bato-adv
کد خبر: ۱۷۷۵۵۶

فهرست پزشکان دانه درشت زیرمیزی‌بگیر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
فهرست ۱۴نفره‌ای از پزشکان سرشنـاس به‌عنــوان دانــه درشـت‌های زیرمیزی‌بگیر منتشر شد.

در این فهرست که روی سایت خبرگزاری خانه ملت قرار گرفت، بیشتر پزشکانی با تخصص‌های زنان و زایمان، ارتوپد و قلب دیده می‌شوند که گفته می‌شود دریافت‌های بین ۳۰ تا ۶۰‌ میلیون‌تومان از بیماران داشته‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد این افراد که اشخاص صاحب نام در حوزه تخصصی خود بوده و با شیوه‌های مختلفی ازجمله داشتن حساب بانکی متعلق به شخصی دیگر، خواهان این مبالغ هستند، این دریافت‌ها  به گونه‌ای انجام می‌شودکه به سختی می‌توان تخلفات این افراد را شناسایی و آنها را متهم به اقدامات غیرقانونی کرد.

این‌فهرست ‌۱۴نفره عبارت است از: ۱- «م. ع - ی. ن» جراح قلب، ۲- «ب - س. م» ارتوپد و جراح ستون‌فقرات، ۳- «م – ن» ارتوپد، ۴- «ع. ر- ک. م» جراح عروق، ۵- «ع. ر- ش. ر» جراح مغز و اعصاب، ۶- «م. ح – م» جراح قلب، ۷-«ف – ف» جراح پلاستیک، ۸- «م- ن» گوش و حلق و بینی (ENT)، ۹- «م. ر- م» گوش و حلق و بینی (ENT)، ۱۰- «م. م - ا. آ» جراح زنان، ۱۱- «غ. ر- و. ک» جراح عمومی، ۱۲- «ن- ن. ه» زنان و زایمان، ۱۳- «ع- م. م» جراح عمومی، ۱۴- «ج- د» ارتوپد.

گزارش میدانی خانه ملت حکایت از این دارد که تمام این تخلفات در بیمارستان‌های خصوصی رخ می‌دهد که با وجود داشتن آیین‌نامه‌هایی مبنی بر دریافت نکردن مبالغ اضافه از بیمار، اما به نظر می‌رسد، برخی پزشکان به مفاد آن اهمیت نداده و با سهولت از کنار آن عبور می‌کنند. برخورد قاطع با پزشکان متخلف، موضوعی است که مورد تاکید سخنگوی کمیسیون بهداشت درمان مجلس است.

او دراین‌باره می‌گوید: «لازم است به زودی تکلیف این افراد روشن شود، چراکه عملکرد آنها دید جامعه را نسبت به دیگر پزشکان تغییر داده و وضع اجتماعی این شغل را شبهه‌ناک می‌کند.» از دیگر سو، عابد فتاحی، یکی دیگر از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس، بر این باور است که این متخلفان، تهدیدی برای جامعه پزشکی هستند.

به گفته نماینده مردم ارومیه در مجلس زیرمیزی شأن پزشکی را زیر سوال ‌برده و شخصیت‌ جامعه پزشکی را خدشه‌دار می‌کند. این نماینده مردم در خانه ملت ادامه می‌دهد: «متاسفانه بیمارانی که ناچار به پرداخت مبالغی برای زیرمیزی هستند از علنی شدن این مهم واهمه دارند زیرا معتقدند اگر دوباره نیاز به جراحی این پزشک داشته باشند دیگر هیچ خدمتی را دریافت نمی‌کنند.» فتاحی تاکید می‌کند: «سکوت در برابر دریافت‌های زیرمیزی و خارج از ضوابط از بیماران از سوی برخی پزشکان را می‌توان این‌گونه تعبیر کرد که شاید در کاسه فساد دست‌های آلوده زیادی است؛ به آن معنا که ممکن است برخی از این روسای بیمارستان‌ها سهمی در دریافت زیرمیزی پزشکان داشته باشند.»

سیامک مره‌صدق نیز به‌عنوان یکی دیگر از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس، معتقد است که برخی از پزشکان با سوءاستفاده از نام و موقعیت خود تا حد زیادی قانون‌شکنی کرده و اقدام به انجام و گسترش پدیده شوم زیرمیزی می‌کنند. حسن تامینی‌لیچائی دیگر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، نیز تاکید می‌کند که پدیده شوم زیرمیزی علاوه بر ضربه زدن به اعتبار جامعه پزشکی، بسیاری از بیماران را با مشکل تامین هزینه‌های درمان روبه‌رو کرده است. او می‌گوید: «متاسفانه این پدیده زشت به گونه‌ای علنی شده که این گروه از پزشکان بدون هیچ ترسی با ارایه شماره حساب خواهان واریز مبالغ کلان از سوی بیماران هستند.»
bato-adv
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
کلا قشر پزشک توی جامعه ما به هیچ کس پاسخگو نیستن و خدارو هم بنده نیستن(به غیر از تعدادی کم) رفتم متخصص پوست بهش میگم چرا داروی راکوتان که سازمان بهداشت جهانی تجویزشو ممنوع کرده واسم تجویز میکنی کلا از مطب بیرونم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
الف ب پ ت ث ج چ ح خ دال ذال ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

هورااا هوراااا
دارا
United Arab Emirates
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
من نمیدونم واقعا این حکایت اسم نبردن یعنی چی؟ پس چرا این مطالب رو منتشر میکنید اگر نمیخواید مردم اسمشون رو بدونن! !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
خسته نباشند ه-ب-ل-ی-س-ب-ب-س-ز-ب-ید-ه-ق-
هههههههههههههه
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اگر زير ميزي نگيرند ؛ پس هزينه سفرهاي خارج و دود و دم شبانه را از كجا بياورند؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۰۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مثلا منشر شده
لااقل اسمشونو کامل بنویسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اگر قراره که اعلام بشود چرا لیست 14 نفره، به نظر می رسد عمق فاجعه بیشتر از این حرفها باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
طوری نوشتید منتشر شد که آدم فکر می کند اسامی را منتشر کردید نگو جدول الفبای فارسی را منتشر کرده اید!!!! تشابهات اسمی ممکن است افراد را دچار سوءظن نماید!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
تو کشور 75 میلیونی فقط همین ها بودند؟!!!!!!!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
یک سئوال چرا این دکتر های عزیز که ارقام نجومی دریافت میکنند و همه در ساخت وساز ها و کارخانه ها سرمایه گذاری میکنند و درامدشان انقدر زیاد است که حساب از دستشان در رفته چرا درست مالیات نمی دهند و یا حداقلی است و در صورتیکه اگر در امریکا زندگی میکردند 40 درصد و اگر در اروپا بودند تا 60 درصد مجبور بودند مالیات بدهند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
صدها مورد دیگر هم است. سیستم باید درست شود درآمدها باید در کشور متوازن باشد و فقط یک قشر درآمدهای ویژه نباید داشته باشند. با این که تعرفه ها هم بسیار بالا تعیین شده طمع بسیار فراتر از آن وجود دارد. شما تصور کنید یک ویزیت ساده 400000 ریال؟!در مقابل حقوق های 500 هزار تومانی؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
گ-ش-ت-م-ن-ب-و-د-ن-گ-ر-د-ن-ي-س-ت.اسامي پزشكان عزيز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
واقعا پزشك ها چي فكر مي كنن. حالا يه نفر ديگه رفته 10 برابر يه پزشك هم درس خونده اما تو يه رشته ديگه بايد بميره از گرسنگي و اين دردانه ها جيب مردم رو خالي كنند؟
تلنگر
Iraq
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خسته نباشید با این اعلامتون اینها را هم اضافه کنید کی به کیه ی.ن و ل.ت.ن و م.د.س و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
مردمو مسخره كردين با اين طرز انتشار . دهن مردمو مي خواين ببندين
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
برای چی اسموشون رو کامل بنویسن

بابا اینا آبرو دارن ؟!! تا حال کلی آدم رو به روش کاملا انسانی سر کیسه کردن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
یه مردم جواب این همه توهینتونو خواهند داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
کاش توستون طنز اینو مینوشتین بیشتر میچسبید!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ليست كامل اسامي مفسدان اقتصادي منتشر شد. اين افراد عبارتند از: الف.ب.پ.ت.ث.ج.چ.ح.خ.د.ذ.ر.ز.ژ.ص.ض.ط.ظ.ع.ف.ق.ك.گ.ل.م.ن.و.ه.ي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مسخره ها یعنی چی "ن.ت - ت.ی - ی.س - ..."
اینم شد اطلاع رسانی!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
جالب هم اینه که در این کشور به این بزرگی تعدادشون همین قدره؟

واقعا اگر قراره کاری انجام بشه که تاثیر داشته باشه باید یک نهادی، کمیته ای کاملا مستقل از جامعه پزشکی تشکیل شود که بصورت مستمر و دائمی پیگیر شناسایی و برخورد با پزشکان متخلف باشه و برخورد جدی هم انجام دهند.
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اول تیترو دیدم متعجب شدم بعد که خوندم خندم گرفت
:)
آخه تو کجا اسم اینکار انتشاره!
متن رمزنگاری شدست
:)
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چقدر شیوا و گویا
احتمالا لیست احمدی نژاد هم همینجوری بوده
حروف ابجد
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خوب که چی اینجور اعلام میکنید ؟ ن ن م
در ضمن مردم مجبورن باید چ کنن ؟ وقتی اون طرف مهارت اون عمل خاص رو داره با هر بدبختی که شده پول طرف رو جور میکنه
عوام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بمیرد آنکه ندارد در این شهر !!
دقیق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مسئولان ما اگه تو هر چیزی کم گذاشتن انصافا تو زنده نگه داشتن الفبای فارسی کم نذاشتن که جای تبریک و خسته نباشید داره...!!!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
واقعا خودتون مسخره كردين يا ملت رو با اين ليسن منتشركردين.ما كه دقيقا فهميديم كيا بودن!!!!
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
در جایی تنها و تاریک با یک شمع -
3بار متن را بخوانید اجنه احضار میشوند!
بینا
United States of America
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
در شهرستانها هم تا مبلغ زیر میزی در مطب بین 400ت600 هزارتومان پرذداخت نگردد بیمار را به بیمارستان معرفی نمی کنند نمونه ان در شهر سنندج فراوان است چون دو مورد شاهد بودم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
این ده تا اسم یک دهزارم بقیه اقایان دکتر هم نمی شود که زیر میزی و رومیزی میگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بازی کلمات؟؟؟؟؟؟ ضریب هوش مردم رو میسنجید؟؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
حالا یک مدتی مردم به این اسامی فکر کرنند سال 92 تموم بشه بره !!
ناشناس
United States of America
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خيلي زحمت كشيده اي اين طريقه اطلاع رساني خيلي وقته در ايران رسم شده جالبه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
الف ب پ ت ...ه و ی راه توضیح بدهید آن هم خیلی آدم بدی است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دوستان هرچند فرارو در انتشار اسامی کوتاهی کرده لطفاً روی این زیاد مانور ندهید بهتر است هرکسی تا حالا با این موضوع برخورد کرده نام پزشک مربوطه با میزان مبلغ دریافتی را جهت اطلاع عموم در سایت درج کند!!! هر چند ممکن است با این رویه فرارو نخواهد منتشر کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
سایت ف -ر لطفا" اینطور گزارش روی سایت قرار نده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ما که چیزی نفهمیدیم. یعنی چی ؟ منتشر نمیشد بهتر بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
با أعلام ناقص سبب ايجاد شبه هم ميشويد ، اونى كه با اينا تشابه اسمى داره آبروش بيخود ريخته ميشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
امروزه گرفتن زیرمیزی در بین پزشکان امری کاملا عادی است من خودم در بیمارستان دیدم که پزشک، بیمار تصادفی را تا گرفتن زیر میزی عمل نکرده است و پزشکان آنرا حق خود می دانند ولی دولت این مشکل را باید حل کند که اگر این حق پزشکان است بطور رسمی و قانونی گرفته شود. ولی من فکر می کنم که این مشکل حل نخواهد شد چون در دنیای امروز پول حلال تمام مشکلات است و همه ارزشها بر اساس ان سنجیده می شود.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
پزشکانی که از درد و رنج تغذیه میکنند..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ناشناس 12:18 زدی تو خال
دانشجوی پزشکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اولا:تا به حال یه نگاه به کتابای درسی پزشکی انداختین ببینید چه قدر سختی میکشه یه فرد چه قدر سختی باید بکشه تا پزشک بشه ؟! بعد ببینم بازم میگین حق پزشکا نیست؟ دوما: هر عملی که یک پزشک انجام میده مسئولیت جون یک انسان رو قبول کرده ،و اگر اتفاقی برای اون بیفته اون دنیا باید پاسخگو باشو ، بعد شما بازم انتظار دارین با این تعرفه ها کسی همچین ریسکی کنه؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
دانشجوی پزشکی پس شما اجر اخرویتون رو همین جا تو این دنیا نقدی حساب میکنین نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
شما میدونی یه پزشک متخصص یازده سال از بهترین دوران زندگیشو برای آموزش میزاره
میدونی یه پزشک چند شب باید کشیک بده
میدونی استرس مسئولیت جان یک آدم چقدر هست
میدونی یه پزشک حداقل باید چهار سال در مناطق محروم زندگی کنه

لطفاً یک طرفه به قاضی نرید
من خودم پزشک نیستم
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خوب به سلامتی مشخص شد این بار هم حروف الفبا متخلف بوده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
یک سوال ؟!!
آیا در اروپای غربی و یا آمریکای شمالی پزشک زیرمیز بگیر وجود دارد ؟ لطفا" نام ببرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
تو كشورهاي غربي پزشك و بيمار و خانواده بيمار هيچ رابطه مالي ندارن. به محض ورورد به بيمارستان بيمه شخص مطلع ميشه. تو اروپاي غربي كه 100% درصد اينجوري عمل ميشه حتي براي دندونپزشكي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
كاري نداره دوستان فهرست پزشكان اون تخصص رو در اينترنت سرچ كنيد و با اين حروف ابجد مطابقت بديد اساميش به راحتي در مياد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خورزو خان نيز اضافه كنيد
رسواگر فتنه
United Arab Emirates
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
پس این سوگند نامه چیه که میخونن؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دروغه محض...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
همه حروف الفبا پزشک شده اند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
تفاوتي با منتشر نشدن هم داره تازه اسم و. و ن - س د - ك ب -ف ح را هم منتشر نكردن اين نوع منشركردن اسم يعني رسيدگي سر كاريه بسيار مسخره
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
از ماست که بر ماست
زمانی که در یک کشوری به پزشک و متخصص اهمیت ندین و نظارتتون بشه بر نحوه پول جمع کردن اونا همینی میشه که میبینین.
بجای این کارا باید سیستم بیمه ای تقویت بشه


بیچاره پزشکایی که شماها میگین حافظ جان مردم هستند و سالهای زیادی طعم فقر و درس خوندنهای طاقت فرسا و دوری از زندگی را چشیدند. یک پزشک متخصص سالانه چند برابر یک طلا فروش مالیات میده
طلا فروشی که 4 کلاس درس نخونده یک شبه پولدار میشه هیچکی پیدا میشه بگه دانه درشتش کیه
یک صافکاری که در عرض دو روز ماشینتو صاف میکنه و چند میلیون میگیره و درآمدش چند برابر همیم متخصصه آیا این انصافه؟؟

من نمیگم زیر میزی گرفتن حقه و لی بدونین مشکل از پزشکان نیست. ضمنا بدانید تمام کسایی که این پولو میدن به اجبار نیست و پزشک میگه هزینه عمل اینقدره.
مشکل از سیستم درمانی و بیمه ای کشوره که از پزشکای ما حمایت نمیکنه
چه کسی هست منکر این باشه که بیمه ما مشکل داره؟
واین طور میشه که چرخه هر روز معیوب تر میشه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چی میگی شما؟!
همین پزشکها میدونی چقدر درآمدشونه؟

از یه نفر که بیمار شده اینجوری باید خونش رو مکید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آقا بهزاد شماها چرا هميشه مقايسه هاي نابجا ميكنيد.پزشكي؛وكالت ؛قضاوت و... وبطور كلي خدمات اينچنين خيلي بيش از آنكه محمل كسب در آمد تلقي شوند مشاغل داراي شان بالا هستند وجنبه هاي شرافت شغلي دارند و شان اوليه واصلي آنها خدمت به جامعه است كه البته منافاتي هم با كسب در آمد بال ندارد اما نبايد آلوده شونديعني هدف اصلي و اوليه تحصيل كسب باشد.چشمها را بايد شست شما بفرما يك پزشك اگر ماهي چقدر درآمد داشته باشد كافي است واو حس رضايت دارد؟من ميگويم در اين جامعه هيچگونه حدي ندارد وهيچگاه احساس رضايت وكفايت ندارد .طلا فروش يا بساز بفروش و....شان اصليشان تجارت وتحصيل سود است وشان ثانويشان خدمت به جامعه.
ناشناس
Denmark
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دوست عزیز در هیچ جای دنیا قشری از پزشکان به چنین درآمدهای افسانه ایی نمی‌رسند. آیا انصاف هست که یک پزشک متخصص جراح براحتی حداقل ماهی‌ ۱۰۰ میلیون تومن درامد داشته باشد و در عوض یک دکتر رشته مهندسی‌ که کمتر از آن پزشک زحمت نکشیده با درامد ماهی‌ ۲-۳ میلیون تومن سر کند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دقیقاً با حرف ناشناس عزیز 12:25 موافقم. یک پزشک در مرتبه نخست دارای شان و احترام اجتماعی بالایی به خاطر درمانگر بودن است و فلسفه تحصیل در رشته های پزشکی هم همین است یعنی خدمت به مردم. مردم پزشکان را با چشم دیگری میبینند و اینگونه کاسب مآبی پزشکان مشمئز کننده است. هیچ بساز و بفروش یا طلا فروشی قسم بقراط نمیخورد و برای خود شانی مانند پزشک قایل نیست. این دردی است که در جامعه ما وجود دارد و متاسفانه همه اصناف و مشاغل را در بر گرفته. متاسفانه جامعه ما رو به انحطاط اخلاقیست و هر روز هم در این راه سرعتش بیشتر میشود.
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
با 4 ناشناس پاسخ دهنده به بهزاد به شدت موافقم. به ناشناس 14:25 : جانا سخن از زبان ما میگویی... موفقیت یک جراحی فقط مرهون زحمات یک جراح نیست! در دنیای امروز یک پزشک بدون ابزارهای تشخیصی در حقیقت هیچ چیزی نیست... ولی افراد عامی فقط اونی رو می بینند که کار رو تموم کرد...
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
افرین خوب گفتی
ناشناس
Germany
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
با بهزاد موافقم
خ د کاف میم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
باید برای اینها مجازان جیم لام ها یا درنظر گرفته شود !!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
لطفا به خاطر خدا ،انسانیت وصداقت هم که شده اخبار این گونه را پی گیری کنید........
محرمعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دیگه اینقدر هم واضح منتشر نکنید دیگه ! آبروشون میره !!!!!!!!
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
نگرش "نقطه ای" به جای نگرش "فرایندی "به مسایل آفت بزرگی است که که به نظر من از هر مشکلی برای کشور ما , مشکل سازتر است . این مشکل هم مانند جایگزین شدن تصمیم های شهری و روستایی هیئت محترم دولت در دولت های نهم و دهم به جای "آمایش سرزمین و برنامه ریزی اساسی " می باشد که صدمات زیادی را به کشورمان وارد کرد . در این مورد نیز این که ما همه ی کسانی را که از راه مفت خوری و چپاول و دلال بازی بار خود را می بندند , رها می کنیم و فقط یقه ی کسانی را می چسبیم که حداقل , نان توانمندی های خود را می خورند , مصیبت بزرگی است که اگر در حق آن خون گریه کنیم , کم است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
آفرین
مرحبا
خوب گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
همه فهمیدن کیا هستند!!!دستتون دردنکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
زیر میزی پزشکان الان به یک مسئله عادی تبدیل شده است. خانم دکتر ..... جراح زنان و زایمان در تبریز برای معرفی خانمهای حامله به بیمارستانی که خودش قرار است در آنجا عمل سزارین را انجام دهد مبلغ یک و نیم میلیون به صورت نقد توسط منشی خودش دریافت میکند و سپس معرفی نامه مینویسد. اگر خواستید من اسم دکتر را برایتان خواهم فرستاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خيلي وقت است كه اين كار در شهرهاي ديگر از سالها پيش(حدود 8يا 9 سال پيش)شديدا رايج بوده و هست ولي ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
لطفا "ک-م-م" و "ب-م-م" افراد یاد شده را پیدا کنید.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خیلی باحال بود کلی خندیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
خیلی ب ا ح ا ل بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
تو کشور شیطان بزرگ هم مجرمین رو اینطوری معرفی میکنن؟
ناشناس
Saudi Arabia
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
لطفا به این فهرست آقای دکتر ن.ج وپ.د. و همچنین خانم دکتر ر.ش.ا. را هم اضافه کنید. مدارکشان موجود است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
واقعا مسخره است اینطوری اسامی را اعلام میکنند.
ناشناس
-
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خودتونو مسخره كنيد با اين معرفي كردن
نجاري
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
وقتي پزشكان يك كشور، كه از بانفوذترين!، مرفه ترين!، آگاه‌ترين! و صاحب نام‌ترين! اقشار هر جامعه‌اي هستند، در كار فساد، زد وبند، سوءاستفاده وپيچاندن قوانين هستند، زيرميزي/روميزي/ رشوه يا به هرعنوان ديگري كه مي گيرند تا هم ماليات ندهند و هم هزينه بيشتري اخذ نمايند، ديگر بايد از چه كساني انتظار داشت؟!! تا دلسوز كشور وتوسعه و شفافيت ودموكراسي باشند؟ از پاساژعلاالدين، از بقال سركوچه، از رانندگان، از معلمين از كاركنان دولت، از كه بگويم؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مردم را چي فرض كردن خدا ميدونه !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فرارو جان لطفا خودت را مسخره كن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
این حروف الفبا چیه؟ خب منتشر نکنی که سنگین تره.مگه ما کا گ ب هستیم که اینا رو رمزگشایی کنیم؟ اینم شد اطلاع رسانی؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مشکل ما زیر میزی است امریکا ما رو از رومیزی می ترسونه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خوب اگه منتشر شده و رسانه ای هست اسماشون رو درست و حسابی بنویسین که مردم بفهمن کی هستن....20 سوالی راه انداختین!!!
يوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
منم ميتونم رئيس جمهور 8 سال بعدو پيش بيني كنم .اسمش هست (ي م ت د)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فرارو واقعا با این خبر، ترکوندی. به این میگن انفجار اطلاعات !!!
کارمند شبکه بروجرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
در شهرستان بروجرد باتوجه به اینکه رییس شبکه متخصص بیهوشی است و10درصد زیرمیزی ها رامیگیرد گرفتن زیرمیزی آزاد وبه مقدار زیاد می باشد
ناشناس
-
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
تو دوران اینترنی شاید 90 % متخصصین پول اضافه بر هزینه های بیمارستان (زیرمیزی؟) از بیماران می گرفتن.4 سال قبل در حد 500 هزار تومن تا 1 ملیون تومن اونم تو بیمارستان دولتی.جالب اینجاست که مردم هم راضین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
وقتی در کشوری نظارتی بر "از کجا آوردی"؟ نباشد و پول بتواند هر کاری را بکند هرکسی از موقعیت خود سوء استفاده می کند ولو جامعه پزشکان باشد که با سلامتی روحی و روانی و جسمی افراد در ارتباط است که خدا میداند بخاطر پول زندگی و سلامتی چه افرادی که بخطر نیافتاده است!!!! البته این جسارت از نحوه رفتار مسئولان بیمارستان دولتی ناشی شده است که بجای بکارگیره رفتار های درست حرفه ای و سازمانی با رفتار های غلط و عدم ارائه خدمات مطلوب بیماران را به طرف بیمارستان های خصوصی و افراد خاص راهنمایی و ارجاع میدهند!!! پزشک بیمارستان دولتی بجای ارائه خدمات به بیمار او را یا به یک پزشک دیگر ارجاع میدهد و یا برای ادامه خدمات باید به مطب شخصی او مراجعه نماید!!!! در حالی که همن خدمات را میشد در بیمارستان با تجهیزات موجود در آن ارائه نمود!!! و کسی هم نیست به این امور رسیدگی کند!!! و وقتی شکایتی میشود این به آن! آن به این فرد را پاس میدهد و سر می دوانند که فرد خسته شده و از پیگیری موضوع خسته و سرباز زند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خدا پدرت را بیامرزد بیایید قم ببینید این پزشکان زن چه جنایاتی میکنند و چه پولهایی از مردم میگیرند و چه زنهایی که به خاطر بی پولی تلف شدن
ناشناس
United States of America
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خط جدید اختراع شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
واقعا متاسفم چرا اسامی پزشکانی نظیر :
س-خ ، چ-د ، گچ-پژ ،ث-چ و از همه مهمتر خ-خ
را منتشر نمی کنید؟؟
رسواگر فتنه
United Arab Emirates
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
پس این سوگند نامه چیه که میخونن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
همون سوگند نامه اي كه نمايندگان مجلس ميخونند
دکتر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ای بابا عجب روزگاریه من فکر نمی کردم (م-ب ب) هم اینکاره است!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
تعرفه خدمات پزشکی هرگز واقعی نبوده ولی مردم خبر ندارن فکر میکنن زیر میزی پول زوره. در حالیکه اندوسکوپی طبق تعرفه 150 هزارتومنه یا یه جراحی 80 هزار تومنه در بیمارستان دولتی ،؛یک رنگ مو در سالن آرایشی چند؟ خودتون قضاوت کنید. بهتره از بدنام کردن جامعه پزشکی پرهیز بشه. آقایون به جای حل مشکل مردم رو میندازن به جون همدیگه.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
كاملا " موافقم شنيدم رنگ مو تا 500 هزار تومان هزينه دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ناشناس 13:05 رنگ مو رو كم گفتي يعني براي رنگ معمولي ش در اين حدود ميشه
.
با نويسنده موافقم ايراد از سيستم درماني و بيمه اي هست كه نرخ هاي غير واقعي ميدن ....
من براي سونو از 15 تا 40 هزار تومن در مطب هاي مختلف پول دادم ..... (چون مجبور بودم و چون دكتر گفته بود) حالا بيمه چقدرشو بهم ميده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
پول رنگ مو و غیره که شما میفرمایید را آدمها از روی سیری شکم میدهند پس پول دارند ولی در مورد خدمات درمانی مجبورند حتی اگر نداشته باشند پس مقایسه درستی نیست. اگر اینقدر انصاف بود که از کسانی که ندارند نمیگرفتند باز هم قابل تقدیر بود ولی علناً می ایستند تا بیمار یا بمیرد یا بستگانش به هر روش ممکن پول جور کنند. راستی حاضرید شما را با یک آرایشگر مقایسه کنند خانم و یا آقای دکتر؟ یا خودتان را بالاتر از همه انسانها میدانید؟ آن دوره ای که ارزش یک پزشک و احترامش بالاتر از بقیه بود گذشت.
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
درود بر شرفت زدی تو خال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
گل گفتی
برین بیمه هاتونو درست کنین. اونوقت هم مردم راضی اند هم دکترها
شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
لطفا نام این چند نفر را هم ذکر کنید :و د ت -ل ب ف - زخ ح- ک م ن ت -ل ب - و د ذ -گ ی س ز- ل ی ش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
نميخواهم همه رو تطهير كنم اما توجه داشته باشين كه امروز ديه يك بيمار اگر فوت شود حدود ١٢٠/٠٠٠/٠٠٠ تومان است. اما طبق تعرفه مصوب يك جراح براى يك عمل جراحى مثل آپانديسيت بايد ٣٠٠/٠٠٠ تومان بگيرد! شما با هر تحصيلاتى آيا حاضريد بخاطر اين رقم ناچيز مسئوليت جان كسى را براى يك هفته تقبل كنيد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خوب خودشو بیمه مسئولیت پزشکان بکنه. تا حد دیه پوشش میده. همه شرکت های بیمه هم این پوشش رو ارائه میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
شما تا حالا دکتری دیدی که محکوم بشه و دیه بده؟ والا ما که ندیدیم حتی در آشکارترین تخلفات و خطاهای پزشکی
عبدالمجيد
Kazakhstan
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فرارومردم رامسخره كردي .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
نصف املاک و مستغلات تهران دست پزشکان اینچنینی است از طریق پیگیری اسناد مالکیت می توان به راحتی انها را شناسایی کرد
البته روحیه مرکانتلیستی در همه جای کشور رسوخ کرده از ریز و درشت همه دارند همدیگر را می چاپند و مختص پزشکان نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خانم من دیسکش در بیمارستان جراحی نمود پزشکش گفت 1000000تومان واریز کن وگرنه جراحی نمکنم عمده متخصصین در تبریز همین شرایط دارند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ارزون گرفته
احسان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
درود به شرف این دکتر که فقط با 1میلیون تومان جراحی ستون فقرات انجام داده. آدرسش کجاست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خانم من هنگام وضع حمل در حال مرگ بود. دکترش اومد گفت خانمت و بچه زنده نمیمونه ...... پول بده تا عملش کنم و زندگیش رو نجات بدم. گریه میکردم و التماس ولی فایده نداشت. نمیدونید با چه حالی و با چه روشی این پول رو که برای من کارگر تقریباً غیر ممکن بود جور کردم. البته لطف خدا بود و روز عید فطر وگرنه الان هر دو را از دست داده بودم. نمیدونم اون دکتر را دعا کنم یا نفرین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فقط اعدام
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
با شما موافقم و دوم باید سیستمی ایجاد شود تا بر اثر سهل انگاری و به خطر افتادن جان مریض بشود از دکتر خسارت خیلی بالا کرفت مثل غرب نه انکه خودشان کمسیون پزشکی درست کنند و برای هم لاپوشانی کنند و دست مریض به جایی نرسد باید قانون نقره داغ کردن اقایان تصویب شود مثل کشور های پیشرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
شما راه بيوفت و صورت مساله رو پاك كن . يادت باشه اينها پزشكان بنامي هستند كه مردم براي تشخيص و جون عزيزانشون حاضر ن (هر چند رغبتي ندارن) زير ميزي رو بدن
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
پزشك ومهندس هم مثل تمام كساني كه خدمات ارائه ميكنند بايد متناسب با تورم جامعه افزايش در آمد داشته باشند تا بتوانند با اين تورم زندگي كنند وقتي همه چيز چند برابر قيمت ميشود ولي تعرفه خدمات مهندسان وپزشكان اندكي تغيير ميكند نتيجه اش ميشود همين.شما نگاه كنيد يك دلال ملك براي معامله يك ملك يك ميلياردي 10 ميليون تومان از طرفين پول ميگيرد با چند ساعت كار وبدون هيچ مسئوليتي ولي كسي صدايش در نميايد ولي يك مهندس پايه يك براي نظارت يك ساختمان 1000 متري يك چيزي حدود 5 ميليون تومان در يك سال در يافت ميكند اگر ساختمان ساخته شود با اين همه رفت وآمد واين همه درگيري با سازندگان واين همه مسئوليت در زمان ساخت وهمچنين چندين سال بعد از آن واقعا " اين انصاف است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
شما چرا پزشک رو با دلال و بساز بفروش و غیره مقایسه میکنید؟ دلال ها در جامعه به کلاه بردار معروفند آیا پزشکان را هم باید به چشم دلالان دید؟ اگر اینطور است پس دیگر گله ای باقی نمیماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
انتظار دارید مجانی کار کنند؟دولت حق وحققشونو بده.خدای نکرده این پزشکان در حین عمل مریض زیر دستشون چیزیش بشه مسئولند.نمیشه که مجانی ریسک کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مريض اگه بميره پزشك مسئوله؟ با اشتباهات الكي الكي مردم رو ميكشن هيچ كس هم پاسخ گو نيست
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
با ناشناس 14:18 به شدت موافقم! ناشناس 13:12 ایران زندگی میکنی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
آفرین
مشکل از دولته که هیچ جا نظارت و حمایتی نداره
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
لطفا اسامی را منتشر کنید تا ارزش و اثر داشته باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فرارو تو هم مثه صدا و سیمای اینا سانسورچی هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مسخره ها
یعنی چی؟بریم مثلا ببینیم ترکیه متهم های فسادهای مالی را چطور در تلویزیون پخش می کرد ولی شماها...
همتون دستتون تو یه کاسه هست
بدبخت مردم
خسته شدیم دیگه از این کثافت کاریها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مريضي و مرگ كسب وكار من است ....
جراح بينى
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
در رشته خودم عرض ميكنم: همان كارى كه با ٣ ميليون تومان با كيفيت خوب أجرا ميشود، دو تا از همكاران ٣٠ ميليون ميگيرند و با همان كيفيت انجام ميدهند. بيماران هم با ذوق و شوق أعلام ميكنند كه من را دكتر فلانى عمل كرده . مقصر فقط پزشك است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
واقعاً مضحک، این هم اطلاع رسانی!!؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مردم اینها را شناسایی کرده اند لازم به افشا و غیره نیست درمان اینکار چیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اینا که رومیزی بودند
محمد
-
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اون کسی که پزشکی راباارایشگری مقایسه مکنی . ارایشگری ازسر سیری میباشد ولی درد فقیروغنی نمیشناسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چرا ما اين قدر بدون فكر و فقط بر احساس و گفته‌هاي ديگران سريع قضاوت مي‌كنيم. مگر جراحاني كه نامشان ولو به صورت اختصار در اينجا آورده شده تنها پزشكاني هستند كه مي‌توانند درمانگر باشند. هموطنان به راحتي با بايكوت كردن اينان به پزشكان ديگري كه مي‌توانند همان كارها را انجام دهند مراجعه نمايند. حداقل در شهرهاي بزرگ به ويژه تهران مطمئناً و صد در صد اين كار شدني است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
موافق زير ميزي گرفتن نيستم اما در كشور ما يك شبه دلار دو برابر ميشود و عده اي سود بي حساب ميبرند كارخانه دار و تاجر به يك شبه جنسشان را احتكار و بعد سه برابر ميفروشند بابا اگر ميخواهيد از كلان و تاجر شروع كنيد بعد به بقال و... برسيد
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اینا از بهترین پزشکان ایران هستن هر کسی که مریض اینا میشه با دعوت دکتر نیومده بلکه خواست بیمار است که به هر قیمتی دکترش این پزشک باشه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به همین دلیل هست که کارشون بیشتر شرم آوره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ف- ر- ا -ر-و تو هم باهاشونی؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اين اعلام اسا مي است يا آموزش حروف فارسي؟دكتر الف ب پ ت و دكتر ث ج چ ح خ..... و دكتر پ پ پ پ پ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
شما ج چ ح خ را ول کردید آنوقت رفتید سراغ ل م ن و ه ی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خوب الان مردم كه آگاه شدن چيكار كنن؟ دكتر نرن؟
پيش پزشكي رفتم كه زيرميزي نمي گرفت ولي با تشخيص هاي غلطش جونمو به خظر انداخت ......
اين پزشكان زيرميزي بگير ، پزشكان صاحب تخصص و بنامي هستند كه نبايد با پزشكان از گرد راه نرسيده با يك دكتر سنجيده بشن . قوانين بيمه اي بايد جوري باشه كه منزلت و تخصصشون در نظر گرفته بشه ....هم بيمار راضي بشه
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فرارو این الان اسامی پزشکان بود که برامون نوشتی یا حروف الفبا؟! وقتی در جامعه هنوز نمیتونیم علنا طرف رو محاکمه و رسوا کرد معلومه که فساد مالی تمام بخشها رو پر میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
وقتی توی کنکور برای هر استان محروم 3 نفرسهمیه تعیین میشه خب این سه نفر وقتی با پول ملت به جایی می رسند خودشان را گم می کنند و مثل خوره به جان مردم می افتند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
چه جوری همچین نتیجه ای گرفتی شما؟ تعهدات اخلاقی بین کسانی که در فقر بزرگ شدند به مراتب بیشتر از افراد رفاه زده است.
كاميار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
يعني چي كه كامنت من منتشر نشد ؟؟؟
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
از ب.ز چی خبر فرارو جان؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
فعلا ياد دكترا افتاده
عموی رسواگرفتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اعدامشان کنید. خخخ
منطق م ک از شهر س
Finland
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
متشکریم از اینکه موجبات خنده و شادی ما را فراهم آوردید
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
سلام من برای عمل دختر دو ساله ام که بیماری قلبی داشت به یکی از این دکترها (احتمالا" همین م.ع.ی.ن.باشد)4 میلیون و پانصد هزارتومان علاوه بر هزینه های جاری که فاکتور شد ؛پرداخت کردم ولی از صمیم قلب راضیم .بدلیل اینکه جراح قلبی که دخترم را عمل کرد یکی از بهترین ها بود و حاضر بودم تمام زندگیم را هم بدهم .هیچ اجباری هم برای اینکه این دکتر بچه مرا عمل کند نبود . ولی تیمی که این دکتر همراه خودش می آورد کارهایی در حد معجزه می کردند .و باز هم می گویم با اینکه یک کارمند ساده هستم ولی پولی که از من گرفتند نوش جانشان.الان بعد از یکسال حتی متخصصین قلب هم متوجه عمل قلب دختر من نمی شوند .
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
از ماست که بر ماست... فرهنگ 2500 ساله که چه عرض کنم انسانیت رو تو ایران لولو برد... بعد تشکر هم میکنی شما... دست مریزاد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
خوب گفتی ولی پول این دکتر را بیمه میباست بده نه شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
عاطفه خانوم واقع بين باشيد . يعني ميگيد طرف بخاطر 4 ميليون رو جون دختر بچه ش ريسك كنه؟
pppp
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بياييد راه كار بديد نه اينكه اسامي منتشر كنيد .ميخوايد ايندفعه فرار پزشكان متخصص رو داشته باشيم تو خبرها ؟؟30 در صد خدمات درماني رو بيمه ها ميدن!!!! بايد يقه اونا رو گرفت كه به ثروتهاي نجومي دارن ميرسن .!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به خدا این خبر ارزش نگاه هم نداره چه رسه به خوندن
حالم .... با ای اطلاع رسانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خودتو مسخره كنيد مسخره ها!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مسخره ها یعنی چی "ن.ت - ت.ی - ی.س - ..."
اینم شد اطلاع رسانی!!!
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
یک متخصص زنان دارای روزانه بیش از 60 نفر مراجعه کننده با حق ویزیت 35000 تومانی میشود:2100000 تومان روزانه که هفته 5 روز کاری و ماهی 20 روز میشود 42000000 ،حالا این 1200 نفری که در طول یکماه اومدن ویزیت شدن باید فارغ بشن دیگهوهزینه عمل سزارین 5000000 تومان و برای 1200 نفر ماهانه میشود 600000000 تومان
خدایا شکرت با حقوق کارمندی زندگی ابرومندتنه ای داریم ولی جماعت دکتر با حقوق های افسانه ای محتاج پول زیر میزی
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
شما حسابداری رو کجا خوندی؟؟ اولا ویزیت 20000تومتنه. که خیلی از مریضا بیمه هستن وبیمه بعد یکسال پول رو میده. بعد همه مراجعه کننده ها مگه حامله هستن؟؟ اونوقت هزینه سزارینو 5میلیون حساب کردی؟؟ از همه جالب تر نوشتی 1200 سزارین در ماه یعنی در 20 روز کاری که خودت گفتی میشه روزی 60 تا سزارین.. خب هر سزارینی بطور متوسط یکساعت (در سریعترین مراکز با اتاق عملهای فراوان وپرسنل کافی) طول میکشه.. چس با استدلال شما یک شبانه روز 60 ساعت است که تا پیش ازین نمی دونستم. و دیگر اینکه جراحای زنان چیزی بعنوان استراحت و غذا خوردن و.. ندارن بلکه شبیه ماشین از روزی که روشن شدن تا پنج روز مستمر کار میکنن بعد هم دو روز استراحت میکنن. حضورشون در مطب هم توهم ماست چون اونها سر عمل سزارین هستن ههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
60نفر كجا ؟الان دكتر زياده ؟ خيلي غلوكردي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ناشناس 15.51 خیلی اشتباه حساب کردی
ریاضی خوندی بابا جون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالت خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
الف ب پ ت ث...... واقعا مد شده اینطور کد دادنها تو این چند سال اخیر!!! من نمیدونم آقای حداد عادل رییس فرهنگستان بهشون گیر نمیده که آقا جان حداقل فارسی را پاس بدارید و اسمهای ایرانی را کامل ذکر کنید نه با یک سری حروف الفبا !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بابا چون پولدارند آبرو دارند حالا اگر یک خلاف کوچک برای بی پولها اتفاق بیفته اسم جد و آبادش را کامل می نویسند/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
پ پ ش ميشود پدر پسر شجاع و امثال اينها خودتان بشينيد اسم درست كنيد فكر كرديد به فكر مردم هستند كه اسامي را منتشر كنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ح د م ميشود حنا دختري در مزرعه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
کلاس آموزش الفباست

مسخره ها اینا یعنی چی؟؟؟

از ترکیه یاد بگیرید

الف . - «م. ع - ی. ن»
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
سیستم اقتصادی آشوب... اساتید رشته های فنی با بهترین رتبه های کنکور ریاضی قبل از انقلاب و طی کردن مدارج عالی در بهترین دانشگاه های دنیا درآمدی زیر 5 میلیون تومان در ماه دارند.
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
یکی از همین دکترهای تازه به دوران رسیده باعث شد شوهرم که در جدراثر تصادف پاش شکست به خاطر دیر دادن زیرمیزی دچار امبولی و به دنبال ان کما بشه که الان عوارض ان جنایت زندگیش رو مختل کرده من که هر روز براش لعنت میفرستم
ناشناس
Iraq
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
همشون زير مي زي ميگرن. همه.
اون قسمي كه به هنگام پايان تحصيل و پيش از شروع طبابت مي خوردند با آنچه كه ازشون مي بينيم كاملا مغايرت داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مردم فهرست میخان چکار؟ برخورد قاطع می خوان.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فک کنم این حروف الفبا که ازشون یاد کردید امشب خودکشی کنند!!!!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خدا لعنت کند پزشکانی را که با توجه به درامد بالایشان بازهم دست به این کارها میزنند درست است که آنها درس خوانده و زحمت کسیده اند اما حقوق آنهادر مقایسه با حقوق سایر اقشار مردم که اکثرا هم تحصیلات دانشگاهی دارند باز خیلی بالاست ولی باز راضی نیستند. خدا یا غده های سرطانی بیماران را وارد بدن چنین پزشکانی کن آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
شما كه نمي تونيد يا حتي جرات نداريد اسم افراد فاسد رو كامل بنويسيد چطو مي خواين جلوشون رو بگيريد ؟؟؟
بخدا دارين در حق مردم ظلم مي كنين
حامد
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خدایا شکرت که ما فقط 14 تا دکتره زیرمیزی بگیر داریم. البته بگم که من فقط 13 تاشو قبول دارم. به نظر من شماره 7 یعنی "ف-ف" اصلاً بهش نمیخوره اینکاره باشه. حالا باز اگه "ق-ق" یا "غ-غ" میگفتن یه چیزی ولی "ف-ف" اصلاً حرفشو نزنید.
درویش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
عمده ترین دلیل ناهنجاری در درمان کشور فقدان رابطه منطقی سرانه پزشک است شدیدا نسبت پزشک به جمعیت کشور کم است و این دلیلی است که رغبت لازم برای آنان کار در محیطهای دولتی را نداشته باشند تعداد پزشک در بسیاری از کشور 1 به 300 است که در کشورمان یک پنجم آن است به نظر میآید حال که اکثر رشته های دانشگاهی به اندازه چند برابر نیاز متخصص تربیت کرده اند عمده ظرفیت ها به تربیت پزشک بپردازند. گرچه به دلیل از دست ندادن این بازار داغ بسیار مقاومت ایجاد شود. البته تا زمان لازم برای پروش این حجم پزشک استفاده از ظرفیت های خارجی را هم بایستی مدنظر داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
همین 14 نفرن!من خودم توشهرمون خیلی از این دکترا را میشناسم.بهتره بگیم دکترایی که زیر میزی نمیگیرن،خیلی خیلی کمن.متاسفانه دیگه زیر میزی گرفتن به صورت یک مساله عادی در اومده و دیگه کسی بهش ایراد نمیگیره.
ناشناس
Austria
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
شاید هم از ترس ترور شدن ,اسمشون کامل ندادن.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بابا دزد هستند ولی آبرو دارن.یک کم آبرو داری کنید!!
پزشک
Germany
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بعنوان یک پزشک متخصص لازمه که چند نکته رو خدمتتون بیان کنم:
اول اینکه زیر میزی کار خوبی نیست و حتی پزشکان هم خوششون نمیاد. ولی سیستم غلط موجود باعث شده که اینجوری رواج بگیره.
دوم اینکه در حق پزشکان بی انصافی هم نکنیم طول سالهای تحصیل و سنگینی دوره تحصیلی با رشته های دیگه قابل مقایسه نیست. بیداری های 24 ساعته مداوم دوره تحصیل کمترینشه.
و اینکه با تعرفه های ناچیزی که وجود داره و الان وزیر بهداشت هم چند بار گفته اینچوری میشه . مثلا میدونید برای یک عمل اپاندیسیت پاره شده که طرف در خطر جدی مرگه برای جراح 50 هزار تومان !! اونهم بعد از 6 ماه پرداخت میشه با اون همه استرس سر عمل ، عوارض و مشکلات بعدیش . در صورتی که خیلی از مشاغل برا کار چند دقیقه ای و بدون اهمیتشون ( البته در مقابل جان انسانها) خیلی هزینه بیشتری طلب می کنن . در صورتیکه تعرفه واقعی باشه هیچ کس هم حق نداره و دلش هم نمی خواد از مردم پول بگیره مثل اکثر کشورهای دنیا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
آدم برای رسیدن به موفقیت باید سختیشم تحمل کنه شما پاداش شب بیداریاتونو با مدرک پزشکی گرفتین با احترامی که مردم برای پزشک قائلن گرفتین چرا بابتش از مردم طلبکارید. پس کسایی که شغلشون شب کاریه باید هرروز صبح بقیه رو مجازات کنن ؟
ناشناس
Finland
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فرارو الف ب ج چ ح خ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Finland
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
هرقدر دانه درشت تر الف ب جیم بیشتر !!!!
hpln
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
پرداخت هزینه های درمان وظیفه بیمه هاست.وقتی بیمه حقوق پزشکان را هر چند سال انهم با کسورات پرداخت میکند .ایا جراحی که ساعتها دراطاق عمل برای نجات جان انسانی تلاش میکند 200هزارتومان خودش راازبیمه ها نسیه دریافت کند.چرا به داروخانه ها توجه نمیشود موقعی که فروش لوازم ارایش برایشان ازارایه دارو مهمتراست وبه روز نرخهای دولتی را بالا میبرند. ویادندانپزشکان که باحداقل استرس برای پرکردن دندانی هزینه بیشتری ازعمل جراحی کیسه صفرا که نجات دهنده جان یک انسان است از بیمار دریافت میکنند وما مردم میپردازیم ونامش زیرمیزی نیست و هر نرخی رابگویند میپردازیم.پس مشکل از جراحان که دوبرابر دندانپزشکان وداروسازان درس خوانده اند وبالاترین استرس شغلی را دارند نیست. اگرسیستم درمان درست کار کند مابرای جراحان که بالاترین وحساسترین شغلها رادارندوباجان انسانها طرف هستند محترمانه تر صحبت میکردیم.نه اینکه با افتخار اسمها رافاش سازیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به نظر من درسته که این آقایون و خانمهای پزشک خیلی درس خوندن و لایق در آمد بالا هستن ولی نه تا این حد زیاد
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چرا مراجع زیرمیزی را نوعی رشوه و گرفتن و دادن آن را حرام اعلام نمی کنند؟
دکتر حسابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
الهی دوا بشه هرچی از مردم بیچاره خوردین نامردا
هرچند کهاز14تاخیلی بیشترن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
من یک پزشک زنانم می خواستم از مشکلات کار دوران تحصیل درد سرهای عدیده و بی عدالتی در سیستم پرداختهای دولتی بنویسم ولی انقدر نظرات شما یک طرفه و برخی موارد مغرضانه بود پشیمان شدم ولی بهتر است انقدر یک طرفه به قاضی تروید انصاف خوب است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
پس منه کارمند با حقوق 800 هزار تومن و لیسانس که اتفاقا شب هم برای درس خواندن نخوابیدن حق دارم از ارباب رجوعم به دلیل بی عدالتی در پرداخت پول زور بگیرم؟ شما منصفانه جواب بده
ناشناس
Australia
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
یه مکانیکی تو سعادت آباد داشت واسه من مینالید که واسه چندسال واسش 2میلیون و 700هزارتومن مالیات بریدن رفته اعتراض کردن کردنش یه میلیون تومن(کسی که روزی 3-4 میلیون دخلشه) من کارمند فقط سالی 2-3 میلیون مالیات نقد میدم تاره بعنوان مهندس ارشد بعد از 12سال کار کردن! اگر سیستم مالیتی درست حسابی وجود داشته باشه هیشکی اینجوری یه شبه پولدار نمیشه که در رقابت باهاش آقایون پزشکا بخان کورس بذارن! متاسفانه اگر سیستم مالیاتی بخاد درست بشه خیلی ها گیر میفتن واسه همین ترجیح میدن درست نشه! اینه که با این ادا اصولهای انتخاباتی این آقایون راه یافته به مجلس نمیشه امیدوار به چیزی بود اینا ففقط واسه انتخاباته ولاغیر...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
من همشونو شناختم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
كاشكي اين مشاور ها و روان پزشك هاي زير ميزي بگير رو شناسايي كنند كه پول ميگيرن آدما رو له كنن و افراد سالم رو بفرستن تيمارستان
شمال
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
این روش خبر رسانی خودش یه جور کار زیر میزیه شاید از اونهم کثیفتر...روش بگم بگم در ایران نهادینه شده جدیدترین روش تیغ زنی
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
لااقل تو حل مسابقتون یه راهنمایی می کردین با این همه حروف جمله بسازیم، مرتبشون کنیم از چپ به راست زا راست به چپ، ....
چیکارشون کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینم شد انتشار اسامی
اگه این افراد حرمت و شخصیت داشتن جون آدما وسیله پول در آوردنشون نمیشد.
حسن
United Arab Emirates
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
این مسخره بازیها چیه دیگه. اگه زیر میزی میگیرن و اثبات شده اسامی رو اعلام کنید. اگه اثبات نشده هم چیزی ننویسید. شترسواری دلا دلا که نمیشه.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
در جامعه ما دزد و اختلاس گر و رانت خوار ابروش مهمتره !!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
تو دور افتاده ترين روستاي هاي كشور هاي خارجي اگه كسي تخلفي انجام بده علاوه بر محاكمه آن شخص حتي وزرا و مسئولين ارشد آن كشور استعفا ميدن .حالا ما تو ايران آموزش الفبا مي بينيم...ديگه كي م.ذ.ر.ز.ل. تموم ميشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
من خودم حداقل 3 تا پزشک زنان میشناسم که زیر میزی میگیرند برای سزارین از 1 تا 3.5 زیر میزی میگیرن
مريم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
آهان! من دقيقاً الان متوجه شدم چه پزشكاني زيرميزي مي گيرند. خيلي خوب و شفاف اطلاع رساني شده. دارم متحول مي شم!!!!!
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
فرارو زحمت بكش ديگه اسامي منتشر نكن همه دقيقا فهميدند كدوم دكترا زير ميزي مي گيرند.دكترهاي ديگه هم حساب كار دستشون اومد كه اين كار رو نكنند.
انا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
فقط زورتان به دكترها ميرسد از ارايشگا ها ،مكانيكي ها ،رستوران ها خبر نداريد به زور كه نگرفتند دستمزد سالها رنج و مهارت شان است هر كه نخواهد برود جاي ديگر . جلوي امثال جزايري ها، اريايي ها، زنجاني ها را بگير يد
ا ف م ل ک گ ج چ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اینم لیست پزشکهای زیرمیزی بگیر شهر ما:

ض.ذ

ذ.ض.ط

ج.ا

گ.ف.ل

ع.غ.ق

ق.غ.ع
ناشناس
France
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
این کشور پولدار کم نداره، یه الگوی سالم معرفی کنید که از صفر با زحمت و هوشش بدون تخلف پولدار شده باشه. من چند تا سوال ازش دارم.
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
فقط امیدوارم به این بدبخت بیچاره ها سبد کالا تعلق بگیره ها یه وقت سو تغذیه میگیرن نمیتونن مردم رو خووووووب درمان کنن
یادمون نره ابن سینا هم دکتر بود، دکتر قریب هم دکتر بود، شرف داشتن وجدان داشتن خدا همه با شرف ها رو بیامرزه
هادي
Finland
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
با وجود اختلاف درآمدي بين تمامي قشرهااين زيرميزيها حق طبيعي پزشكان متخصص ميباشد چرا كه آنها خودشانرا با يك دندانپزشك كه روزي بين 5 تا 15 ميليون درآمد دارند مقايسه ميكنند (مثل درآمد يك استاد دانشگاه با كارمند آن دانشگاه )بنابرايتن بايد اول فكري باين فاصله ها نمود بعد جلوي تخلفات را.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
الف ب را یادتون رفت. م ن و ه ی هم که از اون بدتره!
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
پزشك هر چي بگيره نوش جونش،من زندگي پدرمو مديون يكي إز همين پزشكها هستم،هرچي هم اضافه گرفت نوش جونش
مسعود
Finland
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
براي مقابله با مفاسد اقتصادي بايد شفافيت داشت.
pppp
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ربطي به سختي كشيدن يا نكشيدن دكتري كه به اينجا رسيده نداره.به وجدانش ربط داره متاسفانه پزشكهاي "نوعدوست " ببخشيد پولدوست ما وجدانشون رو فروختند به چرك كف دست.قطعا يادشون نرفته انشاء هايي كه مينوشتن.هركي كه دوست داره زيرميزي بده نه اينكه مجبورش كنن .
كاميار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
شما هم پس نظراتي رو كه دوست داريد رو منتشر مي كنيد فردا هم بحث شه ادعاي دموكراسي مي كنيد. من چون اسم دكتري رو برده بودم نظرم نبايد منتشر شه. خيلي جالبه. يا از اونور بوم ميفتيد يا از اينور
معصوم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ارتوپدی درمطب تا ساعت 12 شب هم طبابت میکنه وهم وزنه عصا زانوبندودارو میفروشه ودر سال 2تومن مالیات میده .کی ب کیه .اگه خاستین اسمشو ب الفبا بگم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
در شهر ما خانم دکتر ارولوژی از بچه یتیم هم نگذشت و ازش زیر میزی گرفت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اسامی اینا را منتشر کنید:ا ب پ ت ث چ ج ح خ د ذ ر ز..............م ن و ه ی.
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
معنی این کار یعنی سر کار گذاشتن مردم و به اصطلاح دلمشغولی آنها.
جور دیگه هم میشه مسخره کرد.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv