bato-adv
کد خبر: ۲۳۷۱۹۳

انتقاد تند سعید حدادیان از هاشمی و روحانی

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
حدادیان اظهار داشت: من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است.
 
به گزارش فارس سعید حدادیان در دومین شب مراسم مناجات‌خوانی ماه مبارک رمضان در مهدیه امام حسن مجتبی در سخنان کوتاهی به حماسه باشکوه حضور مردم در تشییع پیکر شهدا اشاره کرد و به انتقاد از برخی اظهارنظرهای سیاسی پرداخت.

حدادیان در ابتدای این مراسم گفت: من دو سه کلمه دیشب صحبت کردم. چون شب جمعه است باز یک عده تازه آمده‌اند می‌خواهم حرف‌هایی بزنم و به مناجات برسم. دلیل اینکه از شب گذشته وارد این بحث شدم این است که می‌خواهم به شهدا ظلم نشود. برخی گفته‌اند که استخوان‌های مردم زیر بار تحریم خورد شده است! باید بگویم استخوان‌های ترکیده مردم همین تابوت‌هایی بود که مردم روی دوش‌شان گذاشتند و با این تجلیل تشییع کردند.

حدادیان تصریح کرد: ولی من چند تا حرف با جناب آقای هاشمی دارم. یکی اینکه: در کربلای چهار فرمانده چه کسی بود؟ خودت بودی! سال 65 شما فرمانده بودی. اگر واقعا دلت برای این مردم می‌سوزد سه چهار تا سوال من را جواب بده! یک: کدام عید به جای کیش پا شدی رفتی جبهه‌ها؟ این همه مردم رفتند سر زدند. چطور این مردم می‌روند به محل شهادت رفقایشان سرمی‌زنند؟ چطور این پدر و مادرها می‌روند به محل شهادت فرزندانشان سر می‌زنند؟ چطور این خواهر و برادرها می‌روند به محل شهادت عزیزان‌شان سر می‌زنند؟ شما می‌روی جت اسکی!؟

وی در ادامه ضمن اشاره به سوابق مواضع آقای هاشمی اظهار داشت: ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود شما دلت برای مردم نمیسوخت!؟ (تکبیر حضار)

حدادیان سپس به ماجرای دستگیری فائزه هاشمی در ایام فتنه پرداخت و گفت: واقعا در جریان فتنه دخترشان را همین جا (سپاه غرب تهران) آوردند. رسما دستگیر شد. رسما علیه نظام داشت تظاهرات می‌کرد. داشت حرف می‌زد و سخنرانی می‌کرد. کلیپ‌هایش هم هست. همان شب به وساطت شما آزادش کردند. چرا نگذاشتید در بازداشت بماند؟ از شخص آقای شاهرودی بنده شنیدم که ما خواهش کردیم بگذارید ما اعمال قانون کنیم. ایشان (آقای هاشمی رفسنجانی) وساطت کردند و ما به احترام ایشان قبول کردیم. اگر قرار باشد روزی مردم با آقای هاشمی حرف بزنند این مردم در سینه‌هایشان خیلی حرف هست.

این مدیحه‌سرا و شاعر آئینی همچنین اظهار داشت: این دیگر خیلی آدم را می‌سوزاند که کسی که در دهه هفتاد این همه آدم را به اسم خصوصی‌سازی آواره و بدبخت کرد و عده‌ای در تعدیل نیروها بیچاره شدند، آن روز دلش برای کارگران کارخانه‌ها نسوخت!؟ روزهای عزا را در خاطراتش بخوانید و ببینید کجا می‌رود؟ خودت بخوان ببین در خاطراتت نوشتی کجا بودی؟ روز تاسوعا را کجا رفتی؟

سعید حدادیان با مخاطب قرار دادن هاشمی رفسنجانی گفت: همین یک سوال من را پاسخ بده که شما (هاشمی رفسنجانی) کدام دفعه یک سر به مناطق جنگی زدی؟ وقتی این همه آدم رفتند شلمچه و دوکوهه و فکه تو که فرمانده جنگ بودی، بلند شدی و رفتی کیش!؟ بعد می‌گویند تشییع جنازه را مصادره کردند. بله بنده هم موافق نیستم که یک نفر با زرنگ‌بازی و رندی برود آن بالا و بنشیند در جایی که جایش نبوده است. آنجا جای نوحه‌خوان‌ها بوده است.

وی در ادامه سخنانش به بیان انتقاداتی از برنامه‌ریزی مسئولین در مراسم تشییع شهدا پرداخت و گفت: مردم وسط این خیابان‌ها بودند. از افسریه بگیرید تا بهارستان. تازه اگر خوب مدیریت شده بود، که خوب مدیریت نشد. ما هم منتقدیم. اگر خوب مدیریت می‌شد بنده به شما می‌گفتم که چه خبر می‌شد. انگار یک عده تصمیم داشتند یک عده را اذیت کنند. و الا بستن خیابان‌ها که کاری ندارد. شورای تامین استان برای همچین تشییع جنازه‌ای باید جلسه بگذارند. من ساعت 2 رفتم گشتی زدم و دیدم اتوبوس‌ها هنوز در میدان بهارستان است، گفتم خدا به این مردم رحم کند. در این دنیای پر تروریسم اگر در یکی از این ماشین‌ها چیزی گذاشته باشند خدا به خیر کند. جایگاه را دیدم که اصلا سیبل بود. ولی مردم خودشان مدیریت کردند.

وی ادامه داد: آقای هاشمی! شما بیایید این تابوت‌ها را روی دوش‌تان بگیرید. شما باید در این تشییع جنازه‌ها شرکت کنید. خانواده محترم و اولاد بزرگوارتان باید در این مراسم شرکت کنند. وظیفه کیست که در مورد شهدا حرف بزند؟ آقای هاشمی که فرمانده بوده در جنگ باید بیاید صحبت بکند یا دیگران؟

حدادیان همچنین اظهار داشت: من برای اولین بار این آقای زیباکلام را دعا بکنم. این بار 50 درصد انصاف بخرج داد و گفت آقای هاشمی پنجاه درصد عوض شده‌اید! پنجاه درصد خیلی است که آن کسی که مرید شماست بگوید خیلی مهم است. من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه 60 و 70 آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است. همین‌ها را اگر از تلویزیون هم نمی‌توانید پخش کنید، یک نسخه به خودش بدهید تا ببیند چقدر تغییر کرده است. متاسفانه نسل جدید آن حرف‌ها را نشنیده است.

حدادیان در ادامه با بیان مثالی از سیره امام در مقابل کشورهای ظالم و مظلوم پرداخت و افزود: به خود امام حسین! به همین شب عزیز قسم! در روزهایی که روسیه اتحادیه جماهیر شوروی بود و قدرت زیادی داشت گفت ما همه این موشک‌هایی که به عراق داده‌ایم به شما (ایران) می‌دهیم. شما فقط کاری به افغانستانی که ما اشغالش کرده‌ایم نداشته باشید. امام گفتند نه، ما در همه جای دنیا حامی مظلومیم. این امام ما بوده است. از امام چیز دیگری می‌خواهی درست بکنی؟ نمی‌شود! امامی که 300 هزار شهید دارد را شما نمی‌توانید عوض کنید.

وی با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی در مورد وضع معیشتی مردم اظهار داشت: آن آقا می‌گوید بعضی‌ها از جیب مردم خبر ندارند! تو دلت واقعا برای مردم سوخته؟ شما کجا می‌نشینی؟ زندگی‌ات چطور است؟ استخر را نفر قبلی خراب کرد شما دوباره ساختید. می‌گویند رئیس جمهور باید گلف بازی کند و به استخر برود. شما بروید شنایتان را بکنید و جت اسکی‌تان را بروید. این حرف‌ها که در مورد جیب مردم می‌زنید از شما خنده‌دار است.

سعید حدادیان در انتهای سخنانش به ماجرای خانه‌نشینی احمدی‌نژاد پرداخت و گفت: اما این را هم بگویم که همین آقای هاشمی یک بار هم از نظام قهر نکرده است. آن آقا 11 روز رفت نشست در خانه! این آقای موسوی که الان در حصر هست یک بار می‌خواست قهر بکند امام یک تشری زد که همه چیز جمع شد.حالا بعضی‌ها دنبال اینند که مهره قبلی را دوباره زنده کنند. این نظام اینقدر ریشه دارد و رشد کرده است که کسانی که 8 سال 8 سال رئیس جمهور بودند دیگر جایی برای آمدن ندارند. یک عده هم دنبال پستشان هستند. فکر نکنید دنبال ساده‌زیستی آن آقا هستند. او نشان داد که چطور در مقابل ولایت می‌ایستد. حواس‌تان باشد کلاه‌تان را نبرند.

هیات رزمندگان غرب تهران و مراسم مناجات‌خوانی و قرائت ادعیه ماه رمضان از شب گذشته در مهدیه امام حسن مجتبی آغاز شده است و به مدت 30 شب ادامه خواهد داشت. این مراسم هر شب از ساعت 23 با سخنرانی آغاز شده و با مداحی سعید حدادیان و دیگر مداحان و مرثیه‌سرایان اهل بیت ادامه خواهد یافت.
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
ایشان نوحه خوان است یا سیاستمدار ! برای چه ایشان بجای انجام کاری که در آن تخصص دارند وارد میتینگ های سیاسی میشوند که در تخصصشان نیست؟
ياس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
اگرحرفش حق نبود اينقدر بهش حمله نمي كرديداوانتقادنموده شماهم جوابش را بدهيدبه مدركش چكار داريد خوب بيسواداست مگرفرقي براي شماها دارد اساتيد دانشگاه هم كه انتقاد مي كنند به آآنها هم گفته مي شود بي سواد
هیشکی پست نزاره
Finland
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
بخدا الان فک میکنه چقد حرفهای مهمی زده که این همه نظر گذاشتید....
همه بگید آآآآآآآآفرین تو راست میگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
آقای حدادیان من و بسیاری از دوستان و اقوام من در مراسم تشیع عزیزان شهید شرکت داشتیم ولی مطلقاً با شما و یارانتان هم عقیده نیستیم . بنابراین حضور مردم در آن مراسم را لطفاً مصادره نفرمایید.
از مردم
Spain
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
حاج آقا دستور صادر فرمایند استخر هم برای رئیس جمهور ممنوع شود ورئیس جمهور هر وقت خواست از استخر استفاده کند بیاید وسط شهر 2000 تومان بدهد برود استخر تا حاج آقا وهم کیشانشان راضی شوند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۵۹
نادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
مناجات خوانی خوبی بود

حالا کی امتحان میگیرن ایشون?
ناشناس
Australia
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
غیر قابل انتشار: ۳۶۸
ناشناس
Australia
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
غیر قابل انتشار: ۳۶۸
ناشناس
Australia
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
در انتظار بررسی: ۱۰۰
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
الان این سخنرانی کوتاه بود یا خطبه نماز جمعه.پس بزرگترین خطای اقای احمدی نژاد یازده روز خانه نشینی بوده است.باشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
جناب سعید اختلاسها و سفر خانوادگی احمدی نژادی ها به آمریکا را که پاک از یاد بردی!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
عالی بود آقای حدادیان- یاده مهدیه امام حسن بخیر وقتی که تهران دانشجو بودم خیلی از اونجا استفاده می بردم واقعا در اون فضای تهران یه نقطه اتکای معنوی خوب بود.
محمد
Finland
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
الان تو شهرستانتون مشکلی ندارین.نقطه اتکای معنوی دارین...!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
آقای هاشمی از قبل از انقلای از ملاکان و ثروتمندان بودند. مثل بقیه تازه به دوران رسیده نبوده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
برای اولین بار کمی بوی انصاف میداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
واقعا در این مملکت کی به کیه؟هرکس از راه میرسد یک دخالتی در امور میکند و همه را گناه کار وخود را مبرا ازهرگناهی می داند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
همین کارها وضعیت کشور ما دقیقاً نشان می دهد که کشور در چه حال و روزی است!!! اگر واقعاً مداح امام حسینی تو را چه به سیاست!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
درود بر هاشمی و روحانی. وقاحت و پررویی هم حدی داره. هفت تیر کش ها شدن کارشناس مسائل سیاسی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
رقاصه های بی بی سی هم شدن تحلیلگر مسایل سیاسی
منظورم شجریان نبودا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
تا میگن هفتیرکش همه میدونن منظور کیه
ولی چون هیچکس نمیدونه رقاصه بی بی سی کیه ! خیالات خودتو بیان میکنی
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
نمک
سارا کورد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
++++++++++هفت تیر کش ها رو خوب اومدی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
تا میگن رقاصه های بی بی سی یاد اصلاحاتی هایی میوفتیم که رفتن لندن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
رقاصه های بی بی سی رو خوب اومدی!
عالی بود...
ايجي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقاي حداديان . اينهمه سوال پرسيدي يه سوالم من ميپرسم ...
حاجي ، چن كلاس سواد داري ؟؟؟؟؟؟
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
آقاي حداديان من هم دو سوال از شما دارم.
اول اينكه شغل واقعي شما چيست؟ منظورم شغلي است كه از آن امرار معاش مي كنيد.
دوم اينكه به نظر شما آقاي هاشمي با آن وزن و وضع جسمي اش ميتواند جت اسكي سوار شود؟
ناشناس
Germany
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
دمت گرم
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
اي ول
ناشناس
United States of America
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
به کاهدون زدی
حداقل فوق لیسانس داره
اگر دانشجوی دکترا نباشه
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقای حدادیان، هر تغییری در رفتار انسان الزاما بد نیست. اما جمود فکری بلاشک منفی است. اینکه فردی تفکراتش 50 درصد عوض شده، صرف این عوض شدن را نکنید رذیلت برای آن فرد. کاری با هاشمی ندارم، اما شما و امثال شما، چرا از تغییر و اصلاح بیزارید؟ چرا هر انعطاف فکری را حمل بر انحطاط و هر تحجری را پایبندی به اصول میدانید؟ مطمئنید ذینفع نیستید در این جمود فکری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
احسنت
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
جای آن است که خون موج زند در دل لعل
زین تغابن که خزف (خر مهره)می شکند بازارش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
همه نظر مردمو می دونن ولی انگار مهم نیست
ناشناس
Malaysia
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقای حدادیان شما برای یک ساعت نوحه خوانی جقدر میگبری که اینقدر سنگ مردم رو میزنی اصلا تو عمرت کار کردی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
شجریان که برای یک ساعت کنسرت اون ور آب چقدر میگریه ؟ از کل سالش 2روز هم ایران نیست حالا شده کاسه داغ تر از آش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بلیط کنسرت شجریان چنده؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بلیط کنسرت شجریان رو مردم با رضایت پرداخت
میکنن
شما برای مراسم اینا بگو هرکی میاد باید پولم خودش بده ببین سرجمع 10 نفر میرن
پول مداحی اینا از جیب همه مردم میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
احسنت به پاسخ ناشناس 23:16.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
استاد شجریان ، در هنرشان استاد به معنای واقعی هستند که قیاس آقای حدادیان و آقای شجریان قیاس مع الفارف است.
سدید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این اقاظاهرابا خودش هم مشکل داره
ناشناس
United States of America
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
من میگم حدادیان رو بذارن رییس جمهور مخالفاش رو هم زندان کنن بلکه راضی بشه !!اعصاب ندارن یه وقت دیدی هفت تیر...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
هقای حدادیان شما سال 65 کجا بودید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
وای به روزی که پرده ها فرو افتد!
این آقا کیست که بخواهد از موضع صاحب حق و مردم آن هم همه مردم حرف بزند؟
باز دست آویزی پیدا کردند که از سوی شهیدان والامقامی که نیستند حرف بزنند و طلبکار باشند.
خانواده شهید هم اگر حرف آنها را زد ولی نعمتند و حرفشان بالای سر همه اما اگر حرف آنها را نزنند کسانی هستند که پا روی خون بچه های خودشان گذاشته اند.
اینها یا نمی فهمند یا خودشان را به نفهمی زده اند.
راستی آقایان خودشان چقدر ساده زیستی دارند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
حرفاش در مورد روحانی درسته ؟
ناشناس
India
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
نادرسته عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خدایا مارو نجات بده.
ناشناس
Finland
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
درود بر هاشمی
زن مظلوم ایرانی دهه 50
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
به اعمال و کارنامه نمره بده نه به حرفها کارنامه هاشمی را مرور کن بعد نظر بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
دمت گرممممممممم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
کفگیرش به ته دیک خورده
اونم ته دیگ سوخته ؟
علی
Saudi Arabia
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خو ای الان چه کاره نظام هست که هر چی دلش میخواد میگه
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این آقا وقتی به مریدش(احمدی نژاد) رحم نمیکنه و هر حرف بی ربط و نامربوطی رو میزنه، نباید انتظار داشت با کسایی که میخوان کاریه و کوزش رو جمع کنن، بهتر از این صحبت کنه.
همه تون بی تربیتین!
منو یاد مناظره رسایی و زیباکلام انداخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
یه مداح و نسخه پیچیدن برای تمام مملکت؟ یعنی هیچ جای دنیا همچین وضعیتی رو نداریم بخدا
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
وای به روزی که متخصصین و اساتید دانشگاه صحبت نکنند/. چند کلاس درس خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. کاش یاد بگیریم در تخصص خودمون صحبت کنیم..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
با شجریان بودی دیگه؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
همین کم مونده بود تو از امام خاطره بگی !!!! معلوم نیست جوونیات زمان جنگ کجا بودی و چیکار کردی حالا تقی به توقی خورده میری بالا منبر سخنرانی میکنی!!!
من نمیدونم این مملکت قوه قضاییه و اطلاعاتش برای یه آدمای عادی بگیر داره فقط ؟ اینا هر چی خواستن میتونن بگن ؟!؟!
جمع کنید دیگه اینا رو از جامعه !!!
111111111111111111
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
برادر ارجمند جناب آقای سعید حدادیان.شما که مدعی دفاع از مظلوم هستید و من هم قبول دارم لطفا به چند تا سوال جواب بدید.
1-آیا در دوره آقای دکتر احمدی نژاد تا قبل از خانه نشینی ایشون شما اعتراض کردین؟ آقای دکتر ساده زیست بودن اما سیاستهای اقتصادی ایشون خوب بود؟ اختلاسها چی؟ برادر عزیز ما به رفتارهای دوگانه شما معترضیم.
2-آیا این دولت نکات مثبت نداره که شما به ساخت دوباره استخر گیر دادین؟
3-برادر حدادیان بله آقای دکتر حرف دل ما رو زدن ،شما از جیب ما خبر دارید؟
4-برادر حدادیان، آیا واقعا میشه در دانشگاهها حرف زد بدون لکنت زبان؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اینهم سیاست ما
ناشناس
United States of America
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
عجب مملکتی شده مداح جماعت همخودشون همه چیز دون میدونن یاد ضرب المثل اسبهای شاه رو که نعل میکنن کک هاهم پاشونو بلند میکنن افتادم
احمد یاداور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
جناب مداح خودت اون زمان کجا بودی که همین افشاگری را در وقتش بکنی ؟ خدا وکیلی ویزه خواری شامل خودت نشده ؟ و.....رطب خورده کی منع رطب کند . بذار ماهم بدرد خودمون بسوزیم وبسازیم . که میگن : هرکس بطریقی دلما میشکند / بیگانه جدا دوست جدا میشکند / بیگانه اگر میشکند حرفی نیست / از دوست بپرس که چرا میشکند
ناشناس
Finland
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فرارو! ایشون شاعر آیینی هم شدند؟
حمید رامه گرمسار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یه مداح چوب بدست بد دهن برای عالی ترین شخص مملکت و انقلاب
تعیین تکلیف می کنه؟
محمد
United Arab Emirates
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
عالی ترین شخص مملکت و انقلاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی؟ هاشمی؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خیلی باحالی فری این که بیشتر انتقاد از احمدی نژاد بود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
شما در حدی نیستید که در مورد هاشمی صحبت کنید...!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
تو بیا صحبت کن
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
شما اگر مرد بودي براي نوحه خوندن پول نميگرفتي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
و بازهم تریبون به دست ها...
چه لحن با ادبی به خرج داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بابا ولمون کنید این ماه رمضونی !!!
هیچ کدومتون دلتون نسوخته
شما چی خودت برای مردم چی کار کردی دیگه اون دنیا تو گفتی تو کردی ما خوبیم شما بدید نداره!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آن آقا که می فرمائید، رئیس جمهور این کشور است...
البته اگه شماها به رای مردم احترام بگذارید...!
نانوا
United States of America
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
کاری ندارم که خود این آقای حدادیان کجای کار هستند و از این صحبتها به کجای کار میخواهند برسند. اما صحبتهایشان درست است و هاشمی که الان تجسم فرشته نجات مردم شده است همان کسی است که در اوایل دهه هفتاد که جوانان امروزی تازه به دنیا آمده بودند تورم پنجاه درصدی به ما هدیه داد و بیشتر ما را به خاک سیاه نشاند و همان کسی است که همین پیروان اصلاح طلب امروزی اش در انتخابات مجلس ششم او را سکه یک پول کردند و عالی جناب سرخ پوش بود و هزاران مورد دیگر که میتوانید در مستندات بخواهید. و ما دوست داریم که فراموش کنیم و خیال ببافیم و عشق بازی واهی کنیم.
ناشناس
Germany
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
حداديان قاري است يا سخنگوى ملت يا چند تا ايت الله؟ چرا حتي نظر ملت را چاپ نمي كنيد! شما روزي يك بار نظر ملت را هم در باره رفسنجاني، خاتمي، احمدي نژاد، .... بپرسيد و چاپ كنيد. وقتي يك قاري اينجوري ازاد نظرش را مي گويد چرا اجازه يك راهپيمايي طرفداران روحاني را نمي دهيد؟ از چي مي ترسيد؟ از اينكه ملت روزي يقه قاري را بگيرد بگويد اين خانه از كجا امده؟ اين اتومبيل از كجا امده؟ ايا با اين درامد ماليات ها را به دولت داده؟
اجازه يك راهپيمايي بدهيد لطفا ؟ شما كه مطمئن هستيد از طرف خدا هستيد ايا خدا از شيطان مي ترسد كه ملت ايران هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
طرفدارای روحانی؟
!!!!!!!!!!!!!
قربونت بزارید 2 تا اتوبوس سالم بمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
30 اردیبهشت بود که سرتیپ باقر‌زاده گفت: پیکرهای ۱۷۵ تن از شهدایی که وارد کشور شدند متعلق به غواصان عملیات کربلای 4 است که برخی از پیکرهای مطهر این شهدا کشف شد که هیچ جراحتی نداشت و متوجه شدیم که آن‌ها زنده به گور شدند.
عبارت واضح بود. برخی از شهدا.... ولی خب سریع این کلمه * برخی* گم شد و تبدیل شده به 175 ...!! بعد یک نمایشگاه برگزار شد و فقط یک شهید بدون آنکه بگویند خانواده اش چه زجری میکشد رفت داخل ویترین ، کلی عکس از همان یک شهید کاملا تزئین شده گرفتند و بعد کلی کارهای گرافیکی دادند بیرون و حسابی تبلیغات.
همان اول کاملا مشخص بود که یک برنامه تبیلیغاتی برای بهره بردای از شهدا چیده شده.در یک هفته اخیر مرتب گفته شد این شهدا پیامی آورده اند. خب تا اینجا حرفی نیست ولی پیام چه بود ؟؟ در رسانه ها مستقیم و غیر مستقیم مشخص شد پیام آورده شده شهدا چیست !! امروز هم شعارها و بنر و بروشوری که پخش شد معلوم شد پیام شهدا این است که نباید ملت ایران در مذاکرات هسته ای با آمریکا کنار بیاید و تن به سازش دهد !! من کاری ندارم که چگونه برخی از روی استخوان های شهدا فهمیده اند نظر امروز آنان درباره مذاکرات هسته ای چیست !!
اما خب من میگویم حرف آقایان درست !! سوال اصلی من چیز دیگری است !!
چرا شهدا فقط درباره مذاکرات هسته ای پیام آورده اند ؟؟ مثلا هیچ کدام از این 175 شهید درباره احمدی نژاد که امروز بالای جایگاه بود و عین .... دست تکان میداد نظری ندارند ؟؟ برای او پیامی نیاورده اند که چرا 2 معاون و دها مقام دولتش در زندان هستند و صدها پرونده فساد بزرگ و کوچک از او رو شده؟؟ چرا شهدا درباره گم شدن 100 میلیارد دلار پول در زمان واگذاری های اصل 44 نظری ندارند؟؟ چرا شهدا امروز از مسئولان سوال نکردند که چرا آمار زنان معتاد نسبت به 5 سال پیش 2 برابر شده؟ این شهدا خبر دارند که در تهرانی که درآن تشییع شدند چند هزار زن خیابانی هست؟؟
تعجب میکنم که شهدا درباره ریز مذاکرات هسته ای در ژنو و اتفاقات سوریه نظر دارند اما درباره وقایع مجلس ایران حرفی ندارند!! مثلا ندیدم که هیچ شهیدی پیام بیاورد که آقای نماینده چرا برای پس گرفتن امضاء در استیضاح 5 میلیون پول گرفتی؟؟ راستی شهدا درباره آمار بیکاری ، تورم ، فقر ، تعداد زندانیان ، تعداد پروندهای قوه قضاییه ، فرار مغزها پیامی ندارند؟؟ کاش روی تابوت آنها روزنامه هفته قبل را میزدند که نوشته بود معاون رئیس جمهور 20 هزار میلیارد تومان پول از کشور به مقصد کشورهای عربی خارج کرده !! همان کشورهای عربی که پول دادند صدام تا شما را زنده به گور کند ... کاش روزنامه میخواندید بلکه پیامی در این موارد هم میدادید....
و البته فراموش نشود... پابوس همه شهداییم و تا ابد مدیون......
ناشناس
Saudi Arabia
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
عالی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
صحبتات بسیار دلنشین منطقی بود ولی افسوس که در این کشور منطق درخت خشکیده است....فرارو به هیچکس توهین نکردم چاپ کن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
زنده باشی
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این آقا نوحه خون است یا نیش زن هاشمی؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
واقعا حدادیان راست میگه سال 76 همین آقای رفسنجانی به اسم خصوصی سازی خیلی هارو بدبخت کرد یکی بابای من بود با15 سال سابقه کار در وزارت کشاورزی در وزیری آقای عیسی کلانتری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خودش متهم میکنه ،حکم میده، حکمو اجرا میکنه، این مداحان البته تشتشون خیلی وقته از بوم افتاده بهتره من چیزی نگم
زهرا
Finland
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این آقا مشکل روانی دارد همیشه می خواهد با این حرفها خودش را نشان دهد حال آنکه مردم آنقدر دغدغه دارند که وقتی برای این آدما نمی زارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
من کار به خوب یا بد بودن عمل هاشمی ندارم
ولی هاشمی تبدیل به یک آدم عوام فریب شده
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقای حدادیان من نه طرف شما را میگیرم نه طرف آقای رفسنجانی را که خیلی هم دل پری از ایشان دارم ولی الله وکیلی امشب چقدر حق مداحی میگیری که خانواده تو با آن زندگی کنند آیا در آمد بقیه مردم هم به اندازه توست دفاع تو از مردم مثل دفاع همان آقاست چون الان شما وضع زندگیت خوب شده و تریبون هم داری این حرف رو میزنی...
تقی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این که گفتی سربداران را خوشتر آید زسرداران
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این خیلی خوبه که شما به راحتی انتقاد می کنید ولی ای کاش طرف مقابل هم بتواند از فردی که شما خیلی طرفدارش هستی انتقاد بکنه.
حفظکم الله
ناشناس
Uzbekistan
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقاي حدايان، اظهارات شما سوء استفاده از آن مكان و تربيون بود
شما چه كار ه ايد كه به نيات از ديگران حرف مي زنيد
جوري صحبت مي كنيد كه انگاري ارثيه شهيدان به نام شما ثبت شده
در سال هاي تحريم متاسفاته شاهد شكاف عميق طبقاتي ، اقتصادي و بروز ناهنجارهاي اجتماعي هستيم و شما كه دلتان براي كشور مي سوزد؟؟؟؟؟؟ چرا در اين موضوع حرفي نمي زنيد.
در دور ه دولت دست پاك بيشترين تخلفات مالي رخ داده ؟ شما نمي دانيد؟
متاسفم كه به افرادي مانند شما فضا مي دهند و حرفهاي نامربوط مي زنند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
باسلام جناب حدادیان شما زندگی نامه خودتان را چاپ کنید ببین اصلا شما کی هستین که ذرباره امام و یکی از ستونهای انقلاب اینگونه صحبت می کنید تا جای که من میدونم شما یه نوحه خون بیشتر نیستن البته اگه جای دیگی سمتی نداشته باشین .یا علی
ناشناس
United States of America
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اقاي شما فقط يك مداح هستي ونبايد با دولت منتخب مردم ينطرف بزني راستي جماعتيمانند شما از كجا حمايت مي شويد كه هر كاري در اين مملكت له دلتان بخواد انجام ميدين
ناشناس
Finland
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
پیشنهاد میشود تا به این هیئت مجوز فعالیت حزبی داده شود .
ناشناس
United States of America
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اقاي شما فقط يك مداح هستي ونبايد با دولت منتخب مردم ينطرف بزني راستي جماعتيمانند شما از كجا حمايت مي شويد كه هر كاري در اين مملكت له دلتان بخواد انجام ميدين
کسری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اولا منزل خود این آقا کجاست؟ سران مملکت کجا باید زندگی کنن که بشه امنیتشون رو تامین کرد؟ و دوما چقدر این حرفها من رو یاد مناظره یک سالی انداخت... افسوس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
یعنی سران مملکت بالای شهر زندگی کنند تا امنیتشون تامین بشه
چرا امنیت پایین شهر رو تامین نمی کنند که مسئولین هم با خیال آسودیه بیان پیش ما
ما جزام نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خدایا ما رو از شر اینا حفظ کن
من نمیدئنم یک مداح کجای معادلات سیاسی و توسعه اقتصادی جا داره؟؟؟
مهران
United Arab Emirates
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
برو بابا پی روضه خونیت .....خوشت اومده از خودت .
حسین
United States of America
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ببخشید مگه ایشان تئوریسین هستن که اینقد راحت همه رو به باد انتقاد میگیرن. یه نگاه به رفتار خودشون و همکاراشون هم بندازن بد نیست. خدا نکنه یکی رو جو بگیره...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فکو کنم ایشان رئیس جمهور بعدی است چون خیلی شبیه احمدی نژاد حرف می زند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بعد میگن آزادی نیست هر نوحه خونی که از راه می رسه برای مسئولین مملکت خط و نشون میکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقای حددادیان پس فردا بخودش اجازه می دهد به رهبری نظام هم انتقاد کند. وقتی کسی که حدش را نمی داند بال و پر می دهید باید منتظر عوقب بعدی آن باشید.
علی کرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
قسمت آخر در رابطه با خانه نشینی جالب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بیچاره من!.... یه آدم معمولی با هزار حرف تکراری بی خریدار مثل حدادیان حرف می زنه، فرارو فورا منتشر می کنه ..... ولی منو و امثال من که هزار حرف نگفته داریم و امثال حدادیان ها از شنیدنش وحشت دارن یه رسانه برای بیان نظراتمون نداریم ......
Parsa
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقا من متحول شدم با اين سخنان، به اين نتيجه رسيديم اين حداديان و دار و دستش فقط به فكر مردم هستند و بقيه همه به فكر خودشونند،
ناشناس
Germany
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
چقدر بد بخت شدیم که تحلیل گر سیاسیما شده سعید حدادیان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
و همینطور شچریان و باران کوثری فردوسی پور و معتمد آریا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
سعید جان ان چند نفری که زیر منبرت می ایند را از دست نده ! چون شما ها از افراد غارتگری حمایت کردید که جیب ملت را خالی کردند و امروز طلب کار شدید این سخنان سخیف و بدتر از ان را در خرداد92 با حمایت زر و زور و تزویر هم گفته اید ولی چه سود که حداکثر 8% رای برای خودتان دست و پا کردید ! بیش از این منبر و مداحی امام حسین (ع) را مورد سو استفاده گروهی قرارندهید چون اثر معکوس دارد و جوانان بیشتری را دین گریز می کند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
به خودشون راحت اجازه میدن به یار امام و رهبری و رییس جمهور اهانت کنند ولی خودشون چند درصد طرفدار دارند بین مردم؟؟؟؟؟ انتخابات 92 خیلی چیزهارو به این جماعت شعبان بی مخ اثبات کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اخه یک مداح چطور به خودش اجازه میده راجعه به رییس جمهور محترم با پرویی صحبت بکنه ؟
يك بسيجي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اين هييت به مدت سي شب با سخنراني حاج سعيد حداديان همراه با كمي مداحي ادامه خواهد يافت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
افطاری و شام چی میدن؟
معیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فرارو جان تیترت ناقص بود
ایشون درمورد همه حرف زده شما هاشمی رو فقط نوشتی
ناشناس
Australia
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
روضه خون و تحلیل گر مسایل سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی. عجب کشوری شده این ایران مظلومِ ما
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ما از انتقاد وانتقادات اقای حدادیان استقبال می کنیم ولی قبل از خانه نشینی یازده روزه ان اقا هر کسی در مخالفتش صحبت می کرد توسط همین اقایان به بی بصیرتی و ضد ولایت فقیه متهم می شد
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اگه بگم تو دیگه کی هستی !!!
بازم حق مطلبو ادا نکردم !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خدايا !

چه راهي بهتر از اين وجود دارد كه مردم را از دين دور كنند !!؟
كسي كه اصطلاحا مداح است و قرار است مردم را به تو نزديك كند ، اينگونه با حرف هاي نا مربوط مردم را از دين دور مي كند .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
چرا آقای روحانی استخر ریاست جمهوری رو دوباره ساخته؟
رییس جمهور اسلام در لباس مقدس روحانیت روا نیست گلف بازی کند یا از امکاناتی مثل استخر خصوصی استفاده کند.
ناشناس
United States of America
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
مثبت اشتباهی
حمید
Finland
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
من از تو نوحه خوان بی ادب هتاک یک سوال ساده دارم:

اگر هاشمی این قدر خائن و مزور است، چرا همچنان منصوب رهبری است و مصالح نظام را جاری می کند؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این ها همه چیز را سیاسی کرده اند و و با این حرف ها فقط جوان ها را از هیات های مذهبی دور می کنند ...فقط جناب حدادیان شما و امثال شما ها وضعتان خوبه و ثانیه ای مداحی می کنید و پول می گیرید پس از جیب مردم حرف نزنید ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اقای حدادیان شما 10 سال پیش با هزینه کردن از دین و امام زمان (ع) یک فرد مشکل دار رو به عنوان مدیر و توانا به مردم معرفی کردید و 8 سال هرچه که نباید میکرد کرد با پشتوانه شما ها و مملکت بدبخت کرد ، با درایت شما .یک معذرت خواهی خشک و خالی هم نمکنید از مردم .حال دوباره در مسایلی که هیچ سواد و تخصصی نداری داری دخالت میکنی و از تریبونی که در اختیار داری سواستفاده میکنی .این یعنی تقوا ؟ یا چی؟ برو توبه کن برادر من خیلی کار های مصیبت بار کشور با تایید شما مداح ها شده است .واقعا روز حساب و کتابی هست ، شک نکن برادر نااگاه من .
معین
United States of America
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این مناجاتتونه؟!!آثار روزه بسی هویداس..چ تقوا و زهدی..به همین راحتی تهمت میزنی آقای مدیحه سرا؟؟!!
این ادبیات شما؛ادبیات همون کسی ست که 11 روز خانه نشینی کرد.
ای کاش هر کس به وظیفه خودش عمل می کرد؛شما مداحی ؛مداحیتو بکن؛سیاست و تاریخ را بسپار به اهلش
ناشناس
Slovenia
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بیانات شیوایی بود.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
واقعا اگه توی این مملکت شایسته سالاری بود و به تخصص افراد توجه می شد، امثال این آقا حداکثر داشتند توی کارهای خدماتی فعالیت می کردند نه اینکه افراد رو باز خواست کنند.
قدرتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ببین کارمون به کجا رسیده یک مداح بی سوادشده نظریه پرداز//
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بله نظریه پردازاای شما شجریانه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ببینم اینقدر که این آقای حدادیان "آزادی بیان" دارند آیا منتقدان ایشان هم دارند؟ گر حکم شود که مست گیرند در شهر هرآنچه هست گیرند ! من نمیگویم در دوران هاشمی فساد نبوده البته که بوده اما در مقابل فساد عظیمی که در دوران احمی نژاد بوده چه نسبتی داشته ؟ اگر همین هاشمی و شجاعت وی نبود نبود جنگ تا ورشکستگی کشور ادامه پیدا میکرد. ضمنا محدود کردن انتقادات مربوط به احمدی نژاد به آن 10 روز گوشه نشینی و ندیدن فساد ها و غارت ها و حرف های بی پایه و از جیب مردم یاوه گویی کردن در مجامع بین المللی ، ظلم به این مردم و شهدا و تحریف مسلم تاریخ است . جناب حدادیان مردم ما احمق نیستند که هر حرفی را باور کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ببخشید اشتباهی منفی خورد
هزاردستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
یادمون باشه همین آقا تو دوران 8 ساله جهالت چقدر زیر علم اون ساده زیست مردمی نژاد سینه زد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این روضه حتما که قبول خدا خواهد شد!!!!!. التماس دعا
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
... اگه تحریم ها 20 درصد کشور ما رو اذیت میکنه و مردم رو گرفتارتر میکنه !!! دزدان داخلی بیت المال ، و آقازاده ها از همه جناح ها و گروها 80 درصد ضربه می زنند ... اگه ما تحریم هستیم ، چرا باید فقط فشارش به مردم بیاد ؛ چرا مسئولان ما مثل مردم زندگی نمی کنند ...
شما یه حساب سر انگشتی بکنید ، ... اگه دولت بیاد از حقوق میلیونی وزراء و مدیرکل ها ، و رؤسای ادارات و هزینه همایش های آبکی کم کنه ... میتونه همون پوله برداره یه کارخونه تأسیس کنه و چند صد نفر هم میرن سر کار ... !!!! اما این دولتمردان فعلی و قبلی و قبلی تر و قبلی تر ؛ به فکر جیب خودشون هستند ، و هر جا هم کم میارن ؛ میگن تحریم هستیم ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
متاسفانه هر تازه به دوران رسيده اي حق اظهار نظر در سياست را دارد...

يك مداح چه از سياست سر در مياورد؟؟؟؟
هیات علمی دانشگاه
Finland
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
با سلام لطفا پیام تاسف زیر را درج بفرمائید :
واقعا به حال دین و دیانت خود باید تاسف بخوریم که اینگونه از مناسبت های مذهبی سوء استفاده سیاسی می شود و به جای نشرحقایق دین، اتهام پراکنی می شود
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خداییش بعضی حرفاش درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خوب گفته
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ول کنید آقااااااااا
کی میخاهید یه این افکار گرد گرفتتون واکس بزنید........
بزارین تحریم ها را بردارند یه خرده مثل مردم بقیه کشورها طعم زندگی کردن را بچشیمممممم..........
ناشناس
Finland
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
همه چیز تو مملکت سرو ته شده هیچی سر جای خودش نیست
مداح و انتقاد به سیاست!
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
حالا خودت مدينه فاضله اي ؟!!! دست شما هم براي مردم رو شده است .
احمد
Germany
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آخه یکی به این آدم بگه حد خودتو بدون آخه، مگه یه روضه خون بیشتری تو؟ چه جوری به خودت اجازه میدی راجب همه صحبت کنی از احمدی نژاد تا هاشمی از روحانی تا خاتمی... وقتی قدرت دست اینجور آدمهای NO BODY هست دیگه چه توقعی میشه داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
تا نهضت زنده است هاشمی زنده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
چراتيترتون هاشمي وروحاني است ظاهرا بايد هاشمي واحمدي نژاد باشد ،لطفا أخر صحبتهاي أقاي مداح (ظاهرابايدفقط مداح اهل بيت باشد) وموضوعات ديگر رابه اهلش واگذار كند ، بخوانيد ميگويد بااينحال هاشمي يك بار هم قهرنكرد،احمدي نژاد باان قهرمقابل رهبري ايستاد .
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
چقدر خوب همدلی و همزبانی با دولت رو اجرا کرده!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این آقا چکاره هستند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
دمش گرم خداییی

خدایش هم چپ رو زده هم راست رو
امیر موسوی
Germany
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
من نمی دونم یه نفر مداح چطور میتونه دوره قبلی به نفر دوم مملکت که به قول خودشون 30 میلیون رای داشت توهین کنه الانم به ریس جمهوری که 20 میلیون رای داره بازم توهین کنه هیچ کسی ام نتونه ایرادی بگیره . یعنی داری به کل شعور مردم توهین میکنی در حالیکه هر کس باید سر جاش باشه. سری بعد کاندید شو اگر دیدت بازه و خیلی کارت درسته مملکتو بگردون
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فرارو جان ,اين آقا معلوم الحال است و از شكست ٢٤خرداد هنوز عصباني است ، چرا ميخواي مثل خبرگزاري فارس اين اقا رو الكي گنده كني ، آخه در قد و قواره ايي نيست كه بخواد در باره هاشمي حرف بزنه،از وقتي كه احمدي نژاد رفته اينام دارن به فراموشي سپرده ميشن ولي شما الكي يه خبر از اينها ميزاري .
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
دم حاج سعید گرم حرف حق برای بعضی ها تلخ است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بوی انتخابات و قدرت و مقام می آد!!!!
نیما
Finland
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
شما کارت مداحیه همون کارو بهتر نیست درست انجام بدی؟؟ اونم که اینقد تحریف کردید هر واقعه ای رو مردم اصلا نمیدونن چی رو باور کنن؟ متاسفم که اگه این حرفا رو یه سیاستمدار اصلاح طلب میزد جوری باش برخورد میکردن که تشریف ببره اوین بعد هر فردی با هر سطح سوادی تو هر مساله ای خودشو صاحب نظر میدونه
سید حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این حدادیان دیگه کیه.
دوباره اراجیف و بی ادبی و بی حرمتی
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
حالا این بابا برای ما شده صاحب نظرکه فرارو حرفاشو میذاره تو سایتش؟؟؟!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
حق با حدادیان است
صحرا
United States of America
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
همه رو با خاک یکسان کرد ؛
تو این کشور هنوز معلوم نیست کدوم گروه نماینده مردم هستند، هر کسی میاد از زبون مردم حرف میزنه
یاس
Finland
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
از تو دروغگوتر خودتی!! داری روزه میگیری مرد این همه دروغ واسه دست و سوته؟ آقای هاشمی اگه میخواست دخالت کنه تو قضیه مهدی دخالت میکرد! شما مردی بیا جواب بده که چرا وضع مردم بعد هشت سال دفاع کورکورانه شما از حاج محمود احمدی نژاد اینه! به خدا من جای شما بودم روم نمیشد حرف بزنم! راستی حاج آقا, نرخ این روزای مداحی هم از شبی 10 میلیون رفته بالاتر یا نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اتفاقا همه مردم خواهان بخش سخنرانیهای اوایل انقلاب هستند. این روزها نه تنها افرادی که ایشان اشاره کرد بلکه صدا وسیما هم سخنان ان روزها را فراموش کرده. گویا بخش این حرفها به نفع کسی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقاجون من به سهم خودم بعنوان مردم میگویم دهنم سرویس شده وضعیت اقتصادی بهیچ عنوان خوب نیست حالا شماها که تریبون دارید راحت از زبان مردم حرف میزنید ولی منکه میخواهم یک کامنت بزارم جرات نمیکنم انقدر راحت از طرف مردم حرف بزنم میگویم به سهم خودم در ضمن شما هم پولت بگیر مداحی تو کن مردم ایران سال 92 انتخابشون کردن
ناشناس
Finland
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقای حدادیان شما اگر آقای جلیلی هم رئیس جمهور میشدند بعد 8 سال میگفتین این جوریه اونجوریه. شما خودت رو اصلاح کنید به بقیه کاری نداشته باشید هر کس رو تو قبر خودش میزارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
مشکل آقایاهاشمی این است که هیچوقت نخواست با شهدا و نام و یاد و خاطره آنها کاسبی کند.همین چند خاطره ای از امام هم که دارد هر وقت بیان می شود آقایان کلی هوار می کشند که دروغ است و ..حال آنکه می دانند صحیح است اما جرات شکستن حرمت امام را ندارند.
هاشمی مخزن اسرار جنگ است اما اگر بخواهد حرف بزند همه چیز را باید با هم بگوید و آنجاست که آبروی خیلی از این آقایانی که شهدارا ما یملک ابدی خود و جناجشان می دانند و عمری است که دارند با آن ارتزاق می کنند برای همیشه خواهد رفت.
به روحانی معترضتد که چرا در تشییع جنازه شهداحاضر نشد! بیاید که آنجا در برابر شهدا به او بی احترامی کنید و حرمت اش را بشکنید؟ شما که حرمت هیچکس حتی شهدا را هم نگه نمی دارید و باید دیگران جرمت نگه دارند و حضور پیدا نکنند تا بی آبرویی شما با عث شکستن حرمت شهدای عزیز نشود.
من خودم بدم نمی آید هاشمی لب باز کند و حرف بزند اما دوست دارم وقتی لب باز کرد همه چیز را با هم بگوید و چیزی را از قلم نیندازد و مراعات کسی را هم نکند که البته اگر اینگونه بود نظامی هم با قی نمانده بود و این وجه تمایز هاشمی با شماست و اینکه برای پاسخ به اتهامات و اراجیف عدا ای خاص مانند کاندیدای محبوب و مورد تایید و حمایتتتان م ا ن مصالح نظام را زیر پا نخواهد گذاشت وگرنه آن روز خیلی ها باید دنبال سوراخ موش بگردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
موافقم
شهروند
Finland
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
و اینگونه است که مداحان هم کارشناس و تحلیلگر می شوند..معلم و استاد درگیر بیمه طلایی و معوقه و هزینه های روزمره و اولیه زندگی هستند و تریبون به دست مداحی افتاده که بزرگترین هنرش گریاندن مردم است.
lمهدی
United Arab Emirates
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
جناب آقای حدادیان شما که اینقدر نگران جت اسکی رفتن آقای هاشمی در جزیره کیش هستی تا به حال شده نگران آن دخترک کار طفل معصوم باشی که همین دیروز در زیر یکی از پلهای تهران 4 تا کراکی نوبت به نوبت به او تجاوز کرده اند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
طفلی شما آقای حدادیان شما خیلی از جیب مردم خبر داری؟ شما مداحان محترم کلا مجانی مداحی میکنید، راستی اموراتتون فقط از مداحی میگدره؟ پس زندگیتون خیلی سخته دلم براتون مبسوزه که کار دیگه غیز مداحی میکنید، واقعا دوره محمود پاکدست امتیازی حمایتی چیزی خبری نبود؟ عجب.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
مملکتی که یک نوحه خوان بی سواد اینطور جولان می دهد وضع بهتر از از این نخواهد شد.
ناشناس
Finland
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
تو رو خدا برین مداحی بکنین و وارد سیاست نشوید چون تخصص در سیاست ندارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
یک مداح کجای این انقلاب بود که به افرادی که شناسنامه ی انقلابند جسارت کنه.
dr faze
United Arab Emirates
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
maddah bayad hadde khodash ra bedanad
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
انصافا منصفانه حرف زده
جبار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
شیخ سعید،حرف حساب جواب نداره!
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خدا وند بخیرکند،باسازی که کوک کردی،بالاخره چند وقته دیگه معلوم میشه چه کسی موردحمایت شما تندروهاست!انرژیتوتقسیم کن کم نیاری!
میلاد
Spain
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ای خدا .... این مداح های روضه خون هم دور گرفتند . تو روضه ات رو بخون چی کار به سیاست داری
محمد تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
تنها به قاضی رفتی
این طبیعت فرصت طلبان است .
شاید روزی برسد که همه رو در رو با یکدیگر صحبت کنند
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خدا وند بخیرکند،باسازی که کوک کردی،بالاخره چند وقته دیگه معلوم میشه چه کسی موردحمایت شما تندروهاست!انرژیتوتقسیم کن کم نیاری!
فرزین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
یک عده بیسواد از هر نظر _ چه سیاسی چه اطلاعات دینی و ...._ چون یک ته صدایی دارند خودشان را در جایگاهی می بینند که به جایگاه بزرگان یورش برند

ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست

عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
رهنما
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
با سلام صحیصح است
بی مدرک
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
کاش اقلا" بلد بودی " صحیح " را درست بنویسی!!!!!
نادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
شما چکار ه ای این مملکت هستی که اینطور ی حرف میزنی
هنوز دوشادوش رفتن شما با احمدی نژاد یادمان نرفته
جواث
Finland
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
انصافا ، بدون گرایش سیاسی، کدوم یکی از حرفاش دروغ بود؟
ناشناس
Australia
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
در انتظار بررسی: ۳۶۷
غیر قابل انتشار: ۱۰۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
بوی قیمه میدی
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اقا همه بد، چطوره خودت بیای رییس جمهور بشی
احمد احمدی
Australia
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
در جامعه ای که مداحان و روضه خوانان در سیاست مداخله کنند؛ هم سقوط نهایی سیاست است و هم به ابتذال کشیده شدن روضه و روضه خوانی است!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
زنده نگهداشت یاد شهدا و حضور تو مناطق جنگی خوبه ولی مهم اینهاونموقع که بت نیاز دارن باشی
بنظر من تفریح و امکانات برای مسئولین هیچ مشکلی نداره بشرطی که درست کارشو انجام بده
یک مسئول ساده زیست میتونه تصمیمی بگیره که هزار نفر و میلیاردها سرمایه از بین بره
saber
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این اقا چیکاره مملکت هست؟؟؟
مگر ایشون از احمدی نژاد حمایت نمی کرد؟
حالا چرا حمایت نمی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فاتحه این مملکت را خواندم
چطور یه مداح بی سواد به خودش اجازه میده به یه رئیس جمهوری که با رای اکثریت مردم به این پست رسیده توهین کنه.
اینا پشتشون به کجا گرمه بماند.
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
واقعا حرف حقه

دمت گرم حاج سعید...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خوشمان آمد. حرفاش عین واقعیته.
رضا
United States of America
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
عالی گفتی ...
دانشجوی دکتری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بنده هم از صدا و سیما می خوام که فیلم مداحی هایی که آقای حدادیان برای تعریف و تمجید از احمدی نژاد برگزار می کرد را پخش کنه تا حدادیان متوجه بشه که حرفهای ایشان هم با گذشته متناقض هست
زاپاتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
سلام من به تو يار قديمي خود شكن ايينه شكستن خطاست
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
دوره نخبگان مداح است دیگه...
ترا بخدا حال روز ما را ببین....
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خجالت بكش اقاي مداح هاشمي هم زمان قبل از انقلاب زندان رفته و هم زمان جنگ همش درگير عمليات ها و جنگ و جبهه بوده اون موقع ها تو كجا بودي حالا سفسطه درست ميكني براي مردم، اگه بچه هاي هاشمي هم اشتباه رفته باشن مگه بقيه مسىولين كم بچه خطاكار داشتن و دارن!!!
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
به قول محمد باقر هوشیار :در ایران آن هایی که زور دارند کار را انجام می دهند،نه آن هایی که می دانند
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
به نظره من لالمونی بهترین دارو جهت درمان بعضی از مرضهاست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
یه مقدار هم در مورد دوستانتان صحبت کنید .آیا شما و آنها از احمدی نزاد حمایت نمی کردید؟ حالا که گند کار درآمده انتقاد می کنید؟
مورموري
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فقط به خدا پناه بايد برد، در شبهاي پر فيض ماه مبارك رمضان كه بايد قلبها را شستشو داد و با خلوص نيت و صفاي باطن دست به دعا برداشت تا لطف الهي نصيب شود و دعاها مستجاب ، با تهمت و افترا به كساني كه نيستند تا پاسخگوي افتراها و دروغپراكني ها باشند مناجاتي را آغاز ميكنيم كه بيگمان خشم پروردگار را سبب خواهد شد ، آنان كه مفتري اند و آنان كه افترا را ميشوند و دم بر نمي آورند بدون ترديد موجبات غضب باريتعالي را در آستانه رمضان الكريم فراهم ميكنند ، اگر مسلمانيم بايد كه از خشم خدا بترسيم .
soltani
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
کار کشور ما به جایی رسیده که یک مداح که هیچ تخصصی جز نوحه خوانی و مدیحه سرایی ندارد باید در رابطه با مسایل کشور و شخصیت های تراز اول کشور اینگونه بی ادبانه اظهار نظر کند.
آقای حدادیان شما و امثال شما برای نوحه خوانی شبی چند میگیرید؟ باید هم از جیب مردم خبر نداشته باشید.
کل افراد هم فکر شما از جامعه همان 4 میلیون نفری که به جلیلی رای دادند خاهشا به نمایندگی بقیه حرف نزنید و ساکت باشید.
اینقدر قدرت خود را به رخ مردم نکشید
خود شما چقدر جبهه بودی؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بابام 4 سال آیت الله رو تخریب کردید، نتیجه اش این شد که مردم به کاندیدای آیت الله رای دادند، یعنی هنوز متوجه نشدین که مردم تفکرات آیت الله رو می پسندند نه شما اقلیت پرسرو صدا رو! این سخنان دقیقا مثال عینی خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی، اقلیت ده درصدی
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
سراسر پرخاشگری و خشم و تعصب کور
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اقاي حداديانخيليحزف اضافي ميزنيد مگر فقطشما رفتيد جبهه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آفرین بر این بصیرتت حال کردم رفا طلبان را باید از مسولیت ها کنار زد همانطور که از ریاست خبرگان کنار گداشتند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
وای به حال این مردم که همه درباره سیاست اظهار نظر میکنن.بهتر است هر کس جایگاه خودش را بدونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
چقدر بد بختیم ما که نوحه خون شده سیاست مدار ....
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خاک تو سر ما مردم که امثال این اقا داره از طرف مردم صحبت میکنه.حالا من چند تا سوال میپرسم حاجی .......آیا فرزندان تو و خانواده ات میدونن که جوان تحصیل کرده بیکار یعنی چی ؟آیا امارافسردگی تو جامعه دارین .فشار اقتصادی رو درک نکردی .من تو خانواده ای که پدر و مادرم هر کدوم بیش از 30 سال تو آموزش و پرورش کشور خدمت کردن هنوز آرامش ندارن به خاطر فشارهای اقتصادی ..............تو خیالت راحته چون حاج سعیدی برادر .حاج سعید کارها و مشکلاتت حل میشه حاجی ولی ملیون ها ادم دیگه تو این کشور دارن له میشن .اونوقت تو داری از مظلومیت این شهدا میگی .شهدا زنده ن و جاشون پیش انبیا ولی جوانان امروز دارن به خاطر ...................................................................ولش کن فرارو اینو بزن اگر مردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فرارو آیا شما جواب طرف مقابل را هم با این آب و تاب پخش میکنید و می نویسید . حتما خیر . چون شما ........... .
جالب است آقای حدادیان جای منصور ارضی را گرفته است و منبر پیغمبر را وسیله فحش و بد و بیراه دادن به دیگران قرار داده اند مردم در این شبها برای مناجات و راز و نیاز به درگاه خدا می آیند و باید اجبارا به اراجیف شما گوش بدهند . ممکن است هر کسی ایرادی داشته باشد ولی مهم این است مثل شما هدفدار و کینه ورزانه نباشند . امثال شما فکر میکنند شهدا فقط مال شما هستند بهتر است یکبار دیگر فیلم های مراسم را ببینید چه کسانی در تشییع جنازه شهدا بودند اکثرا از نسل های بعد از جنگ بودند . در ضمن شما چکاره بودید که ساعت 2 بعد از ظهر از میدان بازدید داشتید این امر مربوط به مسئولین انتظامی و امنیتی میباشد نه به مداحان .!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اي كاش ازادي بيان براي ديگران هم بود
سینا
United States of America
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
نمی دانم که منظور اقای حدادیان از این صحبت ها چیست؟ایا ایشان معتقدند که باید تحریمها ادامه یابد؟ شاید منظور ایشان همین موضوع باشد.اما قاطبه ملت ایران اعتقادی به تحریمها ندارند و معتقدند که انها ظالمانه است و از دلت محترم خواهان رفع تحریم ها هستند و به همین خاطر به دولت تدبیر و امید رای دادند.
امید است که اقای حدادیان انقدر انصاف داشته باشند که به رای ملت احترام بگذارند
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
تا وقتی اغای حدادیان هست مسیر این انقلاب منحرف شدنی نخواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
اشتباه منفی دادم
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اقای حدادیان خودش چقدر جبهه بوده اگر بوده چه مدت بوده وغیر از مداحی چیکار میکرده خودش کیش قشم ...نرفته الان درامدش ازکجاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
به قول فامیل من دیگه عرضی ندارم..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
مداح دقیقا چی کارست یکی منو توجیه کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
واقعا ببینید یک مداح چطوری جسارت خرج می کندبه مسئولین توهین می کند یکی نیست بکوید شما دیگر چکهره هستید
احمدزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
چی بگم والله ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
درود برهاشمی وروحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اين مداحي بود يا سخنراني؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقای حدادیان، با مخالفت با احمدی نژاد خودت رو پیش مردم منفور کردی!
یه نیگاه به سیب سرخی و جواد مقدم و هلالی بنداز می فهمی چرا اونا محبوبند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خدا به خير كنه عجب جنگ قدرتي شده
صادق فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقا ی حدادیان شما نون این حرف ها میخوری. برای خودتان دفتر ودستك ومنشی راه انداختی اگر راست می گی برای روضه امام حسین پول نگیر. باید هر روزی جوری بازار خودتان داغ كنی. می دانی چقدر جوان ها ازمن مربی درآمد شما ها را می پرسند .همه رااز دین مبین اسلام وتشیع با حرف های بی منطق اما پولی بدبین كردی.خدا به همه رحم كند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اخه این خبره؟
مگه حدادیان چیکارس؟
یعقوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
متاسفم از اینکه در کشورمان . حتی مداح ها هم به خود اجازه میدن به مسئولین وذررجال مذهبی توهین کنند و قانونی برای رام کردن آنها وجود ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
مگر قانونی برای رام کردن شجریان هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فرارو چرا با مطرح کردن تظر اين افراد آنها را بزرگ ميکني.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
امور سیاسی کشورها اصلا یه خوانندگان ارتباطی ندارد.
بچاپ فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
به حوانندگان و فوتبالیست ها ربط دارد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
شما مداحی. به سیاست چیکار داری؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بله سیاست فقط مال شجریان و فردوسی پور و باران کوثریه
طلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
سلام حاج آقا حدادیان ، از شما بعید است این حرفها مگر روز شهادت حضرت فاطمه ( س) در سال 88 در میدان ولی عصر تهران یادت رفته که شما داشتید نوحه میگفتید یهو آقای احمدی نژاد با الهام و تنی چند آمدند شما فرمودید برای سلامتی فرزند حضرت صلوات بفرستید و اومد روی سن و با نوحه شما سینه زنی کرد شما ها آوردید و کارتون که تموم شد الان میگید ایشون ضد ولایت فقیه هستند متاسفانه شما و امثال شما ضد ولایت فقیه هستید که نان را به نرخ روز میخورید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
پس اونجا بودی
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
كاش منم درآمد شمارو داشتم جناب حداديان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
گویند در تاریخ آمده است که ناصرالدین شاه صنف خیاط را به در بار فراخواند . پالان دوز ها هم به طمع دریافت انعام راهی دربار شدند . از آنها سوال شد که شما خیاط نیستید . گفتند: ما هم کوک می زنیم
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خواهشا از اين به بعد نظرات سياسي لوله هنگ دار مسجد سپهسالار هم منتشر کنيد ما بخونيم.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
دو برادر یکی خدمت سلطان کردی و دیگر به زور بازو نان خوردی باری این توانگر گفت درویش را که چرا خدمت نکنی تا از مشقت کار کردن برهی گفت تو چرا کار نکنی تا از مذلّت خدمت رهایی یابی که خردمندان گفته‌اند نان خود خوردن و نشستن به که کمر شمشیر زرّین به خدمت بستن.
به دست آهن تفته کردن خمیر/به از دست بر سینه پیش امیر
عمر گرانمایه در این صرف شد /تا چه خورم صیف و چه پوشم شتا
ای شکم خیره به تایی بساز /تا نکنی پشت به خدمت دو تا
سعدی علیه رحمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ای خدا پدر ومادرتو بیامرزه....
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
شما به ازای نوحه خونیتون برای ارگان های مختلف چقد میزنین جیب؟؟نکنه شما دلسوز مایی آقای حدادیان؟
خیام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
متاسفم برا مملکتی که هر شخص غيرمسوول به خودش حق اظهارنظر ميکند و معرکه گرفتن شما اصلا شبيه يک انقلابی و تابع راه شهدا نيست
هياهو سالاري و جنجال محوري و مصادره خون شهدا به سود اصحاب اختلاس و ... عادي شده واسه ملت ...
اقاي حداديان ...
بيمه ۶ دانگ رايگان مداحان از بيت المال و لشکرکشي به مجلس برا احقاق حق ظالمانه و تحميلی شبيه حرفاي منبري شما نيست ....
فرزند شهيد مفقودالاثر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بيمه مداحان الان پيرو کدام سنت پيامبر است ...
از اون ور داعش ازاين ور اينا واقعا سبب ساز رونق دين گريزي جوانان و دور شدن ملت از دين شدند
دين خدا و خون شهدا مايه ارتزاق يه مشت فرصت طلب شده
درود خدا بر بلبل خميني
صف اول جبهه ميجنگيد و زيباترين نوحه ها را ميخواند ولي هرگز ريا نکرد و علم شنگه بپا کرد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فک نمیکردم اقای هاشمی با این سن و سال جت اسکی سوار شه.. دمش گرم. ارادتم بیشتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این سن سال ویا اون سن و سال عزیم 30 سال پیشو میگه
هاشمی با این سن و سال از 70 میلیون نفر داره سواری میگیره جت اسکی که چیزی نیست
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
واسه اینکه بهش نگن چرابه اینگفتی وبه اون نگفتی همه روباهم گفته
Hossein
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آقای حدادیان، شما ذاکر اهل بیت هستین یا سیاستمدار؟ تکلیفتو با خودت و ما روشن کن. با این کارهاتون چهره ذاکرین اهل بیت را نزد مردم خراب میکنید شما خدمت به جامعه و اسلام نمیکنید بلکه بدگمانی جوانان را نسبت به اسلام باعث میشوید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اين شخص بى سواد و كاسب هر روز هفته حق ندارد در خصوص مسائل كلان كه در گنجايش فكرى و مغزى او نيست إظهار نظر كند
ناشناس
Oman
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
مسائل کلان ؟!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بله گنجایش مغز شما دستورات بی بی سی ووآ هستش
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
مسائل سياسي ؟مداح ؟!
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
متاسفم براي كشوري كه يك مداح ميخواهد مسير سياسي به مردم نشان بدهد ايشان كجا هاشمي كجا واقعيت اينكه تربيون دست كساني هست كه نبايد باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
متاسفم براي كشوري كه يك مطرب و خاننده ميخواهد مسير سياسي به مردم نشان بدهد شجریان کجا وهاشمي كجا واقعيت اينكه تربيون دست كساني هست كه نبايد باشد
ناشناس
United States of America
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
به همه فحش داده
محمدرضا
United States of America
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
دلیل انتشار سخنان این آقایان چیست؟ مگر ایشان چه منصب یا مقامی دارند و یا کدام یک از مواردی که درباره آن سخن می گویند در حیطه وظایف و اختیارات ایشان است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
از فردوسی پور و شجریان بپرس
یه آدم منصف
Finland
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
من آدم خیلی مذهبی یا حزبی نیستم اما به شدت سیاسی ام و مطالعه ی زیادی تو سیاست دارم. انصافا آقای حدادیان خیلی از حرفاش درسته. ضرری که این آقای هاشمی به ایرن زده خدا شاهده قاجار نزده و ما الان داریم نتایج سازندگیشو تو سد گتوند یا ده ها جای دیگر میبینیم.فرارو جان مادرت پخش کن و اینقد از هاشمی حمایت نکن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
سد گتوند شاهکار محموده.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اگر دادستان دادستان بود و اگر ایران قوه قضائیه استقلال داشت باید این مداح کم اندیشه و بی ادب را در طرفه العینی بازداشت و به دلیل توهین، افترا، تشویش افکار عمومی به حداکثر مجازات محکوم می کرد تا همه بدانند که مسوولان نظام مقدس اسلامی را نباید تحقیر کرد. البته وقتی روسای جمهور مختلف از خاتمی عزیز و رفسنجانی و روحانی و حتی اونی که با نژاد ختم میشه حرمت ندارند بایدم دکتر و پزشک و تحصیل کرده ها و ... همه مردم در ایران حرمت نداشته باشند والا
سپیدار
Austria
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این رویه پسندیده است، اگر عادلانه بشود!

شب گذشته، آقای سعید حدادیان، یکی از مداحان تهران، با استفاده از منبر هیئت رزمندگان غرب تهران، انتقادات خیلی مشخصی را علیه آقای هاشمی و آقای روحانی مطرح کرد: با اسم و با شناسنامه و آنطور که به نظر می رسد بدون توهین یا کلی گویی و تخریب بیهوده.
به نظرم، این رویه پسندیده ای است. یک منتقد، به افراد مهمی در کشور، انتقاد می کند، نظرش را می گوید، بدون ترس. نه دعوایی می شود، نه خشونتی، نه بگیر و ببندی، نه مشتی و لگدی و نه سلول انفرادی و شکنجه ای. نه کسی "مقدس" و "غیرقابل انتقاد" می شود و نه فریاد وا اسلاما سرداده می شود.
حال تصور کنید که همین شخصیت منتقد، یعنی آقای سعید حدادیان، کمی با خودش خلوت کند و بگوید خب، من حرفهایم را علیه آقای هاشمی و علیه رییس جمهوری زدم. از یک منبر و تریبون عمومی هم استفاده کردم. رسانه ها هم منتشر کردند، نه خودم کتک خوردم و زندان رفتم و نه کسی نیمه شب به خوابگاه خانواده ام هجوم برد. حالا انصاف نیست که آنها و طرفدارانشان هم به همین شکل حق دفاع نداشته باشند... من مداح پیرو امام حسین (ع) هستم که سرور آزادگان جهان است. پس به پاس آن آزادگی، از این عدالت دفاع می کنم، وظیفه ام هست که در همین منبر و تریبون هم دفاع کنم.
با خودش بگوید: آقای هاشمی و آقای روحانی جزو بالاترین مقامات کشور هستند و من به روش زندگی آنها که از نظرم "رفاه طلبی" است، انتقاد دارم و انتقاد می کنم. خب، حالا ممکن است در این جامعه، کسانی هم به عملکرد دیگر رهبران این کشور، به نگرش شان، به برخی سیاست های مشخص شان، به اشتباهات گرانسنگی که در حمایت از نابکاری چون احمدی نژاد (که به او هم امشب انتقاد کردم) داشته اند، انتقاد داشته باشند. مگر این مردم حق ندارند: مگر کسی از امام علی (ع) خودش را بالاتر می داند که چند دهه بگذرد و در رسانه های کشور و در تریبون های کشور، کسی اجازه نداشته باشد یک کلمه انتقاد دلسوزانه هم داشته باشد!؟ آقای حدادیان سوال کردند و خواهان پاسخ شدند، من هم همین یک پرسش را از ایشان دارم و خواهان جواب هستم.
اگر آقای سعید حدادیان و امثال ایشان، به وجدان و عدالت بازگشتند، من بسیار دوست خواهم داشت، بروم بنشینیم پای مداحی های ایشان. اگر نه، به قول خودشان باید بگویم: "آیا ما باید باور کنیم که شما درد دین و مردم دارید؟" چطور باید باور کنیم!؟
ناشناس
Oman
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
روحانی تنها نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بله کدخدا با اوست
ناشناس
Oman
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
حامیان دیروز منتقدان امروز
شکست تلخه آقای عزيز
راستی چرا به راحتی. تهمت میزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
تندروی ممنوع لطفا ادب درکلام را رعایت کن و فی المجلس صحبت نکن.
ناشناس
Oman
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فک کنم یادش رفته اونی که هر روز یه اختلاسش معلوم میشه اسمش محموده
فرزند شهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اقای حدادیان خدایی هم هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Oman
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اقای به ظاهر محترم اولا بی خود تهمت نزن چون دکتر روحانی و آیت الله هاشمی هیچ مشکلی ندارند
دوما چرا به دزدی ها و اختلاس ها و گرانی ها و بی تدبیری ها و بی قانونی ها و خیلی چیزهای دولت قبل انتقاد نمیکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فیلمهای نماز جمعه آن سالها است که چه کسانی در صف.. اول شعار "مخالف هاشمی مخالف رهبر"است را سز می دادند.عده ای آن روزها با مشت آهنین به مداحی هاشمی می پرداختند وامروز بنا بر دلایل جناحی شدیدا به او می تازند . آن موقع ایشان سمت اجرایی داشت چرا آنروزها انتقاد نکردید؟
یونس
Syrian Arab Republic
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
چون ملاک حالی فعلی آدمهاست
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بگذارید ما اعمال قانون کنیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بدون شرح
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
دوستان می گویند: احمدی نژاد 8 سال رییس جمهور>>> بالا ترین مقام اجرایی کشور>>>بد. خاتمی 8 سال رییس جمهور>>بالا ترین مقام اجرایی کشور>>>بد و ممنوع التصویر. هاشمی 8 سال رییس جمهور کشور>>بالا ترین مقام اجرایی کشور>>> بد. موسوی 8 سال نخست وزیر کشور>>بالاترین مقام اجرایی دولت>>>بد و در حصر. بنی صدر نزدیک به 2 سال رییس جمهور کشور>>>بد. بازرگان نزدیک به یک سال نخست وزیر کشور>>>بد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اقای حدادیان یادتان می اید در مراسم میدان ولی عصر (عج) شال سبز گردن احمدی نژاد انداختید در حالی که انروز بودند افرادی که می گفتند ایشان مشکل دار است و شما باور نکردیید تا بالاخره یک روز مجبور شدید خطاب به ایشام بگویید(با عرض پوزش از خوانندگان) " اقا عورتت زده بیرون "شما بهتر است قبل از وارد شده در مسایل سیاسی قدری در بالا بردن قدرت تشخیص خود دعا و تلاش کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
دمش گرم
یادمه زمان احمدی نژاد هم حرفش رو زد
الآن هم داره حرف حق میزنه....واقعا مواضع آقای هاشمی و آقای روحانی با اولایل انقلاب تغییر کرده...
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اين آقاچه كاره است؟!كه به زمين وزمان مي تازد.مسؤليتش چيست؟چرا كساني كه انقلاب را با همه ابعادش مي شناسندحرفي نمي زنند؟آيا اين است معناي همدلي وهم زباني مورداشاره وتاكيدرهبرمعظم انقلاب؟ادامه اين جسارت ها سبب مي شود كه سنگ روي سنگ بند نشودوبه دست خود دراين روزگار وانفسا انقلاب اسلامي را كه با خون هزاران شهيد آبياري وبه ثمرنشسته است ازدست بدهيم وبه قول رهبر فرزانه مردم سيلي بخورند.شمارا به خدا دست ازاين كارها برداريد وازتخريب مسؤلين كشور بترسيد وبدانيد كه راه حل مشكلات مملكت تخريب نيست .آقاي حداديان حمايت هاي جناب شما از رئيس جمهور سابق ،هنوز زنگش طنين افكن است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بس کن از جيب شهدا خرج نکن ... دل مردم شکسته تر از هر زمان
اه مردم مث اوار رو سرت خراب نشه
با مرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
مگر مداح چه مقامی دارد یا چفدر درس خوانده یا چند رای بین مردم دارد که به خود اجازه انتقاد از رییس جمهور منتخب کشور را میدهد مگر امام خمینی نفرمود میزان رای ملت است
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این اقا چیکاره مملکت هستن که به خودشون اجازه میدند این حرفهارو بزنند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
واقعا کسی هست که این طرز زندگی آقایون هاشمی و روحانی رو یتونه انکار کنه؟! خونه های بزرگ و مجلل تو منطقه یک و سفرهای مرتب تفریحی به شمال و جنوب و ... بعد غصه برا جیب خالی مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Finland
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بروووووووووو عوام فریبی نکن! دوره احمدی نژاد گذشت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اگر ارشیو تلویزیون ملاک باشه که الان همه حرفهایشان با گذشته از زیمن تا اسمون فرق داره !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
هاشمی رو میگی دیگه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اکبر رو میگی؟
یا روحانی؟
ناشناس
Finland
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
حرفهای صدتا یک غاز!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
يه طرفه به قاضي رفتي حاجي جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اشکال ندارد.بالاخره آزادی بیان از اهداف انقلاب بوده حتی رئیس جمهور هم باید نقد شود.قطعا دکتر روحانی هم اعتراضی ندارند.نقد منصفانه وسازنده ایرادی ندارد
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ما منتظر پاسخ آقای هاشمی هستیم نه جو سازی علیه این پرسش ها.
بوق
United States of America
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
این که شما انجام دادی اگه اسمش جو سازی نیست پس چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
درمملكتي يك مداح اينگونه گستاخانه به مسولين آن توهين مي كند،بايدخون گريست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
انتقاد یا توهین؟
ناشناس
Syrian Arab Republic
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
حرف راست زده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
ایشان سیاستمدار هستند یا مداح؟ اشکال نداره که انتقاد کنند ولی بیانیۀ سیاسی در حد و اندازه های ایشان نیست که بدهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خیلی خوشحال میشم اگه سایت وزین فرارو چند سطری از طرز زندگی آقایان هاشمی و روحانی بنویسید! منصفانه و به دور از حاشیه!! به هر حال ما از پیامبر اعظم و امیرالمومنین آموخته ایم که از شرایط مسئولان در نظام اسلامی ساده زیستی است! به نظر شما آیا زندگی تو خونه های بزرگ و مجلل تو منطقه یک تهران و سفرهای تفریحی مرتب به شمال و جنوب با اصل ساده زیستی که مرحوم آقای خمینی اون همه به اون توصیه می کرد سازگاره!! شاید این جوانان و نوجوانان کمی هوشیار بشن که دارن برای کی سینه میزنن!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
چرا باید توی این مملکت یه مداح به خودش اجازه بده به رییس جمهور و مقامات عالی کشور توهین کنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
چرا باید توی این مملکت یه مطرب و بازیگر و مجری برنامه 90 به خودش اجازه بده به رییس جمهور و مقامات عالی کشور توهین کنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
جهان سوم جایی است که مداحانش مشهورند اما مردم یک استاد بزرگ دانشگاه مهندسی را نمی شناسند! تریبونها دست مداحان است اما صدای فرهیختگانش به جایی نمی رسد! تریبونی ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
جهان سوم جایی است که خانندگان و بازیگرانش مشهورند اما مردم یک استاد بزرگ دانشگاه مهندسی را نمی شناسند! تریبونها دست مطربان است اما صدای فرهیختگانش به جایی نمی رسد! تریبونی ندارند.
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
حرف حساب زده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
آیا به دیگران هم این اجازه را میدهند که از این حرفهای حساب از این گونه تریبونها بزنند؟؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
حرف حساب
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بيچاره چه دل خوني داره از جت اسكي؟!؟ احتمالا خودش ميخواد سوار شه روش نميشه به اين و اون گير ميده!
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فقط تو خوبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
نه فقط شجریان خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
لطفاً شجریان را با حدادیان مقایسه نکنید که قیاس مع الفارغ است و خنده دار
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
اگر واقعا برای حق و حقیقت حرف میزنی از این تریبون ها استفاده سیاسی و جناحی نکن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
حیف این تریبون های مفت که در اختیار امثال شماهاست .....
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
پشتشون گرمه هرچه به دهنشون میاد میگن میدونن کسی کارشون نداره .این تهمت ها .این دروغها .اینا مسلمانند .؟اینا روزه میگیرند .؟ مناجات برای که میکنند . ؟خدا عاقبتمون بخیر کنه .احتمالا اینها کلاس درس اخلاق گذاشتند البته به سبک جدید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
مگه به غیر از مداحی ایشون کار دیگه هم میکنن. شما همون مداحی کن کار به کار مسایل مملکت نداشته باش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
در بی بی سی هم برنامه اجرا می کنند
ولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
تو اگرمداح اهل بیت هستی لطقا به کارت برس تو از قبال ان به خیلی چیزها رسیدی بگذارید این کشور ارامش داشته باشد
یکی از رزمندگان دفاغ مقدس
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
سلام
بنده خدا به سن وسالت نگاه کن ببین خودت سال 65 چند ساله بودی که حالا داری از ایت ا... هاشمی ایراد میگیری
در مراسم تشییع شهدای غواص از تمام اقشار جامعه تشریف اورده بودند شما افاضه فرمودید و توهین به همان تشییع کنندگان کردید
مواظب حرف زدنتان باشید عزیز دل برادر
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این 11 روز رو خوب اومدی
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
به چه روزی افتادیم که حدادیان باید اوضاع و بزرگان رو تحلیل کنه ....
بي نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
متاسفم برات اقاي حداديان
gholi
United States of America
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
جهان سوم جائیست که مسول جیت اسکی کند بد است ولی‌ اگر میلیاردی اختلاس کند و کت‌ پاره بپوشد خوب است.
ناشناس
Finland
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
آخه یکی نیست بگه می خوای تهمت بزنی یه چیزی بگو ملت باور کنن. آدم هشتاد و چند ساله می تونه جت اسکی کنه؟!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
تو برو روضتو بخون روضه خون در این حدو اندازه نیستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
درکشوری که قیمت کره باشور

(ماده ا که از خراب شدن دوغ یا آیران بدست می اید که درمیان لبنیات خیلی کم ارزش است)یکی باشد پناه بر خدا .یکنفر روضه خوان سابقه یک سیاستمدار کشوررا زیزسوال میبرد
ماست بند
United States of America
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
منظور ایشون کشک است.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
تو اگر راست میگویی از درآ مدت بگو برای یک دهه چه مبلغ میگری .چه پول میگری بگو با چند خط شعر یاد گرفتی کاسبی راه انداختی اگر راست میگی از همه آقازاده بگو از خودت بگو برو مسلمان واقع باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
جهان سوم جایی است که افرادی قلاده طلایی به گردند می بندد و بای آمریکا پارس می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ولی انصافا دو آدم در لباس روحانیت و جت اسکی و گلف دور از همه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
جهان سوم جایی است که فقط فردوسی پور و شجریانو باران کوثری و معتمد آریا و فرخ نژاد و علی دایی حق در دارند در مورد مسایل سیاسی صحبت کنند و لاغیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
یکاش آقای حدادیان چندتا کتاب که خوانده اند نام ببرند. چون هر کسی ص میشوداز ادبیاتی که در گفتارش استفاده میکند میزان سوادش مشخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
دوستان خیلی حساس شدید. یک داستان ساده را که ممکن است شنیده باشید یادآوری می کنم دوسه سال پیش مادونا خواننده آمریکایی به رومانی برای اجرای کنسرت رفته بود . در زمان کنسرت از زیر پا گذاشتن حقوق اقلیت کولی انتقاد کرده بود اما جواب مردم رومانی تنها خنده بود. چرا که برای آنان مادوناخواننده ای بود که می خواند و مردم هم برای هنر آوازخوانیش به او گوش می کردند نه ادعاهای سیاسی او . آقای حدادیان هم خوب نوحه می خواند و مجلس را گرم می کند و می توانم با یقین به شما بگویم که اگر بعد از مراسم نوحه خوانی از کسانی که در مجلس شرکت داشته اند در باره مسایل مطرح شده توسط مداح بپرسید نود درصد اصلا این مطالب را نشنیده اند چون توی حال خودشان بوده اند.
من
United Arab Emirates
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
چرا هر کسی به خودش اجازه دخالت در عرصه سیاسی را میدهد زمان جنگ چند سالشون بود ایشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
مداح دفاع مقدس آهنگران کجاست که آقای حدادیان فرصت عرض اندام پیدا کرده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
ما با اون 11 روز مشکلی نداریم ما با ریا و اختلاس و زمین و ماشین و کارخانه و واردات که در اختیار بعضی ها توی اون 8 سال قرار گرفت مشکل داریم. استاد عزیز دانشگاه مداحی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
وقتی عقل تعطیل میشه منابر میفته دست مداحان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
اینها آیا سواد دینی یا سیاسی دارند که بالای منبر اجازۀ سخنرانی با پول بیت المال دارند؟
ناشناس
United States of America
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
فرارو قربونت یه زنگ بزن حاجی بیاد اینارو بخونه شاید بخواد یه چیزی بگه !!!!
حاج سعیییییییییییییییییییید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
مدت‌ها است که گروه اقلیت افراطی و تندرو که نه پایگاه مردمی و نه پایگاه اجتماعی دارند سعی می‌کنند مناسبت‌هایی مثل تشییع جنازه غواص‌ها که دیروز برگزار شد را مستمسک قرار دهند تا به مخالفین سیاسی‌شان حمله کنند. . این گروه اگر تاسوعا و عاشورا، حلول ماه مبارک رمضان و حتی تشییع جنازه غواصان باشد این کار را می‌کنند که از شور احساسات و عواطف مذهبی مردم برای حمله به مخالفین سوءاستفاده کنند.

اکثریت افرادی که دیروز جمع شده بودن مخالف تندروها هستند، . این اکثریت به روحانی رای دادند، طرفدار مذاکرات و ظریف هستند.
اینکه شما بیاید با کمک صداوسیما طوری رفتار کنید که جمعیت را به نفع مخالفین روحانی مصادره کنید و وانمود کنید که این افراد می‌خواهند به دهن امریکا زده شود و همچنان سیاست‌های تندروانه جبهه پایداری ادامه پیدا کند اصلا و ابدا چنین نیست. آنهایی که آمده‌اند به خاطر احساسات ملی و مذهبی که نسبت به فرزندان وطن داشتند آمدند. چه کسی می‌گوید این‌ها آمده بودند بگویند ما مخالف مذاکرات هستیم.
اگر این اقلیت تندرو و 8درصدی جبهه پایداری که در انتخابات 92 به سعید جلیلی رای دادند فکر می‌کنند هواداران زیادی دارند اجازه دهند فردا وزارت کشور مجوز صادر کند بگوید هرکس که طرفدار مذاکرات هست، هرکس که می‌خواهد مذاکرات به نتیجه برسد در بیابان‌های بهشت زهرا جمع شوند که در خیابان هم نباشد تا بهانه امنیتی بیاورند. چرا می‌ترسند؟

چرا یکبار اجازه ندادند که طرفداران اصلاحات و طرفداران دولت روحانی تجمع کنند اما خودشان از نمازجمعه، تاسوعا عاشورا و تشییع جنازه استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند این طور جا بیاندازند که همه مخالف مذاکرات هستند؟ اگر وحشتی ندارید پس چرا از این مردم می‌ترسید؟ من قول شرف می‌دهم که حتی یک شیشه هم نشکنند.
اجازه بدهید مخالفین در بیابان‌های بهشت زهرا جمع شوند آن زمان ببینند چند میلیون حضور پیدا می‌کنند؟ چرا به‌جای اینکه چنین آزمونی کنند به دروغ تجمع تشییع جنازه‌ را به نفع خودشان مصادره می‌کنند؟ چرا مناسبت‌های ملی را مصادره می‌کنند؟ اگر کسی 30 سال پیش برای وطن شهید شده، برای جبهه پایداری رفته است؟ چه کسی گفته شهدای جنگ و رزمندگان و آزادگان طرفداران تندروها هستند.
مسلم است که از این مراسم سواستفاده سیاسی شده است. برگزار کنندگان همدست تندروها بودند اما من به برگزار کنندگان و تندروها می‌گویم؛ اگر ترسی ندارید که اتفاقا سرپا ترس هستید که پشت جنازه 275 شهید پنهان می‌شوید اجازه دهید موافقان مذاکرات هم در بیابان‌های بهشت زهرا تجمع کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
مثال گفته های شما، من و دوستان و اقوامم که در تشیع این عزیزان بودیم و هیچ قرابتی با امثال حدادیان نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خود فرارو گفته انتقاد تند حالا بعضی دوستان مطلبو نخونده میگن حمله و توهین و ....
جالبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
شماها اندازه و لیاقتتان همان امثال حدادیان است. بنابراین چیزی نگیم بهتره
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
با ديدن اين خبر ميتوان ريشه ي تمام انحرافات و دين گريزي جوانان را فهميد
اهنگران با صوت نيکو و حسن خلق و دوشادوش در جبهه بود و ترکش خورد ولي افتخار شهادت موند واسه کاسبي امثال اقاي حداد
ريا و تملق و افترا بستن بسيار راحته
ولي... فرداي قيامت جواب شهدا را بايد داد...
نوحه ي اهنگران کجا نوحه ي شما کجا ... نوحه اهنگران دسته دسته جوان را شيفته شهادت ميکرد و نوحه شما بر طبل تفرقه ميکوبد و جوانان ما را از مسجد فراري ميدهد
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
یک عده مداح بی ادب شدن همه کاره مملکت و مدعی العمومی هم وجود نداره جلو این بی تربیتی ها و بی لطفی ها رو بگیره صاف صاف راه میرن و موجب تنفر و تفرقه میشن.
amin
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
برادر حدادیان جناب حجت الاسلام سید محمد خاتمی رو از قلم انداختی.به ایشون هم یه انگی بچسبونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
کاری به این کارا ندارم، ولی انصافا نظر بدین تو کلیپ لینک زیر مرحوم هایده بهتر می خونه یا حاج سعید.
http://www.aparat.com/v/gpeUu/مقایسه_خواننده_با_مداح_در_کلمات(علیمی-هایده_)
فضول
United States of America
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این اقا چرا مالیات نمیده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بعید بزاری رو سایت ولی می نویسم. آقای هاشمی قطعا برای حال امروز شما باید گریه کرد. یه مداح که در چاله میدون... بهتون اهانت می کنه.
یاد کلام مرحوم منتظری می افتم که میگفت: همشون پاشو می خورن مخصوصا هاشمی.
راستی همسر مرحوم خمینی برای سید احمد خمینی از آقای منتظری به واسطه آقای اردبیلی حلیت خواست. شما یادتون میاد برای چی؟؟؟
این طوفان امروز حاصل بادیست که خود کاشتید. حالا از آن لذت ببرید قربان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
واقعا روزگار آدما رو ادب می کنه آیت الله این شانس رو داشت که عاقبت با مردم آشتی کنه ولی بعضیها...
دکتر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
پشتش گرمه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
به همین دلایل است که به ما میگن جهان سومی.وقتی یه مداح به شعور مردم توهین میکنه دیگه جای بحثش نیست.روحانی هر کی باشه و هر چی هست بالاخره منتخب این ملتند حالا یه مداح بیاید به منتخب مردم توهین کنه در واقع به شعور ملت توهین میکنه. ولی مردم حالی نیستند و تکبیر هم میگن.
ناشناس
United States of America
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
این ماه مبارک برای بعضی ها چه پر برکت است.
سیکلم
United States of America
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
شرم کنید .این ماه مبارک است /همدلی و همزبانی تان کجا رفته؟تهمت نزنید.ماه عبادت است.چرا حیا ندارید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
تصورش را بکنید هاشمی سوار بر جت اسکی! این یارو حدادیان حالش خوب نیست. لااقل می گفتید ماساژ که باورمان شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
واقعاً دمش گرم اگر در این سن و سال میتونه جت اسکی سوار بشه! واقعاً هزاران آفرین!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
با اینکه زیاد باهاش حال نمیکنم ولی اکثر حرف هاش خوب و منطقی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
به قول روحانی : همه کارشناس سیاسی شدن ، همه کارشناس هسته ای شدن !
ناشناس
Finland
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
حضرت امام حسین فرمودند: اگر دین ندارید ایمان ندارید لا اقل ازاد مرد باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
حرفهای سخیف و صد من یه غاز !!!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
آقای حدادیان یه سری به کامت های مردم بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
حرف های این آدم توهین است، باید مجازات شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
تو در اون حدی نیستی در رابطه با آقای هاشمی اظهار نظر میکنی
هامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
اه چقدر فک میزنید ,راست میگه بنده خدا.اخه هاشمی روچه به ملت
شروین بابصیرت
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
کامنت های ما بچه ارزشی ها رو چرا سانسور می کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
تاسف برای جامعه ای که حدادیان ها تیریبیون بدست های آن باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
یه نفر امده زیر همه کامنتهای " آیا این سخنان در حیطه وظایف و اختیارات حدادیان است؟"
نوشته شجریان و فردوسی پور - چه دل پری از اینها داشته
ناشناس
Turkiye
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
منظورتان از اینکه حیا ندارید برخی افرادی هستند که در کنسرت شجریان حضور دارند و امثالهم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
آقای حدادیان یه سری به کامت های مردم بزن
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
به عمل کار برآید به سخنرانی نه ! اگر اینها مطلوبتان نیستند ...
ما را گرفتین؟
علمدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
کی بشه نوبت خودت بشه الهی
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
مرگ بر اسراییل
ناشناس
Singapore
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
صبر بايد كرد تا ريشه تندروها در ايران خشكانده شود. تمامي گرفتاري ها از افراط و تفريط است.
مردم مي بايد ايام انتخابات خيلي مواظب باشند تا تندروها وارد مجلس نشوند
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
جناب آقاي حداديان چه كسي بود كه شال سبز سيدها را بر دوش احمدي نژاد انداخت؟
يادت مي آيد آن روز را؟
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv