bato-adv
کد خبر: ۱۵۹۷۳۷

گفتگوی تکان دهنده با شکارچیان کودکان در بهارستان

شمارش معکوس برای اعدامشان آغاز شده است و به زودی به اتهام قتل دو کودک و آزار و اذیت قربانیان خود پای چوبه دار قرار می گیرند. دو مرد شیطان با اقدامات مجرمانه شان جوی از وحشت و ترس را در شهر جدید بهارستان به خصوص سلطان آباد به وجود آورده بودند. مرتضی و منصور خود قربانی تجاوز به عنف در کودکی هستند و سعی داشتند با قتل یک کودک در هفته عقده های دوره کودکی خود آرام کنند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
شمارش معکوس برای اعدامشان آغاز شده است و به زودی به اتهام قتل دو کودک و آزار و اذیت قربانیان خود پای چوبه دار قرار می گیرند. دو مرد شیطان با اقدامات مجرمانه شان جوی از وحشت و ترس را در شهر جدید بهارستان به خصوص سلطان آباد به وجود آورده بودند. مرتضی و منصور خود قربانی تجاوز به عنف در کودکی هستند و سعی داشتند با قتل یک کودک در هفته عقده های دوره کودکی خود آرام کنند.

به گزارش مهر، منصور و مرتضی در آخرین روزهای سال گذشته به اتهام قتل دو کودک دستگیر شدند که پس از محاکمه در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران به دوبار قصاص، دو بار اعدام و زندان  محکوم شدند که حکم مجازاتشان در کمتر یک هفته تائید شد.

در دادگاه گفتگویی با دو مرد جنایتکار داشتیم. گاهی گریه می کنند اما می دانند که به زودی دفتر زندگی شان بسته خواهد شد. از سرقت های خرد و مواد مخدر جرایمشان را شروع کردند اما یک شب تصمیم به جنایتی بزرگ گرفتند و هفته ای بعد دومین قربانی خود را هم کشتند.

خودت را معرفی کن.
مرتضی. 30 ساله.

مجردی؟
نه. ازدواج نکرده ام.

معتادی؟
بله شیشه می کشم.

سابقه دار هستی؟
بله. به اتهام مواد مخدر و سرقت طلای بچه ها دستگیر شده بودم.

چرا بچه ها می کشتید؟
نمی دانم!

پلیس اعلام کرده که قرار بود هر هفته یک پسر بچه را به قتل برسانید. نقشه این جنایت ها چه کسی طراحی کرد؟
منصور طراحی کرد. او با پدر یکی از بچه ها بر سر کار اختلاف داشت به همین خاطر گفت تا برای انتقام پسرش را اذیت کنیم. به بهانه تنقلات پسر بچه را فریب داده و در محلی خلوت او را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد با سنگ به سرش ضربه زدیم. چند روز بعد هم یک پسر بچه دیگر را فریب دادیم.

با منصور چگونه آشنا شدی؟
مدتی با هم در یک محل کارگری می کردیم و دوست شدیم.

در بازجویی ها ادعا کردی خودت قربانی تجاوز بودی این موضوع درست است؟
بله. وقتی کودک بودم سه چهار بار مورد آزار و اذیت قرار گرفتم.

شکایت نکردی؟
نه. نمی دانستم متجاوزان چه کسانی بودند.

چطور دستگیر شدی؟
لوله آب دزدیده بودم که ماموران دستگیرم کردند. به خاطر اینکه سابقه سرقت طلای دختر بچه ها را داشتم به من مشکوک شدند و مجبور به اعتراف شدم.

از کارت پشیمان نیستی؟
خیلی پشیمانم. من فریب منصور را خوردم. کاش بچه زنده بودند و اصل ماجرا را تعریف می کردند.

از مرگ نمی ترسی؟
مرگ وحشتناک است.

پدرم از صاحبکارم شکایت نکرد

خودت را معرفی کن.
منصور 29 ساله.

اتهامت را قبول داری؟
نه . مرتضی بچه ها را می دزدید. بعد هم مرا در بازجویی ها مقصر معرفی کرد.

تو با او همدستی نداشتی؟
داشتم اما فریب مرتضی را خوردم.

تو هم قربانی آزار و اذیت بودی؟
بله. صاحبکارم.

شکایت کردی؟
نه ! موضوع را به پدرم گفتم اما او گفت صاحبکارت است شکایت نمی خواهد. او می ترسید اگر شکایت کنیم من بیکار شوم.

سابقه دار هستی؟
فقط به اتهام مواد مخدر. البته وقتی دستگیر شدم پاک بودم.

می دانی مجازاتت چیست؟
اعدام می شم.

از مرگ نمی ترسی؟
خیلی می ترسم. نمی خواهم بمیرم.

وقتی می خواستی بچه ها را بکشی التماس نمی کردند ؟
(سکوت)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
خدا در قرآن برخی از انسانها را افسل سافلین معرفی می کند بنابراین انسان می تواند از پست ترین حیوانات نیز پست تر باشد. حال وقتی کسی از مرحله حیوانات هم پایین تر رفت حتما باید اعدام شود تا زمین از وجودش پاک شود درست مثل سگ حار که باید سریع کشت و دفن کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
هیچ کسی جز خدا حق گرفتن جان انسانی رو نداره،اعدام هیچ کمکی نه به حال داغ دیده ها میکنه نه جرم وجنایت رو کم میکنه باید کاری کرد که اینجور آدما روزی هزاربار آرزوی مرگ کنن،با اعدام که راحت میشن تموم میشه میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
واقعا" تنم لرزيد .اينها چه جورحيوونهايي هستن .آرزوي بدترين و زجر آورترين بلاها و عذابها چه از لحاظ روحي و چه جسمي رو براتون دارم .اميدوارم كه روزي صد بار تار روز اعدامتون بميريد و زنده بشيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
در نکبت زاده شدند و نکبتی زیستند و در نکبت از دنیا می روند. آیا این جامعه یی بود که می خواست انسان خلیفه خدا بر روی زمین باشد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
حق اينها جنايتكاران اعدامه ولي گيرم كه اين اينها رو هم اعدام كرديد... خود اينها قربانين... يك مشكل اساسي در بطن جامعه ما هست كه هيچكس جرآت پرداختن به اون رو نداره... خودتون همه ميدونيد و اين سيكل معيوب تا ابد ادامه خواهد داشت.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸۶
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
شهر جدید بهارستان در استان اصفهان قرار دارد آن یکی شهرستان بهارستان است که در تهران می باشد دقت کنید لطفا
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
منظورت محله ی بهارستانه دیگه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
در پاسخ به فرهاد باید بگم شهرستان بهارستان چسبیده به رباط کریمه مسخره میکنی محله نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
مجازات چنین شیطانهای کثیفی فقط مرگ است آن هم به بدترین شیوه.
حامی جبهه پایداری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اخه نفهمیدم که این منفی ها برای چیست؟!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
بنام خدا
دوستانی که بی دین هستند لطفا اظهار نظر نفرمایند.اما اگر هر کسی به منابع دینی خودش مراجعه کند خواهد دید که،قصاص امری الهی است.اما کسی حق "زجرکش کردن"کسی را ندارد.
درمانهای جامعه شناسانه خوب است ولی قصاص این افراد نیز لازم است.همانطور که یک جراح،ضمن تجویز دارو و توصیه پیشگیری،غده چرکین را هم در می اورد.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
موضوع چه ربطی به جبهه پایداری دارد ؟ !
الان با این کارهایی که پایداری کرده خجالت نمی کشی حمایت میکنی از پایداری ؟ !!!!!!!
طاهر ذوالیمینین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
منم باهات موافقم. باید این کثافتهای بیشرف و شیطان پرست رو به دردناکترین وجهی کشت. اونایی هم که برای جنایتکاراهایی مثل اینا دل میسوزونن و به دفاع از اونا منفی میدن یه جایی چوبش رو میخرن. بروبرگرد نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
سلام،شاید اون دوستانی که منفی دادن منظور موافقت با عمل این شیاطین نباشد بلکه منظور این است که باید جلوی به وجود امدن این کار را گرفت و اعدامهای پی در پی فایده ای ندارد بله اگر این گناه انجام شد مجازاتش مرگ است ولی باید تدبیری کرد که جلوی ارتکاب ان را گرفت وگرنه هم مفعول و هم فاعل ضرر می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
منفی ها به"بدترین شیوه" است
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
منفی ها به خاطر مخالفت با اعدام به هر دلیل و هر روشی است دوست عزیز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اگه بمیرن که راحت میشن باید بلایی سرشون بیارن که روزی صدبار آرزوی مرگ کنن
ناشناس
United States of America
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
مجازات مرگ به شیوه دردناک باید اعمال شود
آیدین
-
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
مرگ بر هر چی شیطان صفت کودک آزار و متجاوزه. واقعا از انسان بودن احساس شرم می کنیم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
این اراجیف که از صاحبکارم می ترسیدم و ... دیگه از زبون یه جنایتکار قصی القلب شنیدنش تهوع آوره
زودتر اعدامشون کنید و قبلش هم آدرس بدید بلیط بگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
استاد قضیه صاحب کار در مورد دوران بچگی خودش بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ببینید فقر چه می کند که از ترس بیکار شدن از کار از شکایت خودداری می کند، این یک واقعیت تلخ در متن جامعه است.
ناشناس
Canada
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
بلیط !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بلیط بگیری که عبرتت بشه؟ اعدام در ملا عام عبرت برای سایرین است. شما چرا میخوای نگاه کنی؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بلیت روانشناس میخوای؟؟؟!
یه مادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
چه فایده ، یک طناب دار و خلاص! اگر قاضی بودم این حکم را می دام : این دو کثافت را در مکانی که میدانید محل عبور گرگ ها در شب هنگام است ، آویزان کنید آنقدر که فقط پاهایشان طعمه گر ها شود و هر روز آنها را قدری پایین تر بیاورید تا بخش دیگری از بدنشان در اختیار گرگ ها قرار بگیرد تا شاید لحظه ای را که کودکان بیگناه در دستانشان اسیر شده بودند ، به یاد آورند و تا حدی از سوز دل پدر و مادر آن کودکان معصوم کم شود. من که نمی توانم حتی فکرش را هم بکنم که می توان چنین موجودات خبیثی را به اندازه خوردن یک لیوان آب در آخرین لحظات زندگی پلیدشان فرصت داد. تمام وجودم از نفرت به این موجودات عجیب و غریب پر است.پر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
بابا تو دیگه چقدر جانی هستی ! اگه تو بخواهی جنایت کنی که از اینها بدتر می کنی ! خدا رو شکر که قاضی نشدی
حامد
Germany
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
مگه تو قاضي هستي ؟ مگه تو از خودت بايد قانون در بياري ؟ مگه تو تفسير قرآن بلدي كه از خودت و آيات قرآن چنين قوانيني ايجاد ميكني؟ با همين كارهاتون در زمان اصلاحات و در فتنه 88 مردم را فريب دادين.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
من کاری به گفته یه مادر ندارم(که البته احساسی بوده) ولی می خواستم بگم این مزخرفات چیه که چیزای بی ربط رو به هم می بافید و پرت و پلا میگید اینا چه ربطی به اصلاحات و 88 اینا داره تازه از کجا معلوم که یکی از خودتون نیست؟
سيد علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ناشناس 12:32 اگر بچه خودت دچار اين كثافتا شده بودهمين نظر راداشتي
اقاي حامد برادر من چي وبه كجا ربط دادي اخوي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
حاج خانوم! والا ما که مردیم و معروف به قصاوت قلب، در برابر استعداد شما کم آوردیم!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
سلام بر یه مادر
من با نظرتون کاملا موافقم
چون اعدام که زجری نداره سر چند ثانیه خلاص می شند
پس زجری که اون بچه ها کشیدن چی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
در جواب نوشته "یه مادر" باید گفت تجسم اعمال این مجرمان به مراتب زجر آور تر از آن چیزی است که توصیف کردید و بعد از مرگ آن را مشاهده خواهند کرد.
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
کاملا باهات موافقم در ضمن این دوستان ادا درنیارن دیگه این حرفا قدیمی شده فقط یه لحظه خودتون رو جای اون پدر و مادر بذارید اینها مرگ راحتی نباید داشته باشن در ضمن من روغن داغ رو هم پیشنهاد میکنم
ناشناس
-
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
موافقم++++++++++++++++++
نانا
-
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
خیلی با شما موافقم اما بهتر اینه در محل عبور کفتار ها اینها را آویزان کنند چون دندان تیز تری دارند
یه مادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقای ناشناس 12:32 سلام ، من همان یه مادر هستم که این نظر را داده ام ، خیلی ممنون از این که از بنده به عنوان یک جانی نام برده اید، این نکته را ( انشاء الله که دال بر خودستایی نباشد ) خدمتتان عرض کنم که بنده در رقت قلب ، مهربانی ، گذشت و رعایت حقوق دیگران زبان زد اقوام و دوستان خود هستم و بر همین اساس نمی توانم تصور این همه جنایت در حق دو فرشته کوچولو را کنم ، اگر چنین اظهار نظری شده فقط و فقط به این دلیل بوده که تصور کنید چقدر می توانم از چنین موجوداتی متنفر باشم همین و بس. و شما آقا حامد که اتفاقا هم نام پسرم هستی ، شما چقدر تفسیر قرآن بلدی؟! این اظهار نظر بنده که از نهایت سوز دل بوده چه ربطی به فتنه دارد. به نظر می آید که جنابعالی فتنه گر تری! فرارو خواهش می کنم جوابم را درج کنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
به نظرم زودتر خوتون رو به يك روانشناس نشون بدين ممكنه در آينده اتفاقات بدي بيافته با اين طرز فكر خطرناكتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اینهایی که با نظر این مادر مخالفت کردند مخصوصا ناشناس 12:32 و 12:44 تجسم کنند که اگر این بلا سر فرزندان آنها یا یکی از نزدیکان آنها می آمد چه تصمیمی میگرفتند . دیگر اینکه شماها که مخالفید معلوم است که پدر یا مادر نشده اید و ارتباط پدر و مادر با فرزند را به هیچ عنوان نمیدانید اگر غیر از این است پس احتمالا افکارتان به این جانیها خیلی نزدیک است که با نظر این مادر مخالف هستید . برایتان متاسفم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
حامد=همت=جغدشب
بابا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
حامد
واقعاً برات متاسفم شما عادت كرديد همه چيز را براي خودتون مصادره به مطلوب بكنيد مانند زماني كه روحاني راي اورد گفتيد زماني روحاني اصولگرا بوده در صورتي كه روحاني با حمايت 2 روزه خاتمي و هاشمي رئيس جمهور شده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
كاربر 12:27 معلومه چند واحد جرم شناسي پاس كردي يا حداقل سوادش را داري پيشگيري كم هزينه تر از درمان است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ملت همه روانی شدن به خدا! این مجازاتهای سادیستی چیه از خودتون درمیارید؟
اگه شما توانایی دارید یه مجرم رو (حتی کثیف ترین مجرم رو) به این سبک بکشید پس خوی وحشیگری وجودتون انسانیت تون رو نابود کرده و شما هم اگه در شرایط فرهنگی و اجتماعی نامناسب قرار بگیرید مثل همون مجرمها میشید!
اعدام هم به نظر من واسه ایران خوبه چون زندانهامون دانشگاهه و طرف نه تنها اصلاح نمیشه که 4 تا کار یاد میگیره و میاد مرخصی!!!!!
ناشناس
United States of America
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
برای ناشناسی که گفته بابا تو دیگه چقدر جانی هستی....این مدل اعتراض کردن به کسی که به حق خواستار مجازات دردناک برای یک متجاوز لواط کار شده فقط به خاطر ناتوانی تجزیه و تحلیل درست کل ماجراست! میگن از قصاص بگذر، نگفتن در مقابل کودک آزار دل رحم باش!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
نمي دانم چرا بايد شيطان چرا بايد از انسان تعظيم مي كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
عزیزم شیطان به امر خدا باید به "آدم" سجده می کرد نه به هر کس و ناکسی!.. این ها که می بینی از شیطان هم پست ترند!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
مجردی؟نه.ازدواج نکرده ام.یعنی چی؟پس مجرده دیگه .فرق مجرد و متأهل رو نمیدونه؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
برادر من خواهشا از یه اعدامی جانی اشکال ادبی نگیرید-
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اونها هم قرباني بودند... مشكل ما با اعدام اينها حل نميشه. بايد زمينه فساد برچيده بشه، بايد آموزش داده بشه، بايد حق تحصيل براي هر كودكي رعايت بشه، بايد با كار كودكان به شدت مقابله بشه... اعدام اين آدمها راهكار نيست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اگه ناراحتي بده يه تنديسشون رابرات بسازن بذار گوشه اتاقت
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
موافقم- با پاک کردن صورت مسئله مشکل حل نشده و نخواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اکثر ای افرادی که دس به این فجایع میزنن تو کوذکی مورد تجاوز قرار گرفتن ولی این از گناهشون که نمیکنه باید اینا اعدام بشن ولی شاید اگه کودک کار نداشتم شرایط تحصیل واسه همه کودکای کار فراهم بود شرایط جوری بود که نیاز نبود کودکی کار کنه اون اتفاقا تو کودکیشون نمیفتاد و الان این فجایع رو نمیخوندیم
ناشناس
United States of America
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
قرار نیست هر کی قربانی هست بره از این کارا کنه
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
تندیسش رو باید براش بسازن چیه؟ باید این که میگه اعدام این «آدمها» راهکار نیست رو بدن بهش ببرتشون خون خودش لابد ازشون نگهداری کنه بفهمه اعدام کمترین مجازاته و البته یک راهکار واجب!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
در مورد شیوه مجازات نظری ندارم ولی متاسفانه هردوی اینها خودشون در دوران کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفتن و شکایت نکردن و حالا خودشون شدن جانی این قضیه در مورد اکثر متجاوزین صدق میکنه و نهادهای مدنی و قانونی باید به کمک بیان تا هرفردی درجامعه که بهش تجاوز میشه بتونه به راحتی شکایت کنه تا فرد خاطی احساس امنیت نکنه و بدنه که قانون جلوش وایساده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
این دو، با بدبختی زاده شده و با بدبختی از دنیا میروند.
دلم به حال همه آدم های بدبخت میسوزه. شاید اگر ما هم در خانواده و با شرایط این دو بزرگ شده بودیم، سرنوشت خیلی بهتری نداشتیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
فكركردي فقط همين دونفر تو دنيا بدبخت زاده شده اند اون بدبختايي كه الان برا خودشون ادم حسابي شدندودارند به جامعه وبشريت خدمت ميكنند آدم نبودند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
معمولاً درصد آدمهایی که از خانواده های متلاشی و تیره بخت به خوشبختی و موفقیت میرسند خیلی کمتر از آدمهایی که در یک خانواده متوسط به بالا رشد پیدا کردند
طاهر ذوالیمینین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
دوست داشتم ببینم اگه خودتم بچه داشتی و یه لحظه به حال اون پدر و مادرهای قربانی فکر میکردی بازم ایطور سخنرانی میکردی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
مجازات مسولان بیلیاقتی که جامعه را به این روز رسانده اند وروزی چندین جنایت انجام میشود چیست؟
ناشناس
-
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
زندان
مبهوت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اينكه مشخص شد عزيزم فقط 200 هزارتومن جريمه نقدي . مگه خبرهارو نمي خوني؟مجازات عامل جنايتهاي كهريزك فقط 200 هزارتومن جريمه نقدي تا زه احتمالا اونهم ميبخشن بهش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
مبهوت لایک
امين
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
تقصير جريان انحرافيه!!!
بنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
کامنت ها اکثرا حاکی از عصبانیت است نه عقلانیت عزیزانی که خواهان کشتن قاتلان به روش های عجیب وغریب شده اید با کشتن دو قاتل فقط دو قاتل از دنیا کم میشود و دیگر هیچ پس چرا جواب نمی دهد؟ جامعه شناسی وجرم شناسی علم است باید به شیوه ی علمی با ان برخورد کرد تا خشونت در جامعه هست تا فقر و بیکاری و کودکان کار وبیسوادی وجود دارد اعتیاد ودزدی نتیجه ان است ودر زمینه ی ان قتل و گروگان گیری وکودک ازاری بوجود می اید باید ریشه ها را شناخت ودرمان اساسی کرد کشتن دقیقا همان کاری است که قاتل انجام داده است اینها چون خطرناک هستندباید ازجامعه جدا کرد تا باقیمانده ی عمرشان در زندان سپری کنند با این اموزش عملی وعلمی به کودکانمان یاد میدهیم که کشتن کاری غیر انسانی است شاید بپرسید اگر مقتول فرزند خودتان بود هم همین نظر را داشتید باید بگویم جامعه را من نباید بر اساس احساساتم اداره کنم بلکه باید دانشمندان بر اساس علمشان اداره کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
تنها نظری که دیدم باعقل انطباق داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
دقیقا همنیطوره که فرمودید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
به شدت موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آورین.... آورین... احسنت!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اینه اینهاجنایتکارند شکی نیست اما عوامل دیگری هم دخیل است مثل پدر ومادر این بچه ها که خوب از فرزندانشان مراقبت نمیکنند ورفت وامد انها را کنترل نمیکنند دوم پدر ومادر این جنایتکاران که فرزندان خود را درست تربیت نکرده اند. بعد دولت که شرایط را برای ازدواج جوانان راحت نمیکند وبیکاری. تورم .تهجر به هر حال عوامل زیادی در اینگونه جنایتها دخیل است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آمریگا و انگلیس را یادت رفت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آقا يه مكاني باز كنن مردم برن خودشون رو ....كنن نرن ناموس و بچه هاي مردم رو بدزدن سرشون بلا بيارن و بكشن چرا ميخوايم چرخ چاه رو دوباره اختراع كنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
فقط این نظر ارزش خوندن و لایک شدن داشت و 100درصد موافقتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
مخلد در آتش جهنم باشید
حقوق بشر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
صددرصد تقصیر این دو نفر نیست ولی صددرصد مجازات شامل حال اینها شده/ برای یک پدر راحت نیست که به خاطر تامین معاش جگرگوشه خودش رو جایی سرکار بفرسته که میدونه اونجا مورد آزار قرار میگیره
وروجک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اقا این حقوق مارو نریختنااااا
ایثارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
عزیزان من : همه حرفاتون روی چشمم میزارم وقبول دارم ولی اصلا" فکرکردید که این آدمها سالم هستن یانه مریض روحین یا... ولی درداینجاست که همواره این مسائل بوده وهست واگه مسئولین فکری به حال سلامت جامعه نکنن متاسفانه باید بگم که وضع ازاینهم بدترمیشه ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
مرگ مجازات كميه، چرا راحتشون ميكنيد.
عدالت خواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
جرم و جنایت در جامعه معلول علت هایی هستند که شاید آن علت ها اگر برای هر کسی وجود داشته باشد ممکن است دچار این اعمال شود لذا برای از بین رفتن جرم و جنایت باید علتها را از بین برد. از طرف دیگر سابقه نشان داده است که اعدامها مانع جرم و جنایت نشده اند از بیجه و سعید حنایی گرفته تا این دو جنایتکار
قدرت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
باید آروم آروم تو روغن داغ بندازنشون و دوباره درشون بیارن تا درس عبرت بشن
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
خدایا این چه جامعه ایه ؟ اینا چرا باید در جامعه اسلامی ما باشن ؟ کی امنیت میاد ؟ دلم برای اون بچه های معصوم و پدر و مادرشون می سوزه یکیشون شب تولدش بوده می ره شمع بگیره
اینا رو باید با زجر شدید کشت وگرنه عدالت کشکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ببینید فقر چه می کند که از ترس بیکار شدن، از شکایت خودداری می کند، این یک واقعیت تلخ در جامعه است. جامعه ای که ادعاهایش در برخی زمینه ها گوش فلک را کر کرده است. تا فقر از بین نرود این موارد به وفور در جای جای کشور وجود دارد. تا فقر از بین نرود فساد از بین نخواهد رفت.
ناشناس
France
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
منظورش از بهارستان همان اکبرآباد هستش که نزیدیک هم هستن
ناشناس
Iraq
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
مجازاتی که در قانون برای قاتل در نظر گرفته میشه در برخی کشورها حبس ابد و یا طولانی مدت و در برخی جاها اعدام.
هیچ جای دنیا مجازات قاتل شکنجه و برخی اعمال دیگه نیست.
ما هم که به آخرت ایمان داریم باید بدانیم که دار مکافات است و نتیجه نیک و بد اعمال خود را آنجا خواهیم دید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
التماس هاي آن کودکان معصوم را نديدند ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
کاملابانظر اون مادرموافقم وتعجب میکنم کسانی که مخالف هستند ونظر یشون روخشونت میدونن یه لحظه هم اون بچه ها رو تصورکردن که چه زجری از جانب این دو حیووون متحمل شدن
مجله فرارو