به نظر من پوشیدن لباس زننده و نامناسب در خیابون برای جلب توجه کار خوبی نیست و دور از انسانیت است این مسئله نیاز به این داره که فرهنگمون بالا ببریم اما بیشتر جوونا فشار سختی رو هم مالی و هم روحی دارن تحمل میکنند و توقعی نمیشه داشت.
باتقديرازنيروي انتظامي تهران بزرگ خواهشمنديم نيروي انتظامي خراسان رضوي به حرمت حرم امام رضاعليه السلام به وضعيت تاسف بارودردناك تر حجاب درمشهدكه ازتهران درپاره اي مواردبدترشده رسيدگي كند.
بچه ها کاش جمع شین و نظرخواهی کنین و به آمریکا اعلام کنین که ما جوونای ایرونی نمیخوایم آمریکا به ایران حمله کنه و یه بیگانه به بهونه طرفداری از مردم بیاد به ایران حمله کنه ولی اصلش واسه نفت وگاز میاد و میگه مردم ایران کیلو چندن!!!
بگیم ما خودمون مگه چلاقیم که حکومتو در دست بگیریم؟
جنگ نه no war
ما باید نظرمونو اعلام کنیم قبل از اینکه دیر بشه مثل جنگ عراق! یهو صبح پاشیو از رادیو تلویزیون اعلام کنن که موشکهای امریکا وارد ایران شدنو چندجارو نابود کردن!!!(خدا نکنه)
البته بعضی ها داغن و الکی نظر میدن که آمریکا حمله کنه بهتره!!
کاش جوونای ایران یه حرکتی میکردن که اعلام کنن جنگ نمیخوایم
ایشالا آمریکا زودتر حمله کنه از این وضعیت نکبت بار خلاص بشیم
محمد
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خاک بر سرت
ناشناس
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بخدا اعصابمونو خورد کردن. مملکت رو هواست اونوقت اینا به چی گیر میدن.
ناشناس
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
فکر کردی امریکا بیا بهتر میشه خوبه یک سری تو عراق و افغانستان بزنی تا مفهوم امنیت را بدانی اگه مسلمانی و معتقد
علیرضا
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
ناشناس محترم هر چند بنده هم با برخوردهای اینچنینی مخالفم و اعتقاد دارم که فلسفه وجود داشتن حجاب بصورت منطقی باید نهادینه بشه اما از اینکه فکر میکنی با حمله احتمالی آمریکا و اسرائیل به ایران ( که اصلا" شدنی نیست )از این وضعیت بقول خودت نکبت بار خلاص میشی با عرض معذرت باید به شما بگم خیلی عقیده منجمد و اشتباهی داری چون اگر این جوری بود الان باید دنیا گلستان باشه چون در همه جنگهای دنیا رد پای آمریکا دیده میشه از افغانستان ؛ عراق ؛گرفته تا سومالی ؛ سودان ؛ و ....... حالا اگر با جریان اختلاس بانکی بطور واقعی برخورد شود باز هم جای بهانه ای برای شما باقی میماند سایت فرارو خواهشا" نظراتی را درج کنید که 2 ریال به معلومات اضافه کند نه نظراتی از روی بغض و کینه !!!! نمی دونم نظرم درج میشه یا نه اما امیدوارم .
ناشناس
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
واقعا متاسفم برای حکومتی که مردمش آرزوی حمله کشوری دیگر به کشورشان را دارند.
ناشناس
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
10 سال ديگه عراق و افغانستان رو هم مي بينيم آرزوي گرفتن ويزاشون ميكنن. نكته بعدي از مثبت ها نظر مردم معلومه. و نكته اخر اين نظر مردم به خاطر فشار زياد حكومت به مردم از هر جهت. ملت مي تونن گرسنگي و خيلي چيزها رو تحل كنن ولي ناامني كه توسط خود پليس ايجاد ميشه و عدم آزاد بيان رو نه
ناشناس
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اگر خواهرت بیاد بااین وضع تو خیابون که اشکال نداره
کاشف
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اگه مثبتهای نظر ایشون را ببینید متوجه می شوید که فقط ایشون نیست که این عقیده را دارد بلکه تعداد زیادی از مردم هم با ایشون هم عقیده هستند پس بهتره بجای ناسزا فکری به حال کشوری کنید که چرا باید مردمش آرزوی حمله آمریکا را داشته باشند و علتها را بیابید نه معلول را
امیدوارم فقط چند لحظه فکر کنید و جواب این سئوال را بیابید
ناشناس
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
عزیزم آمریکا که حمله کنه ناموس خودت تودست آمریکا میفته البته اگر روشنفکری که هیچی دعاتو بکن
ناشناس
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
یه سری از برادران انگار خیلی به نامسشون مثل یک حیوانی چیزی نگاه میکنن که همش نگران عین مرغ دست یکی نیافته بابا اونها عقل دارن خیلی هاشون از تو که هی ناموس ناموس میکنی بیشتر میفهمن تو کلاه خودت رو بگیر باد نبره
ناشناس
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
روزنامه اطلاعات 19 اسفند 57...بدون شرح!
ناشناس
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
چه وضع نکبت باری .من نمیدونم که چرا بعضیا با آمدن آمریکا فکر می کنند تمام مسائل ما حل میشه . چند هزار نفر ازبین میرن؟ صدام رفت ولی چند میلیون ازبین رفتن توعراق. هراز گاهی چندنفر دارن توعراق ازبین میرن.اینکه باید درست حجاب تعریف بشه که درسته.ولی بعضی از همین آقایون که از خانم ها که بدتر هستند.شما اسم خودتون گذاشتین مرد.روزی چندبار دیدین به دختران متلک می گویند ولی شما با لبخندی از کنارشون رد شدین اگر حالاباناموست توخیابون بودی وکسی بهش متلک گفت چه حالی میشی؟چاقو میکشی؟چرا نمیخوان بعضیا بدونن که بابا هر خانومی توخیابان هست که هرزه نیست که متلکش میگین.برید به ناموس خودتون متلک بگین.
ناشناس
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آمريكا عراق و افغانستان وديگر كشورها را آباد كرد مي آد ايرانو هم آباد مي كنه به همين خيال باش كه اين آمريكاي جنايتكار به خودش هم رحم نمي كنه چه رسد به من و تو
ناشناس
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
جناب آقای علیرضا که در تاریخ ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
نظر دادی، نظرت خودت هم 1 ریال به معلومات اضافه نمی کند که توصیه به سانسور می کنی. از ابراز نظرت معلومات و لیاقتت کاملا مشخص است.
حالا
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
چقدر جواب!!
کاربران محترم آمریکا و اسرائیل چندسالی به ایران حمله کرده است. ای کاش امنیت بود تا مصداق می آوردم.
بابا
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
در صحنه بودن پلیس و نظامی کردن چهره شهر, مسئله این است و حجاب دختران مظلوم بهانه ای بیش نیست.
ناشناس
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
مرگ یک بار، شیون یک بار.
تا کی عذاب تدریجی؟
حسین
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
واقعا متاسفم برای مملکتی که اکثر مردم راضی به حمله امریکا باشه ما باید گریه کنیم به حال این ملت.کاش نیروی انتظامی با دزدا واراذل واوباش این کارا را می کرد نه به اون دختر معصوم.
ناشناس
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
عزیزم آمریکا که حمله کنه ناموس خودت تودست آمریکا میفته البته اگر روشنفکری که هیچی دعاتو بکن !
ناموس شما دست اراذل اوباشن چون خوديند مثل اينكه باكتون نيست
mohammad
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
man motasefam bari to ke enghader kotah feker hasti ke rahe hale moshkeleh khodat ra koshteh shodaneh hamvatanent medoni ba hamleh Amrica?
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
خاک بر سرت که حاضر میشی بخاطر رعایت نکردن حجاب مملکتو به اجنبی دو دستی تقدیم کنی
نادر
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
فقط احمق هایی مثل خودت نظرت و تعداد مثبت هات رو باور می کنن ... پاش بیفته وطن که هیچی خودت رو هم میفروشی...پست حقیر
برید با اوناییکه 3 هزار میلیارد از کیسه ملت دزدیدنو اینجوری باهاشون برخورد کنید
ناشناس
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
;-)
مهدی
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
عزیز دل اینا شده ابزار کنترل به شیوه غیر مستقیم و البته کمی هم سرگرمی واسه آقایون. یه حرکتی میکنند تا حق مسلم یک انسان رو که نحوه پوشیدن و راه رفتنشه ازش بگیرن اونوقت فردا که این بگیر و بند ها موقتا تمام شد مردم بگن :آخیش چه آزادی شیرینی !!! حالا هیچکی نیس گیر بده به ما! اینا میخوان مطالبات مردم رو در همین سطح نگه دارن آقا همش همینه.اونوقت دغدغه چیزی دیگه است ناموس کیه و چیه ؟! کنترل از این بهتر؟
علی
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
یعنی من موندم تو اقتدار پلیس تو عکس هفتم! آدم باید گریه کنه که چرا اینقدر پلیس کوته فکری داریم
موقعی که به رای مردم نیاز دارن ، همین خانم ها با همین روسری ومانتو میان رای میدن و از صدا وسیما هم با افتخار پخش میشه ، ومشکلشون که حل شد همون خانم ها رو اگه ببینن اینجوری با بی احترامی میگیرن می ندازن تو ون ...اینهمه تناقض در هیچ جای دنیا سراغ دارین ؟؟؟؟ نه واقعا سراغ دارین؟؟؟؟
ناشناس
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خوب لابد لیاقتشون که بازیچه عده ای که همیشه کارشون همینه قرار بگیرن!! خلایق هرچی لایق.
ناشناس
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
احسنت
حرف دل خیلی هارو زدی
ناشناس
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
با همه مخالفتی که با مدیریت ،شخصیت وسیاستهای اقتصادی و ...احمدی نژاد دارم در جلسه سوال از رئیس جمهوری در مجلس حرف بسیار درستی زد که(نقل به مضمون)"این نمیشود که در حجاب دو گانه برخورد کنیم در زمانی که به حضور جوانان نیاز داریم به حجابشان با دید بسیار موسع برخورد کنیم و در زمانهای دیگر به آنان گیر دهیم"
ناشناس
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
100% موافقم ...تو مصاحبه از مردم تو انتخابات مثلا میخواستن بگن از هر قشری رای میدن اخرشم یه زن ارایش کرده جیگول میگول نشون میدادن که بگن بله دیگه... بابا مردم خر نیستن خیلیییییییییییییییییییییی میفهمن
خدارحمت كنه آيت الله طالقاني رو بنده خدا چقدر گفت بابا حجاب اجباري نه در قرآن اومده نه در سنت پيامبر....شايد بعد از حمله اسرائيل روشنفكران(!) بفهمند كه طالقاني چه گفته!ولي شايد اونموقع ديگه دير باشه!
ناشناس
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
همسر من با اینکه چادر سر می کنن و البته افتخار من هم هست که این طورن ، اما بارها مخالفتمون رو با این نوع عملکرد مستقیما با ماموران ابراز کردیم ، و خوب اینها هم صرفا مامور هستن و چاره ای ندارن
.
اشکال اینه که متولی انجام این کار معلوم نیست و اگر پیگیری انجام بشه به نوعی اعمال سلیقه خودسرانه است ، درحالیکه اگر روش قانونی وعقلانی حاکم بود از مسیر دیگری باید حجاب مطرح می شد
.
بهتر نیست به جای محدود کردن کسی که سلیقه پوشش اون با من نوعی همخوانی نداره ، از سیاست های تشئیقی استفاده کرد
.
اعمال زور و فشار آستانه ای داره و تجربه تاریخی ایران که نمونه اش ایجاد انقلاب بود ناشی از همین به آستانه رسیدن فشار هست
.
البته بد نیست به بدحجابی غول تورم و رکود هم رسیدگی می شد!!
ضيايي
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
ميشه بفرماييد آيت الله طالقاني كجا فرموده اند حجاب اجباري نيست؟؟ آيه 59 احزاب و 31 نور صراحتا حجاب را ضروري دين مي داند
مولوي
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
من اگه با يک مورد از احمدي نژاد موافق باشم، همين عدم اعتقاد به اجراي قانون! حجابه که واقعا" خيليها رو الحمدلله تا حد مرگ برده! خوب فهميد هدف اينها از حجاب چيه وجلوشون ايستاد. شايد نهايتا" بقيه کارهاي احمدي »زاد هم حکمت خاصي داشته اند که من مطمئنم ملت خواهند فهميد که کاملا" عامدانه وعاقلانه کارهاي تنش آور انجام داده. انشاالله
سان
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اميدوارم آقاي خوشوقت با نمايش اين نظر موافقت كنند تا براي همه شبه ي آيت الله طالقاني برطرف بشه : جناب ضيايي آقاي سيد علايي طالقاني در مصاحبهای که با روزنامه ي کیهان ۲۰ اسفند ۱۳۵۷ داشته اند مخالفت خود را با اعمال پوشش و حجاب اجباری برای زنان بيان نمود و استفاده از آن را اختیاری عنوان کردند! شما مي تونيد براي كسب اطلاعات بيشتر به منابع موثق مراجعه كنيد!
مهرداد
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
جناب ضیایی! حجاب اجبار مسلمان است نه غیر مسلمان، تازه ضروری تر از آن هم هست که اگر کامنت ها را بخوانی متوجه می شوی
ناشناس
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اقای ضیایی داداش قوانین اسلام برای مسلموناس نه برای گروهی دختر کثیف(البته به قول شما) مسلمونا از این که قوانین اسلام رو رعایت میکنند لذت میبرند اما این افراد چی؟
ناشناس
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
موافقم...برادر در سوره بقره هم داریم:لا اکراه فی الدین...چه برسه حجاب...برو همه جای قرآن رو بخون
ناشناس
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
ناشناس از مالزی! کثیف تویی و اون تربیتی که تورو اینطوری بار آورده که به دختر مردم افترا بزنی!
دنیا کجا میره مردم مظلوم ما کجا خیلی جالبه که زیر تمام این نمایشها فاضلاب کثیفی از فساد و فحشا و تجاوز و خیانت بیداد میکنه فاضلاب روبسته ایی که کافیه کمی کنار زده بشه آنوقت بوی گندش تمام دنیا را پر خواهد کرد و نتیجه تمام کم کاریهای فرهنگی مسئولان نمایان خواهد شد.
ناشناس
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
برو تایلند و ببین که فاحشه های اونجا فارسی یاد گرفتند تا سند گفته خودت رو عینا ببینی.
باید، با حجاب ها توی مملکت ارج و قرب داشته باشند . یک روز همراه دوستانم به کافه ای رفتیم . ده نفری بودیم . موقع پرداخت حساب ، به خاطر حجاب سه نفرمان تخفیف قابل توجهی داد و بیار از حجاب مان تشکر کرد.
این یک بر خورد جذب کننده و مثبت بود . نه توهینی به بقیه شد و نه بی احترامی. او فقط احترام مضاعفی به بانوان محجبه گذاشت.
مسئولین یاد بگیرند.
هیییییییییییییییی
مگه دزد گرفتید؟!!!
الان دیگه مشکل مملکت تنها موی جووناست؟ آقایون اقتصاد درست شددددددد؟!!!
به نظر بنده نحوه ی پوشش یه مسئله شخصیه. فرضا اگه شخصی نباشه خود این آقایون تو این مسئله مجرم اولن. ریشه همه این کارا بیکاری ه آقا بیکاری. چرا نمی فهمید شما ها.چرا جونا کار ندارن و وقتشون به بطالت کشیده میشه ؟ چرااااا؟؟ یکی جواب منو بده.
علیرضا
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
ناشناس گرامی باید بعرضتان برسانم اشتباه میکنید پوشش نامطلوب اگر به سلامت جامعه ،و سلامت روحی جوانان صدمه های جبران ناپذیری بزند که حتما" هم میزند آیا باز هم از آن بعنوان مسئله ای شخصی صحبت میکنید . پوشش منطقی و حفظ اندام از واجبات است اگر این بقول شما مسئله شخصی به بی بند و باری منجر شود نتیجه چه میشود ؟ من منکر خیلی مفاسد چه اقتصادی ، چه فرهنگی ، تربیتی ، ورزشی و غیره نیستم اما معتقدم اگر هر کسی اصلاحات را از خودش شروع کند بسیار از این معضلات حل خواهد شد .از شما تقاضا میکنم به کتاب مسئله حجاب شهید مطهری رجوع کن آنرا بدون تعصبات خشک بخوان و منطقی فکر کن مطمئنم منبعد این عقیده را نخواهی داشت .
واقعا شرم آوره رفتار ماموران جان بركف با زن و بچه مردم . خجالت آوره . شرم كنيد . حيا كنيد. اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد. اينها خواهران ما هستند چرا اينگونه برخورد ميكنيد؟ همون خانم مامور نيروي انتظامي همه جا همين تيپ مياد بيرون ؟ يا چون محل كارش اينجوري با اين تيپ مياد. اين همه مشكلات جامعه داره . گراني تورم بيكاري اعتياد اگر واقعا بيل زنيد باغچه بيل بزنيد.
ناشناس
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اگه اینها خواهرتند مواظب باش خواهرت سر از خانه خالی درنیاره بعد بگو شرف بر ماموران
تاکی باید مثل دستمال کاغذی باهامون رفتار بشه و ما متوجه نباشیم موقع انتخابات باافتخار از صدا وسیما تصویراین خانما روپخش میکنن اما الان مثل....... باهاشون رفتار میشه خداییش خودمونم کم تقصیر نداریم.
عکس فرد متهم به اختلاس 3000 میلیارد تومانی را نشان نمی دهند عکس های دختر ان و زنان بیگناه را با بدون اجازه فورآ چاپ پخش می کنند مجبورند دستشون را جلو دوربین بگیرند.
ناشناس
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ظاهرا متهم های واقعی تو این مملکت همین خانوم ها و دختر ها هستن
و بقیه اتهامی ندارن .....!!
دقت عکاس من و کشته ...اقا کجا عکاسی یاد گرفتی ......عکس خواهر و مادر ملت و خوب میگیری ...
جایزه هم بهت می دن ؟
دولتی که نمی تونه با فساد اقتصادی مسئولینش مبارزه کنه ..نمی تونه امنیت اقتصادی تو جامعه برقرار کنه حکومیتی که نمی تونه مواد مخدر رو جمع کنه نمی تونه اراذل اوباش رو جمع کنه دزد ها زو از خیابون ها جمع کنه اگه این یک کارو نکنه پس بگه این همه بودجه نیروها رو چکار باهاش کردم ؟ بالاخزه یک بهونه ای باید باشه دیگه ؟ واقعا متاسفم . دیروز یک خانومی رو تو آریاشهر داشتن سوار می کردن بنده خدا مقنعه سرش بود و تا زانوش هم مانتوش بود وقتی من صحنه رو دیدم دیگه حاج و واج مونده بودم جوری که خواستم برم درگیر شم که بابا این بنده خدا که جیزیش نیست واقعا جرا اینقدر مردم رو از دین از اسلام از جمهوری اسلامی مملکت بدبین می کنین .
خدا ببیم جامعه ما به کجا رسیده که جوان ایرانی از خدا میخواد آمریکا بیاد اونو نجات بده ببین چقدر تنفر تو وجودش جمع شده آهای مسئولین به خودتون بیایید این یه زنگ خطره و خطر ناکتر از بمب هسته ای .
انيا مثلا مانكن هاي خياباني هستند ، مسئولين مثل اينكه نميدونن مانكن چيه بهتر از اون آقايي كه تو برزيل در حال خدمت بوده سوال بشه تا بگه كه به كيا ميگن مانكن ، والا چه بدبختي داريم از دست اينا
به فرموده قرآن، خدا سرنوشت هیچ قومی رو عوض نمیکنه مگر اینکه خودشون بخوان.
اینکارها هیچ کمکی به بهتر شدن وضع حجاب نمیکنه، در واقع اینکارها واسه عرض اندام نیروی انتظامی در برابر زنان ایرانه. حالا بیا بگو آقا دو تا کوچه بالاتر دارن یک نفر رو با چاقو میزنند اگر یه مامور جرات داشت باهات بیاد.
این ره که می روید به خرابستان است.
برخوردها همیشه جواب برعکس داده و مردم را روز به روز نسبت به دین بدبین تر می کنه و از آنها انسان های سست مایه و لاقید بارمی آورد.
خودتان هم می دانید ولی خودتان را به خواب زدید.
چی میخواین از جون مردم؟ ... چه طور دلتون میاد اشک دختر بیچاره رو در بیارین (عکس 9) فقط به این خاطر که سلیقه اش در انتخاب لباس با شما فرق می کته ؟ .... مردم این همه بدبختی و دغدغه دارن، اینو هم بهش اضافه کردین ... خجالت بکشین !
این نوع برخورد غیر از اینکه خانومهای بد حجاب را گستاخ تر کنه نتیجه دیگری نداره باید با فرهنگ سازی مناسب هر زن ایرانی به این نتیجه برسه که شرافت و ارزشش در گروی حفظ حجابه قطعا این برخوردها نتیجه معکوس و فاجعه باری خواهد داشت
ناشناس
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
گستاخ تر یعنی چی؟چون مثل تو فکر نمی کنه؟؟متاسفم برات
اگه با همین جدیت جلوی کیف قاپی و زور گیری و رشوه گیری و بی عدالتی و بی فرهنگی و دزدی و دروغ رو هم میگرفتن الان ایران گلستان بود ولی انگار اونها سخته و این راحت !
تاریخ ایران نشان می دهد بی کفایتی حاکمان و عدم رضایت مردم از آنها همیشه فرصت را برای تاخت و تاز بیگانگان بر ما فراهم کرده است . دو نمونه روشن آن که هنوز درگیر بدبختی های عواقب آنها هستیم ، یکی هجوم تازیان در پایان دوره ساسانیان و دیگری تسلط ویرانگرانه مغولان در دوره خوارزم شاهیان می باشند ! افکار سنجی ها و همین کامنت ها نشان می دهد که مردم از اینگونه رفتار ها راضی نیستند . چون اگر این برخورد های خشن ثمر بخش بود جامعه نباید دچار سقوط روز افزون اخلاقی می شد ! رضایت مردم و همدلی آنها با حکومت قویترین سلاح برای هر دولتی است ! قوی تر از صدها بمب هسته ای !!!
ناشناس
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
درود بر تو
ناشناس
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
شما نباید اختیار هر انسان رو نادیده بگیرید و چون به اختیار خودشون تو این مسیر اشتباه هستن همرو گردن حکومت بندازین
در ضمن نیابد نقش تبلیغات بیگانگان رو نیز نادیده گرفت
ای کاش نیروی انتظامی یک حساب ساده کند و ملت ایران بگوید هزینه این نیروها و تجهیرات چه مقدار می شود و اگر این هزینه در راه مبارزه با مواد مخدر ، قاچاق و یا بزهکاری بکار می رفت چقدر جامعه امنیت پیدا می کرد
اینگونه برخورد فقط باعث اختلاف بین مردم میشود.همسر چادری من گاهی در خیابان با بی احترامی از سوی مردم مواجه میشود .درحالی که ما هم از این گونه برخوردها بیزاریم و ان را صحیح نمیدانیم.
من به عنوان همسر یک خانم چادری مخالف این برخوردها هستم.
saeed
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
احسنت
بسیار زیبا گفتی
ناشناس
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بنده بسیار موافق این برخوردها هستم ما نباید چون یک عده به ما توهبن میکنند و ما رو آزار میدهند از کار درست یعنی امر به معروف و نهی از منکر دست بکشیم
و باید قبول کنیم که دوستی یا دشمنی هیچ ربطی به کجا متولد شدن نداره و خیلی از این افراد از اون کافرهای خارجی بد تر هستن
كجاي اينا مانكنن
تو تهران اين مينيمم آزاد پوشيدن
فقط هر سال گيرشون بيشتر ميشه
فقط از خدا ميخوايم كه اگه ناحق مي كنن بانياشو 100 برابر جزا بده
چون مردم كه گذشت نمي كنن
اگر مثل امام تونستید به شور و عشق چادر سر مردم کنید درستید وگرنه رضا شاه هم با اون همه قدرت نتونست با زور به هدفش که کشف حجاب بود برسه اسلام رافت است نه چماق
مسوولان محنرم باید بدانند که با گرفتن و زندان گردن ووو کسی اصلاح نمی شود! ایمان قلبی است که رفتار و گفتار را تغییر می دهد.ایمان قلبی در جوانان جز با اصلاح رفتار و گفتار مسوولان حاصل نمی شود.این دختران امروز در مدارس جمهوری اسلامی درس خوانده و تربیت شده اند و کتاب های تعلیمات دینی را هم خوانده اند و نمره های خوبی هم گرفته اند!!! اما چرا چنین اند؟!! چون منش و مدیریت مسوولان مشکلات اساسی دارد!
من يك سوال دارم با توجه به اينكه در قانون مجازات اسلامي و قانون مدني ايران بي حجابي جرم نيست و در هيج جايي از اسلام براي بي حجابي مجازات تعيين نشده چطور دولت پليس و حكومت مردم رو دستگير مي كنند به چه جرمي. واقعا يه مسئول اگه توانايي پاسخ ربه اين سوال رو داره بياد جواب بده.تو سوال دوم تو لبنان و سوريه هم كسي رو براي بي حجابي دستگير مي كنند.
من می خوام بگم الان 33 سال از انقلاب میگذره با این کارها مگه چیزی عوض شده؟
چرا دست از سر مردم بر نمی دارید؟ شما با این کارها مثلا می خواهید آبروی جامعه را حفظ کنید ولی بیشتر از همه آبروی مردم را می برید
مردم بدبخت نمی دونند به حال اقتصاد گریه کنند یا به حال و وضع جامعه
حالا باز هم بگید چرا از نظر شادی بین صد کشور رتبه 84 ( آنهم احتمالا با پارتی بازی چون باید صدم می شدیم) را کسب کرده ایم یکی از دلیلهاش همین عکسهائی هست که ملاحظه می کنید
ببخشیداین ارایش نظامی جلویپاساژ تندیس برای حمله به کجاست !!!!!!!!!!!!!احتمالا"هدف نشان دادن قدرت زورگوئی به امپریالیسم ..... راستی ازخاوری و اون چفیه قشنگش چه خبر..
بنده شخصا اعتقادي به آنچه حجاب اسلامي خوانده مي شود و چادر را حجاب برتر مي داند ندارم اما يك نكته نبايد مورد غفلت قرار گيرد و آن اينكه اكثريت مطلق مردم ايران بدليل اعتقادات مذهبي و دلايل ديگر از جمله جلوگيري از انحراف مردان، خواهان برخورد با بدحجابي هستند و اركان حكومتي راهي جز اجابت خواست اكثريت مردم ندارند.
ناشناس
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
شما بر اساس كدوم نظر سنجي و رفراندم به اين ننتيجه رسيدي كه اكثريت مردم ايران .... خواهان برخورد با بدحجابي هستند. من موندم تو كشورهاي كه زناشسون با هر تيپي ميان بيرون چرا مرداشون هرزه كامل نشدن تو خودت مشكل داري برو پيش روانشناس
ناشناس
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
چگونه اكثريت مردم ايران را شناسايي كردي كه از طرف آنها حرف ميزني؟ يك روز فقط يك ساعت ميدان يا چهرراه پر رفت وآمدي پيدا كن ووضعيت پوشش خانمها را نظاره كن بالاي 70 درصدشان همين پوشش هايي رادارند كه شما به آن ميگوييد بدحجابي .پس چگونه از طرف اكثريت حرف ميزني؟
مسلمان
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
راي 98درصدي به جمهوري اسلامي با هدف اجراي شريعت از جمله رعايت حجاب كه يكي از دلايل انقلاب 57 بود اكثريت مطلق نيست؟!
ناشناس
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خطاب به کسی که با اسم مسلمان نظر داده:
توصیه می کنم تصویر اون روزنامه قدیمی که از طرف بعضی آقایان نقل شده که "حجاب اجباری نیست" رو حتماً پیدا کنید تا ببینید آیا اون 98 درصد می دونستند آخرش به اینجا می رسیم یا نه!
ناشناس
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
روزنامه اطلاعات 19 اسفند 57...بدون شرح!
ناشناس
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
از منفی هات معلومه اکثریت نظرش چیه!!
محمد
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اولا در نظرسنجی صداو سیما نظر موافقان این طرح پخش می شود 2اینکه بدحجابی از نظر افراد مختلف متفاوت است 3اکثر مردمی که شاهد این صنحه ها هستند طبق دیده خود بنده از این رفتار ناراحت می شوند در ضمن همسر بنده چادری هستند ولی هم من و هم همسرم بادیدن این صحنه ها ناراحت می شویم
سینا
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
در پاسخ به کاربر به اسم مسلمان.اون رفراندوم مال 34سال قبل بود که الان 40 میلیون به جمعیت 36 میلیونی آن اضافه شده که اصلا اون موقع هنوز بدنیا نیومده بودن.رفراندوم الان مهمه که خودتم می دونی چقدر تغییر کرده.امیدوارم فرارو نظرمو پخش کنه
ناشناس
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
توجه شود که اعلام نظر در فضای مجازی برای اکثریت ممکن نیست اما در هر صورت برای هر کاری فرهنگ سازی حرف اول را می زند .اعتماد ساری پیش نیاز برای فرهنگ سازی می باشد.همانطور که در نظرات تعدادی عنوان شده است ضعف برخورد با مسایلی مانند رشوه خواری .قانون شکنی .پارتی بازی .ودروغ ورانتخواری موجت سستی باور به کار ایی مسولین برای اصلاح امور عمومی شده وبعنوان وسیله ای توسط مخالفین اسلام مبدل به ابزاری برای تضعیف باورهای دینی گردیده است .بنابر این مسولین در قدم اول باید برای اصلاح مفاسد اقتصادی ورسیدگی به اتهامات وجرایم دانه درشت ها ودانه ریزها وغیره چاره اندیشی کنند و با برقراری عدالت اجتماعی ورفع تبعیض زمینه تقویت باور عمومی را فراهم کنند که در این صورت تبلیغات موثر تر خواهد شد و ضریب تاثیر گذاری افزایش می یابد .زیرا چشم ها و نگاهها ی مردم مراقب اعمال مسولین است.در کامنت ها هم می بینیم که اغلب به موضوع اولویت ها در بر خورد تاکید شده است .
ناشناس
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
کاش سایر خواستهای اکثریت رو هم همینطوری اجابت می کردن.
ناشناس
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
یعنی این کارا به خواسته مردمه؟
به بقیه خواسته های مردم پس چرا توجه نمیشه؟
هميمن دخترهاي ماهواره اي و ولگرد هستند كه احساسات جوون ها رو تحريك مي كنند و آنها را به كام فساد مي كشونند واين هدف اصلي دشمن ماست كه با تبليغات منفي روحيه جنگجويي را از ما ججوون ها بگيره وهر كي هم كه با اين كار نيروي انتظامي مخالفت كنه بدونه كه فقط آتش دشمنو شعله ور تر مي كنه.
ناشناس
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
.......دينداريتو ببرن كه بدون اينكه يكي از اون دخترا رو بشناسي بهشون وصله هايي كه لياقت خودت مي چسبوني
ناشناس
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آتشو كه فعلا امثال تو شعله ور نگه داشتند
ناشناس
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
فرارو جان لطفا پاسخارو حذف نكن
حداقل يكم سانسور كن
محمد
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
شانس آوردي كلي از نظرارو فرارو حذف مي كنه جنگجو، جنگ افزار، جومونگ، سوسانو .....
ناشناس
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
درسته نظرم مثبتههههه
ناشناس
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
نمي خواد ديگه اينقدر طرفداري كنيد بسه ديگه
کوروش
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
واقعا من جوون بخدا از خونه بیرون نمی رم بخاطر سرووضع این دخترای ولگرد که روز به روز تعدادشون هم نسبت به چند سال پیش خیلی بیشتر شده خونه نشین شدم تا یه وقت خدایی نکرده دنبالشون نیفتم خدا نسلشونو کم کنه که انقد زیاد شدن.کجا 10سال پیش تو میدونها و 4راهها انقد تعداددخترای مثلا داف بود؟فقط کارشون از صبح تا شب خیابون متر کردنه امیدوارم فرارو نظرمو سانسور نکنه
ناشناس
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
کوروش جان اگر خواستی دکتر خوب برات سراغ دارم
amir
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اقای کوروش شما احتیاج فوری به روانکاوی و در صورت لزوم بستری دارید!
کجایند اسلام شناسان دردمند ؟ و چه سکوت وحشتناکی است از سوی فرهیخته گان ما ................ خدایا چه بلایی بر سر دین و آئین ما آمده است ، با این اعمال ناشایست ، وقیحانه با جوانان ایران ما آبروی برای اسلام و ایرانیت نگذاشته ایم
هيچ روزي شب نميشود وهيچ شبي روز نميگردد كه شاهد انواع جنايت آشكار وپنهان در جاي جاي كشور نباشيم ولي مسوولان ما را كك هم نميگزد وخبري از پليس بيشمار والبته بيكار ما نيست آن وقت ببينيد چگونه در مقابل خانمهاي باشخصيت هموطن صف آرايي كرده اند .
ناشناس
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آخه اراذل و اوباش چاقو دارن خطرناكن! اين دختراي بدبخت كه كاري جز التماس كاري از دستشون نمياد! تازه نمي دوني چه حالي مي ده يه نفر هي بهت التماس كنه بگ ببخشيد غلط كردم اشتباه كردم.....خيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلي باحالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
شخصیت را خوب نفهمیدی بی شخصیت را هم.
ناشناس
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
جناب ناشناس! شخصیت را شما نفهمیدهای اتفاقا! چون سخنت فریاد میزند که فاقدش هستی!
چون احساسات جونها تحريک میشه بايد زنها رو تو قفس کرد؟
ناشناس
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقاي موسي كي گفته چادر قفس خانمه به نظر تو يه سيب اگه لخت و پوست كنده باشه خوبه يا اينكه پوستشو نكنند پس بدون كه خانم با حجاب هم خيلي بهتر از خانم بي حجابه.
ناشناس
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
چرا بعضي ها خانوما رو سيب يا پرتغال فرض مي كنند اقا بذار هر جور دوست داره لباس بپوشه در ضمن بايد براي مردا هم خانه عفاف درست كرد من قول ميدم 50 درصد مشكلات مردم حل ميشه
هرچقدر هم مشکلات مختلف و فراوان وجود داشته باشد خیال مان راحت است که حکومت مال خودمان است. نکبت واقعی زمانی است که آمریکا و اسراییل به ایران حمله کند و سرنوشت ملت ایران را به دست بگیرد. دوست عزیز هیچ وقت آرزوی حمله ی دوشمن را نکن!!
ناشناس
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
دشمن آمريكا و اسراييل تنها نيست دشمن كشاني هستند كه مردم را به جايي رسانده اند كه آرزوي حمله اجنبي دارند
جامعه انسانی براساس یک تفاهم جمعی شکل گرفته است.بهتر است مسیولین قبل از هر حرکتی که مستقیما با احوالات جامعه ارتباط دارد از مردم نظر خواهی کنند نتنها حجاب بلکه حتی هنگامبر خورد با مفسدهای بزرگتر مطمین باشد تاثیر بیشتر خواهد داشت ضمن اینکه در جامعه اعتماد و مشارکت نیز بیشتر خواهد شد.احترام به نظر افراد پایهای ترقی را محکمتر وسریعتر خواهد کرد انشا ا..
من یک سوال داشتم،استفاده ازمانکن های دختر درنمایندگی های شرکت هیوندا (آسان موتور) برای چیست؟لطفا نیروی انتظا می سری به این اماکن بزنند.بعنوان نمونه ،نمایندگی222 واقع درخیابان آیت ا..کاشانی -نرسیده به خیابان اباذر.ممنون.
ناشناس
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خجالت بکش....
ناشناس
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
امثال شما شهروندان نمونه در دولتهای کمونیستی هم مشاهده میشدند و علاجشان پیش مرحوم فروید بود.
ميكيرند يه تعهد ول ميكنند من خودم به دليل كار خيلي خارج سفر ميكنم در هيج كجاي دنيا زنها و دختر ها به اندازه ايران ارايش نداران من نميدانم هزينه استنشن مو و بادي فيش و اين همه رنك و روغن را از كجا ميارند حتي معروفترين هنربيشه هاي دنيا بيش اينها كم مياره مزه ناخن مو رنك بوست همه جي مصنوعي روزكاري زيبايي معني داشت اما حالا
با توجه به مطالعات و هشدارهای زیادی که آسیب شناسان اجتماعی و همچنین روانشناسان و پزشکان بالینی کشور در خصوص افزایش ناهنجاریها و آسیبهای جنسی در جامعه می دهند ،نتیجه گیری می شود که برقراری پایگاههایی قانونی و علنی برای صیغه ی موقت با نظارت نیروی انتظامی و دفاتر ائمه ی جمعه و تیم پزشکی و تجهیزات لازم پزشکی و درمانی در شرایط کنونی که اغلب نسل نوجوان و جوان با بحران تأمین صحیح و سالم جنسی روبرو شده اند ، بهترین راه حل ممکن برای کاهش تبعات ناهنجاریهای جنسی موجود می باشد و از افزایش آمار فحشا بصورت پنهانی که واقعاً رُشد قابل توجّه و غیر قابل کنترلی پیدا کرده است ، قطعاً جلوگیری خواهد کرد و موجب آن خواهد شد که جرایم جنسی در سطح خیابانها و محافل زیر زمینی و ...و تبعات بسیار ناخوشایند آن به حداقل میزان خود برسد و مهمتر آنکه به یک خانم محترم و حائز شرایطی که بنابر دلایل مالی، عاطفی یا رفع نیازهای جنسی خود، به سمت صیغه ی موقت کشیده شده است ، پسوند فاحشه زده نشود و با آبرو و اعتبار او اینگونه بازی نشود و روابط جنسی موقت بصورت شرعی برقرار شود و از آسیبهای جسمی و روانی طرفین ارتباط و جامعه جلوگیری شود و این کار واجب شرعی است و دین و مذهب هم در هیچ کجا آن را منع نکرده است، بلکه با مانعین این طرح که موجب رشد فزاینده ی فحشا و تبعات بدخیم آن در اجتماع می شوند بشدت باید برخورد شود، چون انجام این پروسه اصلاً ریسک اجتماعی برای حکومت نخواهد بود و هیچ ضربه ای هم به ازدواج جوانان و کانون خانواده نخواهد زد، بلکه موجب سلامت اخلاقی جامعه خواهد شد و اینگونه امنیّت جامعه در حوزه ی جنسی برقرار می گردد.
شهاب
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
میدونی چیه؟ بهشت که زورکی نمیشه، انقدر فشار آوردن که از اونور جهنم زده بیرون.
ناشناس
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
صیغه راهی برای حرام نکردن است پس یاد بدهید.
حقوق دین
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
چرا منفی می زنید گفته های مرتضی عارفی کاما درست و متین.کاش که انجام می شد
ناشناس
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
یعنی با این تحلیل شما در کشورهایی مثل قطر و عربستان که همه حجاب درست و حسابی دارند نباید هیچ فسادی اخلاقی و جنسی رخ بده؟ اما این طور نیست اخوی
در تصاویرحکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید هیچکس عصبانی نیست
هیچکس سوار بر اسب نیست
هیچکس را در حال تعظیم نمی بینید
در بین این صدها پیکر تراشیده شده حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد.
“این ادب اصیل مان است:نجابت - قدرت- احترام- مهربانی- خوشرویی
تا یادمان
نرود که هستیم
بجای اینکه این همه مامور برای این کارهای الکی به کار ببرند.برن 2 تا مواد فروش بگیرن تا آینده جوون های ما خراب نشه!! اون موقع چقدر دعای خیر پدر و مادر ها پشت سرتون..
ما نفهمیدیم همین خانوم ها رو تو انتخابات و راهپیمایی و هرچی که به سودشونه نشون میدن بعد که این قضایا تموم میشه میگیرندشون بالاخره اسلام در خطر است یا نه
پارسال ماشین منو یک کلاهبردار برد بدون اینکه تمام پولش رو پرداخت کنه. رفتم دادگستری شکایت کنم یکی از مسئول دفترهاش گفت: " چندماه قبل ÷شت همین ساختمون دادگستری منو با چاقو زدن و تمام پولها و مدارکمو دزدیدن. رفتم کلانتری کارتمو نشون دادم گفتم چرا جلوی این کارا رو نمیگیرین. سرهنگه گفت به من چه تورو با چاقو زدن من نیروی اضافه ندارم برای تو محافظ شخصی بذارم." این تصاویر نشان مید هد که نیروی انتظامی به چه کاری مشغول است و ... .
شما بر اساس پوشش این خانمها داری بهشون میگی آشغال.یعنی کاری به اخلاقشون نداری.چون اصلا این خانم ها رو نمیشناسی.پس اگه ما سر این خانمها چادر بندازیم یعنی کردیمشون تو کیسه زباله!!
حقوق دین
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
درود به شرفت گل گفتی این دخترای ولگرد وآشغالارو باید از سطح شهر میدانها و 4راهها جمع کرد من مجرد بخدا با دیدن این فاحشه ها با این سرووضع تحریک کننده جرئت نمی کنم بیرون بیام و مدتهاست که خانه نشین شدم چه برسه مردانی که با خانم هایشان می خواهند بیرون بروند فرارو لطفا نظرمو حذف نکن
ناشناس
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
آسیاب به نوبت .
ناشناس
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
متاسفم برات با این طرز فکرت...
ناشناس
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آقای حقوق دین یه فکری به حال خودت که اینقدر شل دینی بکن که با دیدن چند نفر به لرزه می افتی. اگه واقعا پرهیزگاری، حفظ نفس تو غار و به دور از آدمیزاد و وسوسه که کاری نداره برادر شل دین!!!
علی
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
منفی ها را ببین حال کن ببین ملت بیشتر چه ایده ای دارند.درود بر فرارو که تا حدودی ازادی عقایدو قبول داره
بسیاری از زنان جامعه ما حجاب دارند و آن را بصورت اعتقادی یا سنتی پذیرفته اند و از نوع پوششان نیز رضایت دارند و متعاقبا بخشی دیگر از زنان نیز اعتقادی به حجاب نداشته ولی بخاطر قوانین موجود رعایت نوعی از حجاب را می کنند که در اصلاح به آنان بدحجاب می گویند . روشی که نیروی انتظامی و متولیان رسمی جامعه در برخورد با این قسم از جامعه زنان گرفته اند صرفا ضربه زدن به آن بخش از جامعه زنان است که حجاب را پذیرفته و لیکن خواستار زندگی مسالمت آمیز با دیگر سلایق و نگرش ها به حجاب هستند بسیار مشاهده شده که در یک خانواده هر دو نگرش وجود داشته و به راحتی با آن کنار آمده و در نهایت احترام به هم زندگی می کنند . اما این روش های تحمیلی به جامعه خود باعث بدبینی و تولید کینه طبقات جامعه نسبت به هم شده است.
اينكه مي گويند فرارو جيره خوار و مواجب بگير برخي ها است واقعاً كه راست گفته اند وگرنه اين چه معني دارد كه با تمام ارزشهاي ديني مقابله مي كنيد؟ چرا سايت فرارو اين همه دست به تخريب ارزشهاي ديني و انقلابي مي زند ؟ و اينكه خودفروختگي ارزش نيست و پشت كردن به وطن از انسانهاي پست و كوچك بر مي آيد!
شهاب
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
عجالتا شما خودت میفهمی داری چی میگی؟ فرارو نظرات مردم رو پخش میکنه. حالا کدو قسمتش این چیزائیه که شما میگی؟
سامی
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
چرا سايت فرارو اين همه دست به تخريب ارزشهاي ديني و انقلابي مي زند ؟ منظورت از تخریب ارزشهای دینی همین انعکاس موضوع است امیر خان؟ بعبارتی خودت تلویحا معترفی که این کار بسیار زشت و ناپسند است و ناراحتی از اینکه چرا آنرا رسانه ای کرده اند؟ 34 سال گرفتند و بردند، آخرش چه شد؟ جز دوری جوانان این مملکت از دین و مذهب
ناشناس
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
ارزشهای دینی و انقلابی یعنی آزار زن و بچه مردم؟؟؟
ناشناس
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
تو با ارزش
ناشناس
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
برایت متاسفم که نمی تونی نظر بقیه رو تحمل کنی.. اگه خیلی مسلمونی یه کم از پیامبر یاد بگیر...
من فکر میکنم خدایا حزب الله لبنان چقدر طرفدار بی حجاب داره . راستی چرا شهادت طلبان لبنانی که با افتخار به مزدوران اسراییلی حمله میکنند به حجاب زنانشان کاری ندارند ؟ چرا احساس انحراف از دیدن دختران بدون روسری ندارند ؟ چرا فقط اقاین دولتمرد در ایران فکر میکنند مردان ایرانی منحرفند؟ ای کاش من یک حزب اللهی در لبنان بودم
به نظر من تجربه نشون داده تمام اين نمايشها براي سرگرم كردن من و تو و پرت شدن حواس از اجراي كاري بزرگتر است كه بزودي بايد انجام بشه كه مي توانند اجراي فاز دوم باشد. اينكه سايت فرارو اينقدر بي محابا نظرات را عليرغم مش چندسال اخيرش درج مينكه شايد چراغ سبزي باشد كه در اين مورد بهش نشون دادن
فکر کنم آقایان مسئول باید به این نکته توجه داشته باشند که این نوع برخوردها اگر کارساز بود بعد از سی سال باید جواب می داد. این جوانان پرورش یافتگان در کشور اسلامی هستند سیستم پرورش اشکال داشته نه محصولات...
اقاي موسي كي گفته چادر قفس خانمه به نظر تو سيب پوست كنده لخت خوبه يا اون سيبي كه پوستشو هنوز نكندند پس بدون چادر زيبايي خانمه نه قفس اون و زن بي حجاب هم مثل اون سيب پوست كنده مي مونه.
ناشناس
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
واقعا خجالت آوره که زن رو با سیب مقایسه میکنید. اونوقت خودت چی هستی؟ خجالت بکش. زن یک انسانه خودش قدرت تصمیمگیری و تشخیص داره.
باسلام
در اینکه درهر جامعه ای ، اعتقادات و عرف اکثریت جامعه و مردم در نحوه پوشش وسایر رفتارها ، باید از سوی افراد رعایت شود شکی وجود ندارد،اما سوال اینجاست در مدت سی و چهار سال پس از انقلاب برخوردهای فیزیکی چه تاثیری داشته اند؟
70 -80 سال پیش رضا شاه می خواست به زور کشف حجاب کنه حالام میخوان به زور همه رو چادر به سر کنن
اگه اون موفق شد اینا هم موفق میشن
یه نفر بره برای اقایون کار فرهنگی را تعریف کنه
خنده داره، همچی شهر پر شده از نیروهای کلاه کج انگار یه گردان خلافکار و قاچاقچی به پایتخت حمله کردن. جالبه که نیروی انتظامی هر وقت از تامین امنیت کم میاره نیروهاش رو با اقتدار!!!! میاندازه به جون زن و بچه مردم. بعد هم به خودش افتخار میکنه که دارم امنیت اجتماعی ایجاد می کنم!!!!!
یه بار تو پارک ساعی تنهایی داشتم قدم میزدم یه ماشین اومد توی پارک همه جوونها رو بی دلیل سوار کرد برد وزرا تا شب بازداشت بودیم بعد ولمون کردن!! به همین راحتی! جوون بودن خودش جرم محسوب میشه!!
در کمال ناراحتی باید بگویم که نیروی انتظامی ما در تاریخ به بیلیاقتی و سوءعملکرد شناخته خواهد شد. چرا که همانگونه در برخورد با حتی جرایم روتین شهری کند عمل کرده و عملا مردم را از خود ناامید میکند، همانگونه در اقدامات غلطی مثل همین قضیه به شدت عمل شهره است. البته خب درگیری با جنس لطیف آسان تر از درگیری با اراذل است!
با سلام کلیه خواهر برادرا نظر مارو که هیچ وقت نمیذترن ولی به نظر من حجاب بازور وبرخورد درست بشو نیست باید نوع تفکر تغییر پیدا کنه نیروی انتظامی هم که اونقدر بی کار شده که مملکت هیچ مشکلی نداره جز بدحجابی ووجود اراذل واوباش بهتر نیست یه خورده به مسائلی مهتری مثل گرسنگی مردم وفشاری که روشونه فکر کرد چرا باید این همه نیرو صرف کاری بیهوده بشه چرا که هیچ کدوم از ائنایی رو که دستگیر میکنن بعد از آزادی باحجاب نیشن بلکه بدتر هم میشه تازگیهام که به یه نوع کلاس تبدیل شده دستگیری توسط نیروهای شجاع ومقتدر مبارزه با بدحجابان به قول دایی به اینا نیست داداس به اینا نیست
از ابتدای تاریخ بشریت تا کنون، جمهوری اسلامی تنها حاکمیتی است که یک سیاست وروش را بدون اغراق دهها بار امتحان واز آن نتیجه معکوس گرفته وباز بر ادامه آن اصرار دارد.هنگام انتحابات، تصاویر کلوز آپ این خانمها از طرف صداسیما وخبر گزاریهای مروح این روشها درج میگردد وبعد از آن، همان افراد ناقض امنیت اخلاقی قلمداد ودستگیر میگردند وانتظار دارند که همه اخلاقگرا بودن حاکمیت را باور کنند!!!!!!!!
سایت مخترم فرارو از نظرات دریافتی خودت فضاوت کن که این ادعا که اکثریت مردم خواهان برخورد انتظامی با بدحجابی هستند، تاچه حد مضحک است واصولا تاچه حد به نظر اکثریت مردم بها داده میشود
كجا هستن اين مامورها وقتي به يك زن تعرض ميشه . وقتي با قمه جلوي مردم رو ميگيرن وزورگيري ميكنن . وقتي مال واموال مردم رو ميدزدن . اين مامورها فقط ساخته شدن تا با چند دختر بچه برخورد كنن و هيچ مسيوليتي در قبال جان و مال و ناموس مردم كه در معرض تعرض اوباشه نيستند
مجتبی
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
عزیز من علت تجاوز به یک زن پوشیدن لباس های ناجور این خانوم هاست عقل میگه باید علت رو شناسایی کرد و پیشگیری کرد یعنی همین کاری که نیروی انتظامی داره میکنه.فهمیدی؟؟؟!!!!
من زنم وبه همان اندازه از هوا سهم میبرم که ریه های تو!درد آور است که من آزاد نباشم تا تو به گناه نیفتی! قوس های بدنم بیشتر از افکارم به چشمهایت می آیند! تاسف بار است که باید لباسهایم را به میزان ایمان تو تنظیم کنم!! (دکتر سیمین دانشور)
ناشناس
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
100000 تا مثبت
باران
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
مشکل این جاست که "قوس های بدنت بیشتر از افکارت به چشمهایشان می آیند" باید کاری کنی که نیاید، اون آدمای مریض بالاخره وجود دارن، چرا تو از راه حل زیبای خدا برای نمایش فقط "اندیشه ات" استفاده نمی کنی؟؟
شهید مطهری: کسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد
وقتی رئیس جمهور مخالف این حرکات است نوعی دهن کجی به یکدیگر نیست؟ چرا الگوهای مصرفیتون رو عوض نمیکنید وقتی رسانه ملی باپخش سریالهای حتی پلیسی مروج بدحجابی وروابط بسیار دوستانه شخصیتهای انهاست وقتی گویندگان محترم زن و مرد درصدای ملی آ جنان سخن میگویند که انگار محارم یکدیگرند وصدای قهقهه شان فضای رسانه ای را پر میکند وقتی واحدهای تولیدی ما هرآنچه پوشاک عرضه می کنند منشا وموید این وضعیت است گیرم که حالا انتخابات مجلس تمام شده وتا حرکنی دیگر استفاده ابزاری از اینها موقتا به حاشیه رفته آیا واقعا این رفتارهای کودکانه میتواند پاسخگو باشد؟ بنده یک راه حل ارائه میکنم اگر اجرایی شود همه این مفاسد هم حل می شود وآن هم یک کلمه بیشتر نیست : آقایان لطفا دروغ نگویید ودروغگویان را تکریم نکنید یقین داشته باشید به شرایط مطلوب نزدیک خواهید شد.
اگه الان از خونه شما دزدی بشه یا ماشین تونو بدزدن هیچ وقت رسیدگی نمیشه مگه اتفاقی دزده رو دستگیر کنن اما واسه حجاب که میشه سینه شون رو چاک می دن و گارد میریزن واقعا که !!!
بابا اینقدر دعوا نکنید....
شماهم جای اونا بودیدبید کاری که بهتون سپردن رو انجاممیدادین
بحث سراینه چرا اینکارو میکنن؟
برابهتر شدن وضعیت حجاب؟
اینا رو که تاشب نشده دوباره ولشون میکنن و دوباره میان تو جامعه...
پس باید رو اعتقاد کار کر تا اگه آمریکا هم که عمرا خوابشو ببینه تونست بیاد تو یه کشوری آدم اعتقادشو نفروشه
ضمنا اونایی که دم از آزادی و ...میزنین اگه اینا دوست داشتن لخت بیان تو خیابون ماباید بزاریم؟
ناشناس
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
"اگه اینا دوست داشتن لخت بیان تو خیابون ماباید بزاریم؟" شما چکاره مردمی که بذاری یا نذاری؟ قیمی؟ بزرگتر مردمی؟ بیشتر می فهمی؟
یکی نیست از این آقایان جان برکف بپرسه که این دختران بی گناه آیا خودشون قیم ندارند، پدر و مادر ندارند که شما خودتون رو همه کاره مردم می دونید!!!! به خدا شرم آوره این کارا بجای اینکه کارساز بشه جواب عکس می ده، این یه قانون ساده اجتماعیه که انسان رو از هر چی منع کنی بهش حریص می شه!!!!!!!!!!!
لطفا" کامنت بذدهید که دزدی و قوادی(وازهای که برای افراد خاص جهترسدن زن و مرد استفاده می شود)کدام یک مزمت می شوند. در ایران قوتدی وخود فر.وشی به هنجار شکنی تعریف می شود ولی اختلاس که یک نوع دزدی است رهاشده است.تا زمانی که ما اخلاق اجتماعی خود را در عرصه ظهور با باور های مدنی ,انسانی وعرفی تطبیق ندهیم , آموزه های دینی کار ساز نمی باشد.شاد افراد خودشان را بیکسری باور ها اقناع کنند ولی شامل همه نخواهد بود.
یواش یواش دارم به این نتیجه میرسم که بعضی خبرنگارها و عکاسها، ژورنالیست بودن رو با کندذهنی و بیشعوری یکی میدانند. آقای عکاس! وقتی که میبینی اون خانوم دوست نداره ازش عکس بگیری، سر سوزنی شعور کافیه که بفهمی نباید ازش عکس بگیری. میفهمی؟ نه! بعید میدونم.
شیدا
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
خوب کاری می کنه باید عکس بگیره برای روشنگری و عبرت بقیه.نکنه خواهرت یا خودتم بودی که انقد نگرانی
حمیدرضا
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
شیدا جان شما یا همون خبرنگاره هستی یا از خواهران بسیار محبوب گشت ارشاد..وقت عکس گرفتن از شماها هم میرسه.اندکی صبر سحر نزدیک است...
اولا-شايد شما راضي باشيد سربازان آمريكايي در خيابانهاي اين كشور عزيز جولان بدهند ولي اي هموطن غافل: غيرت من اجازه نميده كه جلو چشم من خواهر ومادر و زن تورا درست كنن. آدم شايد معترض باشه ولي وطن فروشي كار كثيفي است.دوما:خداوند به پيامبرش فرمود كه كار تو فقط ترساندن از عذاب آخرت و بشارت بهشت است . اگر پيامبر اكرم بزور متوسل ميشد الان ديني بنام اسلام وجود داشت.
كار بسيار بسيار خوبيه. من از نيروي انتظامي تشكر ميكنم. اينجا توي پاسداران اين افراد بدحجاب جلوي ماشينها را مي گرفتند و ترافيك ايجاد مي ركدند. الان خيلي خوب شد جمع آوري شدند. بايد اينها را اعدام كرد.
خوب ،،انكليس هميشه موفق بوده،اينم يكي از اون طرحهاي موفق بريتانياي كبيره!!!اخه يك ايراني كه تا اين حد با مردم خودش دشمني و هتاكي وابروريزي كردن رو كه روا نميدونه!!اقاي حاج حسين خوشوقت لطفا نمايش بده اين واقعيت رو.
اگه كمي در قسمت نظرات دقت كرده باشين به راحتي ميشه نتيجه گرفت كه 99 در صد هم ميهنان با اين طرح مخالف هستن من در چندين سايت مشابهي هم با همين گونه نظرات مواجه بودم اي كاش تلويزيون هم مثل همين سايت ها بي طرفانه و بدون اغماض نظر همه رو پخش مي كرد اما تلويزيون متاسفانه به طور سليقه اي نظرات مردم رو تو هر زمينه اي كه باشه گلچين ميكنه اما اين راهش نيست چرا كه در قرن 21 اين روشها زياد دوام نميارن و محكوم به شكست لذا مسوولان بايد علي رغم ميلشان به نظرات مردم احترام بگذارن به خواسته آنها توجه كنندمن هم مثل اكثر هم ميهنان با اين گونه برخوردها موافق نيستم چرا كه مشكلات زيادي در اولويت هستن بيكاري گراني اعتياد و.... مسولان كشور بايد در مقابل بد حجابي گراني ها و بد حجابي اعتياد بيكاري و چندين بد حجابي هاي ديگر اينگونه لشكر كشي كنند نه در مقابل دخترا و زن هاي ضعيف اميدوارم كه از خواب بيدار شوند و واقعيت جامعه را بپذيرند .
فرارو جان!! اگه نظر بنده حقير رو هم صلاح دونستين قرار بدين متشكرم
اگه كمي در قسمت نظرات دقت كرده باشين به راحتي ميشه نتيجه گرفت كه 99 در صد هم ميهنان با اين طرح مخالف هستن من در چندين سايت مشابهي هم با همين گونه نظرات مواجه بودم اي كاش تلويزيون هم مثل همين سايت ها بي طرفانه و بدون اغماض نظر همه رو پخش مي كرد اما تلويزيون متاسفانه به طور سليقه اي نظرات مردم رو تو هر زمينه اي كه باشه گلچين ميكنه اما اين راهش نيست چرا كه در قرن 21 اين روشها زياد دوام نميارن و محكوم به شكست لذا مسوولان بايد علي رغم ميلشان به نظرات مردم احترام بگذارن به خواسته آنها توجه كنندمن هم مثل اكثر هم ميهنان با اين گونه برخوردها موافق نيستم چرا كه مشكلات زيادي در اولويت هستن بيكاري گراني اعتياد و.... مسولان كشور بايد در مقابل بد حجابي گراني ها و بد حجابي اعتياد بيكاري و چندين بد حجابي هاي ديگر اينگونه لشكر كشي كنند نه در مقابل دخترا و زن هاي ضعيف اميدوارم كه از خواب بيدار شوند و واقعيت جامعه را بپذيرند .
فرارو جان!! اگه نظر بنده حقير رو هم صلاح دونستين قرار بدين متشكرم
۳۳سال تبلیغات مذهبی و از برتر بودن زن با حجاب گفتن و حجاب را از خون شهید بالاتر دانستن و در مدارس،دانشگاهاً،ادارات،رادیو و تلویزیون و روز نامهها و نشریات و جراید و..از حجاب گفتن و گفتن و گفتن........۳۳ سال خرج پرسنل و ماشین گشت و مراقبت از اینکه تار موی کسی از زیر روسری بیرون نیاد و آنهمه تبلیغات و......به اینجا رسیده که در سال ۱۳۹۱ اکثر دختران و خانمها هنوز حجاب را رعایت نمیکنند و هنوز هم ماشین گشت و..آیا بعد از ۳۳ سال هنوز معتقدیم که کار درستی میکنیم؟ هنوز معتقدیم که زور راه حل مناسبی برای برخورد با پوشش خانم هاست؟ بعد از ۳۳ سال به این نتیجه نرسیدم که با زور نمیتوان کسی را با حجاب کرد و یا بی حجاب نمود؟ اگر هنوز نفهمیدیم پس مشکل اساسی در بکار بردن عقل داریم که بعد از ۳۳ سال هنوز داریم اینکار را تجربه میکنیم!!
خدايا در كتابهاي آسمانياي كه تو براي هدايت انسانها فرستادي به انسان گفتي كه مخيري. وانسان ياد گرفت كه اگر مي خواهد خدا را داشته باشد بايد كه قواعد او را بپذيرد و اين بود كه آنان كه پذيرفتند در جامعه شانيت يافتند. دين وايمان قوي شد. پاسباني نياز نشد .همه هر كاري را با گفتار تو سنجيدند.
چه شد كه امروز بنام تو انسانهايي يافت شدند كه دين وايمان را از ديگران گرفتند و خود را مقياس هر چه خوبي و بدي است قرار دادند و تو را از ذهن مردم پاك كردند.
خدايا پناه مي برم به تو از اين همه بي عدالتي كه مي شود.
پناه مي برم به تو.
در همه کشور ها حتی فرانسه مهد آزادی و دمکراسی (به قول خودشون )با مسائل خارج از عرف و قانون برخورد قانونی و گاها غیر قانونی میشه اما همه اشتباه میکنن * در دین اجباری نیست
مسئله حجاب یک موضوع فرهنگی است که فقط با فرهنگ سازی وتقویت باورهای مذهبی ملی اصلاح میشودقبل از اسلام هم فقط کنیزان حق داشتند بی حجاب باشندزنان شریف حجاب زمان خویش را حفظ می کردندغیرت درایرانیها ذاتی است(گرچه چند وقت است که مردان بی غیرت با زنها ودختران بدحجابشان در کوچه و خیابان زیاد شده اند چون خودشان میخواهند راحت چشم چرانی کنند) درآمدهای نامشروع و لقمه های حرام وبرخوردهای تند به ظاهر مذهبی هاو فقر مالی وفرهنگی واعتیاد غالبآ باعث این رفتارها درجامعه میشود درنهایت متولی اینکار باید به نهادهای مذهبی با بهره گیری از کارشناس های خبره وکارشناسان مذهبی اجتماعی سپرده شود. رآفت اسلامی حل مشکل بیکاری میتواند کمک به حل موضوع کند در این میان نیروی انتظامی اگر باقاچاقچیان برخورد قهری بکند کمک به حل مشکل کرده درضمن یاد آور میشوم که حفظ حجاب درقانون آمده وتمام جهانگردها هم آن را رعایت میکنندپس اگر کسی عمدآ آنرا رعایت نکند قانون را زیر پا گذاشته هرچند اگر آنراقبول نداشته باشیم
به نظر من با اين همه امكانات و ارزوني و مسكن و وام جوانان حق دارن يه چيزايي از ما انتظار داشته باشند . مرسي خيلي براي ما زحمت مي كشين . با اين همه منابع كم تو كشورمون بازم همه چيز و در حد خوب ادره كردين . ما هم قول ميديم بچه هاي خوبي باشيم . مرسي
قابل توجه نهاد هاي ....
اين نظرات تصوير روشني از افكار عمومي و آسيب رسيدن به وحدت ملي را ارائه مي كند چرا بايد نظرات تا به اين حد ازهم فاصله داشته باشند بخدا اين نظرات بهترين منبع اطلاعاتي براي تحليل افكار عمومي مردم مي باشد .
من از اينکه آن بخش از پول بین المال که سهم من است، صرف اين کار می شود، راضی نيستم.
از اينکه در دل من، خواهر و مادر و دوستان من ترس و واهمه ايجاد می شود راضی نيستم.
از پلیسی شدن شهر و کشورم راضی نيستم.
از تحقير شدن در دنیا و بين مردم ديگر کشورها راضی نيستم.
از بی حرمتی و بیادبی به جايگاه شهروندی راضی نيستم.
البته بايد وضعيت جونان سرو سامان داده شود .و فرهنگ سازي نمائيم وقطعا هيچ كاري با زور فشار عملي نيست . اما حضور خارج از نزاكت بعضي از خانومها بسيار رنج آور است . عزيزان اگر حضور آمريكا را و مي طلبيد .سري به كشورهاي تحت سلطه آمريكا بزنيد ويا در اوضاع آنها مطالعه كنيد .واقعاشرمانه است . ويا اينكه ويا اينكه ماهيانه يك بار سفر كنيد به كشورهاي همجوار ما تا دلتان مي خواهد خودتان را باد دهيد .
امام علي (ع) ميفرمايند: واي بر جامعهايكه مردمانش همزمان از دزد و داروغه بترسند. آيا براي عزيزان نيروي انتظامي افتخار است كه با كلاه كوماندويي و اندام رشيد و مسلح خود در مقابل چند زن و دختر بچه ضعيف و بي پناه به جرم نوع لباس صف آرايي كنند، آنوقت سارقين و زورگيران، جنايت كاران، متجاوزين به عنف و . . . آزادانه و با خيالي راحت به جناياتشان ادامه دهند؟ آيا اين است معني امنيت؟
من خیلی نظرات را خوندم بعضا فقط حرف بیخود بلدند چاره بی حجابی تولید لباس خوب .چه کسی این لباسها را تولید میکند خب ادم همش دل میخواد لباس خوب بپوشه این دختران چه گناهی دارند پلیس هر از گاهی فقط با ابروی مردم بازی میکنه و بعد یک ماه تمام بعد ابروی همینها را که بردند بدتر و جریتر میشن
به خدا یکم شرایط ازدواجو راحت کنین تعداد دخترای اینطوری تو خیابون کم میشه،اونا فقط شوهر میخوان فقط همیییییییییییییییییییین!شوهر شوهر.
یه کاری کنین شوهر کنن حله!
کاش این مملکت دارها یه خورده به مشکلات ازدواج رسیدگی میکردن،خب چی میشه یه خورده دولت خرج ازدواج اینارو بده مثلاً چندتا تالار رایگان واسه عروسی بده و این چیزا،کار ایجاد کنه،بعدش حله
البته مشکلات مملکت ما خییییییییییلیه ها،مث یه پارچه ای که وقتی روش سوراخ کوچیک بود اون سوراخو ندوختن حالا پارچه هه جر گرفته و قابل دوختن نیس
************************
ولی بچه ها تورو خدا تورو جون ...
هیچ وقت از خدا نخواین که آمریکا یا هر کشوری به ای---------ران عزیزمون حمله کنه،بچه ها شما حرف میزنین و آمریکام میگه خب مردم که راضین مام حمله میکنیم ولی تورو خدا یه لحظه تصور کنین
خدا اون روزو نیاره
حق همیشه تلخ است برادر به جان برادر افتاده یه زمانی حضرت صلی الله علیه وآله را هم خار سر راهش ریختند اما پرچم افراشته ی اسلام را هرگز هیچ کس پایین نخواهد آورد مادر وطن عزادار .....!خدایا ببین چطور خواهر و برادر به جان هم افتاده اند ببین مشت گره کرده را خورد کرده اند حجاب دوای تلخی ست برای آنکه نمی داند فلسفه اش چیست نیروی انتظامی را ول کنید بروید ای انسان های متمدن چند صفحه از کتاب های دکتر علی شریعتی را بخوانید .......خدا انشاالله تمام کافران را نابود کند آنها که تاریخ ثابت کرده همیشه چشم به آب و خاک این مرز و بوم داشته اند بادها خبر از تغییر فصل می دهند آقا امام زمان به داد تمام ستمدیدگان جهان برس ......... آمین
يكي از دوستان 12 سال پيش مي گفت خدايا ما رو نمي آفريدي حالا كه افريدي مي افريدي در امريكا نشد در اروپا باز هم نميشد مي خواستي بيافريني در اسيا مي افريدي در ژاپن كره باز هم نشد مي خواستي بيافريني در ايران مي افريدي در تهران جا قحط بود مارو افريدي در .... انهم نه در خودش در يكي از روستاهاش
عين مثل عرفان
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
حرفاي شما دوتا هميشه دغدغه ي فكري من بوده!! :-)
ناشناس
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
تو اگر هم در امریکا بدنیا می امدی زمان سرخپوستا بدنیا می امدی
شهید مطهری
بگیم ما خودمون مگه چلاقیم که حکومتو در دست بگیریم؟
جنگ نه no war
ما باید نظرمونو اعلام کنیم قبل از اینکه دیر بشه مثل جنگ عراق! یهو صبح پاشیو از رادیو تلویزیون اعلام کنن که موشکهای امریکا وارد ایران شدنو چندجارو نابود کردن!!!(خدا نکنه)
البته بعضی ها داغن و الکی نظر میدن که آمریکا حمله کنه بهتره!!
کاش جوونای ایران یه حرکتی میکردن که اعلام کنن جنگ نمیخوایم