bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۸۶۱۱۷

اعتراض دولت به پیام‌های یارانه‌ای صدا و سیما

سازندگان پيامك‌هايي كه در آنها «انصراف از يارانه‌ها» به استهزا گرفته شده است چه كساني هستند؟ آيا آنها سازمان يافته و در اتحادي نانوشته با يكديگر قرار دارند؟
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سازندگان پيامك‌هايي كه در آنها «انصراف از يارانه‌ها» به استهزا گرفته شده است چه كساني هستند؟ آيا آنها سازمان يافته و در اتحادي نانوشته با يكديگر قرار دارند؟ يكي از سايت‌هاي طرفدار دولت معتقد است «در شرايطي كه بحث و مساله يارانه‌ها به منافع ملي و مردمي گره خورده است، فعاليت يك جريان منسجم ضد دولت كه برخي آن را ستاد ضددولتي بله به يارانه نامگذاري كرده‌اند تشديد شده است. »

اين سايت نوشته است: « پس از آنكه دولت با وجود تلاش‌هاي بسيار زياد موفق نشد نظر مجلس را براي تعويق فاز دوم فدهمندي - به دليل شرايط اقتصادي مردم - جلب كند، جريان ضددولتي كه البته تمام تلاش خود را براي زمين زدن دولت در حوزه‌هاي مختلف به كار گرفته است، اينك با تشكيل شاخه «بلي به يارانه» درصدد است ضربه ديگري را متوجه دولت كند تا به زعم خود، محبوبيت رييس‌جمهور را تحت‌الشعاع قرار دهد.

نه به يارانه، آزمون محبوبيت رييس‌جمهور؟
اين ستاد يا جريان منسجم و ضددولتي «بلي به يارانه» كه در راس آن صداوسيما قرار دارد، با تبليغات تحريك‌آميز و پخش مكرر و جهت‌دار سخنان رييس‌جمهور در مورد يارانه، ضمن تلاش براي ثبت شعار «انصراف از يارانه» به نام رييس‌جمهور، درصدد است محبوبيت روحاني را برابر با «تعداد انصراف‌دهندگان از يارانه» معرفي كرده و از اين نگراني و برخي مخالفت‌هاي مردم با ايده «نه به يارانه»، نهايت بهره‌برداري را كرده تا به نتايج دلخواه خود برسد. تماس‌هاي مكرري از سوي نزديكان و مشاوران رييس‌جمهور با ضرغامي، معاونان و حتي خبرنگاران اين سازمان و همچنين مسوول برخي رسانه‌هاي ضددولت گرفته شده و صراحتا از آنان خواسته شده از چنين اقدامي جلوگيري كنند و اجازه ندهند منافع ملي و ملت، فداي منافع گروهي برخي جريان‌هاي خاص شود! محمدرضا صادق، مشاور رسانه‌يي رييس‌جمهور نيز با تاييد اين خبر گفت: با رييس، معاونين و حتي خبرنگاران اين سازمان تماس گرفته شده و خواستار توجه بيشتر به اين موضوع شده‌ايم.

از جوك‌هاي پيامكي تا تبليغات تحريك آميز در تلويزيون!
اين جريان منسجم ضددولت به جز آنكه نقش برجسته‌يي در برنامه سازي‌ها و اخبار خاص راديو و تلويزيون داشته است، سعي كرده در شبكه‌هاي اجتماعي، سايت‌هاي خبري، رسانه‌هاي مكتوب و... تبليغ «بلي به يارانه» را به صورت غيرمستقيم، مطرح كند. البته، طبق نظر رييس‌جمهور، ثبت نام هر شهروند ايراني براي يارانه، حق مسلم آنان است اما اينكه اين جريان درصدد است با چنين اقدامات تحريك آميز و پخش شعارهاي نامفهوم، مردم را از «لج دولت به ثبت نام در يارانه» ترغيب كند، از عجيب‌ترين روش‌هاي اين ستاد جنگ رواني به شمار مي‌رود.

 پخش صدها مدل جوك و شعر و پيامك (SMS) در حمله به رييس‌جمهور و شعار «نه به يارانه» كه با تيراژ ميليوني ميان مردم منتشر شده، تنها بخشي اندك از پروژه جنگ رواني اين ستاد عليه دولت است. اين حجم انبوه و بي سابقه پيامك نيز اين ذهنيت را ايجاد مي‌كند كه كميته‌يي براي سرودن شعر و همچنين ساخت جوك در مورد ايده «نه به يارانه» و مسائل مرتبط تشكيل شده است. اين همت و تلاش بي وقفه و مخلصانه اين جريان يا ستاد منسجم در شرايطي در حال وقوع است كه پروژه «هدفمندي يارانه‌ها» يك پروژه ملي است كه هيچ ربطي به هيچ جريان و گروهي ندارد.

اين پروژه ملي، قرار بود در دولت گذشته انجام شود اما بنا به دلايلي تعويق افتاد و به همراه شرايط وخيم اقتصادي، به دولت يازدهم ارث رسيد. با اين حال، دولت با خصيصه «قانونگرايي»، خود را موظف به انجام آن مي‌داند چرا كه اجراي صحيح آن را به سود اقتصاد ملي و توسعه پايدار مي‌داند. آفت امروز كشور، جريان‌گرايي و بي توجهي محض به مصالح نظام است، آن هم مدلي متفاوت كه براي زمين زدن يك دولت، منافع ملي و ملت را به خطر مي‌اندازند.

برخورد هوشمندانه
دولت يازدهم شايد تصوري غيردقيق از نوع برخورد منتقدان به ويژه صدا و سيما با موضوع انصراف از يارانه‌ها داشت. صدا و سيما در حالي كه در ماه‌هاي گذشته هرگز همراهي كاملي با دولت در حوزه‌هاي گوناگون از جمله سياست خارجي نداشته است، چگونه با دولت همراه شد؟ بررسي كارشناسانه همه برنامه‌هاي صدا و سيما درباره انصراف از يارانه‌ها مي‌تواند و بايد در دستور كار دولت و كارشناسان رسانه‌يي قرار گيرد.

برخي برنامه‌هاي ارائه شده در راديو كه در آن انواع فشارهاي احتمالي دولت براي انصراف از يارانه‌ها به روش‌هاي غيراصولي با صراحت بيان مي‌شود جز اينكه به بدگماني شهروندان منجر شود فايده‌يي ندارد. كارشناسان و مديران صدها دستگاه، سازمان و موسسه دولتي همين روزها بايد بتوانند با ارائه روش‌هاي موثر تبليغاتي، دولت را در موضوع بسيار با اهميت انصراف از يارانه‌ها همراهي كنند. در حالي كه در روزهاي گذشته حرف‌هاي تكراري، كليشه‌يي و غيرموثر توسط رسانه‌هاي طرفدار دولت تهيه و عرضه شده است، صدها پيامك جوك‌گونه در جبهه مقابل عرضه شده است. شايد رسيدگي به اين موضوع از ابعاد غيرامنيتي و كالبدشكافي ضعف‌هاي دولت بتواند براي اقدام‌هاي بعدي موثر باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این دولت کاری میکند که احمدی نژاد برگرده . من خودم به روحانی رای دادم ولی بااین کارهای اشتباه مثل ثبت نام یارانه و برسی حساب سبد کالا ..... واقعا پشیمونم تازه از اردیبهشت موج جدید تورم می یاد خدا به داد برسه همه چیز 25 درصد بالا رفته می گن شیب ملایم خود قیمت بنزین که بالا می برند یا تک نرخی می کنند کلی تورم داره . همش می گن ساختار تحریم ها بهم خورده من خودم فوق لیسانس حقوق دارم کجا ساختار تحریم بهم خورده اگر تحریما را ور داشتن پس چرا اثر ش راما نمی بینیم
سید رضا حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
با سلام
اگر دولتمردان از روز اول کار یارانه را قطع کرده بودند و این هفت ماه یارانه در بخش سلامت شامل بیماریهای خاص روستاها سرمایه گذاری شده بود آیا امروز وضع بهتر نبود؟ آقایان مطمئن باشید کسی در این مملکت از گرسنگی نمی میرد.
فرهمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
باسلام،چرا فک می زنید شمای اکثریت ها برای موفقیت رئیس جمهور ،بانه به یارانه تان ثابت کنید به رای خود پایبند و احترام می گذارید چو به عمل کاربراید باشعار نتوان ثابت کرد بسم ا...
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این اتهامات به صدا و سیما نمی چسبه این پیامک ها بصورت خود جوش ومردی ساخته می شود و ربطی به صدا و سیما ندارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این آرزوی اعتماده نه واقعیت
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۵۲
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
فرارو جان تو ديگه خيلي شورش كردي . عزيز من دولت دايه دلسوز تر از مادر نميخواد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
رسانه ها اسمشون روش هست
فرارو کارش درسته عمو احمد
امیر انتظام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اولا هدفمندی یارانه هدیه دولت کارگزار 70 تا 76 هستش ثانیا مستنداتش هست که در دوره خاتمی قرار شد اجرا بشه اما جریان اصلاحات چون خواست تبعات منفی ان دامنش رو نگیره طبق معمول منافع مردم را وجه المصالحه منافع باندی قرار داد. و الان هم به دلیل مدیریت ناکارامد داره فرا فکنی میکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
شما جوش کیو میزنی اخوی؟ احمدی نژاد که این آش شوره بدتر از زهر هلائک رو بخورد مردم داد اونهم بزور
روشنفکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
از هر دستی بدی از همون دست میگیری!
قابل توجه کسانی که احمدی نژاد را با همین روش ها در فشار بی رحمانه قرار میدادند ولی او هیچ گاه آخ هم نگفت!
رسواگر فتنه
UNITED STATES
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
رنامه آموزش آشپزی تی وی :
بعد از اینکه از گرفتن یارانه انصراف دادیم ماکارونی 700 گرمی تک ماکارون رو توی قابلمه دسینی که از قبل آبش روی گاز 5 شعله اخوان جوش اومده میریزیم و یه قاشق نمک صدف و یه قاشق روغن لادن طلایی بهش اضافه میکنیم . تو فاصله آماده شدن ماکارونی یه بار دیگه سایت یارانه ها رو چک میکنیم تا مطمئن شیم انصراف ما از گرفتن یارانه ثبت شده. ثبت شده بود؟ حالا ماکارونی شما آمادس و میتونید با خیال رااااااااااااااحت اونو نوش جان کنید :
احمدی نژآدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
عجبااااااااااا
شما هم که معتقدین دست دشمن در کاره
برنامه ریزی شدست و از این چرت و پرتا
بیا برو تو شبکه های اجتماعی ببین برو بچز چه نبوغی دارن در ساختن جوک و اس ام اس
شما هم متوهمید =))
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
چرا اصلاحاتی ها همیشه ی خدا توهم تئوری توطئه دارن ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
نظر امیر انتظام درسته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
والا خود دولت داره خودشو تضعیف میکنه امروز من از صداو سیما شنیدم که هرکس که انصراف بده دولت بهش کارت همیاری میده اگر قرار بود که چنین باشه باید قبل از ثبت نام گفته میشد.
لینک خبر رو هم پیدا کردم.
http://www.tabnak.ir/fa/news/392413/%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
چه محبوبیتی برای رئیس جمهور وجود داره؟ منظورتون محبوبیت 50 درصدیه؟
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
بین 6 نفر نمی دونی 50/7خیلی زیاده اون هم کاندیداهای مطرح مثل سعید جلیلی وامثالهم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پ ن پ محبوبیت 4 درصدی اصولگراها و شکست اونا تو انتخابات هست
آرمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
نه ،منظور 1 در مقابل 5 می باشد!و کسب 51 درصد توسط یک نفر!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
نه، منظور محبوبیت 10 درصدی اون یکی کاندیداست!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
شما ها که 10% هم نیستید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آقای 48.98% شما در اقلیت هستید چون در این انتخابات 70 درصد شرکت کردند که 36 درصد به آقای روحانی و 34 درصد به اصولگرایان رای دادند و 30 درصدی هم که اصلا شرکت نکردند و انتخابات را تحریم کردند قطعا اگر رای میدادند به اصولگرایان نبود و اینو خودتان خوب میدانید ! پس شما حداکثر رای 1/3 جامعه را دارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
هر چی به 4 میلیونی ها میگیم بابا اول یک نفر به چند نفر؟ ثانیا خواهش میکنیم رای قالیباف و رضایی و ولایتی و غرضی رو دیگه قبضه نکنید
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
کی ما باید وطن پرستی یاد بگیریم خدا میدونه؟
هیتلر با اون خونخواهیش نانسیونالیست کاملی بود اما برای با اینهمه ادعا حزب 60-70 نفری به کشور 75 میلیونی ترجیح میدن!!!!

خدا خودش به ما کمک کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حضرات ميخواهد اقاي روحاني مسله هسته اي را حل كند بقيه موارد
بعدا رسيدكي ميشود اما ملت ايران اينبار جون انتخابات دور دوم شورا ها فريب نمي خورد و صحنه را براي حضرات خالي نخواهد كرد و حتما با راهنمايي خاتمي و هاشمي در انتخابات شركت ميكنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
بقول معروف برای تخریب یکنفر لازم نیست به او خوب حمله کنی بلکه می بایست از او بد تعریف کنی .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
تعویق طرح «رسیدگی به دارایی مسئولان» با نظر هاشمی رفسنجانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ناشناس 09:51ن ظر هاشمی نه ! نظر کلیه اعضای مجمع تشخیص اینطور بوده و هاشمی فقط یک رای داره. ضمنا بارها گفته اگر سند دارید رو کنید اگر هم سند ندارید پس اتهام نزنید . اگر اینجوریه منم میگم شما میلیاردر هستی و 20 تا خانه مجلل در تهران داری!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
نیت خوانی کار اشتباهیست.صداوسیما دارد قانون هدفمندی یارانه ها را عینا میگوید.جوک و...هم کار ایرانیان باذوق است.بهانه گیر نباشند دولتیها.
فرزام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ببین عزیزم صدا و سیما رو و ولش کن چون اون تکلیفش روشن است.ایرانیها هم با ذوق هستند. ولی فکر نمیکنم این کار باذوق هاشان باشد.
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اینا به زمین و زمان اعتراض دارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حامد چقدر مزد می گیری ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ناشناس 12:39
مطمئن باش اگه چیزی بگیره از داخلی ها میگیره
مثل بعضی ها نیست از آمریکا و انگلیس پول بگیره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اگر تبلیغات نکنه میگن صداوسیما همکاری نکرده و در صدد شکست طرح بوده حالا که دربست در اختیارشونه بازم معترض و میگن صداوسیما داره توطئه میکنه.
نکته سنج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حامد جان! شما که همواره به دولت اعتراض داری! رطب خورده کی منع رطب کند؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اين مطالب آبكي به ضرر سايتتون تموم ميشه. اولا ساخت جوك در كشور رسمي قديمي است براي كاهش فشار رواني يك پديده كه اتفاقا به انصراف از يارانه كمك ميكنه. ثانيا حمايت مراجع از انصراف مسلما به انصراف جمع كثيري از مومنيني ميشه كه چندان هم دل خوشي از كابينه روحاني و چهره هاي .... آن ندارند. ثالثا انصراف ربطي به محبوبيت روحاني نداره چون يه امر اخلاقي و بسته به وجدان افراد است كه اتفاقا در ميان طرفداران متمول روحاني معلوم نيست چقدر جايگاه داشته باشه. پس پيش بسوي انصراف از يارانه براي كمك به جمهوري اسلامي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
من بیکار هستم و بابای من از زمان گذشته ! بهش کاخ نرسیده!!
طرفدار روحانی هم هستم چون جلوی افراطی های مثل شما رو میگیره شماها همین ادمو میخوایین نه خاتمی که لام تا کام هیچی نمی گفت
موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
عزیز جان! ساخت جوک مسئله ما نیست هرچند این جوکهای هدفمند وقابل انتشار! از جاهایی خاص درمیادش وگرنه جوکهای مردم ساخت قابلیت پخش عمومی ندارند!! بلکه موضوع فرستاده شده چند میلیون پیامک شامل این جوکها همزمان به میلیونها نفر وبعد تکثیرش توسط مردم عادی هستش که موضوع رو مشکوک میکنه! اگر صدا وسیامی ضرغامی راست میگه، از مقام دولتی دعوت کنه ویا اجابت کنه درخواستشون رو واسه مصاحبه مستقیم و جلوی چشم مردم تا حرف واقعی دولت رودررو به ملت برسه! اینکار سختی نیستش که، هستش؟ صداوسیما چه جریانی داره که با همه دولتها مشکل داشته؟ این معضل وزشت وناهمگون نیستش؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
جناب آقاي رئيس جمهور چند وقت پيش فرمودند دوستان مي گويند فعلاً مرحله دوم را اجرا نكنيم به صلاح نيست اما مجبوريم . آن زمان كه نصيحت دوستان را نپذيرفتند بايد به فكر اين تحريكات مي بودند و چاره اي مي انديشيدند نه اين كه الان اين گلايه ها را مطرح كنند . اين برنامه پاشنه آشيل دولت بود .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اين آشيه كه رئيس جمهور محبوب شما پخته و در دامن دولت تدبير و امدي گذاشته و متاسفانه فراري ازش نيست.
وگرنه از بين تصميمات اشتباه با عواقب وخيم اقتصادي دولت نهم و دهم، اجرايي كردن قانون هدفمند كردن يارانه ها، حزو بدترين تصميمات با وخيم ترين عواقب اقتصادي بوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خدا از اون مردی که رفته نگذره
بیست و سی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
در دولت قبلی میخاست ادامه پیدا بکنه اما نه به این شکل.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
به کدوم شکل؟
مثل بقیه دسته گل هاش
ماشاءالله یکی از یکی خوشگل تر و خوش بو تر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پس به چه شکل!
نه این که دولت گل و بلبل قبلی خیلی زرنگ بود
پدر اقتصاد مملکت رو در آورد یه کشتی سوراخ سوراخ به روحانی تحویل داد
انتظار هم دارین با کمال وقاحت که طرف عینه سوپرمن تو داستان های کمیک بیاد همه چیز رو یه روزه درست کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این بلائه خانمان سوز مال همون دولت رایحه خوش!!!خدمت!!!است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این قدرت قبلی رو نشون میده که کشتی صد سوراخه ای که تحویل گرفته رو به یک سوراخه رسونده و تحویل داده هنوز ناراحت هم هستین ..کاش همه مشکلات یک دولت تحریم و نان بود.. از ابرو بردن بهتره...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
جمع كردن دسته گل هاي دولت پاكدست قبلي حالا حالاها ادامه دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اقاي روحاني زياد ناراحت نباشند بينندكان صدا و سيما زياد نيستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
شاید بینندگان تلویزیون کم باشند اما ثبت نام کنندگان خیلی زیادند وناراحت کننده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
به جز خودت همه صدا و سیما نگاه میکنند دیگه دوران اینکه بگی نگاه نمکنیم که کلاس بگذارید تموم شده
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ناشناس 11:41 اگه راست می گی به رسانه میلی خودت بگو یک نظرسنجی درباره اخبار صدا و سیما بذاره بعد ببین که فقط تو اخبارصدا و سیما رو قبول داری و بقیه ندارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
واقعا خجالت آوره طفلک روحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دلار3120 تومان شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
انگار یادشون رفته که همین پیامک ها بود که باعث ایجاد موج رای به روحانی شد. مردم دنبال تغییر هستند و روزگار بهتر و اصلاً به شخص x یا y کار ندارند که سر کار است . اگر بدانند تغییر زندگیشان را بهتر خواهد کرد از مجری امر تعریف می کنند و اگر حس کنند این تغییر باعث سختتر شدن زندگیشان خواهد شد بیشک اعتراض می کنند ، این اعتراض در حالت خوشبینانه اش ساختن جوک و مسخره کردن است. این تحلیل های دائی جان ناپلئونی هم نذارید لطفاً .
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
كاملاً صحيح است عده اى واقعاً بفكر تخريب وتحقير دولت روحانى وبهره بردارى باندى وحزبى هستند ولى فراموش نكنند كه حذف يارانه يك پروژه ملى است وكل حاكميت درگير اين ماجراست وهيچ ارتباطى به دولت ندارد ودولت روحانى مى تواند همانند احمدى نژاد با ايجاد تورم 300درصدى كسرى بودجه خود را جبران نموده وبه همه يارانه بدهد
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
كاملاً صحيح است عده اى واقعاً بفكر تخريب وتحقير دولت روحانى وبهره بردارى باندى وحزبى هستند ولى فراموش نكنند كه حذف يارانه يك پروژه ملى است وكل حاكميت درگير اين ماجراست وهيچ ارتباطى به دولت ندارد ودولت روحانى مى تواند همانند احمدى نژاد با ايجاد تورم 300درصدى كسرى بودجه خود را جبران نموده وبه همه يارانه بدهد
بیست و سی
UNITED STATES
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
در دولت قبلی میخاست ادامه پیدا بکنه اما نه به این شکل.....
تاريخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
به نظر مي رسد كه دولت به جاي پيوند دادن يارانه با اعلام و اظهار ميزان درآمد به يارانه ها، به بهانه يك آمار گيري از درآمد خانوارها اقدام به آمارگيري علمي و اساسي از ميزان درآمد افراد و خانوارها مي كرد. مسلما وقتي قرار باشه كه اظهار درآمد شما با ميزاني دريافت يك مبلغ گره بخورد افراد از اعلام واقعي درآمد و ثروت خود خودداري كنند. توزيع يارانه نبايد به تصميم مردم براي دريافت آن بستگي داشته باشد. بلكه دولت بر اساس يك برنامه آماري دقيق تنها به اقشاري پرداخت نمايد كه واقعا نيازمند هستند،آن هم براي مدت معيني نه يك برنامه هميشگي و بايد سالانه از تعداد آنها كاسته شود.شايد بخشي از اين حمايت يارانه اي به شكل كالا،كارت هاي استفاده از حمل و نقل،كمك هاي هزينه تحصيلي خانوارها،دادن آموزش هاي ممكن و لازم به خانواده ها،دادن وام هاي كم بهره و يا ايجاد مشاغل خانه اي و يا به تناسب شرايط ممكن خانواده ها...
توزيع پول بين مردم اقدام دولت احمدي نژاد براي بهره برداري پوپوليستي بود كه به شكل زيركانه اي تمام مسئولان را در تله ي آن انداخت.ايشون با اين كار ميخواست از وابستگي توده ها و نياز روزافزون آنها به همين ميزان پول پايگاه راي خاصي بي نياز از طبقه متوسط و بخش مذهبي جامعه براي خود ايجاد كنند. حالا هم مجلس محترم و هم دولت كه انتظاري بيشتر از آن مي رفت نبايد به اقداماتي عقيم و يا بسيار هزينه زا دست مي زدند....
اتنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
نظرتون بسياردقيق ومنطقي بودوكاملا بانظر زيباتون موافقم
عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حرکت کردن اگر سنجیده باشه مفیده .من با اقدام دولت موافقم . نتیجه ثبت نامها که اعلام بشه متوجه میشیم که کار مفیدی انجام شده . فکر میکنم یارانه بگیر ها حدود 20 میلیون نفر کم بشن . البته امیدوارم .
عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
بعد از ثبت نام د.لت فرصت داره گروهی غیر نیازمند رو هم شناسایی و حذف کنه . فکر میکنم 20 میلیون نفر نیاز به یارانه ندارند . امیدوارم 10 میلیون هم در این مرحله حذف بشن .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دولت بجای حذف یارانه دهکهای بالاتر، قیمت بنزین و گازوئیل را به طور قابل توجه مثلا بنزین آزاد به 3000 تومان افزایش دهد تا هم بودجه لازم برای پرداخت یارانه ها تامین شود، هم مصرف سوخت کاهش یابد، هم آلودگی هوا بر طرف شود و هم محبوبیت رئیس جمهور بیشتر شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
عزیزم

آقای روحانی اول باید مشاورانش رو هر چه سریعتر عوض کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دولت از افزایش تورم میترسه. گران‌کردن یکباره‌ی بنزین را یکبار احمدی‌نژاد تجربه کرد.
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مشاورانش رو شمس‌الدین حسینی و محمود بهمنی بزاره لابد 100 درصد پیروز میشه خخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ناشناس 12:02

مشاوران فعلی ایشان با توجه به خرابکاریهای پی در پی ظاهرا" بدتر از شمس الدین حسینی وبهمنی نباشند یقینا" بهتر از آنها هم نیستند.
عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
البته مشاور داشتن روحانی بهتر از اون محموده که نیازی به مشاور نداشت و خودش کارشناس همه چی بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
هدفمندی +تحریم=فاجعه اقتصادی
ما که سیاستمون استکبار ستیزی بود باید میدونستیم تحریم میشیم و باید میدونستیم هدفمندی باید بعد از تحریم باشه بر کسی پوشیده نیست تحریم ها اثر فاز اول هدفمندی رو بی اثر که کرده هیچ فضای اقتصادی با تجمیه این دو مقوله منظور تحریم و هدفمندی بدتر هم شده
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
سلام در شرایط فعلی برای اینکه مردم تشویق به انصراف از دریافت یارانه بشوند ومطمئن باشند که اهداف دولت درراه خیر وصلاح آنانست جلوگیری ازافزایش قیمت حاملهای انرژی تامردم نگران افزایش قیمتها نباشند این افزایش پس از آرامش بازار ودر فرصت مناسب که آسیبی به قشر پائین جامعه وارد نشود انجام گیرد
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
بروند قیمتها را کنترل کنند که روز به روز بالا میروند ،نخواستیم ارزان کنند به همان قیمت نگه دارند بعد میگویند تورم پایین آمده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
شما تعریف تورم را درست نمی‌دانید. تورم به معنی اندازه‌ی قیمت‌ها نیست بلکه به معنی رشد قیمت‌ها است. با پایین آمدن تورم، قیمت‌ها کم نمی‌شوند (بلکه سرعت زیادشدنشان کم می‌شود). برای اینکه قیمت‌ها کم شوند باید تورم منفی باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
عزیز تا دیروز که مموتی بود قیمت گوشی و لپ تاپ روزانه میرفت بالا. الان ثبات داره. ارزون تر شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ناشناس مموتی واقعا که درد مردم فقیر را گفتی
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
عده اى از مردم فقط مبلغ اندك يارانه را مى بينند وتورم سرسام اور300 درصدى اجناس ومايحتاج مردم در دوره احمدى نژاد را نمى بينندكه دلار 1000 تومانى به 5000تومان رسيد سكه 300000تومانى به1500000تومان رسيد وبه اين صورت توانست يارانه نقدى راپرداخت نمايد ومى دانست چه فاجعه اى براى دولت بعدى درست كرده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دلار داشت میومد پایین که ، چرا دولت محبوب نذاشت ؟؟؟
حالا که بالا بودن دلار به نفع خودشونه ، دیگه اشکال نداره !!!!
خوبه معنی چه وقت اشکال داره و چه وقت اشکال نداره رو تو این دولت داریم می فهمیم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
در روز 1400 تومن یارانه میداد. برای پفک نمکی چی توز. یه ساندویج بیخود چند تومنه؟
عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اگه دلار زیاد بیاد پایین اونایی که به خارج مهاجرت می کنن سرمایه زیادی رو باخودشون می برن . حالا که دلار گرونه سرمایه کمتری از کشور خارج میشه .
سيدمهدي
UNITED STATES
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اقليتي در كشور هستند كه اگر قدرت در دستشان نباشد دلشان ميخواهد كشور نباشد بقول آقاي خاتمي بخاطر يك دستمال قيصريه را به آتش مي كشند خداوند به همه عقلانيت و عرق ملي عطا كند تا بتوانيم با هم كشورمان را آباد كنيم
یکی از مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اقا مهدی حرف شما کاملا" درسته اما این مساله چه ربطی داره به روشها وانتخابهای اشتباه تیم اقتصادی دولت اقای روحانی؟؟

در خصوص روش و سیاست اشتباهی که امروز دولت در خصوص نحوه حذف یارانه ها و گران کردن حامل های انرژی در پیش گرفته به خود دولت بستگی داره که متاسفانه فاقد تدبیر لازم بوده است.

از حدود 6 ماه قبل خیلی از کارشناسان و متخصصین اقتصادی دلسوزانه به دولت هشدار دادند (یه سری به ارشیو اقتصادی فرارو بزن) اما مشاوران اقتصادی رییس جمهور درک درستی از واقعیتهای جامعه ندارند .

این فرهنگ که همه نقاط ضعف خودمون رو بیاندازیم گردن رقیب یا گردن دشمنان فرضی صحیح نیست و جواب نمیدهد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
برای اینکه قدرت دستشان نباشد نیست سید مهدی جان برای این است که دوستان اصلاح طلب در سالهای قبل در برابر غرب و آمریکا زیادی کوتاه میایند و اصول انقلاب رو به خطر انداختند. سابقه خوبی ندارند در دوره اصلاحات!
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اقای 10:31
دولت پاکدست اصولگرایی شما هم 8 سال دیدیم چه آشی واسه اقتصاد ایران پخت که صد سال دیگه هم نمیشه درستش کرد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آقای ناشناس 10:31 ما نفهمیدیم این اصول شما چیست که در زمان آنها که رعایتش نمی‌کنند دزدی کمتر است تولید و اشتغال بیشتر و تورم کمتر و در زمان آنها که رعایتش می‌کنند صنعت و کشاورزی کشور نابود می‌شود و فاصله‌ی فقیر و غنی بیشتر، و مردم دستشان جلوی دولت دراز که خرج زندگیشان را بدهد که با آن جنس وارداتی چینی بخرند. خواهشاً این اصول ارزشمند خودتان را برای ما بگویید چیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مشکل اقتصادی رو هر کشوری که بخواد مستقل باشه باید تحمل کنه مگه آمریکا در دهه 30 مشکل اقتصادی نداشت و یا ژاپن و یا هر کشوری که الان پیشرفته شده.
شما اصلاح طلبان تحمل سختی ندارید و خودتون رو محتاج غرب و آمریکا می خواین!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ناشناس 13:13 که تحمل سختی داری ! میشه بفرمایید حقوق ماهیانه شما چقدره ؟ آیا اجاره خانه میدید یا نه ؟! هزینه مدرسه و خورد و خوراک ماهینه تان چقدره ؟ شغل شما چیه ؟ میخواهم ببینم چقدر داری سختی میکشی که اینطور شعار میدی ! ضمنا ما 30 ساله داریم سختی میکشیم ولی هر سال بدتر از پارسال میشه . ضمنا به نظر شما درسته جلوی غرب بایستیم ولی به شرق باج بدیم ؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دولت لازم نیست منتظر منصرفین باشد بلکه با تعیین سقفی نسبت به قطع یارانه افراد با در آمد بالا اقدام نماید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
موافقم

دولت صادقانه کم ثروتمند ترین وزیر کابینه اش و حقوق ماهانه ان وزیر رو به عنوان سقف درامدی وثروتمندی تعیین کنه

واین سقف رو به عنوان خط مبنا برای انصراف از یارانه قرار بدهد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دولت امیدوار بود تعداد زیادی از مردم که دلسوز مسائل کشور هستند خودشان داوطلبانه انصراف بدهند که این طوری به زور یارانه‌ی کسی قطع نشود. گویا دولت هنوز ملت همیشه در صحنه‌ی ایران را نشناخته!
rahel
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ديگه صدا و سيما بايد براتون چي كار كنه؟ اعصابمونو به هم ريخت از بس وزرا و رئيس جمهور و مراجعو نشون داد كه از مردم خواستن انصراف بدن حالا هم كه هر كانالي مي زني ميكروفن دست مي گيرن از مردم بدبخت مي پرسن يارانه مي گيري؟ طرفم مي گه با اين كه نيازمندم براي كمك به دولت محترم خير مسخره كردن خودشونو اگه صدا و سيما براشون تبليغ نكنه ميگن چرا اگه بكنه ميگن بد بوده شماها ديگه كي هستيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مسئله اینه که اگه با این روش ضایع تبلیغ نمی‌کرد به نفع دولت بود.
عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
صدا و سیما درمورد همه مناسبتها اینطوری شورش رو درمیاره و مردم رو کلافه میکنه حتی تو شبکه پویا هم درمورد انصراف برنامه سازی میکنن .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
تئوری توهم توطئه!

هرکسی که به درخواست دولت لبیک نگفته با "چوب فلک "باید تنبیه بشود!
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دولت فهمیده تعداد انصرافیها کمتر از اون چیزیه که پیش بینی کرده بود،حالا در به در دنبال یکی هس که تقصیر رو بندازه گردن اون.آقا جون شیوه جمع آوری اطلاعات غلط اندر غلطه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آفرین

مشکل اصلی همینه که شما گفتی
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاشنه آشیل ضعف دیتابیس اقتصادی ایران هست
وقتی دوست شما احمدی نژاد داشت به هر زر و زوری شده این یارانه ها رو اجرا کنه چیزی که ازش بعید هم نبود! بدون فکر کردن و بدون تحقیق این کار رو کرد
وقتی جایی نیست که درآمد تک تک افراد جامعه ایران توش ثبت شده باشه و بشه راستی ازمایی کرد انتظار از مردم که بیان خودشون بگن انتظار نابه جایی هست اونم مردم ایران!
عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حتی اگر فقط اون چند میلیون خارج رفته و چند میلیون متوفی حذف بشن دولت به نتیجه رسیده حتی اگر 10 میلیون حذف بشن ارزش داره چون 15درصد بار مالی یارانه ها کم میشه روی تورم هم تاثیر کاهشی داره .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
فرارو، به اندازه کافی شو تلویزیونی صداوسیما نشون داده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اون موقع که میلیون میلیون واسه احمدی نژاد جوک می ساختید یادتون هست؟
چیزی که عوض داره گله نداره

یارانه که هیچی، فقط همون جمله معروف روحانی: "می دانید توافق ژنو یعنی چه؟ یعنی تسلیم قدرت های بزرگ در مقابل ملت ایران" خودش می تونه خوراک یک سال خنده بازار رو فراهم کنه!
rahel
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آفرين گل گفتي آلزايمر دارن اين چيزا رو يادشون نمياد
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
هنوز جوک میسازیم
احمدینژاد= فقر طبقه متوسط جامعه و فقیرتر شدن طبق فقیر جامعه
احمدینژاد=بیکاری تورم فساد دولتی رانت اختلاس های میلیاردی شعارهای توخالی پپولیستی

تا وقتی انسان هایی مثل شما تو جامعه ما وجود دارن که معمولا هم از سواد کافی برخوردار نیستن و باید یکی همیشه بالا سرشون باشه و فکرشون رو تغذیه کنه کشور ما درست بشو نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
شما یا حرف‌های احمدی‌نژاد یادت نیست، یا نمیدونی جوک چیه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
هر کسی پیام 24 خرداد رو گرفته از دریافت یارانه انصراف بده!
اون سایت راست می گه، انصرافی ها از یارانه برابری می کنه با محبوبیت روحانی

همه اونهایی که به روحانی رأی دادن عاشق چشم و ابروش که نبودن، اگه کسانی بخوان سهم "کلید" کذایی رو نادیده بگیرن، یا "وعده تحول صد روزه" فقط چشم خودشون رو در برابر حقیقت بسته اند!
حالا تشریف بیارن تفسیر کن پیام 24 خرداد را!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
برو خدا روزیت و جایی دیگه بده. مموتی ها چرا انصراف ندادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
روزنامه اعتماد اصلاح طلب است و دولت روحانی اعتدال گرا.
حالا اصلاح طلبان میخواهند دولت را با اصول گرایان و صدا و سیما مقابل هم قرار دهند!
دولت خودش زبان انتقاد نداره!!!
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
یعنی فکر میکنی صدا و سیما طرفدار دولته؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
صدا و سیما منتقد دولت هست همه دوره ها بوده ولی حالا کمی بیشتر چون آقای روحانی تو مبارزات انتخاباتی منتقد تندی بود و تا مرز سیاه نمایی هم جلو رفت. اما دشمن دولت هم که نیست دوستان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
نه به يارانه، آزمون محبوبيت رييس‌جمهور؟ هههههههههههههه اقايان باز هم براي خودشان نوشابه مجاني باز ميكنند شعار دو سر برد مي دهند مكر ميشود از برادران و خواهرانم كه 8 خانواده
دوستدار روحاني است و 3 خانواده تصميم به انصراف داديم ان 5 خانوار را هركز نميتوانيد به حساب مخالفان روحاني بكذاريد انان هم همجنان دوستدار روحانيند و اكر وضع مناسبي داشتند هركز نام نويسي نمي كردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
باوجود اینکه روحانی آسیب های بسیاری از دولت قبلی به ارث برده وبقول خودشان چندین سال طول میکشد تا آوار آنرا باتمام سنگ اندازیهای که میشود بردارد. ولی چیزی که مهم است معیشت روزانه مردم است گرانی روزانه ،افزایش قیمت عاملهای انرژی ،اثرات روانی یارارنه ها بوق وکرانه بمبباران تبلیغاتی تلوزیون که هنرمندان ،مدیران رده بالا ،علما وخلاصه آدم خوب ها انصراف یارانه میدهندو آنهایی که میگرند ممکن است برخی تنبیه شوند .چیزی که اینجا مطرح است جلب اعتماد مردم است که به آن توجه نشده!!
دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
صداو سیما چه گناهی کرده .صداو سیما اگه صحبتهای رئیس جمهور پخش نمیکرد میگفتند همکاری نکرده .حالا که پخش میکنه پشت سر هم میگن مخالف دولته . پس باید چی بگه . آقا صداو سیما صدای مردمه .مگه صداو سیما مرض داره بر ضد دولت کار کنه . مشکل از فکر خودتونه نه صداو سیما .مطمئن باشید اینبار دو برابر سری قبل یارانه میگیرند.
محد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
من که فکر می کنم اینا همش یک نمایشه . دست دولت و صدا و سیما تو یک کاسه است . درغیر اینصورت اگر دولت نتونه از حق خودش دفاع کنه چطوری میتونه از حق مردم دفاع کنه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دولت اعتراض کرده یعنی؟؟؟
از متن خبر به نقل از اعتماد ، گویا این روزنامه اعتراض کرده و کاسه داغ تر از آش شده!
ساسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خواب نما شده اید جانم.
ناشناس
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
چطور چند سال پیش این حرکت های شما اسمش جریان خود جوش مردمی بود الان که واقعا مردم ساختن شده سازمان یافته شما بودید که کاملا سازمان یافته دولت دهم رو تخریب میکردی همسو با صهیونیسم حالا فکر مکینید همه مثل شماهان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اكر صدا و سيما صداقت داشت ميتوانست سخنان مسؤولين در اين باره را ويرايش شده منتشر كند نه با سليقه كج صدا و سيما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
فرزام جان،یکی از محورهای این گزارش،عملکرد صداوسیماست؛آن رسانه درمورد انصراف از یارانه خوب کار کرده،انتقادات دیگر سرجایش باقیست.درمورد ذوق ایرانیان در جوک سازی،بدان ثروتمندان بهتر و بیشتر خالقش هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
50.71میشه محبوبیت.اگه صداوسیما کمک نکنه میگین با دولت دشمنه.اگه کمک کنه میگین با دولت دشمنه.مراجع تقلید هم با دولت دشمنه.امام جمعه ها هم با دولت دشمنه.
یعنی آقای روحانی تا حالا اصلا اعلام نکرده یارانه نگیرید.سعی کنیم الکی از کسی که هنوز یکسال نشده آیروی ملت ایرانو به اندازه ی 4سال احمدی نژاد برده دفاع نکنیم.توزیع سبد کالا به این شکل تقصیر صداوسیما بوده.تهمت ها و دشنام های وندی شرمن به مردم ایران تقصیر صداوسیما بوده.نگفتن متن قرارداد به مردم تقصیر صدا و سیما بوده.توقف بیش از 15 روزنامه فقط به خاطر نقد از دولت تقصیر صداوسیمابوده و..........تقصیر صداوسیما بوده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
عزیزم متن و بخون بعد نظر بده
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دولت این روز ها بهانه گیر شده من متاسفانه به روحانی رای دادم اما تا حالا که فقط شعار داده . اشتباه دولت در سبد کالا و یارانه ها خیلی روشن است این چه وضع ثبت نام یارانه است شما که حقوق دان هستی نمی دونی بررسی حساب و درامد مردم غیر قانونی . به نظر من دولت با این کار های اشتباه برای بقیه رقبا رای جمع می کند
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
تبلیغات غیرحرفه ای و نمایشی صدا و سیما برای انصراف از رایانه کاملا اثر عکس داره.دولت باید جلوی این رویه رو بگیره...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات از صدا و سیما تشکر کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اگر میزان انصراف از یارنه ها خیلی زیاد بود خود شما تیتر نمی زدید که : ملت به خواست
رئیس جمهور آری گفت
شماها دیدی مردم زیاد ثبت نام کردند میخواهید تقصیر رو بندازید روی صدا و سیما؟ رئیس جمهور و معاون خودشون از مردم خواستند
و معاون اول هم از صدا و سیما و سیما در برنامه که با آقای حیدری داشت تشکر کرد
امیدوارم این کامنت منتشر بشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مطمئن باش روحانی بعد از دیدن تصاویر زیبای هجوم به سبد کالا خوب فهمیده چند نفر انصراف میدن.دلش و الکی خوش نکرده
کمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
فرارو شما عینکتون و عوض کنید مشکلات حل میشه.
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خیلی وقته لنز گذاشتن جای عینک
توصیه میکنم شما بری عینک بزنی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خوب صدا و سیما ضد دولت قبول ... آیات اعظامی که فتوا دادن یارانه مکروهه اونها هم جزو بلی به یارانه هستن؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
هدفمندي يكي از اشتباهات احمدي نژاد بود كه به اين دولت ارث رسيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این کار از آرزوهای دولت هاشمی و خاتمی بود که از ترس کاهش محبوبیت طرفش نرفتند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دوره هاشمی شرایطیش و نداشتندو دوره مموت هم خراب اجراش کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دیگه دارید وارد فاز توهم توطئه می شوید!
مردم یارانه را حق خود می دانند و ربطی هم به روحانی یا هر رییس جمهور دیگه ای هم ندارد، من مطمئن هستم اگر یارانه ی هر خانواده ای به هر دلیلی حذف شود در دور بعد به روحانی رای نخواهد داد.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
شما دیگه شورشو درآوردید.صدا سیما اگر تبلیغ نمی‌کرد هم می‌گفتید چرا انصراف از یارانه رو تبلیغ نمی‌کنید.
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
صدا و سیما رو همه میشناسند و از انها هیچ توقعی نیست ولی کار اقای روحانی هم اصلا شایسته نبود و دلیلی ندارد برای او هورا بکشیم کاملا با زبان تهدید با مردم صحبت کردند و نه تکریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آقای رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی قول داد یارانه های فعلی را که مردم زندگی خود را بر مبنای آن تنظیم کرده اند حذف نکند . گرچه صدا و سیمای ضرغامی شیطنت می کند ولی این به معنای چشم پوشی از خطای دولت در زمینه یارانه و سبد کالا نیست .
عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
در بعضی خانواده ها یارانه پس انداز خانمها میشود یا میشود طلای خانمکها بعضع خانواده ها به یارانه نیاز ندارن اما اونو حق خودشون میدونن دلشون نمیاد انصراف بدن در صورتی که نسبت به درآمدشون رقم ناچیزیه .
حاج حسین
GERMANY
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
من خودم حامی روحانی ام
ملت ما چون نیاز به جوک و خنده دارن شاید پیامک هم بفرستن و بسازن و اکثرا بدون جهت گیری خاص سیاسیه!
اما هر اقدامی که توسط صدا و سیما علیه انصراف از یارانه ها شده باشد 100% مغرضانه و غیر مردمیه و محکومه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
چقدر فواد صادقی و یارانش گفتند دولت جدید ضعف رسانه​ای دارد. سایتشون رفع فیلتر نشد و تعطیلش كردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
زمان احمدی نژاد که هر روز واسش جوک می گفتیم اشکالی نداشت حالا که کلا 5 تا جوک گفتیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خلایق هر چه لایق
شامیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پیش به سوی انصراف از یارانه جهت کمک به دولت در ساختن ایرانی بهتر و عملی ساختن وعدههای داده شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
حالا مردم 2 فش جکم گفتن این چه ربطی به محبوبیت دکتر روحانی داره.عادت کردیم همه چیز رو سیاسی کنیم.
مطمئنا کسی از روی لج بازی یارانه نمی گیره
موسویان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
تو میگی سیما وصدا به نفع دولت اینهمه کارو کرده؟خداییش خودت به نوشته ات اعتقاد داری؟ همینطور بوده واقعا" ؟ نکنه تو یه صداوسیمای دیگه واسه خودت ورفقای خودت ورفقای خودی ودرجه یک دارین؟ ما که درسته نمیبینیم ولی خوب میشنویم! اینطوریا نیستش هان! دولت عوض شده ها! میدنستی؟ آن مرد که کل نمایشگاه بین المللی رو به رییس سیمای میلی دادش، رفته است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
واقعا خودت فهمیدی چی نوشتی
هیچ طرفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
مردم ایران تا متمدن شدن فاصله زیادی دارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
منظورت اینه که
این مردمی که رفتند به روحانی رای دادند غیر متمدن هستند؟؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اصلاحطلبان چقدر پر رو هستند و کم کاری خود را گردن این و آن می اندازند در انتخابات رای می اورند می شوند مدافع نظام وقتی رای نمی اورند می شوند اپوزیسیون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
تمام ظرفیتتان همین است
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اگه مردم در انصراف از دریافت یارانه همکاری نکنن معنیش اینه که لایق همون احمدی نژاد و دار و دستش هستن و آنگاه ! خلایق هر چه لایق !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
دولت صادقانه کم ثروتمند ترین وزیر کابینه اش و حقوق ماهانه ان وزیر رو به عنوان سقف درامدی وثروتمندی تعیین کنه

واین سقف رو به عنوان خط مبنا برای انصراف از یارانه قرار بدهد.
کاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
انصراف از یارانه ها حقیقتا خنده دار است. به صدا و سیما هزاران انتقاد وارد است اما تمنا و خواهش و تهدید و ارعاب مردم برای انصراف ، حقیقتا جک است. چرا سه سال دادند؟ اموات هم گرفتند . به جای 75 میلیون، 85 میلیون گرفتند. حالا هم می گویند انصراف بدهیم. من که حق خود را می گیرم و اگر نیازی به آن نداشتم، به کسی که دلم بخواهد می بخشم. شکر خدا که گشنه و تشنه در اطراف همه ما آنقدر زیاد است که برای بخشیدن این یارانه توسط خودمان، مشکلی نداریم. تازه خیلی هم از دولت، بهتر این کار را می کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
تو اگر دلت میخواست در صورت بی نیازی انصراف میدادی تا برسه به نیازمند.نه بگیری و خودت بدی. این صدقه نیست. کلا مهم نیته.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خواستن یارانه را به محبوبیت روحانی گره نزنید خیلی ها نیاز دارن آنهایی که دانشجو دارن بخصوص آزاد مریض دارن قسط بیست ساله خونه دارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
این کار(پوست موز گذاری) رو کسانی انجام دادند که
به روحانی مشورت دادند و گفتند "شما در اوج محبوبیت ومشروعیت هستی واگر از مردم درخواست انصراف بکنی حداقل 60 درصد(به غیر از فوت شده ها وخارج نشینان که عملا" نمی تونند وبه غیر از مدیران که کد ملیشون در دفتر موجود است و اوضا داغون اینترنت) از دریافت یارانه با جان ودل انصراف میدهند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
من به توان این دولت اعتماد ندارم که بتواند این پول را به نفع همه ملت هزینه کند
شامیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
خدا نیامرزه اونیرو که این پول یارانه رو واسه عوام الناس یه حق کرد و این همه مشکلات بوجود اورد
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین