bato-adv
کد خبر: ۱۸۷۱۷۹

ترکان: هرکس ثبت نام کرده، یارانه می گیرد

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مشاور ارشد رییس‌جمهور گفت: «همه افرادی که سرپرستان آنها برای دریافت یارانه ثبت‌نام کرده‌اند از این پس یارانه دریافت خواهند کرد.»

اکبر ترکان که درباره شرایط روز و چگونگی تعامل دولت با مردم از مسیر فعالیت‌های اقتصادی و راه‌های بهتر شدن این تعامل گفت‌وگو می‌کرد درباره دلایل روش اتخاذ شده گفت: این کاری بود که باید انجام می‌شد. دولت مطابق مصوبه مجلس باید به کسانی یارانه دهد که نیازمند و خواستار دریافت یارانه باشند.دولت چه کاری می‌توانست کند؟ واقعیت این است که دولت آمار دقیقی از میزان و شمار خانوارهای فقیر دراختیار ندارد.آنچه دولت در اختیارش بود آمارهای مربوط به هفت میلیون نفر از افراد خیلی ضعیف از نظر درآمدی است که تحت نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی‌اند. این هفت میلیون نفر از کمک‌های دو نهاد یاد شده استفاده می‌‌کنند. همچنین هفت میلیون نفر افراد ضعیف نیز شناسایی شده‌اند که کمیته امداد و بهزیستی منابع کافی برای پرداخت به آنها ندارند.

ترکان درباره اینکه آیا توانایی شناخت افراد پردرآمد هم وجود نداشت، گفت: در این باره اختلاف‌نظر وجودداشت. به طور مثال وقتی در دولت گفته شد که صاحبان درآمدهای سه میلیون تومان در ماه جزو گروه‌های پردرآمد محسوب شوند، معاون اجرایی گفت شاید این افراد بدهی و قسط داشته باشند و یا آنها مستاجرند و فقط درآمدشان این رقم است.

مشاور ارشد رییس‌جمهور دولت یازدهم، از طرف دیگر به موضوع تکافوی درآمدهای دولت برای پرداخت یارانه اشاره کرد که به شدت تحت فشار است. دولت در سال 92 حدود 42 هزار میلیارد تومان یارانه به خانواده‌ها داد اما فقط 28 هزار میلیارد تومان درآمد از طریق اجرای قانون یارانه‌ها به دست آورده بود. این وضعیت نمی‌توانست و نمی‌تواند ادامه یابد. در حال حاضر با توجه به قیمت‌های جهانی نفت و گاز و میزان مصرف داخل، ارزش سوخت مصرفی ایران فقط در دو عنصر یاد شده 140 میلیارد دلار است که رقم فوق‌العاده‌یی است. دولت الان سوخت را با قیمت هر دلار 2500 تومان دراختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.ترکان اظهار امیدواری کرد طرح‌های عمرانی دولت امسال از رخوت خارج شود و اقتصاد از رکود بیرون آید.
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
اگر بنا بود به همه کسانیکه ثبت می کنند یارانه بدهید ، باید پیش از اتمام ثبت نام می گفتید چون برخی از کسانی که حقوق و درآمد نسبتاً مناسبی دارند و می خواستند فرم ها را صادقانه پر کنند ،به دلیل اینکه در صورت ثبت حذف خواهند شد انصراف دادند وگرنه آنها هم ثبت نام می کردند. این نوع اطلاع رسانی و برخورد اصلاً عادلانه نیست.حالا اگر کسی از انصراف پشیمان شده باشد و بخواهد ثبت نام کند تکلیفش چیست؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1-اعطای اعتبارات(وام و...) را متناسب با در آمدی که اشخاص خود اظهار کرده اند کنید چطور کسی که خودش عنوان می کند زیر 600 تومان در آمد دارد می خواهد وامی ا باز پرداخت ماهیانه بیش از 600 تومان را بگیرد 2- بدون سرکشی به حسابها خود نان خورهای دولت (کارمندان) آمار دقیق دریافتی هایشان در نزد دولت موجود است بسیاری از آقایان مدیران با در آمدهای بالای 4 ملیون در ماه ثبت نام کرده اند خود سیستم اجرایی می تواند این افراد ناصادق ناهمراه را شناسایی کند و این حق دولت است که افراد تیمش را از کسانی قرار دهد که علی رغم حقوق پایین با مناعت طبع به درخواست انصراف پاسخ مثبت داده اند 3- افرادی که انصراف داده اند برای دریافت امتیازاتی از قبیل وام هایی برای کارآفرینی در اولویت باشند .
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
متاسفانه اکثر مردم آنار غلط داده اند برای مثال اکثرهمکاران ما که دو فیشه هستند و هر کدام بالای 1میلیون حقوق میگیرن و یا همکارای که تک فیشه بود و 2500میگرفت در آمارشان اکثر بند 3را زده اند در صورتیکه اکثر 2فیشه ها باید بند 4یا 5 را میزدند و یا تک فیشه های بالای 2 میلیون حقوق که براحتی از وزارتخانه میشد استعلام کرد و اینجا حقوق افرادی مثل ما که دقیق نوشتیم پایمال میشود و این ظلم است برای آنانکه با صداقت جواب دادند متشکرم
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
لطفا به شعور و صداقت کسانی که از صمیم قلب علی رغم نیازشان انصراف دادند توهین نکنید جناب آقای ترکان .
شما با همه سوادتان درکی از سرمایه اجتماعی دارید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
با این اقدام دولت بزرگترین ضربه را به راستگویی میزند و باعت کاشتن بیشتر بذر نفاق ودورویی شده و دیگز هیچکس به سخنان دولتمردان اعتماد نخواهد کرد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۰۵
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
احمدی نژاد چه کار می کرد ؟
ناشناس
CANADA
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
از دولت کارگزاران غیر از این انتظار نیست، اونهایی‌ که یادشان است این آقایان همیشه خود را تافته جدا بافته می‌دانستند و همیش فکر میکنند که خیلی‌ زرنگ هستند و هیچکس به کیاست آنها نمیرسد!!!،،، دولت مدیر جهانی نیز همین فکر را داشت که خانه نشین شد و فکر میکرد مردم او را حلوا حلوا میکنند، اگر میشد راحت از این آقایان انتقاد کرد و آنها را درست به مردم معرفی‌ کرد ، این آقایان حتی نمیتونند در معاون مدیر یک وزارت خانه یا کارشناس فعالیت کنند،چه به رسه به وزیر و معاون ریش جمهر.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
دلار را از 1100 تومن به 3700 تومن میرسوند و پول یارانه را جور می کرد. دوست داری دلار بشه 5000 تومن یا حتی بیشتر؟؟؟
تربچه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پول بدون پشتوانه چاپ می کرد.
ناشناس
CANADA
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
به خوبی‌ به یاد دارم که در اولین سال ریاست جمهوری آقای هاشمی‌ یکی‌ از بحرانهای اصلی‌ گرانی و کمبود سیب زمین بود، یعنی‌ ۲۴ سال پیش ما همین بحرانی را داشتیم که الان دولت تدبیر و امید دارد یعنی‌ سیب‌زمینی ۵۰۰۰ تومنی، این یعنی‌ شکست همه، چه کارگزاران، چه اصلاح طلبان ، چه مدیران جهانی‌ و چه تدبیر و امید... فقط تاسف که ۲۴ سال است که در یک دور باطل داریم فرو می‌رویم!...واقعاً ۲۵ سال از زندگی‌ مردم ایران از بین رفت!
ناشناس
CANADA
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
البته ۲۵ سال پیش ما همچنین درگیر تکمیل نیروگاه هسته‌ای بوشهر بودیم، همچنین درگیر خود کفائی کشاورزی بودیم، همچنین در گیر برقدر کردن همه روستاهای کشور بودیم، همچنا در گیر داشتن مذاکره با آمریکا یا نداشتن مذاکره با آمریکا بودیم و.....
شاغلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
باشه پول بدون پشتوانه....باشه دلار رو گرون كرد...همش باشه

ي سوال الان دلار چنده ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
منهم موافقم. دارند پا جا پای احمد نژاد میذارند. فردا برای پرداخت پول یارانه ها به من و دیگری که ثبت نام نکردیم فشار میارند. "این العدالت و الانصاف؟"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
واقعا تورم کمر شکن دولت احمدی نژاد را ندیدی یا فراموش کردی؟ باور کنید یارانه نقدی قدرت خرید ما را زیاد نکرد بلکه بسیار کاهش داد. مردم فقط پولی را که لمس می کنند می فهمند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
من نمی دونم این ملت چی میگن!!!! خیانت یعنی چی؟؟؟؟ شماها مگه ندیدید تو این سی روز تبلیغات رو؟؟؟
بارها من خودم از مسئولین مختلف توی تلویزیون شنیدم که می گفتن هر ک نیاز نداره ثبت نام ننه هرکس نیازداره ثبت نام کنه و ما به مردم اعتماد می کنیم و حرفشونو قبول می کنیم و از این حرفا!
وقتی میگه به مردم اعتماد می کنیم که نیاز دارن یعنی اگه ثبت نام کنن می دن دیگه!!
سروري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
معاون اجرايي را عشق است
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
من قصد داشتم به طور خصوصی به دولت توصیه کنم به هر کسی که ثبت نام کرده حتما یارانه رو بدید اما وقت نشده بود این کارو بکنم

اما الان خوشحالم که دیدم خودشون همین تصمیم رو دارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
حتی اموات!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
روحانی موچکریم!
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
واقعاًاگردولت بخواهد به همه آنهایی که ثبت نام کرده اندبارانه بدهد خیانت درحق اونایی شده که انصراف دادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
صد در صد با احمد موافقم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
دولت باید قدر آنهایی را که انصراف دادند بداند، چون این گروه کسانی بودند که هم به دولت اعتماد کردند و هم از حق خودشون به نفع بقیه ی هموطن های نیازمندشون صرف نظر کردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
نه جانم، مقصر خودمونیم که اعتماد کردیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
و خیانت به اونهایی که صادقانه میزان درآمدشون رو گفتند
behrouz
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
من با نظر احمد موافقم .
seyed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
آقاي تركان هميشه ساز ناكوك ميزنه، اگر اين طور باشه سر همه اونهايي كه ننوشته اند كلاه گشادي رفته، اگه هم اين حرف رو از طرف خودشون زدند كه ديگه واقعا متاسفم از اينهمه نا هماهنگي در حرفهاي دولتمردان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
چرا خیانته؟ شما کاری رو که درست میدونی باید انجام بدی ، اونی که نیاز نداره و ثبت نام کرده باید پیش وجدان خودش شرمنده باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
آقای ترکان من بنا به حقی که داشتم به عنوان یک شهروند ثبت نام کرده و داراییم را با صداقت اظهار کردم تصمیم با روال دولت است که تشخیص دهد چه کسی فقیر است یا غنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
واقعا برای دولت متاسفم من که از یارانه انصراف دادم در حالی که بر اساس شرایط واجد دریافت آن بوده ام الان احساس می کنم به اعتماد من به دولت خیانت شده و دولت من و امثال من را فریب داده چون قادر و مایل نیست عدالت را رعایت کند فقط با فریب بخشی از مردم سعی در پیش برد اهداف خود داشته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
امان از تجربه ای که بکار نبستی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
کسانی که انصراف دادند قشری هستند که حاضر شدند به خاطر حمایت از دولت هزینه بدهند پس مهمترین حامیان دولت هستند با این خیانتی که در حقشون شد آقای روحانی شما آنها را هم از دست دادید
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
یعنی با این حرف جناب ترکان از اینکه انصراف دادم پشیمون شدم. من کارمند به خاطر پیشرفت کشور انصراف دادم اونوقت یه بازاری که از روی حرص ثبت نام کرده یارانه میگیره.
خدا به داد این مملکت برسه با این طرز تفکر مدیران.
سیاوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
آخر بی برنامه گی!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
حرف دهنتو بفهم که میگی یک بازاری از روی حرص...بدبخت ترین قشر بازاری ها هستند که نه سبد کالا بهشون تعلق گرفت ..هزار بدبختی و کرایه مغازه و اینا رو هم روشون همیشه هست و هیچی تهش واسشون نمیمونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
کاملا درسته
اهالی بازار هرکدوم ماهانه میلیونها تومان درآمد دارند، مالیات عهم تقریبن هیچی نمی دن
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
سلام فرارو
کامنت 1051 را چرا منتشر کردی ؟!
اگر این آقا که به کامنت محمد جواب داده یه بازاری باشه علاوه بر حرص معلومه که از ادب هم بهره ای نبرده است.یعنی چه که حرف دهنتو بفهم ؟! اینجا که بازار و چاله میدون نیست !
behrouz
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پس بیایم جمع بشیم به بازاری های مستمند هم کمک کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
به هر کسی که توی بازار کار میکنه که بازاری نمی گن ، منظور محمد حاجی بازاری های گردن کلفته نه اونایی که مغازه اجاره ای دارند
ب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
بازاری ها خودشون سر سال حقوقشون رو به نرخ تورم بالا میبرن!
ب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
احتمالا بازاری ها بیشتر از تورم گیرشون میاد!

ولی کسی که ثبت نام نکرده کارش گیر یارانه نبوده و یا از جریمه می ترسیده یا می خواسته وام بگیره و درصد خیلی کمی به خاطر پیشرفت انصراف دادن!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
دایی من بازاریه و انبار مغازه ش پر از برنج و حبوباته وضع مالیشم توپه دوتا ماشین داره با خونه دوطبقه ولی بهش سبد کالا هم دادن!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
مهدی جان بازاری هستی؟مودب باش
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
مديريت ساماندهي دريافت يارانه ها چه شد...!!!!!!!!!!؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
آقای ترکان من بنا به حقی که داشتم به عنوان یک شهروند ثبت نام کرده و داراییم را با صداقت اظهار کردم تصمیم با روال دولت است که تشخیص دهد چه کسی فقیر است یا غنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
جواب صداقتت رو بگیر!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
دقیقا با نظر موافقم . خود دولت باید تشخیص دهد چه کسی نیاز دارد وگر نه چه کسی بدش میاد پول بگیره و اگر گرفت حق ندارند جریمه کنند چون پول زورکی که نبوده ما صادقانه گفتیم اونها هم پرداخت کردند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
من هم ثبت نام کردم وبا صداقت ننوشتم پشیمان هم نیستم خیلی ها را می شناسم که دروغ پر کردن چون اعتماد ندارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
جناب ناشناس 12:05 که میگی با صداقت ننوشتی پس حتما" وضعت خوبه که نخواستی با صداقت بنویسی با این حساب مایه تاسفه که صداقت به خرج ندادی به خاطر نهایتا" 200 هزار تومان که احتمالا نقشی هم در زندگیت نداره با افتخار هم تعریف می کنی واقعا ما ها که اینقدر از دولت و دولتمردان انتقاد می کنیم دولتی های ما که از مریخ نیامده اند مثل ما اهل همین جا هستند پس هر یک از ما اگر در این مسند قرار بگیریم شاید به مراتب از اینها بدتر عمل کنیم از طرز فکرهامون کاملا این امر مشهوده
ياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
اين طرح كه درمرحله اول درست اجرانشده وشكست خورده چرابه زوربايدواردمرحله بعدي شودوادامه يابد؟
زارع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
طرح هدفمندی بطور احمقانه ای در مرحله اول اجرا شد ونبایستی مرحله دوم ان را اجرا میکردید خواهیم دید که چه بحرانهایی را اعم از سیباسی واقتصادی واجتماعی ببار خواهد اورد.
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
مديريت ساماندهي دريافت يارانه ها چه شد...!!!!!!!!!!؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
مدیریت ساماندهی :)))))))))))))))))))))))))))))))
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
کی احمدی نژاد رو محاکمه می کنن
دلسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
تنها راه نجات کشور ازاین وضعیت دورریختن این ماشینهای بامصرف متوسط10تا12لیتردرهرصدکیلومتراست وبجای اون استفاده ازخودروهای بامصرف پایین است واین چندتامزیت داره...اولا مصرف بنزین که به حدودهفتادمیلیون لیتر درروز رسیده به یک سوم کاهش پیدا میکنه که باتوجه محاسبه این حجم عظیم ازبنزین مشکل مالی دولت حل میشه
دوم اینکه الودگی هوای کلان شهرهادرحدومطلوبی قرار میگیره وسوم اینکه بااستفاده از خودروهای استاندارد جهانی میزان تلفات هموطنان بشدت کاهش پیدا میکنه ونیز این تعدادبی شمار مجروحین تصادفات که هزینه درمان اونها رقم بسیار بالایی را برای دولت وفرد اسیب دیده به همراه داره به طورقابل توجهی کم میشه والبته اینها سوای مبالغ میلیارددلاری است که دولت برای این صنعت ...تابه حال هزینه کرده است.والسلام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
دیروز توی یه مجله خودرویی خوندم که میزان مصرف اعلام شده توسط ایران خودرو برای پژو 405 با موتور 100 اسب بخاری در هر 100 کیلومتر،برابر با مصرف مدل پایه پورشه 911 با موتور 300 اسب بخاریه،البته همه ما میدونیم که مصرف 405 به مراتب بیشتر از میزانیه که ایران خودرو اعلام میکنه.تازه این مقادیر برای خودروی صفر کیلومتره،در حالیکه ما خودروهامون رو تا زمانی که توان حرکت داره،نگه میداریم، نمونش انبوه پیکانهای در حال تردد تو کشور که عمرشون n ساله.
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
ملت چوب بي اعتمادي به دولت را مي خورد من با 3مليون در آمد و 2مليون قسط به احترام دولت انصراف دادام حالا شما مي گوئيد ما نمي دانيم چكار كنيم الان آن كه خودش گفته بالاي 2/5 درآمد دارم هم يارانه مي گيرد. خودتان را مسخره كرديد
خب همه را بديد سه ماه همه را سركار گذاشتيد براي 10 مليون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
بااین توصیف به من که انصراف دادم خیانت شده است. اگه عرضه نداشتید می گفتید از قبل
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
یعنی واقعا" تو انصراف دادی؟؟؟!!

یعنی تو واقعا" اعتماد کردی؟؟!!

بعید می دونم جز کسانی که به هر دلیل دستشون از دنیا کوتاه بوده کسی دیگه هم انصراف داده باشه!
behrouz
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
ای ناشناس محترم من هم انصراف دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
این یعنی شکست کامل دولت در این همه تبلیغ برای انصراف از یارانه.
آقای دولت مردم به شماها بی اعتماد هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
دادن یارانه به همه متقاضیان یارانه عاقلانه ترین و شایسته ترین تصمیم گیری دولت بود . که جلوی هجمه و تبلیغات منفی بر علیه دولت را گرفت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
اقاي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:40
مموتي كه جاي خود دارد مشايي ميكفت انتخاب بشم به هر نفر 250000تومان يارانه ميدم انموقع دلار ميشد 10000تومان كي به كيه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
اخلاقا ميتوانستم ثبت نام كنم ولي نكردم اين كار دولت بسيار زشت و غير اخلاقي است .يعني هر كه ثبت نام كرد ؟ واقعا براي مسءولين متاسفم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
مگردولت مسئول تشخیص گدا وداراست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
این گونه تصمیمگیری بی عرضگی دولت رو میرسونه. چرا از اعتماد مردم سوء استفاده میکنین
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
یک پیشنهاد برای قدردانی از کسانی که بخاطر اعتماد به دولت و آینده مملکت , صادقانه انصراف دادند : از یارانه ی غیر انصرافی ها درصدی کاسته و تماما به انصرافی ها پرداخت شود .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
جناب آقای ترکان من نیازی به یارانه نداشتم و به دولت اعتماد کردم و ثبت نام نکردم ولی افرادی به مراتب بی نیازتر از من بودند که ثبت نام کردند. فراموش نکنید ثبت نام نکردن طبق هیچ قانونی به معنای انصراف دادن نیست و شما نمیتوانید با فریبکاری مردم را از حق خود محروم کنید.

فکر میکردیم دوران بی اخلاقی به پایان رسیده است
ناشناس
UNITED ARAB EMIRATES
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
به نظر بنده دولت ناچار است اين يارانه را كه خانواده‌ها ماهها به صورت مرتب دريافت كرده‌اند پرداخت كند چون جزئي از حقوق آنها شده است و ان را حق خود مي‌دانند بهترين راه اين است در طول چند سال بعد ارزش پول پايين بياييد و اين مبلغ ديگر براي دولت و مردم ارزش آنچناني نداشته باشد. با توجه به تورم كه داريم اين وضعيت زياد طول نمي‌كشد.
عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
واقعا جای تاسف داره من که انصراف دادم چون ارزشی نداشت از همون اول ؛ ولی این حرف باعث بی اعتمادی شدیدی به برنامه های بعدی دولت میشه .یک ماه تمام رسانه ملی با هر حربه ای تشویق به انصراف میکرد الان میگن هر کی ثبت نام کرده یارانه میگیره !!! واقعا دست مریزاد داره این حرف آقای ترکان
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
آقای ترکان !
وقتی که حتی دستتان
می لرزد میلیاردرها را هم از دریافت یارانه حذف کنید چرا عده ای از هموطنان دلسوز و خوشبین به اجرای عدالت را تشویق کردید انصراف دهند؟!!
جواب این اعتماد از دست رفته را چه کسی خواهد داد؟!
می دانید با این حرفتان چه ضربه مهلکی به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی وارد کرده اید؟!
من به این هموطنانم (البته آنهایی که با نیت کمک به اقتصاد کشور و نه از ترس قانون و لو رفتن ثروتهایشان ثبت نام نکردند) افتخار می کنم اما به شما هرگز !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
من هم علیرغم اینکه نیاز داشتم ولی به دولت اعتماد کردم و انصراف دارم. حتی در برابر خواسته همسرم مبنی بر ثبت نام هم مقاومت کردم. ولی الان شرمنده خانواده شدم. اسم این برخورد دولت عدم صداقت است و برای خودم متاسفم که صداقت داشتم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
واقعا براي اين دولت متاسفم يعني مشكل پرداخت يارانه همين دو سه ميليون نفر بودن از اين دولت توقع بيشتر از اين ميرفت من انصراف دادم به دلايل شخصي ولي با اين روش نميشه كشورو اداره كرد دولت بايد قاطع باشه اگه اينطوري پيش بريم وضعيت از دولت قبلي هم بدتر ميشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
وقتی این دوستان به قدرت رسیدند دلار شد 2900 تومن حالا شده 3200 تومن چهار روز دیگه میشه 3500 یعنی همون قیمتی که احمدی نژاد بود با این تفاوت که اون زمان با همه دنیا بد بودیم اما الان با تمام جهان خوب و مهربونیم...
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
میگم آقای روحانی ودولتش از خودمونه

صدا وسیما هم جایگاهش مشخصه وکسی اهمیتی برای تبلیغاتش
قایل نیست

اما ای کاش شخصیتهای مهم دینی و مذهبی سراسر کشور از تریبونهای عمومی مکررا" از مردم درخواست انصراف از یارانه ها رو نمی کردند
چون حالا ممکن است معاندان ودشمنان از این قضیه سو استفاده بکنند
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
واقعاًاگردولت بخواهد به همه آنهایی که ثبت نام کرده اندبارانه بدهد خیانت درحق اونایی شده که انصراف دادند.بهتر است تا كسانيكه انصراف داده اند از انصراف پشيمان نشده اند دولت تدبيري كند و يارانه افراد برخوردار را قطع كند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
نه راه بهترش اینه که

دولت به اونهای که انصراف دادند هم یارانه بپردازد!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
آقاي تركان يك مشاور است و حق و قدرت اجرا ندارد او بايد نظر مشورتي بدهد. ما براي كمك به دولت انصراف داديم اگر بنا باشد مشاوره هاي نا صحصح دولت را با تصميمات غير علمي پيش ببرد !!!!! آنوقت دولت بايد به سئوالات زيادي پاسخ دهد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
انصراف و یا عدم انصراف از یارانه اجباری نبوده همانگونه که در دولت قبل نیز چنین درخواستی از مردم به صورت اختیاری شده بود .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
محمد شریعتمداری گفت:
روزانه حدود ۲ تا ۴ میلیون نفر برای دریافت یارانه ثبت نام کرده اند.

به گزارش فارس، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام کرد که روزانه از 2 تا 4 میلیون و 200 هزار نفر برای دریافت یارانه ها ثبت نام کرده اند.

وی افزود: بخش اندکی از مردم درآمد خود را بالای 2 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
محمد شریعتمداری گفت:
روزانه حدود ۲ تا ۴ میلیون نفر برای دریافت یارانه ثبت نام کرده اند.

به گزارش فارس، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام کرد که روزانه از 2 تا 4 میلیون و 200 هزار نفر برای دریافت یارانه ها ثبت نام کرده اند.

وی افزود: بخش اندکی از مردم درآمد خود را بالای 2 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
50.7 درصدت کو؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
چه دلیل داره که هر کی ثبت نام کرده یارانه بگیره؟ پس چرا این همه وقت و هزینه صرف شد؟ موندم چرا انصراف دادم؟؟؟؟؟؟؟؟ با اینکه درآمدم هم بالا نبود. دوباره اعتماد و دوباره پشیمانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
از مردم کوفه بپرس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
وسایل این شهربازیها می گن استاندارد نیست تعدادشون هم خیلی کمه خیلی هم گرونه

تنها تفریح مردم ایران یا تو صف سبد کالا ایستادن یا اضطراب خوشایند ناشی از ثبت نام برای یارانه ها ست دیگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
د.آنچه دولت در اختیارش بود آمارهای مربوط به هفت میلیون نفر از افراد خیلی ضعیف از نظر درآمدی است که تحت نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی‌اند. این هفت میلیون نفر از کمک‌های دو نهاد یاد شده استفاده می‌‌کنند. همچنین هفت میلیون نفر افراد ضعیف نیز شناسایی شده‌اند که کمیته امداد و بهزیستی منابع کافی برای پرداخت به آنها ندارند.

ترکان درباره اینکه آیا توانایی شناخت افراد پردرآمد هم وجود نداشت، گفت: در این باره اختلاف‌نظر وجودداشت. به طور مثال وقتی در دولت گفته شد که صاحبان درآمدهای سه میلیون تومان در ماه جزو گروه‌های پردرآمد محسوب شوند، معاون اجرایی گفت شاید این افراد بدهی و قسط داشته باشند و یا آنها مستاجرند و فقط درآمدشان این رقم است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پس فقط خواستید ما رو خر کنید که انصراف بدیم؟ حالا میگید؟ این اصلا عادلانه نیست چون همسر من سه میلیون میگیرد و من شاغل نیستم اما برای کمک به دولت هم دفعه قبل و هم حالا انصراف دادیم اما اقوام من همه شاغلند و بیشترشان درامد بالای پنج میلیون به اضافه درامد همسرشان رادارند و همه ثبت نام کرده اند و حالا به ریش ما می خندند این جواب اعتماد ما به شما بود؟!!!
هادي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
با سلام
من موافق هستم كه به همه يارانه تخصيص يابد.
فقط از دولت يك درخواست دارم. با توجه به بانك هاي اطلاعاتي ناقصي كه داريد ليست ها را چك كرده و براي يكبار هم شده. در اين كشور دروغ گوها مجازات شوند. حداقل كساني كه حقوق بگير دولت هستند چك شوند.
اگر اين كار الان صورت نگيرد، ديگر به هيچ خود اظهاري در اين كشور نمي توان اعتماد كرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پول ملی را بی ارزش میکنید بنزین با شما گران در می آید.تا کی؟ ریال را تبدبل به دلار کنید همه چیز درست میشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
خیلی متاسف با این همه ثروت ملی ( نفت ، گاز، مالیات ، مالیات برارزش افزوده ، اخذ عوارض گمرکی و دهها راه دریافت درامد برای دولت ) هنوز 14 میلیون خانوار مستحق تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی وجود دارد، با این وجود شدیم مملکت گدا .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
14 میلیون خانوار تحت پوشش کمیته امداد یعنی حدود 42 نفر میلیون یا بیشتر
این آمارها رو شما از کجا می یاری نصف جمعیت ما زیر پوشش کمیته امداد هستن؟
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
ایا من که با حقوق یک میلیون و 100 هزار تومانی و 500 هزار تومان قسط ماهیانه به دولت اعتمادکردم و برای یارانه ثبت نام نکردم با خواندن این خبر که به همه کسانی که یارانه ثبت نام کردند یارانه پرداخت می شود نباید فکر کنم این فریب و حیله گری ی دولت است؟ مگر اقایان نمی گفتند که پرداخت یارانه نقدی یعنی تورم روز افزون؟پس چه فرقی با دولت قبل داره این دولت؟ نکنه اقای روحانی هم میخواد به هر قیمتی محبوبیت کاذب کسب کنه؟ نه اقاجون با این حرفها و تعارفات نمی شه دولت رو اداره کرد اونی که درسته و طبق قاعده ست رو عمل کنید و با مردم صادقانه رفتار کنید باور کنید به من یکی که خیلی توهین شد خدا کنه خبر درست نباشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
همه رو گدا کردید با این چندر غاز، خوب اگه توانایی شناسایی افراد کم درامد رو ندارید و به این دلیل می خواهید به همه ثبت نامیها بدید چه کاریه؟ به کل مردم از جمله ما ساده لوح ها که گول خوردیم هم بدید در غیر این صورت همین تعداد کم دوستان واقعی شما که انصراف داده اند رو نیز از دست میدید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
چرا دوستان حرف از اعتماد به دولت میزنند؟! دولت طبق قانون موظفه که پردرآمدها رو شناسایی و حذف کند.دیگه تقصیر خودشان است که انصراف دادند.محک قانونپذیری دولت است هدفمندی یارانه ها؛بسنجیم با حذف پردرآمدها.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
خب چرا گفتید ثبت نام نکنید می گذاشتید لااقل ما ثبت نام کنیم تشخیص و قضاوت با شما. ما اعتراض داریم، اعتراض، اعتراض، اعتراض!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
مگه کسی جلوتو گرفته بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه ثبت نام نکردی حتما نیاز نداشتی! کسی نگفته بود اونایی که لازم دارن ثبت نام نکنن!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
این حرف تاسف بار است . خوب از قبل می گفتید تا ما هم انصراف نمی دادیم
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
چرا ؟
کجاش بده ؟

مگه خودتون نمیخواستید از دولت عزیزتون حمایت کنید ؟

ظاهرا شما نیاز نداشتید که ثبتنام نکردید نباید اجازه داد طمع بر انسان غلبه کند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
انصراف از انصراف, از انصراف دهندگان ناراضی, بهترین گزینه ای است که دولت میتواند پیشنهاد دهد.
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
من اصلا نمیفهمم منطق اینهایی که میگویند گولمان زدید که ثبت نام نکنیم چیست.
خب شما آزادانه انصراف دادید یا به هر حال ثبت نام نکردید حالا چرا اصرار دارید که دولت از میان ثبت نام کرده ها تعدادی را حذف کند؟ لابد نیاز داشتند ثبت نام کرده اند
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
واقعا تدبیر به کار بردید.
اگه عده ای رو حذف می کردید محبوبیتتون رو از دست می دادید.
مسلما افرادی که ثبت نام نکردند نیاز نداشتند و پولدارهایی هم که ثبت نام کردند وام نمی گیرند. (البته طبق گفته ی دولت)
در ضمن اگه این قضیه ی انصراف رو دولت راه نمی انداخت مردم در ازای افزایش قیمت انتظار افزایش یارانه رو داشتند ولی حالا خوشحالند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
آفرین گل گفتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
مگر قرار نشد 10 میلیون ثروتمند یارانه نگیرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
من به دلایل زیر انصراف دادم :
1-احساس کردم که دولت جدید مانند دولت قبل نیست که مردم را فریب بدهد ولی با این حرف آقای ترکان حداقل در این خصوص عکس آن ثابت شد
2- با خودم گفتم این پول 5 درصد در آمد من هست و نبودش تاثیری نداره ولی حالا که ایشان میگویند به همه کسانی که ثبت نام کردند یارنه میدهیم این ظلم مضاعف است
3-این بار که گذشت ولی با این حرکت اعتماد ما از دولت سلب شد
مجله فرارو