bato-adv
کد خبر: ۱۸۴۰۰۱

هفته نامه «۹ دی» توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
هفته‌نامه «۹ دی» به مدیرمسئولی «حمید رسایی» از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شد.

 به‌گزارش فارس، هفته‌نامه «9 دی» به مدیرمسئولی «حمید رسایی» نماینده تهران در مجلس از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات توقیف شد.

حکم توقیف این هفته‌نامه که هفته گذشته صادر شده، امروز (سه‌شنبه) به مدیرمسئول این نشریه ابلاغ شد.

همچنین پرونده این هفته‌نامه، از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.

پیش از این هیئت نظارت بر مطبوعات حکم به توقیف هفته نامه یالثارات الحسین(ع) داده بود که با واکنش محافل سیاسی و رسانه ای مواجه شده بود.

 علیرضا معاف سردبیر «9 دی» با تأیید خبر توقیف این هفته‌نامه، به خبرنگار فارس گفت که دلیل عمده این اقدام هیئت نظارت، انتشار مطالب انتقادی نسبت به سیاست‌های هسته‌ای، فرهنگی و اقتصادی دولت یازدهم است.

وی یکی از اصلی ترین گزارش های انتقادی هفته‌نامه متبوعش که مورد اعتراض دولت قرار گرفت، موضوع «اخراج دانشمندان هسته‌ای از سازمان انرژی اتمی» عنوان کرد و گفت که مستندات این گزارش به دادگاه ارجاع خواهد شد.

سردبیر «9 دی» اظهار داشت: هفته گذشته خبر توقیف «9 دی» را از منابع غیر رسمی شنیده بودیم اما معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت راستگویان و دبیر هیئت نظارت آن را تکذیب کردند اما امروز، نظر هیئت رسماً به مدیرمسئول هفته‌نامه ابلاغ شد.

معاف در پایان با استقبال از ارجاع پرونده این هفته‌نامه به دادگاه، متذکر شد: مسئولان 9 دی مستندات خود در خصوص گزارش های منتشره در این نشریه را در دادگاه ارائه خواهند داد.

bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
خدار را شکر
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
زنده باد مخلف مرده من!!!!!!!!
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
مرگ آزادی بیان حق !!!!!!! وزنده شدن جولان باطل !!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
این دم عیدی دلمون رو شاد کرد روحانی
مچکریم ادامه بده با قدرت همگی پشتتیم
علی
France
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
توقیف روزنامه تفرقه انگیز 9دی عیدی خوبی بود به تمام ایرانیان بغیر از افراطیون.روزنامه اسمان و بهار هم پلمپ شد ولی افراطیون از این عمل حمایت کردن. اقای رسائی به قانون تمکین کنید.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۹۵
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
الحمد لله یک بی حرمتی کننده به رای مردم، بسته شد.
روشنفکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
با این نوع رفتار متناقضتون فقط از رای 50 ممیز خورده ایتون کم میکنید...
رایی که با توسل به یک اصولگرا سنتی آوردید و یار عارفتان را بزور و زر کنار کشاندید..
البته شماها با این توقیفات دلتون خنک بشه ما راضی تریم تا اینکه دلتون رو با به آتش کشیدن اموال مردم و سلب آسایششان خنک کنید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دول شما که طرفدار دیالوگ بود نه مونولوگ!
ناشناس
Germany
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
وقتی جنبه آزادی بیان نداشته باشید باید چوبش را بخورید
وقتی به جای منافع ملی و مردم منافع سیاسی و حزبی رو وسط میکشید باید فکر اینجاش رو هم بکنید
وقتی به جای انتقاد و کمک به پیشرفت کشور سعی میکنید هر کاری کنید ولو به ضرر مردم تا مانعی باشید برای دولت جدید باید فکر اینجاش رو هم بکنید
وقتی همه جا از رهبری مایه میزارید و روی حرف رهبری بلند میشید وبه توافق نامه ژنو میگید جام زهر و در صحن علنی محلس تسلیت میگویید باید فکر اینجاش رو هم بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
مگر هفته نامه دی چند تا خواننده داشته که توقیفش کردند ؟؟؟؟
قحطی مخاطب،خود بزرگترین شکنجه برای یک رسانه است !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
باید زودتر ازینها باید می بستند؟؟،همان موقع که مدیر مسئولش رفته بود تا در سفارتخانه آلمان انگش نگاری عزت مدارانه بکند !!
ناشناس
Germany
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
من اگر کاندیدای ریاست جمهوری بشم همون اول اصلا میگم به دار و دسته رسایی و... اجازه اظهار نظر نمیدم
آخه اینا خودشون اصلا به آزادی بیان اعتقادی ندارن و در زمان خودشون به هیچکس اجازه عرض اندام نمیدادن اونوقت تا ذره ای از کارهای مشابه خودشون انجام میشه حرف از آزادی بیان میزنن!!!!!
اونوقت اصلا آزادی بیان بدی و بودجه هم بدی یا به افرادشون پست بدی که بیان علیه خودت فعالیت کنن!
با افراطی باید افراطی بود
تجربه نشون داده اعتدال در مقابل افراطی یعنی شکست
کوتاه نیایید و نگذارید بلایی که سر خاتمی اورند سر شما هم بیاورند
روشنفکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خدا رو شکر از این نظرات!
به این میگن :
یک خود زنی سیاسی!
(با لحن لاریجانی بخونید)
روشنفکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
وقتی میام تو فرارو ونظرات شما را میخوانم یاد موقعی میوفتم که یوزارسیف زلیخا رو جوون کرد ولی باز هم کاهنان معبد خودشان را بخریت میزدند در حالی که خیال میکردند زیرکند!!!
ناشناس
Germany
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
ادبیات افراطی:
توهین ، افترا ، تهدید و ترعیب!
رسواگر فتنه
Germany
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
روحانی با روحانیت چه مشکلی دارد؟
رسواگر فتنه
Germany
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
توقیف هفته نامه 9 دی یعنی عدم پذیرش حماسه سازی مردم در 9 دی !
فتنه گران را بشناسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
ایکاش مدیرمسئولش رو حبس ابد بدن
خیلی حال میکنم
روشنفکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
ناشناس 17:39
ادبیات افراطی تر:
تعطیل
تعلیق
پلمپ
توقیف
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
با ایرانی موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آره. زنده باد مخالف من، اگر مرده باشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اشکال نداره! میریم وطن امروز و کیهان رو میخونیم. اصلاً همین دو تا بسه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
حق رسانه ای که فتنه میندازه همینه باید درش تخته بشه
هر چی دلشون خواست به تیم مذاکرات و روحانی گفتن بسه دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
توقيف دو روزنامه تكفيري در مقابل توقيف دو روزنامه صهيونيستي!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آقایون روشنفکر و رسواگر فتنه!
لطف نموده فقط از طرف خود صحبت نمایید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
يك بار هم شده بذار كاسبان فتنه طعم توقيف رو بچشند . 8 سال هر كاري خواستند كردند و هر چي خواستند نوشتند و گفتند . اينها از قوه قضائيه و دادگاه مطبوعات حمايت مي كنند ولي وقتي چماقش تو سر اصلاح طلب بخوره . دوستان 9 دي هم غضه نخوريد اين نشريه پارتي اش كلفت تر از اين حرفاست ايشا ا.. بعد از تعطيلات با چند تا مطلب آتشين با گند زدن به نتيجه هر چي كار ديپلماتيكه در خدمت كاسبان فتنه و فضاي گل آلود و محيط امنيتي خواهد بود.
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
دولت تحمل یه هفته نامه منتقدش نداره بعد میگه همه حق آزادی بیان دارند.
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
"هر که با ما نیست نیست"
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
مقصر خود هفته نامه است . باید یخورده از عهد نامه ژنو تعریف میکرد . از افزایش قیمت بنزین حمایت میکرد. اونوقت بالای سر جا داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
برادران وی پی انی امریکا!
دولت گندکاری گذشته رو چطوری میخواد ظرف مدت 7 ماه درست کنه؟!
خودتون رو زدین به اون راه خودتونین
این هفته نامه اگر خیلی مردم دوست بود زمان 8 ساله درخشان که این همه تحریم شدیم و پدر اقتصاد ایران در اومد چیزی می نوشت
پس خاموش باشین و اینقدر فتنه و تفرقه تو جامعه نندازین تا روحانی کار خودشو انجام بده
مردم واقعی پشت دولت ایران هستن نه یه مشت پاچه خوار دولت گذشته !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
اگر 9 دی یه مقدار به روسیه فحش میداد که که چرا نگذاشت غربیها به اهدافشون در اکراین برسن توقیف نمیشد
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
صد رحمت به سعه صدر و تحمل دولت احمدي نژاد.
ناشناس
United States of America
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
خداروشکر
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دلم یکم خنک شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
این اصلاح طلبها به آزادی بیان تا کجا پایبندند؟
بی سوات
Canada
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
من در کانادا به سیاست های دولت در مقابل آمریکا و اسرائیل انتقاد و بلکه حمله می کنم اما همه حتی کانادائیهای طرفدار دولت هارپر با احترام همچنان مرا دکتر خطاب می کنند. اما در ایران اینهمه اشتباهات کشنده و تحقیر کننده و نابودی کشور را از دولت به عیان می توان دید و وقتی میپرسی چرا؟ بتو می گویند: "بی سوات".
اینست تفاوت جهان اول و جهان سوم.
ایران آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
روحانی:
ما میخواهیم در دولت ما هیچکس در بیان انتقادات خود دچار لکنت نشود .! بلکه میخواهیم لال شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
فرارو چرا مثبت منفی هات خراب شدن. نمیتونم + بدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
تا جایی که طرف مقابل سوء استفاده نکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
روحانی اصلا اصلاح طلب نیست میانه رو هست این یک
و دو اینکه چطور هر کسی هر چی دلش میخواد پشت دولت سم پاشی میکنه بعد تو نمازجمعه علیه تیم مذاکره کننده بنر پخش میکنه با بودجه بیت المال! بعد دولت حق نداره باهاشون برخورد کنه؟!
اتفاقا کار خوبی کردن خوشم اومد باید بفهمن قدرت دست کیه ابزار آزادی بیان ابزار فتنه کاری نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
ناشناس 16:50 : همون اندازه که اصولگرایان پایبند بودن؛ اونم با توقیف کردن روزنامه آسمان...
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
مطالبی که روزنامه هایی مثل کیهان، وطن امروز و هفته نامه 9 دی منتشر می کنند آزادی بیان نیست بلکه تخریب و توهین و افتراست و مدعی العموم هرچه سریعتر باید تکلیف این نشریات و هتاک را یکسره کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
جانممممممممممممم جنتی پسر مچکریم
p
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دولت تدبیره یا تعطیل؟؟؟؟واقعا متاسفم این بود جنبه انتقاد؟؟ با این کاراشون قبرشون رو میکنند. چهارسال دیگه تحمل میکنیم
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
p تعطیل شده چ.ن باید مدارک ارایه بده بابت مطالبش متوجه شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
تحمل کن تا جونت در بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
4 رو در n ضرب کن
دیگه اجازه نمیدیم به مجلس و ریس جمهوری امثال شماها راه پیدا کنن
هممون رای میدیم
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خواهشا دقت کنین

بخشی از سخنان روحانی:


مرور بخشی از جملات قابل تأمل رئیس جمهور درباره رسانه‌ها

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور در آخرین ماه امسال در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها، فضای رسانه‌ای کشور را مورد نقد قرار داد و از دژهای پولادین بعضی رسانه‌ها گفت.

رئیس جمهور در بخشی از سخنانش تصریح کرد: هر کشوری که در آن آزادی اندیشه، سخن، بیان و قلم و گردش آزاد اطلاعات بیشتر باشد زمینه پیشرفت و تعالی در آن کشور مهیاتر خواهد بود.

وی افزود: بی‌تردید اگر در جامعه‌ای دهان‌ها بسته و قلم‌ها شکسته شود، اعتماد عمومی در آن جامعه از بین خواهد رفت و چشم‌ها و گوش‌ها به سمت امکانات ارتباطاتی بیگانگان خواهد رفت. بگذاریم میدان قلم و بیان میدان بازی باشد تا حقایق برای مردم و جامعه تبیین شود.

رئیس جمهور در بخش دیگری اعلام کرده است: چرا برخی از مطبوعات دارای دژی پولادین هستند وهیچ کس نه قوه مجریه و نه قوه قضاییه جرات نزدیک شدن به آنها را ندارند ، ‌دژی پولادین که موجب شده است آنها خود را نه تنها قیم دولت و احزاب بلکه قیم مردم بپندارند.

رئیس جمهور تاکید کرد : تمام مطبوعات و رسانه ها دارای اختیارات و حقوق مساوی هستند اگر کسی خود را برتر می پندارد این دولت آن را برتر نمی بیند .

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تمام نشریات و جراید باید دارای امنیت مساوی باشند و هیچ کس نباید خود را در حصار امن احساس کند.

حجت‌الاسلام روحانی گفت: هر کس خطا کند باید با خطاکار برخورد شود و در این زمینه دولت معتقد است توقف و توقیف یک نشریه آخرین راه حل است نه اولین راه حل.

وی ادامه داد: ممکن است مطبوعه یا جریده ای خطا کند یا اشتباه بزرگی مرتکب شود در این صورت اولین قدم این است که اگر می خواهیم برخورد کنیم با نویسنده و مدیر مسئول آن جریده برخورد کنیم، چرا کل رسانه بسته شود و افرادی که در بخش‌های مختلف آن جریده در حال کار هستند به خاطر خطای یک نفر بیکار شوند؟

رئیس جمهور گفت: اشکالی ندارد اگر نویسنده ای خطا کند با او یا مدیر مسئول برخورد شود، چرا قدم اول توقیف و توقف باشد؟ البته اشکال ندارد برخی مواقع شاید به توقیف هم کشیده شود اما چرا با عجله؟

حجت‌الاسلام روحانی افزود: چطور امروز برخی آزاد آزادند و برخی سهم اندکی از آزادی دارند؟ مخالفان دولت آزادند اما بگذارید به همان اندازه همراهان دولت هم از آزادی و امنیت برخوردار باشند و نقد کنند مخصوصاً نقدهای سازنده.





آقای روحانی حداقل به این وعده هاتون عمل کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
من که یادم نیست همچین چیزایی گفته باشه اشتباه شنیدی اخوی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
منم یادم نیست حقیقتا
روشنفکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
در اینکه اصلاح طلب ها الزایمر سیاسی دارن که شکی نیست!
این هم بخشی از دیکتاتوری به رای است دیگر
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اقا جواد یادتون رفت روزنامه اسمان بعد از یک هفته امدن توقیف شد اقا جواد یادتون رفت که روزنامه بهار توقیف شد و اقای رسایی خود یکی از حامیان بود من صدر صد مطمئن هستم که ان موقع شما چیزی نگفتید این حرفهایی که شما میزنید همه درست است و من هم به ان معتقد هستم ولی وقتی طرف مقابل این حرفها رو قبول ندارد و به ان میتازد ایا باید از امتیازات ان بهره مند شود چطور است که فقط این حرفهای روحانی باید برای طرف مقابل صدق کند اگر برای همه جناحها این طور بود من هم با این کار مخالف بودم ولی الان این طور نیست بالاخره یکی باید دز اینها رو بشکند
p
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
تو این سخنرانیش باید از افعال معکوس استفاده کنیم !! فکر میکردم اقای روحانی التی ست دست بعضی ها الان یقین پیدا کردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دروغ با انتقاد فرق داره
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
بهرام جان تفسیر به رای می کنی دیگه

عزیزم بهار واسه چی توقیف شد!؟

اسمان واسه چی توقیف شد!؟

برای توهین به مقدسات

خوبه یادت باشه که رئیس جمهمور قسم خورده

بیا این متن سوگند نامه:

"من به عنوان رئیس جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می کنم که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسوولیت هایی ‌که بر عهده گرفته‌ام، به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور، ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هرگونه خودکامگی بپرهیزم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است، حمایت کنم. در حراست از مرزها و استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نورزم و با استعانت از خداوند و پیروی از پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام قدرتی را که ملت به عنوان امانتی مقدس به من سپرده است همچون امینی پارسا و فداکار نگاهدار باشم و آن را به منتخب ملت پس از خود بسپارم ."



مگه رئیس جمهور پاسدار دین نیست

پس باسد جلوی هر کسی که به دین مملکت توهین می کنه رو بگیره!!!!!!!!


بحثی که من اینجا کردم میدونی چی بود!؟
این بود که رئیس جمهور شار آزادی بیان میده بعدش میاد رسانه های منتقدو توقیف می کنه!!!!!!!

آیا این به معنی این نیست که دوران خفقان سازندگی داره شروع میشه!؟

من به شخصه حق انتقاد رو برای همه ی رسانه های منتقد قائلم

ولی حق توهین به مقدساتو نه!!!!!!!!

همین
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
http://rasaee.ir/sites/default/files/styles/node_singlepic/public/content/images/story/92-12/27/Scan3010002.jpg?itok=QJRugote


این عکسم ببینید خوبه

البته اگه فرارو بزاره:|

ببینید دلایل توقیف چی بوده

فرارو جان مادرت پخش کن:|
پروفسور
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آقا جواد ، هیئت نظارت بر مطبوعات 7 نفر عضو داره ، که 2 تاش نماینده دولت هست . بقیش مربوط به دولت نیست . پس بهتره به دوستان خودتون اعتراض کنید که چرا توقیف کردند .
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اقا جواد تفسیر به رای رو من نمیکنم کسانی دیگه این کار و میکنند که میخواهند از این شعارهای رئیس جمهور سو استفاده کنند خودشان این شعارها را به هیچ وجه قبول ندارند ولی میخواهند از این شعارها استفاده سیاسی کنند.اقا جواد چطور است که فقط باید اینها از این شعارها استفاده کنند و دیگران نه.ایا دوره گذشته کسی به نحوه مذاکرات می توانست انتقاد کند که اینها حالا شدن منتقد مذاکرات. اقا جواد توهین به دین مذموم(در صورتی که ان روزنامه هم خودش قبول کرد و خودش هم روزنامه اش را تعطیل کرد) ایا به خطر انداختن منافع ملی و به نوعی توهین به منافع ملی مذموم نیست ایا میشود به عنوان نقد هر تهمتی را به تیم مذاکره کننده زد ایا این مذموم نیست ایا رئیس جمهور در مقابل منافع ملی و فرهنگ عمومی مسولیت ندارند.تمام حرف من این است که اینها دارند استفاده ابزاری از این شعارها میکنند.وگر نه این اقایان به خصوص اقایان جبهه پ این حرفها را قبول ندارند برای نمونه میتوانید طرز برخورد اقای ک با روزنامه قانون که صوت انهم موجود است را ببینید.یا اقای ر میگوید چرا وزیر اطلاعات از روزنامه قانون شکایت نمکند . اقا جواد من خفقان دوران سازندگی رو یادم نمیاد یا حداقل این مسائل رو نمیفهمیدم چون اواخر دهه شصت به دنیا اومدم ولی خفقان دوران دولت مهرورز و عدالت گستر رو خوب یاد دارم و خوب میفهمیدم.اقا جواد شما چرا از ان دوران نمیگوئد.بیشترین شکایات از روزنامه ها و رسانه های مجازی در این دوران شد و منجر به توقیف و فیلتر شدن این رسانه ها شد.شما اقای ر معاون مطبوعاتی رئیس جمهور قبل و برخورد او با خبرنگاران رو که از یاد نبردید.افا جواد داشت یادم میرفت شما که از دین دم میزند و کار بسیار خوبی هم میکنید بروید و تحقیق کنید که اولین کاریکاتور رو از یک روحانی با لباس روحانیت چه روزنامه ای و از چه جناحی کشیده است.من به نوبه ی خود تمام ای حرفها را قبول و دوست دارم ولی از اینکه نمیگذارند یه عده از ان بهره برداری سیاسی و ابزاری هم کنند خوشحالم به امید شکستن دز پولادی برخی رسانه ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
حال کردم درش بسته شد
اگر کیهان هم کرکرش پائین می اومد دیگه اینقدر سم پاشی نفاق نمی افتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
آقا جواد عزیز

این آقای رسایی و همفکراش دیگه کارو از انتقاد گذروندن. کاراشون رنگ دشمنی و کارشکنی داره. این شعار دین هم که میدن از سر ناچاریه. کدوم آرم متدین و متشرعی هرروز بساط تهمت و افترا برپا میکنه آخه. این جماعت به خوبی میدونن مردم حرفشونو بعد از انتخابات دور قبل باور نکردن و با انتخاب روحانی یک نه بزرگ به تمام این 8 سال فریبکاری و چپاول بیت المال دادن حالا چون نمیتونن مستقیم از مردم انتقام بگیرن با این کاراشون میخوان دولت رو تضعیف کنن و به مردم وانمود کنن این دولت ناکارآمده ولی زهی خیال باطل شما شک نکن دیگه این مملکت دست امثال این آقایون نخواهد افتاد. این یکسال هم هر چقدر میخوان داد بزنن که دیگه تاریخ انقاضشون رسیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
بهرام خان اگر آسمان توقیف شد به خاطر توهین به مقدسات بود بخاطر زیزسوال بردن غدیر بخاطر.... متوجه باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
بهرام خان روزنامه آسمان و بهار به مقدسات توهین کردند در حالی که 9 دی منتقد دولت بود خواهشا تفاوت اینها رو درک کنید؟؟؟؟؟
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
عیدیه خووووووووووووووووووبی بود مرسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آقای روحانی با دیکتاتوری این روزنامه منتقد رو بستند.دیکتاتوری تا کجا؟حزب الله امنیت جانی ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
این قانونه جانم، همون چیزی که شماها باهاش بیگانه اید!
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
ناشناس 16:40


جالبه ! تیغ قانون برای روزنامه های هتاکی مثل آسمان کُند است اما برای روزنامه منتقد، تیز و برنده !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
حزب الله!!!!!!!!!
شما حزب پايداري هستيد، حذب دروغ و تهمت و خيانت و قدرت طلبي
ناشناس
United States of America
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
امنیت جانی؟!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
حزب زبان درازان پس از خرداد92 و خاموشان خرابکاری 8 سال گذشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آقا جواد توقیف روزنامه آسمان بعد 6 روز...
کجای تیغش کنده؟ قانون واسه همه ست روزی آسمان روزی این... دستشونم درد نکنه.
ح ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
توفیف 46 نشریه در 48 ماه عمر دولت دهم. برادر چرا اون موقع حرفی از امنیت و آزادی نمیزدی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
آخي !!! گفتي حزب الله امنیت جانی نداره؟ اونوقت منظورت از حزب الله شما افراطيون هستيد كه خود را به خدا منتسب كرده و ديگران را خداي ناكرده مقابل خدا ؟!!! و در اين سالها هرچه خواستيد با مردم و كشور كرديد و هنوز قانع نبوده و مظلوم نمايي مي كنيد؟!!! واي بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
دیگه حنای شما هاله نوری ها رنگی نداره
مردم رنگتون رو تشخیص دادن برای همین روحانی جای جلیلی الان رئیس جمهوره حالا هی زور بزنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
این که رسانه نبود بنگاه کاسبکاران بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
کاسبان فتنه و تحریم
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
روحانی مقابله با افراطی گری را کلید زد' مچکریم
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آفرین موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
تازه این اول کاره
یواش یواش
آقای رسایی آقای روحنی باج بده نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آقای روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
احتمالا به خاطر صرفه جویی در کاغذ بوده ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
واقعا حیف کاغذ حییییییییییف............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خدا را شکر ... توی این نشریه از همان ادبیات رسایی استفاده می شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
فیلمه!
ناشناس
Germany
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
انشالله با همت مردم تهران مدیر مسئولشس هم دور بعد تو مجلس نباشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آمین
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خدا روشکر
الان رسایی و دارودستش میگن کو آزادی بیان
و در جوابش باید گفت
شمایی که 8 سال سرکوب کردید باید محاکمه شید نه فقط هفته نامه ات توقیف شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دست گلشون درد نکنه تا باشه از این خبرها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اولاً اینکه به آزاید بیان باید احترام گذاشت چه یالثاراتی ها و 9 دی باشد چه انتخاب و فرارو. همه باید کار کنند. و هر چه می خواهند بگویند. دوم اینکه اگر برخورد می شود بشود اما نشریه توفیق نشود. این کار ظلم در حق کارمندان آن نشریه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دقیقا مثل آسمان
ناشناس
United States of America
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
پس دشمنان قسم خورده مردم هم باید رسانه داشته باشن؟؟؟؟
ادیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دولت یازدهم دیکتاتوری مدرنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دولت دهم دیکتاتوریه فسیل شده هست :))
ناشناس
Australia
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
ناشناس 16:53 عالی بود. عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
به پای قبلی نمیرسه جناب "ادیب"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
قبلیه پ چی بود؟! اون که با بولودزر افتاد به جون هر چی نشریه منتقد خودش
اون بدبختا هم انتقاد میکردن نه فوش کاری کنن مسدود شدن
دیپلماسی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
در این دولت همه ازادن ..... مفهوم ازادی از نظر اعتدالیون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خدا را شكر...بايد ناديده گيرندگان راي مردم و آنهايي كه دنبال ايجاد تنش در كشور هستند، منزوي بشن...دولت تدبير و اميد در حال نفوذ به دژ پولادي نشينان است و ميداند كه راي و حمايت ملت را با خود دارد
دارا
United Arab Emirates
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دلم خنک شد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
فکر کنم واسه چاپ مجدد مجبور بشه اسمش رو بزاره 25 خرداد!!!!
ناشناس
Finland
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
در 9دی حدود 40 میلیون نفر بیرون اومدند بخشی از آنها به موسوی رای داده بودند میتونی یه سرچ کنی.
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
طبق آخرین اخبار واصله همین امروز هم 70 میلیون نفر بیرون اومدن واسه کار و خرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
مگه کسی هم این هفته نامه رامی خوند ،چقدر تیراژ داشت،رسایی ازخداش بود هفته نامش توقیف بشه واینجوری معروف بشه
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
این اقایون که انقد میدونند ازادی بیان چیه چه جور 8 سال هیچی نمی گفتند؟!
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
کجا رفت شعار زنده باد مخالف من؟!!!!!
آقای روحانی رئیس دولت راستگویان!! هم که می گفت منتقدین آزادند نقد کنند پس چی شد!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اين شعار مربوط به قبل از هشت سال چپاول و جنايات شما بود الان با تمام قدرت بايد فرياد زد
مرگ بر خائنين به مردم و مملكت...
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
زنده باد مخالف مــــــــــــــــــــــــــــــرده من
بازاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
هرنقدی باید منطقی وواقعی باشدودرجهت منافع ملی کشوردرغیراین صورت پای منافع گروهی درکاراست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
نگفت هر غلطی میخوان بکنن. گفت نقد کنن. حالا شما حرص نخور پوستت خراب میشه
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
رسایی باید محاکمه بشه به خاطر پروندهای که تو قم داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
امیدوارم این اتفاق بیفته
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
کجا رفت شعار زنده باد مخالف من؟!!!!!
آقای روحانی رئیس دولت راستگویان!! هم که می گفت منتقدین آزادند نقد کنند پس چی شد!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
این هفته نامه واقعا افراطی بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
سوزنت گیر کرده چند بار میگی
ebrahim
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
9 دی را فقط 9 نفر تو این کشور میخونند و دولت نباید به اون توجهی میکرد. اینجوری تازه مهم هم میشه. بنظرم کیهان را باید ببندند که غیر از اتهام و گندوندن فضای تضارب ارا و ازادی بیان کار دیگه ایی بلد نیست. گمانم اگر کلمات :جورج سوروس ، وجیزه، امریکا، فتنه، خاین، دشمن، را از حروفچینی این روزنامه بردارند صفحاتش خالی بمونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دقیقا موافقم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
بیا... الان اینو پیراهن یوسف میکنن . هزار جنجال دیگه درست میکنن. باب ما چه جوری بگیم نفس عمل توقیف کار غلطیه و همه باید بتونن حرفشونو بزنن. همه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
آقا جان حرف بزنن ولی دیگه دشمنی نکنن
تابلو دارن انتقام میگیرن
کیهان و رجانیوز هم باید بسته بشه
این ضدیت گروهی و جناحی دارن
منافع ملی رو اصلا قبول ندارن
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
فرارو دم عیدی خوشحالمون کردی، بازم از این خبرا بذار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
مطالب موهن اینگونه هفته نامه های زنجیره ای که از پول بیت المال ارتزاق می کنند و تیشه به ریشه ملت می زنند حکم بول کردن در چاه زمزم را دارند بگذارید به حیات نکبت بارخود ادامه دهند.معروفشان نکنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
متاسفانه قوه قضاييه با "خودي ها" كاري ندارد و كساني كه هشت سال تمام مملكت را چپاول كردند محاكمه نميكند تا جايي كه طلبكار هم شده اند و همچنان با دروغ و تهمت مي خواهند اهداف و مقاصد پليد خود را به پيش ببرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دلم خنک شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
حالا کاسب فتنه این شب عیدی چکار کنه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خدایاشکردرودبراصلاحات سلام براعتدال
ناشناس
United States of America
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
راه درستش همینه مقابله به مثل.دیگه دوران مدارا و نجابت سر اومده.مرسی جنتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خدايي اين نشريه چقدر مخاطب داشته؟؟؟
تا باشه از اين خبراي خوب :دي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دولت اخراج و توقیف در داخل
دولت دنده عقب و غرب زده در خارج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
جهت اطلاع آقایان هاشمی رفسنجانی حامی اصلی دولت، روحانی رییس جمهور محترم و حنتی وزیر محترم فرهنگ.

رسایی در پایان نامه توقیف هفته نامه 9 دی نیز با ذکر جملاتی از هاشمی، روحانی و حنتی در دفاع از آزادی بیان، آورده است:

هاشمی: کسانی که از آزادی بیان و بیان حقایق می ترسند، از سانسور در رسانه ها استفاده می کنند.

حسن روحانی: بگذاریم میدان قلم و میدان بیان باز باشد تا حقایق برای مردم و جامعه تبیین شود.

علی جنتی: نباید برای بیگانگان خوراک تهیه کنیم تا بگویند در ایران رسانه ها آزادی بیان ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
این همه شب و روز نقد میکنن پس چیه. تا جایی که ظریف هم گفته بخاطر منافع ملی سکوت میکنم. واقعا افراطی هستین. چون در هر زمینه بزرگ نمایی میکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
آزادی بیان اصلا میدونی چیه؟!
شما که قشنگ تو همین 9دی کوبیدین کل دولت رو ، اون کیهان و رجا نیوز و صدا و سیما که پشت سر هم بعد از انتخابات کوبیده روحانی رو ، دیگه از این بیشتر؟!!
برو عمو ، حنای شماها دیگه رنگی نداره
رئیس جمهور قانونی مملکت روحانی هست کسی هم حق نداره به کسی که پشتش این همه مردم رای داده شانتاژ خبری راه بندازه و فتنه افکنی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
متاسفانه قوه قضاييه با "خودي ها" كاري ندارد و كساني كه هشت سال تمام مملكت را چپاول كردند محاكمه نميكند تا جايي كه طلبكار هم شده اند و همچنان با دروغ و تهمت مي خواهند اهداف و مقاصد پليد خود را به پيش ببرند
milad
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
ناخداگاه ياد دولت دكتر مصدق افتادم. اگه ايشون هم در مقابل روزنامه هاي هتاك و دروغ پرداز جديت بيشتري نشون ميداد ميتونست برنامه هاش رو بهتر به پيش ببره.
آزادي بيان يك چيزه و شايعه پراكني و دروغ پردازي چيزه ديگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
با دولت کم صبری طرفیم و روحیه مک کارتیستی در حال شکل گرفتن است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
دولت پر صبر شما هم دیدیم!!!
هر کسی خلاف نظر شما رو گفت تو 8 سال گذشته ظرف مدت کوتاهی کله پاش کردین
باش تا صبح دولتت بدمد
دم روحانی گرم از اول هم باید همین کار رو میکرد بعضیا باید اینو بفهمن که بیشتر از کوپنشون صحبت نکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
کاش دولت به اندازه خانم اشتون هم برای رسانه‌های ایرانی درجه آزادی قائل بود و می‌گفت تذکر دادیم ولی من نمی‌دانم چرا به خانم اشتون فقط تذکر داده می‌شود ولی به رسانه کشور خودمان در پاکت تذکر، ناگهان داس هم تقدیم می‌شود.
ناشناس
Finland
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آزادی بیان!!!
ناشناس
Finland
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دولتی که رئیس آن در مورد تعطیلی نشریه ای که به احکام دین اسلام و ولایت امام علی تعرض می کند واکنش نشان می دهد و اعتراض می کند چگونه است که نشریه ای که در انتقاد از عملکرد مسئولان مطلبی می نویسد و شاید برخی انتقادات تند باشد ولی توقیف می شود. متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
90 درصد اونهایی که خوشحالن از توقیف شدن این هفته نامه اصلا نمیدونن محتواش چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خود رسایی رو بشناسی میفهمی محتواش چی به چیه
محمد
United Arab Emirates
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آقای عماد شعار آزادی نا محدود نیست وحد وحدودی داردبه خصوص برای ما ایرانیان که یا ازلب بام می افتیم یا ازپشت بام رسایی درزمان دولت قبل همیشه ازپشت بام می افتاد وحالا هم ازلب بام ما باید ازنشریات دفاع کنیم اما نه به هرقیمتی
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
تنها دو نفر از هفت نفر هیئت نظارت بر مطبوعات از دولت هستند و نهادهای دیگه هم در این هیئت نماینده دارن،دولت به تنهایی اصلا نمیتونه مطبوعات رو توقیف کنه الکی شلوغش نکنن این پایداری چی ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
این به اونها در.
ح ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
46 روزنامه و هفته نامه فقط در دولت دهم توقیف شد، هیچی نگفتیم، یه هفته نامه رو توقیف کردن، فریادتون به آسمون رفته!!!
مجتبی
Finland
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
"یالثارات" رو هم دوماه پیش توقیف کردند. برای "وطن امروز" هم احضاریه دادگاه فرستادند.
و تازه هنوز شش ماه گذشته...
شاهنامه ی دولت توقیف و تعلیق آخرش خوشه...

فرارو تو رو خدا تایید کن...
ح ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
4 تا 12 ماه میشه 48 ماه عمر دولت دهم و تقریبا در هر ماه یه نشریه رو توقیف کردن. تو این 7 ماه 2 تا نشریه توقیف شده یعنی هر 3.5 ماه 2 تا نشریه پس هنوز تا استاندارد توقیف دولت دهم فاصله داریم.
ناشناس
United States of America
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
بهترین راه قطع بودجه دولتی همه رسانه ها و اعلام علنی منابع مالی آنها وکنترل صحت منابع مالی اعلام شده آنها است.
ناشناس آشنا
Nepal
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
من زیر یکی از خبر ها برای تمام کامنت ها پاسخ گذاشتم ولی هیچکدوم چاپ نشد ولی جالب این بود که در تمام این کامنت ها رسواگر فتنه کامنت گذاشته بود و همه چاپ شده بود
حالا یک سئوال از سایت فرارو این رسواگر فتنه ، روشنفکر ، مجید ، عبدالمجید ، آیا اینها یک نفر و از درون سایت شما هستند ؟
اینو چاپ کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
رسواگر که نباشه دلمون براش تنگ میشه. ولی جواد و عماد و پماد و روشنفکر یکی اند. گاه گاهی با اسم دختر نظر میدن
ناشناس آشنا
Nepal
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
ناشناس 19:55 حرفت رو قبول دارم ولی من به سایت فرارو میگم چرا این اسامی که نهایت دو نفر هستند در هر خبر بیش از 20 کامنت میگذارند و همه چاپ میشه ولی ما یک کامنت میگذاریم چاپ نمیشه ، اون هم کامنتی در محدوده قوانین سایت
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
مخلص جناب ناشناسم هستیم ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
یوم الله 9 دی توقیف شدنی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
هوووووف!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
حیف که سایت ها خندانک ندارند، وگرنه در برابر شعارهای دولت راستگویان فقط یک خندانک می گذاشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هر کسی هم که این شعارها رو باور داره، اون رو با وجدانش تنها می گذارم
همین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حمید ti
United States of America
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اگه روزنامه کیهانم سرنوشت 9دی پیداکنه چی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
آرامش. سلامت روحی روانی. دوستی. مهربانی. بخشندگی ایمان در همه موج میزنه
میر حسین از همدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
به هر حال توقیف این که به خاطر شکایت دولت نبوده پس ربطی به روحانی نداره.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
روحانی خیلی خیلی مچکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
البته و صد البته باید با دروغگویی در رسانه ها مبارزه کرد اما توقیف هیچ نشریه ای کار خوبی نیست.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
دکتر باسواد:
زنده باد مخاف من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
چطور وقتی یک دانشجو یک انتقاد کوچک از احمدی نژاد کرد رفت زندان رسایی صداش درنیومد، بعدشم هفته نامه ای که به علت ناراحتی از قطع کاسبی تحریم بدون منطق فقط علیه دولت فحاشی می کرد حقش بود روحانی مچکریم
نخود همه آش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
الان تمام کسانی که برای مطبوعات مستقل پرونده سازی می کنند و بعد از بسته شدن آن ها به رقص و پایکوبی می پردازند یک دفعه همچین ناغافل مدافع آزادی مطبوعات می شوند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اینجانب با توجه به نوشتهای ومحتویات روزنامه های چون یا الثارات در انتخابات سال 76 بیشترین بهره را در جلب آرای مردم وشهروندان شهرم داشتم هر روز یک نسخه از این نشریه در دستم بود وبرای مردم شرح می دادم که این روزنامه چه توهینهایی برای یک جناح ویک کاندیدا در روزنامه خود درج کرده است مردم که از خریدن این نوع روزنامه ها استقبال نمی کردند بلکه مراکز قدرت پشتیبان مالی این نوع روزنامه ها بودند در مورد کیهان ویا 9دی هم همینطور است اگر به این نوع روزنامه ها رانت پرداخت نکنند بسته خواهد شد نیازی به بستن نیست هرچقدر توهین بیشتر بکنند ودروغ بیشتر بنویسند فقط باید منابع رانت را ببندیم ویا جریمه کرد نباید با بستن باعث مظلوم نمایی گردد !
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اولا" این هفته نامه هزارم درصد هم مخاطب نداشته ولی با این وجود بعد از قرن ها اولین بار است در ایران که یک هفته نامه حکومتی توقیف می شود ولی باز هم خدایا شکرت
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
در ایران همه برابرند مگر اینکه خلافش ثابت بشه و الان خیلی وقته که خلافش ثابت شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خدایا شکرت
مورخ
Finland
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اسم هفته نامه هم گذاشته 9 دی تا خودش رو موجه نشون بوده!
چه زیبا آدم یاد اونایی میفته که قرآن بر شمشیر کردند و ادعای مسلمانی داشتند و جلوی امام علی ایستادند!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
خام نشو برادر.زیر بلیط کدخدا رفتن ننگه برای ما.مگه خنده های شیطان بزرگ رو نمی بینید.که مردم ما رو یک مشت فقیر می بینند که مثل قحطی زده ها از دولتشون غذا گدایی می کنن
ناشناس
Germany
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
رضا جان این خنده ها و قحطی زدگی به خاطر سیاست غلط هشت سال گذشته است
اسراییل از هیچ چیز به اندازه رفتن احمدی نژاد ناراحت نیست
مقاومت وقتی معنی پیدا میکند که پشتوانه و زیرساختها قوی باشد
وگرنه هزینه و تلفات اضافی است
متاسفانه ذهن شما با اطلاعات غلط پر شده است که ما داریم از حقوقمون کوتاه میاییم
اگر فعلا تخفیفاتی داده شده به خاطر اینه که ما فعلا نیازی در اون مورد نداریم

در بحث هسته ای هم ما بخشی داریم به نام هزنیه ها و درآمدها
اگر قرار باشه ما برای مثال 10 برابر A هزینه کنیم تا A را بدست بیاوریم خوب این مسلما کار بیهوده ایست و فقط هزینه اضافی است
در وقت مناسب که پشتوانه های اقتصادی و درامدهای غبر نفتی کشور بالا رفت و تحریم ها بی تاثیر شد میتوان با نصف A چندین برابر A را بدست اورد
این میشود سود و بهره وری
نه شعارزدگی و جوزدگی بی مورد
این سیاست نرمش قهرمانانه است که مقام معظم رهبری با زیبایی در قالب مثال کشتی گیر آن را بیان کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خدا رو شکر . ایام سال نو کام ملت شیرین شد . درود بر روحانی .
روحانی مچکریم
امید میر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
من عیدی سال 93 خودم رو گرفتم...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
یکی از ویژگی های فاشیسم استفاده از فضای باز سیاسی و فرهنگی برای بستن فضای باز سیاسی و فرهنگی است. کیهان، 9 دی و ... نشریاتی هستند که به هیچوجه به آزادی و دموکراسی معتقد نیستند و در زمانی که توانستند مطبوعات مستقل را با فضاسازی مسموم بستند و در دستگیری و آزار روشنفکران و فعالان فرهنگی و اجتماعی کوشیدند. این افراد به قاعده بازی دموکراتیک معتقد نیستند و لذا در این بازی جایی ندارند. دولت باید این دسته را با منطق خودشان مجاب کند و این کار یعنی بستن مطبوعه آقای رسایی کار درستی است هرچند خوشایند نیست. به هر حال تندروی باید کنترل شود.
شهروند
Sweden
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
اتفاق جالب و مبارکی افتاده در بین شهروندان تندرو کشورمون این روزها همه ندای فقدان آزادی بیان در کشور را سر میدهند و از خفقان مینالند! من خوشحالم از این حس زیبای شما و باید بگم خوش آمدید به آغوش گرم اکثریت مردم محروم از این متای ارزشمند انسانی که سالهاست متاسفانه کسی گوشش بدهکار این مطالبه بر حق شهروندان نبوده و نیست!
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
کاش برای همیشه اینارو تعطیل کنن
حمید ti
United States of America
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
خدابخوادهمینطورهم میشه بگوامین البته ماراضی نیستیم روزنامه ای بسته بشه ولی این طورهفته نامه نباشه بهتره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
انتقاد هیچ وقت بسته نمی شه.
فیروزآباد
Singapore
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
جنتی متشکریم
عبدالمجيد
Kazakhstan
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
روحاني توكه توان انتقاد نداري چرا دورغ گفتي .حداقل بقول خودت روي مش محمود سيا كن .دلم بخال ملت ايران ميسوزد چون حافظه ندارند البته كامنت گذاران بي تدبير ا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
اتفاقا دم دولت گرم و دم فرارو گرم که هر روز در مورد امثال شما احمدی نژادی ها مطلب میزاره که انتخابات شرکت کنیم اجازه ندیم دیگه شماها دین رو دست مایه کثیف کاری خودتون نکنین
ناشناس
United States of America
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
چشم در مقابل چشم
ناشناس
United States of America
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
تکبیر
mammadreza
United Arab Emirates
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
احسنت احسنت.بخدا خبری به خوشیه این نشنیدم تو این مدت.اینا فقط با تندروی و حرفهای دروغ همه زحمات دولتو به باد فنا میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
زدی ضربتی ضربتی نوش کن!
اگر در دولت اصلاحات همین شیوه را پیش میگرفتند بهتر بود تا اینکه کلاس تمرین دموکراسی بگذارند و از آنطرف بام بیفتند.
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
چه عجب دیدیم یکی از روزنامه های دارای مصونیت آهنین توقیف شد.امروز هم روزنامه "وطن امروز" با چاپ عکس هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و روحانی ای که همه زندگیش را وقف انقلاب اسلامی کرده است با تیتر درشت نوشته بود:
"دروغ"
این بساطهای توهین آمیز باید جمع شود.
اصلاح طلب
-
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
آقای رسایی با 300 هزار رای اونم تو تهران که بیش از 7 میلیون رای داره اصلا نباید یک کلمه حتی صحبت کنه تا برسه که هفته نامه داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
شما با رقباتون تفاوت اساسی دارید آنان را متهم به سانسور ،توقیف و.. می نمائید بنابر این از شما انتظار نمی رود این رفتار ها را بروز دهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
من به عنوان یک اصلاح‌طلب با بسته شدن هر نشریه‌ای حتا نشریه‌ٔ سراسر دروغ و تهمت «۹ دی» مخالفم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
چه ربطی داره!
سم پاشی کردن یه چیزیه انتقاد چیز دیگه ای هست
اینجا هم امریکا نیست فلان نشریه بره یه نفر رو خلع کنه
ادریس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
مردم 24 خرداد به 9دی گفتن نههههههههههههههههه!
بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
9 دی ندای لبیک یا حسین بود جناب باشعور...

چشمات رو باز میکردی تا بهتر جمعیت 9 دی رو میدیدی...
9 دی بیعت با ولایت بود...

فرارو اگر ولایت مداری تایید کن...
یک کم سواد
Nepal
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
آقای روحانی حرف و عمل شما کاملابا هم در تناقض است.چطور میتوان حرف از آزادی بیان و آزادی مطبوعات زد ولی یک هفته نامه منتقد دولت را توقیف کرد و منتقدین خود را عده ای معدود کم سواد تلقی کرد!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
اینم از کم سوادیت هست
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
دژ ها را خرد باید کرد
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
حسن روحانی رییس جمهور محترم فرمود : بگذاریم میدان قلم ومیدان بیان باز باشدتا حقایق برای مردم و جامعه تبیین شود

هاشمی رفسنجانی حامی اصلی دولت : کسانی که از بیان حقایق و آزادی بیان میترسند از سانسور در رسانه ها استفاده میکنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
آفرین
ناشناس
Switzerland
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
اقای روحانی مردم طرفدار شمایند پس از امثال رسایی ها و علم الهدی ها نترس و نام خود را در تاریخ ایران جاودانه کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
خداييش بگم خط خبر رو ديدم كف كردم. خيلي جاي تشكر دارد كه جنتي پسر بدون مماشات با حتاكان و جاهلين برخورد مي‌كند. (چاپ بشه لطفا)
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv