bato-adv
کد خبر: ۱۵۹۹۲۸

اسامی 8 کاندیدای شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
منتخب شورای شهر چهارم پایتخت گفت:تاکنون 8 نام برای شهردار شدن پایتخت مطرح شده است که در حال بررسی سوابق آنها هستیم.

پرویز سروری منتخب شورای شهر چهارم پایتخت صبح چهارشنبه در برنامه خبری صبح شبکه خبر با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب شهردار تهران اظهار داشت:محمد باقر قالیباف، محسن هاشمی، مهرداد بذرپاش، حسین طلا، معصومه ابتکار، صفدر حسینی، رستم قاسمی و محسن مهر علیزاده از جمله افرادی هستند که به عنوان گزینه شهردار مطرح شده اند و در حال بررسی این موضوع هستیم.

به گفته وی، منعی از نظر قانونی برای حضور متوالی شهردار وجود ندارد اما برای اینکه شبهه ای به وجود نیاید استفساریه ای به مجلس ارسال شده است. البته این موضوع سبب نمی شود بررسیها برای انتخاب شهردار در شورای چهارم متوقف شود.

منتخب شورای شهر چهارم تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص انتخاب رئیس شورا گفت: رقابت در این بخش محدوداست و دو گزینه آقای مسجد جامعی و چمران هستند.

سروری درباره عدم شفافیت مالی شهردار که از سوی برخی اعضای  شور مطرح می شود،افزود:  این گزارشات مالی توسط ناظران عنوان می شود و ما باید پس از آغاز شورای چهارم آن را بررسی و ببینیم چه راهکارهایی برای افزایش شفافیت و کاهش تخلفات وجود دارد تا در دستور کار قرار گیرد. فکر می کنم شهرداری و شورا هرکدام باید نقش خودشان را ایفا کنند.

وی با اعلام اینکه تلاش می کنیم  همانند رئیس جمهور که در مراسم تحلیف، کابینه را معرفی کرد ما نیز در جلسه اول شورا در این مورد به نتیجه بررسیم.

در حال حاضر برخی افراد مانند قالیباف برای شهرداری و چمران برای ریاست شورا کارنامه مشخصی دارند اما باید روی برنامه های سایر کاندیداها بررسی بیشتری انجام شود.
منبع: فرادید
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
پس مشایی چی؟بی وفاها دیگه دوستش ندارین!!
جای مشایی تو لیست خالیه!!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
اميدوارم فردي با سوابق مطلوب و شايسته ي اين مسئوليت تصدي اين مهم را بر عهده بگيرد. باشد كه ايراني آباد ؛ مستقل از لحاظ علم و معرفت و پر مراوده از لحاظ اقتصاد و صدور فرهنگ داشته باشيم.
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
فقط مهندس نیکزاد برای آبادی و نوسازی بافت فرسوده و کاهش فاصله طبقاتی جهت رفاه و برابری در بهره مندی از امکانات شهر
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
فقط محسن هاشمي... كاردان و با تجربه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
اين بار ديگه اصلاح طلبها نبايد باج بدن يا رئيس شوراها بايد اصلاح طلب باشه يا شهردار
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۷۰
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بذرپاش ؟! پس بگویید تعمد دارید که مردم را عذاب بدهید . چرا باید همه جا اسم این آدم دیده شود ؟!
ناشناس
GERMANY
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
معصومه ابتکار ؟؟؟
یعنی واقها شدنیه؟؟؟
اگه بشه چی میشه...
اولین زن شهردار ایران...
توانمند و لایق هم هست و به جو همفکران روحانی هم نزدیکه...
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
هنوز ادامه دارد.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ناشناس عزیز چرا فرارو هر جوی بندازه تو رو هوا میقاپیش!!!!
صداقت
UNITED KINGDOM
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مثل اینکه اعضای عزیز شورای شهر عملکرد آقای بذرپاش رو در سایپا و ایران خودرو ندیدن یا درک نکردن که اسم ایشون رو در لیست هشت نفرشون نیاوردن
یعنی واقعا اوضاع ما اینقدر خراب شده که یک بچه مدیر(تازه اگه قبول کنیم که مدیره که نیست) بشه شهردار کلان شهر تهران
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خانم ابتکار بره بشینه رو دیوار سفارت نمیخواد شهردار بشه
8
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
وای ی ی ی ی ی .... رستم قاسمی .... کاش نشه! بیچاره می شیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط دکتر طلا رو عشقه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ناشناس گرامی خانم ابتکار در صورت شهردار شدن اولین شهردار زن نخواهند بود.به عنوان مثال شهر ساوه مدتی شهردارشان خانم روستایی بودند.
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بذر پاش؟؟ًً
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مهرداد بذرپاش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
چرا من نباشم؟
بختگان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
قالیباف کارآمد تر از بقیه است.
22222
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
انصافا صفدر حسینی مهرعلیزاده و هاشمی هم خوبن.
ناشناس
GERMANY
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
این آدم با تیم اطرافش باید بالاخره یک زمانی از شهرداری کناره بگیرد. قدرت زیاد در طولانی مدت فساد می آورد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خانم ابتکار، محسن هاشمی
کامیاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بسه شه دیگه
محمد
UNITED STATES
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
جناحی به مساله نگاه نکنید - واقعا آقای هاشمی و بخصوص خانوم ابتکار توان چنین مدیریتی دارند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
شما داره جناحی نگاه میکنی محمد خان وگرنه خانم ابتکار واقعا توان اینکارو دارند
رعنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
متاسفانه تهرانیا گربه صفتن وخدمات قالیباف رو ندیدن ونمیبینن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط محسن. هم با تجربه است هم خوش فکر.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بذرپاش؟ واقعا این آدم کیه و به کجا وصله ؟
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
از فامیلای احمدی نژاده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بگمها دستشه لابد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بذرپاش میخواد راه احمدی نژآد را بپیماید.. اگر دیدید 4 سال دیگه کاندیدای افراطی ها برای ریاست جمهوری شد اصلا تعجب نکنید.. چه بسا با شیوه ای که احمدی نژآد رای آورد رای هم بیاره.. این آدم تربیت کردند و اینه مه همه جا اسمش هست و به پشت پرده ها وصله..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط هاشمی و مسجدجامعی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط محسن هاشمی!
7777777777777
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بذرپاش بابا شما تقوا ندارید سیاسی بازی تا کجا تا کی بسه بابا قیامتی هم هست ایا اقای بذرپاش مدارج مدیریتی رو به ترتیب طی کرده؟اصلا قبل مقایسه با قالیباف و هاشمی و حسینی هست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
میشه بگی پله های ترقی رو یه جوون 33 ساله چجوری طی کرده این آقا فرزند شهید هستند و داماد آقای علی احمدی وزیر آموزش و پرورش زمان احمدی نژاد و ببین به کجاهای دیگه وصل هستش
کله پاچه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بازم بذرپاش؟؟؟ خوبه تهران نیستم. هرچند واسه شهر ما هم که ممود رو درنظر گرفتند. فرارو لطفأ بررسی کن چه روشی واسه آشنایی با کاندیداهای شورای شهر هست؟ من برگه مو سفید انداختم چون هیچکس رو نمیشناختم و قبلش هم راهی پیدا نکرده بودم که بشناسمشون. مثل من زیادند.
کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اونییکه از دیدن اسم بذرپاش جا خوردن یادشون باشه دیگه تو انتخابات شورای شهر تهران به مهدی چمران رای ندن..!
ناشناس
GERMANY
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بذرپاش؟ آدم سی و دوساله شهردار تهران؟ مگه این آقا الان دیگه استاد دانشگاه علامه نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
توكل به خدا اگر صلاح است انشاءالله محسن هاشمي بشود.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط خانم ابتکار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
محسن هاشمی
اصول گرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اجازه بديد كارگزاران و اصلاحات هم امتحان بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خوب کرباسچی بزرگ کارگزارا بوده ده سالی که هیچ کارگزاری دیگه به پاش نمیرسه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
امتحان دادن
اماچمران باقانونای من درآوردی اونها را کنارزد
بهترین شهردار تهران تا کنون کرباسچی بوده
وصولگرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مسجد جامعي با تقواتر از بقيه است اي مسلمانان!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
1-رستم قاسمی
2- قالیباف
3- بذرپاش
hadi
UNITED KINGDOM
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
رستم باید بره زور خونه نه شهرداری
شمس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بت همین تفکر گند زدید تو مملکت ... رانت خوارهای .... رانت خوار .... رانت خوار
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
حتما چهارمیش هم خودتی ؟
نه تو رو خدا قبول کن
خخخخخخخخخ
کارشناس شهرسازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
واقعا پس از همه شهرفروشی ها و نمایش پروژه هایی کهبعضا در اولویت شهر تهران نبودند و تراکم های وحشتناک بسیار فراتر از طرح تفصیلی به بهانه درآمدزایی بازهم گزینه ای چون قالیباف برای شهرداری مطرح است ؟جای تاسف دارد ایشان گندم نمای جوفروش است اگر کسی به آمار فضای سبز ابرازی شهرداری دقت نماید و تعمق کند می بیند که چه حجمی از باغات انبوه در شهر تهران در ازگل ، اقدسیه ، کامرانیه در تبانی با دفتر خدمات الکترونیک خاص منطقه 1 که منسوب به نزدیکان آقای قالیباف است ازبین رفته و حالا ما به چمنکاری های کنار اتوبانها و یا پارک های تازه تاسیس با نهالها نوپا دلمان را خوش کنیم در این هوای تهران که هر درخت ریشه دار و قدیمی یک سرمایه بزرگ است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خخخ.... نطق تو رو باور کنیم که زیر "کارشناس شهرسازی|"..خودتو قایم کردی یا مشاهدات عینی را؟ بی وجدان قالیباف کم کار کرده؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
قالیباف خیلی کار کرده و فضای سبزش حرف نداره و حتی باغات کن رو هم داره میخره برای حفظشون
فقط از نظر سیاسی مخلف داره چون همگروهی های بدی داشته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
شما اهل کوفه لیاقت قالیباف رو ندارید امیدوارم کمی به حرفهایی که علیه قالیباف میزنید فکر کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
فضای سبز منطقه ما خیلی خوب است.
فروش تراکم هم شغل درست کرد هم با پولش از ترافیک کم کردند
هم بهتر از گران کردن مترو بود.
شما که منطقه 1 نشینی انتظار داری به هر نفر یه دونه از همون باغ هایی که میگی بدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بذرپاش ؟!!!!!!!!!!!!
احمد 1300
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط محسن هاشمی
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
محسن هاشمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اگه محسن رضایی میومد حرف نداشت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
با احترامی که به ایشان دارم باید بدانیم یک نفر نمیتونه فرمانده سپاه - کاندید ریاست جمهوری - دبیر مجمع - شهردار ... بابا صندلی بازی تا کی ؟؟ توی این مملکت استعداد جدیدی شکوفا نشده ؟ فعلا فقط هاشمی ...
آیینه تدبیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
این بذرپاش نماد یک جریان و یک طرز فکر است و اون جریان لمپنیسم هست. کسانی که ازکف خیابان و به اسم دفاع از ارزشها و نظام و در حقیقت با بدنام کردن نظام و ارزش ها و نیروهای حقیقی انقلاب مناصب دولتی را چند پله چند پله طی میکنند. این جریان در واقع به هیچ چیز جز قدرت و ثروت اعتقاد ندارد. این جوانک بی آبرو هم یکی از عروسک های خیمه شب بازی این جریان است و گرنه تصور اینکه این شخص خود در به هر طریقی در حال طی این مناصب است فکر اشتباهی است. این دست آدمها چون عطش قدرت و ثروت دارند حاضرند برای ان وجدان، دین، آبرو،شرافت و هر آنچه ارزش انسانی قلمداد میشود را لگدکوب کنند. قبلا از فرارو درخواست کردم درباره تیپ شناسی شخصیتی این جریان مطلب بگذارند. دوباره خواهشم را تکرار میکنم.
ععععععععععععععععععععععععععععععع
UNITED STATES
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مهرعلیزاده ابتکار و قالیباف از بقیه بهترند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مردم تهران به قالیباف نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه گفتند!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ناشناس 1201 تو کی هستی خودتو می ذاری جای مردم....قالیباف کم کار کرد واستون....یعنی چی به همه چی جناحی نگاه میکنید...بسه دیگه حال همه رو به هم زدید...اتفاقا وقتی نظر امثال شماهارو میخونم از خدا میخوام قالیباف شهردار نشه چون لیاقتشو ندارید....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
نه مهرعلیزاده نه، اما خانم ابتکار بهترین گزینه هست الان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مردم تهران ما هم هستیم که همیشه طرفدار عملکرد، شخصیت و طرزفکر آقای قالیباف بوده و هستیم.
ضمنا اینکه فردی برای ریاست جمهوری رای نیاورده دلیل نمیشه که کلا نالایق بوده میشه یه کم در این مورد فکر کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
حداقل آقایان در این حوزه به آقای قالیباف خیانت نکنند!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
نمیدونم چرا یه عده منفی میدن. خب بفرمایید برای چی منفی میدین. واقعا روی نظر شما مردم نمیشه حساب حساب کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اینا خیانت میکنن بعد چوبش رو که خوردن پشیمون میشن..قالیباف تو دنیا تکه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بابا بذرپاش رو چه حسابی باید شهردار بشه؟ چرا با کشور ما اینطوری می کنین؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ببخشید اشتباه منفی دادم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
يا قاليباف يا مهرعليزاده قاسمي و بذرپاش؟؟؟؟ خدا احمدي نژاد و چيكار كنه كه بذرپاش رو گذاشت تو دامن ملت....
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آقای بذر پاش شما لطف برید به تدریستون تو دانشگاه علامه بپردازید
وقتی استاد معدلش 13 باشه دانشجوهاش همه نغبه اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
با سلام
من با احترام به آقای چمران از اعضای محترم شورا تقاضا دارم به خواست مردم که تغییر بود احترام بگذارند و آقاب مسجد جامعی را به عنوان رئیس شورا انتخاب کنند
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
وقتی یک نفر کارنامه درخشان دارد چرا باید به جهت منافع سیاسی کنارگذاشته شود.بنظرباید شورا شهردرصورت عدم انتخاب آقای قالیباف علت عوض شدن را معلوم وشفاف سازی نماید.درغیر اینصورت منافع احزاب مهمترازمنافع شهرومردم است که این موضوع اخلاقی نمی باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
یک علتش عدم نظارت بر عملکرد پیمانکاران هستش شما یه قدم توی باران بزن تمام کاشی و موزائیک ها ور اومده و آب به جای جوب آب از وسط خیابان رد میشه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
شما فقط نگاهت داخل جوی آب نباشه. کدام شهرداری (غیر از یک مورد) چنین پیشرفتی در طرحهای کلان در تهران داشت از جمله مترو، بزرگراهها و تونلها. معلوم نیست چرا بعضیها منفی میدن. شاید چون آقای قالیباف برای ریاست جمهوری رای نیاوردن عده ای جوگیر شدن. دلیل دیگه ای هم میتونه داشته باشه؟
ناشناس
AUSTRALIA
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
آقای قالیباف ۱۰۰۰ کار کرده اون‌وقت به خاطره کاشی یکی‌ از خیابانها باید نابودش کرد. اگر قالیباف نبود تهران هنوز برج میلاد، تونل‌های زیر گذر، گسترش مترو و ... را هنوز نداشت. توجه کنین که دولت احمدی نژاد بهش بودجه لازم را هم در ۸ سال گذشته نداده بود که اینهمه کار کرد. انصاف داشته باشیم.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط محسن هاشمی
فرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بذر پاش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تازه داریم نفس میکشیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بذرپاش باکدام تجربه وتخصص!!!!!!!
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
رییس شورا آقای مسجد جامعی
خواهشا چمران نه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خدایی خارج از مسائل سیاسی قالیباف کارنامش روشنه از اقبال مردمی هم برخورداره و نشون داده تصمیماتش سیاسی نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
کارنامه را افراد فراجناحی باید تایید کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
قالیباف سیاسی نیست؟ پس شما به آدمی که دو دوره به در و دیوار می زنه رئیس جمهور بشه چی می گید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
واقعا متاسفم برای مردمی که اینطوری قضاوت میکنند. درسته ایشون دو دوره تلاش کردند که رییس جمهور بشن ولی درکنارش ببینید ایشون در عمل چکار کردند. آیا ایشون در هر حوزه ای ورود کردند جز آبادانی و پیشرفت و مدیریت تحسین برانگیز ازشون دیدید؟ اهل عمل بودند یا حرفهای بیخود زدن و نظریه پردازی؟
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
علامه : بذر پاش
شهرداری : بذر پاش
.
.
.
سازمان ملل ایشون دوست ندارن تشریف ببرند
بهشون میادا !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اگه ابتکار بشه که خیلی عالیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
حتما ابتکار بشه چون ممکنه درختهای تهران زیادتر بشه. چرا عملکرد گذشته آدمها رو نمیبینید؟ آخه دلتون به چه کار خانم ابتکار بند شده؟ یعنی خانم ابتکار بیاد به جای شهردار فعلی اوضاع بهتر میشه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اشتباه کردم رفتم رای دادم
اقا اگه ما میخواستیم دوباره چمران و قالیباف بشن که به شما رای نمیدادیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بجای اینطوری کنایه زدن بهتره دلیلتونو برای مناسب نبودن آقای قالیباف برای شهرداری بگین.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
شهردار زن نباید باشه
زنها = آشپزی - بچه داری

پیشاپیش از خانم هایی که منفی میدن تشکر میکنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خجالت بکش با این افکارت باید احمدی نژاد رئیست باشه
ناشناس
GERMANY
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
من از طرف آقایون ایرانی با افتخار منفی دادم
دوره تعصبات قومی - جنسی - نژادی - ... گذشته
مهم توانایی است، که اتفاقا خانم ابتکار از اکثر آقایونی که اسمشون مطرح شده بیشتر توانایی و لیاقت این پست رو دارند...
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
میدونم خیلی از خانمها از آقایان توانایی بیشتری دارند . این چیزی که گفتم هدفم این بود که یک کمی سر به سرشون بذارم
در حد یک شوخی بود حرفم .
اونقدر هم ادم بدی نیستم که محمود رئیسم باشه !!!
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط خانمها به تو منفی نمیدن ، اقایون هم
ویکی پدیا :دانشگاه هاروارد نام ستاره فرمانفرماییان را به عنوان یکی از زنان پیشرو در علم مددکاری در لیست زنان تاثیرگذار تاریخ آمریکا قرار داده‌است.
یه ذره تاریخ بخونی بد نیست
حدیث
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
براتون متاسفم این حرفا مال 70 سال پیشه.
شما کی می خواین با زمان پیش برین؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
تعداد کسانی که معتقدند زن=آشپزی و بچه داری ، کم نیست ولی امیدی هست که درست بشن ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
زمان غار نشینی تموم شده متمدن شو!!!!
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خدا رو شکر حداقل تشکر کردن بلدید ... در ضمن منفی هم قابلی نداشت هر چی باشه منفی بودن از خودتونه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
فکر کنم شوخی کرده، از جمله آخزش.
در ضمن کسی که سن و سالش به شهرداری بخوره، این دوره رو رد کرده !
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
قالیباف برابر قانون نمیتونه بیش از دو دوره متوالی شهردار بشه. همون طور که رئیس جمهور هم نمیتونه بیش از دو دوره دوام بیاره. این قانون برای جلوگیری از انباشت قدرت و فساده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
نکنه تو محس هاشمی هستی وبرای خودت میگی؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط مهر علیزاده کار آمد
امیدوار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اینجا رو باش واسه خودمون خواب دیده بودیم که دست احمدی و نژاد و دارو دسته اش از سیاست کوتاه شده، 8سال ویرانی مملکت با سیاستهای غلط بس نبود، واقعا که دیگ طمعشون انتها نداره کاملا مشخصه سر دادن قوم و خویش نزدیک احمدی نژاد به شهرداری( مهرداد بذر پاش) چه معنایی داره، در صورتیکه همه به وضوح دیدن با هتاکی هاش توی روزنامه ایران، چه آدمهای با آبرویی رو خونه نشین کرده، و به چه بیگناهانی به خاطر منحرف کردن افکار عمومی از اشتباهات بارز دولت افترا و تهمت زده، واقعا مشت نمونه خرواره و واقعا تاسف باره بعد از حضور مدیریت 8 ساله و انصافا کار آمد آقای قالیباف حتی شاهد اسم بی مقدار شخصی باشیم که از نظر مدیریت حتی تا زانوی آقای قالیباف هم نمیرسه، افسوس....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
باریکلا... دمت گرم ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اسم این بذرپاش که میاد اصلا مورمور میشم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
من صبخ تی وی دیدم میگفت تعداد اصولگراها بیشتره!!!

چون تو این دوره تعداد اصلاحات بیشتره گفت نباید سیاسی عمل کنیم ولی دوره قبل اشکال نداشت!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
قالیباف 8 سال وقت داشت ، کارشو دیدیم باید یه نفر دیگه بشه از لحاظ قانونی هم حضورش مشکل داره. اگر اصولگراها پارتی بازی سر قانون نکنن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خب کارشو چطور دیدی؟ بنظرت شهرداری تهران بازیچه است که برای تنوع یه نفر دیگه انتخاب بشه؟ یا مدیرای موفق امتحان پس داده تو بساطمون زیاد دیدی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آخه چرا قاسمی؟؟ طلا؟؟ بذرپاش؟؟؟؟ می خواین مردم و زجرکش کنید؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
قالیباف با حرفهای متناقضش در مورد کوی دانشگاه مردود شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مردود؟ قالیباف انسان بزرگیه البته اگه درست گذشته و عملکردش رو ببینی نه به جناحی تعلق داره و نه اهل چرت و پرت گفتن و نظریه ساختنه اون فقط اهل عمله و فقط به اصلاح امری که بهش مسئول شده فکر میکنه. من خودم رو مدیون خدمات ایشون میدونم و اگه این متن رو میبینن به عنوان یه آدم ایرانی خیلی خیلی معمولی، با تمام وجودم ازشون سپاسگزارم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
روحانی قبول شد؟ خوبه ما خودمون اونجا بودیم... تا ابد در تاریکی با کلید
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
هنوز بلاهایی که آقای بذر پاش سر خودرو سازی آورده آثارش هست.میلیاردها تومان در زمان این آقا در شرکتهای پارس خودرو و سایپا ناپدید شد-پروژه خودروی ملی (تیبا)با فشارهای این آقا زودتر از موعد وبا ایرادات فراوان رونمایی شد-مدیران بی کفایت و بی سواد که از دوستان ایشان بودند هنوز در حال مکیدن انک خون باقی مانده در رگهای خودروسازی هستند.ای خدا تا کی؟.........
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
احمدی نژاد بهترین گزینه و تنها اصلح میتونه باشه
سبز قبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط قالیباف درمدت تصدی ایشان در شهرداری تهرا ن تغییرات را در نظر داشته باشید
ناشناس
JAPAN
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط و فقط نیکزاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
قالیباف باید برود همچنین چمران که با دسیسه مانع رای آوردن نجفی شد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ای کاش منهم یک شهردار بودم آنهم از نوع کلان شهر تهران. من حاضرم این وظیفه سنگین و تکلیف شرعی را به خاطر مردم فهیم ، صبور و قهرمان تهران بپذیرم. راستی چرا این کلیف اینقدر طرفدار برای انجام آن دارد که یک نماینده مجلس حاضر می شود برای آن نامزد شود. طی 8 سال گذشته اکثر این نامزدها امتحان مدیریتی خود را پس داده اند. متاسفانه گزارشاتی از عدم ریشه کن شدن فساد مالی در شهرداری ها حکایت می کند و اگر این نبود آقای قالیباف می توانست نامزد خوبی باشد. در بین این 8 نامزد خانم دکتر ابتکار اصلح است و با رویکرد حفظ محیط زیست می تواند شهردار موفقی باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خدا همه بیماران را شفای عاجل عنایت فرماید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مهرعلیزاده اهل تعامل هست و ساختن-فکر هم خوب بلده-
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بذر پاش و دارن برای ریاست جمهوری آماده می کنن تا کارا رو یاد بگیره
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
به نظر بنده جناب مهرعلیزاده برای شهرداری و آقای مسجد جامعی برای ریاست شورا بسیار کارآمد هستند
امیررضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
شما لیاقتتون همون هاشمیه
ن قالیباف ک چهره ی شهرو عوض کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ابتکار.
سهيلا
SOUTH AFRICA
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط خانم ابتكار
حدیث
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
دکتر ابتکار بهترین گزینه
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
قالیباف نهههههههههههه هاشمی حتمااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
قالیباف آررررررری بقیه نهههههههههه
سیوندی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
پس محسن رضایی چی شد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
شمافکر می کنی خداوند یه عده را خلق کرده که همیشه رئیس باشن؟
همین فکرباعث شده که گروهی همیشه ریاست کنند وگروهی هم ... چی بگم والا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
محسن هاشمی بهترین گزینه هستش انصافا تو مدیریت مترو با بودجه خیلی محدود موفق بوده اگه شهردار بشه قطعا یه فکری واسه فضای سبز تهران میکنه از به حراج گذاشتن فضای تهرانم جلوگیری میکنه فساد مالی هم تا حالا و این همه مدیریت براش مطرح نشده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خوبه ولی نه به اندازه قالیباف
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
یا مسجد جامعی یا محسن هاشمی یکی از این دو نفر
ایراندوست
THAILAND
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اگه بشه چی میشه...
اولین زن شهردار ایران...
توانمند و لایق هم هست و به جو همفکران روحانی هم نزدیکه...
یراندوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
اطلاعاتت بسیار محدوده، خیلی وقته که تبریز شهر اولین ها شهردار زن داره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
عملکرد آقای قالیباف در این 8 سال با شهرداران قبلی اصلاً قابل قیاس نیست ما تغییرات شهر را در همه امورات از نزدیک لمس کردیم و اگر دولت گذشته کمکهای خود را دریغ نمیکرد یقیناً وضعیت شهر الآن بهتر بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
لایک
کسی نمیتونه به این نظر عیب بگیره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
چرا ازکرباسچی حرفی نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اصلا قابل قیاس نیست موافقم با شما. ما لمس کردیم این تغییرات رو و هر آدمی که اندکی قدرت درک داشته باشه هم درک کرده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
علي آبادي رو هم ميگذاشتين جز کانديداها جمعشون جمع بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
اون قراره بشه مترجم رئیس جمهور سازمان ملل
رئیس جمهورسازمان ملل!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بذر پاش اصلا
محسن هاشمی
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
تو را به خدا رستم و بذرپاش رو نیارین
محسن جان هاشمی و مسجد جامعی عزیز
باقری ساری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
محسن هاشمی (شهردار) و مسجد جامعی رئیس شورای شهر) نشاط و اعتدال را به شهر باز می گردانند و شهرمان را در مسیر تحول و پیشرفت قرار می دهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
موافقم باهات، شدیــــــــــــــــــــــــــد
شیوا سرلک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
به نظر مهم نیست که چه کسی شهرادر شود، مهم این است که شهردار یک اصلاح طلب باشد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
به گفته دکتر روحانی ایران عملا متحده و یه حزب بیشتر نداره. لطفا سیاسی بازی نکنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اتفاقا خیلی هم مهم است که شهردار یک اصلاح طلب نباشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
این حرف یعنی من خوبم مخالفم بد است.
امیدوارم ملاک انتخاب شهردار سیاسی نباشد.
بذر پاش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
چقدر بخیلید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
تهران گزینه های به این خوبی داره بعد مشهد جلیلی و احمدی نژاد؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
ناراحت نباش درست میشه. اینا همش حرف الکیه.
پریچهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خانم دکتر ابتکار بهترین گزینه است .سابق ایشان در کمیسیون محیط زیست تهران را منتشر کنند متوجه میشوید تنها کمیسیونی بود که کارهای تخصصی و کارشناسی فوق العاده ای در زمینه محیط زیست انجام دادند اما چرا منتشر و به اطلاع عموم نرسید تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
صدرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
شک نکنید هاشمی شهردار و مسجد جامعی رییس شورا میشن دیگه دوره ی یکه تازیه آقایون تموم شده
الهه
UNITED KINGDOM
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط ابتکار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
آیا چون دوست دارید خانمها وارد گود بشن میگید؟ یا بخاطر اصلاح طلب بودن؟ بجای این حرفها گذشته آدمها را هم مرور کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط قاسمی و بذرپاش نشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فقط کرباسچی
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
به ترتیب : قالیباف ، هاشمی ، مهرعلیزاده ، ابتکار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
خوب اومدی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
در دولت امید تهران تدبیر میخواهد این امر شدنی نیست مگر با حضور مهر علیزاده یا خود قالیباف بقیه گزینه در کجا ازمون مدیریتی داده اند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ای کاش یکیشون شهردار شیراز میشد تا شهر ما هم پیشرفت بکنه
صبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بذرباش اینجا، بذرباش اونجا، بذرباش همه جا!!!!!!! کاش خدا به ما از این ظرفیت های بذرباشی عطا می کرد.
فروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بهترین گزینه برای شهرداری تهر ان به ترتیب آقای مسجدجامعی و صفدارحسینی و خانم دکتر ابتکار ،منش و مرام و مدیریت،تعهد و تخصص این عزیزان بی مانند وقابل ستایش است.
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
شهردار فقط هاشمی پسر سردار سازند گی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
امیدوارم قالیباف بمونه.
انصافا خیلی خوب کار کرد. یادمون نره قبل از قالیباف حتی سطل زباله تو کوچه ها نبود!
اگه قالیباف اصلاح طلب بود الان ازش بت ساخته بودند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
بذر پاش ؟؟؟؟؟
ناشناس
UNITED STATES
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
دونفرازبقيه توانمندی بیشتری دارند خانم ابتکارومحسن هاشمی اگه افراطیون آنها را فتنه گر ننامند
ناشناس
UNITED STATES
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
دونفرازبقيه توانمندی بیشتری دارند خانم ابتکارومحسن هاشمی اگه افراطیون آنها را فتنه گر ننامند
یه ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
1-مسجد جامعی 2-محسن مهر علیزاده 3-خانم معصومه ابتکار 4-محسن هاشمی
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv