bato-adv
کد خبر: ۱۸۸۳۹۰

تجاوز گروهی به یک زن جوان در ورامين

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
4 نگهبان مجتمعی مسکونی با تهدید چاقو زن و شوهر جوانی را گروگان گرفتند تا نقشه شوم خود را عملی کنند.
 
به گزارش همشهری، 4 روز پیش زوج جوانی وحشت‌زده نزد پلیس شهر پیشوا رفتند و پرده از حادثه‌ای که برایشان رخ داده بود برداشتند. در این میان زن جوان به مأموران گفت: مدتی قبل من و همسرم با پول‌هایی که پس‌انداز کرده بودیم تصمیم گرفتیم در پیشوا آپارتمانی بخریم. اما پولمان آنقدری نبود که بتوانیم به‌صورت نقد خانه‌ای خریداری کنیم. برای همین وقتی تبلیغات پیش‌فروش آپارتمانی را دیدیم به فکر پیش‌خرید افتادیم.
 
وی ادامه داد: با شماره تلفن آگهی تبلیغاتی تماس گرفتیم. مرد فروشنده آدرس مجتمع را در اختیار ما قرار داد و خواست به آنجا برویم و ملک را بازدید کنیم. وی مدعی شد که در آنجا نگهبان‌های ساختمان نیز هستند و برای دیدن آپارتمان‌های در حال ساخت، ما را راهنمایی می‌کنند. پس از این تماس من و همسرم عصر جمعه راهی مجتمع مسکونی شدیم که این اتفاق افتاد.
 
زن جوان افزود: وقتی به مجتمع در حال ساخت رسیدیم، 4 پسر جوان در آنجا بودند که می‌گفتند نگهبان ساختمان هستند. با راهنمایی آنها وارد ساختمان شدیم. در حالی‌ که مشغول بازدید مجتمع نیمه‌ساخت بودیم، ناگهان 2 نفر از نگهبانان با چاقو به سمت ما حمله‌ور شدند. من و همسرم به‌شدت وحشت کردیم. همسرم به آنها التماس کرد که کاری با ما نداشته باشند. پول زیادی همراهش نبود اما همه آن را در اختیار 4 پسر جوان قرار داد تا دست از سرمان بردارند. اما آنها سارق نبودند و نیت دیگری در سر داشتند.
 
وی افزود: یکی از نگهبان‌ها با تهدید و ضرب و شتم، شوهرم را با خود برد. سپس آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و پس از آن مرا از ساختمان به بیرون پرت کردند. آنها تهدیدم کردند در صورتی که شکایت کنم قطعا مرا می‌کشند. چند دقیقه وحشت‌زده آنجا نشسته بودم و نمی‌دانستم چه بلایی سر شوهرم آمده است. فکر می‌کردم او را کشته‌اند اما بالاخره وی را هم رها کردند و بعد از آن هر دو تصمیم به شکایت گرفتیم.
 
پس از اظهارات زن جوان، شوهرش نیز به مأموران گفت: نگهبان‌های ساختمان مرا 3 ساعت دست و پا بسته در اتاقی زندانی کرده بودند و پس از رها کردنم گفتند که اگر پای پلیس را به این ماجرا باز کنم هم من و هم همسرم را می‌کشند.
 
با این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، ‌تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی پیشوا با دستور سرهنگ سلمان آدینه‌وند فرمانده انتظامی پیشوا، تجسس‌های خود را در این پرونده آغاز کردند. کارآگاهان در نخستین قدم هویت 4 نگهبان ساختمان را شناسایی کردند و با دستگیری یکی از آنها موفق به دستگیری 3 متهم دیگر پرونده شدند.
 
بررسی‌ها حکایت از آن داشت که هر 4 متهم، سابقه‌دار هستند و پیش از این بارها به اتهام سرقت، شرارت و تهدید شهروندان دستگیر شده و به زندان افتاده‌اند.
 
پرونده این 4 نگهبان شیطان‌صفت برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
سلام من در ورامین زندگی می کنم ولی تا الان این خبرو نشنیدم
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
صد درصد متجاوزين معتاد به شيشه بوده و هيچ كنترلي بر روي اعمالشان نداشته اند. واحتمالا" موارد مشابه ديگري نيز انجام داده اند . كه بعضي از كساني كه در دامشان افتاده اند بدليل حفظ آبرو سكوت كرده اند.
الناز
Germany
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
چرا همه اومدن نوشتن که "اون مرد چه زجری کشیده!!!!!"
زجر رو اون زن کشیده جناب! اون زن انسان نیست؟!! شما مردهای ایرانی....اصلا نمیدونم چی بهتون بگم! تمدن میدونین چیه؟
باد شمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جامعه همانند بدن انسان است اگربخواهیم سلول مریض را درمان کنیم ویا بخش آسیب دیده را ترمیمیم یا بهبود بخشیم ویا تشخیص نوع بیماری که بسیار مهم است را درست انجام دهیم بایستی برای درمان هر نوع بیماری از نیروی متخصص به خود بیماری استفاده نماییم جامعه بیمار با معلول زدائی و ازبین بردن سلول مریض بهبود نمی یابد بلکه باید ریشه یابی ودرمان قطعی کرد که از تکرار مشابه بزه کاری وجرم توسط افراد دیگر بشدت سرکوب وجلوگیری کرد حال چون در یک جامعه ناسالم ومریض ازدرمان قطع امید ویا به علت هزینه بالا صرف نظر میکنند وتنها راه چاره منهدم کردن میماند و آنهم بایستی علنی و با رای قاطع ودر مدت زمان کم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
متهمان سابقه دار بوده اند و به راحتی در شهر زندگی میکرده اند و عمل خود را تکرار کرده اند . به همین سادگی
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۷۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اعدام در ملاء عام همین
قاضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اعدام نه
سنگسار باید بشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
فردا هنرمندها و ورزشکارا جمع میشن پول میذارن کمپین تشکیل میدن تا ببخشنشون و 4تا خبر و تیتر درباره کاراشون بره سرتیتر اخبار و شبکه های مجازی
جعفر آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
ننگ برآنهایی که منفی داده اند
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
شاید لباس زن تحریک کننده بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
باید خانواده های انها هم اعدام شوند
طرفدار هنرمند و ورزشكار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
من موافق اينم كه حد شرعي بر اين شيطان صفتها جاري بشه. اما دوست ناشناسي كه در مورد كار اخلاقي هنرمندان اينگونه قضاوت كردي بدون كه كار اونها منافاتي با شرع اسلام نداره و بلكه وجهي از آن است و هنرمندان در مورد حكم قصاص از صاحب خون تقاضاي گذشت كرده اند كه در قرآن هم به عفو وگذشت در مورد قصاص توصيه شده و گرنه هيچ هنرمند و ورزشكاري براي اينگونه افراد پادرمياني نمي كنند.
niko
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
با اعدام موافق نیستم.اونا رو باید تیکه تیکه کرد .به فاصله هر یه ساعت یه انگشت قطع بشه.بعد تک تک موهاشونو بکنن.بعد دست و پا شو ببندن با یه چاقوی میوه خوری شروع کنن به ریز ریز کردنشون....ای تمام فحش های عالم نثار شما باد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اول باید اساسی زجر بکشن! بعد اعدام
نه انسانیت، نه هیچی
روند دادرسی هم نباید طولانی بشه
حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
همیشه همین نسخه رو میدید و بازم جواب نمیگیرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اینها تربیت شده کدام پدران و مادران هستند. باید بپذیریم که فرزندان خود را بد تربیت کرده ایم و همه مقصر هستیم. پس دود این تربیت بد به چشم همه خواهد رفت. خود کرده را تدبیر نیست.
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
دهن اینا رو باید توش اهن مذاب ریخت عین خر هم باید تو میدون شهر داغشون کرد
نیکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اعدام با جوخه آتش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
مطمئن باشید فوق فوقش یکی اعدام ولی بقیه خیلی زود آزاد می شوند.
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
به خدا مردم ما جوی یا همون احساسی اند الان میگن اعدام خوبه 2دقیقه دیگه میگن فلان
کارشناس اخلاقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
دوست عزیز اعدام مشکلی را حل نمیکند با کمی بررسی خواهیم فهمید که چه چیز باعث تحریک جنسی ایشان شده آیا اگر پوشش این خانم محترم با شرایت حفظ ارزشهای یک زن هماهنگ میبود ؛ این اتفاق می افتاد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
خدا لعنتشون کنه
اعدام عادی حق اینا نیست حق اینا اینه که بندازیشون جلوی سگای وحشی تا تیکه تیکه بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
بي عصاب!!!!!!!!!!!حتما همسايه هايشان هم بايد اعدام شوند!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اگر هم برای بخششون تبلیغ نکنند خوبه،باید فوری اعدام شوند
مالباخته
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
شمایی که یه کیف پولتونو بزنن حاضرین یارو رو اعدام کنین چه برسه به اینکه یه عده نادان این بلا رو سرتون بیارن- اونوقت الان جای گرم نشستین میگین روشنفکری باید کرد و بخشیدشون ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اول باید مقابله به مثل بشن بعد اعدام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
حالا چرا تو ملاء عام؟! خیلی وقته که دست زن و بچه تون رو نگرفتین نرفتین پیک نیک برای تماشای اعدام؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
حسین اگه همین اعدام هم نباشه سنگ رو سنگ بند نمیشه از فزدا هرکی زن مردم و میگره بعدشم زندان و آزاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اعدام 4 سگ صفت جانی پست....
ناشناس
United States of America
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
خداییش خیلی ملت جوگیری هستیم. هزار نفری که به این کامنت مثبت داده اند فردا که عکس حضور کودکان و نوجوانان در مراسم اعدامشان در امد دوباره مخالف می شوند. اعدام حقشونه درست اماگه تو زندان اعدام شوند خیلی خیلی بهتره.
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
رسواگر فتنه: در پاسخ به اين كه گفتيد شايد لباس زن تحريك كننده بوده است،
تو كه از محنت ديگران بي‌غمي
نشايد كه نامند نهند آدمي
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
وقتي اعدام ميكنند همه انتقاد ميكنند كه چرا اعدام كرديد
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
آقا به پوشش چه ربطی داره زن طرف رو جلوش تجاوز کردن.میفهمید زن شوهردار رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بايد حمل سلاح گرم براي دفاع از خود آزاد بشه تا بشه جلوي اين نوع جرائم را گرفت
حسين
Turkey
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
يك زندگي نابود شد ، من ضمن تاييد نظر ناشناس ، اميدوارم هر چه زودتر تمام افغاني هايي كه به صورت غير مجاز و غير قانوني در اين كشور اقامت دارند اخراج شوند. آقايان مسئولين وزارت كشور لطفا هر چه زودتر . تا ديگر شاهد چنين جناياتي در كشور عزيزمان از طرف افاغنه نباشيم.
شیماااا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اونایی که میگین مشکل از حجاب زن بوده حجاب تاثیر دارد ولی نه وقتی که اونا نقشه از پیش تعیین شده داشتند
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
چرا؟
چرا اینطور شده جامعه ما؟
آیا این بود آن چیزی که بدنبالش بودیم؟
من اصلا بحث اقتصادی و سیاسی را کنار می گذارم. بله تحریم و جنگ و غیره و غیره همگی دست به دست هم داده است تا ایران از نظر اقتصادی آنی نشود که می خواستیم. قبول.
اما آیا این جامعه ای بود که می خواستیم؟
آیا این فرهنگی بود که می خواستیم؟
به کسی بر نخورد.
فرارو شما هم چاپ کن لطفا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
با با مملکت قانون داره قاضي داره پس از کشف حقيقت قاضي انشاء ا... عادلانه حکم صادر خواهد کرد.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
سلام دوستان
من هم خیلی ناراحت شدم.
ولی کسانی که میگید باید ریز ریزشون کرد و زجر کش کردو از این حرفا....مگه استغفرالله ما خداییم که بخوایم کل تقاص رو ما بگیریم؟؟
مطمئنا خدایی که اون بالاس بهترین قاضی و بهترین کسیه که می تونه حق این بنده های خدا رو بگیره....یاد داشته باشیم که دنیایی دیگه هم هست...کاملتر و دقیقتر....
علیرضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
داستان تکراری - متهمان سابقه دار بوده اند و به راحتی در شهر زندگی میکرده اند و عمل خود را تکرار کرده اند . به همین سادگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
صاحب ملک کی بوده که این چهار تا اراذل و اوباش را به عنوان نگهبان!؟ اینجا گذاشته.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
جرا اینهارو ازاد میکن باید بریزن به دریا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اشتباهی منفی دادم.
ناشناس
United States of America
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
خب سابقه دارانی که زندانشان تمام شده راحت در شهر زندگی می کنند دیگر. کجایش عجیب است؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
به نظر من ، به دلیل سابقه دار بودن و عدم اصلاح ، اعدام حکم مناسبی است البته نه در ملاعام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
فقط اعدام .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
چقدر قاضی و دادستان و حاکم شرع داریم تو سایت فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
اینها مریض هستند و بخاطر سوء تربیت پدرومادر و یا مشکلات اقتصادی اینجوری شده اند، باید اینها را 10 سال زندانی کرد و در زندان روزی 10 ساعت کلاس اخلاق و خداشناسی بگذرانند.

زندانهای ایران فاقد کلاسهای تربیتی و آموزشی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اعدام همشون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بي نتيجه خواهد بود، فكر اساسي بايد كرد... تجربه نشان داده امروزه اين اقدامات تنبيهي جواب نمي دهد......
حمید
Azerbaijan
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
متاسفانه به همین سادگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
حکم اینها اعدام است اگر قوه قضاییه اینها را اعدام نکند خیانت کرده
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
دوستان و هموطنانی که منفی میزنید اگر خدای ناکرده برای عزیزان شما هم اتفاق می افتاد منفی می زدید؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
منفي دهندگان بدون شك كساني هستند كه خودشون اين كاره هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
با اعدام همه می ترسن و دیگه کار خلاف نمی کنن؟؟؟!!!
وقتی اینقدر امنیت کمه که زن با شوهر خودش نمیتونه جایی بره صورت مسئله رو پاک نکن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
یا خدااااااااااا ببین چه وضعی شده
ستار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
من مانده ام كه اينهمه سابقه دار و معتاد در كوچه و خيابان چه ميكنند .
یکنفر از مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
از مسئولین مربوطه بپرس!
reza1
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
;کم کم با ورود برنجهای هندی فرهنگ هندی هم داره وارد کشورمون میشه ..............تجاوز گروهی .
چند وقت پیش هم توی میدون ونک حرکت بسیار زشتی از یک مرد دیدم ولی باورم نمیشد که واقعا" این برنجهای هندی اینقدر زود اثر میذاره تازه روم به دیوار دستشوئی هم همون نزدیکا بود..
ارس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
جماعت عقلشون و از دست دادن .
فكر نميكنن دستگير ميشن ؟
اينجا تگزاس كه نيست .
ورامينه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
مگه تو تگزاس جرم آزاده؟
مجازات تگزاس تو چند کلمه خلاصه میشه
اگه فردی جرمی کرد فرقی نداره چی باشه بندازش زندان و برا همیشه کلید زندانشو دور بنداز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
ارس حان اگه تو تگزاس کسی همچین غلطی کنه مادرشو به عزاش میشونن
علیرضا
United States of America
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
من تگزاس زندگی می کنم هزینه قانون شکنی در این ایالت بالاست
کوکب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
شاهد از غیب رسید!
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اینجا کی با اعدام این انگل ها مخالفه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
هر کی مخالفه احتمالا دوست داره این بلا سر خودش یا خونوادش و بقیه بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
من با اعدام مخالف هستم
این آدمها رو باید زنده زنده اتش زد، البته قبلش تا مرز مرگ سنگسارشون کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
فکر کنم این احمقا ددیدن موج بخشش پای چوبه دار شروع شده،گفتن تیری میندازیم تو تاریکی
خاک بر سرشون
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
هنرمندان معروف احتمالا پادرمياني كرده و آزادشون ميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
چرا در کسورهای پیشرفته از این کارها خبری نیست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
من مخالفم و معتقدم اینها مریض هستند و بخاطر سوء تربیت پدرومادر و یا مشکلات اقتصادی اینجوری شده اند،

باید سالها زندانی شوند و کلاسهای اخلاقی بگذرانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
گسترش خط فقر و بیکاری و عدم توانایی جوانان در ازدواج
ارسال پارازیت بر خلاف شرع اسلام و نظر مراجع تقلید که باعث گرم شدن خون و مغز انسان و جنون می شود
نا امیدی به زندگی و افسردگی و جنون
آلودگ هوا و در مورد تهران مهجرت بی قانون و کیلیویی شهرستانی ها به تهران که شهر پاکی و صداقت و روشنفکری بود البته در زمان...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
برو بابا تو هم!
حاشیه نشینی ربطی به شهرستانی و تهرانی نداره! شناسنامه شون رو چک کردی فتوا صادر میکنی؟ اگه بنا به حرف تو باشه که تو شهرستانها باید تجاوز بیداد کنه!
حاشیه نشینی فرق داره با مهاجرت اون شهرستانی تحصیلکرده که میاد تهران استاد دانشگاه میشه یا کارمند یا کارگر یه موسسه
در ضمن! اینا همون بی شرفهایی هستن که وقتی ازدواج می کنن هم رو زن و بچه شون اسید می ریزن یا بچه رو زنده به گور می کنن. مشکل اینا ناتوانی در ازدواج نیست. مشکل هرزگی و کثافت بودن خودشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
ای آقا تجاوز به زن مردم آنهم بصورت گروهی چه ربطی به فقر دارد.اینو نگاه کن "بررسی‌ها حکایت از آن داشت که هر 4 متهم، سابقه‌دار هستند و پیش از این بارها به اتهام سرقت، شرارت و تهدید شهروندان دستگیر شده و به زندان افتاده‌اند." این نشان می دهد یرخوردها و مجازات های ما بر مجرمین تاثیر گذار نبوده است!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اگه این تجاوز ها کار شهرستانی هاست پس چرا این اتفاقها تو خود شهرستانها کمتر میفته؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
واقعا کمتر از اعدام برای این پلیدهای شیطان، ظلم به مردم است.
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اشکال نداره واتس اپ رو فیلتر می کنن مصادیق مجرمانه کم می شه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
هر چه مي كشيم از اين واتس اپ و فيس بوغه!!!
به خدا شك دارم كه اين چهار تا حيوون حتي بلد باشند كه فيس بوك درسته يا فيس بوغ.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
عوضش این آدمهای پاک و صادق و روشنفکری که میان اینجا حکم اعدام و سنگسار و گردن زدن میدن و تهرانی-شهرستانی می کنن و به غیر تهرانیها هتاکی می کنن همشون عضو فیسبوک و ... هستن! که چی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺎﻻﻏﯿﺮﺗﺎ ﺍﯾﻦﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﺁﻭﯾﺰﻭﻥ کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
گردنشون بزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
عربستان هم همین کارو می کنن دیگه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
بررسی‌ها حکایت از آن داشت که هر 4 متهم، سابقه‌دار هستند و پیش از این بارها به اتهام سرقت، شرارت و تهدید شهروندان دستگیر شده و به زندان افتاده‌اند.
نشان دهنده این است که زندان در ایران دانشگاه خلافکاران شده
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
وقتی با اینگونه آدمهای پلید که برای جامعه غده های سرطانی بیش نیستند مماشات می شود نتیجه اش همین میشود مسئولین مربوطی که در مجازات این جرسومه های فساد کوتاهی می کنند در جنایات آنها شریکند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
بارها به زندان افتاده اند و بارها آزاد شدند تا دست به چنین جنایتهایی بزنند قوه قضاییه واقعا متشکریم از این حسن عمل شما ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
چند وقت دیگه آقای فردوسی پور تقاضای بخشش براشون میکنه!
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
مجبور نیستی وقتی تفاوت قضیه ها رو احساس نمی کنی حرف بزنی
سمیرا
United States of America
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
از قیاسش خنده آمد خلق را!!
اگه جو گیر نبودی و قضیه به این سادگی رو فهمیده بودی، اینو نمیگفتی. اونی که فردوسی پور براش وساطت کرد یا اونایی که هنرمندا تلاش کردند تا از قصاص نجاتشون بدن، مرتکب قتل شده بودند که هر آن میتونستند از سوی اولیای دم بخشیده بشن. اما تجاوز جرمش اعدام هست و رضایت شاکی در تخفیف مجازات تأثیری نداره مگه اینکه مثلا بگند تجاوز نبوده و از شکایتشون پیش از اعدام صرف نظر کنند.یاد بگیریم همینطوری چیزی نپرونیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
ایندفعه رو هم آزادشون کنین و دفعه بعد به اتهام قتل دستگیرشون کنین ! هیجانش بیشتر می شه !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
منم موافقم بباید بهشون وقت داد برای این که خودشون رو اثبات بکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
این وقایع باعث میشه که اعتقاد خودمو به حکم اعدام از دست ندم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
من واقعا درک نمی کنم مردمی که صبح تا شب دروغ میگن و کلاه همو ور میدارن مثلا قبح کارشون کمتر از چهارتا متجاوزه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
بخدا اعدام یه حقه مخصوصاً برای اینجور حیوانها
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
چند وقت دیگه آقای فردوسی پور تقاضای بخشش براشون میکنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
همین اتفاق تو هند افتاد. مردم به جوش آمدند. ولی در ایران ...
نينا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اشتباهى منفى دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
مردم ایران فقط واسه آمریکا به جوش میان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
فقط یه عده خاص برای مقاصد خاص جوش دارند آنهم از نوع "خودچوش"! و برای بقیه زیر فشار اقتصادی ناشی از مدیریت جهانی دولت قبل، نایی نمونده تا جوش بزنند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
قاضی که در پرونده های قبلی حکم مناسبی صادر نکره بایستی بازخواست و محاکمه شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
"بررسی‌ها حکایت از آن داشت که هر 4 متهم، سابقه‌دار هستند و پیش از این بارها به اتهام سرقت، شرارت و تهدید شهروندان دستگیر شده و به زندان افتاده‌اند. "
نیست زندانها جا ندارن و زندان بانها سرشون گرم آدمهای خیییییییییییلی خطرناکه اینه که این اراذل راست راست تو خیابونا می گردن!!!!!!
راستی! هنرمندان گرامی! یادتون نره واسه اینام کمپین راه بندازین و از طناب دار نجاتشون بدین!!!!!!!!!!1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
جنون تماشای اعدام داری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اعدام براي اينها كمه اينهارو بايد 1 دست و يك پاشونو قطع كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
مسئولین محترم جان مادرتون این شیاطین رو اعدام کنید. فکر کنید اگه اون زوج از اقوام خودتون بود چه حال و روزی داشتید.
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اگر زنها حجابشون رو رعایت کنند و اگر گشت ارشاد در امر به معروف قوی تر عمل کند از این حوادث پیشگیری می شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
آخه مرد ناحسابي اينها رفته بودند خونه بخرند .وقتي حرفي براي گفتن نداري مجبوري بنويسي؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
مگه بی حجاب نمیشه برای خونه خریدن رفت.من موافق نظر حقگو هستم. یک طرف قضیه رو باید در عوامل تحریک کننده دید گرچه عمل شیطانی این آشغالها رو هیچ وقت تایید نمی کنم و معتقدم باید به شدیدترین وجه مجازات بشن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
شماها پوشش این خانوم رو دیدید که نظر تراوش می کنید؟؟؟؟؟؟
برای بعضی ها زن متولد شدن مساویه با مجرم بودن انگار!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اعصابم از این خبر خراب بود اما این کامنت رو که دیدم خندیدم.تو از کجا میدونی حجاب اون زن بد بوده.اصلا بر فرض که بد باشه مگه هرکی حجابش بد بود باید بهش تجاوز کرد.توی امریکا و اروپا که اصلا حجاب ندارن پس چرا اونجا از این اتفاقها نمیفته..این نظر که مخالف نظر همه هست چاپ شده خواهشا در راستای عدالت جواب ما رو هم چاپ کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
خب بابا بنده خدا راست میگه تو خونه های نیمه تموم هم گشت ارشاد بگذارند
محمد
Spain
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
من نمي فهمم كجاي متن زده بود اين خانم بي حجاب بوده و علت اين تعرض و تجاوز گروهي بي حجابي ايشان ذكر شده كه همگي علت ماجرا را در حجاب و يا بي حجابي ذكر مي كنند
شهرام حسین ناظر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
به تنها مطلبی که هیچ کس اشاره نکرد نقش صاحبان مجتمع بوده که کلا فراموش شده چند وقت پیش هم زنی در فشم مورد تجاوز و قتل قرار گرفت چون یک افغانی بدون مجوز آنجا کار میکرده صاحب اون باغ چه شد؟؟؟؟ حالا صاحبان این مجتمع کی و یا چه کسانی هستند اگر یک شاخه میلگرد از مصالح این ساختمان کم میشد چند تا صاحب پیدا میکرد احساسی برخورد نکنیم مجازاات این حیوانات مشخصه اما چه کنیم که تکرار نشود.یا علی
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
چند وقت دیگه آقای فردوسی پور تقاضای بخشش براشون میکنه!
حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
تو قتل در درگیری رو با تجاوز دسته جمعی یکی میدونی؟

تو درگیری هر لحظه امکان داره جای قاتل و مقتول عوض بشه.
ملت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
هيچ كس جرات حتي مطرح كردن اسم پادرمياني براي چنين موجودات خبيثي راندارد.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
هر دوتاشون بده
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
قصاص با اعدام تفاوت داره، آقای فردوسی پور میخواستن مردم از قصاص صرف نظر کنند. اما این اعدامه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اعدام برای چنین افرادی کمه باید کاری باهاشون کرد که روزی هزار بار آرزوی مرگ کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اصلا چطوره روی یه دفعه اینارو بکشیم زنده کنیم بکشیم زنده کنیم بکشیم زند........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
توجه کنید که آنها را نکشته اند. با راه حل شما دفعه بعد قربانیان به قتل می رسند. برای پیشگیری و کاهش این حوادث علاوه بر مجازات متناسب اقدامات چند جانبه بر اساس تحقیقات وعلوم جامعه شناسی انجام داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
می خوای بریم تشکر دسته جمعی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکشتنشون چون خیالشون جمع بود که مثل دفعات قبل کسی کاریشون نداره و نهایتاً بعد از 2 ماه حبس و کارآموزی در زندان میان بیرون!
نينا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
دفعات قبل اگر جرمشون تجاوز بود ، قطعا اعدام شده بودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
علوم و جامعه شناسی یعنی چی.4تا کثافت رفتن به زن مردم تجاوز کردن اون وقت باید تحقیق و جامعه شناسی بشه.اونهایی که میگن اعدام نشن اگر برای خودشون این مورد پیش اومد تقاضای اعدام نکنن..تو رو امام حسین چاپ کن.اعصابم خرابه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اگر برای خودت پیش اومد برو بگو باهاشون کاری نداشته باشن و ازادشون کنن و جامعه شناسی بخونن...تو رو امام زمان چاپ کن فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
قبول دارم. اگه مجازات ِ تجاوز، قتل باشه متجاوز انگیزه ی بیشتری برای قتل بعدازتجاوز پیدا میکنه.
madjid
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
حالا با هزینه این ملت بروید برای جوانان افغانی جشن ازدواج بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
چه ربطی داره مرد حسابی. از کجا میدونی اونا افغانی بودن؟حالا مثلا ایرونی جماعت تجاوز نمی کنن؟؟؟؟
در ضمن بسیاری از افغانی ها ایرانی تبارن، برو یه کم تاریخ بخون حالیت میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
کی گفت افغان بودن؟ کم متجاوز ایرانی داریم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
چقدر تعریف و صحبت درباره این قضیه راحت شده.
والا نمیدونم اگه این مسائل مطرح بشه بهتره یا اگه گفته نشه.
تجاوز شده عین اشغال روی زمین ریختن. خیلی راحت میگیم وای، چه کار بدی.
من اگه جای اون شوهر بودم، هر جور شده هر چهارتاشونو خودم میکشتم. چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
جامعه ما چرا اينقدر خشونت طلب شده ؟؟؟؟
چه فرقي هست بين شما كه بر اساس احساس درخواست اعدام ميكنيد و اون شخصي كه براثر همون احساس به خودش حق ميده به ديگران تجاوز كنه ؟؟؟؟
مشكل با اعدام حل نميشه
موضوع اساسي اينه كه ما داريم آخرين ميخ را بر تابوت اخلاق ميزنيم
جامعه ما يك جامعه بي اخلاق و پلشت و بيهوده شده كه هر روز به قهقرا ميره
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
غیر از مخالفتت با اعدام با بقیه صحبت هات موافقم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
لازم نیست ادای ادمهای خاص ومتفاوت رو در بیاری.یعنی از نظر تو بین افرادی که گفتن این اشغالها باید اعدام بشن با اون 4تفر که تجاوز کردن فرقی نیست.فقط باید اعدام بشن و ایشالا میشن..فرارو قسمت میدم چاپ کن.به خدا اعصابم خراب سده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
ای وای چه قدر متفاوت و خاص هستی شما.تا حالا کجا بودی.فقط و فقط و فقط اعدام باید بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اشتباهی مثبت دادم.

بدبخت بیچاره اینایی که تقاضای اعدام میکنن برای جلوگیری از هر کار پلید دیگه ای هست که توسط این چهار شیطان صفت میتونه انجام بگیره. این 4 نفر با عملکردی که از خودشون نشون دادن راهی جز اعدام در پیش رو نباید داشته باشن که اعدام هم برا خودشون خوبه و هم برای جامعه تا از دست چنین حیواناتی خلاص بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
با این مردم خشونت طلب عجیب نیست که آمار بیشترین اعدام رو در جهان دارا هستیم... جالبه که آمار جرم و جنایتمون هم با این همه اعدام اصلا پایین نمیاد! حالا باز بگید اعدام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
03:24 تو خودت تا حالا دزدی نکردی؟ دروغ نگفتی؟ کلاه کسی رو ورنداشتی؟ بددهنی نکردی؟ پدرومادرتو اذیت نکردی؟ .....
اصلا تو چکاره هستی که حکم اعدام صادر می کنی؟
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
پس اگر جنایت این هیولاهای خون آشام اعدام نیست پس چیست؟ اینجوری هیچکس در امان نیست. عده ای که به اسم آزادی حذف شدن اعدام را از مجازات اسلامی در بوغ و کرنا میکنند باید پاسخگوی جنایت این افراد نیز باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
باز هم تكرار مكررات
مگه پارسال خميني شهر اصفهان نبود و اعدامشون كردند چي شد پس ؟
آيا فكر چاره اي نبايد كرد ؟
araz
Switzerland
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
خدا پدرتو بیامرزه حرف دلمو زدی ....
واقعا چاره کار چیه ؟؟؟؟؟!!!!!
حتما از این قبیل اتفاقات بازم در آینده خواهیم دید و بیشتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اینهمه اعدام در ملاء عام انجام میدیم ولی درس عبرتی برای خیلیها نمیشه. باید علت جستجو بشه. افرادیکه مثل این اراذل و اوباش سوابق زیاد در خلاف دارند در کشورهای پیشرفته همیشه تحت نظر هستند و تا مدتها پی در پی به پلیس احضار میشوند. کاری که ما داریم میکنیم مثل این میمونه گرگهارو ول کنیم تو شهر
غیرت ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
واقعا این مردوزن چه زجری روتحمل کردند بایدطوری عمل شودکه مورد عبرت بقیه تبهکاران شودوگرنه سنگ روی سنگ بندنمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
دقیقا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
فرارو ننویس ورامین - چون پیشوا دیگه جزو ورامین نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
حالا بیخیال بابا مال هر کجا هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
چی میگی جزو ایران دیگه
ایالت جدا که نیست !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
در بیشتر نظرات اعدام را راه حل می دانند. مردمی که به صورت احساسی با موضوعات برخورد می کنند و متوجه نیستند که خود مبلغ خشونت در جامعه هستند. برای من مهم نیست حکم این افراد چیست. من فقط خواهان عدالت هستم. قانون هرچه حکم کند همان است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
یک کلمه یاد گرفتی. خشونت. خشونت. بابا ولمون کن.خشونت از بی احترامی، تحقیر، فشارهای روحی روانی نشئت میگیره نه اعدام یک عده ایی که حقشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
این کثافت ها را باید در ملا عام اعدام کرد تا درس عبرتی برای دیگران شود . بابا تا کی باید شاهد وقوع این اخبار تلخ و تاسف بار بود . چقدر مماشات و بی خیالی
زارع
Germany
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اعدام انهم باشمشیر هر چه سریعتر و قاطعانه تر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اتفاقا شیطان صفت نبوده اند یه ذره انسانیت در اون متجاوزان بوده است چراکه اگه واقعا شیطان صفت بودند حتما اون دو نفر را می کشتند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
شیطان صفت که بوده اند اما حرفه ای و کار کشته نبوده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
اگر میکشتن بهشون میگفتن شیطان پرست به معنای واقعی خود شیطان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
لابد اگه کارکشته بودن به شوهرشم تجاوز می کردن و بعد جفتشونو می کشتن! به نظرم وقتی جرم تجاوز اعدامه عاقلانه اینه بعد از تجاوز قربانی رو بکشن! اینجوری احتمال اینکه شناسایی نشن 90 درصد بالا میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اينجور آدمها رو نبايد اعدام كرد و يهو راحتشون كرد.
بلكه بايد زجركش بشن يعني زنده زنده با اره برقي بايد دستها و پاهاشون رو قطع كنن تا همونطوري جون بدن و بميرند............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
نگین اعدام
چون احمد شهید دوست و رفیق شما فرارویی ها ناراحت می شود
وقتی قاچاقچی و متجاسرین به ناموس مردم را تنبیه می کنیم غرب زده ها ناراحت می شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
ابله ، اگر هم میخواهی نظری بدهی مثل آدم های عاقل حرفت را بزن،در بحبوحه ی تنفری که این حیوانات بوجود آورده اند از آب گل آلوده ماهی گرفتن دردی را دوا نمیکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
در مورد قضیه ناموسی وتجاوز به زن شوهر دار فقط به خودمون مربوطه.خلاص.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
اصلا چه ربطی به موضوع داره سنجیده بنویس تا مطلب یخ نزند
ناشناس
United States of America
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اگه در مستراح باز شود افراد در خیابان ادرار نمیکنند. فهم این موضوع خیلی مشکله؟؟؟ چند تا آ دم بیگناه باید قربانی بشن!؟؟؟
هیچ طرفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
داستان بو داره
جوان بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اگه بو داشت اون زوج نمیرفتن پیش پلیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
حکمشون اعدامه ...اونوقت میگن اعدام بده...خوبه ما هم گرفتار این چنین کسایی بشیم؟؟باید حکم رو اجرا کرد تا اینقد راحت با ناموس مردم بازی نکنند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
در باره جرم ناموسی هیچ کسی طالب بخشش نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
محض رضای خدا مسئولین امربرای بکارگیری افراددر مشاغلی که با امنیت وآبروی مردم سروکاردارندمثل رانندگان تاکسی وآژانس ،نگهبان معیارهایی قراربدهندگذشته این افراد وسلامت روانی واخلاقی آنهابایدبررسی بشه واقعاٌچقدربایدبی توجهی وهرج ومرج دراجتماع باشه که چندنفرمجرم بیایندوبه شغل نگهبانی !!!!!!!!!!!!!ازجان ومال وناموس مردم گمارده شوندوضمناًآنقدرازبی قانونی مطمئن هستندکه جسور شدند وتهدیدهم میکنندالبته بعیدنیست که پس ازمدتی آزادشوندوآنوقت بایدکسانیکه عابرووناموسشان ببادازترس جانشان فراری وآواره هم بشوندچشم همه مردم روشن
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اونوقت یه عده روشنفکر میگن چرا اعدام؟ یه روشنفکری میگفت: باید علتش پیدا بشه. علتش خب معلومه دیگه. نجاست روحی و جسمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
خب پس نجاست روح و جسمشو پاک کنید. نجس که به دنیا نیومده. اعدام چرا؟!
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بی نام عزیز
واقعاً به نظرت شما علتش اینقدر واضح و آشکاره؟ اون هم در یک عامل منحصر به فرد و تعریف نشده به نام «نجاست روحی و جسمی»؟!

واقعاً به نظر شما ساختار مردسالار جامعه که غریزه جنسی مرد را غیر قابل کنترل میداند و به او اجازه میدهد هر وقت تحریک شد هر کاری دلش خواست بکند، و بعد هم کار او را با بدحجابی و تحرک کنندگی زن و تئوری «کرم از خود درخت است» توجیه می‌کند هیچ تاثیری ندارد؟

آیا ساختار اقتصادی و اختلاف طبقاتی که باعث می‌شود برخی از اقشار بسیار ضعیف نسبت به اقشار متوسط و «بچه پولدارها» و «سوسول ها» کینه و حتی عقده پیدا کنند هیچ تاثیری ندارد؟

آیا حاشیه نشینی و طرد اجتماعی که باعث پرورش شخصیت‌های ضد اجتماع می‌شود که پشیزی برای ارزش‌ها و نُرم‌های اجتماع اهمیت قائل نیستند تاثیری ندارد؟

آیا محیط‌های جرم‌خیز که در آن کودکان از هم سن و سالان خود انواع خلاف‌ها و خشونت‌ها را می‌آموزند و به آن افتخار هم می‌کنند موثر نیست؟

آیا نبود یک ساختار و بستر مناسب برای ارتباط با جنس مخالف تاثیری ندارد؟ واقعاً یک فرد باید در چه شرایطی باشد که برای ارضای نیاز جنسی خود از بین تمام راه‌های ممکن خشونت‌بار ترین راه را انتخاب کند؟

باور کنید مسائل انسانی مثل فیزیک و شیمی نیست که یک یا دو پارامتر را علت قطعی یک پدیده بدانیم. مسائل انسانی مولتی پارامتر هستند و مجموعه‌ای از عوامل در هم پیچیده بر آن تاثیر می‌گذارند، لطفاً اینقدر ساده خکم ندهید.
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ناشناس 20:03
اگر خدای نکرده این مشکل برای شما بود، فقط نجاست ایشون رو از بین میبردید؟ اعدام نمیکردید؟
روح این آدم ها مریضه. باید درمان بشن، اما تاوان روح مریضشون رو اون خانوم جوان نباید پس بده
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
سمانه جان عزیزم. تمام حرف های شما درسته. همه ی این ها میتونه عامل خیلی چیز ها باشه. اما این ها مریضن. گناه اون خانوم چی بود؟ چرا باید جور مریضی اونارو ایشون بکشه؟ کمبود های آدم ها موجبات عقده های فراوان رو فراهم میکنه. اما هرکسی که در هرجا کمبود پیدا کرد یا داشت ، باید به ناموس ملت دست درازی کنه؟ این چه استدلالی هست؟ اگر برای خودمون پیش میومد هم میگفتیم خب عقده دارن، کمبود داشتن، حاشیه نشین بودن و ..... پس بیخیال. بریم درمانشون کنیم. عیب نداره. پیش میاد
نه عزیزم ،اون فشار روحی رو که اون خانم و همسرشون تحمل کردن و تا آخر عمر بایستی که تحمل کنند رو کی جواب میده؟
حاشیه نشین بودن یا کمبود داشتن دلیل خوبی برای تعدی نیست
ناشناس
United States of America
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
روحانی مچکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
نه که قبلا این اتفاق ها نمی افتاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
روحانی چکار کنه
نسرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
خیلی دیگه لوس و بد مزه شده این جمله . تورو خدا یه کم خلاقیت به خرچ بدید اگه می خواید حرفی بزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اگرعین عربستان این اشغالها را وسط شهر گردن بزنند دگر کسی جرات این کثافت کاریها را نمیکند،واقعا دیگر اعدام با طناب دار عادی شده! جای خلخالی ها برای برخورد با این گونه جرمها خالیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
واااای به این مثبتا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ملت جوگیر شده بدجور
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
وای به این منفی ها !
ناشناس 1204 !
اگه اون زن بدبخت و مظلوم که تباه شده و زندگی برایش به پایان رسیده خدای ناکرده با شما نسبتی داشت باز هم پز روشنفکری می دادی ؟!
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
باز هم برین ببخشید. بعد بگین بخشش خوب است. ای کاش دادگاه محترم به این پرونده ها خارج از نوب رسیدگی نماید.
فروغ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
هیچ کس در هیچ کجای دنیا برای جرم ناموسی نمی گوید بخشش.
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
جرم روز به روز بیشتر و اعدام کمتر!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
این همه اعدام کردند چی شد؟!
مشکل نبودن محملی برای ارضا میل جنسی است! چیزی که در بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
چه راه حل خوبی!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
یعنی 4 نفری یکدفعه نتونستن جلو خودشون رو بگیرن. نه عزیز این افراد خیلی کثیف شدن که رو به روی همدیگر هم برهنه میشن
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
4تا سگ ولگرد خانواده ای را از هم پاشوندن. فقط اعدام . زن شوهر دار در کجای دنیا به زور مورد تجاوز قرار می گیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
یعنی زنی که همسر دختر یا خواهر کسی نیست آدم نیست و میشه هر بلایی سرش آورد؟!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اعدام فوری
ناشناس
Germany
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
چند نفر رو می خواهید اعدام کنید. این همه اعدام کردید نتیجه چه شد.
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اگر این اعدام ها هم نبود، با این وضعیت مصیبت بار جامعه ، اینگونه جرائم بسیار بیشتر رخ می داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
با بازخوانی پرونده فهمیدند که آنها سابقه دار هستند1
آدمهای سابقه دار و خلافکار و جانی چرا باید در کوچه و خیابان آزادانه جولان داده و زندگی مردم را نابود کنند/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
این نشون میده مجازات جرم ها در جامعه ما نه فرد رو اصلاح میکنه و نه بازدارنده ست!
اميرحسين
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
زنده باد سردار رادان.
تنها كسي كه اين اشغالها را سرجاشون نشست. ولي ظاهراً دوباره دارن به صفتهاي حيوني ادامه ميدن.
خدا وكيلي بشدت باهاشون برخورد كنيد. اين عوضيها مستحق اعدام هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اگر این اتفاق توی اروپا یا امریکا افتاده بود تلویزیون 100بار اعلام میکرد.باز هم بگین فرهنگ و تمدن 2500 ساله.فقط باید اعدام بشن تنها راه حل اعدام هست.فرارو خواهش میکنم چاپ کن اعصابمون خورد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
تجاوز به عنف تو همه دنیا هست. تو اروپا و آمریکا مهد تمدن امروز جهان هم هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
در روغن داغ باید جزغاله شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
جالبه در اکثر این موارد افراد سابقه دار هستن.
در دادگاهها و زندانهای ما چه خبره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
علیرضا
-
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
بلند بگین مرگ برامریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
مشکل موی جوانان ماست >>>> خدا میداند اون زن و مرد الان چه میکشند ... مشکل اینه که وقتی به سزای اعمالشان میرسنددر تلوزیون نشان داده نمیشه و مجرمین هم که روزنامه نمیخوانند تا بفهمند چه سرنوشتی در انتظارشان است . یاد فیلمی اقتادم که بدلیل کوتاهی مسئولین آخر سر در آن شهر کوچک خود مردم دست به کار شدند تا ارازل را نابود کنند . بترسید از روزی که یکی از این انسانها برای انتقام خودش اقدام کنه اونوقت دیگه به مرور میشه فرهنگ ما ...
سرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
پیگیری تا دستگیری ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بعدش ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
باید اول بلایی که سر آن زن وشوهر آوردند بر سر آنها بیارن بعد اعدامشون کننننننننننننننددددد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
من با اعدام این افراد موافقم ولی باید فکر اساسی و ریشه ای کرد.
رهگذر
United States of America
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
خوبه شوهرش همراهش بود و الا می گفتند به خاطر رعایت نکردن حجابش مورد تجاوز قرار گرفته.
البته خوشبختانه در مورد متجاوزان می توانند بگویند اثرات ماهواره است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اعدام
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
درآتش بيندازنداين از خدابي خبران را تابه شديدترين عذاب بميرند.لعنت خدابراين نامردان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
با سلام - هرچه سریعتر مراجع قضایی پرونده این آدم های سابقه دار را خارج از نوبت رسیدگی کنند و حکم اعدام صادر شود .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اینها از حیوان هم کمتر هستند پس ارزش زندگی در جامعه را ندارند فقط اعدام
تماشاچی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
آتش می زنن یا دار می زنن یا تکه تکه می کنن. فرقی نداره فقط لطفا زمان و مکان را هم اعلام کنن ما بریم تماشا... از نزدیک ببینیم..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
تخمه و تنقلاتش با من. دوربین فیلمبرداری هم میارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
فقط اعدام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
بعضي از دوستان انگار متوجه نيستن،اين يك نقشه قبلي بوده ،ضمنا وحشي گري وخوي حيواني اينها ربطي به لباس ور...نداره؟
دلشکسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
سنگسار
اعدام کافی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
يعني ارزشش را داره ؟كافي بود 5 ثانيه به عاقبتش فكر كنند اونوقت همچين غلطي نميكردند.
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
متاسفم واسه كسايي كه ارزوي مرگ واسه ديگري ميكنند و بائس ترويج خشونت ميشن.اعدام شايد ولي نه در ملاء عام.اگه هم حقشون اعدام باشه چرا تو ملاء عام.اون بچه ي بي گناه چه گناهي كرده كه بايد اين صحنه رو ببينه.چرا بايد يه عده زن و بچه ي بيكار جمع بشن دور يه اعدامي و تخمه بخورن.؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
قربان این کسایی که شما میگین همچین هم کس نیستن اینا بیشتر حیوانند تا بشر وحیوانی که هار باشه باید بمیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
باعث !نه بائس !
زارع
Germany
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
برادر من مرگ برای افرادفاسد ومتجاوز جامعه خود یک نوع جراحی غده سرطانی برای فرد بیمار است اگر فرد مبتلا به سرطان زود جراحی شود از مرگ نجات یافته وبه حیات خود ادامه میدهد. تجاوز از کشتن بدتر است. الان این زن وشوهر شاید شب وروز خواب به چشمانشان نیاید. اقوام انها در تلاطم روحی شدید هستند . منتها اگر اسلام اعدام در ملا عام را تجویز میکند بهخاطر انستکه در دل مفسدین رعب ایجادشود. اما اگر مشکل یک عده زن وبچه باشد خب انها میتوانند به چنین مراسمی نروند . وشاهد ان نباشند. اگر دقت کنید اینها سابقه دار بوده اند واگر در دفعات قبلی برخورد شدیدتری باانها میشد الان جرات چنین فاجعه ای را نداشتند . در ضمن سعدی میفرماید ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کردن بود بر گوسپندان .
شیمااا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مردم باید شعور داشته باشن وبچه شون رو نبرن نگاه وگرنه اعدام در ملا عام خیلی هم خوبه البته با نظر اون دوستمون موافقم که گفته اعدام با دار عادی شده .سرشونو بزنن بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
واقعا باعث رو بائس نوشتی و اعتماد به نفس نظر دادن هم داری؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
نميدونيد كه اين جامعه بيمار است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
کار این ۴نفر انتهای حیوان صفتیه.ولی از این همه خشونت در نظرات متعجبم.مجازات با وحشی گری فرق میکنه.اگر اعدام پاسخ گو بود با این همه اعدام پس چرا باز هم شاهد این جور اتفاق های تلخ و دلخراش هستیم. مسلما اعدام تا قیام قیامت هم جوابگو و بازدارنده نیست و تنها ترویج خشونت میکنه.
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
فققققققققققققققققط اعدام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
از آدم تا الان همینطور بوده درست نمی شود.علف های هرز باید از بین بروند
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
وقتي زنها بي حجاب ميش ن ومي خوان لارج باشن یک طرف قضیه رو باید در عوامل تحریک کننده دید گرچه عمل شیطانی این آشغالها رو هیچ وقت تایید نمی کنم و معتقدم باید به شدیدترین وجه مجازات بشن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
به روش گولاگولا اعدامشان کنید.
ناشناس
Spain
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
بزرگترین بیابانها وکویرها در کشور ما هستند، هزارتا خاصیت دارند یکیشان اینه که محل نگهداری خلافکارها و اراذل واوباش باشندآنها را به کویر لوت تبعید کنید . ماندن در شهر لیاقت می خواهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
این آمارو باید در زندان شکنجه کرد وحبسه عبد داد
بازرس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
حبس ابد
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
مسئله سر اینه که میدونن اعدام میشن و اینکار رو میکنن!

فکر کنم باید حکمی سخت بهشون بدن تا بفهمن با اعدام راحت نمیشن چون اینها که به اون دنیا و خیر و شر اعتقادی ندارن.

از طرفی هم مسئولین نظام بایستی فکر علاج این بیماری در اجتماع باشند و راهی بیابند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
جناب فراررو!
این چه ربطی به ورامین داشت؟!
پیشوا شهرستانی مستقل از شهرستان های استان تهرن است.
همه خبراتون رو همینجوری رو هوا می زنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اعدام کمه،
سنگسار
باید زجرکش بشن.خوکهای کثیف.
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
آزار واذیت کردن آن زوج و به بیرون پرت کردن و تهدید نمودن آنها ، نشان از عصیان دارد آنهم آگاهانه . این عصیانگری باید جزای مناسب داشته باشد تا مایه عبرت شود . یعنی چی که زن شاید بی حجاب بوده یا آقایان در مضیقه بودند . مگر حیوان هستند که شعور درک موقعیت نداشته باشند باز گلی به جمال برخی حیوانات که تربیت پذیرند . اینچنین قضایا ترویج رذالت و تهدید انسانیت و امنیت است که دلهای بی شماری را به درد آورده و متاثر کرده . اقدام قاطع و فوری در مجازات ، حداقل خواسته همدردان با آن زوج است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
خواهشا دیگه کسی پا در میانی نکند حق اینها هر 4 نفر اعدام است . اگر این چهار نفر را در اسرع وقت اعدام کردند بویی از اسلامی بودن برده ایم وگرنه باید کلمه اسلامی را از خودمان دور کنیم.یک لحظه خوذ را جای شوهر آن خانم تصور کنید که چه عذاب وجدانی میکشد. از مسئولین تقاضا میشود به خاطر حفظ آبروی اسلام و تشیع هر چه سریعتر اینها را اعدام نمایند. کاری به رسانه ها و تبلیغات غرب و اروپا و فلان جا نداشته باشند به آنها چه مربوط است؟ مگر آنها فضول هستند که در کار ما دخالت کنند؟
رضا
Germany
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
بنظر من مرگ لطفه در حقشون باید چشماشون در بیارن کور کور بفرستن تو خیابان
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
این همه خشونت طلبی از اتفاقی که افتاده ترسناک تره
زندگی کنار آدمهایی که مثل شکنجه گرهای حرفه ای حرف میزنن و برای دیگران بدترین نوع مرگ رو آرزو دارن
میگم حضرت علی چه اشتباهی کرد که اجازه نداد یک سیلی ناقابل به گوش قاتلش بزنن نه؟
شما آدمهای خشونت طلب کلا دین دارید؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
طبقنظر اسلام بايد سنگسار شوند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
برای اینجور افرادی فقط اعدام مناسبه و بس .
ناشناس
United States of America
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
اينايي كه هنرمندا رو تو كامنتاشون مسخره مي كنن ، حتي اينقدر اطلاع ندارن كه مجازات تجاوز قابل بخشش نيس ،
درد اين كشور بي سوادي و پر مدعايي مردمشه
جوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
توروخدا اینجورادمهارا تکه تکه کنیدتا بهدیگران عبرت شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
من نفهمیدم یعنی قبلا هم همچین سابقه ای داشتن خیلی جالبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
بخدا اگه دستم می اوفتادن سرهایشان را می چیدم و شکم هایشان را سفره می کردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آقامحمدخان خودتی؟ چشماشو یادت رفت. اونارم از حدقه دربیار
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
فقط باید زجر کش بشن همین مگر انسانی که سالم باشه با وجود اینکهاگر هم لباس طرف مقابل تحریک کننده باشه باید بهش حمله کنه و اونو مورد تجاوز قرار بده اینا روانی هستن فقط برای حفظ حرمت انسان هم که شده اینا باید زجر کش بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
از اینکه چنین خبری بیشترین بازدید کننده رو داشته یه جورایی خداوکیلی می شه فهمید یه جای کار یا خیلی جاهای کار ایراد داره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
هیچ شرطی چون سابقه دار هستند فقط اعدام م م م م م م
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
واسه اینکه درس عبرت بشه برا دیگران.عزیزم با همه چیز که نمیشه احساسی برخورد کرد.قوه قهریه رو تبهکاران باید ببینن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جالب اينجاست كه بار اولشون هم نبوده . چرا بايد ازاد باشند تا اينگونه براي شهروندان درد سر ايجاد كنند ؟؟
اسمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اين كار شنيع در هر دين و اييني مقبوحه.واي بر ما ....من دختر بزرگ دارم براي اينده اون و همه دختران اين خاك ميترسم.اي مردم خواهش ميكنم بياييد و اين ماهواره ها و فيلمهاي مبتذل رو از خونه هاتون حذف كنيد تاهم دخترهاي معصومتون الگوهاي اشتباه نگيرند هم پسرهاتون تحريك نشوند.من به سهم خودم پا روي اين تفريحات غير سالم گذاشتم خدا رو شكر بچه هام خوبند بياييد همه باهم نهضتي كنيم و اين كانالها رو از ماهواره هامون پاك كنيم.اخه ما رو به اين الگوهاي لامذهب و غلط چي......بياييد به ايراني و اسلامي بودنمون برگرديم.اينقدر به بچه هامون ظلم نكنيم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
لباس تحريك كننده يعني چه؟

يعني اگر پشت ويترين طلافروشي رسيديم بايد تحريك شويم و صاحب مغزاه را بكشيم و طلاها را بدزديدم؟
اگر به مغزاه اغذيه فروشي رسيديم و گرسنه بوديم ، تحريك شويم و اغذيه فروش بيچاره را بكشيم.
اين چه منطق و استدلال پوچي است كه عده اي بيان مي كنند. اينگونه كه دنيا به جنگل تبديل مي شود. سزاي اين جنايتكاران بي فرهنگ و بي وجدان كه با احساسات و عواطف و آبروي دو جوان بازيكردند غير از اشد مجازات چيز ديگري نيست.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
لایک
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اعدام اون هم چندین بار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
فقط اعدام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
متاسفانه منطقه ورامین قرچک و پاکدشت بدلیل قومیت ها ی تبعیدی ، نا امن ترین نطقه برای زنان و کودکان می باشد . مسئولین امنیتی و نتظامی باید خواب را بر چشم ناکسان حرام کنند .
افسانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تا وقتی نگاه ابزاری و جنسی نسبت به زن وجود داره، تجاوز فردی و جمعی هم وجود داره.

وقتی ما پسرهامون رو طوری تربیت میکنیم که فکر میکنند بدن زن (چه با حجاب و چه بی حجاب) حق مسلمشونه و به محض اینکه تحریک شدند، باید تجاوز کنند، مساله همینطوری باقی میمونه

ضمن اینکه تجربه نشون داده که معمولا مزاحم ها و متجاوزها، کسانی هستند که در فضاهای سنتی بزرگ شده اند که ارتباط با جنس مخالف براشون خیلی مساله بغرنج و عجیب غریبیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حرف حساب جواب نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
خدا رو شکر یه آدم سالم بدون حرفی از اعدام کامنت گذاشت

بی نهایت مثبت +++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
خدائیش بعضی زنان و دختران دانسته و یا نادانسته پوشش و حجاب بسیار ناجو و تحریک کننده ای دارند که در غرب هم چنین پوشش و آرایشی ندارند باید زنان نیز مواظب پوشش و آرایش خود باشند تا شاید از گزند اهریمنان دنیوی حداقل در امان باشند .
افسانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ناشناس جان
من به عنوان یک زن ، اگر خیلی تیپ خفن بزنم و هفت قلم آرایش کنم و ساعت دوازده شب هم از خونه برم بیرون، توی کوچه خیابونهای نیاوران احساس امنیت بیشتری میکنم تا کوچه‌های دروازه غار.
به نظرت دلیلش چیه؟
به غیر از حجاب و آرایش چه عامل دیگه‌ای دخیله؟؟
green boy
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
شهر من یک شهر مهاجر پذیر شده. مردم شهر من اینطور نبودنند!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
من با اعدام مخالفم ! اینا رو باید برد اردوگاههای کار اجباری و تا آخر عمر ازشون بیگاری کشید در جهت آبادانی بیابانهای کشورم و سرنوشتشون رو اطلاع رسانی کرد تا درس عبرت همگان شوند. این همه اعدام کردیم چه شد ؟؟؟ فرهنگ سازی ، آموزش صحیح خانوده ها و در نهایت فرزند کمتر رفاه بشتر سواد بیشتر آگاهی بیشتر ...
بوشهري
-
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
به نظر بنده حتما بايد حد شرعي در مورد اينها انجام بگيره تا اين گرگ صفتان به سزايشان برسند
کریم
United States of America
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
نگران نباشین
بزودی بیست و سی یه خبر در خصوص تجاوز دسته جمعی به یک زن جوان در آمریکا پخش میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
خبرگزاری ها : کاترین اشتون خواستار ملاقات با این 4 نفر شده
و نسبت به شرایط وخیم آنها هشدار داده و خواستار آزادی بدون وقید و شرط آنها شده است!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
یا امام زمان ( عج )
وقت است که باز آیی ...
علی
United States of America
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
سخت ترین کار دنیا قضاوت است در هر محکمه ای اول مدارک را بررسی میکنند بعد اظهارات طرفین را میشنوند و بعد به استناد قوانین جاری هر کشوری حکم میدهند اما ما ملت بر اساس خبری که معمولا بر اساس دروغ پراکنی های خبر گزاری های موجود در این کشور صحت جزییات آن مورد شک است اظهار نظر میکنیم. مطمعن باشیم در یک جامعه اینگونه بیمار در مورد همه اعمال ما اینگونه قضاوت می شود که اگر ما از آن مطلع شویم قطعا از شنیدن آن ناراحت می شویم پس بیاییم انسان بودن را تجربه کنیم و به آنچه که علم نداریم وارد نشویم وقضاوت نکنیم.اگر مسلمان هستیم این حکم خداست و اگر غیر مسلمان هستیم دیگر ادیان هم به آن تاکید دارند و اگر بی دین هستیم لا اقل انسان باشیم چون انسان بودن چهار چوبی دارد که باید آن را رعایت کنیم در غیر این موارد من دیگر هیچ نمی دانم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
]چرا همه میگن اعدام ؟
چرا این موارد ریشه یابی وآسیب شناسی نمیشه تا مشخص شود که جوانان چرا به اینگونه اعمال مبادرت می ورزند
سمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
این چه حرفیه؟ تجاوز به ناموس مردم اونم دسته جمعی که دیگه نیاز به دلیل نداره. روح اینا خبیثه. ربطی هم به پیر و جوون نداره. ماهم جوونیم اما ازین غلطا نمیکنیم. در ضمن از کجا معلوم جوون بودند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ناشناس 10:22
اون خانم چه با حجاب چه بی حجاب از قبل قصد آزار و اذیت داشتن, مردم این جامعه مریضن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مقصر زن و شوهر هستن چرا رفتن خونه نیمه ساخته
..
کنایه بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تنها مواردی که باید قطعا اعدام بشن تجاوز استو لطفا نبخشیدشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
خواهشا فقط اعدام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اعدام
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بنده مخالف اعدامم از جمله اینکه اگر سود داشت تا حالا پاسخ داده بود.
حبس ابد با کار اجباری. درامد کارشان هم به حساب همین زوج ریخته شود.
فردين
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بايد ريشه يابي بشه ، جوانها هم دختر و هم پسراي مجرد داراي شهوت بيشتري هستند
انها مثل ادم هاي گرسنه اي هستند که اگه پاي سفره اي بشينن حتما غذا ميخورن و ما نميتونيم قانوني تصويب کنيم که انها رو از غذاخوردن منع کنه
اگه ازدواج اسون بشه مشکلات اينچنيني پيش نمياد سن ازدواج هم کاهش پيدا کنه
مجله فرارو