فرارو- بوسنی برای اولین بار در تاریخ موفق شد تیم ملی کشورمان را شکست دهد. نتیجه ای که البته برای رفتن به مرحله بعد کافی نبود. هرچند که این تیم از قعر جدول فرار کرد و ایران را با یک امتیاز ته جدول رها کرد.
کلا مردم جوگیری هستیم : با تساوی بازی اول و باخت بازی دوم ( هر چند زیبا ) تعریف و تمجید می کنیم و به خیابونا می ریزیم و باعث برهم زدن آرامش دیگران میشیم ولی با باخت در یه بازی همه نکات مثبت از یادمون میره
ضمنا هم نتیجه بازی آرژانتین عادلانه بود و هم بازی دیشب , تو بازی آرژانتین که خدا می خواست برای کار زشتمون در حق مسی ادبمون کنه , دیشبم کلا ارزش فوتبال بوسنی سه برابر ارزش فوتبال ما بود
ولی فارغ از همه این بحثها ؛ آیا اینهمه هزینه برای فوتبال سطحی ایران درسته ؟!
دیدیم که تاکتیک ضد فوتبال(دفاع محض و به لجن کشیدن تاکتیک حریف) همیشه جواب نمی دهد.
تبريز زنجان بيرليگي
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
ْآقاي فردوسي پور از شما چنين احساسي گزارش كردن بسيار بعيد بود.(كيف ميده، نود دقيقه حمله كرديم، و................) خيلي خيلي جوگير شدي . خواهشا سانسور نكن.
ناشناس
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
دفاع 20 بود 3تا گل خوردیم
ناشناس
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
پدرام جان دمت گرم تاکتیکی جز ضد فوتبال کیروش برای ما به ارمغان نیاورد و با شانس فراوان کیسه گل ارزانتین و نیجریه نشدیم باید فاصله فوتبال خودمون را با دنیا خیلی از این کمتر کنیم
ناشناس
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
این بازیکن هایی که من دیدم گربه هم نبودن چه برسه به یوز پلنگ!دریغ از 2 دقیقه حفظ توپ و یه حمله درست و حسابی
سمیعی
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
من زیاد اهل فوتبال نیستم چون جام جهانی بود اخبارو دنبال کردم.انچه فهمیدم اینه که مردم ما خیلی زود نظرشان عوض میشه!حالا یکی پیشنهاد داده بود حقوق این مربی رو هم مردم بدن؟چقدر احساساتی!کم خرج فوتبال میشه.
اهااااای ملت!!! اخه دیگه کی می خواین از خواب بیدار بشین؟بابا مشکل مملکت ما فوتبال نیست.مشکل ما بیکاری جوانان و فقر و بی حجابی و پارتی بازی و ... هست.ول کنید این فوتبال رو دیگه. حالا چون بحث ورزشی هست اجازه بدین مطلبی خدمتتون عرض کنم: تیم ملی در جام جهانی 2006 المان واقعا خیلی تهاجمی بازی میکرد و بیشتر حمله میکرد و تماشاگران رو به وجد می اورد. اما این تیم کنونی فقط دفاع میکنه در حالیکه لقب خودشونم گذاشتن یوزهای ایرانی!!! یوزپلنگ حیوانی هست که می جنگه و حمله میکنه نه دفاع. سایر تیم های اسیایی مثل کره و ژاپن و استرالیا درسته که حذف شدن اما مردونه جنگیدن نه این که فقط دفاع کنن.
ناشناس
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
آفرین دقیقا 2006 رو یادمه
ناشناس
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
کل بازی هایمون تو این چند سال یا مساوی 0-0 یا 1-1 یا برد با تفاضل یه گل
ناشناس
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
غیر از اون بی حجابی که معلوم نیست چطوری و با کدوم منطقی با بیکاری و فقر و فساد یکیش کردی با بقیه موافقم.
شکست خورد مهم نست مهم این است بعد هر شکست بلند شوی
وعده ما 2018
پاهای یوزیتان همیشه قدرتمند باقی بماند
ناشناس
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
راست می گه دیگه . حرفش بد نیست که منفی چرا؟
ناشناس
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
كسايي كه منفي ميديد فوتبال خوب ميتونه جامعه و تك تك مارا با نشاط كنه . خداوكيل بازي آرژانتين چقدر حال داد . منم بيكارم حداقل يه روز يادم رفته بود بيكار و بدهكارم .
این باخت لازم بود تا افرادی که بی خود از تیم و کی روش حمایت می کنند حساب کار دستشون بیاد و به خودشون بیان...
ده دقیقه بازی در برابر آرژانتین باعث شد عده ای سرود قهرمانی سر بدهند و مرگ بر مسی سر دهند...
همه دیدند که ایران یکی از ضعیف ترین تیم ها بود که تاکتیکی جز دفاع اتوبوسی و زیر توپ زدن علی اصغری نداشت...
پس به خودتون بیایید دوستان به خدا کی روش هیچی نیست و این همه پول نباید بهش داد. در شرایط سخت باید تیم و مربی را شناخت که همه شناختیم...
ناشناس
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
یادت رفته آقای ایرانی ! این همون تیمی هست که به عنوان ضعیف ترین تیم جام می شناختنش. ما باید متناسب با بازیکنانی که داریم ارزیابی کنیم اون وقت متوجه می شی که این بچه ها و مربی خوبشون تمام تلاششون رو کردند و این بسیار ارزشمند هست.
موسی
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
اگه یه ذره فوتبال میفهمیدی به اون دفاع منسجم و تیمی نمیگفتی اتوبوسی ..لابد چلسی و اینتر و ... هم که برابر بارسا دفاع سه لایه داشتن علی اصغری بازی میکردن
ناشناس
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
اون وقت اون موقعیت های خطرناک رو تو و بچه محلات رو دروازه آرژانتین خلق کردین دیگه... حتما گروهبان قندلی هم سرمربیتون بوده...
چی میدونی از فوتبال که این شکلی مینویسی آخه؟؟؟؟
فکر میکنم برای همه کسانی که در جو کاذب سیر می کردند به خوبی مشخص شد فوتبالمان که در چه سطحی است به تیم حذف شده سطح پایین بوسنی باختیم و دلایل آن:
1 - کیروش که فقط به کارنامه و رزومه خود با دفاع اتوبوسی فکر میکرد و حتی در این بازی هم با دفاع اتوبوسی شروع کردیم که مبدا اسم ایشان خراب شود.
2 - پولهای میلیاردی که از جیب ملت به فوتبالیستها و مربیان واریز می شود تا آنها دغدغه پورشه و مازراتی داشته باشند تا فوتبال.
3 - نبودن فضایی در فوتبال کشور که بازیکنهای با استعداد در ان بالا بیایند بجای..
ناشناس
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
با گزینه 3 موافقم
ناشناس
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
"""" تیم حذف شده سطح پایین بوسنی باختیم و دلایل آن:"""""
بوسنی سطح پایین بود؟؟؟؟؟
این تیم به عنوان تیم اول گروهش در اروپا به جام جهانی سعود کرد
اکثر بازیکنان این تیم در لیگهای معتبر توپ میزنن.همین تیم چند وقت پیش مکزیکی رو شکست داد ک الان تو گروهش یکه تازی میکنه.
ali
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
همین که بوسنی میگی تیم سطح پایین یعنی هیچی از فوتبال نمی فهمی
الکی هم آسمون ریسمون به هم نباف
تیمی که وقتی پا به توپ میشه اینقدر فس فس میکنه تا همه دفاع حریف جمع بشه و جلوش رو بگیره حقش اینه که بازنده بشه
ما باید همکاری و نظم رو از کودکستان یاد بگیریم.
آقای ناشناس (10:29) ما به عنوام ایرانی از کیروش مچکریم
شما غیر ایرانی ها هم لا مچکر باشید!
موسی
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
بعضی از مردم ما خیلی بی انصافن
واقعا توان لیگ ما چقد بود ک از کی روش انتظار صعود داریم
یادمه قبل جام جهانی رو صفحه شخصیش چ گافی دادن..از ترس شیش تایی شدن بود
دم بچه ها و کی روش گرم
ما سربلندیم
ناشناس
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
والا کیروش غیرتش رو تیم بیشتر از مسئولای خودمون بود.
نه اين بازي بود نه بازي با دفاع هفت نفره ! ساختار فوتبال ما اشكالات اساسي داره ، تا كي مي خوايم پشت نتايج مقطعي و بردهاي شانسي همچنان خيال كنيم كه راه اين فوتبال به تركستان نيست!!!!
با سلام. تيم ايران با آرژانتين خوب بازي كردن همه از تيم تعريف كردن الان كه تيم از بوسني باخته بعضيا ضد تيم ملي حرف ميزنن. بابا ملت ايران يك موضع رو انتخاب كنيد يا تيم خوب است يا بد. البته من هميشه گفتم بايد تيم فوتبال ايران وفدراسيون فوتبال منحل بشود ويك تيم از بازيكنان كوچه بازاري بيان نه با اين وضعيت كه با پارتي بازي ورشوه گيري فساد در ورزش ما بيداد ميكند نبايد گول موفقيتهاي تيم واليبال رو خورد چون اونجاهم وضع همينه. فرارو خواهشا چاپ كن.
ناشناس
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
متاسفانه در والیبال هم خبرهایی به گوش میرسه که به نظر میاد به زودی علنی بشه. فساد اداری و سیستمی بدجور دامنگیر کشور شده و به مرور تمام دستاوردهارو از بین میبره تا دیر نشده بایستی کاری کرد.
ناشناس
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
بازی با آرژانتین خوب بود چون تیم ملی خوب و تهاجمی بازی کرد.بازی با بوسنی بد بود چون تیم ملی ول معطل بود.حرف خوب بود و بد بودن نیست، حرف خوب و بد بازی کردن تیمه.
ناشناس
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
فرارو چاپ نمیکنه . منتشر میکنه
ناشناس
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
عزیز من اینکه یه لحظه خوب باشی یه لحظه بد یعنی برنامه نداری.رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود
از اینکه مردونه جنگیدین ممنونیم،دوستان واقع بین باشید.ما با بازیکنای متوسط و بدون بازی دوستانه خوب به مصاف برترین تیم های دنیا رفتیم.اگه کیروش نبود و اگه این بازیکنان غیرت به خرج نمیدادن شک نکنید تو همه بازیها گلبارون میشدیم
نباید انتظاری جز شکست میداشتیم . خیلی بد بازی کردیم . به تعبیر سعدی :
نابرده رنج گنج میسر نمی شود
مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
محمد امین
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
مزد بیشتر از این که نمیتونستیم بدیم . به قرارداد هاشون نگاه کنید ! مشکل اینجاست که از جیب ملت گرسنه مزد خوب میدیم ولی کسی عادت نداره به اندازه مزدش کار کنه .
از اینکه مردونه جنگیدین ممنونیم،دوستان واقع بین باشید.ما با بازیکنای متوسط و بدون بازی دوستانه خوب به مصاف برترین تیم های دنیا رفتیم.اگه کیروش نبود و اگه این بازیکنان غیرت به خرج نمیدادن شک نکنید تو همه بازیها گلبارون میشدیم
ناشناس
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
دقیقا همین طوره که شما میگین
بچه ها تو بازی با بوسنی اون بازی رو کردن که قبل از شروع بازیها فکرش رو میکردیم
تو 2 تابازی اول مافوق انتظار و توانشون بازی کردن واقعا جنگیدن
جام جاهنی ایینه فرهنگ مردم کشور ما بود
اول پیج مسی و دیگران حالا توهین ها به چیج های بزایکن های خودشون
من متاسفم که تو این کشور بین این مردم زندگی میکنم
اون همه تیم بزرگ حذف شدن حالا مگه چی شده ؟؟؟ !!!
فرهنگ مردم ما واقعا نمونست . . . .!!!
واقعا متاسفم برای تیم ملی
من تو این دوره متوجه شدم که جوگرفتگی یعنی چه.
اگه با تیمی مثل المان بازی میکردیم حداقل مساوی میشدیم.
چند روزه انتظار این روز و کشیدم اما دقایق اول فهمیدم اخرش چی میشه و بازی بازیه ایران نیجریست و تلوزیون و خاموش کردم.
حیف این همه احساس مردم ایران نسبت به فوتبال.
اسمش وداع تلخ نیست
تیم ملی ایران خیلی بد بازی کرد
برخلاف بازی آرژانتین ایران از ابتدای نیمه اول مجددا دستور تدافعی تو کارش بود
آخه دقیقه 66 بازی تا کیروش یاد مهاجم افتاد! اونم مثلا 3 تا گل بزنه؟!
توهم مردم عادی در این هست فکر میکنن بازیکن های تیم ملی ایران اروپایی یا امریکای جنوبی هستن!
جای رحمتی ،علی کریمی وخلعتبری خالی بود شایداگراین بزرگواران بودند این نتیجه رخ نمی داد.آیاکی روش نمی د دانست دربرابریک تیم اروپائی که عمدتاًدربازی هوائی تسلط دارند سانتر از طرفین کارساز نیست وبایدحمله های ما زمینی وازقلب دفاع باشد؟
ناشناس
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
علی کریمی ، خلعتبری ، سردار آزمون
حقیقی خوب کار کرد روی گلهل مقصر نبود، دفاع تو این بازی افتضاح بود همش جا می موندن
اشتباه کیروش در این بود که همون سیستمی رو در مقابل بوسنی پیاده کرد که در مقابل آرژانتین به کار گرفت . سیستم دفاع و ضد حمله در مقابل آرژانتین که از تیمهای برتر جهان هست سیستم درستی بود ؛ اما در مقابل بوسنی که نیاز به برد پرگل داشتیم باید هجومی بازی میکردیم
واقعیت فوتبال ما مدتها قبل در بازی آخر ایران و کره جنوبی نشان داده شد که علیرغم تسلط کامل کره ایها به بازی،بااستفاده از تنها موقعیتمان که آنهم حاصل خلاقیت و سماجت قوچان نژاد بود به گل رسیدیم و به جام جهانی صعود کردیم.
ناشناس
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
يعني اينقدر بيكاريد كه ميشينيد بازي هاي ايران رو هم مي بينيد....؟
ناشناس
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
دقیقا همین سیستم و میخواستن پیش ببرن. 3 بازی 3 مساوی و 3 امتیاز.بقیه و بدن به شانس. اگر صعود کردیم که عالی. اگر نشد باز نباختیم بد هم بازی نکردیم
باید از همین امروز تیم ملی را باز هم بسپاریم به کیروش برای 4 سال بعد . هر چند که میدونم پسر خاله های بروبچ میخوان مربی جدید معرفی کنند 6 ماه مونده به جام جهانی تا اون موقع تیم رو هم میدیم دست همین دوستان امتحان پس داده خودمون ...
ناشناس
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
فوتبال ما نیاز به تفکر جدید و توجه به افراد جدید و جوان دارد.
ناشناس
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
داداش جان من
تفکر جديد تا بياد بازيکن بشناسه و ليگو بررسي کنه شده بازي هاي آخر انتخابي جام جهاني
ناشناس
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
درش رو تخته كنن راحت..... بابا فوتبال تو اين مملكت جواب نميده
برای اوین بار در تاریخ ورزش، ما هواداران یک تیم بازنده شادی کردیم. به دنیا نشان دادیم ملتی منصف هستیم.
شکی ندارم آیندگان ما ایرانیان را به خاطر این رویدادتاریخی تحسین خواهند کرد.
ناشناس
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
ملتي منصف؟؟؟
ملتي که عقده شادي داره
ملتي که جو زده است
فرداي روزي که ايران و آرژانتين بازي داشتن از محل کار گرفته تا خيابون و... داشتن مربي و بازيکنا رو حلوا حلوا مي کردن ولي با فاصله سه چهار روز
نمیدونم چرا اصرار داریم آخرش خراب کنیم........روی اعصاب.....بازی ناامید کننده ای بود.... چرا بچه ها حال دویدن نداشتند ؟؟ حتی اگه با گلهای بیشتری میباختیم من یکی دلم میخواست تیم مثل یوز پلنگ بدوه و حمله کنه............وضمنا اینم خیلی مسخره ست که بد بازی کنیم و بد ببازیم ولی مردم برای شادی به خیابان بیان .....خیلی دیگه لوس و مسخره ست
ناشناس
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
حالا شادی و جشن برای بازی خوب با آرزانتین قابل توجیه بود ولی آیا بازی دیشب و حذف شدن در مرحله گروهی بازیها شادی کردن و جشن گرفتن داشت!!!
با يازده نفر آدم معمولي هم ميشه توي محوطه جريمه جمع شد و مانع گلزني حريف شد. اما حمله كردن براي رسيدن به برد معلوم مي كنه كه تيم واقعا تيم هست يا نه
ناشناس
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
کارشناسان و مربیان قبل از بازی گفته بودند و این وضعیت را پیش بینی کرده بودند و آنها قدرت واقعی فوتبال ایران را می شناختند منتهی هرچند کیروش مربی خوبی است ولی ما از داشتن بازیکن خوب رنج می بریم!!! بازیکنان ایران فقط نامشان بزرگ و دستمزدشان بالاست و در مواجهه با بازیکنان سرشناس دنیا معلوم می شود که در چه سطحی هستند!!!!
اصلا مهم نیست... این باخت چیزی از قابلیت سرمربی و بچه های تیم ملی کم نمی کنه.. نگاه کنید ببینید که چگونه بزرگان فوتبال نظیر اسپانیا, ایتالیا, انگلیس و ... حذف شدند.. بیائیم با پشتکار مضاعف برای آینده بهتر فوتبال کشورمان سرمایه گذاری کنیم.
ناشناس
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
... و پولهاي مملكت رو بيشتر دور بريزيم ...
ناشناس
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
این تیم های بزرگ همیشه موفق بودن در همه جا. یک بارم افت چیزی نیست. ما همیشه افت داریم
نتیجه اینهمه سرمایه گذاری و پرداختهای کلا در فوتبال : 1 امتیاز ، با تفاضل گل منفی 3 و چهارم شدن در بین 4 تیم ! لطفا" باشگاهها را خصوصی کنید و هزینه های چند میلیاردی را از جیب ملت مظلوم حذف کنید . بابا والا به خدا راضی نیستیم به کی باید بگیم ؟
یا مردم خیلی احساسی هستند یا اصلا سه بازی ایران رو ندیدن
آخه چه بازیی کردند
تعداد پاسها به ۲۰۰ تا نمیرسید
درصد مالکیت توپ تو سه بازی به ۱۰۰٪ نمیرسه
حالا اگه بنده خدا اکبر میثاقیان با یک تیم ضعیفتر مقابل یه تیم تهرانی اینطوری بازی میکرد همه یه تیکه بهش مینداختند
بازی کسل کننده و ضد فوتبالو ....
یکم واقع بین باشین
بازی دیشب که نیاز به برد بود باز دفاع میکردند
كاملا موافقم. زور كه نيست. فوتبال تو اين مملكت جواب نميده. حيف ريال ريال پول بيت المال كه دارن دور ميريزن. حساب كنيد با اين پولها چند تا كارگاه و كارخونه ميشه زد
ما فوتبال بحرینی را جهانی کردیم . وقتی در بازی های لیگ متوسط جریان بازی حدود سی دقیقه است و بیشتر وقت بازی با تمارض و بستن بند کفش و و.....صرف میشه و داورا هم هیچ کاری انجام نمیدن . نتیجه اش همینه . از نظر من کاش مثل استرالیا و ژاپن میباختیم اما فوتبال بازی میکردیم .نه بزن زیرش . در برابر نیجریه تنها تاکتیک ما بزن زیرش بود و البته زدن ارنج به شکم و دنده حریف . همین باعث شد تا فیفا داور سختگیری در بازی بعی ما انتخاب کند.
هموطنان " همه چی تموم شد و رفت " واقع بین باشید دوستان " حتی هیچ کشوری حاضرنشد یه بازی دوستانه با ما بکنه " کجای کار ما درکشور مناسبه که فوتبالمون باشه " همه چی خراب " فوتبالمون هم مثل همه چیزای دیگه" بیچاره ما "ملتی که با باختن هم جشن میگیریم.
اندکی فکر کنیم... در تمام طول سال از تلویزیون هر شب مسابقات با شگاه های انگلیس، ایتالیا و اسپانیا را نگاه می کنیم و جالبتر آنکه این کشورها زودتر از ما حذف شدند!!! و همچنین تمام تیمهای اسیایی. .... قبل از شروع مسابقات هم آرزو می کردیم که از نیجریه چند تا و از آرژانتین چندین تا گل نخوریم!... این نوع بازی ما در مقابل نیجریه و بخصوص آرژانتین بود که این توقع را در ما ایجاد کرد که صعود کنیم... اما حقیقت آن بود که بسیاری از بزرگ ها پیش از ما حذف شده بودند. .... موقعی که سالیان سال است که در جام باشگاه های آسیا و جام ملتهای آسیا شده ایم زنگ تفریح تیمهای آسیایی ... چه توقعی است که انتظار صعود در جحالم جهانی را داریمن.... کروش جنتل من خسته نباشی و یوزهای ایرانی متشکریم.
ناشناس
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
به رقباشونم نگاه میکردی بد نبود. در ضمن هر کسی و تیمی یه سیر نزولی ممکنه داشته باشه. اما ما همیشه تو ته قرار داریم
کیروش بهترین گزینه برا ایرانه.توقع دارین کیروش رو بردارن فرکی رو به جاش بذارن؟درضمن کیروش با این بازیکن ها راهی جز دفاع کردن نداره.مه که رونالدو یا مسی رو نداریم.
از جام جهاني برزيل چه آموختيد:
1ـ ملت غمزده که دوست دارند شاد باشند ولي کسي به دادشون نمي رسه
2ـ ملت جو گير که تا ديروز عاشق کيروش شده بودن و داشتن براش پول جمع مي کردن ولي امروز فحشش ميدن
3ـ نوسان شديد فوتبال ايران
چرا ما ایرانی ها اینطوری هستیم؟
چرا ما ایرانی ها فراموشی شدید داریم؟
قبل صعود به جام جهانی و در حالی که شرایط خیلی خوبی توی جدول نداشتیم همه از کی روش انتقاد میکردن.بعد صعود به جام جهانی دهنشون بسته شد.بعد یک مدت دوباره شروع کردن به انتقاد کردن و میگفتن شانسی رفتیم جام جهانی و از همه تیم ها 4 تا میخوریم.بعد بازی نیجریه و مخصوصا آرژانتین ورق 180 درجه برگشت.همه میگفتن کی روش عجب مربی تیز هوش و زیرکی هست فوق العاده است حتما باید بمونه.حالا تنها 4 روز از اون بازی گذشته به خاطر یک بازی ضعیف همه دوباره از کی روش انتقاد میکنن میگن باید بره
آهای ملت!ریشه اصلی مشکلات ما همین فراموشکار بودن و رفیق باد بودنه.اگه شرایط سیاسی را هم به یاد بیارید خودتون میبیند که اینطوری هست.فرارو جون هر کی دوست داری منتشر کن دمت گرم
ناشناس
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
عزیزم مشکل یا از کی روشه یا از بازیکنا دیگه. اما چون کی روش مربی بزرگی به گزینه دوم میرسیم. والسلام نامه تمام
ما ايراني ها جو گير هستيم توي همه زمينه ها. يك بازي بسته انجام داديم جلوي آرژانتين و يك هيچ باختيم و احساس كرديم كه ديگه هيچ تيمي جلودار ما نيست و حتما تا فينال مي ريم. ولي اين سرابي بيش نبود اين حس رو قبلا هم چندين بار تجربه كرديم ولي باز الكي خوش بوديم
کلا مردم جوگیری هستیم : با تساوی بازی اول و باخت بازی دوم ( هر چند زیبا ) تعریف و تمجید می کنیم و به خیابونا می ریزیم و باعث برهم زدن آرامش دیگران میشیم ولی با باخت در یه بازی همه نکات مثبت از یادمون میره
ضمنا هم نتیجه بازی آرژانتین عادلانه بود و هم بازی دیشب , تو بازی آرژانتین که خدا می خواست برای کار زشتمون در حق مسی ادبمون کنه , دیشبم کلا ارزش فوتبال بوسنی سه برابر ارزش فوتبال ما بود
ولی فارغ از همه این بحثها ؛ آیا اینهمه هزینه برای فوتبال سطحی ایران درسته ؟!
ضمنا هم نتیجه بازی آرژانتین عادلانه بود و هم بازی دیشب , تو بازی آرژانتین که خدا می خواست برای کار زشتمون در حق مسی ادبمون کنه , دیشبم کلا ارزش فوتبال بوسنی سه برابر ارزش فوتبال ما بود
ولی فارغ از همه این بحثها ؛ آیا اینهمه هزینه برای فوتبال سطحی ایران درسته ؟!
1-مدیریت امثال کفاشیان
2-فساد در فوتبال
3-کمبود امکانات و بازیهای تدارکاتی آنهم به خاطر تحریم
نتیجه خوبی گرفتیم