bato-adv
کد خبر: ۱۶۳۰۲۷
هشدار حداد عادل به هیئت امنای دانشگاه آزاد

تغییر رئیس دانشگاه آزاد برای طراحان آن پشیمان‌کننده خواهد بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هشدار داد که برکناری فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد برای طراحان ان تلخ و پشیمان کننده خواهد بود.

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هشدار داد که برکناری فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد برای طراحان ان تلخ و پشیمان کننده خواهد بود.

به گزارش فرارو، غلامعلی حداد عادل رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه مراسم صلح عادلانه در نظام جهانی با انتقاد شدیدی از برکناری رییس دانشگا هآزاد اسلامی گفت: «این اقدام شتابزده در روزهای آینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که بنده عضو آن هستم، بیشتر مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.»

حداد عادل به هیئت امنای دانشگاه آزاد هشدار داد: «این اقدام شتابزده که در کام طراحان آن شیرین است، در آینده برای آنان تلخ و پشیمان‌کننده خواهد بود.»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا این تغییرات را در راستای تأثیرگذاری در انتخابات آینده مجلس می‌دانید یا خیر، گفت: «این موضوع محتمل است ولی چون سندی ندارم اظهارنظر نمی‌کنم اما شک ندارم که خیلی‌ها برای تصرف بهارستان و مجلس آینده برنامه دارند.»

روز پنجشنبه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تشکیل جلسه ای به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی رای به برکناری فرهاد دانشجو، داد.

در این جلسه شش نفر از اعضای هیئت امنای دانشگاه با برکناری دانشجو موافقت کردند. رسانه های اصولگرا از 10 روز پیش زمزمه های برکناری دانشجو را مطرح کرده بودند.

در این رابطه بحث هایی پیرامون نامه ای که بازرسی ویژه ریاست جمهوری در روزهای پایانی دولت دهم به دانشگاه آزاد ارسال کرده بود، شکل گرفت. در این نامه زارع رییس بازرسی ریاست جمهوری در دولت دهم از فرهاد دانشجو در خواست کرده بود که توضیحاتی درباره عملکرد خود در مسائل مالی، عزل و نصب های خانوادگی و عملکرد انتخاباتی دانشگاه ارائه کند.

فرهاد دانشجو 27 دی ماه سال 1390 پس از کش و قوس ها فراوان از سوی هیئت امنای دانشگاه آزاد که در آن زمان تغییر ترکیب داده بود و با رای شورای عالی انقلاب فرهنگی قدرت نفوذ دولت وقت در آن افزایش یافته بود، برخلاف نظر هیئت موسس فرهاد دانشجو، برادر وزیر وقت علوم را به ریاست دانشگاه انتخاب کرد.

در آن زمان ترکیب هیئت امنا به این ترتیب بود اکبر هاشمی رفسنجانی، سید حسن خمینی و حمید میرزاده (سه نماینده هیأت موسس)، محمد محمدیان (رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها)، کامران دانشجو (وزیر علوم)، مرضیه وحید دستجردی (وزیر بهداشت)، فرهاد دانشجو، بهمن یزدی صمدی و فریدون عزیزی (سه نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی) و عبدالله جاسبی (رئیس دانشگاه و دبیر هیأت امنا).

در جلسه انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان ریاست دانشگاه، هاشمی رفسنجانی خواستار ارائه برنامه از سوی کاندیداهای ریاست و سپس رای گیری بود اما طیف مقابل لزومی به ارائه برنامه ندیده و اعلام کردندکه به ریاست فرهاد دانشجو رای مثبت می‌دهند.

پس از پایان جلسه فرهاد دانشجو و هوادان وی ریاست او بر دانشگاه آزاد را اعلام کردند و در مقابل دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه با صدور بیانیه‌ای انتخاب وی را رد کرد و گفت که ریاست جلسه با هاشمی رفسنجانی بوده و از سوی وی رای گیری انجام نشده‌است. اما کامران دانشجو، وزیر علوم ایران مدعی بود که ریاست جلسه با وی بوده‌است.

تا این که نهایتا ۲۷ دی ماه شورای عالی انقلاب فرهنگی ریاست فرهاد دانشجو را تایید کرد.

اما پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و پیروزی حسن روحانی ترکیب هیئت امنای دانشگاه آزاد نیز تغییر کرد و با حضور جعفر توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم و حسین هاشمی وزیر بهداشت و در مان در ترکیب تازه، شرایط به سود آیت الله هاشمی رفسنجانی و هیئت موسس دانشگاه تغییر پیدا کرد و در جلسه اضطراری هیئت امنای جدید تصمیم به برکناریب دانشجو گرفت و به جای وی حمید میرزاده را به عنوان سرپرست دانشگاه انتخاب کرد.

برکناری فرهاد دانشجو انتقاد شدید رسانه های اصولگرا را در پی داشته است، به گونه ای که برخی از این رسانه ها این برکناری را سیاسی تفسیر می کنند.

bato-adv
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
چرا کامنت من رو نمذارید
آقای حداد شما طرفدار جناحی هستید که نتونست در انتخابات بر سر یک نفر باهم و همراه بشن لطفا شما از آینده چیزی نگید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اگر تغییری در چارچوب موازین قانونی صورت گرفته شما چه کاره ی مملکتی که بگی شیمان کننده خواهد بود شما در مجلس تشریف دارید تا موارد خلاف قانون را پیگیری کنید که سابقه دولت قبل نشان میدهد در این امر هم کوتاهی کرده اید
فِری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
این دانشجو هم از اون اتوبوسیای بی بلیط بود.
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
بهترین بیان: ازکوزه همان برون تراود،که دروست!
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
جناب حداد آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت !
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴۲۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چطور موقع انتصابش این حرف را در مورد طراحانش نزدی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من اگر جای حداد بودم با اون حمایتی که مردم از کاندیدا توریش کردند مدت ها قایم می شدم وحرف نمی زدم
سامان
United Arab Emirates
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چرا بايد برادران دانشجو همه کار وزارت علوم و دانشگاهها باشند؟؟؟؟؟؟!! آيا تخصص و کارآيي ملاک انتخاب بوده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
کاش می دانستم مشکل حداد با هاشمی چیه ؟ همیشه یک جوری با هاشمی طرفه، هاشمی همچنان محبوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ایشالا دور بعدیه مجلس شمارو نمیبینم
ناشناس
Germany
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خوشبختانه بعضی انتقادها و اظهار نظرهای افراد بخاطر تغییر شرایط کشور بعد از انتخابات 92، مثال تیغ 2 لبه ای شده که اولین زخمه و ترکش را به خودشان برمیگرداند....
پس لطفا خاموش باشند و آبروداری کنند
رحيم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چنين است رسم سراي درشت
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آخه منافع این آقا با رکناری او به خطر م یافتد.
روزبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقا از الان نگران كه دور آينده انتخاب نشه!!!!!
اي وا مصيبتا.....
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حداد عزیز
گاهی عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد.
کمی صبر کنید همه چیز برای مردم روشن تر خواهد شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نیازی نیست کسی واسه مجلس دهم طراحی کنه
مردم خودشون جواب امثال حداد رو خواهند داد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
امیدوارم بامشارکت مردم تهران امثال حدادعادل رسایی کوچک پوررای نیارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
این عادلانه نیست و از سر عصبانیته چرا موقع انتصاب این آقا هیچی نگفتی پس شما؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
منافعش به خطر افتاد دیگه
بابا شماها در حدی نیستید با آیت ا.. کل کل کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
قربون کلامت.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما بهتره توصیه هات رو نگهداری واسه رفیقت تو ساختمان لادن
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
هاشمی پرچمش همیشه بالاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
یکی این آقا رو از خواب بیدار کنه، احمدی نژاد رفت، باند او هم باید برود، این پیام انتخاب اخیر است. نوبت سایر همراهان او هم میرسد.
ناشناس
Armenia
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
اقای حداد شما بهتره در مورد ژاپن اظهار نظر بفرماید.دانشگاه ازاد رو بیخیال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقاي حدادعادل يه كمي عادل باش.
نوید
United Arab Emirates
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آب رو بریز اونجائی که می سوزه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
کلا طرفدارای روحانی یه جمله خوب دارند که تو جواب دادن بتونند ازش استفاده کنند، اون رو هم از احمدی نژاد یاد گرفتند.دمت گرم محمود (:
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اوه اوه خيلي بد سوخته ؟
از دست آب كاري بر نمي آد !!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نه خیر به نظرم ممرو لولو برده اینا ناراحت شدن :)
ناشناس
-
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
واااای.....چقدر میسوزه، با آّب خنک نمیشه.....!!
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقا رضا استفاده از این حکایت آب را بریز همونجا ... نه بخاطر مقبولیت این تکه کلام و یا کم آوردن در پاسخ به کامنت ها، بلکه صرفا جهت یاآوری آداب پاسخ دهی همان (محمود) که اشاره کردی هستش.
مثه اینکه خودت هم آب لازم شدی آقا رضا !! :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
لولو ممرو داره پس میاره :ِD
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقا مجتبی شما از کجا فهمیدید که مردم این جمله رو از یاد بردن که میخواید یادآوریش کنید؟علاوه بر این یادآوری کار بد چه سود وفایده ای داره؟مگه نمیگین محمود بی ادب یود؟خب عقل سلیم که کار بی ادبانه رو تکرار نمیکنه.این که من هم آب لازم شدم جهت یادآوری بود یا توهین؟این که از کار یه نفر انتقاد کنیم و بعد خودمون مدام تکرارش کنیم به خاطر قبیله گرایی نه یادآوری.
شاهرخ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
سلام آقا رضا مگه شما این جمله زیبا رو به عنوان توهین به خودتون میدونین؟؟شما خودت از این جمله لذت بردی و میگی دمت گرم محمود ولی بعدش میگی تکرار یه جمله بد چه لزومی داره!!!! معلوم هست که شما هم مثل گروه قبلی چیزایی رو برا خودتون خوب میدونید ولی برای بقیه مردم بد!!!
در ضمن این جمله تاریخی از محمود باید تکرار بشه تا همه بدونن، حتی نسل های آینده هم بدونن که ما یه روز یک رئیس جمهوری داشتیم که این چنین حرفای زیبایی رو می زد(ممه رو لولو برده، آب رو بریز هموجا که سوخته و ....، )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فعلا تو آب رو بریز آنجایی که میسوزه ، که قالیباف شهردار تهران شد و آقای روحانی به شدت از سپاه و بسیج حمایت کرد ، برو برو آب رو بریز آنجایی که میسوزه.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
دوستان این ادبیات مال ما ها نیست . این عبارات همراه با صاحبش رفت
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
جناب آقای حداد: دانشگاه آزاد یک نهاد خصوصی هست و مالکانش می توانند هر کسی را که دوست داشته باشند به عنوان رئیس انتخاب کنند و از نظر قانونی به شما هیچ ربطی نداره که چه کسی رئیس هست. شما هم اگه به قانون احترام میگذاری ساکت باش و به نظر دیگران احترام بذار. با اون انصراف دادنت ازا نتخابات که به نفع هیچ کس نبود
محمد
-
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ب تو چ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حداد ناعادل
فقط هیئت امنا اجازه قانونی عزل ونصب را داره
ایشون با دور زدن قانون سرکار اومده بود

تو هم منتظرباش روزت میرسه
ناشناس
Finland
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
راستی یه سوال مهم . من آخر نفهمیدم طرح ایشان در زمان انتخابات که در آخرین صحبت ها قبل از کنار گیری گفتند ا طرح دارند که ازدواج بدون نیاز به مسکن چه جوریه . شما میدونی ؟
azime
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
منم هنوز نفهمیدم شباهت معدن با دره توریستی چیه ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
برای این azime
به خاطر اینکه بی سوادی مثل رفقات و نمیدونی همون معدنی که نشون داده شد بعد تعطیلی الان یک منطقه توریستی معروفه
azime
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من آقای عارف رو انسان شریفی میدونم و براشون احترم قائلم بله ما جریان توریستی بودن اون دره رو شنیدیم ولی قبول کن که آقای عارف اصلا نفهمید که اون معدنه چون معدن بودنش مهمتره تا دره توریستی بودن حالا شانس آوردین که اون معدن جنبه توریستی هم داشته وگرنه چطوری میخواستی ماست مالی کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
به azime
شما اگه فرهنگ داشتی یا به اون کلمه قبول داشتی (انصاف و منطق) اعتقادی داشتی میفهمیدی که وقتی یه چیزیو جلوی طرف میندازن و یهو میگن بگو که هر کس دیگم میتونه اشتباه کنه فرق میکنه با طرحی که طرف فکر کرده گفته. بله.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ایشون هشدار ندادن تهدید کردن.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نوبتیهم باشه به نوبت حداد است که یکی یکی از 20 تا شغلش کنار گذاشته شود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
قطعا هشدار بوده!! ولی هشداری که کاری از پیش نخواهد برد چون این بار دیگر نمیتوان در مقابل اراده مردم ایستاد!
جناب آقای دکتر غلامعلی حداد عادل مرد تقوا و تدبیر !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد عادل! چرا در لفافه صحبت میکنی؟! رودربایستی رو بزار کنار و کلا بگو مردم باید از رای دادن به روحانی پشیمون بشن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اگر عمري بود و ما زنده بوديم و شما هم انشا ا... خواهي ديد حماسه اي عظيم تر از حماسه 92 براي مجلس خواهيم آفريد و در ضمن براي اينكار نيازي به دانشگاه آزاد نداريم . مگر غير اين است كه بدون هيچ حمايتي از سوي دانشگاه آزاد مردم خود به روحاني راي دادند و به امثال شما نه گفتند
ناشناس
Germany
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد از ژاپن اسلامی چه خبر برادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چرا عصبانی هستی آقای عادل!!اونها از حق قانونی شون استفاده کردن.انتظار ندارید که عوامل احمدی نژاد در راس کار ها باقی بمونن.می خواهید مملکت ویرانه ای که تحویل گرفتن نابود بشه؟مردم شما رو شناختن و شما از این مساله ناراحت هستید.چون می دونید در مجلس آینده هم جایی ندارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
انشاالله همين طور خواهد بود
azime
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بله کارشون قانونی بود فقط شماکه الان قانون قانون میکنی سال88 هم قانون قانون میکردی یا فقط اینجا حق و قانون مهمه چون از رفتن دانشجو خوشحال شدی؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مردم همیشه قانونی عمل میکنند اقای عظیمی!
(البته عرض کنم برای حرف "ی" باید از حرف "i" استفاده کنید نه "e") برعکس نظرات اقایان در اخر اون پیش بینی مردم بود که درست از آب در آمد همانهایی که برای احمدی نژاد سینه چاک کردند و کشور را در تباهی و خفقان فرو بردند به روی مردم اسلحه کشیدند اینجای کار را نمیدیدند اما مردم همان موقع فهمیده بودند! در مورد وقایع 88 همینکه دادگاهی برای اقایان میر حسین و کروبی برگذار نمیشه خودش به اندازه کافی حرفها برای گفتن داره!
شاهرخ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عظیمه خانم
چی بی قانون و چه با قانون هر دولت و گرایش سیاسی که تو دنیا روی کار میاد دوست داره همفکرای خودش رو سر کار بیاره چرا ایقد فشار بهتون میاد؟؟؟؟ مگه زمانی که محمود اومدن . تمام مدیران قبل رو قلع و قمع کردن کسی باهاش حرف زد؟؟؟
چرا الان تا یکی برکنار میشه ناراحت میشید؟؟
شما و همفکرانتون از چه چیزی میترسید؟؟؟
هنوز یادم نرفته از یکی از مریدان محمود پرسیدم آخه محمود چیکار با ساعت کشور داره که توی تابستون به این گرمی ساعت رو جلو نمیکشه و باعث میلیاردها تومن ضرر به مملکت میشه. میدونی چی گفتن؟؟؟؟
گفتن محمود میخواد که هیچ اثری از دولت قبل وجود نداشته باشه حتی اگه موجب ضرر میلیاردی به مملکت بشه
ناشناس
-
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ناشناس 1542 دمت گرم دم فرارو گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آسياب به نوبت، نوبت شما هم ميرسه از اتوبوس پياده بشي، جناب حداد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دو تا مطلب دارم و از سایت وزین فرارو میخوام سانسور نکنه
1-اخوی! اگه افکار مشعشع جنابعالی خریدار داشت مجبور نمیشدی قبل از انتخابات کناره گیری کنی
2-در ضمن به قول رییس جمهور محبوبتان: آب رو بریز اونجا که میسوزه!!!!
ناشناس
Germany
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
می دونی حداد چندتا پست و مقام رسمی داره؟ بیشر از 12 تا. کلی طول می کشه که پیاده بشه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
همین که از صندلی مجلس پیاده بشه فعلا کافیه اون هم میاریمش پایین ایشالا دو سال دیگه
azime
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چیه نکنه جا واسه خاتمی پیدا نکردین میخواین اینو پیادش کنینو اونو سوار کنین:-)
ناشناس
Ukraine
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
azime

نگران خاتمي نباش. او در قلبهاي ما جا دارد و به اين مسندهاي اعتباري و زودگذر احتياجي ندارد.

نديدي چه شادمانه و خنده بر لب، پست رياست جمهوري را رها كرد و رها شد و سبكبال رفت؟ نديدي احمدي‌نژاد براي حفظ همان مسند چه دست و پاهايي زد و به چه تشبثات عجيب و غريبي روي آورد؟

آنانكه هويت و موجوديتشان به اين جايگاهها بسته است بايد به خاطر از دست دادنش بترسند و بگريند. خاتمي به اين جايگاهها احتياجي ندارد بلكه اين مسندها هستند كه نيازمند وجود اويند.

شرف المكان بالمكين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ناشناس 16:16 کامنتتو عشق است...کلی حااااااال کردم با کامنتت
:*
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
درود بر ناشناس 16:16
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
وجدانا اگر رییس جدید داشنگاه آزاد را از جناح شما و یا دوستان شما انتخاب میکردن بازم انتقاد میکردید ؟
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي ناشناس در زمان دولت قبل بعد از چندين سال رئيس دانشگاه عوض شد چه شد كه در زمان اعتدال هنوز دو ماه نگذشته داسها به جاي كليدها به حركت در آمد؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اتوبوسی های بدون بلیط باید پیاده شن.. این خواست ملتی است که به رییس جمهور رای دادن...لطفا بیدار شید...
ناشناس
-
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب سید

این مدیران نالایق و ناکارآمد لیاقتشان همان داس است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
سید جان کار داس نیس که جانم ،نکه شماها 8 سال تیغ بدست بودین یادتون رفته شکل کلید چطوره .ضمنا دانشگاه ازاد خصوصیه و هیچ ریطی به دولت مجلس نداره.
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي ناشناس داس بدست ساعت 12:41 من ديگه باشما حرفي ندارم!!!
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب آقاي ناشناس 13:04 اگر از قانون مطلع نيستيد بدانيد دانشگاه آزاد خصوصي نيست بلكه از اموال عمومي ميباشد اگر به قول شما خصوصي است بفرمايد اين هزاران ميليارد تومان اموال دانشگاه آزاد مال چه كسي است كه خصوصي مي دانيد؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقا سیّد
بیشتر مطالعه کن برادر...دانشگاه آزاد از اموال عمومی استفاده نمیکنه بلکه دولت به منظور توسعه امور فرهنگی به دانشگاه آزاد کمک مالی میکنه و این موضوع به هیچ وجه بیانگر دولتی بودن دانشگاه آزاد نیست
...مثلا دولت برای شورای نگهبان بودجه تخصیص میده آیا میشه گفت شورای نگهبان دولتیه !!!؟؟؟ اطلاعاتت رو کامل کن عزیز بعد اظهار نظر کن .
دانشگاه آزاد در زمان دولت احمدی نژاد غصب شد یعنی 1000تا بامبول درآوردن تا با تغییر اساسنامه و غیره بتونن تعداد اعضای هیئت امنا رو بالاببرن که {صد البته اعضای جدید تحمیلی همه دولتی بودن} آدم خودشونو بذارن راس کار ،حالا سوالم از شما اینه اون وعده هایی که احمدی نژاد بعنوان دلایل ضرورت تغییر رئیس دانشگاه آزاد میاورد عملی شد ؟ دِ نشد دیگه برادر ...مشخص شد همه چی از اول بامبول بوده و فقط دولت قصد تصرف یه دانشگاه غیر دولتی رو داشته به خاطر چی ؟به خاطر لجبازی با هاشمی
مهدي
Japan
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دانشجو آدم بسيار خاكي و خودماني بود و براي كارمندان هم كارهاي خوبي انجام داد. آقايون و خانم هايي كه در متن قضايا نيستند و از بيرون دارند نگاه و اظهار نظر مي كنند بدانند كه ايشون در بين كارمندان دانشگاه جايگاه خوبي داشتند. ايشون به دوران ارباب و رعيتي جاسبي پايان داد و هوايي تازه براي كارمندان فراهم كرد.تازه داشتيم نفس مي كشيديم. صرفا جهت اطلاع.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اینا که وجدان ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
روایت است(نقل از عصر ایران) که دانش اموزی نمره پایینن در تلفظ کلمات گرفت پیش معلم رفت و گفت به کدام مَجوز به من نمره پایین دادین. معلم گفت به همین مَجوز. طایفه دانشجو هم (غیر وزیر) همگی خارج از عرف وارد این دانشگاه شدند همان طور که امدند رفتند.
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي ناشناس نگفتم دانشگاه آزاد دولتي است بلكه گفتم با اموالي عمومي تشكيل شده ضمنا سوال كردم اگر دانشگاه خصوصي است بفرماييد مال چه كسي است ضمنا اگر يادتان باشد چند سال پيش آقاي هاشمي ميخواستند اين دانشگاه را وقف كنند به همين دليل كه مال بخش خصوصي نبود موفق به اينكار نشدند چرا كه هر مالي كه مال بخش خصوصي باشد قابل وقف ميباشد در هر صورت بفرماييد اين بخش خصوصي كه مدعي هستيد دانشگاه آزاد متعلق به آن است چه كساني هستند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
ترسیدی سید
بترس، آره بایدک بترسی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب حداد عادل! شما ظاهرا هنوز صدای مردم را در انتخابات نشنیده ای که اینطور قلدر مآبانه تهدید میکنی. امیدوارم مردم در انتخابات مجلس پاسخ این صحبتها را مقندرانه بدهند.
ع ع
Canada
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
برایت متاسفم که دوست ودشمن را تشخیص نمی دهی
ساسان
United States of America
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نفر چهلم هم بشه باز سر از مجلس در میاره !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فقط و فقط بايد تمام آراي خاموش براي تغيير اساسي در مجلس بسيج شوند . تازه اين آقاي حداد منورالفكر مجلس نشينان است . اگر كوچك زاده و رسايي افاضات كنند تازه آشكار مي شود جناب حداد سعدي شيرين سخن تشريف دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دقت کردین رسایی و کوچک زاده صداشون در نمیاد ...سکوتشون یه ذره مشکوکه ، شایدم آرامش قبل از طوفان باشه
ناشناس
Germany
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
دوست عزیز کدوم طوفان آنها (امثال رسایی و کوچک زاده) در مقابل ملت آبراهه هم نیستند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ایشاله نوبت شما هم میرسه مرد تقوا و تدبیر(خخخخخخخخخخخخخخ)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
"تقوا و تدبیر"ش رو خیلی خوب اومدی !!! دمت گرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اخوی!
آب رو بریز اونجا که میسوزه!!

زنده باد ایت ا... دور اندیش هاشمی و فرزند محبوب ملت سید حسن خمینی
ايراني
Italy
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خوبه - تا ديروز همه گفتيد كه اينا خوردند و بردند چي شده دوباره همراه شديد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
میشه آقای حداد یکی از فضایل و ویزگی های اقای دانشجو را بفرمایند؟؟؟
محمود
United Arab Emirates
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
این بود که هوای آقای حداد رو داشته!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فضيلت ايشان :برادر اون يكي دانشجو كه خودش وزير اون يكي رييس جمهور بوده
azime
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما از فضایل و ویژگی های جاسبی تعریف کنین ما بدونیم یعنی 28 سال تو ایران دیگه بهتر از جاسبی نداشتیم بذاریم؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای azime تمام کسایی که اینجا از رفتن آقای دانشجو خوشحال هستند، طرفدار جاسبی نیستند و آرزوی برگشت ایشان را نیز ندارند.
azime
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
واقعا؟ یعنیاون زمان از رفتن جاسبی هم این قدر خوشحال شده بودن؟ بعید میدونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
معلومه که خوشحال نبودیم. چه فایده ای داشت که یک آدم صد بار بدتر بشه رئیس دانشگاه آزاد.
بابک
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
کسانی که جاسبی رو برداشتند نه به خاطر ضعف او بلکه به خاطر عدوت با هاشمی بود که این کار را کردند. شما هر گاه توانستید بدون بغض و منفعت شخصی یا جریانی کسی را از سمتی برکنار کنید اونوقت بیاید بگید ما آدم نالایق رو گذاشتیم کنار و آدم لایق آوردیم جای اون.
ناشناس
-
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد چکاره ان که در همه امور مملکت نظر میدن
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
زمان احمدي نژاد كه يك نماينده مجلس نظر ميداد نماينه مجلس در راس امور كشور بود چطور شد حالا به نماينده مجلس ميگويد چكاره هستيد؟!!
ناشناس
-
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
سید

احمدی نژاد اصلا مجلس را قبول نداشت و بذترین اهانت ها را به نمایندگان کرد
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي ناشناس چند تا از بدترين اهانتهاي احمدي نژاد را بگويد تا ما هم متوجه بشويم!!!
خضروخان ياخزروخان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اقاي احمدي نژاد باحرفهايش -رفتارش -حركاتش-سكناتش-موجب تنش وبحران دركشورمي شد.
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي خضروخان ياخزروخان لطفا چند نمونه از اين حرفها و رفتار و حركات و سكناتش كه موجب تنش و بحران شد را بفرمايد تا ما هم بدانيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
یکی از اهانتهای احمدی نژاد:
" مجلس در راس امور نیست."
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي ناشناس مجلس در راس امور نيست اهانت نيست بلكه يك نظر و اگر شما و هر كس ديگري مخالف اين نظر هستند ميتوانند نظر ديگري بدهند كه تمام نظرات محترم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقا سید ... برادر من
دورزدن قانون ،عدم اجرای قوانین مصوب مجلس ، دهن کجی به اخطارهای کمیسیون تلفیق ، هدر دادن بیت المال ...من حداقل 10تا سند برای هر کدوم از اینا دارم ...در دنیای سیاست به همه اینا میگن بی احترامی ...بی احترامی لزوما فحش خواهر مادر که نیست ...شما واقعا نمیدونی یا خودتو زدی به اون درش !!!؟؟؟
اما مطلب بعد: ببین داداش همه حرفشون اینه که آقای حداد که الان اظهار نظر میکنه چرا وقتی آقای احمدی نژاد قصد اعمال نفوذ در دانشگاه آزاد رو داشت ساکت بود ؟
چرا اون موقع نگفت که یه ادم شایسته تر رو بذارین رئیس دانشگاه آزاد ... نه یه نفر با سرجمع 5تا مقاله.
یه سوال ، فقط منصفانه جواب بده : اگه آقای دکتر توفیقی برادر خودش رو با همون فرمولی که آقایون پیاده کردن میذاشت رئیس دانشگاه آزاد عکس العمل شما چی بود ؟؟؟
اون موقع کامران خان وزیر بودن فرهاد خان به سمت ریاست رسید حالا فرض کن الانم همین اتفاق می افتاد ...یعنی آق داداش جعفرخان توفیقی میشد رئیس دانشگاه آزاد !!!؟؟؟
انصاف داشته باشین ...حتی در دشمنی هم انصاف داشته باشین ...ماکه هموطنیم جای خود داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آب یخ کجاست!!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد کاملا مشخص است که موضع گیری های جنابعالی در امور آموزشی و تحقیقاتی کاملا سیاسی میباشد.

شما که خودت تو بطن انتخابات بودی باید بهتر از هر کس دیگه ای پیام این انتخاباتو گرفته باشی.
هدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فقط انتخابات سال 92 داراي پيام بود ولي انتخابات 84 و 88 داراي پيام نبود؟!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
پیام انتخابات 84 88 همونی بود که 8 سال دیدید!

نابودی اقتصاد، نزول جایگاه ایران در همه عرصه ها
یونس
United Arab Emirates
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
پیام 88 احمدی نژاد چی بود جز سیب زمینی
هدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي يونس اگر من هم مثل شما بخواهم جواب بدهم بايد بگويم پيام انتخابات 92 سياه نماي كردن بود!!!
محمود
United Arab Emirates
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ایشون از غرضی کمتر بود رایش!!!
محمودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
پیام دولت روحانی گرانی 10برابری دارو و سیب زمینی کیلویی 3000تومان و کره 100گرمی 2500تومان و گرانی 75درصدی نهاده های کشاورزی بود و رفتن بر سر سفره آماده احمدی نژادو پروژه های آماده بهره برداری توسط دولت داس و قفل در خاتمه باید گفت کار این دولت با این رویه به 2سال هم نمی رسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
محمودی یه نگاه بکن سکه امروز 940 و دلار 2970

شما پیام گیرت مشکل داره تعمیرش کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
محمودی حالت خوبه داداش؟
اینا که تو گفتی نتیجه چاپ اسکناس توسط مموتی بود.
در جواب محمودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
محمودی جان

ولی مثل اینکه کرایه ها و اجاره ها بدجور اومده پایین!
شما رفتی فضا برم نمیگردی اخوی!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چرا هدی خانوم
انتخابات 84 و 88 هم دارای پیام بود ...پیامی تلخ و گزنده .پیامش این بود :
مردمی که امور اجرائی مملکتو دست یه آدم متوهم وناکارآمد بدن باید 8سال بعد یه ویرانه رو تحویل بگیرن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای محمودی عزیز
گرنی سیب زمینی همون پروژه ناجوانمردانه ی دولت دهم بود که از شانس بد شما آقای کلانتری وزیر اسبق کشاورزی و آقای خرّم وزیر اسبق راه یک ماه قبل از انتخابات اونو افشا کردن. سرچ کنی پیداش میکنی .
گرانی دارو هم محصول بی تدبریهای سال نود و یک و تخصیص ارز دارو به ماشینهای گرانقیمت و زین اسب و دسته بیل و این چیزاست ...در بهار 92 دولت دهم اعلام کرد ما به التفاوت ارز تخصیص یافته به واردکنندگان دارو بر مبنای ارز سال 92 باید واریز بشه ...خب نتیجه اش شد گرانی دارو
آقای محمودی برادر من اشکال شما و امثال هدی خانوم اینه که به وجود حافظه در مردم اعتقاد ندارین فکر میکنین بلانسبت بلانسبت بلانسبت با گاو طرفین ...اینه که اونطوری توی انتخابات صدای سیلی ملت گوشتونو کر میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
هدي آب رو بريز همونجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تهدید می کنید ؟!!!!
شما دیگه چرا داری اینطوری غصه می خورید جناب حداد ؟!!!
جوونها همه شادند و جشن گرفتند.
یه کم با مردم همراه بشید !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آره دكتر شما نماينده مردم هستيد ناسلامتي بياين و در شادي و اميد مردم شركت كنيد . به خدا اين كمتر از دو سالي كه در مجلس فرصت مونده ، ارزش كدورت نداره بياين و به آغوش خيل افرادي كه مثلا نماينده آنهائيد برگرديد
ناشناس
-
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما دخالت نکن

مطمئن باش پشیمون نمی شوند
ناشناس
Finland
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
راستی یه سوال من آخر نفهمیدم طرح ایشان در زمان انتخابات که گفتند ازدواج بدون نیاز به مسکن چه جوریه . شما میدونی ؟
ناشناس
-
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ای خدا

کاش حداد انصراف نمی داد تا میدید که یک میلیون رای هم نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چه خبره ، يك ميليون !!!!
ناشناس
Germany
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عزیز من چرا بی انصاف هستین؟تا یکصد هزار هم رای نمی آورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مومن اصلا برای همین استعفا داد.
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
باور کن پنج هزار رای هم نمیاورد
بیهقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
معلومه که برای تصرف بهارستان نقشه داریم. توی جریان رای اعتماد عزممان را جزم کرده ایم، تعویضتان کنیم تا عبرتی باشد برای همه نمایندگانی که به وظیفه خود عمل نمی کنند، سواد کافی ندارند، و افراطی اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ما مثل شما نیستیم آقای حداد ...ما جایی رو تصرف نمی کنیم ...فقط تصمیم داریم نسبت به سرنوشت مملکت که بخشی از اون در دستان بی کفایت شما و همفکرانتونه حساس باشیم .
از الان یه فکری به حال خودتون بکنید آقای حداد ...سال 94 برای شما سال فراموش نشدنی خواهد بود.ما نتیجه قهر با صندوقها رو در سال 90دیدیم که باعث ظهور امثال شما در مجلس شد.مومن از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه.
ناشناس
Australia
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
کی بشه شخص شما رو بتونیم تغییر بدیم آقای حداد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
سال 94...همه مردونه بیایم پای صندوق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
اگرمردم هميشه فارغ از همه مسائل به ليست اصلاح طلب ها رأي بدهند چون دراكثريت هستند امثال حداد به مجلس نخواهند رفت.
ناشناس
Germany
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب حداد عادل دیگه تابلو هست که واسه چی می جنگی.. خواهشا اینقدر ژست دلسوز و مظلوم رو بازی نکن... باد آوردرو باد میبره
ناشناس
-
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ایشون از این میسوزه که چرا یه اصولگرا رو برداشتن یه اصلاح طلب گذاشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دقیقا اگه دانشجو میرفت و بجاش زبونم لال مثلا حمید رسایی میومد ایشون هیچ اعتراضی نداشت
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نکنه فکر کردی مجلس فقط مال شماست الی الابد؟زنده باد اعتدال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چرا 2 سال پيش اين مطلب را نگفتيد. اقاي حداد بايستي فقط به تدريس در دانشگاه بپردازد . چون ديپلماسي بلد نيست هم شخصيت خود را از بين ميبرد و هم شخصيت نماينده مجلس را.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تدریس بلدن؟؟؟
ساره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دیگه اصول گراها کارشون به تهدید در روز روشن کشیده....
معلومه آقای حداد خیلی کامش تلخ شده که اینجوری تهدید میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آفرین...دقیقا همینطوره.
ناشناس
-
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فضول خان اینجا

فضول خان اونجا

فضول خان همه جا
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
داداش با این که من معتقد به احترام به مخالفم هستم ولی خیلی بامزه گفتی
azime
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اصلاح طلبان با ادب کجان که تذکر بدن؟؟؟؟! هر وقت ما یه چیزی گفتیم ریختین سرمون که این طرفدارای فلانی همشون بی ادبن و...حالا چرا لال شدین و حرف نمیزنین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عظیمه جان به لحن نظرات دقت کن... الان واقعا مشخصه تو از روی حرص کامنت گذاشتی و خیلی بی ادبانه اما این ناشناس ظریف و به طنز اشاره کرده... اصولا اگر انتقاد اینگونه باشد عکس العمل ها کمتر خواهد بود.
azime
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دیدی الان نا شناس12:34 طنز گفتن اما من بی ادبی کردم خیلی جالبه
حرص من از اینه که هر کار غلطی از طرف خودتون غلط نیست ولی از طرف ما غلط که چه عرض کنم جنایته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
azime بسوز كه سوز تو كارها مي كند
حسین نداف
United Arab Emirates
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چطور تغییر رئیس قبلی دانشگاه آزاد برای طراحان آن پشیمان کننده نبود و بر عکس خیلی هم برای آقایان حداد و دوستان و هم اندیشان خوب و سود آور بود ، بابا این دانشگاه دولتی نیست ، هئیت امنا و موسس داره و حق دارند هر کسی را که به مصلحت می دانند منصوب یا بر کنار کنند. کی ما میخواهیم یاد بگیریم ؟؟؟ آقای حداد بیش از بیست سی سمت دولتی و غیر دولتی دارند خوب بیاییم مدیریت دانشگاه آزاد را هم به سمت های ایشون اضافه کنیم ، بطور قطع دیگه هشداری درکار نبود و این داستان نه تنها پشیمان کننده نبود برای طراحان که خیلی هم خوش سر انجام و عاقبت بخیری داشت هم برای طراحان همی برای حداد همی برای جامعه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خب طراحان قبلی رفقای فابریک ایشون بودن..یادتونه زمان ریاستشون در مجلس چه دل و قلوه ای رد بدل میکردن با دولت
ناشناس
-
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد

شما تو مجلس همه مشکلات مملکت رو حل کردین فقط مونده رییس دانشگاه آزاد
azime
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما که میگین این چکارست حرف میزنه از اون طرف میگین چرا مشکلاتو حل نمیکنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خوب حرف نزنه ، بره مشکل حل کنه.
ناشناس
-
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جنای حداد

به جای دخالت در کار دیگران لطفا در مجلس دنبال کار مردم و بهبود معیشت باشید

اینهمه سیاسی بازی رو بزارید کنار آغا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
که مردم شکمشون سیر بشه جلوی اصول گرایان بایستند و اونهارو از کار برکنارکنند؟!

عمرا"
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نکنه فکر کردی مجلس فقط مال شماست الی الابد؟زنده باد اعتدال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
پ نه پ مال مردمه!!
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما؟؟؟؟
ناشناس
-
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد

اگر دانشجو را عزل و شما را به جایشان می گذاشتند باز معترض بودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
akbar
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اقای حداد مردم شما را خوب شناختن زیاد جوش نزن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نمه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//!!!!!!!!!!!!
ناشناس
-
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اه اه اه

دخالت های بیجای سیاسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خب این رسم روزگار است کسی که به راحتی صاحب کرسی ریاست دانشگاه آزاد شده بود از اینکه براحتی آن را از دست می دهد نباید زیاد ناراحت باشد!!!! همچنین هواداران وی از جمله جناب حداد عادل!!!!
ناشناس
-
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بدجوری سوختیا

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
-
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
با اون بیانیه انصرافش که به نفع اصولکرایان رفت کنار بایدم الان بسوزه
ساره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دیگه اصول گراها کارشون به تهدید در روز روشن کشیده....
معلومه آقای حداد خیلی کامش تلخ شده که اینجوری تهدید میکنه
ناشناس
-
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
هاشمی مچکریم

روحانی مچکریم

حداد ساکت باش
لرزاده
-
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
یکی از یک نفر پرسید اسمت چیه؟ جواب داد هیبت! گفت که واقعا اسمت هیبته یا می خواهی منو بترسونی !!!
ساره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آفرین خیلی جالب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بله برنامه دارن , وشما تو این برنامه جایی ندارید.
ناشناس
-
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
برو دیگه برنگردی
پیشگو
United Arab Emirates
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
منظور از تهدید ایشان عدم رای اعتماد به توفیقی است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
اقا حداد پستها ارثیه اختصاسی گروه شما نیست بلکه امانت ملت است که یکبار هم شده بگذارید به شایسته سالاران برسد در ضمن اگر رای ندهی ان شاالله تند روتر معرفی خواهد شد تاشادی مردم بیشتر شود وسال 94 و96 محکم تر پاسخ بشنوی
ناشناس
-
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
لبخند استاد در لخظه استماع جمله معروف " ممه را لولو برد" در محضر معجزه هزاره را بخاطر داریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
لولو ممه رو خورد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خوب ايشان رئيس فرهنگستان زبان پارسي هستند . فلذا اين من و شما هستيم كه معني فرهنگ را نمي فهميم
حیران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد: آب بریز به آنجایی که می سوزد. دانشگاه غیر دولتی به شما ها ربطی ندارد.
ناشناس
-
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دخالت بیش از حد آقای حداد در اموری که به ایشان مربوط نیست برای وی آن پشیمان‌کننده خواهد بود

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چه عکس جالبی برای این خبر انتخاب کردید !
مرسی !
لایک:)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آره تو راست میگی
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
انشالله نفر بعدي شما هستيد جناب آقاي حداد
همان خوبت شد كه از احمدي نژاد حمايت كردي بهت توهين كرد
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دارم برا انتخابات مجلس لحظه شماری می کنم
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
وای! مامانمینا ، ترسیدیم ، چه تهدیدی کرد -_-
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای دکتر اگر کارها را بسپارن دست شما که هر جور صلاح دیدین انجام بشه اونوقت تلخ و پشیمان کننده نیست؟ آری برای شما نیست ولی بعنوان فردی از جامعه علمی کشور برای ما از زهر هم تلخ تر است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما 8 سال مملکت را به خاک سیاه نشاندید شما را به خدا دست از سر مردم بردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ناشناس 12:53

نگران نباش

آقای روحانی با امریکا و اروپاییها مذاکره میکنه انشا الله اوضاع داخلی بهبود پیدا می کنه مردم هم مانند گذشته از ته مونده سفره اصولگرایان شکمشون رو سیر می کنند!

آقای ظریف وآقای روحانی دارند نهایت تلاش شون رو می کنند .

همه چیز درست میشه نگران نباش!
ناشناس
Australia
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي حداد شما ديگر چرا؟ مكان غصبي بود به زور از هيئت امنا گرفته بودند راضي نبودند موسسان .احكام شرعي را شما بهتر از ما مي دانيد جناب حداد؟!!
منطق
Finland
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد رای گیری شد به رای گیری احترام بگذارید مگر در مورد خانم راستگو نگفتید هر کس رای خود را دارد !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حدادعادل بازی خورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خب از احمدی نژادیا بازی خورده چرا ما باید تاوانشو بدیم!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ایشون رسما خط و نشان می کشه!!!!!!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
انشالله نفر بعدي شما هستيد جناب آقاي حداد
همان خوبت شد كه از احمدي نژاد حمايت كردي بهت توهين كرد
ع ع
Canada
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مدیران اتوبوسی پشت سرهم میآیند خیلی هم عجله دارنداین هم از دولت تدبر که بازیچه دست مافیای ثروت وتزبیر شدواز خود هیچ ارادهای ندارد(واماشما فراروئیها که طرفدارآزادی بیان هستیدچرابیان مارامنتشر نمی کنید)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اشتباهی مثبت زدم دوستان شرمنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب ع ع
در پاسخ شما رو ارجاع میدم به فرمایش مرادتون جناب آقای دکتر الهام که فرمودند این دولت به اندازه کل عمر من تجربه دارد...اینو ما که نگفتیم ، دکترتون گفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
كامران خسرو فرهاد ديگه نبود آقاي حداد خودشو ناراحت نكن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
به تو چه ربطي داره؟ تو سر پيازي يا ته پياز؟ چه حقي داري كه تهديد ميكني؟ هيات امنا اختيار تام در عزل و نصب داره به تو چه كه تو هركاري اظهار نظر ميكني؟
کمیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حب الدنیا کل راس خطیئه
حداقل از خدا بترسید امان از قدرت طلبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
وقت انست كه جناب حداد بازنشته شود زياد حرس جوش نخور براي قلبت زيان دارد
111111111111111111111
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
1-آقای حدادعادل گزارش بازرسی دفتر رئیس جمهور در زمان دولت دهم تهیه شده بود
2-شما که دم از قانونمداری میزنید چرا به رای 6 نفر از اعضای هیئت امنا که قانونا حق انتخاب رئیس رو دارن احترام نمیذارید؟
3- مگر شما و دوستانتان برای انتخابات مجلس برنامه ندارید.آیا این جرم است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
افولگراهای انحصار طلب و تمامیت خواه فقط خودشون رو قبول دارن و فکر میکنند مملکت ارث پدریشونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تا زمانیکه توی این مملکت اصول گراها صاحب ثروت و قدرت هستند

این کشور واین ملت روی خوشی وپیشرفت را نخواهند دید حتی اگر با همه کشورهای دنیا مذاکره و مفاهمه کنند. والسلام
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چرا ایشان هم برنامه دارند وبرنامه این است که اصلاح طلبان را رد صلاحیت کنند!! تا ازتغییر رئیس دانشگاه آزاد پشیمان‌ شوند.
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
همه کاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چه خطرناك!! آب لازم نداريد؟!!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب حداد عادل مطمئن باشید هدف بعدی مردم مجلس شورای اسلامی و همه نهادهایی است که مردم مستقیما در آن تاثیرگذارند.جایی و کرسی که نمایندگان حقیقی مردم در آن باشند نه کاسبان حوادث و رویدادها ! مطمئن باشید حضور مردم و جوانان از این به بعد در همه عرصه هایی که شما و دوستانتان تمایل ندارند بیشتر و بیشتر خواهد شد.
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اگر ... ؟؟؟؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بله و همین اگر این بار اگر مورد نظر نشد و تمام معادلات گروها و باندها را بر هم زد.رای واقعی مردم حالا رئیس دولت است.چهره ی جدیدی از ایران ،توأم با عقلانیت و هنر دیپلماسی می رود که روزهای بهتری را نوید دهد. در مناسبت های بعدی به حتم صندوق ها خود سخن خواهند گفت و سلامت و صیانت آرای مردم نیز تحت نظارت دولت تدبیر و امید حفظ خواهد شد و مناسبات قدرت به زودی تغییر شگرفی خواهد کرد !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
روحانی از حزب اللهی ها است.
یونس
United Arab Emirates
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد عادل یک کلید از روحانی بگیر قفل دل و گوشتو باز کن تا بدونی و بشنوی خواسته مردم و دانشجویان این مملکتو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
کدام مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ظاهرا منافع در خطر قرار گرفته!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب آقای حداد پیروزی مردم ایران در انتخابات اخیر و خلق این"حماسه سیاسی" کام شما و دوستانتان را حسابی تلخ کرده بهتر نیست شما به جای این اظهار نظرها کمی به عملکرد 8 ساله خود بیاندیشید و پشیمانی در پیش بگیرید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خودت را بيشتر از اين نزد ملت خراب نكن اغاي حداد
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دانشگاه ازادی که 29 سال دست جاسبی بود تبدیل شده بود به یک موسسه مالی اعتباری که در ازای یک کلاس چند متری و یک استاد حق تدریسی با حقوق ناچیز شهریه میلیونی میگرفت و میگیره من خودم کارشناسی ازاد خوندم اصلا هدفی برای اموزش نداشتند فقط تمام همتشونو گذاشته بودن که شهریه بگیرند تمام استادا حق تدریسی بودند با ساعتی 4هزار تومن شهریه ثابت و متغییر منم میشد حدود یک میلیون تومن کلاسمونم کمتر از 60 نفر نبود حالا حساب کنید سود این بنگاه اقتصادیو............
تاج
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
سلام عزيز
شما كاملآ درست ميگي .
ولي آيا زمان آقاي ا.ن اين وضعيت تغييري كرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
زیاده روی کردی رفیق ...من هم آزاد خوندم ، شهریه ام انقدر نبود ..کلاسمون هم 30 نفر بود ...الانم تدریس میکنم ...حق التدریسم 4تومن نیست ...خیلی بیشتره ...چرا انقدر راحت دروغ میگی !!!؟؟؟ به چه قیمتی !!!؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من حرف شما رو قبول دارم ولی هیچ فرقی در دوره ی آقای دانشجو رو هم شاهد نبودیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عبداله اخه نه که اینکه در طول حکمرانی طایفه دانشجو ها بر مسند اموزش عالی کشور خدمات این بخش رایگان شد حالا باید وا مصیبتها سر داد نه؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
ما با سیستم قبلی هم انچنان موافق نبودیم.اما ازلحاظ اداره دانشگاه واقعا بهتر بودند.این مجموعه کار افرین و اشتغال زا در مدیریت جناب دانشجو تبدیل به یک شرکت ورشکسته می شد البته با کمک اقا داداش بزرگوارشون کامران خان !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نگران نباش جناب حداد. دانشجو هم مثل خودت اينقدر شغل داره كه حالا حالا بيكار نميشه! ام المشاغل نظام!
زوپير
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بالاخره يكي به ما بگه آيا هيأت امناء دانشگاهها استقلال دارند يا خير؟ اگر از استقلال قانوني برخوردارند، حرفهاي آقاي حداد و تهديد به دخالت مجلس يعني چه و ايشان روي چه حسابي حرف غير قانوني مي‌زنند؟ اگر هم مستقل نيست خب اول به پرونده انتصاب دانشجو به رياست دانشگاه آزاد بپردازند بعد مسئله تغيير او را دنبال كنند.!!
فیروزآباد فارس
-
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
این آقا که دم از عدالت میزنه...10 تا فرصت شغلی را اشغال کرده...جوان لیسانس هم باید بره راننده تاکسی بشه....انشالله انتخابات بعدی معلوم میشه که حرف کی خریدار داره...
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حداد جان اون ممه رو چي لولو برد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
این پارگراف خیلی گویا است که دانشجو بدون بلیط سوار اتوبوس شده (یعنی انتسابش کاملا سیاسی بوده)
" در جلسه انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان ریاست دانشگاه، هاشمی رفسنجانی خواستار ارائه برنامه از سوی کاندیداهای ریاست و سپس رای گیری بود اما طیف مقابل لزومی به ارائه برنامه ندیده و اعلام کردندکه به ریاست فرهاد دانشجو رای مثبت می‌دهند."
ناشناس
Finland
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نه که کسی به حرف این آقا محل میذاره نظرم میده
کوروش
Germany
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اینکه آقای دانشجو عملکردشون چطور بوده که باعث برکنایشون شده یک بحثیه و نیاز به بینش کارشناسانه داره. ولی آقای حداد عادل که سالهاست در مقامهای بالای دولتی بودند باید بدانند باید تابع قانون باشند و نه تنها تهدید بلکه دخالت در کار هیئت امناء دانشگاه آزاد هم نمیتوانند بکنند. ایشان بعنوان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس فقط میتوانند سوال و یا تفحس کنند. آقای حداد عادل قانون رو رعایت کنید تا مردم هم از شما یاد بگیرند
علی
United States of America
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مشکل اساسی این روزها عدم تفکیک قواست مجلس به جای مشغول شدن در قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین صراحتا در اجرای امور دخالت می کند ! آیا تغییر رییس یک دانشگاه در حدود اختیارات مجلس است ؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چه دخلی به شما دارد آقای دکتر.

منظورتون هاشمی و سید حسن خمینی هستش؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حداد عادل همين حالا غصه اش گرفت چون ميدونه در مجلس بعدي جايي نداره براي همين ميخواد بازي رو به هم بزنه
با بصیرت کامل
United States of America
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
یکی منو روشن کنه ، نمیدونم چرا از این آدم بدم میاد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تو روشنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عزیزمن از این روشن تر تازه فهمیدم که از تو کسب روشنائی کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
روشنی دیگه داداش ... دیگه روشن به چی میگن؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
معمولا ادامای روشن از این بنده خدا بدشون میاد.پس اقا تو خیلی روشنی
ناشناس
Germany
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مردم از شما اصول گراها بدشان ميايد، چرا قبول نميكني؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مردم عاشق اصولگرایان هستند
و حاضرند تا ابد اونها در قدرت باشند و ثروت اصول گراها حاصل زحمت و تلاش عادلانه و منصفانه و نان حلال ازدسترنج خودشون است.
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
در پاسخ به ناشناس
14:40این عشق مردم به اصولگراها !!! از تعداد آرای نماینده هاشون معلومه
ثروت اصولگراها و دسترنج و حلال بودن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
ناشناس 14:40 معلومه كه ثروت باد آورده اي داري كه اينطوري سنگ اصول گراها را به سينه ميزني
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
یادته بودجه را تومجلس داد دستت وبلندش کردی رو دودست و هی نشونش دادی الان بغض گلوم گرفته اشک توچشمامم میدونی داروی سرطانی چنده میدونی دفترچه 40 برگ چنده میدونی گوشت وبرنج چنده اصلا تو وامثال تو من فرد عادی رو آدم حساب میکنید الان دوست دارم بلند گریه کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ول کن بابا ... به خاطر کی اشک میاری به چشمای مردونه ات حاج حسین !!!؟؟؟
خودشون آدم نیستن ...به اسمت قسم یه تار موی همین آدمای عادی شرف داره به کل وجود بی وجود اینا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مردم یکبار دیگر در دوسال اینده جواب تهدید حداد را خواهند داد.حداد بهتر است خود کشی نکند
بیانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
پای منافع که وسط میاد،مردم چه هاکه نمی کنند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
مردم يا اصول گراها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
این ها همه نشانه خود شیفتگی است .کسانی که فکر می کنند در همه چیز یگانه اند.تا جایی که به خود اجازه می دهند در کار دیگران دخالت کرده و اظهار نظر کنند.باید از حضرتشان پرسید که اگر جنابعالی را برای این پست که حتما" انرا برای خود کم می دانید و به کمتر از ریاست دانشگاه هاروارد قانع نیستید انتخاب می کردند باز هم زبان به تهدید هییت امنای دانشگاه آزاد می زدید.؟بهتر است ابتدا نگاهی به خروجی فعالیت هایتان در ریاست فرهنگسرای زبان فارسی بیندازید و بعد در مواردی که ارتباطی با شما ندارد اظهار نظر کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خود شیفتگی قابل درمان است.
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فراموش نکنیم
به خاطر خصومت شخصی و حزبی، دانشگاه های غیر انتفایی بدون نظارت کافی مثل قارچ رشد کردن و خیلی هاشون با 3000 تا دانشجو، 3 تا هیئت علمی داشتن و خونه های اجاره ای و دانشگاههای آزادی با 200 تا هیئت علمی و چند هکتار فضا و آزمایشگاه و ... دانشجوشون شد 5000 تا امروز 90% واحد ها در درماندگی مطلق! و تاخیر تو پرداخت ها و نعدیل نیرو و ... و احتمالا ...
اون موقع کاش کسی دلش به حال این همه نیروی تحصیلکرده و ثروت مردم و ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
اره به خدا من هم استرس شغلی شدید دارم نمی دونم تا چند سال دیگه با مدرک دکترا از دانشگاه ازاد پرتمون می کنند بیرون.واقعا دانشگاه ازادو به خاک سیاه نشوندند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
انا لله و انا اله راجعون
صرفنظر از اصل موضوع که حق با کیست مایه نگرانی است که مولف کتاب درسی دینی مدارس ما اینگونه سخن میگوید.
اللهم اجعل عواقب امرنا خیرا"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من نیزازاین بابت سخت متاسفم.ضمن اینکه بااینگو نه اظهارنظرهاشک ندارم که باید وی راحداد ناعادل خواند
رضا
Finland
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
برای دریافت گواهی فارغ التحصیلی همراه دوستم روز دوشنبه ای در تیر ماه امسال به دانشگاه آزاد واحد شوشتر رفتم . از ساعت 8 تا نه و نیم معطل بودیم در گرمای خوزستان و شرایط وحشتناک آن چرا که آقایان هر دوشنبه زیارت عاشورا داشتند . سوالم این است آیا روشی بهتر از این هم برای متنفر کردن مردم از دین وجود دارد ؟ با توجه به اینکه اکثریت ارباب رجوع از شهرهای مختلف آمده بودند تصور کنید برای بازگشت به شهرهایشان در این گرما چه می کشیدند .
دلسور
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اینها که فقط داس نداشتند اینها هم داس داشتند هم چاه و هم تمام تریبون ها، حالا هم تریبون دارند ، چاه شان پر شده و داس از دستشان افتاده می ترسند کسی بردارد. خدایا بداد آخرت اینها برس دنیایشان که تباه شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مجلس می خواد سیاسی کاری کنه!
به جای اینکه به فکر امورات مردم باشند منتظر هستند ببینن دولت و کابینه و طرفداراشون چی کار میکنن که سریع یه طرح دو فوریتی تو مجلس بر علیه اونا بدن و مانع اونها بشن.
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ظاهرا منافع در خطر قرار گرفته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
به شدت و به حدت بسیار زیاد!
سلما
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عجب آقای حداد شما بیدار بودید و ما نمی دونستیم ما فکر می کردیم شما 8 ساله خوابین!!!!!!!فعلا که طراحان برکناری جاسبی پشیمان شدند خوب دیگه گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حداد کی از تو نظر خواست نکنه منافعت به خطر افتاده، موقعی که سه برادر دانشگاه رو غصب کردن چرا صدات بلند نشد ساز ناکوک
فریدون معتمدیان
Canada
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب حداد عادل ؛ بهتره عصبانی نشی اصلا ربطی نداره که تو عصبانی بشی. چه ربطی به تو داره . مواظب باش یه وقت سکته نکنی برادر من.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اقای حداد ابتدا به سخن امدن شما بعد 8 سال را تبریک عرض میکنم ، این 8 سال بسیار نگران حال شما بودیم که شاید امکان صحبت ندارید.
بفرمایید کجای این کار غیر قانونی بوده تا ما هم بدانیم یا شاید چون رفیق شفیق شما احمدی نژاد همه کارهایش بر خلاف قانون بوده کار غیر قانونی برایتان عجیب است
اما به هر حال مبارک است به حرف افتادن شما
ناشناس
Finland
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چقدربدبخت شدیم که حدادهم برایمان خط ونشان میکشد
ناشناس
-
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حداد عادل! چه نام بی‌تناسبی!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد شما برو دبیرستان حاج خانم رو بچسب یک وقت دیدی از اونجا هم رونده شدی ها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
میخواهد با این حرفهایش به توفیقی بگوید رای نمیدهیم . کار تمام شده از چی می سوزی آقای حکم --- برای نجفی توطئه کردی فرهنگیان ترا نمی بخشند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ایشون نه تنها به جامعه فرهنگی بلکه به فرهنگ واقتصاد وسیاست هم بده کار است!
ناشناس
Finland
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
انشاء الله نوبت شما هم می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آدم مدعي فرهيختگي مانند شما ! بعيد است چنين تهديد كند
بچه محل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حاجی جان مولا بی خیال
حالا دیگه نوبت ماست
اشترانكوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خدا لعنتت كنه فرارو دير متوجه شدم رفتم نمازاول وقت بخونم .چندتا كامنت كذاشتن .
اما جواب شما آقاي حداد شما نه حداد هستي نه عادل مادانشجوها پدرمان درآمده بااين بي نظمي هاي و...دانشگاه شما كجا تشريف داريد به درد دل ما برسيد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اقای حداد فقط نماینده مردم تهران هستند نه نماینده مردم پس بهتر است در اندازه جایگاه خودشان اظهار نظر کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تهرانیها چه جوری دلشون اومد اسم این اقارو توی صندق رای انداختند ؟؟

به همه مردم کشور مدیون هستند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چند نفر از مردم تهران تهرانیها هم از امثال ایشان دل خوشی ندارند
فرهنگی
Germany
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای عادل من جای تو بودم تا مدت ها حرف نمی زدم. عزیز من یک کم به خودت بیا و سیاست رو رها کن و برو پی درس و دانشگاهت که واسه اونجا ساخته شدی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
((شک ندارم که خیلی‌ها برای تصرف بهارستان و مجلس آینده برنامه دارند.))
این یعنی دموکراسی آقای حداد.اصلاً چه عیبی داره که از طریق انتخابات برای تصرف قوا برنامه ریزی کنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد از دموکراسی متنفر است.
محسنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چطور حداد عادل که در تهران یک میلیون و دوست هزار رای میآورند حق اظهار نظر در مورد دانشگاه آزادی که با پول نفت و غصب اراضی ملی درست شده ندارند اما آقای هاشمی که در انتخابات مجلس نفر سی و دوم میشود و به اسمش بهرمانی هم اضافه میکند مالک دانشگاه آزاد است کاش در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هاشمی و مشایی هردو بودند تا ثابت میشد هاشمی فقط نزد سرمایه داران و مرفهین بی درد جایگاه دارد هاشمی از رد صلاحیتش بسیار خوشحال شد چون با اینکار آبرویش را حفظ کردند نمونه آخرین ناکامی هاشمی شکست در فتح سنگر شهرداری تهران و ناکامی حزبش در رفع نابسامانیهای اقتصادی که در زمان دولت دهم به سوئ مدیریت احمدی نژاد نسبت میدادند و امروز به تحریم نسبت میدهند اما عملاًهیچ اراده ایی برای حل مشکلات وجود ندارد جه رسد به اقدام چون تمام انتقادات به احمدی نژاد فقط برای رسیدن به قدرت بود نه حل مشکل مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نکنه حداد از روحانی همایت کرد؟
هاشمی اگه با روحانی نبود نتیجه انتخابات چی بود؟
فکر کن
11111111111
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
کی ایشان یک میلیون و دویست رای آوردند؟ واقعا شما ظریف و ترکان و زنگنه و نعمت زاده رو با دوستان قبلی مقایسه می فرمائید بهتر است حداقل مصاحبه وزرای اسبق یعنی وزیری هامانه و نوذری رو بخونید تا متوجه شید در وزارت نفت چه اتفاقاتی افتاده فکر کنم همین یک نمونه کافی باشه البته اگر تعصب نداشته باشید
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای محسنی پاسخ من را بده!

اگر تایید صلاحیت ها به اراده مردم بود (مانند همه کشور های مردم سالار)

آیا اقای حداد 1200 هزار رای در تهران به اسم او ثبت می شد؟؟!!

آیا حداد صاحب 12 شغل متعدد بود؟؟!

آیا این حال و روز کشور ثرتمند ما بود؟؟!!

آیا ارزش پول ملی کشور ما این بود؟؟!!

آیا .......................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي حداد در آن دوره مورد نظر شما با استعفاي آقاي هاشمي و با پامال كردن حق آقاي رجايي به مجلس برده شد. آقاي اصولگرا، خيلي از آن زمان نگذشته كه ميخواهي تاريخ را تحريف كني.
علي
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مرفهين درد آنهايي هستند كه در اين 8سال ميلياردها تومان از بيت المال اختلاس كردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای محسنی فقط به یه سوال جواب بده
مشارکت مردم تهران در انتخابات قبلی مجلس چند درصد بود ؟
همین جوابو بدی ، پاسخ بقیه سوالاتتو هم میگیری.
ضمنا عمر این دولت هنوز به دوماه نرسیده ...کجای دنیا خرابی های 8ساله رو دوماهه درست میکنن؟؟؟؟
دوم اینکه قالیباف هم به اندازه هاشمی برای ما عزیزه اما ناکامی هاشمی در شهرداری ناشی از یک خیانت بزرگ و قسم دروغ یک اصلاح طلب نما بود.
سوم اینکه اتفاقا در همون انتخاباتی که آقای هاشمی سی ام شد مردم نشون دادن با کسی عقد اخوت نبستن ... مهم اینکه آقای هاشمی پیام مردم رو شنید .
همین پاسخ رو در سال 94 بار دیگر البته اینبار آقای حداد و همفکرانش خواهند شنید انشاالله
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فرارو جان این نظرات رو واسه آقای حداد بفرست شاید بالاخره دوزاریش بیفته!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
در این شرایط که حتی امریکا با دولت روحانی راه تعامل را انتخاب کرده جناب حداد خیلی تهدید امیز حرف می زنند
سید محمد خاتمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
رییس جمهور تدارکاتچی بیش نیست.
yahya
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چه کنندایشان و هم فکرانشون که فقط زبان تهدید را بلدند
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بگم؟ بگم؟ میگم چون گفتی
همه دردت اینه که کمیسیون آموزش شما رو واسه وزارت پیشنهاد داد. اگه هزار تا از وزیرای پیشنهادی هم رای نیارن باز چون شایسته سالاریه شما توبوسی ها نیستید. خاهشا اندیشه کن جناب تقوا و تدبیر!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب اقای آهنگر مطمئن باش تو یکی تو مجلس بعدی نخواهی بود! کامت تلخ باد که هشت سال تو و اعوان و انصارت کام ملت رو تلخ کردید!
علی
United States of America
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
یکی نیست به این اقا بگه که:
1-اون موقع که بدون نظر هئیت امنا این اقای دانشجو انتصاب شدند سینه چاک ندادید!!
2-درمقابل اینهمه سوال بازرسی دفتر رییس جمهور منصوب خودتان هم واکنش نداشتید!!
3-اگر یکی ازهمفکران خودتان منصوب میشد همین واکنش را داشتید؟
اقای حدادعادل باحمایت بی حدوحصر خودتان از عمروزیدمملکت را با فاجعه مواجه کردید بس است.
ازطلاگشتن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده مارا مس کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد وهمفکرانشون

مرحمت فرموده پاتون رو از روی دوش ما (مردم ) بردارید ماخودمون بلدیم که چه جوری هم مس بشیم هم طلا.
علی
United States of America
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اقای ناشناس
وزن شماها در انتخابات روشن شد در انتخابات بعدی جوابتون میدیم
اکباتان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چهره زشت تمامیت خواهی ... اگر اصولگرایان مدیری را عوض کنند عین عدالت است اما اگر گروهای دیگر مدیری را عوض کنند اصل نظام به خطر می افتد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
سالهاست که چرخ اقبال ما بر همین منوال می چرخد!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دست پیش گرفته تا پس نیفته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نكنه توقع دارين دس رو دست بزارن كه امثال شما برين تو مجلس...؟!شما ودكتر بذرپاش و رسايو...
يه جور از احتمال برنامه براي ورود به مجلس صحبت ميكنه كه انگار يك سري ....ميخوان برن يه جاي بد...
حق طبيعيه همه افراده...نكنه مجلسم براي شماس؟!
مهدی صفوت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نامه ای هم از طرف بازرسی وزارت علوم نوشته شده و درخواست هایی در مورد امور مالی دانشگاه شده که باید بیاد جواب بده . شما هم که سینه چاک ایشون هستی باید بیای و جواب بدی ....
رضا فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
روزهای تلخ در انتظار کسانی است که مقابل رای ملت بزرگ ایران بایستند، نه خادمان واقعی مردم.دروغگویان منتظر قهر الهی باشند.
م ح ذ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
به نظر من همون قدر که جاسبی رو بد برکنار کردن الان سر خودشون داره میاد . ولی به نظر من بهتر بود عوض نمی کردن یا حداقل مدتی بعد عوضش میکردن .
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقاي سروش شما را خوب شناخت
م ح ذ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
به نظر من همون قدر که جاسبی رو بد برکنار کردن الان سر خودشون داره میاد . ولی به نظر من بهتر بود عوض نمی کردن یا حداقل مدتی بعد عوضش میکردن .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آن موقع که با سیاسی کاری تغییر دادن اساسنامه و روشهای غیر موجه دیگر ایشان را تحمیل کردند چرا سکوت کردی؟
سیرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فرارروی ضد انقلاب فقط نظرات مطابق با محور شرارت اصبل طلبان و ضد حداد را منتشر می کنی. انقریب است که فیلتر شوی خائن مفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عنقریب درسته اخوی نه انقریب
مفتن هم باید غلط املایی باشد
عصبانی هستی ها!!!
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
سایت محترم فرارو محتوای این کامنت توهین آمیز نیست؟ به چه مناسبت منتشر شده؟؟
ناشناس
Brazil
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اين هزار بار...والله بالله به پير به پيغمبر. طرفدارهاي احمدي‌نژاد و حداد و پايداري اكثر قريب به اتفاق بيسوادند بيسوادند بيسوادند

اگر كسي يك كامنت از اينها نشون داد كه غلط املائي نداشته باشه من ميرم عضو جبهه پايداري ميشم.

جالبه كه هر وقت هم اسم دانشگاه مياد رگ گردنشون ميزنه بيرون. اكثرا هم بورسيه شدند و عضو هيئت علمي
ناشناس
Malaysia
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مخالفین ما از دم بیسواد هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
طرف هنوز فرق الف نون و عین نون رو نمیدونه اومده خائن مفتن راه انداخته .
مخالف هم مخالفای قدیم خدا وکیلی .باز یه دوزار سواد داشتن

فرارو
اینو دیگه منتشر کن نامرد این که بی تربیتی نیست.قبلی رو پیچوندی
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عنقریب است که دست شما افراطیون اصولگرا کوتاه شود. سفره پهن کرده بودید هشت سال. خون ملت را در شیشه کردید. چرا دست برنمی دارید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اگر یک نفر از اصلاح طلب ها را به من نشان دادی که پای شبکه های سکس ماهواره و اینترنت نشیند ، من اصلاح طلب می شوم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
املا چندمی شدی سینه چاک حداد؟؟هر چند بعید میدونم سکل هم داشته باشی.زیاد عصبانی هم نباش.اب را .......بقیش رو هم که خوب بلدبن.
سعید 1973
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مردم عزیز در جریان باشید اگر خواستید رای بدهبد کاری کنید که در مقابل مردم ایستادن برای ایشان هم پشیمان کننده باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تهدید نکن آقا جان اگه مرد بودی از کاندیداتوری منصرف نمی شدی آنگاه ارزش و قدر خودت را در بین مردم می فهمیدی. مثل این که شما راه جناب علم الهدی را می روید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اتفاقا" ایشون چون از ارزش وقدر خودش در بین مردم (همه نظر سنجیها ) آگاه بود از کاندیداتوری انصراف داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اگربه نظردادنه، آرای باطله انتخابات 92برای نظردادن مقدمند.درمحبوبیت هم همینطور جناب تقوا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من نظرم اینه که در مجلس آینده شاید حداد با رای ناپلونی اصول گرایان افراطی و شکم سیر برنده شود اما قطعا تعدادشان در مجلس انگشت شمار خواهد بود اون وقت دیگه تو یه گوشه ای از مجلس کز خواهد کرد
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حالا هم کز کرده . فیلم روز معارفه دکتر روحانی رو ندیدی؟
تعز من تشاء و تذل من تشاء بیده الخیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اگه همه بیان مطمئن باش رای نمیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اين آقا ادعاي فرهنگي وفرهنگ دوستي داره ولي با قشري ترين وخطرناكترين محافل ارتباط داره!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نمیدونم چرا هر وقت مردم شادند شما ناراحتید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
با حضور اصول گراها توی یک کشور شادی ورفاه غیر ممکنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نمیدونی !!!!!؟؟؟
حمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد !!!!؟؟؟
نمیدونی واقعا آیا؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حداد ،اینقدر نکن فریاد،که ای داد،و ای بیداد،شغل هایم رفته بر باد،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
داداش ادامه بده ... داری سوار قافیه میشی یواش یواش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حداد جان برای آقای هاشمی خیلی ها خط و نشان کشیدند اما نتیجه ای نگرفتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عكس العمل مردم در مجلس هم براي شما پشيمان كننده خواهد بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فقط عارف عزیز و درست کار
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
فقط می توان گفت برو برس بکارت عمو جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بیچاره کلی نقشه کشیده بود همه نقش بر آب شد.
مرتضي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
كي رو تهديد ميكني !! ما رو تهديدي ميكني !!!
جواب تهديدتو در انتخابات مجلس ميدم !
هر ليستي رو كه هاشمي تاييد كنه ما به اون راي ميديم !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
هر لیستی رو که عارف تایید کنه به اون رای می دیم.
ناشناس
-
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
عارف هم مرید خاتمی عزیز هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
باید همه مردم به خصوص کسانی که خواستار اصلاح وضع کنونی هستند درز همه انتخابات ها با قدرت شرکت کنند تا امثال حداد، رسایی، آقاتهرانی، کوچکزاده و ... با رای تعداد کمی افراطی تندرو که در تهران هستند به مجلس راه پیدا نکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آفرین

مردم با قدرت به آقای عارف و سایر اصلاح طلبان رای خواهند داد
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من هم در انتخابات اخیر به همین نتیجه رسیدم. به امید ای که هیچ کدوممون درسی که تو این 4 سال گرفتیم هیچوقت فراموش نکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
گويا آقاي حداد قصد كشتي و زورآزمايي را دارد اگر مي خواهي با آيت الله هاشمي زورآزمايي كني بسم الله
ايشان آماده مي باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما مهديشون هستي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
نه داداش ما با کمال افتخار بوقچی هستیم ... ولی فقط هاشمی رو تشویق میکنیم ...گفتیم بعدا سگرمه هاتون نره تو هم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
مطهری گفته بود که هاشمی با حداد کشتی بگیره ببینیم کدومیک دارا یقدرت جسمانی هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
واقعا که واقعا که طرفدارهای اقای هاشمی چقدر با تربیتن ابروی هاشمی و حتی روحانی رو برده اند میگن یک دوست نادان از صدتا دشمن بدتر ه همینه دیگه
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
یعنی تهدید کردن نشانه ی ادب است؟!!!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جوونای حالا ادب رو از احمدی آموختن دیگه. زیاد نمیشه انتظار داشت
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
به همین خیال باشید!
چقدر خوب است برخی با بالا رفتن سنشان مواظب رفتار و گفتار خود باشند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
ای کاش دور قبل به حداد عادل رأی نداده بودم ولی مطمئناً این بار به ایشان و افرادی که با حداد عادل در یک لیست باشند رأی نخواهم داد من و خانواده و فامیلم که همه تحت تأثیرم می باشند 84 رأی داریم
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
چی فکر کردین به ایشون رای دادین خوب؟
انشالا در این دوره افراد شایسته رو بتونیم انتخاب کنیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما مدارس غیر انتفاعیت را که از انگشتان دست بیشتر است بچسب؟
cvb
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
درموردمرتضوى وساطت دروغ وكلك كرديديادت هست؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟چقدرمردم دادزدن شماجواب نداديد ؟!؟!؟!؟!؟!؟!
گفتگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
پشيماني را در دور بعدي انتخابات مجلس به آقاي حداد نشان مي دهيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
زنده باد عارف
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
گردنکشی و گردن کلفتی در برابر آنچه خوب میداند همراستای رای مردم است کاری است زشت و در خور فرهیختگی ایشان نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آدم فرهیخته گردن کلفتی نمی کنه اون هم در مقابل ملت!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تهدید می کنی ؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
در انتخابات مجلس با1501رای جوابت را خواهند داد.البته اگه بنده خدا رجایی رو با 950000رای حذف نکنند و شما را جای ایشون وارد ردیف 30نکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
راستی قسم به شرف رو یادت هست ؟
نخود همه آش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
يكي از شرايط كانديدا شدن براي رياست جمهوري مدبر بودن است. حال فرض كنيد آدمي كه با يك قول شرف مرتضوي فريب مي خورد با اين مايه از تدبير رئيس جمهور كشور مي شد. فكر مي كنيد چند روز طول مي كشيد تا كل كشور را به باد دهد؟
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شماها چقدر ساده اید. اصولگرایان چون ریاست جمهوری را از دست داده اند به شدت دنبال کرسی های مجلس هستند و بخش زیادی از اصلاح طلبان و سبزینه ها رد صلاحیت خواهند شد. حداد رییس مجلس آینده است. به احتمال زیاد امثال مطهری ها هم رد صلاحیت می شوند. حتی بعید نیست با این کابینه زاویه دار با نظام و مسایل پیش امده مثل دانشگاه آزاد، در میانه راه مجلس به دولت عدم کفایت سیاسی بدهد و کار را ختم به خیر کند. باید اصول گرایان هم مثل اصلاح طلبان از هر وسیله مشروع و غیرمشروع مثل داس کلید نما و غیره استفاده کنند. دعا کنید دور به دست ما نیفتد ان موقع خواهید دید که درو کردن یعنی چی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
متاسفانه متاسفانه حق باشماست

همه قدرت به جز رییس جمهوری (که ان هم تدارکاتچی بیش نیست) در دست شما اصول گرایان است و خیلی راحت می توانید آن کاری رو بکنید که قبلا" بارها انجام داده اید!!

از اینکه به حقیقت اعتراف کردید مچکرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
باشه ...تا 94
اتحاد
Germany
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حدادعادل ديگه نمي تواند شركت كنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
شما نوستراداموسی؟؟هنوز پیام مزدمو نگرفتید.هنوز عصبانی هستید.اب رو.....
فرزام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تا انتخابات مجلس چند روز مانده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
رای من از حالا به عارف و لیست مورد تایید ایشون است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد . لطفا ملت را رها کنید. دولت را به حال خودش بگذارید . ملت از اصولگرایی و افراطی گری به تنگ آمده است . از اندوخته های مالی خود در این چند سال گذشته استفاده کنید و در بازنشستگی لذت ببرید یا به سفر های برون مرزی بروید . ایران در این مقطع نیاز به هدایت آقای دکتر روحانی دارد و بس . ملت فقط به آقای دکتر روحانی امید دارد . جو سازی نکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
افولگرایی درسته
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اقا حداد تو ریاست جمهوری چندتا دونه رای داشتی؟رو داری حرف میزنی لاقل 8سال برو گوشه ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب آقای حداد عادل آنقدر بر ادامۀ حمایت از دولت سابق اصرار دارند که دلیلی نمی‌بینند برای پشیمانی از عزل آقای دانشجو دلیلی بیاورند. شاید به ایشان وحی می‌شود!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب دکتر حداد، با این اظهار نظرها واقعا خود را پیش مردم بی اعتبار می کنی. نماینده مردم باید به رای مردم احترام بگذارد.
از اهالی سار کاشان
United States of America
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد همانطور که می دانید در تعریف عدالت گفته اند قرار دادن هر چیزی در مکان مخصوص خودش
بنابراین جای شما در مجلس نیست مجلس قوی و کارآمد برای آینده کشور امری ضروری است بهتر است شما به کار اصلی خود مشغول باشید
ناشناس
Germany
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
قراره حق الناس رعايت بشه، انشالا جواب شما انتخابات بعدى ،اگه تا انموقع غمباد نگيرين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
گرفتن دیگه !!!!غمباد به چی میگن پَ.
این بابا قبلنا دوسال یه بار نطق میکرد ببین چقدر فشار اومده طاقتش تموم شده
ناشناس
Germany
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
شما از این می ترسی که بزودی تو هم باید دمت رو رو کولت بزاری و بری پیش رفقات.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
هشت سال ظلم به ملت و دانشجویان سیرتان نکرد؟ بس کنید بگذارید مردم نفس بکشند
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد درست حدس زدید !
ما مردم برای مجلسی که ازمون غصب شده برنامه ها داریم !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
طبق قانون مردم موظف هستند فقط به افرادی که تایید صلاحیت شده اند رای بدهند ونه هرکس که دلشان بخواهد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد خان کجای دنیا سه برادر همه در راس آموزش عالی قرار می گیرند. کمی انصاف هم خوبه!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
متاسفانه توی ایران کاش این رسم غلط سه برادری پایان پذیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد خودت نزد مردم محبوبیتی نداری پس بهتر ساکت باشی و حرفی نزنی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
یادمان باشد که ما باید از افراد متعادل چه اصولگرا چه اصلاح طلب در کشور استفاده کنیم ، ما همه باهم متحد هستیم ، ما همه همدیگر را دوست داریم ما همه ایرانی هستیم ، اختلاف سلیقه داریم ولی این نباید منجر به این شود که باهم دشمن شویم.عشق است تعادل و وحدت.
صمد
France
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مشكل اقاى حداد و دوستان شان قدرى سخت است.،،،،،،،،مردم بيدار شده اند،،،،،،،دوست و دشمن را ميشناسند،،،،،
محمدرضا
United Arab Emirates
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
جناب حداد مگر به قانون اعتقاد ندارین!؟؟؟؟ اعضای امنا طبق قانون رای دادند. چطور در شورای شهر رای ها محترم است !!!اینجا چون ارا به ضرر شما بوده نامحترم!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بسیار نکو خواهد بود که در سخنرانی و افاضات، هر شخص وزن خود و تفکر مورد تایید خود را بسنجد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
8 سالفظ خون مردمو تو شیشه کردید باحالیش اینه که واسه خودتون جشن قدردانی هم گرفتید یه بار بدون محافظ بین مردم بیایید تا محبوبیتون رو ببینید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حداد ژاپن اسلامی عادل
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مجید بیدار شو محمود رفته ها...دوره اعتداله...پنجره را باز کن یک نگاه بکنی بدک نیست ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
دقت کردید ، توی تمام کامنتها فقط یک نفر منفی داده،
فکر کنم خود حداد باشه( خخخخخ)
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تو اگه راس میگی با هاشمی کشتی میگرفتی . ها؟
ناشناس
United States of America
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خدا كند كامنت هارا جناب حداد بخوا ند اميدوارم
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حرف و عمل ایشان برای مردم اهمیتی ندارد.بهتر است صحبت نکنند.
ناشناس
United States of America
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
اقای حداد اوضاع دارد بهتر می شود لطفا اظهار نظر نکنید شما که از وضع اقتصادی مردم خبر ندارید حداقل پسوند عادل بودن را حفظ کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
تهران حداقل ١٢ميليون جمعيت داره خدا وكيلي شما با چند هزار راي نماينده اول تهران شديد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
من که خیلی قورخیدم !!!
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
این حرفها از شما بعید است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
چرا اين حرفها از اين آقا بعيده مگه نشنيدي از كوزه همان تراود كه در اوست
ناشناس
Czechia
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
خط و نشون؟!!!
علی عبادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
آقای حداد پشتوانه ی شما نیم درصد از رای مردمه پس حد نگهدار که ملت دیگر شما را نمیخواهند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
من می خوام بدونم این آقای حداد عادل تا حالا چه خدمتی به این مملکت کرده که در مورد همه چیز به خودش حق اظهارنظر می ده
نخود همه آش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
خدمت ايشان حمايت بي چون و چرا از احمدي نژاد و به زير كشيدن مجلس از رأس امور بود. مگر يادتان نيست؟
صدرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
دیده بودم که آقای حداد همیشه کارهای دوستانش رو توجیه می کردن اما ندیده بودم که اینطور مخالفانشون رو تهدید کنن. این چه ادبیات حرف زدن آقای حداد! از شما بعید0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
حداد خاموش باش!
كريم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
مگه موشك زمين بزمين اصابت كرده كه اينگونه صحبت ميكنين .اگر منافع دنيوي مد نظر نباشه چه فرقي ميكنه كه دريك دانشگاه زيد مسئول باشه يا امر..
REZA
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
سلام دوستان

ضمن خسته نباشید به همه دوستان که با انرژی و خلوص نیت اظهار نظر می کنند . خدمت دوستان عزیزعرض کنم که لطفا از ادمها بت نسازیم و بگذاریم گردش امور بدست افراد مختلف بچرخد .مسلما مردم در پایان دوره مدیریت هر کس قضاوت خواهند کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
حداد ساكت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
روزی روزگاری شریعتی همون رئیس بزرگ دانشگاه علامه در دانشگاه علامه طباطبایی سخت حکمرانی می کرد و بروبیایی داشت که می دیدی، اما امروز که در دانشکده روانشناسی سر کلاس رفته بود، از سوی دانشجویان کلاس "هو" شده بود. روزگار چه بازیها که با افراد نمی کند حداد عادل جاننننننننننننننننن
hamed
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
حداد جان تو ديگه خيلي وقت است يك چهره فرهنگي عادل بي طرف و منصف نيستيد تو فقط به منافعت مينگري
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
اقای فرارو ببخشید چقدر وقت میزاری این چرت و پرت ها رو به عنوان نظر مردم در سایتت میزاری من میدونم که نظر من قرار نمیدی اصلاح طلبها اقلیت هم نیستن حزب بادن عزیز
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
چه خوش گفت محمود حداد دانشمند را : که آب رو بریز اونجائی که می سوزه تو را !!!!!!!!!
دانشگاهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
اقای حداد بیش از این ابروی دانشگاهیان را نبرید .این چه نوع سبک حرف زدن است .
رحيم پور ازغدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
چرا نظرات سانسور مي شود .لطفا درش وتخته كنيد .يا يه حداد عادلتري بياريد تا درش واهنگري كنه
کورش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
زنده باد ایران . به امید نابودی همه بد خواهان و رانت خواران
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
فرهاد همان طور که آمده بود رفت.شما دیگه خونتان را خین نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
بااینکه به اقای حداد کاپ اخلاق دادند ولی خیلی کم می اورند دیگران هرچه خواستند کردندو پشیمان هم نشدند چرا اینا پشیمان شوند خبری هست انها که باانگیزه الهی می ایند خداوند به انها خیر دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
بهترین لقب برای حضرت شان جیره خواری احمدی نژاد است؟؟؟
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
ایشوناحساس خطرکردن به شدت به شدت :))
سامان 20
United States of America
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
«این موضوع محتمل است ولی چون سندی ندارم اظهارنظر نمی‌کنم اما شک ندارم که خیلی‌ها برای تصرف بهارستان و مجلس آینده برنامه دارند.»

!!!!! مگه مجلس ملک باباته که میگی میخوان تصرف کنند نه آقا جان شهروندان رای میدن به شماها که حامی منافع مردم باشید ولی مثل اینکه شما ها بعد از رای آوردن فراموش می کنید برای چه آنجا هستید
نخود همه آش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
مگر جرم است كه يك جريان سياسي قانوني براي در اختيار گرفتن كرسي هاي مجلس برنامه داشته باشد؟ من كه فكر مي كنم نه تنها جرم نيست بلكه حسن هم هست. كاش آقاي حداد عادل و همفكرانشان هم براي اين كار برنامه اي به غير از تلاش براي رد صلاحيت رقيبان داشته باشند (كه ندارند).
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
خدا کنه که آقای میرزاده هم کمی به فکر کارکنان دانشگاه آزاد و معیشت اونا باشه
ناشناس
China
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
آقاى حداد در انتخابات مجلس ششم با يك ميليون و صد هزار راى، شد نفر سى ام (با ارفاق) و در انتخابات مجلس هفتم و هشتم با همان مقدار راى شد نفر اول. معلومه كه ايشون بايد از مشاركت مردم تهران در انتخابات ترس داشته باشه و نگران برنامه عده اى براى گرفتن مجلس باشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
آقا حداد بهتره سکوت کنی و بری سراغ کارای علمی "هرکه را بهر کاری ساختند"
saeid
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
آقاي حداد عادل براي طراحان اشكالي نيست چون چند نفر بيشتر نيستند مهم اينكه براي دانشگاه و دانشگاهيان پشيمان كننده نباشد
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
خوب شد رئیس جمهور نشد.
كريم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
شما چه سودي در زمان دانشجو عايدتان ميشد كه حالا ميسر نيست چون هر دادي نتيجه يه دردي است
کامران
-
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ماه پشت ابر نمیمونه همه چیزبعدا مشخص میشه باید کمی صبر کرد ونیت خیلی ها مشخص میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
بهتر است در مورد دکتر دانشجو از کارکنان دانشگاه تربیت مدرس بپرسید و وضع کارکنان آنان چطور است اگر به وضع کارکنان دانشگاه آزاد رسیدگی کردنند چطور در مورد تربیت مدرس کوتاهی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
ژاپن اسلامي که قرار بود با
احمدي نژاد بسازين چي شد؟
ایرانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
اه اه اه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
لحنش تهدیدآمیزه البته اینها به این نوع حرف زدن عادت دارند تاحالاهم به همین روش کارهاشون را پیش بردند اگر هرگروهی باندازه یک ملیونیم این گروه افتضاحهای اقتصادی وفرهنگی و....ببار آورده بود تا ابد سکوت میکرد وشرمنده میشد اما خب این جماعت سنگ پای قزوین راشرمنده کردند
نخود همه آش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
يك بار ديگر هم پيشنهاد كرده بودم به جاي سنگ پاي قزوين بگوييد «پديده هزاره سوم از سمنان».
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
بعضي از اين آقايون اصولگرا عجب رويي دارن!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv