bato-adv
کد خبر: ۱۷۳۵۳۶

چاقوکشی در مدرسه ابتدایی تهران!

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۲
هفته گذشته در حیاط یکی از مدارس ابتدایی منطقه 16 تهران، دعوا و کشمکش میان دو دانش‌آموز پسر بالا می‌گیرد و در پی آن، یکی از آنها چاقوی همراه خود را درآورده و به پهلوی دیگری فرو می‌برد که همین امر موجب به «کما»رفتن دانش‌آموز مضروب می‌شود.  

وقتی دانش‌آموز پایه چهارم و ششم ابتدایی در حیاط مدرسه شهید چنگیزی با هم درگیری لفظی پیدا می‌کنند، کار به زدوخورد فیزیکی هم می‌رسد و به این‌ترتیب دانش‌آموز پایه چهارم چاقوی همراه خود را درآورده و ضربه‌ای به پهلوی دانش‌آموز پایه ششم می‌زند که همین امر موجب آسیب شدید این دانش‌آموز و انتقال وی به بیمارستان شده است.

این اتفاق در حیاط مدرسه و در حالی که دانش‌آموزان دیگر شاهد ماجرا بودند رخ داده و مشخص نیست که در آن زمان معاون و مسوولان دیگر مدرسه در صحنه حضور داشته‌اند یا خیر.  به‌گفته مادر یکی از دانش‌آموزان این مدرسه، حال دانش‌آموز مجروح خوب نیست و گفته شده دانش‌آموز ضارب به قید وثیقه آزاد است و مراجع قضایی درحال پیگیری قانونی آن هستند.

البته سلطانی، کارشناس روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت که این حادثه بیرون از مدرسه رخ داده و مربوط به چندروز پیش است. او اطلاعات بیشتری از این حادثه را در اختیار خبرنگاران قرار نداد.

دعوا و کشمکش در بین دانش‌آموزان به‌ویژه در بین پسران امر متداولی است اما زدوخورد تا این حد که دانش‌آموزی سلاح سردی همچون چاقو همراه خود داشته باشد و بعد بتواند آن را در حیاط مدرسه دربیاورد و آن را در پهلوی دانش‌آموز دیگری فرو ببرد جای اماواگرهای زیادی را باقی می‌گذارد، حتی اگر به‌گفته مدیر روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران این حادثه بیرون از مدرسه هم رخ داده باشد.

این اتفاق خطرناک و قابل‌تامل آن هم در یک مدرسه ابتدایی در حالی رخ داده که طبق آیین‌نامه دانش‌آموزی، آوردن هرگونه سلاح و وسیله دفاعی توسط دانش‌آموزان به مدرسه ممنوع است و جزو تخلفات قابل پیگیری محسوب می‌شود.

همچنین حضور یکی از معاونان، در حیاط مدرسه و در زنگ‌های تفریح بین دانش‌آموزان الزامی است تا اتفاقاتی همچون بازی‌های خطرآفرین و مشکل‌ساز در حیاط مدرسه رخ ندهد، چه برسد که دانش‌آموزی چاقو روی دیگری بکشد.
یه همشهری
Azerbaijan
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
اینا دلیلی جز فقرنداره، دیدم که میگم
هومن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
قابل توجه مسئولان كه سياست‌هاي فرهنگي و اجتماعي را تعيين مي كنند و مدام دم از دين و اخلاق در اين كشور مي‌زنند!!!!
ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
من از جمله اولين دانش آموزان ورودي به دوره راهنمائي تحصيلي مي باشم در اهميت اين دوره هرآنچه گفته شود كم است و بخش مهمي ازآن همين كاهش ناهنجاريهاي محيط تحصيلي فرزاندان ما است. متاسفانه نيروي كارداني كه سالها صرف آموزش آن جهت تعليم و تربيت نوجوانان در دوره گذر سني در اين دوره شده بود با تحول جديد آموزشي كه جز كاهش هزينه آموزش و پرورش و كوچك سازي آن هدفي دنبال نمي كرد از ميان رفت و معضلات اينچنيني از جمله محصولات اوليه اين تصميم ناپخته و غير مردمي است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
بد نیست یه تحقیقم در مورد روابط غیر اخلاقی شه تا ببینید چه خبره !
ناشناس
Canada
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
ما ركورد زديم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اینجا ایران است . مرگ بر آمریکا
رسواشده ی فتنه
United States of America
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
چیزی نیست درست میشه،اعدام در انظار عمومی را بیشتر کنید،تا کودکان ببینند و بیاموزند!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
رسواشده ی فتنه خوبی؟؟!!! این دوتا چه ربطی به همدارند؟؟
فکر نمی کنید علتش صحنه های خشنی باشه که هر روز توی بازی های کامپیوتری ویا فیلم ها بدون نظارت به در جه بندی سنی این محصولات می بینند ؟ شاید این بچه خودش که هیچی حتی پدر ، پدربزرگ و یا کل فامیلش هم صحنه اعدام ندیده باشند.
انصاف در نقد هم چیز خوبیه
نانشاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
"اعدام در انظار عمومی "
خخخخخخ خیلی باحال بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اگر در آمریکا بود الان صدا و سیما سوژه خوبی برای کوبیدن آمریکا بدست آورده بود!!!!
حامد
Germany
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
به به ، به این دولت تدبیر و امید!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
پیشنهاد می کنم رسوا شده فتنه، درس روش تحقیق را در دانشگاهها تدریس کنند حتما روابط جالب و شاخداری در خیلی از موضوعات کشف می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
آقا حامد چه ربطی به دولت تدبیر و امید دارد ! انتظار داری خرابکاری های دولت خدمتگزار یک شبه حل شود !
روشنفکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دولت دکتر روحانی باید حمل سلاح رو هم آزاد کند تا دیگر شاهد چاقو کشی سنتی نبوده و درگیری های ما هم کاملا غربی و آمریکایی باشد
یعنی که چه.... چاقو کشی
...این واقعا آزادی برا بشر نیست...باید حمل سلاح مانند کشور آرزوهایم آمریکا آزاد شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
معجزه هزاره سوم در سقوط اخلاقی
روانشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ایشون درست می گن..یکی از چیزهایی که باعث بروز این رفتار از کودکان می شه، دیدن خشونت و صحنه های خشن است..بنابراین دیدن اعدام در ملا عام که صحنه ای بسیار ناخوشایند است،موجب ایجاد روحیه خشن در بیننده و بالاخص کودکان می شود( جواب معترضان به رسواشده!)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اگه حمل سلاح گرم مجاز بود چه تعداد معلم کشته می شدند بازم مرگ را فریاد کنید....آمریکا!
فتنه
Germany
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
خشونت در جامعه باعث عادی شدن خشونت در بین بچه ها و نهادینه شدن آن از اولین سالهای زندگیشان میشود.
قابل توجه آقایان مدافع اعدام در انزار عمومی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
وقتی تلوزیون هر رو ز فیلم هایی رو پخش می کنه که یا مثل گروه تجسس پراز کشت وکشتاره ویا مثل اوای باران سر شار از کلا برداری و افسردگی از این بهتر حال و روزمون نیست
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
اقای حامد خان اینها مربوط به دولت مهرورزی میباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
من نمی دونم یه عده ای چرا همیشه در حال حمایت از امریکا هستند ؟! مگر این فرهنگ خشونت یا فحشا از محصولات فرهنگی غربی و بخصوص امریکایی در جامعه رواج پیدا نکرده ؟! تربیت فرزند بر اساس الگوهای مدرن نتیجه اش به همین جا می رسه . چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است . امریکا شیفته ها باید با روزافزون شدن چنین فجایعی خجالت بکشند نه این که دست پیش رو بگیرند . این که روز به روز جنایات عجیب و غریب در مملکت اتفاق می افته نتیجه نفوذ فرهنگ بیگانه و کمرنگ شدن ارزش های ایرانی اسلامی ست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
حامد جان! اين خيلي احمقانه ست كه اين قضيه را به دولت ربط مي‌دي، حداقل مي‌گفتي قوه قضاييه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
جلل الخالق
این بچه بزرگ بشه چی میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
احتمالا تو پمپ بنزین هفت تیر کشی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حالا اگراروپا یا امریکا بود تا یه هفته خوراک روزنامه کیهان میشد ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
والبته خوراک صدا و سیما هم.....
ننه جون
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
و همچنین 2:30
ناشناس
Germany
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
و فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
و اخبار 20 شبکه خبر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اميدوارم صداوسيماازاين خبرجانمونه.منتظرن ببينن دركجاي جهان غيراز ايران تيراندازي ياگروگانگيري شده وتايك هفته خوراك تبليغاتي دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اخبار 7 صبح ، 7 صبح !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
و همچنین صدا و سما!!! عده ای از نمایندگان جهت افشای ماهیت امریکا بودجه مخصوصی برای صدا و سیما تصویب میکردند!!
فتحعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
همچنین اخبار 14
روشنفکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
در بک قرن گذشته یبار یه همچین اتفاقی افتاده حالا
براچی رسانه ها باید بهش دامن بزنند؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
این هم نتیجه فرهنگ اروپا و امریکاست البته .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
این زحمت فرهنگی 8 ساله دو دولت قبلی است
ناشناس
Germany
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ا.ن با هاله برمیگرده خخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
چاقو تودولت روحانی زده شده وعطف به ماسبق نمیشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
نتیجه رواج ماهواره و بازی های کامپیوتری خشن و ول کردن بچه ها که خود به خود تربیت بشن !! و نظارت نکردن بر کارهاشون .
مريم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
فرهنگ عطف به ما سبق ميشود اين فرهنگ خورد كردن رقيب به هر صورت ممكن در 8 سال گذشته نهادينه شده است و الان آثار و عوارضش را ميتوان ديد.
سعیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
به به ! هر دم از این باغ بری می رسد ! چشممون به جمال جوجه چاقو کش هم روشن شد! دیگه تو دبستان ازین موردا نداشتیم که اون هم به لطف تربیت صحیح والدین و وجود جامعه سالم پیدا شد!
984
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
فقط همين يه قلم را كم داشتيم!!!!
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دادش داشتیم اما اعلام نمیشد وقتی که شبکه های اجتماعی فیلتر میشه مردم بی خبرند مجلسیان دریابند وقتی که ملت بی خبر باشند این اتفاقات کمتر پیش می آید
فتحعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
قبلا هم بود فقط اینبار این یکی خبرش درز کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
قلمهای بیشتری تو راهه. منتظر باشید با انتخاب روحانی جانتان. پس نوش جانتان!
ناشناس
Germany
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حالا ویچت و فیلتر کنید،اونوقت تو مدرسه ابتدایی چاقو کشی نمبشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
فحشا و خشونت دو بال یک پیکرند که جامعه رو به سوی سقوط می کشونند . هر دو هم با تهاجم فرهنگی غرب مرتبطند و نسل به نسل رو می بلعند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بحران اخلاقیات در امریکا.
برنامه امشب بعد از خبر صدا و سیما.
فتحعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
جای اون خبر نگار صدا وسیما تو لندن خالیه یه گزارش حماسی پر کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
کی جرات داره توی این اوضاع و احوال بچه دار بشه و بفرسته بچه اش رو مدرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
در کشوری که از معرفی الگوی مناسب عاجز است.فرهنگ پراگماتیسم و سود مداری حرف اول را می زند دزدی و اختلاس یک امر رایج و عادی است ثروت های باد آورده سیلی به هر گونه تحصیلات می زند چه توقعی دارید؟خود کرده را تدبیر نیست
نیما
United States of America
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دوست عزیز چرا اصرار به استفاده از کلماتی داری که معنیش رو نمیدونی؟ پراگماتیسم یک مشرب فکری فلسفیه که طرفداران خودش رو هم داره. چه ربطی داره!
hadi
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
ایشون برداشت مینیمالیستی از پراگماتیسم دارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
افسوس چامعه ای که قرار بود سرامد اخلاق در چهان باشد به کچا رسیده !!
محمد هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
سلام
ربطی به هیچ دولتی نداره / البته که ربط به فرهنگ مردم داره/تربیت خانوادگی و تربیت توسط مربیان در مدرسه بسیار مهم است که به این موضوع پرداخته نمیشود/بیان با نظرات کارشناسیمون کمک کنیم نه اینکه نمک به زخم بپاشیم/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اگر نمی دونی یه وزرات آموزش پرورش داریم و یه وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی. وزرات ورزش هم که تازگیا پیداش شده. حالا بازم می خوای بگید که به دولت ربط نداره ! البته انرژی هسته ای حق مسلم ماست.
كم شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
آخه بنده خدا! وقتي پدران و مادران بيچاره بايد از اول صبح تا آخر شب براي كسب يك لقمه نان زحمت بكشند و بعد خسته و كوفته به خانه برگردند ديگه كجا فرصتي براي تربيت فرزندشان دارند. شما فكر مي كنيد همه مردم وضعيت اقتصاديشان مثل شما خوبه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
مربیان مدرسه و سیستم تربیتی و آموزشی مدرسه رو عمه جان بچه ها انتخاب و نظارت می کنن یا دولت ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
چرا به دولتها ربطی نداره؟پدری که مجبوره تا بوق سگ کار کنه تا یک لقمه نون هم نتونه برای شکم گرسنه بچه اش پیدا کنه تو این کشوری که سرمایه خدادادی بیداد میکنه و هر روز ثروتمندان بر ثروت اختلاس گونه و رانت گرایانه اشان را بیشتر میکنند چرا ربط نداره ؟آخه کی باید آن پدر وقت بگذارد تا خود به تربیت بچه اش بپردازد؟حتی ماه ها میگذرد فقط بچه هاشون را در خواب میبینند!چراربط نداره خوب هم ربط داره،برای همین است که خیلی ها مثل من بچه خود را به مدارس دولتی نمیبریم علیرغم اینکه 3 بچه دارم و کارمند هستم و تمام حقوق خود و بخشی از حقوق همسرم هزینه تحصیل بچه هاست و مستاجر هم هستیم ولی متاسفانه نمیتوانیم برای تفریح و شادایب بچه ها هزینه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دوست عزیز تو این دور زمانه بچه ها بیشتر در اختیار مدرسه، مراکز آموزشی و فرهنگی هستند که زیر نظر دولت اداره می شوند نه خانواده ها!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
مقاطع تحصیلی دانش آموزان بایستی مثل سابق از هم جدا باشد، به همون شکل ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان وگرنه از این به بعد شاهد از این بدترش هم هستیم. چه مسائل جنایی چه انحرافات اخلاقی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
چه ربطی داشت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بازهم اعدامها را در ملاء عام و جلوی چشم کودکان انجام دهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
لایک
saed
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
وقتی میشینی پای ماهواره بابچت تاساعت 12شب فیلم اره نگاه میکنی می خوای دکترحسابی ازتوی دبستان تحویل بگیری!!!!یکم بخودمون بیایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
سیما با پخش برنامه های آبکی و اخبار سیاسی یک طرفه مردم را به سوی ماهواره ها سوق میدهد! و از قبل آن دسترسی به فیلمهای آلوده آنها نیز ممکن میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ایول
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
شما که تا 12شب فیلم ندیدی دکتر حسابی شدی؟!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
چه ربطي داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ما در ماهواره و شبكه هاي اجتماعي نحوه بكار بردن سلاح سرد و قتل همكلاسي نديديم لطفا بفرماييد شما كدام كانال را ملاحظه ميفرماييد
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حالا واقعا اگر ماهواره نبود مملکت خوش و بلبل بود؟!!!! به نظر من اصلا ربطی به ماهواره نداره زمان پهلوی کاواره ها بودند ولی ما حصلش انقلاب شد موضوع اینه که ما کار فرهنگی نمیکنیم انتظار داریم همه با فرهنگ هم باشند!! وقتی یکی بشه رئیس جمهور که اینقدر بی اخلاق باشه و بگه آب رو بریز.... انتظار دارید بعد 8سال اوضاع فرهنگی مملکت ما چطور باشه!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
پدر و مادر اگه شعور داشته باشند آبکی بودن برنامه های صدا و سیما دلیلی براشون نخواهد بود گه بچه هاشون رو پای فیلم و سریال های خشن و فاسد ماهواره بنشونند . ناشناس اول ! نظرت بیشتر به لجبازی کودکانه شبیه بود تا استدلال !
حميد تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
زمانيكه مشكلات فرهنگي تربيتي اجتمايي داخلي همه سانسور ميشن وهمه توجه ها به فروريزي تمدن غربه... بالاخره يه جا بيرون ميزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ما ركورد زديم
سنت گرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
همیشه جز اولین ها هستیم تو اتمی تو فحش دادن تو فیسبوک وحالا هم تو چاقو کشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دیگه اغراق نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
هنوز امریکای عزیزتون رکورد دار جنایاته . انواع و اقسام جنایت ها و حتی تجاوزات جنسی توسط نوگلان زیر ده سال امریکایی به انجام رسیده ! حادثه در دبستانی در تهران در واقع داره به ما نوید این رو میده که پای در راه امریکای عزیز دل شما گذاشتیم و در این مورد هم از قافله غرب عقب نموندیم . شما باید افتخار کنی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تا وقتی الکی برای خودمون نوشابه باز کنیم که ما کشور باحالتری هستیم همینه ! جرم ، اختلاس و فساد و دروغ و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
"ما باهوش ترين ملت جهانيم . ايرانيا خيلي با هوشن . ايرانيا خيلي مي فهمن ." كي اين حرفا رو تو مخمون كرده؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تو رو خدا تو این اوضاع و احوال تبلیغ بچه زیاد نکنید جدای از مسیله مالی به خدا خیلی از خانواده ها اصلا نمیتونند بچه تربیت کنند!!!توراخدا معتاد و چاقوکش و گدا و فاحشه زیاد نکنید !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
فقط مواظب هستند موبایل وارد مدرسه نشود از چاقو غافل شده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
وقتی مدارس برای مدیر و معلمین آن بشود بنگاه اقتصادی انتظاری بیش از این نیست!!! مدیر و معلم بجای دلسوزی برای دانش آموز در تربیت و آموزش آن بفکر پول در آوردن از مدرسه با راه اندازی بوفه، تبلیغ برای تدریس خصوصی، گرفتن پول بعنوان کمک به مدسه و... می باشند و بدتر و بیشتر از شاگردان منتظر اتمام وقت هستند تا به کارهای دیگر شان برسند. ولی حد اقل تا سال 67 اوضاع چنین نبود!!! معلمان مسن مانند پدر و مادری مهربان و معلمین جوان مانند برادر و خواهر مهربان همیشه با دلسوزی و تلاش سعی میکردند به بچه ها کمک کنن ولی الان معلم در کلاس حوصله درس دادن ندارد(مدارس دولتی) و به شاگرد در مقابل سوال او می گوید اگر بهتر از این و بیشتر از این میخوای یاد بگیری بعد از ظهر با ساعتی 5000 تومان در خدمت هستیم!!! حالا ما از چنین معلمی انتظار داریم فرزند من و شما درست تعلیم و تربیت دهد. زهی خیال باطل .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
انصافا الان هم بسیاری از معلمان دلسوز و صادق هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
فرزند بیشتر، زندگی شادتر
معلم ابتدائي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اين از نتايج سيستم 6.3.3 اقاي حاج بابائي است كه بچه هاي كوچك ابتدائي را با بچه هاي نوجوان كلاس ششمي قرار دادند. اگر عبرت نگيرند و سيستم را عوض نكنند از اين اتفاقات فراوان خواهد افتاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
البته اینجا چهارمی ششمی رو زده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بله مطمئن باش این بچه چهارمی احساس خطر گرده که چاقو حمل میکرده و احتمالا دعواشون سابقه داشته که خودش رو آماده کرده بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
نه بابا این بچه هر روز تو محلشون افراد زیادی رو میبینه که دعوا میکنند و چاقو کشی و قمه واز این حرفا .... بچس دیگه دوست داره مثلا به قول خودش اونم اونطوری چاقو کش بشه و ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
فكر احمدي نزاد مانده بود بعضي ها به خودشون كمربند انفجاري مي بستند
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ما ركورد زديم
فتحعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ما همیشه اولین هستیم
مرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
هر دم از این باغ بری میرسد
تازه تر ازتا زه تری میرسد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
آفرين بايد از قوه قضائيه سوال كرد اينهمه اعدام در ملا عام چرا درس عبرت نميشود؟؟؟ محصلي را به جرم داشتن تلفن همراه از مدرسه اخراج ميكنند كه منجر به خودكشي دانش آموز ميشود ولي آزادانه در مدارس سلاح سرد حمل ميشود بايد به مسئولين آموزش كشور مدال افتخار داد مرگ بر امريكا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اموزش وپرورش در برخورد با دانش اموزان متخلف ابزار قانونی مناسب ندارد.معلمان توسط دانش اموزان مورد انواع هتاکی ضرب وشتم و خیلی از موارد دیگه میشن که متاسفانه قوانین انضباطی در خور اموزش وپرورش ندارد/مادهء 76. دانش آموزان متخلفی که راهنمایی‌ها و چاره‌جویی‌های تربیتی، در آن‌ها مفید و مؤثر نمی‌افتد، با رعایت تناسب به یکی از روش‌های زیر مورد تنبیه قرار می‌گیرند:

1. تذکر و اخطار شفاهی به طور خصوصی.

2. تذکر و اخطار شفاهی در حضور دانش آموزان کلاس مربوط.

3. تغییر کلاس، در صورت وجود کلاس‌های متعدد در یک پایه با اطلاع ولی دانش آموز.

4. اخطار کتبی و اطلاع به ولی دانش آموز.

5. اخراج موقت از مدرسه با اطلاع قبلی ولی دانش آموز، حداکثر برای مدت سه روز.

6. انتقال به مدرسه دیگر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
من به عنوان معلم بیشتر وقتم برای ساکت کردن دانش اموزان به کار میره نه درس دادن.اگه بدونید با چه عجایبی برخورد می کنیم .شنیدن کی بود مانند دیدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دوست عزيز اين عجايبي را كه ميفرماييد حاصل تربيت و آموزش همين جامعه ميباشد شما كه معلم هستيد بگرديد دنبال عواملي كه بزه در جامعه را به طرز شگفت انگيزي افزايش داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
من هم مدرس دانشگاهم و یکی از گروههای آموزشی که تدریس می کنم گروه آموزش معلمانه! اگه بدونید با چه نوابغی طرفیم در این دوره ها!
معلمانی که برگه های امتحانی شان پر از غلط دیکته است! معلمانی که فکر می کنن هخامنشیان در دوره ی اسلامی حکومت کرده اند! معلمانی که "نیویورک" را نمی توانند تلفظ کنند! معلمانی که از علامت کوچکتر و بزرگتر ریاضی سر درنمی آورند و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
آخه مگه برای بحران اسیدپاشی و تجاوز و قتل و دزدی و اختلاس و بیماریهای مختلف جنسی فکری کردن که به فکر تربیت دانش آموزان باشند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اگر توی آمریکا اتفاق افتاده بود تمام شبکه های رسانه میلی ، پوشش می دادن
ناشناس
Germany
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
فک کنم یارو فیلم شمشیر تیپ سلطان رو دیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
فرهنگ چاقوکشی!!!هرخیابونی هرشهری میری چاقوکشی،اسیدپاشی...معلوم نیست چطور نمیتونندجلوی این اقدامات زشت وخشن روبگیرند؟
Tirdad
Sweden
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
وقتي توي مملكت جلوي چشم بچه ادم إعدام مي كنن و همش حرف بمب و سلاح مي زنن و روزي ٣٠٠ بار حف ترور ميزن !! اين ميشه عاقبت أون مملكت تازه الان روز خوش حالا كم كم شروع ميشه اين كارهاي حيواني
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
صدام هم در سن 10 سالگی معلم اش را با ضربات چاقو کشت.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
به شدت ناراحت و نگران شدم.نگران بچه خودم که قراره بره مدرسه.خدا به داد اون مادر بیچاره برسه.من هم فکر می کنم تاثیر فیلم های خشن که بچه ها نگاه می کنن
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ماهواره زياد ميديده
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
شاید هم تو محلشون فیلمهای بزن بزن البته از نوع واقعی رو یاد میدیده! این رو هم بگم خیلی از جاهای دنیا بچه باید 7-8 شب بخوابه. برنامه های مخصوص بزرگسالان هم معمولا بعد از خواب بچه هاست. اما تو ایران بچه ها پدر و مادر رو می خوابونند.
ناشناس
Azerbaijan
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دوستی که ماهواره دیدن را دلیل این رفتار دانسته، ظاهراً خودش چندان برنامه های صدا و سیمای خودمان را نگاه نمی کند. سراسر خشونت، بکش بکش، کتک کاری های وحشتناک. اما از عشق و محبت و لطافتی که می تونه در رفتار دو جنس نسبت به هم وجود داشته باشه، مثل جن از بسم الله می ترسند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
یادش بخیر شعار انتخاباتی آقای توکلی در سالها پیش

فقر و فساد و تبعیض
توکلی به پا خیز !!!!
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
فعلا که همین آقا از اون هاله نور دفاع کرد!!! پس خودش هم جزءشونه! تهرانیها این دفعه برای مجلس بهش رای ندید!
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
جامعه ای که مملو از دروغ وجنایت ودزدی واختلاسهای میلیاردی باشد در همین حد هم به اینده سازان توجه کردن جای شکر دارد
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
چاقو كه خوبه در مدارس شهرستان شادگان در استان خوزستان در دو دبيرستان ممبيني و بقيه الله دو دانش اموز با اسلحه شكاري به معاون و معلم حمله كردند در عرض يك هفته گذشته و فقطط خدا به خير گذراند .اگر وساطتت معلما نبود معلوم نبود چه وضعي پيش مي اومد
محسن اصفهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
من خودم معاون یک دبیرستان در اصفهانم و این مباحث انضباطی برای ما چیز غریبی نیست البته این موضوع در ابتدایی نوبر و استثنایی است اما چرا شما حضرت فرارو بدون اینکه به طور دقیق از موضوع خبر داشته باشین و از چگونگی انجام وظایف و فعالیت های های کارکنان مدرسه و خاصه ان مدرس منطقه 16تهران اطلاعی داشته باشین برای خودتون بریدینو و دوختین اصلا موضوع بیرون از مدرسه بوده اونوقت شما می گید آیا معاون در حیاط بوده است ویا نبوده است ؟برای اینکه خبرتونو داغ ترش کنین لازم نیست در حق معلمان نامردی کنین و وجهه اموزش وپرورش و معلمان رو تخریب کنید جدای از این فرض که در مدرسه اتفاق افتاده و معاون ومدیر هم مقصر بفرمایید شما از این آموزش وپرورش با این دوریال حقوق تحقیر امیزش با این شرایط وامکانات اسفبار مدارس و جنس تربیت بچه های امروز دیگر انتظار تربیت تعدادی پیغمبر نداشته باشین واقعا مسخره است شماها هم دلتون خوشه ها سوراخ دعا رو گم کردین توی ریاست جمهوری شورای عالی انقلاب فرهنگی و شوراهای عالی آموزش وپرورش توی مجلس و توی اتاق وزیر ومقامات رده بالای وزارت خونه دنبالش بگردین نه چند تا مدیر ومعاون ومعلم مادر مرده
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حالا هی درگیریهای دانشگاهای آمریکا رو نشون بدین ، ببینم خوشتون میاد این رو دنیا نشون بده ، اونم چی مدرسه ابتدایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
علي جان اگه اينجا آزادي امريكا بود الان 2 نفر هم زنده نبودن . تازه مي فهمم اونا كين و ما چي هستيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
مدرسه دكتر بهشتي در كريمخان يكي از بهترين دستان هاي تهران است. دو سال است مديريت مدرسه افتاده دست كسي كه چاله ميداني صحبت مي كنه و آثاري از اوليائي كه هر روز به مدرسه سر مي زدند يا نمايندگان منطقه نيست عنقريب اين مدرسه تبديل به يك زباله داني شود شما وقتي چنين سرمايه هايي را از دست مي دهيد توقع داردي دانش آموز درس بخواند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
جامعه امریکا در حال فروپاشی است !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
جامعه ایران به دلیل تاسی به فرهنگ منحط امریکا در حال فروپاشیه . کاش فرهنگ پر کاری و پیشرفت علمی رو هم تقلید می کردید تا لااقل بالانسی ایجاد بشه . ولی شما موجودات لجباز و مقلد فقط دوست دارید در مسایل منفی دنباله رو امریکا جون باشید !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اگر معلم بودیدمی دانستی که بعضی بچه ها اصلاح نمی شوند.ابدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ای وای بر ممکلت ما اگر تو معلمش باشی.
من معلم نیستم ولی سرو کارم با معلم هاست. اغلب معلمان( مخصوصا مدیران و ناظمان مدارس ) از نظر روانی ادم های متعادلی نیستند.مهربان نیستند. بسیار بدبین اند. از اصول تربیتی و روانشناسی و مسایل دوران بلوغ هیچ نمی دانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بعضی معلمها هم به درد اصلاح گر بودن نمی خورن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ناشناس 14:54 با سلام
شما که با اصول آشنا هستید با چند درصد از جمعیت چند صد هزار نفری معلمان برخورد داشته اید که اینگونه درباره تعادل روانی آنها صحبت می کنید؟
املای ننوشته همیشه 20 است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بعنوان یک معلم می گویم اگر والدین عزیز توانستید با جمعی بیست نفره از محصولات تربیتی خودتان یک ساعت را بدون درگیری به پایان برسانید انوقت اظهار نظر کارشناسانه !! بفرمایید
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
متاسفانه حق با شماست
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دقيقا به همين دليل ضعف فرهنگيه كه قيمت مسكن در مناطق بالاي شهر دو سه برابر مناطق پايينيست...وگرنه آهن و آجر و سيمان و...يكيست
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
مدرسه مدیر و ناظم نداره؟! کار مدیر و ناظم فقط جمع کردن بچه ها تو صف برای مناسبتهای خاصه؟
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
منتظر نظر اسماعیل فلاح از لندن هستیم !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
سبزه بود و به گل نیز آراسته شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
جان خودتون نگاه كنيد اسم شهيد رو : شهيد چنگيزى !!!!!!!
خوب بچه هاى اين مدرسه ... چى بگم والا
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
سقوط ازاد فرهنگی
بينا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
مرگ بر آمريكا.
انگليس دست داشته،
موساد هم همينطور،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
امیر جان اشتباه میکنی مدارس بالا بسیار بدتر نباشد بهتر نیست الان هرهفته حداقل یکبار درگیریهای خونین میشود در دبیرستانها .فقط من دلم برای مسئولین مدرسه میسوزد که برای گذران زندگی خود باید این نسل لجام گسیخته را تحمل کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
این نسل لجام گسیخته رو عمه جانشان تولید کرده یا فرهنگ و آموزش و پرورش جامعه؟؟؟
کوکب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
نخیر این نسل لجام گسیخته محصول مشترک جامعه،خانواده،دولت،رسانه ها،آموزش و پرورش و...می باشد.انصاف هم چیز خوبی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اگه این اتفاق توی آمریکا می افتاد خبرگزاری فراس یه خبر کار می کرد تحت این عنوان "اوج انحطاط اخلاقی در آمریکای جهانخوار شیطان بزرگ"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
اگه اخلاق پاس کرده بودی این حرفو نمی زدی، معلومه که خارج درس خوندی!!!
روشنفکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دولت دکتر روحانی باید حمل سلاح رو هم آزاد کند تا دیگر شاهد چاقو کشی سنتی نبوده و درگیری های ما هم کاملا غربی و آمریکایی باشد
یعنی که چه.... چاقو کشی
...این واقعا آزادی برا بشر نیست...باید حمل سلاح مانند کشور آرزوهایم آمریکا آزاد شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
در امریکا میلیونها سلاح گرم دست مردم است و اینطور مسائل به محض اتفاق در رسانه ها پخش میشود منصف باشیم (یه سوزن به خودت بزن یه موشک به امریکا)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
شما بهتره راجع به آرزوهاتون یه خورده مطالعه کنید تا ببینید که اونجا هم اسلحه خریدن برای همه مجاز نیست (لیست سیاه اف بی آی خیلی عریض و طویله)، توی بعضی شهرها هم اصلن نمی تونی اسلحه داشته باشی (مثل دی سی)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
جامعه ایران با این همه ناهنجاری به کجا می رود؟
دخترعموی رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
یعنی خانم رکوعی 20:30صداشو آهنگین نمیکنه و بگه:"چاقوکشی در مدارس ایرااااانننن"!
فتحعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تو ایران هیچ خبری نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
واقعا دیگه از همه چیز خسته شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
به نظر من علت این حوادث محصولات فرهنگی آمریکای جنایتکار است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
خودت می گی محصولات فرهنگی، تو کدوم فرهنگ همچین اتفاقی افتاده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
هیچی دیگه فردا از کنار یه بچه دبستانی هم رد میشین مواظب باشین یه وقت نگین بالا چشمت ابروست. وگرنه سرتونو میذاره رو سینتون! از ما گفتن بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
در همه جای دنیا اتفاق میفته شلوغ بازی نکنید
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
کار دشمن بود والا در ایران اصلا چاقو وجود ندارد که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
مرگ بر امریکا
ppppp
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
چشم ودل خونواده اش روشن .خسته نباشيد با اين تربيتتان!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
پس چرا این خبر را با آب و تاب ویژه ی خود بیست و سی ها در خبرشون نمی گویند مثل وقتی که تو آمریکا یک مرد گنده هفت تیر می کشه؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
نتیجه فرهنگ سازی بعد از چندین و چند سال
و ادعای فرهنگ سازی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
منطقه16 جنوب شهره-توجنوب شهر همچین اتفاق هایی عادیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اثرات منفی WeChat بوده !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
نتيجه طبيعي ترويج خشونت از طريق اعدام در ملاء عام ، قطع كردن دست در خيابان ،شلاق زدن ، سنگسار و در يك كلمه ذلت و خوار كردن فرهنگ ايران و ملت ايران در تمام اين سالها ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
در آینده شاهد این گونه مسایل در دبستان و دبیرستان خواهیم بود. دو باره باید کلاس 6،7و 8 در مدرسه راهنمایی گنجانیده شود و اشتباه بدون مطالعه و بررسی وزیر دولت دهم جبران گردد.
حمید
Netherlands
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
علت را دیریابید نه معلول را... لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
الان اگه تو آمریکا بود : اخبار صدا و سیما ساعت 14 : سایه مرگ بر سر آمریکا...ترس و وحشت مردم.....بازهم جنایتی دیگر در آمریکاووو......
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بله نتیجه فقر فرهنگی خانواده ها که دیگه کلیشه شده هیچ فکری هم به حالش نمیکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
در تهران با حداقل ده میلیون جمعیت این حوادث اجتناب ناپذیر است . ولی باید فرهنگ سازی شود . البته سیستم جدید دوره های آموزشی باعث بعضی از ناهنجاریها در محیط مدرسه خواهد شد.
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ما قرار بود ام القرا جهان باشیم قرار بود جهان را مدیریت کنیم وقرارهای دیگر حالا به کجا رسیدیم ؟ چرا؟
ناشناس 7
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
اونور با اسلحه ای که آزاد گذاشتن ادم می کشن ، با با سلاح سردی که حتی حملشم جرم محسوب میشه ادم می کشیم !!!
morteza
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
علم الهدی نباید درمورد بی دینی امیر کبیر صحبت کنه بجای اون بیاد این مورد هارو بگه
مجله فرارو