bato-adv
کد خبر: ۲۳۸۳۷۴

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۸ تير ۱۳۹۴
فرارو- تیم ملی والیبال ایران در دیداری حساس و سرنوشت ساز برابر لهستان، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۴ نتیجه را واگذار کرد تا شانس صعود خود را به مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی ۲۰۱۵ کاهش دهد.

تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت ۲۱ روز یکشنبه در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم کشورمان با حساب ۳ بر یک برابر قهرمان جهان در سال ۲۰۱۴ نتیجه را واگذار کرد و شانس صعود خود به مرحله نهایی این مسابقات را تا حد زیادی کاهش داد.

در این بازی تیم ایران ست‌ نخست را ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کرد اما پس از آن لهستان بود که به ترتیب ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ برنده شد تا در مجموع ۳ بر یک پیروز شود. با این نتیجه لهستان با ۷ پیروزی و ۲۰ امتیاز پس از آمریکا در رده دوم جدول گروه B باقی ماند تا در آستانه صعود به مرحله نهایی قرار گیرد. عکس های احمد معینی جم عکاس ایرنا، حمیدرضا دستجردی و پوریا پاکیزه عکاسان ایسنا، کیانوش محبیان عکاس ایلنا، محمد اخلاقی عکاس فارس، محمدرضا عباسی عکاس مهر، خشایار جوانمردی و جاوید نیک پور عکاسان تسنیم از حواشی این دیدار را در زیر می بینید.

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان

(تصاویر) حواشی شکست برابر لهستان
bato-adv
واليباليست
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
دوستاني كه ميگن حمايت كنيد از تيم حتي موقع باخت و حذف، حرفشون متين، ولي نكته اينجاست كه ديشب خوب بازي نكرديم و باختيم، نزديك به٤٠ امتياز فقط خطا از جمله سرويس خراب كردن، زدن اسپك تو اوت، خلاف جهت توپ پريدن واسه دريافت، داشتيم كه همه اينا نشون دهنده اينه كه تمركز تيم پايين بود، جاي يك روان شناس در تيم خاليست،كواچ با وجود توانايياش زمانيكه تيم خوب بازي نمي كنه ترس و غم و استرس تو وجودش موج ميزنه و مدام سرزنش مي كنه بازيكنارو، در حاليكه مربي هاي آمريكا و لهستان تا آخرين لحظه برنامه و پلن وثبات دارند و اينو به تيم انتقال مي دهند.
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
در بازي دوم بازيكنان لهستان با جو استاديوم عادت كرده بودن و با شرايط خودشونو تطبيق داده بودندو موقع زدن سرويس نه تنها حواسشون پرت نمي شد بلكه سر و صداهاي مزاحم بيشتر آنها را جري مي كرد و انگيزه مي داد ولي بر عكس سكوت سالن موقع زدن سرويس توسط بازيكنان خودي استرس آنها رو بيشتر مي كرد و باعث ميشد سرويس ها را خراب كنند چون بار رواني آنها را موقع زدن سرويس مضاعف مي كرد. بنابراين آن عاملي (بوق و سروصدا) كه در بازي اول مزيت بود در بازي دوم به ضد خودش تبديل شد. در صحنه هاي ديگر هم مانند بد زدن آبشارها باز همان استرس بچه ها كار دست تيم داد و در كل هيچيك از آنها در حد بازي اول نتونستند كار كنند. ولي در كل تجربه خوبي براي تيم و مربي بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
جالبه تا پارسال مردم نمی دونستن والیبال چیه
حالا همه کارشناس والیبال شدن ... از مربی گرفته تا الی آخر برای همه چی نظر میدن ....
فقط یه موضوع مهم اینکه تماشاچی ها با سر و صداها و ناهنجاری که ایجاد کردن بیشتر باعث برهم زدن تمرکز تیم خودی شدن
در ضمن همه والیبالیستها خوب بازی کردن دستشون درد نکنه
براشون آرزوی موفقیت و سر بلندی دارم...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
هم روز ما نبود و هم زورمون بهشون نرسید... به کواچ عزیز خسته نباشید میگم و بعد هم به بازیکن های غیرتمندمون...
باختیم همین...
مخلص والیبالیست ها
United States
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
با همه وجود به این جوانان غیور و قهرمان افرین میگویم و یادمان باشه با بهترین های جهان بازی میکنند و در بعضی از بازی ها پیروز هم میشوند درود بی پایان و دعای یک ملت پشتوانه راهتان شیر بچه های دلیر
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۴۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
حیف شد مرندی خوب نیست کاش ظریف بود البته کلا همه خسته بودند
ایشالله که میریم بالا
افسوس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
اصلا خوب بازي نكرديم
تا ميرزا جانپور هست تيم همينه . به اندازه 2 ست فقط سرويس خراب كردن و اقاي مربي فقط نگاه مي كرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
عبادی پور خوب نبود که تلاش همه را به باد داد. مشخص نیست چرا این بازیکن باید حتماً در بازی باشد و حتی تعویض هم نشود.
تئو
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
تیم ایران 5 بازی پرفشار از روسیه تا لهستان را برد و بازی آخر فشار زیادی روی بچه بود..
اولا دمشون گرم که تلاششون را کردند...
دوما هم تیم و هم مربی ایران تجربه کافی برای نتیجه گیری تو این شرایط را نداشت...
من واقعا از همه بچه ها تشکر میکنم ... هر چند باختند و روز خوبشون نبود....
ولی این روز برای تیم ایران اونم در مقابل تیمی مثل لهستان با فیزیک قوی و .... قابل پیش بنی بود...
تنها انتقادی که به تیم میشه داشت :
لزوم تقویت بحث روحی روانی و استراتژی بازی نزدیک و گرفتن برد زیرکانه است......
بازم دمشون گرم....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
این هم از طرفداران ما، کافیست چند تا باخت بدهیم که شروع کنند به بد بیراه گفتن!! بابا جان این ورزش است و برد و باخت دارد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
اتفاقا خیلی هم خوبه دریافتاش عالیه مجال بدید جوون تر ها هم خودی نشون بدن
اگر ضریف تو این باخت بود میگفتید دیگه پیر شده باید بره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
این ظریف با اون ظریف فرق داره، نمی زاره ،اون یکی فردو رو جمع می کنه،‌این یکی مانع فرود توپ رو تو زمین ایران هست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
عبادی پور در حد تیم ملی نیست آقای کواچ
به اندازه یک ست امتیاز منفی داشت چه اصراری به عدم تعویضش بود
بيست و سي
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
خود كواچ از عوامل لهستاني ها هستش هيچ اقدامي نكرد و فقط نگاه مي كرد
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
عبادی پور خیلی خراب کرد، خیلی بچه س در حد تیم ملی نیست
امیر غفور چرا بازی نکرد، نمیدونم
عبادی پور نزدیک به 20 امتیاز خراب کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
حرف بی پایه و اساس که مالیات نداره
آمار فدراسیون جهانی در مورد عبادی پور کاملا مخالف ادعای بی پایه اساس شماهاست
نکنه این آمارها رو هم کواچ میسازه؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
عبادی پور دیشب واقعا افتضاح بود هم در سرویس زدن و هم اسپک
علي
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
چقدر زنهاي ما مظلوم هستند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
هر وقت به جای زنها بگیم خانم ها یک پله برای احترام گذاشتنشان جلو میرویم.
ناشناس
Canada
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
تشویق تمشگرن ایرانی‌ بسیار عالی‌ است‌ ولی‌ با استانداردهای ایران.... تشویق اینچنین که در مواردی در استاندارد جهانی‌‌ بی‌ احترامی به تیم‌ مقابل محسوب میشود‌ مانند سر و صدا هنگام سرویس آنها‌ نه تنها نمیتواند موصر باشد‌ بلکه انگیزه مضاعف به تیمهای حرفه میدهد که نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند!... دقت کنیم....این پیروزی به مراتب برای لهستان مهمتر از 3 امتیاز بود....اگر می‌خواهیم جهانی‌ بشویم‌ و جهانی‌ باقی‌ بمانیم راه و استانداردهای همه مردم دنیا را دنبال کنیم حتی در تشویق کردن!...بازی ورزش ای مسابقه سیاسی یا حیثیتی نیست و هیچ چیز را به غیر از لذت تماشا چی‌ ثابت نمیکند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
موثر، نه موصر
سپيدار
Estonia
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
دقيقا.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
کاملا موافقم ، منم هم دیشب موقع تماشای بازی به این موضوع فکر می کردم .
نه شعار و نه شعر و نه ریتم خاصی برای تشویق نداشتیم ، فقط سرو صدا ...
ضمنا ث و ص کنار همه !!
هیدج
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
بنده خدا تماشاگر ایرانی در مقابل تماشاگر کره و ژاپن عددی نیستن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
تصویر بازی آمریکا چی میگه اون وسط!
محمدم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
بچه خسته نباشید
عالی بودید
(لطفا باز پیام ندید این مربی نیست و نمیدونم به مربی باختیم و از این حرفا
بهترین نتایج تاریخ والیبال رو گرفتیم
فقط به قدرت بدنی و بدن سازی طی یک سال گذشته تو باشگاه ها باختیم
بدن بچه ها خالی کرده/ایشالام برای بازی های اسیایی و جام جهانی میاد رو فرم بدنشون)
کواچ عالی کار کرده تا حالا
کواچ مچکریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
آقایی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
در جمع بزرگان جهانیم و این افتخاره !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
یه چیز امیدبخش داشتیم، اون هم پر!
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
درود به همه بچه های والیبالسیت...
خدا قوت زحمتشونو کشیدن...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
نتوانستیم از بهترینهای دنیا در والیبال استفاده کنیم. بنظر شما مقصر کیییییست؟!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
مربی بسیار ضعیف. اصرار به تعویض نکردن بازیکنی مثل عبادی پور. عبادی پور در حد تیم ملی نیست، چند سال دیگر باید کار کند تا تجربه کافی بدست آورد. کواچ در حد و اندازه مربیگری در سطح جهانی و المپیک نیست.
سيد سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
عزيزان ما داريم با قهرمان جهان و قهرمان المپيك و قهرمان ليگ جهاني كه هر كدو مشون سابقه 5 يا 6 بار قهرماني جهان رو دارند و 20 ساله در سطح 1 جهانند بازي مي كنيم و تا الان لهشون كرديم ، حالا با يه باخت اونم سربلند مربي و بازيكن بد ميشه ؟؟؟؟؟ ما 10 سال بايد تو اين سطح باشيم بعد اين حرفا رو بزنيد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
واقعا کم پیدا میشه آدمی که احساسی برخورد نکنه!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
متاسفانه این همه جمعیت به غیر از بوق زدن و سر و صدا کردن نتوانستند تیم ایران رو تشویق درست و حسابی کنن
نه نظمی ! نه اتحادی ! هرکس کار خودش رو می کرد
بازیکنا نیاز به روحیه دادن داشتن در حالی که تماشاچیان بیشتر برای خالی کردن دل خودشان آمده بودن البته تقصیر اصلی متوجه برگزار کنندگان است
اگر تماشاچیا فقط نام بازیکنی رو که امتیاز برا ایران میگرفت رو تکرار می کردن الان ایران سه بر صفر لهستان رو در هم کوبیده بود
موسوی موسوی موسوی
غلامی غلامی غلامی
محمودی محمودی محمودی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ضعیف ترین بازی ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
بعضی ها فکر می کنند با هو کردن و داد و فریاد کردن و آوردن هنرپیشه های تلویزیون و .....میشه ضعف های تکنیکی تیم را پوشاند. از طرف دیگر احساساتی شدن و احساساتی کردن مثل تیغ دو دم است که همیشه به نفع تیم ما و به ضرر تیم حریف نیست. در همه دنیا تماشاچیان با وقار و متانت و احترام به تیم حریف برای تماشا و تشویق تیمشان به ورزشگاه می آیند، نه اینکه شرایط را برای مهمان مثل جهنم کنند.!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
هنرپیشه ها که خودشون اومده بودن اما با بخش دوم کلام کاملا موافقم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
بالا خر که روسیه رو می بریم و اینام به آمریکا میبازن ایشالااااا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
به نظرم هر تیمی قویتر باشه بره بالا بهتره
اگر لهستان قویتره اون بره بالا بهتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
آمریکا صعودش قطعی شده و احتمالا از نفرات ذخیرش استفاده میکنه،در ضمن بازی تو لهستانه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ديشب افتضاح بوديم. به اندازه تمام بازيهايي كه تا الان داشتيم اشتباه كرديم. اصلا تعداد اشتباهات از حد شمارش خارج بود! واقعا عجيبه! نمي دونم چرا اينطوري بد بازي كرديم؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
واقعا باخت تلخی بود ولی در هر حال لهستان بهتر آنالیز وبازی کرد یک نکته تاسف آور هم که در هردو بازی بود استفاده از پرچم غبر استاندار ایران در شروع بازی بود واقعا یعنی تو مجموعه آزادی پرچم درست ایران رو ندارن ؟ خیلی از تماشاگر ها داشتن اون وقت آقایون برگزار کننده از یه پرچم رنگ ورو رفته با نوشته های بافونت غیر استاندارد استفاده کردن واقعا متاسفم
فرشاد
Estonia
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ها ها هوو هووو بار کج به منزل نمی رسه. به زور بوق و شیپور نمی شه همیشه پیروز بود. قیافه ها رو
:)))))))))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
هه هه هه هه ووو...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
تا این جا که جواب داده!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
برای کواچ خیلی ناراحت شدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
برای وطنت ناراحت باش که یک مربی غیر حرفه ای تیم را مربیگری می کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
12:15
غیر حرفه ای هوادارایی مثل تو هستن که با یه باخت همه زحمات رو نادیده می گیرن
غیر حرفه ای صدا و سیمای میلیه که از عهده یه فیلمبرداری ساده بر نمیاد و فقط بلده برای کاهش حس حقارتش به یک کشور بی احترامی کنه
غیر حرفه ای تماشاگرایی هستن که به جای تشویق عادی بوق می زنند و ورزشگاه رو جهنم می کنند
غیر حرفه ای مسئولانی هستن که هر از چند گاهی جای حلال و حرام رو عوض می کنند و از حضور زنان استفاده ابزاری می کنند
کواچ از ایرانیا دلسوزتر و حرفه ای تره و شاید هم مسلمان تر
ناشناس
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
نه 13:43 تو خوبی
حرفه ای
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ایران هیچ غلطی نتوانست بکند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
البته با مربیگری کواچ و بازیکنی به نام عبادی پور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
مودب باش
ناشناس
United Kingdom
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
کاملا درسته
این کشور تو هیچ چیز موفق نمیشه
سيد سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
واقعا اين تربيت و فرهنگ و شعور تو و بقيه افرادي كه اينجوري حرف مي زنن و قضاوت مي كنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
بی ادب غیرتت کجا رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
شما موقع برد هم یه چیز دیگه میگی!
شمال
-
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
این کنایه ای بود به آنان که یه برد ورزشی رو به پای خیلی چیزا از جمله حتی برتری سیاسی ، ورزشی،فرهنگی و....... میذارند. وقتی برای باخت آمریکا همچین تفسیر و تیتری میزنند باید الان هم اینو بشنوند !!!!؟؟؟؟بهتره اون کسانی که حقارتهای خودشون رو با همچین عبارتی میخوان لاپوشانی کنند یه نگاهی به وضعیت کشورها از جمله همین آمریکا در ورزش دنیا و مقایسه اون با کشور خودمون بندازن
شمال
-
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
این کنایه ای بود به آنان که یه برد ورزشی رو به پای خیلی چیزا از جمله حت
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
به شدت ناراحت شدیم حیف شد....................
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
باختیم... حیف شد... تیم حریف غدر بود و ما هم خوب بازی کردیم ولی اون ها بهتر بودند. برای بازی های بعدی و سالهای بعد همچنان تلاش می کنیم که بهتر بشیم.
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
فكر كنم وزارت آموزش و پرورش بايد يه تجديد نظر اساسي رو درس املاء در دوران ابتدايي انجام بده.
عزيزان صاحب نظر هنوز املائ كلمات رو درست نميتونن بنويست اما ماشالله همه استاد نقد و نظر هستن.
اون از آقاي موصر بالا اينم از ايشون كه غدر مي نويسه.
واقعا كه سيستم آموزش كشور تعطيل مي باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
واقعا بد بودن. بخصوص تو سرویس.

تقریبا همه شون سرویس خراب کردن.
بدتر از همه موسوی بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
دست همه درد نكنه
خسته نباشند
ورزش هميشه يه سر برد يه سر باخت
والیبال
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
مابه اشتباهات مربی در رابطه با تعویض نکردن عبادی پور و علیزاده باختیم.........
چرا اقای کواچ قدرت تصمیم گیری ندارد و مترجم او که اهل ارومیه است برای یک تیم تصمیم گیری میکند...مگه نداشتیم بازیکنی مثل غفور ..واوم پسره قائمی....جای ولاسکو خیلی خالی بود...عبادی پور با این کاراش فقط رو اعصاب ملت ایران سرویس میزد...انگار بهش گفته بودن بزن به طاق ورزشگاه...........خدا میدونه..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
هیچ کس به اندازه موسوی توی این مسابقات سرویس خراب نکرده ؛ بازی نبوده که حداقل 10 تا سرویس خراب نکرده باشه
اصلا سرویس زدن بلد نیست
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
همینکه با غیرت و از ته دل بازی می کنید برامون بسه.
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
حیف شد..................دلمون خیلی سوخت.
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
به این معروف هم زیادی پرداختند از خود بدر شده. دوسه بار شانسی بردیم حالا جوگیر شدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
باز شروع شد...
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
حزب باد ! حیف اسمت !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
این قبول دارم. کاپیتان یکم مغرور شده باید به خودش بیاد
مبالو
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
واقعاً هم احسنت به تيم ما و هم باريکلا به تيم لهستان که توی اون فشار به اين زيبايی بازی کردن. الحق که بهترين تيم جهان هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
موسوی بیشتز از اینکه واسه ما امتیاز بیاره واسه اونا امتیاز آورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
موسوی اصلا سرویس بلد نیست هر مسابقه حداقل 10 امتیاز سرویس به تیم حریف میده
حاتمی
United States
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
توی تصویر سوم :
حبیب رو عشق است...
من مرد تنهای شبم .... مهر خموشی بر لبم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
شبیهشه خودش نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
درسی برای شما شد که اینقدر سر و صدا نکنید و
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
با سر و صدا ايجاد كردن و بوق زدن غير استاندارد نمي توان پيروز شد. بايد قبول كردن كه ما ضعيف هستيم. قبول شكست آغازيست براي پيروزي. اما متاسفانه در ايران شكست را قبول نمي كنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
مرحله بعد پر . نتیجه 3بر 2 بازی قبل هم امتیاز داره برا لهستان .لهستان 2تا ست هم که تو یه بازی از امریکا بگیره میره بالا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
درسته نتیجه خوبی حاصل نشد
اما نباید از نظر دور داشت که ما با چه امکانات و شرایطی در تقابل با برترین کشورهای تکنولوژیک و ثروتمند جهان وارد این عرصه شده ایم؟
همینقدر هم که عالی تلاش کرده اند و نتایج درخشان گرفته اند ، کاری کرده اند کارستان

توقع زیادی همیشه دردسر سازه

برای متوقع بودن باید خیلی چیزها داشت... خیلی .. با شعار و خیالبافی نمیشه در دنیای واقعی قدم زد و نتیجه گرفت...

واقعیاتی نظیر کار تیمی بهتر و روحیه بالا و اعتماد به نفس مناسب و کار پایه ای و بسیاری صفات رشد یافته و نتیجه بخش دیگر از ویژگیهای اغلب مردم کشورهای پیشرفته و موفق در عرصه های مختلف هست که کمبودش در کشورهای جهان سومی کاملا مشخصه و این ریشه در ورزش نداره و اساسا یه معضل و نقص فرهنگی و اجتماعیست.
ناشناس
United Kingdom
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
خوشحال شدم ...
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
روزهايي كه قراره ببازيم از همون شروعش مشخصه انگار ه حسي ميگه نه بازكنان همانها هستند و نه تماشاگران به اون خوبي و پرشور تشويق ميكنند!! ديشب هر وقت عقب بوديم و نياز به هياهوي بيشتر تماشاگران داشتيم سكوت حاكم بود و اصلا حمايت خوبي نشد. بازكنان ما هم انگار هيچوقت ريتم مشخصي نداشتند. يبار خوبه خوبند و يبار هم هر چي ميزنن به تور ميخوره و به اوت ميره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
فقط به اندازه ٢٥ امتياز (يه ست) سرويس موسوي و عبادي پور خراب كردن
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
خداییش کواچ مربی خوبی نیست.لحضات سخت اصلا به درد نمیخوره.
عیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
چنین است رسم سرای درشت++گهی پشت به زین گهی زین به پشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
عبادي پور خراب كرد با اين سرويساش
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
البته از نقش شومن ورزشگاه که با فریادهای خودش به اصطلاح می خواست روحیه تیم و بالا ببره و در واقع روحیه تیم رو بهم ریخت نباید قافل شد. در امتیاز 15 تو بلندگو فریاد بزنن بگن آقا بلند شید تشویق کنید و گرنه میبازیم یعنی چی؟!!!! و افاضات دیگه ...
هانيه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
با تمام تلاشهايي كه انجام دادند اما اشتباهات متعدد بعضي از بازيكنان مثل ميلاد عبادي پور باعث شكست شد واقعا فكر كنم اين آقاي عبادي پور به قول يكي از دوستان به اندازه يك ست امتياز از دست هر بار كه توپ به سمت ايشون رفت من و خانواده از قبلش امتياز رو به لهستان داديم
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
البته از نقش شومن ورزشگاه که با فریادهای خودش به اصطلاح می خواست روحیه تیم و بالا ببره و در واقع روحیه تیم رو بهم ریخت نباید قافل شد. در امتیاز 15 تو بلندگو فریاد بزنن بگن آقا بلند شید تشویق کنید و گرنه میبازیم یعنی چی؟!!!! و افاضات دیگه ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
اين معروف خيلي جو گيره. از ريشي كه گذاشته معلومه كه به شدت تو حاشيه ست . ضمناً تقريبا تمام سرويسهاي موسوي به تور ميخورد يا به اوت ميرفت. اين نشون ميده اين بازيكن اصلا با فكر و تمركز بازي نميكنه و فقط به توپ ضربه ميزنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
دیگه کی کجاش ایراد داره؟؟؟ آخه ریششش چه ربطی دارهههه
ناشناس
-
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
خوب باختيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
شما خوب بردید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
خیلی بد بازی کردیم وسریع جو گیر میشیم.حیف این تماشاگران و کواچچچچچچچچچ عزیز!!
سعید مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
علی جان باخت یک روی دیگر از زندگی است بچه ها بهترینیند چون اگر نباشد شیرینی پیروزی بی معنا ست ورزش روح دوستی و مرام پهلوانیست و کارش نزدیکی فرهنگ ملت هاست مربی امریکا میبازد ولی هر گز مسائل سیاسیرا چاشنی نمیکند و در امریکا مردم ایران را بهترین مردم مینامد و یک پیام به مردم امریکا میدهد که بروید از نزدیک کشور ایران را ببنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
البته از نقش شومن ورزشگاه که با فریادهای خودش به اصطلاح می خواست روحیه تیم و بالا ببره و در واقع روحیه تیم رو بهم ریخت نباید قافل شد. در امتیاز 15 تو بلندگو فریاد بزنن بگن آقا بلند شید تشویق کنید و گرنه میبازیم یعنی چی؟!!!! و افاضات دیگه ...
جوانمرد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
با تشکر از سایت فرارو.من واقعا گیج شدم از کارای این بچه ها.این همه زحمت می کشید ولی با کارای بچگانه زحمت خودشون رو به هدر میدن.چه اصراری بود همش سرویس پرشی بزنید؟90 درصدشونم خراب مشید.عبادی پور افتضاح بود افتضاح.این همه سرویس خراب کرد باز پرشی میزد.به خودمون باختیم.حیف شد واقعا حیف شد حسرت مرحله بعدی تو دلمون موند.به بچه ها خسته نباشید میگم ولی دیشب کارهای بچگانتون اعصاب همه رو بهم ریخت.
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
سئوال :
دوتا بازي با امريكا داشتيم دوتا با لهستان . بنظر شما موسوي تو اين چهارتا بازي چهارتا سرويس پرشي درست زد ؟!
عبادي پور ديشب يه تنه 15 تا سرويس را خراب كرد و اعصاب مردم را خطي خطي .
بابا نميتوني يا نميشه چرا اصرار داري برني ؟!نزن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
با این مربی ما هرگز به جای نمی رسیم. این نتایج کار ولاسکو می باشد. سال گذشته هم که از گروه بالا آمدیم به این علت بود که در گروه میزبان قرار گرفتیم. وگرنه در دور مقدماتی حذف می شدیم. این تیم مربی حرفه ای و با تجربه می خواهد، نه مربی خوش شانس و بی تجربه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
بي انصاف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
با دوز کلک پیروزی حاصل نمیشه،قابل توجه خانم های در استادیوم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
آنچه دیده شد معروف همه کاره است اصلا به غفور اجازه بازی ندادند اگر هم چند لحظه بازی کرد به او پاس ندادند یا به او پاس خوب ندادند و بی احترامی کردند
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
وقتی امیر غفور که بهترین بازیکنمونه بیرون بشیه و عبادی پور به جاش تو زمین باشه، نتیجه همینه. این نتیجه بی تدبیری کواچ هست. در ضمن حمزه زرینی هم از بهترین ها در دوران ولاسکو بود اما کواچ بهش فرصت بازی نمیده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
چه استدلالهایی! حمزه زرینی یک سال و نیمه که مصدومه تازه رو اومده، غفور هم تا جایی که میدونم تازه از مصدومیت در اومده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
دوست نسبتا عزیز! توی همه چی اظهار نظر کنین؟ وقتی نمی‌دونی که پست غفور قطر پاسوره و فقط جای شهرام محمودی می‌تونه بازی کنه چرا اعتراض بیخود می‌کنی؟؟
این‌که فوتبال نیست که آخر قانونش آفسایده! والیبال حساب و کتاب داره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
حمزه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
شما از کجا تشخیص دادی غفور بهترین بازیکنه؟
مربی هستی؟
کارشناسی؟
بازیکینی؟
چیکاره ای؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
دو نفر دیشب فاجعه ی تیم بودن که اگر نبودن یعنی تیم ما با دو بازیکن کمتر میرفت توی زمین بهتر بود! 1. عبادی پور 2. مرندی! بقیه تیم هم افتضاح بودن مخصوصا موسوی که اصلا موسوی نبود. دیشب فشار روی بچه های ما به خاطر نداشتن تمرکز (تماشاچی ها زیادی شلوغ میکردن) زیاد شده بود. و باید تبریک گفت به این تیم. ای کاش بازی آخر ما با لهستان می بود تا اونا زورشون رو به آمریکا میزدن ولی خب ما دیگه حذف شدیم و دلیلش هم فقط این باخت نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
سلام سروصداي زيادي تماشگران روي اعصاب همه حتي بچه هاي خودم نيز بي تاثير نيست حالا چي را ثبت كردن بااين همه داد وسروصدا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
سعيد معروف به داعش پيوست!
غلامي و موسوي هم در حال پيوستن هستند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
من صدهزارتومان می دهم به کسی که بگه این علیزاده که بلد نیست یک توپ بگیره چطوری وارد تیم ملی شده . دوم اینکه چطورس ظریف کنار رفته وایشان مثل قورباغه در خلاف جهت توپ شیر جه بره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ظریف مصدوم بود!
یه بازی قدیمی که این آقای ظریف توش بوده و ما باخته رو نگاه کنید آیا آقای ظریف همه توپ ها رو میگرفتن؟
مرندی خیلی بهتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
1. تیم ما خسته تر بودند
2. عبادی پور و موسوی خیلی به حریف امتیاز دادن
3. زیاد با داور صحبت میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
بچه ها دمتون گرم
خسته نباشین
پهلوانانه جنگیدین
به احترام کواچ و تمام شیر مردان والیبال ایران کلاه از سر برداریم و ادای احترام کنیم
و اما عزیزانی که لطف کردن و نظر دادن، یه سوال دارم ازتون
یادتون رفته تا چند سال پیش توی آسیا اگه به هند می خوردیم بیچاره بودیم دیگه وای به حال پین و ژاپن و کره
همین بچه ها ما رو توی دنیا سر بلند کردن
چرا ما ایرانی ها قدر نشناسیم
به جای تشکر از این بچه ها فقط داریم انتقاد میکنیم
یه کم منصف باشیم یه کم



میلاد عبادی پور ، میر سعید معروف ، مرندی عزیز موسوی دوست داشتنی و ....... دم همتون گرم خسته نباشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
واقعاً
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
آقا بعضی ها چه توقعاتی دارن انگار با افغانستان بازی داشتیم داداش گلم با تیم سوم رده بندی و قهرمان جهان بازی کردیم.دم بچه ها گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
مردم ما هیجانی هستند، تا ببریم بازیکن و مربی رو می رسونند به آسمون به محض باخت زیر پا له می کنندشون حتی به حضور تماشاچی هم گیر میدیم، مسلما روزی که باختیم خیلی ها بدهستند ولی دلیل نمیشه که این همه خوبی و پیشرفت رو فراموش کنیم. ما جلوی آمریکا 6 امتیاز گرفتیم و از قهرمان جهان که انصافا تیم بسیار قوی هست این دوره باختیم، به همین سادگی..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
مهمترین دلیل باخت تیم ایران غیرت تیم بود، نه اینکه تیم غیرتی نباشه بلکه غیرت زیادی ناشی از احساسات . همین احساسات و غیرت باعث میشه موقعی که تیم تو وضعیت نزول قرار بگیره افت کنه. ایرانی ها از قدیم نشون دادن تو شرایط سخت وا میدن. فشار تماشاگرا و توپ خراب کردن عبادی و موسوی اونا رو تو وضعیتی قرار داد که بازی متوسطی هم نتونستند انجام بدن. نکاه کنید این دوبازیکن سر هم دو سرویس درست نزدند بقیه هم کم و بیش مثل همینا بودند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
همون جوگیرایی که با هر پیروزی سر و صدا می کنند و مزاحمت ایجاد می کنن حالا با یه شکست همه زحمات رو نادیده می گیرن و مربی و بازیکن و ... مقصر می دونن بابا بازیه دیگه برد و باخت داره
ناشناس
Estonia
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
اینا که اومدن همش به یه بازیکن گیر میدن هیچکدوم والیبالی نیستن! بچه ها عالی بودن و توانشون همینه.اونا قهرمان جهان هستند.باخت بهشون طبیعیه.آقا برو فوتبالتو ببین چیکار داری بازیکنای والیبالمون رو خراب میکنی؟ خجالت بکشید کواچ دیگه باید چه تیمی رو ببره که قانع بشین؟ قهرمان المپیک قهرمان جهان و لیگ جهانی.اوف برشما که لیاقتتون مساوی فوتبال با ترکمنستانه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
با تمام احترامی که برا حتی شیپورچی ورزشگاه دارم بنظر من رد شدن توپ از تور هنگام سرویس لااقل در چنین شرایطی خیلی مهمتر از اینه که شما از ده تا سرویس یکیشو ار تور رد کنی اونم به امید اینکه در برگشت دفاع کنی و توپ نخوابه
ضعف بدنی محرز بود
عبادی پور به نسبت این همه بازی ملی که تو این دو سه سال انجام داده بنظر من پتانسیل و استعدادش بیشتر از این نیست باید دنبال ی جایگزین براش باشن
دوم میرزاجانپور هنوز هیجانش زیاده ولی اگه بازی قبل را بردیم بخش زیادیش بخاطر میرزاجانپور بود عالی کار کرد
موسوی غلامی معروف و تا حدود زیادی قایمی اصلا نقدی بهشون نیست. آدم های بزرگ همیشه بزرگ هستن
درست مثل دایی که فوتبال ایران تا همیشه مدیون بزرگ مردی هاشه
مرندی اول راهه بنظر من برا شروع عالیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
موسوی در این دوره به اندازه 75 امتیاز فقط سرویس خراب کرده
کدام بازی بوده که موسوی 2 تا سرویس خراب نکرده باشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
بچه ها دمتون گرم
خسته نباشین
پهلوانانه جنگیدین
به احترام کواچ و تمام شیر مردان والیبال ایران کلاه از سر برداریم و ادای احترام کنیم
و اما عزیزانی که لطف کردن و نظر دادن، یه سوال دارم ازتون
یادتون رفته تا چند سال پیش توی آسیا اگه به هند می خوردیم بیچاره بودیم دیگه وای به حال پین و ژاپن و کره
همین بچه ها ما رو توی دنیا سر بلند کردن
چرا ما ایرانی ها قدر نشناسیم
به جای تشکر از این بچه ها فقط داریم انتقاد میکنیم
یه کم منصف باشیم یه کم



میلاد عبادی پور ، میر سعید معروف ، مرندی عزیز موسوی دوست داشتنی و ....... دم همتون گرم خسته نباشید
ياسر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
اگه موسوي تو زمين نبود بازي رو مي برديم چون تقريبا همه سرويسها رو خراب كرد با اون سرويسهاي پرشي مسخرش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
دقیقا
در این دوره بازی نبوده که 2 تا سرویس سالم زده باشه واقعا سرویسهای موسوی افتضاحه
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
خسته نباشید به همه بچه های با غیرت والیبال و همه تماشاگران با تعصب تو ورزشگاه...
بیاین فقط هوادار روزهای خوش بچه ها نباشیم و با یک شکست ارزش کار بزرگشون رو نادیده نگیریم.... واقع بین باشیم و انتقاد منطقی و سازنده کنیم... من هم با بعضی از دوستان که نظر دادن موافقم که احساس میشد بچه ها از نظر بدنی کم آوردن بعد از بازی سنگین جمعه شب و همین باعث شد تمرکز نداشته باشن و امتیازهای زیادی به حریف بدیم... بازم برای تیم دوست داشتنیمون آرزوی موفقیت دارم
محمود
United States
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
با نطرات شما رضا جان بسیار موافقم فقط متاسفم که بعضی ها به یک یا چند بازیکن ایراد میگیرند و باخت تیم رو به انان نسبت میدن البته به نطرم هیچ چیز از والیبال نمیدونند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
این وظیفه مربی هست که موقعی یه بازیکن مثل عبادی پور روحیش خرابه تعویضش کنه تا اعصاب بقیه تیم رو هم خورد نکنه،از طرف دیگه دریافت های اول تیم ایران کلا خرابه.من نمیدونم چرا فرهاد قایمی که یه بازیکن جوان و باروحیه اس و هم سرویس خوب میزنه هم دریافتاش خوبه و هم ابشار خوب میزنه باید رو نیمکت باشه......ولی در کل دمشون گرم همگی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
دقیقا فایده ی محمد جواد معنوی نژاد و صنوبر چیه رو نیمکت؟؟؟ یعنی بهتر از اینا نداریم تو ایران؟ آرمین تشکری بهتر از صنوبر نیست؟ به نظر من بچه ها تقصیری ندارن فقط مربی ناشیه و تجربه تیم ملی نداره پارسالم تیم ولاسکو رو گرفته بود
ناشناس
Jordan
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
واقعا به اندازه دو ست سرویس خراب کردیم مربی فقط نگاه میکرد و هیچ تذکر هم نمی داد که مثل آدم سرویس بزنید
چه اصراری است که حتما سرویس پرشی بزنند وقتی بلد نیستند
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
اینقد بی انصاف نباشید...درسته عبادی پور خیلی بد کار کرد اما انصافا بازی قبلی سرویسای خوبی زد. بنظرم جو ورزشگاه واقعا رو اعصاب بود و لهستانی های با تجربه بعداز باخت اول دیگه تسخیر نشدن. کواچ کاملا دستپاچه و بهم ریخته بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
وقتي مربيو غرور ميگيره و ميگه ما همه تيمها را در اين سالن ميبريم نتيجه ميشه همين و بس
مهدیه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
کاشکی ولاسکو بود
غلمرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
البته عبادي پور در بازيهاي قبلي خيلي خوب بازي كرد ولي تو اين بازي خوب نبود و مربي هم نتوانست تيم را جم كند بازي واليبال 50% روحيه است كه تيم ما از دست داده بود سرويسهاي موسوي هم مزيد برعلت براي باختن شده بود ولي قطعا تصميم مربي خيلي ميتونست كار ساز باشه متاسفانه كواچ با اندوخته ولاسكو كار ميكند چيز جديدي نداشته است ما با آن روحيه بالاامريكاه را دوبازي پشت سرهم به خوبي ميبريم اما در مقابل لهستان كم مياريم در صورتيكه تيم امريكا خيلي بهتر از لهستان بازي ميكند ما بيشتر به توان مربي و نداشتن روحيه بازيكنانمان باختيم
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
آقا مشکل عبادی پور بود، خیلی بد بود
نمیدونم چرا تعویض نمیشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
کواچ مربی. بدی و باید مسئولان به فکر مربی حرفه ای باشند. اگه میخواهند والیبال بیشتر از این پیشرفت کنه.
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
گذشته از بازی دیشب کوآچ اصلا در حد تیم ملی نیست!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
والیبال در شکل و شمایل جدیدش فقط ابشار و دفاع و سرویس نیست بلکه فراتر از همه اینها از اصلی تبعیت می کند به نام مدیریت ریسک که بر اساس ان بسته به تناسب میان میان خطر و بازده بازیکن دست به انجام حرکات ریسک امیز می زند
در این مقوله نه مربی ایران و نه بازیکنان ایران تقریبا می شود گفت هیچی نمی دانند
ضمنا برد در مقابل امریکا هم کاملا اتفاقی و شانسی بود اگر امریکایی ها هم گوششان را با چیزی مسدود می کردند می توانستند ایران را ببرند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
کافی کولا همشه تنها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
اون موقع که میبردیم به به و چه چه میکردیم حالا که باختیم باخت رو به یکی نسبت میدیم ورزش مجال خوبیه که اخلاقمون رو خوب کنیم!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین