bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۳۹۶۴۴

(تصاویر) اعدام متجاوز به عنف در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
فرارو- یک سارق مسلح و متجاوز به عنف دقایقی قبل در ملاء عام و در میدان خواجوی شهر کرمان به دار مجازات آویخته شد.
 
دقایقی قبل حکم اعدام «یاسر - ک» سارق مسلح و متجاوز به عنف در میدان خواجوی شهر کرمان به مرحله اجرا درآمد.

این سارق و متجاوز به عنف با استفاده از سلاح سرد مانند دشنه، چاقو و حتی شیشه‌های شکسته وارد منازل مردم می‌شد و اقدام به زورگیری و سرقت می‌کرد و در مواردی نیز زنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داد.

هشت مورد سرقت با سلاح سرد و تعدادی تجاوز به عنف توسط این سارق و متجاوز صورت گرفت و انگیزه اصلی وی برای ارتکاب این جرائم سرقت و انجام جرائم اخلاقی بوده است.

این مجرم در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی دستگیر و در دادگاه کیفری استان کرمان محاکمه شد و به تمام جنایات ارتکابی خود اعتراف کرد.








برچسب ها: کرمان تجاوز اعدام
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
حداقل عکسهای نزدیکش رو نذارید. خیلی تاثیر منفی توی روحیه داره. هر کاری هم کرده به سزای عملس رسیده. اقلا عکس از یکمتری رو نذارید.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
چقدر وحشتناكه
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
ولی طناب دارچینی بود.بهتره ازطناب های ایرانی استفاده کنیم.
شکوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
به نظر من متجاوز به عنف در ایران حتما باید اعدام شود. و گرنه امنیت زنان و دختران از بین خواهد رفت . البته آموزش فرهنگی و تسهیل روابط جنسی لازم است
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
به نظر حقیر اونهائی که منفی میدن نظر خا موش خودشون رو با منفی دادن ،می دهند به نظر حقیر این اعدامیها قر بانی هستند قطعا اگر اینها دارای خا نواده متعادل می بودند دست به این جنا یات نمی زدند،به نظر من حکومت وهمه ما مردم هم در بوجود آمدن این وضعیت مقصر هستیم قطعا"اگر عدالت واقعی در بر خورداری از امکانات اجتماعی در جامعه باشد این جنا یات روبه کاهش می رود .مسئولین دلسوز کشور ومردم را در یابید فر دا دیر است .همش فکر دشمن بیرونی وفر ضی نباسید دشمن داخلی تبعیض وبی عدالتی فر زندان کشور را به قتلگاه می برد ؟
انتشار یافته: ۱۸۴
ناشناس
Finland
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
جانم
ناشناس
Germany
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
خوشت میاید یکی هم بیاد و تو را دار بزنه
الم
United Arab Emirates
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
طی روزهای اخیر، بسیاری به دلیل شور و اشتیاق گروههایی از مردم برای تماشای مراسم حد یا اعدام ، گلایه کرده و نسبت به رواج و تشدید چنین اخلاقی هشدار داده اند.
سرویس اندیشه پایگاه خبری "انتخاب" در این مورد، تنها به ذکر روایتی از امیرالمومنین(ع) اشاره می کند که در جلد 28 وسائل الشیعه باب 22 از ابواب مقدمات حدود و احکام عمومی بدان اشاره شده و در آن حضور و نگریستن به اجرای حدود در آن به شدت تقبیح شده است: یعقوبی از پدرش نقل می کند امیرالمومنین(ع) در سفری به بصره، شاهد هجوم مردم برای دیدن صحنه اجرای حد بوده اند و این موضوع عامل سؤال حضرت از قنبر شده که: "برو ببین این افراد که هستند و برای چه هجوم آورده اند!" و قنبر پس از رؤیت این جمعیت به حضرت عرضه می دارد که برای دیدن اجرای حد هجوم آورده اند. حضرت پس از نگاه به چهرۀ افراد مهاجم می فرمایند: زشت باد چهره هائی که دیده نمی شوند مگر در حوادث زشت و تلخ؛ این آدم ها فضول رجال و مردمند –یعنی ته مانده های جامعه که در ادبیات امروز از آنان به اراذل و اوباش تعبیر می شود – قنبر، آنان را از چشم من دور ساز!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
تو که میگی خوشت میاد خودت خوشت میاد به ناموست تجاوز بشه و کاری به کارش نداشته باشی
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
من با اجرا شدن فاز دوم یارانه ها کاملا موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
ای کاش بجای این همه اعدام ، راه حلی برای پیشگیری از جرم جنایت پیدا می کردیم . وقتی دین مبین اسلام بحث صیغه را حلال و عمل به آن را تشویق می کند پس چرا مراکزی را برای تامین نیازهای طبیعی و خدادادی جوانان جامعه مهیا نمی کنیم . جوانی که تا سن 40 سالگی هیچ امیدی به تامین حداقل های زندگی برای ازدواج دائم ندارد چگونه باید خواسته های طبیعی و غرایز خود را مدیریت کند .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
آفرین به صاحب نظری که در زیر میارم
"ای کاش بجای این همه اعدام ، راه حلی برای پیشگیری از جرم جنایت پیدا می کردیم . وقتی دین مبین اسلام بحث صیغه را حلال و عمل به آن را تشویق می کند پس چرا مراکزی را برای تامین نیازهای طبیعی و خدادادی جوانان جامعه مهیا نمی کنیم . جوانی که تا سن 40 سالگی هیچ امیدی به تامین حداقل های زندگی برای ازدواج دائم ندارد چگونه باید خواسته های طبیعی و غرایز خود را مدیریت کند "
جواب تمام این جنایت هارو کسانی باید بدن که بجای فراهم آوردن محیطی که جوان شرعا بتواند به خواسته های فطری که خدا در وجودش نهاده پاسخ دهد مجبور به این نوع اعمال غیر انسانی شود
هردو جنایت گناهش به گردن آنهاست
هم جرم و هم اعدام
تا وقتی محیطی شرعی و قابل دسترس برای ارضای نیازهای فطری جوانان نباشد وضعمان از این بدتر هم خواهد بود
ناشناس
United States of America
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
آقای محسن انگار که کمر ما بیل خورده باشد. این حرف ها توجیه مناسبی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
دار قدیمی شده. وقتشه پیشرفته بشیم. صندلی الکتریکی یا تزریق سم بهتره.
ناشناس
Canada
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
تو تصاویر مشخص نشده یا واقعا کرمانیها علاقه ای به دیدن صحنه اعدام ندارند اگر درسته که ای ول به کرمونیها
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
من کرمانی هستم نخیر ساعت کاریشو 9صبح است اگه با خبر بودن یا طرف عصر بود مثل اعدام چند سال پیش اد میدان ازادی شلوغ میشد. حقش بود
کرمانی
United Arab Emirates
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
درسته ای ول به کرمونیها......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
دوست عزیز کرمونی ها و شیرازی ها رو با زور مسلسل هم نمیشه اون موقع صبح کشید از خونه بیرون.
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
ديدن صحنه مرگ يك انسان واقعا دردنك است و بايد دانست كه اعدام پاك كردن صورت مسئله است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
جناب آقای امیر بهتره به عرضتون برسونم طبق دستور قرآن مقدس گناهکاران و تبه کاران باید از روی زمین محو بشند والا فساد و تباهی و نکبت همه زمین را فرا خواهد گرفت!در ضمن اگه این فرد با ناموس خودت هم این کارها را می کرد بازم اینجوری کامنت می ذاشتی!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اره اما اینکه این صفحه پر بیننده ترین خبر شده نشون میده ما ایراننیا کلا نظاره گران خوبی هستیم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
چرا این مامورا این تیپی هستن؟با شلوار جین؟هیچ مامور نیرو انتظامی تو اینا نبود!!
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
حتما داده بخش خصوصی !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
مامور نیستن شاکیان پرونده هستن که میتونن طناب دارو گردن محکوم بندازن یا اگه صندلی باشه از زیر پای محکوم بکشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
"بابک" دمت گرم خیلی خیلی خندیدم دمت گرم
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
بعیده عکس شاکیان را بیاندازند.
لذا مامور هستندو البته اطلاع جامعی داده نشده! فقط ذکر موارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
اینها خودجوشها هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
نيروهاي خود جوشن
شلوار فروش منشوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
از قرار معلوم شلوارها فیت تن افراد بوده یعنی مال خودشونه.
از مامور بودن اونا که شکی نیست چون مامور اجرایی احکامند
ولی اگر سانسور نشود جالب اینجاست مامورین در زندگی شخصی شلوار و لباس مورد دار می پوشند ولی سر خدمت به این شلوارها در مغازه و تن مردم گیر می دهند.
قربون برم خدا رو یک بوم و دو هوا رو
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
نابکار زیر طناب دارهم داره میخنده .مثل اینکه دارند باهاش شوخی میکنند ومیگه نکنید دردم میاد دارم خفه میشم
ناشناس
United States of America
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
کشور قلم های شکسته و جرثقیل های برافراشته !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
like
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
مجرم باید تقاص پس بده همه چیزو قاطی نکنید
ناشناس
Bahrain
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
هزاران لايك
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
حال کردم با این جمله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
گل گفتی
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
افرین
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
خیلی like
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
جايي كه فكر مي ميرد!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
قلم شكسته رو خوب اومدي ولي همچين آدمايي بايد اعدام بشن پز روشنفكري دادن هنر نيست
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
بینهایت لایک. کاش معلم های ما این حرفا رو یاد بچه ها میدادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
احسسسسسسسسنت .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
خدا وکیلی تو هیچ کار دیگه به این اندازه کارا مرتب و با برنامه انجام نمیشه. دقت کردید تا حالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اخه ما در این موارد خودمون صاحب سبک وپیشروییم
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
ما رکورد زدیم
کوروش
United States of America
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
تصویر اول و تقابل مجسمه خواجوی کرمانی (شاعر و عارف کرمان) و جنازه بالای دار جالب و شاعرانه بود و نشان از حال و روز فعلی ما و اخلاق و فرهنگ در جامعه ما دارد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
چرا منفی دادی به این تحلیل درست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
دستشون درد نكنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
دست کدومشون ؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
از اینکه مردم استقبال چندانی نکردن خوشحالم!
امیدوارم روزی برسه که یه نفر هم نظاره گر این اعدام ها نباشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
فكر كنم خيلی بی غيرتی اگ به ناموست تجاوز بش برات مهم نيست/شايدم خودت از اين متجاوز ها هستي/بهرحال دست قوۀ قضائيه درد نكند
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
این خبر جزو پر بیننده ترین هاست
پس می تونی فکرش رو بکنی که اگر نزدیک به شما هم بود خواهان دیدن این اعدام بودی چنانچه که عکس های این خبر دیدی
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
دیدن این صحنه برای شاکی حق و طبیعیست.
ولی برای مردم چه لذتی داره؟!! فقط اعصاب خورد میشه.
ضمنا کامنت حسین بد نیست که اینطور بهش توپیدید! هیچکدام از ما منکر برخورد با متجاوز به عنف نیستیم.
منظور ایشان احتمالا اینست که دیدن این صحنه ها هم روحیه را ضعیف و هم خشن میکند.
حسین
Netherlands (Kingdom of the)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
ناشناس
ببخشید که نتونستم با شما که به ناموست تجاوز شده همدردی کنم! غیرت زیاد دارم فقط احساساتی نیستم.
مجید
به حضرت عباس قسم یه بار 100 متری خونمون یه نفرو اعدام کردن من حتی از پنجره هم نگاه نکردم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
دیدن خبر نشانه علاقه مندی به اعدام نیست چرا حرف نامربوط می زنید؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
چرا بعضی ها تا هر اتفاقی می افته میگن اگه برا خواهریا مادرت اتفاق بیفته راضی هستی؟در مورد حجاب هم همین جوره بعضی ها تا چیزی در مورد حجاب می شنون که با فکرشون مخالفه سریع می گن حاضری خواهرت اینطور باشه؟! معلومه که حکم این افراد که به عنف تجاوز می کنن اعدامه اما اینکه مردم از دیدن اعدام اینقد ذوق کنن جای تاسف داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اينم از غيرت فرارو كه توهين به نواميس مردم رو به عنوان نظر راحت انتشار ميده ولي نظرات مودبانه ديگر رو نه! آقاي ناشناس خوش دهان! دوستمان فقط ابراز عقيده كرد كه خوب است مردم از دار زدن استقبال نمي كنند ولي تو ظاهرا بيماري ديدن مرگ حتي يك جنايتكار رو لذت قابل وصفي ميدوني (فرارو شما كه انتشار نمي دي ولي خودت ياد بگير پيام بي ادبانه رو انتشار نده)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
منفی زنا میدونید تجاوز به عنف چیه؟
یاشار
Finland
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
بله چیزی که با وجود این همه اعدام هز زوط بیشتر میشه و راهکارش اعدام نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
ایول یاشار
ناشناس
Sweden
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
ناشناس عزیز مطمئن باش که همه می دونن تجاوز به عنف یعنی چه و هیچ کس از این منفی زنا هم نمی خواد نه به ناموس شما و یا ناموس کس دیگری تعرض بشه. ولی احتمالا منظورشون اینه که اعدام راه حل این مشکل نیست بلکه این مشکل از جای دیگه آب می خوره یعنی ایننکه تا شرایط تربیتی و فرهنگی و اجتماعی ما اینطور باشه شما اگه نصف این مردم رو هم اعدام کنید باز هم متجاوز به عنف، حقه باز، دزد و اختلاس گر و خلافکار به وفور وارد جامعه خواهد!
ناشناس
India
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
ظاهرا تو خیلی خوب میدونی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
انگار تو بیشتر می دونی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
نه نمی دونی.یه بار باید سرت بیاد تا بفهمی
میرحامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
حضرات روشنفکر بفرمایین راهکار مقابله با این پدیده شوم چیه؟
برخورد هنوز انطور که باید جدی نیست، اینه که باعث افزایش این پدیده شوم میشه نه اعدام یک از هزار از این متجاوزین کالانعام بل هم اضل
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
آقاي ناشناس سلام!
هيچ كس عمل اين بنده خدا رو توجيه نمي كند،مشكل اين است كه اعدام راه حل اين مشكل نيست.
وقتي نيازها درست ارضا نمي شود به بيراهه مي رود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
راه کار ازدواج یک زندگی حداقلی مانند اکثر کشور ها برای انها که طالب کارند اما کار نیست ..
به جای یارانه به همه تامین زندگی مختصر برای انها که ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
جدیدا پلیس ایران شلوار جین میپوشند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
چرا در کنار خواجوی کرمانی؟ اگر زنده بود این پیشوای حافظ چه شعری می سرود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اگر خواجوی کرمانی زنده بود با دیدن این صحنه دیگر شعر نمیگفت که: کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد
ذیحق
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
خلاصه بدجوری اعدام تو بورسه .خداکنه ارتباطی با انتخابات وزهر چشم گیری نداشته باشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
ها این حقش بید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
دلت خنک شد؟
ناشناس
Australia
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
خداییش نیروی انتظامی اعدامو اجرا کرد یا برو بچز دنگ گذاشتن جرثقیل کرایه کردنو از این حرفا....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
نيروي انتظامي اعدام را اجرا نكردن احتمالآ برادر و ............... حكم را اجرا كردند خواستن دلشان خنك شود.خدا كند واقعا آرامش پيدا كنند و اين تصاوير را بتوانند فراموش كنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
اينهايي كه صورتشون رو پوشوندن پليس بودن يا جايزه بگير؟! شايد هم قوه قضاييه كرمان اجراي احكام رو به بخش خصوصي واگذار كرده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
آفرين بر مردم كرمان كه براي تماشا ي اين صحنه نرفته اند. در عكس ها پيداست فقط مامورين هستند. آفرين بر اين مردم .
ناشناس
United States of America
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
نه بابا حتما يه دليل ديگه اي بوده ه نگذاشتند بيان.بالاخره مردممونو ميشناسيم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
کرمانیها کلا مردم ارومین اهل این حرفها وهیجانات کاذب نیستن
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
احتمالا اعدام علني نبوده گل پسر
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اميد كه روزي برسد كه نياز به اعدام يك جوان براي حل يك مشكل نباشد
nazar
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
جالب مردم دارند به آگاهی می رسند دیگه کسی برای دیدن اعدام نمیاد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
خدا كنه عادي نشه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
اينايي كه مجري حكمند چرا همه شلوار جين پوشيدن؟
نادر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
برای اینکه میخواهند ببینند فضول کیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
هنوزی قانونی نیومده که مجریان اجرای حکم چه شلواری باید بپوشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
اگر قانونی در خصوص شلوار جین نیومده پس چرا به بقیه ایراد میگرن که چرا جین پوشیدی ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
نادر بیشتر توهین کرد تا اظهار نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
با این لباسا ظاهرا اعدام ها هم به بخش خصوصی واگذار شده... از این به بعد ثبت شرکت اعدام هم داریم.....با ما تماس بگیرید666
تبریک میگم تیم جوونی هستن اینده خوبی در انتظارشونه حد اقل تا 40 سال دیگه میتونن اعدام کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
شایدم خوتنواده قربانیان باشند
ناشناس
India
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
مردم از خنده. البته خنده تلخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
برای حکم قصاص از اولیا دم استفاده می کنند نه در هنگام اجرای حد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
خیلی باحال گفتی دمت گرم.
امید پناهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
آقا مسائلو قاطی نکنید خواهشا. الکی و احساساتی با اعدام این افراد مخالفت نکنید. اعدام این افراد در ملا عام حتما لازمه. تصور کنید زنی را در حالی که بچه اش هم شاهده ماجرا بوده تسط این فرد تجاوز شده باشد !!!!! ببینید تصور این عمل حتی برای آشناهایمان هم سخته چه برسه به زن و بچه خودمان. مرگ و اعدام حداقل کاری که می توان کرد. اما اینکه مردم عادی و خانواده ها می روند این اعدامها را می بینند درست نیست و ریشه این مسائل هم در افسرده شدن کل جامعه است . شما ها می توانید کاملا تغییر رفتار و کم شدن آستانه تحمل افراد را در سطح جامعه خصوصا در 7 - 8 سال اخیر ببینید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
حیف از این جمله آخرت "شما ها می توانید کاملا تغییر رفتار و کم شدن آستانه تحمل افراد را در سطح جامعه خصوصا در 7 - 8 سال اخیر ببینید." آیا نمیدونی شنیده شدن و دیده شدن خبر اعدام هر چند روز یکبار در جامعه به این موضوعی که گفته ای یعنی کم شدن آستانه تحمل در جامعه کمک میکنه؟ به نظرم فقط خواستی همینطوری یه نظری بدی. موقعی که مطلب رو تموم نمودی یه بار دیگه اون رو خوندی اگه نه الان بخون: "اعدام این افراد در ملا عام حتما لازمه اما اینکه مردم عادی و خانواده ها می روند این اعدامها را می بینند درست نیست و ریشه این مسائل هم در افسرده شدن کل جامعه است ."
ناشناس
Germany
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
این آقا خودشم متوجه نشد چی گفت. بالاخره اعدام در ملاء عام حتماً لازمه، یا درست نیست مردم عادی و خانواده ها بروند این اعدام ها رو ببینند، کدوم؟ اگه مردم نرن اعدام رو ببینن که اعدام در ملاء عام مفهومش رو از دست میده!
مگه اینکه شما چیزی بخوای بگی که من متوجه نمیشم!
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
این کامنت منطقیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
آقا امید چرا الکی و احساساتی اظهار نظر کردی؟
اقشین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
میتونم به این نظرت با احترام اینجوری پاسخ بدم که تا موقعی که توالت برای دفع فضولات نباشه هیچکس نمیتونه جلوی این غریزه رو با اعدام و رعب ووحشت بگیره باید ریشه درست بشه وگرنه من توی این چند دهه اخیر شاهد اعدام متجاوزین به عنف بودم ولی ریشه کن شده ؟
هر کسی که تو اون لحظه این تجاوز رو میکنه میدونه اگه بگیرنش اعدام میشه ولی نمیتونه جلوی خودش رو بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
خودت فهمیدی چی گفتی!یه بار دیگه بخون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اونی که داره احساسی برخورد میکنه خودتی چون میگی تصور کن زنی که...خب این میشه رویا بافی دیگه.
صمد
Singapore
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
بسیار زیبا و رمانتیک!
لطفا در سانسهای بعدی زمان آویزون بودنش رو بیشتر کنید.
ملا نصرالدین
Slovenia
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
......وبازهم اعدام !!!!!!!!
وباز هم سوالات بی جواب
چرا یکی پیدا نمیشه بگه چرا امار اعدام جرائم روز به روز داره بیشتر میشه ؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
چون دلیلشو همه می دونند
میرحامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
چون برخورد متناسب با جرم صورت نمیگیره، سرعت و شدت عمل در برخورد به متجاوزین میتونه آمار رو کنترل کنه
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
میشه بگید چه مدت این متجاوز اون بالا بوده؟
در عکس سوم هوا تاریکه که طرف اون بالاست. عکسی که میخوان بیارنش پایین هوا کاملاً روشنه.
ناشناس
Norway
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
هی صبر کردن ببینن کسی میاد تماشا
نیوتون
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
من تایمر گرفتم 17 دقیقه و 44 ثانیه و 23 هزارم و 04 میکرونیوم ثانیه آویزون بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
عرض بنده با منتقدین است فقط یک دقیقه فکر کنید وخود را جای کسانی فرار دهید که بوسیله این افراد مورد تجاوز قرار گرفته انداگر شما جای همسران مفعولین بودید باز هم انتقاد می کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
حمایت به عملی که کرده نیست.این عمل قطعا محکوم است.
لطفا کامنت ها را با دقت بخوانید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
مساله اعدام صرفا مساله شخصی نیست که با احساسات شخصی با آن برخورد شود بلکه مساله اجتماعی است که نیاز به تعقل دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
الآن شما با اين كلمه "مفعولين" ابراز ادب كردي به قربانيان؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
انتقادها در خصوص اعدام در ملاء عام است نه حکم اعدام مجرم ، شاید بهتر باشد اجرای این احکام در مکانهای خاص( مثل زندانها ) و با حضور افراد خاص( مثلا مجرمان و خانواده های آسیب دیده ) انجام شود . اعدام در میدان اصلی شهر ، استادیوم ها ، پارک ها و کوچه و محل و در معرض نگاه کودکان ، نوجوانان ، زنان و سالخوردگانی که نیاز مبرم به زندگی ، امید و آرامش دارند اشتباه محض است .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
نیروی انتظامی تشکر تشکر.
کسانی که مخالف اعدام های این چنینی هستند شاید از بستگان فرد اعدام شده باشند.
وگرنه اینگونه افراد خیری برای جامعه ندارند.
ناشناس
Germany
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
میگم چطوره از این به بعد مجازات تهمت و دروغ هم اعدام باشه. مسلماً در رفع نابسامانی های اخلاقی جامعه مؤثر خواهد بود. مگه نمیگن اعدام جرائم رو کاهش میده. پس اگه برای دروغ و تهمت هم مجازات اعدام قرار بدن میزان دروغ و تهمت در جامعه به صفر خواهد رسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
من هیچ نسبتی با فرد اعدام شده ندارم و عملش را محکوم میکنم حرفهای تورا هم قبول ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
ناشناسي كه جواب علي را دادي من از نظرت خيلي خوشم آمد در اين صورت دولت............ و همه خيالمان راحت ميشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
مجريان شلوار جين می پوشن تا بدناميش به پای کسایی بیوفته که شلوار جين می پوشن. دقت کنید که این دستکاری ذهن مردم به صورت ناخودگاه است و کاملا هدفمند! فرارو جان جان خودت سانسور نکن...
ناشناس
-
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
مردحسابی اونا خانواده ی افراد شاکی هستند
جابر كاظمي
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
توهم توهم فقط توهم!
اعدام يك رذل جاني افتخاراست نه بدنامي متوهم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
قطعا اجرای احکام باید توسط ضابطین نیروی انتظامی صورت بگیرد . لباس فرم برای یک ضابط انتظامی امری تعریف شده و عدم استفاده از آن باعث بی اعتباری و تخفیف اصول و مقررات است .
یاشار
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
چرا ایران بیشترین آمار اعدام نسبت به جمعیت رو داره ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بيشترين اعدام بدون نسبت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
چون تو کشورای دیگه تا با اسلحه نری و یه مدرسه رو به رگبار نبندی اعدامت نمی کنن.
مخاطب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
دوست خوب من هیچ اعدامی در ملا عام لازم نیست بیخود خودت رو فریب نده البته در این کشور بلازده امثال تو چاره ای جز فریب خود ندارد
رضا
Germany
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
سارق مسلح و متجاوز به عنف مفسد فی الارض هستش و حکش هم حتما اعدامه . در ضمن این مامورین اجرای حکم هستن این تیپی ان یا مامور نداشتن از بچه های محل کمک گرفتن؟
علي اکبر
Germany
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
با نظر اقاي پناهي بسيار موافق هستم اگر براي ما بود همين را ميگفتيم اعدام چرا
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
خدا بیامرزدش!
ملا نصرالدین
Slovenia
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
جناب اقای امید پناهی عزیز
کسی با اعدام این قبیل انسانها مخالف نیست ایراد کار اینجاست هیچ تحقیق و بررسی بابت این جرائم انجام نمیشه که اگر میشد امار صعودی نبود وضمنا جنابعالی عادت داری خودت رو جای مفعول فرض کنی یک بار هم شده خودت جای پدر این پسر جوان قرار بده ببین چه حالی پیدا می کنی شاید پدر این جوان یک انسان شریف وابروداری باشد ودر تربیت این جوان هرانچه توان داشته کوتاهی نکرده حال نباید علت این جرائم رو در جاهای دیگر بررسی کرد مثل وضعیت شغلی این جوان یا وضعیت اقتصادی یا وضعیت اوقات فراقت ویا ..........؟؟؟؟؟؟؟
بله عزیزم این جوانی که هم اکنون بربالای دار ملاحظه می کنی فردا امکان دارد پسر جنابعالی باشد پس بجای تائید تعصبی این کارها کمی عمیقتر نگاه کنیم که عاقلانه تر تصمیم بگیریم و جامعه را اینقدر با بحرانهای روحی و روانی درگیر نکنیم
روز خوش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
ملا نصرالدین عزیز، هرچقد هم کار و تحقیق بشه بازم جنایت هست. مگه تو همین امریکا کار تحقیقاتی تمیشه؟ مگه وضعیت شغلیشون خرابه؟ پس چرا تیراندازی به سمت بچه مدزسه ای ها و دانشجوها کار هر سالشونه؟
زارع
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
کار درستی است با قاطعیت ادامه یابد تا کلیه مفسدین ریشه کن شده ومملکت پاک شود .اعدام یک عمل جراحی برای درمان افتهای جامعه است وبعضی وقتها مخصوصا در این مورد بخصوص لازم است.
آرمین
Japan
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
اعدام متجاوزین به عنف کاملا درست و به جا است. اما آن دو نوجوان نباید اعدام می شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
نوجوان؟؟؟!!!
علیرضا
United Arab Emirates
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
اعدام حقش بود ولی به امید ان روز چپاول کنندگان بیتلمال اعدام شوند
ناشناس
United States of America
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
من دل خوشی از دولت ندارم ولی دست اون مامور اعدام رو میبوسم دمشون گرم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
به راستی قوه قضایه ما این همه همت برای دله خلاف کار ها داره وبدون مصالح ملی و اسلامی بی محابا به اجرای حد وحدود می پردازه چرا اول از خودش شروع نمی کنه و جانیان کهریزک وکوی دانشگاه تهران که دل ملت و رهبرعزیزمان خون کرد رسیدگی نمکند و اونها را مجازات علنی نمکند چرا فاسدان پرونده اختلاس سه هزارمیلیارد تومانی و میدان فاطمی علی خصوص اون مسئولینی که دست داشتند را مجازات مفسد فی الارض علنی نمی کنید
در به در
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
عجب پلیسای خوش تیپی!
سری بعد بگین بجای کلاه سربازا جوراب بکشن سرشون شاید خوشتیپ تر بشن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
خیلی شیک و مجلسی نبود. اعدام هم خدایی فقط اعدامهای تهرون
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
انشاالله به ناموس افرادی که با اعدام مخالف هستند تجاوز بشه آنوقت باز هم مخالف حکم خدا می کنید؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
عزیز من اگر جامعه سالمی داشته باشیم کسی به ناموس مردم تجاوز نمیکنه
من نمیگم این آدم خوبی بوده اما باید روانشناسی کنی ببینی چرا اینجوری بار اومده؟ چرا آمار اعدام در کشور ما خیلی بالاس و باز هم مردم باور دارن که اعدام باعث عبرت بثیه میشه
ذیحق
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
دوستانی که اشتباه متوجه میشوند دقت کنند بحث بر سر توجیه عمل خطای این گناهکاران نیست وباید تنبیه شوند وآیا اعدام متتاسب با نوع جرم آنها است یا نه باز هم موضوع بحث نیست بلکه 1_چرااین اعدامها درحضور مردم باید باشد آیا این ترویج خشونت وقساوت قلب در جامعه نیست؟2-اگر این کار برای عبرت گیری سایر مجرمین از این نوع است که نتیجه معکوس داده چون هرروز دامنه این نوع جرائم بیشتر میشود پس دلایل دیگری دارد که هم ما میدانیم هم صادرکنندگان رای اعدام علنی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
دیگه داره عادی میشه برای همینه که کسی نیامده!!!!!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
من خودم کرمانی هستم کسانی که در هنگام اعدام حضور داشتند از 20ال 30 نفر بیشتر نبودند ؟خوشحالم که حضور مردم کم بود چرا که اعدام در ملاء عام روش خوبی نیست.درموقع اعدام بیچاره فحش میداد میگفت زود اعدامم کنید از لحاظ روحی روانی آدم سالمی به نظز نمیرسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
خطاب به بیشتر دوستان،اعدام صبح زود قبل از طلوع آفتاب صورت گرفته،به خاطر همینه که هیچ بیننده ای نداشته.همه خواب بودند.از عکسها مشخصه که خورشید داره طلوع میکنه
shila
France
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
همه اعدامها قبل از طلوع آفتاب هست. بهتره مردم دیگر شهر ها هم کمی از کرمانیها یاد بگیرن
دانشجویی از کرمان
United States of America
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
کرمانی ها اگر برای مراسم نیامدند به این خاطره که اولن لنگ
ظهر از خواب پا میشن دوما تا بساط منقل رو جمع کنند وقت گذشته
شهروند کرمانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
تا کور شود هر آنکس که نتوان دید . دانشجویانی مثل تو کرمان رو به فساد کشیدن . مردم کرمان زحمت کش با خدا و با ایمان هستند راستی نمیدونی بدون کرمان رتبه 8 در مصرف مواد مخدر در کشور داره اولیش شهر خودته . بله ، امثال ما به دیدن اعدام نرفتیم چرا که وقت وقته عبادته و راز و نیاز نه اینکه بریم شاهد مرگ کسی باشیم . و هو کل شیء العلیم
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
دانشجوي محترم به نظر ميرسه كرماني ها شعورشون از بقيه جاها بيشتره و احساساتشون هنوز نمرده
من تهرانيم و ميبينم هرجا اعدامه چند هزارنفر جمع ميشن
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اگر با مجرم برخورد جدي صورت نگيرد يقينا افراد ديگري نيز به اين جمعيت خلاف كار اضافه خواهند شد و اجراي بي چون و چراي قانون جاي تشكر دارد. البته لازم است آسيب شناسي علت جرم در جامعه را پيدا كنيم.كه چرا آمار جرم و جنايت روندي صعودي طي مي كند؟
ناشناس
Australia
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
فرارو بس كنيد از اين عكس هاي اعدام هر روز تا سايت شما باز ميشه عكس اعدام و ... كمي هم در اين ايام ولادت رسول خدا عكس هاي زيبا انرژي زا و اميدواركننده بگذار ؟ با اين كارها باز هم اين اعدام ها رو عادي و طبيعي مي كنيد مهم تر از اين مسائل نداريم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
من این روزا احساس میکنم از یا اسلام بده یا برداشت ما از اجرای احکام در اون بده یا من خیلی از اسلام جلوترم. بنابر این موارد با صدای بلند فریاد میزنم اعدام ممنوع یا اعدام در ملا عام ممنوع حتی اگر قربانی خودم باشم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
زیرکانه بود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
چقدر زود دستگیر شده ؟ بعد از هشت زور گیری وتجاوز؟؟؟؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
دوستانی که مخالف اعدامند حتما عنوان مجرمانه این معدوم رو با دقت بخونن. بابا این که اعدام شد یه دانشمند هسته ای نبود. یه متفکر سیاسی هم نبود. خواهش م کنم برای اینکه پز روشنفکری بدید از اونور بوم نیفتید. طرف یه جنایتکار حرفه ای بود که جلوی چشم مردی به همسرش تجاوز کرد. به نظر شما راه دیگه ای برای تادیب این افراد و البته عبرت سایرین هست؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
مهم اجرای حکم شارع است نه نظر افرادی را که از غیرت بویی نبرده اند،خوب خنده اش را ببینید یعنی خوب کاری کردم و در خیال خودش داره به ریش همه می خنده و فکر میکنه همه چیز به همینجا ختم میشه
عادله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
اعدام روان اين آدم را كاملآ بهم ريخته بود در ضمن كسي مخالف اعدام اين آدم نيست كامنت ها را درست بخوانيد نمايش مطلب زشت است و در ضمن همه تحت تاثير مرگ دو جوان 20 و22 زور گيري كه بخاطر 50 هزار تومان اعدام شده اند قرار گرفته اند كه كاملآ هم حق دارند.
الی
United Arab Emirates
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
پس چرا کسایی که در ملاعام یه نفر میکشن اعدام نمیشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به کمک خود همین مامورا فراریشون میدن
متاسفم برا جامعه ایران
hamin
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
تشكر از كسانيكه زحمت كشيدند تا قانون قرآن در مورد مجرمي اجرا شود نابود باد كسي كه تحمل اجراي فرمان خدا را ندارد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
آیا در همه موارد قانین خدا اجرا میشود؟؟؟؟
امين
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
دستون درد نكنه اگر قانون خدا اجرا نشود مانند غرب دو نفر غريبه نرد شوهربي غيرت به همسرش تجاوز ميكنند و وصحنه تجاوز را با كمال بي وقاحتي در اينترنت پخش ميكنند . مر گ بر متجاوزين و حاميان شان
Zaher Naseri
Afghanistan
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بسیار عالی تشکر از تطبیق شریعت محمدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
چرا ماموران اجرای حکم لباس چسبان و بدن نما که نماد فرهنگ مبتذل غرب است به تن کرده اند واقعا چرا
PREES
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
واقعا نمی دونم دلیل این جنجال ها بعد از چند اعدام در ایران توسط رسانه های پول بگیر سفارشی ساز غربی چیه!!

در عرض یک ماه اخیر 2 عقب مانده زهنی در ایالت های امریکا با صندلی برقی و تزریق سم اعدام شده..با وجودی که کاملا مشخص بود دیوانه بودند

واما جریان کاملا انحصاری اطلاع رسانی بین المللی که در کنترل کامل امریکا و غرب هست کاملا سکوت کرد...
آمیتیس
United States of America
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
مسئله اعدام کردن یا عدم اعدام یک متجاوز نیست مسئله اصلی اعدام در ملا عام هست که قبح قتل و جنایت رو از بین می بره دیدن مردن یه آدم صرف نظر از جرمی که مرتکب شده ایجاد قصاوت و سنگدلی می کنه و جامعه رو به خشونت هر چه بیشتر سوق می ده عواطف و انسان دوستی رو هم کمرنگ تر می کنه
دومین مسئله اینه که مردم ما که زمانی به مهربانی و لطافت طبع شهره بودن حتی زمانی که یه گوسپند را سر می بریدن سعی می کردن نگاه نکنن چرا از چنین صحنه هایی استقبال می کنن
بازم تاکید می کنم این اصلا به مجازات و نوع مجازات مجرم مربوط نیست که بعضی میگن اعدام نه یا چرا نه اون بحث های قضایی و کارشناسی خودشو می طلبه
اما اعدام در ملا عام هیچ تاثیر مثبتی در آدمای معمولی جامعه نداره که هیچ بسیار آثار مخرب و جبران نشدنی را در پیش داره
محمد
United States of America
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
احتمالا قبل از اعدام به اين بنده خدا قرص اكس دادن كه اينجوري ميخنده. الان فكر ميكنه كه ميخواد تاب بازي كنه!!!
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
مرگ انسان یا حتی حیوان درد آور است به نظر شما این فرد انسان نما! انسان بود؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
یاشاسین تراکتور
ناشناس
Spain
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
من خودم یک زن هستم و میتوانم این کار کثیف را درک کنم ولی به نظر من اعدام راحش نیست. اگه تا آخر عمر انفرادی باشه بهتر عذاب میکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
لطفا براي تمام شهرها اين مراسم رو اجرا كنيد تا تبعيض قايل نشده باشيد
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
من یه زنم..به خدا میتر سم یرم دانشگاه امتحان بدم...حقشونه ای بی غیرتهای بیشرفه پست....!!!!!باید 10 بار اعدام کرد...از اعدام در انزار میخوان یه ترسی ایجاد کنن که خوبه... با این امنیت بالا خانم ها ما باید چه جوری زندگی کنیم؟؟؟؟
زینب 21
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بچه ها چرا قاطی کردین.من کرمانیم میدونم این شلوار جینیها از خانواده قربانیانن نه مامور یه چیزایی میگین ادم خندش میگیره.بعدشم اعدام حقش بود اگه یارو بچه محلتون باشه و بترسید به خاطرش از خونه بیاید بیرون چه ارزویی دارید؟اینکه بمیره و نباشه کاش بعد از اعدام یه تیر نهایی هم بهش میزدن تا خیالمون از مردنش کاملا راحت میشد.اگه جمعیت به اندازه اعدام زورگیرای تهرانی نیست واسه اینه که مردم کرمان زیاد اهل هیجان نیستن وگرنه هممون به خاطر اعدام این مردک از مسئولین متشکریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
حقش بود. باشد تا عبرت سایرین گردد.
زیر هشت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
چقدر سارق مسلح و زورگیر و تجاوز به عنف زیاد شده!!!!!!

در اینکه اونا به سزای عمال ننگین خودشون میرسند شکی نیست ولی من تعجب ام از اینه که چرا تو چند سال اخیر انقدر این گونه جرائم زیاد شده
مثل اینکه تورم فقط تو بحث اقتصادی نیست.معلوم نیست دارند چکار میکنند که از هر لحاظ متورم داریم میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
نکند بعد از مدتی این رویه بشه بگن .... اعدام شو . باید هر مسله ای ریشه یابی و درمان شود چاره کار این نیست باید ادم خلافکار به مجازاتش برسد خوب در زندان اعدامش کنند
mosa
Germany
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
چه ؟ گویم که نا گفتنم بهتر است !
زبان در دهان پاسبان سر است
من با اعدام موافقم اما در زندان و نه در میان مردم و خیابان ! مگر چند درصد از آدمهای نظاره گر قصد انجام جرم مشابه داشته اند که با دیدن اعدام منصرف شوند!!! من فکر میکنم صفر درصد لذا بهتر است در زندان اعدام شود و اطلاع رسانی شود تا دیگران عبرت بگیرند :
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
افشین آقاگفته یارومیدونسته جزای کارش اعدامه ولی بازهم اینکارراکرده!!،،پس وای به حال روزی که این....رااعدام نکنند.دستشون دردنکنه.راه حلهای دیگری هم درجریانه که ایشاالله بهترمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
توروخدا بسه دیگر
داوود
Austria
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
اولا که حجم بالای اعدام در ایران نشاندهنده آنست که مجازات اعدام عبرت انگیز نبوده، یعنی‌ مایه عبرت دیگران نشده زیرا تمام علل وقوع جرم در در کشور وجود دارد (فقر،اعتیاد ...) دوماً، اعدام در ملا عام قبح و زشتی این عمل را از بین می‌برد و جامعه را به سمت خشونت بیشتر سوق می‌دهد، میتوان حکم اعدام را در زندان و در حضور شاکیان اجرا کرد (اگر فکر می‌کنیم که با اعدام فرد، شاکیان به آرامش میرسند) نه در خیابان و پارک و استادیوم!!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
جواب تمام این جنایت هارو کسانی باید بدن که بجای فراهم آوردن محیطی که جوان شرعا بتواند به خواسته های فطری که خدا در وجودش نهاده پاسخ دهد مجبور به این نوع اعمال غیر انسانی شود
هردو جنایت گناهش به گردن آنهاست
هم جرم و هم اعدام
تا وقتی محیطی شرعی و قابل دسترس برای ارضای نیازهای فطری جوانان نباشد وضعمان از این بدتر هم خواهد بود
علی حیدری
Germany
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
سلام آقایی که می گویی اعدام پاک کردن صورت میسئله است اگه خدای ناکرده با ناموس شما هم تجاوز می کرد بازم می گفتی پاک کردن صورت مسئله است حروم زاده اومده خواهر و برادر مارا تجاوز کرده کل مسلمون اخوه
غضنفرشوتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
بابا خسته شدیم کله سحر بیدارمون کردن بیاین تماشای احدام اونم یه نف دونفر دیگه مزه نداره به وخت تلف کردنش هم نمی ارزه یدفه
20تا30نفر ببندن به هلی کوفتر بکشن بالا همینجور دست وپا بزنن بخورن بهم آویزون ما از تو رختخواب و پشت پنجره بینیم کلی کیف کنیم خر غلت بزنیم بابایه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
حداقل بعد از مرگش چشمهاش رو میبستین !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
خيلي كار زشتي ميكنيد تازگيها كه اين عكسها اعداميها را ميگذاريد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین