فرارو | آیا دوباره به "حسن روحانی" رای می‌دهید؟
کد خبر: ۳۰۹۸۳۰
مردم شهرهای مختلف به نظرخواهی فرارو پاسخ دادند

آیا دوباره به "حسن روحانی" رای می‌دهید؟

تقریبا چهار سال از ریاست جمهوری حسن روحانی گذشته و وی در حال سپری کردن واپسین روزهای حضور خود در پاستور است؛ البته اگر موفق نشود مجددا حمایت ملت را کسب کند. حال سوال مهمی که مطرح است این است که آیا ملت از عملکرد او راضی است و معتقد است به وعده‌هایش عمل کرده است؟ و آیا مردم دوباره به او رای می‌دهند؟
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶
 آیا دوباره به روحانی رای می‌دهید؟
فرارو- تقریبا چهار سال از ریاست جمهوری حسن روحانی گذشته و وی در حال سپری کردن واپسین روزهای حضور خود در پاستور است؛ البته اگر موفق نشود مجددا حمایت ملت را کسب کند. حال سوال مهمی که مطرح است این است که آیا ملت از عملکرد او راضی است و معتقد است به وعده‌هایش عمل کرده است؟ و آیا مردم دوباره به او رای می‌دهند؟

به گزارش فرارو، برخی برجام را بزرگترین دستاورد دولت یازدهم می‌دانند و معتقدند سیاست خارجی دولت یازدهم بزرگترین نقطه مثبت روحانی است، از طرف دیگر مشکلات اقتصادی معیشتی، اشتغال جوانان و ... روی دیگر سکه ریاست جمهوری حسن روحانی است که ممکن است نظر افراد را برای رای دادن به روحانی سست کند. بی‌توجهی به آزادی‌های مدنی و وعده‌های بی‌سرانجام هم شاید بزرگترین نقطه ضعف کارنامه دولت روحانی باشد. 

در یک نظرخواهی از هم‌وطنان ایرانی در شهرهای مختلف، میزان مقبولیت روحانی را به محک گذاشتیم. نتیجه این نظرخواهی را در ادامه می‌خوانید.

برخی معتقدند دولت روحانی در زمینه اقتصادی عملکرد قابل قبولی داشته و کاهش تورم دولت یازدهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

عاطفه از بيرجند که در آلمان ساکن است، می‌گوید: با توجه به حرف‌های کارشناسان اقتصادی که  نتایج کارهای اقتصادی و زیر بنایی سال‌ها بعد معلوم خواهد شد، از عملکرد اقتصادی دولت خیلی راضی هستم. به نظرم اين دولت با وجود سنگ‌اندازي‌ تا جايي كه توانست به قول‌هایش عمل كرد.
 
از وزرای دیگر هم کلا راضی هستم. در نهایت من اگر ایران باشم صد در صد رای می‌دهم و اگر هم آلمان باشم به سفارت‌خانه رفته و رای خواهم داد. عليرضا همسر عاطفه نیز می‌گوید: با توجه به منابعي كه در اختيار روحانی بوده و هجمه‌ها و فشارهاي گوناگوني كه به دولت او وارد شده از عملكردش كاملا راضي هستم. به نظرم روحانی تاکنون به ٨٠ درصد وعده‌های قابل اجرایش عمل كرده است و حتما در انتخابات آينده هم به او راي خواهم داد.

برخی هم عملکرد کلی دولت را قابل قبول نمی‌دانند. نسيم از ارومیه از عملکرد دولت خيلي راضي نيست و معتقد است دولت روحانی به وعده‌ و وعید‌هایی که پیش از انتخابات سال 92 داده خیلی عمل نکرده است.

 او همچنین در پاسخ به اینکه آیا باز هم به روحانی رای می‌دهد یا نه می‌گوید: با توجه به اينك هميشه همه رئيس‌جمهورها هشت ساله بودند، خواه ناخواه روحانی هم برای دور بعدی رئیس‌جمهور خواهدشد.

محمد از ساري معتقد است روحانی کارنامه درخشانی از لحاظ عملکرد ندارد. او می‌گوید: اطلاعات زیادی از قول‌هایی که داده بود ندارم اما چندتایی که شنیده بودم درباره خوزستان و دریاچه ارومیه بود که با توجه به مشکلات اخیری که برای هم‌وطنان خوزستانی به وجود آمد و یک سری اختلاس‌های که انجام شد دوران ریاست‌جمهوری روحانی زیاد نرمال نبوده است.

 البته کارهای مفیدی هم انجام شده  و نمی‌توان از آنها گذشت و همین که کشور را در وضعیت خیلی بدی در دست گرفت خودش یک جرات زیاد محسوب می‌شود. با وجود این بنده باید کاندیداهای دیگر را هم ببینم و بعد تصمیم‌گیری کنم.
 
آیا دوباره به روحانی رای می‌دهید؟
برجام هم همان‌طور که همه نگاه‌ها را در چهار سال اول به سمت روحانی چرخاند، نقطه مثبت دولت یازدهم از نظر بسیاری محسوب می‌شود.

سميرا از كرج برجام و توافق هسته‌ای ایران را مهم ترین دستاورد روحانی می‌داند و می‌گوید: همین که باعث شد انرژی هسته‌ای ایران به نتیجه برسد تحقق بهترین وعده بود و کاری که کرد شبیه به ملی شدن صنعت نفتی بود که مصدق انجام داد. همچنین با توجه به اینکه دولت او روحانی آدم‌های قدرتمند و فهیم تشکیل شده است حتما به او رای می‌دهم.

محسن از مشهد نیز می‌گوید حدودا 20 درصد از عملکرد روحانی رضایت دارد و آن هم صرفا به خاطر برجام است و وعده‌هایی مانند مبارزه با فساد، اشتغال، بهبود صنعت و اوضاع سلامت، رفع حصر و آزادی زندانیان سیاسی هیچ کدام عملی نشده است. 

برخی هم تنها دلیل رای دادن دوباره به روحانی را کاندیدای اصلاح‌طلبان بودن می‌دانند.

توحید می‌گوید: در شرایطی که دوباره اصلاح‌طلبان روی روحانی اجماع کردند، راهی جز اعتماد دوباره به او باقی نمی‌ماند. هرچند دولت در عمل کردن به وعده هایی که در حوزه آزادی‌های مدنی داده بود موفق نبوده است.

یاسمن از بندرعباس هم تنها دلیل انتخاب روحانی را حمایت اصلاح‌طلبان از او می‌داند و می‌گوید: به روحانی رای می‌دهم تنها به این خاطر که اصلاح‌طلبان کاندیدای دیگری معرفی نکردند و نمی‌‌خواهم دولت دست اصول‌گرایان بیفتد. روحانی به بیشتر وعده هایش عمل نکرده و حتی مشکلات دیگری به وجود آورده است.

 همچنین من تنها از عملکرد دولت در سیاست خارجی راضی‌ام. بقیه‌ عملکردش ضعیف و پر از امید‌های بیهوده بوده است. او به بسیاری از وعده‌ها از جمله برداشتن خیلی از تحریم‌ها و بهتر کردن شرایط برای اشتغال جوانان عمل نکرده است. در حوزه وزارت علوم هم عملکرد قابل قبولی نداشته، هرسال ظرفیت دانشگاها بی‌رویه بالا رفته است اما کیفیت آموزش پایین است. همین‌طور نتوانسته با بسیاری از کسایی برخورد کند که قول داده بود از کنترلشان روی دولت کم می‌کند.

از طرفی برخی رای دادن به روحانی را انتخاب بین بد و بدتر می‌دانند.

 مهتاب از شیراز می‌گوید: در شرایط کنونی کشور گزینه بهتری از روحانی دیده نمی‌شود. با اینکه نمی‌توان گفت او به همه قول‌هایش عمل کرده اما دستاورد برجام و یا همین که توانست جلوی بسیاری از پولشویی‌ها و بالا رفتن تورم را بگیرد خوب بود و باز هم حاضرم به او رای بدهم.

یکی از هم‌وطنان یاسوجی می‌گوید راه دیگری وجود ندارد و به روحانی رای خواهد داد زیرا او آخرین روزنه‌های امید و اصلاح، آخرین فریادهای ملت، آخرین تدبیر برای رهایی از فروپاشی کلیت جامعه ایران، رویای توسعه و آزادی، دولت مدرن و دموکراسی است. او می‌گوید آخرین امید به راه غیرخشونت‌بار، تدبیر دولت امید است و باز هم به روحانی در چهار سال پیش رو اعتماد می‌کند، اول اینکه راه دیگری ندارد و دوم بذری که روحانی افشانده نیاز به آبیاری دارد که باید به دست خودش انجام شود و روحانی آخرین امید به رویش این بذرهاست.

هم‌وطن دیگری از یاسوج معتقد است جامعه راهی به جز اعتماد به روحانی ندارد و می‌گوید: بالاخره ایشان با وعده‌هایی آمد و توانست حداقل‌های آن را به دست بیاورد، خصوصا در دیپلماسی خارجی. 

البته شاید در داخل، با اختیاراتی که داشت نتوانست به وعده‌هایش عمل کند، زیرا اختیارات رییس‌جمهوری برخلاف قانون کامل نیست و محدودیت‌هایی دارد. با وجود این او در چهار سال یک بحران را کنترل کرد. او بعد از هشت سال وحشتناک توانست کشور را تقریبا از بحران خارج کند هرچند هنوز هم مشکلاتش گریبانگیر اوست اما به نظر می‌رسد تنها کسی که می‌تواند این خروج از بحران و رشد کشور را ادامه دهد خود شخص روحانی است. قشری که خودم هم به آن تعلق دارم یک قشر اصلاحی اعتدالی است و روحانی هم با تفکرش نشان داده که توانایی‌های پیشرفت کشور را در خودش دارد. به همین دلیل می‌شود به روحانی اعتماد کرد و جامعه هم راهی جز اعتماد به روحانی برای پیشرفت و خروج از بحران ندارد.
 
آیا دوباره به روحانی رای می‌دهید؟
برخی هم به نظر می‌رسد از رای دادن ناامید شد‌ه‌اند و روحانی را هم واجد شرایط برای ریاست جمهوری نمی‌دانند.

نیلوفر از تهران می‌گوید اگرچه سال 92 به روحانی رای داده است اما این بار به او رای نخواهد داد. زیرا همان سال هم به او اعتماد نداشته و هنوز هم بر همان اعتقاد است.

افسانه از گیلان معتقد است با توجه به عملکرد دولت قبل و دخالت‌هایی که در کار او وجود داشت، عملکرد روحانی بد نبوده است. او می‌گوید: حداقل همه چیز ناگهان گران نشد و همان‌طور که خود روحانی هم می‌گوید شیب گرانی تند نبود. از نظر فرهنگی در وزارت ارشاد کارهای خوبی انجام شد، خرابی‌های دولت احمدی‌نژاد را در آموزش و پرورش تا حدی جمع کرد.

 با وجود این اما روحانی محافظه‌کار است و نسبت به چهار سال قبل خیلی تغییر نکرده. من هم دفعه بعد رای نمی‌دهم چون امیدی ندارم و معتقدم رییس‌جمهور آن‌قدر قدرت ندارد که هرکاری می‌خواهد انجام بدهد. 

راضیه می‌گوید: روحانی به وعده‌هایش عمل نکرد، به جوانان اعتماد نکرد، با نجومی‌بگیرها برخورد نکرد و نه تنها با ویژه‌خواری مبارزه نکرد، بلکه کابینه‌اش هم ویژه‌خوار بودند. او تنها برای خطاهای دولت فرافکنی کرد بنابراین من به او رای نخواهم داد.

حسن از گناباد از افرادی است که کلا رای نمی‌دهد و بنابراین به روحانی هم رای نخواهد داد. او البته درباره دولت یازدهم می‌گوید: صرفا در خصوص روحانی معتقدم در این چهار سال زمان کافی داشته که حداقل بخشی از مشکلات را حل کند تا کورسوی امیدی باشد.

 همه موانع و بهانه‌هایی که در این چهار سال بوده در چهار سال آینده نیز خواهد بود لذا روحانی کارایی نخواهد داشت.

ابوالفضل از سبزوار می‌گوید: ‎از نظر من روحانی هم مثل دولت‌های قبل یک سری نقص داشتند و یک سری فایده. نمی‌توانیم یکه به قاضی برویم و بگوییم مطلقا خوب بوده و یا مطلقا بد. اما در یک نگاه کلی می‌توان گفت ما این همه سال فقط وزنه روی ترازو می‌گذاریم و می‌سنجیم که دولت فعلی خوب بوده یا بد و هیچ‌وقت نمی‌گوییم دولت فعلی باید خوب باشد چون حق تک تک رای مردم به گردن شخص رئیس جمهور است.

 البته نمی‌توان گفت همه چیز باید به بهترین نحو باشد اما حداقل‌هارا باید داشته باشیم. در جامعه‌ای که تمام جوانب یک خوردگی و کرم‌زدگی ریشه‌ای دارد نمی‌توان از عمل به وعده و وعید و راضی بودن و ناراضی بودن و رای دادن مجدد یا معطوف شدن به یک شخص دیگری سخن گفت، زیرا همه چیز در این شرایط به هم ریخته است و هیچ چیز سرجایش نیست.

 چنین جوامعی در کل جهان وجود دارند و درمان اصلی هم تک تک شهروندان جامعه هستند. هیچ‌وقت یک دولت و یک سیاست‌مدار نمی‌تواند همه اقشار جامعه را راضی نگه دارد زیرا خواسته‌ها با هم متفاوتند. اما وقتی یک عمل اصولی و پایه‌ای اجرا شود هیچکس هیچ ضرری نخواهد کرد، مگر اینکه خواسته آن قشر چیزی به دور از قانون و علم جامعه‌شناسی باشد.
 
او البته در پاسخ به اینکه به روحانی رای خواهد داد یا نه اظهار می‌کند: این سوالات صرفا یک سرگرمی مثل سرگرمی‌های قبلی است که در گیرودارهای انتخاباتی خودش را نشان می‌دهد. رای دادن من به دولت فعلی یا به شخص دیگری و راضی بودن و نبودن من هیچ کاری را از پیش نمی‌برد مگر اینک جزئی‌ترین بخش یک جامعه برای حرف‌هایی که می‌زند ارزش قائل شود و به آنها جامه عمل بپوشاند، چه دولت و چه مجلس و چه زیرمجموعه‌هایی که در روند حرکت قطار علم، سیاست، مذهب، فرهنگ و عقیده یک ملت تأثیر بسزایی دارند. باید برای این همه حس ناسیونالیسمی خالص و بی‌منت این مردمان شریف ارزش قائل باشیم.
 
آیا دوباره به روحانی رای می‌دهید؟ 
در نهایت برخی از هم‌وطنان علی‌رغم همه کاستی‌های موجود، باز هم به روحانی رای خواهند داد.
 
فاطمه معتقد است روحانی تا حدودی ثبات را به کشور برگردانده و تلاشش چه در حوزه داخلی و چه در حوزه بین الملل مورد قبول بوده است و با توجه به اینکه شخص لایقی برای انتخابات پیش رو وجود ندارد به روحانی رای می‌دهد.

یکی از هم‌وطنان از گچساران می‌گوید: به روحانی اعتماد دارم و در انتخابات آینده هم قطعا به او رای می‌دهم. دلیل اولم با توجه به عملکرد چهار ساله ایشان در دوره اول است و برنامه‌ها و اهدافی که دارند و می‌توانند در چهار ساله دوم آن را کامل محقق کنند، دلیل دوم هم بحث نگرش سیاسی ایشان است. زیرا از لحاظ بحث سیاسی و جناحی، دیدگاه من به جریان اعتدال و اصلاح‌طلبان نزدیک است و ایشان را همراهی خواهم کرد.

دوست دیگری از گچساران نیز معتقد است باید به روحانی رای دهیم. او می‌گوید: به چند دلیل و فارغ از جنبه نگاه شخصی، در قحطی رجال و نمایندگان واقعی مردم که بخواهند مطالبه‌گر خواسته‌های مردم باشند، به روحانی هم چنان امید داریم همه می‌دانیم که در هشت سال قبل از دوره او چه فضای خاصی وجود داشت. 
 
او تدبیرش را انجام داد و البته آن امید هنوز محقق نشده است. قطعا کسانی که به روحانی رای دادند از آزادی‌ها و مشکلات اقتصادی انتظاراتی داشتند که محقق نشده و درک می‌کنیم که ایران در یک بن‌بست است. من رای می‌دهم چون کشورم را دوست دارم و برای برون‌رفت از این گره‌های سیاسی که در ایران به وجود آمده، قطعا روحانی است که تا جایی که ممکن است تلاش خواهد کرد.

 همچنین روحانی باید تغییراتی در وزارت‌خانه‌ها بدهد و کمی جدی‌تر به این قضیه نگاه کند تا خواستگاه اصلی جریان اصلاح‌طلبی محقق شود. 

دوستی از بهبهان می‌گوید به روحانی رای می‌دهد زیرا علاوه بر اینکه روحانی در جریانی است که شخصا از لحاظ فکری دنبال می‌کند، جزو اشخاصی است که می‌توان به او امید داشت و شاید او را بتوان در شرایط عدم وجود رجال جریان اصلاحات و فضای باز سیاسی تنها امید دانست.

 او می‌گوید: برای مسائلی که ما جوان‌ها درگیرش هستیم، بحث اقتصاد و مسائل شغلی ایشان می‌تواند گزینه خوبی حتی برای دوره بعد باشد. روند او در این چند سال هم با گفتمان اولیه‌اش به نسبت امیدوارکننده بوده که در دوره بعد هم برای رای دادن در این شرایط قبولش داشته باشیم.

بيتا از تهران از عملکرد روحانی رضایت نسبی دارد و می‌گوید: روحانی بیشتر داشت اشتباهات دو دوره قبل را تصحیح می‌کرد بنابراین نسبتا از عملکردش راضی بودم. البته او به نسبت نتوانست خیلی به وعده‌هایش عمل کند. با وجود این به احتمال زیاد به او رای می‌دهم اما هنوز مطمئن نیستم بقیه کاندیداها چه کسانی هستند و چه عملکردی دارند.

محمد از کرج می‌گوید به روحانی رای می‌دهد زیرا او بهترین فرد در برنامه های سیاسی و اجرایی کشور است که برنامه‌های منظم و دقیق در این چند سال داشته. دلیل بعدی او نیز به ثمر رسیدن برنامه‌ها در دولتش بوده که مورد تحسین بسیاری از جوامع قرار گرفته است.

در نهایت، برخی معتقدند باید این فرصت را به روحانی داد که هشت سال را خودش رییس‌جمهور باشد شاید به قول‌هایی که داده عمل کند. برخی با وجود نقایص موجود معتقدند عملکرد دولت یازدهم از دولت‌های نهم و دهم بهتر بوده و اگرچه شاید این چهار سال وضعیت روبه رشد نبوده اما بسیاری از موارد منفی دوره قبلی رفع شده است. 

برخی به روحانی رای خواهند داد و علت آن را عدم اعتماد به اصولگرایان می‌دانند. برخی نیز معتقدند چاره دیگری جز رای دادن به روحانی نیست و هر کس دیگری که بیاید بدتر از اوست. برخی هم در صورت کاندید شدن افراد شایسته‌تر از روحانی به آن شخص رای خواهند داد. از طرفی افرادی هستند که از رای دادن به روحانی با وعده‌هایی که داده ناامید شده‌اند و می‌گویند به او رای نمی‌دهند.

نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
بله
نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
بله
اهورا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
آره بين بدو بدتر چاره اي نيست فقط روحاني
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
سال 92 به هیچکس رای ندادم.ولی امسال با توجه به دستاوردهای روحانی یقینا با این بزرگوار رای خواهم داد.
زنده باد روحانی
زنده باد ایران
ناشناس
United Kingdom
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
بجز یه کم آرامش چیزی نداریم مچبورم با رای به روحانی حداقل این یکی را نگه دارم
انتشار یافته: ۱۴۹۶
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
وقتی انتخاب محدوه چاره ای نداریم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
بگو وقتی دمکراسی دیکته میشود مجبوریم اسم حسن را بنویسیم!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
اصلا دموکراسی میدونی چیه؟ شاید به هر چیزی که مطابق خواسته شما باشه دموکراسی میگن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
چون مغز خر خورده ام رای خواهم داد
مهین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
درونم میگه نه!
همش فریبکاری کو عمل؟
حتی حرکت اخیرش با عکس کوهنوردان هم فریبکاری بود
فقط نه
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
دیکته میشه؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه در قبله ارزوهایتان امریکا دموکراسی واقعی است یا فرانسه که زادگاهش است؟؟؟؟؟یا دوستان غرب در منطقه مثل عربستان و امارات و قطر و ترکیه؟؟؟؟بسته دیگه این نمایش نخنما شده مظلوم نمایی.نه درک درستی از دموکراسی دارید نه میفهمید اصولا دموکراسی واقعی اتنی اصلا قابل اجرا است یا نه
ناشناس
Germany
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
من بخاطر طیب نیا رای نمیدم به روحانی..امکان نداره رای بدم..طیب نیا منتظره روحانی دوباره رای بیاره تا با طرحهای مالیاتیش مردم را فقیرتر وبینوا ترکنه..روحانی را هرگز بخاطر انتخاب طیب نیا نمیبخشم..هر چقدر هم همه انتقاد کردند محل نگذاشت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
من دوره قبل رای ندادم چون بین بد و بدتر بود به نظرم انتخابم ولی این دوره رای میدم چون واقعا فکر نمیکردم روحانی بتونه از وضعیت افتضاحی که احمدی نژاد درست کرده وضیعتو بهبود بده! اونهم با این همه دشمنی که باهاش وجود داشت!
من واقعا راضیم از کارایی که کرده و حافظه ام ضعیف نیست یادم نیاد از چه وضعیتی به اینجا رسیدیم ! نسبت به 4 سال پیش تو بهشت زندگی میکنیم!
چاوز
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
سرنوشت حال حاضر مردم ونزوئلا رو در همین فرارو بخونید
اگر احمدی نژاد 4 سال دیگر رییس جمهور بود سرنوشت ما مثل سرنوشت الان مردم ونزوئلا بود

از بس ارزش پول کم شده موقع خرید چیزی پولشان را وزن میکنند

زنان موهای خود را در مرز میفروشند تا بتوانند چیزی بخرند

ساعت ها برای خرید پوشک بچه و خوارک اولیه در صف هستند
با افتخار ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
آقای چاوز
شما الان هم تو صف پوشکی البته پوشک سیاسی!
نخیر این حنایتان دیگر رنگ ندارد!
"نه" به روحانی!
ناشناس
Saudi Arabia
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
معلومه که نه
کلا تو انتخابات هم شرکت نمیکنم چون فایده ای نداره هر کی بیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
اگر بقایی رد صلاحیت بشه انشاالله رای نمیدم اگه تائید بشه مجبورم به روحانی رای بدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
چاوز دوست احمدی نژاد و دقیقا هم سیاست بودند
ونزوئلا مثل ایران کشور نفت خیزی هست
ولی سیاست های پوپولیستی و تحریم های نفتی امونش رو برید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
خیلی جالبه
برجام چون دست دلالان نفتی رو از کشور کوتاه کرده اکثر دلواپس ها مخالفش هستن
در حالی که برجام کشور رو از جنگ و بحران اقتصادی نجات داد
ترامپ و اسراییل به برجام میخندند و اون رو بدترین توافق تاریخ آمریکا میدونند ولی فعلا به خاطر اروپا چاره ای جز رعایت اون ندارند ولی در حال نقشه ای برای تحریک ایران و لغو برجام از سوی ایران هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
منم به روحانی رای نمی دم اون همه رو فریب داد.
باید به قالیباف رای بدیم
اون مدیرترین شخصه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
قالیباف یه ساختمون پلاسکو رو نتونست جمع کنه و با لابی گری مانع تحقیق مجلس درباره پلاسکو شده
ببین مدیر اجرایی کشور بشه دیگه چی میشه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
وضعیت ایجاد شده توسط دولت را قبل باید ازیادمان نبریم
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
ناشناس 13:18 اولا دلاهای نفتی از درون دولت اصلاحات بود که قراردادهای خفت باری مثل کرسنت و توتال و استات اویل و... بیرون زد.دوما اگر ذره ای از سیاست میفهمیدی میدانستی سایه جنگ با ایران عین افسانه است چون اون موقعی که امریکا در اوج قدرت بود و توان مالی گسترده داشت و به خاطر 11 سپتامبر افکار عمومی اماده جنگ بود و دیوانه ای مثل بوش در قدرت بود همچین غلطی نکردند چه رسد به اکنون که حتی توان دخالت در سوریه جنگ زده را هم ندارند.سوما برجامی که به گفته خود دولتی ها تقریبا هیج بوده دستاوردش چه بحران اقتصادی را رفع کرده؟؟؟؟چهارما ونزوئلا هم مثل ما درگیر مشتی خائن قدرت طلب از درون است که برای کسب قدرت حاضر هستند هر خیانت و مشاوره ای برای تحریم به امریکا بدهند.پنجما اگر باور کنی اسراییل و امریکا در تعطیلی توان بازدارندگی هسته ای و بتن ریختن در ان ناراحتند باید جدا افکارت را یک ریست بکنید
دانشجوی دکترای فلسفه
Slovakia
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
قطعا انتخابات امسال از حساسیت بالایی برخوردار است. با اینکه دکتر روحانی در برآوردن بسیاری از وعده ها موفق نبود اما کارهایی اساسی در همین فرصت کم انجام داد که به شکلی باورکردنی نبود ولی انجام شد، نمونه اش برجام که بی نظیر بود. بسیاری کارهاست که باید هنوز دکتر روحانی انجام دهد و نیاز به زمان دارد. من به تیم اصول گرایان میانه رو و عاقل و فهیمی چون دکتر روحانی دکتر علی لاریجانی، دکتر ولایتی و ... ایمان دارم و این عقلا و میانه روهای دو جناح هستند که نسل ما را از وضعیت اسفناکی که تندروهای هر دو جناح در حال رویاپردازی آن هستند نجات خواهند داد. من به تیم روحانی لاریجانی اطمینان دارم و با نقدهای فراوانی که دارم باز هم دوباره با دل و جان به دکتر روحانی رأی خواهم داد.
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
جناب دانشجوی فلسفه حقیقتا که دانشجوی فلسفه هستی و از سیاست چیزی نمیدونی.فکر میکنم علت ان هم همین تفاوت بین فلسفه سیاسی که ارمانی و غیر واقعی است که به شما مربوط است و اندیشه سیاسی که توصیفی و واقع بینانه است که به ما دانش اموختگان سیاست مربوط است میشود.دوست عزیز اولا که شما مثل استادتان جناب ارسطو به غلط فکر میکنید اعتدال یعنی میان هر چیزی را گرفتن است.چون نمیشود مثلا بین یک دروغ گو و راست گو را گرفت و شد معتدل.دوست عزیز جریان ارزش تاکید بر اندیشه الهی ناب دارد و نمیشود با طرف مقابل که اومانیسم در ناخوداگاه ذهنشان نفوذ کرده را بینشان را به عنوان اعتدال گرفت.(البته اگر به اسلام اعتقاد دارید).البته انتقاد به جریان ارزش وارد است ولی نه اینکه بخواهیم با اومانیسم ها جمعشان کنیم که میشود التقاط.دوما اقای ظریف در برجام موفق بوده اند؟؟؟؟دوست عزیز اگر دوستان این دولت در دولت قبل برای رسیدن به قدرت و تلافی و منافع حزبی و شخصی به دشمن مشاوره نمیدادند و فتنه بپا نمیکردند اوضاع اینقدر خراب نمیشد که بخواهند همه چیز را در عوض تقریبا هیچ عوض کنند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
شما اگر بدونید تو کله تند روها چی میگذره به صندوقهای رای هجوم میکنید و به صلح طلبان رای میدهید
محمد قمی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
اومانیسم ، ناخودآگاه ، التقاط و ... + فتنه

ترکیبات جدید دلواپسان

عزیزم علم با تعصب قابل جمع نیست ...
سلیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
به دلیل سوء مدیریت آقای روحانی و وزرایی مانند آخوندی و نعمت زاده به ایشان رآی نخواهم داد. یک نمونه کوچک از بی عدالتی ایشان به 20 هزار جهادگران است که 20 سال پیش زمین هایی خریداری کردند در تهران ولی ایشان برای ساخت و ساز خانه آنها حتی یک قدم کوچک هم برنداشته و تازه آقای آخوندی سنگ اندازی هم می کند و این دولت ادعا می کند به فکر حل مشکل مردم هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
دلیلی وجودندارد که ثابت کند آقای روحانی از بقیه روسای جمهورقبلی بهترکارنکرده است ازاحمدی نژاد که خیلی بهتر کار کرده است
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
دکتر روحانی بسیار مفید بودن و خواهند بود انشاء الله . به کوری چشم تمام تند رو های افراطی و دلواپس، باز هم به بهترین کاندید (دکتر روحانی) رای خواهم داد ، انشاءالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
هر كسي جز حسن كليد
هروي
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
به انتخاب محدود راي ندي بهتره، بعد از سال‌ها كار كردن به شرايطي رسيديم كه هزينه هاي ساده زندگي برامون دشوار شده ... روحاني فقط براي بيرون مرزها كار كرد نه سفره مردم !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
در جواب هروی: دوست عزیز اگر هنوز مشکلات اقتصادی حل نشده جای تعجب نداره هر کس دیگه به جای روحانی بود هم نمی تونست خرابکای ها و دزدی های دولت قبل رو جمع و جور بکنه
الان صحبت سر اینه که به روحانی رای ندیم و یک دولت تند رو سر کار بیاد چه بسا زمینه جنگ فراهم بشه و اوضاع بسیار بسیار بدتر از الان بشه پس برای پیروزی اعتدال و صلح و آرامش به روحانی رای می دهیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
اوخ اوخ اوخ.......
ایجا هم هوا پسه 24 درصد می گن نه
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
در جواب دوست عزیزمون آقای هروی باید بگم که یکی از راههای رونق اقتصاد در داخل ایجاد رابطه و رونق اقتصاد خارجی هستش.مملکتی که همه چیزش از خارج تامین میشه و وابسته هست باید ابتدا روابط خارجی رو سامان بده و اطمینان برای سرمایه گذاران خارجی بوجود بیاره که امنیت اقتصادی و ثبات اقتصادی باعث بالا رفتن سرمایه هاشون میشه.دقیقا این همون چیزیه که مخالفان روحانی نشونه گرفتن.نا امن نشون دادن جامعه.بازداشت افراد دو ملیتی.حمله به سفارتخونه ها.و خیلی چیزای دیگه.نا امنی باعث عدم سرمایه گذاری و رونق اقتصادیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
100 درصد برد با روحانیه شک نکنین . اونوقت موندم قالیباف میخواد چیکار کنه ؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
قطعا به روحانی رای میدم نه به افرادی با سابقه سیاه در قضاوت!!!!
قطعا به روحانی رای می دم نه به یک تندرو و افراطی!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
این روند روحانی در دوم واقعا فاجعه خواهد شد .. نه به روحانی
مبالو
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
آسمانی جان؛
نميشه از خير صحبت با اين هموطنان گذشت؛ ولی هميشه در عجبم که اين جماعتی که بعضا خود رو اهل فکر و تعقل ميدانند چقدر مرتجع و دگم هستند.
مرتجع هستند چون علاقه دارند به گذشته برگردند. به قبل از انقلاب که ايران بازيچه و مهره غرب در منطقه بود.
دگم هستند چون در مورد عقايدشون کنکاش و پژوهش نميکنند ولی مدام اونها رو تکرار ميکنند و فقط هر بار فريادشون رو بلندتر ميکنند؛ طوری که گوش خودشان کر شده.
و الا با تاريخی که ما داريم هر نادانی ميتونه تشخيص بده صلاح اين مملکت در دوری کامل از قدرتهای غربی و در حفظ استقلال و شرف ملی است. اگر ذره اي با تاريخ معاصر جهان و آمريکا آشنا بودند ميدانستند اين خونريزترين دولت همه اعصار بشر است و جز برای منافع حکمانش قدمی بر نميدارد و دلش برای هيچ احدی نه در داخل آمريکا نه خارج آن نميسوزد.
بفهميد! بخوانيد! فقط تکرار نکنيد. باور کنيد من هم زمانی مثل شما فکر ميکردم و چرنديات يک مشت روشنفکر نمای عقب افتاده را تکرار ميکردم. ولی حقيقت لزوما اولين چيزی که به ذهن متبادر ميشود نيست دوستان. بايد دقيق بود در اين جهان مکار.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
دوستان یک سوال
آیا ونزوئلا مثل ایران و با همان شدت ایران تحریم بود که به این وضعیت افتاد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
نه
هومن
Turkey
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
جناب مبالو (این اسمت منو کشته)! شما اینهمه تحقیق و مطالعه کردی تازه رسیدی به کسی جز روحانی؟ یعنی سرهنگ گاز انبری و آیت‌الله....؟! اگه نتیجه تحقیق و مطالعه اینه، همون بهتر که بدون تحقیق رای بدیم. امثال شما که خود را به خواب زدید، نمی‌شه بیدار کرد پس امیدوارم جناب سرهنگ یا جناب آیت‌الله رای بیاره تا قدر عافیت را بدانید.
ناشناس
United Kingdom
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
باسلام. با احترام به همه نامزدها. از آنجا که اکثریت مردم طرفدار اصلاح طلبان هستند آقای روحانی در انتخابات پیروز میشود چرا که اطلاح طلبان از وی حمایت کردند. این بزرگترین دلیل برای پیروزی ایشون هست. البته درک این مطلب برای تحلیل گران تیزهوش سخت نیست.
دریغا که ایران ویران شود...... اسیر پلنگان و شیران شود....
ali
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
پشیمانم مثل .... عمرا بهش رای بدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
رای ما فقط برادران دلوپس!!!!به امید بازگشت حاج محمود ودوستان و تکرار ان دوران طلایی وتشکیل صفوف مرغ و برنج و نان و اینبار صف اب.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
با انتخاب روحانی هم ممکن است از این صفها خری نباشد اما چنان تورمی دامنگیر مردم بشود که ندانند به کی و کجا پناه ببرند. غول وحشتناک نقدینگی انباشته در این سالها دارد بیدار میشود...
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
صف مرغ حاصل شانتاژ اشرافیت دورمانده از قدرت بود برای تصویه حساب اون هم با کمک اربابان غربیشان و مشاوره های که دادند اون هم در سال اخر شما بفرمایید دولت اصلاح طلب تدبیر چرا از همون روز اول صفوف سبد کالا را راه انداختند؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
دوستان فراموش کرده اند که در عرض 6 ماه ارزش پول ملی یک سوم شد یعنی قیمت همه چیز 3 برابر شد خدا روشکر فعلا تورم مهار شده است
ناشناس
Netherlands
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
آسمانیِ "باسواااااااااااااد"!

تو برو اول یاد بگیر "تسویه" رو با "تصفیه" اشتباه نگیری که بنویسی" تصویه" ، بعد بیا شکر اضافه بخور....
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
ناشناس 4:14 به خدا امثال تو رو درک میکنم.چون حرفی واسه گفتن ندارید به این جور مسائل گیر میدید.دوست عزیز حالا بر فرض که توی تایپ کردن یه حرف را اشتباه نوشته باشم شما اگر سواد و فهم سیاسی داشتی مفهوم نوشته را نقد میکردی که اصلا در این حد و اندازه نیستی
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
واقعاً الان آدم نمیدونه به این پیام مثبت بده یا منفی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
برادر آسمانی : نوشتن تصفیه به جای تسویه اشتباه تایپی نیست ، شاخص بیسوادیست .
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
ناشناس عزیز اگر فرارو امکان بحث بدهد به همه شما طرفداران جریان رویاپردازانه اصلاحات میزان بی سوادی کل جریانتان را در عرصه سیاست و جامعه شناسی و تاریخ نشان میدهم
علی راستگو
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
آسمانی عزیز ما زمینی ها اصلا در حد شما آسمانی ها نه سواد داریم نه مدیریت بلدیم کاش دست از سر ما زمینی ها بر میداشتین
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
جناب راستگو بنظر میرسه امثال شما انسان های خوشخیال عوام زده عشق غرب باید دست از سر این کشور بر دارید که از صدر مشروطه با اعتماد بی جا به غرب همیشه کشور را دچار کودتا و جنگ داخلی و بحران کرده اید.بهتر است وقت بگزاری و سرگذشت مشروطه چی ها و شیخ خزعل و مصدق و... را بخوانید تا بفهمید انسان های سطحی و شبه روشنفکر چه به روز این کشور اورده اند
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
آسمانی جان.وقت گذاشتن نه وقت گزاشتن.خواهش میکنم دیگه ادامه نده.هر چی بیشتر ادامه بدی غلط هات بیشتر میشه ها.
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
اقای حمید من خیلی خوشحالم که از شما نیستم.من چند کامنت انتقادی به برداشت غیر واقعگرایانه جریان اصلاحات از روابط بین الملل و اندیشه التقاطی و بی اصالت ان در این سایت داشتم اما هیچکدام از عاشقان سینه چاک این جریان بی هویت نتوانستند که یک جواب منطقی و اصولی بدهند و فقط صحبت های بی سروته و بی ربط مثل همین غلط املایی و اسمانی در اسمان ها سیر نکن و... را کردند.دوست عزیز این موضوع نشان میدهد که چقدر شما و جریانات مقابل جریان اصیل و ارزشی انقلاب از نظر فکر عقب و مستعد فریب خوردن توسط اجنبی هستید/چیزی که بارها تکرار شده است
ازادی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
جناب اسمانی بزرگوار
و اذ خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
جالب اینجاست این دوست آسمانی!!! با این سواد نم کشیده اش اینقدر هم اظهار فضل می کنه !!!!
هاشم
Turkey
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
جناب آسمانی دلواپس؛ برات نگرانم. اینقدر حرص نخور اخوی. دنیا دو روزه. امیدوارم قالیباف یا رئیسی رای بیاره تا بفهمی دیکتاتور و دیکتاتوری یعنی چه. روحانی دروغگوست؟ خب قبول ولی شما به من بگو کدام یک از این حضرات راستگو هستند؟! سرهنگی که حمله گازانبری می کنه و به دروغ میگه که درآمد کشور رو دو برابر میکنه (یعنی مساوی با درآمد کشورهای پیشرفته‌ای چون ژاپن، استرالیا، کانادا، فرانسه و انگلیس) یا رئیسی که حتی یک مسئولیت اجرایی نداشته و بسیار تندروست؟!!!!
حمید
Turkey
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
جناب اسمانی؛ شما که حرفی برای گفتن دارید فقط به یک سوال من جواب بده: چطور در دولت امام زمان و مهرورزی یکشبه دلار از هزار تومان به 3 هزار و 4 هزار تومان و پراید فکسنی از 7 میلیون به 21 میلیون رسید؟ چطور جناب رئیس جمهور یک شبه تبدیل به «سید» شد و شال سبز انداخت؟ چطور دکل‌های نفتی با اون عظمت ناپدید شدند؟ چطور قاضی مرتضوی که عامل مستقیم کهریزک بود، به سمت رئیس سازمان تامین اجتماعی برگزیده شد؟ چطور روز آخر ریاست جمهوری‌اش از حساب ریاست جمهوری به همراه بقایی 16 میلیارد تومان برداشت کردند و تا به امروز پس ندادند؟ چطور مردم رو خس و خاشاک خواند و با کمال بی شرمی الان باز هم مردم، مردم می کنه، راستی از هاله نور هم بگم؟ والله خجالت و شرم و حیا هم خوب چیزیه.
الهه
Turkey
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
جناب اسمانی؛ البته این تاکتیک شما اقتدارگراها و به زعم خودتون جریان اصیل(!) هست که هر کی مانند شما فکر نمی‌کند و مانند شما نمی‌‌اندیشد را به اجنبی و غرب و... ربط می‌دین! من به شخصه حاضرم غربگرا باشم ولی زیر یوغ روسیه کثیف و پوتین دیکتاتور نروم. راستی این اصالت رو از کجا آوردید؟ مردم این اصالت رو به شما اقتدارگراها دادن؟!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
من باز مجدد به آقای غرضی رای میدهم !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
متأسفانه و من و شما فقط دو رأی داریم و با دو رأی غرضی عزیز رئیش نمیشود! اگر میشد یک چهارسالی از زور خنده کلی جوانتر میشدیم و کودک درونمان کاملا زنده و سر حال میشد!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
فقط غرضی و لاغیر...!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
اقلا یه کم بخندیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
ولی من دنبال آدم بی غرض و مرض می گردم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
بی غرض به روحانی رأی دهید
حامی
Turkey
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
آدم بی‌غرض و مرض می‌خواهید: فقط جناب سرهنگ قالیباف(!) عجب خالی‌بندیه این بشر؛ می‌خواهد 5 میلیون شغل ایجاد کنه. این دیگه زده رو دست اونقدی نژاد از خالی‌بندی و پوپولیسم.
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
اگر نتایج نظر سنجی که به دست شما انجام شده غیر از این تعریف خیالی و تمجیدهای واهی بود، جای تعجب شد. ولیکن اردیبهشت 96 اتفاق دیگری رقم خواهد خورد مردم این وضع را تحمل ندارندو اصلا رضایتی از این شرایط ندارند و تغییر وضعیت موجود را می خواهند
بچه ناف نظام آباد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
بشین و نظاره کن کودک
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
منم ممکنه به بقال فروش سر کوچه مان رای بدهم ولی به روحانی رای نمی دهم.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
با اینکه فرارو خیلی زور می زنه دوباره روحانی پیروز شه باید بگم تجربه سال 92 تکرار نخواهد شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
با یک حداقل هوش می شه مقایسه کرد اوضاع زمان آقای هاله نور رو با الان قیمت اجناس در یک دوره ۴ ساله از دولت جهانی ایشون ۵ برابر شد!!!
مردم به تندروها که سایه جنگ و نکبت را رو سر مردم می آورند رای نخواهند داد
آقای ریسی شما هم خودتو خسته نکن
وعده ما روز انتخابات با رکورد شکنی دوره های قبل رای به روحانی
ناشناس
Australia
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
البته اگر تعریف شما از مردم همون کسانیه که نه دی اومدن تو خیابون کما اینکه همیشه منظورتون از مردم فقط دو سه میلیون طرفدارانتونه بعله مردم به روحانی رای نمیدن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
روحانی با این کارنامه درخشانش رقیب ننه بزرگ منم نمیشه. رقیبش هر کی باشه پیروزه. شک نکنید
ناشناس
Turkey
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
دوست جنوب شهری از جانب خودت صحبت کن و نه مردم!
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
آره شما راس میگین،هرچقدر هم زور بزنید و مصاحبه های ساختگی ردیف کنید بازم نمیتومید از نفرت مردم به این دولت ترسوها کم کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
راستش من از خیلیا متنفرم
اما برخیاشون، یعنی خیلیاشون، یعنی اکثرشون رو نمیشه نام برد چون نظر منتشر نمیشه
اونایی که ازشون متنفرم و به گمانم میشه نام برد و منجر به سانسور نمیشه عبارتند از:
محمود احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد
حمید بقایی
سعید مرتضوی
خیلی خیلی خیلی نفرات دیگه که به محض اینکه اسمشون بیاد نظرات سانسور میشه
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
دوست عزیز تحت تاثیر شانتاژ رسانه های مخالف دولت! ملت از چاله روحانی خودشون رو به چاه بی پایان اصولگرایان نمی ندازند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
دوست من شما ناراحت نباش و مطمئن باش این دولت برای اولین بار یک دوره ای خواهد بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
پاره کاغذ خواندن قطع نامه ها وخراب کردن وضعیت اقتصادی مردم عین شجاعته ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
بله اگه بگی از خاتمی و روحانی و ... متنفری خب معلومه فرارو سانسور می کنه
اتابک
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
به نظر من ((تکرار می کنم)) سید برای رای آوری مجدد روحانی کافی
حتی اگه ریاست جمهوری یه تدارک چی باشه من ترجیح این تدراک چی حسن روحانی باشه تا محمود احمدی نژاد یا قایباف و رئیسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
با نظر اتابک موافقم * از تو به یک اشارت از من به سر دویدن* حکایت سید و مردمه بقیه هم خسته نباشن!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
سیدجدیدازخراسان آمد.شاه خراسان آمد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
این شاه خراسان و سید جدید رو که می گی اختراع جدید برادران اصول گرا ست؟!!!!
مردم ما با اصول گرا ها فرسنگ ها فاصله دارند با هیچ چسبی نمی تونید خودتون رو ب مردم بچسبونید!!!!
چند تا انتخابات باید بشه که این رو بفهمید؟!!! البته می فهمید خودتون رو به .... زدید
ناشناس 16:51
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
ناشناس 19:14
اولا دفعه آخرت باشه از طرف من اسم کسی رو میبری؛ چه حدست درست باشه چه غلط!
دوما حدست شدیداً غلطه. اگر میخواستم یه اسم دیگه نام ببرم بی تردید میگفتم قالیباف یا یکی از اون اشخاصی که مناصبی رو برای مدت بسیار طولانی قبضه کردن
سید اصلاحات خاری هست تو چشم شماها چون تو قلب مردم ایران جا داره و یه اشاره اش کافی بود که 1 نفر از 30 نفر اصولگرای تهرانی نتونن برن مجلس
میتونی بری دیگه کاری باهات ندارم
هومن
Turkey
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
دوست عزیز جوگیر نشو؛ شاه خراسان امام رضاست و نه رئیسی که به لطف آستان قدس می‌خواد رای بیاره و آرد بین مردم پخش می‌کنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
صد در صد
آرتا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
به نظر می رسد در این بن بست چاره ای جز شرکت در انتخابات و رای به آقای روحانی نداریم زیرا از همه کاندیداهای قوی تر ، منطقی تر و سنجیده تر عمل کرده و وجود مشکلات عدیده اقتصادی بواسطه نابودی زیرساختهای کشور در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد و تحریم های جهانی بوده که آثار و تبعات سوء تحریم های فوق شاید تا چند دهه گریبان اقتصاد ایران را بگیرد و معضلات فوق ربطی به دوره چهار ساله اخیر نداشته و انصافا" دولت روحانی در رفع مشکلات فوق عملکرد قابل قبولی داشته است . بطور مثال عراق در دوره صدام حسین از سال 1998 تا سال 2001 دچار تحریم های امریکا و اروپا و به مراتب ضعیف تر از تحریم های ایران شد که برخی از تحرم ها پس از گذشت 2 دهه هنوز رفع نشده است لذا رئیس جمهور می بایست به این شعور و باور برسد که قطعنامه ها کاغذ پاره نیستند و می توانند اقتصاد را نابود کنند .
عاقل
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
این فرافکنی های فرارو جواب نمیدهد.اینکه بگوئیم چنان وضع مملکت داغون بوده که روحانی وعده صد روزه اش بعد از ده هزار روز هم عمل نخواهد شد فقط یک فرا فکنی استو مگر آقایان خودشان را امیر کبیر نمی انگاشتند پس چطور امیر کبیر ویرانه قاجار را در مدت سه سال و نیم بسیار جلو برد در حالی که اقایان بعد از سه سال و نیم فقط فحاشی به منتقدان را یاد گرفته اند .شاید هم الان میگوئید که وضع مملکت از دوران ناصر الدین شاه قاجار هم خرابتر بوده .خب ایراد ندارد فرافکنی کنید تا انتخابات رای واقعی مردم را ببینید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
شما و امثال آسماني ها همان كساني هستيد كه براي احمدي نژاد هم سينه چاك ميكرديد و الان اكراه داريد از حمايتش... اميدوارم كه اين همه شور و حالي كه داريد تا پايان هم براي يكي مثل قاليباف يا رئيسي هم داشته باشيد... متاسفانه بخشي از اين مردم فراموش كارند و به خاطر نميارند آن همه مشكلات و مصيبتهايي كه احمدي نژاد و ياران دلواپس باوفايش!!! به اين كشور تحميل كردند سالها زمان لازم است تا برطرف شود.... درايت و سبك انديشي وقتي به اين حد باشد بهتر است شما به همان بقال و چقال براي امورات زندگيتان مراجعه نماييد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
رأی دادن مردم مثل زن گرفتن است! اولش خیلی خوشحالند از انتخابشان و مدتی بعد فراری میشوند از دست آن!!!!! اما نمیدانند کجا فرار کنند!
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
من عده زیادی را میشناسم که عاقلانه ازدواج کردند و رای داده اند و با واقع بینی از کارشون راضی هستند.وای به حال اون مردمی که با خیال پردازی و توقع های افسانه ای ازدواج کنند و رای دهند دست اخر هم.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
ناشناس 17:47! مگه زن گرفتن عاقلانه هم داریم؟؟!!! خخخخخخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
احسنت بر شما جناب 19:10 .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
چون عاقلانه تصمیم نمی گیرند. ان شاالله در انتخابات آینده دیگه مردم بدون باور کردن شعار های دروغین که از ابتدا دروغ بودنش هم مشخصه(مثلا 100 روزه) رای بدن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
من در فکر کلیدم که این کلیدکجا موند فکر نکنید با این مصاحبه های ساختگی مردم گول بزنید دیگه مردم با وعده های گزارش صدروزه ونجات اقتصاد ،عدم نیاز به یارانه ،وغیره ..گول زدی ...................
arman
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
نا آگاهی واقعا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
هر وقت کیهان انتقاد می کنه معلوم میشه روحانی به جای جاش زده . هرچه شدیدتر انتقاد کنه بیشتر درد گرفته
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
بنده خدا.قفل هاراعوض کردند.
ناشناس
Germany
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
بله
ناشناس
-
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
نخیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
بله
هروي
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
خير
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
بله
ناشناس
United States
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
بله بله بله....
یک مشهدی در کانادا
Canada
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
بله. من عمدا برای عید نوروز ایران نیومدم که زمان انتخابات بتونم بیام و به جناب روحانی رای بدم. کارهای بدون فکر و خودسرانه احمدی نژاد همجنان دامنگیر این دولت و دولتهای بعدی خواهد بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
خیر :|
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
بله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
بله آقا بله صد درصد به دكتر روحاني راي ميديم. اين 4 سال رو بيچاره گند دولت قبلي رو تا حدودي جمع و جور كرد راي ميديم تا در 4 سال آينده روزهاي بهتري داشته باشيم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
نه به روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
همیشه انتخاب مردم بین بد و بدتر بوده. یا رای ندادن.. یکی از اینا.. کلا ما انتخاب خوب و بد توی انتخابات ایران نداریم! ففط بد و بدتر!
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
همه جا همینه، هیچ قدیسی در دنیای سیاست وجود نداره. انتخاب بین هیلاری و ترامپ بین بد و بدتر نبود؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
احمد جان همه جای دنیا حداکثر 12 نفر برای مردم کاندیدا انتخاب نمیکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
احمد آقا درست ميفرمايند انتخاب ما بين فاجعه و قهقراء ميباشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
اگر به روحانی رأی ندهیم باز کسی می آید و200 سال دیگر عقبگرد خواهیم داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
نه احمد جان انتخابات امریکا فقط از هر دو حزب اصلی بیش از 20 نفر کاندید بودند که مردم مرحله به مرحله رای دادند و هیلاری و ترامپ کاندید نهایی شدند در ضمن تعداد بیشماری هم از احزاب دیگر در انجا کاندید بودند و مردم می توانستند به انها رای دهند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
آره راست میگه تو دنیا معموله که حدود 5 6 نفر برا همه انتخاب کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
دوره قبل رای دادم این دوره هرگز به روحانی رای نمیدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
خب نده بده به جلیلی و امثالهم
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
خب دوره قبلشم به احمدی نژاد رای دادی و نتیجه اش رو دیدی، سرِ کی منت می ذاری؟!
میلاد
Norway
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
منتی نمیدازه!!! حق نداره نظرشو بگه؟
هممون یه جور دیکتاتوریم
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
اینم نظر منه: خیلیا یک رای کاغذی رو خیلی با ارزش می بینن. یه رای می ده و می ره 4 سال تو خونه می شینه و هی غر می زنه که چرا دنیا گلستون نشد!
ناشناس
United States
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
برو خودتو سیاه کن! دوره قبل هم به روحانی رای ندادی و این دوره هم نمیدی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
نده خوب
چرا منت میذاری!
برو به احمدی نژاد یا رییسی یا قالیباف رای بده
مگه سال 84 به احمدی نژاد رای دادی، 8 سال شدیم مثه قحطی زده های آفریقا، روحانی یقه تو گرفت که الان اینجوری منت میذاری!
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
من بمیرم راحت هستم تا به روحانی رای بدم.
امید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
فاتحه ات رو بخونم ؟
arman
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
خدا نکنه. یه انتخاب بهتر پیدا کن به اون رای بده. اگه پیدا کردی بیا بگو فقط
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
الان بهتر از روحانی کیه ؟ جلیلی ، قالیباف ، بقایی ، رییسی ، زاکانی ، کریمی قدوسی ، الله کرم ، سعید قاسمی ، کی ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
اگه می خوای بمیری اینجا نیا چون مردم می خوان زنده باشن و زندگی کنن پس به اعتدال رای می دن نه به تندرو ها که مردم رو به سمت جنگ و نیستی می برند.
آقای رییسی شما هم خسته نباشی!!!
فهیمه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
ناشناس 17:40 بهتر از روحانی که خیلی هست ولی همون بهترها هم می رن پشت سر روحانی و بهش رای میدن!
به رأی عقلا باید اطمینان کرد!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
دربین کاندیها شایسته ترین فردروحانی است که مایه افتخارملت ایران است
نا شناس
Germany
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
اینکه بکسی رای ندی به هیچ کس ربط نداره اما اینکه به هر روشی بخوای کسی به کسی رای بده به دموکراسی مربوطه و اون شخص ریگی به کفششه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
روحت شاد
تبریزی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
به خاطر وزیر بهداشتش به روحانی رای نمیدم کارانه های سیصد میلیونی و بدون حساب کتاب به پزشک ها از بودجه عمومی و مالیاتی که از من و شما میگیرن . به هر جا میرسن میگن بودجه نداریم اما بودجه یک سال یک شهر رو میدن به چند تا پزشک
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
چیزی که گفتی من هم بهش معترضم ولی باز اجبارا بهش رای میدم. چون طرف مقابل فاجعه هستند !
همدانی ام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
دفترچه بیمه سلامت همگانی از بزرگترین افتخارات وزیر بهداشت جناب آقای هاشمی در دولت رئیس جمهور روحانی است
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
دوست عزیز تمام جریان اصلاح طلب اشرافی و تمامیت خواه همین هستند.نمونه ان هم صاحبان حقوق های نجومی هستند که شدند سرمایه نظام.این افراد اصولا باید همیشه در قدرت باشند و اگر هم نباشند مثل فتنه 88 هر کاری مثل مشاوره دادن به دشمن برای تحریم و کودتا و... انجام میدهند تا قدرت را کسب کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
عزیزم بیمه سلامت همگانی رو من تو دولت قبلی دریافت کردم .. یه خورده دیر گرفتی شما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
الان تصویب شده 60 تومن بیشتر ندن ، ولی قبلا دکترا همین پول و بیشتر را از مردم می گرفتند الان همین دکترا این خدمات را برای مردم ضعیف در بیمارستانهای دولتی و خصوصی انجام میدن و پولشو دولت میده . در دولت محمود یک کارگر برای یک زایمان تا پنج ملیون تومن هزینه میداد الان با صد هزار تومن انجام میشه . دکتر ها در تمام دنیا درامدشان بالاست .
قاسمزاده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
دوست آسمانی عزیز اگر تمام جریان اصلاح طلب اشرافی و تمامیت خواه همین هستند و نمونه ان را هم صاحبان حقوق های نجومی گفتید پس اصولگرایانی که 8 سال 800 میلیارد دلار را به باد دادند، دکلها را مخف کردند، بیمه ایران را اون کردند، سعید مرتضوی تولید کردن، بقایی و مشایی و بایک زنجانی داشتن، و مهمتر خاوری هم داشتند و اخیرا هم پلاسکو و املاک نجومی و استخدامهای نجومی و ... .... .... و اخیرا هم که یکیشون از پولهای امام رضا هم نگذشت داشتند را چه باید بنامیم.
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
جناب قاسم زاده عزیز اشتباه شما این است که نه درک درستی از اصولگرای دارید و نه اصلاح طلبی و نه اندیشه این جریانات را میشناسید.دوست عزیز خاوری و زنجانی در جریان اصولگرای هستند؟؟؟؟برو ببین زنجانی از کی جایزه گرفته و در گروه کی بوده و به ستاد کی کمک کرده.حادثه پلاسکو به جریان اصولگرایی مربوط است؟؟؟؟اگر هم به شهرداری مربوط باشد که نیست و اتش نشانه 14 بار به دولت اخطار داده بود باز هم به اصولگرای ربطی نداره چون کل شهرداری تهران یک جریان تکنوکرات است که به جریان ارزشی هیچ ربطی ندارد.دوست عزیز دولت قبل 800 میلیارد دلار درامد داشته؟؟؟؟چرا هر حرف بی سندی میزنی؟؟؟؟درامد دولت قبل 640 میلیارد دلار بوده و کارهای عمرانی هم که دولت قبل کرد دولت های سازندگی و اصلاحات و تدبیر در رویا هم نمیبیند.نمونه ان ساخت 4 میلیون منزل و کاهش بدهی خارجی از 120 میلیارد دلار به 40 میلیارد دلار و افزایش دارای های ارزی از 9 میلیارد دلار به 130 میلیارد دلار طبق امار بانک جهانی.دوست عزیز میشه بگید دولت قبل و شخص احمدی نژاد کجا گفته که اصولگرا است؟؟؟؟دوست عزیز جریان ارزشی یعنی افرادی مثل مدافعان حرم و دکتر حسن عباسی و حاج حسین شریعتمداری و استاد پورازغدی و ایت الله جنتی و... نه مشتی تکنوکرات بی سواد و تنبل و غرغرو و بی اراده.اگر لکه سیاهی در زندگی این افراد دیدی البته با سند هرچی شما بگید درست است
شریف
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
دوست آسمانی همون 640 میلیاردی که شما خیلی راحت اسمشو میاری ، میدونی تقریبا به اندازه درآمد کل تاریخ نفت ایران تا قبل از احمدی نژاده . آمارهات رو از همون دروغ های دولت قبل در آوردی دوست من .
ما که تو مرکز آماریم همچین آمارایی نداریم. اون دولت دارایی های ارزی ما رو 130 میلیارد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما این آمارها رو از کجا آوردی؟؟؟؟؟؟
آسمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
جناب شریف اولا امار دارای های ارزی ایران و میزان بدهی های خارجی مربوط به بانک جهانی است و اگر با زبان انگلیسی اشنایی دارید میتوانید مراجعه کنید و حقیقت را ببینید.در مورد 640 میلیارد دلار درامد دولت قبل اشتباه شما و زرنگی اون های که این داستان ها را یادتون میدهند این است که به شما نمیگویند خود دلار هم دارای میزانی از تورم است و مثلا اینکه یک دلار امروز را با یک دلار 10 سال پیش یکی بدانیم عین نا اگاهی است.پس اینکه اینجوری حساب کنیم که درامد نفتی دولت قبل اندازه کل درامد نفت است یک عوام فریبی است که امثال شما را در دام ان میاندازد.درضمن اینکه توانست دولت قبل قیمت نفت را بالا ببر هنر دیپلماسی ان بود که با اتحاد با ونزوئلا و عراق در اوپک و روسیه خارج از اوپک علیه عربستان اجماع کند کاری که دولت فعلی با درک غیر واقع بینانه از روابط بین الملل از انجام ان ناتوان است
زمینی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
جناب «آسمانی» عزیز، مرحمت فرمایید اسم شریف تان را «آدم فضایی» بزارین، مراتبی که جنابعالی فرمودید بیشتر به خزئبلات شباهت دارند چون هیچکدوم از آمارهای شما درست نمی باشند من همه سایت های آماری بین المللی و ملی را بررسی کردم آمارهای شما را ندیدم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
با این نظرت در مورد وزیر موافقم اما به خاطر یک ارزن انبار رو آتش نمیزنم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
آیا دوباره به "حسن روحانی" رای می‌دهید؟
خیررررررررررررررررر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
بلللللللللللللههههههههههههه
arman
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
آیا دوباره به "حسن روحانی" رای می‌دهید؟
بلهههههههههه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
خیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
بله
بخاطر حاکمیت عقلانیت نسبی درکشور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
حتماً.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
ا افتخار
بله
بله
بله
...
...
بله

اگه رای ندهیم از چاله کم عمق مشکلات دولت روحانی می افتیم در چاه عمیق مصائب اصولگرایان که نمونه اش را قبلا تجربه کردیم احمدینژاد
نما
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
با یه عده بی سواد گیر دادن به پزشک. خوب شما مریض میشی نرو دکتر. کلا پزشکا پول نگیرن و بدبخت باشن شما راضی هستید. حالا وقتی مریض میشید حاضرید زندگیتون رو بفروشید و بدید تا خوب شید اما به محض خوب شدن دیگه خدا رو بنده نیستید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
این دیگر چه نوع سوالیه؟؟؟؟
اون خیررررر دیگه چی بود؟؟؟/
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
بله

با افتخار

به احترام آيت الله هاشمي

به احترام سيد محمد خاتمي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
صد در صد
نا شناس
Germany
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
دموکراسی یعنی شفافیت هر کس ضد شفافیت یعنی ضد دموکراسی و انسانیته ٬ این آقا می خواد رای نده یعنی چی کامنتشو مسخره می کنید
امید و تدبیر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
آر--------------------------------------------ی
آر--------------------------------------------ی
آر--------------------------------------------ی
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
به هیچ عنوان به او رای نخواهم داد.حتی از رنگ بنفش هم بیزار شده ام .دولت کسل و بی حال
ایرانی 69
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
روحانی منتظر شکست قطعیش باشه
انقدر کارگران و کارخونه هارو اذیت کردید که حساب نداره
انقدر افتضاح بودی که دارن شمار و با محمود افتضاح نژاد مقایسه میکنن
لیاقت ریاست جمهوری دوباره رو نداری
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
منتظر باش تا رییسی بیاد دردتو دوا کنه! :)))
اگر دوباره قهر کنیم بیچاره ایم. روحانی بهترین گزینه س
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
شاید شما راست بگید اما بنظرم روحانی بین گزینه های موجود بهترینه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
حالا مقایسه کن تعداد مثبت ها در مقابل منفی های نظر خودت بعد می فهمی شکست روحانی حتمی است یا 252به 84 پس خود جواب خودت گرفتی روحانی به کوری دشمنانش پیروزاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
از جمله نشانه های قشر های ضعیف و عقب مونده جامعه اینه که کسی که باعث عقب موندگیشون شده رو ناجی
و کسی که نجاتشون میده رو باعث عقب موندگیشون میدونن!
چون مقصر همیشه حرف از چیزایی میزنه که بهشون دست پیدا نکرده و این عقب مونده ها هم باور میکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
بله دوباره رای می دم با توجه به شرایط روحانی بهترین گزینه است درسته که امسال اوضاع اقتصادی بد بود اما اگر روحانی نبود اوضاع ما بسیار بدتر از این بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
دقیقا همینه
ناشناس
United States
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
فقط امسال بد بود؟
فهیم
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
احسنت ، انصافا هم همینطوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
متاسفانه شما طرفداران روحانی به جای این که از دست آوردهای نداشته روحانی حمایت کنید دارید مردم را از یه توهم واهی می ترسانید.
من هرگز به دولت پیر و فرسوده رای نمی دهم. مطمئنا اگر کسی مثل قالیباف سال 92 رای آورده بود الان اوضاع کشور خیلی بهتر از این بود ولی شما فقط به خاطر حزب رای می دهید و نه به خاطر مصالح کشور
مهم نیست
United States
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
عمده کابینه اقای روحانی قبلا وزیر بوده و انها قبلا امتحان خوبی پس نداده بودند بدین سبب شرایط ایجاد شده بخصوص در بخصوص اقتصادی به همین دلیل است . اقایان نعمت زاده - ترکان - حجتی - پور محمدی - زنگنه - جهانگیری از ان جمله میباشند .....ادمهایی که قبلا در تشخیص مصلحت نظام دور هم جمع بوده اند . دیگر انکه اقای روحانی هیچ کاری برای رفع حصر اقای موسوی انجام ندادند و اگر تلاشی هم پشت صحنه صورت گرفته مردم و سبزها از ان بی اطلاع هستند و بهمین دلیل عمده افراد رای داده به ایشاندر انتخابات قبلی از این گروه در انتخابات پیش روی ابدا به روحانی رای نمیدهند زیرا از مروت و انصافو اخلاق و مردانگی بدور خواهد بود .
ناشناس
Canada
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
دوست عزیز سبزها حتی از داخل زندان هم در انتخابات شرکت کردند و به آقای روحانی رای دادند خود این آقایان محصور هم درخواست صندوق سیار کرده بودند... شما کاسه داغ تر از آش نشوید. مهم برآوردن مطالبات ملی است.. خود محصورین هم علاقه ای به حصر و زندان ندارند اما چاره چیست؟ زمانیکه ریس جمهور در این مورد حداکثر توانش رایزنی و استفاده از فرصت های احتمالی است!
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
فکر کنم شما خیر خواه اصلاح طلبان یا سبزها و رنگ های دیگه باشید . به نظر می رسه این یک استراتژی از جانب اصول گرایان باشه تا حامی اصلی روحانی یعنی طبقه متوسط جامعه ایران را از روحانی نا امید کنند. اما به یاری خدا و با رهنمودهای سید محمد خاتمی اصلاح طلبان فقط یک گزینه دارند و آن هم حسن روحانی است .تنها دریک صورت گزینه دیگری خواهد بود که روحانی کاندید نشود.
ناشناس
United States
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
با این استدلال دوستان اگر اتفاق خاصی روی ندهد باید منتظر حصر این اقایان و خانم رهنورد تا انتخابات بعدی هم بود . ناشناس گرامی این چه نوع مبارزه ای است ؟ مماشات و بی توجه ای را به اسم مبارزه تداعی میکنیم ! باور کنید اگر در بین مردمی که در انتخابات قبلی به اقای روحانی رای داده اند باشید نظر بسیاری از انها با اقای روحانی نمیباشد . بهترین قضاوت صبر تا اخر اردیبهشت ماه میباشد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
من نمیخوام به اقای روحانی رای بدم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
نده من می خواهم رای بدهم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
درود
ناشناس
United States
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
خب تو برو به روحانی بده کسی جلوتو نگرفته ولی بعد پشیمون نشیا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
نه قاطع به روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
منم به روحانی رای نمیدم
ناشناس
United States
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
نه به حسن روحانی و نه به هیچ کس دیگر که بی عرضه باشد و کارش با وعده و وعید و بعضا فریب باشد رای نمی دهیم.!!
بهرام
Canada
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
به قول حمید رسایی: هر وقت میخواستیم اصلاح طلبها رو شکست بدیم مردم رو تشویق به تحریم انتخابات میکردیم. حالا شما هم رای نده تا دوباره همون جماعت به قدرت برسن!!
حامد
Saudi Arabia
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
درسته که انتخابات در کشورمون ازاد نیست و مردم مجبورن ببن بد و بدتر به بد رای بدن! باز با این حال در انتخابات شرکت میکنیم ولی در ایجاد اصلاحات و ازادی کوتاه نمیاییم.
ناشناس
United States
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
یعنی چی آزاد نیست
از این آزاد تر که روحانی با 200 هزار رای اختلاف برنده شد و کسی اعتراضی نکرد و لی شما 11 میلیون اختلاف رای احمدی نزاد رو ندیدید و..............
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
اره دیگه مثه آمریکا خوبه که فقط دوتا گزینه دارن هر بار
شریف
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
ناشناس جان روحانی با اختلاف 200 هزار تا رای آورد؟؟؟
برو دوباره به آمار انتخابات مراجعه کن شاید یادت بیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
انتخابات آزاد از نظر شما چی هست؟؟ خوبه هر فردی که رییس جمهور شده تفاوت را مردم احساس کرده اند. به هر حال از تمام طیف ها در انتخابات حضور دارند. ولی ای کاش مردم به خاطر مصالح کشو دیگه به عرضه هایی مثل روحانی رای ندهند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
بله حتما به روحانی رای میدهم. چون گزینه ای دیگری نداریم که کشور را به سوی جنگ و فلاکت نبرد. به روحانی رای میدم که به تدبیر و عقلانیت در حکومت رای داده باشم. به روحانی رای میدهم که به صلح دوستی ایران و ایرانی رای داده باشم. به روحانی رای می دهم تا به آزادی های فردی و به زبان مادری برای همه اقوام ایرانی رای داده باشم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
کسی کشور رو به سوی جنگ و فلاکت نمیبره! مشکل اینجاست که جنگ و فلاکت به سوی کشور میاد!!!!! باید کسی انتخاب بشود که بتواند جاخالی بدهد!!!!
هانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
دوست عزیز اگر عاقلانه فکر کنید جنگی در کار نیست این حرفها رو به خاطر توجیه مذاکراتشون به ما گفتن کشور رو شهدا بیمه کردن نه این دولت که جلوی دشمنان کوتاه میاد و دشمنان رو گستاخ تر کرده این دولت دولت ما نمی توانیم هست اگر کشورتو رو دوست داری به روحانی رای نمی دی به این شکلی که داره پیش می ره امسال فروپاشی اقتصادی داریم و فقط ما ملت ضرر می کنیم کمی بهتر فکر کن .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
در جواب ناشناس 12:08 باید عرض کنم درزمان دولت دهم درچند قدمی جنگ بودیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
در جواب ناشناس13:08 در زمان دولت محبوب شما بود که محور شرارت لقب گرفتیم و کم مونده بوش احمق به ایران حمله کنه که خدا رو شکر اون دوران نکبت بار تمام شد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
روحانی فقط شعار داد و بس..
هنوز درامد سرشارش رو ندیدیم!!!!!!!!!!!!
ولی از روی اجبار بهش رای میدم!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
چون بی اطلاعی
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
راست میگی ! روحانی خوب نبود چون فقط شعار میداد. آدمهایی مثل احمدی نژاد و جلیلی خوب هستند که علاوه بر شعار در زمان کاندیداتوری، در عمل هم به تمام دنیا فحش می دهند.
من دوست دارم به تمام دنیا (غیر از روسیه و چین و سوریه و کره شمالی) فحش بدهم.
من اشکنه دوست دارم و از اینکه تورم 50 درصدی داشته باشیم، لذت می برم !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
اجبار؟؟؟!!!! مجبور نیستی به روحانی رای نده مارو هم بیچاره نکن
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
بدلایل زیر به دولت روحانی رای نمیدهم چون آزموده را آزمودن خطاست


1- بی توجهی به مردم خوزستان در قضیه ریزگردها

2-حادثه قطار مشهد و زنده سوختن ایرانیان آذری زبان درآتش
3-تعطیلی 75 % کارخانجات و کارگاهها
4- رسیدن جمعیت بیکاران تحصیل کرده به 5 میلیون نفر5- پیشی گرفتن آمار طلاق از ازدواج 6-بدهی دولت از 280 هزار میلیارد تومن به یک میلیون و چهارصد هزار میلیارد تومن7- کلاه برداری به مبلغ 400 هزار میلیارد تومن از مردم در شرکت بیمه توسعه، بانک ثامن ، پروژه پدیده شاندیز و بانک سرمایه و صندوق فرهنگیان و...8-قطع یارانه مردم تعویض نام هدفمندی به یارانه دادن قرار بود مردم یارانه ها را مدیریت کنند نه اینکه حذف بشود 9- باوجود نرخ تورم بالا به دروغ نرخ تورم پایین اعلام شد اونم دم عید که حقوق کارمندان با تورم افزایش میابد

11- میوه های مسموم و غذاهای فاسد به مردم داده نمیشد.
12- 2برابر شدن هزینه های درمان 13- به دروغ اعلام شد 5 میلیون توریست داریم در حالی که آمار توریست واقعی کمتر از یک میلیون نفر شده است بخصوص پس از برجام.
14-مدیران نالایق با حقوقهای چند صد میلیونی سرکار نمی آمدند.
15-متن برجام را برای اطلاع مردم کامل منتشر نکردند (که بدانیم چی از عهد نامه ترکمنستان کم داشت یا زیاد)16- تجاوز به ....و برگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی و...پیش کش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
ای شیطون اینا رو که از بولتن برادرا برداشتی
arman
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
واقعا دلایل قوی ای ذکر کردی!!! د لامصب 60-70 درصد اینا که گفتی توی یه شهر کوچیک هم اتفاق میفته. به شهردار که نمیخوای رای بدی. یکم فراتر ببین عقل کل
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
من مطمئن هستم برای تمام این ادعاهایی که کردی، سند و مدرک هم موجود داری !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
آقا اینا که گفتی همش نتیجه 3 سال و نیم هست؟؟؟؟ واقعاااا؟؟؟والا فکر کنم 8 سال پیش روزه سکوت گرفته بودیا. اقا جان یا از دولت قبل حسابی سود میکردی و الان روحانی جلو اختلاسات گرفته یا مطالعت کمه. اینا همش نتیجه اون 8 سال خفت بار احمدیه. ریزگردای خوزستان برو ببیین نتیجه سد سازی بی عقلانه کی هست. جمیعت بیکارها و تعطیلی کارخانه ها در نتیجه چه اقداماتی هست؟والا با روحانی که تحریما کمتر شدو وضع تمام شرکت ها و کارخانه اه بهتر این منی که کارمند یه شرکت خصوصی ام و همسرم که کارمند یه کارخانس میگه. یکم دست بردارید از پا رو گلوی مردم گذاشتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
عهد نامه ترکمنستان چیه دقیقا؟ نکنه منظورت ترکمنچایه؟ ترکمنچای هم امضا نمیشد روسها تا زنجان رو هم میگرفتن مینداختن رو ملک خودشون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
یکی هم که با4تا دلیل حرف میزنه متلک میندازید اگه دلیل داری ذکر کن حتما استفاده میکنیم شما هم بگو مثلا به فلان دلیل رای میدم مردم هم ... به شعور مردم توهین نکنید خلاصه دیدگاههای مختلف قابل احترامند حتی اگه 4تا غلط املایی یا تپق هم داشته باشه
توهین کردن معرف شخصیت هرفردی است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
موافقم بنظر منهم نباید زیاد به این دولت کلید امید بست واقعا درسته که آزموده راآزمودن خطاست شاید گزینه بهتری پیدا بشه چون اگه قراربود کاری صرت بگیره تو این 4سال باید میشد 4سال دیگه مطمین هستید که تمام مشکلات گردن این واون نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
واقعا اگر ازت بپرسن که چی رو کپی کرده ای می تونی راجع بهشون توضیح بدی؟
اصلا می دونی کار رئیس جمهور چیه؟
خدا پدر و مادرت رو بیامرزه که ننوشتی پلاسکو کار روحانیه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
2-حادثه قطار مشهد و زنده سوختن ایرانیان آذری زبان درآتش !!!

اولا كه دكتر روحاني دستور نداده بودن قطارها به هم برخورد نكنن. اين يك حادثه بود، حادثه.
پس به احمدي نژاد راي بده كه بعد از زلزله اهر- هريس- ورزقان كه مصيبت بزرگي هم بود، كلا بي توجهي كرد و رفت مكه...!!!

ثانيا اينكه من خودم آذربايجاني ام و بنا به حرفه ام با اكثر مردم از اقشار مختلف در ارتباط هستم. قول ميدم بيشترين آراء دكتر روحاني از طرف ما آذربايجاني ها در صندوق ريخته خواهد شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
احسنت. منم رای نمیدم
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
بدلایل زیر به دولت روحانی رای نمیدهم چون آزموده را آزمودن خطاست


1- بی توجهی به مردم خوزستان در قضیه ریزگردها

2-حادثه قطار مشهد و زنده سوختن ایرانیان آذری زبان درآتش
3-تعطیلی 75 % کارخانجات و کارگاهها
4- رسیدن جمعیت بیکاران تحصیل کرده به 5 میلیون نفر5- پیشی گرفتن آمار طلاق از ازدواج 6-بدهی دولت از 280 هزار میلیارد تومن به یک میلیون و چهارصد هزار میلیارد تومن7- کلاه برداری به مبلغ 400 هزار میلیارد تومن از مردم در شرکت بیمه توسعه، بانک ثامن ، پروژه پدیده شاندیز و بانک سرمایه و صندوق فرهنگیان و...8-قطع یارانه مردم تعویض نام هدفمندی به یارانه دادن قرار بود مردم یارانه ها را مدیریت کنند نه اینکه حذف بشود 9- باوجود نرخ تورم بالا به دروغ نرخ تورم پایین اعلام شد اونم دم عید که حقوق کارمندان با تورم افزایش میابد

11- میوه های مسموم و غذاهای فاسد به مردم داده نمیشد.
12- 2برابر شدن هزینه های درمان 13- به دروغ اعلام شد 5 میلیون توریست داریم در حالی که آمار توریست واقعی کمتر از یک میلیون نفر شده است بخصوص پس از برجام.
14-مدیران نالایق با حقوقهای چند صد میلیونی سرکار نمی آمدند.
15-متن برجام را برای اطلاع مردم کامل منتشر نکردند (که بدانیم چی از عهد نامه ترکمنستان کم داشت یا زیاد)16- تجاوز به ....و برگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی و...پیش کش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
ای بابا یه بار که جوابت رو گرفتی، واسه چی دوباره نظر دادی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
احمدی نژاد کشور را 50 سال عقب انداخت . نیمی از درآمد کل نفتی ایران در طول تاریخ را هدر داد . خطر آمدن محمودی دیگر و باز چند ده سال عقب ماندگی دیگر جدیست . بناچار به روحانی رای خواهم داد .
behi
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
50 سال نه 150 سال
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
بی خودی مردم را نترسانید. کسی که کشور را 50 سال عقب انداخت روحانی بود. کسانی بودند که سال 88 به جای این که به خاطر کشور به منتخب مردم کمک کنند با ایجا آشوب کشور را سال ها به عقب راندند. خطر روحانی به مراتب از هر فرد دیگری بیشتره. چون دولت ناکارآمد و پیر و فرسوده ای داره و به خاطر دشمنی با احمدی نژاد حتی خیلی از طرح های خوب او مثل مسکن مهر را هم کنار گذاشت. بعد اسمش را گذاشت مسکن اجتماعی که نتونست در اون هم موفق باشه. شما به جای این که مردم را از چیز های واهی بترسانید بهتره بگید روحانی کلا در این چهار سال چی کار کرد؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
په نه په
به 3000 میلیاردی ها و شرکا ئ معروفشان رای دهیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
نه به 8000 میلیارد معوقه صندوق فرهنگیان وذخایر ن
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
8 هزار میلیارد که توسط یاران احمدی نژاد معدوم الوصول شد ناشناس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
به روحانی رای مدهیم چون دولت اصولگرایان را دیدیم

اصولگرایانی که 8 سال 800 میلیارد دلار را به باد دادند، دکلها را مخف کردند، بیمه ایران را اون کردند، سعید مرتضوی تولید کردن، بقایی و مشایی و بایک زنجانی داشتن، و مهمتر خاوری هم داشتند و اخیرا هم پلاسکو و املاک نجومی و استخدامهای نجومی و ... .... .... و اخیرا هم که یکیشون از پولهای امام رضا هم نگذشت داشتند را چه باید بنامیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
گلم ما هم میگیم به 3000 میلیاردیا رای نددید دیگه به اونایی رای بدید که جلوی 3000 میلیاردیا و 8000 میلیاردیا رو گرفتن به اونا بدین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
روحانی رئیس جمهور میشود اما با رای ضعیفتر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
دفعه قبل با 51درصد رییس جمهور شد. الان که همه از دستش شاکین 10 درصد هم بیاد پایینتر امکان نداره چه توی دور اول و چه توی دور دوم رییس جمهور بشه روحانی. مگه اینکه جلیلی یا بقایی بیان ملت از ترس اینا رای بدن دوباره به روحانی .. روحانی مدیون جلیلی بود توی انتخابات قبلی و الا همون 5% رای بیشتر رو هم نداشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
خدا نیاره اون روز رو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
خدا نکنه. دیگه باید فاتحه کشور را خوند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
نه میرم به جلیلی رای میدهم تا تکلیف زودتر روشن شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
اگر منظورت از تکلیف حل مساله توسط امریکاست ، توصیه می کنم وضعیت عراق ، سوریه ، لیبی ، یمن ، مصر را دوباره ببینی . تنها را این مملکت گذار مسالمت امیزه.
lمحمدرضا
Germany
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
باسلام گزینه جایگزین نداریم ناچاریم به حداقلها اکتفا کنیم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
ایران بدون رئیس جمهور بهتر از ایران با روحانی است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
چرا نداریم؟؟؟ این همه که کارایی خودشون را ثابت کردند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
من رای نمیدم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
از رای ندادن ها بود که احمدی پیشقدم شد بازم میخواین برگردیم به اون 8 سال ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
بله از رای ندادن ها بود که روحانی ها میلیمتری رای آوردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
ناشناس 14:04 اگر مشارکت مردم بیشتر بود باز روحانی برنده دور اول بود حتی با درصد55 به بالا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
شما رای ندهی بازاحمدی نژاد وامثال آنها می آیند وکشور بدبخت می شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
من دور قبل رای ندادم. خیلی ها اینجوری بودن. دلی این دوره رای به روحانی میدم تا هی واحد طول مطرح نکنید.(میلیمتر، سانتیمتر.....)
ناشناس
Canada
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
من رای نمیدم یعنی به احمدی نژاد رای میدم!!!
کرد ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
راستش من از کارنامه اقتصادی روحانی راضی هستم و فکر میکنم ایشون تورم همراه با رکود را تغییر داده به رکود و تورم تا حد زیادی کنترل شده بلکه با ادامه سیاست تیم اقتصادی قوی ایشان آقای طیب نیا و نوبخت بتوانند در دوره آینده کشور را از رکود برهانند
ولی به هیچ وجه از وعده ای که برای رهایی موسوی و کربی و دیگر افرادی که در حصر و زندان هستند راضی نیستم هرچند دست ایشون نیست ولی نباید قول دروغین هم میداد.
فکر آقای روحانی یه ذره اگه دل و جرات احمدی نژاد بی برنامه را داشت و با مردم روراستر بود من فکر میکنم که بهترین گزینه برای نجات ایران بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
کردی چان! میشه بگی چه جوری از وضعیت اقتصادی راضی هستی؟؟؟ شاید ما هم راضی شدیم!! ببینم نکنه با آقازاده ها میپری؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
نوبخت رو خوب اومدی
خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
United States
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
ناشناس 12:11
عزیز من درک این مسایل خارج از توانایی فکری شماهاست. بهتره خودتو درگیر نکنی. شما برو به همون جلیلی رای بده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
اقا جون من بگو چکاره ای ؟که از وضعیت اقتصادی راضی هستی ؟ما که بیش از یکساله بیکاریم بیاییم به یه نون و نوایی برسیم.
کرد ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
عزیز من زضایت نسبیه و باید پازلها را قشنگ کنار هم چید
احمدی نژاد ویرانه اقتصادی را تحویل داد که 8 سال جنگ با عراق هم این ویرانی را نداشت
باید منصف بود
بهرحال نظر شخصیمه
من همین حالا 7 ساله منتظر تحویل مسکن مهری هستم که میراث رئیس جمهمور انتخابی قبلیتونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
رکود را کنترل کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از اون حرف هایی هست که روحانی میزنه بعد
کرد ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
راستش من از کارنامه اقتصادی روحانی راضی هستم و فکر میکنم ایشون تورم همراه با رکود را تغییر داده به رکود و تورم تا حد زیادی کنترل شده بلکه با ادامه سیاست تیم اقتصادی قوی ایشان آقای طیب نیا و نوبخت بتوانند در دوره آینده کشور را از رکود برهانند
ولی به هیچ وجه از وعده ای که برای رهایی موسوی و کربی و دیگر افرادی که در حصر و زندان هستند راضی نیستم هرچند دست ایشون نیست ولی نباید قول دروغین هم میداد.
فکر آقای روحانی یه ذره اگه دل و جرات احمدی نژاد بی برنامه را داشت و با مردم روراستر بود من فکر میکنم که بهترین گزینه برای نجات ایران بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
نه عزیزم، همه کاندیدا ها فقط وعده میدن، چه اصلاح طلب چه اصولگرا چه مستقل، آدم کاری و دلسوز مملکت یا نیست یا نمیاد یا نمیتونه که بیاد!
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
فکر کنم وقتشه که یاد بگیریم کشور با یک ادم کاری یا رئیس جمهور خوب نمی تونه زیر و رو بشه، من و تو و بقیه مردم هم باید آدم کاری و دلسوز باشیم!
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
احمد جان وقتشه چیزهای دیگه ای رو بفهمی که هنوز نفهمیدی و دیگه داره دیر میشه: اصلاح طلب و اصولگرا یکی اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
احمد جان! در سی و هقت هشت سال گذشته هم این مردم بوده اند که دلسوز مملکت بودند وگرنه با این دولتهایی که هر کدام بعد از پایان دوره شان خسارات سنگینی بر جای گذاشتند که مملکت تا الان محو شده بود! الان مسئله این است که دیگر کارد به استخوان مردم رسیده از این همه فساد و تبعیض و اختلاف طبقاتی و وابستگی به واردات و ....
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
حتما رای نمیدم چون :
1-تیم اقتصادی آقای روحانی بعد از امضای برجام اجازه ندادند حباب تورم که به علت تحریم و سوء مدیریت زمان تحریم ایجاد شده بترکد و تورم سقوط کند بجای آن حباب را حفظ کردند و اعلام کردند که تورم را مهار کردیم که در عمل هم مهار نشد فقط سرعت رشدش کندتر شد و نتیجه آن رکود اقتصادی بود که باز هم همان مردمی که سختی تحریم ها را تجربه کرده بودند اینبار به لطف تیم اقتصادی دولت تدبیر سختی رکود اقتصادی و بیکاری و گرانی را تجربه کردند .
2- تیم صنعتی هم و بازرگانی ایشان هم به لطف آقای نعمت زاده کولاک کرد و صنعت و بازرگانی را با بخشنامه های جالب در انحصار برخی دوستان درآورد که در همین سایت محترم گوشه های کوچکی را میتوان یافت .
3- اما تیم دریافت مالیات ها که افتخار میکنند که دریافت مالیات ، آن هم در دوران رکود را با موفقیت افزایش دادند اما چطور و به چه صورت بماند و عاقلان دانند که چه شد و چه به سر مردم آمد.
4- تیم رفاه اجتماعی هم زحمت کشیدند و وضعیت بازنشستگان خیلی خوب شد همه چی آرومه و همه خوشحالند :D
5-و اما جوانان که به لطف تیم تدبیر همه شغل پیدا کردند و به راحتی ازدواج میکنند و مشکل مسکن هم ندارند فقط تنبلی میکنند و بچه دار نمیشوند .
و و و و
حالا من از فرارو میپرسم :به نظر شما باید رای بدم به آقای روحانی ؟

آخ یادم رفت خوبش رو هم بگم که تیم نفتی خوب کار کرده و تولید و فروش نفت را بالا برده و به میزان دوران قبل از تحریم رسیده که انصافآ از آقای زنکنه تشکر میکنم .
فرارو اگر انتشار ندی میرم توی سایت دولت بهاری بقایی مینویسم آآآ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
شما زورت میاد که دو ریال مالیات دادی.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
درود بر ایرانی با غیرت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
مشکلات 30 ساله ممکلت را میخواید در 4 سال حل کنند؟
شریف
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
شما فکر کنم تا حالا فرار مالیاتی میکردی ناقلا. حسابی از مالیاتی که دادی عصبانی هستی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
چرا تا یکی نظرش رو میده یا انتقاد میکنه فوری بهش تهمت میزنید که مالیات داده یا نداده ؟؟
آخه شما از کجا فهمیدی این آقا مالیات داده یا نداده ؟
خوبه من هم بگم شغل شما هم اینه که به منتقدین تهمت بزنید ؟
من هم حرف ایشان را قبول دارم .
کسب و کاری هم ندارم که مالیات بدم
فریدون مودب
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
اندیشکده آمریکایی امریکن اینتر پرایز : مردم ایران به طور محتمل اهمیت بیشتری به «دستاوردهای اقتصادی توافق هسته‌ای» که روحانی در سال 2013 در رقابت‌های انتخاباتی وعده داده بود، می‌دهند. 75درصد ایرانی‌ها در جریان یک نظرسنجی گفتند که توافق هسته‌ای تغییری در اوضاع زندگیشان نداده است. 60 درصد از آنها پاسخ دادند به روحانی رای نخواهند دارد 18 درصد گفتند به روحانی رای خواهند داد و بقیه هم تصمیم گیری نکرده بودند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
این اندیشکده پیس بینی کرده بود که هیلاری رای می آورد!!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
طرفداران روحانی یک مشت انسان بی منطق و غیر ایرانی هستند . ایرانیان روحانی را نمیخواهند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
اقای ایرانی 12/34 حتما جنابعالی که طرفداران روحانی را بی منطق و غیر ایرانی معرفی می فرماین با چه منطقی این صحبت را می فرماین ؟

کی به شما از طرف مردم اثران وکالت داده ؟
ناشناس
Germany
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
در ارای مردمی کلینتون برنده شد اما نه در الکترال
نوید
Germany
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
بله. به نظر من، دولت با همه مشکلاتی که برایش از دولت پیشین ارث رسیده بود در مجموع عملکرد خوبی داشته است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
اگر سنگ اندازیها نبود عملکرد بهتری هم داشت. دوستان بهوش باشید که بعضیها میخوان شما رو از چاله روحانی به چاه اصولگراها بیاندازند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
البته منم اگه تو آلمان بودم همین نظر رو داشتم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
صد در صد درست است.
شریف
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
ناشناس 12:41 ایشون شاید تو آلمان نباشن و به خاطر فیلترشکنی باشه که سرورش تو آلمانه.
عمده این فیلترینگ هم میراث همون دوره سیاه 8ساله قبلی هست
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
هر قدر قکر می کنم که چه دلیلی هست که به 51درصد آرای روحانی اضافه شده باشه به نتیجه نمی رسم. همون موقع هم تمام کسایی که از تحریمو هدقمندی و گرونی خسته شده بودن بسیج شدن و به روحانی رای دادن. از عوضش کلی ذلیل می بینم که خیلی از اونا به کس دیگه ای رای بدن. به نظر من تو دور اول امکان نداره روحانی رای بیاره. اگه احیانا بکشه دور دوم شاید. من مثه دفه قبل به روحانی رای نمی دم
ناشناس
United States
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
تعدادتون خیلی قلیله!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
چنان از احمدی نژاد و باند اون میترسم به غیر از رای دادن به روحانی چاره ای ندارم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
ترسم داره چون کشوررا به فلاکت وبدبختی سوق می دهند
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
نچ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
یک خورده غلیظ تر: ننننننننچچچچچچچچچچچچچچچچ!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
دورقبل هم نچ بودی .
ناشناس
United States
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
رای من به کابینه و مسئولین اقتصادی هست . نعمت زاده قناعت پیشه و پرتلاش و کوشا در نجات صنایع ورشکسته و رکودزده . سیف بهترین رییس بانک مرکزی تابحال که رضایت فوق العاده کل جامعه از عملکردش مشهوده . طیب نیا و نیلی که چه در زمینه بورس ، چه نظام مالیاتی و چه سیاستهای ایجادکننده رونق و شکوفایی اقتصادی بی نظیرترین در طول تاریخن و رضایت کل آحاد جامعه ازشون فوق العاده بالاست . هاشمی که با قطع کردن دست پزشکان زیاده خواه از بیت المال و سخت گیری در پرداختهای نامتعارف کل بودجه را صرف کمبودهای درمانی و امکاناتی و بیمارستانی کرد تا حقوق و کارانه . آخوندی که چه بلحاظ تکمیل سریع مسکنهای مهر بخاطر 4 میلیون هموطن بیخانه و مشکلدار ، چه بلحاظ جلوگیری از غارت مالکین زمینها در پردیس توسط شرکت عمران ، چه بلحاظ امنیت حمل و نقل ریلی و چه بلحاظ شکوفایی بازار املاک و تامین مسکن اقشار ضعیف محبوبیت غیرقابل تصوری داره ، نوبخت که چه بخاطر وضع حقوقهای 300 میلیونی . . . چیزه . . . یعنی 3 میلیونی در سازمان مدیریت و چه بخاطر ارائه صحیحترین آمارهای تاریخ جهان گل و بلبلترین اوضاع رو همیشه بخوبی و صداقت تمام وصف کرده ، حجتی که اولویت اولش تامین غذای مردم داخله تا صادرات بیرویه هست و نیست مواد غذایی به عراق و روسیه و همه از شدت سیری و تغذیه بالا و ارزونی خوراک در اوج شادابی و سلامتن . آری برای چنین تیم بی نظیر و فوق العاده کاری و محبوبی و برای ادامه وضع فعلی و به اوج رسیدن اینهمه گل و بلبل رای من به این فعالترین ، جوانترین ، ساده زیست و قناعت پیشه ترین و در یک کلام محبوبترین مسئولین اجرایی هست . ایکاش بجای 4 سال دیگه میشد برای 100 سال انتخاب کرد اینا رو .
آخ حواسم نبود . . . الآن آمپر بنفشتون جوش میاره سریع میزنی غیرقابل انتشار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
دلواپس پایدارچی مموتی خوب بود قیمت خونه رو در دوره اش 13 برابر کرد اهان هوس اقتصاد بهمنی با تورم بیش از شصت درصدش رو کردی
ناشناس
Germany
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
اوف بر تو اوف بر امثال شما که قدر ثبات و عظمت دوران دولت مهرورز زو که در مرزهای مدیریت جهان بودیم رو ندونستی و الان داری پاچه خواری کابینه روحانی رو می کنی.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
صد در صد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
نکنه تو کار وارداتی!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
اگر تو کار واردات بود که به باید به "محمود واردات نژاد" رای می داد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
سلام ,به ایشان رای نمیدهم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
پس خدا حافظ!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
نـــــــَخِیــــــــر :|
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
من خودم در ابتدا به روحانی رأی دادم البته با بینش چون قول داده بودند بر اساس قانون عمل کنند ولی در روند این چهار سال خودم دیدم و درگیر بودم که تمام سیستم روحانی علیه قانون بودند و حتی معاون ویزر هم به دانشگاههای پزشکی اعلام کرد که اترای قضایی قابلیت اجرایی ندارد و چون روحانی با ریاست دیوان دست در دست هم دادند و تمام آرای اصداری قطعی را عدن قابلیت اجرایی اعلام کردند من چطور می شو.د بهاین دولت ضد قانئون رأی داد مدیران این دوره مانند دوره قبل احمدی نژاد انسان های بی تدبیر و ... هستند
خودتی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
آقای بقایی 250 تومن یارانه با کلیده یا بی کلید البته افرادی هم داریم که باور میکنن اونها بوقن شما بوق سوار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
بقایی سیاهی لشکره! اصلا صلاحیتش تایید نمیشه. پس بهش فکر هم نکنید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
درسته که به روحانی رای نمیدم ولی اینقدر هم بی سواد نیستم که به یه آدمی که اصلا معلوم نیست کیه رای بدم که دیگه با هم بریم به جهنم نه - دوران این آدمها تموم شده ضمن اینکه بقایی رد صلاحیت میشه دیگه خفن تر از مشایی شون که نیست که
یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
پ ن پ به بقایی رای میدیم
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
صددرصد رأی می دهم چون ایشان را اصلح تمام کاندیداهای بالفعل و بالقوه این دوره انتخابات ریاست جمهوری می دانم
دکتری بیکار
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
رای فقط یاران احمدی نژاد بابا روحانی فقط شعار توخالیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
یک ایرانی! مگر کاندیداها مشخص شده اند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
نه به اشرافی گری
سام وان سام ور
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
خیر ! بنده فقط به حسن فریدون رأی می دم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
مردمان چنان از احمدی نژاد و فسادها و حماقتها و خسارتها وخرابیهای او واطرافیانش ضربه خورده اند و مسلما هرکسی را به او ویارانش ترجیح خواهند داد . البته اگر روسیه مداخله نکند !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
ولی قول بدید وقتی رای آورد دیگه کاری به اتوبوس و مسجد و بانک نداشته باشید
از کرمانشاه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
بله صد در صد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
روح منی روحانی بت شکنی روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
باید میگفتی روح منی روحانی خود شکنی روحانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
هر موقع یک کاری کرد که مردم بهش بگن خدا پدر و مادرت رو بیامرزه بعد رای میدیم فعلا خبری از کار مثبت نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
کارمثبت روحانی : هزینه بیماران دربیمارستان های دولتی را کم کرده است هرچند که اشکالات وجود دارد خداد پدر ومادرش رابیامرزد مردم کمتر به مددکار ومسولین بیمارستان مرا جعه میکنند تاتخفیف بگیرند
داروی بیمار را بیمارستان دولت دراکثر موارد خودش تهیه میکند(استنت قلبی رابا 10 میلیون تهیه می کردیم الان بایک میلیون بدون اینکه بیمار بفهمد تهیه می شود وبیمار 60 هزار تومان از یک میلیون تومان میدهد ونه 10 میلیون تومان و..................)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
یادت نیست داروخانه ها حتی قرص دایجستیو گیر نمی اومد چه برسه به داروهای دیگه؟
یادت نیست مرغ و گوشت و برنج گیر نمی اومد؟
یادت نیست با چه منتی بعد از چند ماه می رفتی شهروند با هزار تا منت چند تا دونه کره صد گرمی می خریدی؟
بگم؟ بگم؟...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
من قطعا به روحانی رای میدهم. چون دولت را با وضع بسیار نابسامان تحویل گرفت و یک ثبات در کشور ایجاد کرد. مردم در دوره ایشان ارامش روانی داشتند . در خصوص عملکرد اقتصادی ایشان نیز نباید تورم 45 درصد را فراموش کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
جوک میگی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
روحانی یار و یاور هاشمی کبیر است جز او مردی دانا در کشور نداریم و به او رای خواهیم داد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
مردم در دوره ایشان ارامش روانی داشتند؟؟؟؟ داداش با وی پی ان ایران اومدی از خارج نظر دادی؟ :))
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
ناشناس 20:55! ما کوروش کبیر شنیده و خوانده بودیم ولی هاشمی کبیر را از کجایت در آوردی؟؟؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
با سلام . احسنت! ای کاش بقیه مردم نیز با دقت نظر و در نظر گرفتن سختی کار ایشان با توجه به وضعیت اسفناک 8 سال قبل ایشان، تصمیم بگیرند.
زرتشت
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
من خدارو در نظر میگیرم و به هیچ کسی رای ندادم و نخواهم داد و نمیدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
بابا با خدا . حالا یه تجدید نظری بکن تو رو به خدا ...............
ناشناس
Austria
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
10 بار دیگر هم روحانی کاندیدا شود به او رای میدهم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
اینارو ول کن .. چند میگیری گریه کنی؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
صد درصد حسن روحانی
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
چرا مثل شخصیت سال یک نظر سنجی برگزار نمیکنید که آیا رای میدید به روحانی یانه؟نیاز به مجوز دارید؟من که 100٪به روحانی رای نمیدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
چند نفر بودند 10 نفر اینها شدند کل ملت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
همیشه همین است! درست مثل سبزها در سال 88 که میگفتند ما بیشماریم!!!!
ستار خان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
به روحاني خودمان رأي ميدهيم تا برايمان كس ديگر انتخاب نكند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
یک مو از ستارخان در تمام وجودت نیست!
اسمان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
شمادربین نامزدها بهتراز روحانی نشون بده.تاما به اون رای بدیم.فعلافقط روحانی.
ماني
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
دوستان با رأي به روحاني خواب را براي عده أي حرام كنيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
فعلا که با استرس رای نیاودن روحانی خواب بر نجومی بگیران ببخشید... ذخایر انقلاب حرام شده است
فروشنده دوره گرد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
یادش بخیر بچه که بودم فوتبالم خیلی خوب بود همیشه موقع یارکشی سر نخواستنم دعوا بود!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
خوب تو که فوتبال بلد نبودى چرا میپرى وسط ... برو دوز بازی کن ... فروشنده دوره گرد ایترنتش کجا بود ؟... برو خودتو سیاه کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
منفی ها نشون می ده، سرِ نظراتت هم همین وضع وجود داره!
ناشناس
Netherlands
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
عزیزم شاید گوشی وای فای داره با بسته های اینترنتی
ازاذ
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
بله زیرا
1- کنترل تورم
2- ثبات کشور
3- روابط یبنالملل
4- حزف ذلال بازی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
5- رکود اقتصادی بی سابقه
6- تورم واقعی بیش از 30 درصد (قیمت حبوبات و گوشت و برنج را در سک سال اخیر بررسی کنید)
7- بیکاری فزاینده
8- جهش های دلار و آماده شدن برای رکورد پنج هزار تومان
9- فصادهای اقتصادی حیرت انگیز
10- رانتهای شگف انگیز به یاران و بستگان
11- اوضاع نابسامان آموزش و پرورش و آموزش عالی
12- تضعیف بنیه دفاعی کشور
13- تناقض در گفتار و عمل (مثال بارز آن روغن پالم است)
و...
با این تفاسیر آیا رای دادن به این دولت مستقر برای بار دوم عقلانی است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
ناشناس جان نه تو از اول به روحاني راي داده بودي ونه دوباره راي خواهي داد هر كاري بكنند بلاخره يك ايرادي ميگيريد من قبلا هم به ايشان راي داده بودم و باز هم به ايشان راي خواهم داد مگر سه نفر ديگر كانديدا شوند آنوقت نظرم بر ميگردد و اين سه شخصيت محترم سيدحسن خميني سيد محمد خاتمي و م.ح.م ميباشد
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
ناشناس 12:26 جسارت نباشه دوست من ، شما یه خورده مطالعه و آگاهیت پایینه . نمیخوام همه چیزایی که گفتی رو جواب بدم چون خیلی زیاد میشه. فقط لطفا در مورد نحوه محاسبه تورم یکم مطالعه کن چون تورم اینجوری محاسبه نمیشه.
فقط همین رو بگم که توی این 3سالی که از دولت روحانی گذشت تورم به شکل صحیحش برگشت یعنی ابتدای هر سال بر اساس تورم واقعی افزایش قیمت روی اجناس و خدمات اِعمال میشه، نه مثل اون 8سال که چند بار در سال شاهد افزایش قیمت بودیم ، طوری که به عنوان مثال در سال 91 که اوج تحریمها بود طی 2-3 ماه 4 بار افزایش قیمت لبنیات رو شاهد بودیم.
در ضمن اگه یکم دیگه متون اقتصادی رو در رابطه با تورم مطالعه کنی ، متوجه میشی که اگر تورم وجود نداشته باشه رشد اقتصادی هم نخواهیم داشت . در کشورهای با اقتصاد قوی این تورم از نیم درصد تا 3 درصد متغیره و در کشورهای در حال توسعه مثل ما تورم بین 8 تا 12 درصد منطقی هست، که این مهم رو دولت محترم تدبیر محقق کرده. به امید روزی که تورم از این هم کمتر بشه.
یلدا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
محمد از کرج می‌گوید به روحانی رای می‌دهد زیرا او بهترین فرد در برنامه های سیاسی و اجرایی کشور است که برنامه‌های منظم و دقیق در این چند سال داشته. دلیل بعدی او نیز به ثمر رسیدن برنامه‌ها در دولتش بوده که مورد تحسین بسیاری از جوامع قرار گرفته است.
بله درست می فرمائید چون درست با برنامه و دقیق همه برنامه هسته ای کشور رو نابود کرد و اقتصاد رو فلج کرد و .... و همین امر سبب تحسین جوامع غربی قرار گرفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
دو سال تمام مجلس قبلی و چهار سال تمام کیهان و ... دوستانی که تو سفارت عربستان ریختن و شما و ... سخت مشغول هستید که:
1- نگذارید روحانی کار مثبتی انجام دهد.
2- تمام کارهای مثبت دولت وی را یا مخفی کنید یا وارونه جلوه دهید.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
یلدا! شما برو تو این فاصله یه سفارت دیگه اشغال کن ، تمام مشکلات مملکت حل میشه!
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
بنده بدون هیچ شک و تردیدی به روحانی رأی میدم. مشکلات ریز و درشتی داره و اگه شرایطی بود که میشد به بقیه رأی داد، شاید سراغ روحانی نمیرفتم. ولی خب در حال و روز فعلی نامزد بهتری سراغ ندارم و همین روحانی با همه کمبودها و مشکلاتش رو ترجیح میدم به بقیه عزیزان.
و البته فراموش نکنیم که سال 92 به هر بنی بشری میرسیدی میگفت مگه میشه این کشور رو درست کرد؟ خیلی ها میگفتن خدا رحم کنه به رییس جمهور بعدی که باید این خرابه رو تحویل بگیره. ولی الآن اون دوران رو فراموش کردیم و فقط از روحانی طلبکار هستیم.
نوید
Germany
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
آفرین بر آدم حقیقت بین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
یه بنی بشری گفت 100 روزه همه چیزو درست می کنم و با این وعده رای آورد
جلال
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳