bato-adv
کد خبر: ۳۴۲۴۰۱

حمید رسایی: تجمع مشهد با دیگر شهرها متفاوت است/ وضع مردم در دوره احمدی‌نژاد بهتر بود

حمید رسایی: "حرف اصلی من این است که بالاخره این مردم مشکل دارند، شما مشکل اینها را ندیدید و توجه نکردید. من کار این معترضین را تائید نمی‌کنم و می‌گویم به جای این اعتراضات خیابانی و توی خیابان شعار مرگ بر این و ان بدهید، باید پای صندوق چشمتان را باز کنید و به کسی که امتحانش را پس داده رای ندهید. راه این کار اعتراض خیابانی نیست، راه این کار انتخاب درست و صحیح و صندوق رای است."

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۰۹ دی ۱۳۹۶

حمید رسایی: تجمع مشهد با دیگر شهرها متفاوت است/ وضع مردم در دوره احمدی‌نژاد بهتر بود

حمید رسایی از چهره های سیاسی مخالف دولت است که در باره تجمعات اخیر در شهرهای ایران نگاه خاص خود را دارد. او تجمع در مشهد را متفاوت با دیگر شهرها می داند. گفت و گوی « ایران آنلاین» با نماینده پیشین تهران در مجلس را در ادامه می خوانید.

آقای رسایی، در خصوص اعتراضات اخیری که در برخی شهرها رخ داد می‌خواستم چند سوال بپرسم.

روزنامه ایران که گفت و گوهای ما را چاپ نمی‌کند. اگر چاپ نمی کنید وقت ما را نگیرید.

من در حد چند سوال کوتاه سعی می‌کنم وقت شما را نگیرم. شما دیروز توئیتی نوشتید و تعبیر خاصی از اتفاقات در شهرهای مختلف که از مشهد شروع شده بود، داشتید.

چه تعبیری؟

اینکه این تجمعات کنسرت مرگ بر روحانی بود و ...؟

پس من باید توضیح دهم، شما این را نگو. آنچه که من نوشته بودم این بود که آقای روحانی در طول سال‌های گذشته مشکلات اساسی مردم را رها کرد، معیشت را رها کرده بود و آنچه دغدغه‌اش بود این بود که به دنبال برگزاری کنسرت بود. وقتی یک کنسرت لغو می‌شد ایشان موضع‌گیری می‌کرد. حتی در مشهد برای اقایان خیلی مهم بود که چرا باید در این شهر کنسرت لغو شود.

در همین روزنامه ایران هم شما بارها حمله کردید به ماجرای کنسرت‌ها در مشهد که البته در این شهر هم کنسرت‌هایی برگزار شده بود و دادستان جلوی یکی دو مورد که مشکل داشت را گرفته بود. حرف من این بود که شما که در طول سال‌های گذشته مشکلات مردم را رها کردید و دغدغه‌تان کنسرت بود، حالا یک تعدادی از مردم مشهد در اعتراض به وضع موجود اقتصادی به اعتراض پرداختند و دست جمعی این کنسرت را برگزار کردند و واقعیت این است که آن شعار را داده‌اند، چرا الان توی سر این می‌زنید؟

حرف اصلی من این است که بالاخره این مردم مشکل دارند، شما مشکل اینها را ندیدید و توجه نکردید. من کار این معترضین را تائید نمی‌کنم و می‌گویم به جای این اعتراضات خیابانی و توی خیابان شعار مرگ بر این و ان بدهید، باید پای صندوق چشمتان را باز کنید و به کسی که امتحانش را پس داده رای ندهید. راه این کار اعتراض خیابانی نیست، راه این کار انتخاب درست و صحیح و صندوق رای است.

من اتفاقا درباره همین شعارها می‌خواهم از شما سوال کنم. به جز شعار علیه آقای روحانی، شعارهای دیگری هم داده شد. یعنی علیه ارکان دیگر هم شعارهایی بود.

الان مشکل شما چیست؟

من می‌خواهم ببینم آیا شما همین تعابیری که از وضعیت دولت دارید در مقابل بقیه هم دارید یا نه؟

مردم وقتی ناراحت هستند همه را با هم می‌بینند. من در مجلس هم این تذکر را دادم که مردم چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌شناسند. وقتی یک جریانی که اصل اجرای کشور، بودجه کشور و وقدرت کشور در اختیارش است، ناکارآمد باشد مردم این ناکارآمدی را به پای ارکان دیگر هم می‌گذارند. یعنی الان ناکارآمدی اقای روحانی پای رسایی را هم می‌گیرد. یعنی همه را نظام می‌دانند.

خب این ناکارآمدی فقط به دولت بر می‌گردد و بقیه نقشی ندارند؟

به دلیل ناکارآمدی دولت به خود دولت بر می‌گردد.

به هر حال حاکمیت ارکان دیگری هم دارد؟

بله دارد. ولی بقیه ارکان مثل دولت نیستند. وقتی مردم دولتمردانی با ثروت‌های هزار میلیاردی، با زندگی متفاوت، رئیس جمهوری با این وضع را می‌بینند، احساس تبعیض می‌کنند. دوره سازندگی هم دقیقا همین اتفاقات افتاد، به دلیل وجود مدیران اشرافی و با سرمایه‌های هنگفت که زندگی خودشان، بچه‌هایشان، خانه‌هایشان، وسیله‌های نقلیه‌شان، خورد و خوراکشان و جنس رفتارشان متفاوت شده بود، مردم آنها را از خودشان نمی‌دیدند ولی از آن طرف می‌دیدند که مشکلات و سختی‌ها برای مردم است. این سبب شورش‌های اجتماعی شد که سبقه سیاسی نداشت. در مشهد هم همینطور بود. البته بعد از مشهد در یک سری از شهرها افرادی آمده‌اند و دارند با برنامه‌ریزی یک سری کارهایی می‌کنند.

یعنی شما معتقدید قضیه مشهد با بقیه شهرها متفاوت بود؟

بله متفاوت بود. البته باز نمی‌خواهم همه را یکدست کنم. اما معلوم است. ببینید در مشهد اصلا شکل کار متفاوت بود و معلوم بود اعتراض عادی است. البته من همان را هم تائید نمی‌کنم و حمایت نمی‌کنم. در توئیتر هم نوشتم که شما باید موقع رای دادن دقت می‌کردید. وقتی یک مجموعه‌ای را ناکارآمد می‌بینید و می‌بینید که به فکر رفع مشکلات نیست، رای ندهید. حالا حرف من با دولت این است که آقا تو آمدی، برخی از تابوشکنی‌ها را انجام دادی که در طول بعد از انقلاب نشده بود. با اوباما که حرف زدید، با آمریکا برجام را امضا کردید، با این حال این همه مشکل و بدبختی هست که مردم در خیابان ریختند. دوره‌های قبل کی اینقدر مشکل بود؟ دیروز آقای جهانگیری آمده گفته همه چیز خوبه و مشکلی نیست. این ندیدن واقعیت است.

خب مشابه همین مسایل چرا برای شما در دوره آقای احمدی‌نژاد جای حساسیت نداشت؟

وقتی رهبر انقلاب می‌گوید مردم گله دارند و حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن به معنا گله نداشتن نیست، یعنی اینکه شما متوجه باشید.

یعنی شما می‌گویید در دولت قبل از این دست نارضایتی‌ها نبود؟ چون ما در همان دوره هم شاهد برخی از اعتراضات اقتصادی بودیم.

اولا من در دوره احمدی‌نژاد هم موضع داشتم و گفتم، اما طبیعی است که به اندازه فعلی نبود. چون اشکالات در آن دولت به اندازه الان نبود. بنده مخالف رفتارهای الان آقای احمدی‌نژاد هستم.

بحث ما الان نیست. بحث ما اتفاقا رفتارها و سیاست‌های ایشان در همان دوره و سابقه ایشان است. قبول دارید که زیر ساخت بسیاری از مشکلات به سیاست‌های دولت اقای احمدی‌نژاد بر می‌گردد؟

نه قبول ندارم.

مثلا در آن دولت طرح‌های عمرانی بسیار زیادی کلنگ خورد که باید تا بیست سال دیگر بودجه عمرانی مملکت صرف اتمام آنها شود.

کی گفته؟ شما بگو کدام طرح عمرانی برای بیست سال بعد کلنگ خورده؟

خیلی طرح‌ها بوده...

خب بگو کدام؟ مگر آقای روحانی هر چیزی که کلنگ می‌زند را فردا می‌سازد؟ خب معلوم است که طول می‌کشد.

منظور کلنگ زنی بیش از ظرفیت کشور است. مثل طرح‌هایی که در سفرهای استانی بدون پشتوانه کارشناسی مصوب می‌شدند.

این حرفی که شما می‌زنید لازمه‌اش این است که شما بگویید این دولت خیلی کارها را کرده و بخشی از آن مانده است. آخر این دولت کاری که نکرده.

مسایلی مثل کنترل تورم و افزایش درصد اشغالزایی کاری نیست؟

مگر طبق برنامه اقتصادی کنترل کرده‌اند؟

بر اساس آمارهای رسمی که هم در دولت اقای احمدی نژاد بود و هم در این دولت، رشد میزان اشتغالزایی بیش از دو برابر دولت احمدی‌نژاد است اگر اشتباه نکنم.

آقای روحانی یک جمله‌ای دارد که ملاک در این جور چیزها نه آمار بانک مرکزی است، نه آمار مرکز آمار و نه چیز دیگر. ملاک جیب مردم است. این را اقای روحانی گفته یا نه؟

بله.

آفرین. پس شما دیگر به من آمار نده. متاسفانه آمارهای دروغ در این دولت زیاد است.

در دولت قبل نبود؟ یعنی نهادهای آمار دهنده دولت قبل با این دولت فرق می‌کردند؟

فرق نمی‌کردند، ولی ما نبودیم که قایل باشیم ملاک جیب مردم است.

آقای احمدی‌نژاد در اوج رکود و رشد اقتصادی منفی دولت قبل آمدند گفتند رشد اقتصادی ما ده درصد است. این درست بود؟

شما می‌خواهید مصاحبه کنید؟

بله خب.

پس سوال بپرس.

سوال من همین است

این آمارها در دولت قبل هم بودند اما آن دولت نمی‌گفت ملاک جیب مردم است. می‌گفت ملامک آمارهای من است. شما آمدید گفتید اینها فایده ندارد، ملاک جیب مردم است. الان مردم ناراضی هستند. می‌گویند اگر تو می‌گویی کنترل تورم کردم، این کار را با برنامه اقتصادی نکردی. شما فعل و انفعال اقتصادی برداشتی که سایه آن تورم بود. الان رکود حاکم است، چون فعل و انفعالی نیست طبیعتا تورمی هم نیست. رکود بدتر از تورم است.

این رکود صرفا ناشی از سیاست‌های همین دولت است؟ یعنی از سال 92 شروع شد و قبل از آن نبود؟

شما این را نمی‌دانید. رکود برای همین دولت است.

یعنی دولت قبل رکود نداشت و فقط رشد اقتصادی بود؟

نه، رکود برای این دولت است.

رشد اقتصادی منفی شش درصد برای کدام دولت بود؟ آن هم در اوج درآمدهای نفتی کشور.

شما الان سوالت را پرسیدی؟

بله.

خب همین هایی که گفتم را برو چاپ کن تا ببینم چی می‌نویسی.

bato-adv
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
نمونه کامل یک عمروعاص و یک موجود ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
نظام بايد اين افراد منحرف مانند رسايي را از خود دور كند
صریح صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
جناب آقای رسایی مردم در دو دوره به شما وافراد منتسب به جریان فکری شما اعتماد کردند چه گلی به سر این ملت زدید که الآن مدعی هستید که مردم باید در زمان انتخابات با چشمان باز انتخاب نمایند مشکل مملکت ما این است که جریانات سیاسی فقط به دنبال امیال ومنافع خود هستند وهیچکدام پاسخگوی اعتمادی که مردم به آنها کرده اند نیستند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
الان تقصیر دولت قبله!!!!!!!!!بنزین را دوبار گران می کنند تورم 50 درصد..بیشتر است بعد می گن 8 درصد است ....تقصیر دولت قبله!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
انقد به اینکه کی حرف می زنه توجه نکنید .من خودمم از رسایی خوشم نمیاد اما حرفاش و تحلیلاش راجعبه برجام همه درست از اب در اومد .حالا هم به جای جدل ببینید حرف درستی میگه یا نه .همه می دونن که تورم بهتر از رکود و چیزی که الان باهاش مواجه هستیم رکود تورمی که از همه بدتر .کمتر لجاجت و بیشتر تفکر
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۰۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
دقیقا علت این تجمع ها عملکرد امثال تو و بذر پاش و.....می باشد
مردم اط شماها متنفرن متنفر
میفهمی متنفر
زهرا
Romania
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
اصلا ایشون که نظر میده و اینقدر حق به جانب صحبت میکنه من میخوام برم بمیرم ،‌شماها پروندتون برای مردم روشنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
بد نگفته این دفعه ولی کاش کس دیگه میگفت این حرفا را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
بله در آن زمان شما و يارانتان مملكت را چپاول كرديد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
جناب رسایی،مثل اینکه فراموش کردین کاهش پول ملی تودوره ناکارآمد دولت احمدی نژادبوجود آمدکه به یکبار ارزش پولمان یک سوم شد اختلاسهای خاوری زنجانی وغیره وغیره توکدام دولت بوده چرابیخودوبی اساس آدرس غلط میدی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
حاج اقا قرصاتو خوردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
خورده. ولی یاد دوران خوش احمدی‌نژاد افتاده که هر کاری میخواستن میکردن و وضعشون از الان بهتر بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
بله معلومه که برای شما بهتر بود. توش سکه جمع میکردی مثل قلک. میتونستی راحت داد و فریاد کنی مثل شیپور. بری فنلاند انگشت نگاری عزت مندانه بشی. توی دوره ای که عقلانیت حکومت کنه امثال شما نقش پا دری رو هم نخواهید داشت.
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
اوضاع کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما یا مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
نکته جالب برای تمام حامیان دولت فعلی این است که به محض بیان مشکلات دولتهای 11 و 12 موضوع را به مشکلات دولت های 9 و 10 می کشانند . اصلا هیچ کس مدعی این نیست که دولت های قبل روحانی همه گل و بلبل بودند الان ایشان با گندی که در برجام و مسائل اقتصادی کشور زده است باید پاسخگوی وضع فعلی کشور باشد چرا اینقدر فرافکنی می شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
آره برای تو و امثال تو خیلی هم بهتر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
آخر نفهميديم احمدينژاد خوبه يا منحرفه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
تو رو خدا مردم رو ... فرض نکن و حرفای خنده دار نزن. مردم از دولت روحانی ناراضی هستن جای خود ولی دورانی به سیاهی احمدی نژاد در این مملکت نداشته ایم حتی در دوره قاجار.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
حق داری نونت آجر شده
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
حاجی شما راست میگید اون زمان اوضاع شما خیلی بهتر یود ، مرتب و مستمر سفر خارج (برزیل و ...) ، الان دیگه نه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
ادم فرصت طلب به این میگن الان فرصت خوبی برای این گروهه بجای عذر خواهی از ملت بخاطر هشت سال نابسامانی و بدبختیهای بیشماری که برای ملت ساختند بیان و با این دروغ بزرگ خودشون را تطهیر کنند ولی نمیدانند شما با اب زمزم هم تطهیر نخواهید شد خودتان را بیشتر سبک نکنید مردم خوب میدانند چه کسانی چه کارها کردند و چه کسانی اکنون سنگ می اندازند و ردیف بودجه های خاص دارند
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
ماهیگران محترم زبردست جهت ماهیگیری از آب گل آلود به صف شدن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
این نتیجه 8 سال کم کاری و سوار شدن اراذل بر اریکه قدرت در زمان احمدی نژاد و هدر دادن نفت 150 دلاری است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
آقا ادم کمه رفتی با این مصاحبه میکنی . این آقا نون به نرخ روز میخوره چه میدونه تورم چیه . فقط نگاه به منافع و جیب خودش میکنه . ابنها رو بایکوت خبری کنید تا از ذهن همه پاک بشن برن ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
خوش برگشتی حمید آقا . آب گل آلود دیدی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
اصلا چرا با این مصاحبه میکنین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
براي شما آره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
حتماً براي شما مزدوران بهتر بوده اينكه گفتن نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
چجوری میشه استیکر خنده گذاشت
:))))))))))))))))
ناشناس
Finland
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
آقاي رسايي وضع شما بهتر بود نه ملت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
یکی که خوابه رو میشه بیدار کرد رسایی اصلا بیدار بشو نیست .همه کارهای روحانی بده ورسایی خوب
اسد
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
متاسفم از کسیکه چند دوره نماینده مجلس بوده ولی نفهمیده که احمدی نژاد کشور را 50سال به عقب برد واقعا جای تاسف دارد از یک نماینده مجلس که الف وب اقتصاد را نداند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
جناب رسایی. پرویی هم حدی داره. بهت که رای ندادن نباید دیگه حرف بزنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
رسایی حیا کن
فرارو چاپ کن
ناشناس
Bulgaria
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
یاد سفر های اروپایی و انگشت نگاری ها ی زمان احمدی نژاد بخیر
جلیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
آقای رسایی بنده چشمم کاملا باز بود و به آقای روحانی رای ندادم . من میدانم فشار گرسنگی داره شانه های مستضعفین رو خرد میکنه . من هم با اغتشاش و بر هم زدن نظام مملکت مخالف. بخوبی میدانم گرگها و کفتارها و حتی شغالها ( دشمنان قسم خورده ایران ) منتظر آشوب و برهم ریختگی داخلی در ایران هستند. ما مردم خوبی داریم که در هشت سال دفاع مقدس از جان و مالشان گذشتند. این شرایط کنونی حق مستضعفین نیست . مردم از فقر و بی عدالتی رنج می برند . دولت و دیگر جناحها در جهل تسویه حسابها ی سیاسی و جناحی گرفتارند و بی توجه به فقر مردم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
اگر منظور از مردم،امثال خودت و دار و دسته پایداری هاست،بله موافقم.
هر چی بدبختی داریم،که الان نمیشه جمع اش کرد،از دوره احمدی نژاده.
احمدی نژاد مملکت رو تا آستانه نابودی برد و اخیرا هم داره اون ذات اصلی خودش رو نشون میده.
خنده رو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
بهتر بودن وضع مردم در اون دوره به خاطر دوران اصلاحات بود و وضع بد الان به خاطر خرابکاریهای دوران اصولگرایی...
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
ایداوبیداد.ببین کی دلسوز مردم است.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
هههههههه تو امتحان پس داده ای لابد !!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
آره واسه تو و امثال تو بهتر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
پر روووو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
گراني بهانه است مردم امثال تورو قبول ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
فرارو ... حالت خوبه؟؟!! ... حرف های صد من یه غاز رسایی و زاکانی ارزش اینو داره که تو ستون سمت چپ سایت و با عکس بذاری؟؟ ... نکنه پول تبلیغات ازشون گرفتی؟؟!!
ج م
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
تو و اون دار و دسته بقایی و مشایی هم سر و ته یه کرباسید و ظلمی که در دوره هشت ساله شما و اربابتان به ملت شد را هنوز فراموش نکرده ایم. پس ادعای روشنفکری نکنید. وای بر شما!!!!!
محمد
United States of America
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
باز این رسایی پیداش شد ، تا یه اظهار نظری کرده باشه .خخخخخخ
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
غلط كردي رسايي مردم چشمشان را باز كردن كه به شما دروغگو راي ندادند
تمام مشكلات مردم شماو دولت شما بود بدبختي مردم از زماني كه دولت شما اعلام كرد كه قطعنامه بنويسيد تا قطعنامه دون شما پاره شود پس خفه شو
محمد
United Arab Emirates
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
روئیت چهره این فرد سوهان اعصاب است و مردم را یاد حرکات شعبون بی مخی ایشان در مجلس گذشته می اندازد . عامل نارضایتی امروز ملت عملکرد گروهک افراطی صاحب منصبان دولت دهم میباشد سایت محترم فرارو . خواهشا جهت آرامش خوانندگان گفتگوی ایشان را حذف کنید
ناشناس
Finland
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
خخخخخخخخخخخخخخخ
کار مردم به کجا کشیده که ایشون و هم کیشانش که اقتصاد رو نابود کردند دم از مردم می زنند
گور پدر تو و روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
واسه این آقا حتی وضعیت سکه بوده.
مانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
وضع امثال شما هم ید نبود .فنلاند می رفتی.
ناشناس
Poland
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
اگر اقای احمدی نژاد نبود که امثال شما لیاقت یه کارساده هم نداشتید چه برسه به سیاستمداری از گرسنگی مردم هم میخوای به نفع خودت ماهی بگیری ننگ بر تو باد
محمودی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
درود بر حمید رسایی
درود بر محمود احمدی نژاد
ای بی خبران
در زمان احمدی نژاد رشد اقتصادی مثبت 80 درصد بود
از چین کالا سرازیر میشد
الان هیچ جا به ما کالا نمیدهد
چین هم با ما قهر کرده
مرگ بر منفق بر ضد انقلاب
درود بر حمید رسایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
همچنان بر طبل اختلاف بکوبید به همدیگر ناسزا بگویید تا وضع از این هم بد تر شود
اگر به معاد اعتقاد دارید به امید دیدار با اختلاف افکنان
arya
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
و درود بر تو ای اسکیمو...
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
آقای رسایی شما که حامی بی چون و چرای آقای احمدی نژآد بودی ، ظرف مدت یک ماه به بهانه یارانه هزینه های زندگی سه برابر شد . اونروز امثال شما مدعی انقلاب اقتصادی بودید !!!! و در دفاع از آقای احمدی نژآد همه کار کردید . اقتصاددانان مدت هشت سال مدیریت اجرایی آقای احمدی نژاد را با جنگ مقایسه میکنند و شما کماکان بی پروا از ایشان که کاملا روبروی رهبری ایستاده ه اند دفاع میکنید واقعا شرم دارد . البته شما امتحان خود را پس داده اید و همان بهتر که در برزیل دعوت اسلام کنید
ناشناس
United States of America
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
رسایی حرف مفت زیاد میزنه
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
زمان احمدی‌نژاد برای شما بهتر بود نه مردم
صادق
Germany
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
رسایی تو حامی مردمی؟بعیده
فدایی رهبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
رسایی توبروماستتوبخورخودت برادرت سراپامشکلیدمن طرفدارحقم نه روحانی :رسایی حرکات ضدانقلابی احمدی نژادکثیف رانمی گی چون خودت ازاونایی مردم توروعددی نمی دونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
ای رسااییی
همینطور حرف بزن تاآسیاب به .....
احمدی
Cyprus
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
در دوره احمدی دلار 5000 تومان شد تمام بانک ها توسط خودی ها غارت شد افزایش حقوق کارمندان همیشه زیر تورم بود بسیج و سپاه مفتی بنزین دریافت می کردند مر تضوی جوانان را به کهریزک می برد وووووووووووووووووووووووووو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
فرارو محترم این شخص حراف را نباید اهمیت دادحیف نیست وقتت را به اینگونه افراد میدهی و مصاحبه میکنی اینها معلوم الحال وماهیتشان برا ملت مشخصه وسرتا پا دروغ وتزور ونان به نرخ روز خور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
مایه تاسف است مصاحبه کردن با فردی بی سواد وفاقد تعادل منطقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
ایضا تعادل روحی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
این رسایی آخر ادبیات است!!!!
ايراني دلاور
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
چي شد زبون در اوردي؟؟؟!!!!
اتفاقا مردم چشمشونو تو انتخابات خوب باز كردند تا امثال تو و مموتي دوباره سركار نيان!!!!!!!
بازم هنوز نفهمدي؟؟؟؟مردم حالشون از امثال شما بهم ميخوره؟؟؟!!!!
ستارخان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
تو زمان احمدي نژاد كجا بودي بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
مشکل کشورما سوء مدیریته.کشورثروتمند مردم فقیر.درکشور مدیریت معکوس برقراره شما وقتی بخوای تی یک شرکت کوچیسک هم استخدام بشی اگر تحصیلات تخصص وتجربه اون کارو نداشته باشی استخدامت نمیکنن درکشور ما هرچه پست بالاتر وحساستر میشه میزان حساسیت رو مدرک تخصص وتجربه کمترمیشه وزیرا درپتایی قرارمیگیرن که نه مدرکشو دارن نه تخصصشو ونه تجربشو همین مسئله درمورد نماینده ها هم صدق میکنه.چقدر بعدازروی کاراومدن اموزش می بینند اونم هیچ نتیجش اشفته بازاری میشه که شاهدشیم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
ناامیدی از روحانی نتیجه اش ناامیدی از کل نظام خواهد بود، نه علاقه به امثال تو و بقیه دلواپسان. شیرفهم شدی رسایی؟ تو و رفقات امتحان خود را پس دادید. بزرگترین شاهکار دوره نمایندگیت تصویب قانون ضدحقوق بشری و ظالمانه امربمعروف و نهی از منکر در مجلس بود!
ضمنا انتخاب روحانی انتخاب بین بد و بدتر بود مثل همه انتخاباتها، بنابراین پشیمانی وجود ندارد. از رای خودم به روحانی دفاع میکنم
همت
United States of America
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
همه اين بدبختيا از دوره احمدي نژاده و روحاني بيچاره توانايي جمع نكردن اين كثافط كاريا رو نداره فقط مردم از فشارو سختي ميان به روحاني نفرين ميفرستن وگرنه همه ميدونن باعث و باني اين مصيبتا چيست هرچند اشتباه اصلي با خود مردمه كه سال ٨٤ بخاطر دشمني با هاشمي به احمدي نژاد راي دادن
راس ميگي مردم بايستي موقع انتخابات چششونو باز ميكردن تا امثال تو و احمدي نژاد روي كار نيان و اوضاع اين نشه همه ميدونيم تا دولت خاتمي فشار كم بود و وضعيت رفاهي بطور نسبي خوب ولي متاسفانه مردم فريب عده اي قدرت طلب و مخالفين هاشميو خوردن و تاوانشو پس دادن
هاشميو همين اصلاح طلبا تخريب كردن الان هم معلوم شد نه اصلاح طلب خير مردمو ميخاد نه اصولگراها
اميداورم درون حاكميت كساني پيدا بشن كه دلسوز اين ملت مظلوم ايران بشن وگرنه مردم دنبال اشوب و هرج و مرج نيستن مطالباتشونو ادا كنين
البته زيبا كلام هم اواخر دوره اي احمدي نژاد حرف جالبي زد كه احمدي نژاد طوري مملكت رو بفنا داد كه فقط خودش ميتونه يجوري مملكت رو پيش ببره
كجاييد كسانيكه احمدي نژادو علم كردين و هاشمي رو تخريب حالا ديديد كه دودش تو چش خودتون رفت حالا خاتمي از سران فتنه است يا احمدي نژاد و ...!!!!؟؟؟؟؟؟؟ بداد اين ملتو كشور و انقلاب برسين
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
قدرت چش اينا رو كور كرده و دنبال مصلحت منو تو و نظام نيستن اينا حتي انقلابي هم نيستن از شاه بدترن باز خوبه شاه ادعاي خدايي نداشت!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
خداييش مفصر خودمون بوديم سال 84 چه حماقتي كرديم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
خداوکیلی اقای رسایی تو دیگه خواهشا بس کنید ، مردم به چه زبونی بگویند از شما خوششان نمی اید ، خجالتم خوب چیزیه ، امثال شما و کوچک زاده مملکت به این روز گرفتار کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
وضع مردم بهتر بود؟ دوباره خودتو قاطی مردم کردی؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
آقای رسایی اب بریز آنجات که می سوزه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
از ملاقاتتون با رضا ضراب بگین برامون جناب مخالف برجام و رفع تحریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
قطعا زمان احمدی نژاد بهتر بود چون رکود نبود. سیاستهایش انبساطی بود و تورم هم بود اما خبری از اعتراضات اقتصادی نبود.

مردم باید جواب دهند که چرا به روحانی رای دادند و هر چه ما هشدار دادیم
سیاستهای روحانی ایران را به یونان دوم تبدیل می کند گوش ندادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
وضع مردم بهتر بود يا وضع شما
ناشناس
Canada
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
مثل دزدی شده که صدای سازش الان در اومده آقای رسایی
اقتصاد رانت و دزدی و اختصاص بیت المال به هزاران موسسه بی هویت الان صداش در اومده
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
اقای رسایی مردم درست انتخاب کردن مشکل شما هستید که نمی خواهید قبول کنید مردم از شما نفرت دارند وبا وجود اینکه انداختن بیرون شما رو دست از سر مردم بر نمی دارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
صد البته رای به روحانی درست بود.
و ما همچنان پیگیر مطالبات هستیم.
آقای رسایی شما و دارودسته تون پیش مردم روسیاهین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
چرا اینهایی را که درک و شعورشان از متوسط جامعه هم پایین تر است مطرح می کنید ؟!! مزخرفات اینها چه گرهی از کار جامعه باز می کند؟!
کیو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
این آقا فکر کرده کیه که اینطور مثل لات ها بی ادبانه حرف میزنه و فکر میکنه وکیل و وصی مردمه و هر چرتی رو میتونه بلغورکنه. اصلا مشکل امثال این آدما هستند.که برای مردم هزاران مشکل با حرفاشون بوجود آوردند.و ،آروق رجل سیاسی متعهد میزنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
اگر واقعا" به فكر ايجاد اشتغال كه همان دغدغه اصلي مردم هستش باشن ميتوان با ايجاد كارهاي عمراني در شهرستانها مثل احداث بيمارستان مدرسه استاديوم هم رفاه مردم را فراهم كرد و هم ايجاد اشتغال كرد چون با احداث اين پرژه ها افراد زيادي مشغول كار ميشوند . و افراد كسب درامد ميكنند چون شهرهاي زيادي فاقد امكانات هستند و براي برخي كاراي درماني به تهران مراجعه ميكنند .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
حمید رسایی خودش تحریک کننده وتشویق کننده ضد انقلاب است تا به خیابانها بریزند اما مردم جواب رسایی واطرافیانشان خواهند داد
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
در پاسخ های ایشان نوعی فحاشی یا ادبیاتی به کاررفته که روی شعبان بی مخ ها را هم سفید می کند. فرافکنی در این حد نوبره. امیدوارم روحانی وضع اقتصاد رو بهتر کنه و سه سال و نیم از دولتش باقی مانده . تلاشش رو خواهد کرد.اما تکلیف مردم با امثال شما خلی وقته مشخص شده جناب رسایی. اصلا قصد مقایسه ندارم اما برای یاداوری واقعا صد رحمت به اداره کشور توسط چنگیز مغول . احمدی نژاد با کاراش روی اونو هم سفید کرد. نجات کشور از دست او کار بسیار سختی بود.متاسفانه برخی هنوز هم درک درستی ندارند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
مشکل ما از زمانی شروع شد که افراد غیر متخصص و کم سواد صاحب تریبون شدند ایا در ایرا ن قحط الرجال است که رسایی ادم به حساب بیاید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
فسادهای دوران احمدی نژاد وحامیانش الان خدشو نشون میده .همدیگه رو محکوم نکنید .جناب رسایی در اداره مملکت رفوزه شدید
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
همین بهتر که رد صلاحیت شدی البته نشده بودی هم رای نمیاوردی با این فکر بسته و جناحیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
تو و امثال تو زیادی خوردین بهتره ساکت باشی
میرحسین
United States of America
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
وضع مردم هیچ وقت خوب نبوده ولی مدارا می کردن که مسئولین قدر ندونستن و بالاخره تاوانش را پس میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
وضع مردم در دوره احمدی نژاد بهتر بود!!!

البته بنده خدا منظورش وضع خودش بوده و راست میگه چون الان کسی محل چی هم بهش نمیذاره!!
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
این بدبختی و فساد و دزدی و غارت کشور درست از زمان حضور شما و دار و دسته شما و احمدی نژاد بر سر این مردم آورده شده هنوز کشور داره تاوان بی لیاقتی و فساد تیم شما ها را پس میدهد وگرنه روحانی هم درست مثل بقیه شما مشکل اصلا شماها هستید که کشور را بورطه نابودی کشاندید حالا طلبکار هم هستی اگر سیستم درستی در کشور حاکم بود تک تک شما باید محاکمه و کلیه اختلاسهایتان به خزانه برگشت داده میشد ولی چه کنیم که دوستانتان در قوه قضائیه حضور دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
به كوري چشم رسايي و امثال او مردم اگرگرسنگي بكشند به احمق هايي هم فكر رسايي راي نمي دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
بله دقیقا حرفتون درسته و هر دوره بهتر از دوره بعد بوده و با استنباط از حرف شما دوره شاه از همه بهتر بوده
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
مرسی ...صحبتات تموم شد؟.بفرما برو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
با این لجن پراکنی ها اگر واقعا روحانی هستی که شک دارم از لباست حد اقل شرم کن.
محرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
وضع مردم در دوره ی احمدی نژاد اصلا بهتر نبود بلکه وضع امثال ایشان در آن دوره خیلی خیلی بهتر بود
ناشناس
United States of America
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
اقای رسایی خدا وکیلی پررویی در شما معنی شده بسه دیگه مردم دوره شما رو دیدین کم بدبختمون نکردین حالا شدین مدافع مردم البته مردم که نه خودتون و دوستانتون
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
آقای رسایی راست میگن!!!
زمان احمدی نژاد و همین آقای رسایی وضع مردم خیلی خوب شده بود!!!
مثلا بهترین مغز گردو از 11 تومن شده بود 47تومن.
یا زیتون از کیلویی 2500تومن شده بود 9000 تومن.
یا برنج درجه یک هاشمی از کیلویی 1900تومن رسید به کیلویی 11000 تومن.
پرایدم که از تقریبا 6میلیون شده بود تقریبا 20 میلیون.
و سایر کالاها هم همینجور.
بعدشم گفتن تورم 44درصده!!! ما که والله هر چیزیو بررسی کردیم حداقل 3 برابر شده بود. نمیدونم با چه علمی بررسی کردن نرخ و درصد تورمو. احتمالا مثل درصد وام تو بانک حساب کردن: بهت میگن وام 4درصده، بعدش وقتی وام میگیری، 10تومنو باید 18تومن پس بدی! چجوری 4درصد میشه انقد احتمالا اون چندبرابری قیمتها همینجوری حساب کردن شده 44درصد!!!
لابدم فکر کردن ماها باور کردیم این حرفهارو.
آقای رسایی راست میگن زمان احمدی نژاد مردم خیلی راحتترو راضی تر بودن و باقی قضایا!!!
علیرضا
Germany
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
ای رسایی کذاب تو دیگه حرف نزن که ماییه ننگ ایرانی.
مجید
Germany
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
رفتین فردی مثل ایشن به مجلس نشان دهنده پایین بودن شناخت و سواد سیاسی مردم برخی ازشهرهای ایرانه
خسوخاشاک!
Germany
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
با رسایی موافقم! مردم باید پای صندوق رای چشمشونو باز میکردند و درست انتخاب میکردند تا دچار اینهمه بدبختی و فلاکت نشن!
البته نه صندوق آخری!
بلکه پای اولین صندوق باید چشم خودشونو باز میکردند و بجای رای آری ، رایِ نــــــه به جمهوری افسادی میدادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
بدبخت بی چاره اصول گرا و پایداری خواستید از آب گل آلود برعلیه روحانی ماهی بگیرد دیدید که خدای او چگونه نقشه شما را نقش بر آب نمودحیثیت برای روحانیت معظم نگذاشتید(البته شماها جز این معظم نبوده ونیستید )انشالله به لطف خدا از این بحران هم عبور میکنیم انوقت ما خانواده رزمندگان وشهدا بسیجیان می دانیم از این به بعد با امثال شماهای دروغ گوی باندباز چگونه برخورد نماییم.
ناشناس
Finland
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
حتما منطور جیب پر پول شما کاسب تحریم در زمان احمدی نزاد است وگر نه مردم در ان زمان به خاک سیاه نشستن
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
با سلام به همه.من به عنوان یه شهروند از کارهای عاقلانه و دوراندیشی دولت خیلی خوشحالم ولی باید طرح کوتاه مدت برا طبقه ضعیف داشته باشی تا اونا زیر فشار له نشن‌.مشکل اصلی الان عدم اعتماد مردم به مسولین نظام که حق دارن.مردم به هیچ کی اعتماد ندارن‌.
یه نکته بگم من یه مشکل داشتم چند سال پیش جلوی مجلس تجمع برگزار کردیم به خدا این آقای رسایی از اونا بود که پیگیر حل مشکلمان شد و همون روز تو مجلس نطق کرد برای ما.به نظر من از امثال رسایی نباید ناراحت بود و ترسید اینا دلشون و زبانشان یکیه و اعتقادشان محترم از منافق باید ترسید که تو دور و زمونه ما کم نیست.طرف چنان حرفای روشنفکری جوان پسند میزنه بعد تو جلسات محرمانه از دگم ترین آدماست‌.
یا علی
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
با سلام به همه.من به عنوان یه شهروند از کارهای عاقلانه و دوراندیشی دولت خیلی خوشحالم ولی باید طرح کوتاه مدت برا طبقه ضعیف داشته باشی تا اونا زیر فشار له نشن‌.مشکل اصلی الان عدم اعتماد مردم به مسولین نظام که حق دارن.مردم به هیچ کی اعتماد ندارن‌.
یه نکته بگم من یه مشکل داشتم چند سال پیش جلوی مجلس تجمع برگزار کردیم به خدا این آقای رسایی از اونا بود که پیگیر حل مشکلمان شد و همون روز تو مجلس نطق کرد برای ما.به نظر من از امثال رسایی نباید ناراحت بود و ترسید اینا دلشون و زبانشان یکیه و اعتقادشان محترم از منافق باید ترسید که تو دور و زمونه ما کم نیست.طرف چنان حرفای روشنفکری جوان پسند میزنه بعد تو جلسات محرمانه از دگم ترین آدماست‌.
یا علی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv