صفحه نخست

سیاست

ورزشی

علم و تکنولوژی

عکس

ویدیو

راهنمای بازار

زندگی و سرگرمی

اقتصاد

جامعه

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۴
 امارات عربی متحده با هدف فشارهای سیاسی علیه ایران، سطح روابط دیپلماتیک خود را با تهران کاهش داد.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی امارات،  امارات عربی متحده سطح روابط دیپلماتیک خود را با ایران در سطح کاردار کاهش داد.

بر اساس این گزارش، تعداد دیپلمات‌های ایران در این کشور نیز کاهش می‌یابد.

پیش از این بحرین نیز همسو با سیاست‌های ریاض اعلام کرد که روابط دیپلماتیک خود را با ایران قطع کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
ناشناس
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
خوب به سلامتی 4 تا کشور دیگه هم دشمن بشیم میتونیم شعار بدیم مرگ بر کره زمین
ملت ایران
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
قابل توجه دیپلماسی خارجی در دولتهای قبلی هیچ کشوری قدرت این کار را نداشت
ناشناس
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
باید روابط تجاری با امارات را قطع کرد. سودی که امارات از ما می برد بسیار بیشتر از سود ماست.
باید به این شیخ نشین ها درس عبرتی فراموش نشدنی داد
ناشناس
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
امارات رو ولش کن سودان بی چشم و رو رو بچسب . چند سال به سودان باج دادیم و از رژیم سودان حمایت کردیم . این است سیاست خارجی .
ناشناس
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
لاقل ایران هم با فضایی ها قطع رابطه کنه مساوی بشیم
حسنی
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
دوستای ایران کدوم کشورا هستن؟ با کی باید متحد بشیم؟ کره شمالی خوبه؟ شما هم ادای متحجرها رو خوب در میارین.
حسین عباسپور
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
امارات یک اشغال تمام عیاراست نوکرامریکا
ناشناس
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
امارات کشور کوچکی است که بین دو نیزه ایران و عربستان را پس و پیش ندارد بهمین تحت فشار بربرهای سعودی با خردمندی سطح روابط خود را به کاردار تقلیل داده است.آین مسئولان ایران هستند که باید با خرد بیشتر با ترکیبی از رفتارهای مناسب از جمله کاهش سطح مبادلات تجاری و توریستی مقابله منطقی کنند.قطع یا کاهش پروازهای امارت و اتحاد و کاهش سطح واردات وهمچنین قطع مذاکرات صادرات گاز موارد خوبی برای شروع است.شاید استقرار موشکهای رفاعی در جزایر ایرانی حلیج فارس هم موثر باسد
ناشناس
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
هر کی از راه میرسه یه لگد به ما میزنه. ما هم فقط شعار میدیم. براتون متاسفم که این قدر در حالت توهمات بسر میبرید.
ناشناس
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
کاری به علت این قضیه ندارم اما امارات در طول جنگ ایران و عراق و نیز در هنگام تحریمها بیشترین سود را از موضع تضعیف شده ایران برد اگر خط هوایی امارات با ناوگان عزیمش و ترمینال بین المللی که هر روز به همه نقطه جهان پرواز دارد فقط به خاطر وضعیت تحریمها بوده بسیاری از تجار حتی خرده بازاریهای کشورمان فقط بدلیل تحریمها و دسترسیها یک دفتر در امارات داشتند و دارند و خلاصه امارات امروزی را اگر با 40 سال فبل مقایسه کنید و ببینیم چقدر پیشرفت داشته فقط از قبل تضعیف موقعیت ایران بوده امیدوارم این اتفاق را به فال نیک بگیریم و جایگاه خودمان را در منطقه پس بگیریم تا باشد روزی اماراتیها التماس کنند به ایران برای سپردن بخشی از کارهای تجاریشان
ناشناس
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
چرا اینقد ساده هستیم ما، اینا همش تله بود و ما راحت میوفتیم توش و الکی خودمون رو محکوم میکنیم!
این قضیه سفارته تابلو هماهنگ و از پیش برنامه ریزی بوده و توطئه بوده
حالا الکی هی نیاین خودمون رو محکوم کنیم و آب به آسیاب تبلیغاتی که به ناحق برضد مملکتمون درس کردن بریزیم!
واقعیت اینه که عربستان به ته خط رسیده و داره به آب و آتش میزنه خودش رو نجات بده از قضیه بحرین و سوریه و یمن گرفته تا داعش و اعدام معترضین داخلی و قطع رابطه با ایران و ...
بیاین باهوش باشیم! تو دام تبلیغاتی نیوفتیم.
ناشناس
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
هر دم از این باغ بری میرسد . تند رو ها فک میکردن دولت رو تضعیف میکنن در صورتی که نظام رو و بیشتر از همه خودشون رو تضعیف کردن
خوزستانی
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
به نظر من تمام این این مسائل از بی تدبیری مسولین رده بالای کشوراست،،ملت رو بااین سیاستهای عقیم خود به این روز انداختن،،بهترین ضزبه زدن به این وحشیهای کینه دوز،رابطه ی منطقی با امریکا وغرب است،هیچوقت کشورهای حاشیه خلیج فارس به کشوروملت ایران احترام نخواهند گذاشت و دست ازبرخورد وحشیانه خود بامردم ایران نخواهندکشید،شایدمردم ایران خبر ازکینه ی اینها ندارن،اما مسئولین مملکت کاملا آگاه هستن،پس چرا باید ذلت رابطه با اینها رو به ارتباط منطقی باامریکا وغرب رو ترجیح میدهند؟با امریکا وغرب مذاکره کردیم وثابت شد که میتونیم رابطه هم داشته باشیم،،ملت ایران از نداشتن رابطه سالم با امریکا،تریلیونها دولار تا بحال ضرر کرده،فقط بخاطر بی تدبیری عده ای معدود
رضا ک
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
تقصیر ما اهل سنت ایران چیه این وسط؟
ناشناس
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
باید منتظر حرکت هم کاسه عربستان یعنی ترکیه باشیم
ناشناس
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
همکاسه ما کی هست؟؟؟!
ناشناس
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
هر چی بود باعث شد دوست و دشمن ایران شناخته بشه
شمام انقد ادای روشنفکری در نیارید
کاریه که شده و باید متحد بود
ناشناس
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
اتحاد برای کی و برای چی ؟
محمد
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
حالا با جیبوتی و گینه بیسائو چی کار کنیم?
ناشناس
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
آقایی که میگی اکثر واردات ما از امارات عزیز من از پشت سیستم بلند شین یه تکونی به خودتون بدین هی نگین کار نیست کار نیست که ما اصلا واردات نداشته باشیم که نیاز به یه کشور 40 ساله داشته باشیم
ناشناس
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
هیچ کشوری با هر نوع سیستم اقتصادی، بی نیاز از واردات نیست حتی آمریکا و چین و ژاپنی که به قول شما ملتش دائم در حال تکون دادن خودشون و کار کردن هستند! به علاوه ایده‌آل‌های مدنظر شما برای اقتصاد به دهه‌ها زمان نیاز داره، راه حل کوتاه مدت چیست؟
ناشناس
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
تبریک به کاسبان تحریم و دلواپسان
ناشناس
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
من هم اگر حاكم كشوري بودم براي برخورد با نادانان روابطم را قطع مي كردم.قرن 21 قرن حرف و عمل بر مبناي سياست هاست نه زور بازو. شايد عربستان دام گذاشته باشد ولي عاقل كه در دام نمي افتد. آقاي روحاني متاسفانه خيلي كوتاه آمده و چون كوتاه آمده همه دور برداشتند و در نهايت آنچه نبايد مي شد . شد.
هم وطن
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
در شان ایران نیست که با این کشورهای کوچولوی دور و بر که یه زمانی استاندار بوشهر و فارس هم روساشون رو تحویل نمی گرفت از موضع پایین برخورد کنه . ایران باید با امریکا و اروپا و ژاپن و کره و چین و روسیه ببنده. امارات و قطر و عربستان رو هم رها کنه. خودشون میان موس موس می کنن. الان وقتشه که خودشون رفتن .
ناشناس
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
واقعا ادم از اىنكه بحرين و امارات بخواهند براش تعيين تكليف كنند خجالت مىكشه و همه اىنها به خاطر سياستهاي غلط شما اقايان طي اىن سالهاست
شیدا
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
دوستانی که میگن پرواز را لغو کنین میدونید چه تعداد پروازهای ایرانی ها به اروپا و امریکا و خاور دور از طریق دوبی و ابوظبی هست؟؟؟؟؟میدونید چه تعداد ایرانی تو صف ویزای امریکا و انگلیس در دوبی هستند؟؟؟؟خواهشا لاف نزنید که ما متاسفانه محتاج هستیم
داک
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
بهتر
ناشناس
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
نه جیبوتی نه جیبوتی نههههههههههههه
نرووووووووو
شیدا
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
دوستانی که میگن پرواز را لغو کنین میدونید چه تعداد پروازهای ایرانی ها به اروپا و امریکا و خاور دور از طریق دوبی و ابوظبی هست؟؟؟؟؟میدونید چه تعداد ایرانی تو صف ویزای امریکا و انگلیس در دوبی هستند؟؟؟؟خواهشا لاف نزنید که ما متاسفانه محتاج هستیم
ناشناس
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
به هرچي كه مي پرستين غيرت ملي هم خوب چيزيه. يه كم بي خيال منافع شخصي و گرفتن ويزا باشين
ناشناس
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
لابد غیرت ملی در عربده کشی و آبرو ریزی هستش دیگه نه؟ با اقتصاد فلج و بیمار که محتاج واردات و مراودات اقتصادی با امارات هست باید چه کرد؟ شعار دادن خیلی راحته ولی فردا که احساسات بخوابه تازه حقایق روشن میشه.
ناشناس
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
نه عزيز من
من نه موافق عربده كشي و آبروريزي هستم و نه موافق بالا رفتن از ديوار سفارتها. ولي يه نگاه به خودمون بكنين چندين ساله كه اعراب ناز ميكنن و ما نياز. آخه امارات چرا بايد بزرگترين شريك تجاري ما باشه؟ واقعا براي ايران خجالت آور نيست؟
ناشناس
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
خب این ایرانی هایی که شما میگی میتونن برن ترکیه. مگه فقط باید رفت امارات؟! لبنان هم هست. کشورهای دیگری هم هستند.
ناشناس
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
اینکه امارات بزرگترین شریک تجاری ما شده از روی اجبار بوده و بازم مشکل از ماست چون این جریان افراطی داخلی مخالف برقراری روابط آزاد و بی دغدغه با دنیاست و دائم در حال ایجاد بحران جدیدی هستش. در این شرایط کدوم کشور برای نزدیکی و مبادلات تجاری و سرمایه گذاری به ایران اعتماد میکنه؟ در این شرایط همون کورسوی امارات هم غنیمتی بود. اگه ما اینقدر عرضه داریم که روابط تجاری و سیاسی خارجی خودمون رو اصلاح کنیم حرف شما درست بود اما...
ناشناس
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
برای رفتن به اروپا و امریکا هیچ ضرورتی نداره که پرواز امارات سوار بشین. مستقیم پرواز اروپا بر قرار هست شرکت هایی با کیفیت تر از امارات.

نمی دونم چرا ایرانی ها فکر میکنند همه مسیر ها فقط از امارات عبور میکنه
هم وطن
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
در شان ایران نیست که با این کشورهای کوچولوی دور و بر که یه زمانی استاندار بوشهر و فارس هم روساشون رو تحویل نمی گرفت از موضع پایین برخورد کنه . ایران باید با امریکا و اروپا و ژاپن و کره و چین و روسیه ببنده. امارات و قطر و عربستان رو هم رها کنه. خودشون میان موس موس می کنن. الان وقتشه که خودشون رفتن .
مدافع حفظ ارزشها
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
ایران باید مناسبات اقتصادی با امارات رو تعطیل کنه. واردات از امارات و سفر به دبی را باید ممنوع کرد. از روسیه یاد بگیرین بابا.
ناشناس
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
این تفکر که ایرانیان امارات را آباد کردند و به تجارت توریست ما احتیاج دارند صد درصد غلط است. همین اماراتی اگه اجازه می دادند نصف ایرانیان الان آنجا بودند. متاسفم به این تفکر!!!!!!
ناشناس
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
امارات سالانه از ورود 280هزار ایرانی بیشترین سود اقتصادی رو می برد
ناشناس
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
حالا تو نماز جمعه ميگن مرگ بر همه كشورها !!!
saber
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
جیبوتی هم آره
ناشناس
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
لغو پروازها به سوی امارات مثل روسیه مرد باشید ایام عید نزدیکه تمام تورها رو لغو کنید
ناشناس
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
در آمد ترکیه از توریست های میلیونی روسی را مقایسه می کنی با چهار تا چترباز ایرانی که میرن از دبی جنس بیارن؟
مسعود
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
بلامانع است.
ناشناس
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
و این است نتیجه فرهنگ بالای ما....
بعد ادعای مدیریت جهانی هم میکنیم....
ناشناس
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
اقایان به اصطلاح خودسر دارند تاریخ را تکرار میکنند. کشور یک سال عادی نداشته- از یک بحران به بحران بعدی.
ناشناس
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
واقعا" - مردیم از بحران و استرس - همه مردم افسرده شده اند . این چه نوع مدیریتی بر جامعه است ؟
ناشناس
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
مگه براي خودسرهاي بي عقل مهمه؟
سيد مجيد حسيني ازنوجاني
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
***********************
هدفشان ايجاد تفرقه است
***********************
مراقب باشيم و اتحاد را حفظ كنيم. حالا معلوم مي شود سياستمداران ما بهتر موضوع را مديريت خواهند كرد يا آل سقوط.
************************
از همين حالا چند موضوع پيش مي آيد.
1- اقتصاد ، بورس و ارزش پولي عربستان سقوط خواهد كرد.
2- كشورهاي غربي و اروپايي براي تبرعه موضوع حقوق بشر عربستان به خاطر اعدام شيخ نمر شروع به باج خواهي خواهند كرد. اين يعني مشكل اقتصادي عربستان
3- ديگر نمي توانند روي ايران بابت اتمام جنگ يمن حساب باز كنند و در باتلاق جنگ يمن و جنگ نيابتي در سوريه و عراق باقي خاوهند ماند. اين يعني خسارت براي عربستان
4- عربستان از داخل دچار دو دستگي و اختلاف خواهد شد و به زودي آل سعود سقوط خواهد كرد و حكومت مردمي جايگزين خواهد شد.
فریدی
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
مجید جان دلبندم شما با این شم بالای سیاست مداریتون چرا نمیرن رو پشت بوم وزارت خارجه . درضمن تبرئه درسته نه تبرعه . نمره ت تو املا شد نوزده و نیم . چرا بیست نمیشی تو
جوزف
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
گندی که زدن صد تا ظریف و شیخ دیپلمات هم نمی‌تونن جمع کنن! از اون خنده‌دارتر افرادی هستن که میگن افراد خودسر و احساساتی! خیلی ساده لوح تشریف دارن که فکر میکنن این اقدامات برنامه‌ریزی نشده است برای زمین زدن دولت!
حالا ملت چه هزینه‌ای باید بدن اصلا مهم نیست!
فرارو این چند روزه کامنت‌های من رو اصلا منتشر نکردی! این رو که دیگه با نهایت جرح و تعدیل نوشتم منتشر کن!
بهار آزاد
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
حق با توئه جوزف .
ناشناس
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
فارغ از آبروريزی که شده ، سیاست خارجی باید به سمت تعامل با کشورهای سطح بالا مثل آمریکا ، اروپای غربی و ژاپن بره ( البته اگه اونا جرات کنن بیان ایران و اينا از پس دلواپسا بر بیان !!!!!! ) . اونوقت اين کشورهای عربی خودشون صف می کشن .
ناشناس
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
نطری کاملا" درست است . ما باید بدنبال ایجاد روایط سالم و عزتمندانه و منطقی ( که کاملا" قابل دسترس است ) با آمریکا و اروپا باشیم . آنوقت این نوکران بی مقدار خودشان آرزوی ارتباط با ایران را خواهند داشت . ضمن اینکه میدانیم آمریکا و اروپا برای رابطه با ایران دهها برابر رابطه با اعراب ارزش و اهمیت قائل هستند . حتی به رسمیت شناختن اسراییل در سرزمینهای خودش ( در عین محکوم کردن اشغالگری آن دولت ) برای وضعیت خارجی و داخلی کشور محاسنی خواهد داشت . جنایتهای عربستان و ترکیه در حق مسلمانان چندین برابر اسراییل است . فراموش نکنیم که اعراب هم پیمان عربستان ما از یهود دشمن تر هستند
ناشناس
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
برای ناشناس 16:43 که عزت رو در کاسه لیسی قدرتهای بزرگ جستجو میکنه. عزت اینه که روی پای خودت بایستی. همین وابستگی ها بوده که ما رو به این روز انداخته.
آریایی
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
حالا کجا هست این امارات؟!
از کی تا حالا باقالی هم شده قاطی میوه ها؟
اینا که فقط سوسمار میخورن تو استارباکس!
هه! این هم واسه ما شده کشور!
همون بهتر که این عربای بی فرهنگ رابطشون رو با ما ایرانیان اصیل آریایی قطع کنن!
با اون پروازای در و پیت و هواپیماهای داغونشون!
ناشناس
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
دقیقا
ملتی خواب زده با تاریخ 2500 ساله که فقط "هه" گفتن و "به درک" گفتن بلده!
saber
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
امارات همون کشوریه که نصف وارداتت از اون کشوره
ناشناس
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
آقا صابر الان بزرگترين مشكل شما واردات از اماراته؟!!!
saber
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
بزرگترین مشکل من مواد اولیه صنعتیه که همینطور تعطیله
ناشناس
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
آقا صابر به خاطر تعطيلي مواد اوليه صنعتي (كه كاملا هم درسته) بايد منت امارات رو كشيد؟
ناشناس
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
نه پس باید به امار بیکار ها اضافه کرد و تا اونا هر روز به ی سفارت دیگه حمله کنن
ناشناس
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
نخير ناشناس 17:27 عزيز
راههاي ديگري هم هست كه ديگه بايد وارد اونها شد
ناشناس
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
بازی برده رو باختیم
اشکان
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
تیم دیپلماتیک ایران باید خیلی سریع یک بیانیه بیرون بده تا این جوی که عربستان راه انداخته شکسته بشه.
مثلا اعلام کنن ایران حمله به سفارت رو محکوم می کنه '''ولی''' کشوری هایی که به حمایت عربستان روابط خودشونو قطع کردن دنبال خودشیرینی و جایزه و امتیاز از عربستان هستن.(برچسب بزنن)
با این کار فکر می کنم جوی که عربستان راه انداخته شکسته بشه
saber
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
با این کارا فشار فقط رو ملت ایران میارن باز اجناس گرون میشه
انشالله هر چه زودتر تحریم های اصلی ورداشته بشه تا به جای این کشورهای عربی کشورهای اروپایی و متمدن با ایران روابط داشته باشن
korosh
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
ای بابا باز این جوجه چند روزه هم سر از تخم دراورد ترا بخدا ای دولتمردان با هر کشوری با ما قطع ارتباط می کند مهم نیست ، خواهشا شما با امارات کات کنید وسفیرش را بیرون کنید جز توهین از اینها چیزی به ما نمی رسد چندین سال است که ملت ایران با خرید خانه تور مسافرتی وووووو جیب اینها را پر کردند
ناشناس
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
شکر خدا ... باز دیپلماسی لبخند اقایان برقرار خواهد بود انشالله با حمت امت حزب الله بتونیم کشتی سیاست بی تدبیری رو هدایت کنیم
فریدی
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
همت درسته نه حمت . اگر هدایت کشتی سیاستت هم مثل املا نوشتن باشه که واقعا خوب هلاکت میکنی
ناشناس
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
مردم روشنفکر و با کلاس بیشتر برن دبی پول بی زبون رو بریزن تو حلقوم این اماراتیها !!!
ناشناس
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
با بیان بهتر هم می تونیم بگیم تا تعصبشون بهتون منفی نده
ناشناس
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اگر پاسپورت و ریال ایران همچون سالهای دور ارزش داشت مردم هیچوقت دبی نمی رفتند می رفتند اروپا
ناشناس
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
خب وقتی عده ایی از مردم چه خودسر و چه غیره از روابط با کشورهای دیگر ناراحتند و سفارت آنها را مورد حمله قرار میدهند، کشورهای دیگر نیز ضرورتی به رابطه نمیبینند.
ناشناس
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
به جهنم.
ناشناس
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
به هر حال امارات خود بدنبال اضمحلال تمدنی است که با درایت شیوخ اصلی فقید خود به آن رسیده است.
فقط یک انفجار در خیابان شیخ زاید باعث می شود حتی یک سرمایه گذار در راس الخیمه هم باقی نماند چه برسد به دبی و ..
فرارو خواهش می کنم این دفعه مطلب منو سانسور نکن.
ناشناس
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
بجای توصیه به تخریب و ایجاد ناراحتی برای سایر انسان ها تلاش کنیم که از عده قلیلی سودجویان بحران که همواره دردسرساز برای کشورند برائت جوییم
ناشناس
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
همین توهمات باعث می شود یه عده فکر کنن ما می تونیم سفارت فلان رو آتیش بزیم و هیچی نشه.
ناشناس
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
من از سودجویان بحران برائت می جویم و کسی را به اغتشاش دعوت نمی کنم ولی به نظرم امارات راه موسسین این کشور را نمی رود. 40 سال پیش اماراتی در کار نبود و فقط چند قبیله بودند ولی با درایت شیوخ و پرهیز از تنش با همسایگان توانستند فدراسیونی خوب بنا کنند ولی حالا به عملکرد امارات نگاه کنید: شرکت در حمله به لیبی و سوریه و یمن و ...
تن موسسین امارات داره توی گور می لرزه از دست نسل های دوم و سوم امارات.
ناشناس
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
فرارو لطفا به مسئولین بگو که سطح روابط تجاری با امارات را به حداقل برسانند. معنی نداره که میلیاردها دلار از طریق امارات به ایران واردات انجام بشه.

اجناس چینی را می توان مستقیما از خود چین خریداری کرد چرا با واسطه امارات میاد به ایران؟؟؟ دلال ها بروند به فکر شغل دیگری باشن منافع ملی مهم تر است.
ناشناس
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
ایران اگر فقط خط هوایی اش رو ببندد

رکن مهم اقتصاد امارات منهدم می شه

البته این بلا سر قطر هم می اد

ترکیه هم ضرر می کند

لذا ترکیه سکوت کرده

قطر هم جرات حرف زدن صریح تر ندارد

چون ایران خشمش بگیره بد می شه براشون
ناشناس
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
قابل توجه بعضی ها که پولشونو می رن دبی می ریزن تو جیب اعراب بی چشم و رو
هیتلر
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
به جهنم...
میثم
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
آاهای دختر چوپون ....
ناشناس
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
اخر سرم باید بگید غلط کردیم,البته اونایی که ریختن و اتیش زدن,جالبه تو هر مراسمی که این خودسرا هستن اتیش سوزی میشه وبا پر رویی ربطش میدن به طرف مقابل.
ناشناس
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
قابل توجه بعضی ها که پولشونو می رن دبی می ریزن تو جیب اعراب بی چشم و رو
فریدی
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
ینی حماقت این احمقها رو ندیده بگیریم
ناشناس
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
سالانه 280 هزار نفر ایرانی به امارات می روند متاسفانه و اگر خرج هریک حداقل 3میلیون تومان باشد مبلغی معادل 840 میلیارد تومان به امارات سود می رسد

با همین پول ها امارات اف16 می خره

با همین پول ها لیگ خلیج عربی داره

با همین پول ها یمن رو مورد حمله قرار می ده

با همین پول ها به اتباع ایران اهانت می کند
ناشناس
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
- عربستان روابط خود را با ایران قطع کرد
- بحرین روابط خود با ایران را قطع کرد
- سودان دیپلماتهای ایران را اخراج کرد (منبع BBC).
- امارات سطح روابط خود با تهران را کاهش داد
- اتحایه عرب ایران را مجکوم کرد
- دولت اردن، ترکیه و شورای علمای پاکستان هم ایران را محکوم کردند.

یعنی این جهالت عده ای اثر مخربش برای کشور از 10 تا بمب اتم هم بدتر بود.
نیروی انتظامی بخاطر بی کفایتی اش در کنترل اوضاع باید جوابگو باشد.
ناشناس
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
دو خط آخر را راست میگی؟
ناشناس
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
ریاست محترم جمهوری باید قویا خواستار برخورد قضایی با ناقضان قانون در حمله به سفارت عربستان شود.

تا کی باید ملت ایران تاوان رفتارهای عده قلیلی را بدهند که منافع شخصی شان را بر منافع کشور ترجیح می دهند؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
ایران کم کاری نکرد و تمام توانش رو برای حفاظت از سفارت به کار گرفته بود ،حتی بالاتر از استاندارد های بین المللی ایران نیرو و تجهیزات چیده بود، هم چنین ایران هیچ مجوزی برای برگزاری تجمع مقابل سفارت ها تا الان نداده است و لذا قانونا ایران هیچ مسئولیتی ندارد
این تقصیر عربستان بوده که رجل دینی را کشته و با بی حیایی اعلام کرده و موجب خشم مردم شده است
او باید پاسخ بدهد
ناشناس
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
خوابی داداش بیدار شو.
ناشناس
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
عربستان صددرصد امریکا نیست که متانت داشته باشد...این کشور با پادشاه جدیدش و حکام جوانش جنگ تمام عیاری را به همراهی متحدانش راه خواهند انداخت...عربستان بعد از اینکه حس کرد بعد از برجام گشایشی در ایران ایجاد میشود تمام سیاست خود را معطوف به ایجاد راهی برای خلق تنشهای مظاعف کرد در نتیجه امروز بعد از موفقیت در همراهی تمام اعراب برای تشکیل ارتش عربی در هفته گذشته اماده شروع جدیدترین دستاوردهای سیاسی خود در جهت همراهی اعراب بر ضد ایران است...متاسفانه ایران گل به خودی زد ان هم نه یک دانه بلکه دهها گل به خودی ظرف 3 روز
ناشناس
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
عمان هم عرب است اما با عربستان نیست و از قدیم با ایران بوده
سوریه هم عرب است و در همون موقع جنگ هم با ایران بوده و هست
سپاه بدر عراق هم عرب اند و در موقع جنگ با ایران بودند و با صدام می جنگیدند
حزب الله هم عرب است اما با ایران بوده از همون ابتدای انقلاب و شهید داده برای ایران

گزینه های نظامی ایران برای عربستان سنگین است

پاول وزیر اسبق آمریکا اعلام می کند ایران عربستان رو در همون لحظات اولیه به دوران پیش از صنعتی شدن بر می گرداند


در خصوص سفارت عربستان درست که کار اشتباهی بوده و حتی توطئه بوده است اما الان موقع متهم کردن ایران توسط خودمان نیست:

1. ایران کم کاری نکرد و تمام توانش رو برای حفاظت از سفارت به کار گرفته بود ،حتی بالاتر از استاندارد های بین المللی ایران نیرو و تجهیزات چیده بود،لذا قانونا مسئولیتی ندارد
2.تقصیر عربستان بوده که رجل دینی را کشته و با بی حیایی اعلام کرده و موجب خشم مردم شده است
3.ایران هیچ مجوزی برای برگزاری تجمع مقابل سفارت ها تا الان نداده است
4.سفارت ایران در بیرون منفجر شد توسط اتباع سعودی مورد حمایت شاهزاده های سعودی و کسی برجسته اش نمی کند
و...
عبداله
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
گام به گام تا انزوای کامل؛ با همت گروهی بی خرد، در سایه بی توجهی و ناتوانی دولت در کنترل اوضاع..
ناشناس
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
حالا بقیه کاسه لیسان اتحادیه عرب هم اینکارو میکنن

الان بهتره با عربها بیشتر اشنا بشن مردم ما مخصوصا اونایی که به اکبر عبدی حمله کردن برای تعریف خاطرش

من هروقت تو توییترهای عربها رو دیدم کثیفترین توهینهارو به ایرانیا میکنن
سید علی
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
داداش ما سادات از دست این عرب های جاهلی حجاز به ایران و لبنان فرار کردیم

این ها سر ما رو به مبارکی می بریدند و جلوی مراسم عروسیشون ذبحمون می کردند

خاندان رسالت فرار کردن از دست اعراب جاهلی حجاز و به ایرانی ها پناه آوردن

ایرانی ها محبت اهل بیت (ع) رو دیدن و با جان و دل شیعه شدن
صمد
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
هردم از این باغ بری می رسد.
حالا باید منتظر ترکیه فرصت طلب باشیم ببینینمم اونا چیکار میکنن!
ناشناس
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
یه عده مدام به همه همسایه ها می پرند و دشمن تراشی می کنند. همچه مواقعی تنها می مونیم.
ناشناس
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
ترکیه از تنش ضرر سنگین می کند،لذا واردش نمی شود:

1-مسدود کردن خط هوایی توسط ایران به ضرر ترکیه است و صنعت گردشگری اش با امارات و قطر از بین می رود،ایضا امارات و قطر داغون می شن

2-ترکیه 2.5میلیون گردشگر ایرانی رو در کنار گردشگران روسی اش از دست می دهد

3-در صورت تحریم گازی روسیه،ترکیه به ایران برای انتقال گاز قطر احتیاج شدید دارد
ناشناس
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
این مملکت به چه روزی دراومده که امارات که همه‌اش رو جمع کنی اندازه یکی از مناطق تهران نمیشه چجوری شاخ و شونه می‌کشه.
چرا انسان‌نماهای نافهم و نادان و خودسر و مریض باید جولان بدن تو این مملکت؟
وحید
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
دوست عزیز امارات بزرگترین شریک تجاری ایران محسوب میشه!
فریدی
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
اشتباه میکنی عزیزم تو این جور مواقع قدیمیا میگفتن کیفیت مهمه نه کمیت
ناشناس
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
امارات بزرگترین شریک تجاری است؟!! امارات فقط مقصد 280هزار ایرانی هست و جیب ایرانی ها رو خالی می کند
سجاد
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
اولین مقصر این قضیه نیروی انتظامیه.اگه یه عده برن سفارت روسیه رو آتش بزنند نیروی انتظامی همینجوری واکنش نشون میده؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
بابا مقصر ... نه اين بيچاره ها. آنان دستور مي گيرند.فهميديد.
ناشناس
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
خود سر جان !
عروسیته
به آرزوت رسیدی
ناشناس
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
به درک عددی نیستن
حامد
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
آقای عددی نیستن بیشتر واردات ما از مسیر اماراته کاری به کالاهای لوکس ندارم ولی تو اکثر کالاهای اساسی هم ما وابسته به دیگرانیم
راديوفردا
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
ايران در كشورهاي آفريقايي داره دنبال دوست ميگرده اونم كشورهايي كه رو نقشه با ذره بين پيدا نميشه اونوقت همسايه ديوار به ديوارش عددي نيست؟؟
مشخصه تا چه حد از سياست مطلع هستيد
ناشناس
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
ّبفرما
ناشناس
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
حالا متوجه میشوید چرا در آستانه‌ی انتخابات و اجرائی شدن برجام ناگهان در نیمه شب وارد سفارت عربستان شدند... حالا آقای روحانی و ظریف هر چه رشته بودند پنبه شد.... به نفع چه کسانی‌.... به نفع کسانی‌ که از بهبود رابطه ایران با غرب و دنیا ضرر میکردند... تندروها در داخل و اسرائیل و روسیه در خارج.... حالا به بهانه همین جو ، دیگر انتخابات باید حتما نتیجه مورد نظر یعنی‌ تندروی بیاد بیرون... به همین سادگی‌ مردم و خواست تاریخی آنها را تحت عنوان تهاجم خارجی‌ دور خواهند زد و هر که انتقاد کند، حتما نکار عربستان، بحرین ، آمریکا!!!!
ناشناس
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
مرگ بر خلیفه بن زاید بن راشد آل نهیان مرگ بر دبی مرگ بر ابوطبی
عباس
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
مرگ بر کره زمین به غیراز .....
ناشناس
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
گفتارتون فقط مرگ بر اين و اون هست. متاسفم براتون
علی
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
شما مشکل دارید.
ناشناس
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
کشوری پیدا می‌شه که به خاطر ایران رابطه خود را با عربستان قطع کنه.... حتما روسیه!!!!!!
راديوفردا
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
روسيه و چين در جريان تحريمهاي آمريكا عليه ايران ثابت كردن تو چه خطي هستند و چقدر با ايران دوستن!
فقط نميدونم شما روس پرستها كي ميخواهيد از خواب بيدار بشيد؟؟؟
ناشناس
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
هرکی حق صحبت داشته باشد رادیو فردا حق صحبت و ظلبکار شدن ندارد!!
ناشناس
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
ایشون به کنایه گفتن شما متوجه نشدید
فرشید
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
تا بوده همین بوده لعنت بر همشون
شهرآشوب
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
به جهنم
ناشناس
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
تا مارو نفرستین جهنم بیخیال نمیشین... یکعده آدم جوگیر , خودبزرگ بین , بی منطق و پوپولیست
ناشناس
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
ناشناس عزیز 17:01 الان موقع سرکوفت داخلی نیست

تقصیر عربستان بوده یک رجل دینی رو کشته و باعث خشم مردم جهان شده
ناشناس
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
اگر شما جای روسیه بودید حتما سفارت ترکیه در مسکو را منفجر می کردید بابا کمی عقلانیت چیز خوبی است . چی گیرتون اومده از این بالا رفتن از دیوار سفارت ها چرا امردم بی چاره باید چوبش را بخورند کی می خاد درس عبرت بگیرید
احسان
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
تبریک به برادران عرزشی ....
ناشناس
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
با توجه به ایتنکه امارات سود بیشتری از ایران میبرد باید دولت روابط با امارات را بخاطر این توهین قطع کامل کند .
هم وطن
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
باید از روسیه یاد بگیریم که با ترکیه چه کرد. دولت باید تمام تورها به دبی رو تعطیل کنه. چرا با این توهین هایی که این جوجه به ایران میکنه باید از قبال ایران این همه سود مالی ببره؟!!!
ناشناس
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
این عرزشیها سالهاست که بدنبال تبدیل ایران به کره شمالی خاورمیانه هستند ظاهرا با بی تدبیری دولت تدبیر دارن به اهدافشون نزدیک میشن
ناشناس
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
نگذارید امارات پررو شود

الان کل اقتصاد توریسم امارات از مسیر هوایی ایران داره تامین می شود(سفر های ایران و ترکیه و اروپایی ها)

چون منطقه نا امن است از آسمون ایران می روند
مدافع حفظ ارزشها
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
اسراییل داره با دمش گردو میشکنه! نتانیاهو چه جوری میتونه از تندروهای داخلی تشکر کنه؟!
ناشناس
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
فقط یکی از گزینه های ایران در پاسخ به اهانت امارات و خوش خدمتی اش به آل سعود،یکی از ارکان مهم اقتصادی امارات را درهم می کوباند

با توجه به نا امنی موجود در منطقه،کشور های وابسته به سعودی ها به شدت به آسمان امن ایران برای سرو پا نگه داشتن صنعت گردشگری خود نیاز دارند.
حتی صرف تهدید ایران به اعمال حق حاکمیت در مسدود کردن آسمانش برای امارات هزینه بسیار زیادی خواهد داشت و آنها را تادیب می کند.
امارات هم هسته را می خواهد و هم خرما را!
با دسته کور ها طرف نیست که هم ازآسمان امن ایران استفاده کند و هم این که در جبهه آل سعود قدم بردارد!
یادتان نرود،امارات همون کشوری است که پروژه تغییر نام خلیج فارس ،ادعای مالکیت بر جزایر سه گانه ایران رادر پیش گرفته و از حامیان اصلی مالی و تسلیحاتی داعش و تروریست ها به جهت تهدید امنیت ایران می باشد!
فراموش نکنیم که امارات چه اهانت هایی به اتباع ایران علی الخصوص معلم های ایرانی داشته است و با همکاری آل سعود یمن را مورد حمله نظامی قرار داده است.
ناشناس
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
تاسف برای برادران و خواهران طوریست و در صف مصاحبه صفارت آمریکا