bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۷۸۹۵۸

آقا تهرانی: ایتا را ۵ طلبه راه‌اندازی کردند، بهتر از واتساپ را باید بیاوریم

آقا تهرانی: ایتا را ۵ طلبه راه‌اندازی کردند، بهتر از واتساپ را باید بیاوریم
آقاتهرانی با بیان اینکه ۲ هزارم درصد بودجه فرهنگی برای امور دینی است بیان کرد: بودجه بی بی سی ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار است و چند برابر بودجه فرهنگی ایران و این نشان می‌دهد که آن‌ها برای فرهنگ خود پول خرج می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۱۵ مهر ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه باید فضای مجازی را مدیریت کنیم و این به معنای فیلتر کردن نیست، گفت: حرف ما نه فیلتر کردن است و نه تعطیلی شغل‌ها در فضای مجازی، حرف بر سر این است که این فضا جولانگاه اخبار دروغ دشمن نشود.

به گزارش فارس، مرتضی آقاتهرانی عصر امروز در نشست بررسی مسائل فرهنگی کشور با بررسی چالش‌ها و فرصت‌های فرهنگی با فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی همدان با بیان اینکه ما فتنه همیشه بوده، هست و خواهد بود اظهار کرد: بنا بر فرمایشات قرآن در فتنه راست و دروغ مشخص می‌شود، در فتنه است که انقلابی بودن یا نبودن، مسلمان بودن و نبودن مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه در فتنه بعضی رویش‌های انقلاب مشخص می‌شود و برخی هم در جریان این اتفاقات به انحراف می‌زنند، گفت: یادمان نرود دشمن از هر اتفاقی برای ایجاد فتنه و آشوب استفاده می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت انجام کار فرهنگی یادآور شد: در ابتدای کار کمیسیون فرهنگی باید اولویت‌هایی انجام می‌دادیم و قرار شد ۴ تا ۵ کار جدی فرهنگی انجام دهیم و در ابتدای کار به همه مسائل ورود نکنیم.

وی با بیان اینکه برای اولویت‌ها به سخنان رهبری توجه کردیم و سپس به سراغ اقدامات نمایندگان قبلی رفتیم، جمعیت و تسهیل ازدواج جوانان اولویت اول بود گفت: ۹۰ ماده برای تسهیل ازدواج و رشد جمعیت تصویب شد و در حال حاضر لوایح و آیین‌نامه داخلی آن‌ها در حال نوشتن هستند.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه بحث دوم و اولویت‌دار فضای مجازی بود افزود: هشدار دادیم اگر فضای مجازی مدیریت نشود مشکلات بسیاری را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۲ سال است برخی نمایندگان نمی‌گذارند که فضای مجازی را مدیریت کنیم ضمن اینکه برخی نیز از بیرون فشار آوردند تصریح کرد: خود آمریکا ۲۷۰ ماده برای فضای مجازی گذرانده است به عنوان مثال اگر تبلیغ ایرانی‌ها در آن باشد باید ببندند به ما که می‌رسد از آزادی می‌گویند!

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس امروز قابل مقایسه با مجلس قبلی‌ها نیست و باید پای مدیریت فضای مجازی بایستد گفت: متاسفانه در فضای مجازی برای مثال از ۱۰ خبری که منتشر می‌شود بیش از نیمی از آن دروغ است، اما نکته اینجاست که ممکن است وقتی دروغ تکرار شود خیلی‌ها آن را باور کنند.

وی با بیان اینکه منافقین که ۱۷ هزار نفر را در کشور شهید کردند امروز نوکر آمریکا هستند ادامه داد: باید خطر فضای مجازی رها شده را درک کرد و میدان را با فضای مجازی به دست دشمن نداد.

آقاتهرانی با بیان اینکه ۲ هزارم درصد بودجه فرهنگی برای امور دینی است بیان کرد: بودجه بی بی سی ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار است و چند برابر بودجه فرهنگی ایران و این نشان می‌دهد که آن‌ها برای فرهنگ خود پول خرج می‌کنند.

وی با بیان اینکه سرانه بودجه فرهنگی ما برای هر نفر ۹ دلار است اظهار کرد: این در حالی است که این سرانه در روسیه ۵۰ دلار، چین ۵۹ دلار، ژاپن ۱۸۰ دلار، کره جنوبی ۴۳۹ دلار، ترکیه ۱۸۸ دلار، آلمان ۵۸۴ دلار و رژیم صهیونیستی ۶۵۲ دلار است.‌

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان ما باید بیشتر کار کنند، هرچند که اقتصاد اولویت دارد، اما به این معنا نیست که فرهنگ را رها کنیم گفت: فیلتر کردن جواب نمی‌دهد و باید مدیریت فضای مجازی را در کشور به دست بگیریم، البته باید این کار زودتر انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه اصلا حرف ما این نیست که شغل‌ها را در فضای مجازی تعطیل کنیم و البته این اتفاق نه شدنی است و نه ما می‌خواهیم که این کار بشود افزود: ما بهتر از واتساپ و... را باید بیاوریم تا مردم خودشان انتخاب کنند.

آقاتهرانی تاکید کرد: بچه‌های این مرز و بوم می‌تواند باید سرور‌های قوی را در داخل کشور ایجاد کنند، ایتا را ۵ طلبه راه‌اندازی کرد، آقای جهرمی حاضر نبود با این‌ها بنشیند، اما با خارجی‌ها معامله می‌کرد، چون برایش پول داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم باید از نمایندگان بخواهند که برای مساله مدیریت فضای مجازی ورود کنند اظهار کرد: قوانین حجاب باید به‌روز شود و دنبال آن هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه در ۱۰ سال اخیر رشد جریان انقلابی را در انتخابات مختلف شاهد بودیم بیان کرد: در انتخابات سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۶ کاندیدا‌های مورد حمایت رای‌های اول را داشتند و در انتخابات خبرگان رهبری با رای ۴۵۰ هزار رای که کم‌نظیر بود کاندیدای ما انتخاب شد و در در دوره حضور آقای رئیسی حائز اکثریت رای بود.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی افزود: تقریبا در طیف‌های مخالف حرکات کمتر و ضعیف‌تری بود و در طیف فعالیت بانوان فعالیت‌های خوبی داشتیم.

وی گفت: در آشوب‌های اخیر در همدان افرادی از استان‌های مجاور آمده بودند، اما مردم در مجموع با آشوبگران همراهی نکردند چراکه نگاه انقلابی و مذهبی در همدان به برکت خون شهدا است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه در جریان حوادث اخیر خیلی‌ها سکوت کردند، آن هم در فتنه‌ای که از سوی دشمن برنامه‌ریزی شده بود اظهار کرد: باید بصیرت و ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا فریب نخوریم.

bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
خدا هم شیطان را آفرید تا مردم بین خوب و بد قدرت اختیار داشته باشند!!!!! ظاهرا شما از خدا هم خدا تر هستی که قدر اختیار را از مردم گرفتی
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
سیری ناپذیرند این جماعت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
با توجه به اينكه در كشور همه چيز خوب مخصوص طلاب و روحانيون هست و ايتا هم خيلي خوب هست ، پس ايتا براي حوزه هاي علميه و واتساپ هم براي مردم عادي ، اينطوري شما بكار خودتون برسيد ما هم زندگي عادي خودمون رو سپري مي كنيم...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
آقای تهرانی شماها آنقدر به مردم دروغ میگویید باید راست را از دیگران بشنویم شما میخواهید فضای مجازی درست کنید و مردم را در بی خبری قرار دهید وبا اخبار دروغ ایران را گلستان نشان دهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
حاجی میشه شما آخوندها سرتون نولاک خودتون باشه و کاری به شومنی و برنامه برا کودکان و بزرگان و ... ساخت ایتا و میتا و ماشین سازی و مملکت داری بردارین تا ما مردم هم یه نفس راحت بکشیم ***
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
هر وقت شما این کار را کردی به دیگران هم بگو
جامعه جالبی داریم
همه دانا
همه متخصص
همه ....
همه ....
قطعا در اشتباهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
حقوق ماهیانه کارمند و کارگر را در ایران با آن کشورها مقایسه کن بعد حرف بزن.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۰۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
بود جه بی بی سی فارسی ۵ میلیارد دلار نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
مثلا شاید چون بی بی سی اوضاع اقتصادی خراب مردم را نشان میدهد به آقایان برمیخورد! خوب شما میانه تان با اونها هیچ وقت خوب نبوده و اونا هم به خوش آیند شما برنامه نمی سازند و برای خودشان سیاست کاری دارند! اونا نشان دادند خب شما امکان نشان دادند نقطه مقابل آن را دارید نشان بدهید تا مردم دروغگویی آنها را ببینند! ولی پاک کردن صورت مسئله مشکل را حل نخواهد کرد!
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
بی بی سی در دوران انقلاب خوب بود حالا بده
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
گرین کارتت هنوز اعتبار داره ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
فکر کنم ایشان دو تابعیتی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
آزموده را دوباره آزمودن خطاست. هنوز فکر میکنید با بستن اینترنت مشکل حل میشود؟ بستن اینستاگرام چند میلیون بکار درست میکنند که خود ممکن باعث اعتراضات جدید بشود.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
البته جنابشان شکسته نفسی فرموده اند و نامی از «کرونا یاب مستعان» نبرده اند! حاجی ایضا تکنولوژی هایی که آمریکا بطور دائم مشتزیه! اینو دوستان خووتان فرمودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
شرکت پوشش های نانوساختار رو سرچ بزن. ببین به کجاها محصول فروخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
در مملکت ما بودجه تخصیص میدن ولی میخورن و یا بهتر بگویم دزدی میکنن.
ناشناس
Canada
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
خیلی ها تصور می کنند اگر مردم چین در برابر حزب کمونیست ارام هستند و حتی از ان دفاع می کنند بخاطر این است که حزب کمونیست حزب خوبی است! ولی اینها نمی دانند که مردم چه چینی و چه روسی و چه ایرانی و چه امریکایی همگی بر اساس غریزه انسان بدنبال یک زندگی خوب و بی دردسر و بخصو تامین هستند. تنها دلیلی که مردم 1.5 میلیاردی چین در برابر حزب تمامیت خواه کشورشان انتقاد اساسی ندارند این است که به هر دلیل می بینند که در 40 سال گذشته وضع جیب و زندگی و ازادی های فردی و رفاه و سفر خارجی و داخلی و.... انها هر سال بهتر از سال گذشته شده است. همین هست که حزب کمونیست چین هم میداند که روزی که به خاطر تایوان وارد جنگ یا تحریم شود دیگر خبری از رشد و توسعه اقتصادی نیست و مردم چین هم شروع به انتقاد خواهند کرد. اگر در ایران ما حتی بیست درصد رفاه و توسعه و ازادی که چین برای مردمش فراهم کرده فراهم کرده بودیم مردم هم راضی تر بودند و اغتشاش! و عامل دشمن! در این حد وسیع و گسترده نمی شدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
قسمت اول حرفت درسته اما چین برای مردمش آزادی خاصی فراهم نکرده. بماند که از نظر فرهنگی هم به دنبالش نیستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
میشه یه تحلیل هم راجع به قبل از انقلاب و رشد اقتصادی و رفاه و آزادی های اجتماعی و دلیل وقوع انقلاب بنویسین
تشکر از پرفسور محترم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
95 در صد بودجه فرهنكي كشور در امور ديني صرف مي شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
" ایتا را ۵ طلبه راه‌اندازی کرد، آقای جهرمی حاضر نبود با این‌ها بنشیند، اما با خارجی‌ها معامله می‌کرد، چون برایش پول داشت."
به همین راحتی و مثل آب خوردن تهمت و بهتان میزنید بعد انتظار دارید که مردم هم حرف های تان را قبول کنند ! البته که کاملا" واضح و معلوم هست چرا اینقدر از فضای مجازی واهمه دارید . بترسید از خدا بترسید از روز قیامت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
ایکاش محدودیت های اینترنتی نبودند و آقای جهرمی در این خصوص اظهار نظر میکردند! البته آقای آقا تهرانی و دیگران هم در اینمورد تقصیر ندارند بالاخره عده ازجوانان این کشور هم در مدارس دینی درس خوانده اند و بعد از تحصیلات مانند دیگران نیاز به اشتغال، مسکن و... دارند و به این مورد هم تا اینجا اشکالی وارد نیست تا زمانی که مانند دیگران مراحل تصدی یک پست را طی کرده باشند و میان برهایی را برای آیشان به صرف طلبه و روحانی بودن در نظر گرفته نشود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
همیشه در این مملکت با معلول مقابله می شود تا نکند عامل دچار خدشه شود. چرا با فساد اینگونه مبارزه نمیکنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
حاج آقا شما لطفا به همون کار خودتون برسید . فعلا که از مدیریت فضای مجاری فقط فیلترش به مردم رسیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
چرا فیلترهایی برای جلوگیری از اختلاس ها در ایران بکار گرفته نمی شود!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
این رقم پنج میلیارد و هفتصد میلیاردی که حاج آقا فرمودن درآمد سالانه بی بی سی است نه بودجه اش ! مقایسه بفرمایید با دخل و خرج صدا و سیمای خودتان حاج آقا !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
چه تنفری دارم از این پایداریچیها
ناشناس
Romania
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
با دود علامت بدیم به هم با نرم افزار داخلی کار نمیکنیم
امين ميرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
فرعونم میگفت بذارین موسی رو بکشم میخواد بیدینتون کنه یا رو زمین فساد راه بندازه (و قالَ فرعون ذرونی اقتل موسی وليدعُ ربَّه . انی اخافُ ان یُبدّل دینکم او أن يُظهِرَ فى الارضِ الفساد / سوره غافر آیه ۲۶ ) ... چون نتونست بکشدش فیلترش کرد ... موسى با پراکسی و فيلتر شكن و اینترنتِ فضایی از بحرِ احمر رد شد ... سامرى ام اپلیکیشنِ بدلی ساخت و رو فرکانسش پارازیت فرستاد !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
کمدی جذابی بود
حسین
France
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
من ترجیح میدم نامه نگاری کنم تا از چیزی که طلبه ها ساختن استفاده کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
نساختند بلکه دانلود کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
اگرم حرف این حاجی راست باشه این طلبه ها رفتن توی دانشگاه برنامه نویسی یاد گرفتن توی حوزه که این چیزا درس داده نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
5 تا طلبه! عجب!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
در آینده خواهند نوشت رهبران سیلیکون ولی ایران پنج طلبه علوم دینی بودند همچنانکه رهبران فناوری آمریکا امثال بیل گیتس و استیو جابز بودند.
هی روزگار ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
خب اگر حوزه ها تا این حد پیشرفت کرده اند دیگر چه نیازی به دانشگاههایی چون شریف، امیر کبیر، تهران، فردوسی و...!!!! چرا این همه بودجه را به این دانشگاهها میدهید؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
بی دلیل نیست که دانشگاه شریف رو ادب کردید تا این طلبه های خلاق رو داریم چه نیازی به دانشگاه هست.
پیشنهاد می کنم این مراکز تربیت بدنی رو تعطیل کنید و تبدیل کنید به حوزه های علمیه
علي
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
غربزدگي و غربگرايي و غرب پرستي و کدخداپرستي تا گوشت و خون و پوست بسياري از سياستگذاران فرهنگي ما نفوذ کرده. انهايي که امروز بايد براي فرهنگ ما مي جنگيدند (شهيد مطهري، بهشتي، مفتح، شريعتي، متوسليان، همت، بابايي، دوران و سليماني و ....) رفتند. ماندند افرادي مکانند حسن روحاني که براي مدرک دانشگاه گلاسکو 72 بار با پرواز هوايي به انگلستان سفر کرده، مهاجراني وزير فرهنگ دولت خاتمي که اساسا رخت اقامت در انگلستان افکنده، يا 5000 آقازاده اي که در غرب اقامت و تحصيل مي کنند. يا مثل محمد علي نجفي وزير اموزش و پرورش خاتمي که شده هفت تير کش. برادر افاضل رفتند اراذل ماندند و شد انچه نبايد مي شد. رحمت به روح جورج اورول.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
جورج اورول را خوب اومدی ولی 1984 بنده خدا را هم یه نگاهی بنداز
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
.... هنوز دنبال پول بیشتر هست بجای پاسخگویی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
دقیقاً. دنبال افزایش بودجه هستند تا ارائه نتیجه عملکرد دستگاههای ذیربط فرهنگی!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
با این مزخرفات مشخصه که هنوز متوجه اوضاع واحوال وخواسته های مردم نشدین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
به همین خاطر هم کسی نصب نمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
عجب بی عقلی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
از گرین کارتت چه خبر ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
عجب نماینده مجلسی که نمی داند بودجه بی بی سی به پوند است و هزینه ها نیز به پوند است بنابراین میلیارد قابل مقایسه با میلیاردهای بودجه صدا و سیما نمی باشد مهم نتایج کارهای فرهنگی این چهل سال در کشور و فعالیت شماست جناب آقا تهرانی نماینده محترم
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
حداقل در موردی که سواد نداری اظهار نظر نکن، فقط همین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
والا حاجی دنیا و اخرتمون سیاه شده از دست شما ول کنین لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
شما نان مردم را بیاورید ما شبکه اجتماعی نخواستیم خودمان با دود با هم ارتباط می گیریم
علی مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
به عنوان یک مهندس کامپیوتر در رابطه با ادعای این اقا در مورد ایتا باید بگویم حرف مفت که کنتور نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
خود واتساپ و بخرید ما ازش میریم بیرون چون مشکل خود شمایید نه نرم افزار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
بسیار پاسخ بجایی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
دقیقاً. کاری کرده اید که اگر در روز روش هم آفتاب را به مردم نشان دهید مردم بهتان شک می کنند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
آفرین واقعا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
دمت گرم خوب گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
همه چی سر پوله
چرا "فی سبیل الله" کار نمی کنید مدیرای جهادی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
حاجی از گرین کارت چه خبر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
ما هم برای اربعین میلیاردی خرج کردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
بزارینش google play تا بقیه مردمان دنیا که تشنه این نرم افزارند ازش استفاده کنن ؟
« حمید »
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
سیر بشو نیستید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
اونا اگه پول میگیرن یه کاری هم انجام میدن شما چی؟، مث واکسن درست کردن تون که خودتون هم نمی زنید...
اسلام کاظمیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
مشکل معلوم شد دنبال چیزی نگردید به ما پول بدید سرور بیاریم واتزاپ رو شکست بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
فقط پول میخواین فقط
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
۵ طلبه به همراه چند ده میلیارد پول.
خروجیش همینه که با زور و فیلتر و خودخواهی تمام؛می‌خوان اونرو به مردم گروگان گرفته تحمیل کنند!
آقا اجازه بدید این شرکت ها خودشون رقابت کنند و اگر تونستن رشد کنند نه اینکه به بهانه حمایت! و در حقیقت خیانت؛ رانت و انحصار براشون ایجاد کنید که تهش مثل فرغون سازها در حد پراید و پژو سی سال قبل بمونن....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
اگر راست می گی در یک نمایشگاه معتبر آن را عرضه کنید تا جهانیان از شر واتساپ رها شوند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
در مورد این شبکه ها بحث رقابته... قابلیت هرکدام بیشتر باشه مردم به سمت اون میرن.... همچنین مردم دنبال شبکه هایی هستن که اطلاعاتشون و پیامهاشون مخفی بمونه و قابلیت شنود نداشته باشه.... گرچه پيامرسان های خارجی هم دارند ولی ترجیح اکثر مردم به نوع خارجی است.... آمار هم نشون میده.... ... برای همین اقبال به پيامرسان های داخلی کم هست.....خیلی از مسولین ما از توییتر و تلگرام و..... استفاده می‌کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
حاج آقا ده برابر بودجه بی بی سی هم هزینه کنید تفکرات و آموزه های شما برای این نسل راهگشا نیست و به آن توجهی نمی کنند. گرچه اگر این بودجه هم اختصاص داده شود همه را هاپولی می کنید و همان دو صدم درصد را صرف تبلیغ فرهنگ مورد نظرتان می کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
اشتباهی منفی شد.
خواستم بگم برای هیچ نسلی راهگشا نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
باشما موافقم تفکراتی که دنیا واخرت ما رو جهنم کرده با صرف بودجه های میلیاردی هم خریداری ندارد.با ایدئولوژی شما حضرات حتی تمیشه یه مهدکودک را اداره کرد.عمل کرد چهل ساله شما و ایدئولوژی شما این موضوع را ثابت کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
ایتا پیام رسان مزخرفیه . باهاش کار کردم افتضاحه
طرفدار باران کوثری از ۲ بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
من پرتم کرد بیرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
بله....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
کی میگه ایتا را طلبه ها راه اندازی کردن؟ بابا اول فکر کنیم بعد صحبت کنیم؟
احتمالا اطلاعات واقعی را ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
بصیرت امثال شما را هم در فتنه معجزه هزاره سوم دیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
شماها در پرروئی و وقاحت لنگه ندارین ، بابا چجوری حالیتون کنیم که از شماها متنفریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
کمه پول وده پول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
چرا باور نمیکنید جوانان برای حرفهای شما تره هم خورد نمیکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
آقای آقا تهرانی و آقای فلاحی اینکه انسان خواب ببیند و خودش هم خوابش را به نفع خودش تعبیر کند درست نیست! اینکه شما در خواب و رویا تصمیم می گیرید شکی بهش نیست ولی لااقل تعبیر خوابتان را از معبر ان دلسوز و کاردان جویا بشوید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
خودشون هم می دانند .بحث پوله فقط نه چیز دیگر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
نکنند
تو دنیا کی به حرف جوانان کشورشو اداره میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
فرارو خزعبلات این ها تمومی نداره اینجا رو آلوده نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
هر گونه استفاده از پلتفرم های داخلی یعنی مردم نمی توانند تخلفات مسئولین را گزارش و به اشتراک بگذارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
دقیقاً. نرم افزاری که کنترلش دست حکومت باشد باید به نفع اوباشد و الا اجازه فعالیت بهش داده نخواهد شد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
برعکسشم بگو
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
چندتا مورد
فرمودند هزینه بی بی سی فلان قد هست و هزینه ما فلان
یه سئول، یه بار بودجه رو بخونید از اون بخش های که اسمشون هم فرهنگی هست و خروجی هم نداره بردارید، مشکل بودجه نیست که اگه کل بودجه یعنی کلش رو هم ببین نهاد های فرهنگی تقسیم کنیم باز همین شرایطه چه بسا بدتر، خوب در ک این موضوع بر می گرده به سواد
موضوع دوم شما برای مقابله با دروغ گویی ها در فضا مجازی به قول خودتون می خواید کنترلش کنید که من به عنوان مهندس که کارم رصد تکنولوژی هاست، روز به روز کنترل کردن رو سخت تر می بینم. بهتر نیست به جای پاک کردن مسئله یه لحظه به ایستیم و فکر کنیم که مردم دیگه حرفهای حاکمیت رو باور ندارن و فاصله افتاده و بیاد مردم رو با حکومت اشتی بدید، این ایا هزینه اش کمتر نیست این ایا برای روان مردم بهتر نیست
موضوع بعد فرمودید سرانه هزینه کشورها فلان قد هست و ما فلان قد، این که این همه بودجه داره کجا خرج می شه من که نمی دونم تا اونجا که می دونم خیلی وقته پروژه های عمرانی خاصی هم نداشتیم ولی حاج اقا GDP اون کشور ها با ما خیلی فرق می کنه
و همچنین منظور از کنترل اونا با کنترل ما
موضوع بعدی، فرمودید که حضور در انتخابات در فلان سال تا فلان سال رشد نیروهای انقلاب در انتخابات، یه خواهش دارم لطفا انقلاب و دین رو هزینه فسادی که ایجاد شده نکنید که بوی فساد و ناکارامدی مجلس کنونی انقلابی حال ادم رو بهم می زنه و این روند رای دادن اگه پیش بره فقط نسلی پای صندوق میان که رای رو تکلیف می دونن و به شخصه با اینکه به لیست اصولگرا رای دادم ولی دیگه به این لیست رای نمی دم
در اخر حاج اقا: با عرض پوزش ولی احساس می کنم تریبون در این کشور افتاده در دست جاسوس ها وگرنه این همه ناکارامدی این همه تغییر در الویت ها جامعه و این همه روی اعصاب مردم رفت غیر عادیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
منطقی و منصفانه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
البته که جاسوس نیستند ولی به شدت ناکارآمد هستند و مقدس نما و در عین حال بزدل.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
داشتن امکانات برای یک پیام رسان داخلی خوبه ولی مشکل بر میگرده به اعتماد عمومی مردم که فعلا بساری به پیام رسان های داخلی ندارند . در ضمن ایتا رو تا جایی مه میدونم طلبه ها طراخی نکردن . یه پلتفرم خارجی با روکش داخلی است....
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
اقا مگه نمیگین طلبه و جوان انقلابی باشه خوب فی سبیل الله کار کنین برای ملت و کشورتون چرا دنبال بودجه هستین فقط. همه سازمانا میگن بودجه نداریم اوضاع اینطوری شده. شمام یکم جهادی کار کنین به جایی بر نمیخوره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
یاد رئیس جمهور می افتم که گفت یه بچه 14 ساله با وسایل ابتدایی تو خونه خودشون سانتی فیوژ ساخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
فقط خدا به داد این مردم و مملکت برسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
بهش می‌سپرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
مشکل داخلی یا خارجی بودن پلتفرم نیست مشکل بی اعتمادی به شما و همفکران شماست که با قلب واقعیت روز را شب و شب را روز جلوه داده اید تاکنون ، و مردم هیچ اعتماد ی به شما ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
کسی که سرش همش روی زمین بوده و اثرش یر پیشانی پیدا است نمی تواند واقعیات جامعه را ببیند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
چرا فکر میکنید هر چی شما میگید همان درسته ؟
مازیار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
موضوع دو حالت داره یا بر حقید یا نیستید. اگر حق با شماست که خوب چرا اینقدر از شبکه های اجتماعی آزاد ترس و واهمه دارید. همه ما می دونیم که شما از شبکه های خودتان سانسور و کنترل را در خواهید آورد همانطور که از انتخابات خودتان بله قربان گوها و خودی های خودتان را در آوردید.
نکته اصلی این است که می دانید حرفتان حق نیست و مردم با شنیدن سخنان درست به آن سمت خواهند رفت. این شما را ترسانده. فراموش نکنید قوه قهریه آخرین مرحله در عمر یک نظام اقتدارگراست. جهت اطلاع گفتم
طرفدار باران کوثری از ۲ بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
هه من نصب کردم پرتم کرد بیرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
حقته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
دست از سر مردم بردارید.
سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
با همین دروغها و بهتان زدن هاست که کسی به شما اعتماد نمی کند و از همه مصیبت تر اینکه افراد را از دین فراری می دهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
مردم از عملکرد ۴۴ ساله ناراضیند.مشکلات ریشه ای است .ای ن حاج آقا باید درک کنه که نرم افزار نویسی کار طلبه نباید باشه کار متخصص نرم افزار وآی تی.تا کی میخواهید خودتون بر مردم تحمیل کنید
naser
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
حاج اقا شوخی نکن مردم حال خندیدن ندارن
khak
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
اخه دیگه حدیث وروایت وفتوا ومنبر وهمایش واجتماع بصیرت افزایی دیگه آبی در نمیاد فهمیدن باید ماهواره واینترنت وفضای مجازی رو باید بخرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
شما باید خودتون رو با بی بی سی فارسی مقایسه کنید نه مجموعه بی بی سی. چون بی بی سی برای همه دنیا برنامه پخش میکنه ولی صدا و سیما فقط برای ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
اشتری ، آقا تهرانی ، قالیباف ، حداد، سلامی و ...چه جوری این همه نخبه مسئول شدند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
اقای تهرانی بودجه ای که دولت برای مراسم و اعیاد پیاده روی کربلا خرج میکنه رو هم حساب کتاب کن .بوجه فقط پول دریافتی زوحانیون نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
میوه خوب هم که مغازه میفروشه میوه ضعیف تر هم در کنارش برای فروش دارد شما میگویید ایتا بهتر از واتساپ است شک نداریم ولی نباید جلو ان بده را بگیری و نگذارید ما انتخاب کنیم ما باید اختیار داشته باشیم خوبه را انتخاب نکنیم و از بد استفاده کنیم مگر خودرو استفاده میکنیم از خوب استفاده میکنیم ما از بده که پراید است استفاده میکنیم و خوبه هم که هیوندا و تویوتا است استفاده نمیتوانیم بکنیم لطف کنید جلو بده ها را نگیرید بگذارید حق انتخاب داشته باشیم
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین