bato-adv
کد خبر: ۱۱۹۶۷۴

سخنان عجيب پناهيان درباره دکتر شریعتی

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
 
حجت الاسلام پناهیان اخیرا در سخنانی گفته است: یکی از علما خواب یکی از شهدای روحانی را می بینند. از او پرسیده بودند فلانی آن دو دوست دیگه ات که همیشه با هم بودید و شهید شدند کجا هستند؟ شهید روحانی می گوید یکی شان پیش من است اما دیگری، پیش ما نیست خیلی مرتبه اش بالاست، ما به آن نمی رسیم! آن وقتی دلیل این تفاوت مرتبه را  می پرسد، آن شهید می گوید نمی توانم بگویم... با اصرار زیاد آن عالم، شهید به او می گوید پس ابتدا باید این نمازی را که به تو می گویم بخوانی بعد... عالم از خواب بیدار می شود و آن نماز را می خواند و سپس می خوابد. آن شهید دوباره به خواب عالم می آید و می گوید: ما سه نفر قبل از انقلاب هم حجره بودیم. دوتایمان مدتی طرفدار افکار دکتر شریعتی بودیم، فقط حدود 2-3 ماه؛ بیشتر نه زود برگشتیم.

اما آن دوستم که اکنون در مرتبه ای بسیار بالاتر است، طرفدار دکتر نبود... وقتی وارد این عالم شدیم... به ما گفتند فقط به خاطر همان چندماه  بین عوالم تان فاصله ای به این زیادی افتاده است! وقتی هر چیزی را می ریزید تو ذهن تان، پس فردا این ها اذیت تان کرد، فقط خودت تان را شماتت کنید.


برچسب ها: شریعتی پناهیان
نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
هیچی میخواسته جلب توجه کنه جدی نگیرید.
شمع
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
واقعا متاسفم که این عالم واین بزرگوار که بنده برای ایشان احترام زیادی قائل هستم این حرف رابزند انشا الله که همه ی ما هدایت شویم (برایت دعا میکنم ای کاش خدا از تو بگیرد هر آنچه که خدا را از تو می گیرد معلم شهید دکتر علی شریعتی)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
سلام این جمله را کجا گفته چون من میخوام جایی بازگو کنم و تابو پناهیان را بشکنم ولی نیاز به منبع دقیقش دارم که مستند حرف بزنم.ممنون میشم اگه بگین.
اسفندیار
United States
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
خدا عاقبت همه مارو ختم به خیر کنه -برای رد یا قبول یک فکر باید دلیل داشت وبا دلیل ومنطق جواب داد -فحاشی منطق نیست و خواب افراد نیز دلیل بر حقانیت ویا بطلان افراد وتفکرات نمیتونه باشه .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۹۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
اراجیف چیه سر هم میکنید ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
البته خیلی جالبه که این افراد مقرب می شوند و مسئولیت هایمهم می گیرند... این بیشتر درد دارد
يك دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
چقدر خوب مي شد فرارو يك رونوشت از كامنتهاي كاربران رو براي امثال آقاي پناهيان مي فرستاد كه عمق اثرگذاري نطقهاي آتشينشون رو در دل مردم درك كنن!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
چقدر پشت سر مرده حرف زدن زشته و چقدر ما مسلمونا این کار رو میکنیم اون هم روی منبر!؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
هیچ دلیل عقلی بر پذیرفتن این حرف نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
بعنوان یک فرزند شهید عرق شرم از پیشانیم سرازیر شد/ملت با فرهنگ و تمدن ایران شما رو به خدای یکتا قسمتون میدم گناه پناهیان و امثالهم رو به حساب شهدائ عزیزمان نگذارید.
واقعا برای این آقا(0پناهیان) متاسفم.
شريفي
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
اگر منظورت مطالبي هست که در اين سايت نوشته شده من هم با تو موافقم چون حرفهايي را بدون ذکر سند و بدون تاريخ و محل سخنراني به افراد نسبت دادن کار سختي نيست.
اما اگر منظورت آقاي پناهيان باشه با شناختي که از ايشان دارم بعيد به نظر مي‌رسه چنين سخناني کرده باشه و من تا به حال چنين مطالبي از ايشان نشنيدم البته کاشکي زمان سخنراني گفته مي‌شد تا بشود دقيق تر قضاوت کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
بزارین خوش باشه هرچی می خوادبگه
kihk
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
چی چی رو خوش باشه و هرچی م یخواد بگه همین پا منبرشون نشستیم و سئوال نپرسیدیم که وهن ورشون داشته هرچی میگن درسته بایستی در این موردها پاسخ بدن و یا قانع کنن در غیر اینصورت نبایستی پای منبرشون بود
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
منم موافقم که هرکسی حرفی زد که خیلی پرت بود باید جوابشو بدیم
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
این آقا در روز روشن تو تلویزیون حکم اعدام برای میرحسین موسوی صادر کرد. و به جای قانون نشست و الان هم جای خدا نشسته و بهشت و جهنم تقسیم می کنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
اتفاقاً یه بزرگی نقل میکرد که خواب دیده یه شهیدی فقط به خاطر یک بار گوش دادن به سخنرانی پناهیان شهادتش تایید نشده همینجور تو برزخ سرگردونه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
این وهنی که ورشون داشته رو بیماری خودشیفتگی مینامند
تقدیم به کیهانیون
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
پیامبر بزرگوار می فرمایند:
اگر حیا و ادب نداشتی هر کاری که دلت می خواهد انجام بده.
...... ان لم تستحیی فاصنع ما شئت .........
سیامک
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
مضحک ترین حرفی بود که تو عمرم شنیدم..!!!!!
خدایا ، به خفتگان ما بیداری و به مبلغان ما حقیقت عطا بفرما.... " دکتر شریعتــــــــی"
محمدمهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
اولا خواب در اسلام حجت نیست ثانیا از کجا باور کنیم کسی چنین خوابی را دیده باشد؟ ثالثا آیا احتمال نمی دهید که این خواب ممکن است الهام شیطانی باشد نه الهام الهی؟
عباس
Slovakia
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
کاملا درسته
عبدالمجيد
Kazakhstan
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
پناهيان خودت خواب نديدي .تورابخدا كارشهدا نداشته باشيد .بفكرخودت باش توهين به مسلمان مرده نكن .
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
متاسفانه بعضیها تخیلات روح بیمارشون رو به در قالب خواب رویای صادقه بیان میکنن
رستم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
اگر خواب مبنای قضاوت باشد که پرواز کردن به همه کرات آسمانی کاری است خیلی راحت و حتی لباس مخصوص هم نمی خواهد.
جای تاسف دارد که با استناد به خواب بر آبروی یک انسان , یک شهید بزرگ چنین می تازند.
خواب هیچ انسانی سندیت نداشته و ندارد , چه رسد به خواب نسل ما که چنان دروغ گفتیم و بر طبل اکاذیب کوبیدیم که آسمان ما را تحریم کرد , چشمه ها و ردوخانه ها و دریاچه ها خشکیدند.
سعید
United States
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
آقای پناهیان قطعا اگر می توانست دلیل محکمتری در رد دکتر شریعتی می آورد و چون نمی تواند خود را با اینگونه سخنان دلخوش می کند. کاش کسانی که وقت مردم را می گیرند اینقدر سواد داشتند که چهار کلام حرف منطقی و حسابی در رد یا قبول چیزی یا کسی میزدند حداقل در مورد آقای پناهیان ظاهرا اینطور است که ایشان چندان معلوماتی ندارد خدا بفریاد مستمعین اش برسد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
این ها زمینه چینی برای این هست که بگویند کسانی که صد درصد مخالف مثلا خاتمی یا موسوی باشن (مثل خود جناب پناهیان) جاشون اون بالا بالا بالا بالاهاست در حالی که .......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
مستمعینش هم مثل خودش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اگه میتونست دلیل بیاره که میتونست در مقایسه با گفته های حکیمانه دکتر شریعتی حداقل 10 درصد مطلب حکیمانه بگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
این آقا (آقای پناهیان) تمام حرفش (بخوانید داستان سراییش) این است که حتی به کلام دکتر شریعتی نزدیک نشوید. حالا بخواد دکتر را نقد هم بکند؟ باز خدا امثال روحانیونی مثل شهید مطهری را بیامرزد که اهل منطق بودند.
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
سعدی :
سنگ بدگوهر اگر کاسهٔ زرین شکند - قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
احسنت دمت گرم با این جوابت
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
دست خوش.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
احسنت . تمام حرف را کامل کردی..
آفتاب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
حق كلام را اداء كردي ، آفرين
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
دکتر شریعتی :
ای خداوند به علمای ما مسئولیت و به عوام ما علم و به دینداران ما دین وبه مومنان ما روشنایی وبه روشنفکران ما ایمان ،به متعصبین ما فهم وبه فهمیدگان ما تعصب ، و به زنان ما شعور و به مردان ما شرف وپیران ما آگاهی و به جوانان ما اصالت وبه اساتید ما عقیده وبه دانشجویان ما نیز عقیده وبه خفتگان ما بیداری وبه بیداران ما اراده وبه نشستگان ما قیام وبه خاموشان ما فریاد وبه نویسندگان ما تعهد وبه هنرمندان ما درد وبه شاعران ما شعور وبه محققان ما هدف وبه مبلغان ما حقیقت وبه حسوذان ما شفا وبه خودبینان ما انصاف وبه فحاشان ما ادب وبه فرقه های ما وحدت وبه مردم ما خود آگاهی وبه همه ملت ما همت تصمیم و استعداد فداکاریو شایستگی نجات و عزت ببخش.
امیدوارم این دعا در حق این اقا مستجاب شود
ناشناس
Italy
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
دکتر شریعتی:

تهمت و دروغ را دشمن سفارش میدهد و منافق میسازد و عوام فریب پخش میکند وعامی انرا میپذیرد
خداوند با حضرت علی علیه السلام محشورش گرداند
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
این سخنان شعر گونه و لطیف ادبی همه متعلق به ان سفرکرده غریب است. رحمه الله علیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
الحسود لایسود
جناب پناهیان ما دیگه بیدار شدیم و به تخیلات شما ارزشی قائل نیستیم.
ناشناس
Italy
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
زمانی بر سر این منبرها امثال بروجردی و طالقانی و ... بودند و امروز ببینید کارمان به کجا رسیده که چنین کسی بر جای بزرگان تکیه کرده است.به خدا گناه بی شعوری ما مردم کمتر از عوامفریبی این مرد نیست.خدا همه ما را مورد رحمت خود قرار دهد و به ما فهم و شعور عطا بفرماید
ناشناس
Italy
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
فرارو این بار صدم که بهت میگم یا منتشر نکن یا اگه هم کردی سانسورش نکن.تو خط دوم به جای واژه کسی نوشته بودم روانپریش چرا حذفش کردی؟
پویا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
دوستان:
به نظر من دکتر شریعتی حتی موافق توهین به مخالفش هم نبود- در ضمن به نظر من کامنتهایی که قسم مقدس(جلاله) به خدا دارن اگه کسی تایید کنه در ماه مبارک رمضان حکم دروغ بستن به خداوند تبارک وتعالی رو داره وروزه اش باطله. با تشکر
ناشناس2
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
برو خدا رو شکر کن که فقط یه کلمه اش رو تغییر داده. مال ما رو که هیچوقت چاپ نمی کنه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
نميشه اينقدر از اين بابا نقل قول نكنيد؟ خودتون آدماي كوچيك روگنده مي كنيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
طرفداران شریعتی مثل خودش کوچک و بی سواد هستند
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
پناهیان و همفکرانش کوچک و بی سواد هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
ناشناس پاسخ اول: شما متر دارید؟ سواد سنج دارید؟ اگر دارید بدید ما باهاش اندازه و سواد خودت و این آقا را بسنجیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
بعضیا کامنتاشون در این حده:«پرسپولیس سرور استقلاله»
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
آدمی اگر حرف حساب داشته باشد که به این امور موهومی و خرافی متوسل نمی شود. واقعا باید اظهار تاسف کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
آقای پناهیان "اورژانس" لازم دارن می شن!!....تب بالا تو تابستون خیلی چیز بدیه!!!...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
معمولا تعبیر هر خواب عکسش صادق است جناب پناهیان درست میفرمایند زیاد بهش گیر ندین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
راست میگه مثلا وقتی می بینم کسی فوت شده میگن طول عمرش زیاد می شه.
اون طلبه هایی که با افکار دکتر آشنا بودن مقامشون بالاتر بوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
راستش منم خواب دیدم که یکی از بزرگان بالباسی زیبا آمد به خوابم و گفت پناهیان....است و ...را در آخرت میبیند
میگی نه خاک بریز رو 60ام!!!
چقدر خندیدم
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
شريعتي آدمي بود كه زنش بي حجاب بود و انحرافات زيادي در مورد مسائل اسلامي داشت . اگرچه كمي به اسلام نزديك بود. اين آقاياني كه توهين مي كنند به بهترين روحاني ها بهتر است با افكار شريعتي آشنا بشند
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
زنش بی حجاب بود؟ وا مصیبتا! وا اعلا حضرتا! شما همینجوری با تفکرشت آشنا شدید با بد گویی در مورد مسلمانی و زنش؟! این بود نگه داشتن آبروی مسلمانان؟ شما فعلا با اخلاق آشنا شو بعد میریم سراغ تفکر! اگر بهترین روحانی های شما اینانند که وای بر همه ما!!!
استدلال این آقای پناهیان ایراد داره! ایراد منطقی داره این استدلال، حالا اگه واکنش نشون ندیم چیکار کنیم؟ بریم سراغ وضعیت زن اون بابا؟
ناشناس
Italy
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
زنش بیحجاب بود؟مگه خانواده شما زمان شاه با حجاب بودند؟در ضمن پناهیان فقط لباس روحانی به تن داره مثل خیلی از روحانی های دیگه که متاسفانه بازارشون هم سکه است .در ضمن بنده تمام کتابهای شریعتی را خوانده ام اگر منظورتان از انحراف تفکرات خرافی و متحجرانه بعضی هاست بله انحراف داشت شریعتی کوچکترین خدمتی که کرد این بود اسلامی با قرائت جدید و عاری از تحجر و خرافه عرضه داد.به شما توصیه میکنم کتاب پدر مادر ما متهمیم شریعتی را چندین بار بخوانید تا به ارزش نویسنده اش پی ببرید.واقعا متاسفم برای شما تا وقتی افکار بسته ای مثل شما وجود دارد این آقایان هر خزعبلی را میتوانند به خرد مردم بدهند.واقعا خندم میگیره به این میگین بهترین روحانی اگه این بهترین روحانیه پس وای به حال اسلام!!
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
آره خانواده ي ما با حجاب بودند همون هاي كه 9 دي اومدند. ميدونيد چيه آدم حيفش مياد كه شما از شريعتي دفاع ميكنيد اگرچه اون انحراف داشت ولي مثل شما نبود . شماها ديگه خيلي اوت هستيد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
فرشاد اینو خوب اومدی :
"بهترین روحانی ها"
وای به حال دیگرانی که بهترین نیستن!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
فرشاد عزیز به نظر من بیان این حرفها بر له یا علیه کسی درست نیست . بیشتر مخالفتها با دکتر شریعتی بخاطر کتاب اسلام شناسی ایشان است که یک فیلسوف بزرگی که اسمش را نمی آورم در مورد این کتاب به این مضمون بیان داشت که این کتاب از نظر ادبی و هنری در حداعلی ، از نظر فلسفی درحدی متوسط و از نظر اسلامی در حد صفر میباشد .و مخالفتهای بسیاری دیگر نظیر علامه طباطبائی ، علامه جعفری و بسیاری از مراجع تقلید آن زمان . به نظر من اظهار نظر هر شخص در رابطه هرچیز میبایست به اندازه شناختش باشد .
دانشجوی اهل سار کاشان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
خدایا چه به روز اسلام آمده!
جهان آرا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
مرد مومن شريعتي يكي از پايه هاي روشنفكري اسلامي و از پيشقراولان انقلاب بودند و اگر با افكار ايشان مبارزه يا مخالفت مي شود بين فازهاي بالاي مكتب مي باشد نه در حد من و شما و پناهيان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
كي ميخاين دست از قضاوت بردارين؟ خوبه خدا مرخصي بره شما جاش بشينين! تو كي هستي قضاوت ميكني؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
کاش به جای طرفداری کور از پناهیان کمی در مورد انحرافات دکتر استدلال میکردی. اونوقت مخاطب میفهمید حق چیست نه اینکه تهمت بزنی مسلمون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
زنش بی حجاب نبود .شاید شما عکس های خصوصی ایشان یا عکس های پرسنلی ایشان را دیده اید که فکر می کنم همه در این عکس ها بی حجاب باشند ایشان بعلت اینکه خواهر شهید آذر شریعت رضوی بود علارغم داشتن مدرک دکتری نتوانست در دانشگاه تدریس کند و معلم مدرسه شد.
اتفاقا یکی از اساتید دانشگاه که زن کاملا بی حجابی بود بعد از سخنان دکتر در حسینیه ارشاد کاملا با حجاب شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
مهم انسانیته که شریعتی داشت و بعضیا ندارند.
تارا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
کاملاً موافقم....شریعتی آدم خوبیه قبول ولی نه اونقد که بعضیها می گن متاسفانه شریعتی هم انحرافاتی داشت با این وجود خیلی فرد مهم و موثری در تاریخ ایرانه.....
حاج آقا پناهیان اونقدر ارزش و مرتبه دارن که حرف های بی پایه و اساس دوستان تاثیری بر ارزش ایشان ندارد.خواهشاً کمی بیشتر به حرف های معجزه آسای ایشان گوش کنید خودتون می فهمید که چه شخصیت بزرگی دارن
سارا
Hong Kong
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
من توی تنها کتابی که از دکتر شریعتی خوندم .فاطمه فاطمه است. صداقت و فهم دینی و انسانی و اسلام حقیقی ایشون رو با تمام وجود حس کردم و فکر نمی کنم به قول شما یک شبه مسلمان بتونه چنین حرفای ارزشمندی درباره اهل بیت بزنه. حرفاییکه به اصطلاح دینداران و روحانیون تا حالا نزدن تا شناخت اهل بیت فقط در حد دونستن مصیبت هاشون بمونه نه افکارشون .
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
بیاد دارم شبهای جمعه جمعیت کثیری از جوانان که نوعا دانشجو بودند در حسینیه ارشادو خیابانهای اطراف جهت استماع سخنان دکتر شریعتی تجمع می کردند.گفته شده که یک شب که محمد رضا پهلوی با ماشین از انجا عبور می کرده وبا انبوهی از دختران دانشجو ی محجبه و چادری مو اجه می شود تعجب می کند. ایا در حال حاضر هم می توان جمعیتی به همان اندازه و بدون استفاده از تهدید و تطمیح و با همان سطح از اگاهی گرد اورد؟پاسخ شما چیست اقای پناهیان؟چرا؟
رضا ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
نقشی که شریعتی در آگاهی بخشی به جوانان داشت کمتر کسی داشت ولی مع الاسف نتیجه اش شده این که افرادی نظیر جناب پناهیان افکار مسمومش رو به خورد ملت مسلمون ایرانی می دهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
در برقراری و نگهداری همین نظامی که بهش افتخار میکنید نقش دکتر شریعتی چقدر بوده نقش پناهیان چقدر؟ شک نکنین پناهیان نمکدون داره میشکنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
اقا قحط الرجال.برو دنبال همون گروه انحرافی.بزرگان باید از بزرگان سخن برانند
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
ببخشید ولی من اصلا باورم نمیشه این حرفای اقای پناهیان باشه!!!!!!!به نظر من این توهین به ایشونه که این حرف هارو بهشون نسبت بدیم لطفا دست از این کاراتون بردارین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
می توانید از طریق سایت ایشان سوال کنید . جان من اگه دیدید خبر درسته یه تجدید نظری بفرمایید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
می توانید از طریق سایت ایشان مساله را بپرسید. جان من اگه خبر درست بود ، تجدید نظری بفرمایید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
هموطن چرا باور نمی کنی؟
از ایشان به غیر از تهمت و افترا به روشنفکران دینی چیزی شنیدین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
اینم نظریه برای خودش!
ناشناس
Italy
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
متاسفانه اکثر پا منبری ها شون بی اطلاعند و عموم جامعه ما عادت دارن مثل شما به یکی انقدر تقدس بدن که دیگه واقعیتها رو نبینن وحتی وقتی با واقعیت مواجه میشن سعی میکنن توجیهشون کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
متاسفانه امقال شما باعث قدرت گرفتن اینا میشن چون فکر میکنین از همه چیز پاک هستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
عزیزم شک نکن
فایل صوتی و تصویری صحبت های پناهیان هست
من نمی دونم چرا مردم برای جلب توجه هرچیزی رو می گم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
احيانا اون عالمه شام سنگين نخورده بود؟ مثلا مرغي،چيزي؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
شما که ولایتپذیریتون دست هرچی افراطی رو از پشت بسته با این اراجیف به ولی فقیه زمان هم توهین کردین و جایگاه ایشون رو هم مشخص کردین.چون آقا هم نظر مثبتی نسبت به دکتر داشتن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
هنوز ایشون با اون ادعاشون نمیدونن که با تحقیر دیگران نمیتونن خودشونو بزرگ جلوه بدن
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
ما هم سه نفر بودیم دونفر مان در بهشت جای خوبی بودیم اون یکیمون جای خیلی بهتری بود بعد ها سوال کردیم چرا ما اینجا هستیم و ان دوستمان جای بهتریست به ما گفتند به خاطر اینکه آن دوست شما اصلا پای منبر حاج آقا پناهیان نمی نشست ولی شما چند بار پای منبر ایشان نشستید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
دمت گرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!يه دونه بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
اين آقا چش شده هر چند وقتي يه چيزهاي بي ربطي ميگه شايد ميخواد خودي نشون بده راهش بلد نيست
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
شريعتي خوب يا بد ، اين روش سخنراني و استدلال واقعا تاسف باره ، پا منبر اين آقا همه قشر هستند خوب مسلما خيلي ها باور مي كنند و ...
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
به یکی از یاران آن دوران دکتر شریعتی هم اجازه بدهند سخنانی از زمان خودش بیان کنه - ضمنا فعلا این اقایان منبر را در اختیار دارند و هر بلایی که میخواهند بر هرکس بیاورند میاورند. ولی صبح طلوع نزدیک است . اقای پناهیان یادت باشد چه گفتی و کردی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
ای......... عرصه سیمرغ نه جولنگه توست!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
این خواب های عجیب وغریب رافقط برای ایشان تعریف می کنندوبس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
آقای پناهیان را دیگران برای اغراض سیاسی خود بزرگ کرده اند و گرنه این بنده خدا اهل علم و فضل نیست. باید برود درس بخواند. اگر اهل علم بود هیچ وقت به خواب یک ناشناس استناد نمی کرد و اگر اهل مطالعه بود می دانست که مقام معظم رهبری چه تعاریف والایی از مرحوم شریعتی کرده اند. این بنده خدا چندی پیش هم علیه سید جمال اسد آبادی موضع گرفته بود و او را غربزده ندید بدی خوانده بود!!!
نیچه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
نیچه جمله خوبی میگه آقای پناهیان : و خدا مرده است .
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
البته خدای متعصبین و کسانی که بهشت می فروشند و به این و آن تهمت می زنند و در روز روشن برای میرحسین موسوی حکم اعدام صادر میکنند و امثال پناهیان که جای خدا نشسته اند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
ازدكترشريعتي كه باكتاباشون باعث شدن من بيشتربه دينم علاقه مندبشم ممنونم ،من الان درحال مطالعه ي كتاب اري اين چنين بود برادر هستم واز سطربه سطر ان لذت مي برم خداوند ايشان رابامولا ومحبوبشان علي بن ابيطالب محشورگرداند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
با با اینقدر حرص نخورید. به خاطر همینه که کسی پای منبرشون نمیره و حرفاشونو گوش نمیده.اینا مردم نشناختن به زودی می شناسن. خدا به هممون رحم کنه
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
واقعا متافم من خودم این سخنرانی رو گوش دادم توی اون سخنرانی نمیگه دکتر شریعتی
چرا حدس خوتونو به نظر گوینده غالب می کنین
به اینجای بحث که میرسه میگه "دکتر فلانی"
میدونم این نظر رو نمیذارین ولی حداقل خودتون بخونین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
و بگذاریم چند صباحی بگذرد تاریخ دربارهی شما وشریعتی قضاوت خواهد کرد...
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
وقتی نمی تونن جواب نظریه های افراد را بدن یا این جوری اراجیف می بافن و یا طرف رو تکفیر می کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
حالا اگه حرفاش برعکس بود همه چه چه و به به راه می انداختین
لطفا دوستانی که سنشون به زمان شریعتی قد نمیده نظر ندن
لطفا
قلقلک
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
بااین استدلال کسی راجع به پیامبر و ابوسفیان نباید نظر بده.
ناشناس
Bahrain
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
با این حرف ها چی می خواد به خورد این مردم بده.؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
جهان فانی و باقی فدای شاهد و ساقی
که سلطانی عالم را طفیل عشق میبینم
اگه راجع به دکتر حرفای خوب میزد باید تعجب میکردیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
ایشون نظریه پرداز خیلی ضعیفی هستند ونمونه آن نظرمخالفی که بابت فیلم طلا و مس دادند ، که مقام معظم رهبری از این فیلم تمجید کردند،لطفا به آرشیو خودتان مراجعه کنید.درضمن این اظهارات ایشان نشان از درهم ریختگی درون ایشان میباشد.
سید ابراهیم نبوی
Belgium
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
من خودم به مرحوم شریعتی انتقاد دارم، ولی کسی که پیرو ولایت آیت الله خامنه ای است لابد باید توجیهی داشته باشه که ایشون چطور بیش از چهار پنج سال تا سال 1358 حامی جدی شریعتی بودند و یک نفر فقط دو سه ماه طرفدار شریعتی بود و جایگاه رفیع اش رو از دست داد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
ایشون نظریه پرداز مزخرفی هستند ونمونه آن نظرمخالفی که بابت فیلم طلا و مس دادند ، که مقام معظم رهبری از این فیلم تمجید کردند،لطفا به آرشیو خودتان مراجعه کنید.درضمن این اظهارات ایشان نشان از درهم ریختگی درون ایشان میباشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
آقای پناهیان با قشنگ صحبت کردن نمیشه چیزی رو ثابت کرد
لطفا یکمقدار تحصیل علم کن
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
آقای پناهیان خوابهایت را برای خودت نگهدار-گرانی آنقدر به مردم فشار آورده که دیگر حوصله شنیدن این حرفها ی خواب مانند را ندارند...توصیه پزشکان اینست که شبها بهنگام خواب کمی سبکتر غذا بخورید تا کابوس نبینید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
تا مرد سخن نگفته باشد...........
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
مشکل برادرمان جناب پناهیان این است که دچار ضعف علم هستند واز بی سوادی رنج می برند ایشان بیش از حد بزرگ شده ورشدبادکنکی داشته لذا متوهم شده اند. آقای پناهیان دفاع بد ونادرست از اسلام عین هجمه وحمله به اسلام است لذا تورا به خدا اینقدر به اسلام حمله نکن ونصیحت وپند این طلبه دلسوز را بشنو.
طلبه حوزه علمیه قم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
مقام معظم رهبری فرموده اند:

شريعتي يک چهره همچنان مظلوم است

این آقایون از پاپ هم کاتولیک تر شدند....همین
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
دوستان اگه دنبال تنبه و بیداری هستید، اگه خواستید پا منبری بشید، باید پای منیر امسال بهجت یا لااقل شاگرداش نشست، اون بزرگ بشدت مراقب نقل در مورد دیگران بود حتا با اشاره هم به کسی طعنه نمی زذ. اگه نقدی به تفکرات کسی هست میشه با منظق مطرحش کرد. به فرض هم که حق با شما باشه، با این استدلال مبنتی بر خواب و رویا کسی سودی نمی بره. آقای پناهیان با این کار باعث شدی یک سری در مخالفت با شما و یک سری در مخالفت با آقای شریعتی شروع به فحش، تهمت و... کنند.
کارت در راستای سیره بزرگان نبود.
عبدالرحمن خوشابی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
دوستان مشکل امروز ما شریعتی وپناهیان نیست بلکه مشکل امروز ما زمین خواران ومافیای اقتصاد ایران است وبس وچرا نباید در مورد رفسنجانی اینجور بحث بشه؟چرا اون طلبه سیرجانی که یک روز در میان بازداشت میشه رو یادتون میره؟
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
متاسفانه جمعيت حزب اللهي توي سايبر نيستند / و يه عده منافق كه حتي اگه حضرت مهدي هم بياد براش شمشير ميكشن و توهين ميكنند جولان ميدند. بابا شريعتي براي شما ولي ما چه بخواين چه نخواين نظرمون رو ميگيم. شما هم بگيد. خزعبلات رو شما ها ميگيد كه به يكي از بهترين سخنرانان توهين ميكنيد بدون دليل و مدرك / همه ي شما توي مناظره اوت هستيد و به خاطر همين به توهين رو اورديد / ذات شما اصولا توهينه . و ميخواين كه ما هام جمعيت حزب الله رو به فضاي توهين و فحش بكشونيد
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
ببخشید آقای حزب الهی، کی جرأت می‌کنه با شما مناظره کنه! راستی نمی‌دونستم خواب دیدن هم جدیداً جزو استدلال‌ها شده! :)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
پناهیان که تو همه چیز نظر آقا آقا می کنه آیا فرمایش آقای خامنه ای در مورد مرحوم شریعتی رو ندیده؟؟؟ بهر حال از مظاهر زوال و انحطاط جوامع تکیه زدن افراد حقیر به منابر بزرگان است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
زنده باد شریعتی.
میثم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
من که ندیدم نه پناهیان و نه کمس دیگه ای همچین چیزی بگه از و فقط کسی از یکی دیگه به دروغ یا راست نقل کرده را شنیدم
فاصله حق تا باطل چهار انگشت است و سپس چهار انگشت خودرا بین گوش و چشم خود قراردا د و گفت حق آنست که ببینی و باطل آنچه بشنوی
حضرت علی رضی اله
اگر میدانستی که علی را برای قضاوت بر هسته خرمایی چگونه بازخواست میکنم هیچ زمانی اورا قاضی مدینه نمیکردی. خطاب وحی به حضرت محمد(ص)
پس مواظب افکارت باش که بگفتار تبدیل میشود
مواظب گفتارت باش که به رفتارت تبدیل میشود
مواظب رفتارت باش که به شخصیتت تبدیل میشود
مواظب شخصیتت باش که سرنوشتت تبدیل میشود
زود قضاوت نکن که .... برگرد از اول بخونش
قلقلک
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
از خود متشکر!
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
به ایزد که گر ما خرد داشتیم
کجا این سر انجام بد داشتیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
بوی حجتیه میاد!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
باشه آقای پناهیان ، شما درجه و قرب افراد رو جعل کن ولی وای به روزی که انسان خود را جای خداوند جا زند و درباره آخرت افراد حکم دهد . شیطان هم جرأت نکرد بجای خداوند حکم کند .
صادق
Sweden
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
یاد خشایار مستوفی افتادم هر چی رو می خواست به کرسی بنشونه خوابشو دیده بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
كساني كه حتي يك كتاب از او نخواندند دشمنش هستند و كساني كه يك كتاب او را خواندن ، او را دوست مي دارند/
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
دقیقا
برید سوال کنبد تمام کسانی که از ایشون بد گویی میکنند یک کتاب هم ازایشون نخوندند
فقط پای صحبت افرادی مثل پناهیان نشستند
چاپ کنید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
داریم به کجا میریم؟؟؟؟؟؟
erahim
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
دوستان بخدا قسم من هم شیعه، جبهه رفته، دانشگاهی در حد دکتری و طرفدار نظامم و رهبری را هم دوست دارم ولی از حرف های ایشون بیزارم. بعنوان یک طرفدار رهبری بدینوسیله از تمامی کاربران محترمی که از سخنان اقای پناهیان چندش گرفته اند عذر می خواهم و تقاضا دارم حساب این اقا را بحساب اسلام و نظام عزیز نگذارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
ازکی تا حالا خواب دیدن در اسلام حجت شده؟! بابا برای رضای خدا دست ازاین کرامت بازیا بردارید! مخصوصا خواب دیدن! ممکنه خواب اولیاء الله آنهم برای خوشان حجت باشد! ؟! شریعت مقدسی که یکی ار ادلهء حجیت را عقل میداند! شما با کدام حجت شرعی بدون رعایت جایگاهتان (منبر رسول الله ص) خواب دیدن فردی را آنهم با عنوان یکی از علما ملاک ومناط خوبی وبدی افراد میدانید؟! جناب پناهیان اون همه اهانت به آقای دکتر علی مطهرینمایندهء تهران (نه نمایندهء لیست!) برایتان کافی نیست؟!
امير حسين
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
واي من كتاب فاطمه فاطمه است و هبوط و كوير و علي تنهاست دكتر شريعتي رو خوندم فكر كنم خدا تو جهنم هم منو راه نده ديدي اون دنيا چه ويلون شدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
من آقای پناهیان را یک روحانی سطح بالایی نمی دانم و زیاد هم پای صحبت های ایشان نمی نشینم ولی بعید می دانم که همچین حرفایی زده باشه
جواد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
اولا کاش شما سایت وزین فرارو دقیقا می گفتید که پناهیان در کجا و در چه تاریخخی این سخنرانی را ارائه کرده است؟؟؟؟
بعدش ایشان خیلی خیلی بیجا فرمودند. کاش کتاب فاطمه فاطمه است دکتر را بخونند و اون موقع بر مظلومیت شیعه گریه کنند .
کاش حج شریعتی را بخونند و اون موقع عازم مکه شوند
و کاش های دیگه .....
خداوند شریعتی را اگر انحرافی هم داشته رحمت کند و آقای پناهیان را به راه راست هدایت کند.
رحمانی
Germany
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اگر آقای پناهیان راست می گوید، نام آن عالم و آن شهیدان را بگوید.
تعریض به مرحوم استاد مطهری و شهید بهشتی آن هم به این صراحت، دور از خط انقلاب و حتی رهبری است. فراموش نکنید که رهبر انقلاب هم تجلیل های جالبی از مرحوم شریعتی دارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
برای ایشان کاری ندارد که. شهید قلامی و شهید کذایی! اسم اسمه مهم نیست که. مهم هدفه!
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
البته من طرفدار دکتر شریعتی نیستم و با تفکر او مشکل جدی دارم. اما برای او به عنوان یک متفکر آزاده احترام قائلم اما جدا از آن بسیار جالب است که این دوستان وقتی در کوبیدن مخالفان خود کم می آورند به سراغ خوابهای خود میروند و ادعاهایی میکنند که نه قابل اثبات است و نه قابل رد. وقتی از استدلال کم می آورند دست به دامان عوالم غیب میشوند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
ای بی انصاف . در این ماه حرام چگونه حاضر می شوی نسبت به عزیز از دست رفته ملت ایران اینگونه مغلطه کنی؟ دست بردارید با کوچک کردن دکتر شریعتی شما بزرگ نمی شوید. .جای تاسف است که سایت های وزینی چون فرارو سخنانی از دست را که توهین آمیز است را به عنوان خبر منتشر می کنند و باعث دین گریزی جوانان می شوند. دکتر شریعتی را امثال پناهیان نمی توانند حقیر کنند. بدون تردید جایگاه شریعتی معلم شهید انقلاب اسلامی و صاحب اثر «فاطمه فطمه است » و هزاران اثر دیگر ، در بهشت برین است. آرزوی این حقیر و هزاران نفر دیگر محشور شدن با شریعتی است.
علی
Spain
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
از اینجور ادم ها و اینجور صحبت ها زیاد است .‏ بنظر من انتشار این صحبت ها فقط باعث سر زبان افتادن گوینده و ترویج ارتجاع میشه .‏ زیاد بشون اهمیت ندین و توی محفل حودشون تنهاشون بزارید .‏ زمانه خودش بسرعت داره مرتجعین رو حذف می کنه
امیر
Spain
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
یعنی دکتر شریعتی آنقدر انسان مطرحی است که حتی خدا هم بین طرفداران و غیر طرفدارانش اینقدر فرق می گذارد ؟؟ خدا دکتر و تمامی شهدا را رحمت کند .
ali
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
فرارو جون هرکی دوس داری یه جوری به خودش یا دفترش یا سایتش خبر بدین بیاد این صفحه و نظرا را با تعداد مثبت و منفیاش ببینه فرارو بچاپ لطفا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
شریعتی دقیقن با همین حرف ها که به اسم دین به خورد مردم میدن مخالفه


استحمار همینه دیگه

به جای دلیل و حجت و برهان که همه جای قرآن ازش صحبت کرده
که قل هاتوا برهانکم و ....


بیایی و خواب تعریف کنی
ناشناس
Denmark
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
این به اصطلاح آقای پناهیان چندی قبل هم سخنان بی معنایی در خصوص سید جمال الدین اسد آبادی اظهار کرده بود. واقعا کسی نیست جلوی این فرد را بگیرد؟ جای بسی تاسف است. همین افراد باعث بی دین شدن برخی از جوانان شده اند .. این قدر حرفهای بی پایه و اساسی می زنند متاسفانه برخی نیز فکر می کنند ایشان از حتما بر اساس متون دینی این افکار خود را بیان می کند و نتیجه این حرفها فراتر از یک اظهار نظر خواهد بود اگر پاسخ داده نشود. ایشان نظر خود را بگوید حداقل اجازه دهند نظرات مخالف نیز بیان شود.
مراد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
مگه نمیگن خواب بر مسلمان حجت نیست ؟مواظب خودت باش تو هم فاصله ات زیاد نشه!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
وقتی انسان این توهمات را از زبان یک روحانی میشنود بیشتر به این باور میرسد که اینان توانایی نقد منطقی افکار دکترشریعیتی را ندارند و متوسل به این نقل قول های غیر مستند و عوام پسند میگردند.ایشان باید بداند جوانان این مرز و بوم برای نظراتی که هیچگو نه پشتوانه منطقی نداشته باشد ارزشی قائل نیستند. زمانی که امثال ایشان از اسلام چیزی جز ذکر مصیبت ارائه نمیداند کتاب های ایشان در رابط با موضوعات مختلف دینی در زمان کوتاهی نا یاب میشد و در مجلس سخنرانی های ایشان مملو از جوانان مشتاق مسلمان بود.
پرسشگر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
ببخشید سوال دارم،
اون سه نفر چطوری قبل از روز قیامت و یوم الحساب به حساب کتابشون رسیدگی و جاشون تو مراتب بهشت معلوم شده بود حاج آقا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
ایول به ولت...... اگر مردی حجواب این سوال بده حاچ آقا
قلقلک
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
بابا خودش میگه خواب دیده . واقعی که نبوده
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
" انسانهای بزرگ درباره عقاید سخن میگویند ، انسانهای متوسط در باره وقایع سخن میگویند ، انسانهای کوچک پشت سر دیگران سخن میگویند ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
آقای پناهی قدر زر زرگر شناسد قدر مس را مسگری. و دیگر اینکه گر محک تجربه آید میان سرخ شود هر که در او غش باشد. آری اگر نبود روشنگری های شریعتی الآن شما نبودی!
سرو
-
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
یعنی شهید مطهری شهید چمران امام موسی صدر الان در کجای برزخ هستند و چه مقامی دارند؟ چون شهید چمران آن نطق زیبا را در سوگ دکتر و استاد مطهری با ایشان حج و امام موسی صدر هم که بر جنازه ایشان نماز خواند.
اشعرا یطبعهم الغاعمون
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
وقتی که سوادانسان کم باشه ومطلب تموم کنه برای اغواگری به هرچیزی متوسل میشه
بيطرف
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
يكي نيست به اين پناهيان وامثال وي بگويد بي انصاف اگر شريعتي ونوشته هاش نبود وجوانها رابه دين جذب نميكرد انقلابي بوجود نمي امد كه حال امثال شما راحت بري بالا منبر ارتزاق كني. بجاي عوام فريبي اگه ميتوني زحمت بكش باسواد شو بعد بيا نظرات شريعتي وهر كس ديگه اي را نقد و رد كن.كسي هم نميگه چرا.دست ازاين خواب وخيالها بردار.چون اين حرفها فقط درمنابر يكطرفه نميمونه. درز ميكنه وابروي اسلام را ميبري.البته اگه روي نااگاهي است وتعمد وماموريت خاصي نداري.
دریائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
این همه کامنت در حمایت از دکتر شریعتی گویای همه چیز است.
آهای پناهیان‌ها دوره‌تان به سر رسیده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اين پناهيان كيه و چه سابقه علمي داره كه اينقدر بزرگش كردن فقط ميشه گفت كه تاسفم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
پناهيان اين حرف را براي عوام زده اون موقع كه شريعتي در زندان بود توكجا بودي با اين اراجيفي كه براي خودت مي بافي اصولا" اين گونه آدمها چون سواد ندارند از خواب و رويا براي خلق الله تعريف مي كنند
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
خواب دیدن پدر این مردم را در آورده,یارو روز روشن نمی تونه موضوعی را اثبات بکنه متوسل بخواب می شود. تا حالا دیده اید اینهمه روایات واحادیث از معصومین نقل کرده باشند و بخواب متوسل شده باشند. اگر هم باشد آن روایات یا جعلی است ویا مورد تردید می باشد.متاسفانه در جمهوری اسلامی ایران جولانگاه این آدم های کم سواد بدون ارائه دلایل عقلی بسیار است
محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
آقای پناهیان در زمانی که پدران شما جرات انتقاد از نظام شاهنشاهی یا به قول شما طاغوت را نداشتند و جوانان ما دسته به دسته به انحرافات کشیده می شدند این دکتر شریعتی بود که جوانان را به اسلام دعوت می کرد این گفته من نیست بلکه گفته شهید مظلوم دکتر بهشتی می باشد جملات گهر بار دکتر بهشتی را با دقت در خصوص شهید شریعتی مطالعه کنید و امید وارم که در خصوص شهید بهشتی هم خواب نبینند . تا کی میخواهی به خود زنی ادامه دهید جملات شما در خصوص اسد آبادی هنوز فراموش نشده است
نيما
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اتفاقاً ما اين خواب را ديديم منتها وسطش يه اژدها اومد همه فرار كرديم آخه مرد مومن تو كه خودت را صاحب كمالات مي دوني شريعتي يك سري نظريات داره و كساني مي توانند او را نقد كنند كه اطلاعات جامعي نسبت به دين مبين اسلام داشته باشند اگه جوابي براش داري بيا نظرياتش رو نقد كن اگر هم جوابي نداري يا خدايي ناكرده اطلاعاتتان در اين حد نيست خدا واجب نكرده حرف بزني .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
آقای بناهیان حیف نیست اسم شریعتی را به زبان میاریید شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟از اختلاس بگید از گرانی بگید از شکم گنده ها بگید
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
کس نمی داند در این بحر عمیق
سنگ ریزه قرب دارد یا عقیق

قاضی احکم الحاکمین است . خود را به جای ایشان نگذاریم . خیلی ضرر میکنیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
وقتی شهر را خلوت می کنند قورباغه هفت تیر می کشد!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
حداقل شما که نان امثال شریعتی را میخورید ناشکری نکنید.
زرخ
United States
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
جالبه ؟؟؟بيداربشي بعد بخوابي و ادامه ي خواب رو ببيني. شايداين خواب سريالي باشه و به جاهاي خوب برسه؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
از کی تا حالا فقه شیعه برای خواب حجت قائل شده؟ پناهیان بدعت در دین ایجاد کرده و این بدتر از حرفیه که در مورد شهدای عزیز و دکتر شریعتی زده
وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
بدبختی مملکتمان این است که مثل قبل از رنسانس غرب به اراجیف یک عده مذهبی نما گوش جان می سپاریم و بس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
از کی تا حالا فقه شیعه برای خواب حجت قائل شده؟ پناهیان بدعت در دین ایجاد کرده و این بدتر از حرفیه که در مورد شهدای عزیز و دکتر شریعتی زده
هادي
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
حضرت آقاي پناهيان سلمه اله عليه ، اگر شريعتي نبود ، امثال شماها الان اين جايگاههاي بلند مرتبه را تنها در خوابها و روياهايتان بايد ميديد! پس پيشنهاد مي كنم ولي نعمت خودتان را قدر بدانيد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
عالی بود
111111111111111111111111111111111111111111111111111111
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
بزرگش نخوانند اهل خرد هر آن کس که نام بزرگان به زشتی برد . افراد کم مرتبت و جاهل برای معروف شدن راهی جز ناسزا گویی به بزرگان ندارند. و اما شریعتی: تو در نماز عشق چه خواندی که سالها بالای دار رفتی و این شحنه های مست از مرده ات هنوز پرهیز می کنند.
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
همه بدانند دو گونه حرف داریم که جواب ندارد یکی حرف حساب میباشد که نیاز به هیچ پاسخی ندارد و دومی حرف بی حساب که قابل پاسخ نمیباشد پس مجادله را کم کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
فردی مثل این آقا تا سخنرانی در تلویزیون و بسیاری جاهای دیگر رفته برای دین زدایی گزینه ای بهتر از این برای سرویس های خارجی وجودندارد خودش هم شاید نداند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
آخرین سنگر سکوته حق ما گرفتنی نیست ای برادران خونی این برادری تنی نیست. یعنی این اظهارات روحانیون رو که می خونم نعوذبلله به اسلام شما شک می کنم
ناشناس
Spain
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
حالا متوجه شدم این اس ام اس های هتاکانه که در هجو دکتر شریعتی میاد از منبعی درست میشه. آقای پناهیان و دار و دسته شون هستن. شرم آوره....
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
تو در نماز عشق چه خواندی که سال هاست بالای دار رفتی و .....هنوز از مرده ات پرهیز می کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
برای فرارو متاسفم که تیتر زده سخنان عجیب!!این نشان از انحراف موجود در این سایت است که از انحرافات شریعتی حمایت میکند و افکار فسیل شده طرفدارانش را تحریک میکند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
حالا نکنه تو شریعتی خوندی و منحرف شدی.اگه خوندی پس باید منحرف شده باشی اگه مدعی هستی که منحرف نشدی پس نوشته های شریعتی پاکه نمیدونم چرا بعضیها به هر قیمتی شده میخوان نظر بدن. تازگیها متوجه شدم اونایی که ادعای مسلمونی دارن توجه کنید میگم ادعا خیلی هم فکر میکنن که سفت و سختند و دائمالوضو هم بی ادبن هم خیلی راحت توهین میکنن
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
کسانی که سنشان قد می دهد وشریعتی را در زمان حیاتش درک و کتابهای ایشان را مطالعه نموده اند ( البته قبل از اینکه مطالب ایشان به صورت کتاب به دستمان برسد اول نوارش می رسید ) به یاد دارند که شرزیعتی حق بزرکی بر این انقلاب دارد زیرا که اوبود که نسل جوان مارا از انحرافات چپ وراست نجات داد وبا ایدئولوژی اسلام اشتی داد ودر نهایت همان شاگردان شریعتی نهضت را استارت زدند ، اگر باور کنیم که شریعتی اینقدر بد است ، که آقای پناهیان این داستان را برای اثبات ادعایش بیان می دارد پس باید فاتخه انقلاب اسلامی را خواند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
هرحرفی اقای پناهیان میزند براساس منطق است .به همه ی شما دوستان عزیز توصیه می کنم بروید سایر حرف های پناهیان را بشنوییدتا ایشان رادرست بشناسید وبعد تصمیم بگیریید یک طرفه تصمیم نگیرید. فقط یک تیکه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
وای به ملتی که دینش به دست چنین افرادی تبلیغ شود نتیجه اش همین می شود که می بینیم البته اگه خود را به خواب نزنیم وهمه چیز را عالی خواب نبینید
مسعودی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
بر روح تابناک احیاگر اسلام ناب و معلم انقلاب شریعتی صلوات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
حداقل شما که نان امثال شریعتی را میخورید ناشکری نکنید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
آقا من میگم بفرض محال شریعتی بدروزگارخودش جناب پناهیان باید کمی فکرکنه ببينه اين حرفی که میزنه واقعادردی از جوون اين مملکت دوا میکنه جوونایی که فرقه های شیطان پرستی دین وآیينشان رانشانه گرفته واقعاشمابگیداين راه موعظه است؟؟
خداامثال شریعتی رحمت کنه
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
دکتر علی شریعتی :
"خدایا عقیده مرا از دست عقده ام مصون بدار و به من قدرت تحمل عقیده مخالف ارزانی کن" - مقدمه کتاب ابوذر -
گر ملحد و گر دهری و کافر باشد ، باید بکشد عذاب تنهایی را ، مردی که ز عصر خود فراتر باشد....
آقای پناهیان ... ... جوری باید زندگی کرد که اگه مردیم ... یه خدا بیامرزی از طرف مردم نصیبمون بشه و اون دنیا لایق یه نگاهی از امیر المومنین برای شفاعت باشیم .
مختارثقفي
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
عيب رندان مكن اي زاهد پاكيزه سرشت!
كه گناه دگران برتو نخواهند نوشت!
من اگر نيكمو گر بد!تو برو خود راباش!
هركسي ان درود عاقبت كار كه كشت!
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
مقایسه کنید پناهیان را با شهید بهشتی و مرحوم طالقانی و مفتح و سایر بزرگان .آقای پناهیان کم سن وسال است و روحانی تندرو وافراطی.همین امثال پناهیان هستند که با تفکرات تندرو و افراطی وبه دور از منطق مردم و بخصوص جوانها را ازدین فراری می دهند.متاسفانه امثال پناهیان دراین کشور زیادند و جالب اینکه فقط خود را برحق میدانند و دیگران را کافر وفاسد میدانند.خدایا خودت قضاوت کن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
از دوستانی که ارتباط با این حضرت والا دارند خواهش می کنیم یک نسخه چاپ شده از همین صفحه به همراه نظرات و عنایات دوستان را به اقای پناهیان برسانند.با تشکر
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
فرارو نظرات رو به آقای پناهیان برسان
لطفاً
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
یادش بخیر عارف بزرگ آیت ا.. بهجت.کی چنین مردانی از سیاست حرف زدندو خودشون رو به سیاست آلوده کردند؟! هر موقع از شریعتی کتابی خوندم احساس کردم ایمانم بیشتر شده.سخن حقه که به دل میشینه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
خواب حجت شرعی نداره
اینو فقها میگن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
افکار شریعتی هم برای 40 سال پیشه بابا اینقدر نباید بت سازی کرد. این جمله که میگوید فکر زن را اصلاح کن حجابش اصلاح میشد مصداق بارز جمله توهین امیز به شعور و فهم زنان و دختران این مملکت هستن که یکی از آنها مادر یا خواهر یا همسر ما هستند. باید به افکارها با فیلتر زمان نگاه کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
متاسفانه توكه درحال حاضرزندگي ميكني افكارت مال صدسال پيشه ،وگرنه افكاروعقايددكترجوري هست كه براي صدهاسال بعدهم كاربردداره،واين سخن ايشون درباره ي اينكه بايدفكرزن رااصلاح كرد كاملادرست وخارج ازقدرت تحليل وواكاوي امثال شماست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
ماكه هيچ توهيني دراين سخن احساس نكرديم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اون اقایی که گفته من (کامنت گذار اصلی) در صد سال پیش زندگی میکنم فقط یک نگاهی بنداز پدر جان به ایدئولوژی ها و جریانهای فکری اینها میان و میرن هیچ چیز برای همیشه نیست. من نمیفهمم شما چرا داری بت سازی میکنی اینکه بیای بگی حرف دکتر خارج از عقل تو بود شد جواب من؟ حالا که داخل عقل شماست بیایید برای من روشن کنید و واکاوی کنید شاید داخل عقل ما هم رفت. برادر من، من به شما توصیه میکنم یک مقداری نوشته هاهی ایشون رو مطالعه کنید نه اینکه به شما بگن شریعتی خوب بود شما بشی قداره کش حامی شریعتی و اگر خوندی قبل از به به چه چه زدن مثل همین مورد یکم تفکر کنید. من هنوز هم میگم حرف این آقا توهین به مقام زن هست جمله های دو پهلو مثل این هم کم نداره که در پشت یک ظاهری آرام در نوشته پر است از تحجر حالا تو میگی نه ؟ چون شریعتی گفته حق مطلقه؟ دلیل و برهان بیار. من خودم یه مردم ولی خواهرم مادر خواهر شما و هزارن زن دیگه رو صاحب عقل و شعور بالا میدونم نیازی نیست من بیام فکرش رو اصلاح کنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
دوستاني كه تو فرارو يقه چاك ميدن يه نگاهي به پيامكهاشون بكنند كه چه اراجيفي در مورد مرحوم شريعتي دريافت و ارسال ميكنند در ضمن يه خلوتي با وجدانشون بكنند كه به چه چيزي معتقدند و آيا تفكراتشون با تفكرات اون مرحوم تطابقي داره يانه؟
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
آقاي مسئول سايت از انتخاب تيتر با عنوان سخنان عجيب معلومه كه چه افكاري داري. و اينكه نظرات منفي راجع به دكتر شريعتي رو نميذاري چيز ديگري است/ مثل اينكه هم بايد سايتت و خودت فيلتر بشيد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
تورو خدا فیلتر نکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
شما هم که فقط همین رو بلدید. فقط جلو حرف زدن رو بگیرید. حقیقت با فیلتر از بین نمی ره. ضمنا شما اگر مسلمانی فیلتر کردن شخص توی دین ما نیست برادر
رضا
Australia
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
خدای نکرده در مقام دفاع از آقای پناهیان نیستم. ولی شریعتی بیشتر از انکه بخواند و فکر کند حرف می زد. بسیاری از جملاتی که گفته یا فاقد معنی درستی هستند یا هیچ سند و مدرکی برای آنها ارایه نکرده است. به همین خاطر هیچ کدام از کتابهای شریعتی دارارای رفرنس یا مرجع نمی باشند. به عبارتی من در اوردی هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
خوب توفكركن بعدحرف بزن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
United States
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
قسم میخورم اینهایی که منفی دادن حتی یکبار هم از چیزی از شریعتی نخوندن یه چیزهای شنیدن فقط. حالا فکر میکنن شریعت حالا کی بوده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
رضا جان شما نمی توانید معانی جملات را درک کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
آقای رضا میشه شما برای حرفات رفرنس یا مرجع ارایه بدی؟ خدای نکرده می ترسم حرفات من درآوردی باشه
سحر
United Kingdom
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
جناب شما سوادتونو ببرید بالا بلکه معنی جملات دکتر شریعتی را درک کردید!!!!!!
ياسين
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اقا رضا قرا نيست كه همه از روي يك چيزي بنويسند دكتر شريعتي خود مولد فكر و انديشه است واگر از روي سخنراني امثال پناهيان مي نوشت كه شريعتي نبود ميشد مش غضنفر
نام من هيچكس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
آقا رضا.كساني دنبال رفرنس ميگردن كه مغز خودشون خاليه!در حاليكه نويسندگان و انديشمندان مولد و بزرگ خودشون ميشن رفرنس.
شرط ميبندم اينو نميدونستي!!
ناشناس
United States
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
هیچکس جان خیلی حرف جالبی زدی به فکر فرو رفتم ولی چرا هیچ دانشمندی در هیچ جای جهان شریعتی را رفرنس نمیکند؟ بجزو ادمهایی که یک چیزیهایی شنیدن فکر کردن شریعتی همون ناجی جهان بشریت بوده و البته 150 در صد هم در اشتباهن متاسفانه با نرخ پایین سرانه مطالعه در کشور مطمئنم اکثر اینهایی که عشاق سینه چاک شریعتی هستند نه کتابی از این مرحوم خوندن یا اگر هم خوندن تعقل نکردن.
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
gomnam.ir تربيت ولايي حاج عليرضا پناهيان
الهه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اول صف توحین های ایشون مرحوم اسدابادی بود حالا دکتر شریعتی کم کم که بره جلو به شهید چمران هم میگه تو چرا امریکا بودی بدشم حتما میخواد از امام خمینی ایراد بگیرن. ایشون یه کتاب تاریخ برداشتن تو فهرست کتاب اسم هر کسی و که میبینه یه حرف مفت در موردش میزنن. خدا هدایتش کنه
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
دكتر شريعتي چون مخالف برخي كارهاي روحانيون بود الان كه روحانيون قدرت دستشون است دارند عقده گشايي ميكنند
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
آقای پناهیان خوش باش فقط همین!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
آقای پناهیان هم مصداق حرف رومن رولان هست که می گوید : این منتقدین نیم وجبی میروند روی کول نویسنده تا بگویند این منم به این بلندی .
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
به اين آقابفرماييد حضرت امام فرموده اند با خواب ورمل واسطرلاب نميشه مملكت رو اداره كرد اين آقا درمحافل عمومي ازاين حرفها نزنند.
ایرانیان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اتفاقا شریعتی بهمین صحبتهای بدیع و نو به قول شما من دراوردی محبوب میباشد ازاین سخنان من دراوردی هر کس میتواند در بیاورد
تمدن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
منم خواب ديدم يه مرد داره از جهنم مياد گفتم چرا رفتي جهنم گفت يه مسجد بغل خونمون بود پناهيان سخراني مي كرد منم رفتم اونجا ، الان وضعيتم اينه
کوهستان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
ایووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول عالی بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
منم همین خواب رو دیدم. تازه اسنادشم موجوده
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
اقای پناهیان واقعا خجالت اور است خدا و اخرت رو هم در نظر بگیرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
آدم وقتی این حرف ها را میشنوه یاد دوره جاهلیت میافته!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
این که قسمتی از حرف های شخصی اینگونه کار شود جفای به اوست.
لطفا به جای قضاوت زودهنگام برید کل مباحثی که استاد پناهیان در مورد دکتر شریعتی بیان کردن رو بخونید. هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. وقتی شما اون رو از جای خودش جدا میکنید میشود این که هرکه هرچه می خواهد به ایشان می گوید.
تقوا داشته باشید لطفا!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اون عالمی که خواب دیده، کیست؟ یکی از شهدای روحانی نام ببرید؟
آقای پناهیان بگو ....نترس....هیچکس شما را اذیت نمی کند اما خواب شما مزاحم میشه!!!
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
به قول یکی از اساتید ما تلویزیون ما دانشمند سازه این پناهی هم یکی از همون دانشمندان ساخت تلویزیونه ،من حاضرم مجانی ایشنان را ویزیت کنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
از عمله جهل و حمله تعصب، که دیگر حنایشان در نزد مردم یی رنگ بی رنگ شده است، انتظاری جز پراکندن حرفهای مزخرف و مفت، که صرفا مصرف اثبات وجود خود دارد، نمی رود.
shahrokh
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
این مزخرفات چیه که اینا میگن خودشون خجالت نمیکشن آخه فکر میکنن مردم هیچی نمیفهمن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
محتوای قسمت سوم این خواب سریالی، بعد از انتقال دو قسمت اول به پناهیان باید جالبتر باشه... کی اکران میکنین آقای پناهیان؟
شرلوك
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
هركس كه ميخادبه نتيجه درست برسه بره كتابهاي دكترشريعتي بخونه بعدقضاوت كنه
من خوندم :پس درودبردكترشريعتي
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
بابا اگه دکتر شریعتی نبود پناهییان که نمیتونست تا یک قدمی منبر بره به خدا قسم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
شريعتي براي هميش تاريخ است زنده و جاويد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
خوابگزار اعظم .........
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
شریعتی در قلب ماست
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
لطفا کسایی که کتابهای شریعتی رو دوست دارند . کتاب زن در چشم و دل حضرت محمد از شریعتی رو حتما بخونند . واقعا کتاب معرکه ای است
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
پناهی
تو غره بدان مشو کی می می نخوری
صد لقمه خوری که می غلامست آنرا
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
بعیداست آقای پناهیان چنین مطلبی گفته باشند درثانی اگرهم گفته باشند دلیل بر تکفیر دکتر شریعتی نیست. بهتراست درباره دکتر شریعتی به سخنان مقام معظم رهبری استنادشود که هرسال در31 خردادبرخی مطبوعات منعکس می کنند. طبق فرمایش مقام معظم رهبری دکتر شریعتی هم ازمخالفان ضربه می خورد هم از موافقان . دکتر شریعتی به نظر من نه ملحد است نه معصوم . ایشان یک انسان فرهیخته ای هستند که خدمات شایسته ای به ایران اسلامی ونسل امروزی داشته اند وهابیت از او بخاطر دفاعیاتش از فاطمه زهرا سلام ا... علیها از امیر مومنان علی علیه السلام وفرزندان ایشان دل خوشی ندارند . اما نباید نادیده گرفت که دکتر شریعتی اشتباهات وخطاهایی هم داشت که خود ایشان هم بعدها وقبل از شهادتش به آنها قرار داشته است. به هر حال خدمات ارزنده شریعتی بیش از خطاهایش هست. خداوند حق تعالی از خطاهایش درگذرد واو را قرین رحمت فرماید.
یاسر
United States
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
یه چیزی میگم یکم دربارش فکر کنید-چندساله هرکس میخواد درباره شخصیتی حرفی بزنه که تاثیر گذار هم باشه و اگر هم فردی ازش سندمعتبرخواست خیالش راحت بشه از این فن استفاده میکنه.دیدن خواب!!!!استفاده از برچسبهای شهدا,بهشت ومقامات عرفانی هم که چه بهتر!!!
وای بر ما آقای پناهیان!!!
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
بسم الله الذي هوالمدبر الامور با اداي احترام به دكتر شريعتي .اين سخنراني كي وكجا مطرح شده ؟؟؟ همينطوري كه نميشه ادعا كرد.اين درست كه انسان جايز الخطاست ولي استادپناهيان يك روحاني و سخنران معمولي نيست.ايشون مورد تاييد و واعتماد رهبر معظم است.يك شاهد حرفم سخنراني گيرا وجذاب ايشون در بيت رهبري عزيز انقلاب در ايام فاطميه ومحرم است و محمترش احترام كم نظير امام خامنه اي به استاد پناهيان بعد از اتمام سخنراني استاد در حسينيه است..........وعاقبت نيك عالم بااهل تقواست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
مهم نه محم
میتینگ انلاین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
بیان این خرافات و خزعبلات و سواستفاده از برخی باورها به نفع خود و برای ویرانی یک شخصیت فنــــــــــــا ناپذیر به حال و روز برخی مردم خرافه پرست ما خوب می خواند.
رضا
United States
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اخه ما برای شهدا چه کردیم که بخوابمان بیایند همش رویایی بیش نیست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
شخصیتهای بزرگ راجع به شریعتی چه می گویند؟

امام خامنه ای: به نظر من شریعتی به‌خلاف آنچه که همگان تصور می‌کنند، چهره‌ای همچنان مظلوم است و این به‌دلیل طرفداران و مخالفان اوست؛ یعنی از شگفتی‌های زمان و شاید از شگفتی‌های شریعتی این است که هم طرفداران و هم مخالفانش نوعی هم‌دستی با هم کرده‌اند تا این انسان دردمند و پرشور را ناشناخته نگهدارند و این ظلمی به اوست.

شهیدآیت‌الله بهشتی: مرحوم دکتر علی شریعتی در توسعه و تقویت شور انقلابی جامعه ما، به خصوص نسل جوان تاثیر بسزایی داشت و توانست قلب و احساس و ذهن جوانها را برای درک پیامهای امام، آماده‌تر و به فهم و پذیرش این پیامها نزدیک کند. بنابراین جنبه‌های مثبت کار دکتر خیلی زیاد است انصافاً دکتر درخششی در تاریخ اسلام و تاریخ انقلاب بود.


شهید چمران: دکتر علی شریعتی بینهایت قابل تقدیس است، آدمی را منقلب می‌کند. روح را از قید زمان و مکان آزاد کرده وبه ازلیت و ابدیت متصل می‌نماید و در آسمانها به سیر و سیاحت می‌پردازد... همه علاقه‌های پست مادی و وابستگی‌های زمینی را پست و بی‌مقدار می‌کند و همه غمها و دردهای شخصی و زمینی و مادی را ازبین می‌برد...

استاد محمد رضا حکیمی: اگر شریعتی هیچ خدمتی به جامعه نکرده باشد- که البته به نظر من خدمات زیادی انجام داده است - همین که اسلام را با زبان و بیانی زیبا برای جوانان بیان می‌کرده، بزرگترین خدمت را به جامعه انجام داده است.

امام موسی صدر: احترامی که ما به دکتر شریعتی می گذاریم به خاطر اصالت فکری اوست . چرا که او و کسانی که این راه را می روند می توانند نیروهای عظیمی را که در حال حاضر در جهان راکد مانده است برانگیزانند !...چون خوب به افق می نگریم می بینیم که مردی به نام دکتر علی شریعتی ظاهر شده است که می تواند به خوبی انقلاب اصیل ، افکار اصیل و ایدئولوژی اصیل منطقه ما را توضیح دهد.

شهید مطهری: برادر عزیز دانشمندم جناب آقای دکتر علی شریعتی، قلب خود شما گواه است که چه اندازه به شما ارادت می ورزم و به آینده شما از نظر روشن کردن نسل جوان به حقایق اسلامی امیدوارم. خداوند مثل شما را فراوان فرماید .انتظار می رفت که قبل از همه سفری به تهران بفرمایید و دوستان و ارادتمندان را دلشاد نمایید متاسفانه این توفیق برای دوستان حاصل نشد . امیدوارم توفیق زیارت عالی را پیدا کنم.

آیت الله سید محمود طالقانی: خداوند همیشه اثار این شخصیت و کتابهای اورا برای ما و برای جوانهای ما زنده تر بدارد بر شماست (خطاب به جمعیت انبوه در دانشگاه تهران) که در اطراف مطالب او ،مسائل او بحث کنید،بیندیشید و همان راهی را که او رفت –برای تبیین اسلام، یک اسلام انقلابی و اجتماعی، نه یک اسلام فقط زهنی و سنتی که همیشه داشته ایم، ادامه دهید.

حسن رحیم پور ازغدی: آن زمان که در رساله ها حتی جرات نمی کردند نام امام خمینی را بیاورند و به اختصار ”خ“ می نوشتند دکتر شریعتی اعلام کرد که مقلد امام خمینی است. شریعتی منتقد روحانیون بود اما بهترین دفاع ها را از روحانیت آگاه، فعال و درصحنه نموده است.شریعتی منتقد روحانیت تشیع صفوی یا به تعبیر امام (ره)، آخوندهای درباری یا اسلام آمریکائی است.
من فکر میکنم این خبر شاید درست از آقای پناهیان نقل نشده باشه،از ایشون بعیده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
ازشمابخاطرنگارش اين متن تشكرميكنم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
شریعتی مثل هر ادم دیگری نقاط قوت وضعف دارد قرار نیست از آدمها فرا ادم بسازیم
او در نوع خودش ادم قابل احترام وقابل تاملی است
فراموش نکیم تعصب یعنی از روی احساس سخن گفتن وباور داشتن
امیدوارم بیش از دامن زدن به چنین بحث های مبتذلی کمی اهل ادب واحترام به رای مخالف و موافق باشیم
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
با سلام
ادب مرد به ز دولت اوست
دوستان وقت یه آقای جنتی هم توهین میشه رگ گردنمون اینجوری میزنه بیرون.
یا اخلاق فقط برای دیگران خوبه؟
از خودمون شروع کنیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
از آقای پناهیان که داعیه مطالعه و تحقیق دارند بعید است که خواب ورویا را ملاک قضاوت قرار دهند که برخلاف نص قرآن کریم است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
این خبر دروغه . و اگر هم درست باشه.کامل نیست. زود فریب نخورید. حد اقل اول برید سراغ متن کامل بعد این حرفارو بزنید
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
در این ماه مبارک به فکر اصلاح خود باشیم وقضاوت در مورد افراد رابه قیامتی که از نظر خداوند باری تعالی زیاد دور نیست بسپاریم مطمئنادر روز رستاخیز خیلی از ماهااز خودمان شرممان خواهد آمد
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
در این ماه مبارک به فکر اصلاح خود باشیم وقضاوت در مورد افراد رابه قیامتی که از نظر خداوند باری تعالی زیاد دور نیست بسپاریم مطمئنادر روز رستاخیز خیلی از ماهااز خودمان شرممان خواهد آمد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
به نظر من دیگه کسی مطلب راجع به این موضوع ننویسه. الان قضیه در مورد همون کسی که یه سنگ میندازه تو چاه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
من دیگه کامنت نمی ذارم چون فرارو سانسورچیه بیشتر در مورد قالیباف این خیلی نامردی که منتشر نمیکین
ناشناس
Germany
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
من کاری به خوبی و بدی شریعتی ندارم. استدلال آقای پناهیان عشقه . البته این نوع استدلال در تمام حرفهای آقای پناهیان نهفته
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
بذارین آخرین مطلب رو من بنویسم و برای شادی روح دکتر شریعتی و هدایت حاج آقا پناهیان صلوات بفرستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
آقاي پناهيان حداقل از شما كه لباس روحانيت به تن كرده اي انتظار مي رود بويي از اسلام برده باشي و اينگونه در باره مسلماني كه از دنيا رفته است قضاوت نكني!!!!!!!!!!!!!!
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
کلا همگی دارید اشتباه می کنید.
چه طرفداران و چه مخالفان.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
اکثرا کورکورانه فقط با شنیدن نامی از شریعتی او را به خدا میرسانند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
دكتر شريعتي مظلوم زيست و مظلومانه تر درگذشت...
لياقت ما شنيدن اين سخنان در مورد دكتر شريتي است،زيرا ما هم به نوبه خود در حق دكتر كم جفا نكرده ايم،شاهد اين ادعا اس ام اس هاي اين روزهايمان است،خدايا توبه ...
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
به نظرم پناهیان دروغ نمیگه !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
اتفاقا من هم خواب ديدم كه آن دو نفر كه طرفدار شريعتي بودند مقامي بالاتر از آن يكي كه مخالف شريعتي بود داشتند.علت را از آنكه مقامش پايين تر بود پرسيدم گفت بعلت كفران نعمت به اين روز افتاده ام و آن كفران نعمت ظلمي بود كه در حق شريعتي كردم چون او ما را قدرت و آبرو بخشيد و ما بجاي تشكر و قدر داني لعنت نثارش كرديم.
اصغر رحيمي
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
آگر خواب ملاك است اين خواب مرا هم كه در اوايل انقلاب ديدم لطفا" درج كنيد: يكي از اقوام نزديك ما در سال هاي 63-64 از سفر سوريه برگشته بود ، ازش در مورد زيارت حضرت زينب و در جوارش دكتر شريعتي پرسيدم ، با ناراحتي گفت مقبره دكتر را بسته اند چون گروههائي آنقدر بي كرده اند كه مصلحت ديده شده خرابه و كثيف و بسته باشد تا از بي احترامي جلوگيري شود !! يكه خوردم و افسوس كه چرا ما قدر اين معلمان انقلاب را اينطوري سپاس مي گوئيم . شب خواب ديدم به سوريه رفته ام و بدنبال مزار شريعتي مي گردم تا فاتحه اي برايش بخوانم سر راه دسته گل كوچكي خريدم كه به احترام و سنت خودمان بر مزارش فاتحه اي بخوانم . گفتند قبر دكتر داخل يك سالن است . درب سالن بسته بود بمحض ورود متوجه شدم به سرسرائي از نور شديد كه چشم ها تاب ديدن نداشت و گل و سبزه وارد شده ام . از خجالت داشتم آب مي شدم گلي را كه در دست داشتم با شرمندگي زياد و محتاطانه پشت خود پنهان كردم و آهسته آهسته به طرف مزار او كه در وسط سالن نوراني قرار داشت حركت كردم . آنقدر از كار خودم ( آوردن دسته گل به آن گلستان) خجالت مي كشيدم كه با سرعت حمد و سوره خواندم و از درب ديگر خارج شدم . اگر تمام خوابها كاذب باشند من فكر مي كنم اين يكي از الهامات صادقه بود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
شریعتی احیاگر اسلام راستین و معلم انقلاب بوده و است.هنوز آثار او پر فروش ترین و ...است. لذا از کسانی که چنین منطقی دارند چندان دور ار انتظار نیست که به عوالم دیگر متوسل شوند!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
توهمات افرادی مثل پناهیان پایانی ندارد به نام اسلام خرافات را رواج می دهند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
اول-اینکه از آقای پناهیان نقل قول شده باید صحتش معلوم شود.
دوم-جریان یک خواب نقل قول شده (آن هم از نوع سریالی)
اما در مورد دکتر شریعتی اگر بایتان اینقدر مهم است باید فتواهای مراجع زمان خود دکتر را جستجو کنید و در آخر به وجدان خود مراجعه کنید. چراکه حضرت حق جل جلاله ما را مختار آفریده.
در ضمن جناب پناهیان اگر خواهان نقد نظریات کسی چون دکتر شریعتی هستید با آیات و روایات و دلیل و برهان پیش بیایید این گوی و این میدان بالای منبر آن هم به طور یکطرفه قاضی رفتن که هنر نیست و چرا به خواب استناد میکنید مگر اسلام دین خواب و خرافه است.
محمد صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
ادعا كردن با نام افراد گمنام و سخن از مرده نقل قول كردن كه جاي تحقيق و بررسي و تاييد ندارد شيوه دروغگويان است.حال هدف گوينده چه بوده خداميداند. اين روزها اينگونه حركات زشت روا شده است. خداوند به ما رحم كند از شر شيطان.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
آقای پناهیان آدم با هوشی است ومی داند که اگر دکتر شریعتی اکنون زنده بود ، چه موضعی داشت .
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
من از نزدیک با کسی آشنا هستم که اگرچه مسلمان زاده بود ولی دین و اسلام عزیز را قبول نداشت ، از طریقی با آثار دکتر شریعتی آشنا شد مخصوصاً «فاطمه فاطمه است» و «آری اینچنین بود برادر» و این شروع اسلام آوردن او بود . الان سالهاست که او را می شناسم و در جریان زندگی او هستم . بحمدالله با اسلام آشنا شده و نماز اول وقت او ترک نمی شود . ولی آقای پناهیان چند نفر را با اینگونه با اسلام آشنا کرد ؟ چند نفر را اینگونه به آغوش اسلام عزیز باز گرداند ؟ نمونه های واقعی دارید؟ ضمناً برای اثبات ادعای خود ایمیلم را هم در سایت قرار دادم تا قابل اثبات باشد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
این آقای پناهیان هنوز بچه است قدش به زمان شرعتی بهتر است امثال این آقایان که سینه چاک ولایت هستند به نظرات اوایل انقلاب رهبری مراجعه نماید
رضا
Australia
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
دوستانی که به نظر من در خصوص مستند نبودن حرف های مرحوم شریعتی ایراد گرفته اند، متاسفانه به جای جواب بیشتر شعار داده و یا لودگی کرده اند. در حوزه تاریخ و مسایل اجتماعی این جزو محالات است که اندیشمندی انبوهی مطالب بنویسد یا صدها جمله در بالای منبرها بگوید اما هیچ استنادی به منابع و یا تحلیل و شواهد مستندی در خصوص آن مسایل اجتماعی و تاریخی ارایه نکند مگر اینکه بافته های ذهنی خودش را بخواهد به جای واقعیات معرفی کند. دوستانی که فقط از روی اسم شریعتی در مورد او قضاوت می کنند یک بار هم که شده با دقت بخشی از نوشته های شریعتی را بخوانند انوقت بهترمتوجه این نکته خواهند شد.
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
اگر شريعي و امثال او نبودند شما هم نبوديد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
تو ای که در آرامش نشستی در مورد شریعتی نظر میدی. اگه اون زمان بودی به خدا دل و جراتی که شریعتی تو نوشتن کتاب حج داشت رو نداشتی. دهن روزه به خدا قسم می خورم چون اون زمون رو دیدم.
بابا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
نمی دونم چرا تو این چند ساله اینقدر این آقایون به شریعتی توهین میکنن. یعنی اندیشه های یک "مرد مرده" برای این ها اینقدر خطرناکه!
ستار
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
بدبختي مملكت ما نتيجه رفتارهاي چنين افرادي(پناهيان) ميباشد.
هالو
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
بعضی ها با واسطه میاند در محافلی مثل تلویزیون و .. نامی بین افکار عمومی پیدا میکنند اما چون جایگاه آن نام را ندارند به سرعت خودشان جایگاه تقلبی خودشان را باطل میکنند بدون واسطه .
چقدر خوب است که در این دوران سطح فکر ملت بالا رفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
شريعتى بزرگترين نقش را در آگاهى دانشجويان وگرايش آنهابه انقلاب واسلام داشت اين را هيچكس نمى تواند كتمان كند من خودم دانشجوى زمان انقلاب بودم
قلقلک
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
چه کاری کرد .بگم بگم
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
از نظر اموزه های دینی ، جز خواب پیامبران و ائمه ، خواب انسان های عادی مقرون به صحت نیست اگر بخواهیم قضاوت عادلانه ای داشته باشیم ، این شیخ در مقایسه با شریعتی،به اندازه یک هزارم او به اسلام و دین خدمت نکرده است . برای اطلاع بیشتر از صدق و کذب رویا و خواب، به تفسیر نمونه و المیزان و مجمع البیان در بحث رویا مراجعه فر مائید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
وقتی در حدود سالهای دهه 30 و 40 و 50 دانشگاه ها البته با حمایت شوروی سابق پر بود از طرفداران عقاید مارکسیستی این دکتر شریعتی بود که یک تنه در مقابل آنها ایستاد و هزارن جوان آماده ی اندیشیدن را به سوی دین توحید جلب کرد و ما امروزه حضور آن جوانان را در مراتب بالای سیاسی و نظامی و ... نظام اسلامی شاهد هستیم اون موقع آقای پناهیان و اساتیدشان کجا بودند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
متاسفم برای ملتی که در پای سخنان اینگونه آدمها می نشینند و با دقت به حرفهای آنها گوش می دهند
ميعاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
سلام به همگي
چيزي كه از نظر آقاي پناهيان جالب تر بود استانه تحمل شما دوستانه!!!!
من خودم صحبت اين آقا رو نشنيدم و رو گفته ها قضاوت نميكنم،اما براي مرحوم شريعتي احترام زيادي قائلم ضمن اينكه ايشون 1جامعه شناس بودن و نظراتي داشتن در زمينه اسلام شناسي كه در حيطه تخصصشان نبود اماچيزي از نگاه و تفكر رشد يافتشون كم نميكنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
جای شرمساری داره که پشت سر فردی که مسلمان و مومن و ایرانی بوده این دروغها گفته میشه وای به حال دیگران
تو این چند سال چی به سر ما اومده که دروغگویی حتی برای آدمهای مذهبی اینقدر راحت شده
phoenix
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پمثل اینکه خبر نداری رهبر معظم انقلاب یست سی سال رفیق خیلی نزدیک دکتر شریعتی بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در مورد ایشون چی میگی آقای پناهیان؟؟؟؟؟؟
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
واقعا متاسفم واسه نسلی که باید دینشون رو از این روحانی بی منطق بگیره
و واقعا متاسفم واسه صدا و سیمایی که همچین افرادی رو بهشون بها میده
اقای پناهیان لطفا نظرات رهبر انقلاب که همکار دوست و همرزم دکتر شریعتی بودن رو بخون تا بفهمی این حرفا فقط اراجیفه
محمد
Germany
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
آقا یکی از علما خواب می بینه و هنوز محشر نشده مراتب شهدا رو تو بهشت و اون دنیا دستش میاد! جل الخالق از این خرافات !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پناهیان جان مادرت هیچ می دونی شریعتی کی بود؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
فراروچرانظرم رودرپاسخ به اون اقایی که افکارش برای صدسال پیشه چاپ نکردی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
سخنان استاد پناهیان کاملا صحیح است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
گرملحدوگردهري وكافرباشد
بايدبچشدعذاب تنهايي را
مردي كه زعصرخودفراترباشد.


اگربااستدلال ميتوانستند حرفهاي دكتررانقد كنندكه متوسل به خواب نمي شدند.
سارا
United States
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
عزیزم شریعتی............... همیشه انسانهای بزرگ مظلومند حتی بعد از مرگشان. اگه اینجوریه خیلی ها باید برن جهنم
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
لطفا منبع این خبر را هم بنویسید.
چه کسی مطمئن است که خود حاج آقا این حرف را زده باشند ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
او با آنکه رفته است،از پس زمان تو را به حرف زدن وا می دارد.
و این است قدرت اندیشه.
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
آخرین فیلم های سینما این هفته
نام فیلم : به خاطر دوستی با شریعتی
کارگردان: پناهیان
از مجموعه فیلم های :
ـ[ِۀِ
رادون
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
هر کسی میتونه این و نوشته باشه... فایل صوتیشو بذارید ببینیم دقیقا چی گفتن از این رسانه بعید نیست حرفارو جابه جا کنه.
بصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
مدتی است بخاطر اینکه به اهداف شومتان نرسیدید دارید نیرو های انقلابی مثل حاج آقا پناهیان و عالم های دیگری را مثل آیت الله جنتی را تخریب میکنید!!!!!!!ولی بدانید که شما کور دلان خیلی دیر رسیدید!!!!!و معلومه که کجاتون داره میسوزه و این را تو گوشتون بکنید که مردم ولایی و بسیجی گول این اراجیف ومزخرفات شما را نمیخورن و همانطوری که خدا فرموده:ان حزبالله هم الغالبون)آینده از آن همین مردم ولایی وانقلابیه!!!!!!!!!!!!!!!
پس بسوز تا بسازی................
بی طرف
Australia
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
اولا امکان نداره اقای پناهیان این حرفو زده باشه ولی اگه زده باشه باید بهش گفت که شماهم امثال اون اخوندایی هستین که میگفتن امام خمینی کافرو نجس وبه سید جواد ذاکر مداح اهل بیت میگفتن کافر انشاءلله که خدا همه رو هدایت کنه مخصوصا مبلغین دینو واین جور اخوندارو.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
فقر ، گرسنگی نیست، عریانی هم نیست …

فقر ، حتی گاهی زیر شمش های طلا خود را پنهان میکند …

فقر ، چیزی را “نداشتن” است ؛ ولی آن چیز پول نیست ؛ طلا و غذا هم نیست …

فقر ، ذهن ها را مبتلا میکند …

فقر ، اعجوبه ایست که بشکه های نفت در عربستان را تا ته سر میکشد …

فقر ، همان گرد و خاکی است که بر کتابهای فروش نرفته ی یک کتابفروشی می نشیند …

فقر ، تیغه های برنده ماشین بازیافت است که روزنامه های برگشتی را خرد میکند …

فقر ، کتیبه ی سه هزار ساله ای است که روی آن یادگاری نوشته اند …

فقر ، پوست موزی است که از پنجره یک اتومبیل به خیابان انداخته میشود …

فقر ، همه جا سر میکشد …

فقر ، شب را “بی غذا” سر کردن نیست …

فقر ، روز را “بی اندیشه” سر کردن است…
سیدمهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
قاعده ای داریم که مکاشفات دیگران حجت نیست لذا بعید است پناهیان این را بگوید.لطفا سند بیاورید.
روح الله اکبریان
United States
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
جوابتان را خود دکتر می دهد:
من از دو کار نفرت دارم :



یکی درد دل کردن که کار شبه مردهاست

و

یکی هم از خود دفاع کردن یا برای تبرئه کردن خود جوش زدن که کار

مستضعفین و آدم های سست است.



شجاع به همدرد نیاز ندارد و از ناله شرم دارد. مرد بی گناه را نیز زندگی و زمان تنها نمی گذارند.



زندگی اش از او دفاع می کند؛ زمان تبرئه اش می کند. پلیدان هرگز نمی توانند پاکدامنی را آلوده



کنند هر چند سنگ ها را بسته و سگ ها را رها کرده باشند(دکتر شریعتی)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
واقعا متاسفم اول برای سایت شما که این ارجیف رو می نویسید و دوم برای کسای که با این حرفهای بی اساس باعث شدن که مردم از ایلام زده بشن ، و فقط این رو هم بدونید که هیچوقت مردم روشنفکر ایران با این حرفهای بی پایه و اساس و دروغ شیطانی تفکرات دکتر شریعتی رو ترک نمی کنند ، دکتر شریعتی بزرگترین نظریه پرداز دنیای اسلامه و تا حالا کسی مثل اون نتونسته نهضت امام حسین (ع) رو به مردم بشناسونه.
"در شگفتم از مردمی که خود زیر وحشنانه ترین شکنجه اند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزادانه مرد"
معلم شهید دکتر علی شریعتی
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
اگه کسی با استاد پناهیان و دکتر شریعتی یعنی با هر دو آشنا باشه می بینه که هر دو یک حرف می زنن..... اصلا تعجب هم نداره.... کافیه افکارشون رو عمیق بررسی کنید.... نسبت دادن چنین صحبت هایی به استاد پناهیان حماقته.... ایشون صحبت هاشون بیشتر از هر چیز بر مبنای تعقل و تفکره....متاسفم برای این سایت که با دروغ هاش درصدد ایجاد تفرقه ست....
شمع
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
عزیزم من خودم فیلم سخنرانی ایشون رو دارم در ضمن از سایت ها هم میشه دانلود کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
سریعتی راهم میخواهندخراب کنندولی به بزرگی خدانمیتوانید
مجله فرارو