bato-adv
کد خبر: ۱۶۵۶۷۷
سرلشگر جعفری: برخی از "نرمش قهرمانانه" برداشت انحرافی دارند

انتقاد فرمانده سپاه از سخنان آیت الله هاشمی

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه حضرت امام هیچگاه نگاه سازشکارانه به آمریکا نداشتند، گفت: «در موضوع نرمش قهرمانانه قرار نیست از مواضع به حق خود کوتاه بیاییم.»
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه حضرت امام هیچگاه نگاه سازشکارانه به آمریکا نداشتند، گفت: «در موضوع نرمش قهرمانانه قرار نیست از مواضع به حق خود کوتاه بیاییم.»

به گزارش فرارو، سردار سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صبحگاه مشترک نیروهای سپاه پاسداران خراسان شمالی که به مناسبت سالروز سفر رهبری به استان انجام شد، اظهار کرد: «یکی از مسائلی که امروز مطرح است موضوع رابطه با آمریکاست.»

وی با اشاره به اینکه که رهبر انقلاب اسلامی اخیرا در مجمع پاسداران موضوع نرمش قهرمانانه را مطرح کردند، تصریح کرد: «برخی‌ها برداشت‌های انحرافی از رهنمودهای رهبری در مورد نرمش قهرمانانه دارند.»

سردار جعفری با تاکید بر اینکه نرمش قهرمانانه از موضع ضعف نیست و قهرمانانه بودن آن موضع اقتدار نظام جمهوری اسلامی را می‌رساند، گفت: «نرمش یعنی اینکه ما به دنبال جنگ نیستیم و این نرمش برای این بوده که به دشمن فرصتی داده شود تا به حق ایران در ابعاد مختلف توجه کند.»

وی افزود: «بعضی‌ها از این حرف و موضع سوء‌استفاده کرده و برداشت‌های خود را دارند. البته برخی هم این برداشت را داشته که با رابطه با آمریکا مشکلات و تحریم‌ها برطرف می‌شود.»

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی اظهار کرد: «رهبری این فرصت را داده تا این نگاه به معرض آزمایش گذاشته شود که دشمنان آیا سر عقل آمده‌اند.»

سردار جعفری با تاکید بر اینکه قرار نیست از حق خودمان در مسائل مختلف کوتاه بیاییم، گفت: «نه عقل، نه قرآن و نه مردم به ما اجازه نخواهند داد تا از مواضع به حق نظام جمهوری اسلامی کوتاه بیاییم.»

سردار جعفری با طرح این سؤال که چرا افرادی به خودشان اجازه می‌دهند که در بیانات رهبری و امام راحل خدشه ایجاد کنند، بیان داشت: «امام  هرگز چنین چیزی را مطرح نکرده و نگاه سازشکارانه‌ به آمریکا نداشتند.»

وی با بیان اینکه در آینده دور و یا نزدیک آمریکا به ضعف دچار می‌شود، گفت: «ممکن است آرام آرام خوی استکباری این کشور تغییر کند لیکن اکنون ما چنین شواهدی را از آمریکا سراغ نداریم.»

سردار جعفری اظهار کرد: «این فضاسازی‌ها برخلاف سخنان امام راحل و رهبری بوده و خطای بزرگی محسوب می‌شود.»

فرمانده کل سپاه افزود: افرادی خودشان را از نزدیکان امام راحل می‌دانند لیکن برخلاف مشی امام سخن می‌گویند.

وی تصریح کرد که مردم ما هوشیار بوده و همواره دیدگاه‌های رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی را رصد می‌کنند.

چند روز پیش آیت‌الله هاشمی بخشی از خاطرات خود مربوط به مذاکراتش با امام(ره) و موافقت ایشان با حذف شعار مرگ بر آمریکا از رادیو تلویزیون و بررسی موضوع رابطه با آمریکا را روی سایت شخصی خود منتشر کرد که همین امر واکنش مدیرمسوول روزنامه کیهان را به‌دنبال داشت.

پس از این اظهار نظر حسین شریعتمداری، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را متهم به تحریف بیانات و دیدگاه‌های بنیانگذار انقلاب کرد. مدیرمسوول کیهان نوشت: «بعد از رحلت حضرت امام(ره) تاکنون نمونه‌هایی از تحریف بیانات و رهنمودهای صریح آن حضرت دیده شده که تحریف نظرات ایشان از سوی آیت‌الله هاشمی و آیت‌الله صانعی از جمله آنهاست ولی متاسفانه «موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی(ره)» که وظیفه قانونی حفظ آثار امام(ره) و پیشگیری از تحریف آن را برعهده دارد، در مقابل تحریف‌های یادشده سکوت محض کرده است.»

پس از حمله کیهان به آیت‌الله هاشمی و موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری جماران گفت‌وگویی با قائم‌مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی(ره) انجام داد.     
                     
قائم‌مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) درباهر سخنان هاشمی گفت: «خاطره‌ای که آقای هاشمی‌رفسنجانی در موضوع حذف شعار نسبت به امام ذکر کرده است مربوط به موافقت و دستور امام بر قطع این شعار از رسانه‌های دولتی است. مطلبی که در سال 62 روی میز بررسی و تصمیم‌گیری مسوولان نظام و رهبری انقلاب قرار داشت همین بود و بحث بر سر دستور یا توصیه به مردم برای حذف این شعار نبود. در عبارات خاطرات آقای هاشمی هم که بر اساس یادداشت‌های ثبت‌شده روزانه می‌باشد به صورت دقیق تصریح شده است که موضوع موافقت و دستور امام حذف شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروی» از رسانه‌های دولتی بوده است و نفی و نهی از این شعار نبوده است. بر اساس مدارک و اطلاعات موجود در اینکه این مساله یعنی پیشنهاد حذف شعار مرگ بر شوروی به‌طور اخص و کل شعار (مرگ بر آمریکا و شوروی) از صداوسیما در آن زمان با توجیهات منطقی فراوان و از کانال‌های مختلف به دفتر امام و به حضرت امام منعکس شده است تردیدی نیست. مطمئنم که بر طبق دستور حضرت امام از مقطعی شعار مرگ بر شوروی در پخش برنامه‌های رسمی از صداوسیما حذف شد.»



bato-adv
محزون
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
فرارو دفعه اخرت باشه که نظرمو حذف میکنی.اگه میخوای سانسور کنی بخش نظرات رو کلا ببند.یک ساعت مطلبو تایپ میکنی بعداقا(فرارو)سانسور میکنه این چه وضعیه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
هاشمی هم بلد است مانند افراطیون شعارهای تند و تیز بدهد و یا از موضع نصیحت کننده وارد شود، اما او همیشه مصلحت شخص خود و خانواده اش را فدای نظام می کند. و برای همین است که روزی مورد هجوم چپ قرار می گیرد و روزی مورد هجوم راست. درود بر هاشمی صادق و امین امام.
کاوه آهنگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
بس کن سردار .
سپاه رو چه به سیاست ؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
هاشمی تازنده است انقلاب زنده است هر چیزی ایشان بکوید حق است والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
برام خيلى جالبه كه ديگه مردم باين حرفا اهميت نميدن امروز پيشبينى ميشد بخاطر هجمه همه جانبه شريعتمدارى وسپاه واءمه جمعه قيمت ارز صود كنه كه خوشبختانه ازجاش تكون نخورد،
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۱۸
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
همه علیه هاشمی حرف می زنن. کسی که نقش بسیار پررنگی توی شکل گیری انقلاب اسلامی داشته... چه روزگاری شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
ملاک حال فعلی افراد است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
سردار به سیاست کاری نداشته باش .یادت باشه مردم نظر خودشونوگفتن.
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
سرذاریکروزمتوجه میشودکه ایت الله چه گفته!!
ناشناس
Japan
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
سردار مگر امام راحل به صراحت نفرمودند سپاه و هیچ ارگان نظامی وارد سیاست نشود؟...
محمدمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
واقعا اگر شما تابع ولایت فقیه هستید پس چرا دارید به حرف رهبر پشت میکنید ودر سیاست دخالت میکنید این چطور اطاعت امر از ولی فقیه است
حامد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
در مورد هاشمی هیچ حرفی نشه بهتره.ببینیم آخرش به کجا خواهد رسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
تو این چند ماه چقدر تحریفات سخنان امام زیاد شده
رفرنس بدید ما هم متوجه بشیم که کجا امام فرمودند که سپاه وارد سیاست نشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
یادمون باشه معیار قضاوت ما ابتدا حال کنونی افراد است بعد سوابقشون
خیلی ها بودند مثل طلحه ی سیف الاسلام که از خواص یاران پیامبر بود، از کسانی بود که در کنار سلمان از امیرالمومنین در جریان سقیفه حمایت کامل کرد.همین جناب سیف الاسلام به خاطر بی بصیرتی یه جنگ تمام عیار علیه ولی زمان راه میندازه
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
خوبه آقا گفته که سپاه در سیاست دخالت نکند اگر نگفته بود چی می کردند و چی میشد؟!!!
البته مشخص است که چی میشد ، آن میشد که در این 8 سال شد!!
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
اصلا درست نيست سپاه وارد سياست شود
محمد
Japan
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سردار! اگر خیلی به سیاست علاقـــه مندی اول لباس ات را در بیار... چون اینو کسی از شمانمی پذیرد که از هاشمی به امام نزدیکتر بوده ای! درآن موقــع پاســدار ساده ای بیش نبودی،
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سردار کاش حرمت لباست رو که لباسه رزمه رو نگه داری ..............................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
مگر قرار نبود به سیاست داخل نشین؟ سردار فرمایش اخیر آقا را یادش رفته..به هاشمی برای فرمایش 30سال پیش امام ایراد میگیره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
تو انتخابات خیلی ها جوابشون گرفتند متاسفم
ناشناس 56
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
یادتونه؟ من سرهنگ نیستم و سیاست گازانبری و این حرفای قشنگ رو؟
باقر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
حضرت آقا گفتند:‌ سپاه در مسائل سیاسی دخالت نکنند.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
امام راحل هم همین رو فرمودند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
میشه رفرنس بدید ببینیم کجا رهبری گفتن سپاه در سیاست دخالت نکنه
چقدر این دوره زمونه تحریف سخنان دیگران باب شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
مردم هم همین رو میخوان
fatemeh
United Arab Emirates
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
حضرت امام در دهها سخنرانی و نیز در وصیت نامه خویش مکرر به نظامیان توصیه کرده که از ورود به سیاست خودداری کنند. در صحیفه نور و یا اینترنت سرچ کنید. این هم رفرنس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
در جواب ناشناس 0043 حافظه شما خیلی ضعیفه، همین چند ماه پیش مقام معظم رهبری در بیاناتشون در جمع مسئولین کشوری و لشگری به این موضوع پرداختند
محمد
Japan
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
ناشناس 00:43 در اینترنت هم بگردی... پیــدایش میکنی، آنانیکه در زمان امام بالای 15سال داشتند و اخبار را پیگری میکردند با گوش خود این بیانات را از حضرت امام شنیده اند، ضمن اینکه چنــین موضوع ای را نمیشود از خود ساخت!
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
اين يادمون باشه که آقاي هاشمي يکي از ارکان نظامه
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
فحش و ناسزا مال آدمهاي كوچك است ما نديديم يك فرد با شخصيت و بزرگ از فحش و ناسزا استفاده كنه ملت ما ملت بزرگي است وقت آن است كه اين بددهني را كنار بگذاريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
چرا آقای هشمی بعد 33 سال این مطالب رو میگه اگه امام خیلی راضی به این کار بود خودش در زمان حیاتش به مردم می گفتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
موسسه نشر امام سخنان هاشمی رو تأیید کرده شما چی میگید ؟
fariborz
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
دوست عزیز به این دلیل که در آن زمان امام مصلحت نظام را بر این اساس تشخیص داده اند که نظرش را در سطح مسئولین عالی نظام بصورت محرمانه اعلام کنند و امروز آقای هاشمی مصلحت نظام را بر این اساس تشخیص داده اند که نظر ایشان را پس از 33 سال اعلام کنند . من و شما مو را میبینیم و مسئولین عالی نظام پیچش آن .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
شما اطلاعاتتون ناقصه
به آخرین خطبه ی نماز جمعه آقای هاشمی نگاه کنید متوجه میشید کهنگامی که مردم شعار مرگ میگن آقای هاشمی به صراحت میگه شعارمرگ نگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
دوست عزیز آقا یهاشمی الان نگفته در کتاب خاطرات سال 66 که چند سال پیش منتشر شده ثبت است.
فیروز
United States of America
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
برای برخی ها حتی یادآوری یک خاطره از هاشمی چقدر سنگین و ترساننده است.
محمد
Japan
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
گویا، موقع اش همین حالا بود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
چرا نظامی ها در مورد سیاست اظهار نظر میکنن؟
فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
چون که چوب بی تدبیری سیاستمداران را نظامی ها می خورند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
رابطه اگر بر اساس منافع واقعی باشد که لولو خورخوره نیست.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
سردار! نگاهی به شناسنامه خودت و هاشمی بینداز...
ناشناس
-
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
و نقش خود و هاشمی در انقلاب و ...........
سید جلال موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
یک روز همین سردار و امثال ایشان آرزو می کردند ده دقیقه آیت الله هاشمی رفسنجانی را از نزدیک ببینند و ملاقات داشته باشند
شاماره
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
آفرین علی جان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آفرين به علي و سيد جلال دمتون گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
دخالت نظامیان در سیاست ممنوعه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
ازهشت سال گذشته عبرت بگیرید ؟ مردم کم بیچارگی کشیدند لطفا دخالت در سیاست موقوف مخصوصا سیاست خارجی
حسن نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
شما کی باشین که در مورد سردار قهرمان نظر بدید.سردار از ارکان نیروهای مسلح مقتدر کشور است.درود بر سرداران 8سال دفاع مقدس
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
از نظامیان محترم کشور درخواست میکنیم کار سیاسمداران را انجام ندهند .
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
نخير فقط از سپاه بايد خواست چون ارتش عزيز و بزرگوار هيچ وقت در سياست دخالت نميكند فقط انجام وظيفه ميكند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
مردم از حضور سپاه در سیاست ناراضی اند آقای فرمانده
ناشناس
-
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
یک سوال سردار شما امام را چند بار از نزدیک دیده اید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
خود شما چند بار دیدی استاد؟
ناشناس
-
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
من ادعا ندارم
ناشناس
Finland
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
سیاست رابه اهلش بسپاریدکسی درکارنظامی شمادخالت میکندکه شمادرکارسیاسی دخالت میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
مردم از حضور سپاه در سیاست ناراضی اند آقای فرمانده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
كاملا موافقم
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
گل من ،این دخالت درسیاست نیست بلکه مواظبت در تعریف از سخنان امام است که هیچ وقت نگفته است إإ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
خودت را جاي مردم نگذار و به جاي مردم حرف نزن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
به جای من حرف بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقاي ازاد و ناشناس 22:57 كسي خودش را جاي مردم ميگذارد كه نامزدش حتي نتوانست ده درصد آرا را هم بياورد و كل نمامزدهايشان حتي بيست درصد هم نشدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
احسنت برناشناس 8:29
حرف حق جواب ندارد
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
امام در زمان حیاتش گفت رابطه با صدام خیانت به رسول الله است ولی خودش اجازه رابطه باصدام را داد
فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
کسی که به صدام نامه نوشت هاشمی بود.
سپاه خاری در چشم دشمنان اسلام و کشور است.
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
سپاه حق دخالت درسیاست را ندارد ولی یکی ازوظایفش جلوگیری از اجرای اهداف افراد منفعل در تغییر روند پیشرفت انقلاب اسلامی با حمایت مردم انقاپلابی است
رضا
Netherlands (Kingdom of the)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
آقای فراهانی ! دل انگیز هاشمی مگه میتونسته نامه سرخود بنویسه ؟!! حتماً با مشورت و اجازه امام بوده
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
هاشمی رفسنجانی با اجازه چه کسی به صدام نامه نوشت آقای فراهانی ؟؟!! تعصب چشم شما را کور کرده است.واقعا برای شما متاسفم !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقاي فراهاني در مقايسه با نامه هاي فدايت شوم احمدي نژاد نامه هاشمي يك جور فحاشي و تهديد براي آمريكا تلقي ميشود لطفا تقوا پيشه كنيد
ناشناس
Germany
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
مگر هر کسی با دیگری صحبت کرد سازشکار است .هر گفتگویی سازشکارانه نیست شما کسی را که رهبری ونظام آن را تنفیذ وتایید میکند اجازه کار نمیدهید. لطفا در سیاست دخالت نکنید. ولازم نیست مشی انقلاب را به انقلابیون یاد آوری کنید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
شما که ادعای ولایت مداری دارید مگر ایشان نفرمودند سباه در سیاست دخالت نکند
حسن نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
علی آقای سیساستمدار سردار دخالت نکرده امثال تو نیاز نیست این تذکر رو بدید این دخالت نیست این دفاع از ولایت فقیه است.
برمك
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقاي حسن نژاد عزيز ، امثال ما رو اگه منظورته كه اينقدر هستيم كه امثال شما حتي جرات برگزاري نظر سنجي و رو نداره . از اين مثبتها يه چيزايي بايد كم كم دستت اومده باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقای حسن نژاد! چطورا که آقای انبارلویی اظهارات آقای هاشمی را دخالت در دولت مینامه نه دفاع و حمایت از دولت ولی شما!!!
سيدمجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
يا وارد سياست نشويد و يا اگر شديد در مقابل انتقادها و اعتراضات مردم آماده باشيد. اين چندصدايي كه جديدا مد شده تو ايران نشانه چيست؟ در اين كشور مگر يك ناخدا نيست؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
75000000 موافقت ودرود بر پیام سید مجید
مریم
Turkiye
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
سپاه و سایر نظامیان نباید در سیاست دخالت کنند. این هم یک قانون است و هم خواسته رهبر انقلاب.
زارع
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
حذف شعار مرگ بر امریکا البته در صورتی که رهبر عزیزمان صلاح بداند انجام میشود واین هرگز به معنای عقب نشینی از اصول نیست .ماهمه یک رهبر داریم واورا حکیم میدانیم وتابع او بوده وخواهیم بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقاي زارع عزيز بهتره از اين فرصتهاي وانفسا كه مردم بهتون دادن درست استفاده كني.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
در امریکا هم وزیر دفاع و ریس ستاد مشترک و مسئولان پنتاگون در باره مسایل سیاسی نظر می دهند. لطفا بیخود حرفهای بدون منطق نزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
بابا شما دیگه کی هستین؟
ادعای ولایتمداریتون گوش عالمو کر می کنه بعدش سپاه رو با پنتاگون مقایسه می کنین.
پس معلوم شد شما به خاطر منافع گروهیتون همه چی رو زیر پا میذارین حتی اعتقاداتونو!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
يعني حضرت امام و حضرت آقا اندازه تو ناشناس اطلاعات ندارن لطفا سكوت كنيد
محسن
Finland
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
بابا شما رو به خدا قسم بی خیال سیاست بشید و ظیفه شما حفاظت از اب و خاک در صورت تجاوز دشمن اون هم فقط به صورت نظامی و در صورت تایید قوای مقننه و مجریه هستش . پس بیایید بیخیال سیاست شید به خدا همه چی خوب میشه میگید نه! یه بار امتحان کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
شما چرا از طرف مردم صحبت ميكنيد؟مگر مردم جايي به شما وكالت داده اند؟فعلا تنها كسي كه ميتواند چنين ادعايي بحق بكند روحاني است ولاغير
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
جناب سردار
نظامی ها در سیاست دخالت نکنند(مقام معظم رهبرِی)
گوش شنوا کووووووووووووووووووووووووووو
ناشناس
Germany
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
گفتگو سازش نیست.. گفتگو قدرت هست.. مقاومت با دشمن فرضی یعنی ترس و عقب نشینی و فرار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
هاشمی استوانه انقلاب ومورد احترام ملت است
حسن نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
هاشمی برای گروهای شما ابزار شده سال 79 یادتان رفته چه هجمه هایی علیه هاشمی داشتید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
اگرمرگ برآمریکا نباشدمردم درتظاهرات چی بگن؟
ناشناس
Canada
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
میگن درودبر مرگ بر آمریکا . اینطوری همه راضی میشن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
نگراني خيلي ها همينه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
وقتی امام زنده بود شما چند سالتان بود یا هاشمی وقتی با امام بود شحضرت عالی به دنیا آمده بودید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
شما خودت کجایی برادر.
با فرمول شما، خودت هم نباید به سردار انتقاد کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
ناشناس 23:18 ملاك عقلي و منطقي جمله تان را بفرماييد هرچي فكر كردم رابطه اش را پيدا نكردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
سردار از کدام مردم حرف می زند؟
در خرداد امسال کاندیدا مورد حمایت اقای هاشمی رییس جمهور شد . سردار کاندیدا مورد حمایت شما چقدر رای اورد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
فقط من یک سوال از شما دارم آیا حتی اگر آمریکا دشمن باشد این درست است که شعار مرگ بدهیم و پرچم ان را به آتش بکشانیم؟
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
وقتي دشمن به دشمني خود ادامه ميدهد و حتي در براندازي حكومت دخالت دارد و دانشمندان كشور را ترور و تحريم ناجوانمردانه و غيرقانوني اعمال ميكند پس حداقل كار گفتن مرگ و آتش زدن پرچم اون كشور است
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
وقتی ملیارذها دلار پول مارا بلوکه یا رهبری کودتا برعلیه مصدق یا ترغیب وحمایت صدام برای حمله نظامی به ایران یا حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران وشهادت270ایرانی در خلیج فارس یاحمایت علنی از گروه های برانداز نظام ویا تحریم ناجوانمردانه ملت ایران و....بعدا ما حق نداریم یک مرگ نثار دولت زور گوی امریکا کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقا/خانم آزاد اگر اینجری درسته پس باید دول متفق و متحد تا حالا هی شعار مرگ بدهند و هی پرچم همدیگر را آتش بزنند. آیا جنایت آمریکا علیه ایران از بمب اتم آمریکا در ژاپن بدتر است.
خواهرم / برادرم مشکل مخلوط کردن ایدولوژی با همه چیز است از جمله با سیاست.
محمد
Japan
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
و...این به یقــین ســوال اکثریت خیلی مطلـق ایرانیــان فرهیختــه است که ضد جنگ و خشونتنــد، به تاریخ 100سال200سال وحتی 500سال اخیر ایران نگاه کنیــد، ایرانیان در این مدت هرگز شروع کننــده ی جنگ نبـودنـد...
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
ناشناس محترم7.39دانشجویان دانشگاههای ژاپن حتی کره جنوبی هر ساله شعارهای تندی بر علیه آمریکا داده واتفاقا پرچم آنرا آتش میزنند وخواستار خروج چهل هزار نیروی آمریکایی از ژاپن وسی هزار ازکره جنوبی هستند که با برحوردخشن پلیس وابسته به امریکا سر کوب می شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
موسسه تنظیم و نشر آثار امام که دقیقا بصورت مصداقی حرف آقای هاشمی را تایید کرده اند . منتظر پاسخ جناب شریعتمداری میمانیم
ادیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
اکثر نظرات حرف اصلی رو زده بودند سردار شما به فکر امنیت کشور باش سیاست رو برای اهلش بزار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
درود بر هاشمی
اقایون بهشون بد نمیگذره خب مردم دارن عذاب میکشن
حسین
-
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
بنظرم نرمش قهرمانه مفهومش جنگ نکردن نیست مگر ما قرار با کسی جنگ کنیم ملت ایران هیچگاه متجاوز نبوده اما جانانه از وطن و حثییت خود دفاع می کند.مفهومش این است که ما با همه دشمنیهایی که از امریکا دیدیم .امادگی داریم در چهاچوب احترام متقابل بدون اینکه از اصول خودمان عدول کنیم مذاکره نماییم. توصیه می کنم در شرایط کنونی فرماندهان محترم سپاه به توصیه رهبر معظم توجه کنند.بحمدالله رهبر بر تمام امور نظارت دارند.ضمنا موسسه نشر حضرت امام نیز صحبت هاشمی را تایید کرد.4
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
سردار عزیز شمابراثرتلاشها ومجاهدتهای امثال هاشمی درصدرانقلاب توانستیدرشدکنیدوبه مقام سرداری برسید پس براساس یک اصل نانوشته احترام پیش کسوت لازم است
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
خير سردار عزيز بر اثر تلاش و مجاهدتهاي خودشان در جنگ سردار شدند نه به دليل هاشمي!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سید عزیز , اول به متن دقت کن و بعد پاسخ بده. نظر ناشناس اینه که اگر امثال هاشمی نبودند اصلا انقلابی نبود که سردار , سردار شود.
سانمیک
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
شعار ما از امروز فقط همین است: درود بر ایران و زنده باد زندگی............
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
این است شعارملی استقلال آزادی جمهوری اسلامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
کاملا موافقم
محمد
Japan
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
موافقــم...چـــــــــــــــــــــه میشــــــــــــــه...
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
ـقای هاشمی خیلی نزدیکتر و امام شناس تر از شما هستن . چندبار امام رو از نزدیک دیدی که حالا خودتو با آقای هاشمی مقایسه میکنی؟ و اجازه انتقاد به خودتون میدید..؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
شما خودت چند بار سردار رو دیدی که انتقاد میکنی؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
ناشناس 23:19، فکر کنم همین یه دونه کامنتو کپی کردی چپ و راست داری پیست میکنی!! آخه کسی برای چی باید بره سردارو ببینه؟؟!! چرا قیاس مع الفارق میکنی!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
" شما خودت چند بار سردار رو دیدی که انتقاد میکنی؟ "
یکی از بی منطق ترین جوابهایی هست که در مقابل این نوع سئوال می بینم. یه کمی دقت کن عزیز.
ناشناس
Germany
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
آقا فرمودند نظامیون در سیاست دخالت نکنند.....
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
زنده باد زندگي، زنده باد زنده باد تدبير و اميد و عدالت. زنده باد مردمي كه زنده اند و آگاه اند. امام خميني تصريح كردند كه نيروهاي نظامي حق ورود درد عرصه هاي اقتصادي و سياسي را ندارند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
اگر به سیاستهای این یگانه دوران عمل میشد ما اینهمه مشکلات نداشتیم به این سردار گوشزد میشوم دست از سر مردم بر دارد و سیاست را اهلش وانهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
مردم از حضور سپاه در سیاست ناراضی اند آقای فرمانده
فرهنگی بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
تنهارژیمی که ماآنرابه رسمیت نمی شناسیم رزیم اسرائیل است دردولت قبلی باموضع گیرهای غیراصولی باعث شدیم که سران این رژیم بامظلوم نمایی تاحدودی برعلیه کشورمان حرکت هایی درسطح جهانی داشته باشنداماباحرکت اصولی ومنطقی دولت آقای روحانی دست وپایش بسته شد وامروز تمام تلاش نخست وزیر آن راه به جایی نبرده وبه تفسیر خیلی ها دیگر حرف های غیرواقعی نخست وزیر رژیم اشغالی خریداری ندارد.اماوظیفه مادرحال حاضر درداخل کشور حمایت ازدولت آقای روحانی است . ویادمان باشد که تضعیف دولت روحانی خواست دشمنان ایران است ودرپایان باید گفت که هاشمی ستون خیمه انقلاب است
استاد اندیشه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
این هم رفع ابهام از موضوع توسط فرد صاخب نظر حالا بگویید حتما شما از راوی ان و امام عزیز و مصلحت اندیشی او بیشتر میدانید ای وای بر تو و ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
پاسداران به وظیفه خود عمل کنند ودر کار مردم و دولتمردان دخالت نکنند خیلی بهتره
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
حالا مثلا اگه بگين مرگ بر آمريكا چه اتفاقى ميفته آمريكا ميميره؟ امريكا سالها پيش تو هيروشيماى ژاپن بمب اتم ريخت و كلى آدم كشته شد ولى ژاپنيها به جاى اينكه وقتشونو با مرگ بر آمريكا گفتن شهرشونو ساختن الان ببينيد اون شهر چى شده و ماها چه شديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
هزاران آفرین بر شما واقعا که گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
تازه باز به جاي شعار كه فقط باد هواست لوازم صوتي تصويري با برند سوني و خودرو با برند نيسان و ... انواع لوازم با مارك ياماها و...را به آمريكا صادر ميكنند كه افتخار و پز آمريكاييها داشتن يكي از اين وسايل است اين است مرگ بر آمريكاي واقعي و اين است فرق عمل و شعار
محمد
Japan
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آفرین بر آقا یا خانم "خودم" این آقایان بهتر است بروند شهـرهای جنگ زده ی خودمان خرمشهــر ، آبادان و... را ببیننــد، تا مشاهده کنندکه ویرانی ها واثرات آن تیــرها وخمپاره ها بعــداز این همــــه ســال هنــوز بر در ودیــوارهای این شهــرها برجای مانده... انگاری که ما باز هم منتظر جنگ دیگری در همین مناطق هستیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
قائم‌مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) گفت: «خاطره‌ای که آقای هاشمی‌رفسنجانی در موضوع حذف شعار نسبت به امام ذکر کرده است مربوط به موافقت و دستور امام بر قطع این شعار از رسانه‌های دولتی است. مطلبی که در سال 62 روی میز بررسی و تصمیم‌گیری مسوولان نظام و رهبری انقلاب قرار داشت همین بود و بحث بر سر دستور یا توصیه به مردم برای حذف این شعار نبود. در عبارات خاطرات آقای هاشمی هم که بر اساس یادداشت‌های ثبت‌شده روزانه می‌باشد به صورت دقیق تصریح شده است که موضوع موافقت و دستور امام حذف شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروی» از رسانه‌های دولتی بوده است و نفی و نهی از این شعار نبوده است.
نظر امام در مورد حذف شعار از رسانه های دولتی بوده نه حذف کلی آن. چرا وارونه نمایی ؟
محمــد
Japan
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
احسن و هزاران بار آفرین بر ناشناس محترم 08:50که دقیقا" عین مطلب را در خلاصــه ترین مطلب بیان کرده...آفرین بر همــه ی آدمهای چیــزفهــم،.
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
سردار! زمان انقلاب شما کجا بودید و چه نقشی در پیروزی آن داشتید ؟
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است
ناشناس
United States of America
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
ورود سپاه به سیاست ممنوع حتی شما دوست عزیز.
ناشناس
France
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
آقای فرمانده مگه مردم شما رو انتخاب کردن که به خودتون اجازه دخالت در سیاست رو میدین؟مگه آقای هاشمی در مسائل نظامی دخالت میکنه؟ خواهشا به کار خودتون برسین و اجازه بدین کسانی که مردم انتخابشون کردن به کار خودشون برسن
پایدار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
مرگ بر آمریکا
PEYMAN
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
مرگ بر "مرگ بر"
ناشناس
Poland
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
پایدار جونم خودت به خودت مثبت میدی عزیزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
"مرگ" را فراموش کن پایدار عزیز. زنده باد زندگی زنده باد ایران زنده باد جهان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
اقا پایدار از مرگ گفتن تو این 35 سال چی عایده ما شده بجز فساد و تباهی سیاست انزوا در جهان و......
حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سردار هنوز سرد و گرم روزگار را نچشیدی بنا بر این به شما واجب است که به سفارش امام راحل عظیم الشان مبنی بر دخالت نکردن نظامیان در سیاست عمل کنی ودر کار بزرگان سیاست دخالت نکنی
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقا معلوم نیست کی می خواد خاطرات آقای هاشمی تموم بشه ، همه رو یه جا بگو دیگه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
طرف شما که ماشاالله این دوستاتون دائم در حال خاطره گفتن هستند .دیگه چی میخوای شما ؟؟؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
ایرانیان مرگ را برای هیچ فرد و یا مردمی نمیخواهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
«نرمش یعنی اینکه ما به دنبال جنگ نیستیم و این نرمش برای این بوده که به دشمن فرصتی داده شود تا به حق ایران در ابعاد مختلف توجه کند.» یعنی قبلاً که نرمشی در کار نبود دنبال جنگ بودیم؟!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
مشكل اصلي اين حضرات اينه كه چرا رفسنجاني و رضايي بعداز هشت سال جنگ رو تموم كردن. اينا ميخواستن حالا حالاها بجنگن...!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
من فکرمیکنم بنا به فرمایش حضرت امام ومقام معظم رهبری بهتراست جناب سردار دخالت درسیاست رابه مقامات سیاسی واگذارنموده وخودشان تابع سیاسیون باشند
عباس
United Arab Emirates
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
نرمش یعنی اینکه ما به دنبال جنگ نیستیم!!!
واقعاً آقای جعفری یعنی تا قبل از بیانات رهبری ما دنبال جنگ بودیم !!!
آقا جان مادرتان دقت کنید لازم نیست برای اینکه ثابت کنیم انقلابی هستیم اینجوری اظهار نظر کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سپاه را دوست دارم به خدا قسم در سیاست دخالت نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
من دوست ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
منم همینطور !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در پاسخ به سؤال روزنامه جمهوري اسلامي مبني بر اينكه طرح موضوع امكان حذف شعار مرگ بر آمريكا در شرايط كنوني آيا اقدامي غيرلازم و در زمان نامناسب نبود؟ گفت: اين خاطره مربوط به سال‌ها قبل است و مسئول سايت بدون هماهنگي اقدام به انتشار آن در اين زمان نمود كه اقدامي نادرست بود. علاوه بر اين، ايشان گفتند به دفتر تأكيد كرده‌ام افراد بدون هماهنگي و اطلاع قبلي از انتشار مطالب منتسب به من خودداري کنند.
محمدی
United Arab Emirates
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
احسنت سردار،زدی توی دهن هرچی تندروی، مرگ بر تندرو و افراطی.مرگ بر فتنه گر ها.فرارو همه ی نظرات رو قرار بده، اگر اگر اگر طرفدار ازادی بیان هستی که فکر نکنم.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
مرگ بر مرگ و درود بر درود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
محمدی جان! یکبار نوشته ات را بخون تا بفهمی تندرو کیه!
poria
Germany
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
«رهبری این فرصت را داده تا این نگاه به معرض آزمایش گذاشته شود که دشمنان آیا سر عقل آمده‌اند.» تکبیییییییییییییییر:)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقای جعفری 8 سال ساکت بودید این 4 سال هم لطفا ساکت باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
انتخابات و مش روحاني پاسخ همه را داده از خودتان حرف در نكنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
به نظر من حق با هاشمی است
سعيده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
اقا انقدر نگين مرگ بر امريكا،،،يهو اين امريكا ميميره وا،اون وقت بيا و درستش كن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقای جعفری 8 سال ساکت بودید این 4 سال هم لطفا ساکت باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سردار! نگاهی به شناسنامه خودت و هاشمی بینداز..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
هاشمي عزيز دوستت دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
حضرت ایت الله خامنه ای همین چند روز پیش فرمودند< لازم نیست شما در سیاست پاسداری کنید> حرفهای اقا را باید اویزه گوش کرد سردار از شما توقع است اولین نفر در عمل به فرامین معظم له باشید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
این شعار زمان خودش که دوران اول انقلاب بوده بخاط شرایط زمانی از کارایی لازم برخوردار بوده است من خودم 26 سال است این شعار را خذف کرده ام ونتایج خوبی هم داشته استاگر به برخ.رد پیامبز اعظم در صلح حدیبیه ئ قبول قطنامه598 بدقت مورد بررسی قرار دهی متو جه میشود برای تداوم راه افلاب نیاز به راهکار های منسب و دوری از تشنجات گذشته دارد اگر قرار است در سطح جهانی وارد عمل شویم وثمرات را داشته باشیم باید رعایت اصول و روابط بین المللی را رعایت کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
من یکی فکر نمی کنم با مرگ بر آمریکا گفتن آمریکا بمیرد. الان 35 سال ایران مرگ بر آمریکا گفته و نتیجه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
و بهتر بگوییم خودمان داریم می میریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
متاسفانه ما از بین رفتیم نه امریکا
مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
وای که سردار چقدر طرفدار داره اینجا واونجا!! نگین طرفدارهای ما به اینترنت دسترسی ندارند مثل احمد نژادتون!!
اکباتان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
بنده به عنوان یک بسیجی دوران جنگ با نظر فرمانده سپاه مخالفم و با هاشمی موافقم . مشکل ما این است آقای فرمانده برای خود حق بیشتری قائل است...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
(((دشمنان آیا سر عقل آمده‌اند))) ما تحریم شدیم بعد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا تحریم ها روی ما تاثیری نداشته البته روی آقایان تاثیر نداشته ولی مردم را بی چاره نموده
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
مردم ، 8سال گذشته رو فراموش نکنید که گفتند تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیست پدرمون در اومد ! حالا هم میگن رابطه با آمریکا ذلته ! فشارش به شما که نمیاد عزیز جان به ما میاد .
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سردار؛ فرمايشات حضرت آقا كه فرمانده كل قوا هم هستند فرمودند نظاميان در سياست دخالت نكنند را اطاعت كن.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سردار نظر مردم مغایر با آن چیزی است که شما می فرمایید . برادر من در سیاست دخالت نکن . لطفاٌ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
خود هاشمی بلده جواب بده-دخالت مردم در سیاست به این حد فقط در ایران وجود داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
درود خدا بر آیت الله هاشمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
روحانی آدم زیرکی است
او کسی نیست که هم موضوع هسته ای را حل کند هم فحش بشنود
حمله به هاشمی یعنی چیزی بیشتر از حمله به او.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
اینگونه نظرات که از جانب فرماندهان سپاه اعلام می شود با توجه به اینکه می دانند مردم چه دیدگاه و نظری دارند باعث واکنش انفعالی و احساسی مردم شده و بیشتر به نفع طرف های خارجی مذاکرات تمام می شود تا منافع ایران.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
ما به شما رای ندادیم به روحانی رای دادیم تا نماینده ما باشه..
مجتبي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقاي سردار اينقدر از مردم مايه نگذاريد. اين مردم كه شما مي فرماييد دقيقاً چند درصد از جمعيت 75 ميليلوني است.!!!؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سردار جعفری
اگر چه امروز همه از سیاست صحبت می کنند اما به فرموده امام (ره) سیاسی شدن سپاه جایز نیست. والله سکوت شما به نفع میهن و انقلاب است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقاي جعفري هرگز خودت را با آقاي هاشمي مقايسه نكن . سالها طول مي كشد كه شما به خدمات آقاي هاشمي برسيد !!!!......... زحمات آقاي هاشمي در روزهاي پيروزي انقلاب و سالهاي دفاع مقدس بر هيچ كسي پوشيده نيست .... تو به وظايف خودت برس سردار !!!!.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
ملتها رو قرباني سياستهاي افراط گرايانه خود نکنيد که نه خدا و نه اسلام , چنين چيزي نخواسته
شریفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
زیبا کلام گفت آقای هاشمی اگر احترام بزرگتراز خودت را نکاه میداشتی وبه مهندس بازرگان خط ونشان نمی کشیدی وتهدید نمی کردی الان بچه های تازه احترام تورا نگه میداشتند این روزگار است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
دست از سر ملت بردارید .بگذارید ملت زندگی کند . با افراطی گری و کوبیدن بر طبل جنگ ملت را 35 سال است افسرده کرده اید
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
محمدآقا،به این منطق شما دوست محترم چه بگویم گل من ،امریکانیروهای نظامی خود را با اشغال کشورهای همسایه درانهامستقر نموده است وبا کشور های غربی واسرائیل گزینه جنگ وحمله به ایران را سر می دهد تا اینکه خواسته های او را تمکین کنیم بعدا شماها ملت مقاوم ایران را باگرز افراطی وجنگ طلبی له می کنید نمی شود این خشمتان کمی نثار جاه طلبی امریکا کنید إإإإإإإإإإإإإإ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
بابا ما از دشمني با اين و اون خسته شديم مي خواهيم با دوستي و مدارا زندگي كنيم دست از سر ملت بردارين ترو خدا.........مرديم....
افشار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
اگه به آقای شریعتمداری باشه مردم باید روزی سه بار آنهم از بالای پشت بام خونه هاشون به مدت نیم ساعت شعار مرگ بر آمریکا سر بدهند ولی از این طرف اگه دلار آمریکا بشه 5000 تومان از نظر ایشون هیچ مشکلی پیش نیومده تازه نشون میده که شعارهای ما اثر کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
ایا بهتر نیست سپاه و ارتش خود در رابطه با سیاست تصمیم نگیرند و هر چه رهبر و دولت و مجمع تشخیص مصلحت صلاح دیدند گوش کنند
وحيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
صحبت سردار بيشتراز اين كه سياسي باشه مسئله خط قرمزها و اهداف كلي انقلاب هست .اينكه مطلب مهمي را بي مدرك به امام نسبت بدن و نتيجه گيري شخصي كنن و توقع داشته باشن كسي هم حرفي نزنه خيلي غير منصفانه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
یعنی چه که خوی استکباری تغییر کند یعنی آمریکاییها گیاه خوار می شوند تغییر ماهیت یک کشور و دولت یعنی نابودی آن کشور هنر این است که با توجه و وضع موجود راه کار برای حفظ منافع پیدا نماییم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
هنر این است که با توجه و وضع موجود راه کار برای حفظ منافع پیدا نماییم
این جمله را باید با آب طلا نوشت. عالی است.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقای جعفری شما به امورات سپاه برس کاری به سیاست نداشته باش.
ناشناس
Finland
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
خدا پدر هاشمی روبیامرزد وبه خودش جزای خیر بدهد اگر نبود معلوم نبود وضع ما از این که هست چقدر بدتر می شد
nariman
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سلام سردار
سخنان امام در دهه 60 ورهبری مبنی بر عدم ورود سپاه به جناح بندی های سیاسی که نتیجشو 8 سال دیدیم به یک طرف
سابقه و سن شما و ایه ا... هاشمی و نقشتون در انقلاب هم به کنار
حتی این که در حنگ هم شما و ایشون نقشتون چی بوده بماند
فقط به مردم راستشو بگید شما اون موقع حتی اقای هاشمی رو هم میتونستی ببینی چه رسه به امام که حالا ایشون رو متهم به تحریف میکنی؟
نمک خوردن و نمکدان شکستن همین نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سردار یادت است به احمدی نژاد باآن همه خدمات چه جفا که نکردی...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
دخالت در امور سیاسی و خارجی نظامی ممنوع.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
مرگ بر هر كسي يا چيزي نشانه ي ضعف شعار دهنده است، مطمئنم كه خدا هم از كسي كه آرزوي مرگ براي ديگران داره نمي گذره.ى
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
hاگر قرار باشه کسی مفسر نظرات امام باشهد آن شخص هاشمی نه سردارجعفری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
واقعا برای من عجیبه .. انگار سایت شما تبدیل شده به لونه هاشمی زادگان!! تا یکی علیه هاشمی حرفی میزنه یه مشت هوچی میریزن سرش ولی تو سایتهای دیگه این خبرا نیست.. ضمنا صحبت سردار دخالت در سیاست نیست جلوگیری از تحریف انقلابه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
ادب داشته باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
فراروكامنت هارابه جناحي ميذاره،حتي بعضي ازكامنت هاروكه خيلي دوست داره تكراري هم ميذاره،براي اثبات حرفم كامنت هاي بالا رالطفانگاهي بيندازيد
من خودم كامنت گذاشتم وازسخنان سردارجعفري حمايت كردم ولي كامنتم درج نگرديد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
امروز همه در مورد سياست و لغو شعار مرگ بر اين و ان و درود بر زندگي صبحت مي كنند شما چطور؟!
حسن نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سایتتان شده محل درگیری مردم این روشنگری نیست خودتان میدانید چه کسانی نظر موافق شما رو دارند.هرکسی که برای انقلاب کار کرده را نباید کوچک کرد سردار آدم لایق و بزرگی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سردار زحمت کشیدند و ما هم قبول داریم محترم هستند.
اما مطمئن باشید به اندازه آقای هاشمی نه زحمت کشیدند، نه محترم هستند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقای هاشمی چطور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
پيامبرخدا با ابوسفيان كه دشمن قسم خورده اسلام بود صلح كرد ما كه بالاتر از پيامبرخدا نيستيم لازم باشد مسلمان صلح ميكند وتقيه هم ميكند وبه نظامي ها ربطي ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
از سردار عزيز انتظار است خوب مطالعه كند بعد اظهار نظر نماييد و تابع جوي نباشد. او بداند سردار سپاه است اظهار نظر آزاداست اما شما چون نظامي هستيد در سخنانتان مواظب باشد تا دشمنان سوء استفاده نكنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
البته نه به بزرگی ولیاقت دکتر احمدی نژاد دوست داشتنی ومحبوب دلها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
سردار لطفا در سياست دخالت نكنيد و به كار خودتان مشغول باشيد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
هاشمی ستون نظامِ و دفتر امام هم حرفهای ایشان رو تأیید کرده...کی از هاشمی به امام نزدیکتر بوده.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
بر اساس اساسنامه سپاه که در زمان حیات امام در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و قانون محسوب میشود و وصیتنامه امام در بخش وصیت به بسیج و بخش وصیت در مورد انتخابات و نیز شش جای صحیفه امام که در نمایه ی موضوعی این کتاب زیر عنوان نیروهای مسلح / عدم دخالت در سیاست کاملا نشان داده شده و نیز کتاب مستقل موسسه تنشر اثار امام با عنوان نیروهای مسلح و ... همه نیروهای مسلح از جمله سپاه به صراحت از دخالت در سیاست به شدت نهی شده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
چرا بعضی از افراد نظامی خود را در غالب یک جناح پایین می آورند
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
دخالت نظامیان در سیاست ممنوعه
حسین محمددوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
آقای جعفری بهتر است طبق صلاحدید حضرت امام (ر ه)شما و سپاه در سیاست دخالت نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
درود بر هاشمی...
ايران دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
بايد حرفهاي سردار قاب طلا بگيريم مردم ايران هم موافق هستند اي والله سردار
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
طبق فرموده رهبر معظم انقلاب و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دخالت نظامیان در سیاست ممنوع است. لطفا به فرموده رهبر معظم انقلاب احترام بگذارید
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
زنده باد دولت تدبیر و امید.
هاشمی کوه صبر انقلاب است
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv