bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۵۳۵۰۰

کوثری: انتخاب روحانی ربطی به هاشمی و خاتمی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
نقش دو رییس جمهور سابق و اسبق در پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یکی از موضوعات مورد بحث در محافل سیاسی است.

سردار اسماعیل کوثری نماینده اصول گرای مجلس و از منتقدان و مخالفان اصلاح طلبان می گوید:
" توصیه‌ام به آنهایی که سعی می‌کنند نقش هاشمی و خاتمی را پررنگ کنند، این است که بهتر است چنین رویکردی را ادامه ندهند،  چون مردم چنین رویکردی را قبول ندارند واصولا باید گفت مردم دیگر به هاشمی و خاتمی اعتماد ندارند."

این نماینده مجلس که در شورای مرکزی انتخابات نیز عضویت داشت بر این اساس اصرار دارد از حسن روحانی به عنوان نامزد مستقل نام ببرد و حتی اصطلاح کاندیدای جریان اعتدال را نیز به کار نمی برد. در ادامه گفتگوی "عصر ایران" با کوثری را می خوانیم: 

انتخاب روحانی - با رای بالای 18 میلیون - غیر منتظره بود؟
مشارکت بالای انتخابات به دلیل تاکید مقام معظم رهبری پیش بینی می‌شد. اما با شما  هم عقیده هستم که کسی تصور نمی‌کرد آقای روحانی در مرحله اول با این تعداد رای بتوانند به عنوان رییس جمهوری انتخاب شوند. در واقع همه منتظر رقابت قالیباف و روحانی در مرحله دوم انتخابات بودند. البته رای بالای 18 میلیونی تصمیم مردم است و به همین دلیل همه باید به آن احترام بگذارند. البته باید گفت که به کار بردن واژه «غیر منتظره» برای تصمیم مردم کار غلطی است. نظرسنجی‌های پیش از انتخابات هم با نتیجه به دست آمده مغایر بود.

این سخن را قطعا بسیار شنیده اید که «پیروزی روحانی مرهون حمایت هاشمی و خاتمی بود». نظرتان در این باره چیست؟
بالاخره هر کسی یک تحلیلی دارد. اعتقاد من  اما این است که این دو چهره تاثیر زیادی در نتیجه به دست آمده ندارند و این شخص حسن روحانی بود که مورد توجه مردم قرار گرفت.

از مغایر بودن نتیجه با نظرسنجی‌ها گفتید، دقیقا به همین دلیل است که «اجماع به وجود آمده و حمایت هاشمی و خاتمی» دلیل اصلی سیر صعودی آرای روحانی خوانده می‌شود.
علت اصلی تفاهم نداشتن اصولگرایان بود که باعث شد تا مردم نسبت به آن‌ها بدبین شوند. وقتی چهره های یک جریان نتوانند همدیگر را بربتابند و نتوانند همنشینی را تحمل کنند، طبیعی است که جامعه به آن‌ها روی خوش نشان ندهد. اگر اصولگرایان می‌توانستند وحدت کنند و به لحاظ عددی با کاندیدای حداقلی وارد انتخابات شوند، حتما نتیجه دیگری در انتخابات رقم می‌خورد و نتیحه ای متفاوت با آنچه اعلام شد رقم می خورد.

اما کل رای های نمایندگان اصولگرا به تعداد رای های روحانی نیست؟
یکی از دلایل اصلی این بود که اختلافات باعث شد تا مردم به دامن زنندگان به چنین فضایی رای ندهند. مطمئن باشید اگر اصولگرایان اتحاد انتخاباتی را عملی می‌کردند، بخش گسترده ای از مردم حتما کاندیدای اصولگرایی را برای قرار گرفتن در جایگاه ریاست جمهوری انتخاب می‌کردند. به آنهایی که سعی می‌کنند نقش هاشمی و خاتمی را پررنگ کنند، می گویم مردم این اظهارات را قبول نمی‌کنند و بهتر است چنین رویکردی را ادامه ندهند.

اما خود آقای روحانی بعد از انتخاب شدن هم به نقش هاشمی و خاتمی اشاره کردند.
آقای روحانی بارها اعلام کرده است که اصلاح طلب نیست و در دولتش هم از چهره‌هایی استفاده خواهد کرد که اصولگرای اصلاح طلب و اصلاح طلبی که به مرام اصولگرایی پایبند باشند.

تناقضی با حمایت هاشمی و خاتمی ندارد.
مهم نظر ایشان است که خود را اصلاح طلب نمی‌داند و نباید به دست یا گروهی نسبت داده شود. اصولا جامعه به اصلاح طلبان اعتماد ندارد و آن‌ها باید بدانند که مردم دیگر روی خوش نشان نخواهند داد. نکته این است که آقای روحانی هیچ ارتباطی به اصلاحات و هاشمی و خاتمی ندارد.

کاندیداتوری اش را محصول اجماع نزدیکان هاشمی و خاتمی نمی دانید؟
18 میلیون رایی که حسن روحانی را به عنوان رییس جمهوری برگزید، محصول حضور اقشار مختلف در پای صندوق‌های رای بود و به همین دلیل هیچ کس نباید به فکر مصادره آن باشد. در پایان به این  نکته هم اشاره کنم که رییس جمهور منتخب تنها روحانی در بین کاندیداها بود و این انتخاب نشان داد که بخشی از جامعه همچنان روحانیت را اصلح می‌دانند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
فردا می گن اشتباه کردیم به آقای خاتمی ربط مستقیم داشت. ولی نه این خاتمی اون خاتمی که پشت تریبون نماز جمعه همه ملت رو به رگبار ناسزا می بست و الان هم اصلا خبری ازش نیس :)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آقای کوثری از جانب مردم صحبت نکنید، من به خاطره آقایان هاشمی و خاتمی به آقای روحانی رای دادم. مردم مسیر خود را به خوبی پیدا کرده اند برادر.
مريم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
من فقط به خاطر هاشمي راي دادم وگرنه راي من سفيد بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
من که شخصا فقط بخاطر توصیه رهبر اصلاحات رای دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آب رو بریزید همون جایی که...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۲۷
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اصولا باید گفت مردم دیگر به هاشمی و خاتمی اعتماد ندارند"
یکی این بابا را بیدار کنه...مثل اینکه خوابش خیلی عمیقه.
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
دوست من با شما موافقم .وای به حال کشور ما که امثال آقای کوثری شده اند تصمیم گیر وتصمیم ساز با این درک بسیار سطحی از سیاست واجتماع ویا بهتر است بگویم عناد ورزانه!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اگه خواب بود میشد بیدارش کرد ولی خودش رو به خواب زده، پس نمیش بیدارش کرد
زنده باد خاتمی عزیز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بازم داري به جاي مردمي كه تو دهن اصولگراها زدن حرف ميزني؟
از خاتمي اشاره،از ما به سر دويدن
hadi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اصولا باید گفت مردم دیگر به اصولگرایان اعتماد نداشته و ندارند!
مهران رنجبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
میشه بگید پس کی نقش داشت مصباح یا جنتی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
درکت می کنم!
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
پس حتما به توصیه های اکید و بیانیه های شما ربط داره عزیز دل برادر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
این بحثهای چیپ چیه؟
نرود میخ آهنین در سنگ.
بابا دوباره می خواهید حاشیه درست کنید؟!!!
بابا قبل بذارین روحانی کارشو انجام بده
ناشناس
GERMANY
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ن پ ن به تو ربط داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بدون شک رای روحانی حاصل حمایت هاشمی و خاتمی بود و گر نه آقایان قالیباف و و لایتی هم خوب صحبت کردند و آقای جلیلی هم مورد حمایت مصباح بود ولی هیچ توفیقی نداشتند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اقاي كوثري دراينمورد انهاي كه به اقاي روحاني راي دادند مي توانند اظهار نظر كنند نه من وشما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آره به اونا ربطی نداره؟!!! به عمه نتاینیاهو مربوطه!!!!1
مهرناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
من يكي كه اصلا نمي خواستم راي بدم، صد در صد به خاطر گل روي هاشمي و مخصوصا خاتمي راي دام، ٢٠٠ نفر از دوستا و فاميلمون هم مجبور كردم راي بدن، تا دلت بسوزه كوثري،
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
من هم همینطور
خیلی هارو قانع کردم رای بدن
بیشتر به خاطر خاتمی و هاشمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
...........!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اگر به اونها ربط نداره حتما" به کلید ربط داره!
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
روحاني خاتمي عارف و هاشمي و ملت شريفمون همه نقش داشتند و در يك جبهه اند.
مهدیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
فرق ما با اصولگرها اینه که ما یه خاتمی داریم که دورش حلقه میزنیم...
اینو قبلا هم گفته بودم ،ما به عشق خاتمی پای صندوق رای رفتیم ،شما هر چی میخواین بگین هیچ مهم نیست . شما ها که فقط بلدین امضا جمع کنید و از کاندیداهای محبوبتون حمایت کنید ، هر چند مردم هم با انتخابشون جوابتون رو دادن.بجای این که به فکر مردم باشید به فکر منافعتون هستید
فرارو منتشر کن جدیدا نظرای منو نمیزاری
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اصولگرايان سعي دارند خودشون رو تسكين بدن و هي ميگن ربطي به خاتمي و هاشمي نداشته ولي در اصل مي دونن كه داشته و براي ما هم همين مهمه كه تو خلوت خودشون مي دونن حالا تو ظاهر بگن نبوده خيلي مهم نيست مهم اينه كه ما برديم ...
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اگر منظورت از مردم اطرافيانت هستند شايد اينطور باشه
ولي "مردمي" كه جمعه راي دادند به امثال شما اعتماد ندارند "آقايان وكيل الدوله"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
پس كي ميخواي از خواب بيدار شي
اي ناقلا خودتو زدي بخواب
اي شيطون
عارف
UNITED STATES
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
نه بابا !!!!!!!!!!!!!!
کوثری جان یه نگاه به همایش های روحانی بنداز و شعارا رو گوش کن بعد نظر بده
اصلا چطوره تا از شوک شکست بیرون نیومدین نظر نداره هان؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اندک اندک "جمع مستان" میرسند!!
محسن
UNITED KINGDOM
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آقای کوثری دوران اصولگرایان افراطی به پایان رسیده واقع بین باشید .
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
جان عزیزت سکوت کن 8سال تحملتون کردیم بسه دیگه
امید پناهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
به تو هم ربطی ندارد (:D
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اصلا" بتو هیچ ربط نداره .این چند سال توی مجلس با حقوق و مزایای فراوان چه گلی بسر ملت زدید.
پيمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
لابد به تفكر آقاي مصباح وجبهه پايداري جمعيت ايثارگران اعتماد دارند؟
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ایشان خودش رو قبول نداره تا واقعیت های جامعه رو
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اقا چشمانتان را بشویید.عینک سیاه را بردارید.روحانی به پشتیبانی خاتمی و هاشمی برنده شد .یادت نرود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
رو كه نيست، سنگ پا قزوينه!

اشكال نداره، هرچي شما بگيد درسته.
سجادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آقای کوثری از خواب غفلت بیدارشو
طاهرطاهري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
جناب كوثري لطفا بيشتر مطالعه كنيد و سعي كنيد ارتباط با مردم را قوي كنيد چيزي به پايان دوره مسئوليت شما باقي نمانده و مطمئنا شما با اين ديدگاه هاي سطحي و وقتي كه عامه مردم در انتخابات مجلس حضور داشته باشند انتخاب نخواهيد شد
طاهرطاهري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
جناب كوثري لطفا بيشتر مطالعه كنيد و سعي كنيد ارتباط با مردم را قوي كنيد چيزي به پايان دوره مسئوليت شما باقي نمانده و مطمئنا شما با اين ديدگاه هاي سطحي و وقتي كه عامه مردم در انتخابات مجلس حضور داشته باشند انتخاب نخواهيد شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
دوران اينها به سر رسيد خدا راشكر .سرشون بردند تو برف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آقای کوثری یا خوابی یا خودت را زدی به خواب خرگوشی بابا بیدار شو - دیگه همه می دانند آن 15 میلیون که رای ندادند طرفدار خاتمی هستند و این 18 میلیون رای آقای روحانی هم بخاطر حمایت آقای خاتمی و هاشمی بوده است و الا کی می شناخت آقای روحانی را و ایشان سمت مهم اجرایی نداشته است و در بین کاندیداها فردی بود که کمترین برنامه اقتصادی را اعلام کرد البته من خودم به محسن رضایی رای دادم در دوره قبل هم به رضایی رای دادم و طرفدار اصلاح طلب ها نیستم ولی باید واقعیت را قبول کرد که مردم عوض شده اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
جدا چه ملت خوشبختی هستیم که نمایندگان مجلسمون که قوانین مملکت رو مینویسند اینهمه روشن بین و دارای قدرت تشخیص و بیان اون به این شیوائی هستند ، بصیرته دیگه که ماها ازش بهره نبردیم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
کشف ارشمیدسی :نکته این است که آقای روحانی هیچ ارتباطی به اصلاحات و هاشمی و خاتمی ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
سوختن بدون دود !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
پ ن پ بخاطر مصاحبه ساعت 12 شب جنابعالی در خصوص بررسی صلاحیت مجدد ایشان با خبرگزاری فارس بوده .........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بابایی از خواب بلند شو
رزمنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
حتما به شما ربط دارد!
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
این آقا هنوز خوابه. نمیدونه چی به چیه. این آدما اونقدر از مردم دور افتادند که حق و باطل رو گم کردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
جناب سردار اسماعیل کوثری ؛ كسي كه اين نظر را دارد ؛ از مردم جدا است.هرچند كه مدتهاست از مردم جدا هستيد. با اين تفكر مردم شما را تنبيه خواهند كرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
شما اينطوري فكر كن. همين تحليلها باعث شكست مفتضحانتون شد. معلوم نيست تو كجا سير مي كنه؟!!!
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
سردار از خواب بيدار شو.
جانباز شیمیایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
این سر هنگ عزیز جانباز که مثل خود من هست لطفا بفرستیین تو پادگان بیشتر مفید است!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اقاي كوثري تحليل هاي شما مثل اينه كه وقتي روزه بگيد شبه. اينكه هاشمي و خاتمي در راي روحاني نقشي نداشتند پس شما نفقش داشتيد يا عمه من؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
من نمی فهمم اینا چرا فکر می کنن اونایی که به روحانی رای دادن از مریخ اومده بودن و اصلاح طلب هم نبودن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
من كه به خاطر خاتمي به ايشون راي دادم بقيه رو نمي دونم
ناشناس
GERMANY
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
من هم به خاطر عارف بهش رای دادم
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بابا به خداخیلی رو داری تواصلا چه کاری که ازطرف مردم حرف میزنی منظورشما از مردم کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
پس ربط به پدر پسر شجاع داره؟!
sds
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اصلا مردم بخاطر این دو بزرگوار رای دادند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
باشه بابا اصلاً مردم بخاطر جنابعالی به روحانی رای دادن.خوبه؟؟؟؟چی بگیم تا ول کنید!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
باختن گریه نداره آقای اصول نَگرای پُر افاده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
سوختن بدون دود !
جعفری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
حتما به مادر هوگو چاوز ارتباط دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
کسیکه خواب است را می شود بیدار کرد اما کسیکه خود را بخواب زده نه.بخواب سردار جان ان شاء الله خواب خوش ببینی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
حتما به دلیل حمایت نمایندگان مجلس محترم بوده که ایشان برنده انتخابات ریاست جمهوری شده اند!!
مستقل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اولاً شما بیخود میکنی از جانب مردم حرف میزنی.دوماً هر آدم عاقل و با شعوری که دارای صداقت نیز باشد میداند که حمایت جریان اصلاح طلبی سبب پیروزی آقای روحانی شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اینا ول نمیکنن مثل اینکه
مرم ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
واقعا اینا عجب رویی دارند نه از گذشته عبرت میگیرند ونه حداقل از دروغاشون دست ور میدارند
اقای کوثری کی به شما اجازه داده از طرف مردم صحبت کنید من به خاطرخاتمی وهاشمی به ایشون رای دادم حالا شما هی برای خودت .... بباف
عسل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
فرارو! این سخنان سخیف رو میذاری که ما فحشو بکشیم بهشون. خب منتشرم که نمیکنی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
این نظر شخصی سردار است. زیرا ایشان به هر نحوی باید ثابت کنند که اصلاح طلبان منفور هستند. آیا این رای نمی تواند برعکس باشد؟ آیا ایشان به این سوال برعکس نیز فکر می کنند. حتماً فکر می کنند اما وانمودشان چیز دیگریست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
نه ،اصلا فقط به شما ربط داره!!
آرمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
رو که نیست !!! اگر حمایت آنان نبود که نصف قالیباف و رضایی هم رای نداشت
ناشناس
CANADA
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
خدایا جرعه ای آب کوثر در کام تلخ کوثری بیفشان ، تا در مشی شارع نبوی صاحب انصاف شود و از ظلمات تعصب رهایی یابد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بیدار شو کوثری
ناشناس
INDIA
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
داشت به خدا داشت چدا اینا نمیخوان بیدار بشن
رزمنده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
لطفا به کوثری بگوئید اگر هاشمی و خاتمی نبود کسی به روحانی رای نمی داد چرا خودش به این راه می زنه سلام بر خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
شما اینطور فکر کن عمو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بیشتر کسایی که من دیدم رای دادن بخاطرتایید اقای خاتمی وهاشمی به روحانی دادن.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ما دانشجویان به اعتبار اقایان هاشمی وخاتمی به اقای روحانی رای دادیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
رو که نیست، سنگ پای قزوینه
ناشناس
CHINA
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آقاى كوثرى از جانب ما صحبت نكن اگه ما به روحانى راى داديم، خودمون مىدونيم چرا به ايشون راى داديم. حتم داشته باش كه اگر مردم بين عكس خاتمى و شخص شخيص جنابعالى، مختار به انتخاب باشند، بى ترديد عكس خاتمى رو انتخاب مى كنند!! شما براى روحيه دادن به هواداران اندك اصولگرايان، مى خواهى يه چيزى گفته باشى، اما راه هاى بهترى هم براى دلدارى دادن هست !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
باید از آقای کوثری پرسید منظورشان از مردم چیست!؟ آیا ایشان 18000000 نفر را هم جزو مردم قبول دارند یانه! و یا از نظر ایشان اگر بر عکس این انتخاب اتفاق افتاده بود ایشان آنها را جزو مردم بحساب میاوردند!! در ضمن آدم باید خیلی خواب باشد و یا خود را بخواب بزند و این واقعیت را انکار کند که بیشتر آرای روحانی بخاطر هاشمی و خاتمی نبوده است!!! در حالیکه اگر نبود دعوت و حمایت این دونفر از روحانی بیشتر رای دهندگان در انتخابات شرکت نمی کردند و آنوقت بهار اصولگرایی بود؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اصولگرایان روش دیگری برای توجیه شکست ندارند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
نه بابا! خودت تنهایی این رو گفتی! سوختید خیلی هم سوختید؛ من خودم یکیشون فقط به خاطر هاشمی عزیز به روحانی رأی دادم
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
معلوم است که بین مردم حضورندارند،یا اینکه فعلا درشوک تصمیم ملت قراردارند،درهمین توهمات باش سردار!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
یک نفر در قطب به شدت سردش شده بود و داشت می لرزید و کم کم داشت جان میداد،کسی به او گفت به خودت تلقین کن هوا گرم است،اینکار را کرد و کم کم لباس هایش را به در آورد از شدت گرمائی که حس می کرد،عاقبت مرد و پزشکان تشخیص دادند از گرمازدگی مرده! ببینید این تلقین چه ها که نمی کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آره هیچ ربطی نداره!!! چون اصل کار هاشمی و خاتمی بودن نه مرتبط
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
"کوثری: انتخاب روحانی ربطی به هاشمی و خاتمی ندارد "
پس حتما بخاطر حمایت شما و دوستانتان در ایثارگران و جبهه پایداری و ... از ایشان این رای را آورده اند!!
رو که نیست!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
مرغ یک پا دارد!
mina
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آخییییی پس به تو ربط داره...
بیا من میگم به تو ربط داره که از حسودی نترکی...متاسفم برات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آقای کوثری ! آیا وقت آن نرسیده که واقعیت پذیری را پیشه خود سازید تا از این به بعد جناح شما و دوستانتان دچار شکست های معنی دار ی از این دست نشوید؟!
فروهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
توصیه میکنم فرارو یه نسخه ازین کامنتها برای ایشون ایمیل کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بسه از احمدی نژآد هر چی تونستید حمایت کردید هر کاری کردید ما حمایت نمیخوام چوب لای چرخ این نگذراید خواهشا ملت بیسواد فرض نکنید خودشون اندازه شما تحلیل بلد هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آب بریز ......
هاشمي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آقاي كوثري ساير تصميم گيري ها و تصميمات شما براي مردم هم مثل اين تحليل شماست؟اگر اينطور است واقعا متاسفم براي مردمي كه مصوبات شما بر تمام زندگي مان تاثير ميگذارد.
sdh
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
کاش عقل و منطقتون مثل اصلاح طلبان بود
دکتر عارف : انتخابات شکست خورده ای نداشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
برادر کوثری خودتان را بخواب نزنید
باانهمه سابقه جهادی دینتان را بدنیا
نفروشید دنیا محل گذر است منصف باشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
درسته که فرارو چند روز نامهربون شده
ولی به این آقا هم بفرمایید آب رو بریزن به اونجائیکه می سوزه
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اصلا کی میگه شما اظهار نظر کنی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
حتما صعود تیم ملی به جام جهانی هم ربطی به سرمربی تیم ملی نداره درسته کوثری جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
به قول آقای احمدی نژاد آب رو بریزید اونجا که ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آقای کوثری فکر کرده بد بینی مردم نسبت به اصولگراها همین هفته قبل از انتخابات صورت گرفته و چون به اجماع نرسیدن مردم از اونها روی برگردوندن. آقای کوثری چه با صدتا نامزد چه با نصف نامزد شرکت میکردید مردم چشم دیدنتون رو دیگه ندارن. در ضمن آقای خاتمی و آقای رفسنجانی اگه از اون آقایی که با درشکه امده بود ثبت نام کنه حمایت میکردند باز هم نتیجه همین بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
رحمت به سنگ پای قزوین.
انتی ظلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آب رو بریز اونجایی که میسوزه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آخییییییی...جونم....گریه نداره که.....اصلا روحانی اصول گرا...اصول گرای دو آتیشه...خوبه...؟؟؟؟؟؟؟
فرارو بچاپ....
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اینها نمیخواهند واقعیت را بفهمند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
شما کی باشی که از طرف مردم صحبت میکنی و نظر میدی

فعــلا که میبینی ربط داشته
درکل نـــــــوش جانتــــان
الیاس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
یکی این نظراتو پرینت بگیره بفرسته محل کار کوثری بفهمه کجای کاره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
قابل توجه اصولگرایان نسبتا محترم : "مصادره ئیس جمهور ممنوع"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آره هیچ ربطی نداره!!! چون اصل کار هاشمی و خاتمی بودن نه مرتبط
سیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
نه واقعا مردم هاشمی و خاتمی را که در فتنه نقش پررنگی بازیکردند را قبول ندارند ...
کسانی هم که این اشخاص را قبول دارند اشکالی ندارد اما میدانند که همانقدر که محمود احمدی نژاد در حق مردم ظلم کرد همون قدر یا بیشتر این اشخاص در حق این ملت شریف ظلم کردند در چندین سال اخیر ....
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
ازقدیم گفتن کسی راکه خوابیده میتوان بیدار کرد ولی کسیکه خودشو به خواب زده هرگزنمیتوان بیدارکرد
م ح ت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
البته انتشار نظرات این افراد برای روشنگری مردم واینکه مردم بدانند که چنین افرادی که از درک وتحلیل موضوعی به این روشنی هم عاجز است چگونه بعنوان نماینده قادر به تجزیه وتحلیل مسائل مهم کشور هستند بسیار لازم است ومن به شخصه واقعا از اندازه درک وفهم این آقا بسیار ناراحت ومتاسف هستم وبوجود آمدن چنین مشکلات عظیم برای این ملت با داشتن چنین نمایندگانی اصلا دور از ذهن نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
سردار از خواب غفلت بیدار شو مطمئن باش ملت ایران هیچوقت فرصت را به شما نمیدهند شما 8 سال پدر این ملت را در آوردید.
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
توصیه به جناب سردار کوثری
سلام
سوال من از شما و همفکرانتان این است که در اصول شما کینه توزی چقدر در درجه اهمیت بالایی است؟ بدانید که شکستن حرمت بزرگان هیچگاه کسب آبرو ایجاد نمی کند. محبوبیت خاتمی به واسطه مردمی بودن ٰ دلسوز بودن و خیر خواه بودن برای ملت خودش می باشد شما هم می تواند با در پیش گرفتن گرفتن چنین شیوه ای محبوب مردم شوید. اصلاح طلبی مشی تمام اندیشمندان و بزرگان در کل تاریخ و جهان است مخالفت با اصلاحات و تغییر به سمت کمالات را جزؤ اصول خود بدانید . منتظر سخنان شما پس از تغیی در مشیتان می مانیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
بابا اصلاحات که مرده -شما دست از سرش بردارید-آره روحانی هم حتما عضو پایداری بوده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
من شخصاً به خاطر خاتمی رای دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آخ سوختن داره! چطور سردار کوثري رويش مي شود اينطور حرف بزند!
کمي گوشه چشمشان را به روي واقعيت باز کنند. ضرر نمي کنند
پرحرفي هم که ديديد فايده نداشت
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
افرادی مثل ایشون افکاری بس ناپخته دارند. اصلاً نمی دونن چی می گن. دیروز یکی از آشنایان ما که از طرفداران سرسخت اصولگرایان هست بعد از اینکه چند روز گوشیش خاموش بود به من زنگ زده و می گه: دیدی امسال دیگه تقلب نشد؟!!!!!
نه واقعاً از حرف های اینا چه تحلیلی باید کرد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
کسایی که رای دادند می دانند به خاطر چه یا چه کسی رای داده اند و اصولا آنها نظر و تحلیل های افرادی چون شما را نمی خوانند و نظرات موجود جواب تیتر خبر است اکثرا .
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
اقای کوثری فکر کنم این چند روزه مصاحبه های آقای روحانی رو نگاه نکردید. واقعیت مطلب این است که حمایت آقایان هاشمی و خاتمی باعث پیروزی دکتر روحانی بود. از خواب بیدار شید و کمتر به افراطی گری روی بیاورید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آب بریز اونجا...........!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
نسخه ای یکسان برای اصول گراها هست که احمدی نژاد انرا پیچیده....اب را بریزید اونجایی که میسوزد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
به قول احمدي نژاد : آب رو بريز همونجا كه ميسوزه!!!! بي خياله ربطش به هاشمي و خاتمي شو...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
باختی داری جر میزنی...
من که فقط به خاطر خاتمی رای دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
آقای کوثری حرفهای شما دیگه خریداری نداره، جوروپلاست رو جمع کن و برو
مجله فرارو