bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۷۷۶۵

جزئیات ضرب‌و‌شتم دانش‌آموز سنندجی توسط معلم

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۲ دی ۱۳۹۳
 طی چند روز اخیر مسئله ضرب و شتم دانش‌آموز یکی از دبستان‌های مناطق حاشیه‌نشین سنندج توسط معلم ورزش به یکی از سوژه‌های اجتماعی تبدیل شده که با اعتراض‌های شدید مردمی همراه بوده است.  

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سه‌شنبه هفته گذشته در جریان زنگ ورزش یکی از کلاس‌های مدرسه‌ای ابتدایی در محله‌ای حاشیه‌نشین در سنندج یکی از دانش‌آموزان مقطع ششم ابتدایی توسط معلم ورزش این مدرسه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود. 
 
ضربه سهمگین معلم ورزش این دانش‌آموز را با مصدومیت شدیدی مواجه کرده و هم‌اکنون با گذشت 6 روز از این اتفاق، شاهد موج‌های گسترده‌ای در محکومیت این حرکت هستیم. 
 
خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج پس از بازتاب این خبر در بین اذهان عمومی و برای راستی‌آزمایی این مبحث به کمک یکی از آشنایان خانوادگی این دانش‌آموزان مصدوم به درب منزل وی مراجعه کرده و از نزدیک با چند و چون ماجرا آشنا شد. 
 
پدر دانش‌آموز مصدوم به دلیل درخواست مسئولان مدرسه‌ای که فرزندش در آنجا تحصیل می‌کند از خبرنگار خبرگزاری فارس خواست تا پیگیر کامل ماجرا از لحاظ حقوقی نامی از وی، فرزندش و حتی مدرسه‌ای که این حادثه رخ داده است برده نشود و در ادامه این گزارش نیز همین امانتداری در خبر رعایت خواهد شد. 
 
وی در ادامه به روند پیگیری موضوع پس از وقوع این حادثه و بازگشت فرزندش به منزل اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه ضربه‌ای که معلم ورزش به فرزندم وارد کرده بود آنچنان سنگین بوده که هم‌اکنون با گذشت 6 روز از این اتفاق هنوز آثار تورم بر پهلو و لگن پسرم قابل مشاهده است و از فردا صبح نیز امور مربوط به پزشکی قانونی و شکایات قانونی دیگر را پیگیری خواهیم کرد. 
 
این شهروند سنندجی عنوان داشت: ضرب و شتم یک دانش‌آموز دبستانی به دلیل تعلل در پوشیدن لباس ورزشی توسط فردی بزرگسال آن هم معلم ورزش مدرسه امری ناپسند و نابخشودنی است و اگر هم ما این فرد را ببخشیم نمی‌توانیم هیچگاه آثار روانی را که بر فرزندم در این حادثه وارد شده و تحقیری که بر وی تحمیل شده است را پاک کنیم. 
 
وی اضافه کرد: امیدواریم با بازتاب این خبر دیگر شاهد این ناملایمات اخلاقی و فرهنگی در جامعه نباشیم و قشر فرهیخته معلمان در میان خود اینچنین افرادی را نداشته باشند، چراکه والدین به امید تعلیم و تربیت فکری، فرهنگی و اخلاقی فرزندانشان را روانه مدرسه می‌کنند نه برای ضرب و شتم و آسیب‌دیدگی. 
 
در ادامه مباحث در منزل این کودک 12 ساله کلاش ششم ابتدایی شاهد لب‌ گشودن وی در میان سرازیر شدن اشک‌هایش بودیم و در حالتی پر از ترس و واهمه ناشی از این حادثه ناگوار برای ما از وقوع این حادثه گفت و متذکر شد: معلم بر بالای یک بلندی ایستاده بود و ما داشتیم خودمان را برای زنگ ورزش آماده می‌کردیم که ناگهان با صدایی بلند و لفظی غیراخلاقی به ما گفت که سریع‌تر لباس‌های ورزشی‌تان را بپوشید. 
 
سپس ما مشغول پوشیدن لباس‌هایمان شدیم و به محض اینکه خواستم شلوارم را برای پوشیدن گرمکن ورزشی تعویض کنم، با ضربه محکم پای معلم‌مان مواجه شدم و به طرف دیگر کلاس پرت شدم و هم‌کلاسی‌هایم به کمکم آمدند و مرا از روی زمین بلند کردند. 
 
پدر و مادر این کودک نحیف جثه با تمنا و ناراحتی فراوان از خبرنگار خبرگزاری فارس خواستند که با بازتاب این ماجرا جلوی این امر منکر و اشاعه این حرکات ضدفرهنگی در فضای مدارس استان گرفته شود و این واقعه ناگوار برای دیگر دانش‌آموزان استان نیز تکرار نشود. 
 
حال پس از وقوع این حادثه ذکر چند نکته لازم و ضروری است که امید است مسئولان و متولیان حوزه تعلیم و تربیت استان برای آن چاره‌اندیشی کنند. 
 
هرچند که در استانی همچون کردستان شاهد فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بزرگی از سوی معلمانی فرهیخته و فداکار همچون علی محمدیان معلم مریوانی که با تراشیدن موهای خویش برای ماهان به همه جهانیان درس گذشته و فداکاری داد و یا خانم ثریا مطهرنیا معلم فداکار بیجاری همراه با دانش‌آموز نام آشنای خود سارا، تداعی‌گر فداکاری شیرزن خطه کردستان و معصومیت کودکی است که تمام کودکی‌هایش در شعله‌های آتش به یکباره به تاراج رفته است، اما در کنار این معروفات والا باید نیم‌نگاهی هم به منکرات داشته باشیم و همیشه نیمه پر لیوان را نبینیم. 
 
به قول پدر این کودک سنندجی که مورد ضرب و شتم معلم ورزشش واقع شده است، نتایج و اثرات روانی این حادثه تا سال‌ها و شاید تا پایان عمر این کودک و دیگر کودکانی که مورد ضرب و شتم از سوی معلمانشان قرار می گیرند و تحقیر شدن در جلوی چشمان دیگر همکلاس‌هایشان تا سال‌ها با آن‌ها خواهد بود. 
 
تلاش برای ارتقای معروفات بدون مقابله با منکرات و جلوگیری از ترویج منکرات امکان‌پذیر نخواهد بود، بنابراین مسئولان و متولی حوزه تعلیم و تربیت استان در کنار معرفی الگوهای برتر در حوزه اخلاق و فرهنگ باید در راستای مقابله با افرادی هم که در خانه دوم فرزندانمان مشغول به بی‌فرهنگی و بی‌اخلاقی هستند نیز همت گمارند. 
 
گفتنی است؛ بنا بر درخواست والدین این کودک دبستانی اسامی این کودک، والدین، مدرسه محل تحصیل و معلم ورزش وی پیش خبرنگار خبرگزاری فارس محفوظ بوده و در صورت پیگیری این مبحث از سوی مسئولان و متولیان حوزه تعلیم و تربیت استان شماره تماس پدر این کودک دبستانی در اختیار قرار خواهد گرفت.  
آهنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
این خبرها که اخیرا" بازتاب وسیعی پیدا کرده اند متاسفانه فقط برای برای بدنام کردن معلمانی است که با سیلی صورتشان را سرخ نگه می دارند تا مبادا اعتراضی نسبت به وضع موجود داشته باشند برای سیستمی که این گونه با آبروی معلمان این گونه بازی می کند متاسفم . روزانه صدها و هزاران اتفاق بزرگ و کوچک در این مملکت از دزدی مسئولین ، بدرفتاری با مردم بی گناه و ... می افتد صدای کسی در نمی آِد فقط متاسفم فرارو لطفا" منتشر کن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
آیا با استعفای وزی آموزش و پرورش موافقید؟1- بلی 2- خیر لطفا با مثبت و منفی مشخص کنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
فرارو خواهش می کنم یک نسخه از گزارش وکامنت ها برای سه قوه بفرستید
ناشناس
Germany
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
فراموش نکنیم معلم ودانش آموز دو عنصر جداگانه نیستند .که حال یکی بد بشه دیگری هم حالش بد میشه .اوضاع دانش آموزا خرابه خراب .ازطرف یک معلم
معلم تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
30سال است خدمت می کنم در کلیه مقاطع وحتی دانشگاه .شما زود قضاوت میکنید 18ساعت بچه در خانه وتقریبا رهاست و معلم موسای بی عصائیست که اعجازش نجاتبخش نیست همه شما به عنوان اعضای جامعه در بوجودآمدن این حوادث مقصرید وفقط آن معلم به تنهایی شایسته ملامت نیست گرچه عملش نادرست بوده ولی جامعه ای ملتهب داریم وفرزندانی عاصی واکثرا آتش زیر خاکستر که چون بمب ساعتی آماده انفجارند مردم حتی از شناخت دقیق فرزندشان هم فرار می کنند چه برسد به اینکه بخواهند همه عوامل را بشناسندانشاء ا... درست می شود..
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
باید مسئولین آموزش وپرورش به دلیل عدم نظارت پاسخگو باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
کار این معلم اساسا" محکومه.ولی اگر ریشه یابی بشه که چرا اینهمه آمار اینگونه رفتارها بالا رفته هم بد نیست .معلمی که امنیت شغلی واقتصادی نداشته باشد قطعا" بهره وری بالایی نخواهد داشت
اقادایی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
فکر می کنید با مجازات کردن مشکلی حل می شود. قابل توجه اقایانی که در تخصیص بودجه :اموزش و پرورش جزو اولویت اخر انهاست!!!!!!!!!!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
این روند همچنان ادامه دارد.
هر ماه شاید راهی شدن تعدادی از دانش آموزامون به بیمارستان هستیم و آموزش و پرورش ساکت مونده.
تا کی این روند ادامه داره خدا میدونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
زورش به یه بچه12سال نحیف رسیده؟اسم خودشومعلم ومرد گذاشته؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
مسئولین آموزش و پرورش حق و حقوق معلم ها را بدهند ، نظارت پیشکش ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
کسی این آقا و افرادی امثال ایشان رو مجبور نکرده معلم بشن. معلمی عشق و حوصله میخواد. نداشتن امنیت شغلی دلیل بر این نیست که عده ای عقده های خودشون رو سر بچه های مردم خالی کنند. کودکان معصوم مسئول امنیت اقتصادی معلمان نیستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ناشناس 18:54
اگه ریشه یابی بشه که چرا آمار این ناهنجاری ها در رفتار معلمان چیه مطمئن باش اول از همه می رسیم به ایرادات و نبود ضوابط در استخدام معلمها و سیستم غلط آموزش و پرورش در امر استخدام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ناشناس 8:38
توی استخدامهای آموزش و پرورش که نظارتی در کار نبود توی انجام وظایف هم نظارت نیست اونوقت شما پی گیر حق و حقوق هستی؟؟؟
سؤال اساسی اینه که طبق چه ضوابطی اساساً این آدمها استخدام شدن و اسم معلم رو روی خودشون گذاشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
واقعا خجالت اوره مدتی است به هر بهانه ای برروی تنبیه بدنی زوم کرده ومعلمین را می کوبید غافل از شرایط محیط تربیتی غافل از نقش خانواده در تربیت غافل از نقش رسانه ها کاش همین قدر که تنبیه یک دانش اموز (که از نظر ما نیز کار نا درستی است)را پوشش می دادید به سراغ سایر مشکلات مردم نیز میرفتید کاش به فسادهای مالی گسترده در کشور نیز میپرداخبید وجود 30 تا40 نفر دانش اموز در کلاس درس با ویزگیهای اخلاقی متفاوت که اغلب انگیزه ای نیز برای تحصیل ندارند خانواده هایی که برای تامین معاش نیز مشکل دارند چه برسد به اینکه یه تربیت صحیح اهمیتی بدهند نقش پررنگ رسانه ها یه خصوصتلویزیون شبکه های ماهواره ای قشر فاقد سرگرمی کلاسهای خشک وبدون انعطاف همه را از یاد برده اید ایا ما نسل گذشته تنبیه نمی شدیم انقدر به تنبیه پرداخته اید که همه کارهای دیگر معلم را از یاد برده اید ایا اشتباه در جاهای دیگر اتفاق نمی افتد
کاشف
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
متاسفانه مدتهاست که وضعیت آموزش و پرورش اسف بار شده
این از تنبیه های بعضی از معلمین و اون هم از رشوه گیری بسیاری از آنها برای فروش سوالات امتحان
هر کس هم حرفی بزنه میگن حقوقشون کمه خوب اگه حقوقتون کمه چرا استعفا نمیدین تا یه نفر بیکار که به این حقوق قانعه بیاد کار کنه؟
من برای جامعه معلمین که باید الگوی دیگران باشند واقعا متاسفم
باید قوانین محکمی برای سیستم آموزشی کشور تبیین بشه تا کسی جرات نکنه به خودش اجازه بده با بچه معصوم مردم اینگونه رفتار کنه و یا بخاطر پول سئوالات امتحانی رو بفروشه
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اول یک تست روانی بگیرید بعد استخدام کنید قرار نیست که مشکلات زندگی رو سر بچه های مردم خالی کنید آن هم مردمی که خودشون هزار بدبختی دارند دلشون خوشه بچه هاشون رو میفرستند مدرسه برای تعلیم و تربیت؟
اقادایی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
وقتی یک معلم از همه طرف در فشار است باید منتظر بروز چنین رفتارهایی بود. لطفا الکی شعار ندهید!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
معلم درفشاره کارنکنه بره سراغ یه کاردیگه.بچه های مردم امانت هستند.منم درفشارم برم بزنم دهن اون معلم روسرویس کنم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ناشناس محترم 08 صد تا لایک داری
سرگرد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
آقای اقادایی
من یک نظامی هستم پس چون تحت فشارم با ژ3 همه را تو خیابان به گلوله ببندم!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
این همه آدم در فشار داریم! مثلاً خوبه راننده تاکسی در فشار بگیره مسافرهاش رو که آدم بزرگ هم هستن کتک بزنه؟؟؟؟
قضیه اینه که معلمهای در فشار چون خیالشون راحته که طرف حسابشون بچه اشت و ضعیف و ناتوان پس به خودشون جرات میدن بزنن بچه مردم رو در حالی که سایر مشاغل چون می دونن طرف حسابشون هم زورش به اینا می رسه دست رو مردم بلند نمی کنن حالا هرچقدر تو فشار باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خوب منم همین کارو کردم دنبال کار بیرونم و در مدرسه درسم رو میدم دو ماه یه بارم امتحان میگیرم همه قبول بشنم مهم نیست همه رد بشنم مهم نیست. انگیزه برا دلسوزی ندارم چون پول دیه ندارم فقط شدم مثل کارمند ادارات دیگه.کسری حقوق و زندگیمو از کار بیرون در میارم . نه بیام مطالعه و کار پژوهشی بکنم و سر کلاس با توهین شاگرد و والدین شاگرد سروکله بزنم . نه اینکارو نمیکنم. معلمی که بچه ای رو میزنه از دلسوزیه من خیلی وقته دست به دانش آموز نمیزنم چون شاگردا و والدین شون مث ارباب رجوع ادارات دیگه ان زیاد مهم نیست که کارشون راه بیفته یا نه.
شعارم ندین که باید با دل و جون کار کرد . چون دل و جون کار کردن حمایت میخواد چه از دولت چه از والدین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
به نظر من درتعریف مساله کمی تحریف شده البته معلم کاری بسیار ناپسند کرده امامطمئنم داستان صورت دیگری هم دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اه کاش استادمحمد بهمن بیگی زنده بودوجواب این به اصطلاح معلم جنایتکار را میداد
ناشناس
Canada
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ای کاش معلمین عزیزی که هنوز از روش تنبیه و تحقیر استفاده میکنند بدانند که چه نقش مخربی در شکل گیری شخصیت این طفل معصوم ها دارند و برعکس اگر از روش تشویق استفاده کنند ما در آینده چه جامعه سالم و پویایی خواهیم داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
متاسفانه تو ایران معلم ها به خودشون حق میدن که کلاس رو مثل پادگان کنند و هر رفتاری دلشون میخواد با دانش آموز داشته باشند. به نظر من همچین معلم هایی باید توبیخ و در صورت تکرار اخراج بشن. بچه های آینده این مملکت هستند و اگر اینجوری باهاشون برخورد بشه آینده کشور لطمه میبینه
A
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
یعنی شما به اونایی که تو پادگانن حق میدی هر کار دلشون میخواد بکنن ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
این یکی از دانش آموزان را زده در جایی یک کلاس رو می سوزانند!!!
ناشناس
Australia
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
این معلم اعدام باید گردد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بشین بابا باید اعدام بشه شما حقوق خوندی ؟ همین جور چشاتو نیند و دهنتو باز و کن حکم بده ، من خودم بچه بودم کم از معلمم کتک نخوردم ، اثر منفی روحی و روانیش رو هم هنوز با خودم دارم ، اما حالا که نگاه می کنم و می بینم چه جفایی توی حق معلم ها می شه می فهمم که کنترل خشم و فشار مالی و روحی زیادی روی این قشر از جامعه است، اگه بخواهد مثل شمع بسوزه که دیونه است ........
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
چقدر لودگی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اگه معلم بودی و توی کلاس30 یا 40 نفری پرازبچه پرو های دهه 60-70 و80 داشتی که حرفهای رکیک جلوی معلم بهم می زنند بازم همین نظر رو میدادی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
چه بدبختیه !اخیرا هر چی روانیه افتادن بجون بچه های مردم آخه اسم اینها رو رسما اعلام کنید تا خود مردم و والدین دانش آموز ها پیگیر مجازات عاملان روانی این قضایا باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
نظرت درمورد دانش آموزی که با چاقو معلمش رو کشت هم همینه؟؟؟ آقا اخلاق در جامعه ما رو به انحطاط رفته...همین وبس
yaii
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
به عنوان معلمی که30 سال تجربه تدریس در مقاطع مختلف آموزش وپرورش را در کارنامه ام دارم عرض می کنم که اوضاع آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش مطلوب نیست . برخی معلمان درسال های اخیر به ویژه در مقطع ابتدایی به صورت فله ای استخدام شده اند. ازسوی دیگر شوق مطالعه وعلم آموزی در آموزش وپرورش مرده است. همه می خواهند زیگزاگی صرفا مدرکی بدست آورندو....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
"برخی معلمان درسال های اخیر به ویژه در مقطع ابتدایی به صورت فله ای استخدام شده اند."
زنده باد بر تو معلم عزیز و گرامی
اصل مطلب همینه دوستان
خیلی از این معلمین مذکور حتی مدرک دانشگاهی هم ندارند و به عنوان مثال شخص بنده در کلاس دانشگاه گروه آموزش معلمان دانشجویی دارم که با مدرک دیپلم معاون دبیرستان دولتی شهر است و حتی از رو خوانی متن هم عاجز!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خوب که چی
این قدر کمبود خبر دارین؟
ناشناخته
Australia
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
شما بگو دیگه چه خبر؟ اگر تونستی شادمون کنی برات دعا میکنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
معلمی؟ دست بزن داری؟ اگه آره که تکلیفت معلومه اگرم نه خوب که چی مجبوری کامنت بذاری؟!
ناشناس
United States
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خبر مهمتر از این؟
xxx
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
فرارو خجالت بکش. "ضرب و شتم دانش آموز " مدتی است روی معلم ها زوم کردی. چرا؟ در هیچ صنف دیگری تخلف وجود ندارد؟ از ده میلیون دانش آموز یکی تنبیه شد، یک مورد تخلف توسط یک معلم صورت گرفته، چطور شد در صدر خبرهای جنابعالی قرار گرفته؟ اینکه ممکن است چند تا بچه مدرسه ایی از خبر تو استقبال کنند و معلم ها را مورد توهین قرار دهند خوشحال می شوی؟ مطمئنا خیلی کمبود داری.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
چطور وقتی دانش آموز با چاقو به جان معلم بیچاره افتاد واورا باضربات چاقو کشت کسی حرفی نزد من زمانی که دانش آموز بودم از معلم می ترسیدم اما حالا که معلم هستم از دانش آموزان امروزی که اکثرشان مدرسه را با چاله میدان اشتباهی گرفته اند می ترسم.من نمی خواهم آن معلم را تبرئه کنم بلکه برعکس کار ایشان اشتباه بوده مخصوصا درمقطع ابتدایی این کار را نباید انجام می داد اما باور داشته باشید که نقش اصلی را در این مورد خانواده برعهده دارد نه معلم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
رسانه ها خبر رسانی شان جهت داره ! مثلا تو شهر ما در روز خبر نگار ! شهردار شهر ما از خبرنگاران با کارت هدیه 2 میلیون ریالی استقبال فرمودند و طی شش ماه طیچ نقدی از شهردار تو رسانه ها نیامد !
خبر رسانی با صداقت کار خوب یاست اما اگر صداقت تو کار باشد این همه فساد و تبعیض و قساد بوجود نمی آید.لذا اینگونه اطلاع رسانی از صداقت نشات نمی گیرد !
چرا کسی به مدرسه ما مراجعه نمی کند تا حقایق را از نزدیک ببیند و مجریان را بخاطر تعلل و بی توجهی مورد باز خواست قرار دهد
فقز بیش از حد و بی توجهی آموزشی به این مدرسه باعث شده در مرکز استان جزو مدارس لازم التوجه معرفی گردد ! دانش آموزان هر روز با چاقو و سلاح شرد سر کلاس حاضر می شوند و ......
دروغ گویی و عدم شفافیت رسانه های فعلی یا در جهت تسویه حسابهای حزبی است یا در راستای مسابقه غیر حرفه ای رسانه ای !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
چرا کسی حرف نزد؟همین فراروتیترنزد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اگر معلمي ، واي به حالت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من بااینکه معلم نیستم اما با ناشناس 17:11 کاملا" موافقم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
با ناشناس 17:11 کاملا" موافقم
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
تنبیه بدنی وروحی دانش آموز امری خلاف وغیر و محكوم است.اما انصاف نیست خبرگزاری فارس جوسازی كند آیا خبر فدا كاری معلمان استان مانند معلم مریوانی كه درهمد دی باشاگرد خود سرش تراشید معلم كامیارانی به آب زد خود رافدای شاگردانش كرد خانم بیجاری......خبرگزاری باقدرت وسرمایه فارس مخابره كرد؟!!! مبارزه با منكر وظیفه همگانی است.آیا این خبرگزاری تخلفات درسایر نهاد را مخصوصا نهاد خود را بازتاب میدهد؟این رانباید فراموش كسانی در چند سال گذشته درسازمان ها دولتی استخدام شدند انسان های شریف وبزرگوار دلسوزی هستند ولی دربین آنها آدم های بی مسئولیتی وجود دارند كه با رانت احمدی.. سركار آمدند این باعث نمی شود زحمات سایر معلمان فراموش شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
آقای معلم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین
United Kingdom
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
انقدر ما رو زدن که نمیدونم کدومو بگم.

من بچه درس نخونی هم نبودم و شیطنتم از بچه های دیگه هم کمتر بود. نه شلوغ بودم نه ساکت.

ولی نمیدونم چرا ناظم مدرسه و بعضی معلما ما رو اینقدر الکی کتک میزدن. خدا ببخشدشون.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دروغ نگو آدم الکی کتک نمی خوره
حعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
به قران من بودم خودم تنبیهش میکردم این معلم بی مسئولیت را بعدا تحویل قانون میدادمش اخه چطوری باید یک معلم تا این اندازه بی رحم باشه که بخواد یک کودک معصوم را زیر مشت و لگد بگیره این ادمها را باید از جامعه طرد کرد و به اردوگاههای کار اجباری در کره شمالی فرستاد به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی کتک زدن کودکان معصوم نه از طرف معلم و نه از طرف اولیا و نه هیچکس دیگر توجیه پذیر و قابل قبول نیست و باید با شدت تمام با این پدیده برخورد شود در عربستان عقب افتاده مردی که با شکنجه و مشت و لگد فرزند خودش را کشته بود سرش و با شمشیر زدن این بهترین خبری بود که در طول چند ماه گذشته به گوشم خورده بود امیدوارم که در ایران هم با این روشها با شکنجه گران فرشتگان معصوم برخورد شود مخصوصا کسی که دوتا فرزند مظلوم خود را زنده به گور کرد البته به شرطی که تا الان ازاد نشده باشد.
ناشناس
-
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
وقتی بهترین خبر چندماه اخیرت این باشه باید هم این نظر را بدی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
این گزارش بصورت یکطرفه بررسی و منتشرشده و چه از منظر اخلاقی و چه منظر حقوقی فاقد ارزش است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ببخشیدآقای قاضی!
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
دوستان سلام
من خودم معلم هستم و بابت مسائل پیش آمده در چند وقت اخیر به نوبه خودم از همه عذرخواهی می کنم.
نمی خواهم دلیل برای این اعمال ناپسند و غیر اخلاقی همکارانم بیارم.
ولی خودم در مدرسه شاهد هستم گاها همکارانم به خاطر رفع نیازهای اساسی زندگی چگونه به مشکل بر می خورند.
بازم میگم شان معلمی بالاتر از چیزی است که بتوان بابت مشکلات مادی ...........
ولی شما قضاوت کنید معلمی که حداکثر یک میلیون تومان درمد دارد با این وضعیت می توان سلامت روان داشته باشد؟
آیا سلامت روان و رضایت شغلی من و همکاران من از این مسائل تاثیر نمی پذیرد؟
در چند وقت اخیر برای دومین بار حقوق دوستان وزارت بهداشت افزایش داشته است، که شایسته آن نیز هستند ولی واقعا وزیر محترم آموزش و پرورش کجاست؟
قضاوت با شما
بازم میگم هیچ چیزی نمی تواند دلیل این غیر اخلاقی باشد، ولی به خدا ما هم آدمیم.
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اخه عزیزم شماکه 90 روز تابستان درتعطیلات بسر میبرید درسال یک ماه قبل از عید ویک ماه بعد از عید کلاسها را تعطیل می کنید موقع امتحانات رانیز اگر در سال 2 بار فرض کنیم سالی 2 ماه هم شما عزیزان معلم تعطیل هستید اگر یکسال را 52 هفته فرض کنیم حدود 52 پنجشنبه و جمعه که میشود104 روزو حدود سه ماه و ده روز تعطیل هستید واکر در سال مرخصی استحقاقی قانونی که یکماه است و مرخصی استعلاجی که هر چه بخواهید میتوانید جور کنید تازه اکر تعطیلات رسمی راهم به ان اضافه کنیم اخه مگر شما در سال چند روز کارمی کنید که تقاضای حقوق چند میلیونی را دارید ان چند روزی هم که به زحمت سر کلاس میروید که یکی ازشما نازنینان با لگد میز ند در دستکاه تناسلی دانش اموز یکی دیگر میزند به شکم ویکی به ناکجا اباد این به زعم شما بردگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
آقا چهار ماه که تعطیلین، 15 روز عید هم تعطیلین ، دیگه مث قدیم درس هم نمیدین انوقت فکر میکنین ماهی یک میلیون کمه ؟! اونم تا ساعت 12 ، یا تو دبیرستانها که 3 روز در هفته کار میکنید و حقوق بالاتری هم میگیرین ؟!
انوقت منه کارمن یا 10 سال سابق و مدرک فوق و ساعت کاری تا 4 بعداز ظهرتو کل سال با 4 روز تعطیلی عید 1.5 میلیون میگیرم زیاده ؟! والا شما معلما دیگه خیلی بی انصافید.
ناشناس
United States
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
مرسی ناشناس 9:39
یه جوری میگن حقوق کمه انگار از 8 صب تا 4 بعد از ظهر هر روز هفته کار میکنن !
کارمندا چی بگن ؟
برن اسباب فلک ارباب رجوع ها رو راه بندازن پس.
لوس کردن معلما رو تو این مملکت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ناشناس 9:39 تو که کارمندی وپشت میز نشین هستی ودرهفته شاید شاید شاید 1 ساعت کارمفید بکنی این حقوق هم از سرت زیاده
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
دوستان سلام
من خودم معلم هستم و بابت مسائل پیش آمده در چند وقت اخیر به نوبه خودم از همه عذرخواهی می کنم.
نمی خواهم دلیل برای این اعمال ناپسند و غیر اخلاقی همکارانم بیارم.
ولی خودم در مدرسه شاهد هستم گاها همکارانم به خاطر رفع نیازهای اساسی زندگی چگونه به مشکل بر می خورند.
بازم میگم شان معلمی بالاتر از چیزی است که بتوان بابت مشکلات مادی ...........
ولی شما قضاوت کنید معلمی که حداکثر یک میلیون تومان درمد دارد با این وضعیت می توان سلامت روان داشته باشد؟
آیا سلامت روان و رضایت شغلی من و همکاران من از این مسائل تاثیر نمی پذیرد؟
در چند وقت اخیر برای دومین بار حقوق دوستان وزارت بهداشت افزایش داشته است، که شایسته آن نیز هستند ولی واقعا وزیر محترم آموزش و پرورش کجاست؟
قضاوت با شما
بازم میگم هیچ چیزی نمی تواند دلیل این غیر اخلاقی باشد، ولی به خدا ما هم آدمیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
والله همچین وضعتون هم بدنیست.تعطیلات عیدکه کلا تعطیلید.سه ماه تابستون که تعطیلید.خصوصی که کلاس میگیرید.غیرانتفاعی که تدریس می کنید.ناظرجلسه باشیدیا ورقه تصحیح کنیدکه پول می گیرید.بیمه طلایی که داریدو....بازم ناله می زنید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اگر آدميد دق دل رو سر بچه هاي معصوم خالي نكنيد .تعطيلات و ساعات كم كارتون رو هم مقايسه كنيد با بقيه لطفا
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
فرارو جان در کنار خبرهای منفیت درباره معلمان گزارشی، نگاهی، نیم نگاهی هم به حقوق و مزایای آن داشته باش
ناشناس
Germany
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
واقعا خجالت اوره مدتی است به هر بهانه ای برروی تنبیه بدنی زوم کرده ومعلمین را می کوبید غافل از شرایط محیط تربیتی غافل از نقش خانواده در تربیت غافل از نقش رسانه ها کاش همین قدر که تنبیه یک دانش اموز (که از نظر ما نیز کار نا درستی است)را پوشش می دادید به سراغ سایر مشکلات مردم نیز میرفتید کاش به فسادهای مالی گسترده در کشور نیز میپرداخبید وجود 30 تا40 نفر دانش اموز در کلاس درس با ویزگیهای اخلاقی متفاوت که اغلب انگیزه ای نیز برای تحصیل ندارند خانواده هایی که برای تامین معاش نیز مشکل دارند چه برسد به اینکه یه تربیت صحیح اهمیتی بدهند نقش پررنگ رسانه ها یه خصوصتلویزیون شبکه های ماهواره ای قشر فاقد سرگرمی کلاسهای خشک وبدون انعطاف همه را از یاد برده اید ایا ما نسل گذشته تنبیه نمی شدیم انقدر به تنبیه پرداخته اید که همه کارهای دیگر معلم را از یاد برده اید ایا اشتباه در جاهای دیگر اتفاق نمی افتد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
به نظر من مدرسه باید مثل پادگان باشه. اینجوری بچه ها از همون اول با نظم و دیسیپلین خو میگیرن. مثل قدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
پادگان ؟ حالا که سربازی را می فروشند ؟ برو آقا یا خانم ، دل خوشی داری ...
سرگرد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
پادگان ها هم داغونن.
باور نداری 1؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
چرا همه کاسه کوزه ها سر معلم شکسته میشه نمی خوام از این عمل پشتیبانی کنم اما بهتره این موضوع عمیق تر بررسی بشه که چرا معلم اینقدر از لحاظ روانی در هم ریخته است اصلا کسی به فکر این معلمان هست که چه زندگی فلاکت باری دارند. لطفا از اون معلم هم یه گزارش تهیه کنید تا در مورد این عمل پاسخگو باشد چرا مسولین نمی خوان به وضعیت معیشتی معلمین سر وسامانی بدن تا معلمین هم با خیالی راحت سر کلاس برن عقده خود را سر دانش اموز خالی نکنن.
ادریس
Canada
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
سلام من خودم معلمم میخواستم بگم که یک طرفه به قاضی نریین.کاش از معلمش هم میپرسیدین که چرا زده؟خودش هم لحظه حساس تعویض لباس ؟خودش هم مدرسه پسرانه؟خودش هم بچه های این دوره زمان
کاش پدر و مادر قبل از اینکه به فکر شکم بچه شون باشند بفکر تربیتشون بودند
اخه چرا بچه ها رو بفکر اینکه تربیت میشن به مدرسه میفرستین والا پدر بچه میاد مدرسه میگه اقای معلم به بچم بگید که تو خونه شلوغی نکنه یعنی طوری تربیتش کرده که دیگه حرف پدر رو قبول نمیکنه معلم هم ناچار باید با کتک حرف و درس و بهش بگه اونایی هم که قبول ندارن اول 30تا بچه قد و نیم قد رو نگه دارن (تمام مسولیت)بعد بیان نظر بدن
ناشناس
United States
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
سلام . من معلم نیستم. ولی به نظرم معلمی سخترین کار در این کشور و در این دوره زمانه می باشد. تبنیه معلم رو تائید نمی کنم. ولی واقعا با 30 تا بچه که بعضیاشون واقعا بی تربیت هستند و پدر و مادرهایی که خودشون منبع مشکلات هستند کاری بسیار سخت است. کاش حداقل اونقدر حقوق و مزایا داشتند که جبران این همه تلاش بشه ولی متاسفانه حقوق کافی هم ندارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
کاملا" موافقم
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
چرا اقاي معلم از شفاف سازي وحشت كردي بريد به همكارانتان طرز برخورد صحيح را اموزش بديد
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
بی خود جو رو خراب نکنید چی شد این همه در حق و حقوق معلما ظلم میشه رسانه ای نمیکنید.معلمی که وضعیت مالی خوب نداشته باشه و انگیزه فعالیت نداشته باشه با کوچکترین بی ادبی هم تحریک میشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
معلم ها وضعشون خوبه و عادت دارند همیشه بنالند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اگه نسبت به این دانش آموز و عمل و رفتارش بی تفاوت و بی خیال بود قطعا نمی زدش . تنبیه این معلم ورزش نشانه دلسوزیش بوده. فقظ یه کم زیاده روی کرذه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
نه بابا
ناشناس
United States
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اقای معلم لطفا دلسوز نباش
من بچمو سالم میخام ، بچه مرده با تربیت به قول شما به درد پدر و مادر نمیخوره .
حساس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
قطعا" پس از این کودک خردسال آثار این عمل نابخردانه تا سالیان سال همراه این معلم خواهد بود به نحوی که خاطره چنین کار ناشایستی هرگز از ذهنش پاک نخواهد شد و چنانچه در آینده و در وضعیتی مشابه قرار گیرد هرگز این عمل تکرار نخواهد شد.
امیدوارم دیگر معلمین عزیز از قبح عمل همکارشان درس گرفته و تنبیه بدنی را از مجموعه اعمالشان حذف نمایند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
این اخبار باعث ناراحتی است هم برای همه معلمان و هم برای کل مردم !
اما وظایف رسانه ها فقط نشر فسمت آخر ماجراها و جنجال خبری است چرا هیچ وقت هیچ تحلیلی از مسائل و مشکلات و ریشه های آنان تو سایت ها دیده نمی شود!!! بویژه تو حوزه آموزش و پرورش؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
در جامعه ای که معلمانش را تحقیر کند و تعمدا از نظر معیشتی در تنگنا قرار دهد بیشتر از این نباید انتظار داشت چرا زمانی که معلم را سر کلاس مورد توهین قرار می دهند کسی حرفی نمی زند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
معلم مگه بچه است که زبون حرف زدن نداشته باشه؟
mahdi
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
وقت آن رسیده که معلمان و این سیستم آموزشی ناکارآمد و بیمار را دریابیم . آموزش و پرورش نیاز به انقلاب در همه ابعاد دارد . نیاز به جراحی هم کارساز نیست . باید قبول کنیم که این سیستم ناکارآمد و بیمار ، دانش آموز ، معلم را روانی و بیمار ساخته !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خانه از پای بست ویران است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
چرا ما اینقدر خشن شدیم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
وفتی هیچ قانون قابل اجرایی واسه برهورد با دانش آموزانی که مدرسه رو به هم میریزن وجود نداره معلم مجبور به تنبیه میشه واسه ساکت کردن دانش آموز مشکل از اینه که تنبیه بدنی حذف شد ولی جایگزین پیدا نشد ضمنا فرارو توی ایران هرروز هزار جور تخلف در ادارت مختلف صورت میگیره که در برخی موارد منجر به مرگ هم شدن ولی هیچکدوم صدر اخبار با رنگ قرمز نیستن چه مشکلی با معلما داری؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
جور استاد به زمهر پدر البته در تفاسیر این جور معنی آنی نمی دهدکه .....
علی
Germany
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
فراروی عزیز"آیا می دانید روزانه چند معلم در کلاس مورد هتک حرمت قرار می گیرند.آیا سعی کرده اید در این مورد گزارشی تهیه کنید.همیشه دیوار معلم کوتاه است ومعلم مقصر.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
90درصد مردم روانی اند ومنتظر فرصتی برای تخلیه خود می باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
این جامعه مریض است
ناشناس
Spain
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ضمن تاسف از وقوع چنین حادثه ای در محیط مقدس مدرسه ، به نظر می رسد با طرح چنین مسائلی در رسانه ها نه تنها مشکلی حل نخواهد شد بلکه ما صرفا حریم های اجتماعی را می شکنیم چه اینکه متذکر شوم ما در کشور بالغ بریک میلیون معلم شریف داریم که با تمام وجود با همه محدودیت ها در حال انجام وظیفه هستند بهتر است حالی نیز از زندگی آنها بپرسیم وببینیم آیا جامعه تا کنون توانسته است حق آنان را اداکند، آنانی که با داشتن بهترین استعداد دنیای خود را فدای نسل آینده کرده اند ، راستس رسانه ها چرا در این خصوص خبری نمی زنندو جوی درست نمی کنند. باز یادمان نرود اگر امروز حرفی برای گفتن ذاریم در سایه همین قشر شریف ومظلو م اجتماع است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اوه فکرکردیدداریدآپولوهوا می کنید.کسی نامه فدایت شوم براتون ننوشته.شغلیه که خودتون انتخاب کردید.خونتون ازدیگران هم رنگین ترنیست.جرم جرمه حالا میخوادتوسط یه معلم اتفاق افتاده باشه یا یه مامورنیروی انتظامی...
عامل مشکلات معلم ها دانش آموزان نیستندکه جورپس بدندمشکل داریدبریدپیش مسئولین.
راجر آقا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
آهای معلم بد! چقدر جریمه باید؟
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
بی شک کاراین معلم آنهم معلم ورزش که بیشترین محبوبیت رادربین دانش آموزان داردبسیارمذموم وناپسنداست .به عنوان معلم ابتدایی بازنشسته عرض میکنم دانش آموزان ابتدایی آرام ترین ومطیع ترین هستند
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
سلام بنده معلم بازنشسته با 30 سال خدمت عرض میکنم که شرمنده ام و برخی دلایل عبارتند از:
1-تعطیلی مراکز تربیت معلم در سالهای قبل و استخدام فله ای فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد و پیام نور و...بدون طی دوره های لازم
2-عدم لیاقت بسیاری از روسا و معاونین و کارشناسان و بازرسان ادارات که روال اداری لازم جهت رسیدن به آن موقعیت را طی نکرده اند
3-پایین بودن منزلت اجتماعی معلمین که باعث عقده ای شدن عده ای از همکاران و درنتیجه بروز رفتارهای زشت تنبیه در کلاس میشود
4-مشکلات مالی شدید که فشار طاقت فرسایی به معلمین وارد میکند
5-تدریس و معلمی با سیستم فعلی نظام آموزشی برای معلمین سوهان روح شده و این شغل را از عشق و علاقه به بیزاری تبدیل کرده است
6-رها سازی تربیتی بچه ها از طرف خانواده ها
و......
متاسفانه منتظر رفتارهای بدتر از این باید بود مگر آنکه مسئولین اموزشی از خواب غفلت بیدار شوند و بهترین روش تدریس 6 ساعت در هفته کل مدیران و مسئولین در هر رده میباشد که بطور عملی با مشکلات آشنا شده و تصمیمات درست و قابل اجرا بگیرند نه تصمیماتی که صرفا روی کاغذ عالی باشد
از مراغه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
به عنوان یک معلم از همه همکارا میخوام بچه ها رو نزنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
کجاشودیدیداین مدل ادماانقدربی وجدان هستندکه اگه مثل بعضی کشورهااسلحه ازاد بود ادم هم میکشتند.خدارحم کن به حال ماوبچهامون هم هرروزپول مفت میگیرندودرس هم نمیدندوکتک کاری هم میکنندانوقت قانون اساسی هم نوشته شده تحصیل درمدارس تابدوورودبه دانشگاه رایگان است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
البته توی قانون نوشته که مسکن هم باید رایگان باشه. چرا سراغ اون رو نمیگیری؟
علیرضا صابری ماهانی
Germany
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
این به اصطلاح معلم باید از اموزش پرورش اخراج شود و برخورد قاطع از لحاظ قانونی با این فرد انجام گیرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
چیه جدیدا معلمین و دانش آموزا وحشی شدن ?
نمره بچه ها رو ندادن یا حقوق معلمارو ?!?!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
البته به عنوان دبیر دبیرستان این همکار را توبیخ می کنم اما باید اذعان داشت چیزی که برای آقایان اهمیتی ندارد همین آموزش و پرورشه.کدام اهمیتی بیشتر دارد؟این خبر یا عدم پرداخت سرانه دانش آموزی ؟تبدیل مدارس دولتی به غیر انتفاعی؟استخدام الکی؟براستی عدم توجه مسولین به این ساختار بیمار گونه به روان آینده سازان ما خدشه ای وارد نمی کند؟چرا همش به مسائل حاشیه ای گیر می دهید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
همه اش بخاطر عصبانیت و سرخوردگی ناشی از مشکلات مالی معلمان است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
دراین چندسال اموزش وپرورش به حال خودرهاشده،تمام حرمت ها ازبین رفته .درچندروزگذشته یکی ازمعلمین زحمتکش سرکلاس جلوی دانش اموزان دربروجردبه قتل رسید،الان این جوریوتمتمی این خبرها نشان ازرهاشدن این وزارت مهم وکلیدی دارد،اشتباه بودن برنامه های وزارت،مشکلات فرهنگی جامعه،کنترل کمتر اولیا روی دانش اموزان،و.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
از ده میلیون دانش آموز یکی تنبیه شد، یک مورد تخلف توسط یک معلم صورت گرفته، چطور شد در صدر خبرهای جنابعالی قرار گرفته؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
نه عزیزم این یکی ازهزاران موردگندش دراومد.
ناشناس
United States
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
از 10 میلیون دانش اموز هم یکی قاتل شد ، چرا معلما بلوا کردن ؟
اشتباه اشتباه چه یکی چه 1 میلیون.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
باور کنید که از بیشتر خبرنگاران و مخصوصا اخبار شبکه ها بدم میاد .میگویید چرا؟آیا بعدازکشته شدن معلم بروجردی کدامشان صداشان درآمدو برای خون خواهی او صدا بلندکردند؟باید خجالت بکشید که کمترین حق وحقوق را به معلمین میدهید و اونوقت انتظار دارید که با این بچه هایی که هرکدامشان بدتراز یک شیطان هستند با وجود 400الی 500تا از اونهاباید چیکار کنیم که نکردیم . نیروی ... میزند وقتی دادگاه میروی زندان هم باید بری هم کتک خوردی هم زندان .باورکنیدکه این رسمش نیست به همه حقوق مکفی بدین و به نیروهایی که سازنده و بوجود آورنده ی یک کشور است نه تنها ارزشی برایشان قائل نمیشویدآرار هم میدهید. سوال من ازگزارشگر کرد این است که چرا برای کشته شدن یک دبیر گزارش تهیه نکردی ؟چرابرای معملین ارزش قائل نمی شوید؟تمام شماها درپیشگاه خداوند مسئول هستید.پس این همه هجمه راه نیندازیدبیایید واقع بین باشید .فکری به وضع این بیچارگان در حال انقراض بکنید .زیرا یک روز هم دیر است .
رضا و دوستان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
معلمها از اول رونی نیستند.بعدا با دیدن این همه تبعیض حقوقی و دانش آموزان بی تربیت کم کم روانی می شوند.و این تازه اولشه.باش تا صبح دولتت بدمد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
کار این معلم را تائید نمی کنم ولی من که متولد دهه شصتم عادت کرده بودیم هر هفته از این جور کتک ها بخوریم بچه های این دوره زمونه چه نازنازی اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
دلم آتش گرفت : "کودک نحیف جسه" !!!
وای برما
به کجا می رویم ؟
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اگر برخورد نباشه هم مثل شما بیسواد بار میان و جثه را جسه مینویسند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اگه اون معلمت باهات اینجوری رفتار کرده بود یاد می گرفتی که حداقل جثه رو درست بنویسی.
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اصل موضوع که یک برخورد توحش آمیز توسط یکی از همکارانتان است را رها کرده اید و گیر داده اید به یک غلط املایی ناشناس2209 !!!
وقتی معلمان جامعه امثال شما باشند اینگونه رخدادهای تلخ بارها و بارها تکرار خواهند شد.
کامنتهای شما و دیگر همکارانتان نشان دهنده تاکید روی مساله مادی و دستمزد است.به نظر من شغلتان را اشتباهی انتخاب کرده اید.شما اصلا نباید معلم می شدید.شاید هم به قول معروف"از بد حادثه اینجا به پناه آمده اید." !!!
ناشناس
Germany
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
در دولت قبل که متاسفانه مدرسه ای آتش گرفت و کودکان بی گناه سوختند، خیلی ها از آن ماجرا برای فشار بر دولت و بهرهگیری تبلیغاتی از آنماجرا پیرهن عثمان ساختند حالا آنهایی که آن زمان دلسوز دانش آموزان مظلوم شده بودند برای این دانش آموزانی که در وزارت جدید آموزش و پرورش مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند، کتک خوردند، دست در توالت کردند و کثافات آن را چشیدند چه دارند بگویند ظاهرا این دلسوزهای پیشین، امروز همگی سر در زیر برف کرده اند!!!!!
حسین وحدت
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اقا چرا به خاطر یه لگد بحثو سیاسی میکنید؟ همین کارارو کردین بچه ها لوس و نونور بار اومدن..دانش اموزی که تومدرسه چوب نخوره دانش اموز نیست..شیرینی مدرسه به همین کتک خوردن از معلمه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
يكي بگه تو آموزش و پرورش چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
تو خانواده های ایرانی تربیت یاد بچه نمی دهند که هیچ بچه را وحشی و لوس هم می کنند ..شما ببنید کشورهای پیشرفته رو... بچه ها خیلی مرتب و منظم می آیند مدرسه و مرتب و منظم هم می روند ولی تو ایران به بچه میگی بشین سرجات می بینی بلند میشه رو میز راه میره! این بچه ها باید کتک بخورند راه دیگه ای نداره
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
از خبرگزاری فرارو به عنوان یک حبرگزاری خوب خواهش می کنم کمی هم مشکلات معلمان را هم را تحت پوشش قرار بده هند که مسئولین در جریان باشند که این معلم ها عزیز چه طوری با این در امدکم باید زندگی کنند و از طرفی آموزش درست هم به بچه ها بدهندمن نمی دانم مسئولین یا نمی دانند که جای خیلی خیلی تاسف است یا خود رابه ندانم کاری زده اند که وای به حال آینده ی این کشور!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
همه خانواده ها مشکل دارن نیست بقیه کارمندا تو ناز و نعمتند که معلما جا موندن ....
عجب .....
ناشناس
Spain
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ضمن تاسف از وقوع چنین حادثه ای در محیط مقدس مدرسه ، به نظر می رسد با طرح چنین مسائلی در رسانه ها نه تنها مشکلی حل نخواهد شد بلکه ما صرفا حریم های اجتماعی را می شکنیم چه اینکه متذکر شوم ما در کشور بالغ بریک میلیون معلم شریف داریم که با تمام وجود با همه محدودیت ها در حال انجام وظیفه هستند بهتر است حالی نیز از زندگی آنها بپرسیم وببینیم آیا جامعه تا کنون توانسته است حق آنان را اداکند، آنانی که با داشتن بهترین استعداد دنیای خود را فدای نسل آینده کرده اند ، راستس رسانه ها چرا در این خصوص خبری نمی زنندو جوی درست نمی کنند. باز یادمان نرود اگر امروز حرفی برای گفتن ذاریم در سایه همین قشر شریف ومظلو م اجتماع است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ضمن احترام به همه دوستاني كه نظر دادن، يه نكته حساس رو فراموش نكنيم، منه دهه ٦٠، با اون اقاي دهه ٢٠ يا ٣٠ يا ... تو دوران مدرسه بارها كتك خورديم ، حتي از معلمي كه با خانواده ما رفت و امد فاميلي داشت، ولي اين دليل نميشه كه بگيم معلم كار خوبي كرده يا بد.
كلا تنبيه به عنوان يكي از ابزارهايي است كه در جامعه ما پذيرفته شده است ودر جامعه غرب مصداغ كودك ازاري است
اينو بايد مسولين اموزش و پرورش بررسي كنند كه چرا در تهران كودك ازاري نداريم ولي در شهرستانها چرا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
به به! به به! عجب معلمایی! الگوی اخلاق و عاطفه و مهربانی و ادب و دانش و خنده و شادی و .....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
به نظر من مدرسه باید مثل پادگان باشه. اینجوری بچه ها از همون اول با نظم و دیسیپلین خو میگیرن. مثل قدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
متاسفم برای فرارو
یه معلم، بنده خدا یه بار از کور در رفته یه دانش آموزی رو تتبیه کرده شما بوق و کرنا کردید، چرا به مشکلات مالی فرهنگیان با این آب و تاب نمی پردازید
ناشناس
United States
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
یک بچه هم بنده خدا یک باز از کوره در میره ، میره معلم میکشه ؟ عیب نداره ؟
فرزند یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
به عنوام فرزند یک فرهنگی با این همه تبعیض آرزو میکنم کاش پدرم فرهنگی نبود تا ما هم زندگی حداقل متوسط داشتیم
ناشناس
United States
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
به اش بابت 3 ماه در سال همش خونس
عیدا 15 روز خونس
برف بیاد بارون بیاد ، هوا الوده شه خونس
ساعت 12 خونس
دبیر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
تبشیر وتنذیر باید به اندازه باشد معلمی یه فنه که باید تو خونت باشه وباید بچه رو در تربیت مقید کرد ،یه ذره در دبیرستان بفهمند که شل می گیری ودستتو بخونن کارت ساخته است.برخورد متین همه جا کارسازه.چی بگم مسایل ما چه در بین انتخاب وگزینش همکاران و چه در ادب دانش اموزان زیاده که از حوصله ی اینجا خارجه
شهروند درجه4
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
به نظر شما آقای فانی در ایران وزیر آموزش و پرورش هستند یا حاج کاظم قم چی و گاج و گزینه دو و .... از کی دارید گلایه می کنید مگر از ابتدا معلم برای این سیستم استخدام می کنن که انتظار رفتار معلمی را دارید؟ برید به اونایی که این نوع معلمها را استخدام کردن اعتراض کنید. برید به اونایی که شان معلمی را به این روز انداختن اعتراض کنید. پزشک کارش را درست می دهد یا راننده تاکسی؟ وکیل یا خیاط؟ سیاستمدار یا کارگر؟ کارمند یا بازاری؟ همه چی به هم ریخته است هیچی جای خودش نیست همه سر هم کلاه میزاریم و ...
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
فرارو خجالت نمیکشه. دائم داره با مطالبش تو جامعه تفرقه افکنی میکنه. مدتی است که بند کرده به معلمان . مگر تو این مملکت غیر از مدارش جایی دیگر دعوا و زد و خورد نمیشه؟ تو یک صف نونوایی روزی چند تا دعوا میشه. بعضی هم خیال کرده اند که معلم برای چندرغاز حقوق مجبوره تمام انسانیت و کرامت خودشو زیر پا بگذاره و هر نوع توهینی را از طرف بچه های مردم تحمل کنه. میدونم که این کامنت را غیر قابل انتشار میدونند چون واقعا شهامت انتشار آن را ندارن و میترسند ماهیت این سایت - فرارو - برای مردم بیان بشه. ولی همین که خودشون هم بخونند برای ما کافی است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
هرچه بگندد نمكش ميزنند واي به روزي كه بگندد نمك

حالا گير بدين به آمريكا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من بجای پدر دانش آموز بودم با مشت و لگد معلم رو راهی بیمارستان می کردم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
+++++++++++++++++
يك نفر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
روحاني مچكريم...
ناشناس
-
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دلیل رااز معلم هم جویاشوید چون در مدسه مادانش آموزی دست تو کن همکلاسهایش میکرد ناظم زده بود ولی به پدرش گفته بود خندیدم من را زدند
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
مگر فقط معلمين در فشارند كه عده اي سعي مي كنند اعمال زشت تنبيه بدني توسط آنان را توجيه كنند. آيا آنان با فرزندان خود هم چنين رفتاري را دارند؟ متاسفانه عده اي معلم ناپخته دارند كم كم ديد ما را نسبتبه شان و مقام معلم دارد عوض مي كنند.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
چند وقتی است که این مسایل در مدارس باب شده بهتر است وزیر محترم نظارت بیشتری داشته باشند تا این مسایل اتفاق نیفتد؟
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
با سلام مگه معلم هم باید دست بزن داشته باشه به هر علتی که اتفاق افتاده باشه نباید دست رو شاگرد بلند کنه اول به اسمش نگاه کنه معلم یعنی کسی که علم می آموزه پس باید شعور آنهم داشته باشه گر معلم با شاگردش مشکلی داره باید از طریق مسئولین مدرسه واولیای دانش آموز حلش کنه نه بزنه بچه مردم رو ناقص کنه من جای پدر اون بچه بودم اصلا گذشت نمیکردم
محسن تابنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
مکانیزم های استخدامی باید عوض شوند..معلمی عشق است و عشق می خواهد .
نه اینکه هر کس لیسانس گرفت و شغلی پیدا نکرد با پارتی بازی بشه معلم!!
نتیجه همینه که می بینیم
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
زمانی تشکیلاتی بود بنام تربیت معلم که کارش آموزش کسانی بود که علاوه بر دانش به اخلاق معلمی هم آراسته باشند. هم معلم از همان بدو تحصیل غم معاش نداشت و هم آموزشهای لازم را میدید.
اما در دوره دولت قبل شاهد بودیم که آن تشکیلات از بین رفت. بعد هم بصورت کاملا فله ای معلم از رشته ها و گرایش های بی ربط استخدام شدند. فارغ التحصیل دامپروری سراغ داشتم که برای تدریس در ابتدایی استخدام شد. نتیجه اش این میشود.
کاش میشد به 50 سال پیش بازگشت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
یارو عقده هایش رو سر بچه مردم خالی می کنه نمیگه یک روز بچه خودشم دانش اموز میشه
معلم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من به عنوان یک معلم خواستار اعدام همه معلمان هستم و اول خودم.
دیگر از این همه تحقیر و توهین هر کس و ناکس خسته شدیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بااین وزیر فعلی باید فاتحه آموزش وپرورش را خواند
سرگرد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
معلم وحشی ، دانش آموز چاقو کش ، و...
چه خبره توی این خاک!؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
آقای روحانی بعنوان یک فرهنگی خواهش میکنم درخواست فرهنگیان را اجابت کرده وزیر آموزش وپرورش را عوض کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دقیقا
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
در جواب دوستانی که مسائل اقتصادی رو بهانه چنین رفتارهایی قلمداد می کنند باید عرض کنم، البته درسته، می تونه این مشکلات در کارایی یک نفر تاثیر داشته باشه ولی قبول کنید اخلاق، مسئولیت پذیری و وجدان کاری ویژگی هایی هست که بشدت کمرنگ شده. مگر معلم مدرسه کالو، مشکلات اقتصادی نداره؟ کاش این به اصطلاح معلم می فهمید هر کلام و رفتارش چه تاثیری در لحظه لحظه از آینده شاگرداش داره...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
90درصد بودجه آموزش وپرورش صرف حقوق ومزاياي معلمان مي شود كليه هزينه هاي مدارس چه دولتي وغيردولتي راهم مردم وخيرين مي دهند اما دريغ از آموزش ماسب ورفتار مناسب برخي ازمعلمين
سیّد دلبر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
مرگ بر خشونت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
نظام اموزشی ما بی خاصیت ترین ومخرب ترین نظام آموزشیه.. این سالهای اخیر به شدت ساختار این نظام داغان وبی کیفیت شده...
علي
-
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بعضي افراد باسخيف ترين ادبيات به معلمان مملكت توهين مي كنند غافل ازاينكه معلمان موجان بي ادبي وتوهين نبوده ونيستند اين دوستان بايد صحبتهاي معلم رانيز گوش دهند
چرادوستان حمله دانش آموزلرستاني با چاقو به معلم را فراموش كرده اند
دوستان نمي پرسند حقوق يك معلم چرابايدازنگهبان شركت نفت كمتر باشد بعضي در كمال تعجب تعطيلات را بهانه بي توجهي ميدانند مگرادارات ديگرميانگين كارشان 20دقيقه دررور نيست معلمين روزهاي كاري قانوني رابطوركامل كارمي كنند رنج مي برند توهين مي شنوند ودرس هم مي دهند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
روحانی خیلی مچکریم
ناشناس
Spain
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ضمن تاسف از وقوع چنین حادثه ای در محیط مقدس مدرسه ، به نظر می رسد با طرح چنین مسائلی در رسانه ها نه تنها مشکلی حل نخواهد شد بلکه ما صرفا حریم های اجتماعی را می شکنیم چه اینکه متذکر شوم ما در کشور بالغ بریک میلیون معلم شریف داریم که با تمام وجود با همه محدودیت ها در حال انجام وظیفه هستند بهتر است حالی نیز از زندگی آنها بپرسیم وببینیم آیا جامعه تا کنون توانسته است حق آنان را اداکند، آنانی که با داشتن بهترین استعداد دنیای خود را فدای نسل آینده کرده اند ، راستس رسانه ها چرا در این خصوص خبری نمی زنندو جوی درست نمی کنند. باز یادمان نرود اگر امروز حرفی برای گفتن ذاریم در سایه همین قشر شریف ومظلو م اجتماع است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
با سلام علي رغم اينگه به دولت آقاي روحاني راي داده ام و پاي آن هستم ولي بايد به جرات بگم در انتخاب وزير آموزش و پرورش تعلل به خرج داده آخه رييس من اين چه وزيري است كه انتخاب كرده ا
مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
این معلم هر کیه باید به مجازات عمل خودش برسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
آیا در خصوص کشته شدن معلم فیزیک هم اینقدر پرتلاش و پیگیر بودید ؟
علي
-
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
چرا فداكاري هرروزه معلمان رافدا يك حركت معلم نما مي كنيد ؟
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
با سلام تنبه هم يك نو تشويق است براي اصلاح امور در كلاس وقتي راه هاي ديگر جواب نمي دهد چه بايد كرد مدير به فكر ابقاع خود و ناظم به فكر راحتي خويش معلم چگونه باضيق وقت 40 دانش آموز را در كلاس كار تربيت كند و درس هاي گوناگون را نيز تدريس كند و پدر و مادر فرزند خود را به اين خاطر به مدرسه مي فرستد كه تا در خانه تنها نماند و وقتي آموزش و تربيت بين مدرسه و خانواده و جامعه هماهنگ نباشد و تكليف آن تعداد از دانش آموزانيكه براي تربيت و آموزش به مدرسه مي آيند چيست. با آنها چگونه بايد رفتار كرد . و......و...
ناشناس
Germany
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
واقعا که فرارو، کاش اینقدر که برای افشاگری تخلفات معلمان بیچاره تلاش میکنی، در عرصه های دیگه هم همینقدر فعال باشی. معلما کم خون دل از دست بچه ها و والدینشون و دولت میخورن، شما هم شدی قوز بالا قوز...
ناشناس
Germany
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من از شما می پرسم آیا تعطیلات برای معلم نون وآب میشه تا میگی حقوق معلم کمه میگن شما تعطیلات دارید.توی کلاس سی چهل نفره -شلوغ که انگیزه درس خوندن ندارند.درس دادن با اعمال شاقه است.اگر تعطیلات نباشه معلمها داغون میشن
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین