bato-adv
کد خبر: ۱۵۱۷۷۲

اولین نظرسنجی بعد از مناظره‌ها

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
سایت "الف" متعلق به احمد توکلی نوشت:

مناظره کاندیداها با همه قوت و ضعفش فرصتی برای انتخاب جدید مردم و تغییر نظر آنها است. اینکه چه کسی بیشتر برنامه دارد و چطور دیگر برنامه ها را نقد می کند و چه میزان می تواند بر عصبانیت و هیجانات خود غلبه کند و تا چه حد قدرت بیان دارد و مواردی از این دست بر انتخاب مردم اثر گذار خواهد بود.

سال ۸۴ محمود احمدی نژاد در ایام نظرسنجی ها بود که با سرعت قابل توجهی رشد کرد و به عنوان کاندیدای اصلی رقابت با هاشمی مطرح شد.

روز جمعه اولین مناظره برگزار شد. بعد از این مناظره خیلی ها منتظرند ببینند نظرسنجی ها چه مقدار تغییر کرده و به نفع چه کسی است؟ چه کسی رشد بیشتری کرده و چه کسی افت نموده است؟

نظرسنجی یک نهاد معتبر در فردای مناظره ها که با جامعه آماری ۱۴ هزار عضو در سراسر کشور انجام شده است نتایج زیر را نشان می دهد.

محمدباقر قالیباف ۲۳.۷ درصد علی اکبر ولایتی ۱۰.۹ درصد محسن رضائی ۱۰.۸ درصد سعید جلیلی ۱۰.۴ درصد محمدعارف ۶.۶ درصد حسن روحانی ۶.۵ درصد غلامعلی حدادعادل ۴.۴ درصد و محمد غرضی ۱.۶ درصد اقبال مردم را در این نظرسنجی ها داشته اند.

در این نظر سنجی سوال شده است که اگر هاشمی و خاتمی از یک کاندیدا حمایت کنند شما به چه کسی رای خواهید داد که ۵۴.۱ درصد گفته اند به کاندیدای خودمان و ۲۹.۲ درصد گفتند به کاندیدایی که این دو حمایت کنند.

همچنین سوال شده است که اگر احمدی نژاد از نامزدی حمایت کند چه میزان بر رای شما تاثیر گذار است که ۶۷ درصد گفته اند بی تاثیر است و ۹.۳ درصد گفته اند کاندیدایی که احمدی نژاد حمایت کند را رای می دهیم.

۲۳.۷ درصد از مردم توانایی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور را مهمترین ویژگی نامزد ریاست جمهوری می دانند و ۲۲.۹ درصد توان مدیریت اجرائی و ۱۴.۴ درصد حل مشکلات بین المللی ایران و ۱۰.۱ درصد داشتن اعتبار سیاسی و اجتماعی را ملاک اصلی در انتخاب کاندیدای مورد علاقه خود می دانند.

این نظر سنجی به صورت دو به دو نامزدها را مورد ارزیابی قرار داده است و دو قطبی های احتمالی و مختلف انتخابات را جداگانه بررسی کرده است.

بر این اساس در دوقطبی قالیباف - جلیلی ۵۵.۹ درصد به قالیباف و ۲۷.۵ به جلیلی رای می دهند. 

در دو قطبی قالیباف – ولایتی ۴۷.۲ درصد قالیباف و ۲۷.۹ درصد به ولایتی رای می دهند.
در دو قطبی قالیباف - حدادعادل ۵۵.۱ درصد به قالیباف و ۱۸ درصد به حدادعادل رای خواهند داد.
در دو قطبی قالیباف - عارف ۵۵.۷ به قالیباف و ۱۹.۷ به عارف رای خواهند داد.
در دو قطبی قالیباف – روحانی ۵۵.۴ درصد به قالیباف و ۲۱ درصد به روحانی رای می دهند.
در دو قطبی ولایتی - جلیلی ۳۸.۹ درصد به ولایتی و ۲۹.۳ درصد به جلیلی رای می دهند.
در دو قطبی ولایتی - عارف ۳۲.۳ به ولایتی و ۲۷.۳ عارف را انتخاب می کنند.
در دو قطبی جلیلی - روحانی ۳۲ درصد جلیلی و ۲۸.۳ روحانی برمی گزینند.
در دو قطبی رضائی - روحانی ۳۷.۵ درصد به نفع رضائی و ۲۹.۲ به سمت روحانی است.
در دو قطبی ولایتی - رضائی نیز ۳۹.۷ به سمت ولایتی است و ۳۰.۲ برای رضائی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
زنده باد عارف =اصلاحات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط رضايي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
رضایی یا قالیباف یه طرف روحانی یا عارف طرف دیگه
عسل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دکتر عارف نسبت به تمامی نامزدها باسوادتر ویکی از نخبه های علمی ایران است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کاملا مشخصه که نظرسازیه...فعلا رقابت بین جلیلی و قالیبافه...همیشه حق رو بگید ولو اینکه به نفعتون نباشه
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۲۶
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عارف
خودم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
چرا تو خبرهای این جوری اسم اون نهاد "نظر سنج" را اعلام نمی کنید؟ مردم را جیگر فرض کردید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
من هم هستم
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
براي شركت در نظر سنجي به www.ccnet.blogfa.com مراجعه نماييد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
31.6% از آرا چی می شه؟ جمع درصدها رو یکبار دیگر بشمارید. معلومه که این موسسه خیلی معتبر بوده. فقط لدفا بهشون بگشید ، مبنای درصد ، عدد 100 هستش . الان شما 68.4% ها رو اعلام کردید. مابقی چی شد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
این نظر سازی بدرد خودتون می خوره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کسی که در 27 سالگی (درست خوندی 27 سالگی! عینکت را جابه جا نکن!)در دهه 60 جبهه ها را مدیریت کرد توانایی اداره کشور را داره عارف و حداد وقالی باف و... باهم جمع بشن عمرا بتونن 2 هفته یک جوب اب را با دست خالی مدیریت کنند! چه برسه جبهه را!
در ضمن عارف هم بیاد بالا باید سند چشم انداز 20 ساله را که توسط محسن رضایی تدوین شده را اجرا کنه که کشور به روال عادی بره !
شماها دنباله کوزه اید ولی ما دنبال کوزه سازیم
(مردی نشون بده نظر من را)
شاماره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دروغه،به ترتیب عارف،روحانی .قالیباف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط عارف و لا غیر...
زنده باد اصلاحات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
این رو بهش میگن نظرسازی نه نظرسنجی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خوبه که سایت منتصب به خودتون انتشار داده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اولا منتسب نه منتصب. ثانیا سایت الف از کی تا حالا اصلاح طلب شده.؟
شیدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
همیشه حرف حق تلخه
بزن لایکووووووووووووووو
ایشالله قالیباف رای میاره
كشك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خودتونم ميدونيدكه كشك
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بله همه ش هم که قالیباف پیشتاز هستن!!!!! در ضمن دتایی قایباف و رضایی رو نظرسازی نکردید هرچند از رویکرد شما معلومه که حتما قالیباف بیشتر رای داره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
چرا وقتی نظر سنجی به مزاق شما خوش نمیاد، میشه نظر سازی؟؟
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اشتباهی منفی دادم
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دروغ محضه..من که از همه میپرسم تو تهران هم هستم میگن عارف...از کی پرسیدین کلک؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مجید جان مذاق نه مزاق!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خیلی جالبه دواصولگرا به این کامنت واکنش نشون دادن که هردو غلط املایی دارن: منتصب به جای منتسب- مزاق به جای مذاق!!!
کورش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
من موندم تو این شرایط که مسائل اقتصادی در اولویت قرار داره کی به عارف رای میده ؟ایشون بیشتر دنبال سیاسی بازی تا حل مشکلات اقتصادی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
شما فکر میکنید فقط این نظرسنجی هایی که توی سایتها انجام میشود درسته
درصورتی که درصد کمی از افراد با رنج سنی خاص در آن شرکت میکنند
نظرسنجی های اینترنتی فقط تفکر افراد مراجعه کننده به اون سایت رو نشون میده
شما تعداد شرکت کننده ها رو هم میتونید نگاه کنید می فهمید
معتبرترین نظرسنجی ها, آنهایی هستند که توسط موسسات نظرسنجی انجام میشود
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آقای بهنام اتفاقا بعداز شبه مناظره ، من باهرکه صحبت کردم از قهر و لجبازی بچگانه عارف انتقاد داشتند . بخصوص که عکس معدن را دره ای در ایران فرض کرد برای توسعه گردشگری
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عبداله جان انصافاً اگه اون عکس معدن رو اولین بار به خودت نشون میدادن چی می گفتی؟؟به احتمال زیاد میگفتی محل فرود آومدن بشقاب پرنده!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خيلي معتبره؟
آ ب ث
-
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
معتبر اندر معتبر اندر معتبره اینطور که پیداست
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آره تا آخر انتخابات اعتبار داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مرسی بهنام:)
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خیلی از طرفدارهای قالیباف فکر میکنن چون ایشون توی تهران موفق بوده (که من یقین دارم در دراز مدت مشخص میشه موفق نبوده و توسعه یکجانبه و نامتوازنی رو اجرا کرده) پس رئیس جمهور موفقی هم خواهد شد. در صورتی که ریاست جمهوری اجرای چندین پروژه عمرانی نیست که بشه با ضرب و زور کار رو به هر قیمتی پیش برد و کمبود بودجه رو هم از محل فروش تراکم (هوای تهران) تامین کرد و مشکلات سالهای بعد رو هم بی خیال شد. ما باید دنبال کسی باشیم که واقعا برنامه جامع داشته باشه نه از برنامه دیگران کپی بزنه که رای بیاره
موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اتفاقا ما فکر نمی کنیم ایشان موفق بوده
بلکه یقین داریم موفق بود و یقین داریم ان شا ءالله در کل کشور هم موفق خواهد بود
سابقه توفیق ایشان در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا- نیروی انتظامی- فرماندهی نیروی هوایی سپاه و شهرداری موید این ادعاست

ضمنا" اگر ایشان موفق نبود پس چرا سال 2008 بعنوان پنجمین شهردار موفق جهان بین 3800 شهردار انتخاب شد؟

دیگران مثل شما وجبی بررسی نمی کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اصلا فرض کنیم که 100 درصد توی شهرداری تهران موفق بوده ،این موضوع آخه دلیل میشه که رییس جمهور خوبی باشه؟اداره کردن یک شهر(تازه بعضی از مسایل شهری مربوط به شهرداری میشه،خیلی موضوعات هم اصلا به شهرداری ارتباطی پیدا نمیکنه) با اداره یک کشور با این همه مشکلات ریز ودرشت از زمین تا آسمون فرق داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کسی را سراغ دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کسی که مدیریت توی خونش باشه مسئول هرجایی که باشه،اونجارو با شرایط حاکم بر اون فضا مدیریت میکنه
قالیباف حکم نیروی هوایی رو تا وقتی که خلبان نشد قبول نکرد
علیرضا روشنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
به عنوان تهرانی فقط بزرگراه امام علی اون هم در مسیر کامل شمال به جنوب مفید بوده و به خصوص از طرح های بی آر تی که نسنجیده در همه معابر تهران در حال اجراست و فقط بر بار ترافیک می افزاید شکایتمندم و هرگز به قالیباف به خاطر سابقه قبلی در شهرداری رای نخواهم داد.
ناشناس
FRANCE
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مرسی محسن. به این می گن نظر یک آدم باشعور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
موافقم. ضمنا وقتی به سایت خبری خود قالیباف (فردا نیوز) که چند هفته هست که بصورت دربست در اختیار اخبار قالیباف قرار گرفته سر بزنید و کامنتهای محدودی که منتشر میشه و + و - کاربران رو ببینید خواهید فهمید که این نظرسنجی هایی که بعضی ها بنام نهادهای معتبر(!) منتشر میکنن چقدر واقعیت داره !
وقتی در سایت خود قالیباف که قاعدتا باید محل مانور و قدرت نمایی هوادارانش باشه آمار گرایش کاربران به روحانی و عارف بیشتره چه معنی میده به نظر شما؟!
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تفكر قاليباف محدود به پيشرفت كمي و اقتصادي است و متوجه نيست كه توسعه اقتصادي و توسعه سياسي ملازم و مكمل يكديگرند. ضمنا حضور يك نظامي در مقام رييس جمهوري عواقب ناگواري خواهد داشت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بد کرده هوای تهران رو به یه عده پولدار فروخته، روی زمین واسه بی پول ها کار کرده؟؟؟
بختگان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خدمت آقا محسن چند تا سوال دارم:
1-كدام يك از كانديداها غير از قاليباف برنامه مدون و كتبي ارائه كرده؟؟
2-غير از آقاي كرباسچي يك نفر را معرفي كنيد كه در مديريت كلانشهر تهران مثل او عمل كرده باشد.
3-لطفا يك مدير در سرتاسر اين مملكت معرفي كنيد كه براي زمان خاتمه ي پروژه هايش زمان بندي معكوس و ان هم در جلوي چشمان همه ي ،ابران بگذارد.
4-ميشود بفرمائيد با لجبازيهايي كه دولت با شهر داري داشت وهيچ ژولي در اختيارش نميگذاشت قاليباف از كجا بايد تامين بودجه ميكرد؟
5-ميتواني يك مدير در اين مملكت نشانم دهي كه داوطلبانه حسبرسي ژايان سال را در اختيار عموم ميگذاشت.
6-فكر ميكني اگر قاليباف كمترين لغزشي داشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دوستان اصلاح طلب توجه کنید!
اگه عارف تون بیاد بالا باید سند چشم انداز 20 ساله را که توسط ((محسن رضایی)) تدوین شده اجرا کنه تا کشور به روال عادی برگرده!
همانطور که هاشمی وخاتمی هم سند چشم انداز 20 ساله را اجرا کردن!
قالی باف هیچی واسه گفتن نداره فقط برنامه های رضایی را کش می ره و بنام خودش میزه
رضایی مستقل و به هیچ حزب و باندی وصل نیست!
درود بر دکتر اقتصاد رضایی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
من خودم طرفدار عارف هستم ولی بی ارزش کردن زحمات دیگران درست نیست دوست عزیز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
محسن آقا از اعتماد به نفست در 15 سالگی که مثل 17 ساله ها از " توسعه یکجانبه و نامتوازنی " حرف میزنی شگفت زده شدم.. فکر کنم سرانجام منتقد فیلم بشی چون حرفت اساسا بی معنیه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
محسن جان صد البته که قالیباف کاندیدیای شش دانگی نیست منتهی بلایی قبلی ها بر سر این مردم اورده اند که به ناچار قالیباف شده است ناپلئون بناپارت بنابراین اگر قالیباف رئیس جمهور شد دلیل اصلی پیروز ایش دگتر و دوستان دانشمند ش هستند
ایرانی
FRANCE
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مسئله ی اصلی کشور در حال حاضر سیاست خارجی است. کاندیدای اصلح کسی است که در سیاست خارجی و دیپلماسی کارنامه ی روشنی داشته باشد
ناشناس
UNITED STATES
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آقای محسن رضایی داره همون حرفهای 4 سال پیش رو میزنه که مجموع آرای او به میلیون هم نرسید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
به نظر من نظر سنجی می بایست در یک سایت مستقل انجام شود و تعداد شرکت کنندگان آن نیز با لغ بر 5 میلیون نفر باشد تا بتوان به آن اعتماد کرد.
ناشناس
NETHERLANDS
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
انشاالله ۲۴ خرداد هم این نظر سنجی انجام میشه ... .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
همین موسسه ی نظرسنجی رای ها رو میشماره. مثل 63% سری قبل
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نظر سنجی با گروه نمونه 5 میلیون نفری که دیگه می شه سرشماری یا همون انتخابات اصلی قربونت
آل منصور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نظرسنجی های ما چیز دیگه ای رو نشون میده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
زنده باد هـــــــــــــــــــــــــــــاشمی
زنده باد روحانیییییییییییییییییییییی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
استفتاء: آیا برای رسیدن کاندید مورد نظرمان که توسط شورای نگهبان تایید شده و صالح هم هست به ریاست جمهوری میتوان طوری نظر سنجی کرد که نتیجه اش همان باشد که خودمان میخواهیم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
جایز است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
در صورتیکه خوف از مفسده ای بزرگتر وجود داشته باشد، بله.
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
در صورتیکه بتوان مردم را اسکل فرض کرد اشکال ندارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آره تو که راست میگی.چه کاریزمایی داشته قالیباف و ما خبر نداشتیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عجب!!!!!!!
مردم فهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اول قالیباف بعد ولایتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی معتبره !!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
احتمالاً از همفكران خودش نظرسنجي كرده !!!! جالبه كه دو كانديد اصلاح طلب حتي جزو سه تاي اول هم نيستند !!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تجربه 8 ساله من توی شهرداری میگه قالیباف دلش رو با این نظرسازی ها خوش نکنه!!!
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آرزوها در غالب نظرسنجي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آرزوهاي محال :)))))))
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
قالب نه غالب ؛ مجید جان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
در "قالب"
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مي بخشيد "قالب"
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
البته آرزو بر جوانان عیب نیست!
مهیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
باز هم که رفتین پای منبر حاج آقا پناهیان نظرسنجی کردین!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نظر سنجی نهاد معتبر.!!! کدام نهاد؟ اعتبارش را از چه کسانی گرفته؟ بس کنید این مسخره بازیها و احمق پنداشتن مردم را.
جالبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
http://www.asremrooz.ir/vdccmsqp.2bq0e8laa2.html
امیر علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
از همه خوانندگان تقاضا دارم حتماً به لینک فوق مراجعه و رای دهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
این آدرسی که دادی ربطش به موضوع نظرسنجی چیه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تو این نظرسنجی نگفتن چند نفر تو انتخاب شرکت نمکنند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فرارو=حامی قالیباف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ماجوانان تحصیلکرده و دانشگاهی دکتر عارف را اصلح ترین میدانیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بترکه چشم حسود وبیگانه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ممنون فرارو...معلومه عقل داری...حزب باد نیستی
مهیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عجب!
به قول علی صادقی:
چــــــــــــــــــــــــــــــــــــی میــــــــــــــــــگی؟!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط رضايي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کاملا معلومه که میخوان قالیباف را ریس جمهور کنن
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دوست عزیز باید قالیباف رییس جمهور بشه.

مگر نه 8 سال جلیلی رو باید داشته باشیم. که اونموقع باید احمدی نژاد رو بپرستیم
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
برو دعا کن که ایجوری که شما میگی باشه.
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نه دعا میکنم هر انچه که مردم میخوان اون بشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اگه قالیباف باشه خیلی بهتر از امثال جلیلی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
این که شد 74درصد بقیه آراء چی شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
حسین رضازاده به یکی تقدیم کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
درعلم نظرسنجی و رای گیری یک تیکه از رای ها یا نظرها نظرات باطل است 26درصد باقیمانده همونه!!
سورنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
جالبه چندتا سایت نظر سنجی گذاشتن که وقتی عارف رو انتخاب میکنی نامعتبر میشناسه گزینه رو!
نظرسنجی قبلی سایت قطره هم که عارف با اختلاف فاحش اول بود رو برداشتن و الان میخوان جریان رو به انحراف بکشونن مثلا رقیب اصلی جلیلی رو قالیباف نشون بدن و بگن عارف و طرفدارهاش به نتایج امید نداشته باشن.
برید از خدا بترسید!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
در نظر سازی بعدی یادتون باشه که در هیچ انتخاباتی 100 درصد مشارکت وجود نداشته بنابراین بخشی از جامعه ی آماری شما باید عدم شرکت را انتخاب می کردند
یک دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
می دونم خیلیها می ترسن از رشد آرای عارف توی این یکی دو روزه.

فقط عارف!
گناهکار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
من از قالیباف خوشم میومد ولی الان میبینم رییس جمهوری رو حق خودش میدونه!!! دیگه خوشم نمیاد.
هادي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
پديده انتخابات اين دوره محسن رضايي هست
مشمولی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
هر کدام اینها به بجز جلیلی و حداد بیایند شرایط کمی تغییر خواهد کرد. انتظارتمان از حکومت را واقعی تر ببینیم..!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
جامعه آماری 14000 هیچ چیز رو نشان نمیده
پارسه یار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اینا دروغه.اینا عملیات روانی حامیان قالیبافه
ایلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
این نهاد معتبر حتما نظر سنجیشو در پاکستان انجام داده .سایت الف؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دوستان کمی صبر کنند 24 خرداد نزدیک است مردم خود بهترین را انتخاب می کند این نظر سنجی بیشتر به نظر سازی شبیه است
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
رضایی همینطور داره رشد میکنه به امید خدا رئیس جمهوره. رای ما رضایی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تو كدوم پايگاه بسيج انجام شده نظرسنجي؟!
اصلاح و اعتدال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دوستان طرفدار اصلاح و اعتدال باید فرض رو بر احتمال صحت بگذارن و تلاش خودشونو چند برابر کنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
الکیههههه!!؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
شما هم یه نظرسنجی داشتید که آقای جلیلی در صدر بودند و آقای حداد در مکان بعدی در حالیکه به مثبت و منفی های اخبار شما که نگاه میشد میدیدیم که آقای عارف و روحانی اقبال بیشتری دارند این نشان میده یه عده سازمان یافته در حال شرکت در نظزسنجی اینترنی هستند و به افرادی خاص رای میدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تا جایی که می دونم دکتر عارف اول بود دوباه شب خوابیدیم بیدار شدیم رای های ما چطور شد ، رای فقط دکتر عارف
علیرضا احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
غیر از جلیلی و حداد و عارف، هرکس برنده بشه خوبه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دروغ محض

نظرسنجی منتشر شده از یک نهاد معتبر در شبکه ایران وابسته به دولت (که فعلا منافعی در انتخابات نداره) از 17400 نفر نشون داده روحانی با 23% اوله، قالیباف با 18% دوم و عارف با 14% سومه
این خیلی منطقی تر به نظر میاد! کی باور میکنه عارف و روحانی 6 درصد!! کار مهندسان و نظرسازان نیست؟
آرمین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
درود بر دکتر عارف
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نتايج واقعي نظر سنجي به اين ترتيبه:

1- عارف
2- حسن روحاني
3- قاليباف
4- محسن رضائي
5- ولايتي
6- جليلي
7- غرضي
8- حداد عادل
کورش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
برچه اساس ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آفرین به شما
نظرسازی که دوستمون گفتن اینه
هرکسی رو که بیشتر دوست داره بالاتر میچینه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فرارو جان لطفا اینو حداقل منتشر کنید. این نهاد معتبر که می فرمایید وزارتخونه برادر حیدر مصلحی نیست ایا؟!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آخرین نظر سنجی ها از افکار نیوز :http://www.afkarnews.ir کدام یک از کاندیداهای ریاست جمهوری رای می دهید؟
روحانی
۳۲.۳ %

قالیباف
۲۸.۷ %

جلیلی
۴.۲ %

ولایتی
۴.۸ %

حداد عادل
۰.۶ %

عارف
۲۳.۸ %

رضایی
۵ %

غرضی
۰.۵ %
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
واقعا نمیدونم چرا یک سری این توهمو دارن که قالیباف طرفداران زیادی داره تویه هر شهری که میره حداکثر یک سوله ی 2000 نفری رو میتونن پر کنن،تمام عکسهایی که سایتها از سفرهای انتخاباتیش منتشر میکنن رو نگاه کنید،متوجه میشید که چقدر جمعیت میاد به استقبال ایشون.
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کور خوندید،مردم هالو فرض کردید،عارف داره تو نظر سنجی ها جلو می افته
در ضمن یادتون باشه مردم را نسبت به قالیباف حساس نکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
من در انتخابات 24 خرداد 92 شرکت می کنم .
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نکته قابل تامل اینه که به نظر می رسه یک چهارم گفته اند رای نمی دهند و جامعه آماری از طیف هواداران قالیباف است و جالب اینکه کمتر از یک چهارم از طرفدارانش حاضرند بهش رای بدهند!
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آقای قالیباف اگر خیلی ادعا دارید در شهرداری موفق هستید، مشکل ساده ی بی آرتی رو نتونستی درست سامان بدی ملت چقدر توی ایستگاه ها معطل میمونن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
این رو بهش میگن نظرسازی نه نظرسنجی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مو مدونم اما نمگم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
شما هم یه نظرسنجی داشتید که آقای جلیلی در صدر بودند و آقای حداد در مکان بعدی در حالیکه به مثبت و منفی های اخبار شما که نگاه میشد میدیدیم که آقای عارف و روحانی اقبال بیشتری دارند این نشان میده یه عده سازمان یافته در حال شرکت در نظزسنجی اینترنی هستند و به افرادی خاص رای میدن
واقعیت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تا اونجایی که ما دیدیم همه میگن عارف و رضایی حالا شما نظر خودت و به بقیه نچسبون
شیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کافیه به عکسهای استقبال از قالیباف در شهرهای مختلف در سایتش نگاهی بیاندازید تا ببینید که درصد محبوبیت قالیباف بیشتر از این حرفاست! دوستانی که نظر میدن منتظر 24 خرداد و شنیدن خبر ریاست جمهوری قالیباف باشید این خط و این نشان!
درود بر قالیباف
معتقد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خدائيش رئيس جمهور بايد ظرفيت انتقاد رو داشته باشه و در بدترين حالت مثل قاليباف با ياد خدا شروع به صحبت و كار كنه و لبخند بر لبانش باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
26 درصد دیگه رای مخفی بودن
اکباتان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اگر واقع بین باشیم و با حب و بغض نظر ندهیم باید قبول کنیم رای آقایان روحانی و عارف سیر صعودی به خود گرفته تا جایی که اغلب ناظران معتقدند انتخابات مرحله دوم دارد و در آن مرحله قالیباف و یکی از آقایان عارف و روحانی در مقابلش قرار دارند. این نظر سنجی برای مقابله با افزایش آرای روحانی و عارف تنظیم شده و غیر واقعی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
حنی اگه این نظر سنجی درست باشه( که بعید میدونم ) رای عارف و روحانی رو بذاریم رو هم میشن نفر دوم تازه اگه خاتمی وهاشمی حمایت کنن آنچنان خیزی بردارن که همتون تو کف بمونید
مهیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط در صورت اجماع روحانی و عارف و حمایت هاشمی و خاتمی رای خواهیم داد وگرنه خیر.
الکی خوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
چرا اسم نهادو ننوشتین چرا تو نظرسنجی های این سایت همیشه قالی اوله و چندین چرای دیگه...
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط قالیباف! درود بر مدیر توانمند و باهوش ایران! خوشحالم که علنا می بینم روزبه روز بر تعداد طرفدارانش اضافه می شه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خيلي معتبره؟
مهرزاد معنوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
درووووووووووووووووود بر قالیباف!مرد عمل جوانمردانه حمایتت می کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خدایی این شعار جوانمردانه حمایتت میکنیم یعنی چی؟
میر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دوباره نظرسازی شروع شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ما نمی دونیم این نظر سنجی ها از کجا می آرین! ما که هر جا می ریم رای بدیم فیلتره!
فواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نظرسازیه دیگه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دیگه دیگه!!!!
ساسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نظر سنجی های الف این چند ویژگی را دارد:

منبعش مشخص نیست ولی همه می دانیم موثق است

اصولگرا ها در همه آنها همیشه پیروز هستند و غیر از آن ممکن نیست

هر چقدر کاندید اصلاح طلب مطرح تر شود رای او کمتر می شود

نظر سنجی ها کاملا غیر هدفدار و بی طرفانه است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
برادرها مهندسی رو از همین نظزسنجی ها شروع کرده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
قياس نظر سنجي هاي 2قطبي ( بويژه رديف1با6) نشان ميدهد اين نظر سنجي هاچقدر درست است!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آرزوبرناتوانان عیب نیست
ناشناس
FRANCE
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
جالبه ها. فرارو اول حمایت خیلی صریحی از قالیباف نمی کرد و من برام عجیب بود. حالا دیگه ته طرفداری رو در آورده. تو همه نظرسنجی ها قالیباف مثل بنز از همه جلو زده. در حالیکه مگر خودشما برای یک هفته توی نظرسنجی تون ندیدید که قالیباف بعد از روحانی و عارف نفر سوم بود؟ اصلا چرا اون نظر سنجی ناپدید شد؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
احنمالا صدا و سیما این نظر سنجی را انجام داده. صدا و سیمایی که بی طرف نیست.نمیدونم جواب خدا را چطور میخواهند بدهند با این دروغها
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
از دید فرارو قالیباف تو همه زمینه ها سرتره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
شما عکس پایین مقاله نظر سنجی الف را ببینید (بوسیدن دست روحانی) آنوقت متوجه می شوید که با چه سایتی و چه جور نگاهی سرو کار دارید و نتیجه نظر سنجی بطبع چگونه خواهد بود.
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خوب نمیشه این نظر سنجی رو قبول کرد ... هر یک از این نهاد ها طرفدارانی خاصی دارند ... مثلا اگر همین نظرسنجی رو اینجا انجام بدند حتما عارف و روحانی اول و اقایانی مثل جلیلی اخر خواهند شد یا اگه مثلا در سایت خبری تابناک باشه رضایی اول میشه ... پس نمیشه به این نظرسنجی ها اعتماد کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خيلي معتبره؟
ناشناس
FRANCE
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مهندسی شروع شد؟
ناشناس
-
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مديريت در انتخابات؟
دای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط وفقط دکتر عارف ،هم باسواد ،هم باجرعت،هم باکلاس، هم با اطلاع ، هم قادر است از افراد مختلف استفاده کند ،هم تکرو نیست ،هم سابقه معاونت دارد ،هم ازلحاظ دانش معتبر ، و......
رادين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ما كه از قديم مي دونستيم سايت فرارو مال قاليبافه. پس درج همچين نظراتي اصلا تعجب نداره
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اين نظرسنجي صددرصد غلط هست وهدف دار
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
احتمالا این نظرسنجی تو یه کشور دیگه بوده!!
چون تا جایی که ما خودمونو می بینیم این نظرسنجی وارونه اس!
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ما رييس جمهوري نمي خواهيم كه به هر قيمتي حتي با بداخلاقي و توزيع سيب زميني و افزايش حقوق بازنشستگان و دادن سود سهام عدالت در شب انتخابات و با فريبكاري و ... خودش رو آرام نشون بده كلي وعده رنگارنگ و دروغين به مردم بده و در برابر توهين صدا و سيما به شعور ملت لبخند بزنه بعدش هم كه در بد روزگار رييس جمهور شد بشه وضع اسفناك امروز ما....
عارف نشون داد كه از همان ابتدا نمي تونه در برابر توهين به شعور ملت آروم بشينه و لبخند بزنه. صدا و سيما چندين ساله داره به شعور ملت توهين مي كنه يكي بلاخره بايد جلوي اين رويه غلط رو بگيره.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نمي دونم چرا اسم اين نهاد معتبر ؟ اصولگرا؟ را نمي نويسند؟! اسم نداره اين نهاد معتبر؟ يا شايد هم بردن اسم اين نهاد معتبر غيرقانونيه؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عارف
فرید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بین بد و بدتر باید به اصلاحات رای بدیم ( عارف بهتر از بقیه اس ) باید هاشمی و خاتمی ازش حمایت کنن تا بتونه با قالیباف رقابت کنه و گرنه...
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فرارو اعتبارت رو فروختی . متاسفم
کاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کدام نهاد معتبر؟؟؟؟
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فرارو = خبرگزاری پولی
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
قالیباف از خیلی نظرها مخصوصا اقتصادی برای کشور باتوجه به سابقه مدیریتی وصحبتهاش خیلی خوبه ولی هرکاری میکنم خودمو راضی کنم بهش رای بدم یاد نامه اش به خاتمی در زمان اصلاحات می افتم ونظرم عوض میشه.کاش زیر اون نامه رو امضاءنکرده بود ویا توضیح قانع کننده ای درباره اش میداد.به عقیده من قالیباف میتونه ایران رو به محل بسیار بهتری برای زندگی بکنه.آقای قالیباف درباره اون نامه واون سخنرانیت توضیح قانع کننده بده یا بگو اشتباه کردی مطمئن باش رای میاری.
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
با این نظرسازی ها نمیتونید ما را ناامید کنید.رای ما عارف
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تو این نظر سنجی شرکت کنید لطفا
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تو این نظر سنجی شرکت کنید لطفا
www.nazareakhar.tk
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عارف
یاورطغرل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دروغه دروغه
کاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کدام نهاد معتبر؟؟؟؟
امید پناهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
%تمام نا تمام من . . . با تو تمام می شود % % فقط دکتر ع________________ا رف .
%تمام نا تمام من . . . با تو تمام می شود % % فقط دکتر ع________________ا رف
%تمام نا تمام من . . . با تو تمام می شود % % فقط دکتر ع________________ا رف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
قالیباف فقظ چهره تهران رو عوض کرد.عواقب کاراش بعدا معلوم میشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مهندسی توهم آرا !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
واقعا برات متاسفم فرارو. با این خبرا فقط سطح سایتتو میاری پایین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
من امروز فهمیدم شرکت کردنم در انتخابات هیچ تاثیری نداره نظرسازان هر کاردیگه ای هم میتونن بکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
هزاران مثبت
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
هزار تا مثبت منم ثبت کن
تمدن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
هرکی بشه فقط جلیلی نشه که ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
راست میگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
واقعا برات متاسفم فرارو. با این خبرا فقط سطح سایتتو میاری پایین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فرمول یک رای * 100 + 150 رای روحانی=رای قالیباف رو رعایت کردین دیگه نه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
واقعا برات متاسفم فرارو. با این خبرا فقط سطح سایتتو میاری پایین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
یعنی واقعا میخوای باور کنیم که این سوالو از مردم پرسیدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟در این نظر سنجی سوال شده است که اگر هاشمی و خاتمی از یک کاندیدا حمایت کنند شما به چه کسی رای خواهید داد که ۵۴.۱ درصد گفته اند به کاندیدای خودمان و ۲۹.۲ درصد گفتند به کاندیدایی که این دو حمایت کنند. بیشتر فکر کن بعد حبر بساز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
یعنی واقعا میخوای باور کنیم که این سوالو از مردم پرسیدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟در این نظر سنجی سوال شده است که اگر هاشمی و خاتمی از یک کاندیدا حمایت کنند شما به چه کسی رای خواهید داد که ۵۴.۱ درصد گفته اند به کاندیدای خودمان و ۲۹.۲ درصد گفتند به کاندیدایی که این دو حمایت کنند. بیشتر فکر کن بعد حبر بساز
ebrahim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
وقتی میگین 29.2 % مردم به حرف هاشمی و خاتمی گوش میکنند یعنی اینها جزو اصولگرا ها نیستند وکاندیدای اونها عارف و روحانیه. پس چرا تو نظر سنجیتون جمع دو نفر 13 % رای دارن؟.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
موفقیت عارف در مناظره اظهر من الشمس بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تا چند روز قبل توي همين سايت خودتون عارف و روجاني از همه جلوتر بودند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط عارف .....................مگر مناظره ها چیزی رو معلوم کرد که نظر سنجی کردن مناظره که برگزار شد توهین به 50 میلون رای دهنده بود بعد میگید قالیباف اوله کسی که جلوی این توهین سکوت کند بهتر است در شهرداری بماند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
سایت عصر ایران نظر سنجی کرده که بیش از 70000 نفر شرکت کردند که روحانی و عارف اول شدن.سایت فرارو چرا این اخبار دروغ رو پخش می کنی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
هنوز مونده تا روز انتخابات و تبليغات ادامه داره. خبرگزاري مهر رو همه همه مي دونند كه در خدمت قاليبافه . مال سازمان تبليغاته كه 8 سال پيش هم در خدمت قاليباف بود كه احمدي نژاد بودجشو كم كرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
احتمالا فقط بين پايگاههاي بسيج بوده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اگر از نظر سنجی ها میسوزین چون مطابق نظرتون نیست.. کامنت ندین لطفا.. روز انتخابات و صندوق براتون گداشتن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
شرمنده میشه برآورد کنین چند درصد مردم انتخابات رو سوری و بی هدف می دونند و اگر مجبور نشوند در انتخابات شرکت نمی کنند؟
pili
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
سخنرانی آقای روحانی در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی را مرور کنید تا بدانید که آقای ولایتی رئیس جمهور بعدی است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
حالم ازت بهم میخوره فرارو میتوتی چاپ نکنی اما واقعا مزخرفی
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
چيزي که من نمي فهمم اينه که تا حالا فرارو دو تا نظر سنجی خودش گذاشته که نتایجش خلاف نظر نهاد معتبر رونشون مي ده. تازه حاضرم شرط ببندم تعداد جامعه آماري نهاد معتبر 40000 نفر نبوده که تو نظرسنجي فرارو شرکت کرده بودند. با اين وجود اين نهادها چه اصراري رو معتبر بودن خودشون دارن!
سیدحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مردم هوشیار باشند این بار میخوان آرای دکتر عارف رو هپلو هپو کنند.از این نظرسازیهاشون مشهوده.وگرنه همه جا الآن دکتر عارف اوله.باباجان خسته شدیم از دست اصولگراها بدبختمون کردن مگه گروگانیم؟!همه جا حرف دین میزنند ولی تو اینجور جاها دین میشه کشک!اینو تو سایت دکتر توکلی هم گذاشتم فکر نکنم منتشر کنه فراروجان لطفا منتشرکن
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فرارو از شما انتظار نداشتم چرا سرپوش روی واقعیتها می گذارید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اگر اون موسسه نظر سنجی معتبر بود اسمش رو اعلام میکردید موسسه ای که شما نمیتونید اسمش رو اعلام کنید معتبر نیست !!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فرارو از تو بعیده. تو که خودت اعتبارت خیلی بیشتر از الفه .چرا خودت نظر سنجی نمیذاری؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نظر سازان محترم حواسشون نبوده که باید در سوال دو حالته جمع درصد دو حالت صد بشود یا بگویند مثلا بقیه بی طرف بودند. مسخره بودن این ارقام ساختگی را یک دانش آموز دبیرستانی هم میفهمد نظر سازان عزیز کمی ریاضی خود را تقویت نمایند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فرارو اينقدربراي قاليباف زور نزن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
همه این نطر سنجی ها از طرف هرگروهی باشه ارزش نداره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دکتر عارف توانست در مسابقات ریاضی کشور در سال 1348 رتبه اول کشوری را به دست آورد
و در کنکور سراسری رشته‌ی ریاضی سال 1349حائز رتبه‌ی دوم کشوری شده
و پس از تحصیل در رشته‌ی مهندسی برق دانش‌کده‌ی فنی دانشگاه تهران و موفقیت در
کسب رتبه‌ی اول این دانش‌کده در سال 1354 با معدل 3/91 از 4 از آن دانشکده فارغ‌التحصیل شود.
در همان سال با استفاده از بورس تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان برای ادامه‌ی تحصیل راهی امریکا شد و در سال 1355 با اخذ مدرک کارشناسی ارشد و در سال 1359 با اخذ مدرک دکترای برق مخابرات هردو از "دانشگاه استنفورد" آمریکا با معدل 4 از 4 به میهن بازگشت.
استاد تمام دانشگاه صنعتی شریف، وزیر پست و تلفن و معاون اول دولت تدبیر و عقلانیت(خاتمی)
با توجه به سوابق علمی و اجرایی جناب آقای عارف، به نظر من ایشان بیشترین شایستگی رو برای "خدمت همراه با عقلانیت" به 75 میلیون ایرانی دارند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
که چی؟ ریاضیش خوبه یعنی میتونه مملکت به گل نشسته ما رو نجات بده؟ ولمون کن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
این هم یک نظرسنجی فرمایشی
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط قالیباف
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
از من گوش کنید وبرید به جلیلی رای بدهید بعدا نیایید وبگید رای من چی شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
این نظر سنجی دروغه.. برای موجه نشان دادن مهندسی انتخابات هست.. ما یه بار گزیده شدیم بسمونه
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بازم نظرسازی.. برید تو نظرسنجی زیر شرکت کنید:
http://www.nazareakhar.tk/
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
چرا سایت فرارو نظر سنجی را ادامه نداد و از روی سایت برداشت؟!!!!لطفاً سانسور نکنید
hamzeh
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
قالیباف دیگه...
مهندس انتخاب نيا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اين خُزَعبلاتو كي باور ميكنه؟؟؟؟!!!!!!!!!
خُب بگين كي قراره رييس جمهور بشه تا تكليف ملت هم معلوم بشه
hamzeh
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
قالیباف دیگه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
همين ها روادامه بديد تا جليلي بياد 8 سال ديگه بگيم چه روزايي بود روايي كهاحمدي نژاد رئيس جمهور بود.. لااقل هنوز آدم خوار نشده بوديم..
Fafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تا عارف و روحانی ائتلاف نکنند به هیج عنوان نمی تونند به آوردن رای بالا فک کنن!
خودتونو گول نزنید
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آقای قالیباف با پرداخت پول به سایتها می خواهد خودش را اول نظر سنجی قراردهد . آقا هرگز آقای قالیباف بیش تر از 5 میلیون رای نمی آورد . این رای هم جای شک دارد . بادروغ کار نکنید که ملت صبرشان تمام شده ممکن است کار دست شما بدهند . آخرین اخطار به شما فقط واقعیتها رابنویسید . ملت صبرشان تمام شده . اگر تا حالا چیزی نگفتند به خاطر شخصیت بالایشان است که به شما فرصت داده اند . ملت همه چیز را می دانند .
حسنعلی حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
این کی بوده که خودش را 14هزار نفر میدونه ؟
برادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
جناب آقاي توكلي از اصولگرا ها بوده ودرگذشته نچندان دور حامي رئيس جمهور عدالتخواه ،براي همين در خصوص جناب آقاي دكتر عارف نبايد نظري مثبت داشته باشد!
کاربر
UNITED STATES
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مجموع آرا 74.9 است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
روحانی فقط
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خوب نبود
یلدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بنظر من انتخاب نهایی هر فرد بین دوگانه های زیر خواهد بود.
اصلاح طلبی(عارف یا روحانی)
اصول گرایی(ولایتی یا جلیلی)
غیر جناحی(رضایی یا قالیباف)
باقی (غرضی یا حداد)
و اگه اصلاح طلب ها بیان پای رای.
به ترتیب 1عارف2ولایتی3قالیباف
رای های اصلی خواهند بود
در صورت قهر اصلاح طلب ها
ولایتی و قالیباف به دور دوم خواهند رفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
از‏ ‏مسئولان‏ ‏محترم‏ ‏آن‏ ‏نهاد‏‏ ‏نظر‏ ‏سنج‏!‏‏ ‏بابت‏ ‏بالاتر‏ ‏قرار‏ ‏گرفتن‏‏ ‏درصد ‏آرای‏ ‏‏ ‏عارف‏ ‏و‏ ‏روحانی‏ ‏از‏ ‏حداد‏ ‏عادل‏ ‏کمال‏ ‏تشکر‏ ‏را‏ ‏دارم.‏ ‏در‏ ‏نظر‏ ‏سنجی‏ ‏قبلی‏ ‏به‏ ‏صورت‏ ‏خیلی‏ ‏خودجوش‏ ‏و‏ ‏مردمی‏ ‏آرا‏ ‏آقایان‏ ‏عارف‏ ‏و‏ ‏روحانی‏ ‏حتی‏ ‏از‏ ‏حداد‏ ‏نیز‏ ‏کمتر‏ ‏بود...
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط دکتر عارف-دارای ذکاوت فوقالعاده(نفر دوم کنکور-دکترای مهندسی برق - استاد تمام دانشگاه)وسابقه اجرایی قویتر ازهمه نامزدها ---------دوستان دوران محدود ریاست جمهوری محل آزمون و خطا نیست .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
باید عرض کنم اتفاقا ان عکس متعلق به مکانی توریستی در منطقه ای از امریکا است .عزیزان بروند تحقیق منند.تنها کسی که جواب درست داد دقای عارف بود .ماسفم برای پایین بودن سطح سواد ومعلومات بیشتر ایرانیان.
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv