bato-adv
کد خبر: ۱۵۷۷۵۷

وزیر ارشاد دولت یازدهم انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
علی جنتی می‌گوید که انتخاب او به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم قطعی شده و در حال حاضر مشغول نوشتن برنامه برای اداره این وزارتخانه است.

در هفته‌های گذشته نام گزینه‌های مختلفی برای تصدی این وزارتخانه در گمانه‌زنی‌ها مطرح شده بود. در نهایت حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم ایران علی جنتی را برای تصدی این سمت انتخاب کرده است.

علی جنتی از سال 1371 تا 1377 و در دوره وزارت علی لاریجانی، مصطفی میرسلیم و عطاالله مهاجرانی عهده دار معاونت امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(سه سال) و قائم مقام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی(سه سال) بوده است.

جنتی با بیان این مطلب که براساس پیشنهادی که به من داده‌اند این انتخاب قطعی است به روزنامه بهار گفته: «از من برای این وزارتخانه برنامه خواسته‌اند و هم‌اکنون هم مشغول نوشتن برنامه هستم.فکر می‌کنم این موضوع [انتخاب به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ]از طرف رییس‌جمهوری منتخب قطعی باشد.»

او در پاسخ به این پرسش که یعنی شما این وزارت را پذیرفته‌اید؟ گفته:«اگر نپذیرفته بودم که برنامه نمی‌نوشتم.»

این دیپلمات 64 ساله فرزند آیت الله احمد جنتی دبیر شواری نگهبان جمهوری اسلامی ایران است. او فعالیت‌های اجرائی‌اش را از سال 1359 و با مدیر کلی صدا و سیمای مرکز اهواز آغاز کرد. جنتی پس از تصویب قانون اداره صدا و سیما در دی ماه سال 1359 از سوی شهید بهشتی  به عنوان نماینده قوه‌قضاییه در شورای سرپرستی صداوسیمای جمهوری‌اسلامی ایران معرفی شد و تا سال 1362 به عنوان عضو شورا و در مقطعی به عنوان مدیر شبکه اول سیما فعالیت کرد.

او در مورد فرآیند انتخابش به عنوان وزیر ارشاد گفته:« تصمیم اصلی برای انتخاب وزرا بر عهده رییس‌جمهوری منتخب است. از همان آغاز انتخاب جناب آقای دکتر روحانی کمیته‌هایی تشکیل شده است تا وضع موجود، مشکلات و چالش‌ها را بررسی و راهبردهای جدید و برنامه‌های پیش‌رو را برای هر وزارتخانه  پیشنهاد کند. همچنین آن‌ها افراد مناسب برای هر وزارت را پیشنهاد کرده‌اند. در وزارت ارشاد نیز مانند دیگر وزارتخانه‌ها درنهایت نیز ایشان[حسن روحانی] فردی را که از نظرشان مناسب بود، انتخاب کردند.»

جنتی سال 1363 استاندار خوزستان شد  و در سال پایانی ریاست اکبرهاشمی رفسنجای بر مجلس شورای اسلامی رئیس دفتر او بود. پس از انتخاب هاشمی به عنوان رئیس جمهور ایران به خراسان رفت و استاندار این استان شد.

او درمورد واکنش هنرمندان به این انتخاب هم گفته:«باید صبر کنیم و ببینم چگونه قضاوت خواهند کرد. امیدوارم مجموعا مثبت باشد، بالاخره من نظراتم با دیدگاه‌های موجود حاکم بر وزارتخانه متفاوت است.»

او تاکید کرده: «موظف هستیم به شعارها و مسائلی که ایشان در حوزه فرهنگ مطرح کرده‌اند، جامه عمل بپوشانیم. همه تلاشمان بر این خواهد بود تا مشکلاتی را که مطرح است، برطرف کنیم. این‌که در عمل با توجه به بعضی محدودیت‌هایی که وجود دارد یا ممکن است پیش بیاید چقدر می‌توانیم موفق شویم، بحث دیگری است.»

حسن روحانی با شعار دولت تدبیر و امید و تاکید بر اعتدال توانست در رقابت‌های ریاست جمهوری امسال پیروز شود. علی جنتی  دیپلماتی است که از او به عنوان فردی میانه رو نام برده می‌شود.

او درباره انتخاب معاونان و مدیران وزارت ارشاد هم گفته: «همان‌طور که آقای روحانی از ابتدا مطرح کردند یک دولت فراجناحی خواهند داشت. یکی از خصوصیات من هم همین است. هم در صداوسیما و هم وزارت ارشاد و هم در استانداری‌ها و پست‌های وزارت کشور هرجایی که کار مدیریتی انجام داده‌ام تلاشم این بوده که براساس یک‌سری اصول و معیارهای مشخص عمل کنم. افرادی را انتخاب می‌کردم که به نظام و ولایت‌فقیه اعتقاد داشته و ملتزم عملی به اسلام باشند و در کنار آن کارآیی و تخصص‌شان احراز شده باشد. اگر این سه ویژگی را داشتند دیگر بقیه موارد ملاک نبود.»

جنتی تصریح کرده: «این ملاک‌ها برایم اولویت دارد و درعین‌حال بحث اعتدال که همواره مورد توجه و جزو شعارهای اساسی دکتر روحانی بوده است، شدیدا به آن پایبند هستم. از حضور و همکاری با افراد افراطی، جناحی و تندرو پرهیز می‌کنم.»

جنتی در اوایل دولت سیدمحمد خاتی به عنوان سفیر ایران راهی کشور کویت شد. سمتی که در دولت احمدی نژاد هم نصیب او شد و برکناری‌اش از این سمت به دستور منوچهر متکی خبر ساز شد.

او  معتقد است: «مسائل فکری، موروثی نیست. این‌گونه نیست که افراد به صورت ژنتیک طرز فکر و اعتقاد یکسانی داشته باشند. اهالی فرهنگ و هنر و اندیشمندان نیز قطعا بر این باورند که در اندیشه و تفکر، همه افراد از یکدیگر مستقل هستند. امیدوارم با توجه به دیدگاه‌ها ی من در حوزه‌های موسیقی، هنر، سینما و... فضای فرهنگی و هنری کشور تلطیف شود تا هنرمندان بتوانند بهتر تنفس کنند.»
bato-adv
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
مابه اقای روحانی رای دادیم وبه کارامدی اواطمینان داریم هرچه صلاح بداندمورد قبول ماست
سبا
Netherlands (Kingdom of the)
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
حالا فرض که به هاشمی نزدیک باشه، دوزان آقای هاشنی رو فراموش کردین؟ خیلی گل و بلبل بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
ناراحت نباشید همیشه صد سال اولش سخته
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
ایشون طرز فکر خیلی متفاوتی با پدرشون دارن. همون طور که گفته شده هم در دولت اصلاحات سابقه کار فرهنگی دارن. نمیگم انتخاب های بهتر نبود اما ایشون هم سوابق خوبی دارن
باقری ساری
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
تکیه جنتی بر وزارت ارشاد از زیرکی هاشمی و روحانی حکایت دارد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۸۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اصلا خوشحال نشدم ازین انتخاب
تعجب میکنم!!!!
این همه گزینه های بهتر وجود داشت
ناشناس
-
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
me too
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
باش تا صبح دولتش بدمد.... فکر کردی چی قراره چی بشه ؟؟؟!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
چیزی ویرانگرتر از این نیست که دریابیم فریب همان کسانی را خورده‌ایم که باورشان داشته‌ایم.

- لئوبوسکالیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
شما اشتباه می کنید ایشان کاملا" انسان موجه و دارای سوابق ارزنده ای است.مقایسه ایشان با پدرشان کاملا" اشتباه است.
ناشناس 56
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
من میشناسمش. افکارش کاملا با پدرش متفاوته. نگران نباشین، روحانی کارش رو بلده
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
من به عنوان یک طرفدار اصلاحات میگم گزینه خوبیه چون ارشاد شخصی میخواد که پشتوانه سیاسی داشته باشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
نمایندهها پیغام فرستاده اند که مسجد جامعه ای رو کاندید نکنید مجلس به او رأی نمی دهد، با اینکه همه به شایستگیهای اون ایمان دارند و زم و بهشتی هم همینطور، پس می بینید که کسی نمی مومونه جز فردی که تو مدرسه حقانی تحصیل کرده. متأسفم برای این مجلس تمامیت خواه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
دوست عزیز مصلحت ها رو هم در نظر بگیرید،اعتبار رییس جمهور به رای اعتماد بالای کابینه توسط مجلس است لذا اگر مسجد جامعی که گزینه بسیار عالی هستند و خواهند بود از چنین رای اعتمادی بی نصیب هستند.
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پیاده شید با هم بریم. رای اعتماد نماینده ها چی میشه پس؟ خودتون بریدین خودتونم دوختین. از کجا معلوم که از مجلس رای اعتماد میگیره یا نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مسائل فکری، موروثی نیست. این‌گونه نیست که افراد به صورت ژنتیک طرز فکر و اعتقاد یکسانی داشته باشند.
خيالم راحت شد. دقت كنيد
ناشناس
France
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
علی جنتی از نزدیکان آیت الله هاشمی و آقای منتظری بوده نسبت فامیلیشونو نبینین،بعد یه چیزه دیگه که مطرحه روحانی خودشو اصلاح طلب نمیدونه و نمیدوسنته
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
من می گم اگه این خبرصحت داشته باشه ناشی از شیطنت افرادی تندرو از اطرافیان روحانی است که می خواهن با این وسیله پسر وپدر را رودروی هم قراربدهند آخه می دونیم که طرزفکر علی جنتی با پدرشون آیت الله جنتی متفاوت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
اونهايي كه راي ندادن كه هيچ
اونهايي كه مخالف حكومتن و هميشه آيه ياس مي خونن هم كه هيچ
دوستان اصلاح طلب واقعي من ما يك بار پشت خاتمي رو خالي كرديم و نتيجه اش رو هم ديديم .
روحاني تا جاي كه خاتمي باهات باشه همه اصلاح طلب ها هم با تو هستند والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
رابطه با بابایی چطوره؟
احمد
Germany
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اگر خوب باشه كه ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خیلی بامزه است یک عده یکسره می گویند ایشان با پدرشان فرق دارد بعد خزعلی را مثال می زنند اگر اینطور است پس چرا در 8 سال به ویژه 4 سال گذشته کسی چیزی، حرفی، حرکتی از ایشان ندیده که گویای این باشد.
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خوشبختانه تاکید کرده که:
"«مسائل فکری، موروثی نیست. این‌گونه نیست که افراد به صورت ژنتیک طرز فکر و اعتقاد یکسانی داشته باشند."
امیدواریم اینگونه باشد.
فرهاد
Germany
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اشتباه نکنید ایشون با پدرش مواضع کاملا متفاوت دارند.
مثل آیت الله خزعلی و فرزندش..
فرارو منتشر کن ملت از ابهام در بیان
يكي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
چهار سطر پاياني متن بالا رو بخونين، متوجه رابطه با پدرش مي شويد. البته اگر شعار نداده باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اگر رابطه اش با بابا خوب بود که رییس دفتر هاشمی نمی شد.
بی نشان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
فکرنکنید هرکس درمدرسه حقانی درس خونده همفکر دیگر همکلاسی هایش است مگه همه اونایی که دردانشگاه تهران یا شریف درس خونده اند یه جورفکرمی کنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقای روحانی اگه حقیقت باشه این انتخاب این بود اعتدال نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! فقط بخاطر وساطت پدر ایشان در تایید صلاحیت شما ....متاسفیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اگه دقت کنی میبینی که پدر و پسر با هم دیگه زمین تا آسمان فرق دارن
ناشناس
-
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
باز آقا زاده ها انتخاب شدند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
تند نرو ناشناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
دوست عزیز چرا به بیراه می روید.
ایشان اصلا رابطه خوبی با پدر ندارد. جزء کارگزاران هستند. مدتها تو تیم هاشمی بودند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خوش میاد سر کاریم تا چهار ساله دیگه
111111111111
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
دوست عزیز پدر ایشان یا خودایشان اختلاف نظر داره .جناب جنتی اینقدر قدرت داره که نیاز به وزارت پسرش نباشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
بعد از سخنان کدخدایی این شبهه همواره مطرح است که با رانت حنتی صلاححیت روحانی تایید شده بنابراین برای رفع هرگونه شبهه حداقل جنتی را وزیر نمی کردی این همه پست یه پست سفارتی معاونتی چیزی میدادی تا متهم به رانت نشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
واقعا واسه رایی که دادم متاسفام بازم گول خوردیم حافظه تاریخی هممون ضعیفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
وقتی یه چیزی رو نمی دونید راجع بهش اظهار نظر نکنید.
تفاوت جنتی و پسرش در حد تفاوت خزعلی و پسرش هست.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
هاها ! مردم جوگیر ! عزیزم شما گول نخوردی ! شما جوگیری ! جو انتخابات می گیردتون باز ! همین طور که الان جوگیر شدی و بدون این که بدونی طرف کی هست و چه برنامه ای داره ، داری نسبت بهش قضاوت می کنی چون پسر فلانیه !!! مجلس به اون کسانی که مد نظر شما بود رای نمی داد . این رو بفهمید و صبر کنید تا طرف برنامه هاش رو بگه بعد واویلا راه بیاندازید !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
همیشه جوگیر در انتخابات...اینم وزیر ارشاد شیخ دیپلمات.سرکاریم بابا
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خدا کنه تا بحال سینما رفته باشه ! حسینی وزیر ارشاد فعلی تا قبل از وزارت احتمالا یک مرتبه هم پا تو سینما نگذاشته.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مگه همه فرهنگ سينماست ؟
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خدا کنه از تفکرات پدرش هیچ چیزی نصیبش نشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آمين
اردلان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خدا كنه به پدرش نرفته باشد!!!
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
نرفته اردلان ؛ خیالت راحت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!
:(
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آره عزیزم ، چیه احساس گول خوردن داری ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
لایک ناشناس 11:13
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ناشناس دوم ! حس من نفرت از پارازیت هایی مثل توئه که باز وضعیت رو مناسب دیدید و افتادید وسط .
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
سلام جنتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقاي روحاني شما را به خدا اينكار را نكنيد. اين همه گزينه هاي بهتر ............ شما را به خدا كمي تعقل كنيد ممنون
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
شما الان تعقل می کنید که بدون این که بدونید طرف کیه و برنامه هاش چیه با این احساسات عجیب کامنت می گذارید ؟! بابا یه کم جوگیر نشید !!! کم مونده گریه کنند !!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
به نظر من نباید با پدرش مقایسه بشه . مثل پسته در بسته میمونه باید به نظر آقای روحانی احترام گذاشت
ArtA
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اولین ضربه رو به اعتماد مردم وارد کردی آقای روحانی. متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
نمایندهها پیغام فرستاده اند که مسجد جامعه ای رو کاندید نکنید مجلس به او رأی نمی دهد و زم و بهشتی هم همینطور حالا روحانی چکار باید بکنه نمی تونه؟ با این مجلسی که هنوز هیچی نشدی خط و نشون می کشن اول کاری در بیوفته.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
از طرف خودت حرف بزن ! تو کی نمایندگی مردم رو گرفتی ؟!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
می خواستید انتخابات مجلس رو تحریم نکنید . وقتی لجبازی می کنید و به حرف یه مشت اون ور آبی گوش می کنید همین میشه . تا شما باشید عقلتون رو دست یه مشت غریبه ندید !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اشتباهی منفی دادم
hadi
United States of America
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
نمایندهها پیغام فرستاده ان ...
یعنی چی؟
اگه قرار بود نظرات مجلس پیاده بشه که بود و نبود روحانی فرقی نمیکرد
بازم ملت رکب خوردن
ناشناس
Panama
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پسرش 64 سالشه؟؟؟؟ خودش چند سالشه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
نکته مهمیه
حسن ش
United Arab Emirates
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
بله همینه می خواستن شما رای بدین . خوشحالم که رای ندادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
متأسفم که رای دادم
مراد
Germany
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
منم رای ندادم چون اینطور که پیداست از حسین شریعتمداری گرفته تا تند روهای دیگر آخرش بابا را مثل سلفش میکنند تدارک چی!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خر شدم.چند ساله همش خر میشم.4 سال دیگه هم خر خواهم شد.
ناشناس
-
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
رای ندادی؟
پس چرا حرف می زنی؟
کسی که رای نداره ،نظر هم نداره عزیزم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
من اتفاقا اصلا ناراحت نیستم . خودتون 3 ماه پیش رو با الان مقایسه کنید . 3 ماه پیش انواع انگ ها رو به ما نسبت میدادند ولی حالا چی؟ اگرم روحانی بده 4 سال بعد به یک اصلاح طلب رای میدیم .دموکراسی که یه شبه به دست نمیاد .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اگه کسی با تصورات آنچنانی رفته رای داده که از اول هم ما گفتیم کار بیهوده ای کرده . ما با تصورات آنچنانی رای ندادیم و فکر نمی کردیم بعد از روحانی قراره همه چیز تغییرات آن چنانی بکنه . پس بیخود همه رای دهنده ها رو با خودتون جمع نبندید .الان هم مشکلی با وزارت ارشاد نداریم . مشکل ما مسایل اقتصادیه .
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مشخص نیست پشت این کامنت های فله ای چه کسی نشسته . بعید نیست طرف اصلن رای نداده باشه و حالا داره این طور کامنت هایی تولید می کنه تا مردم رو نومید کنه . این قدر جوگیر و تحت تاثیر نباشید !
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
این حرکت در جهت رای اقلیت می باشد آقای روحانی!!!!
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آخه ایشون دیپلمات بودند و در کار سیاسی. اصلا چه تجربه ای در زمینه فرهنگ دارند؟!!!:(
نکنه مثل میرسلیم باشه. :(
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
سابقه فرهنگیشون رو نخوندید؟؟؟
ناشناس
-
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پارتی بازی نداشتیم هاااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
تير خلاص به فرهنگ
ناشناس
China
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
زود قضاوت نکنید، علی جنتی با باباش فرق داره، البته نه به اون اندازه که مهدی خزعلی با باباش فرق داره
عبد
United Arab Emirates
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
کی میخایین قبول کنید که روحانی یکی مثل خودشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
احسنت همه مثل همن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اصلا فرض کنیم روحانی مثل اصولگرا هاست . خب چی کار میکردیم؟ اگه انتخابات رو تحریم میکردیم .همون بلایی که سال 84 سرمون اومد .امسال هم سرمون میومد . روحانی هر چه قدرهم بد باشه از امثال احمدی نژاد بهتره . ما کار دیگه ای نمیتونستیم بکنیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
یادتون رفته که آرزومون بود روحانی رأی بیاره، حالا چی شد زود فراموش کردیم؟ یه کم سیاست و حمایت کردن رو از طرفدارای احمدی نژاد یاد بگیرید، چرا اینقدر زود قضاوت می کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
یه عده اجیرشدن که مردم راازرایشون ناامید کنند
ولی کور خوندند
همه این کامنتا از جانب گروهی سازماندهی شده
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
تا اونجایی که من اطلاع دارم ایشون هیچ سنخیتی با پدرشون ندارن و از نزدیکان آقای هاشمی رفسنجانی حساب میشن
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پسر کو نشان ندارد از پدر تو بیگانه خوانش نه پسر
اذری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
البته شاید پسر جنتی در راه و روش دیگری باشد مثل اقای خزعلی لطفا در مورد فرزند جنتی اگاهی بدید تا سوابقش مشخص شود . اگر هم فکر پدر بزرگوارشان باشد بدبخت شدیم رفت . یعنی فاتحه
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
شما یک درصد فکر کن که هم فکر باشه! هم فکر بود که شیخ حسن انتخابش نمی کرد ، به انتخاب شیخ حسن ایمان نداری!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
تاريخ نشان داده كه اكثر با راه پدر همراه نبودند مثلا مثل دكتر خزعلي كه چقدر تفكراتش با پدرش تفاوت داشت در ضمن اميد وارم به قول دكتر روحاني اهل اعتدال باشه و در ضمن مكنه وجود ايشان و با حمايت پدر شايد بتونه جلوي تندروها بمونه ولي خوب شب دراز است و قلندر بيدار زمان نشان خواهد داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
تازه این بچه کوچیکس :)))
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
الحمدلله سران نظام بین فرزندان خود و فرزندان میهن هیچ فرقی نگذاشته اند. هاشمی زمانی که جوانهای مردم دم گلوله بودند فرزندش رو فرستاد بلژیک که بشه مهندس! این یکی این طور، اون یکی اون طور......
ناشناس
United Arab Emirates
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
حرف حق که جواب نداره. تازه نزدیک بودن به هاشمی برای من شده دلیل توجیه این کار بی ربط روحانی! خیلی از هاشمی دل خوشی داریم!
ناشناس
Canada
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
یاسر هاشمی در جبهه شیمیایی شد خبرشو اون زمان بی بی سی گفت. شماها حقتون همون جلیلیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پسر احمد جنتی؟!!!!!!
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
البته باید واقع بین بود و مانند کیهانیان نیامده نباید موضع گیری کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
عجب رکبی خوردیم ها!!!
ناشناس
Germany
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آی گفتی................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ای واااااااااااااااای
امیر کیانی
Germany
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
چه بگویم؟
سخنی نیست
لیک تا زمزمه ای ساز کند
در همه خلوت صحرا
به رهش نارونی نیست
چه بگویم سخنی نیست..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
دلم بد جور گرفت.مخصوصا این شعرا که خوندم.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مردم ایران خیلی احساساتی هستند . به اصطلاح با یه مویز گرمی شون میشه با یه غوره سردی ! صبر کنید ببینیم چی میشه . ای بابا !
issa
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
البته همه ي افرادي كه نظر ميدهند نظراتشان محترم است اما اينجانب ويژگيهاي فردي و كارامدي اقاي جنتي را از نزديك ميشناسم و به حق به جناب اقاي روحاني بخاطر چنين انتخابي تبريك ميگويم وفصل بسيار مباركي را در عرصه ي فرهنگ و هنر پيش بيني ميكنم .
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
امیدوارم بعد از چهار سال هم این نظرو داشته باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
الکی میگههههههههههههههههه
نظردار
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
و خصوصا که این وزیر محترم فرموده که نظراتی هم در موسیقی و فیلم و هنر و .... هم دارد که .....!!!!
یرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ایشان کاملا بانظرات پدرشان برعکس میباشند چنانچه ازکارنامه سوابقش پیداست تقریبا ازیاران هاشمی هستند
مراتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
مگه پدرشون چه عیبی دارند؟ مثل بعضی از ایده آل های شماجاسوس آمریکا واسراییل که نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مسجد جامعی چی شد پس ؟
روحانی به این زودی حمایت خاتمی را زیر پا گذاشت !!!
سالی که نکوست از بهارش پیداست.
روحانی مأیوستیم ...
حمید
Germany
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
چرا شماها اینجوری هستین ، مسجد جامعی تو شورای شهر بمونه بهتره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
نمایندهها پیغام فرستاده اند که مسجد جامعه ای رو کاندید نکنید مجلس به او رأی نمی دهد. خدا ازشون نگذره که هیچ وقت به فکر مردم نبوده اند و فقط به فکر افکار تمامیت خواهانۀ خود هستند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
یااااااااااااااااااا ابالفض
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
وحشتناکه این انتخاب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقایون شلوغ نکنید. آقای علی جنتی 180 درجه با منش پدرشون تفاوت دارند و همیشه جزو اصلاح طلبان بودند. لطفاً شلوغ نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اره از صحبتهای قبلیش معلومه.
بدبخت شدیم رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
استاندار ، رئیس دفتر رئیس مجلس و سفیر ایران در کویت ... وحالا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی !!! کاملا مشخصه که ایشان را این همه سال برای تصدی همین وزرات خانه تربیت می کرده اند !!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ای واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای اینو کجای دلم بزارم . آدم قحطی بود . خدا کنه عمر وزارتش .به اندازه عمر پدرش نباشه وگرنه کارمون تمومه .خدا بخیرکنه
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
یا ابالفضل! تصور کن آقای جنتی شورای نگهبان نزدیکترین فرد به وزیر ارشاد باشه! چه شود! اگر مطابق نظر او عمل کند که واویلا و اگر مطابق نظر او عمل نکند عاق میشود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
گزینه خوبیه و برخلاف پدرش متمایل به آقای هاشمیه
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
متاسفم...بهترین گزینه برای وزارت ارشاد مسعود دهنمکی بود !!!
ناشناس
Germany
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
بالاخره آقاي جنتي هم بايد مزد وساطت كردنشان را براي تاييد آقاي روحاني، دريافت كنند!!
شوخي مي كنم، ولي اميدوارم اگر درست باشد آقاي علي جنتي، نه با ديدگاه پدر، مديريتي شايسته كشور و مردم آن را با انتخاب شايسته‌تر مديران ذي زبط به نمايش بگذارند تا صنعت نشر و چاپ و بژيه مطبوعات و كتاب و سينما بدون تنگ نظري و دگم انديشي به اوج شكوفايي و اشتغال و رشد اقتصادي مطلوب برسد
اصلاح چی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
روحانی مچکر نیستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ازاسمت معلومه آبشخورت کجاست
اصلاح طلب نیستی بلکه همون هستی که نوشتی
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ما راي داديم. ولي راي نداده ها بما مي گفتن و مي گن كه بزودي مي فهمين سرتون كلاه رفته ...كم كم داريم مي فهميم ولي خدا كنه دروغ باشه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
رای نداده ها که اصولا همیشه طلب کارند . اگه ما با روش اونا میرفتیم جلو که الان مثل 84 میشد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
گزینه خوبیه و برخلاف پدرش متمایل به آقای هاشمیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
و البته

آقای هاشمی هم اولین تئورسین دموکراسی (مردم سالاری ) در جهان هستند!!!!
امیر
Germany
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
امیدوارم این طور نباشه به نظر شخصی من اینه که افراد بهتری هم هستند ، ولی من به آقای روخانی اطمینان دارم و به نظرش احترام می ذارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
من هيچ اعتمادي بهش ندارم / به نظر من كه مردم عزيز ما بازم فريب خوردند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
مردم عزیزی که به روحانی رای دادند همه دارای یک طرز فکر نبودند که برای همه شون تصمیم گرفتی فریب خوردند !!! این رو بفهم بفهم بفهم !
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
متاسفم برای سطح فکر و درک پایین کسانی که از این انتخاب ناراحت شدند فقط به خاطر اینکه ایشان فرزند آقای جنتی است
و تاسف بیشتر برای کسی که رئیس جمهور رو متهم کرد که به توصیه آقای جنتی این انتخاب رو کردند
حال آنکه اگر یکم اطلاعات سیاسی داشتید می دونستید که علی جنتی تفکرات مستقل و جدایی از پدرشون داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
بهتر بود از کسی استفاده بشه که تخصصش مسایل فرهنگی باشه نه مسایل جهان عرب.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
تاسفت واسه این باشه که یارو اصلا اهل فرهنگ نیست اهل سیاسته و اگه بفهمی و درکت بالا باشه تو هم متاسف میشی
ناشناس
Japan
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
8 سال تو وزارت خونه یعنی سابقه نداره دیگه؟
غولو رمرم
United States of America
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خدا کنه فرزند جنتی نباشه!
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
هست .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
چیزای که من شنیدم حکایت ازاین میکنه که روابط نزدیکی با آیت الله هاشمی داره بر خلاف پدرش!
روح اله
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
بله اقای جنتی اخلاق موروثی نیست اما ظاهرا تمام پست ها موروثی هست مملکت که قحط الرجال نیست
برای حساسیت زدایی هم که شده بهتر هست از انتصابات فامیلی جلوگیری بشه
ناشناس
Finland
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
این آقااگرفرزندجنتی نبودالان چه کاره بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
مثل من بیکار و بی پول !
کریمی
Germany
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
علی جنتی سعی دارد تفاوت فکری خود با پدرش را اعلام کند قبلن هم اینکار را کرده اما اساسا وی فاقد هر نوع ظرافت و توانایی برای اداره کردن وزارتخانه ایست که با هنرمندان سروکار دارد. خبرهای خوبی از تشکیل دولت بگوش نمیرسد. بنظر میرسد تندروها اسب خود را خوب زین کرده و روحانی بنای تسلیم در برابر آنها را در پیش گرفته است..!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ماشاءالله، پسر 64 ساله داره؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
قبول کنید روحانی خراب کرد
ناشناس
Germany
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
من كه رأى ندادم ولى اونا كه دادن الان وقتشه بگن رأى من كو ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
شما جون به جونتون کنن فتنه گرید
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
هنوز پشيمون نشدم از رأي ندادنم در اين دوره !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
ديدم اون روز كل عباس داشت ميگفت جنتي باعث شده روحاني و عارف تاييد صلاحيت بشن!
یکی از 14 میلیون
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خوشحالم که رای ندادم:-)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقای روحانی دارید میرود به سمت اولین رئیس جمهوری که 4 ساله است، ما به شما بخاطر این افراد رای ندادیم.
Alireza
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
چرا تا اوني كه دلمون نميخواد اتفاق ميفته سريع همه واي و واويلا راه ميندازيم!!؟
بعني شماها كه به نظر آقاي روحاني اعتماد نداريد؟
واقعا متاسفم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
ما به آقای روحانی نه به خاطر گذشته اش بلکه به خاطر حمایت خاتمی و انصراف عارف به نفع ایشون اعتماد کردیم . همین و بس!!
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خداکنه به دایی اش رفته باشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اقای روحانی لطف کند ریس شورای انقلاب فرهنگی را هم به ایت اله جنتی واگذار کند تا مشکلات فرهنگ کشور و دنیا را پدر و فرزند حل کنند رای و خواسته و مطالبات مردم هم فقط شعار انتخاباتی بوده نظر مردم کیلویی چند؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
فردای انتخابات وقتی نتایج اعلام شد و خوشحالی مردم دیدم به دوستم که تحریم کرده بود با افتخار گفتم دیدی اشتباه کردی و آن گفت وایسا و تماشا کن 88یه جور بازی خووردید حالا یه جور دیگه الان میفهمم چی میگه روحانی!!پسرجنتی!!!وزیر ارشادخدایا به کی پناه ببریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
شناخت من از اقاي جنتي در حد ديدن يك مصاحبه نامبرده با تلويزيون كويت است او در ان مصاحبه با خانمي كه به اصطلاح ما حجاب بسيار نامناسبي داشت براحتي مصاحبه مي كرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اين جنتي فرزند همان خدا كنه فرزند حنتي نياشه است اما زود قضاوت نكنيد فرق ما با مخالفانمان منطق و استدلال است دشمني با قومي باعث نشود از جاده انصاف خارج شويم قضاوت زود خروج از جاده عدالت و انصاف است
ناشناس
Germany
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقای جنتی پسراش اساسا با پدرش فرق داره.. یکی شون که به اتفاق همسرش مجاهد بود. و این یکی هم میگن با پدرش تفاوت داره.
اما...
خدا کنه که این انتخاب رانت نبوده باشد..
اقای روحانی «ما» به شما رای دادیم ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
يك مثلي هست ميگويد::: شير مازنداران ندرد چز شير مازندران اين جنتي حريف ان جنتي خواهد بود و از اين پس امثال كيهان به
پدرش بولتن دروغ نخواهند داد و اين بازي روحاني است
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
یه حسی به من میگه گول خوردم!!!!!
hadi
United States of America
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
حست درست میگه دادا
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
می‌گن پسر جنتی و ژاندارکه، راست می‌گن؟
مهدی
Australia
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
عزیزای من !!! بابا جان ! گیرم پدر تو بود جنتی ! تو را چه حاصل ؟؟؟ زود قضاوت نکن ایرانی !!!!! زود نپر وسط برادر ایرانی !!!! اجازه بده آقا !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خدارو شکر رای ندادم ........
ناشناس
Japan
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
یادم باشه جایزه ات بدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
داداش توهنوز از برج عاج پایین نیامدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
دوره اینا هیچ وقت تموم نمیشه. چقد احمق بودیم که فکر می کردیم با اومدن روحانی اتفاق خاصی قراره بیفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
از اینکه رای ندادم خوشحالم
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
بعید است خودش به روحانی رای داده باشد چه برسد به اعتقاد به نگاه روحانی درحوزه فرهنگ !!علی الظاهرا این انتخاب برای کاستن ازبارانتقادی گروهای خودسر وابسته به نهادهای به ظاهرانقلابی وحوزوی ونظامی درحوزه وزارتی وامیدبه همراه شدن پدربافرزند برای مخالفت بابرخورد بااهل فرهنگ وهزینه دارکردن حرکت های غیرفرهنگی صورت گرفته بااین حال این سیاست عقیم خواهد ماند چراکه: پسرکوندارد نشان ازپدر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
میگن خودش یه غرضی رای داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
میگن خودش به غرضی رای داده شوخی کردم میخواستم دور هم بخندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
نباید انتظارات حداکثری از روحانی داشت ، باید علاوه بر صبر ، عملکرد دولت را نقد کرد . مهم این است که در چهار سال آینده خبری از احمدی نژاد نیست.
میرزا ستون
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
بسیار هوشمندانه بود....
بگو خوب!
وزارت ارشاد از وزارتخانه های بسیار پر حاشیه است به نظر من نگاه و دید عمیق دکتر در انتخاب علی جنتی میانه رو برای رفع یا تسهیل مشکلات آتی بسیار هوشمندانه است .
ناشناس
Belgium
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اقای روحانی خاهشا نا امیدمون نکن
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
هیچ موقع زود قضاوت نکنید. هیچ موقع.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اونهايي كه راي ندادن كه هيچ
اونهايي كه مخالف حكومتن و هميشه آيه ياس مي خونن هم كه هيچ
دوستان اصلاح طلب واقعي من ما يك بار پشت خاتمي رو خالي كرديم و نتيجه اش رو هم ديديم .
روحاني تا جاي كه خاتمي باهات باشه همه اصلاح طلب ها هم با تو هستند والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
روحانی مچکریم ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خوشحال نشدم. وزیر فرهنگ باید فرهنگ و هنر با گوشت و خونش آمیخته باشد. وزیری که مانند قبلی وقتی وزارتش شروع شد به دنبال حفظ کردن و آشنایی با نویسندگان، شاعران و هنرمندان باشد ، چه فایده ای دارد؟!
مسجد جامعی مجلس قبول نمی کند مشکلی نیست؛ اهل فرهنگ که قدرت سیاسی داشته باشند زیاد است... کمی تامل کنید. چرا اینقدر عجله می کنید برای معرفی وزرا...
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
شایدشایعه است برای ناامیدکردن ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقای جنتی خوبه اما آقای روحانی باید از موضع تهمت خودش را دور نگه دارد
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اولا شاید شایعه باشه ثانیا اگه هم واقعیت داشته باشه که اینقدر ناراحتی نداره . شما فکر میکنین چون پسر جنتیه دیگه کلا بده ؟؟؟؟؟ بیایید یه کم خاکستری باشیم نه سیاه و سفید ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
روحانی حواستو جمع کن خودتو محبوب نگه دار. از اصلاح طلب رای جمع میکنی و بعدش پشت میکنی. الان در تیر رس دیدگان تیزبین کسایی هستی که بهت رای دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
یکم سوابقش رو بخونید بعد نظر بزارید! متأسف میشم از بعضی نظرها : برای پاردمیونی پدرش برای تأیید صلاحیت انتخابش کرده و ...
واقعا ما مردم ایران فقط تو جویم!
سید حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
نکته اصلی حرفاش:
«مسائل فکری، موروثی نیست. این‌گونه نیست که افراد به صورت ژنتیک طرز فکر و اعتقاد یکسانی داشته باشند. اهالی فرهنگ و هنر و اندیشمندان نیز قطعا بر این باورند که در اندیشه و تفکر، همه افراد از یکدیگر مستقل هستند. امیدوارم با توجه به دیدگاه‌ها ی من در حوزه‌های موسیقی، هنر، سینما و... فضای فرهنگی و هنری کشور تلطیف شود تا هنرمندان بتوانند بهتر تنفس کنند.»
بیدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
به قول دکتر عارف عزیز:
»نظری ندارم«