bato-adv
کد خبر: ۱۷۰۶۲۵

اسید، تاوان امتناع از زندگی با مرد معتاد!

تهمینه از قربانیان اسیدپاشی مدعی است پس از نارضایتی از ادامه زندگی با شوهرش، به دلیل اعتیاد وی، پدر و برادرش روی صورت و دستانش اسید پاشیده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۹ آذر ۱۳۹۲
تهمینه از قربانیان اسیدپاشی مدعی است پس از نارضایتی از ادامه زندگی با شوهرش، به دلیل اعتیاد وی، پدر و برادرش روی صورت و دستانش اسید پاشیده‌اند.

به گزارش ایسنا، تهمینه یوسفی 29 ساله است و پس از گذشت حدود 10 ماه از زندگی با همسرش، به اعتیاد وی پی برده که همین موضوع سبب امتناع وی از ادامه زندگی با همسرش و ارائه درخواست طلاق شد.

این موضوع که ظاهرا چندان به مذاق پدر و برادر 23 ساله تهمینه خوش نیامده بود، با واکنش منفی و مخالفت آنان روبرو شده بود و درخواست‌های تهمینه نیز بی‌نتیجه باقی ماند تا اینکه اوایل خردادماه امسال، تهمینه متوجه کم‌شدن جهیزیه‌اش شد و این موضوع را به خانواده‌اش اطلاع داد. همین امر سبب عصبانیت پدر و برادرش شد.

وی درباره شرح ماجرا به ایسنا گفت: پس از اینکه متوجه کم‌شدن جهیزیه‌ام شدم، آن را به خانواده‌ام اطلاع دادم اما با واکنش تند از سوی پدرم روبرو شدم به طوری که وی مرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد و از طریق تلفن از برادر کوچک‌ترم نیز خواست تا خود را به خانه برساند.

وی افزود: پس از اینکه برادرم به خانه آمد، وی با دو دستش صورتم را نگاه داشته و از پدرم خواست تا اسید را روی صورتم بپاشد.

این قربانی اسیدپاشی ادامه‌داد: پس از آن که اسید را روی صورتم ریختند، با پیچیدن طناب دور گردنم، قصد خفه‌کردن مرا داشتند که به گمانم بعد از اینکه از حال رفتم، آنان با تصور خفگی مرا در خانه رها کردند.

تهمینه با بیان اینکه پس از ساعتی به هوش آمده و در حالی که به شدت از ناحیه صورت احساس سوزش می‌کردم، از خانواده‌ام درخواست کمک داشتم، گفت:‌ خانواده‌ام از انتقال من به بیمارستان خودداری کردند تا اینکه برادر بزرگترم مرا به بیمارستان بوعلی قزوین منتقل کرد.

وی که به دلیل کمبود امکانات، از بیمارستان بوعلی به بیمارستان سوانح سوختگی تهران منتقل شد، ادامه‌داد: بار اول حدود 20 روز در بیمارستان بودم که در این حین پدر و برادرم سراغی از من نگرفتند.

تهمینه با اشاره به ثبت شکایتش برای رسیدگی به این موضوع افزود: بعد از ترخیص از بیمارستان، از این اقدام پدر و برادرم شکایت کردم که تاکنون دو جلسه دادگاه در این خصوص برگزار شده است.

این قربانی اسیدپاشی با بیان اینکه پدر و برادرش با قید وثیقه آزاد هستند، گفت: تاکنون چندین عمل جراحی روی صورتم انجام شده است.

وی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌اش گفت: پانزدهم مهرماه اولین جلسه دادگاه برگزار شده بود. 10 صبح چهارشنبه ششم آذرماه نیز جلسه دوم برگزار شد که به دستور قاضی جلسه به دلیل نیاز به بررسی بیشتر، تجدید شد.

تهمینه در حال حاضر برای انجام اقدامات درمانی خود در خارج از کشور به سر می‌برد.
برچسب ها: اسید اعتیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
به هر دلیلی کاری غیر انسانی انجام داده اند.تا زمانی که فرزندان جزء اموال و دارایی های پدر و مادر محسوب می شوند و قوانین آنها را به عنوان دارایی های اجتماعی نمی شناسد این وضعیت ادامه دارد.نگاهی به قتل های ناموسی و نتیجه پرونده آنها چه شده؟
مجید
Germany
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
فرض بر اینکه دختر خانم دچار انحراف شده باشد ، آیا پدر و برادر میتوانند از خود سلب مسئولین نموده و همه تقصیرها را به گردن دختر نگون بخت بیندازند؟ آیا طی زندگی ده ماهه میتوان شوهر را مقصر قلمداد کرد؟ یقیناً پدر از رفتار دختر در منزل به ستوه آمده و با علم و آگاهی با ازدواج دخترش با یک معتاد رضایت داده است . و برای سرپوش گذاشتن بر اشتباهات تربیتی خودش اقدام به کشتن دختر نموده که هیچگونه توجیه انسانی و منطقی ندارد . متاسفانه در عالم سیاست نیز مسئولین بلند پایه کشور حاضر به پذیرفتن اشتباهات خود نمی باشند
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
به نظر من این کار آنها حتی از تجاوز به او بدتر است . قانون باید برخورد بسیار قوی و جدی با این انسان نماها داشته باشد و گر نه هر روز شاهد همین مسایل طالبانی خواهیم بود.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
به نظر من برید فیلم سنگسار ثریا رو نگاه کنید براتون خوبه حداقل ببین تو جامعه ما الکی زود تهمت زده میشه به زنها بدبخت و خانوادها حرف یه غریبه رو بهتر قبول دارن تا حرف بچه خودشون- من تو یه بیمارستان تو شوش کار می کنم یه بار یه دختری آورده بودن که پدر و برادرش با تفنگ زده بودن تو شکم و لگنش و خانوده و می گفت زن همسایه گفته دخترتون با پسری تو باغ کار میکنه رابطه داره و حامله است و پدر و برادر غیرتی بدون بررسی ماجرا دختر بیچاره رو تیر زده بودن ولی ما تو بیمارستان بعد بررسی و معاینه متوجه شدیم دختر بی گناه نه حامله است نه تا حالا رابطه جنسی داشته پدر و برادر بعد فهمیدن واقعیت پشیمون شدن ولی چی فایده دختره داغون شده بو. لطفا نظرمون بزارین
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
داستان غیر واقعی است من فکر میکنم موضوع چیز دیگه ایه
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۴۵
ناشناس
Germany
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
این‌ها از حیوانات وحشی هم وحشی‌ترن. به جز اعدام لایق هیچ چیزی نیستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اينكه از حمله مسلحانه بدتره، چرا مسئولين حكم اعدام رو براي اسيد پاشي در نظر نميگيرند...
هر چند اعدام خيلي كمه و ايكاش ميشد مجازات قصاص در نظر گرفته شود...
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
خدا لعنتشون کنه
آخه بدبختی اینجاست بعدش مثل آمنه جوگیر میشن رضایت میدن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
لابد در ملا عام هم باید اعدام شن که دهها کودک بیگناه دیگه هم که شاهد صحنه اند به همین راههای خشن کشیده بشن! ترابخدا بسه دیگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اگر قوانين بازدارندگي لازم رو داشتن، اين بلاها سر مردم نمي اومد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
حیوان این همه رذل و بدبخت هستش ؟ بخدا خیلی از حیوانات به انسان ها شرف دارن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
این چه وضعشه؟
کی باید این مسخره بازیها رو جمع کنه/؟
مگه میشه به همین راحتی با زندگی یک ادم و خانواده ش بازی کرد و روزی هزار بار زجر کشش کرد؟
اقایون مسئول؟
اینقدر مثل کبک سرتون رو تو برف نکنید اعتیاد داره غوغا میکنه
البرت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
تو گفتی و ما هم باور کردیم.راستشو بگو چیکار کردی که پدر و برادر خودت این بلا را سرت آوردند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
قوه قضاییه فکر نمی کنه وقتش رسیده کمی پاسخ گو باشه نسبت به نگرانی های مردم از اسیدپاشی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
آلبرت خان!
طرف هر غلطی هم کرده باشه بر فرض باز دلیل نمیشه دو تا روانی دست و پاش رو بگیرن و روش اسید بریزن!
کار خلاف شرع و قانونی اگه کرده بود می دادنش دست پلیس! زجر و شکنجه ی یه آدم رو یه آدم سالم نمی تونه توجیه کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
یعنی در این جامعه همچین وحشیهایی پیدا میشن کسی که بروی خواهر خودش اسید میپاشه روی صورت دختران دیگه چه کارایی میکنه خدا میدونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
خبر اصلا معقول و منظقی نیست. لطفا صحت خبر را بررسی کنید
کوکب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
البرت،هر کاری هم که کرده باشه حقش این نبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
موضوعی که بعد از شنیدن این همه حوادث اینچنینی به ذهنم میرسه، اینه که وقتی در جامعه ای دروغ و ریا، زیرکی و بزرگی دانسته میشه؛ از همه تریبون هاش، خشونت و مرگ خواستن ترویج میشه و با نخبگان خودش رفتار دافعانه ای میشه، خلاقیت و نوآوری از اون جامعه پر میکشه و فضای بسیار بدی در عمق بدنه اون جامعه ایجاد میشه. جامعه ای خشن، انعطاف ناپذیر و غم زده...
محمود دزفولی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
بخدا راه این کارها فقط و فقط یک چیز است البته در کنار فرهنگ سازی برای جلوگیری از انجام این گونه اقدامات و آن این است که این افرادی که که اقدام به اسیدپاشی می کنند برای انجام کارهای عمرانی و سخت به دولت بدهند مثلا بجای کندن تونل با دستگاه های گرانقیمت از اینگونه افراد استفاده کنند یک بیل و گلنگ بهشون بدن و تونل رو بوسیله اینها در بیارن ببرنشون و باهاشون کویر ایران رو آباد کنند،تو آزمایشان ژنتیکی بجای موش از اینها استفاده کنند و جنبه عمومی جرم هم طوری باشد که با رضایت شاکی نتواند از این مجازات بگریزد.دقیقا کار با اعمال شاقه با کمترین لباس و غذا و امکانات فقط به هرکدومشون یه پابند میزنم که نتون فرار کنن و چند مامور هم بالای سرشون میزارم.ارواح شکمش اسیدپاشی بکنه بعد با وثیقه آزاد بشه.
راستی چرا برا اینگونه افراد که برای جامعه مضر هستند وثیقه 800 میلیونی مثل خیلی از افراد نمی زارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
چه پدر و برادر وحشیی! پدر و برادر من جرأت دارن بگن بالای چشمت ابرو میباشد! باهاشون قطع رابطه میکنم. همین بدترین تنبیهه براشون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
از همین حرفت معلومه که خونواده خوبی داری, پس بهتره خدا رو شکر کنی و برای اونا احترام بیشتری قائل بشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
آفرین به تو جوانمرد!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
قصد ازدواج نداری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
مشخصه سوسولی
ما بچه بودیم پامون جلو پدرمون دراز نمیکردیم
قدیم گوشت کیلویی 2 ریال بود
یادش به خیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
متاسفانه خیلی از خانواده های ایرانی هنوز از جاهلیت و مرد سالاری شدید رنج میبرن و قانون هم ازشون حمایت میکنه. همانطور که در برخی از قبایل جنوب اگر دختر با پسر عموش ازدواج نکنه میکشنش
حمید 3
Spain
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
چی میتونم بگم؟ متاسفم
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
قصاص، تنها راه جلوگیری از اسیدپاشی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
به درستی در قصاص برای شما زندگانی است ای صاحبان خرد
مهدی 9792025
-
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
چی شده قبلا که اعدام وقصاص اخ بود و بی فرهنگی و بی تمدنی بود حالا همه میگن قصاص! به نظر شما با قصاص تهمینه به وضعیت قبل برمیگرده؟؟ امان از افراط و تفریط (البته من با حکم قرآنی قصاص موافقم)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
و بهتره ک ببخشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
به کجا چنین شتابان ، خدای من چگونه یک پدر حاضر می شود که بر صورت دخترش اسید بریزد ،انجام این جرم از طرف هیچ فردی پذیرفته نیست چه برسد از طرف پدر و برادر .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
حالم از این لغت به کجا چنین شتابان که وقت و بی وقت پای اکثر کامنت هاست بهم میخوره.
خدایی الان جای این جمله است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
حتی اگر دختر فاحشه هم بود اسید پاشی آن هم از طرف پدر و برادر خودش غیر قابل درک است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
واقعي اين داستان؟ اگر اينطوريه كه بايد فاتحه اخلاق و خانواده و ... رو خوند.
مرتضي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اينجا ايران است يا تگزاس؟؟؟!!!!
خيلي جالبه كه صداوسيماي ميلي ما اصلا اينجور خبرهارو پخش نميكنه اما خدانكنه كه در آمريكا يه نفر خون دماغ بشه تمام خبرنگارها مثل كامران نجف زاده و حسيني باي و.... همه شون اخبار لحظه به لحظه از آمريكا ارسال ميكنن!!!!!!!!!!!!
اگه دروغ ميگم هرچي دلت خواست بهم بگو.
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
تگزاس از این کارهای کثیف نمی کنند
ناشناس
Austria
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
آقای فلاح از لندن یادتون رفت ....ماشاالله ید طولایی در ارائه گزارش بدبختی و فلاکت مردم انگلیس دارن.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
فلاح رو یادت رفت بگی: لندن 2013
مسعود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
حمید معصومی نژاد............................................................................................................رم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
...؟؟!!
ما در كجا داريم زندگي مي كنيم؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
دیوانه ها
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
باید یه فکری به حال اسید این سلاح خطرناک کرد.
قانون گذاران به جای دعواهای سیاسی در این مورد کاری کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
كز ديو و دد ملولم و انسانم آرزوست
عشق
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
باور کنید دیگه سخت شده تو این دنیا زندگی کردن خدایا تمومش کن دنیایی پر از جنگ فساد خونریزی افراطی سر بریدن و حالا هم اسید ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
البته نمی شود به طور یقین قضاوت کرد چرا که ممکن است موضوع دیگری وجود داشته که گفته نشده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
هر چیز دیگری هم که باشد حتی بدترین چیز باز هم عمل وحشیانه اسید پاشی را توجیه نمی کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
چه موضوعی می تونه دلیل اسید ریختن روی یه آدم بشه؟ اسم خودت رو انسان میذاری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
هرموضوعی که بوده ، باید به صورت ایشان اسید پاشید؟ شما به این منطق به تنهایی پی برده اید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
متاسفانه افرادی که به این ناشناس پاسخ داده اند متوجه منظورش نشده اند و منظور این عزیز آن هست که اصلا ممکنه اسیدپاشی کار برادر و پدر این خانم نباشد و البته یک احتمال است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
عجب هیولایی هستی دیگه تو؟!!!
یعنی چی نمیشه قضاوت کرد. یعنی مثلا اگر به فرض ایشون خطایی کرده باشه پدرش حق داره اسید بپاشه؟ هیولا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
امثال شما این اقدام رو توجیه می کنند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
در برخی از قوانین قضایی کشور دو نوع نقص داریم یک نبود قانون دو عدم برخورد قاطع با این جرمها نمیدونم چرا با جرمهای اسید پاشی و کودک ازاری توسط والدین انقدر سهل انگاری میشود تاسف و افسوس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
به نظرتون یکم مشکوک نیست این ماجرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
آره به نظر منم مشکوکه که چطور یه آدم می تونه روی یه آدم دیگه اسید بریزه! از حیوان هم برنمیاد این کار!
به نظر شما کجاش مشکوکه؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
در هز صورت چیزی از وحشی گری اینها کم نمیکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
موافقم خیلی مسخرست دخترت بگه شوهرم معتاده نمیخوام زندگی کنم روش اسید بریزن !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
به نظر منم خیلی عجیبه که یک پدر (که البته اگه بشه اسمش رو پدر گذاشت) به هر دلیلی رو صورت بچش اسید بپاشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
با وجود اینکه به نظرمن تحت هرشرایط و وضعیتی برای این اقدام باید قصاص کرد. ولی فکر میکنم این داستان کمی پیچیده است!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اوه اوه، هر دم از این باغ بری میرسد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
خیلی مشکوک این ماجرا آخه به این خانم با این تیپ وقیافه نمیاد برادر وپدر غیرتی داشته یاشه،مطمئا باشید این کل ماجرا نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
به هیچ دلیلی نمی توان عمل وحشیانه این نابرادر و ناپدر رو توجیه کرد. بنظر شما پاسخ چه کاری می تونه اسیدپاشی روی صورت یک انسان اونم از سوی عزیزترین کسانش باشه؟
فرهادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
حتی اگر هم خانم ماجراهایی داشته من که توی هیچ کدوم از قوانین اسلام ندیدم که برای هر غلطی که مسی بکنه مجازاتش اسید پاشی باشه.
شما بگید قتل، خیانت به همسر، آدم ربایی، فحشا، قاچاق انسان.
هیچ گدوم مجازاتش اسید پاشی نیست...
حالا مگه این خانوم چیکار کرده بدتر از این موارد که باید برای مجازاتش به صورتش اسید پاشید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
اصلا فرض بگیریم دختر فاسد بوده فوقش پدرش میگرفته بشدت کتکش میزده نه با اسید کل زندگی دخترشو تباه کنه
یه انسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
برو فیلم سنگسار ثریا رو ببین- شوهر می خواست زنشو طلاق بده بهش تهمت زده پدره هم باور کرده همه باور کردن دخترو سنگ سار کردن- الانم اینجوره بوده شاید شوهره معتاده دختر میخاد طلاق بگیره شوهر به پدر و برادر گفته دختره مشکل داره میخاد بره با کس دیگه خانواده باور کردن دختره رو داغون کردن واقعا هم شوهر کثیف بوده هم خانواده دختره احمق بودن البته یه چیز بگم تو ایران ما خانواده زود حرف غریبه ها رو باور میکنن تا بچه خودشون رو - واقعا اسید پاشی وحشیانه است حالا میخاد طرف هر دلیل داشته باشه من میگم دختره مفسد فی الارض پدر و برادر چرا این کارو کنن اگه انسان بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
پناه بر خدا .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
واقعا تو فرزند این پدری یا نا پدری این
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
پدر و برادرش با قید وثیقه آزاد هستند!
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
باعث تاسف اینا جنایتکارا آزاد هستند حتما شکایتش هم به جایی نمیرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
دادیار یا بازپرس پرونده مرتکب تخلف شده اند باید قرار بازداشت صادر میشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
نمیشه باور کرد..
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اسيد پاشان بايد اعدام شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اسم این ادمها پدر و برادر نیست باید قانون رو صورت هردوتاشون اسید بپاشه تا بفهمن چه درده رنجی داره
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اعدام به وسیله گیوتین تا درس عبرتی بشه برای دیگران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
حالا گیوتین از کجا بیاریم؟
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
خدا لعنت کنه این ادمهای کثیف و وحشی رو میدونم بدتر از این لیاقتشونه ول دیگه میشه غیر قابل انتشار
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
پدر و برادرش آزاد هستند، کسانیکه حتی به افراد خانواده ی خود رحم نکردند، لابد برادر جنایتکارش می خواد ازدواج هم بکنه، و اینبار قربانی جدید همسرش خواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
چرا رسانه ها کاری نمی کنند؟ رسانه ها می توانند با ایجاد فشار اجتماعی و مطالبات مردمی قانون گزاران را به تدوین قانونی برای مقابله با اسید پاشی ترغیب کنند. واقعا باید برای این دختران و زنان بی گناه فکری کرد که این چنین مورد حملات وحشیانه قرار می گیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
انگیزه شون چی بوده؟ که دخترشون طلاق نگیره و آبروی خانواده نره؟ الان با ریختن اسید آبروشون حفظ شد؟ این دو تا رو باید به عنوان مایه ننگ بشریت تو شهر بگردونن بعدشم دارشون بزنن
ناشناس
Slovakia
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
جنایت های خانوادگی در ایران خیلی زیاد است. در تگزاس و افریقا و مکزیک و... دشمنها همدیگر رو میکشند در ایران خانواده ها به جان هم افتاده اند. کاش ما هم مثل غربیها کمتر به فکر خانواده و اخلاق بودیم اما شاهد این جنایت های خانوادگی هم نبودیم.
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
این داستان قابل باور نیست ، مطمئنا این چیزی که ماخوندیم کل داستان نبوده اما در هر صورت
پدر و برادرش باید مجازات خیلی سنگینی بشن
البته منظورم اعدام نیست !!!!
حبس ابد ، بدون عفو و مرخصی ( حبس ابد به معنای واقعی)
ناشناس
Japan
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
دقیقا نظر منم همین بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
من خودم بین حبس ابد و اعدام اعدامو انتخاب میکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
حالا هی بی حساب کتاب بگید جمعیت باید افزایش پیدا کنه. این یعنی هرکس میتونه بچه دار بشه در حالی که خیلیا لیاقتش و شرایطش رو ندارن. خواهشن بفهمید. دیگه دوره سعی و خطا تموم شده. ضمن اینکه ریشه این خشونت ها کی میخواد پیدا بشه. هرسال آماره اعدام داره بالاتر میره و همزمان آمار جرم و جنایت هم. خواهشا علت ها رو پیدا کنید. التماس میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
زنده باشی هموطن که حقیقت را گفتی.
کیانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
بمیرم برات:( تف بهشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
قطعاً این به اصطلاح پدر و برادر این خانم نوعی مرض روحی و جنون دارند. آخر چطور می شود یک انسان روی کسی آنهم جگر گوشه اش اسید بپاشد. خدایا پناه می برم به تو. زبانم قاصر است چه چیز دیگر بگویم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
يه خورده مورد داره اين موضوع. حرف 2 طرف بايد شنيده بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
یه طرف اسید ریخته روی اون یکی طرف. می فهمی؟ قضیه کتک کاری نیست که بگیم از دستش در رفته! یارو هر کاری هم کرده باشه دلیل نمیشه روش اسید بریزن. شماها دیگه چه موجودات خطرناکی هستین که فکر می کنید میشه از هر وسیله ای برای رسیدن به هدف به خیال خودتون درست و اخلاقی و اسلامی بهره گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
به فرض محال بگیر شوهرشو کشته باشه و بعدم هزارتا کار دیگه کرده باشه
باید اینطور باش برخورد بشه ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
خانم مورد دارن، باید اسید پاشید؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
من متوجه نشدم، چرا بايد همچين كاري بكنند؟ يعني به همين دليل كه ميخاد جدا بشه؟ واقعا همچين خانواده هايي داريم ما؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، آیا کسی که این دو جانی روانی را به قید وثیقه آزاد کرده نباید محاکمه شود؟؟
شاهد
Canada
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
یعنی چی که با قید وثیقه ازادند!!!! یعنی تو این مملکت هر کی سند و پول داشته باشه میتونه هر کاری دلش خواست انجام بده!!! برای شادی روح عدالت .......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
خاک بر سرشون من تیتر رو خوندم فکر کردم شوهر معتادش بهش اسید پاشیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
احتمالا شوهره وثیقه گذاشته...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
متهمان به اسید پاشی باید در سریع ترین رمان ممکن در ملاء عام با اسید سوخته و اعدام شوند. هر چی جلو تر میریم این شیطان ها دارن بیشتر و بیشتر میشن , کسی هم به فکر نیست .... !!!!
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
بهتره قضات حکم اسید پاشی رو اشد مجازات قرار بدن.یعنی اعدام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اشد مجازات اعدام نیست بلکه باید با اسید قصاص بشن
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
چه موردی؟ مثلا چی؟
هر چیزی که باشه به نظر شما این مجازاتش بوده ؟
یعنی اگه این خانم مسئله ای داشته پدر و برادرش باید این بلا رو سرش بیارن؟طرز فکر شما از اون پدر وبرادر کم نداره خدا هدایتتون کنه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
زهرا خانم. بد نیست اندکی دقت کنی. موضوع این هست که ممکنه اون برادر و پدر اسیدپاشی نکرده باشند.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اگر فکری برای این خشونت درحال نهادینه شدن در جامعه نشه خیلی بد میشه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
کاش میشد اون پدر و برادر "غیرتی" و "باناموس" رو تا گردن دفن کرد تو خاک و اجازه داد که زنده زنده بپوسن و خوراک موجودات زیر خاک بشن.
عشق
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
داریم افغانستان میشیم ؟؟؟ یه مشت ادم معتاد دزد جانی روانی افراطی بی عقل ...... خدایا نابودشون کن خدایا ادمای اینچنین از رو زمین محو کن خدایا کجایی خودتو نشون بده
alireza
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
مسخرست بخدا
اینجور آدما رو با سند آزاد می کنند!!!؟؟
من نمی دونم قاضی چی رو میخواد بررسی کنه؟
اینکه مثل روز روشنه
ناشناس
Germany
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
حیوانات وحشی جنگل اگر این مطالب رابخوانند از وحشی بودن آدمها به خدا پناه می برند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
حیوانات نیز در موقع سختی از بچه هاشون حمایت می کنند. اینا دیگه کین؟
رسواگرفتنه
-
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
باید ماجرا را هم از پدر و برادر این شخص هم شنید چون احتمالا اونها را عاصی کرده بوده و برنامه های داشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
دلیل نمی شود؟ آنها حق کوچکترین تعرضی را نداشته اند تا برسد به این عمل وحشیانه ؟ قصاص قبل از جنایت ؟ چرا اینگونه قضاوت می کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اگر حرف شما هم درست باشه و حتي از اون بدتر، باز هم هيچ دليلي نميشه كه اسيد پاشي كنند.
ناشناس
Austria
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
به فرض که داشته,شما طرفدار اسید پاشی هستید یا اسید پاش ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اگه بر فرض پدر و برادری هم خانواده رو "عاصی کرده و برنامه های داشته" باشند سایر اعضای خانواده می تونن اسید روشون بپاشن یا این مجازات فقط برای زنها و دختران خانواده توصیه میشه؟
در ضمن در مملکت اسلامی، با دادگاه اسلامی چرا یه شهروند باید به خودش حق بده دیگری رو متهم و محکوم و شکنجه کنه؟ مگه قانون نداریم؟ می دادنش دست قانون!
منتهی حیوانات که این چیزا سرشون نمیشه البته یه سری آدمها از حیوان هم بدترن بعد در حال تجسس در امور ملت وقت می گذرونن!
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
همین وحشی هایی مثل تو هستند که مملکت و به این روز انداختند دیگه !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
منم با رُسفِتی جون موافقم. هر کی خوشگل بود یا شیطون باید تو اسید حلش کرد که کلا همه فتنه ها زدوده بشن.
موسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
این رسواگر فتنه تو هر موضوعی کامنت میذاره . بابا خیلی بیکاری !!!
فرهادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
دوست عزیز هیچ مجازاتی در اسلام اسید پاشی نیست.
حتی خیانت تشکیل خانه های فساد یا هر چیز دیگه. مگه خانوم دیگه چه کاری بیشتر از اینا می تونسته کرده باشه؟
عظیم از شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
باز هم دلیل نمیشه که این عمل مجرمانه و خارج از انسانیت رو انجام بدن .....
یه انسان یه بشر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
ببخشید چه دلیلی داشتن پدر و برادر ؟ اگه دختره بده خب بزرگ شده این پدر وحشی که به اولاد حودش رحم نمیکنه پسر وحشی بزرگ کرده دختره روهم ...... البته بگم تو ایران نقض حقوق زنها هاست راحت به زنها تهمت زده میشه خدایا ملتم را که دارن مثل افغانستان و پاکستان فکر میکنند نجات بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
حرف های ایشون با منطق جور در نمیاد ! ایشون رفته به پدرش گفته جهیزه من کم شده یا شوهرم مشکل داره و پدرش یهو با برادش گرفتن زدن و روش اسید ریختن ؟! به نظرم بحث ناموسی بوده ...
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
هر کسی هر کاری هم کرده باشه ما حق قضاوت و صدور حکم نداریم. خدا همه خودخواهان و کوردلان عالم راهنمایی کنه که غیر از راه خودشون راهی درست نمیدونن. آقایون این حرفا و کارا نشونه غیرت نیست از کمی استدلال و منطقه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
بدبختانه ما ایرانی ها عادت داریم یه طرفه به قاضی بریم.هنوز حرفای پدر و برادر رو نشنیدیم که علت این کار کثیفشون چی بوده حکم می دیم.یادمه تو پرونده قتل یه مرد به دست زنش همین خانومها با وقاحت تمام میگفتن شوهره حقش بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
باید اول رو این افراد اسید بریزن و بعد آنها رو خوراک سباع کنند تا دیگه کسی جرعت نکنه چنین غلطهای زیادی بکنه، این کار واقعا از کشتن بدتره بنابراین باید مجازاتش هم خارج از معیار باشه!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
خدا باعث و بانیشو به بدتر از اسید گرفتار کنه..بله عدالت اینه که با قید وثیقه آزاد باشن و راست راست راه برن! اینو کجای دلمون بذاریم
عابد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
شاید برادر و پدر شوهر این عمل را انجام دادن. باورش سخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اسيد پاشي در حال افزايش است، آدم مي ترسد كه خواهر و يا دختر جوانش بعد و يا قبل از ازدواج به هر دليلي مورد اسيد پاشي قرار گيرد. قوه قضاييه، لطفاً اعدام را براي اسيد پاشي تصويب كنيد، شما كه براي زورگيري همين كار را كرديد، اسيد پاشي كه تاثيرات بد تري دارد....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
جالبه قوه قضاییه برای حمل و کشیدن سلاح سرد حکم اعدام صادر می کنه اما با اسیدپاشان کاری نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
انسانم ارزوست........
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
خدایا اینا دیگه چه پدر و برادری بودن ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
قانون باید قضاوت کند چون ما از پرونده خبری نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
راه جلوگیری از این نوع جنایات ، بالا بردن آگاهی مردم با آموزش های صحیح است . خشونت ، قتلهای ناموسی ، اسید پاشی ، خودکشی و... همه ریشه در نادانی افراد و نداشتن مهارت در کنترل احساسات است . فقدان مهارت کنترل خشم ، مهارت کنترل استرس ، مهارت کنترل ترس ، مهارت حل مسئله و مشکل و... باعث بروز چنین جنایات هولناکی می شود. متاسفانه مردم همیشه این مطالب را می خوانند و میشنوند و با خود می گویند این اتفاقات صرفا مربوط به دیگران است و محال ممکن است که برای من و خانواده ام پیش بیاید در حالیکه چنین نیست . متاسفانه ما در جامعه ای زندگی می کنیم که از هر طرفی آسیب پذیر هستیم و باید خود را در برابر آسیبهای اجتماعی تجهیز کنیم . از همه همشهریان عزیزم تقاضا دارم در کلاسهای آموزش مهارتهای زندگی که در کانون ها و خانه های فرهنگ بصورت رایگان تشکیل و برگزارمی شود استفاده کنند . قطعا پس از دیدن این دوره ها هم می توانیم بخود و هم به دیگران کمک کنیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
باید برای فروش اسید با غلظت بالا قوانین سختگیرانه ای در نظر بگیرند . مثل فروش سم توی کسورهای دیگر که فقط توسط فروشگاههای خاصی فروخته میشه و مشخصات خریدار ثبت و نگهداری میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
فرارو عوض عکس قربانی باید عکس جانی رو میزاشتی!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
باید نهادهای حقوقی با کمک مراجع بزرگوار برای مبارزه با این جنایت تدبیری بیاندیشند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
ما که باور نکردیم قرار نیست هر چیزی که میگن و مینویسن باور کرد
حسن الوانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
واقعا متاسفم که در کشوری زندگی میکنم که هموطنانم (ای کاش هموطنم نبودند) چنین وحشی گری را میشنوند و میگویند حتما موضوع دیگری در میان بوده!!! خدایا به تو پناه میبرم از نفس اماره و چشمانی که در خواب و خیال دنیا گرفتارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
خطاب به همه عزیزانی که سعی میکنن منطقی باشن .
ببینید دوستان وقتی میگن صحبت هر دو طرف مهمه که مثلا یه درگیری ساده باشه طرف دوتا مشت زده دوتا هم خورده ...
زدن بنده خدا رو از رندگی ساقط کردن . چی میتونه اینو توجیه کنه ؟
کجای قانون نوشته اگر دخترت فلان کارو کرد حق داری بزنی نقص عضوش کنی ؟؟؟
این مصداق نقص عضوه لب و دهن و گونه طرف رفته حالا چه با چاقو چه با اسید ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
داستانتون یه جاییش میلنگه!!!
memar
United States of America
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
ماجرا مشکوک است
احتمالا همه ی حقیقت ذکر نشده
مجتبی
Germany
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
خیلی پست فطرتی میخواد هم پدر هم برادر اینقدر سنگدل باشن که اول اسید بریزن بعدم با طناب خفه کنن بعدم به بیمارستان نبرن !!
بیچاره این دختر چه کس و کاراش آشغال از آب دراومده شوهرشم که معتاده فلکزده ...
خدا کمکش کنه فقط
من که میگم دیگه زندگی از این به بعد براش معنی نداره تازه چقدرم قبل از اسیدپاشی خوش قیافه بوده بدشانسیو ببین
ملت ایران الف
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
پدر وبرادر که چه عرض کنم موجودات وحشی که بجای حل مشکل فرزند خود بدترین رفتار را با او داشتند.هرچقدر مجازات شوند باز هم کم است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
" عشق " این چه نظریه گذاشتی بابا زشته !
ینی چی داریم افغانستان میشیم ؟؟؟ دزد .. جانی .. روانی ...
ای بابا .. یه افغانی بیاد الان اینو بخونه که خیلی بده ..
azim شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
من نمیتونم به همین راحتی این داستان رو باور کنم . پدر و برادر و خانواده اینقدر بی رحم !!!!! از کجا معلوم که برای اخذ پناهندگی از کشور مطبوع این داستان رو سر هم نکرده باشه !!!! اگه این داستان صحت داشته باشه پس وای بر ما و فرهنگ جامعه ای که ما در اون زندگی میکنیم !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
استثنا" در اين مورد لذتي كه در قصاص است در بخشش نيست.
يك بيگناه باكلاس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
وقتي فرهنگ گم شود، وقتي هويت از دست برود، وقتي ارزشها جايشان را به ضد ارزشها بدهند، جامعه تبديل به جهنم ميشود و پدر فرزندش را مي سوزاند.
عصر جدید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
فقط اعدام
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv