فردی بی حجابیش را استناد به فهمش از قرآن میکند و دیگری که باحجاب است بر مبنای فهمش از قرآن و سیره نبوی بی حجابی یا بد حجابی دیگران را بر نمی تابد. هر دو گروه برداشت خود را درست می پندارند. مبنا آنچنانکه گفته شد قانون باید باشد که دربسیاری از موارد زندگی اجتماعی ما ازجمله پوشش ورود کرده است. اگر قانون را قبول نداشته باشیم باید تا زمان تغییر دموکراتیک آن همان قانون موجود را رعایت کنیم. اگر چه معتقدم آنچه در صحن و سرای جامعه می بینیم بد حجابی یا بی حجابی نیست بلکه نوعی حرکت آرام و هدایت شده به سمت برهنگی فرهنگی است که حجاب فقط یکی از مصادیق آن است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
کاش آزار دهنده جنسی کره بز را معرفی می کرد با دو حرف (مثلا بجای پایگاه فرارو، پ. ف) که این روزها خیلی معمول شده تا میدادیم کرونا به ریه ها و نفَسِش آزار جسمی کنه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ناشناس 17:06 سلام بر شما.
حرف درستی زده اید.شرع نمی تواند مبنا باشد زیرا خود شرع تنوع افکارو برداشت های گوناگون را برسمیت میشناسد. شرع باید در لباس قانون درآید تا بعنوان میثاقی اجتماعی مبنای زندگی اجتماعی ما قرار گیرد. به نظر من بخشی از دلیل بی حجابی یا بد حجابی بانوان بخاطر قانون گریزی موجود در نهاد ما ایرانیان است. معتقدم حتی در صورت ضدیت یک امر قانونی با دیدگاه شخصی مان باید از قانون تبعیت کنیم اگر چه قانونا همه حق دارند بند یا بندهایی از فانون را در بحث های نظری به چالش بکشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ترنج درسته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
قانون گریزی موجود در نهاد ما ایرانیان؟؟؟!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
قانون وقتی ارزش داره که برای همه باشه و همه رو با یه چشم ببینه نه یه عده خودی باشن و یه عدع نخودی
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دوست عزیزی که حرف از قانونی شدن حجاب می زنی.
پوشاندن لباس قانون به حکمی که آزادی را از مردم سلب می کند، کمکی نخواهد کرد.
جهت یادآوری، برده داری نیز روزی در آمریکا قانون داشت ولی نهایتا کسی نتوانست به صرف وجود قانون برای آن، آن را حفظ کند.
احکام و قوانینی غیر منطبق با اصول بشری، دیر یا زود حذف می شوند.
پژمان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خیر همون ترنگ درسته ترنج معرب(عربی شده) ترنگ است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
برده داری هم روزی قانون بود!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
قانون برای به بند کشیدن و سلب حقوق شخصی افراد وضع نشده برای نظم دادن به جامعه وضع شده . در رژیم های استبدادی هست که شخصی ترین حقوق افراد هم به صورت قانون درمیاد ولی جایی که قانون باید وارد عمل بشه و جلوی تضییع حقوق افراد یا بی قانونی و قانون شکنی رو بگیره یا الکن هست یا خودش موجب هرج و مرج
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
قانونی که جنبه تبعیض داشته باشه و بخش قابل توجهی از مردم هم اونو قبول نداشته باشند باید تغییر بکنه اینو بعد از چهل سال درک نکردید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
نکنه انتظارداشتیدبا مقنعه وبرقع عکس مینداخت!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
مگه حجاب قبلاًکشف نشده که الان مدعی کشف حجاب توسط این خانم هستید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دمت گرم نکته مهمی رو اشاره کردی. مگه نمیگن زمان پیامبر کشف شده و تو قرآن اومده پس اینا چی میگن این وسط؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دمش گرم ری د م تو حجاب
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ناشناس 8:42 روحت شاد!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اینکار را بر خودت و تربیت خانوادگی ات انجام بده....
فرارو خجالت بکش....
اخلاقی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خدا را شکر که مخالفان حجاب از جمله افراد بی مایه و نزاکتی مثل شما هستند.
به یاد داشته باشید حجاب امر صریح خداست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
توهين نكن عزيز. حجاب يك موضوع شخصي است همانطور كه به بي حجاب نبايد توهين كرد به باحجاب هم نبايد توهين كرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
شما هم از جنس کسایی هستی که به بد حجابها توهین میکنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اخلاقی محترم لطفا آیه مربوط به حجاب رو ذکر کنید. از کجا میارید میگد دستور صریح خداست . ما در قرآن چیزی به عنوان حجاب نداریم . در تاریخ دین هم اگر مطالعه کنید تا مدتها چیزی به اسن حجاب سر برای خانمها وجود نداشته بعد یه دفعه علما تصمیم گرفتن خانمها یه چیزی هم سر کنن. واقعا اگه این احکام محدود کننده در مورد آقایان هم وجود داشت اینقدر آروم بودنو صداشون در نمیومد. خدا خودشم مونده تو این قانونایی که به اسمش وضع کردین
بهجت
United States
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
هنر این خانم نمایش موهایش است اگر هنر دیگری داشت به نمایش موهایش متوسل نمی شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خیلی بی ربط بود نظرتون واقعا داشتن یا نداشتن حجاب یک عقده است نه هنر یا بی هنری
یعنی الان ما که مجبوریم حجاب داشته لاشیم همه هنرمندیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
یعنی الان همه هنرمندان و دانشمندان جهان حجاب دارند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
حیف نیست همچین دخترخوشگلی زیر حجاب بمونه؟ خداییش خیلی جیگره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
بله... باید از زیر حجاب بیرون بیاد.... تا شاید عطش شهوانی هرزگانی مثل تو را رفع کنه.....اما این روش مثل آب شور عطش شهوانی تو و امثال تو را بیشتر میکنه.... شرافت آن خانم را نیز بر باد میدهد....
ح.م
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
Thailand
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
مردم با دیدن زیباییهای خلقت لذت می برند حالا یک درصدی هم ممکن با دید محرک جنسی نگاه بکنند. یک خانمی که خوانندگی می کنی می گفت خدا به من این صوت زیبا را داده که بخونم مردم را شاد بکنم چرا باید ممنوع باشه. بنده که اینها را می بینم احسن می گم به خالق آفریننده زیبایی. خودمان که نیستیم حداقل در دیگران ببینیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
چه سینمای پاکدستی در ایران هست!!!

دولت پاکدست هم داشتیم ... قدیما
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دوستان عزیز؛
توهین نکنید و انگ نزنید که حجاب یک مسئله کاملا" شخصی است و ربطی به کسی یا کسانی ندارد. ایشان اختیار خودش را دارد.
ناشناس
Netherlands
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اینا رو ولش کن ما رکورد زدیم
امریکای بدبخت با تو هستم ریال ما گرون تر از دلار شده
برین بمیرین
مرگ بر امریکا !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
این خبر حداقل برای سه ماه پیشه و اینکا اصلا ایشون کی هستش یه سریال بازیکرده همین
ناشناس
United States
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اول اینکه موضوع شخصیه بعدم مهم نیست چند وقت دیگه تو ایرانم ازاد میشه
مثل ویدئو...
مثل ماهواره...
مثل اینترنت و اپ هاش...
جهانی شدن رو دریاب
ناشناس
Switzerland
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دوره جهانی شدن گذشت
الان دوره بقاست.
البته اگر قدرتمند باشی!
میگی نه فقط به جهان بعداز کرونا بنگر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
من 40 ساله نفهميدم چطوري تو فيلماي صدا و سيما اهالي خونه با مقنعه و چادر ميچرخن و با همون لباسا ميخابن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
همون طور که مردا تو خونه شلوارک نمی پوشن
ناشناس
France
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
بازنده این ماجرا سایت فراروست. بدون شک. هم در چینش و انتخاب نظرات که متاسفانه بعضی از اونها خیلی بی ادبانه است و مدیر مربوطه نظرات حاوی توهین رو هم اجازه نشر داده. و هم انتخاب خبر مسخره کشف حجاب یک بازیگر درجه پنج
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
85 میلیون روان پریش
آرمانای ما چین
حساسیتامون کجاست
از فقر داریم از هم میپاشیم
ولی مشکل اصلی انگار فقر ذهنی ماست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اینم یک نوع سیاست هست تا مردم رو به چیزهای پیش پا افتاده مشغول کنن.وازمشکلات اصلی منحرف کنن.البته بستگی به خلایق هم داره که چی به خوردشون بدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
این دلقک های که ادای هنرمندان را در می اورند ادمهای عقده ای هستند مریض هستند باید به انها با ترحم نگاه کرد و اقعا بد بختند.
abbas
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
بابا خوشبخت!!!!!!!!!!
تو که با این بد دهنیت از همه بدبخت تری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اتفاقا این سریال را بسیار خوب بازی کردند. چنان در نقش محو بودند که کاملا باورپذیر شده بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دلقک و جیره خور کی هستی خودت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
اگر عقده اي باشن هم ما اونارو عقده اي كرديم درحاليكه ميتونستيم باحجاب واقعي كنيم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
۹۰ درصد حجاب از روی اجباره پس به این نمیگن کشف حجاب
آزادی پوشش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
از کجا فہمیدی نود درصدو؟اکٹریت حجاب متعارف دارند۔
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
من برای بار اوله که اسمش را میشنوم. الکی بعضی ها را بزرگ نکنید
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بره گم شه خر کی هست مگه اشغال بی حیا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
بی حیایی از کلام شما می بارد و هم سنخ شما؛
واعظان چون جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
و این ابیات ثابت شده است
بی حیا شما هستی ، آشغال بی حیا؟ شما هستی که این چننی از دهانت تراوش می کند
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
ایکاش منم میتونستم از ایران مهاجرت کنم
ناشناس
United States
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
شما فامیلیت بذرپاش نیست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
یا آیا طبری هستی؟
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
عکس آخری سرشاره از عشق و امید و زیبایی
دمش گرم خدا حفظش کنه
مجله فرارو