bato-adv
کد خبر: ۱۵۰۷۲۹

حاميان جليلي به مطهري: بهتر نبود عضو کمیته ملی المپیک می‌شدید؟!

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
"ستاد راهیان حماسه" حامیان سعید جلیلی در دانشگاه تهران طی نامه‌ای خطاب به علی مطهری، سخنان وی را در خصوص احراز صلاحیت کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مورد انتقاد قرار داد.
 
به گزارش فارس، در بخشی از نامه مذکور آمده است: آقای جلیلی چندین سال دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده‌اند و اقدامات بسیار موثری را انجام داده‌اند، ولی تا کنون بنا نداشته‌اند که خدماتشان را، هر آنقدر هم که زیاد بوده باشد، جار بزنند وگرنه هستند کسانی که اگر یک صدم آقای جلیلی به این نظام و مردم عزیز خدمت کرده بودند، تا به حال گوش عالمی را کر کرده بودند.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای علی مطهری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

در پی مصاحبه‌ شما با یک خبرگزاری و نگارش نامه توسط شما به مقام معظم رهبری، بر آن شدیم تا نکاتی را به شما متذکر شویم.

در مصاحبه‌ مزبور، شما گفته‌اید که : "درباره رد صلاحیت آقای هاشمی دو دلیل آورده‌اند، که هر دو باطل است. یکی ناتوانی جسمی و دوم نقش داشتن در فتنه سال 88".

آقای مطهری لطفا بفرمایید، منبع دلیل دومی که گفته اید، از جانب کدام یک از مسئولین شورای نگهبان بوده است؟ چرا ما هر چه اظهارات سخنگوی محترم شورای نگهبان را پیگیری کردیم، چنین صحبتی را از ایشان به خاطر نداریم؟! به نظر می‌رسد، این دلیل (مشارکت در فتنه ی 88) برخاسته از ذهن جنابعالی باشد.

در ادامه گفته اید: "بنده پیشنهاد می‌کنم برای ارزیابی توان جسمی آقای هاشمی، یک مسابقه دو صدمتر بین ایشان و آقای جلیلی و یک مسابقه کشتی بین آقای هاشمی و آقای حداد برگزار کنند".

در این جملات شما با کنایه‌ای قابل تامل، به جانباز بودن جناب آقای جلیلی از ناحیه‌ پا اشاره کرده‌اید و برای ایشان از میان تمام ورزش‌ها دو میدانی را برگزیده‌اید. در این راستا چند نکته را متذکر می شویم:

نکته‌ نخست این که مسخره کردن، حتی اگر فرد مورد تمسخر، جانباز سرافراز اسلام نباشد، عملی مذموم است.

«ویل لکل همزه لمزه...لینبذن فی الحطمه» (سوره ی همزه، آیات 1 و 3)وای بر هر عیب جوی مسخره کننده ای!... به زودی در آتشی خردکننده پرتاب می شود.

دوم این که اگر بنا ندارید طبق وظیفه‌ خود، به پیشکسوتان راه حماسه و ایثار احترام بگذارید، لااقل بهتر است این را بدانید که «... و فضّل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما» (سوره ی نساء، آیه ی 95)

و خدا مجاهدان را بر وانشستگان برتری بخشیده و برای آنان پاداشی بزرگ مقرر داشته است.

ضمنا آقای مطهری آیا بهتر نبود شما با این توانایی که در شناسایی استعداهای ورزشی دارید به جای بر عهده گرفتن وظیفه خطیر نمایندگی مجلس، عضو کمیته ملی المپیک می شدید؟!

در جای دیگری از صحبت هایتان گفته‌اید که: "تمکین به قانون منافاتی با انتقاد به مجری قانون ندارد."در این جا پاسختان را به حضرت روح الله، امام خمینی وا می‌گذاریم که در این باره فرمودند: "هر کس بگوید حکم شورای نگهبان کذاست، مفسد است." قابل توجه جنابعالی، امام نفرمودند: هر کس در مقابل حکم شورای نگهبان تمکین نکند، مفسد است. هر چند علی القاعده چنین فردی نیز مفسد است ولی به نظر می رسد، امام با این بیانشان شدت لزوم احترام به نظر شورای نگهبان را متذکر می شوند.

آری، به نظر می‌رسد که همراهی شما با قانون، تا جایی خواهد بود که اجرای آن باب میل شما باشد.

گفته اید: "ممکن است شما به نظر شورای نگهبان درباره صلاحیت کاندیداها انتقاد داشته باشید و این انتقاد خود را هم بیان کنید تا آن روش تکرار نشود اما در عمل تابع باشید" .

آقای مطهری بر فرض این که انتقاد شما بجا و صحیح بوده باشد، آیا تعیین تکلیف شما برای مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای، در نامه‌ ارسالیتان، مناسبتی با متابعت در عمل دارد؟! (اوّلی مشمول حکم حکومتی نمی شود و دومی مشمول می شود!!!)

گفته‌اید: "تأیید صلاحیت آقای جلیلی درست نبود. آقای جلیلی با کمترین تجربه چرا تأیید صلاحیت شد؟ آیا با چهار تا ملاقات و مذاکره با خانم اشتون، کسی می تواند رئیس جمهور شود؟" در این مورد نیز باید گفت: مذاکره، فقط دیدار با خانم اشتون نیست و این چیزی است که نهایتا شما از مذاکرات دیده‌اید. کسی که کمترین اطلاعاتی پیرامون روند مذاکره با قدرت های جهانی داشته باشد، یقینا چنین به قضاوت نمی نشیند. از سوی دیگر، آقای جلیلی چندین سال دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده‌اند و اقدامات بسیار موثری را انجام داده‌اند، ولی تا کنون بنا نداشته‌اند که خدماتشان را، هر آنقدر هم که زیاد بوده باشد، جار بزنند وگرنه هستند کسانی که اگر یک صدم آقای جلیلی به این نظام و مردم عزیز خدمت کرده بودند، تا به حال گوش عالمی را کر کرده بودند.

آری در مقابل شما، هستند کسانی که عملشان بر گفتارشان پیشی گرفته است، چنان که مولایمان امام علی (ع) در مورد اصحاب جمل فرمودند: "چون رعد خروشیدند و چون برق درخشیدند، اما کاری از پیش نبردند و سرانجام سست گردیدند! ولی ما اینگونه نیستیم، تا عمل نکنیم، رعد و برقی نداریم و تا نباریم سیل جاری نمی سازیم." (نهج البلاغه، خطبه 9)

و اما جمع ما دانشجویان، دلیل و منشاء این توهین‌ها و تخریب‌ها نسبت به آقای جلیلی را مسئله‌ دیگری می دانیم، که از این قرار است: واهمه‌ یک جریان خاصّ متصل به باندهای ثروت و قدرت، از قدرت یافتن گفتمانی انقلابی، مستقل،مردمی که در تقابل تمام عیار با این جریان بر خواهد آمد.

البته آقای مطهری، ما دانشجویان یقین داریم که به فضل الهی و به حکم «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»، شما ضمن حماسه ای بزرگ، شاهد قدرت یافتن این گفتمان و برپایی حیات طیبه اسلامی با ریاست جمهوری آقای جلیلی خواهید بود.

ستاد راهیان حماسه_حامیان آقای جلیلی در دانشگاه تهران
فاطی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
عارف ...
عدالت آذر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
تمامی مردم جهان اصلاح طلب هستن چرا که همه میخواهند هرروزشان بهتر از دیروز باشه اوناییکه طرفدار اصلاحند برن درنظرسنجی ریاست جمهوری شرکت کنن .اگردرگوگل بنویسد(تمام کاندیداهای ریاست جمهوری سال 92 دریک نگاه اجمالی)وهمین متن را باز کنیددرسمت راست صفحه درنظرسنجی انتخابات شرکت کنید باورکنید منم طرفدار اصلاح طلبی هستم ولی آقای حسن روحانی را انتخاب کردم. خواهشا مطالعه کنید بعد رای دهیدچون درحال حاضر بهترین گزینه برای مطالبات مردم میباشد
انصار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
دوستان اگر مايليد نظر بديد
مقايسه جليلي با ديگر نامزد ها:
با حداد مثل شاگرد در برابر استاد
با غرضي مثل پدر و پسر
با معين مثل كارد و پنير
با روحاني مثل پنير و كارد
با قاليباف مثل بيل با بولدوزر
با ولايتي هم مثل دانش آموز و معلم
قابل مقايسه با 7 نفر حتي نيست. فقط متدين و ديپلماته
راضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
بابا این دیپلمات جلیلی آخرش یه چیزی میشه مثل اینکه خیلی آکبند مونده بابا یکی اینو خوب معرفی کنه ازپیشرفتهای مذاکراتیش تا سابقه چند دهه ای سیاستمداریش رابگه به مردم.آخه این مردم قدرت تشخیص نداره که؟هاهاها بابا شوخی کردم جدی نگیرید
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
بهترینش قالیباف بود ... عالی بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
شما که پیشنهاد بلدی واسه کاندیدای خودت یه فکری بکن !
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۰۲
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
خوش باشید!
کامران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
اگه تنها جبهه رفتن ملاک است پس هاشمی بزرگوار که فرمانده جنگ بود
وبلاگ برگ های عشقه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آقای مطهری در اعتراضشون به رد صلاحیت آقای هاشمی،چند بار به آقای جلیلی و حداد کنایه می زنه ، یکی نیست که به این آقا بگه که مگه جلیلی و حداد تو رو رد صلاحیت کردن که به اونها گیر دادی!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
وبلاگ برگ های عشقه مشکل اینه که امثال شما به مسءله ای مثل ریاست جمهوری به عنوان مسءله شخصی نگاه میکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
دستش درد نکنه که فرمانده جنگ بود اما کی گفته که تنها جلیلی به خاطر رفتن به جبهه احراز صلاحیت شد
میم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مطهری حرف زشتی نزده و تنها کسیه که حرف دل مردمی که بهش رای دادن رو میزنه
خوش بحال خودم که بچه تهرانم و همچین نماینده ماهی دارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
با مظلوم بازي نميشه راي جمع كرد دانشجويان عزيز!! رياست جمهوري هم يه سهميه بيشتر نداره!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
جلیلی مگه هوادار هم داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
خیلی تند رفته اید! مطهری حرف دل مردم را زد! ضمنا" چرا هر جا که شما تشخیص بدهید می توانید به قانون اعتراض کنید اما دیگران حق ندارند؟! در این چند روز چه اراجیفی بر علیه هاشمی گفته شد! حق بود؟! خداوند می پسندید؟! یک سوزن به خود بزنید یک تیر برق به دیگران!!
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
تو مردمی
jafar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مگر این اراجیف(به قول شما از طرف حامیان جلیلی یا خود جلیلی بوده است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آقا عمار شما را به خدا هر کار میخواهید بکنید که دارید میکنید ولی مملکت را ۴-۸ سال دیگه به دست احمدی نژاد دوم ندهید. احمدی نژاد حداقل کار اجرایی کزده بود. این یکی که هیچ. شما به دبیری امنیت ملی میگی کار اجرایی؟!؟!
منصف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
شما طرز صحبت کردن این آقازاده رو ببین
درحد نماینده مجلسه؟
مسخره کردن یک جانباز توسط یک مدعی تمام معنا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
نه شما ها مردم هستید
mehdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
شرمنده اشتباه منفی زدم
حرف شما کاملا درسته و تایید میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
بله عمار خان ايشان درسته گفته ازطرف اكثريت صحبت كرده ما هم مي گوئيم حرف دل مردم را زده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
تهمیت هایی که به خاتمی و هاشمی زدند قابل مقایسه با این طعنه کوچک نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
نکنه شماها شورای نگهبانین!!
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
پ ن پ شما شورای نگهبانید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اینها شورای نگرانند
نگران از حضور محبوبین ملت
ذرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
واقعا
Fafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
احسنت پاسخ بسیار خوبی بود
زنده باد جلیلی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
شرمنده اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
ایا توان جسمی کسی را به علت پیری مورد تردید قرار دهند تمسخر نیست و لی اگر توان جسمی کسی را به علت جانبازی مورد تردید قرار دهند تمسخر است منصف باش
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
شرمنده اشتباهی منفی دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
احسنت منم منفي ميدم كه ديگه از اين چيزا ننويسي- منفيات داره ميره نوك كوه اخوي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بالایی
کسی پیری آقای هاشمی را به تمسخر نگرفته است،
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ازمنفی هامشخصه چقدرطرفدارداره
قلی
UNITED KINGDOM
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
1411 امین منفی رو دادم فردا میام ببینم چند تا شده
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
منفی ها را بشمار
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مگررفسنجانی زمان شاه زندان نبود؟شکنجه نشد؟یار امام نبود؟شریعتمداری کیهان روزی بوده که به هاشمی توهین نکنه؟کسی به این آقای هتاک تذکری میده؟مگه در فرهنگ ما نهمت واجبه که بزرگان تذکر نمیدن؟جانبازی جلیلی قایل احترامه،قاطی نکنین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
شما تو سایت اصلاح طلب ها هستید اونوقت میگید منفی ها رو بشمار خوب همین نظر تو سایت ها ی اصولگرا مثبت بیشتری میگیره :)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اصلاح طلبها نا اميد شدن و به سايتها سرنميزنن
محمدعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
شرمنده اشتباهی منفی دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
تو سایت اصولگراها که اصلا نظرثبت نمی کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
فافا يه نگاهي به منفي هايي كه بهت دادند بكني بد نيست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
اگه مي شد من يك ميليون منفي ديگه هم مي دادم اما حيف كه نمي شه
Fafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
این عین نامردیه که جواب من رو منتشر نکردی!
کلا مردم ما واسه منفی دادن خیلی خوبن همینجا این واقعیتو خوب میشه فهمید کافیه بالاترین امتیاز + و بالاترین امتیاز - رو مقایسه کنی !!
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
جلیلی را چه کسی می شناسد ؟می گویند چراغ خاموش احمدی نژاد است که بدتر از اوست
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
هاشمی را هم فقط خدا می شناسد.
روزبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
جلیلی 92 همان احمدی نژاد 84 می باشد.
مومن از یک سوراخ چند بار می خواهد گزیده شود نمی دانم. خدا عاقبت ما را بخیر کنه باین سیاستمدارهامون.
وبلاگ برگ های عشقه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آدم عاقل هرچی رو از هرکی می شنوه قبول نمی کنه، حداقل یکم فکر و تحقیق می کنه،اگر سابقه و افکار آقای جلیلی را مطالعه می کردید می فهمیدید که زمین تا آسمان متفاوت است. مشائی در علوم انسانی یک فرد بی سواد به حساب می آید که فقط تخیلات خودش را به خورد اطرفیانش می دهد، ولی دکتر جلیلی دکترای علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق علیه السلام را دارند.بقیه اش را خودتان می توانید پیگیر شوید.
افشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آقا یا خانوم وبلاگ برگ ها مگه قراره رئیس دانشگاه انتخاب کنیم که شما مدرکشو میگید شما لطف کن بقیه سوابق ایشونو بگید ما که هرچی گشتیم جز مذاکره که اونم نتیجش مشخصه چیز دیگه ای ندیدیم
پارسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
متاسفانه در اين چند سال با اين شعارها آنقدر فريب خورده ايم كه ديگر نميتوان اگر هم كسي بخواهد واقعا خدمت كند صداقتش را تشخيص داد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
درست مي فرمائيد علي آقا منهم باشما موافقم
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
وبلاگ برگه های عزیز (!) تو که رزومه ی آقای جلیلی رو رفتی خوندی برو یه سر به رزومه ی دکتر عارف و روحانی هم بزن که جفتشون در بهترین دانشگاههای دنیا درس خوندن و کارشناسی شون رو هم از دانشگاه تهران گرفتن نه از دانشگاه امام صادق!!!!
sarbaz
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
روچه حسابی اینو میگی؟؟مومن.دلیلت چیه؟
اگه میگن هاشمی میگن اینم مدرکش مثلا ولی شما ناحساب میگی
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
دوستان عزیز! حفظ حرمت یک جانباز کاملا صحیح است اما کسی که می آید زمام امور مردم را در دست گیرد، نمی تواند توقع داشته باشد مردم حرمت جانبازی اش را نگه دارند!

هر گاه رقابت ها عادلانه شود، آن گاه جایگاه ها نیز بهتر حفظ می شوند!

لطف کنید و سوابق آقای جلیلی را بفرمایین یا اگر ممکنه با کسانی ائتلاف کنید که سابقه کار داشته اند!
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
حرمت جانبازی به جای خود؛ انتقاد از موارد دیگر به جای خود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اعتلاف کردند دیگه با رسایی
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
نیما جان اطرافیان این آقا مگر چه کسانی هستند... رسایی ... اله کرم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
جوابيه بچه گانه اي بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
نوشته شده توسط پیش دبستانی های مقیم مرکز
arian
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ساندیس خورای مقیم مرکز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
من هم با آرين موافقم
ناشناس
-
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
خودجوش های مقیم مرکز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
ماجراي دو و ميداني اصلا توهين نبود.
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
همسر من جانباز است و حرف آقای مطهری را توهین تلقی نمی کنیم وقتی صحبت توانایی جسمی باشد دلیل ناتوانی هر چه باشد فرقی نمی کند پیری یا ایثارگری ناتوانی ناتوانی است با اینکه همسر من در دانشکده اش از نظر دانشجویان اولین امتیاز را در بین استادان می گیرد ولی سه کلاس در هفته بیشتر تدریس نمی کند میگوید به میزانی حقوق می گیرم که توان انجام آن را از نظر جسمی و میزان مطالعه داشته باشم تا حقوقم حلال باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
الکی نگو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مریم مرسی از کامنت قشنگتون
جانباز دفاع مقدس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
متاسفانه حرف آقای مطهری ، توهینی به یکایک جانبازان بود.

آقای مطهری ، حرمت دیگرا را حفظ کنید ، تا حرمت شما را حفظ کنند.

ادب مرد به ز دولت اوست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
درود بر تو همسر جانباز . همسری که از بیان واقعیت ها شرم ندارد.درود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
حالا جانبازی هیچی این حرف واسه هر معلولی توهینه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
آقاي جانباز دفاع مقدس آقاي مطهري هيچ توهيني به كسي نكرده اند بلكه حقيقت را گفته اند
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
من نه جانبازم و نه تو خانواده جانباز داریم ولی حرف مطهری را توهین به جانباز ها می دونم و فکر نمی کنم حرف مطهری حرف ملت ایران باشه بلکه حرف دشمنان ایرانه من یک جوان ایرانی ام و از همه جانباز ها بخاطر فداکاری بزرگشون متشکرم
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
درود بر همسر جانباز عزیز
نازنین
-
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
مریم جون حق مطلب رو ادا کردی ممنون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
هه هه هه چقدر با مزه،لووووووووووووس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
حال که آقای جلیلی فروتنی میکنند طرفداران ایشان برای روشن شدن بقیه مردم لطف فرموده و خدمات وی را توضیح دهند.
ناشناس
FRANCE
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
من بهت میگم عزیزم ؛ سوابق ایشون عکس انداختن با خانوم اشتون با ژست های محتلف که هیچ کدوم از نامزدها افتخار داشتن حتی یه دونه از این عکس ها رو تو آلبوم هاشون ندارن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
والا!
اگر خدمت خاصی داشت تا الان همین ها گوش عالم و آدم را کر می کردند!!!
arshiash
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ايكاش ميشد 10000 تا مثبت
وبلاگ برگ های عشقه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
جنابی که نمی شناسمت ، سابقه و خدمات را خیلی راحت با رجوع به سایت حامی ایشان(حیات طیبه) می توانید به دست بیاورید،یا حداقل جستجو کنید،ولی احساس می کنم مشکل شما این است که پنبه ای در گوشتان فرو کرده اید که هرچه را که به شما بگویند نمی شنوید و یا به تمسخر می گیرید.
مراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
فروتنی شعبه ی دوم معجزه ی هزاره ی سوم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
بيشين بينيم بابا الف بچه پولي كه خرج تو ميشه واسه درس خوندن .
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ساده نباش اینا دانشجو نیستن..اونم دانشگاه تهران
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
به عنوان یک دانشجو برای این نظر شما متاسفم.
شما چرا عادت دارید همه چیز رو باهم قاطی کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
ما که بیشتر از یکسال نیست که اسمشو شنیدیم
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
ظاهرا یکسالی میشه اومدی تو سیاست
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
با عمار موافقم
یاشار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
" تا کنون بنا نداشته‌اند که خدماتشان را، هر آنقدر هم که زیاد بوده باشد، جار بزنند "

حالا که میخوان رئیس جمهور بشن یکی دو تا از سوابق مدیریتیشون رو بفرمایند تا مردم هم آشنا بشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
سوابق هم بخش مهمی است، اما همه چیز نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
ببخشید شما با این دفاع بد دیگر مجالی برای مخالفین آقای جلیلی نمیگذارید... آخر "جار زدن" مگر در شان یک شخصیت معقول است؟!
999
POLAND
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
تنها متفکر اصولگرایان=علی مطهری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
متفکر!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اصولگرایان هنور اینفدر بدبحت نشده اند که متفکرشان آدم بی تربیتی مثل مطهری باشد!
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
جناب ووو
بنده از طرفداران آقای مطهری هستم
فحوای انتقاد ایشان از شورای نگهبان صحیح بود اما قبول کنید ایشان متاسفانه در قسمت های دچار هوای نفس شدند...
در نامه به رهبری هم کاملا تعین تکلیف کردند
شما مثلا با نامه منطقی دختر امام (ره) به رهبری مقایسه کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اگر آقای مطهری خواسته باشد نامش را با اصولگرایی خراب کند منهم ازش متنفر می شوم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اصولگرا واینقدر بی تربیت؟ اگه اصولگراها بی تربیت نخوان باید به کی بگن؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
وقتی افکار و گفتمان دانشجویان یک کشور اینگونه باشد و برای رسیدن به هدف خود از هر وسیله ای استفاده کنند و همه چیز را انگونه که دوست دارند ببینند
دیگر نباید به دنبال حقیقت گویی و حق گویی گشت
ازهمه دردناکتر این که امیر مومنان علی ع را هم برای خود و مقاصد خود خرج می کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
لطفا اینها را به حساب دانشجو نزنید همه دانشجوها میدانند اینها چگونه و با چه سهمیه هایی وارد دانشگاه شدن... ما که دانشجو هستیم نمیدانیم چرا اینها در دانشگاه حتی بچشم هم نمی ایند ولی تریبونهای قوی در اختیار دارند...
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
پ ن پ تو دانشجویی. از همون اول بگو مشکلت با چند نفر بچه شهید . جانبازه؟!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
لطفا اینها را به حساب دانشجو و دانشگاهیان نزنید چون اینها یه طیفی هستند که حتی در دانشگاه هم منفورترینند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
شما از کجا می دانید اینان دانشجو هستند؟
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
احسنت ناشناس حرفتو قبول دارم
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آقا علیرضا اینکه من و شما نمی توانیم از بیانات حضرت امیر استفاده کنیم واقعا یکی از نقاط ضعف ما می باشد...چرا که هر کسی به خود اجازه تحریف سخنان آن حضرت را می دهد.
به هرحال دانشگاه چند صدایی البته بهتر از تک صدایی خواهد بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اصلا برای بنده عجیبه که اینها در دانشگاه تهران چه میکنند؟!! جو دانشجویان کاملا متفاوته اما این عده با سهمیه و سفارش وارد دانشگاه تهران میشوند و تربیون در اختیار میگیرند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آقا اینقدر بچه شهید رو قاطی این طیف ها نکنید این ها از اسامی بچه های شهید و جانباز هم سو استفاده می کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
عمار چرا داري خودتو مي كشي سانديس ها مزه كرده زير زبونت ؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
این هشت سال هم که ظاهرا گفتمانی انقلابی، مستقل،مردمی قدرت یافته بود و سرکار بود، نبود احیانا؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
حالا نمیشه یه کم جار بزنین ببینیم چه خدماتی بجز ملاقات با خانم اشتون داشتن ؟
anic
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
حتمان داشته که صلاحیت دادن !!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
توی مذاکرات هم تاکنون هربار فقط تونستن در مورد محل دور دور بعدی مذاکرات با طرف مقابل توافق کنن!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
در اون کار هم نقش پیغام رسان را داراست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
منتظر یک جواب دندان شکن از جانب مطهری باشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
حیف نیست مطهری وقت صرف اینا بکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
از مطهری جز رجز خوندن و فحاشی چیزی هم بیرون میاد مگه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اره فقط بد دهنی نکنه ایندفعه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
آقا یا خانم ناشناس لطفأ احساساتی نشو هیچ فحاشی در کار نبوده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
واقعا اگر جماعت دانشجوی ما طرز فکرشون اینه باید به حال این مملکت گریست.
پژمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بابا بخدا ما این جوجه هارو تو دانشگاه آدم هم حساب نمیکنیم. اینجا هم هی نخواستم کامنت بذارم باز به چشم نیان اینا ولی دیدم دانشجوییشون داره بیشتر از عقایدشون دیده میشه
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ساده نباش مومن خدا اینا دانشجو نیستن
عادل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
نه اینها همان خودجوشها هستند,در قالب دانشجو و گاهی اساتید دانشگاه و گاهی وکلای دادگستری جوشش می کنند, قشر دانشجو فهمیده و بصیر به معنی کامل هستند.
پارسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اگر قدري دانشجوي امروز را با دانشجوي آخر دهه پنجاه مقايسه كنيم،واقعا تفاوت بينش و ديدگاه ميان آنها هم تاسف و هم گريستن در پي خواهد داشت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
8 ساله که ادبیات رییس جمهور یه مملکت خیلی بدتر از اینه!همین میشه که 4 تا دانشجوی بی سواد هم هر طور دوست دارن حرف میزنند دیگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
انصافآ اقای مطهری گل گفتن.آقای جلیلی کدوم پیشینه روشنی در مدیریت کلان داره جز چند جلسه با اشتون که اونم فقط صحبت های مسئولین ارشد رو انتقال میده و بس؟؟؟؟
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
هر کس بگوید رای شورای نگهبان کذاست، مفسد فی الارض است. حواست باشه داری راجع به نظر شورای نگهباتن اظهار نظر می کنی
فرزندشهید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مگر اعضای شورای نگهبان معصومند !!!!!!!!! یادت رفته جناب جنتی جون تان دربارا احمدی نژاد چقدر جانب داری فرمودند !!!!!! خجالت بکشید .
یاشار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
کسی که حتی یک روز سابقه مدیریتی نداره چطور می خواد رئیس جمهور بشه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
والاااااااااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
یه تار موی قالیباف میرزه به هزار تا جلیلی
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
ضمن عرض احترام به جناب دكتر جليلي ,ايشان واقعا چه تجربه اي در كنترل بازار و اقتصاد دارند چرا شخصي كه به هيچ عنوان تجربه اي در اداره يك گروه كوچك را ندارد به خود اجازه ميدهد در همه عرصه ها ادعا كند خوشبختانه ايشان مرد بزرگي هستند ولي بايستي جهت كارهاي متناسب از ايشان استفاده شود ا
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
حتما منظورت از تجربه اقتصادی دوران هاشمی است. نه خدا را شکر هیچ تجربه ی مشترکی در این زمینه باهم ندارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مگه هاشمی تجربه کنترل بازار داشت که 8 سال رییس جمهور بود با اون تورم 50 درصدیش
فرزندشهید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
نه عمار جون منظور رضا تجربه اقتصادی احمدی نژاد هست .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
متن بسیار ضعیفی بود...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
این عکس العمل حامیان جلیلی منو یاد انتخابات 88 و حامیان احمدی نژاد میندازه. لابد بعد از پیروزی هم رقباشونو خس و خاشاک مینامند.
کامیاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ذات آدمای ضعیف همینجوریه دست خودشون نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
آفرين كامياب درسته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
هه هه هه ، ها ها ها ، هو هو هو
خيلي بانمكيد گوله نمكا
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
والا تا جایی که ما یادمون میاد این جور دانشجو ها و گروه هابیشتر از 1% جمعیت دانشگاه نبودن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
حافظت افتضاحه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
دقیقاً...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
کسی حق ندارد به این آقایانی که مردم به لطف آقای احمدی نژاد چند سالی بیش نیست که با آنها آشنایی پیدا کرده اند توهین کند! ولی اینها به خود حق می دهند به بزرگانی که مدتهاست سرمایه انقلابند ولی در حوزه تفکرات این آقایان قرار نمی گیرند هر چقدر می خواهند توهین کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
منتظری را مرور کنید. البته بلا تشبیه!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
احسنت
کیوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
واقعا مسخره کردن پای قطع شده یک جانباز جنگ که پایش را برای دفاع از ما از دست داده است نهایت فرومایگی و بی اخلاقی است
مريم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
چه جالب اگر شما به كسي كه79 سال سن دارد هرچه دلتان خواست بگوييد هيچ عيبي ندارد هركه را خواستيد تمسخر كنيد گناهي نيست تهمت ميزنيد به نام افشاگري، ولي اگر هركس ديگر يكدهم اين منكرات را انجام بدهد فرومايه و كثيف است بعله شما راست ميگوئيد جواب ما و شما در پيشگاه خداوند منان ايشال..ه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
واقعاٌ شما فکر می کنید آقای مطهری جانبازی آقای جلیلی را مسخره کرده؟
مدرس مدیریت منابع انسانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
دوست عزیز منظور آقای مطهری اینه که اگر شرایط احراز یک پست داشتن توانمندی جسمانی است فرقی نمی کند که این ضعف جسمانی به علت پیری حادث شده باشد و یا جانبازی و یا تصادف و یا هر علت دیگری.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
تهمت دزدي و باند بازي و باند ثروت و ... به سرمايه انقلاب زدن چي داداش ؟اينها فرومايگي و بي اخلاقي نبوده .وقتي سال 88 رهبر انقلاب گفت ايشان پاكند شما ها بايد بازم افراط كنيد و توهين .خسته نشديد از اين همه پررويي ......؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مسخره کردن جانباز یعنی مملکتو به این روز در آوردن. یعنی تو رفتی جنگیدی که وضع این بشه.
قطعا منظور آقای مطهری مسخره کردن نبوده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
فرومایگی و پستی لیاقت آنهائیست که از جانبازی یک نفر برای خود استفاده میکنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
جانباز نور چشم ماست اما اگر بخواهد بشتر از آنچه خدمت کرده،ویرانی به بار آرد آن وقت چه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ملت از بی تجربگی این انسان میگویند چه کاری با پاش دارند
مازندرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
کیوان جان خوب اومدی. پستی بالاتر اینه که تازه از راه رسیده ها با وقاحت پا جای مردان بزرگی گذاشتند که برا انقلاب بیش از سن من و تو مبارزه کرده و زحمت کشیدند.
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
مطهری حرف دل مردم را زد!راست گفت دیگه اخه اقای جلیلی به جز این 4تا مذاکره که فکر کنم یه 15 یا 16 سالی اقای جلیلی درگیر این موضوع باشه نقطه سیاسی دیگه یی داره؟
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
حرف دل مردم!!مگه چند نفر از مردم بهش رای دادن و بهش اجازه دادن بجاشون حرف بزنه؟؟؟؟
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
گاهی وقت ها آقا جواد
کل حرف های یه نفر درست و منطقی اما نحوه بیان آن تخریبی و تنش زا هست.
یادم وقتی مدرسه میرفتم معلم ها همیشه این مثال بشین بفرمایید و ... برایمان میزدند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
10 بار با اشتون مذاکره کرده هیچ کدوم هم به نتیجه نرسیده 1!!!!
این هم سابقه خیلی درخشان

هاها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
با مسخره کردن به هیچ جا نمیرسی
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
کیهان هرچی دلش میخواد میگه رسایی هرچی از دهنش در میاد میگه به آقای هاشمی !
خدایا به تو پناه میبریم
پس کی اینها جوابشون رو میگیرن یا مهدی زودتر بیا که دیگه توانی برای مردم نمونده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
به به، وزراي اينده
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
منظوراقای مطهری اثبات توانایی اقای هاشمی بوده است نه اهانت به یک شهیدزنده
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
انشالله که همین بوده
اما واقعیت را نمی شود توجیه یا کتمان کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
عليرضا خان مطمئن باش همين طور بوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
درود بر علی مطهری. به نظر من اصلا نیاز نیست جواب این گروه را داد چرا که بعد از 8 سال خودشان یک جریان انحرافی یا شبیه به آن به آقای جلیلی می چسبانند و او را بدنام میکنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
زرشک
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
از الان بد اخلاقی های سیاسی شروع شد. شمارا به خدا کمی حرمت نگه دارید و اینقدر مردم را اذیت نکنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
چه جالب دقیقا همون حرفهایی رو زدند که طرفدارهای احمدی نژاد 8 سال پیش می زدند.
روزبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
موافقم شدید.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
نمی دانم چرا هروقت آقای مطهری سخنی می گویند جمع زیادی برافروخته می شوند و به هر نحوی تلاش می کنند خود را تخلیه کنند.
جناب مطهری روح پدرگرامی شما قرین رحمت و همواره سربلند و موفق و پیروز باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
درود بر شرف آقای مطهری فرزند معلم بزرگ مطهری که همیشه حرف دل مردم را می زنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
آقای جلیلی اگر پایشان را داده است، آقای مطهری پدرشان را برای انقلاب داده اند!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
احسنت برشما حرفت به دلم نشست
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
من پیشنهاد می کنم که از این به بعد در هنگام ثبت نام کاندیداها، یک تست ورزش هم از اونها گرفته بشه.
منصف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
با نمک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
من در عجب مانده ام که شورای نگهبان طبق چه معیاری جلیلی را تایید کرده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
به خاطر اينکه تو کلاس ساکت بوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
با آقای جلیلی، پیش به سوی اقتصاد صلواتی و هیأتی!
درود بر هاشمی!
سید علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
به عقاید افراد توهین نکن دوست عزیز
از کاشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
جلیلی همان احمدی نژاد
بی تجربه را بیاد می آورد
فراز
CANADA
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
اگه جانباز بودن ملاک تایید صلاحیته پس خیلی باصلاحیت تر از ایشان تو این مملکت هست.
ناشناس
NETHERLANDS
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
این قضیه سوابق وکارهای درخشان ایشان که جار نزدند خیال پردازی اینها است بدون هیچ شاهد مثال ومن را یاد مدارک موجود شریعتمداری کیهان می اندازد که هیچ موقع مدارک به رویت مردم نمیرسد
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
این گروه هشت سال از احمدی نژاد حمایت کردن این شد اخر عاقبتش جالبه هیچ رقمه کوتاه نمیان و همون حرفا رو درباره جلیلی تکرار میکنن اخر و عاقبت جلیلی رو هم میبینیم
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
یادم آمد روزهایی را که همین ادبیات در مورد آقای احمدی نژاد استفاده می شد.
... واهمه‌ یک جریان خاصّ متصل به باندهای ثروت و قدرت ...
امروز چقدر حالمون خوب شده واقعا.
مقاومت، مقاومت ...
چطوره از این به بعد به جای راه رفتن سینه خیز حرکت کنیم تا حال استکبار جهانی رو بگیریم!
لعنت بر شیطان
أرين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
عزيزان حرفهاي تكراري شما را هشت سال قبل هم شنيديم . همين طوري ادامه بديد شايد يه مقامي به شما هم داده بشه . ما هم باور كرديم شما ها دانشجو هستيد !!!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آقای جلیلی با مشاور ارشد آقای احمدی نژاد یعنی آقای ثمره هاشمی رابطه نزدیک داشته و دارد .
سهند
GERMANY
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اینا دانشجو کجا بودن؟پس چرا ما نمی بینمشون؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
چون شما آلمانی مثلا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
هرچه زور بزنید صلاحیت وقابلیت جلیلی را نمیتونید ثابت کنید ونمی تونید براش سابقه جور کنید .....
شاهد
CHINA
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آقای جلیلو توشهرخودش واسه مجلس فقط 3هزارتارأی آواردوچطوربه اینجارسید،خدامیداند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مثل احمدي نژاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
شایسته سالاری یعنی همین!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
من می خواهم به هر چی جانباز است رای بدهم که رئیس شود! این درست است؟! عاقلانه است؟! قداست جانباز آن زمان حفظ می شود که جانبازیش ملاک انتخاب قرار نگیرد! و جانبازیش پتک برای کوبیدن روی سر دیگران قرار نگیرد! یا پراید سوار شدنش ملاک افتخار و انتخاب نشود! ما هشت سال با توجه به همین ملاکها خام و بدبخت شدیم!! ایشان به گرد پای هشت سال پیش احمدی نژاد هم نمی رسد! ببینید چه بر سرمان آوردند!
جانبازان ما مفتخر به جانبازی و مورد احترام و تقدس برای ملت ما هستند تا زمانی که آن مدال افتخار نخواهد تبدیل به ملاک انتخاب شود!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
احسنت خیلی خوب گفتی. دستت درد نکنه. واقعاً خوشم اومد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
مگر آقای رفسنجانی هم جانباز نیست؟ مگر او را در منزلش مورد ترور قرار ندادندکه به خواست خداوند متعال و با رشادت همسر محترمش نجات پیدا کرد. حداقل اطلاعات پیش پا افتاده را بدانید.
هو البصیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
درو بر جلیلی عزیز و اهل گفتمان مقاومت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
تا حالا در دوره احمدي نژاد گفتمان عدالت بود حالا كه اقتصاد به اين حال نزار انداخته اند همان طرفداراي احمدي نژاد دور جليلي جمع شده اند مي گويند گفتمان مقاومت!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
اهل گفتمان مقاومت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بي بصير چشمات رو بازكن
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
با اینکه من به قالیباف رأی میدم اما اعتقاد دارم توهین به شخصیت آقای جلیلی اقدام ناشایستی است که فقط از آقای مطهری که البته انسان بی تربیتی هستند بر میاد. هنوز جملات زشت ایشون رو در مجلس یادمون هست !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
توچطور جرات میکنی به پسر آقای مطهری جرات کنی ؟؟؟اگه پدر ایشون نبودن که الان تو این جلیل هم نبودی؟؟
پدرام
UNITED STATES
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
هر کسی که در سخنانش چاپلوسی نباشد و حرف حق را بزند ، از کسی نترسد و آزاده باشد بی تربیت است ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
حاميان جليلي به مطهري: بهتر نبود عضو کمیته ملی المپیک می‌شدید؟!
خداییش با این کاندیدا ها حتما به کمیته المپیک نیاز داریم نه کمیته انتخابات
ناشناس
UNITED STATES
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بفرمایید ستاد حرفهایی که کنتور نمی اندازد
زارع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
باسمه تعالی / با عرض سلام و تبریک به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علی علیه السلام . از نظر بنده آقای جلیلی بدل آقای احمدی نژاد است . یعنی هر دو دو روی یک سکه هستند .
ن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
احسنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آبروی هرچی دانشجوئه رو بردین شما.
خشک مغزای مقدس نما !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
چرا پیشنهاد شطرنج با جلیلی نداد؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
والا جی میل من باز نمیشه ولی اینا واسه کامنت دادن ازم آدرس میخان!
بدون شک هاشمی به مراتب باهوش‌تر از جلیلیه. واسه همین به این کامنت مثبت میدم. کی نابغه‌تر از هاشمی؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بحث ناتوانی جسمانی بوده نه رقابت سالم ورزشی!
هما1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
چون اونجا هم هاشمی برنده میشد
ناشناس
NORWAY
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
shoma ham ozve paraolampik beshin
عدالت آذر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
حالا وقتی به نظرات نگاه میکنید چیزی گیرتون میاد وقتی میبینیدکسی با نظرات شما موافق نیست چه حالی بهتون دست میده؟شما هرکاری میتونستید کردی تا ضربه به اسلام بزنیدولی حداقل انصاف داشته باشیدبحث جانباز را پیش نکشید چون ازلحاظ معنوی جانباز یا شهید یا مفقود الاثر جایگاه والایی در دل هرایرانی دارد پس ارزش آنهارا حفظ نماییم ومن از تمام دوستان که با نظرات این سایت موافق نیستن مثل خود بنده عاجزانه تقاضادارم احترام جانبازان را نگه دارند.ممنون هرچی وطن گرست بامرامم.خوب من نظرمو دادم حالا نوبت شماست که نمایشش ندهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
نظرات منم نمیذارن چون مخالفشونم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
باافتادن مملکت دست تازه به دوران رسیده ها ملت بدبخت میشن مثل 8سال قبل
هما1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
باز هم بی اخلاقی............متاسفانه این داستان ادامه دارد...........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اين حرفا رو ول كنيد, منتظر جواب آقاي مطهري باشيد, يه جوري اين جماعتو ميكوبه كه ديگه جرأت نكنن عملا به بزرگتر از خودشون بگن به زودي در آتشي خردكننده پرتاب خواهي شد. آدمايي كه اصلا معني توهين نميدونن چيه رو بايد كوبيد
رضا پندار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
درود بر نماینده مردمی و محبوبمان علی مطهری.حرف دل اکثریت مردم رو زده ایشون
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
لطفا شما مقداری از سوابق جلیلی را جار بزنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
همینها هستند که مردم را نسبت به انتخابات بی میل میکنند . اینها آمده اند تا روح شرکت در انتخابات را از مردم بگیرند و اسم خودشان را گذاشته اند دانشجو از نامه آنها معلوم است که چقدر سواد دارند و از فرموده های امام را فقط هر آنچه به نفع خودشان است مینویسند اگر چه از روی کتابها و حمایت ایشان از آیت الله رفسنجانی را به یاد نداشته و در هیچ کتابی هم نخوانده اند آن وقت اسم خودشان را گذاشته اند مسلمان و به آیات قرآن اشاره میکنند . وا عجبا و وا مصیبتا .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اشتباه منفی دادم
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خدا به همه ما انصاف بده که به همین راحتی اسطوره های مقاومت و شهدای زنده جامعخ مون رو به تمسخر نگیریم جناب دکککککتر مطهری.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خواستم چیزی بنویسم دیدم فقط باید به اینها گفت :
سلام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خدمات آقای جلیلی:
دیدار با خانم اشتون، دیدار با خانم اشتون، دیدار با خانم اشتون و ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
این جماعت ÷ررو هرچه میخواهند در حق مخالفان و کسانی که غیر خودشان می اندیشند توهین و تهمت و بدگوئی میکنند ولی اگر انتقاد به آنها شد آسمان و زمین را به هم میدوزند و فریاد وا اسلاما سر میدهند و خود را آئینه مسلمانی و قیم مردم میدانند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آقای مطهری درست گفته. ضمنا این آقایان شکسته بندی رو بگذارن کنار و بفرمائید جلیلی چه خدماتی انجام داده و چه کار اچرائی کرده که حالا بشه رئیس جمهور؟ ریا نمیشه برادرا تو رو خدا بگین ذهن ما هم رئشن بشه، ما فقط تنها چیزی که از ایشون میدونیم چونه زدن با کاترین اشتون است که سالهست به حای مشخصی هم نرسیده..
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
سابقه کارجلیلی=بیک موتوری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مثلا" اسم احمدی نژاد رو چند بار شنیده بودید که بهش رای دادین؟ این حرفا که نیست/ مگه اسم همه خدمتگذارای نظام رو باید از تلویزیون شنید؟؟ این همه اسم علی مطهری میشنوید خیلی خدمت کرده؟؟؟؟؟؟
افشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
احمدی نژادی که سابقه ی فرمانداری ماکو و شهرداری تهران و .. اینا داشت اخوی شد این وای به حال آقای جلیلی شما که اینام نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
شکر خدا شکرخدا شکرخدا ما که هیچوقت به احمدی نژاد رای ندادیم ؛ همون شما رای دادین که الان هم دوباره همون شعار ها رو میدین ؛ اینم عاقبت کارتون ! وضع الان کشور که نیاز به گفتن نداره...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
من اگه به احمدی رای داده بودم الان قطعا میزدم به بیابون ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
یک می گفت در یزد سی گز می پریدم
رندی گفت اینجا بپر،یزد که دور نیست.
اگه راست میگید خصوصیات بارز وقابل دیدن آقای جلیلی را بیان کنید...............
ناشناس
UNITED STATES
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مطهری مدرس زمانه ماست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
مردم بعد از نسخه 84 اصولگرایان دیگه کلاه سرشون نمیره. اگر احمدی نژاد با کمک مشاورینش توان موج ایجاد کردن رو داشت چنین خصیصه ای در سعید جلیلی اصلا وجود نداره. از طرف دیگه اقای جلیلی اصلا توان تشکیل کابینه و اداره اون رو نداره. در خوشبینانه ترین حالت ایشون توان اداره یک وزارتخانه ستادی رو هم نداره چه برسه به کل دولت. به هرحال به نظرم اگر کسی بخواد رای بده بهتره به پیشینه و توانایی رای بده نه به بیانیه و کاغذپاره های تشکل های کذایی.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
درود بر علی مطهری وارث اندیشه های ناب معلم شهید
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آقای مطهری
گیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر تو را چه حاصل!!!!!!!!!!!
ناشناس
CHINA
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
شماها اول ثابت کنید که دانشجوی واقعی هستید و با هوش استعداد خودتان وارد دانشگاه شده اید، بعد به عنوان دانشجو، نامه نگاری کنید. دوم اینکه برای رئیس جمهور شدن جلیلی رویاپردازی نکنید. ایشون هنوز لب به سخن باز نکرده، بذاره چند کلمه بگه و چند طرح بده، اونوقت خواهی دید که ننه جوون بی سواد من هم می فهمه این اقا چی تو چنته داره!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خدا وگيلي آ مشايي بسيار از جليلي "رجل سياسي" تر نيست؟ جليلي كدام مقام قابل قبول را داشته؟؟؟؟
جلال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
جلیلی نقاط قوت تمام روسای جمهور قبلی را دارد و نقاط ضعف آنها را ندارد و حامی مستضعقین است وقانون هدفمندی یارانه ها را اصلاح خواهد کرد و دراین صورت عدالت اقتصادی برقرار خواهد شد **فرارو : اگر سایت آزادی هستی نمایش بده **
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
سلام
جلال جان ما نمی خوایم حامی مستضعف باشه. ما مدیر می خوایم. مردم آسایش و رفاه اجتماعی می خواند، امنیت اقتصادی، اجتماعی و .... می خواند. حامی مستضعف یعنی چی؟ کسی که هیچ سابقه مدیریتی حتی مدیریت یک مدرسه را ندارد چطور می داند عدالت یعنی چه؟ احمدی نژاد هم حامی مستضعف بود روزگار مار را به سیاهی کشاند. مملکت در لبه پرتگاه است. این واقعیت است باور کن جلال جان. آنهایی که می گویند همه چی بخصوص وضع اقتصادی اجتماعی مردم خوب است در توهم کامل به سر می برند.
افشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
میشه کلی گویی رو بس کنید و نقاط قوتی که دارنو نشون دادن بگید تا ما از بی بصیرتی درایم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
محمد جان ما نه من
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
جلال خان يه نگاه به مثبت هاي كامنت خودت بذار مي بيني كه هيچكس قبولت نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
من با محمد موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
محمد جان همون ما درسته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
به جلیلی رای ندیدوضع بدترمیشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آقای مطهری می توانست اعتراض خود را بدون اشاره به تقص عضو آقای چلیلی و آوردن مثال چنین سحیفی بیان کند این ادبیات در سان ایشان که پسر آقای مطهری هستند نیست!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
شما خودت داری میگی نقص عضو، این یعنی همون ناتوانی جسمانی که شورای نگهبان گفته بود!
قابوس
CHINA
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
میشه یکی از سوابق اجرائی و خدمات گوهر بار آقای جلیلی یرای ما بگه؟ چه سوابق اجرائی و مدیریت کلان در مملکت داشته اند؟ ایشان حتی یک مدرسه هم مدیریت نکرده اند. چطور به خودش
جرات می دهد مدیریت یک کشور را بر عهده گیرد؟ البته پیش خود شاید بگوید اگر احمدی نژاد تونست پس من هم می تونم.
ولی سئوال اینجاست. ایا احمدی نژاد تونست؟ پاسخ با خوانندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
این آقای جلیلی اصلا کی هستن ؟ سابقه کاریشون چیه؟ بفرمائید در دوران جنگ و دفاع مقدس کجا تشریف داشتن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
برای شورای نگهبان متأسفم که کسی را تایید کرده که هیچ سابقه اجرایی ندارد. وای به حال ملت ایران برای اینده اگر چنین کسی رئیس دولت شود
محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
به نظر من منظور آقای مطهری این است که مگر قرار رئیس جمهور آنقدر توان جسمی داشته باشد که توی مسابقه دو یا کشتی شرکت کند؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
8 سال مملکت افتاد دست این طیف با طرز فکر عجیبشان. مهم نیست کی رای بیاره مهم این است که سفره بد اخلاقی و افراطی گره جمع بشه.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بابا اینا رو بسیج شاخ می کنه میدونین که جوابشون مثل انشا میمونه انشا کلاس اول ابتدایی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
وقتی شورای نگهبان و جناب آقای جنتی برای احراز صلاحیت تست آمادگی جسمانی می گیرند آقای مطهری هم باید عضو کمیته المپیک بشوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خندم می گیره هاشمی که یه زمانی همه ازش متنفر بودیم اینقدر طرفدار پیدا کرده.خیلی استادی هاشمی جان.هر ور باد بیاد اونوریه!!!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
همه جانبازان عزیز روی سر این ملت قراردارند و به نظر منظور آقای مطهری به هیچ وجه توهین به وجهه جانبازی آقای جلیلی نبوده و شما تفسیر نفرمایید . لازم آقای مطهری در این مورد جواب آقایان را بدهند .
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
عقلتون همینقدره دیگه!!
چی بگم...
ولی جلیلی در حدی نیست که کسی براش نامه بنویسه! معلومه آدمهایی مثل .... دنبال ادامه یک کوتوله سیاسی دیگه افتادن
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
یکی نیست به این اقایان دانشجو بگه مگه خود اقای رفسنجانی هم جانباز نیست .چرا یهو همه چی باید فراوش بشه
قااسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ایا کسی به اقای رفسنجانی توهین کرده ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
قاسم بفرمائید کی به آقای رفسنجانی توهین نکرده؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
کمیته ی پارا المپیک البته
ارادت به امام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
دوستان جچلیلی احپمدی نژاد دیگر خواهد بود.....دوستان آگاه باشیم و اشتباه مجچددمان را تکرار نکنیم..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
جلیلی جوان وکم تجربه است واحتمال اینکه اشتباهات احمدی نژاد را ادامه داده یا تکرار کند بسیار زیاد است
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
ماخدمات دیگرشان را نمیخواهیم فقط پیشرفتهای گفتگوی هسته ای با اشتون را بگید بقیه پیش کشتون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
اگه مثل زمان اصلاحات شما چند سال چند سال تعلیق شه میشه پیشرفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بین جلیلی و احمدی نژاد 100% محمود بهتره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بیانیه در حد بچه ابتدایی بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
به این ستاد حامیان بفرمایید خدمات جناب جلیلی را بفرمایند تا مردم هم مطلع شوند؟.......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
من مخالف احمدی نژادم اما از بین این همه کاندید احمدی نژاد اصلح تره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
وای! بلا به دور!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
درود بر مطهری ....................................
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
از پدربزرگواری چون شهیدمطهری پسری چون جناب علی مطهری تحویل جامعه میگرددتنها اصول گرایی هست که چندین ساله بهش ارادت خاص دارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
قومی که از علی (ع)روبرگرداند حتماً به دامان معاویه می افتد جلیلی نباید به خودش اجازه بدهد حتی نامزد شود چه اینکه رئیس جمهور ! آیا واقعاً احساس تکلیف می کند واقعاً اگر این احساس را دارد سخت در اشتباه است فردای قیامت اگر ازش سوال شد که آیا بهتر از تو نبود که خود را در معرض رای مردم قرار دهد آیا جوابی دار د ؟من که فکر نمی کنم ایشان جوابی داشته باشد .واقعاً ایشان در حد و قواره یک مدیر کل یک شرکت دولتی هم نیست چه رسد به رئیس جمهوری کشوری مثل ایران با این همه مشکلات که حاصل همین تفکر ساده زیستی و عدالت محور ی است راستی کجا است آنهایی که احمدی نژاد را ازجنس مردم می دانستند و با رجایی مقایسه می کردند آیا دیگه بسشان نیست امان از دست این جماعت جاهل !1 خدا به دادمان برسد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
وقت و اعصابتون رو برای جواب دادن به این افراد تلف نکنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خوب دانشجویان!!عزیز ؛آقای جلیلی برای اینکه خودستایی نشه نمیگه چه کارایی کرده ولی شماها که خبر دارین چه خدمات بزرگی کرده و چه لیاقت های ویژه ای داره یه چند تاشو ذکر میکردین تا مردم بفهمن این مطهری یه ریگی تو کفششه و با جلیلی پدر کشتگی داره!!!!!!!!!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
جليلي فرد محترمي است.اما نه اقتصاد دان است نه سياست مدار.
دو شاخصه اي كه بايد يك رئيس جمهور داشته باشد.مردم آرامش
ونان شب مي خواهند.بهتر است
به نظرات مردم توجه شود زيرا همه چيز را همگان دانند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بقیه مگه اقتصاد دان هستند؟
مهم اینه که جلیلی یه تیم قوی با خودش داره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
من موندم خدمات جلیلی چی بوده؟
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
فقط یک نمونه اش:
مقاومت در برابر زیاده خواهان، چه در زمان جنگ و چه در قضیه هسته ای
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
شنيدن حرف راست اينقدر تلخه؟ اقاي مطهري چيزي بدي گفتن كه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خوبه یکی به شما گفته که در دوران هاشمی تورم 50 درصد بوده که شما ها چیزی برای گفتن داشته باشید. آخه تورم بالا به تنهایی منفی نیست اگه در کنارش رشد اقتصادی، اشتغال و مولفه های مثبت اقتصادی دیگه باشه؛ بلکه اگه مثل الان هم تورم داشتیم، هم رکود، هم اشتغال پایین و هم رشد اقتصادی منفی انوقت تورم بالا نه تنها مثبت نیست بلکه مردم بیشتر و بیشتر از تورم 50 درصد (به تنهایی) زیر مشکلات اقتصادی ضعیف و ضعیتر می شوند.
إيمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
بيانيه اى در حد اطفال مهدكودكى،اى كاش در ابتداى جملاتشون مى نوشتند ،در حمايت از عمو سعيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
واقعأ در حد اطفال مهد کودکی. خوب گفتی.
علیرضا احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
در نبود هاشمی، رأی فقط روحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
جلیلی رو با احمدی نژاد مقایسه نکنید.
احمدی نژاد خوب یا بد قبل از سال 84 پله پله ترقی کرده بود از فرمانداری -استانداری تا نهایتا شهرداری کان شهر تهران.
در مورد نظرات منفی و مثبت که میفرمایید اینجا سایت اصلاح طلبهاست. بنده عرش میکنم بروید سایت الف اینکه اصولگراست باز هم نظرات مخالف جلیلی و طرفدار هاشمی غالبند
یونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
حرف های سطحی مطهری در حدی نبود که بخواد کسی بهش جواب بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
قطعا این نامه پر نغز و پر مغز این جوجه ها در حد جواب دادنه !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
آقای مطهری عضو کمیته متفکرین هستند و این قدر دغدغه مردم را دارند که وقتی برای المپیک ندارند و اگر می رفتند مثل هر جای دیگر موفق بودند
نوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
باهات کاملا موافقم
lمحسن
-
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
علی مطهری بهتره یه بار کتاب ارزشمند فلسفه اخلاق شهید مطهری رو بخونه.
هما1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
یعنی شما خوندی اون کتاب باباشو نخونده؟؟؟؟؟؟؟عجبا
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
این جلیلی هم می خواد راه کهنه شده دکتر رو بره. یعنی دنبال عوام فریبی است. یک باید بهش بگه که از دکتر که ساده زیست تر نبود. تو چی می گه دیگه ؟ ضمنا" این بابا اگه ببره، بدبخت میشیم. اصلا اعتقادی به مصالحه با غرب نداره.
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
با نظر حميد مخالفم چون مصالحه باغرب كار درستي نيست. اما جليلي هم براي رياست جمهوري خوب نيست.
مجله فرارو