bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۹۴۷۰۱

پاسخ «قاسم‌خانی» به معترضان سفر برزیل

تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
مهراب قاسم‌خانی طنزپرداز به اعتراضات کاربران فضای مجازی درباره سفر هنرمندان به برزیل، پاسخ داد.

به گزارش «پارسینه» قاسم‌خانی نوشت:

«این ماجرای برزیل رفتن ما هم تبدیل به ماجرای با نمک و پیچیده‌ای شده ... تا دیروز فقط متهم بودیم که با پول بیت‌المال به این سفر رفتیم ولی ماجرا هر روز داره ابعاد وسیع‌تر و پیچیده‌تری پیدا میکنه. با این حال از اونجا که من سعی کردم همیشه به همه احترام بذارم، توضیحاتی رو در جهت روشن شدن لایه‌های مخوف و پنهان خدمت دوستان ارائه می‌کنم. باشد که باعث آرامش روح و روانشان گردد.

١. هزینه این سفر توسط آژانس تعطیلات رویایی به عنوان اسپانسر و همچنین تهیه‌کننده محترممون آقای هاشمی پرداخت شده و خرج روزانه سفر و خورد و خوراکمون رو هم از جیب خودمون می‌پردازیم. در نتیجه این پول هیچ ربطی به جیب شما دوستان و بیت‌المال نداره. حالا اینکه چرا هزینه یکی دو میلیاردی این سفر تا این حد شما رو دلواپس کرده نمیدونم. کاش این دلواپسی رو برای اون چند صد هزار میلیارد هم داشتید.

٢. من نماینده ایران در برزیل نیستم و هیچ مسئولیت سنگینی هم روی دوش خودم حس نمی‌کنم. من نماینده خودم هستم و به عنوان یه عشق فوتبال و عشق سفر اومدم که از دیدن فوتبال و یه کشور جدید لذت ببرم. در نتیجه توقع خاصی از من نداشته باشید. همونطور که وقتی شما به سفر میرید من هیچ توقعی از شما ندارم.

3. بله، ما داره بهمون اینجا خیلی خوش میگذره. کار بدیه؟ باید خجالت بکشیم الان؟ خوش گذروندن تا جایی که من یادم میاد جرم نیست. از اینکه خوش گذروندن ما باعث ناراحتی شدید بعضی از دوستان شده متاسفم ولی این بیشترین کاریه که از دستم بر میاد. در عوض قول میدم اگه شما هم رفتید سفر و مهمونی و بهتون خوش گذشت، منم دردم نیاد. با این وجود اگه کماکان ناراحت هستید پیشنهاد میکنم برید دم فرودگاه امام تحصن کنید و یه کاری کنید همه اون چند میلیونی که هر سال به قصد خوش گذروندن به سفر میرن کوفتشون بشه چون منصفانه نیست که خوش گذروندن فقط برای ما حروم باشه ...

٤. بله، من مرتکب عمل شنیع شلوارک پوشیدن شدم. اصولا هر بار که به سفر خارج میرم و خصوصا در مناطق گرم مثل اینجا شلوارک میپوشم. جسارتا توی خونه هم همین کار رو میکنم. شاید باورتون نشه ولی توی استخر و دریا هم مایو میپوشم. با شرمندگی توی حموم حتی اون رو هم نمیپوشم ... به هر حال نمیدونستم این موضوع تا این حد ارزش خبری داره که روزنامه هفت صبح که تنها روزنامه‌ای بود که تا الان میخریدم به عنوان تیتر یک عکسش رو روی جلد کار کنه. از همینجا اعلام میکنم که من عکس با شلوارک‌های دیگه و در مکان‌های دیگه هم دارم که آماده هستم هر وقت دوستان خبر مهم‌تری نداشتن و احتیاج به تیتر یک با ارزش داشتن در اختیارشون بذارم تا مردم استفاده کنن. خلاصه که اعتراف میکنم به عنوان یه شلوارک‌پوش اومدم اینجا تا یه عده شورت‌پوش رو تشویق کنم و براشون آرزوی موفقیت بکنم.

٥. از اونجا که من در این سفر خودم رو نماینده ملت ایران نمیدونم، در این یادداشت هم نماینده همسفران دیگه‌ام نیستم و ممکنه خیلی از این دوستان نظرشون کاملا بر خلاف من باشه پس اگه دلتون میخواد به این مطلب هم فحش بدید فقط به من فحش بدید چون در این مورد هم نماینده خودم هستم.

٦. در آخر از اینکه با خوش‌گذرونی خودم موجب درد جانکاه و تشویش خاطر و جراحت اعضای برخی از هموطنانم شدم عمیقا عذرخواهی میکنم ولی مجبورم مطلب رو همینجا خاتمه بدم چون بچه‌ها دم در هتل منتظرن که بریم یه دوری بزنیم و من باید بگردم ببینم شلوارکم رو کجا گذاشتم.»
برچسب ها: قاسم خانی برزیل
ناشناس
United States of America
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
ایول به اقای قاسم خانی به این جواب خوبش برادران قاسم خانی سرمایه های خنده ی ایران هستند همیشه سربلند باشند و خوش
shahram
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
مثل بختک افتادن تو سینما وتلویزون خودشون داداششونو مادر بزرگشونو بچه هاشونو.... هزار فامیل کردن این همه جوون هنرمند بیکار باید تو صف باشن معلوم نیست که فک وفامیل بازیشون تموم شه طنزاشونم مسخره کردن اینو اونه طلبکارم هستند
بگو مرد حسابی اگه حمایت همین مردم نبود خوابشم نمیدیدی برزیلو که حالا اینطوری مدعی شی
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
آقای قاسم خانی! یعنی آژانس هواپیمایی همینطوری پول سفر شما رو داده؟ حتما مجبور بودین جواب بدین؟ اونم با این نمک پراکنی ها! یکی دو میلیارد پول خیلی زیادیه حتی اگه صدها میلیارد اختلاس شده باشه. چه ربطی داره؟ راستی خودتون هم به این استدلالتون نمی خندین؟
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
اقای عزیز ما نه گوش بالا سرمون داریم نه شاخ.این اسپانسر به چه دلیل باید بیاد هزینه خوشگذرانی شما ها رو بده در حالیکه تو این مملکت کلی بدبخت،مریض،بدهکار،فقیرو...داریم.خجالت بکش با این ادبیاتت.از کوزه همان برون تراود که در اوست.د اخه اگه شرایط برای همه کار کردن همه یکسان بود که کسی به شما نگاهم نمی انداخت.درد این توهین شما خیلی از اختلاس مذکور درد ناکتر بود و این قصه دردناک همچنان ادامه دارد...
جل الخالق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
نميدونم چرا ملت اين همه جوگير شدن /ضمنا آقاي قاسم خاني يكي از بهترين طنز پردازان ما هستن . لطفا سر مسايل بي اهميت همه زحماتشان را زير پا له نكنيد .
بنظرم جوابشون خيلي هم با نمك بود .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۷۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
آفرین .اینه... شلوارکت رو بپوش و خوش باش دنیا دو روزه آرزو می کنم همه ایرانیا خوب و خوش باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
چشاتم ببند هرچی دلت میخواد بگو و توهین کن !!
دوست رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
" هزینه یکی دو میلیاردی "
چیزی نیست که. همش یکی دو سه میلیارده.
خوب خروجیش چیه آقای سیبیل!؟
ما تو دانشگاه واسه تز دکترا داریم سر یه قرون دوزار با اساتید ( استاد تمام و دانشیار ) سر و کله میزنیم اونوقت تو یه جوری از یکی دومیلیارد حرف میزنی که انگار یکی دو هزار تومنه.
در ضمن شما کلی سروصدا کردید و یار دوازدهم و این چیزا و بعدشم اونجا به عنوان یک هنرمند سینمایی ایرانی خودتون رو دارید عرضه میکنین! حق نداری بگی من خودمم و مسئول نیستم. بدون شما کاملا مسئول هستی و همه دارن به شورتک پوشیدن هاتون و شخصیتتون و عکسهایی که از سگهای توی خیابون میگیرید به چشم یک هنرمند ایرانی بهتون نگاه میکنن. هرچند با نگاشتن نحوه استحمام خودتون! شخصیتتون کاملا بر همگان فاش شده.
تو حق نداری بگی من اونجا خودمم. تو با یه تیم هنری رفتین برزیل و توی این سانسور خبری غرب از فرهنگ ایرانی، کارهاتون نماینده فرهنگ ایرانیه. و باید نمایندگان شایسته ای واسه فرهنگ کشورمون باشید. دقت کن: باید!
همچنین متذکر بشم که اگه ما هم از طرف دانشگاه و با پول اسپانسرها بفرستنمون کشورهای پیشرفته، هم بهمون خوش میگذره، هم شورتک نمیپوشیم، هم فرهنگ ایرانی رو به دنیا میشناسونیم، و هم با ادبیات زشت و زننده با مردم صحبت نمیکنیم، و هم به علم روز دنیا مجهز میشیم و به کشور و دنیا خدمت میکنیم. در حالی که الان دانشگاهها به دلیل کمبود بودجه امکان چنین کاری رو ندارن. ( البته ظاهرا شما با این کمبود مواجه نیستین)
واقعا متاسفم واسه کشورم. ما داریم تو دانشگاهها چطور با مشکلات دست و پنجه نرم میکنیم اونوقت آقایون از نحوه لخت شدنشون تو حموم با مردم صحبت میکنن.

فرارو لطفا همونطور که نظر این آقا رو منتشر کردی نظر بنده رو هم چاپ کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
واقعا ادم چقد میتونه عوام باشه.پولو داراییو حق خودتو خونوادتو یکی دیگه میبره برا خوشگذرونیو ریختو پاش بعد میاد میگه من نمایتدت نیستم بعد از خوشحالی میپری بالا پایین. بدبخت شاخ دم نداره به خدا
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
امان از وادادگی شما هنرمندان که در برزیل شلوارک پوشیده ولی هنرمندان کشورهای دیگر جهان باافتخار لباس کشور خود را برتن نمودند اگر به امریکا می رفتید مثل گل شیفته می شدید !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
حتما که اسپانسر داده ؟! مثلا رو چه حسابی از این خرجها واسه تو مثلا هنرمند کرده؟ کاش همونجا بمونید برنگردید با اون طنزهای آبکی مسخرتون! چشم ملت و نمایندهای مجلسمون روشن!!!!!!!!1
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
دمت گرم این مردم با ادب ، با فرهنگ ، با نزاکت هر جور هم باشی یک جوری می خوان بهت گیر بدن. فوق العاده جواب دادی
زنده باد وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
چطور موقع جایزه گرفتن و... هنرمندا نماینده و نماد مردم ایران هستن اما تو برزیل ایشون نماینده کسی نیست! و نماینده خودشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
کلا بی ادبی آقا محراب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
آخر فرهیختگی و نجابت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
خب ادبت هم مثل همون شلوارکته ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
عجب جوابی دادی...دمت گرم. عالی بود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
هیچم خجالت نکش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
آفرین جواب یه عده فضول و عقده ای را باید همینطوری داد
بهتون خوش بگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
اصلا بگو وقتی برگشتی میایی همشونو میزنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
شما الان احساس نمی کنی ایشون حرفی که می شد خیلی آرومتر و متین تر زد رو با بدترین لحن ممکن گفته؟! احساس نمی کنی به جای توضیح خیلی آاهانه توهین کرده؟! آیا فکر می کنی چون ایشون ایشونه و شما، شما حق دارید کسی که سوال می کنه رو با الفاظ توهین آمیز خطاب کنید؟! این طرز فکر جای نگرانی داره چون با تعمیق این نگاه از دیگرانی که جایگاهی به مراتب بالاتر از ایشون دارند دیگه نباید توقعی برای پاسخگویی داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
ایول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
خیلی باحال و البته حرف حق بود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
ولی به صورت زشتی ادا شده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بامزه بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
واقعا باید تاسف خورد از شعور و فرهنگ این به ظاهر هنرمندان اهل فرهنگ ! فرق ادبیات ایشون و لات های چاله میدان چیه ؟!!!!!
ناشناس
United States of America
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
شما هم دردت اومد؟!
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
سلام
به تور لات چاله میدون نخوردی تا بفهمی فرق ادبیاتشون چیه.
هما
Turkey
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
دوست ناشناس؛ اولا كه ايشان با زبان لاتي صحبت نكرده، ثانيا كجاي حرفش ناحقه؟ چرا ما مردم اينقدر ظاهربين هستيم؟ چرا وقتي آقازاده‌هاي تمام مسئولان سالي به دوازده ماه در كشورهاي خارج با پول بيت‌المال عشق و حال و... مي كنند، كسي جرات حرف زدن نداره؟ كجاي حرف اين بنده خدا ناحقه؟ چرا يك روزنامه بايد به جاي پرداختن به مسائل و مشكلات جامعه، عكس با شلوارك يك هنرمند را روي جلد بياره؟ آيا اين تخريب شخصيت نيست؟ اگر خود شما جاي ايشون بودي، عكس‌العملت چه بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
وقتی امثال شما به کارهای خصوصی دیگران کار دارید همن متن لیاقت شما را دارد.
دوست لطفا در مورد مسائل خصوصی دیگران دخالت نکنیم.
محسن
United States of America
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
اینا هموشون از یک قماشند !!
مگر یکی دیگشون موقع فستیوال فیلم فجر هنگام پخش عمومی نگفت حاضر شلوارشو در بیاره ؟!
خب بیشتر ازاین تربیت نشدند دیگه !
اگه راست میگه بیاد تو محل ما شلوارک بپوشه تا ببینه چه لذتی براش داره ؟!
محمد علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
نوووووش جونت محراب عزززززييييززززز!
حالش رو ببر به هيچ ...ي هم ربطي نداره.
نوش جونت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بى ادب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
منم موافقم. بی ادب
nashenas
Germany
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
چه بهش بر خورده :))))))

بی تربیت تو دریا مایو میپوشه :||

فک کن ؟!؟!!؟!؟!؟

:)))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
اي جانم ناشناس
ناشناس
Kazakhstan
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
واه!بلا به دور!!
ناشناس
Kazakhstan
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
چقدر متین!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
ما که بخیل نیستیم شما یا بقیه ایرانیان خوش بخشید. ولی من واقععاً نمی دونم چرا همه بحث ها را صفر و یک می بینیم.
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
تا ميتونين خوش بگذرونين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
ولی زیاده روی نکنید .
ناشناس
Kazakhstan
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
طنز تلخ!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
هتاکی با طنز تلخ فرق دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
توهین تلخ لفظ مناسبتریه
ناشناس
Armenia
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
هرچند با شلوارک پوشیدنشون خیلی حال نکردم
اما از این متن بسی لذت بردم :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
من الان مثبت بدم يا منفي؟ ما بايد عادت كنيم پوشش ديگران به ما ارتباطي نداشته باشه هر كس هر جور راحته والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
اگه از بیت المال بوده من حلال نمیکنم،در غیر اینصورت امیدوارم بهتون خوش بگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
گرچه کمی جوابشون تند بود (باید ایشونو درک کرد) ولی معقول منطقی بود کاملا با ایشون موافقم وشدیدا با روند ایجاد شده در کشورمون که در مورد هر چیزی و هر کاری ودر هر جایی همه صاحب نظرن و خودشون رو متولی اموال عمومی و کشور و اصولا هر جایی می دونند جنجال اخیر در مورد این دوستان کاملا بی انصافی بود ودر پایان یه سوال از همه یعنی چی که به کار همه،هممون کار داریم؟ بذاریم زندگیشونو بکنن
ناشناس
Kazakhstan
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بابا خارجی به دل نگیر اینها که مثل شما خارج نرفته اند !!!!
ناشناس
Germany
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بانمک و صادقانه بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
اصلا" هم با نمک نبود، خیلی هم بی ادبانه بود.
رضا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
ایول. جوابیت قانع کننده است.خوش بگذره....
ناشناس
Kazakhstan
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
همیشه دیگران سوژه فیلمنامه شما بودن یکبار هم بزار شما باشید!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
ادبیاتتون در حد 1 هنرمند بود
پسته بی مغز چون لب وا کند رسوا شود
نگران نباشید مردم ما هم نگران اون چندصد میلیاردم همم نگران اینکه مثلا هنرمندی با این سطح ادبیات بهش حتی 1 تومنم از پول بیت المال هزینه بشه
شما که حتی بحث حمومتم کشیدی 1 پیشنهاد آقای محترم برزیل 1 رکس مشهورم داره لباس مخصوصشونم بپوش
پیشگام گروهشون شو موقع رکس
ناشناس
France
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
ناشناس جون به کوه آواز خوش ده تا خوش آید
شما چرا در زندگی خصوصی مردم دخالت می کنید یارو رفته سفر دوست داشته شلوارک پوشیده به شما اینو به عنوان یک خبر در روزی نامه هایتان چاپ می کنید مگر نماینده دولت بوده یا نماینده رسایی که خودش نرفت اینها را فرستاد یک فرد آزاد هر طور دوست داشت لباس می پوشد هر جا خوشش اومد می رود به شما هیچ ربطی ندارد
ناشناس
Turkey
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
الان مثلا ادبيات تو در حد چي بود؟!!! تو خيلي باادبي؟!!!!!!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
شما چقد بی نمکی عزیزم!!!!
یه جواب خودمونی اینقد تحلیل و تفسیر و پسته و رسوایی و ..... نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
ازش بدم اومد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
اونم از تو بدش اومد!!!
ناشناس
Turkey
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
مهم نيست............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
خوش باشید به هیچ کس هم ربطی نداره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دمت گرم حال کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
آقا خوش بگذره. اين هم شايد قسمتي از كار و يا زندگي شما باشه. من كه از خوشي شما و بقيه حوشحال هم شدم. جاي ما رو هم خالي كنيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دمت گرم! خوش باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
خيلي باحال بود. عجب ملت بخيلي هستيم!!!
ناشناس
Kazakhstan
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
3000 میلیارد مبنا شده دیگه کمتر از ان برای حیف و میل به چشم نمی اید!!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
عزیزم صراحتا گفته شد که ربطی به بیت المال نداره
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بگو بی شخصیت که نویسنده ای چرا اینجوری جواب دادی.بعدش هم اینقدر کمبود داری که با شورت میای توخیابون. شرتت را تکشن پایین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
کسی با شما نبود خودتو زیاد جدی نگیر داداش آقای پیمان قاسم خانی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
آره بگرد شلوارکتو پیدا کن زود برین بیرون
مهیار
Germany
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
اینکه که شلوارک پوشیده ای یا شرتک به خودت مربوطه. ولی میتونستی یه کم مودبانه تر بنویسی.
آرزو بر دل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
خدائيش من هم وقتي عكسهاي اينها رو ديدم داشتم از حسودي ميمردم. ولي هيچ دردي رو حسادت دوا نميكنه. پول دارن ميرن دنيا رو ميگردن كيف ميكنن خوشبحالشون حالا مني كه ندارم چرا بايد بزنم تو سر خودم كه چرا اينا رفتن و هزار تا داستان بسازم تا بوده دنيا اينطور بود. ولي هنوز هم دارم بهشون حسودي ميكنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
والا
رستم
Germany
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بابا دمت گرم نشون دادی نویسنده ای عالی بود.
رضا
Germany
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
چقدر بی شرم وبی ادب..
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
اگر اسپانسر دیگری هم پیدا شود که خرج روزانه سفر و خورد و خوراک را هم اینها از جیب خودشان نپردازند و یا جناب آقای هاشمی تهیه کننده محترم این هزینه را هم تقبل مینمودند خیلی خیلی بیشتر به این هنرمندان خوش میگذشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
مرتیکه از خود راضی...برو دنبال شلوارکت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
خوب گلم بايد يه جورايي ثابت كنيم كه ايراني هستيم ديگه.
خصيصه هامون : حسود ، تنگ نظر ، دو رو ،تو كار ديگران دخالت كن ،و ...
كاشف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
اگرچه ادبيات به كار رفته در پاسخ آقاي قاسم خاني نشون ميده كه انتقادها همچين قشنگ به او دلشون نشسته اما لازم به توضيح است كه جناب مهراب و دوستان» اگر به هزينه اسپانسر خصوصي رفته‌ايد در برزيل كه هيچ. حالشو ببريد و حتي اگه خواستيد مثل فرمت حمام رفتنتون در خيابانهاي برزيل قدم برداريد.والا به خدا...
اما اگه به خرج نهادهاي و ارگانهاي دولتي و نيمه دولتي و امثالهم رفتيد. بدانيد كه بد اشتباهي كرديد.حالا فرقي نداره پا شلوارك راه بري يا با زره ...
در ضمن از اين به بعد وقتي داريد مطلب مي‌نويسيد شلواركتون پاتون باشه كه شائبه‌اي پيش نياره .....!!!!!!!!! :))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
شما هم خوب مي نويسي ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
مهراب جون خدا مرگم بده مگه هیچی پات نیست دنبال شلوارک میگردی
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
هزینه این سفر توسط آژانس تعطیلات رویایی به عنوان اسپانسر و همچنین تهیه‌کننده محترممون آقای هاشمی پرداخت شده
آقای عزیز خوش گذزونی شماوامثال شما که دغدغه مردم را ندارند برای ما مهم نی چون خودتون مهم نیستید کاش مطبوعات ازاد بود و گذشته تا حال تک تک شما روی سایت ها می رفت سوال مردم اینه که

آقای هاشمی تهیه کننده محترم وآزانس مذکور از کدوم دلواپس تغذیه می شن ضمنا ما اروپا نرفته نیستیم اما اینقدر بی کلاس هم نیستسم که جایی بریم تو بوق وکرنا بکنیم اهای دادار دودور مارفتیم فلان جا این از کمبود های ادماس !!!!!
خدارحمت کنه مرحوم کافی را روضه می خوند میگفت یعنی چی زن میگیری بدون حجاب میبری تو خیابون بوق میزنی که اهای مردم شهر بیایید زن منو ببینید من زن گرفتم !!!
اقای قاسم خانی شما هرجا دلت می خواد برو به کسی ربط نداره اصلا لخت بیا بیرون برا کسی مهم نیستی چون خودت مهم نیستی شما توشهر بی کلانتر هفت تیر کشی اون سکانس فیلم علی سنتوری یادته گلشیفته میگفت که ی روز جواز ندادن یه روز بستن مجبور شد علی بره تو عروسی ها بخونه و...میدونی اگه اجازه بدن خیلی ها فعالیت کنن تو باید بری ازشلوارک هایی که پات میکنی تو میدون انقلاب بفروشی
برو خوش باش که تو شهر .....ی چشمی (ضمن احترام به تمام روشندلان عزیز)
ناشناس
United States of America
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
اینا تاثیرات رفیق نابابه!
صد بار به داداشاش گفتم نزارید این با شریفی نیا بگرده!
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
ایشون واقعا بی ادبانه به مردم توهین کردند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
واااااای یکی پماد سوختگی برسونه!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
از قدیم گفتن مفت باشه کوفت باشه!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
مهراب جان حرف نزني سنگين تره!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دوست عزیز و باکلاس که یکی 2 میلیارد برات رقمی نیست ایشالله که بهت خوش بگذره ولی یادت نره از برکت سر همین هموطنات به اینجا رسیدی که می تونی برای تفریحات بری یک کشور(جدید) و در هرحالی که دوستات جلوی هتل منتظرن تو دنبال شلوارکت بگردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
منفی اشتباهی زدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
ولی یادت نره از برکت سر همین به اینجا رسیدی...±++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
مسخره خوش گذرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
کاش رسایی رفته بود برزیل تا حال این بی هنر رو می گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
هيچكس نمي تونس اينقدر بد از خودش دفاع كنه! خسته نباشي واقعا
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دیگه دوره ماستمالی و اینها گذشته برادر !!!! ملت همه چیز رو می فهمند نیازی به این تیکه انداختن ها نیست ، عزیزم تو باورت میشه جایی آقای شریفی نیا باشه و هزینه تمام و کمال شخصی پرداخت بشه !!!!!!!1
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
واقعا برای این آقا با این نوع منششون متاسفم
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بسیااار منطقی
علیرضایِ سرباز
Germany
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
ایول تا کور شود هر آنکه نتواند دید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
همین که شریفی نیا باهاتون همسفره خیلی چیزها رو مشخص میکنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
عقده های سیاسیتون رو خالی نکنین
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
واقعا برای این آقا با این نوع منششون متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دمش گرم. مردیم از دست فضولی بعضیا تو این مملکت!
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
تشکر آقای قاسم خانی من به شخصه از توضیحات شما سپاسگذارم. البته من هم عنوان کردم به شخصه و نمایندگی از سمت کسی ندارم.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
متاسفام از نوع ادبيات شما !!!!!!شما داري اسم هنرمند را يدك ميكشي
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
از اینکه تو خودت رو نماینده ایرانی ها نمیدونی تشکر میکنیم!!
ولی متاسفانه تو و امثال تو کلمه ای رو به دنبال میکشید به نام ایرانی تبار , لطفاً حرمت نگه دار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بعد فکر می کنی این آژانس پول از کجا می آره؟
مطمئن باش به یک جایی بنده و از بیت المال می گیره
کسی از جیب خودش به شما پول نمی ده که بری مفت بگردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
آقای قاسم خانی من خودم در بعضی سایت ها خوندم که با هزینه فدراسیون رفتید در این صورت اون خوشگذرونی باید حرومتون میشد. حال که میفرمایید با هزینه اسپانسر و خودتان است که به ما چه هر چه دوست دارید بپوشید و بخورید و ببینید. و در آخر مقصر هم خودتان و اون اسپانسر بی خیالتان است که در مورد مسائل مالی شفاف سازی نمی کند
علی ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
با سلام.
جناب قاسم خانی بنده تا وقتی این جوابیه شما را نخوانده بودم هیچ توجهی به مسایل که گفتید نداشتم.اصلا هم مهم نیست که کجایید و چکار میکنید.به نظرم به کسی هم ارتباط ندارد که شما و بقیه دوستانتان کجایید و ... .ولی از این متنی که نوشته اید عمق شخصیت و ادب و تربیتتان کاملا مشخص است!!!!!!!!
مردم ایران آدمهای بسیار بزرگتر از شما و دوستانتان دارند که مورد توجهشان باشند.بروید شلوارکتان را بپوشید ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
کسی که دغدغه مردمو نداره خودشم برا کسی مهم نیست چه برسه کاراش.اصلا لخت بره بیرون.با این وضعیت مردم جرا باید پوله خودمونو بدن یه عده مرفح بی درد برن کشورا دیگه خوش بگذرونن.یا همین فوتبال چرا باید یه فوتبالیست سالی 1میلیارد پوله ماها رو بدن که مثلا 4تا جفتک بندازه تو زمین در عوض ما باید برا 600تومان تو ماه باید مثل ...کار کنیم یا مثلا حقوق یه کارگر زن بچه دار با ماهی 600باید یه زندگی بگذرونه ..
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
واقعا برای این آقا با این نوع منششون متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
منفی ها را حال کن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
واقعاً که این ادبیات فاخر !!! برازنده تونه استاد ...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دمت گرم ارزو میکنم بیشتر بهت خوش بگذره و از سفرت لذت ببری.اونایی همدکه نارحت ودلواپسن بزار به درد خودشون بسوزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
خیلی باحال بود، مرسی.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دمت گرم خوش بگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
جناب قاسم خانی خیلی خوب جواب دادین. یکی از مشکلات فرهنگی ما ایرانیها اینه که دوست داریم توی خصوصی ترین مسائل همدیگه دخالت کنیم. دوستان به جای منفی دادن، لطف کنن یکبار دیگه متن جوابیه رو با دقت بخونن و بهش فکر کنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
همین که شما فکر کردی تا حرف های بی معنی یه آدم بی ادب از خود راضی را بشنوی کافیه لطفا توصیه نفرمائید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
فقط مونده بود حرف از اتاق خوابش بزنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
آفرین آفرین . یه روزی باید به این گیر دادنها و سرک کشیدنهای مضحک خاتمه داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
اسپانسر چرا نخبه ها رو نمی فرسته
ایمان
Spain
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بعله بعله بعله. کاملاً حق با شماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
با این کلمات جمله بسازید:
منفعت، شریفی نیا، نرخ، مرد، رند، نان، روز، کاسه
رضا موسوی خوزستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
عالی بود
احمدی نژآدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
صدقه سری این مردم که تحویلتون گرفتن آدم شدین
حالا جفتک پرت میکنین
خاک تو سر این سینما و تلویزیون که شما آکتوراشین.
هر چقدر هم کلاس بزاری اینو بدون فقط واسه ما سرگرمی هستی
که اگه حوصلمونو سر ببری با یه دکمه کنترل خفت میکنیم
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
ببین قاسمخانی چه کردی که ما با احمدی نژادی یکی شدیم یعنی بفهم چه اوضاع خرابی داری. تا حالا ما با هم یکی نشده بودیم!!!!!
خاتمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
دمت گرم احمدی نژادی:)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
موافقم...شدید..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
خیلی قشنگ بود! "با یه دکمه کنترل..." آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
±±++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
وااااااااااااای مردم از خنده ! چقدر تو بامزه ای ! گلوله نمکی اساسا ! شلوارک که هیچ ، تو با کت و شلوار و پاپیون هم خنده داری و مایه طرب و نشاط جمع ! خوش بگذره ! سلام سردار شریفی نیا رو هم برسون . خیلی به هم میاین ! یعنی همه تون به هم میاین ! باز هم می گم خوش بگذره ! ما هم اینجا همه چی کوفتمون هست . شما نگران نباش !
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
ایول ناشناس. چه جوابی. الان قلم تو سرتر از اینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
جانا شريفي نيا رو خوب اومدي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
عالیگفتی..خیلی خودش رو تحویل گرفته اینها همینجوری هم باعث خنده و سرگرمی ما هستند نیازی به شلوارک نیست..فرارو تایید کن لطفا
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
خیلی با مزه بود. خوش بگذره :)
مام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بنده خدا

درست نیست... خداوند ما مارو از ظن و گمان زدن و تهمت حتی
نهی میکنه

درست نیست دوستان وقتی دقیقا مطمئن نیستیم بهشون تهمت مال بیت المال بزنیم

لطفا رعایت کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
چه بی تربیت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
خوش بگذره آقا مهراب.تا باشه از این خوشگذرونیا باشه.واسه همه از این خوشی ها ارزو میکنم
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
ای بابا
ما به این خرج کردنا از پول بیت المال عادت کردیم آقای قاسم خانی!
من که به شخصه اصصلللللللللا راضی نیستیم
دوم خردادی76
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
متاسفم برای صداوسیما واین کسانی که اسم خودشون گذاشتن هنرمند
صدرا
Azerbaijan
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بي تربيت!
صدف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
با چه لحن بدی جواب داده! هنرمندند ایشون ؟؟!!!
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
واقعا برای این آقا با این نوع منششون متاسفم
ايران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
آفرين به تو با اين نوشته بسيار زيبا.
اصلا تو مملكت ما مد شده به همه چيز آدم كار داشته باشند.
آقا برو خوش باش و از اين لحظاتي كه در اختيارت هست لذت ببر
ناشناس
Uganda
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
خطاب به هرکی نوشته بود متن زشتیه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
اگر واقعا با پول خودشان رفتند حرفی نیست و امید واریم بهشان خوش بگذرد
البته این اژانسه اگر رانت مانتی نخورده باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
احسنت به قلم ایشون که با نگارش توام با کنایه توهین آمیز ادب رو نشون منتقدینشون دادن
مثل اینکه تفاوت فرهنگی دو کشور بیشتر روی گفتار ایشون تاثیر گذاشته
فقط برای ایشون به عنوان یک نویسنده متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
چه بی نزاکت!
اینو مودبانه هم می تونستین بگین!
پاسخ دادن به اعتراضات رو یکم از خانم حاتمی یاد بگیرین بد نیست محراب خان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
دقیقا! منم میخواستم همین نظرو بدم
دلواپس تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دمت گرم . جواب دندان شکنی دادی .ولی چه فایده نرود میخ آهنی در سنگ.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
آقا محراب همیشه خوش باشید به حرف یه من دوزاری توجه نکنید . شما سرمایه این مردم هستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
کدوم مردم؟!
همین مردمی که این آقا با وقاحت تمام به تمسخر گرفته؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
ما این سرمایه ها رو نخوایم کیو باید ببینیم؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
سرمایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!شوخی با مزه ای بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
حالا کی گفته که شما رو نماینده ی ایران میدونه؟! یعنی واقعا شما خودت رو در این حد میدونی؟! اگر هم قرار باشه هنرمندی نماینده ی ایران باشه امثال اصغر فرهادی و لیلا حاتمی و شجریان هستند نه شما! شما حداکثر همون نماینده ی خودتی. ضمنا شما باز هم شلوارک بپوش تا تو اون هوای گرم دچار جراحت برخی اعضا نشی!!
ناشناس
Germany
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
هزاران هزار مثبت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
اصلا نشنيده مي گرفتي و جواب نمي دادي بهتر بود آقا جان. اين شكلي شان خودت رو بيشتر حفظ ميكردي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
مایه تاسف است که این بی دردان در اجتماع نویسنده و راوی هم هستند و در حد بالای بی شعوری به منتقدین متلک هم میگویند !!!! فرهنگ ما اینها را مدیر دارد که اینچنین است .. شلوارک پوشهای بی ردرد !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
ایول...این از بدبختیه و بیکاریه مردم ماست که به این مسائل شخصی و مسخره دیگران گیر میدن...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
خیلی هم عالی !!!
کاش ما هم میتوانستیم بریم برزیل . یادم آقای احمدی نژاد تعاریف زیادی درتشابه فرهنگی ما با مردم برزیل کرد .آقای قاسم خانی جای ما را هم خالی کن و تا میتونی خوش بگذرون ! احتمالا گروه دلواپس و برخی همکاران جامانده از سفر به برزیل من باب امر به معروف ! در هنگام بازگشت از سفر حسابی از خجالتتان در میان!!!
مهندس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
جناب آقای قاسم خانی هنرمند محبوب قبلی
استفاده از الفاظی همچون"دردم نیاد" و "دردجانکاه و تشویش خاطر" و "جراحت اعضاء" و "نماینده مردم ایران نیستم" در مورد مردم کشور که ولی نعمت شما هستند، کار درستی نیست. واقعا برای شما متاسفم. حضور افرادی با طرز تفکر شما در جامعه هنری کشور، باعث خجالت، شرمساری و ... است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
کاش قبل از همه چیزها یه مقدار ادب یاد می گرفتید.
1- کاربران اینترنت ربطی به بالا کشیده چند هزار میلیارد نداشتند که حالا از اونا سراغ این پولها را می گیری. اگه این کاربران و شبکه های اجتماعی نبودن شاید هیچوقت فسادهای مالی افشا نمی شد
2- همانطور که فقط توی استخر مایو می پوشید شلوارک هم فقط توی خونه می تونید بپوشید این چیزها تا هزار سال دیگه با فرهنگ ما جور در نمیاد
3- جنابعالی نگران نباشید شما هیچوقت نماینده ملت ایران نبودید و نیستید
4- خوشگذرونی با هزینه شخصی هیچکس را نگران نمی کنه اون چیزی که مردم را نگران می کنه اینه که یه هنرمند که سالها به اون علاقه داشته اند از مردم کوچه و خیابان فاصله بگیره و خودش را تافته جدا بافته بدونه
پویان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
یه مشت جهان سومی فقط بلدن اعتراض کنن...
متاسفانه این افراد دارن مملکتو با بعضی عقاید به تباهی میکشونن
نا شناس
Hong Kong
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
استاد محمد رضا شجريان و پروفسور سميعي سالهاست خارج از کشور زندگي ميکنن اما ادب و شخصيت و ايراني بودن آنها باعث افتخار ماست دوست عزيز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
شماره حساب میدادی خرج خورد و خوراک و هزینه جانبی رو هم مردم تقبل میکردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
خيلي خوب گفتي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
این آژانسی که میگی حتما مال یکی از آقازاده هاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
هاهاهاااااااااااااااا.... عمیقم خندیدم... نمیدونستم شلوارکی که دارم انقدر ارزش داره
مخمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
عالی بود مهراب. تعطیلات خوش بگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
چقدر بی ادب!! این هم از هنرمندان عزیز مملکتمون که تحمل نقد ندارند . راستش را بخواهید از 8 سال گذشته به این طرف بی ادبی بخشی از فرهنگ ما شده است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
به نظرم صحبت هاي ايشون درسته ولي با اين وجود اين ادبيات به هيچ وجه در شان يه هنرمند نيست و در هيچ كجاي دنيا همچين ادبياتي رو از يه هنرمند مدعي شاهد نيستيم. به هر حال مردم به دليل ابهام در هزينه خيلي روي اين سفر حساس شدن و بايد به مردم حق بديم. خيلي ها دارن از درد ميميرن.
اميدوارم كمي مردم رو بيشتر درك كنند ايشون و همقطاراشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دمت گرممممممممم!
شبنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
از طرز نوشتنش اصلا خوشم نیومد فکر می کردم ادب را فقط در فیلمنامه هاش رعایت نمی کنه بعدشم ببخشید یکی دومیلیاردی که شما اینقدر راحت ازش حرف می زنید برای مردم ما پول کمی نیست ومن نمی دونم برای چی باید هاشمی تهیه کننده برنامه ای بشه که شما خودتون را نماینده مردم ایران درآن نمی دانید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
احسنت...
ناشناس
France
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
متوهم خود بزرگ بین !
تقصیر ماست ! شماهارو خودمون زیادی گنده کردیم !
حتی اگر درست هم گفته باشی حق نداری با مردم اینطور صحبت کنی ! وقتی نونتو از جیب مردم می خوری.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
از آقای قاسم خانی که نماینده فرهنگ و هنر در این مملکت هستن اینجور حرف زدن بعیده
فوق العاده بی ادبانه و به دور از نزاکت بود این حرفا
احساس می کنم بدجور جو کشور برزیل ایشونو گرفته باشه که اینطوری به هموطناشون توهین می کنن و با گفتن اکاذب بقیه رو نفهم فرض می کنن
امید میر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
شما الان خوبی..کی گفته قاسم خانی نماینده فرهنگ و هنر این سرزمینه....یعنی واقعا فکر میکنی محراب قاسم خانی نماینده فرهنگ و هنر ایران هست.یعنی هیچ کس رو توی تاریخ نداریم.محراب قاسم خانی به خاطر برادرش محراب وارد کار سینما و نویسندگی شده و هیچ وقت هم کارهاش مثل برادرش نبوده.فرارو تایید کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
آقاي قاسم خاني از شما بعيد بود مثل آقاي احمدي نژاد توجيه كنيدف فرق شما با ما چيست كه شما رانت داريد ما نداريم. خودمان را گول نزنيم بيت المال صاحب دارد ومن راضي نيستم به اميد روز قيامت و شما وشريفي نيا ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
متاسفم براي خودم وعلاقه به تو، متنفرم از تو و دلايلت
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
آقا دمت گرم خیلی جواب باحالی بود
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
بابا دمت خیلی خیلی گرم
برو خوش باش
اینجا ایرانه و از این حرفا متاسفانه همیشه هست اهمیت نده
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دمت گرم خوب گفتی خیلی حال کردم.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
ز همینجا اعلام میکنم که من عکس با شلوارک‌های دیگه و در مکان‌های دیگه هم دارم که آماده هستم هر وقت دوستان خبر مهم‌تری نداشتن و احتیاج به تیتر یک با ارزش داشتن در اختیارشون بذارم تا مردم استفاده کنن.
به نظرم دراختیار خانواده محترمت بذار تا مردم!!1بی ادب این اوج نفرت مردم ازشما بود
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
اقاي محرابي باتوجه به اينكه خيلي نويسنده محترمي هستند ولي گستاخانه صحبحت كردند و أين درخور يك نويسنده نيست بهترازاين هم ميتونستند پاسخگو باشند خيلي خوبه توي صحبت هامون عفت كلام داشته باشيم
مسعود بابایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
شما وقتی با خانوادت به مسافرت میری اقای قاسم خانی هستی .....اما وقتی به عنوان یک ایرانی از کشور خارج میشی خواسته یا ناخواسته نماینده ایران هستی و میگن ( ایرانیرو )
مخصوصا الان که شما با یه تیم و گروه ایرانی به عنوان تیم ملی ایران و گروه هنرمندان ایران به کشور یرزیل سفر کردید .....به قول خودت شلوارک برای توی خونس .....در حال حاضر هر چند شما با قراقکنی شونه از مسئولیت خالی میکنی ولی اونجا به عنوان نماینده ایران دیده میشید نه مهراب قاسم خانی ......اگر نماینده ایران نیستی از گروه هنرمندان کشور ایران جدا شو و بیحرمتی به مردم ایران رو کمتر کن .....من به عنوان یه ایرانی واقعا متاسفم که شما هنرمند این کشور هستید که اصلا روی احترام کشورتون تعصب ندارید
لطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
واقعا متاسفم.
1-جناب قاسم خانی! از این نوع برخوردتون که یک نوع دهنکجی هست متاسفم.
2-اینکه میفرمایید تمام هزینه شما توسط آزانس تعطیلات رویایی پداخت شده، درست اما چرا باید این آزانس 2 میلیارد برای شما خرج کنه؟؟ این آزانس همونی هست که کار بازیکنان تیم ملی و غیرو رو انجام داده. مگر برای این آژانس چقدر سود داشته که فقط 2 میلیارد از اونو برای شما هزینه کنه؟ احتمالا عاشق چشم ابروتون که نبوده؟ نه؟

3- چرا نفرمودین شما که میخواستین شخصی به برزیل برین، چرا فدراسیون شما رو به اون آزانس معرفی کرده؟ خوب خودتون میرفتید یه آژانس دیگه.
حالاکه فدراسیون شما رو معرفی کرده پس یک نماینده هم هستید از طرف فدراسیون و مردم. درسته؟؟
4- شما میتونید هر جایی برین و خوش بگذرونین اما با هزینه خودتون. بقیه با هزینه خودشون میرن.
5- توجه کنید که اگر قاسم خانی شدید به خاطر همین مردمه. همین مردم شما رو قاسم خانی کردن پس دهن کجی نکنید.
6- شما اگر شخصا هم به مسافرت برید، باز نماینده این کشورید. فرض کنید اگر یک ایرانی در فلان جای جهان یک کار زشت انجام بده، به نام ایرانی نوشته میشه. اینو همه مردم میدونند حالا چطور تا حالا شما نفهمیدید جای بسی تعجبه.
ناشناس
Australia
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
اعتراف میکنم به عنوان یه شلوارک‌پوش اومدم اینجا تا یه عده شورت‌پوش رو تشویق کنم و براشون آرزوی موفقیت بکنم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
با حالترین قسمت متن:
" اعتراف میکنم به عنوان یه شلوارک‌پوش اومدم اینجا تا یه عده شورت‌پوش رو تشویق کنم"
دمت گرم مهراب جان
راستی آدرس بده منم برم از همون شلوارکای قشنگت بخرم.نگو مامان دوزه و پیدا نمیشه ک ناراحت میشما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
مثلا هنرمندی. معذرت میخوام ولی خیلی بی ادب هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
الان سوال من اینه که یکی مثل خانم لاله اسکندری که میگه من به دلیل شرایط بد اقتصادی کشورم از این سفر چشم پوشی میکنم و از خونه کشورم رو تشویق میکنم ارزشش واسه ما ملت باید بیشتر باشه یا شما آقای قاسم خانی. شما که تا وقتی یادمه نون به نرخ روز خوردید. البته کارهاتون قشنگ و قابل تقدیره ولی این دلیل نمیشه مردم همونقدر که خانم اسکندری رو دوست داشته باشن شما و یا خانمت رو هم همونقدر دوست داشته باشن. مردم هنرمندانی رو می پذیرند که باهاشون همدرد باشند و اینجور باهاشون کل کل نکنند.
ناشناس
Germany
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
به نظر من حق با آقای قاسم خانی است.یعنی من خجالت می کشم از طرز رفتار این مردم.اینکه نمی تونیم ببینیم هموطنمون (یا هر موجود دیگری) داره کاری می کنه که بهش خوش می گذره...اینکه به هر چیز چنگ می زنیم که سفر اونها رو خراب کنیم ،از بیت المال و شلوار کوتاه و الگوی جوانان بودن و ....
امیدوارم این سفر به شما و همراهانتان خوش بگذرد آقای قاسم خانی و به جای ما که فعلا تا ترکیه هم نمی توانیم برویم خوش بگذرانید. به امید روزی که همه ما برای شاد بودن یکدیگر تلاش کنیم و با شادی دیگران شاد شویم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
چرا شماها یادتون میره هرچی دارین از مردم دارین. متاسفم برای لحن پاسخگوییت. اگه فحش میدادی بهتر بود آقای هنرمند. متوجه نشدی مردم برای چه اعتراض کردند. چرا کسی اسپانسر من نمیشه برم. شما معروفی مردم معروفت کردند الان واست پول خرج میکنن میری برزیل. بهت خوش بگذره ولی دیگه از مردم انتظار دوست داشته شدن و محبوبیت نداشته باش. البته قبلا من خودم هم شک داشتم که باید خانواده شما رو دوست داشته باشم یا نه. الان مطمئن شدم.
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
اینا پاک زدن به سیم آخر. خدا رو شکر ما از این شبکه های اجتماعی زدیم بیرون. خواهش می کنم اتفاقات اون فضایه کذاییه رو اینجا منتشر نکن . فیس بوک خیلی دیگه ضایع شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
دمت گرم باحال بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
پاسخ انتقادات حق هر کسیه،ولی نه با بی ادبی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
حالا چی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
پاسخ انتقادات حق هر کسیه،ولی نه با بی ادبی!
بینا
United States of America
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
امیوارم به جای منهم حال کنی وخوش باشی کور شود هر که نتوان دید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
خوش بگذره آقا مهراب.تا باشه از این خوشگذرونیا باشه.واسه همه از این خوشی ها ارزو میکنم
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
عالی بود
آرمیتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
فرارو چرا نظرات رو منتشر نمیکنی؟!!! دیوونه کردی مارو
ناشناس20
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
واقعا واسه خودم متاسفم آقای شلوارک پوش! که به خاطر حضور جمشیدی در فیلمت! وقتم رو هدر دادم!! چون فکر می کردم! شمای هنرمند! حتی وقتی که شلوارک هم می پوشید می تونید خشم خودتون رو بروز ندین! و مصداق بارز ادب از که آموختی نباشید!! آقای هنرمند شلوارک پوش! لقمان حتما هنر سخنوریش را هم از تو آموخت!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
متاسفانه آقای قاسم خانی مردم رو یک مشت گاو و گوسفند فرض کردند. ایشون باید بدونند که وقتی برای فیلم هایی که در سینما و تلویزیون ایران پخش میشه فیلم نامه می نویسند، در واقع دارن خوارک فرهنگی برای این مردم تجویز می کنند. درسته که ایشون سفر شخصی رفته و حتی شاید هم هزینه رو خودش داده باشه، ولی تفاوت این آقا با یک فرد معمولی در همین چیزها هست که ایشون با افراد معمولی خیلی فرق دارند (داشتند)، ولی وقتی می بینم که حرف زدن این آقا با یه بچه لوس و ننر که هیچ ادبی و تربیتی نداره یکی هست. واقعاً باید تأسف خورد که ایشون به چه جرأتی میاد این حرف ها رو میزنه.
به نظرم ایشون از نظر فرهنگی هم شلوارک پوش هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
این برداشت شماست و جمع نبندید
حمیدرضا
Germany
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
خیلی بی ادبی آقای قاسم خانی
چ طرز حرف زدن با مردمه؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
تو با ادب باش
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
چی شده؟؟!!؟؟!!
نسيم طوفاني
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
ببخشيد ملت بيكارن دنبال اين حرفها باشن .جناب حميدرضا كي گفته شما نماينده مردم هستيد؟
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
وقاحت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
مردم با خوشگذرونی شما مشکل ندارند، اینگونه جا افتاده که هزینه این خوشگدرونی شما از جیب ما پرداخت شده و مردم راضی به این کار نبودند، کاش شما فقط به این ابهام مردم پاسخ می دادید که این از پول بیت المال نیست، نه این به مردم توهین کنید.
محمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
ای داده بیداد ، آخه به کسی چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟
که می خواد چیکار کنه ، شلوارک بپوشه یا بیکینی !!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
با این ادبیات کلا مخالفم
ولی فکر میکنید مردم خیلی قشنگ باهاش صحبت کردند تو توئیتر و پلاس ؟
با رکیک ترین الفاظ ازش پذیرایی کردند
ادبیات ماها خوبه ؟
همه چیز رو دیگران باید رعایت کنن فقط؟
از ماست که بر ماست
ناشناس
Germany
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
بخورید حض کنید کیف کنید شلوارک بپوشید تو این کشور کسی واسه یکی دو ... سیصد هزار میلیارد ارزش قایل نیست ولی سر ده هزار تومن یا 20 درصد پانصد هزار نومن دعواست
فرارو منتشر کن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
واقعا خیلی بد ادبی پیمان خان .از چشمم افتادی....تو نماینده ایران نیستی؟؟؟؟؟؟!!!!!!واقعا..... داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
سهراب بوقی میبردن جای اینا بهتر نبود؟ ی انرژی هم به تیم ملی میداد
ناشناس
Germany
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
مساله بیت الماله که شده بیت الحال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
آقای قاسم خانی درست مثل یک پسر بچه ی 10 ساله که از یه چیزی لجش می گیره جواب دادید !!!!

آدم ها با گذشت زمان و پا به سن گذاشتن، شخصیتشان تکامل پیدا می کنه، ... ولی متأسفانه این در مورد همه صدق نمی کنه ...

متأسفانه بعضی آدمها کلا" توریست به دنیا می آیند ... و هیچ سعی بر اصلاح و بهتر شدن شخصیتشان هم نمی کنند...

هر چیزی را نباید جواب داد ...

حالا این جواب را دادید احساس بهتری پیدا کردید !!!
اونم با این جملات بچه گانه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
وقتي به يک سری آدم بظاهر هنرمند ولي در حقيقت کاسب مسلک بيش از اندازه بوسيله ما مردم بها داده شود بايد انتظار چنين پاسخ توهين آميزی به ملت را هم داشت! چه کسي به شما اجازه داده اين چنين در پيشگاه يک ملت عقده گشايي کني؟ مگر شما برای اين ملک و ملت چه کار کرده ايد که اين چنين به خود اجازه گستاخي مي دهيد و مثلاً به زبان طنز ولي در حقيقت با لودگي منتقدان را (در حقيقت خودتان را!) به ريشخند گرفته ايد؟ کساني که نگران دو مليارد هزينه سفر شما شده اند جهت استحضار قبلاً هم نگران چند هزارش بوده اند و آن حيف و ميل دليلي نميشود که شما طلبکارانه از پيگيری اين يکي برزخي شوي. تهيه کننده ارزشي شما که سرمايه شخصي ندارد؟ دارد؟ (شايد سد جواد هم بالاخره بعد سالها به آلاف و الوفي بادآوره رسيده باشد که شما را ميهمان کرده!) اگر نه پول تهيه کنندگي اين برادر ارزشي دارد از جيب ملت بيچاره تامين مي شود! نگو که اينا را نمي دوني! ايشان تهيه کننده دولتي است هنرمند بزرگ! امثال شما اصلاً اين هاشمي ها را قبول نداريد ولي وقتي پای پول مفت وسط است تا قعر جهنم با خود شيطان مي روید. تو اگه خودتو نماينده مردم نمي دوني (دست خودت که نيست تو داری نون توجه و محبت مردم را مي خوری!) پس شغلتو اشتباهي انتخاب کرده ای! برو يه بقالي بزن تا با خيال راحت در سفرهای خارجي شلوارکتو بپوشي و اون دنيا هم با اون محشور شي! البته خداييش در انتخاب شلوارک خيلي بي سليقه هستي! اگه هيچي نمي گفتي همون... محبوب مردم باقي مي موندی! البته احتمالاً اصلاً برات مهم نيست چون بارت احتمالاً بستي! بيچاره مردم که هميشه بازی شماها و امثال شماها را مي خورند.
ناشناس
Germany
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
لات
نیکی
United States of America
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
معلومه انتقاد و یا پرسش‌های بعضی از مردم تا اعماق آقای محراب رسوخ کرده که منجر به این طرز ادبیات و نگارش ایشون شده. شما خوش باش داداش. ولی این انتقاد یا پرسش از طرف افرادی مطرح شده که باعث معروف شدنتون هستن. وگرنه کارای شمارو که یه کپی برداری ایرانی از کارای سینمای جهانیه هر کسی بلده برادر جان.
فیض
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
آقای قاسم خانی چند نکته:
1- متنی که نوشتید فوق العاده بی ادبانه،هتاکانه و پر از توهین به مردمی بود که شما هر چی دارید از اونا دارید.
2- صحبت از اسپانسر مالی میکنید.اسپانسر تو بازرگانی و تجارت برای وقتیست که شرکت و به قول شما آژانس اسپانسر کننده از متحمل شدن هزینه ها سودی کسب بکنه.تا جایی که من میدونم با وجود آقای شریفی نیا در گروه شما این بخش قضیه کلا منتفیه!!
3- معمولا آدمها باید حساب سود و زیانوشون رو در بلند مدت در نظر بگیرند و این رو عقل هم حکم میکنه.فکر میکنید واقعا رفتن به برزیل و تفریح برای چند روزی که خیلی هم سریع تموم میشه، با این همه حرف و حدیثی که در مورد هزینه های این سفر هست منطقی بود؟
4- با احترام به شما فقط به عنوان یک انسان، باید بگم که مردم ایران امثال پروفوسور سمیعی، دکتر فیروز نادری،محمد رضا شجریان عزیز،اصغر فرهادی،لیلا حاتمی و شخصیت هایی از این جنس آدمها رو نماینده خودشون میدونن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
کلاس افراد این جور مواقع مشخص میشه.نوع واکنش ایشون رو مقایسه کنید با لیلا حاتمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
"بیماری خود بزرگ بینی"
دوست رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
فرارو لطفا نظر قبلی من رو منتشر کن. خیلی طرز حرف زدن یک هنرمند که داره با فیلماش افکارش رو به خورد مردم میده بهم برخورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
جای رضا عطاران و استاد مشایخی خالی!
قانع شدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
سلام, آقا مهراب مرسی که بالاخره خیلی واضح و شفاف گفتین که هزینه سفر از کجا اومده, من یکی که داشتم از هنرمنداهم ناراحت میشدم که خدارو شکر برطرف شد.
بهتون خوش بگذره....:)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
یاد حرفهای کارگردان سریال /یوسف/ افتادم و تقریبا دارم با اون حرفها موافق میشم..بچاپ فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
راستی این آژانس رویایی چرا شمارو فرستاده؟؟
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
اقای قاسم خانی صحبت شما کاملامنطقی بود بعضی ها دوست دارند حاشیه درست کنند بعدش دوستان منتقدشلوارک پوشیدن درهوایی که رطوبت داره چیزه معمولی است میخواید اگه شما ناراحت هستید زنگ بزنیدگشت ارشاد بیادببرشون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
ظرف بايد مطابق مظروف باشد !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
یه سری کامنت هست که منفی گرفتن همشونم مال یه نفره از صحبتاش معلومه.فقط میخوام بت بگم خیلی عوام تشریف داری.پولو حقو دارایی که مال تو با خونوادته دارن میدن یکی دیگه بره باش خوشبگذرونه بعد بیاد بگه من نمایندت نیستم بعد از خوشحالی جفتک جارکوش میندازی.واقعا که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
بی ادبانه بود اما حرف حق بود
محمد زاهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
ادب مرد به از دولت اوست......
واقعا برات متاسفم آقای خوش گذرون و متکبر................
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
دیدید ندید بدیدا و تازه به دوران رسیده ها تا جایی میرن به خاطر عدم اعتماد به نفس میخوان خودشو ن رو همرنگ بقیه کنن وبه اصطلاح کلاس بذارن تا کم نیارن ؟سطح فکر مهراب هم در همین حد بوده شما به دل نگیرین خدا رو شکر کنین خیلی جو گیر نشده با تیپ داخل حمومش نیومده تو خیابون ...
MHK
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
اینکه مردم خیلی فضولی میکنند و آقای قاسم خانی به عنوان نماینده ایران نرفته برزیل شاید بتونه درست باشه ولی بالاخره شهرت یه سری مسئولیت هایی برای آدم داره از جمله اینکه زیر ذره بین مردم میره! وقتی مشهور شدی باید بپذیری که دیگه مثل یه آدم معمولی نمیتونی هر کاری که دلت خواست بکنی و کسی هم بهت انتقاد نکنه!!
بعد از این جواب آقای قاسم خانی فرق بین ایشون و امثال خانم لیلا حاتمی معلوم میشه...!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
چقدر زشت حرفتو زدی ... !!!

مثل اینکه اونجا هوا خیلی گرمه ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
واقعا برای این آقای بی ادب به اصطلاح هنرمند متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
فرارو این جوابیه ارزش انتشار نداشت خیلی بی ادبانه بود
mohsen
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
باید عرض کنم نوشته ای بود در کمال بی ادبی . آیا مردم ایران دزردشون گرفته که اینگونه خطاب به مردم ایران پاسخ میدید؟شما هم نمیرفتی هیچ کدوم از مردم ایران نمیتونستن جات برن که حالا از رفتن شما ناراحت باشن.اتفاقا اونایی هم که چند صد میلیارد میبرن هم اینطوری توجیه میکنن. ما شلوارک امسال شما و ساپورت هاتون رو همینجا دیدیم تازگی ندارید. شما هرگز نماینده ما نیستید چه اینجا چه اونجا چه هر جا
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
بابا خوش گذرون بابا اخر عشق و حال بابا دیسکو باز بابا شلوارک پوش.خوش به حالت که الان اینقدر داری حال میکنی الان 75 میلیون ایرانی در حسرت حال تو هستن و حاضرن نصف عمرشون رو بدن که جای تو باشن.وقتی اومدی هم 4 تا از عکسات رو بیار بذار تا ما ملت فرنگ نرفته بیشتر حسادت کنیم.خیلی الان داری حال میکنی که بردنت برزیل نه؟همه هنرمند دارن ما هم هنرمند داریم فرض کنین برد پیت با زنش بره یه سفر برزیل بعد واسه مردم امریکا عکساشو بزاره و بهشون بگه الان دارین میمیرین از حسادت نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
زندگی خصوصی هر کی به خودش مربوطه دلیل نداره ما در مورد هر موضوعی نظر بدیم خوش باش اقای قاسم خانی اما باید از بکار بردن چند کلمه تو این متن اجتناب میکردی
ایرانی
Germany
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
سلام. آقای قاسم خانی عزیز ما اصلا ناراحت نیستیم که شما از سفرتون لذت میبرید.خوشحالم هستیم . فکر میکنیم مثل یکسری از دوستان که الکی به همراه تیم میرن سفر شما هم رفتید. حالا بعضی ها اینقدر ناشناسند که به حساب نمیان و یکسری را چند بار مردم توی تلویزیون مثل شما دیدند و ای کمکی میشناسند. فقط چون در مورد شلوارک زیاد صحبت کردی میخوام یه صحبتی بکنم . قبل از شروع جام جهانی از سفارت ایران در برزیل اعلام کرده بودند مسافرایی که میخوان بیان اینجا مواظب باشند چون .....واسه همین مواظب باش یهو توی خیابون مثل هتل دنبال شلوارکت نگردی چون اون موقع ما به عنوان یه ایرانی متعصب غیرتی میشیم که هم وظنمون را توی خارج بدون شلوارک توی خیابون ول کردن و همه جیزشو ازش گرفتن. بهت خوش بگذره البته تنها بیرون نری باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
جناب مهراب خان به نظرم یه معذرت خواهی از من مردم باید بکنی چون در هر صورت اون یکی دو میلیاردی که می فرمایید باز غیر مستقیم از جیب مردم چاپیده شده اولا، ثانیا چرا شما چند نفر ؟ غیر از اینه که بده بستانی با این دلواپسا دارین!! ثالثا حالا که به عنوان نماینده دلواپس ها رفتین حداقل در حد شعارهایی که اونا میدن رفتار کنین آبروشون رو حفظ کنین، ما که وقتی خارج میریم از بس در داخل محدود بودیم اونجا بدتر از شما میکنیم، عرض ما اینه این مدل لباس پوشیدن در شان نماینده دلواپسا بودن نیست علی الخصوص جناب شریفی نیا که ... هیچی نگم بهتره، فرارو خواهش می کنم چاپ کن
آشنا
India
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
دوست عزیز قاسم خانی که هر از چندگاهی زخم زبون به تهرانیها و مردم شریف ایران می زنید. منش شما در داخل کشور و خارج کشور بستگی به طینت و فطرت و تربیت خانوادگی خودت داره. و بد و خوب شما در زندگی من و هموطن شریف خودم هیچ تاثیری ندارد. نکته اینجاست که اگر بحث معرفی شما به عنوان هنرمند ایرانی مطرح است و اینکه شما برگزیده شدید تا به برزیل بروید یا به کشوری دیگر برای رساندن فرهنگ غنی و متمدنانه ایران عزیز و اسلامی اینجاست که می بایستی کمی وزین تر و سنجیده تر رفتار کرد. و این حرفهای شما که نوشتید کمی شبیه به فیلم نامه نویسی بود که مخاطبینش را گنگ و محمق فرض می کرد. این دلنوشته های شما بوی بی احترامی می دهد و بایستی به گونه ای از مردم شریف و عموم مردمی که حتی شما را دوست دارند عذرخواهی کنید. هرچند برخی رسانه ها نیز برای داغ کردن دکه ها تندرویهائی هم دارند که آنها هم از نظر شریف مردم عزیز ایران پنهان نمی ماند. ولی مثالهای شما و تندخوئی های شما که ادعای دست به قلم دارید کمی نزدیک به صحبتهای شنیع آقای عطاران است که هنرمند عزیزمان آقای ... آنرا مردود اعلام کرد. علی ایحال شما ی نوعی اگر به سفر تایلند و آنتالیا بروید برای تفریح باز نیز به خود شما مربوط است. سعی کنید با خودتان صادق باشید و حرمت مردم عزیز ما را از همه قشر و طبقه نگهدارید. موفق باشید.
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
آقای به اصطلاح هنرمند متاسفم برای ادبیات و نوشتار بی ادبانه ای که نوشتی متاسفم برای بی ادبی ات در قبال هموطنات و مردمی که به لطف و توجه اونها به شما لقب هنرمند دادند و یقین داشته باش اگر این مردم نخوان هیچی نیستی برو شلوارکتو بپوش یا در بیار اصلا مهم نیست چون شانت رو به مردم کشورت نشون دادی
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
رانت عایده به این شرکت که در ازاش حاضر شده هزینه شما رو بده از جیب ملت فقیر و نیازمندان نیست؟ انصاف داشته باش. حرص و ولع باعث شده حقیقتو نادیده بگیری و با زبان نیش و کنایه با هموطنات حرف بزنی; یه عده هم که از نوک دماغشون جلوتر نمیبینن و حاضرن مثل تو ازین نونا بخورن ولی دستشون نمیرسه میان بهت به به وچه چه میکنن. درضمن عمرا بدون دلیل انتخاب شده باشی برا این سفر توکدوم فیلمنامه آینده ات جبران میکنی برا انتخاب کنندگانت؟اگه نظرات هموطناتو چاپ میکردن میدیدی که ما مردم هم نویسندگی بلدیم اونوقت هوس لفاظی و تمسخر به سرت نمیزد. فعلا از حق فقرا الکی خوش باش تا روز خوشی مردم بینوا برسد. این نامه ات رو کسی فراموش نمیکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
واقعاً متاسفم با این ادبیات "ا شرمندگی توی حموم حتی اون رو هم نمیپوشم ... " و " از همینجا اعلام میکنم که من عکس با شلوارک‌های دیگه و در مکان‌های دیگه هم دارم که آماده هستم هر وقت دوستان خبر مهم‌تری نداشتن و احتیاج به تیتر یک با ارزش داشتن در اختیارشون بذارم تا مردم استفاده کنن." متاسفم برای خودم که شما رو هنرمند خودم میدونم.
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
پس بگو مردم چرا سينما نمي روند
پیام
Germany
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
یک سوال مهم....
اصلا به فرض که پول ملت رو خوردند ایشون.
سوال اینه که همه کامنت هایی که دم از ادب میزنن آدمای مودبی هستند یا چون خودشون موقعیتی برای خوردن پول مردم ندارند مجبورن مودب باشند؟
احتمالا اینطور نیستیم که چون چیزی برای دزدیدن پیدا نکردیم مجبورا به نظر آدمای خوبی میایم؟
قبول کنید که ملت مودبی نیستیم. این برای بی ادبیمون کافیه که به خصوصی ترین مسايل آدما کار داریم.
مصطفی راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
بی ادب ترین ها همیشه بر این مملکت سلطه داشته اند و دارند!
منصف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
بی ادب شلوارک پوش
بهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
شما مختاری هر طور که دوست داری زندگی کنی .مثل همه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
مثل ادم حرف بزن...خجالت هم خوب چیزیه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
فرلرو تو بهترین سایت دنیایی!!!! اینو که منتشر می کنی؟!!!
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
واقعا که از این بی ادبانه تر نمی تونستی جواب بدی فکر کنم.خجالت داره.این چه طرز صحبت کردنه؟تقصیر خود ماهاست که این بی تربیتا رو این قدر بالا می بریم.اصلا عرق جبین ریختی،با پول خودت رفتی،نماینده ی ایرانی!
البته خدا را شکر که اعلام برائت کرد از نماینده ی ایران بودن. از هموطن بودن با همچین کسی واقعا احساس خجالت می کنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
روزنامه ها با تیتر کردن شلوارک یک نفر باعث مسخره جهان به ما میشود
واقعا حالم از آدمهای فضول و عقب مانده٬ و بیکار که باعث خنده جهان به ما میشود متنفرم
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
از ادبیاتت خوشم اومد ولی اینو بدون شماها چه بخواهین چه نخواهین تو چشمین و باید مواظب رفتارتون باشین.والله...
فراهانی قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
اقای قاسم خانی من ازعوض این حسودها ازشماعذرخواهی میکنم بذارانقدبسوزن تابااتیشش چوبی سیگاری ذغالی چیزی روروشن کنن اگه روشن نشد میتونن باشلواک برن پشت بوم هلش بدن لطفابیشترلذت ببر۰۰۰خوش باشی
عارفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
جواب هر کس رو باید با ادبیات خودش داد................
دمت گرم لووووووووووووووووووووتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
کاش اقای رسایی با شما میومد درسته از خودتونه ولی مجبور میشدی حفظ ظاهر کنی
محسن
United States of America
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
آقا اگه مردی بیا تو محل ما شلوارک بپوش ؟!!
آدرس رو برات پیامک زدم !!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
ادب مرد به ز دولت اوست ...
ناشناس
United States of America
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
اخه کدوم خری میاد از جیبش، سی چهل میلیون به تو پول بده بری برزیل،

اخه خر کردن هم حدی داره،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
در اين مورد مهمترين مسئله هزينه هايي هست كه براي اين هنرمندان شده. كه حضور افرادي مثل هاشمي و شريفي نيا نشون ميده كه اين هزينه ها احتمالا از بيت المال هست و در اين زمينه بايد شديدترين انتقادها رو كرد. و بايد در اين زمينه شفاف سازي بشه (كه سوابق نشون ميده هيچ وقت در اين موارد شفاف سازي نميشه چون نتيجه معلوم هست).
اما در مورد ظاهرشون و نوع لباسشون و ... كاملا شخصي هست اين دوستان به هيچ وجه نماينده فرهنگي ايران نيستند (همونطور كه در هيچ جاي دنيا هنرمندان رو به خاطر نوع لباس و نوع زندگي سرزنش نميكنن)
پيمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
دوستان عزيز
علت پاسخ تندي كه آقاي قاسم خاني به معترضان سفر به برزيل داده ،مي تونه به علت فشارهايي باشه كه توي اين چند سال اخير به خاطر دخالت هاي بي مورد باشه كه در زندگي شخصي اين عزيزان اتفاق افتاده. من به ايشون حق مي دم . مطمئن باشيد هر فردي كه در فشار و سكوت مدتي تحمل كنه يه جايي اين بغض سر وا مي كنه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
نه شیرین بود نه با مزه.رفتنت با اقای ش و ....بد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
دوست عزیز شلوارکی!!!؟؟
همین مصرع برای شما کافیه:
آن پادشاه که مال رعیت خورد گداست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
خدا رو شکر که یک هموطن من داره خوش می گذرونه و به امید روزی که همه ایرانیان در هر جائی خوش و خرم باشند و کسی به خودش اجازه نده در مورد هر کس و هر چیز تعیین تکلیف کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
ادب مرد به ....
این تندی و بی ادبی در جواب لازم نبود. اگه با این شرایط سفر رفتی، لزومی ندارد از داشتن و نداشتن شرت در حمام صحبت کنی. یک کلمه مینوشتی: اسپانسر ما فلانی... هر کی باز شک داره بره تحقیق کنه. خودت رو ضایع تر کردی!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
این آقا رو یکبار تو یکی از برنامه های عید دیدم واقعا سطحش پایینه خیلی تعجب نکردم از نوشتارش
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین