bato-adv
کد خبر: ۱۵۹۷۸۴

واکنش نادران به انتصاب نجفی و توفیقی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد به حکم سرپرستی جعفر توفیقی بر وزارت علوم علی رغم حساسیت نمیاندگان بر روی این وزراتخانه، گفت: انتصاب نجفی به ریاست سازمان گردشگری از سوی رئیس جمهور به فاصله دو روز پس از رای عدم اعتماد مجلس به وی اقدامی بر خلاف اخلاق همکاری و بی توجهی به چارچوب های منطقی تعامل دولت و مجلس است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد به حکم سرپرستی جعفر توفیقی بر وزارت علوم علی رغم حساسیت نمایندگان بر روی این وزراتخانه، گفت: انتصاب نجفی به ریاست سازمان گردشگری از سوی رئیس جمهور به فاصله دو روز پس از رای عدم اعتماد مجلس به وی اقدامی بر خلاف اخلاق همکاری و بی توجهی به چارچوب های منطقی تعامل دولت و مجلس است.

الیاس نادران در گفتگو با مهر، در واکنش به انتصاب توفیقی به سرپرستی وزارت علوم اظهار داشت: اگر بنای دولت بر تعامل است باید رفتارها با آن چه در جریان است متفاوت باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منطق تعامل صحیح بین دولت و مجلس حکم می‌کند که دغدغه‌هایی که نمایندگان موافق و مخالف در نطق هایشان در خصوص وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم اعلام کردند در معرفی افراد جدید برای سرپرستی و یا وزارت از سوی رئیس جمهور رعایت شود.

وی تاکید کرد: البته سابقه رفتارهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشان داده که اگر حداقل معیارهایشان در معرفی وزیران پیشنهادی رعایت نشود ولو اینکه بارها افراد با ویژگی های خاص معرفی شوند رای اعتماد نخواهند گرفت تا حداقل معیارهای مورد نظرشان تامین شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه محیط دانشگاه و محیط آموزشی برای نمایندگان مهم است خاطر نشان کرد: نمایندگان با رای عدم اعتماد به نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و میلی منفرد وزیر پیشنهادی علوم و هم چنین سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان عملا نشان دادند که به محیط های مربوط به جوانان و آموزش آنان حساسیت دارند.

نادران این حساسیت را به جا خواند و گفت: حساسیت های نمایندگان به محیط ها و مسائل اجتماعی به جا است و باید درک شود و مجلس انتظار داشت دولت این دغدغه ها را در انتصاب های جدید درک کند و به آن پاسخ مثبت دهد.

وی در واکنش به انتصاب نجفی به ریاست سازمان گردشگری اظهار داشت: این انتصاب باتوجه به رای عدم اعتماد نمایندگان به نجفی برای وزرات آموزش و پرورش اگر نگوییم دهن کجی است باید گفت که اقدامی بر خلاف اخلاق همکاری و بی توجهی به چارچوب های منطقی تعامل دولت و مجلس است.

 رئیس جمهور پس از عدم رای اعتماد مجلس به محمدعلی نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش وی را به سمت ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزید. هم چنین پس از عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس به جعفر میلی منفرد گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس جمهور جعفر توفیقی وزیر علوم دولت دوم سید محمد خاتمی را که میلی منفرد در دوران وی قائم مقام وزارتخانه بوده است به سرپرستی وزارت علوم منصوب کرد.
پیام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
روحانییییی دوست دارم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
انگار دوباره داره 4 سال قبل تکرار میشه. همون کارایی که احمدی نژاد میکرد روحانی داره انجام میده. هردوشون اگر نمیتونستن برای یکی از نزدیکانشون رای اعتماد بگیرن اونو در پستی که احتیاج به رای نداشت قرار میدادن و میدن. با این تفاوت که اون موقع اصلاح طلبان خودشونو میکشتن که چرا احمدی اینکارو کردو دهن کجی کردو هزار حرف و حدیث دیگه ولی الان همون اصلاح طلبا از رفتار مشابه از طرف روحانی حمایت میکنند. خیلی جالبه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
قرار بر این نیست چون وزیری تو مجلس رای نیاورد ، رئیس جمهور اون فرد رو در جایی دیگه استفاده نکنه!
رئیس جمهور نظرات مستقل خودش رو داره و فکر میکنم مردم هم پشت رئیس جمهور ایران باشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
مناسب نیست
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اینجاست که باید از کلمات قصار استفاده کرد و گفت ابو بریز همونجا که میسوزه!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۷۴
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقای نادران. چرا فکر می کنی چون کمتر از 40% مردم تهران در انتخابات شرکت کردند و به شما رای دادند حالا مدعی العموم همه هستید؟؟ . اون هم در مقابل رئیس جمهور هجــــــــــــده میلیونی؟؟؟
میم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اقبال مردم تغییری نخواهد کرد مگر این که خودشان بخواهد.
شما خودتان با شرکت نکردنتان این مجلس را رقم زدید
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقا یا خانم میم رای یه مساله کاملا "شخصیه "و به کسی ربطی نداره.!!! منظور دوستمون اینه وقتی خودتون می دونید چه میزان رای شما رو مجلس فرستاده شده حق ندارید به جای همه صحبت کنید و تصمیم بگیرید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
تو این اواخر به جز علی مطهری نماینده شایسته ای تهران تو مجلس نداشته
این افراد که تو این 3 مجلس اخر نماینده تهرانند پر مدعا های توخالی هستند که منافع شخصیشان از هر چیز دیگری برایشان مهمتر است
1417
UNITED STATES
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
دانشجویان و دانشگاهیان باید حمایت قاطع و صریح خود را از دکتر توفیقی اعلام کنند! خدا رو شکر که زمان رای اعتماد این بار دانشگاه ها باز هستند و دانشجویان فعال
وفا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
6 درصد تهران هم به ایشان رای ندادند اون وقت شما می‌گید 40 درصد؟؟؟؟ از طرف دیگر به نظر کیهان اگر ریس جمهور محترم یک اصولگرا را معرفی کنه با مجلس تعامل خوب دارد و در غیر این صورت (با عرض معذرت از ریس جمهور محترم) به مجلس دهن کجی کردند و پاسخ اعتماد آنها را نداده‌است. نادران و کیهان و سایرین بدانند زمان تندرویی تمام شده است، دولت و مردم دیگر تندرویی را برنمی‌تابند، بستان نیست چه بر سر مردم آوردید، عبرت نمی‌گیرید.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
شما با شرکت نکردنتان در انتخابات باعث به وجود آمدن چنین مجلسی هستید مقصر شمایید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
احسنت.
نوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
با میم موافقم- باید گذشته رو فراموش کنیم و از همین الان برای مجلس بعدی برنامه ریزی کنیم
کسری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
جناب نادران
مجلس از اختیارات قانونی خود استفاده کرد و رییس جمهور نیز. آنچه عوض دارد گله ندارد مضافا آنکه در همان مجلس آقای دکتر نجفی 142 موافق داشت و 133 مخالف. حالا اینکه طبق قانون اصل بر رای اعتماد است و نه عدم رای اعتماد و لذا آرا ممتنع در سمت آرا مخالف قرار می گیرد دلیل نمیشود جنابعالی رییس جمهور را متهم به عدم تعامل با مجلس کنید. انشااله این دولت با کارامدی و پاکدستی خویش و رو سفیدی در پیشگاه ملت یکبار و برای همیشه تفکر امثال حضرتعالی را به محاق خواهد راند.
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
می خواستی رای بدی. کسی دستت رو گرفته بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
شرمنده نمیودنستیم آقای روحانی برای انتصابات زیر مجموعه خود از جنابعالی باید اجازه بگیرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
میلی منفرد نیز باید بشه رئیس سازمان محیط زیست از این مرد بزرگ وتوانمند نمیشه گذشت البته با اجازه از الیاس نادران--الیاس خانم بنده وکیلم-عروس رفته گل بچینه
پریسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
هر کی هرچی دوست داره بگه! ما پیروز میدان شدیم، همه شون دارن از حسادت می ترکن
سلام بر روحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
همینه که هس
برادر شما می تونی بری عضو هیات علمی دانشگاه ایرانیان بشی
ازاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
عارف شماها حداقل رای راداشت که کنار رفت شما دوستان اصلاحی تندرو به کدام رای خوشحالید 88هم ..........عجب حالی دارید شماها.دولت تدبیر وامید انشاالله خواسته های قانونی همه گروههارابرآورده میکند .
ناشناس
NETHERLANDS
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اقای نادران . آبو بریز همونجایی که می ســــوزه
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آقاي نادران سرمايه شما راي 6 درصدي مردم تهران ، ابزار شما راي عدم اعتماد به همراه رييس جمهور 18 ميليوني و فرصت شما اندكي بيش از 2 سال است . اي كاش حداقل سكوت مي كرديد زيرا در دوره بعد كه مردم به صحنه بيايند و منتخبان واقعي خود را با راي بالا به مجلس بفرستند شما حتي رسانه اي مثل كيهان هم نخواهيد داشت كه اين مواضع تند خود را به گوش مردم برسانيد.
ناشناس
NETHERLANDS
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آقای میم دیگه خواهشا توهین به مردم در برابر رای ندادن در مجلس رو تموم کنین شما مردم حافظه ضعیفی دارین من خوب یادمه اون روزایی رو که تحریم شد انتخابات تقریبا اصلاحطلبی در انتخابات مجلس وجود نداشت همه ردصلاحیت شده بودن دیگه تکرار نکنین این جمله رو که نتیجه تحریمه این مجلس
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اگر شورای نگهبان اجازه حضور نمایندگان اصلاح طلب در انتخابات پیشروی مجلس را بدهد در مجلس هم طرحی نو در اندازیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
دوستان چرا خودتون رو ناراحت میکنین نگران نباشین 2 سال دیگه مجلس رو ما انتخاب میکنیم این بار همه با هم بیایین و تحقیق کنین مخصوصا رزومه ی نماینده رو مطالعه کنین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
(انتصاب نجفی به ریاست سازمان گردشگری از سوی رئیس جمهور به فاصله دو روز پس از رای عدم اعتماد مجلس به وی اقدامی بر خلاف اخلاق همکاری و بی توجهی به چارچوب های منطقی تعامل دولت و مجلس است.)
الیاس نادران

مگر شما مجلسیان نجفی را فقط برای صدرات وزارت اموزش و پرورش رد صلاحیت نکردید پس چرا در کار رئیس جمهور دخالت بیجا میکنی و بیش از حقت توقع داری مگر قرار است اقای روحانی برای تمامی پستها از شما گروه مسلط دوران احمدی نزاد اجازه بگیرنند اگر ما میخواستیم کسی را منصوب کنیم که از شما اجازه بگیرد که مغز خر نخورده بودیم که در انتخابات شرکت کنیم ضمنا در انتخابات اینده شرکت خواهیم کرد و شما را از مجلس بیرون خواهیم کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
عالي گفتي.
دمت گرم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
خدا وکیلی یک میلیارد مثبت کم برای کامنتت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
با بیرون کردن اینها موافقم. حتما این کار را انجام خواهیم داد.
ازاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آفرین ناشناس خان ،انشاالله در انتخابات مجلس رقابت خوبی خواهیم داشت فقط مثل 88کم نیارید.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
نادران فکر کرده آقای نجفی ،مشائیه و آقای روحانی هم احمدی نژاده! میخواد ببینه میتونه با این قیاس عده ای خاص رو بر این انتصابات تحریک کنه و بعدش ماهی بگیره؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
از همين حالا هم پيمان شويم براي فرستادن نماينده هايي كه حرف ملت را بزنند و نه اينكه مصوبات حلقه هاي خودشان را هر روز عربده بكشند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اگه قرار بود رئیس میراث فرهنگی هم از مجلس رأی اعتماد بگیره اسمشو میذاشتن وزارت میراث فرهنگی، نه سازمان...
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقاي نادران شما نماينده واقعي مردم نيستيد.
ناشناس
UNITED STATES
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ساکت باش.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
جناب نادران شما وامثال زاکانی و حداد تعامل را بد تعریف می کنید اگر رئیس جمهور با دلیل و دیگاه خود میخواهد مملکت داری کند که دهن کجی به کسی نیست زیاده خواهی شما همانند هشت سال گذشته بلای جان کشور است اگر هرچه که بر خلاف نمایندگانمجلس باشد تعامل را زیر سوال ببرد که سنگ روی سنگ بند نمی شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
من موندم چرا خواست اين تندروها هميشه مخالف خواست اكثريت مردمه.
مبین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
سنگ اندازی ها شروع شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
بگو لگد پراني
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
تعامل مجلس با دولت؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
مردم هم با راي به آقاي روحاني نشون دادن كه ديگه طرز تفركات افرادي مانند نادران رو قبول ندارن و دنبال يه سري اصولگراي منفعت طلب كه به دنبال منافع جناحي هستن و تو اين 8 سال مردم رو فريب دادن, نيستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
به جناب آقای نادران باید گفت آقایان نجفی و منفرد شاید از دیدگاه نمایندگان صلاحیت تصدی وزارت را نداشتند ولی از دیدگاه رییس جمهورمنتخب و تعداد قابل شماری از همان نمایندگان صلاحیت پست دیگری را دارند...باید گفت نمایندگان مخالف که لب مرزی به نجفی عدم اعتماد دادند (1رای کمتر) بیشتر از جنابعالی به ارزش داشتن این فرد برای مملکت ما پی بردند...کمی دقت کن مردم تهران باید مجددا رای داده به شما را بررسی کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
این تمامیت خواهان حواسشان جمع است، برای دور بعد می روند در روستاهای خود کاندید می شوند که رای بیاورند. امیدوارم بعد از هشت سال سطح آگاهی مردم آنقدر رشد کرده باشد که در هیچ جای ایران مقبول تافتند
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
جناب دکتر الیاس نادران ، به عنوان کسی که قبلا" از نزدیک شما را میشناختم برایتان متاسفم که در این ورطه افتاده اید. خدا عاقبتتان را بخیر کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
یادتان هست اقای نادران با جانبازان در سالن سید الشهدا میدان هفت تیر چه برخوردی داشتی ؟
جانبازان سالن را ترک کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اقای نادران بفرمایید چه کسی اختبار مردم را به شما و همکاران دلسوزتان در مجلس داده؟ و بعد اینکه شما مگر نماینده چند در صد از این مردم هستید؟ و در اخر با فرض نمایندگی مردم قرار بود شما خدمتگذار انها باشید نه قیم جمهور!
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اتفاقا خيلي كار درستي بود ما راي نداديم كه شماها هر كاري دلتون خواست بكنيد يواش يواش شما هم بايد بريد منزل كفن اتو كنيد لازم ميشه
ناشناس
UNITED STATES
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
بینیم بابا
tabatabaie
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
رآقای نادران و همفکرانشون باید خجالت بکشند از مردم که با حمایت از احمدی نژاد مملکت رو به ورشکستگی کشوندند حالا مدعی هم شده اند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
شما مثل اینکه پیام انتخابات رو نشنیده اید! شرکت سهامی که نیست!؟ کابینه است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
شما و دوستان بي اخلاقتون دم از اخلاق نزنيد با شبنامه پراکني تون اخلاق رو به ملت نشون داديد دستتون برا ملت رو شده حرف خنده دار نزيد لطفا.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
دغدغه شما نمایندگان اصولگرا سرکوب دغدغه های جوانان است و بس.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقای نادران، لطفا نظر آقای توکلی را بخوانید و تحلیل نمایید.
در ضمن استدلال ها در مجلس شنیدیم. نگران نباشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
خوب اومدی اینو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقای نادران! وزن شما در انتخابات معلوم شد پس زیاد زور نزنید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ایا نمایندگان مجلس در رای اعتماد به وزیران طبق اخلاق همکاری عمل کردند که حال حرف از اخلاق همکاری می زنند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
شما حالا حالا باید از عملکرد شاهکارتان به زعامت احمدی نژاد دفاع کنید. لطفا تا اطلاع ثانوی زبان در کام گیرید ، منفجر که نمی شید.
پدرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
چرا این نماینده محترم خودش و عده قلیل همفکرانش را ارجح به رای بیش از 18 میلیون
میداند ؟ و حتی در بعد کوچکترش حتی طر جریان رای اعتماد با کلی تخریب و لابی و بگم بگم گفتن و شبنامه توانستند ناپلئونی به نجفی رای ندهند در صورتیمه نیمی از همین نمایندگان موافق ایشان بودند
"چشمها را باید شست"
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
درسته که 18 میلیون به طور واضح به سیاست های احمدی نژادی که مطلوب نادران ها است نه گفتند اما فقط اینها نبودند. 6 میلیون رای به قالیباف و 4 میلیون به رضایی و 1 و خورده ای به ولایتی هم چندان موافق سیاست های احمدی نژادی محسوب نمی شوند..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
چرا همه اش دیگران با شما همکاری کنن؟ یه بار هم شما خودتونو با بقیه هماهنگ کنید.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
دقیقا نشون داد زیر حرف زور نمی ره، یعنی اینکه اگر شما مجلسیان محترم (البته منتخب مردم) حاضر به تعامل بودید، با آخرین منتخب مردم کمال همکاری را می کردید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
مجلس رو از وجود شما پاکسازی خواهیم کرد. انشاالله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
بله حیاط خلوتشان است
سيدمجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
نه كه خيلي شما را به عنوان نماينده قبول داريم، حالا مطابق ميل و دستور شما هم عمل ميكنيم!!! واقعا پررويي هم حدي داره.....
سيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
وعده ي ما حماسه سياسي ٩٤ انتخابات مجلس! فقط اميدوارم شوراي نگهبان شيرين كاري نكنه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اقای جنتی هست هنوز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقا شما 8 سال جیب مار رو زدی تو رو خدا بی خیال شو.
برو یه جایی 100 میلیون حقوق بهت بدن تو همین شرکتهایی که عضو هستی ما راضی هستیم بیخیال مردم شو.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اگرقرار بود امثال شما براي جوانان تصميم بگيرين مردم مگه بيكاربودن كه به روحاني راي بدن!!!اونموقع يكي مثل شما با راي كم رئيس جمهور بود ديگه!خواهشا شما ديگه از اخلاق نگين،اخلاقو ما مردم تو دوره قبل ديديم!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
جمع کنید برید،
ما شما افراطی ها را نمی خواهیم.
ما شما متعصب ها را نمی خواهیم.
ما شما منفعت طلبان را نمی خواهیم.
ما شما وکیل های ضد مردم را نمی خواهیم.
ازاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آفرین دوست اصلاحی ...... شماها ، افراطیون سال88را آن مدعیان دروغین آن منکران رای 40میلیونی را می خواهید بگو خب ومنتظر باش جانم إإإإإإإإإإ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
گل گفتي عزيز
اينا رو بايد از كشور بيرون كرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
خود شما که الان شدین افراطی که!
برن بیرون یعنی چی؟ واقعا فکر میکنین با حرف شما میرن بیرون؟!
بهتره نمایندگان خودتون رو زمان رای گیری با دقت بیشتری و مطالعه انتخاب کنین که پیگیر حقوق شهروندی شما در مجلس باشن نه بده بستان های سیاسی خودشون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ببین آقای نادران شما همون مجلسی هایی هستید که احمدی نژاد چنان کرد باهاتون که کرد
سعی کن در این چند صباح باقی مونده آبرویی که از خانه ملت به باد دادید رو برگردونید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آدمهای با فهم، با شعور، انقلابی،

مردم به روحانی رای دادند نه جلیلی!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
من اگه جای شما بودم اقای نادران بااین نظرهایی که دوستان دادند دیگه از خجالت اب میشدم وحرفی نمیزدم جواب شما هم باشد در انتخابات مجلس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
سلام
آقای نادران مگه انتصاب یک مدیر توانمند به عنوان معاون ریاست جمهوری که از اختیارات رئیس جمهور است، عدم تعامل با مجلس حساب میشه؟ لابد باید از شما اجازه میگرفت!!! تعامل این بود که کوچکترین اعتراضی نسبت به رای عدم اعتماد مجلس نکرد. با این که دکتر روحانی نیت و عملکرد و خواست بعضی از شماها رو میدونست.
میم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اسم نادران یادمان باشد تا دو سال دیگر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ثبت شده به عنوان وکیل ضد ملت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اسم اینها و همپالکیهایشان هیچ وقت از یاد ملت نمیره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
نه عزیزم اسمشو فراموش کن!!!!!!!
میم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اسم نادران یادمان باشد تا دو سال دیگر
88888888888
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
مطمئن باشید دکتر روحانی مجلس را در راس امور میداند ما از شما میخواهیم نصف تعاملی که با دولتهای نهم و دهم داشتید رو با دولت دکتر روحانی داشته باشید
وضع مجلس در دوره دکتر احمدی رو که یادتون نرفته جناب نادران
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
فکر کنم آقای نادران و دار دستش به جوانان آلرژی یا همون حساسیت ویژه اونم از نوع مزمنشو دارن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
تاانتخابات آتی مجلس خاموش باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
تعدادی از نمایندگان از جمله آقای توکلی انتصاب آقای نجفی را بسیار بجا و شایسته دانسته اند پس آقای نادران از طرف مردم که هیچ از طرف نمایندگان مجلس هم اظهار نظر نفرمایند. بگوید " به نظر من چنین وچنان..."
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقاي نادران و همفكرانشان در انتخابات دوره دهم مجلس پاسخ اين اظهار نظر ها را خواهند گرفت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقاي نادران و همفكرانشان در انتخابات دوره دهم مجلس پاسخ اين اظهار نظر ها را خواهند گرفت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
سکوت فقط سکوت چون کاره ای نیستی
فرزام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
جناب نادران مردم 8سال را تحمل کردند 2سال که چیزی نیست جواب شما و همراه هایتان را در پای صندوق رای خواهند داد.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
جناب آقاي نادران
از شما بعيد است فكر نمي كردم از اين حرفها بزنيد. شما كه به لطف مشاركت زير 50 درصد مردم شهر تهران و كمتر از 20 درصد راي داريد خيلي تند مي رويد نگران نباشيد انشالله اين دوره در انتخابات مجلس مشخص مي شود كي نماينده مردم است. 8 سال كشور را به قهقرا و پس رفت برديد كم نيست؟ حال به قول نماينده محترم مردم شاهرود كاسب فتنه شديد؟ مردم اگر مي خواستند به كانديداي شما راي ميدادند. مگر همين اقايان خاتمي و هاشمي نبودند كه 3 روز مانده به انتخابات موج آفريدند و سبب خلق حماسه سياسي مقام معظم رهبري شدند كه كشور را بيمه كرد. فكر نمي كنيد روزي بايد در پيشگاه خداوند پاسخگو باشيد. محبوبيت خاتمي خواب را از چشمان شما برده است. بس كنيد تو را خدا اين اراجيف را!!!!
حسین نداف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقای نادران چه زود یادت رفته در دوره دوست عزیزتون احمدی نژاد این از حقوق رئیس جمهور بود و بارها و بارها احمدی نژاد مخصوصادر سالهای پایانی وزیرانی را که مجلس عدم اعتمادشان را اعلام میکرد در سمت های معاونت رئیس جمهور و سرپرست وزارت خانه منصوب و حضرتعالی جز لاینفک حقوق و اختیارات رئیس دولت میدانستید در خصوص کدام وزیر یا معاونان یا مشاورانش برای شما بگویم ، چرا شما نماینده ها اینقدر کم حافظه هستید و فراموش کار ، متن سخنان و نوشته ها و بیانیه های شما در جهت حمایت تمام قد از محمود موجوده مضاف بر آنکه مردم ما حافظه بسیار قوی دارند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
باید همه این ها برگردند به همان جایی که بودند.


دوباره می سازمت وطن
عزيزاله ايرانبخش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقاي نادران شما وكل دوستان شما شامل حدادعادل ، زاكاني ،كوچك زاده رسائي ، حسينيان و... كجا و دانشمند بزرگوار دكتر نجفي كجا شماها بين مردم وزني نداريد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ایا شما وکیل وصی مردم هستید که به جای مردم تصمیم می گیرید.چرا در مقابل رای مردم کارشکنی می کنید.با تمام محدودیتها مردم به گزینه مورد نظر شما رای ندادندو حالا باید تاوان ان را بدهند.اقای توکلی از این انتصاب استقبال نمودند.چرا همه را نا صالح و افراد دورو بر خو درا صالح جلوه می دهید.ملت با عملکرد شما موافق نمی باشد.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
حق شما مجلسی ها همان آقای احمدی نژاد است که بیاد مجلس چهار تا حرف آبدار بهتون بگه تا حال کنید به خدا الان قدر احمدی نژاد رو باید دونست. فرا رو جان تورو خدا این کامنت رو بذار تا مجلسی ها بخونن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ای کاش اقای نادران به فرمایشات مقام معظم رهبری هم توجه میکردند که رد صلاحیت یک فرد از یک منصب به معنی کنار گذاشته شدن از همه امور نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
افرادی مثل نادران اطاعتشون ازرهبری فقط درحدگفتاره نه رفتار!مردم دیگه این هاروشناختن وانشالله انتخابات 94مجلس روازوجودشون پاک میکنیم.
سبحان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ما هم معتقدیم شما با رای ندادن به سه وزیر وزیر توانمند آنهم با انگیزه کاملا سیاسی هم به مردم و هم منتخب آنان دهن کجی کردید!
منطق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
خسته نشدید اینقدر جناحی نظر میدهید.امیدوارم در انتخابات بعدی جواب خود را بگیرید .شما با نسل جوان -پیشرفت واعتدال وارامش خصومت دارید.خداوند شما را اصلاح کند.به حق فاطمه زهرا سلام الله علیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
عجب رویی دارن بعضی ها !!!!!!!!بابا سرتون را از زیر برف بیارید بیرون رای و پیام مردم را بشنوید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اینا باقیمانده های احمدی نژادند.

یواش یواش میرن ، دورانشون تموم شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
خوبه حداقل مواضع این افراد مشخص میشود و مردم میفهمند در دوره بعد به چه كسانی نباید رای دهند مثل آقای نادران ، حداد ، آقا تهرانی ، كوچك زاده ، رسایی ، امیرآبادی ، حسینیان و ... و به اینها بفهمانند كه باید نماینده ملت باشند نه نماینده گروه جناح های مسخره ای همچون پایداری
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
وکیل الدوله ها پوست انداخته اند؟ و وکیل مردم شده اند؟!!! دو سال دیگر به اقای نادران و رسایی و دیگر فتنه گران نشان خواهیم داد که نماینده واقعی مردم چه کسانی هستند. شما نیز باید بروید دانشگاه احمدی نژاد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
چهار چوب های منطقی! این منطقتتون مارو کشته!
اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اقای نادران کمی اب خنک به صورتتان بزنید واز خواب بیدار شوید مردم پیامشان را به شما داده اند البته شما خودتان را به خواب زده اید و....
ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
كسي خواب باشه مي شود بيدارش كرد ولي اگر خودش را به خواب زده باشه مثل نادران .كوچك زاده.حداد.رسايي.حسينيان.اقاتهراني .كريمي قدوسي مشهد.محاله بيدار شوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ای کاش تعامل را در دولت دهم تعریف می کردید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
نجفی بهترین گزینه ی ممکن برای آموزش و پرورش بود اینو من معلم میدونم البته اون نماینده به ظاهر محترم هم میدونه ولی خوب نمانده ی اهداف خودشه نه نماینده مردمش که البته قشری کثیری از اون مردم همون معلم هایی بودن که براش تبلیغ کردند بهش رای دادند و خیلی های دیگه با اعتماد به نظر همون معلمها هم بهش رای دادند..
هومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقاي نادران!
1- مطمئن باشيد ما مردم نام امثال شما، رسايي‌ها، زاكاني‌ها، كريمي قدوسي‌ها، كوچك‌‌زاده‌ها، باهنرها و.... را كه تا ديروز زير علم احمدي نژاد سينه مي‌زديد و حالا اعلام برائت از وي مي‌كنيد و به وي كمك كرديد كه مملكت را در عرض 8 سال به اندازه 50 سال به عقب برگرداند را به خاطر خواهيم سپرد و مطمئن باشيد كه قطعا در مجلس آينده جايي نخواهيد داشت. مگر اين كه از جاي ديگر غير از راي مردم انتخاب شويد.
2- خود شما نماينده‌هاي اصولگرا و تندرو بهتر از هر كسي مي‌دانيد كه سه وزير روحاني كه راي نياورند، صرفا و فقط و فقط به خاطر مسائل سياسي بود و نه مسائل مديريتي و مخصوصا كه شما از دانشجو و دانشگاهيان بشدت خوف داريد و محيط دانشگاه را باز و پويا نمي‌خواهيد. پس ناراحتي شما از جاي ديگري‌ست....
اصولگرای اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
قای نادران یادت باشه آقای نجفی با یک رای کمتر نتونست وزیر بشه یعنی اگه یک رای بیشتر داشت با آقای طیب نیا فرقی نمی کرد و هردو وزیر بودند
حق شما همون احدی نژاده که با لج بازی سه ماه وزارتخونه رو بی وزیر بذاره و خودش شروع به شخم زدن بکنه
به نظر بنده آقای روحانی باید دوباره آقای نجفی رو بعنوان وزیر علوم معرفی می کرد تا رای بیاره و شما هم بسوزید ویسسسسسسسازید
نمی دونم میشه مردم ایرتن میشه!؟
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقای نادران همانطور شما خود را نمایند مردم میدانید و به خود حق اعتراض میدهید این را باید بدانید دکتر روحانی نماینده کل مردم ایران است بس لطفا شما و دوستانتان دست از سر این مردم بردارید و همه ما به انتخابات دکتر روحانی احترام بگذارید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
زورت به رحیمی نرسید به این ریس جمهور محبوب گیر میدی اگه واقعا نماینده مجلسی وشجاعت داری پرونده اختلاس رحیمی را پیگیری کن
شاماتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقای نادران میزان رای ملت است. با همان ارایی که خود را نماینده مردم می دانید با همان ارا روحانی رئیس جمهور مردم شده و دارای اختیاراتی هست که قانون برایش داده است. واقعاً اگر خود را قانون مدار می دانید و اصولگرا لطفاض به قانون و اصول رایج پایبند باشید و چون بازی را باخته اید لااقل اخلاق سیاسی را نبازید!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
واقعا خداكند آدم عاقبت به خير بشه. ماحساب ديگه اي روي آقاي نادران بازكرده بوديم وفكرميكرديم ازخجالت نطق هاي
امثال رسايي وبزرگواري وقاضي پور و اون نماينده ! مشهد يه كمي بخود مياد!
بابا بخدا شمافردا ميخواهيد تواين مملكت وبين اين مردم زندگي كنيد !يادتون باشه كه بايد تو روي اونها نگاه كنيد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اقای نادران این انتصاب پیام داره حرکت رو به جلو کشور ، پایبندی به شعارهای انتخاباتی ،جلوگیری از فرار مغز ها و اعتیاد جوان های ملت در محیطی که شما و همفکران محترم میخواهید دستوری ،ساکت و ارام اداره بشه و در نهایت یاداوری مجدد این موضوع از ناحیه رییس جمهور محبوب به شما که سریعا پیام ملت را بگیرید ضمنا ملت وزن شما نمایندگان و اقایان وزرا اصلاح طلب را در پشت تریبون مجلس دیدن فرسنگ ها فاصله هست پس بگذارید مناصب به دست اهلش بیفتد تا حداقل خرابکاری های همفکران بزرگوارتان در این هشت سال غم انگیز و تراژدیک که بر ملت گذشت را جبران کنند محترمانه بگویم بزنید کنار تا ملت هوا بخورند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقایان به محیطهای آموزشی وجوانان حساسیت دارند ومی خواهند فضای امنیتی که بهیمن دوستان اصولگرا براین سه مجموعه حاکم است باقی بماند تااولابگویند رای به روحانی نمی توانداوضاع راعوض کندودوما منافع شخصی وباندی آنها با نظارت وانتقادات حساب شده جوانان بخطرنیفتد درفاجعه کوی سبحان شماکجابودیدوچراحساسیت خرج ندادیددلسوزی شماواقعی نیست
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
شما صدای ملت نیستید ونبودید ونخواهید بود
مردم به روحانی اعتماد کردند وبه کابینه ای که روحانی انتخاب کرد اعتماد می کنند وشما به اصطلاح نمایندگان مردم به روحانی ومردم دهن کجی کردید
وبه جای سنجش تخصص وزرا به تفتیش عقایدشان پرداختید
اوف بر شما
ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
نادران ودوستان نادران بشنويد اين صداي ملت را فرارو صداي ملت را بگوش ناشنواي اينها برسان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اگر فیلتر انتخابات نباشه نادران و امثال نادران دربان مجلس هم انتخاب نمیشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
شما فقط بسوز
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ما امثال شما تندور ها رو د رمجلس بعدی چنان بیرون بیاندازیم که دیگه کسی جرات نکنه در تصمیمات دولت مردمی با این رای بالا دخالت کنه
اصولگراهای میانه رو مثل جلالی و مطهری آبروی مجلس اند
میم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
من همیشه یه سوال برام بی جواب مونده که چرا اصول گرایان قاعده بازی که خودشون ساختند و رعایت نمی کنند
مگر دکتر روحانی عدم رای شما رو دهن کجی خواند حقتان بود. حالا چرا به حق دیگران تعارض می کنید.
علی از گرگان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقای الیاس نادران .
مردم به تفکرات امثال شماها نه گفتن . چونکه از این بازی های سیاسی خسته شده اند .
مردم به تفکرات امثال شماها نه گفتن . چون که استقلال . آزادی . جمهوری اسلامی را میخواهند.
مردم به تفکرات امثال شماها نه گفتن . چون که رئیس جمهوری را انتخاب کردند که با مردمش صادق باشد .
مردم به تفکرات امثال شماها نه گفتن . و رئیس جمهوری را انتخاب کردن که هم به دین آنها و هم به معیشت زندگی شان توجه کند.
و امثال تفکرات شماها باید پیام بیست چهارم را گرفته باشید که ملت به دنبال چه هستند . شماها حتی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را نگرفتید و فرمودند (همه به این دولت کمک کنند ). و اینقدر امثال شماها برای رئیس جمهوری خط و نشان نکشید .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقای نادران نظر آقای توکلی نماینده اصولگرا ولی منصف را هم دراین رابطه بخوان وی از این گزینه دفاع وآنرا جق رای جمهور دانسته درنهایت هروقت آنها برای وزارت معرفی شدند حق اظهار نظر داری
ازحالا چوب لای چرخ مگذار
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اقای نادران با این کامنتها بدجوری سنگ روی یخ شدی پس بعد از این سکوت کن و بی سروصدا دوره نمایندگیت را به اتمام برسان اینطور سنگین تری
arash
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
جناب نادران به رای مردم احترام بذار
شماها ظلم کردین به مردم که به نجفی رای ندادین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
شما و امثال شما نماينده ملت نيستی. نمايندگان اصلی ايشاالله در انتخابات بعدی. شما يکی نيستی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
تعامل به نظر ایشون یعنی هر چه ما میگوییم بگویید چششششم !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
متاسفانه نمایندگان محترم مجلس صرفا مشکلات اقتصادی و سیاست خارجی را تشخیص دادند و به وزرای معرفی شده در این بخش ها علی رغم مخالفت با دیدگاهایشان رای مثبت دادند در حالیکه مشکل اصلی بحران های اجتماعی است که در همه جامعه به ویژه در قشر جوان بی داد می کند. امید بود با درک این مشکل نمایندگان محترم به وزرای علوم، آموزش و پرورش و ورزش که دقیقا حیطه مسئولیتشان در رابطه با بحران اجتماعی در طبقه جوان است رای مثبت می دادند که متاسفانه به باور نویسنده هنوز به درک لازم از این مشکل نریده اند. به نظر می رسد مشکل ارتباط با دنیای خارج برای آنان به سهولت با عدم دریافت آسان ویزای ورود به انگلیس به دلیل قطع ارتباط قابل درک باشد و یا موضوع تحریم ها منافع اقتصادی جمع بزرگی از آنان که در زمینه تجارت خارجی فعالیت می کنند را تهدید می کند در حالیکه متاسفانه هنوز به این باور هستند که بحران های اجتماعی را می توان با ایجاد فضای امنیتی حل نمود.
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
فقط میتونم بگم:
زنده باد اصلاحات....
همین و بس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اگر با ملت همراهی نکنید موج ملت شما را با خود خواهد برد.
شما دیگر جایی در بین اکثریت مردم ندارید.
پس به توفیقی رای دهید و سعی کنید متعادل و معتدل باشید.
بصير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اين افاضات اقايان نادران وزاكاني وبزرگواري زنگ خطري است كه مردم عزيز بدانند ،باجه پشت گرمي اقاي احمدي نژاد،با صداي بلند كلام امام راحل را كه فرمود: مجلس در راس امور است، نفي نمود ودجار خود شيفتگي گرديد،اين اقايان در محافل خصوصي خودشان صراحتا بيان ميكنند اكثرهم لا يعقلون يعني اينكه جمهوريت باد هواست،اكنون نيز شعور مردم راكودتاي سفيد تعبير ميكنند،بخاطرخدا عزيزان در انتخابات مجلس اينده دقت كنيد، امام راحل خطر اسلام امريكايي راازهمه دشمنان بالاتر ميدانست ،اين طايفه كوزه اي را كه فرزند امام از ان اب ميخورد نجس ميشمردند جون امام فلسفه تدريس مينمود وميفرمود بدون راي مردم حاكميت مشروعيت ندارد.
فرشاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقای نادران لطفا به جای مردم حرف نزنید مردم به این هم راضی نیستند فقط چون شرایط مهیا نیست سعی می کنند آقی روحانی را درک کنند بیش از این خودتان را نزد ملت خراب نکنید
ناشناس
CHINA
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
الياس جوون، از نظر من شما مجلس نشينان با كج انديشى و لج بازى و بهانه هاى بيهوده، داشتيد مردم رو از خدمات آقاى نجفى محروم و اونها و رو از دولت اميد، نااميد مى كرديد، اما درايت روحانى باعث شد تلخى راى عدم اعتماد شما در كام مردم باقى نماند!!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
"اقدامی بر خلاف اخلاق همکاری و بی توجهی به چارچوب های منطقی تعامل دولت و مجلس است."

آقای عزیز! شما معنی اخلاق ؛ منطق و تعامل رو می فهمید؟! عملکرد این مجلس نشون میده جواب منفی یه .
أرين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقاي نادران. براي شما مدير ستاد انتخاباتي زاكاني بودن به اندازه كافي شرم آور هست. خودت رو بيشتر از اين معرفي نكن آقاي وكيل المحمود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
جناب نادران فکرنمیکنی اخلاق همکاری ازطریق نمایندگان تندرودرمجلس لگدمال شد.شمانماینده مجلس هستی حتمااخبارراگوش میکنی به صحبت های استادمحسن غرویان گوش کردیدچی گفتند:
متاسفیم که عده ای با اینکه ردای نمایندگی را بر تن کرده‌اند، هر رفتار و گفتاری را انجام می‌دهند. این در حالی است که‌شان نمایندگی بالا است.

گروه های فشار مجلس باعث آبروریزی نظام هستند. برخی که درشان خود نمی‌بینم، اسمشان را بیاورم با رفتار خود آبروی روحانیت را با تهدید مواجه کرده‌اند. واقعا جای تاسف است که یک فردی که لباس روحانیت بر تن دارد، از کلمات زشت و بی ادبانه استفاده می‌کند تا جامعه را به این نتیجه برسانند که یکی از مشکلات بزرگ و معضلات جدی کشور هستند. دستگاه های مخالف باید با همکاری با یکدیگر، فضا را برای این چهره‌ها بسته کنند تا بلکه با حاشیه نشینی شان آبروی نظام حفظ شود.
آقای نادران ازشمابعیداست .تندروهابااین اخلاق ورفتارشان هرمسلمانی رابی مسلمان میکنند.
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
احمدینژادو یادتونه چه اصراری روی مرتضوی و مشایی و کردان و... داشت تازه کابینه هم خط قرمزش بود . آقای نادران!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
یعنی به نظر آقای نادران به طریق اولی هم اگه یه کاندید نمایندگی مجلس یا ریاست جمهوری مردم بهش رای ندادن باید بره غاز بچرونه نه اینکه مثلا در پست شهرداری تهران بمونه یا دبیرامنیت ملی یا مجمع تشخیص مصلحت وقس علی هذا ... ایشون مثل اینکه یادشون رفته آقای رئیس مجلس برای کسایی که رای نیاوردن آرزو توفیق در سایر مسئولیت ها رو کردن
ناشناس
CHINA
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
به نظر من بهتره آقايان توكلى ،كوچك زاده ، نادران ، باهنر ، رسايى ، طلا ، حسينيان ، مير كاظمى ، نادران همگى به دانشگاه آقاى احمدى نژاد نقل مكان كنند . موافقين مثبت بدهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
شما که اقتصاد خواندی چرا بلایی که دوستتان 8 سال به اقتصاد و مردم وارد کرد زبان در کام بودید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
تعامل یعنی بله قربان گفتن به آقای نادران و دوستان؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
جواب همه این حرفهارو با حضور تو انتخابات مجلس می دیم.
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ا نمایندگان فعلی تهران اخرین باری خواهد بود که روی صندلی های سبز مجلس جلوس میکنند اسفند 94 منتظر پرشکوه مردم تهران باشید ........... نادران. کوچک.حسینیان.رسایی زاکانی
حسن
-
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
برای این مجلس همون احمدی نژاد بهتره که خوب حالشون رو میگرفت جرات نداشتن بهش چیزی بگند
ناشناس
CANADA
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقای وکیل الدوله سابق ! راسته حسینی بفرما یید که انتصاب معاون از اختیارات قانونی رییس جمهور منتخب ملت هست یا نه ؟
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
وقتی ازنظر آقای روحانی نجفی فردی کارآمد است که به ملاحظاتی مجلس به وی رای اعتماد نداد طبیعی است که منطقی است در جایی که خود مصلحت می داند و نیاز به رای نمایندگان نیست وی را نصب کند. جناب دکتر نادران عزیز چقدر منطقی است که فردی با سابقه کاری مانند جناب نجفی و توانمندی خوب ایشان را کلا از مسئولیت در نظام حذف کرد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
کدام مجلس و نماینده چه کسانی
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
سوال ؟
چطوری رای عدم اعتماد به وزرای پیشنهادی دهن کجی به دولت نیست و حق قانونی مجلس است اما انتصاب از طرف اقای روحانی دهن کجی به مجلس حساب میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
جناب آقای نادران باید بدانند که رئیس جمهور محترم حق انتخاب همکاران خود در هیات دولت را دارند و مجلس هم می تواند در باره رای اعتماد یا عدم اعتماد تصمیم بگیرد البته اقای نادران باید این مطلب را هم متوجه باشند که اگر بنا بود همفکران ایشان در مسند وزارت باشند مسلما ملت ایران به آقای جلیلی رای می دادند پس بگذارید رییس جمهور که باید پاسخگوی مردم باشند خود در این حوزه تصمیم بگیرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
الیاس جان دیگر آن دوران که کارهای بزرگ را به آدم های کوچک می سپردن سپری شده بعید می دانم سازمان گردشگری را به دوستان شما بسپارند . سرنا را از سر گشادش نزن بشین رو صندلی مجلس و این دو سال را کیف کن چون سر دو سال انتخابات مجلس است و دیگر آدم های کوچک را به مجلس راه نخواهند داد . حالا که اون تو هستی حال کن دیگه بابا چرا قشقرق راه می اندازی ؟ هان ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اتفاقا شما و دوستانتان صدای ملت رانشنیدید . و کماکان دنبال اهداف باندی و حمایت از رانت خوران سیاسی هستید
ندا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ما نماينده هايي كه حزب و گروه سياسيشون رو بر مصالحه كشور ترجيح بدن رو نماينده اصلح نميدونيم و در انتخابات بعدي اينو نشون ميديم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
بله ميدانيم آقاي نادران شما فقط به تامين اجتماعي و آينده بازنشستگان البته با وجود مرتضوي بي تفاوت هستيد...
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
دست دکتر روحانی درد نکنه بابت این انتخاب خوب.
خورموجي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
خوش خدمتيها وحمايت هاي آفاي نادران ازبرنامه هاي احمدي نژادو طبعاشراكت ايشان دروضع فلاكت بار كشور هيچگاه ازخاطر مردم محو نخواهد شد
میر عیسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
.امام صادق می فرماید:لمن حیاه ولا تأمن شره. جناب نادران حیا کن با اصولگرایی و انتخاب احمدی نژاد ایران را 100 سال به عقب برگرداندید! ملت و تاریخ خیانت های شما را فراموش نخواهند کرد!
بعد از انقلاب مانند دکتر نجفی وزیر پرکار و کاردان و کاری برای آموزش و پرورش نیامده است شما با نجفی مشکل ندارید مشکل شما با جوانان و دانایی است! به همین به 3 وزیر مرتبط با جوانان رأی اعتماد ندادید شما می خواهید کسی سرکار بیاید که موجب سبقت مدارس و دانشگاهها از حوزه ها نشود. و کسی باشد که مدارس و دانشگاهها را فلج کند و دانشگاهها را تبدیل به گورستان و محل دفن جنازه های نامعلوم کنید!
اما بدانید که اینترنت حصار و انحصار علم را شکسته و اکنترل آن را دستان تحریف گر و تخریب گر شما خارج ساخته است! زهی خیل باطل.
باقری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
با احترامی که برای دکتر نادران قائلم نظرم موافق نظر ایشان نیست
دلسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
خدایا! همه مریضان را شفا بده!
آمین،یا رب العالمین.
كريم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آقاي نادران ..در موارد مشابه در دولت قبل پس چرا هيچي نميگفتي براي كيفيت اموزشي و بازنشسته كردن اساتيد نادر و گرانمايه چرا لب فرو بسته بودي؟شما با موجوديت فرد كار داريد يا با تخصصش شايد از نظر شما براي آموزش و پرورش مناسب نباشد ولي براي منصبي ديگر چه ؟آيا نميتواند انجام وظيفه كند حرف آخر اينكه بسيار پخته تر از كسانيست كه مورد تاييد شمايند
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
کی دوسال دیگه بشه ازشراین مجلس خلاص بشیم .درودبرمطهری وپزشکیان نمایندگان شایسته تهران وتبریز
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
میگم این آقای نادران یک باره لیست وزرای خودش روهم اعلام کنه تا خیال همه راحت بشه . رئیس جمهور هم کارش آسون بشه
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
من نمیدانم چرا مثل بقیه دنیای متمدن سر وزیر را پس از رد صلاحیت دم درمجلس نمی زنند
سورج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اولا دوستان توجه داشته باشیددکترروحانی 18700هزاررای داشته وبه 19میلیون نزدیکتراست وبجای رای 18میلیونی بایدبگوییم رای19 میلیونی،ثانیا گویا ازدیدآقای نادران وبرخی نمایندگان تعامل یعنی اینکه رییس جمهورطبق خواسته برخی نمایندگان نه کل مجلس عمل کندثالثا به قول رییس جمهورمحبوب رای مردم در24 خرداد معناداربودپس معنای آن رادرک کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
جناب نادران می خواهند اراده برآمده از رای ملت در 24 خرداد را به حکم اینکه نماینده مردم هستند مصادره کنند.
آقای نادران شما تنها با 268133 رای در یک انتخابات غیر رقابتی نماینده حد اقل 6 میلیون رای دهنده شهر تهران شدید، نکنه توهم زدید که نماینده واقعی افکار عمومی تهران و یا کل کشور هستید. نه اینگونه نیست. شما به عنوان نماینده مجلس به هر حال حق دارید به وزیر پیشنهادی رای ندهید، اما هرگز نمی توانید بر منتخب بیش از 50 درصد ملت ایران تحکم کنید. تا کی می خواهید با ادبیات تحکم آمیز خود را زبان ملت جلوه دهید و به رغم جایگاه اقلیت خود؛ بر اکثریت فرمانروایی کنید. نمیخواهید حق خود را بشناسید؟ باز هم به آقای توکلی که موضعی به مراتب منطقی تر درباره حق ردیس جمهور در انتخاب همکاران خود گرفت و از انتخاب آقای نجفی استقبال کرد. واقعا انسان منصف را باید طلا گرفت و انسان بی انصاف را...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
نقد عزیزان در مجموع عالی بود خدا نگهدارتان استوار و پاینده باشید و آماده برای انتخابات مجلس که کلک تتمه این جرثو مه ها هم کنده بشه انشاءالله
talmas68
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آقای نادران مسئله جوانان را مطرح می کنند ولی قضیه گردشگری که دیگر مثل آموزشو پرورشو ورزش ارتباط زیادیبا جوانان ندارد .از طرفی مگر کسی از مجلس رای نیاورد حق زندگی و حق مدیریت ندارد. مگر آقای هاشمی صلاحیتش در شورای نگهبان رد شد ماندنش در ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام دهن کجی به شورای نگهبان است. فکر میکنم جو قدرت چنان جناب آقای نادران را گرفته که فکر می کند نظر مجلس نظر خداست.نه عزیز برادر مردان بزرگی روی صندلیهای مجلس نشستند اما این صندلی به آنها وفا نکرده تازه نماینده ایی که در راستای نظر مردم حرکت نکند .مردم چنان آن نماینده را له کنند که دیگر توان نشستن روی صندلی خانه خودشرا هم نخواهد داشت چه رسد به صندلی مجلس و پست های مدیریت. فکرمی کنم شما بجای داستان زندگانی پیامبر اسلام ، داستان زندگانی معاویه و عمر و عاص را خوانده اید. چون پیامبر نیز بعد از هجرت که بزرگ شهر مدینه شد عبداله ابن ابی رئیس منافقان مدینه را از پستش خلع نکرد .قطعاً میتوانست این کار را بکند ولی این کار را نکرد .اما آقایان نجفی و میلی منفرد و سلطانی فر مگر منافقند. هر کس با ما سلیقه اش فرق کند که دشمن نیست. مگر در جنگ احد حمزهعموی پیامبر نظرش دقیقاً برخلاف نظر پیامبر نبود.ولی پیامبر به رای اکثریت احترام گذاشت و رای آنها را پذیرفت شما آن زمان بودید حتماً او را مهدور الدم می دانستید. آقای نادران برای شما و همفکرانتان متاسفم. شما هیچوقت این مسائل رانخواهید فهمید.
غلوم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
باسلام بنده بعنوان نه يك ايثار گر بلكه يك ايراني ويكي از ملت ايران خوهشمندم از فرارو كه اين اظهار نظرها را يك پرنت بگيرد وبراي روح ا... حسينيان. كوچك زاده. رسايي. نادران. قدوسي نماينده مشهد. حداد.نوباوه ووووو.... ارسال نمايد وشماره كارت يا حساب بدهيد هزينه كاغذ وپرنت را هم باكمال ميل پرداخت مي كنيم .ديگر نمي دانيم ما ايثار گران چگونه از اينها تبري بجوييم؟وبگوييم از نردبان ما اينقدر بالا نرويد
محمد از تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آقای نادران شما گویا فهوای انتخابات را هنوز نگرفتی. گرفتی؟ نه نگرفتی. گرفتی؟...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
این جامعه وملت ایران داره چوب تفکر تفرادی همچون نادران که نه تنها نماینده مجلس بلکه هیات علمی دانشکده اقتصاددانشگاه تهران هستند را می خورد که بسیار جای تاسف است!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
روح ا... حسينيان ها. كوچك زاده ها،رسايي ها، نادران ها،حدادها نوباوه ها جم کنید کاسه کوزه تون که موقع رفتنتونه، حالا ببینید ملت چطوری بیان پای صندوق های رای و همه چیز رو عوض کنند مجلس بعدی یک دست اصلاح طلبش می کنیم ! تا متوجه تعامل دولت و مجلس بشین ! کاری می کنیم که دولت تلفنی اوکی رو از مجلسی ها برای لایحه ها بگیره تا شما بترکین !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ادبیات اقای نادران بد است ولی یک سوال با احترام به اقای نجفی ایشان چه سابقه ای در گردشگری دارند؟حرکت اقای روحانی یک حرکت احمدی نژادی بود!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
انشالله در انتخابات مجلس آینده
با انتخاب افراد لایق و دلسوز
مجلس را از لوس وجود این افراطی ها که جزء به منافع خود به هیچ چیزی فکر نمی کنند را پاک خواهیم کرد
مجله فرارو