bato-adv
کد خبر: ۱۸۳۸۵۵

(تصاویر) آلبوم جنگ‌جهانی دوم؛ هولوکاست(3)

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
فرارو- واقعه هولوکاست، یا همه‌سوزی به کشتار دسته‌جمعی یازده میلیون نفر در اروپا به خاطر نژاد، مذهب یا ملیت آنها به دست نازی ها اطلاق می شود که عمدتا در اردوگاه های آلمان نازی بین سال های 1941 تا 1945 روی داده است.

به گزارش سرویس تاریخ فرارو، نزدیک به ده سال پس از آنکه آلمان نازی در سال ۱۹۳۳ کمپ‌هایی برای شکنجه و کشتن مخالفان سیاسی خود تشکیل داد، این کمپ‌ها به عنوان اردوگاه کاراجباری اسرای جنگ و یهودیان استفاده می‌شد.

گفته می شود آلمان نازی در سال ۱۹۴۲ دست به اجرای طرحی زد که به موجب آن 11 میلیون نفر که 6 میلیون از انها را یهودیان تشکیل می دادند به کام مرگ فرستاده دشند. در این طرح که "راه حل نهایی" نام داشت اردوگاه‌های ویژه کشتارجمعی با کوره های آدم سوزی، اتاق گاز ساخته شد. این اردوگاه ها همگی در لهستان و شامل اردوگاه‌های آشویتس، بلزک، خلمنو، یازنواک، مایدانک، مالی تروستنتس، سوبیبور، و تربلینکا بودند.

مورخان غربی گفته اند در کنار کشتار جمعی در تعدادی از این اردوگاه ها مانند آشوویتس، داخائو، بوخن‌والد، رافنسبروک، زاکسن‌هاوزن، و ناتسوایلرآزمایش های پرشکی نیز بر روی انسان ها انجام می گرفته است.

به تازگی برخی دیگر از مورخان معتقداند قربانیان هولوکاست در کشتار‌های وسیع کمپ‌ها به قتل نرسیدند بلکه اعدام‌ها در محل‌هایی صورت گرفتند که به آن «کشتارگاه» می گویند.

با این وجود "هولوکاست" موضوع چالش برانگیزی است که بسیاری آن را دروغ، افسانه و ساخته و پرداخته رژیم اسرائیل برای اشغال فلسطین و ممنوعیت انکار آن را دلیل دیگری بر "دروغ پردازی" می دانند.

آنان معتقداند روایت ها از هولوکاست در تعداد قربانیان، شیوه یا شیوه‌های کشتار متناقض است، چنانکه بسیاری از کسانی که در اردوگاه ها سوزانده شده اند، مبتلا به بیماری های واگیر دار بوده و پس از مرگ برای جلوگیری از شیوع بیماری سوزانده شده‌اند. مجموعه عکس های زیر که بعضا به دلیل رعایت شئونات دستکاری شده است به عنوان اسنادی از آنچه هولوکاست گفته می شود مورد استناد قرار می گیرند. گفتنی است تعدادی از این عکس ها ممکن است بیش از اندازه برای مخاطبان آزاردهنده باشد.


شبیه سازی رفتار زندانبانان با قربانیان اردوگاه "داخائو" توسط زندانیان آزادشده. 1945


جابجایی اجساد کودکان پس از ویرانی گتوی ورشو. 1943


قربانیان قتل عام زندانیان در" گراده‌لگن"؛ گفته شده است نیروهای اس.اس در این اردوگاه 1016 زندانی را در ابنار های بزرگ حبس کردند و پس آن به آتش کشیدند. تعدادی از زندانیان در دم جان داده و تعدادی سعی در فرار داشته اند. 1945


کشف اجساد سوخته قربانیان قتل عام در "گرادلگن". 1945


دفن اجساد قربانبان اردوگاه "میتلباو دورا"در "نوردهاوزن". 1945


ساکنان شهر "لودویگزلوست"پس از آزادسازی اردوگاه کار اجباری در این منطقه از آن دیدن می کنند. 1945


اجساد کشف شده از قربانیان اردوگاه "آشویتس" در زیر برف. 1945


اجساد کشف شده از قربانیان اردوگاه "داخائو". 1945


اجساد کشف شده از کودکان قربانی اردوگاه "گلزن بلزن". 1945


اجسد کشف شده از قربانیان اردوگاه "گلزن بلزن". 1945


کامیونی از اجساد قربانیان اردوگاه "بوخنوالت". 1945


گاری حامل اجساد قربانیان در محوطه بیرونی اردوگاه "گوزن" در اتریش. 1945


جسد سوخته یکی از قربانیان اردوگاه "گراده لگن". 1945


کشف اجساد قربانیان اردوگاه "میتلبو دورا" توسط نیروهای امریکایی. 1945


یکی از بازماندگان اردوگاه "گلزن بلزن" پس از آزادی. 1945


یکی از بازماندگان اردوگاه "گلزن بلزن" پس از آزادی. 1945


یکی از بازماندگان اردوگاه "گلزن بلزن" پس از آزادی و بازگشت به خانه. 1945
برچسب ها: هولوکاست جنگ دوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
این عکسها رو برای چی به ما نشون می دین؟ برین به احمدی نژاد نشون بدین که با انکارش یه دنیارو با ما لج کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
کشتار و قتل عام همیشه و همه جا محکوم هست...مسلمان و غیر مسلمان نداره،سیاه و سفید،شرقی و غربی و... فرقی نداره یادمون باشه که پیش از همه اینها همه ما "انسان" هستیم و شایسته احترام
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
جنایت بشریت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
جالبه اون تصویری که فردی رو نشون میده که از آتش سوزی نجات پیدا کرده:
این دیگه چه موجودیه که از کوره های آدم پزی جون سالم به در برده !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
من کم کم دارم به این نتیجه می رسم که حق با رسوا گر است چون جواب قانع کننده ای نگرفت سوال هاش
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۹۲
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
انچه که خیلی برای من جالب بود این بود که مدعیان روشن فکری موضع خودشون رو درباره کشتار و نسل کشی مسلمین اعلام نکردند و حتی پاسخ ندادند حتی اگر هم 200 میلیون یهودی سوزانده شده اند این چ ربطی به فلسطینی ها دارد و چرا آنه باید جزای ان را بدهند ؟؟؟/؟؟
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
احسنت!اینجاست که شاعر میگه:گنه کرد در بلخ آهنگری/به شوشتر زدند گردن مسگری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
تخصص شما که دیگه حناش هم رنگ نداره این که جواب هر سوال را به یه سوال بپیچونی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
بعد از جنگ جهانی دوم دول فاتح نقشه جهان را چنانکه خودشان می خواستند تغییر دادند . شما مشکلی داری ، برو یقه چرچیل و استالین و روزولت رو بگیر ! یا صبر کن جنگ جهانی سوم که تموم شد ، پی گیری کن اگر چیزی باقی مونده بود با رعایت عدل و انصاف تقسیم بشه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اکنون مسلمین در کشتار همدیگر مسابقه گذاشته اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
از مسلمین جیش العدل چه خبر؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آخه فدات بشم، صهیونیست ها خودشون گفتن که به دلیل هولوکاست فلسطین را اشغال کرده اند، یا استنباط شخصی خودتون بوده؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
مردم اندر حسرت فهم درست!
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
میخواستم به پیمان عزیزم سلام و ظهر بخیر بگم و آرزوی توفیق و موفقیت بیشتر برات دارم برادر عزیز .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اینجا اردوگاهها ونسل کشی برای همه بودند فقط که یهودی نبودند!!!! حالا ادعای هلوکاست دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
من میتونم بهت جواب بدم ولی افسوس که منتشر نمیشه.........
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
رسواجان!تی بلا می سر
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
جوری بنویسید که سانسور نشود .
البته اگر واقعا جوابی دارید .
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
سلام الیکم برادر رسواگر.مخلص شما هستیم
الله بنده سی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
رسوا دست رو پیش میگیره که پس نیفته.خجالت برای تو واون اربابت که همیشه این کشتار را انکار می کرد.شرم باد بر بشریت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
شاید به مسلمونا هیچ ربطی نداشته باشه ولی انکارش چه کمی به ما یا مسلمونا میکنه وقتی که هولوکاست وجود داشته
این کار درستیه که بیایم انکارش کنیم؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
در دنیا جنایتکاران کاملا شبیه بهم هستن روحیه خونخواری و شیطانی دارن و برای در قدرت ماندن یک شخص حاضرن میلیونها ادم را مظلومانه بکشن و نابود کنن مخصوصا بچه های مظلوم، کاش کسانیکه از این وحشیگری و درندگی حمایت میکنند یکبار بچه خودشون و به این شیوه از دست بدن شاید حالشون جا بیاد و مواضعشون تغییر کنه ولی فکر نکنم جانیان حتی به فکر خونواده خودشون هم باشن جنایتکار مسلمان و یهودی و مسیحی و غیره ندارد جنایتکار جنایتکاره، جیش العدل هم جنایتکاره، شبه نظامیان مذهب گرای مسیحی در کشور افریقای مرکزی هم جنایتکارن، گروه تروریستی بوکوحرام هم در نیجریه جنایتکاره، رژیم صهیونیستی هم جنایتکاره و قدرتهای بزرگ هم بخاطر حمایت از جنایتکاران و ازاد گذاشتنشون در کشت و کشتار جنایتکارترند و رهبر کره شمالی هم جنایتکاره و چند کشور دیگه هم در منطقه خاورمیانه
فربد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
به فرض اینکه ادعای صهیونیسم مبنی برکشتار شش میلیون یهودی درست باشد . 20 میلیون روسی هم کشته شدند عده بسیاری هم زاپنی کشته شدند. چرا حرفی از اینها نیست .
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
من موندم چرا در اروپا نمی زارن در خصوص هولوکاست تحقیق بشه!!! چرا؟ نکنه یه چیزهایی را که در این واقعه بزرگ جلوه دادن رو میشه؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
جناب رسواگر!!! چرا راجع به مسلمانان چچن رگ گردنت متورم نمیشه؟!چرا راجع به کشتار مسلمانان کشور آذربایجان توسط ارمنستان که ایرانی تبار هم هستند حرفی نمی زنی؟!اسلام و فلسطین در دست امثال تو وسیله کاسبی می باشد وگرنه شما نه درد دین دارد ونه مسلمانی و نه بشریت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
مرگ بر اسراییل مرگ بر اسراییل
فرارو جان این دیگه قابل انتشاره؟!!!!!؟؟؟؟؟

رسوا جان حیف هر چی نوشتم منتشر نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
به شماها چی میرسه ؟
اصلا هلوکاست به ایران چه ربطی داره؟! ممکنه یکی به من اینو جواب بده؟ چرا بعضیا از روی ... وارد بازی شدن که فقط برای ما تبعات سنگین اقتصادی از غرب داشت و بهانه ای الکی دادن دست اسرائیل که چپ میره راست میاد میگه اینا همونایی بودن که منکر میشدن
اصلا منکر بشیم یا نشیم چرا باید داد و فریاد میزدیم
کسی واقعا از اروپا و یهودی های اروپا اطلاعات درستی داشت! میفهمید که اروپایی که یهودی ها بی اندازه دلسوزی میکنن به خاطر این قضیه
این یک اشتباه محض بوده
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
از دوستانی که میگن هولوکاست دوروغه میخوام تو این سه البوم مربوط به هولوکاست خوب به عکس ها نگاه کنن بعد این رو در نظر بگیرن گه اگه به احتمال یک در صد این عکسا واقعی باشه اونوقت وقتی رییس جمهور سابق تو سازمان ملل میگفت هولوکاست دوروغه هم چه آبرویی از ایران می رفت هم چقدر آب به آسیاب رژیم صهیونیستی ریخته میشد بعد ببینم باز هم میان از محمود احمدی نژاد دفاع کنن یا نه
روزگار
Germany
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
چندتا نکته رو خلاصه میگم
1-قتل عام صبرا و شتیلا منفور هست و هر جا که انسانی بیگناه و تنها به خاطر اعتقادات خودش و یا خانوادش شکنجه یا زندانی یا اعدام بشه محکوم هست چه غزه چه صبرا و شتیلا چه حلبچه و ...

2-بعد از جنگ جهانی اکریکا به عنوان سرگروه و رئیس متفقین تصمیم گرفتن که جوری عمل کنن که جنگ جهانی و هیتلر مجددا تکرار نشن برای همین در کره و ژاپن و گوام و اندونزی و اتریش و خیلی کشور های دیگه پایگاه نظامی زدن و ناتو رو تشکیل دادن و تحقیقاتی رو بر روی جنگ افزارهای ضد موشک و رادار های سه بعدی جهانی متمرکز کردن و اینکه یهودی ها و صهیونیست ها در گوشه خاور میانه زندگی کنن هم تصمیم همونا بوده.

3-اساس ایجاد کشور (جعلی) اسرائیل بر مبنای روندی برای پایان دربدری یهودی ها هست و در واقع ایجاد و گسترش کشور مستقل اسرائیل ربطی به کشتار یهودیها توسط نازی ها نداره (یعنی نمیگن یهودی ها مردن پس به ما کشور بدین) اینکه امام گفتن غده سرطانی به همین دلیل هست..چند نفر اومدن زمین خریدن بعد گسترش دادن و یه عده از عربها رو مجبور کردن که زمینهاشون رو بفروشن و همینطوری مثل سرطان گسترش دادن و قسمتی از کشور فلسطین رو گرفتن...........

4-بهتره کاسه داغ تر از آش نشیم.خود فلسطینی ها الان شرائطی رو گزاشتن که اگه اسرائیل بپذیره باهاش صلح میکنن پس چرا ما باید تنش ایجاد کنیم و دودش به چشم خودمون بره!؟! هدر دادن منافع برای اقدام اشتباه احمقانه است اما هدر دادن منافع با حرف اشتباه زدن عین حماقت هست
من یه سوال دارم و بعد دیگه حرفی ندارم
طرح موضوع هولوکاست توسط "آن مرد که رفته است" به نفع ایران بود یا اسرائیل یا فلسطین!؟
ناشناس
Germany
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
جهت اطلاع رسوا:
لطفا بخونید تا دوتا چیز متفاوت رو با هم مقایسه نکنید...

کشتار صبرا و شَتیلا به وقایعی اطلاق می‌شود که در تاریخ ۱۶ سپتامبر تا ۱۸ سپتامبر ۱۹۸۲ میلادی و در طول جنگ داخلی لبنان در اردوگاه پناهندگان فلسطینی در لبنان به وقوع پیوست و در آن شبه‌نظامیان فالانژ لبنانی به انتقام ترور بشیر جمیل، رئیس جمهور لبنان و رهبر حزب فالانژ (معروف به کتائب) از فلسطینیان، به دو اردوگاه صبرا و شتیلا در بیروت غربی وارد شدند و بین ۷۰۰ تا ۳۵۰۰ نفر از فلسطینیان را به قتل رساندند.

عمل نیروهای فالانژ لبنانی تحت رهبری ایلی حبیقه انجام گرفت که بعدها در دهه ۱۹۹۰ میلادی به عضویت مجلس لبنان درآمد و بعداً وزیر کابینه شد. تعداد کشته‌شدگان این کشتار از ۷۰۰ تا ۳۵۰۰ نفر برآورد شده‌است.

دولت اسرائیل با محکوم کردن حادثه کشتار، دستور تشکیل کمیته تحقیقاتی کاهان را در فوریهٔ ۱۹۸۲ میلادی صادر کرد. این کمیته مستقل در نتایج تحقیقاتش آریل شارون را که فرمانده محلی نیروهای دفاعی اسرائیل در منطقه بود، به دلیل سهل‌انگاری و دست کم گرفتن واکنش فالانژهای مارونی لبنان، مقصر اعلام کرد.

کمیته کاهان به ریاست اسحاق کاهن رئیس وقت دادگاه عالی اسرائیل تشکیل شده بود.

منبع : http://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D8%B1_%D8%B5%D8%A8%D8%B1%D8%A7_%D9%88_%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D9%84%D8%A7
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
دو تا سوال احمدی نژاد اگر پاسخ داده می شد ؟
فلسطین نباید تاوان گناه دیگران را بدهد البته اگر گناهی در کار باشد که نیست ساختن چنین عکسهایی چندان سخت نیست
اگر درست هست چرا تحقیق در مورد آن مستوجب عقوبت است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
هرچند من زیاد با رسواگر موافق نیستم ولی ندیدم روشنفکران جوابی قانع کننده تو کانت ها بهش داده باشند فقط یه سری طعنه و کنایه بی ربط بود جواب روشنفکران ما !
فرارو هم که کلا نظرات منو منتشر نمی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
قابل توجه " آن مردی که هولوکاست را انکار می کرد".
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
همونی که واسه تعداد کشته شده ها چونه می زد و نمی فهمید که یه دونشم زیاده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
و شما هم باور کردید این عکسها رو که شش میلیون یهودی رو کشتن یا للعجب
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اگر این جنایات حقیقت دارد چرا اجازه نمی دهند در باره آن تحقیقات انجام شود؟
با توجه به اقدامات عملیات روانی غربی ها در باره ایران و عراق دیده ایم امکان فریب کاری و دروغگویی زیاد است.
ضمن انکه بر فرض که هیتلر جنایت کرده باشد چرا باید مسلمانان فلسطینی سرزمین خود را به یهودیان بدهند؟
قسمتی از زمین های آلمان را به یهودیان اختصاص دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
حقگو!
هلوکاست رو ممکنه بگی دخلش به ایران چیه؟!
ازش چی به دست میاریم؟!
چرا ژاپن و کشورهای دیگه در موردش اصلا حرفی نمیزنن؟!
همون ناشناس 15:06
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
دوست ناشناس 15:54 و حقگو
اینی که شما می گی خلط مبحثه. زیر سوال بردن کل یک تراژدی تاریخی فقط به خاطر اینکه یه عده ای به قول شما ازش به ضرر مسلمونا سو استفاده کردن درسته؟؟؟؟
چرا قاطی می کنید همه چی رو؟
به نظرتون نمی شه هم ظلم به یهودی ها در جنگ جهانی و واقعه هولوکاست رو محکوم کرد و از مسببینش اعلام انزجار کرد و هم ظلم به مردم فلسطین رو. چرا از حقیقت ظلم به فلسطینی ها جوری انتقاد می کنید که انگار کشتن یهودی ها حقشونه یا مهم نبوده یا چون شش میلیون اغراقه پس فریب و دروغه.
ناشناس
Germany
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
حقگو جان تحقیق ازاد هست انکار ممنوع هست
ناشناس
Germany
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
تصمیم اینکه المان رو به اسرائیل بدن یا فلسطین رو با برنده های جنگ جهانی دوم بود
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
قابل دوستان علاقه مند و عاشق هیتلر!
نمسدونم چرا یه عده هنوز هیتلر رو به چشم یک قهرمان بزرگ و ضد امپریالیست میبینن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
چون در مورد بدی های طرف مغلوب جنگ و خوبی های طرف پیروز جنگ دوم خیلی اغراق شده.
اگه به تعداد کشته ها باشه مگه تاواریش استالین کمتر از هیتلر مسبب مرگ انسانها بوده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
چون همین بلاها را متفقین سر ایرانیان آوردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
با کمونیسم هم مشکل داشت
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
سامان عزیز کسی عاشق هیتلر نیست . صهیونیست ها هستند که عاشق رفتار هیتلر هستند .
آنها مردم فلسطینی را زنده زنده به زیر آوار خانه های دفن کرده اند یا از خانه های خود فراری داده اند
فقط با این فرق که رسانه ای نبوده که این مظلومیت را نشان دهد.
ضمن انکه از شما سوالی دارم .
1- اگر شما بجای هیتلر بودید اجازه می دادید از جنایاتت عکس تهیه کنند .
2- یهودی ها په کاری کردند که هیتلر آنها را اینگونه تنبیه کرد؟
3- گزارشی از افسران یهودی شاغل در ارتش آلمان وجود دارد که با نام و درجه و مشخصات کامل یهودیان ارائه شده آیا انها یهودی نبودند؟
4- بر فرض هلوکاستی بوده آیا مجوز تجاوز به دیگران است؟
5- آیا خون یهودیان از خود دیگر ادیان رنگین تر است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
مشکل اینجاست رو که تاریخ رو فاتحان می نویسن نه مغلوب شده ها!
به حد خیلی زیادی اغراق شده هست آیا اینو شما نمیبینی واقعا؟!
هیتلر جنایت کرد ، آیا متفقین جنایت نکردن؟!
آیا همین متفقین نبودن روی یک بهانه ی واهی به ایران حمله کردن از شمال و جنوب مردم ایران رو به خاک و خون کشیدن؟!
سعی کن طرف دیگه هم ببینی نه یک طرف رو
بشردوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
نهایت بی رحمی فاشیسم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
از حمله اتمی رحیمانه امریکا و ناقص الخلقه ها هم خبر دارید؟
تاریخ را فاتحان می نویسند!
فربد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
بیرحمی همیشه و همه جا بوده وییتنام بوسنی افریقای مرکزی سوریه و خیلی جاهای دیگر یا به نام مذهب و یا به نام منافع سیاسی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
با منطق خودتون جناب 16:30، 100 هزار نفر در هیروشیما + 80 هزار نفر در ناکازاکی خیلی کمتر از 11 میلیون هست + منطق آمریکایی که با این کار جنگ رو چند ماه (یا سال) زودتر تموم کردن و از کشته شدن میلیون ها نفر جلوگیری شد.
ناشناس
Germany
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اگه امریکا به ژاپن حمله نمیکرد تعداد کشته های جنگ جهانی خیلی بیشتر میشد...
گاهی یه سیلی حواس ادم رو جمع میکنه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
جنایت علیه بشریت به هر شکل محکوم است، چه علیه یهودیان چه مسلمانان و همواره باعث تأسف است. این که به خاطر یکی دیگری را نفی کنیم خود جنایتی نابخشودنی است. چه توسط غربی ها باشد چه توسط ما مسلمانان.
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
ناشناسی کهبا پرچ مآمریکا کامنت گذاشتی مرده شور اون صلحی رو ببرن که خاطرش روی میلیونها مردم بی دفاع بخوای بمب اتم بدازی!!اگه اینجوریه ما هم میخوایم برای جلوگیری از جنابات آمریکاییها چندتا بمب اتم رو واشنگتن و نیویورک بندازیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
ناشناس با پرچم آمریکا متاسفم واست که به هر طریقی که شده میخوای کارهای آمریکا رو توجیه کنی
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
ناشناس آمریکایی، یعنی میفرمایید بعد از اینکه ژاپن بمب خورد جنگ تموم شد؟ این کار یعنی گروگانگیری مردم بی دفاع. پس اگه اینجوریه موشک بارون شهرهای ایران توسط صدام به منظور تسلیم ایران هم باید واست منطقی باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
جالبه که ایرانیان نه تنها اسناد و مدارکی را که از هالوکاستهای بوقوع پیوسته توسط چنگیز خونخوار و تیمور صورت گرفته را برای عبرت دیگر ملل جهان ثبت نمی کنند بلکه با کمال شگفتی نام بچه هاشون رو هم چنگیز و تیمور میگذارن !!!تا حالا دیدین اسم یک یهودی آدلف هیتلر باشه؟
های
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اگه فرهنگ ما اجازه میداد من مطمعنا اسم یکی از پسرامو هیتلر میذاشتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
تا امثال رسوا تو این مملکت هستند اسم چنگیز وتیمور هم وجود خواهد داشت.فکر کنم اسم رسوا یا تیمور لنگه یا چنگیز.
فربد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
قشنگ بود احسنت .
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
چه ربطی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
شما اول دیکته صحیح مطمئن رو یاد بگیرید بعد اسم بچتون رو هیتلر بذارید، تا به صورت بین المللی نابودش کنین.
زیرهشت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
هر نسل کشی محکوم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این چه وضعیه فرارو؟!!وسط عیدی حال مردم رو چرا بهم میزنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
عید 4 فروردین تمام هست چون تو بچه مدرسه ای هستی این فکر را می کنی
ناشناس
Germany
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
عید 13فروردین تموم میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
من بیکارم همیشه واسم عیده
شما چطور؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
این یک ترفند رسانه ای هست که افکار عمومی رو از موضوع گروگانگیرها دور کنند.
لازم نیست شما الان در وضعیتی که برادرامون در اسارت و در تهدید به سر میبرن از واقعه ای در 69 سال پیش رونمایی کنید.
همه میدونن سر موضوع هولوکاست اختلاف نظرهایی مطرح بوده و هست و خواهد بود سر خودتون رو اول عیدی درد نیارین.
لیلا
Germany
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
عجب صبری خدا دارد !!
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
کدومشون سرباز آلمانی هستن؟!آیا این اجساد یهودی هستن؟!آیا بر اثر کار اجباری مردن یا بیماری؟!البته که مرگ هر انسانی به هر شکل محکومه ولی نباید ازش سواستفاده کرد
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
واقعا مشخصه یک بیماری ای داشتن . اما به دروغ افسانه هولوکاست رو اختراع کرده اند تا جنایاتشان پوشانده شود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اره يه بيماري داشتن، كه مثل هيتلر و امثال شما فكر نمي كردند!!
-
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اگه بیماری داشتن چرا سربازای آلمانی انقدر بهشون نزدیکن؟ البته در برخی کمپ ها آزمایش های پزشکی غیر انسانی هم روی این بندگان خدا انجام می شده. مطالعه لازم نیست، وب گردی کافیه، ولی چه می شه کرد؟ آدم خواب بیدار می شه ولی کسی که خودشو به خواب زده (و قراره دیپلمات هم بشه) خیر.
ناشناس
Germany
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اره بیماریشون گرسنگی ممتد تو اردوگاه های کار آلمان بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
به هیتلر اجازه ندادند استعداد هنری اش را شکوفا کند ، دنیا را به هم ریخت . ما دهه شصتی ها که کلا همه استعدادهامون بر فنا رفت چه بکنیم خدا می دونه ! البته جای نگرانی نیست ، چون استعداد ویرانگری مون هم نابود شده اساسا !
-
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
بهش گفتن استعدادت به درد مدرسه معماری می خوره نه نقاشی، اونم ناراحت شد رفت 60 میلیون نفرو به کشتن داد، هر سال این اتفاق واسه یه میلیون نفر تو کنکور می افته، یعنی می تونیم هر سال 6 میلیارد نفرو به کشتن بدیم راحت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
قابل توجه منکران هلوکاست:بدون زشتی زیبائی معنی نداره.....بدون نفهمی فرزانگی معنی نداره.....می بینید؟؟ دنیا به شما احتیاج داره!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
شما هم حتما خیلی فرزانه هستی !!!!
روشنفکر بزرگ!!!
ناشناس
Canada
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
حالی کردم با کامنتت دمت گرم . کامنتها رو که میخونی به فهم و دانش بعضیها پی میبری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
کشش نده فرارو! ما و میلیونها نفر دیگه مثل ما بدون عکس هم باور داریم فاجعه هولوکاست اتفاق افتاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
آمار گرفتی؟؟!
ياشا تبريز زنجان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
طرفداران هيتلر جنايتكار. اگه بعد از يهويدان نوبت ايرانيها بدليل مسلمان بودن ميرسيد باز هم طرفداري ازش ميكردين. مرگ بر هيتلر مرگ بر آلمان نازي مردي فرارو چاپ كن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
شما باشی در جنگ حلوا خیرات می دی؟
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقا آقا آقا

اصن ی وضعیه ها

کی از هیتلر دفاع کرد !!!؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
درود بر اقتدار.درود بر هیتلر قهرمان
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ما ایرانیا دیگه واکسینه شدیم
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
مطمئن باش هیتلر هیچوقت دستشو به خون تو آلوده نمی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
زنده باد هیتلر!
یه عده کلا قرص مرگ خوردن صبح بلند میشن مرگ بر فلان میدن و شب موقع خواب مرگ بر بیسار!
هر بشری که زور نداشته باشه و سیاست به نفرین و فحاشی رو میاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
یاشا خود یهودی ها از هیتلر نژاد پرست تر هستند
ضمنا نباید گفت مرگ بر فلان و بهمان پس روشنفکری چی میشه ؟؟:دی
راستگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
فرارو اگه مرد بودی این عکسا رو تو 8 سال پیش میذاشتی... تا چپقتو چاق کنن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این رسواگر فتنه مثل روبات بیست بیست تا کامنت میذاره و جالبه یه آدم بیکار اونطرف منتشرش میکنه. با اینکه هیچ نکته ای تو حرفاش نیس
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقای عزیز خب مثلا در تعطیلات سال نو به سر میبریما !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
امیدوارم چیزی از کسی نگرفته باشه و همش نظرات خودش باشه.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
و جالب اینجاست که هر کس پاسخ قاطعی بهش میده منتشر نمیشه تا همچنان یکه تاز باشه!
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
با رسواگر درست صحبت کنا
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
پیمان جون سالارییییییی

سانسور نکن دیگه فرا جوون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
رسوا گر دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
"ديويد بن گوريون " در نامه اي به تاريخ 17 دسامبر 1938 چنين نوشت: "اينجا نجات زندگي‌هاي يهودي از دست هيتلر تهديدي براي صهيونيسم محسوب مي شود مگر اينكه اين افراد به فلسطين آورده شوند. زماني كه صهيونيسم مجبور مي شود بين مردم يهودي و دولت يهودي يكي را انتخاب كند، بدون شك دومي را برمي گزيند...

حتي امروزه نيز ژورناليست ها و انتشارات حامي اسرائيل بر وجود فعاليت هاي ضد يهود تأكيد مي كنند تا نشان دهند كه يهودي ستيزي در جهان شايع و رايج است و بدين ترتيب صهيونيسم را بصورت ايدئولوژي لازم و ضروري ترسيم مي نمايند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
و متاسفانه یکی از مسوولین ارشد ما هم آلت دست این سیاست کثیف صهیونیزم شد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
من يك سوال دارم و ان اين است كه مردماني كه اين همه رنج و جنايت در حقشان شده است چطور ميتوانند در حق مردم فلسطين با راحتي تمام همچنين صحنه هايي را تكرار كنند مانند صبرا وشتيلا و ده ها مورد ديگر با خونسردي تمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
نظر متین و جالبی است چرا منفی لطفا توضیح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
برای اینکه شخصیت را موقعیت تعیین میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پول ، لابی همین دو تا برادر
تو وقتی قدرت نداری حرفی برای گفتن نداری
شبیه اینه که تو قیر بخوایی شنا کنی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
روشنفکر ها بیان و جواب بدن این سوال رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
تو عكس اول چرا جنازه سايه نداره ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
بابا این آمریکایی ها رفتن به ماهشونم ساختگی بود چه برسه به افسانه هولوکاست که اگه شما فقط یه لحظه چشماتون رو ببندید و تصور کنید دارن 6 ملیون آدم رو میسوزونن اگه منصفانه باشین پی به افسانه بودنش میبرین!
شما این موجودات رو نشناختید. همین الانش هم دارن هر روز 140 هواپیمای جاسوسی رو ایران میفرستن!!
ناشناس
Canada
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
واسه اینکه مردن دیگه ! مرده که سایه نداره!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقای رسواگر فتنه و دوستانشان دیروز اثابت کردند اینها ساختگی است استدلال های آنها بازگو می کنم خودتان قضاوت کنید !

1. شما اگه می دانستید این اسرائیلی ها چه ستمی به مردم فلسطین کردند از آنها دفاع نمی کردید

2. اینها عکس های یک فیلم آمریکایی است

3. اینها فتوشاپ است

4. اینها تحریک افکار عمومی است فرارو شرم کن

5. مگه کشته های جنگ جهانی چند نفر بودند که 6 میلیون فقط یهودی بودند

6. خدا میدونست اینا چه قومی هستند خوب شد که نسلشونو کم کرد وگرنه اگر شش میلیون دیگه بهشون اضافه می شد چی کارا می کردند

7. مرگ بر صهیونسیم

اونقدر استدلال های منطقی گذاشتند که من یکی را که قانع کردند

آقای رسواگر فتنه یک سوال دارم ؟

شغل شما چیست ؟ نگرانتیم
پیمان
Germany
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
بل اینکه با نظرت مخالفم ولی خیلی جالب نوشتی مخصوصا چهارمیه....ولی من یکی هنوز نظر خودم رو دارم:مرگ هر کسی محکومه ولی نباید تحریف کرد و توجیه جنایات حودشون بشه مث اشغال فلسطین که70سال میگذره و همچنان هم ادامه داره
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
هرچند سوال شما شخصی و خصوصی است ومن نباید پاسخ بدهم اما بنده دانشجوی حقوق و روابط بین الملل هستم و ان شا الله در اینده دیپلمات جمهوری اسلامی خواهم بود .
ناشناس
Germany
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
رسوا تو که همیشه انلاینی پس کی درس میخونی؟ نکنه سهمیه ای هستی!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
سلام
من از دوستان رسواگر فتنه ام!
دلایل من و بسیاری از متخصصان، دانشمندان و مورخان در انکار هولوکاست که فک کنم بزرگترین کامنت دنیا هم هست! از فرارو بابت انتشار متشکرم:
در میان تجدید نظر طلبان واقعه هولوکاست کسانی یافت می‌شوند که از سوی رژیم ناسیونال سوسیالیست تحت تعقیب بوده و یا حتی سابقه زندانی شدن در اردوگاه‌های تجمعی را دارند. (مانند پل راسینیر و جوزف جی. برگ) برخی پروفسور دانشگاه هستند (مانند: کریستین لیندر، کاستاس زاور دینوس و آرتور آر. بوتز) و گروه کثیری مدرک دکتری دارند (مانند: هربرت تیدمان، استفان هی‌وارد و...) برخی مهندس هستند (مانند: فردریچ برگ و....) و گروهی تاریخ‌نگار حرفه‌ای هستند (مانند: مارک وبر و رابرت کونتس) بسیاری نیز به استادی کرسی‌های مختلف دانشگاه اشتغال دارند.
تجدیدنظر طلبان دلایل گوناگونی برای تجدید نظرطلبی خود ارائه می‌دهند. مهمترین این دلایل معمولاً شامل موارد زیر است:

1.هیچ فرمان و یا دستوری از سوی حزب نازی یا سران و رهبران آلمان برای نابودسازی یهودیان وجود ندارد. در میان مدارک بدست آمده از آلمان پس از سقوط حتی یک برگه یا سند وجود ندارد که به عنوان دستور کشتار یهودیان از سوی مقامات به افسران و یا گزارش انجام این عمل از سوی انجام دهندگان به مافوق‌هایشان تلقی شود. همچنین هیچ برنامه، طرح، سازمان و یا حتی مدارک بودجه و حسابداری نیز برای کشتار یهودیان یافت نشده‌است.
2.تجهیزات صنعتی کافی و حتی سوخت کافی برای سوزاندن اجساد این تعداد از قربانی در تمام مناطق تحت اشغال آلمان وجود نداشته‌است. ظرفیت کوره‌های جسد سوزی (و نه آدم سوزی) کشف شده، حتی به اندازه سوزاندن اجسادی که به دلیل گرسنگی و بیماری فوت شده بودند نیز نبوده‌است.
3.تجدیدنظرطلبان معتقدند که آمار یهودیان قبل و بعد از جنگ گواه آن است که در طول دوره جنگ جهانی دوم، با احتساب کسانی که به عنوان سرباز در جبهه‌های جنگ جان خود را از دست داده‌اند، سیصد هزار تا ۱٫۵ میلیون یهودی از دنیا رفته‌اند.
4.با وجود فعالیت سرویسهای اطلاعاتی متفقین و با وجود نزدیکی اردوگاه‌ها به مناطق سکونت مردم عادی، تا پیش از پایان جنگ، هیچ منبع رسمی، سازمان بین‌المللی و حتی کشورهای دشمن آلمان، ادعایی مبنی بر کشتار گسترده یهودیان نکرده‌اند.
5.از روشهای ادعایی کشتار، هیچ مدرکی در دادگاه‌ها موجود نیست. برای مثال از هزاران کامیونی که ادعا می‌شود دارای اتاق گاز بوده و بازداشت شدگان را در حال انتقال خفه می‌کرده‌اند، حتی یک نمونه به عنوان مدرک به هیچ دادگاهی ارائه نگردیده‌است.
6.دکتر مارتین بروژات از انستیتو تاریخ معاصر آلمان که یک انستیتو نیمه دولتی است، طی یک نامه با ارائه مدارکی اعلام کرد در زمان جنگ جهانی دوم، در خاک آلمان کسی در اتاق گاز کشته نشده و مدارکی که در دادگاه نورنبرگ از آنها برای اثبات کشتار توسط اتاق‌های گاز استفاده شده‌اند همگی جعلی هستند. همچنین دیوید اروینگ تاریخدان انگلیسی نیز با ارائه مدارکی، اعلام کرده‌است که وجود اتاقهای گاز برای کشتار انسانها، تخیلی و توهمی بیش نیست.

علاوه بر این دلایل، بنابر ادعای تجدیدنظر طلبان، برخی از ادعاهای هولوکاست، شرایط اولیه باورپذیری را نیز ندارند. برخی از این دلایل به این شرح است:

1.استفاده از گاز سیانور (سیکلون ب) برای کشتار مردم مقرون به صرفه نمی‌باشد. این شیوه اعدام در آمریکا، گرانترین شیوه اعدام محسوب می‌شود. یک مهندس آمریکایی بنام لشتر، که سمت مشاور در امور اعدام را در برخی ایالات آمریکا بر عهده داشت پس از بازدید دقیق و فنی که در سال ۱۹۸۸ از اردوگاه‌های مورد ادعا به عمل آورده‌است در گزارش خود صراحتا اعلام کرد:«در هیچیک از این مکان‌ها، اتاق گاز اعدام وجود نداشته‌است.»
2.نشانه‌ای از گاز سیانور در دیوارهای اتاقهایی که گفته می‌شود برای کشتار یهودیان استفاده می‌شده پیدا نشد.
3.اسناد موجود نشان می‌دهد که زندانیان بیمار یهودی و غیر یهودی مورد مداوا قرار گرفته و جراحی هم می‌شده‌اند.
4.وینستون چرچیل، نخست وزیر بریتانیا و دوایت آیزنهاور رییس جمهور آمریکا در کتابهای خاطرات خود از جزییات دوران جنگ، هیچ اشاره‌ای به وجود اتاق‌های موسوم به گاز نداشته‌اند.
5.بیماری باکتریایی تیفوس در آن زمان شیوع داشت و تصاویر اجساد بسیار لاغر مردگان نیز شاهد بر همین ماجراست. دولت برای جلوگیری از گسترش پخش این میکروب کشنده اجساد مردگان را می‌سوزاند.
در بسیاری از کشورهای اروپایی انکار و یا اغراق‌شده خواندن هولوکاست جرم تلقی می‌شود. کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، اسرائیل، لیتوانی، لهستان، رومانی، اسلواکی و سوئیس دارای قوانینی علیه انکارکنندگان هولوکاست هستند.

یکی از افرادی که در سال ۲۰۰۶ به جرم انکار هولوکاست به ۳ سال زندان محکوم شد، دیوید اروینگ، مورخ بریتانیایی بود.
روژه گارودی محقق فرانسوی به علت انکار هولوکاست زندانی شد.
یورگن گراف، مورخ و پژوهشگر سوئیسی نیز به خاطر سخنانش در انکار هولوکاست به زندان محکوم شد و برای فرار از زندان از سوئیس خارج شد. وی هم‌اکنون در روسیه زندگی می‌کند.
روبر فوریسون، در سال ۲۰۰۶ به دلیل مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۰۵ با شبکه سحر ۱ انجام داد، به جرم انکار هولوکاست، به سه ماه زندان و پرداخت ۷۵۰۰ یورو محکوم شد. وی به خاطر بیان عقیده‌اش، بارها از سوی گروه‌های تندروی یهودی مورد آزار و ضرب و شتم قرار گرفته‌است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
رسواگر جان عزيزم ديگه قرار نيست احمدي نژاد برگرده كه تو ديپلمات بشي. عزيزم تموم شد از اين به بعد استاد جواد ظريف را داريم . نكنه فك كردي با رانت پيش ميره كارت شرمده آقا جواد ما رانت ور نمي داره بي خيال شو آقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
جالب بود
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اين افراد اكثرا دراواخر جنگ ودرحالي كه المانها به علت شكست درجبهه جنگ درحال عقب نشيني بودند در اردوگاه ها به حال خودرها شده وبراثرگرسنگي وبيماري جان باختندواين باافسانه هايي كه بعدا متفقين ساختند خيلي تفاوت دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
خود آلمانها هم از این توجیه ها بلد نیستن!
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
بهرام راست میگه. اگه نکاه کنید در هیچ کدام از اجساد آثار فساد جسد مشاهده نمیشه. اما به هر حال ول کردن این افراد نحیف به حال خودشان دست کمی از کشتن اونها نداره. مسبب باز هم آلمان نازیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
یادمون نره آلمان غربی در طی هشت سال جنگ ایران و عراق چه کمکهای جالبی از جمله کارخانه تولید تسلیحات شیمیایی برای عراق انجام داد بقول خود آلمانها یک مارک هم یک مارکه
رها دربند
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
واقعا این بچه ها گناهشون چی بوده ؟ اصلا ازدین ومذهب چیزی حالیشون میشده؟ اینها قربانی دین ومذهب والدینشون شدن فقط همین
فربد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
مذاهب ساختگی و جهل راتی خودمان در مورد مذهبمان چقدر اطلاع داریم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
یهودیت مذهب ساختگی نیست برادر
مثل اسلام
این به بینش هر ادم و درکش به دین وابسته هست
MMO
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقا یک سوال، اینها رو سوزوندن؟
اگه سوزوندن چرا اکثزشون مو دارن؟
مخصوصا اخریه که شبیه عکس های هالیودی (^_^) !!!
اگه با سوزندن آدم موهاش خوب می شه، بگین ما هم این عیدی یه سر رو گاز موهامون رو کِز بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اونایی رو که سوزوندن که تو کوره بوده یا تو چاله.
های
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
امیدوارم روزی برسه که از همین ایران یه نفر مانند هیتلر پیدا بشه و اینبار به وسیله آریییهای ایرانی نسل یهودیان صهیونیست رو از صفحه روزگار محو کنه.
پس همه با هم {های هیتلر}
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
شما مطمئن هستید ما آریایی هستیم؟ ینی بعد از حمله اعراب، چنگیز، تیمور و... هنوز نسل ما خالصه؟ آدمو به خنده میندازی. راستی یادت نره اون دنیا یادت نره بگو آریایی هستی. حتما میبرنت بهشت
پرواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
جناب رسوا گر، اين كه شما كشته شدن انسانها رو ولو 200 ميلون نفر باشند اينقدر راحت بيان كرده و آنرا در مقايسه با موضوعي كه براي خودتان مهم است، بي اهميت قلمداد مي كنيد، خطرناك است برادر. همين طرز تفكر موجب به وجود آمدن اين تصاويري شده كه داريد ميبينيد.
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اون دیگه آخره کاره
از نظر من هیچ کس حق نداره بدون اجازه کسی حتی بهش دست بزنه چه برسه به قتل .

از نظر اسلام شریف هم شما حتی اگر به کسی فحش بدهید حد شرعی دارد چه برسه به کشتن .
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
فرارو جوابم که اشکالی نداشت ؟

به هر حال من برای شما دوست عزیز پاسخ نوشتم ....
-
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
جناب رسواگر نظرشون 15 دقیقه تائید نشده صداشون در می آد که چرا تائید نکردی، هااای!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
البته در اسلام این هم گفتن کسی که از حال همسایه خودش خبر نداره مسلمان نیست!
همسایه دیوار به دیوارت راسوی فتنه
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
قابل دوستان علاقه مند و عاشق هیتلر!
نمسدونم چرا یه عده هنوز هیتلر رو به چشم یک قهرمان بزرگ و ضد امپریالیست میبینن؟
ناصر قياسوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اين صحنه ها ادم ياد بمباران شيميايي حلبچه عراق توسط صدام ميندازه
دکتر متخصص
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ممنون فرارو .هم سری عکسهای جنگ جهانیت عالی بود هم در پاسخ به سوالاتی که ازت شد حرفه ای برخورد کردی. من تمام سری عکسهای جنگ را ذخیره کردم .ترتیب تنظیم و همه چیز خوب بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
حيات امثال رسواگر فتنه نيز چون سلفش محمود در جنجال و هياهو است
به نظر من خوب است به اين آدم بيكار كه وقت دارد و يقين پول مي گيرد كه به همه كامنت ها پاسخ دهد و فكر كنم بر حسب تعداد پاسخش هم مواجب مي گيرد پاسخ ندهيم تا از نان خوردن بيافتد
رسواگر فتنه
United States of America
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
بنده احتیاجی به پاسخ کسی ندارم و کسی هم به من پاسخ نداده فقط داریم با دوستان بحث میکنیم تا واقعیت مشخص بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
بنازم هوش را. قبوله.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقا این رسواگر تا الآن ایران بود.چی شد یهو رفت آمریکا؟؟؟
ناشناس
Seychelles
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ایشون با فیلترشکن سفری به ایالات متحده کردن!
انسان
Germany
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این رسواگر فتنه شدیدا مریض روانیه بهتره بره خودشو به یه روانشناس نشون بده وگرنه برای این اظهارنظرهای بی منطقش تف هم کف دستش نمیذارن چه برسه به پول!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
احمدی نژاد که میگفت اینا همشون دروغه.....!!!!!واقعا چه بهای سنگینی به خاطر افاضات این آقا پرداختیم.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
خب میگفت مگر شما خودت عقل نداری
هر کسی بهت بگه ماست سیاهه باور میکنی یا میری تحقیق میکنی؟!
آزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این آقایا خانم رسواگر فتنه حقوق بگیر شماست ?خیلی بیکاره?روان پریشه چیه?چون دراین چن روزه که سایت شما رو شناختم چن تا کامنت گذاشتم ولی نگذاشتین ولی هر خبری باز میکنم ایشون نظرشون هست ,سرورسایتتون خونه اش مستقره یاکارکرد سوپاپ اطمینان داره برای شما درمقابل تندروها?!شفاف بگین?
پیمان
Germany
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
هر کس علیه شما باشه میشه روانپریش؟!!!!یعنی شما طاقت حرف مخالف ندارین؟!خیلی ها تو فیسبوک روزشون میگذره این بابا تو فرارو!!بده؟؟
ناشناس
Seychelles
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آزاده خانم با نظرت کاملا موافقم
-
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
ولتر گفت من حاضرم جونم رو بدم تا مخالفم بتونه حرف بی معنیش رو آزادانه بزنه. حالا شده حکایت ما، جناب رسواگر هر حرفی می خواد می زنه و حاضر نیست حرف مخالفاشو حتی بشنوه، یه بند فقط جوابای تکراری بی منطق صادر می کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پیمان فیس بوک واسه ما که بسته هست واسه امثال شما هم که پول میگیرین کامنت بزارین همیشه بازه و مشکل قانونی هم ظاهرا نداره!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
خیلی تکان دهنده است خیلی واقعاً یک لحظه خودمون رو جای این افراد احساس کنیم، لعنت خدا بر هیتلر
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اولا هنوزم میگم هلوکاستی وجود نداشته.
دوما" کشتار مردم از کجا معلوم که کار خود همان صهیونیزیم و همدستانشون نبوده باشه؟
سوما" چه ربطی به مردم فلسطین داره که اونا باید مکافات پس بدن؟
چهارما" برن تو المان این کارها را انجام بدن.
پنجما" این عکس ها چی رو ثابت میکنه که این ها یهودی هستن؟
و خیلی مسایل دیگه ای وجود داره که می خوان با چندتا عکس همه رو دگرگون کنن.
اگر راست میگن بزارن تحقیقات ازادانه انجام بشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
60 سال پیش بوده، کلی راجع بهش تحقیق شده، فیلم و عکس گرفته شده (خیلی از این عکسا مخصوصاً مربوط به آشویتس توسط ارتش شوروی گرفته شده و الان در آرشیو های روسی هست، قابل توجه دوستان روسیه). اگرم خواستی تحقیق کنی کسی جلوتو نگرفته، فقط انکار در اروپا جریمه داره نه تحقیق.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
یک مورد میگم خودتو راحت کنم!
شما بهتره تشریف ببری عربستان پیش هم ولایتی های خودت با این اولا پنجمنت!!
ناشناس
Germany
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اره جنگ تحمیلی هم حمله خوزستان بود به ایلام بعد گسترش پیدا کرد
من نمیدونم مجبورید وقتی اطلاعات ندارید نظر بدید
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
شما حساب کن قوم یهود بعد از این جریانات شدیدا دردناک! چقد پیشرفت کردن و دقیقا بعد از همین اوضاع توی فلسطین یه کشور به نام اسراییل تاسیس میکنن..تا جایی پیشرفت میکنن که الان کل معادلات جهانی بر اساس منافع اونا جابه جا میشه..چه جالب!..خیلیا تو تاریخ بهشون ظلم شد ولی چرا اونا اینقد پیشرفت نکردن؟...واقعا کیا اروپا رو واسه یهودی ها نا امن کردن بعد فلسطین رو به عنوان کشور آمال آرزوهای یهود مطرح کردن که بعد جمعیت یهود سرازیر بشن تو فلسطین؟؟!!آخه میدونین که برای اعلام یه کشور به عنوان کشور یهود نیاز به جمعیت یهود داشتن...اونایی که کشته شدن نکنه یهودی های مخالف صهیونیزای الانی بودن؟؟!!..واقعا چرا در محافل بین المللی حتی حرف زدن در مورد هولوکاست جرم محسوب میشه؟؟؟!!نکنه میترسن چیزی برملا بشه؟؟!!...هیتلر چقد خوب نقششو بازی کرده!!!....راستی فرارو خیلی ممنون که نظرمو منتشر میکنی!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
کشتار د چه در جنگ جهانی باشد چه در جنگ داخلی
چه در اروپا باشد چه در کشور اسلامی
چه کشته شده یهودی باشد چه مسلمان
چه سنی بدست شیعه ها باشد چه یهمدی توسط مسیحی
چه توسط کشور دوست باشد چه دشمن
چه دویست هزار نفر باشد چه دو میلیون
همه یک نام دارند
جنایت
ناشناس
Seychelles
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
به داشتن هموطن فهمیده ای چون شما افتخار میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقای رسواگر
نسل کشی محکوم است من مسلمانان را که شما خواستید ذکر می کنم
نسل کشی مردم قره باغ با حمایت روس ها و ارامنه
نسل کشی مسلمانان چچن
نسل کشی مسلمانان در غرب چین
تا برسد به نسل کشی مسلمانان در قلب اروپا بوسنی و هرز گوین( بیش از 8000 هزار تن)
نسل کشی مسلمانان در آفریقا
نسل کشی مسلمانان در شرق دور
نسل کشی در صبرا و شتیلا (حدود 4000 نفر)
نسل کشی و در آن سو ترور ناجوانمردانه و غیر انسانی ترین رفتار به حساب می آید.
ناشناس
Seychelles
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
کمی هم از مردم مسلمان و آواره قره باغ که اتفاقا شیعه هم هستند و کلی هم کشته دادند و زمانی هموطن ما بودند بنویسید! اما نه! نمیشه نوشت! بالاخره کشور ارمنستانی هست و روسیه و ... مسلمانان اویغور در شرق چین هم هست اما از اون هم نمیشه نوشت!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پوزش میخوام اشتباه نوشتم: اویغور در غرب چین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
به نظرم شما واژه نسل کشی رو درست به کار نمی برین. نسل کشی تعریف داره. هر جا جنگ شد، آدم کشته شد اسمش نسل کشی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
ناشناس ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱ عزیز
نسل کشی اقدام برای از بین بردن گروه های نژادی قومی و مذهبی است و مواردی را که عرض کردم نسل کشی محسوب می شوند. برای مثال حدود هزار نفری که در نسل کشی مسلمان در قره باغ به دست ارتش روسیه و ارامنه انجام شده متفاوت از آماریست که در خود جنگ رخ داده در آن منطقه کشته شدند.
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آمریکایی ها قبل از حمله به عراق فیلمی را پخش کردند که نشان می داد سربازان عراقی به بیمارستان کودکان در کویت حمله کردند و بچه های داخل انکوباتورها را خارج می کنند و با سرنیزه می کشند.
پرستار زنی هم در صحنه با گریه و زاری از سربازان عراقی خواهش می کرد که اینکار را نکنند.
بعد از حمله آمریکا به عراق فاش شد این فیلم یک فریب عملیات روانی بوده و آن دختر فرزند سفیر کویت در آمریکا بوده که سال هاست در آمریکا زندگی می کند.
ضمن انکه زمان جنگ ایران هم سربازان ایرانی را در حالی نشان دادند که سربازان عراقی را به دونیم می کنند .که بعدامشخص شد این فیلم در ایتالیا تصویربرداری شده بود.
حالا شما جای ما اگر درغگو یی حرفی بزند باور می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
لطفا مثل فرارو سند ارایه بده حقگو جان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
20 وسی زیاد نیگا می کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
مشکل چیزی که شما میگی اینه که فقط شما داری میگی نه لینک فیلمتو گذاشتی نه متنی معتبر که حرفتو ثابت کنه
و مورد بعدی این هست که این واقعه رو کل اروپا دارن جز عده ای معدود میگن اتفاق افتاده دیگه دروغ باشه که بعد از چند وقت گندش در می اومد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
انکار هولوکاست (صرف نظر از ابعادش) در فرهنگ و ادبیات سیاسی جهان، مساوی با نژادپرستی و تایید نسل کشی است. برای همینه که نیو نازی ها از مواضع رییس جمهور سابق ایران حمایت میگردند.
ماموتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آن مرد رفت اما ...
خیلی جالبه تفکرات روان پریش گونه احمدی نژاد همچنان تو تفکرات بعضی از ما وول میزنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اون نرفته ، اتفاقا هست و هم فکرانش!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این آدم علاف(رسواگر مثلا فتنه!) کلا" عادت داره خلاف اکثریت نظرهای آب دوغ خیاری بده.مثلا"شما اگه مدارکی ارائه بدید و هولوکاست رو انکار کنید رسواگر در تاییدش نظر میده.
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
روزی من از اینجاست
آزاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
وقتی صحبت از انسان می شود یهودی مسیحی و مسلمان و بودایی فرقی ندارند .کسی حق ندارد بخاطر مذهب، نژاد، عقیده انسانی را به قتل برساند.مگر اینکه آن فرد قصد از بین بردن سایر انسانها را داشته باشد. برای من دیدن جسد کودکان یهودی همان اندازه تاسف بار است که عکس کودکان کشته شده عراقی، فلستینی ،افغانی و یا ژاپنی و ویتنامی است . واقعاً تاسف بار است انسانی این جنایات را ببیند و بحث مسلمان یهودی و ... بکند. چون گفتن اینکه قرار نبود فلستینی ها را بکشند در مخاطبان این اثر را می گذارد که اینها حقشان بود. اما من می گویم هیچ حاکمیتی حق چنین جنایاتی را ندارد نه بر علیه مسیحی یا مسلمان و یا یهودی و بودایی.وسلام
pppp
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
روايتها متفاوته.من به شخصه به ديده ها بيشتر ايمان دارم تا شنيده ها.
انسان
Germany
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
جناب رسواگر فتنه حالا اگه شما جای یکی از این بچه ها بودی و پدر و مادرت یهودی بودن و شارن هم جای شما دارای پدر و مادر مسلمان بود تکلیف چه میشد؟! احتمالا بجای شما شارن این کامنتها رو با همین مضامین میذاشت!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
همینطور
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
آخه ی بلا نسبتی یه چیزی
این که نمیشه که
اخ اخ اخ اخ
ناشناس
United States of America
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
بهتر نيست به جاي اينكه بر سر حقيقت هولوكاست بحث كنيم چند لحظه به عكس ها نگاه كنيم ، مهم نيست اين عكس ها در كجا و اين بلا ها سر چه قومي اتفاق افتاده مهم عمق فاجعست ، عمق زجر كشيدن انسان ها ، تلف شدن جان ها ، بيايد لحظاتي خود را از طناب سياست ازاد كنيم و تنها با ديد يك انسان براي هم نوعان خود تاسف بخوريم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
++++++++++++++++ منطقی ترین نظری که دیدم
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
حرف حساب جواب نداره
Ramin
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
دشمني ما با صهيونيستها نبايد باعث شود كه از جنايات هيتلر در جنگ جهاني دوم حمايت كنيم . ويا باعث شود اين جنايات را توجيه كنيم. از ديدن اين جنايات ابراز خوشحالي نكنيد.آنان كه اين جنايات را كرده اند منكر نميشوند. و مسووليت انكار را بر عهده ما گذاشته اند و ما هم رييس جمهوري داشتيم مثل جيگر ! اين كار را بدون دستمزد به نحو احسن طوري انجام داد كه انگار براي اينكار با اونها قرار داد داشته و حقوق ميگرفت. علي ايحال جوگير ميشيم و خودمونو همكار جنايتكاران جنگي جا ميزنيم و چقدر هم براي اين كار بيچارگي ميكشيم.
ناشناس
United States of America
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
افسانه بود كه!؟
ناشناس
Thailand
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
فقط می شود گفت «بأی ذنب قتلت».
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
رسواگر عزیز، یه سوال و یه پیشنهاد خدمتتون دارم؟
تا حالا به کدام کشور خارجی سفر داشته اید؟
توصیه می کنم برای عاقبت بخیر شدن خودتون هم که شده فقط یه بار به یکی از کشورهای غربی سری بزنید، مطمئمن باشید برای دنیا و آخرتتون مفید فایده خواهد بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
124000پیامبرمبعوث شده اند تا انسان ها را از شرک وتعدی به حقوق یکدیگر باز دارندحضرت علی علیه السلام در نامه معروف خود به مالک اشتر تکلیف ما با انسان ها را روشن ساخته است که فرمود یا برادر دینی تو هستند ویا در خلقت چون تو هستندپس با..........
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
دوستان عزيز تعداد كشته ها مهم نيست ، تفكر نژاد پرستي و نسل كشي و استفاده از همنوع براي كار اجباري و هزاران پلشتي ديگري كه پشت اين تفكر وجود دارد هولناك است . دفاع از اعمال هيتلر و ساير ديكتاتورها با هر مذهب و مليتي نكوهيده است و بين يك صهيونيست طرفدار اخراج فلسطيني ها ، يك روس متجاوز، يك چيني متجاوز به تبت ، يك عضو القاعده و يك انكار كننده كشتارهاي جنگ جهاني دوم وجود ندارد.سعي كنيم مثل يك انسان آزاده زندگي كنيم و ظلم را براي هيچ انساني نپذيريم.
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
فقط پان ایرانیسم فقط نژاد آریا.با نژاد سامی مخالفم فقط جبهه پایداری
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
تا چند وقت پیش فکر میکردم چرا حکومت ها باید دست به چنین جنایاتی بزنند مگه ادم نیستند
حالا که نطراتو خوندم فهمیذم چرا
اگه بعضی ها که این چنین نظرایی میدن قدرت داشته باشن فاتحه انسانیت رو باید خوند
متاسفم
فقط همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
ادم کشی توسط هرکسی باشه محکوم میشه.چه امریکا باشه چه المان.کسانی هم که میگن این عکسا فتوشاپه واقعا تاسف باره تو اون عکساانسانن نه حیوان.رقت انگیزه.باعث تاسف.ادم قلبش میگیره عکس بچه های طفل معصوم رو میبینه
فافان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اجساد بعد از چند ساعت بدنشان به علت فعالیت میکروب ها باد میکنند پس چرا این اجساد سالم و همچنان نحیف و لاغر مانده اند
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
کارشناس میتونم بپرسم مدرکت چیه
در علم پزشکی قانونی
بعد چند دقیقه جمود نعش رو داریم
بعد از دست دادن اب بدن
هیچجا من نخوندم بدن باد میکنه
مگر درشرایطی که طرف بیماری داشته که اول باد میکنه بعد دویاره شرلیط بالا رو طی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
راست و دروغ هلوکاست پای هیتلر و دوستان ! یهودیا اگه زورشو داشتن با خود آلمان میجنگیدن مردم بی گناه فلسطین چرا باید تاوان بدن؟
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
هولوكاست به نظر عده اي درست است به نظر بعضي ها نادرست- سرزمين موعئد هم عقيده يهود است- اما اشكال بزرگ اينجاست كه انها به زور به سمت سرزمينشان ميروند در راه ان خونها كه نريختند قوانين بين المللي را نقض مي كنند
اين نشون ميده كه آنها كثيف و خطرناكند.
يغما
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اينا رو نشون مموت بدين
شبنم
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
فرارو جان یه سوال
آیا مطمئنی که این عکسها متعلق به هلوکاسته؟؟؟؟؟
آیا منابع موثقه؟ استنادات قویه؟؟؟
منابع موثق باید صادق باشه تاریخ دان باشه از روی علم حرف بزنه نه از روی میل .
امیدوارم به جای روشنگری مردم رو دچار سردرگمی و وارونه نشان دادن حقیقت نباشی چون در نزد خدا مسئولی.
برای حرفی که می زنی فردا باید پاسخ بدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
آقایان مرگ 6 میلیون ایران را بر اثر گرسنگی در ایران که محصول لشگر کشی متفقین بود فراموش نکنند
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین