bato-adv
کد خبر: ۲۹۲۵۰۲

دستگیری مردی هنگام سومین تجاوز به یک زن +(تصویر)

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد افغانی که دوبار به خانه‌ زنی در یوسف‌آباد تهران مراجعه و به وی تجاوز کرده بود، هنگام سومین اقدامش برای تجاوز خبر داد.

به گزارش ایسنا، در تاریخ پانزدهم مرداد ماه امسال زنی با مراجعه به کلانتری 125 یوسف آباد به مأموران اعلام کرد که پانزدهم مرداد ماه فرد ناشناسی وارد منزلش شده و با تهدید به مرگ او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت جنسی و به دستور شعبه5 دادگاه کیفری یک استان تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 4:30 روز 15 مرداد ماه فرد ناشناسی از طریق راهرو و پس از تخریب توری پنجره وارد ساختمان شد و به من که در اتاق خواب در حال استراحت بودم حمله ور شد. او دهانم را محکم گرفت و تهدید کرد که اگر جیغ کشیده و یا درخواست کمک کنم مرا خواهد کشت و در ادامه با تهدید، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش با بیان این موضوع که چند روز پیش از طرح شکایت نیز به همین شیوه و شگرد و توسط همین شخص مورد آزار و اذیت قرار گرفته، به کارآگاهان گفت: در ساعت یک بامداد روز یازدهم مرداد ماه نیز درحالی‌که در حال استراحت بودم توسط همین فرد ناشناس و دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد آزار و اذیت قرار گرفتم.

با توجه به حساسیت پرونده، تیم ویژه برای پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری فرد ناشناس در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شد که با توجه به اظهارات شاکی پرونده مبنی بر اینکه فرد ناشناس در یک مقطع زمانی چند روزه ، دو بار به محل سکونتش آمده و این احتمال وجود دارد که مجددا و برای بار سوم دست به این اقدام بزند ، لذا مراقبت نامحسوس از محل سکونت شاکی پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پس از چند شبانه روز مراقبت پلیسی و نامحسوس از محل سکونت شاکیه، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی در ساعت سه بامداد 21 مرداد ماه فردی را مشاهده کردند که از روی دیوار منزل شاکیه بالا رفته و وارد حیاط خانه شد. این شخص پس از ورود به داخل حیاط ، به سمت ورودی ساختمان حرکت می کند که در آنجا متوجه حضور کارآگاهان در داخل حیاط شد که بلافاصله پا به فرار گذاشت اما قبل از هرگونه اقدامی برای خروج از خانه  با سرعت عمل کارآگاهان دستگیر شد.

این فرد پس از دستگیری بلافاصله توسط شاکی پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و برای انجام تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

متهم حامد . ک 24 ساله  و از اتباع کشور افغانستان در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دو فقره آزار و اذیت همراه با تهدید شاکیه اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: حدودا دو هفته پیش ، به صورت غیرقانونی و قاچاق از افغانستان وارد ایران شدم؛ در طول این مدت بیکار بودم و شب ها در پارک می خوابیدم. چند روز پیش در حال پرسه زنی در منطقه یوسف آباد بودم که دیدم در خانه‌ای باز است؛ وارد ساختمان شدم و به طبقه دوم رفتم، پس از ورود به داخل خانه شاکی را تنها در خانه دیدم ؛ به سمت او حمله ور شده، گلویش را گرفته و به او گفتم که اگر صدایت در بیاید، تو را خواهم کشت و ... .چند روز بعد مجددا به آن خانه رفتم،  این‌بار در حیاط قفل بود، از بالای در وارد حیاط شدم نردبانی را از داخل اتاقکی که داخل حیاط بود برداشتم و آن را زیر پنجره کوچک طبقه دوم ساختمان گذاشتم. از نردبان بالا رفتم ؛ توری پنجره را پاره کرده و وارد ساختمان شدم،  شاکیه روی تخت خوابیده بود که مجددا به سمت او حمله ور شده و... . امشب نیز قصد تکرار همان کار را داشتم که دستگیر شدم.
دستگیری مردی هنگام سومین تجاوز به یک زن

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده و به منظور شناسایی سایر جرایم ارتکابی مشابه، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شده است، لذا از کلیه شکات احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند  و اطمینان داشته باشند که هویت و اظهارات آنها نزد پلیس کاملا محرمانه و محفوظ خواهد بود.

مجموعه‌ای از بهترین تصاویر تاریخ ایران و جهان را اینجا ببینید

bato-adv
ناشناس
United States of America
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
درود بر مردم تبریز ،که اجازه ندادند حتی یه افغانی به داخل شهرشون وارد بشه
منصوری
United States of America
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
بنظر من بزگترین اشتباه ما این بود که اینها را به داخل کشورمون راهشون دادیم .الان هم تو دنیای مجازی بشدت به ایران توهین می کنند.میلیونها نفر از افغانی ها در ایران کار می کنند و ریال ایران را تبدیل به دلار می کنند وماهانه میلیونها دلار ارز از کشور خارج می کنند.کاش دلتمردان هرچه زودتر اینها را از کشور بیرون کنند.واقعا برای من ایرانی ننگ است که یه افغانی بیاد در داخل کشور خودمون به ناموسی ایرانی هتک وحرمت کند.والا ننگ است وننگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
افغانی رو از در پرت کنی بیرون از پنجره میاد تو از پنجره بندازی بیرون از یه منفذ دیگه میاد تو این قماش رو باید چنان ادب کرد که اگر اسم ایران رو بیاری مثل بید بلرزند.
صبر مردم ایران بالاخره یه روز تموم میشه و هر چی افغانی رو از دم تیغ می گذرونند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
کانال جم ترکیه با ساختن سناریو های قلابی از وضع فرهنگی ایران با هنرپیشه های ایرانی وضع ایران را بدتر از آنچه هست نشان میدهد و اینطور القا میکند که در ایران به هر زنی نگاه کنی یا پیشنهاد بی شرمانه کنی قبول میکند و افغانی بدبخت و بیکار که این صحنه ها را در کشور خود میبیند باور میکند و به قصد کار و تفریح از کوه و بیابان خود را را به ایران میرساند و از طرفی با توجه به رکود و بیکاری و سیاستهای فرهنگی رها کن خودشون درستش میکنند و عدم رسیدگی نهاد های مسئول که منجر به ترویج بی بند و باری و ایجاد خانه های قمار و اعتیاد و فحشا شده این کارگران پول خود را در اینگونه اماکن خرج میکنند و وضع این میشود که متاسفانه شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
ای مسئولین بی غیرت . دولت مالزی واسه یه استامینوفن کودئین کلی ایرانی اعدام کرده. دولت المان پدر مهاجری که یه نگاه چپ به زن کنه در میاره . اونوقت شما..... بابا این همه پول نفت . در این مرز لامصبو ببندین لااقل
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۷۳
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
اعدام.تمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
افسوس بر میهنم که این چنین حقیر شده است که عده ای بدون هویت هرکار دلشان میخواهد میکنند قیافه فرد آنقدر کریح و زشت است که ادم حالش بد میشود اینان همه همین طور هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
دقت کردین جرایم کشف شده از افغانی ها توی این دو سه ماه چقدر زیاد شده؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
" افسوس بر میهنم که این چنین حقیر شده است..."
اووووووه، صبر کن بابا باهم بریم!! این اتفاق تو کشورای خیلی بالاتر از "میهنم" هم میفته و دلیل بر حقارتش نیست، دلایل دیگری ولی میتونه وجود داشته باشه برای حقارت میهنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
واقعاخیلی متاسفم که در این مملکت انقدر زیاد طرفدار اعدام داریم. در حالیکه در کشور های اروپایی و در کشورهای پیشرفته 99 درصد مردم در هر شرایطی مخالف اعدام هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
واقعاخیلی متاسفم که در این مملکت انقدر زیاد طرفدار اعدام داریم. در حالیکه در کشور های اروپایی و در کشورهای پیشرفته 99 درصد مردم در هر شرایطی مخالف اعدام هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
واقعاخیلی متاسفم که در این مملکت انقدر زیاد طرفدار اعدام داریم. در حالیکه در کشور های اروپایی و در کشورهای پیشرفته 99 درصد مردم در هر شرایطی مخالف اعدام هستند.
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
ناشناس 12:43
همه که مثل شما روشنفکر نیستن بعد از اینکه یه جانی به ناموسشون تجاوز کرد بگن گناه داره بنده خدا ولش کنین تو را بحق پرچم آمریکا جونم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
وقتی تو جامعه خلاف زیاد باشه اعدام نیازه برای کنترل
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
باید این حیوان صفت رو اعدام کرد.نمیدونم چقدر اینها وقیح شدن که هر کاری خواستن تو این کشور انجام میدن.هر روز که صفحه حوادث روزنامه رو میخونی امکان نداره یه خبر از تجاوز یا سرقت اینها نباشه .باید همشون رو اخراج کرد یکی از دلایل اصلی بیکاری جوونهای ایرانی همینها هستن .تا کی باید شاهد باشیم که در کشور خودمون به هموطنمون تجاوز بشه و کسی صداش در نیاد؟؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
خیلی جالبه، کسی که یه بار بهش تعرض میشه چقد راحت تو خونش نشسته و گزارشی نداده!
ترسی نداشته! و کاری واسه پیشگیری از بروز اتفاق بعدی نکرده!
حالا باز جای شکرش باقیه دفعه دوم که اتفاق افتاده رفته شکایت کرده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
/اقای فرارو منتشر کن!
الان باز یکی از این روشنفکرنماهای طرفدار افغانی که از حضور افغانی ها سود می بره اومد نظر داد برو عزیزم می دونم از کجا بهت گفتن بیایی نظر بدی می فهمی تهدید به مرگ یعنی چی؟؟؟خیلی دوست دارم یکی از اعضای خانواده خودت را یک فرد با این قیافه بهش حمله کنه و تهدید به مرگش کنه ببینم تا دو سه ماه حتی می تونه حرف بزنه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
آدم ... تهدید به مرگش کردند! می فهمی؟روشعنفکر عزیز!!؟؟
خودت رو جای یک زن تنها بذار ببین یک افغانی با چنین قیافه ای بهت حمله کنه تهدید به مرگت کنه و بهت تجاوز کنه شوک نمی شی؟تا دو ماه اصلا می تونی حرف بزنی؟چقدر اینها رو دارند و در پی تطهیر هر جنایتی هستند.متاسفم برات.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
خیلی جالبه؟بله جالب ترش اینه که شمای افغانی به دلیل اینکه زبان ما رو بلدی میایی این شکلی نظر میدی افغانی از افغانی حمایت نکنه کی بکنه؟این طرف که نظر گذاشته الان معلوم نیست داره کجای تهران نقشه تجاوز می کشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
خطاب به ناشناس هایی که به این کامنت پاسخ غیرمنطقی داده اند : چرا مغلطه می کنید ؟ اگر ترس علت عدم شکایت آن خانم بوده پس چرا بار دوم شکایت کرده است؟ طرفدار افغانی یعنی چه ؟ فکر می کنم شما با این پاسختان نشان می دهید که طرفدار سخت افغانی های مقیم ایران می باشید چون می گویید که نباید از متجاوز شکایت کرد تا به مجازات برسند و بهتره صدایش را در نیاورد تا آن کثافتان به کار وقیحشان ادامه دهند. شما فکر نمی کنید اگر شکایت نمی کرد و این وضعیت ادامه می یافت آخرش یک بار که یارو سیر شد کشتن آن زن قطعی بود؟ اندکی به حرفی که می خواهید بزنید دقت نمایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
بینهایت تجاوز در این کشور میشود و از ترس واژه ای به نام "آبرو" صدایش را هیچکس نمیفهمد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
من مثبت رو به پاسخ ها به این نظر گذاشتم نه خود نظر اصلی که واقعا نمی دونم با چه میزان از درک اجتماعی گفته شده ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
همون بار اول شکایت کرد، تجاوز دوم درطی فرآیند دادگاه و.. اتفاق افتاد. متن رو با دقت بخون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
معلومه هم به خاطر آبرو و استرس جرات نداشته
يك لحظه خودت و عزيزانت را جاي آن خانم بگذاري ديگر از اين مهملات نمي نويسي
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
تجاوز در همه کشورها هست مگه نمی بینی زنه بعد از 25 سال اومده و از ترامپ شکایت کرده و هنوز هم وقتی تعریف می کنه گریه می کنه
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
مرزهایمان هم قفل ندارد هر کسی هر موقع خواست وارد می شود و هر کاری دلش خواست انجام می دهد مجرمین خودمان بس نیستند مجرمین کشورهای همسایه نیز از دیوار کوتاه مرزهایمان بالا می روند و وارد خانه هایمان می گردند جالب اینکه زمانی شکایت می کنیم که تجاوز مکررا رخ دهد انگار که تجاوز نیز در حال عادی شدن است
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
عزیزم اشکال از مرزهایمان و مرزبانان نیست - اگر مثل کشورهای متمدن حق تحصیل و زندگی و کار به یه افغانی و پاکستانی میدادیم مثل همه مردم محترم زندگی میکردن و اینقدر با بدبختی جنایت نمی کردند - مشکل اینجاست که برابری و برادری فقط در کلام و در دین هست اما در قانون کشور نیست - یه افغانی اگر بتونه قانونی بیاد و آدم حسابی باشه و کار کنه و زن بگیره دیگه تجاوز نمیکنه -
ناشناس
Finland
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
واقعا حیرت می کنم از بعضی ها مثل تو ای ناشناس ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ وقتی این همه مشکلات فقر و بیکاری برای خود ایرانیان هست نگرانی که چرا افغانی ها را به نان ونوا نرساندیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
برادر یا خواهر افغانی که خرج جاده کشی و ساختن مدارس و حتی چاپ کتاب های دانش اموزان تان را هم دولت ایران تقبل کرده و در عوض رود هیرمند را بستید تا دریاچه هامون خشک بشه و جمیعت اطرافش مانند پرندگان بی آشیان در کویر دست به گریبان بمانند. سرزمین من چا هایش خشک شده دانشگاهیانش از فرط بیکاری به خود کشی روی آورده اند بچه هایش بی خانمان و کارتن خوابی پیشه کرده اند برو به کشورت که تازه شمیم دموکراسی در آن مشام رانوازش می دهد برو که کشورت عضو سازمان تجارت جهانی شده و روی ریل توسعه افتاده برو آنجا را آباد کن و به جای گم کردن سوراخ دعا منتظر بمان، دیری نمی پاید که برادر ایرانیت برای کار به کشورت می آید و آنگاه این امکانات و احترام و عزتی که از کشورش طلب داری از تو مطالبه می کند و آنگاه تو بسان یک شهروند سوئیسی تمام مطالباتش را برآورده می کنی، آنگاه کلاس معرفت تو درس هایش شنیدنی تر خواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
مخالفان اعدام نظر بدند: بنظرتون با این حیوان چیکار کنیم؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
با اعدام این افراد مخالفم چون براشون خیلی کمه. قصاص+ حبس ابد با اعمال شاقه
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
کار در معدن دور دست تا اخر عمر .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
درسته که هزینه داره ولی حبس طولانی مدت (مثلا 30 سال) متناسب با جرم است.
مهندس علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
اعدام و سنگسار همزمان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
جناب مهندس علیرضا کار این آدم وحشیانه بوده درست دنبال آسیب شناسی و علت یابی هم نیستیم مثل جوامع متمدن اما جرم و مجازات نباید با هم تناسب داشته باشه اعدام و سنگسار این همه خشونت رو در خودت حداقل علت یابی کن ما انسانیم خشونت ، خشونت تولید می کنه اگر خشونت بی حد موثر بود الان دیگه نباید ما شاهد جرم و جنایتی بودیم
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
دوستانی که میگن با اعمال شاقه خوبه بدونن که اون دنیا اعمالش و جهنمش خیلی شاقه تر هست - اگر حداکثر مجازات رو می خواید همون اعدامه - چون اصلش میره اون دنیا
ناشناس
Finland
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
اعدام نه، هر روز کتک مفصل ، مفصل ، مفصل ،آن قدر که غلط کردن از چشمانش ببارد، نتواند این جور وقیحانه زل بزند.
بوق
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
متهم مجبوره به دور بین نگاه کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
تو ایران زندان جواب نمیده چون دولت بودجه نداره بعد از مدتی تفریح و استراحت آزاد میشه
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
شرارت از قیافه اش میباره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
ببین کارمان به کجا رسیده یک آواره مهاجر به نوامیس ما تجاوز می کند و نه یک بار نه دو بار تازه بار سوم زحمت کشیدند دستگیرش کردند!صدا و سیمای میلی هم که صبح تا شب در حال تبلیغات برای افغانی ها است و مظلوم نمایی اما بدانید اینها هیچ تاثیری بر روی مردم ندارد و ما خواستار اخراج تمام آنها هستیم اگر نه خودمان اقدام می کنیم.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
اولا مملکت قانون داره و شما خیلی غلط می کنی که خودت اقدام کنی و این حرفت نشون دهنده عدم بلوغ فکریت هست- دوما همین 3 ماه پیش بود که یه پسر ایرانی دختر بچه افغانی رو بهش تجاوز کرد و کشت و شنیع بودن مخصوص افغانیها نیست در همه کشورها این امور وجود داره همانطور که اگر آمار ایرانیهای متجاوز رو تو ایران منتشر کنن حتما چند برابر افغانیهاست اما اشکال اینجاست که فقط وقتی یه افغانی کاری می کنه افغانی بودنش بولد میشه- سوما اگر مثل همه کشورهای اروپایی افغانی های ایران هم حقوق شهروندی و حق تحصیل و کار داشتن وضعشون این نمی شد - چهارم اینکه همین افغانیها تو جنگ ایران و عراق برای ایران جنگیدن و هیچوقت یه متجاوز نشون دهنده رفتار یه ملت نیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
آهای ملتی که برای ستایش افغانی خودکشی کردید بیایید برای نوامیس خودتون هم آه و ناله سر بدهید و فیس بوک و توئیتر را پر کنید از حمایت و فریاد!
ملتی که خواب است عاقبتش همین است.
مهندس علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
ناشناس عزیز، حق با شماست. در ماجرای ستایش که یک کودک بود، جوی بره افتاد که بیا و ببین. اونوقت برای یک زن ایرانی که ناموس ما محسوب میشه، هیچ اتفاقی نمیوفته!!!! چرا؟؟؟؟ صدا و سیما ساکته؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
اگر قرار است زنان ناموس مردان باشند ، تمام زنان جهان ناموس مردان هستند:) دلیل ندارد من فرقی بین زنان ایران و دیگر نقاط جهان قائل شوم. همه انسانیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
ان وقت صدا و سیما صبح تا شب تبدیل شده به سیمای مظلوم نمایی برای افاغنه همش 4 میلیون جمعیت دارند ماهی حداقل یک خبر تجاوز به زنان ایرانی ازشون منتشر می شه!
مردم خودشان باید دست به کار شوند حضور اینها برای عده ای سود دارد و آنها هرگز به فکر اخراج افغانی ها نیستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
تجاوز چه ربطی به ملیت و قومیت داره؟؟
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
میدونی چرا همین افغانیها وقتی میرن اروپا دکتر و مهندس میشن و ایران آدمکش ؟ چون حداقل حقوق انسانی رو اینجا ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
قابل توجه تجمع‌کنندگانی که خواستار اجرای حکم اعدام فرد متجاوز به دختر افغانی بودند!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
من خودم مخالف حضور افغان ها در ایران هستم اما مسائل رو با هم قاطی نکنین قاتل اون دختر در هر حال جرم مرتکب شده و باید مجازات بشه . و فراموش نکنین که کشتن یک نفر کشتن تمام انسانهاست اون پسر هم آدم کشته و باید مجازات بشههم خودش و هم خانوادش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
خوبه این مردم ساده لوح حقشونه مردم ایران مخصوصا روشنفکرها کارشون شده حمایت از اینها هرجای میری دارند برای افغانی ها آه و ناله می کنند الان کار به جایی رسیده افغانی ها رایگان مدرسه میرن حتی دارند تبدیل می شن به کار آفرین!ملت خودمان فقیر و بیکار و بیسواد!
حضور افغانی ها تهدید علیه امنیت ملی است.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
برو لحن خودت رو با اربابان برده دار سال های دور آمریکا مقایسه کن، می بینی هیچ فرقی ندارین با هم!
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
این تعداد نژاد پرست در میان ما نگران کننده است و اینکه مردمی واژه روشنفکر را برای توهین و تمسخر بکار می برند فاجعه است!
نژاد پرست
Hong Kong
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
اعدامش کنید..
نمک نشناس های عوضی!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
و به کارآگاهان گفت: حدودا دو هفته پیش ، به صورت غیرقانونی و قاچاق از افغانستان وارد ایران شدم؛ در طول این مدت بیکار بودم و شب ها در پارک می خوابیدم. چند روز پیش در حال پرسه زنی در منطقه یوسف آباد بودم!!!

مملکت رو نگاه یک نفر همین جوری برای خودش تو کشور ول می گرده تو پارک می خوابه میره تو خونه مردم هیچکس حتی نمی پرسه خرت به چند من حالا دوتا تار موی دخترها هزار جور نامحسوس و محسوس براش طراحی می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
میلیاردها آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
با این وضع عجیب نیست که داعش توی ایران فعال نیست؟
مرزها که بازه و طرف راحت میاد تهران. اون وقت داعشی ها چرا نمیان؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
حالا ببین اگر رادیوفردا و دویچه وله و بی بی سی حتی یک خط در این مورد نوشتند واقعا برای تک تک ایرانیانی که کوچکترین حمایتی از حضور افغانی ها در ایران می کنند متاسفم نمی بینید همه رسانه در یک اقدام هماهنگ برای اینها مظلوم نمایی و تبلیغات می کنند؟نمی بینید عده ای در داخل منافع بسیار در حضور اینها دارند؟نمی بینید میلیون میلیون غیر مجاز برای خودش ول می چرخن و به نوامیستان تجاوز می کنند؟شاید هر ده سال یک خبر منتشر شود که یک ایرانی به یک افغانی تجاوز کرده اما می بینیم که هر چند هفته خبر تجاوز یک افغانی به زنان ایران منتشر می شود چرا؟چون اینها چیزی برای از دست دادن ندارند از یک کشور جنگ زده خراب شده آمدند و هویت و مدارکی هم ندارند با خودشان می گویند یک تجاوزی می کنیم بعدش هم از مرز فرار می کنیم به همان سادگی که وارد شدیم خارج می شویم و واقعا هم همین است مرز کشور ما برای اینها شده خانه خاله.افغانی ها را اخراج کنید شهید ندادیم که به نوامیس ما هر روز تجاوز شود ملت به پا خیزید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
خوب حالا که چی؟این خبر برای روشنفکران افغانی پرست ما جذاب نیست یک چیز بگذار که اینها بتوانند به واسطه آن بروند در فیس بوک ژست انسانیت بگیرند و آه و ناله کنند تا لایک جمع کنند ناموس ایرانی که اهمیتی ندارد افغانی مهم است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
نمی دانم چرا خون شهدای ما و شهدای هسته ای و سایر ارزشهای ما فقط به کنسرت حساس است!
مرزهای بی در و پیکر زنا و تجاوز به عنف حتی کوچکترین تاثیری بر این ارزشها ندارد!
ناشناس
United States of America
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
آقای وزیر کشور
هر روز چند هزار افغانی بطور قاچاق و عین مور و ملخ میان داخل و این یعنی ول شدن روزانه هزاران نفر که بشدت مستعد انتقامجویی از ایرانیها و جنایات سیاه و خشن هستن میون زن و بچه مردم. آخه شما چکار میکنی؟ چرا هر چی اتباع غیرمجازه ضربتیس جمع نمی کنین بندازین بیرون یا اردوگاه؟ ملاحضه حسن همجواری یعنی این؟ به آب و آتش انداختن جان و ناموس و مال مردم میون یه مشت قاتل و متجاوز؟ اگه خود مردم با اینا برخورد کنن میدونی چجوری برخورد میکنن ؟
تموم طرفدارهای این جنایتکارها هم یه مشت سوسول روشنفکر آمریکاپرست هستن که کامنتهای ننگینشون گویای ماهیت و غیرتشونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
تموم طرفدارهای این جنایتکارها هم یه مشت سوسول روشنفکر آمریکاپرست هستن که کامنتهای ننگینشون گویای ماهیت و غیرتشونه.

احسنت بر این تشخیصت البته این رو هم بدون جز این آدم های آمریکا پرست که غیرتشون اندازه ارزن است عده ای هم به خاطر منافع عظیمی که دارند حمایت می کنند ما اشکال از خودمان است که دست روی دست می گذاریم اگر اینها قرار بود برای مردم کاری کنند در زمینه فقر و بیکاری می کردند.
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
کسی از جنایتکاری طرفداری نمی کند. من به شخصه از ملت افغان دفاع می کنم و با هر نوع نژاد پرستی مخالفم. شما هم هرچه به ما بگویی سوسول روشنفکر آمریکا پرست فرقی نمی کنه. انسانها در همه جای جهان برابرند و مجرمین هم در همه جای جهان فارق از هر نژاد و تفکری باید مجازات شوند.
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
ناشناس 14:21
من طبق مرام روشنفکرانه شما یه سئوال بشدت روشنفکرانه ازتون میپرسم: شما یه مزرعه داری که خوراک یکسالت از کشت داخل اون تامین میشه و با هزار بدبختی و رنج و مرارت به ثمر رسوندیش. حالا که آفتهای موذی میخوان به اون غذاها هجوم بیارن اشک تو چشمای احساساتیت حلقه میزنه میگی گناه دارن طفلیا اونام حق حیات دارن بذار تموم آذوقه مون رو میل بفرمایند. آه چقدر روشنفکر و بشررررررررررررررر دوستم من.
بنده خدا یه نگاه به عکس منحوسش بنداز تو به اینا میگی انسان؟!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
15:58
تو یه آدم رو با یه حشره مقایسه می کنی؟ بعدش هم مگه اون گفته این گناه داره ولش کنید؟؟؟ داره میگه اگه یه افغانی تجاوز کرد، به این معنی نیست که همه افغانی ها متجاوزند و عین همین مسئله واسه ایرانی ها و روس ها و آمریکایی ها و ... وجود داره. گناه یه نفر رو نباید به پای یه ملت نوشت! ولی متاسفانه تو فکرت به حدی ضعیفه و احساسات جاهلانه ات به حدی قویه که اینو نمی فهمی و حتی کلمه "روشنفکر" به نظرت یه فحشه! این خودش گویای همه چیزه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
یعنی اگر بار دوم اتفاق نمی افتاد اون خانوم شکایت نمی کرد؟

چرا در قبال تجاوزهای جنسی ساکتیم و ترسو؟

متجاوز باید بترسه نه اونکه بهش تجاوز میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
بابا این افغانی ها چه می خواهند در این کشور. بس مشکلاتمان کم است . هر چند وقت یک بار اخبار تعرضات آنان به ایرانیان رامی شنویم. اینها را بیرون کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
یک سوال.چرا این کفتار نجس وقتی بار اول تجاوز کرده این خانم شکایت نکرده و حتی هیچ اقدامی برای جلوگیری از اقدام دوباره نکرده؟مگه میشه این جنایت به این بزرگی را ادم چشم پوشی کنه؟هرچقدرم تهدید کرده باشه بازم عمرا ادم بتونه از شکایت صرف نظر کنه.این خانم خیلی بیخیال بوده.خیلی زیاد!!
ضمنا از نظر من همه افاغنه باید اخراج شوند.اینها دویست سال از نظر فکری عقبتر از ما هستند و همیشه باعث دردسرن.
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
خوب شد یک ملتی پیدا شد که از نظر فکری از ما عقب تر باشد و ما هم حکم اخراجشان را بدهیم! خودمان کجای دنیای مدرن هستیم با این طرز فکر نمی دانم!
افسانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
این فرد باید حتما اعدام شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
اطاعت می شود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
ما أمن ترين كشور منطقه و حتي جهان هستيم ، ما ركورد زديم ، مملكتي كه اينقدر مرزهاي ناامن داره توقعي بيش از اين نيست
پرتو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
کار سنگین در کویر تا اخر عمر بدون ملاقات.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
نه به اعدام آری به لمپن ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
تجاوزگری و طغیان نفس سرکش در شرایط خاص ، ایرانی و افغانی ندارد هرچند که حضور بی رویه و کنترل نشده اتباع هر کشور در یک کشور دیگر صحیح نیست. در هر شرایط نباید احتیاط را از دست داد اون خانم که بار اول درب خانه اش باز بوده و متجاوز راحت وارد شده است و باوجود این که آن حادثه اتفاق می افتد نه تنها به پلیس اطلاع نمی دهد بلکه به موارد احتیاطی خانه اش نیز اهمیت نمی دهد. بی خیالی نسبت به احتمال وقوع حوادث ، باتاسف عادت خانواده های بسیاری در ایران است. این که متجاوز باید مجازات شود یک چیز حتمی و دلخواه همه افراد واقع بین است اما نباید با بی احتیاطی شرایط را برای وقوع جرم فراهم ساخت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
سرعت عمل کارآگاهان! عجب دنیاییه
از سار کاشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
پیشگیری بهتر از درمان است
این خبیث را فعلا باید به دار زد تا از شیوع این جنایات کاست در کنار این تنبیهها باید به پیشگیری بیندیشیم
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
فعلا علی الحساب اینو دار بزنیم تا از شیوع این جنایات کاسته شود. تا حالا که دار زدیم و کاسته شد، بازم بزنیم.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
در زشتی و مجرم بودن این شخص شکی نیست مشکل اینجاست که با نژادی کردن این مطلب و افغانی و ایرانی کردن جرم مخالفیم....شرم آور و تهوع آور است که به خاطر جرم یک مجرم ، یک ملت را مجرم بدانیم.....
بدانیم که وحشتناک ترین مجرم ها در این مملکت از جمله اصغر قاتل و خفاش شب ، هموطن های خوذمان بودند.........
ناشناس
United States of America
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
پس ما مجبوریم خلافکارهای کشورهای دیگه رو هم تحمل کنیم! در واقع ما زنها باید تحمل کنیم و امنیت کمی هم که داریم کمتر و کمتر بشه تا نژاد پرست نباشیم . دیگه امری فرمایشی؟!!!
نکته سنج
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
چقدر ما ضد افغانی شده ایم
حالاچون یه افغانی یه غلطی کرده باید همه
هم وطناش رومجازات کنیم؟جرمی مرتکب
شده مجازات میشه این غریبه کشی ها چیه؟
مگه این جنایت ازخود ایرانیا سرنمیزنه ؟
وقتی ایرانی به هم وطنش رحم نمیکنه ازیک
خارجی چه انتظاری میره!
یادمون رفت همین دو روز پیش فراروخبری
رومنتشر کرد که یه جوون ایرانی میگفت
چون سرگرمی ندارم مزاحم نوامیس مردم
میشم!بازم تاکید میکنم این جانی به خاطر
جرمی که مرتکب شده مجازات میشه
اما این دلیل نمیشه که ماعده ای بیگناه رو
آماج بداخلاقی خودمون بکنیم یاقاتل یه دختر بیگناه روتطهیر کنیم
یادمون باشه خیلی ازاین افغانی هاجونشون
رو درسوریه برای دفاع ازحرم ازدست دادند
یادمون که نرفته؟
ناشناس
United States of America
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
خارجی از کشور ما بره ما توقع دیگری ازش نداریم .
ناشناس
United States of America
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
شما هم یه افغانی هستید
معلم بازنشسته
United Arab Emirates
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
کسانی که تجاوزآنها ثابت می شود باید عقیم شوند درس عبرت بزرگی است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
از اهالی‌یوسف اباد هستم.نا امنی در این منطقه بیداد میکنه.امنیت صفر به دلیل نزدیکی به مرکز شهر.
مجید
Germany
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
در زشتی و مجرم بودن این شخص شکی نیست مشکل اینجاست که با نژادی کردن این مطلب و افغانی و ایرانی کردن جرم مخالفیم....شرم آور و تهوع آور است که به خاطر جرم یک مجرم ، یک ملت را مجرم بدانیم.....
بدانیم که وحشتناک ترین مجرم ها در این مملکت از جمله اصغر قاتل و خفاش شب ، هموطن های خوذمان بودند.........
ناشناس
United States of America
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
کسی نژادی نکرد افغان عزیز!! گفتند نباید این همه خارجی از کشورهای جنگ زده وارد مملکت بشن و امنیت ما رو بگیرند. فهمیدی؟!!
ناشناس
United States of America
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
اعدام باید بشه طبق قانون اسلام
ناشناس
United States of America
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
فقط قصاص.
قربانی حق دارد دوبار متجاوز را قصاص کند.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
حتما" فرد افغانی باید در حالت خواب قصاص شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
ملتهای عقب افتاده همواره تفکرات و نظرات به شدت اشتباهی دارند و در عین حال به نظر خود ایما ن کامل دارند کامنتها را خواندم به شدت متاثر شدم برای یک ملت نژادپرست
ناشناس
United States of America
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
شما گویا از برگزیت و ترامپ بقیه اتفاقات دنیای پیشرفته زیاد اگاه نیستی! مهاجرت که زیاد بشه نا امنی که زیاد بشه همین میشه که می بینی. هر چیزی حدی داره.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
چقدر کامنت نژاد پرستانه، گویا تمام مردم افغانستان دزد ودمتجاوزکار هستند، با اینکه نژادپرستهای حقیر اینجا را با کامنتهای خود آلوده کرده اند مطمئنم که ایرانی ها و اکثر هموطنانم مانند این کوچک مغزان و نابخردان نژادپرست و گستاخ نیستند من از طرف خودم اگر احیاناً دوست افغانستانی این کامنتها را دید پوزش میخواهم وسخن این افرادی که اینگونه شما را آزرده کردند به دل نگیرید چون نژادپرستها همه جا هستند چه آمریکا چه آلمان چه ایران چه افغانستان همانطور که گفتم اینها حقیر هستند و با این حرفها میخواهند احساس حقارت خود را پنهان کنند مردم شریف افغانستان پوزش میخواهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
عزیزم ژست بشردوستی و روشنفکرانه نگیر لطفا! برو توی فیس بوک همین افغانی ها ببین با چه نفرت و وقاحتی درباره ی ایرانی ها حرف می زنند و دشنام می دهند. اینها از ما کینه دارند. نمی دانم چرا. مملکت هم که در و پیکر ندارد یک مشت افراد بیکار و بی سواد کینه ای به صورت قاچاق از مرز وارد می شوند و هر غلطی دلشان می خواهد می کنند
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
درود بر شما دوست عزیز. واقعا بعضی نظرات در حد فاجعه است ، یک عده که اگر قدرت داشتند روی داعش را هم سفید می کردند.
ناشناس
United States of America
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
شما هم یه افغانی هستید.بدترین توهین ها را همین افغانی به مردم ایران در فیسبوک می دهند.
ali
Germany
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
جالب است که خارجیانی که به کشورهای اروپایی غیر قانونی میروند و خود را معرفی می کنند به ارگانهای مربوطه در این کشورها به دلیل همین ورود غیرقانونی جرات انجام کوچکترین خلافی را ندارند که مبادا اخراج شوند. آنوقت امثال این آقایان غیرقانونی وارد ایران شده و باز (چگونه نمی دانم) غیرقانونی از شهرهای مرزی خود را به تهران میرسانند و تازه با این تخلفات غیرقانونی اینهمه جرات و شهامت دارند که حتی دست به یک خلاف بزرگ منکراتی و تجاوز میزنند و عین خیالشان نیست پس یا واقعا دستگاههای مسئول با آنان بخورد نمی کنند و یا اصلا کاری به کارشان ندارند و آزادشان گذاشته اند.
مردعمل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
ایرانبان پاک سرشت درطول تاریخ بخاطر سهل انگاری برخیا همواره مورد ستم واقع شده اند امیواریم مسئول پرونده قضائی هرچه زودتر وظیفه دفاع از نوامیس را درازائ این متجاوز بعمد که کمترین جرمش اعدام هست را صادر کند
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
کمترین جرمش اعدام است؟؟ یا کمترین مجازاتش اعدام؟ ریشه یابی هم که نمی خواهد انشاالله؟! هر کسی مرتکب جرمی شد اعدامش کنیم یا به پیشنهاد بعضی دوستان تکه تکه اش کنیم و خلاص!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
ایرانی های پاک سرشت؟؟؟ یعنی ایرانیا ذاتا از بدو تولد معصوم هستن؟؟ فقط هم ایرانیا دیگه؟؟؟ کی می خوایم دست از این توهمات برداریم، نمی دونم. چند نمونه: هنر نزد ایرانیان است و بس، ایرانیان باهوش ترین انسان ها جهانند، ایرانیان ناسا را اداره می کنند، ایرانیان تنها قوم دنیا هستند که همیشه یکتا پرست بوده اند، ایرانیان ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
ایران شده حیاط خلوت افغانی ها
این خبر یکی از هزاران هزار خبریه که درز کرده.
نمی دونم کی باید از دست این افغانی ها راحت بشیم؟
به ناموس ما تعرض می کنند و ما داریم ازشون به هر بهونه ای دفاع می کنیم.به خدا هیچ ایرانی راضی به حضور افغانی تو کشور نیست. چه الم شنگه ای به پا کردند در باره ستایش افغانی اگر چه اون دختر مظلوم بود ام در برابر این همه جرم و جنایت افغانی ها ما چی باید بگیم؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
من یک ایرانی هستم و هیچ مشکلی با حضور افغانی ها دیگر ملیت ها در کشورم ندارم. کسی که جرمی مرتکب میشود باید مجازات شود، هر تابعیتی که داشته باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
تو ایرانی هستی که از یک کشور دیگه افاضات می فرمایی!
تو افغانی هستی تو فضای مجازی کی به کیه همه می تونن به عنوان ایرانی نظر بدن اما نظر واقعی که عوض نمیشه افغانی افغانیه باید از مملکت گم شن برن بیرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
تازه به افغانی ها به افغانی ها عراقی ها شناسنامه میخواستند بدن یعنی شاید دادند ...
ناشناس
Saudi Arabia
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
جالبه دقیقا همین حرفا رو مردم آمریکا مخصوصا طرفداران جمهوری خواهانم در مورد مهاجران غیر قانونی و مکزیکیا و سوریه ایا میزنن
سهند
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
اولا باید مسولین کشور پاسخگو باشند که این افغانی بدون مجوز چگونه وارد کشور شده و ازادانه میگردد. نیروی انتظامی و مرزبانی و هزارن نفر که صدایشان برای تبلیغ امنیت کشور بلند است و از مرزهای شرقی ادعای مواظبت میکنند بیایند در یک برنامه تلویزیونی پاسخگو باشند. ما از چشم مسولین میبینیم.ا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
من در کرمان زندگی میکنم . یکی از افاغنه که درمجاورت منزل ما کاز میکرد مزاحم ما شد از او بواسطه داشتن آشنا در ناجا شکایت کردیم و معلوم شد غیرقانونی است و اخراج شد . اما دو هفته بعد خبر دار شدیم که مجددا باز گشته و حالا میترسیم . به تازگی هم شنیده ایم دولت طرحی دارد برای اینکه برای افغانهای غیر مجاز کارت اقامت صادرکند . خود مسئولان بهتر میدانند که چند درصد جرائم خشن متعلق به این مهمانان ناخوانده است .و در کشورهای اروپایی نسل های دوم و سوم مهاجران تروریست و داعشی شدند در حالیکه بعضی از همین مهمانان ناخوانده همین الان تفکر تند وهابی دارند چه برسد به نسل های بعدشان . در کرمان بعضی از محلات کلا افغان نشین شده البته به ضرر مردم و نفع پسته دارها . دوستان در مورد اخراج آنها نوشتند درست اما اولین و بهترین راه بهبود نسبی اوضاع طرح تشدید مجازات و برخورد باقاچاقچیان انسان و مسافرکش هاییکه اینهاراغیر قانونی جابجا کرده و وارد عمق کشور میکنند میباشد . ای کاش مسئولان به خودبیایند و تا کار از کار نگذشته اقدام کنند .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
متاسفانه گرمدره در استان البرز هم پر از افغانی شده اگر کشور قوانین مهاجرت منطقی و درست داشته باشه این مشکلات پیش نمیاد
یاد شهدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
دیگه اعدام جواب نمیده و متاسفانه باز ناظر جنایات بی شرمانه ی افاغنه هستیم . به جای اعدام باید اینا رو ببرن لب مرز کشورشون 4 شقه کنن آویزون کنن تا خود طالبان هم ماستا رو کیسه کنه با این حیوونا نباید برخورد رحیمانه و انسانی داشت
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
بعضی هموطنان دست داعش را هم از پشت بسته اند.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
چیزی که لیاقت خودت هست رو واسه دیگران تجویز نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
افغانی هایی که ایران میان برای دولت پول توشه برای هر افغانی که ایران هست مبلغ زیادی از سازمان ملل به ایران کمک میشه که خرج افغانها بشه ، که اگر خرج بشه و گمو گور نشه درصد بالایی از این بزهکاریها و...... کاهش پیدا میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
شما هم یک افغانی هستی یا از طرف اونهایی که از افغانی سود می برن نظر میدی ایران به ازای هر افغانی فقط یک دلار می گیره که خرج صادر کردن برگه اقامت هم نمی شه کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
چرا آنها را اخراج نمی کنند ؟ بخدا قسم یک سوم شهر ما افغانی اند کارشان هم . بنایی ، تجارت پسته ، فرش ، و ،،،،،، فرصت شغلی تعداد زیادی از جوانان را گرفته اند
امیرخان آقا تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
مسئولین محترم قوه قضائیه همین که متهم اقرار کرد کافیه حکم فوری و اجرا آنی فقط و فقط اعدام
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
1- حتی اگر آمار جرم و جنایت بین افغان های مهاجر به ایران بالا باشد، حق نداریم به تمام افغانی ها توهین کنیم.

2- به نظر من حبس طولانی مدت، از نظر تناسب جرم و مکافات معقول تر است تا اعدام. برخی اشکال هزینه بر بودن زندان و کم هزینه بودن اعدام را بعنوان دلیل بهتر بودن اعدام بیان می کنند، که لازم است خاطر نشان کنم که انسان بودن هزینه دارد.

3- برخی از دوستان پا بر انسانیت خود گذاشته و صحبت از شکنجه و حتی قصاص مجرم در این زمینه کرده اند که به نظر من جای تامل در خلقیات آنها دارد.

4- ثبت دقیق اطلاعات و سوابق مهاجرینی که تخلفی را مرتکب شده اند و اخراج آنها از کشور و کنترل مرز ها جهت عدم مراجعه مجدد آنها به کشور، عملی لازم است.
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
ته ته ته ته روشنفکرایی... چه پیشنهاد بنفشی
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
آفرین به محمد عزیز. این مملکت نیارمند امثال شما و تفکر شماست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
دوهفته در ایران دو بار تجاوز بارسوم اقدام به تجاوز معلوم نبود اگر دستگیر نمی شد چه بلایی به سر مرد م می اورد؟
naser
-
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
به قول صدا و سیما شما که غریبه نیستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
اعدام نه بیشتر نه کمتر
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
افغانی ها از زمان اشغال افغانستان توسط اتحاد جماهیر شوروی سابق در ایران حضور دارند.فکر نمی کنید این مهمانی یک مقدار بیش از حد به طول انجامیده است؟! جنگ تمام شد.طالبان تمام شد.بروید کشور خودتان مثل آدم کشورتان را بسازید نه اینکه هرکدامتان آواره یک کشور باشید و نمک بخورید و نمکدان بشکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
این فرد باید سنگسار شود نه اعدام
ناشناس
United States of America
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
مثل قلانون کشور خودشون
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
من تمام نظرات رو خوندم و با بعضی از شما مخالفم.
همه جای دنیا آدمهای خوب و بد داره. خود ما ایرونیا توی خارج از ایران موارد زیادی رو داریم که شرممون میشه بگیم اونها ایرونی هستند. فرق فرهنگ خارجیها با فرهنگ ما اینه که اونها با یک اتفاق همه رو با یک چوب نمی رانند! ولی ما بدلیل فرهنگ نپخته ای که داریم تا یک ملیت دیگه کار خطایی میکنه صدامون در میاد که ال کنید و بل کنید.
واقعیت اینه که ما کشور مهاجرت پذیری نیستیم و فقط مردم کشورهایی که از ما بدتر هستند به کشور ما مهاجرت می کنند. دلیلش رو توی خودمون جستجو کنیم.
واقعیت اینه که اون خانوم باید حداقل برای خونه اش حفاظ نصب می کرد یا زودتر شکایت میکرد. در ضمن، مرزهای مملکت ما هم مثل خونه این خانوم قفل محکمی نداره که اراذلی مثل این آقا به راحتی می تونه وارد مملکت بشه و قانون شکنی کنه!
به هر حال همه به یک اندازه مسئولیم، سعی کنیم دیدمون رو وسیع کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
دوست محترم ایرانیهایی که میرن خارج هم با هم متفاوت هستند و این توجیهی به کار این افغانی نیست در ضمن برخی ایرانی ها با کارهاشون ممکنه شبه ایران رو خراب کنن ولی آمار و ارقام فاجعه آمیز طبعه افغان در ایران باعث میشه که حضورشون در کشور زیر سوال بره
ناشناس
United States of America
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
چطوره که که 3 سوته دختر و پسر بد حجاب رو میگیرید و پارتی ها شناسایی میشه اما اینهمه اتلاع خارجی غیر مجاز عمدتا هستند راحت و آزادانه دارند میگردند و هر غلطی میخواهند میکنند و چون هویتشان بدلیل اقامت غیر مجاز آشکار نیست اینها راحت برای خودشان در تردد و توحش هستند ؟ چرا نمیریزید غیر مجازها رو از کشور بیرون تا برای جوانهای خودمان هم اشتغال درست بشه ؟
ناشناس
Italy
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
پس کجان مدافع حقوق افاغنه؟ چرا صداشون در نمیاد؟ چرا کسی نمیگه این کاریه که هر روز از این جماعت سر میزنه ولی رسانه ای نمیشه
آرین
-
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
لطفا این خبر رو به عزیزن افغانستانی که در هرات و کابل بر علیه ایران تظاهرات برپا می کنند نشون بدین. چرا الان صداشون در نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
یه سوال : وقتی اینقدر راحت میان توی کشور ما از کجا معلوم صدها داعشی هم امروز فردا پیداشون نشه ؟ روی پیشانی که ننوشتند ترورست . دفاع از خاک به اندازه ناموس مگر مهم نبود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
من به عنوان یک شهروند ایرانی که شاهد این فجایع از طرف این افراد متخلف و معاند که به زور وارد کشورمان شده و به نوامیسمان چشم طمع دارد شکایت داشته و تقاضای اشد مجازات را برای این فرد غارتگر و تمام افراد امثال او هستم. همانطور که برای قاتل دختر افغان خواستار تسریع در برخرد شده باید این فرد را هر چه زودتر در ملع عام اعدام کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
ملاء عام!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
علاقمندم ببینم خانم مسیح علینژاد که در صدای امریکا برنامه اجرا میکنند و از هر فرصتی برای بر انگیختن احساسات بر علیه کشورشان برای جذب مخاطب و گرفتن حقوق دلاری ، بهره برداری میکنند، موضع گیری شان در خصوص گزارش آزار و آذیت فوق چیست.؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
علاقه مند جان حالا موضع ایشان چه ربطی به این آزار و اذیت دارد؟ مگر این خانم موافق تجاوز و ورود غیر قانونی به منزل مردم است؟
غیر روشنفکر
United States of America
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
والله اگه از من بود تا دونه آخرشونو می انداختم بیرون چه قانونی چه غیرقانونی. آقا جون افغانی هستی برو مملکت خودت از مسئولینت کار بخواه. نگران غذا هم نباش تموم سفره هامون بعد از عراق و روسیه داره بار میشه صادر میشه برای شما.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
دونالد ترامپ ایرانی
ناشناس
-
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
اعدام تدريجي
هر روز يك مفصل جدا و قطع شود
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
داعش همین جاست!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
فقط بایداعدام شود
وکلیه ی افغانیهای مجاز وغیر مجاز از کشور بیرون کنند
بدون شک ادامه حضور اینها مشلات اخلاقی .اعیتاد. وامنیتی به دنبال خواهد داشت.
فردا دیر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
با سلام: از خواندن اين خبر شوكه شدم. يعني چه كه يكنفر دو بار به يك خانم در منزلش حتك حرمت كند و براي بار سوم هم قصد تكرار اين كار شيطاني را داشته باشد؟ چرا ايشان همان بار اول به پليس مراجعه نكرده بودند؟ مطابق ادعاي مقصر بار اول درب خانه باز بوده و او وارد خانه شده و فكر شيطاني خود را پياده كرده است!. خودمان نيز تا حدودي با بي توجهي به مسائل امنيتي منزل به اين شياطين اجازه چنين كارهايي ميدهيم. با خواندن اين موضوع مي بايست درس عبرت گرفته و هشيارتر از خانه و خانواده خود مواظبت كنيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
همون باراول مراجعه کرده متن روکامل بخون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
تکلیف ما با این افغانی های مهاجر چیه؟؟؟ تا کی باید شاهد این موارد باشیم ؟؟چگونه روزها از خانه بیرون بریم و استرس این را نداشته باشیم که الان یک افغانی که تو اینهمه خانه های در حال ساخت وجود دارند از دیوار خانه ما بالا نرفته باشه شما مسئولین که مشکلی ندارید هرکدامتان چندتا محافظ برای خودتون و زن و بچه هایتان داریند چه میفهمید که مردم به خواندن این مطالب چقدر عصبانی میشوند زودتر بیرونشون کنید یا نگذاریند افغانی مجرد یا متاهل بدون زن و بچه وارد ایران بشه
ناشناس
United States of America
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
با زن و بچه بیایند که رسما روستا و شهرهای کوچیک رو اشغال می کنند و دیگه بیرون برو نیستند!! رسما یه کشور افغانستان در وسط ایران ایجاد می کنند!
سوادکوهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
چرا این مجرمین به راحتی وارد کشور می شوند، متوحشانه به هموطنانمان تجاوز می کنند و با وجود میلیون ها بیکار در کشور این همه شغل را اشغال کرده و در آمد آن را به صورت دلار به افغانستان می فرستند و مسئولین آنها با وقاحت تمام آب را بر هامون می بندد . این ها را از کشور عزیزمان اخراج کنید
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
نمیشه اینکارو یک طرفه دید. اینقدر بعضی از زنای ایرانی بد شدن که طرف مقابل به خودش اجازه هر کاری رو میده. تا 10 بار هم اگه پلیس دخالت نمیکرد به این کارش ادامه میداد. این مواردی هم که بر ملا میشه معلوم نیست چه داستانی پشتش هست.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
12 افغانی قاچاقی سوار پژو میشن همه هم میدونن دولت ها هم هیچ کاری نمیکنند
مثل فیلمه برای بار سوم یعنی چی زن حتما راضی بوده خوشش اومده ! بار دوم چرا گذاشته ایمن نکرده خونه رو
ناشناس
United States of America
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
ببخشید آقای افغان! از این به بعد زنان در ایران با سیم خاردار خودشون رو محافظت می کنند تا مهاجران پرروی غیرقانونی مجبور به تجاوز نشن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
خدمت جناب به اصطلاح 'کارشناس' گرامی، که مهاجران ایرانی رو با افغانها مقایسه کرده بود. اولا که همین مهاجر ایرانی اگر غیر قانونی وارد یه کشور دیگه بشه پدرشو درمیارن و بش اجازه نمیدن راست راست بچرخه چه برسه به اینکه بره کارهای مجرمانه کنه!نمونش شرایط نگهداری اسفبار مهاجران غیر قانونی عازم استرالیا درجزیره کریسمس. دوم در رابطه با مقایسه پناهجویان قانونی،اولا مهاجران ایرانی یا پول و پله ای دارن و دارایی خودشون رو به کشور میزبان منتقل میکنن و یا اینکه نخبه و متخصص هستند در صورتیکه افغانها اکثرا نه پول دارن و نه سواد! از لحاظ تعداد هم که اصلا نمیشه مقایسه کرد. در ایران ۴ میلیون افغان ساکن هستند و کک کسی هم نمیگزه اما در انگلیس بخاطر چند ده هزار پناهجو با شرایط مشابه افغانها(بدون پول و سواد) تصمیم به خروج از اتحادیه اروپا گرفتن! این هم فرق فرهنگ خارجیها با ما البته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
سالهاست كه افاغنه در ايران دست به قتل ، دزدي ، تجاوز به نواميس و... ميزنند در مقابل اين همه فجايع باز هم به انها اجاز تحصيل واقامت دايم در ايران داده ميشه وبا انها مانند يك شهروند ايراني رفتار ميشه .چه بايد كرد
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
به عنوان يك ايراني از اين نظرات نژادپرستانه شرمم امد. مگر ايرانيها مرتكب اين تبهكاريها نميشوند : مرتبا اخبار تجاوز قتل كلاهبردارى و اختلاس را ميخوانيم و ميشنويم. يك ملت با افكارى سطحي كه فقط با پول بأداورده نفت وضع زندگيمان بهتر از أفغاني هاست همين وبس. و گرنه از نظر نژادي هيچ فرقي نداريم. ايرانيها نژادى مخلوط هستند مثل افغانيها. محمود افغان هم از مردم ايران بوده كه برعليه ظلم شاه بي كفايت سلطان حسين صفوى شورش ميكندو قسمتهايي از أفغانستان تا زمان فتحعليشاه جزءايران بوده است. فقط شانس ما پيداشدن نفت بوده است. والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
تو همون قدر ایرانی هستی که افغانی ها بچه تهرونی اصیل!
ناشناس
United States of America
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
ایرانیها نژاد خاورمیانه ای هستند ولی با این علاقه مندی شما به افغانها تا پنجاه سال دیگه همه مون از اقوام چینی ها خواهیم شد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
حالا مثلا هیچکس متوجه نشد که افغانی متولد ایران هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
یک روزی هم فراخوان میدهند همین افاغنه که تعدادی از آنها داعش هستند اسلحه برمیدارند علیه ما میجنگند
دلتنگ
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
به نظر من این شخص رو بخوابونن و میخکوب کنن روی آسفالت (با چهار عدد میخ طویله که از وسط کف دست ها و پا ها رد بشه و در آسفالت فرو بره) بعد روش بنزین بریزن و آتیشش بزنن و در حالی که شعله وره از سمت پاهاش یک غلطک جاده صاف کن به آرامی از روش رد بشه.
ناشناس
United States of America
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
شما تئوریسین داعش نیستی احیانا؟
سجاد
Germany
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
من خودم یک افغانی ام و از برخورد شدید و اجرای مجازات سخت نسبت به این جنایت کار حمایت میکنم. مجرم مجرم است، فرقی نمیکند چه افغانی باشد یا هرکس دیگر. ولی مهم این است که ما چگونه با پدیده مجرمانه مواجه بشویم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
افغانی ها ازاین مملکت بیرون برن 50%جرم وجنایت کاهش پیدامیکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
کلا خیلی از اقایون مشکل دارن ربطی هم به ایرانی یا خارجی بودن نداره.. خواهشا(مردها )خودتون تربیت کنید.
با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
حکومت باید افغانی ها رو بیرون کنه تا ایران آباد و آزادبشه
این جماعت چهل ساله تو کشور ما حضوری متجاوزانه دارند کارنامه ای بسیار بد از خودشون بر جای گذاشتند دیگر حتی یک لحظه هم درنگ جایز نیست که اینا تو کشورمون بمونند
یک فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
شما را به شرافت ایرانی بودنتان این حیوان را سریع و در همان محل اعدام کنید. به کجا رسیدیم؟ یک افغانی گدا گشنه که فقط دو هفته است برای سیر کردن شکمش وارد ایران شده بیاید و به ناموس مردم تجاوز کند؟
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
چقدر نژادپرست داشتیم خبر نداشتم
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
نژادپرستو ول کن غیرت خودتو بچسب.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
این آدمها باید عقیم بشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
با تانک از رویش رد شوید
مردعمل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
مهمان عزیز است اما همچو نفس خفه میکنداگربیاید وبرون نرود مهاجرین خارجی تحت دیسیپلین وقوائدخاص ومدت داری میتونن باشند اولا مجردها اصلا توجیه ندارند بمانند% دوما اوناکه باخانواده آمدنداگر تخلفی کردندثبت ودیگر به مراتب جرم نرسیده اخراج شوند.سوما اجرای عدالت وکیفرمناسب مجرم امار جرم را کم میکند.لذا همه باهم خواستار اعدام این متجاوز به عنف هستیم.%
علی بصیرت پور
United States of America
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
این حیوان کثیف و متعفن را هر چه سریعتر اعدام کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
باید یکبار برای همیشه فکر اساسی کنند این نشد وضعیت میهمان 1 سال 2 سال نه یه عمر برن کشور خودشون قدرتمند بشوند بسازند کشور خودشون رو تجاوزم که میخان بکنند در کشور خودشون انجام بدهند همین استرالیا 6 میلیون کیلومتر وسعت داره تقریبا 4 الا 5 برابر بزرگتر از ایران 22 میلیون جمعیت داره هر چی مهاجر غیر قانونی در جزایری خارج از استرالیا در زندان نگهداری میکنند استرالیا با اون که وسعت زیادی داره جمعیت کمی داره خیلی از مناطق خالی از سکنه هست ولی اجازه نمیده یک نفر مهاجر غیر قانونی در کشور خودشون زندگی کنه 22 میلیون نفر کجا 80 میلیون نفر کجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
اول باید فرارو را بیرون کرد بعد افغان هارا چون فرارو حرف های مخالف شما ها را سانسور می کند!!!!!!!!!!
ناشناس
United States of America
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
خیلی از اینهایی که به اسم ایرانی و به نفع افغانی کامنت می گذارند در واقع افغانی هستند : )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
اینهایی که میگی انسان هستند ورای مرزها...
ناشناس
United States of America
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
اینکه نباید این همه مهاجر غیرقانونی در مملکت باشه(در بعضی آمار 4 میلیون!!) و نتیجه اش نا امنیه که اولین قربانیانش هم زنان هستند حرف بیراه و نژادپرستانه ای نیست . در ممالک راقیه هم که عمری تو سر ما می کوبیدشون حالا برگزیت و ترامپ و ... پدیده های قابل توجهی هستند !!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
اگه یه ایرانی در آلمان این کار را می کرد امروز همه ما می نوشتیم که اقدام بک شخص نباید دستاویز تخریب یک ملت قرار گیرد ، نژادپرست نباشید به خاطر گناه این فرد یا امثال آن کل ملت افغانستان را تخریب نکنید
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv