bato-adv
کد خبر: ۲۰۲۷۲۱

مسلمی: بورسیه‌های غیر قانونی با دستور وزیر بود

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
 معاون سابق بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم ، از دستور وزیر وقت در مورد برخی معدل پایین‌هایی که بورسیه شده‌اند خبر داد.

دکتر حسن مسلمی‌نایینی در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید اینکه در دولت گذشته افرادی با معدل پایین بورسیه دریافت کرده‌اند، گفت: تمام این افراد با حکم وزیران دولت نهم و دهم بورسیه شدند. وزیری که آیین‌نامه را امضا می‌کند، ممکن است با توجه به شرایط خاصی که خود صلاح می‌داند دستور دهد و برخی افراد هم که معدل پایین دارند، بورسیه دریافت کنند.

معاون سابق بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم، درباره تصاویر احکام بورسیه برخی از فرزندان وزرای علوم دولت احمدی‌نژاد که در فضای مجازی منتشر شده است، توضیح داد: تا آنجا که من اطلاع دارم دختر آقای دانشجو خودشان وارد مقطع دکتری شدند و از دانشجویان برتر دانشگاه تربیت مدرس نیز هستند. بهتر است در این موارد پرونده این افراد و معدل‌هایشان به دقت بررسی شود. تنها مساله‌ای که در این میان وجود داشت، روزی که آقای دانشجو به من گفتند دخترشان بناست بورسیه شوند، من اظهار کردم که ایشان همچون سایر افراد باید جایابی شوند تا بتوانیم حکم ورودشان را صادر کنیم. پس از آن دیگر هیچ مساله‌ای با بنده مطرح نشد.

وی با بیان اینکه همین برخورد را نیز با پسر دکتر صدیقی انجام داده‌ایم، گفت: آن زمان دکتر صدیقی به من گفتند فرزندشان بناست بورسیه دریافت کنند و من همان زمان به ایشان گفتم که باید فرزندشان جایابی شود. تنها مساله‌ای که ممکن است در این میان مطرح شود این است که به علت شناختی که نسبت به سوابق پدرهای این افراد وجود داشت، روند تحقیق و بررسی پرونده آنها به سرعت انجام گرفته شده باشد.

معاون سابق بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم درباره بورسیه‌های فرزندان رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی نیز اظهار کرد: دخترشان در دوره قبل از من بورسیه دریافت کردند اما ادامه تحصیل‌شان در این دوره بود. البته لازم به ذکر است که مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس ایشان از دانشگاه شهیدبهشتی و تربیت مدرس بوده و معدل‌شان بالای 16 بوده است. این افراد اگر کنکور هم می‌دادند، بدون مشکل در آزمون قبول می‌شدند.

مسلمی درباره برخی نامه‌هایی که از سوی مساجد و تشکل‌های دانشجویی مبنی بر اعطای بورسیه وجود داشته و خبر آنها در سایت ها و رسانه‌ها منتشر شده هم گفت: ما از تشکل‌های دانشجویی درخواست می‌کردیم افراد باصلاحیت را معرفی کنند زیرا اعضای هیات علمی باید افراد متعهد و متخصص باشند. همانطور که امام راحل فرمودند، تعهد از تخصص نیز مهم‌تر است؛ البته نباید تخصص را تحت‌الشعاع خود قرار دهند.

معاون سابق بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم افزود: به طور مثال جانباز 70 درصدی را داشتیم که رساله دکتری خود را از دانشگاه تهران گرفته است. همچنین آزاده‌ای حضور داشت که به سرعت دکتری خود را گرفت و امروز یکی از مدیرکل‌های وزارتخانه این دولت است. این افراد، افرادی متعهد و متخصص هستند و ما به خط و ربط آنها هیچ توجهی نداشتیم.

وی درباره کمیته تحقیق و تفحص مجلس نیز اظهار کرد: سخنگوی این کمیته باید درباره نتایج به دست آمده گزارش ارائه کند. من از دو ماه پیش دیگر در کمیته حضور ندارم و تمام گزارش‌های خود را در 10 صفحه در همان زمان ارائه دادم. در جلسات عنوان شد که به هیچ وجه مصاحبه نکنید و من به همین دلیل با رسانه‌ها گفت‌وگو نمی‌کردم، اما متاسفانه آقایان خودشان مدام مصاحبه می‌کنند و مسائلی را مطرح می‌کنند به همین دلیل ترجیح دادم که سکوت خود را بشکنم.

مسلمی در مورد بورسیه فرزند دکتر زاهدی نیز اظهار کرد: فرزند دکتر زاهدی بورسیه خود را قبل از سال 84 تبدیل به داخل کرد و در دانشگاه مشهد با معدل بالای 17 ادامه تحصیل داد. مطابق آیین‌نامه استعدادهای درخشان افرادی که معدل بالای 17 و دو مقاله داشته باشند، می‌توانند بورسیه دریافت کنند و ادامه تحصیل دهند. فرزند دکتر زاهدی نیز ظاهرا از سوی سازمان سنجش معرفی شده بوده و بهتر است در این مورد از آنها سوال کنید.

معاون سابق بورس و دانشجویان خارج از کشور با تایید اینکه افرادی با معدل‌های پایین و بدون شرایط قانون بورسیه دریافت کرده‌اند، گفت: گاهی اوقات دستور از مقامات بالاتر صادر می‌شود. همان وزیری که آیین‌نامه‌ای را تصویب می‌کند ممکن است برخی افراد را که معدل پایین داشته‌اند با توجه به شرایط خاصی که خود صلاح می‌داند، شامل بورسیه‌ها کند. افرادی وجود داشته‌اند که با معدل پایین بورسیه گرفته‌اند، اما همگی با دستور وزیر بوده است.

وی درباره اینکه این دستور از سوی کدام وزرا صادر شده است، گفت: این دستورها از سوی وزرای وقت دولت نهم و دهم صادر شده است و تمام مدارک آن را در جلسه تحقیق و تفحص مجلس ارائه داده‌ام.
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
آقاي فرجي دانا مردانه بزن به سيم آخر و همه چيز رو در روز استيضاح بگو چون اگه نگي بعدا پشيمون ميشي اين جماعت به هيچ كي رحم نمي كنند.از احمدي نژاد ميترسيدند چون ازشون سوتي داشت و اگه پايه اش مي افتاد آبروشونو مي برد.خواهشا محافظه كاري نكن وگرنه بعدا خودت و ملت پشيمون ميشي و نمايندگان ضد ملت و لشكر 3000نفري خوشحال.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
آقایان، برجای من و امثال من نشسته اند فرزندانتان، من از یک لحظه از دست رفته ام کوتاه نمیام، از حقم نخواهم گذشت، باشد که روزی خداوند بلایی برسرتان آورد تا نیشخندهای تحقیرآمیزتان به ناله هایی از اعماق دلتان تبدیل شود
آمیییییییییییییییییییین یا رب العالمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
حرفها همه ماست مالی زاسیون گذشته است. فلانی پدرش شناخته شده بود، فلانی را فلان تشکل معرفی کرده بود، فلانی جانباز و متعهد بود، فلانی اگر خودش هم امتحان می داد قبول می شد (پس چرا نداد و با سفارش آمد؟)...
آرام
United States of America
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
آفای مسلمی نمیدانم کامنت ها میخوانید یا نه یا حرف های امثال من به گوش شما می رسد یا نه
آقای مسلمی من خودم شخصا با شما صحبت کردم در مورد مشکل خواهرم .در صورتی ایشان رتبه یک دکترا از دانشگاه معتبر کشور. ودارای بیش از 30 مقاله داخلی وخارجی در جذب هئیت علمی.شما به بنده گفتید ما طبق قوانین برخورد می کنیم چند بار برای شما نامه نوشتم شما گفتید پیگیری میکنم.اما متاسفانه هیچ خبری نشد شاید گرفتار آشنایان وزارتخانه بودید.واقعا برای خودم و امثال خودم متاسفم که از شما در خواست کمک داشتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
من بخدا قسم تو کشور خودم احساس غربت می کنم!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
بدون تردید نام اقای دکتر فرجی دانا به عنوان

اولین قهرمان مبارزه با رانت و رانتخواری بعد از انقلاب 57 در تاریخ ثبت خواهد شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
تا آنجا که من اطلاع دارم دختر آقای دانشجو خودشان وارد مقطع دکتری شدند!!!
از دانشجویان برتر دانشگاه تربیت مدرس نیز هستند!!
فقط ممکن است ... روند تحقیق و بررسی پرونده آنها به سرعت انجام گرفته شده باشد!!
پس از آن دیگر هیچ مساله‌ای با بنده مطرح نشد!!
همانطوری که ایشان گفتن بهتر است پرونده این افراد بررسی شود که چطور وارد دانشگاه تربیت مدرس شدن و بعد دکتری قبول شدن و بعد هم بورس شدن.
واقعاً آینده کشور با جذب این شکلی اعضای هیئت علمی میخواد بکجا بره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
شیر مادرت حلال...
ناشناس
United States of America
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
چقدر قشنگ داره ماستمالی میکنه و یک کلمه از قانون و ضوابط حرف نمیزنه تا بگوید این یک کار ساده و عادی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
واقعا خنده دار بود
اگه احمدی نژاد نیود هرگز م.ه پای میز محاکمه نمی آمد و هر گز مبارزه با فساد اینگونه مطالبه عمومی نمیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
17:49 جالبتر اینه که خود احمدی نژادم باید محاکمه بشه.
ناشناس
Poland
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
من و خیلی از دوستانم معدل کارشناسی و ارشدمون بالای 16 که چه عرض کنم، بالای 18 بود (دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه تهران دوره روزانه) و سال 90 و 91 توی آزمون اولیه دکتری قبول شدیم ولی تو مصاحبه با وجود داشتن کتاب (تالیف و نیز ترجمه)، مقاله، سابقه تدریس و تسلط به دو زبان (فرانسه و انگلیسی) رد شدیم!!!!!!!!!!
بر فرض بی غرض بودن مصاحبه کنندگان گرامی این آقای مسئول چطور صد در صد مطمئنه که چون "مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس ایشان از دانشگاه شهیدبهشتی و تربیت مدرس بوده و معدل‌شان بالای 16 بوده است. این افراد اگر کنکور هم می‌دادند، بدون مشکل در آزمون قبول می‌شدند."؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
جالبه تمام این آقایون وزرا یک نقطه مشترک داشتند و اون اینکه بچه های همشون بطور اتفاقی نخبه بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
تیتر با مصاحبه تطبیق ندارد. البته ممنون که عنوان را اینگونه زدید و متوجه شدم که قریب با اتفاق آقایان دولت دهم به گونه ای پاک زیستند و چند مورد معدل پایین به همه سرایت نمیکند . شما در این دولت وزیری دارید که اصلا فرصت درس خواندن نداشت و الان دکتر است. بورسیه های زمان هاشمی و خاتمی به مراتب افتضاح بیشتری دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
دو بخش حرفاش به قول معروف منو مُردوند!
این افراد اگر کنکور می دادند هم حتما قبول می شدند!!!
ما از تشکل‌های دانشجویی درخواست می‌کردیم افراد باصلاحیت را معرفی کنند زیرا اعضای هیات علمی باید افراد متعهد و متخصص باشند. همانطور که امام راحل فرمودند، تعهد از تخصص نیز مهم‌تر است!!!!
یعنی توجیه در حد تیم های فرا ملی و کهکشانی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
منم ارشد تربیت مدرس گرفتم، نه با معدل 16، بلکه با معدل بالای 18، پس بورسم کو؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
اونوقت این دلواپسان مجلس نشین عوض استیضاح وزیران علوم 8 سال گذشته، دکتر فرجی دانا رو به محاکمه می کشند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گرد مسگری.
نمایندگان پایداری به وزیر خلافکار آقای دانشجو مدال هم می دهند.
ناشناس
Japan
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
اولن که ایشون مدیرکل بورس بودن
دومن اینکه اگر این حرف ها درست باشد شما بیش از جنگ یک ماهه ای که اسرائیل علیه غزه انجام داد، خواسته یا ناخواسته به صهیونیست ها کمک کردی. به این دلیل که شما بگو چه تعداد افرادی مانند خواهرمون مریم میرزاخانی برنده ی مدال فیلدز رو نپذیرفتی به بهانه های واهی؟
سومن ما یه رفیق داریم ایشون دوره های کارشناسی و ارشدش شاگرد اول و معدل الف بوده و حدود 30 مقاله ی isi با ایمپکت بالا داره. حدود 4 سال سابقه ی حق التدریس در اکثر دانشگاه ها اعم از دولتی و آزاد داره. چرا وقتی ایشون درخواست بورس داد قبولش نکردین. متعهد نبود؟ دیگه کی متعهدتر از ایشون که هم فرمانده ی حوزه ی بسیج بود هم فرمانده بسیج محلی. این رفیق ما چندین بار به شما رایانامه زد؟ دریغ از یه بار جواب. لطفن از امام سخن نیارین که حجت کار اشتباهتون بشه. لطفن روح امام رو تو قبرش نلرزونید.
یه رفیق دیگه دارم تمام شرایط بالارو داشت. علاوه اینکه توی یکی از مجلات آی اس آی ساینس دایرکت، ادیتور بود. شما ایشون رو هم رد کردید. لطفن یه سری به سامانه ی رزومه در اداره کلی که رییسش بودید بزنید.
چرا انسان دروغ بگه.
یه رفیق دیگه دارم. اما ایشون دریغ از یک مقاله ی حتی فارسی، اونم ژورنالی که نه، حتی کنفرانسی. معدل 15 کارشناسی ارشد. تنها سابقه ی تدریسش حل تمرین توی زمان کارشناسیش بود. دریغ از یک مسئولیت در بسیج. ولی بند پ (پارتی) به شدت کلفت بود. ایشون بورس شد. به همین دلیل هم فکر کنم با استناد به این جمله ی امام حتمن قرار شده ایشون اول متعهد بعد بورس بشن.
لطفن دیگه نفرمایین تعهد دیگه سخن از امان نیارین. امام اگر گفته تعهد برای دکتر چمران گفته که علاوه بر تعهد در برکلی امریکا، دانشگاه تهران شاگرد اول بود.
لطفن دیگه دم از تعهد نزنید. شما و امثال شما کسانی را که پارتی داشتند متعهد محسوب میکردید. شما با این کارهاتان مردم رو از دین زده میکنید. البته ما دست از ظاهرمان و رفتارمان برنمیداریم ولو که با همین ظاهر وقتی میام تو جلسه ی مصاحبه توی اداره کل بورس در زمان شما از همان ابتدا با ما بد برخورد میکنند. که چرا ریش داری؟ چرا بسیجی هستی؟ دریغ از یک سوال علمی. میدانی چرا آقای رییس اداره کل بورس سابق چون تنها پارتیمون خدا بود و والسلام.
شما در بیرون رفتن این خواهرمون خانوم میرزاخانی چقدر نقش داشتید. در حجاب امروز ایشون چقدر نقش داشتید. البته بنده با همین کم سوادیم فکر میکنیم آخرت این خواهرمون از کسانی که این کارها را با مغزهای این مملکت میکنند بسیار بهتر و شیرین تر خواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
شما مگه مسلمان نیستی؟

مگه ادعای دینداری نداری؟

مگه دم از فرهنگ و علم و ادب نمیزنی و اینقدر راحت تن دادی به خواسته وزیر وقت؟؟

چرا وقتی این همه ظلم رو در حق میلیون ها نفر دیدی ساکت نشستی و شاهد خوردن حق این همه ادم شدی؟؟


کمترین کار شما در مقابل این ظلم عظیم در حق جوانان این کشور این بود که استعفا میدادی!!

وا مصیبتا!!!خدایا چرا ایران؟؟؟؟خدایا چیکار کنیم که فرزند یک وزیر یا مسئول نیستیم؟؟؟؟

این بغض فرو خورده رو به کجا ببریم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
برادر عزیز ادعای مسلمانی و ارزشی آقایان فقط شده وسیله ای برای گرفتن میز و بورس و...
ناشناس
Malaysia
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
کارهای اداری سلسله مراتبی است. وقتی دستور وزیر در موردی مکتوب باشد، نظر معاون بی اهمیت است و طبیعتا او مسئولیتی هم نخواهد داشت.
لر بختياري
Germany
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
اين منفي ها واسه چيه!؟
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
سلام دوست عزیز
دلیل روشنه، برای حفظ پست این ندیدن ها لازم بوده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
فساد غير قابل انكار...دلايل استيضاح معلوم شد..اسم بستگان آقايان همگي هست..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
خانم ها چرا از اقایان دفاع می کنند ؟در لیست اسم دونفر خانم هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
''این افراد اگر کنکور هم می‌دادند، بدون مشکل در آزمون قبول می‌شدند''!خوب منم حدث میزنم اگه کنکور بدم در آزمون قبول میشم، حالا منو بورس میکنید؟
توجیهش منو کشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
حرف درستی زده‌ای، اما ایکاش املای حدس رو هم درست می‌نوشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
از "حدث"تون معلومه که تو کنکور قبول می شدین.
ههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
دوست ناشناس محترم که به کلمه حدس ایراد گرفته اید خود شما ای کاش را ایکاش نوشته اید دقت کنید!
مسعود73
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
برای هزارمین بار - بیشتر غلطهای املایی بخاطر نزدیکی کلید حروف در صفحه کلید و پاک شدن حروف روی کلید است - توجه کنید که ث دقیقا بالای س است - لطفا قبل از ارسال پیام یک بار متن را بازخوانی کنید - اینقدر به هم ایراد نگیریم کلمه حدس را عزیزان دبستانی هم درست می نویسند قطعا اشتباه ناشناس محترم ناشی از بی دقتی است
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
عزیزم ، حدس را می زنند ولی حدث به مانند بخشنامه صادر می گردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
فقط در املا فارسی به مشکل بر میخوردی.حدس نه حدث نابغه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
حدث نفر اول کنکور ههههههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
بابا چرا متوجه نیستین طنز نوشته نشستین دارین غلط املایی می گیرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
یعنی هرچه در مورد بورسیه های غیر قانونی قبلا اعلام کردین دروغ بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
یعنی واقعا از متن چیزی دستگیرت نشد؟! واقعا متاسفم برات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
هادی هو.......... کجایی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
خدايا اين كشور را از شر:
دزد
دروغگو
خائن

در امان دار.
ناشناس33
Finland
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
الهی آمین.
لر بختياري
Germany
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
احتمالا اگه خدا بخواد بلا سر اين موجوداتي! كه گفتي بياره جمعيت ايران نصف ميشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
فعلا که بر عکس شده. و ما به بالاترین درجات رسیده ایم.
مشهدی
United Arab Emirates
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
آخه چقد گند زدین همشو یکجا بگین!!!!
رضا19
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
از مسجد نامه میگرفتن؟؟؟؟
وای خدای من!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
عبادت خدا= بورس !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
این افراد اگر کنکور می دادند هم حتما قبول می شدند!
خوب چرا کنکور دادند این نابغه ها!
مساله مهمی که است بسیاری از این افراد یا نماینده مجلس یا وزیر یا معاون و یا فرزندان انها بودند!
سوال اینجاست یه دفعه این همه نابغه در بین سیاسیون صاحب قدرت کمی و فقط کمی عجیب نیست یا این هم از برکات دولت فخیمه احمدی نژاد است؟!
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
جالبه ایشون معدل همه رو هم حفظه من معدل دوره های مختلف خودمم یادم نیست. ببین چیه که میگه فلانی معدلش بالای 16 بوده قانونیه
ناشناس
Japan
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
آقاي معاون ارجمند، وزارت علوم را با پادگان اشتباه گرفته اند.. بهتر است به جاي گريز، مسئوليت خود را بپذيرند. اينگونه امكان ندارد كه همه ي رخدادها به حساب وزراي علوم سابق نوشته شود. پس مجموعه وزارت علوم چكاره بوده است؟
مدعی العموم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
حق امثال من که رانت خوران جایمان در کلاس های دکتری نشستند کجاست و چه کسی باید بدهد؟ ما در این مملکت به چه کسی باید برای این رسوایی شکایت کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
شما فرزندان ایران به خدا شکایت کنید هر چند که "گوش اگر گوش تو ناله اگر ناله من آنچه جایی نرسد فریاد است"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
عجببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب!!! اصلا دیگه هیچی نمیگم...
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
وقتی یک استاد دانشگاه میتواند به راحتی فرزندش را از دانشگاه فلان شهرستان به دانشگاههای تهران منتقل کند ، بورسیه شدن فرزندان این آقایان امری عادی و این هیاهو سیاسی است لطفا اجازه دهیم هر کس کار خودش را بکند و چوب لا چرخ یکدیگر نکنیم اینطور همه راضی بوده و بیشتر به فکر مردم مسلمان و زحمتکش خواهیم بود ، به امید گسترش رانت های دولتی در تمام عرصه های اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
چه ربطی داره حضرت آقا. اونی که شما گفتی قاون داره این یکی خلاف قانون بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
باید سهمیه ها برداشته بشه.چرا قانون گفته فرزندان اساتید باید سهمیه داشته باشن اینجا توانایی فرد مهمه نه باباش!!!!!!!!
ناشناس
United States of America
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
قانون انتقال فررندان اساتید به دانشگاه محل خدمت اولا مصوب مجلس بود ثانیا برای کمک به دانشگاهها برای حفظ اساتید بود. هیچ فرزند استادی بدون کنکور و طی مراحل قانونی نه وارد دانشگاه شد و نه بورس رانتی گرفت. لطفا مغلطه نکنید.
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
چه ربطی داره؟ کارمندای بانک هر دو روز یک بار وامهای بدون بهره میگیرند! اونوقت استاد دانشگاه با حقوقی برابر یک کارگر ساختمانی داره کار میکنه! و شما همین یک انتقال رو برای اونها زیادی می بینی؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
کسی نگفته فرزندان اساتید بدون کنکور میرن دانشگاه.که البته تو مصاحبه شانس بیشتری دارن.فرزندان اساتید سهمیه دارن که کلا سهمیه باید برداشته بشه. این شمائید که مغلطه میکنید کمی با دقت متنها رو بخونین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
مردم خواستار تجمع در حمایت از وزیر فرهیخته علوم جناب دکتر فرجی دانا هستند.
اجازه راهپیمایی بدهید، ما پشتیبان دولت تدبیر و امید هستیم و خواهیم بود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
متخلفان و رانت خوران این بورسیه های دکتری را در پیشگاه مردم شهیدپرور ایران محاکمه کنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
ای شهیدان مظلوم کجایید که این قوم با سو استفاده از نا متان و خون مقدستان چه ظلمی که به این ملت کرده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
همین حاشیه هایی که الان در جریان استیضاح مطرح شده است، نمونه خروارها حاشیه ای است که در سال های اخیر در دانشگاه ها و وزارت علوم ایحاد کرده اند
سقوط دوپله ای ایران در رشد علمی نیز ثمره همین حواشی است
امیدوارم وجود امثال ایشان از دانشگاه ها برچیده شود و فتنه گرانی که یک بار ماهیت پلید خود را آشکار کردند، از صفحه دانشگاه های کشور پاک شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خودت فهمیدی چی گفتی ؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
زرنگی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
مساله بورسیه فرار رو به جلوی اصلاح طلبان و دولت برای عملکرد ضعیفشان در وزارت علوم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
عملکرد قوی یعنی بورسیه های غیرقانونی؟
ناشناس
Japan
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
اگر فقط افشای همین یک کثافت کاری هم عملکرد دولت باشه ، بسیار ارزنده بوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
کی بود کی بود من نبودم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
نه اتفاقا مطلب فوق اثباتی است بر این موضوع .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
خواست قاطبه دانشجویان و اساتید
برکناری فرجی دانا و کنارگذاشتن فتنه گران خائن از دانشگاه ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
و لابد برقراری بورسیه های غیر قانونی.خیلی رو دارید.
فلکزده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
شما هم بورسیه غیر قانونی گرفتی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
چون که اسرار هویدا می کرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
شوخیه دیگه! مگه نه؟
نیما
Finland
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
حتما تو هم یکی از اقازاده ها هستی که با امدن فرجی بورسیه بهت نرسیده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
عزیزم من خودم دانشجو هستم .بیا ببرمت 10تا دانشگاه از 100نفر سوال کن ببین چه جوابهای جالبی بت میدن ااا فقط ناراحت نشی ..فرارو لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
شما از روز نامه کیهان نیستی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
شما که ناشناس نظر دادین ولی اگه بیانبه های اسم و رسم دار این چند روز تمام داشنگاهها رو بخونی می بینی که همه اساتید و دانشجوها از ایشون حمایت قاطع کردن .. پس لطفا اول معنای کلمه قاطبه رو یاد بگیر و بعد به کارش ببر
ناشناس
Japan
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
توی دانشگاه کسی کلمه قاطبه را بکار نمیبره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
این خبرها لرزه بر اندام هر دلواپسی میندازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
نه اتقاقا این ها لذت هم می برند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
برید اینها رو براورد علمی کنید ببیند واقعا این نور دیدگان اینقدر باهوش و درسخوان هستن یا نه؟ به هرحال کسی که میتونه مثل اب خوردن بورسیه بگیره حتما مثل اب خوردن هم میتونه نمره بگیره
استاد
United States of America
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
با نظر شما کاملا موافقم. اینها کسانی هستندکه معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد راهم با رانت بالا برده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
"به هرحال کسی که میتونه مثل اب خوردن بورسیه بگیره حتما مثل اب خوردن هم میتونه نمره بگیره" و البته پستهای بالای مملکت بدبخت ما را هم همینها اشغال خواهند کرد!!!!!!!!!!1
ارس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
در حقیقت لشکر جمع می کنید.
اترک
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
فرزندان رئیس سابق علامه طباطبایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
به چی میگن کودتا؟
البرز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
از مجلسیان هم جهارتا خبر میدادید.
الوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
بالاخره قبول کردید که غیر قانونی هستن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
مفسد فی الارض به کی میگن؟
تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
به کسانی که حق را ناحق میکنند به افرادی که حلال و حرام میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
به کسی که جز خدای عالم پشت و پناهی ندارد.
البرز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
این مصداق دقیق فساد روی زمین است.
اترک
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
دنیا محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید.(امام راحل)
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
''روزی که آقای دانشجو به من گفتند دخترشان بناست بورسیه شوند، من اظهار کردم که ایشان همچون سایر افراد باید جایابی شوند تا بتوانیم حکم ورودشان را صادر کنیم. پس از آن دیگر هیچ مساله‌ای با بنده مطرح نشد.
'' یعنی همین دیگه ؟؟؟!!!!!
قربونش برم چه وزیر با منطقی داشتیماااا!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
دختر آقای دانشجو خودشان وارد مقطع دکتری شدند!!!!!!!!
از دانشجویان برتر دانشگاه تربیت مدرس نیز هستند!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خودشان یعنی پیاده آمده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
دستور؟؟؟؟؟؟؟؟؟از مقام بالا؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
خیلی سیستماتیک و مهندسی شده عمل کرده اند .دستچین شده همه خودی .
اروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
هدف از این کارها چی بوده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
عجب استدلال های جالبی. اگر چنین است پس اصولا فلسفه آزمون چیست؟ از مساجد سوال کنید و هرکس تایید شد برود درس بخواند و بورسیه بگیرد.
ناشناس
Germany
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
17 استعداد درخشان؟ پس این همه فارغ التحصیل بالای 18 نیستند درخشان؟ اهان !پارتی ندارن.درسته.
ناشناس
Japan
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
معاون وزیر سابق هنوز نمی دونه چه فاصله زیادی بین قبولی در آزمون دکترا و بورسیه شدن وجود داره.
قبولی دکترا که کاری نداره. برید ببینید چند تا PHD نخبه بیکار توی مملکت هست.
ناشناس
Russian Federation
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
یعنی مسجد محل افراد با صلاحیت برای گرفتن بورسیه دکترا را پیشنهاد میداد؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
خجالت نمی کشید؟
رانتخور
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
رانتخوردن و مال مردم رو دزدیدن که خجالت نداره راستش رو بخواین عادت کردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
بیت المال.حق .نا حق. حلال .حرام .معصیت .
دانشجوى واقعى
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
وزير بورسىه بده (دانشجو)خودش مدرك الكى گرفته بوده جون گفته بوده مدركش را در كشور مبدا يعنى انگليس نداده بودن تو ايران يه دكترا تقىمش كردن بنابر اين او فكر مىكنه باىد بدون احراز بدوستانش مدرك بده،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
اقای معاون سابق وزیر از حضرت امام مایه نگذار امام راضی په پارتی بازی زیر پا گذاشتن حق نبود نگاهی به سیره و روش امام بکن شما مسءول بودی و باید در این دنیا و ان دنیا جواب بدهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
عزیزان مصیبت این جاست که این پدیده از اول انقلاب بوده آن موقع که کنکور بر گزار می شد وخیلی راحت قابل دست کاری بود آن موقع که حتی سوال ها فروخته شد منتها حاکمیت یک دست نگذاشت صدایش در آید حالا منتقدین به قدرت رسیده اند صدایش در آمده وگرنه در صفحات اجتماعی افراد نگاه کنید خانواده هایی که همه ی آن ها پزشک ومتخصص واستاد دانشگاه هستند وبی سوادشان تاجر یعنی همه نخبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
حتما دانشگاه ایرانیان را برای همین تاسیس کردن که نوه و نتیجه هایشان هم بتونن هر کدوم یه دونه مدرک دکتری بگیرن. واقعاً چه خبره توی این مملکت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
دانشگاه ایرانیان = دانشگاه پرورش باند سیاسی احمدی نژاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
فرارو هم که یه مدتیه کلا رفته تو کار غیر قابل انتشار !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
از ملت ایران درخواست می شود از وزارت کشور یک راهپیمایی در حمایت از فرجی دانا بکنند و در جلو مجلس تجمع نمایند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
بهانه دست دشمن ندهید.این ها همین را می خواهند.
با تجربه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
این درست نیست .این ها از اب گل ماهی می گیرند .خودزنی می کنند فضا را ملتهب نکنید .حق بر باطل پیروز است .همگی ارام باشیم.
فرار مغز ها
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
حالا متوجه می شویم که چرا نخبه ها به هر ترتیبی ترک وطن می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
موضوع استعلام از مساجد گذشته از غلط بودن ماهیت کار ،کلا دروغ است
به ایشان بفرمایید 10 تا استعلام از هر مسجدی که ایشان می گویند ارائه نمایند .ضمنا پیشنهاد می گردد برای سال 94 کنکور سراسری حذف و از نخبگان محلی با معرفی مساجد جذب دانشجو به عمل آید .واینهمه هزینه صرف کنکور نیز نگردد .البته ترجیحا از مساجد نارمک و نارمک دوستان .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
فردی را در آلمان دیدم که هر و از بر تشخیص نمی داد ولی به خاطر ادعای بودن در تشکل دانشجویی داشت بورس خارج از کشور شده بود و همسرش نیز به خاطر این که همسر فعال دانشجویی بوده بورس خارج شده بود. وای از این بی عدالتی واییییییییییییی
g
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
منظورت علوی ازاد نیست ااا
ناشناس
United States of America
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
تنها در آلمان نیستند سری به کانادا و انگلیس و فرانسه مالزی و حتی حتی آمریکا بزنید تا مطلب دستگیرتان شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
بآقای دکتر مسلمی من شما را فرد آزاده ای می دانستم!. بهتر است برای توجیه کوتاه آمدنهایتان در برابر ظلم، به امام خمینی استناد نکنید زیرا بزرگترین خصوصیت ایشان آزادگیشان بود. هیچوقت هم هیچ حق غیر قانونی را برای فرزندانشان در نظر نگرفتند هر چند مومن ، مکتبی و... بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
فرارو جان می بینم که خوب کامنت ها رو حذف میکنی؛ شرمت باد رسانه ی دروغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
لطفا به سایت های دیگر هم که مصاحبه آقای مسلمی را منتشر کرده اند مراجعه شود تا معلوم شود جوسازی بر علیه بورسیه ها که اکثرا قانونی صورت گرفته چقدر مغرضانه است از جمله تیتر همین خبر و مطالب گزینشی شده آن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
ایشان فرمودند :(وزیری که آیین‌نامه را امضا می‌کند، ممکن است با توجه به شرایط خاصی که خود صلاح می‌داند دستور دهد و برخی افراد هم که معدل پایین دارند، بورسیه دریافت کنند.) این شرایط خاص آقایان همان پارتی بازی رفیق بازی و حزب بازی است بجای عدالت آموزشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
مامردم ودانشجویان واساتید همه باهم از اندیشمند فرزانه دکتر فرجی دانا حمایت میکنیم
واما دکتر باید در مجلس همه چیز را برای ملت بگوید وپایگاه کذایی مخالفین دولت را با نطق آتشین در هم بکوبد
رضا
United Arab Emirates
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
تو مملکت اسلامی که همه دم از خدا و پیامبر میزننذ جه راحت حق کشی میشود پاکترین دولت راهم دیدیم
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
همسر من در آزمون دکتری دو سال پیش با رتبه 9 و داشتن حدود 11 مقاله و رزومه بسیار قوی هیچ یک از دانشگاه های ایران قبول نشد...و این آقایان بی هیچ تلاشی به قله های علم صعود می کنند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
امام حسین (ع): اگر دین ندارید آزاده باشید. انشاالله دکتر فرجی دانا روز استیضاح این جماعت " ابن الوقت نون به نرخ روز خور" را رسوا خواهند کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
در همه وزارت خانه ها مشکل داریم
راستی چه دستاوردی داشته دولت آن مرد
عسکر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
مسئول بورسیه بایستی چنین باشه تازه بعد چندین سال دارد خودش را به مردم معرفی می کند... چه نماینده هایی داریم و چه دولتی داشتیم .
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
جناب دکتر فرجی دانا، امروز شما در پیشگاه مردم سربلند هستید چون چشم بر حق کشی و ظلمی که در حق فرزندانشان شده نبستید و با وجود پیش بینی رفتار انتقامجویانه مجلسیان شرافتمندانه پرده از روی حقایق تلخ برداشتید. حکم مجلس هرچه باشد شما نزد مردم و خدا رو سفید شده اید.
ناشناس
Germany
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
این یک توهین آشکار به امام فقید هست که کلام ایشان را برای توجیه رانت وفساد تحریف می کنند!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
جناب دکتر فرجی دانا، امروز شما در پیشگاه مردم سربلند هستید چون چشم بر حق کشی و ظلمی که در حق فرزندانشان شده نبستید و با وجود پیش بینی رفتار انتقامجویانه مجلسیان شرافتمندانه پرده از روی حقایق تلخ برداشتید. حکم مجلس هرچه باشد شما نزد مردم و خدا رو سفید شده اید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
در سال 1369 با معدل 17.5 در رشته الکترونیک ار یکی از دانشگاههای معتبر تهران فارغ التحصیل شدم.در تمام ترمها رتبه اول دانشگاه را داشتم.به هنگام فارغ التحصیلی گفتند دیگر بورس نمی دهیم!!! و بسیار لطف کردند و یک ماشین حساب به قیمت دولتی دادند و مبلغ آن را نیز گرفتند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در کارشناسی ارشد الکترونیک در
دانشگاه امیرکبیر تهران قبول شدم اما به دلیل مشکلات شدید مالی به ناچار دانشگاه را رها و مشغول کار شدم و در دام صنعت فرسایشی و بی صاحب کشور و احداث کارگاه تولیدی وحماقت این چنینی افتادم و مصیبت های مداوم صنعت و.......
ولی حالا چه میکنند این خادمین فی سبیل الله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
یکی از بستگان ما مشاور فرجی داناست، دخترش دانشگاه گیلان قبول شد ولی انتقالی گرفت واسه تربیت مدرس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اگه خواننده های فرارو دانشگاه رفته باشن می دونن انتقالی اونم تو مقطع ارشد از دانشگاه رده پائین تر به دانشگاه رده بالاتر محاله!

پس این کولی بازی هایی که بابت بورسیه های غیر قانونی راه انداختند همه ش برای سرپوش گذاشتن بر خیانت های وزیر علوم در بازگرداندن فتنه گران و عناصر مسأله دار به دانشگاه هاست که نتیجه ش سقوط دوپله ای ایران در تولید علم بوده!!!!!!!!!!!!!!!

اگه قرار باشه پرونده های این آقایون و آقایون افسادطلب رو بشه مطئن باشید آبروی خیلی ها می ره!
گر حکم شود که مست گیرند
در شهر هر آنکه هست گیرند

این کولی بازی همه ش برای فشار به مجلسه
تازه غیر از فرجی دانا باید حساب زنگنه، فانی، و ظریف، و نعمت زاده هم رسیده بشه

با افتضاحی که زنگنه به بار آورده حالا همه دولت حتی خود روحانی تصمیم به حاشیه سازی برای انحراف افکار عمومی از این ماجرا و ایضا دسته گل آقای ظریف گرفتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ضمنا حمایت دولت راستگویان از رانت 650 میلیون یوروئی رو فراموش نکنیم!

درست شبیه همین کار رو بابک زنجانی کرد، فقط فرقش اینه که این 650 میلیون یورئی چون تو دولت روحانی بود اسمش شهامته، واسه بقیه دزدی و اختلاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس!!!!!!!!!!!!
ضمنا همه مبلغی که زنجانی بدهکاره به علاوه اون 3000 هزار میلیارد نصف مبلغی هم نمی شه که بابت شاهکار آقای زنگنه تو پرونده کرسنت باید به امارات بپردازیم!!!!!

چیزی که رسانه های افسادطلب در برابرش سکوت معناداری در پیش گرفته اند، مبادا خوانندگانشون از حقیقت ماجرا چیزی دستگیرشون بشه
این جماعت فقط تو بی خبری و بی اطلاعی مردم هست که می تونن حرفی برای گفتن داشته باشند
وگرنه خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

خدایا ما را از این معیارهای منافقانه در امان بدار

فرارو اگه مردی منتشر کن
برای سومین باره دارم می فرستم!!!!!!!!!!!!!!!
متضرر بورس خارج به خاطر همین نامردا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
نامردتر از همه همین مسلمی نایینی هستش!
من با تمام زحماتم از بورس خارج به خاطر همین آقا و امثال اینها باز موندم.
خدا رو شاهد میگیرم از دانشگاه اتاوا پذیرش قطعی داشتم و روابط سیاسی با کانادا قطع شد، این آقا به من گفت ما با شما توی کانادا کاری نداریم. بعد یه عده ای جلوی چشم خودم اعزام شدن به کانادا!!! و آمریکا!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
کاش خجالت بکشید وآب بشید این هم ظلم در حق مردم خدایا خودت به داداین مردم برس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
" آقاي دانشجو گفتند دخترشان بناست بورسيه شوند ... آقاي صديقي گفتند فرزندشان بناست بورسيه شوند .. "
بناي اين آقايون رو در هر مرحله اي هست تخريب كنيد آقاي رييس جمهور! منظره زشتش سردرد مياره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
جالبه هر کي اومده از دختر و پسر خودش در مورد بورسيه صحبت کرده اين يعني اينکه اينها نميتوانستند به صورت طبيعي و روال عادي بورسيه شوند حتما بايد با اين آقا صحبت ميکردند در هر صورت هيچ اتفاقي نيفتاده ....
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
از مسجد معرفی نامه میگرفت برای بورسیه

جان من راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
بى حرمتى به مجالس امام حسين و جنجال بورسيه ها نشان از توطئه جديد اصلاح طلبان دارد..!!!!!!!
فصیح
United Arab Emirates
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
وزارت علوم هنوز پرونده آقازاده های اعزامی به خارج نظیر کشور ژاپن، روسیه کشور های اروپایی کانادا و آمریکا را در دولت نهم و دهم بررسی نکرده است خبرهای جالبی می شود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خوشم میاد که جواب هایی داد که فقط افراد هوچی آنها را انکار می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
افراد بی اطلاع هم از این جواب خوشحال شدن! تا ابد میتونن خودشونو به خواب بزنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
سلام من هیات علمی دانشگاه هستم با معدل ۱۸و ۶۴ صدم دانشجوی نمونه کشوری دارای ۱۸ مقاله علمی پژوهشی در دوره زاهدی و دانشجو درخواست استفاده از سهمیه بدون آزمون مربیان داشتم با وجودی که جانباز و رزمنده و برادر شهید هستم آقای مسلمی قبول نکردند بورس بشم و خودم در آزمون قبول شدم و حتی ماموریت آموزشی هم از من دریغ شد جناب فرشرافتها ا شرافتا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
سلام من هیات علمی دانشگاه هستم با معدل ۱۸و ۶۴ صدم دانشجوی نمونه کشوری دارای ۱۸ مقاله علمی پژوهشی در دوره زاهدی و دانشجو درخواست استفاده از سهمیه بدون آزمون مربیان داشتم با وجودی که جانباز و رزمنده و برادر شهید هستم آقای مسلمی قبول نکردند بورس بشم و خودم در آزمون قبول شدم و حتی ماموریت آموزشی هم از من دریغ شد!!!!!!!
حسام الدین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد .....
احسان
Finland
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
معدل بالای 16 !!!!! ارشد معمولا همه بالای 16 هستن حالا همه باید بورس بشن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
آقای مسلمی می فرمایند ایشان معدلشان بالای 16 بود و جزء دانشجویان برتر بودند اگر امتحان هم می دادند فرقی نمی کرد. خوب پس بقیه دانشجویان را هم که همین شرایط را داشتند بورس می کردید اصلا کنکور را هم جمع می کردید. بعد هم آقای مسلمی دانشجویی که معدلش 16 است و بقولی نزدیک 16 یعنی همان 15 خودمان این دانشجو برتر و نخبه نیست. ظاهرا همه تعاریف در دولت نهم و دهم عوض شده است. دانشجوی نخبه معدل بالای 18 و 19 دارد چند مقاله ISI دارد. نخبه خانم دکتر میرزاخانی و امثال ایشان هستند نه فرزندان آقایان دانشجو، زاهدی، شریعتی و نمایندگان مجلس که به خاطر پدران اصولگرایشان پذیرفته شده اند. واقعا نخبه های این مملکت حق دارند از ایران خارج می شوند آخه اینقدر بی عدالتی. می دانید معنی این حرف که اگر کنکور هم می دادند فرقی نمی کرد یعنی چه؟ یعنی در هر صورت با هر رتبه ای که کسب می کردند از بند پ (پارتی) و ر (رانت) استفاده می کردند و الان همین جایی بودند که حالا شاهد آن هستید. واقعا چگونه ادعای اسلامیت و دیانت و خون شهدا و... می کنید. مردم قسم حضرت عباس را قبول کنند یا دم خروس را.
علی
Germany
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
احتمالاً اکثر این مجوزها تو سط کامران جون صادر شده چون ایشان مهندس خوبی هم در انتحابات داشته اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
آقای مسلمی‌ چرا زیر بار این ظلم و رانت رفتید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
تیم احمدی نژاد علاوه بر باند بازی هایی که همه از آن مطلع هستیم به فکر ایجاد و توسعه باند برای آینده با دادن مدرک دکتری!!! به افراد هم سواد خودش بوده و حالا هم با دانشگاه ایرانیان آن را ادامه خواهد داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
معاون نخست وزیر انگلستان در اعتراض به رفتار دولت انگلیس در غزه از سمت خود استعفا داد ولی افرین بر شما که با خود گفتید که دمی معاون وزیربودن بهتر از ازاده بودن است هر چند با خفت و خواری نمی دانم سوره حمد را چگونه در روز 5 با ر میخوانید ایاک نعبدو ایاک نستعین اهدنا الصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیر ....
حسین ابن علی ,(ع )می فرمایند اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
ملت ایران هرگز فرجی دانا را و خدمات و جسارتش را فراموش نخواهد کرد.
ناشناس
Finland
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
(( از تشکل‌های دانشجویی درخواست می‌کردیم افراد باصلاحیت را معرفی کنند زیرا اعضای هیات علمی باید افراد متعهد و متخصص باشند. ))
مملكت رو باش كه به جاي صلاحيت علمي و رتبه هاي برتر المپيادها و كنكورها بايد تشكل ها اعضاي هيئت علمي را تعيين كنند و نخبه هاي برتري مانند پروفسور ميرزاخاني به كشورهاي بقول اينان غربي رفته و افتخار علمي آنان شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خرابی های دولت قبل تمامی ندارد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
خدا قو تشان بدهد بندگان خدا به فکر آینده بودنند و از همین امروز به فکر جانشین پروری افتاده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
جامعه ما تا چه وقت بايد تاوان عوارض تمايلات شخصي و خانوادگي رانت خواران را بدهد؟ كساني كه 8 سال تمام با دولت‌هائي همكاري كردند يا از دولت‌هائي حمايت كردند كه نه به قانون پاي بند بودند، نه حقي براي مردم قائل بودند و نه حرمت ساحت علم را رعايت مي‌كردند، تا چه وقت بايد براي ادامه آن وضعيت سينه بزنند و مانع تلاش‌هائي شوند كه جامعه را به قانون گرائي باز مي‌گرداند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
فقط یک لحظه خودتون را جای افراد شایسته و نخبه علمی بگذارید که حقشان در بورسیه شدن توسط این نامسلمانان دزدیده می شود و ناحقان و آقازاده های بی سواد جای آنها را می گیرند، خیلی سخت و دردناکه!!!!! آن وقت میگن چرا نخبه ها فرار میکنند!!!!
رفیق
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
این دیگه فاجعه ست......والا اگر تو ژاپن این اتفاقات می افتاد مقصرین همه هاراگیری می کردن .
بورسیه به اصطلاح غیرقانونی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
من فرجی دانا را استاد وارسته ای می دونم و موافقم حق را اگر کابین زنان هم کرده باشند بگیره. فقط یک نکته هم بگم در یکی از سایت ها اسم بنده و چندتا از همکارانم که هیئت علمی به صورت مربی بودیم به عنوان بورسیه غیرقانونی درج شده بود با پیگیری های بنده به علت تاخیر دانشگاه در ارسال برخی مدارک نظیر مصاحبه علمی، این شبهه به وجود آمده. و با پیگیری بنده گفتند این لیست اصلا مورد تایید وزارت علوم نیست و شامل پیگرد حقوقی خواهد شد. مبارزه با فساد خوبه اما لطفا این عطش جوری باعث نشود که تهمت و آبروریزی برای شخصی باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
همين ها هستند كه موجب دين گريزي جوانان اين مملكت شده اند وقتي يك جوانا مي بيند اينكار ها توسط دولتي شعار عدالت محوري اس گوش فلك كر كرده صورت مي گيرد از هرچه دين ومذهب وانقلاب وسردمداران ان بيزار مي شود ........
ناشناس
Canada
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
یکی این جمله رو برای من تفسیر کنه بیزحمت:
"تعهد از تخصص نیز مهم‌تر است؛ البته نباید تخصص را تحت‌الشعاع خود قرار دهند."
بورسیه به اصطلاح غیرقانونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
من فرجی دانا را استاد وارسته ای می دونم و موافقم حق را اگر کابین زنان هم کرده باشند بگیره. فقط یک نکته هم بگم در یکی از سایت ها اسم بنده و چندتا از همکارانم که هیئت علمی به صورت مربی بودیم به عنوان بورسیه غیرقانونی درج شده بود با پیگیری های بنده به علت تاخیر دانشگاه در ارسال برخی مدارک نظیر مصاحبه علمی، این شبهه به وجود آمده. و با پیگیری بنده گفتند این لیست اصلا مورد تایید وزارت علوم نیست و شامل پیگرد حقوقی خواهد شد. مبارزه با فساد خوبه اما لطفا این عطش جوری باعث نشود که تهمت و آبروریزی برای شخصی باشه
رفیق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
این دیگه فاجعه ست......والا اگر تو ژاپن این اتفاقات می افتاد مقصرین همه هاراگیری می کردن .
ناشناس
United States of America
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
فرارو فتنه است و خدا ازش نگذره