bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۶۷۱۸۸

رامین: آمریکا دو سال دیگر فرو می‌پاشد

با ايده محمد علي رامين بود كه محمود احمدي نژاد از «انكار هولوكاست» و «محو اسراييل از روي نقشه كره زمين» سخن گفت و شهرتي جهاني يافت. خودش مي‌‌گويد كه مخالف‌تراشي قديمي‌ترين اصل براي امتياز‌گيري در مذاكره است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۲
با ايده محمد علي رامين بود كه محمود احمدي نژاد از «انكار هولوكاست» و «محو اسراييل از روي نقشه كره زمين» سخن گفت و شهرتي جهاني يافت. خودش مي‌‌گويد كه مخالف‌تراشي قديمي‌ترين اصل براي امتياز‌گيري در مذاكره است. اصلي كه به نظر او بديهي است و دانستن آن نخستين گام در الفباي سياست است، اصلي شكست خورده كه با وجود آزمايش آن در هشت سال دولت احمدي‌نژاد نه امتياز براي كشور به ارمغان آورد نه باب مذاكره‌يي را گشود. رامين بي‌ توجه به تجربه دولت نهم و دهم همچنان مصرانه پيگير آن است. رامين كه اين روزها شايعه دست داشتن او به عنوان طراح بنر‌هاي صداقت امريكايي بر سر زبان‌ها افتاده مي‌گويد، از اين كار تقدير مي‌كنم. اين بزرگ‌ترين خدمت به روحاني بود. مصاحبه پرحاشيه «اعتماد» با محمد‌علي رامين، مشاور مطبوعاتي محمود احمدي‌نژاد به شرح زير است.

نظرتان درباره مذاكره ايران – امريكا چيست؟
در اين باره مصاحبه نمي‌كنم. تا وقتي ايالات متحده امريكا ايالات مستقله شد.

منظورتان چيست؟
وقتي ايالت‌هاي امريكا مستقل شدند و ايالات متحده از هم پاشيد و به چند ايالت مستقل از هم تبديل شد.

فكر نمي‌كنيد به ما وعده سر خرمن مي‌دهيد؟
نه خانم خيلي طول نمي‌‌كشد، نهايت يكي و دوسال آينده شاهد اين اوضاع خواهيم بود.

در اين باره خبري داريد؟
اين يك فرآيند مشخص و قابل پيش‌بيني است.

مي‌گويند شما ايده‌پرداز چاپ بنر‌هاي «صداقت امريكايي» بوديد؟
مهم نيست، مگر اهميتي هم دارد.

اگر مهم نبود براي چند روز متوالي در صدر اخبار قرار نداشت و دستور جمع‌آوري آنها صادر نمي‌شد؟
ببينيد، تدارك اين بنرها از سوي هر كسي بوده اقدامي هوشمندانه و در راستاي حفظ منافع ملي و دفاع از حيثيت اسلامي ايرانيان ذلت‌ناپذير بوده است. من از اين كار تقدير مي‌كنم زيرا به سود مذاكره‌كنندگان ايراني است، چاپ اين بنر‌ها و نصب و تكثيرشان بزرگ‌ترين خدمتي بود كه مي‌شد براي دولت آقاي روحاني در بحث مذاكره با امريكا انجام داد.

خدمت، اما كارشناسان اين را تعبير به كارشكني و چوب لاي چرخ دولت گذاشتن كردند؟
اينكه اين آگاهي‌رساني به كارشكني تعبير شود تاسف‌بر‌انگيز است، آن هم در شرايطي كه ايالات متحده امريكا مصرانه هم پيمانانش را وادار به ابراز مخالفت با انجام مذاكره مستقيم با تهران مي‌كند.

به نظرتان دولت امريكا از اسراييل مي‌خواهد خبر‌هايي كه در رابطه با تماس تلفني اوباما با روحاني انجام گرفت را زير سوال ببرد؟
بله، اين كاملا روشن است كه امريكا، عربستان و اسراييل را وادار به موضع‌گيري كرده است.

مي‌خواهيد بگوييد كه ابراز مخالفت‌هاي عربستان و اسراييل از سوي امريكا ديكته مي‌شود و هماهنگ شده است؟
بله، كسي كه اين را نداند چيزي از سياست نمي‌فهمد.

چرا امريكا بايد خودش خواهان مذاكره با تهران شود و بعد براي انجام اين مذاكره مانع‌تراشي كند؟
به خاطر اينكه امتيازات بيشتري از ايران بگيرد، امريكا و هم‌پيمانانش با مذاكره درصدد گرفتن امتيازات بيشتري از ايران هستند.

اسراييل و عربستان كه از تحريم ايران بيشتر سود مي‌‌برند با انجام مذاكرات كه برخي منافع آنها تهديد مي‌شود؟
اين‌طور نيست. امريكا با اين روش سود بيشتري عايدش مي‌شود. ببينيد وقتي دو طرف مي‌خواهند باهم صحبت كنند در شرايطي مشابه ايران – امريكا، طرفي كه با هوش‌تر است مخالف‌خواني مي‌كند تا بعد منت بگذارد كه مي‌خواهد مذاكره كند.

اين مخالفت‌تراشي‌ها چه نتيجه‌يي دارد؟
اين قديمي‌ترين شيوه امتيازگيري است.

پس شما هم با چاپ بنر‌هاي صداقت امريكايي مي‌خواستيد مقابله به مثل كنيد؟
اين ربطي به آن پروژه ندارد. ببينيد من فقط گفتم كسي كه در مذاكره هوشمند‌تر باشد مخالفت‌تراشي مي‌كند.

پس سخنان تند محمود احمدي‌نژاد در هشت سال گذشته عليه مقامات امريكايي و اسراييل و مطرح كردن هولوكاست براي مخالفت تراشي و امتياز‌گيري بيشتر بود؟ اما دولت‌هاي احمدي‌نژاد نتوانست حتي باب مذاكره را هم باز كند چه برسد به امتياز‌گيري و تنها عايدي آن تحريم‌هاي بيشتر بود؟
اين سوال شما انحرافي است، من به آن جواب نمي‌دهم.

چرا انحرافي؟ اين نقدي است كه قريب به اتفاق كارشناسان به عملكرد دولت‌هاي احمدي‌نژاد وارد مي‌دانند.
يك دولت اگر مي‌خواهد با دشمنِ گردن‌كشي كه بيش از 60 سال جنايت و تجاوز كرده است و هيچ صداقت و هيچ انسانيتي نسبت به كشور مقابلش مشاهده نكرده است و حالا فصلي ايجاد شده و ادعاهايي براي مذاكره مطرح شده است آيا بايد تمام پشتوانه‌هايش را قطع كند و بايد تمام نيروهاي ارزشمدارش را گرفتار خفقان كند يا اينكه با اقتدار و صلابت پايداري كند؟ آيا دولت بايد بيايد اين ارزش‌ها و پايداري‌ها را به حركت‌هاي تندروي و خرابكارانه ضد دولتي تعبير و تلقي كند؟ مگر دولت دولت ساده‌لوحي باشد كه نفهمد طرف مقابل امريكاي جنايتكار با لبخند به ظاهر صميمي مي‌خواهد فريبش بدهد، آن دولت هم حتما فريب مي‌خورد و ناموفق خواهد بود و بيشترين خسارات را به كشور و نظام وارد مي‌كند.

دولت يازدهم با تاكيد بر شرايط منصفانه و عادلانه مي‌خواهد ثابت كند كه متفاوت از دولت گذشته است، اين‌طور نيست؟
ببينيد اين دولت منتخب ملت ما است و براي ما محترم است اما نبايد گرفتار توهم شود و نبايد با تندروي‌ها خودش را تسليم امريكا كند، چرا كه امريكا اگر بفهمد دولت پشتوانه مردمي ندارد يك ساعت هم از آن حمايت نمي‌كند. دولت امريكا الان احساس مي‌كند دولت يازدهم دولت مردمي و ملي است و به پشتوانه امام خامنه‌اي وارد فاز جديدي از روابط مورد نظر شده است، اما دولت نبايد همه پشتوانه‌ها را ناديده بگيرد، در شرايط كنوني بزرگ‌ترين پشتوانه ملي براي مذاكره با امريكا بزرگداشت 13 آبان ماه توسط مردم است كه امسال بايد هر چه حماسي‌تر به روز ملي مبارزه با امريكا تبديل شود تا براي ايران اقتدار بيشتري به ارمغان بياورد.

به نظرتان آيا مبارزه‌طلبي براي انجام مذاكرات در اين فضا كه دولت روحاني مي‌خواهد به جامعه بين‌الملل نشان بدهد كه مواضعش با دولت احمدي‌نژاد متفاوت است حتي مقام معظم رهبري هم معتقد به نرمش قهرمانانه هستند منطقي است؟
چرا دولت ما بايد اينقدر ساده به موضوع نگاه كند، چرا بايد نسبت به عملكرد دولت‌هاي قبلي جمهوري اسلامي اظهار پشيماني كند، جمهوري اسلامي 34 سال است با اقتدار و استقامت و پايداري اعلام كرده به هيچ قدرتي وابسته نيست چرا اين دولت بايد مسير عزت و پايداري را عوض كند.

چون سياست‌هاي دولت قبلي جز انزواي بين‌المللي براي كشور و تحريم ‌هاي بيشتر براي ايران ثمري نداشت.
اين انزوا نيست چراكه اگر ما اين را انزوا بدانيم آن با انقلاب اسلامي و پيروزي مردم و تشكيل جمهوري اسلامي شروع شد، جمهوري اسلامي همواره به دنبال استقلال و قطع وابستگي‌ها بوده است. اين استقلال نبايد با انزوا اشتباه گرفته شود ما منزوي نيستيم، ما پرنفوذترين حكومت در ميان ملت‌هاي جهان هستيم. رهبر امريكا منفورترين رهبر سياسي جهان است در حالي كه رهبر انقلاب اسلامي محبوب‌ترين حاكم درميان ملل جهان است چه در داخل و چه در جهان.

قبول نداريد كه ديپلماسي هشت سال گذشته ايران چالش‌آفرين بود تحريم‌هاي عليه ايران در هشت ساله گذشته نسبت به اوايل انقلاب چند برابر سختگيرانه‌تر شده است؟
اين تحريم‌ها از روز اول همراه انقلاب بوده است به محض تشكيل دولت موقت و نخست‌وزير موقت دكتر بازرگان عليه ايران اعمال شده‌اند، فراموش نكنيم شديد‌ترين تحريم‌ها در زمان رفسنجاني وضع شدند و آنچه در چند سال اخير اتفاق افتاده است ناشي از نوعي احساس ضعف و تزلزل بوده كه در سال‌هاي اخير از طريق جرياناتي صورت گرفته بود كه از داخل به غربي‌ها پيغام مي‌دادند شما تحريم‌ها را تشديد كنيد تا به حساب دولت احمدي‌نژاد گذاشته شود و مردم از آن تفكر رويگردان شوند.

فكر مي‌كنيد پيغام‌‌هاي اين جريانات از عملكرد احمدي‌نژاد موثر‌تر بوده است؟
اينها بستر‌سازي براي تشديد تحريم‌ها بود.

اگر معتقد به تشديد تحريم‌ها و ايجاد شرايط دشوار چند سال اخير در كشور نيستيد كه منجر به تجديد نظر بزرگان نظام دربرقراري مذاكره تهران – واشنگتن شد، پس چرا بدون اينكه دولت اعتراضي بكند بنر‌هاي صداقت امريكايي كه مذاكرات احتمالي دولت با واشنگتن را نشانه گرفته بود يك شبه جمع‌آوري شدند؟
اينها سياست‌هاي كلي نظام نيست كه يكسري مخالفت‌هايي با اين بنرها ابراز شد كه البته اشتباه هم بود ولي براي حفظ آرامش در داخل اين بنرها جمع‌آوري شدند. بنده سياست‌هاي بين‌المللي اتخاذ شده اخير را اشتباه مي‌بينم چراكه نظام را درعرصه آسيب‌پذيري قرار مي‌دهند و هركسي از نزديكان دولت اين روش‌ها را بر دولت تحميل كرده كم لطفي كرده است. به عقيده بنده بايد هر كمكي كرد كه روحاني و مذاكره ‌كنندگانش بتوانند در پشت ميز مذاكره هوشياري و بيداري ملت ايران را تفهيم بكنند. امريكا بايد بداند و باور كند كه ايران جناياتش را فراموش نكرده است و تا راستي‌آزمايي نشود اين امريكاست كه بايد از مواضع ضد ايراني‌اش عقب‌نشيني كند. دولتمردان ما بايد اين پيغام را به امريكايي‌ها منتقل كنند كه نواب‌صفوي در ايران نمرده است و آنها نمي‌‌توانند نقش رزم‌آرا را از كسي مطالبه كنند.

عملكرد دولت روحاني را گذشته از بحث مذاكره ايران و امريكا چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟
بنده فعلا درباره دولت روحاني قضاوت نمي‌كنم.

ارزيابي‌تان از راي اخير مجلس به وزراي پيشنهادي روحاني چيست؟
گفتم درباره كارهاي دولت روحاني و امور مرتبط، با دولت فعلا قضاوتي نمي‌كنم.

اگر شما همچنان معاون مطبوعاتي دولت بوديد روزنامه بهار را به خاطر مقاله‌اش توقيف مي‌كرديد؟
در دوران معاونت مطبوعاتي بنده هيچ رسانه‌يي جرات جسارت به مقدسات را نداشت.

اگر سهوا صورت مي‌گرفت؟
روند مشخص بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
اين حرفا بوي خون مي ده ملت ايران به هوش ،به گوش و بيدار باشين و اين حرفا و اين آدما رو دست كم نگيرين چون خونخواراني هستن كه در كمين ايجاد فتنه اند
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
مشاور مطبوعاتي رییس جمهور !!!!!! ما چقدر بدبختیم .
شعبان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آره انشالله. فقط رامین جون قربونت یکی دو روز قبلش به ما هم خبر بده تا آماده باشیم بریم جمع آوری غنایم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
جناب رامين راستي چه خبر از راديو؟؟!!!!
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
خداوند شفا عنایت فرمایید
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۶۰
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
عجبا این دیگه از کجاش پیدا شد ؟حالا چرا دوسال دیگه ؟
فکر کنم برا اینکه از هم اگه نپاشید همه فراموش کرده باشن که شمااینو گفتی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
با وجود آدم ابلهی مثل اوباما بعید هم نیست.
به نظرم آمریکا دیگه به کسی با افکار اوباما رای نخواهد داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
آقای رامین ، قرار شد کلاس ادبیات بروی نه داستان گویی تخیلی.
یک دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
البته کلاس ادب باید بره نه ادبیات.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
با اینکه همه حرفاش رو قبول ندارم. ولی این حرفش جالب بود که راهپیمایی 13 آبان میتونه پشتوانه ای برای دولت باشه و با استفاده از اون بر سر آمریکایی ها منت بذاره
ناشناس
GERMANY
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
یکی ترمز این بنده خدا رو بکشه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
خوب شد صاحب این دسته گل خوشکل "صداقت آمریکایی" و ارتباطش با پایداریها هم مشخص شد...
و همچنین "انکار هلوکاست" و "محو اسرائیل"...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
رامین: آمریکا دو سال دیگر فرو می‌پاشد
رامین جان اگر بیکاری به همین شکل از دولت دست پاک ادامه پیدا کند تا دو سال دیگر باید به جای غذا گوشت خودمان را بخوریم،نمی دانم ما چه عشقی داریم دیگران نابود شوند اما عشق نداریم خودمان آباد شویم
سهیلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
توهم تا ب کجا؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
نوستراداموس آرزو داشت با این دولتمردان 9 و 10 به خصوص آقا رامین محشور باشد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
نوسترامینوس!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
خیلی وقت بود از ایشون بی خبر بودیم.
چه افاضاتی داشته اند !!!؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
جون چند ساله كه اينو ميگين
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
آمدن روحانی هیچ سودی هم که نداشته باشد، حداقلش از دست این آدمها و این اظهار نظرهای بی منطق و هزینه ساز راحت شدیم!
ناشناس
-
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
در تعجبم که این مسئولیتها چطور به اینجور افراد واگذار می شه
ناشناس!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
خشت اوّل چون نهد معمار کج ....
سهیلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
تا نا کجا آباد میرود دیوار کج
ناشناس
UNITED STATES
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
در حقیقت تا زمانی که دشمنان آزادی امثال آقای رامین هستند زیاد نباید نگرانی داشته باشیم!
عباسعلي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
رامين جون بگو تو خوده برژينسكي هستي، يا نه نوام چامسكي هستي ايول بابا تركوندي عرصه سياست شناسي را اصلا براي همين هم هست كه رنگ موهات با ما فرق مي كنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
با وجود افرادي مثل آقاي رامين دشمني كشورهاي ديگر عين دوستي است چون امثال اقاي رامين ريشه انقلاب را نشانه رفته اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
فقط می توانم بگویم برای خودم متاسفم !!! طرز تفکر و بینش این آقا واقعا نوبره!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
خدایا کل کابینه ی احمدی نژاد و معاونان و مشاورانش عین خودش حرف میزنن!
صاکره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
(خنده عفیفانه)...!
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
ببین با کیا شدیم 75 میلیون نفر !!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
اين همون نبود كه به مجري راديو گفت "تو غلط كردي" تو برنامه زنده؟؟!!
رعنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
فعلا" که ما داریم ،فرو می پاشیم،خانواده ها دارن فرو میپاشن-ازدواج ها-روابط مردم با هم-روابط کشورمان با دنیا-فقط خدا مونده - اونم بی خیالمون بشه -کلا فرو پاشیدیم رفته،رامین جان به فکر خودمون باش که وضعمون از همه خرابتره
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
"دشمنِ گردن‌كشي كه بيش از 60 سال جنايت و تجاوز كرده است"
اولا 60سال و دوماه و 9 روز از زمان كودتاي 28مرداد ميگذرد دوما اگر در مدرسه كمي تاريخ خوانده بودي جنايت و تجاوز به روسيه مي چسبد كه ظاهرا با اين متجاوز مانوس شده اي.
سوما آقاي رامين بس كن و از جانب مردم حرف نزن و ادبيات را دوره كن برايت لازم است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
ان شاء الله

اسلام پیروز است

مرگ بر آمریکا
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
خدا رو شکر بلای احمدی نژاد و دار و دسته اش ازمملکت رفع شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
کجا رفع شده باید همشون محاکمه بشوند.
عنبکوت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
خوب بر اساس این فرمایشات نتیجتاً در مورد فعالیتهای هسته ای کار خودمان را بکنیم و اصلاً ارتباطمان را هم با آژانس و 5+1 و امثالهم قطع کنیم.آمریکا هم که تا یک سال دیگر میره زیر آب !!!
خوب اگه نرفت اون موقع چی؟یک مملکت خراب یک جمله شما بشود؟میبینید که بی مسئولیتید؟همین بی مسئولیتیها و جواب پس ندادنها اینطور بدبختمان کرده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
نواب? رزم آرا?
اگر اين تهديد رئيس جمهور به ترور نيست پس چي است? كجاي دنيا رئيس جمهور را تهديد به ترور مي كنند و راست راست مي چرخند?
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
باشه آقای رامین شما درست میگید:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
حسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
من سه سال پیش یک مصاحبه با آقای رامین داشتم در مورد یک موضوع دینی ، ولی ایشان به جای اینکه به آن موضوع بپردازند نیم ساعت در مورد مدیریت جهانی صحبت کرد .وصد البته که آن مصاحبه به کار ما نیامد. این جمله راهم چند بار تکرار کرد .
"بحث هندسه الهی در حیات اجتماعی"
قضاوت با خودتان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
نابودی آمریکا مهم نیست زیاد ...شما و دوستات یه وقت نابود نشین که بشریت بد جور لطمه می خوره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
"دولتمردان ما بايد اين پيغام را به امريكايي‌ها منتقل كنند كه نواب‌صفوي در ايران نمرده است" تهدید به ترور دولت. چیزی که آقای خاتمی تذکر دادند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
پس چرا 30 ساله که این یکی دو سال تموم نمیشه؟
سهیلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
تقویمشون خرابه!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
در مورد چگونگی مصرف دلارهای نفتی توی هشت سال گذشته صحبت کن . آینده را بزار برای آیندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
پس انشالله مذاكرات تا 2 سال ديگه به نتيجه برسيم چون اگه نشه و 2 سال ديگه آمريكا از هم بپاشه ما تا ابد تحريم خواهيم بود چون ديگه دولت آمريكاي كنوني نيست كه بتونه لغو كنه ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
اينها همانهايي هستند كه زمان براي ظهور امام زمان تعين كردند و تحقق پيدا نكرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
آقای رامین انسان جالبی هستند.
از نوع جواب دادن به سوالات مشخص است نوعی کینه ورزی در آن مشاهده می شود و کلا بهترین کار دنیا هم توسط مخالف عقاید ایشان انجام شود ایشان آن نقض و شر میدانند.
به ایشان توصیه می شود که از این بازی های بچه گانه دست بردارند و مقداری به فکر مردم باشند.
و در بعضی از گفته های ایشان نوعی توهم بیش از اندازه نیز کاملا مشهود می باشد.
فکر نکنم همچنین انسانی در کل صلاحیت نظر دادن به جریانات حکومتی را داشته باشد. چه برسد که تکلیف تعیین کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
چین و روسیه کی نابود میشوند؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
خوش به حال بعضي از ادمها كه هميشه در توهم به سر ميبرند و از واقيعات چيزي نمي فهمند و بدا به حال مردم ما كه اين گونه افراد در جامعه ما در صدرند
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
آقای محترم اگر راست می گویی اموالت را بین ضعفا تقسیم کن .؟؟؟که الان منابع ملی را بین گردن کلفت ها وکسانی که از این تحریم ها سود می برند و خواهند برد به تاراج می برند و شما حامی نا خواسته آنها هستی؟؟؟
ورامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
وضعیت ایشون خیلی مشکوک می زنه ها! حالا من گفته باشم، بعداً نگین کسی نگفت ها !
حسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
من سه سال پیش یک مصاحبه با آقای رامین داشتم در مورد یک موضوع دینی ، ولی ایشان به جای اینکه به آن موضوع بپردازند نیم ساعت در مورد مدیریت جهانی صحبت کرد .وصد البته که آن مصاحبه به کار ما نیامد. این جمله راهم چند بار تکرار کرد .
"بحث هندسه الهی در حیات اجتماعی"
قضاوت با خودتان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
یکی ایشان را از خواب بیدار کند.البته ایشان هیچ وقت بیدار نمی شوند چون خود را به خواب زده اند.
مداد سیاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
جهان بینی این آقا تا نوک بینیشه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
خواستم جوابي بدهم ديدم ارزشش را نداره ولش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
دوسال دیگه هم صبر می کنیم . صبر ما زیاده اما آقای نظریه پرداز اگه دوسال دیگه این اتفاق نیفتاد قول میدی دست از سر این ملت برداری ؟ مطمئنن نه
اسدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
من به اين فرد به شدت مشكوكم
محمدجواد
RUSSIAN FEDERATION
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
فرارو چرا نظرات رامین کوب من رو درج نکردی هان؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
کاش گل آقا بود و دو سال دیگه می‌پرسید «پس چی شد؟»
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
اینا چی میزنن؟؟
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین