صفحه نخست

سیاست

ورزشی

علم و تکنولوژی

عکس

ویدیو

راهنمای بازار

زندگی و سرگرمی

اقتصاد

جامعه

فرهنگ و هنر

جهان

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۶۳۸۷
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به سخنان رهبری در خصوص لزوم نظارت استصوابی شورای نگهبان، گفت: نظارت بر روند برگزاری انتخابات یکی از وظایف تعریف شده شورای نگهبان در قانون اساسی است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به سخنان رهبری در خصوص لزوم نظارت استصوابی شورای نگهبان، گفت: نظارت بر روند برگزاری انتخابات یکی از وظایف تعریف شده شورای نگهبان در قانون اساسی است.
 
به گزارش ایسنا آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به تقارن نخستین روز ماه ذی الحجه با سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) آمار بالای طلاق در اصفهان را نگران کننده توصیف و اظهارکرد: از هر پنج ازدواج صورت گرفته در اصفهان دست کم یک مورد به طلاق منجر می شود، این در حالی است که در اوایل انقلاب نگاه دختران به ازدواج هرگز اقتصادی نبود.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از زنان زمانی که خود را در امنیت مالی ببینند، معرفت را از یاد می برند، افزود: اگرچه سخنان امروز من بدون شک به مذاق زنانی که خود را برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده می کنند، خوش نخواهد آمد اما باید پذیرفت که بخشی از مشکلات جامعه ایران ناشی از عدم اولویت بخشی حکومت به مردان در مساله استخدام ها است. جامعه به زنان پرشک، پرستار، معلم و استاد دانشگاه نیازمند است، اما آن زن راننده بیابان که پشت فرمان تریلی در جاده های ناامن می نشیند کار اشتباهی می کند.
 
امام جمعه اصفهان خطاب به زنان جامعه و با تاکید بر اینکه در اسلام وظیفه نان آوری به مردان محول شده است نه زنان، گفت: بگذارید مردان در اولویت نخست به مشاغل مختلف راه پیدا کنند و تنها در چنین شرایطی است که توان ازدواج با شما را خواهند یافت و شما نیز می توانید با وقار در خانه های مستقل خود و همسرانتان خانمی کنید، اصرار زنان برای کار کردن در هر شرایطی قابل تامل است اگر بنا است زنی به عنوان مهماندار هواپیما زباله جمع کند آیا بهتر نیست که در خانه و کاشانه شخصی خود و همسرش این کار را انجام دهد.
 
طباطبایی نژاد با اشاره به سخنان رهبری در خصوص لزوم نظارت استصوابی شورای نگهبان ادامه داد: نظارت بر روند برگزاری انتخابات یکی از وظایف تعریف شده شورای نگهبان در قانون اساسی است، اما در طول سال های پس از پیروی انقلاب اسلامی گروهی از همین آقایان اصلاح طلب همه همت و توان خود را به کار گرفتند تا نوع نظارت های شورای نکهبان را به نظارت های تنها بصری محدود و خلاصه کنند، اما اظهارنظرهای صرفا سیاسی این گروه همواره با مخالفت های صریح امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مواجه شده است.
 
وی با تاکید بر مفهوم واژه استصوابی برای نظارت شورای نگهبان بر روند برگزاری انتخابات ها خاطرنشان کرد: استصواب به معنای مطالبه درستی و حذف اشتباه است. مگر می شود هر کسی را به انتخابات خبرگان یا مجلس شورای اسلامی راه داد؟ آقایان می گویند این نظارت آبروریزی برای متقاضیان شرکت در انتخابات است غافل از اینکه شورای نگهبان به عنوان نهادی که به گفته امام (ره) مسولیت حفاظت و صیانت از انقلاب را برعهده دارد، در همه سال های گذشته با کمال احترام و ادب از افراد خلاف کاری که کجی یا مخالفتی با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران داشته اند، خواسته است که از اعلام کاندیداتوری خود اجتناب کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان، افزود: در تبلیغات این گروه از افراد برای تقلیل وظیفه شورای نگهبان چانه زنی بی مورد است و آنها از این طریق راه به جایی نخواهند برد.
 
طباطبایی نژاد با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مدنی به عنوان دومین شهید محراب اظهار کرد: برخی مسولان استانی شرکت کننده در نماز جمعه همواره از طولانی بودن خطبه های من شکایت می کنند و اشکالی هم به آن ها وارد نیست چرا که دیر می آیند و زود هم می خواهند جلسه را ترک کنند بنابراین من هم مطابق خواسته های آن ها از بازگو کردن محسنات اخلاقی این شهید گرانقدر خودداری می کنم.
 
وی به شهادت مظلومانه جوادالائمه(ع) اشاره کرد و گفت: اگرچه مقام امامت در کودکی به ایشان تفویض شد، اما او در تمام طول عمر با برکت خود با بیان مسایل علمی، احکام اسلامی و معجزات متعدد به مردم ثابت کرد که برای رسیدن به مقام امامت سن و سال مهم نیست.
 
امام جمعه اصفهان ادامه داد: این امام بزرگوار حتی نظر مامون را نیز به خود جلب کرد و در نهایت همانند جد بزرگوار خود امام حسین (ع) لب تشنه به شهادت رسید.
 
طباطبایی نژاد با تاکید بر لزوم شرکت یکپارچه مردم در جشن عاطفه ها، تصریح کرد: همه مردم باید در کنار خیریه ها، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای یاری رساندن به دانش آموزان محروم تلاش کنند.
ارسال نظرات
ناشناس
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
انصافا راست میگه
ولی خانمی کردن یعنی چه؟؟
علی
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
یه مقدار تعصبو بذاریم کنار ، خداییش حرف معقولی زده. اصلا ربطی به مذهب و ... هم نداره و هر انسان عاقلی میتونه قبول کنه که تصدی مشاغل توسط خانمها ( ولو به قیمت دلربایی و ... ) و محروم نمودن یه مرد از این مشاغل چه ظلم بزرگیه.
میشه قبول کرد دختر خانمای مجرد برای مطرح شدن و پیدا شدن خواستگار مناسب با حقوق کم یه جاهایی مشغول باشند، ولی بودن یه خانم مثل خانم بنده در شغل دولتی بدون تاثیر کافی در زندگی، جامعه رو به گند گشیده . نه میشه به این خانمها امر و نهی کرد نه بدرد کارای عملیاتی بیرون میخورن، نه در اوقات ضروری میتونن تا پاسی از شب بمونن و ...
البته اینقدر میفهیم که استثنایا برخی عرصه ها که وجود مردا مشکل ایجاد میکنه ( مثل پرستاری خانمها، معلمی دخترا و دندانپزشکی خانمها) وجودشون ضروریه .
خلاصه اینکه روز قیامت شما خانمهایی که جای یه مردو گرفتی و سبب شرمندگی در مقابل زن و بچه ش شدی، حساب باید پس بدی.
ناشناس
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ادامه 25: 14 من خودم محجبه هستم و از خزبازی و بی کلاس بازی بعضی زنان هم خوشم نمیاد ولی نه حقشون اسید بلکه هدایت. از شهر اسیدپاش ها انتظاری ندارم.
فقط پسرها و مردان جامعه رو به آگاهی و تفکر دعوت می کنم نه بازیچه شدن که اکثرا خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرن حالا با بازی جنسیتی یا تحریک های الکی و بچه گانه جنس مخالف.
زود خام نشید و به فکر ساختن مملکت باشید که تنها راه نجات همینه .
حالا چرا اساسا یک عده دنبال تئوری جنگ بودن و هستن و از صلح بیزارن بماند.!
ناشناس
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
راه حل فوری برای اشتغال ؛ بیرون کردن مدیران بازنشسته سازمانها ، نهادها و شرکتهای دولتی و شبه دولتی است . افرادی که دو دستی به پایه های میز چسبیده اند و حاضر نیستند جای خود را به یک جوان تازه نفس و تحصیلکرده بسپارند . این افرارد هم از حقوق بازنشستگی برخوردارند و هم حاضر نیستند یک ریال از دریافتی و مزایای درون قبل از بازنشستگی خود چشم پوشی کنند وبرای ماستمالی کردن حضور مجدد خود در محل کار قبلی با حکم مشاوره در کار ابقاء می شوند .حداقل هزاران نفر به این شکل از رانت اشتغال بعد از بازنشستگی برخوردارند که باید سریعا پاکسازی شوند.
ناشناس
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خانم ایرانی که حقوق برابر ميخاي! حقوق برابر وقتی عادلانس که وظایف هم برابر باشه یعنی نصف هزینه خرید خونه و ماشين نصف نفقه و غیره قانونا بر عهده شما باشه در ضمن مرد هم باید به اندازه زن مهریه داشته باشه در اون صورت هيچ مشکلی نیست که شما از تمام حقوق مردا بهره مند باشی
سحر
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چقد مردهای ایرانی حسود و تنگ نظرن. من یه دختر دانشجوی فوق لیسانس برقم. زحمت کشیدم دانشگاه دولتی درس خوندم. بهترین سالهای زندگیمو درس خوندم. اونم تو کشوری که پسرا واسه دانشگاه سهمیه دارن.واسه شغلا سهمیه دارن. آقایونم یه خرده به خودشون زحمت بدن. دانشگاه درست حسابی درس بخونن. کار خوبم پیدا میکنن.
این که سیاست دولت غلطه ربطی به کار کردن زنا نداره. الان که دانشگاه ازاد داره تا دکترا بدون آزمون دانشجو میگیره تا جیبشو پر کنه و فکر نمیکنه این همه فارغ التحصیل کار و شغل میخوان ، تاوانشو من و زنای جامعه باید بدیم؟
ناشناس
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سهمیه دانشگاه بالا بردید باز فایده نداشت، بشینیم خونه که امثال تو حرف صدمن یه غاز بزن ،،،تو همه دنیا اولویت تو دانش است تو مملکت ما به جنسیت،،،مگه ما زنها آدم نیستیم من که ده سال درس خوندم دکتری گرفتم با حرف این حاج آقا بشینم خونه،،،که ازدواج کنم مگه همچی به ازدواجه نمیتونین اشتغال ایجاد کنید ،دیوار کوتاه تر از خانمها ندیدید،
رضا
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا سایر کشورها هم مشکل بیکاری آقایونشون را با خانه نشین کردن خانم ها حل کرده اند؟
سو مدیریت خود را با این چیزها لوث نکنید لطفا.
دست همه خادمین مردم از جمله میهمانداران، پرستاران، معلمین و ... اعم از زن و مرد را می بوسم.
ناشناس
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا نه با حرف شما کسی دست از کار می کشه و نه سر کار نمی رود . دنیا عوض شده باید به روز فکر کنیم و فضایی را ایجاد کنیم که اگر خانمی هم سر کار رفت مفسده ایجاد نکنه و در ثانی خانم ها را طور تربیت کنیم که به جای تغییر مبل و دکور در هر شش ماه ، به آموزش فرزندان و تربیت آنها و نیز رسیدگی به امور خانه و غیره ترغیب شوند . والا نظام سرمایه داری کاری کرده که فقط باید مصرف کنیم برای مصرف هم باید کار کنیم حالا هر کاری که شما فکر می کنید . خدا به داد ما برسه و الا کار از این حرفا گذشته است .
ناشناس
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چهل میلیون زن داریم خودشون واسه خودشون تصمیم می گیرن.
ناشناس
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
موارد رسمي :
- مهريه
- نفقه
- نرفتن به سربازي
- نداشتن مسئوليت مالي نسبت به خانواده
- حق حتي گرفتن پول بابت شيردادن فرزند خود
- ....
موارد غير رسمي:
- توقعات زياد
- هنر كم و ادعاي فراوان
- هر گونه پوشش و آرايشي داشتن و اثرات بسيار بد بر جنس مرد و بنيان خانواده ها
- انتظار غلام شدن مرد بعد از ازدواج
- و ....
شما زناي ايران ! ديگه چيزي مونده كه بخواين بگيرين؟
ناشناس
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سربازی برن، شغل هم داشته باشن اونوقت ایرادی نداره
ناشناس
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
هر انسان بالغی که قادر به تامین نیازهای معیشتی خود نباشد نیازمند و ناتوان است
ضمن اینکه خود کفایی مالی در حقیقت زمینه داشتن حق انسانی انتخاب و اختیار در سایر زمینه های زندگی هم هست
دختری که فقط از سر نیاز مالی ازدواج کند معلوم است که ازدواج آگاهانه ای ندارد
ناشناس
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
به اندازه کافی در حق زنان مملکتم ظلم میشه شما کوتاه بیایید
ناشناس
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
افرين حاج اقا اگر زنان کار نکنند طلاق زياد ميشه خيلي خبه
حام
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اینم حرفیه.
ناشناس
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
لطفا اینقدراحساسی برخوردنکنید.دولت موظف به ایجاداشتغال است نه اینکه زن ومرد را به جون هم بیندازه که چون زن ها کار می کنند برای مرد ها شغل نداریم
سحر
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حق باشماست. وقتی خروجی دانشگاه ها بالاس و شغل کم همین میشه
ناشناس
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
"اوایل انقلاب نگاه دختران به ازدواج هرگز اقتصادی نبود".
نگاه پسرا چی؟ تغییری نکرده به نظرتون؟ فکر نمی کنید اونموقع پسرا دنبال خانواده بودند الان دنبال هوس؟
ناشناس
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آخه متاسفانه دخترهاي جامعه ما هم دنبال جذب جنسي مردها هستن. شما يه نگاهي به پوشش و آرايشهاي اونا بنداز!
ناشناس
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
احسنت بر امام جمعه
ناشناس
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا چه خوب داری تیشه به ریشه اسلام عزیز می زنی! بزن بزن که داری خوب می زنی.
مملکت تبعیض ها، سهمیه ها و رانت ها و صد البته تفرقه ها و اختلاف ها.
سیاست انگلیسی تفرقه بینداز و حکومت کن.
زن کارگر
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
از خانم مرکل یاد بگیرید برای پناهجویان کار و مسکن درست می کنه شما به زن های مملکت خودت میگی برو بشین خونه>بابا ایوالله.
بانو
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ما زن ها کوتاه نمی اییم وخلاص.
ناشناس
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ایا قدیم ها هم زنان این گونه که الان است کار میکردن یک نفر کار میکرد بقیه میخوردن رفاه بود ارزونی بود مسلمونی بود اعتماد بود برکت بود ولی الان چی
ناشناس
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مرحبا
در ادارات ایران زنان امنیت جنسی ندارند و گرگها انها را می درند.
به جز کارهای ضروری حضور زن در محیط کار مساوی است با مسلخ رفتن زن و نابودی خانواده و رونق نامشروع و فحشا
از این عالم فرهیخته و شجاع سپاسگزاریم.
ناشناس
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
غیر قابل انتشار ها را بدهید دفتر ایشان، مطالعه کنند.
ناشناس
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سرویس مدارس دخترانه و حتی پسران دبستانی بهتر است خانم باشند.
ناشناس
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
نفسش از جای گرم در میاد.
ناشناس
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سانسورچی
علی
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج اقا جای پاک کردن صورت مسئله برید شغل ایجاد کنی همه دنیا هشتاد درصد زنان شاغلن اونم با حقوق مساوی مردان اونوقت در جامعه ما که نهایتا 30 درصد شاغلن ( که البته از اون سی درصدم 10 درصدش خودساخته ها هستن ) میگین کار نکنید کار به مردا برسه !! در تمام دنیا علاوه بر اینکه مردان و زنان کار میکنن حتی برای نوجوانان و دانشجو ها هم کار به وفور هست احتمالا فردا پس فردا میگید اونایی که بچه ندارن واسه چی کار میکنن کار نکنید به بقیه برسه هنوز با این وضعیت خواهان 150 میون نفر جمعیت هم هستید تازه اگر زناهن کار میکنن از سر شوق و هوس نیست به خاطر اینه که دیگه زیر سایه این اقتصاد شکوفا و انرژی هسته اییه نفر نمیتونه شکم سه نفر دیگرم سیر کنه به قول دوستمون گذشت زمان اون خدا بیامرزی که یه نفر کار میکرد ده نفرم غذا میداد تازه از نظر خرید خونه و باغو اینا هم هیچ مشکلی نداشت الان اگه یه نفر توی یه خانواده چهار نفره کار کنه ( از راه سالمه) مشکل میتونه خرج روزمره زدگیشو تامین کنه
ناشناس
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
نه خیلی حداقل حقوق تو این مملکت به استاندارد جهانی نزدیکه و قیمت مسکن هم مناسب فقط مردها کارکنند کافیه درآمدشون انقدر زیاده به حداقل زندگی که هیچ به بیشترش هم میرسه
ناشناس
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ببین بجای اینکه فکر جامعه رو هر چند یک بار منحرف به دعوای جنسیتی به جای دعواهای و حقوق اصلی بکشونی برو مشکل جامعه رو بجای گردن کلفتی حل کن. کجای دنیا از این مشکلات و از این حرفهای عتیقه می زنن ؟؟؟!!!!
از اطرافیان چند شغله ات بخواد چند تاشو بدن به پسرهای بیکار!!!
صورت مساله پاک نشدنی = بی عدالتی و رانت خواری!!
مردباش و مشکلاتی که خودتون مسببش هستید رو به گردن یک جنسی که قدرتی دستش نیست نیانداز!!!!
ناشناس
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مشکل کار خانمها نیست
مشکل شما مسولین هستید که توان ایجاد اشتغال برای شهروندان یک کشور را ندارید
صورت مسئله را پاک نکنید
ری را
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
برای من عجیب یا دیگه حتی ناراحت‌کننده نیست که یه امام جمعه این حرفو زده باشه. کامنت‌هایی که اینجا از هم وطنام می‌خونم و در جامعه هم مشابهش رو در تئوری و عمل می‌بینم، دردناکه. دردناکه که فرهنگ مردسالاری و زن‌ستیزی انقد ریشه داره در فرهنگ ما و در مقاطع مختلف با توجیه‌های مختلف خودشو نشون می‌ده.
از ماست که بر ماست...
ناشناس
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مردی که ماهی ۷۰۰ هزار تومان حقوق میگیرد میتونه خرجی خونه را به تنهایی بدهد ؟؟
ناشناس
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
باشه خرج زندگی ام به اضافه قسط ها را هر ماه دولت بده میشه تو خونه خانمی می کنم.
ناشناس
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
شمام بنشینین تو حوزه و آقایی کنین و بگذارید اونایی که بلدن کار مملکت رو دست بگیرن تا هم مردا کار داشته باشن هم زن ها.
ناشناس
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فرارو شرف داشته باش و کامنت منو چاپ کن
اگه مرد هستی از یک زن زاده شده ای واگر زن هستی هم تکلیفت معلوم است
ناشناس
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
زنان کار ميکنند چون مردان خسته نشوند بتوانند شب کار کنند
ناشناس
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چقد تهوع آور!!!
فرارو جالبه يه همچين نظرات سخيفي رو چاپ ميكنه!!!
ناشناس
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
افرین به هوش وذکاوت تو ناشناس عزیز
ناشناس
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
کار و درآمد باید صرفا در اختیارمردباشد بنظر من هر مرد اختیار دارد چهار زن عقدی و تعداد بیشماری زن صیغه ای داشته باشد . اصولا مردان این توانایی را دارند که مانند گذشته حرمسراهای بزرگ تاسیس کرده و صاحب اختیار زنان باشند و متقابلا آنان را تحت پوشش بیمه و خدمات بعد از عقد قرار دهند و به این شکل هم زنان در آسایش هستند و هم مردان بدون شغل باقی نمی مانند . ( موضوعی که در اصفهان مسبوق به سابقه بوده و جواب هم داده است ) البته زن باید در قبال این مزایا همیشه در حال تمکین باشد و خدمات مورد نیاز شوهر را به نحوه مطلوب ارائه نماید و البته که شکر گذار ولی نعمت خود باشد در غیر اینصورت با پدیده ای بنام بیوه گی مواجه و از هرنوع تضمین و گارانتی و خدمات توافق شده ساقط و به منزل پدر تشریف ببرد.
ناشناس
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چند میلیون معتاد و زندانی داریم خرج خانواده های اینا رو چه کسی دارد تامین می کند؟
ناشناس
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مردی که ماهی ۷۰۰ هزار تومان حقوق میگیرد میتونه خرجی خونه را به تنهایی بدهد ؟؟
ناشناس
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا در فروشگاه های انواع پوشاک زنان و کودکان، لوازم آرایشی، تزریقات زنان و کودکان بهتر نیست خانم ها شاغل باشند؟ الان پزشکان مرد در مقطع تخصصی مانند پوست، جراحی پلاستیک، ... چندین برابر پزشکان زن هستند، بهتر نیست تعداد آنها برابر باشد؟ مثلا چه اشکالی دارد برای خانم ها راننده تاکسی یا تاکسی تلفنی خانم باشد. در مراکز اورژانس خدمه پزشکی بیش از نود درصد مرد هستند، بهتر نیست خانم ها در این زمینه اشتغال داشته باشند. موارد بسیاری از این دست وجود دارد.
حالا اینکه یک خانمی راننده کامیون شده است را که نباید بزرگ کرد و بعد نتیجه دلخواه را گرفت. از هر ده هزار راننده بیابانی یکی خانم نیست.
مشکل بیکاری مردان، زنان نیستند بلکه سوء مدیریت مدیران سفارشی و رانتی، حبف و میل فراوان بیت المال، اختلاس های چند هزار میلیاردی، تحریم ها و در افتادن با دنیا، غیر پاسخگو بودن مسئولان عزیز، ... است. به ما آدرس عوضی ندهید.
ابوالفضل
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
دوستان خواهشن به اعمال گذشته و حرفای ایشون کار نداشته باشین و فقط به همین حرف !!!!! فکر کنید که ایشون واقعا چه میگن بحثای حقوق زن عدم تبعیض و اینارو بزارین کنار بیشتر توضیح میدم
ببینید الان در شرکتا خانم فوق لیسانس داره با حقوق 400 هزارتومن یا کمتر در ماه کار میکنه که فقط مستقل باشه و دستش تو جیب خودش باشه( کاری به این ندارم که جامعه ما به سمتی رفته تا یه زن برای اثبات وجود خودش و..... چنین کاری ) بعد واسه همین شغل یه اقا پسر بخواد کار کنه حداقل حقوق درخواستیش هفتصد الی هشتصده چون بالاخره سرپرست خونه هسته و باید زندگی رو اداره کنه ( کاری به این که ایشون مجرده ) شما به عنوان صاحب شرکت کدومو ترجیح میدین؟؟؟
واقعا مصیبت عزما شده این کار خانما بعضن با نصف حقوقی که حقشونه کار میکنن (ظلم ) واقعا بهتره فکری بشه کاری به بحث ایجاد شغل و شایسته سالاری و عدم تبعیض جنسیتی ندارم بالاخره ما تو جامعه ای هستیم که عدم وجود شغل بیداد میکنه و از همین اندک شغل باید نهایت استفاده بشه (بدون هیچ تعصب فکر کنید )
فرارو منتشر کن تشکر
ناشناس
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خانم آلیا با شما هستند
hamvatan
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چقدر خوب بود که این اخوندهای محترم هم تمام این کرسی های اشغال شده را به متخصصین و کار بلدها واگذار میکردند تا این همه بیکاری از بین میرفت
ناشناس
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فرمایشات این آقا ،مصداق حدیث معروفی از امام علی(ع) است ،آنجا که می فرمایند: کلام حقی که باطلی در ورای آن پنهان شده است.
ایشون نگران اشتغال آقایون و یا عزت و آبروی زنان جامعه نیست ؛نگرانی و دلواپسی امام جمعه اصفهان هیچ گونه ارتباطی با مشکلات واقعی جامعه ندارد
(عاجزانه از شما در خواست انتشار دیدگاهم رو دارم.
ان شاءالله)
ناشناس
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مردی که ماهی ۷۰۰ هزار تومان حقوق میگیرد میتونه خرجی خونه را به تنهایی بدهد ؟؟
ناشناس
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چون حاصل آدمي در اين شورستان
جز خوردن غصه نيست تا کندن جان
خرم دل آنکه زين جهان زود برفت
و آسوده کسي که خود نيامد به جهان

با بودن این قبیل ادمها صد سال دیگر هم از غار نشین ها عقب تریم
محمود
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
پس بهتره دانشگاه ها رو تعطیل کنید نه جناب امام جمعه خانمها باید نقش خود را فراموش کنند و سواد تاثیری نداره خانمها اگر فضانورد هم شوند باید نقش خود را که مادریست فراموش نکنن جامعه ای با مادران باسواد برابر است با فرزندان باسواد
ناشناس
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
چرا ما عادت داریم هر حرف منطقی را با چماق آزاد بودن بکوبیم
بیکاری پسران و ازدواج نکردن آنها و در نتیجه ماندن دختران روی دست پدر و مادر تا حدی نتیجه اشغال بازار کار توسط خانم هاست
ناشناس
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
نه خیلی حداقل حقوق تو این مملکت به استاندارد جهانی نزدیکه و قیمت مسکن هم مناسب فقط مردها کارکنند کافیه درآمدشون انقدر زیاده به حداقل زندگی که هیچ به بیشترش هم میرسه
ناشناس
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا بهتره به عبادت و طلب امرزشش بپردازه
ناشناس
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آخه شما خودتون با حقوق يك مرد كه 700 هزارتومنه مي تونيد زندگي را بگردانيد.
سهند
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
معلومه که نه.
کوروش کبیر از ایساتیس
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فرارو آمار غیر قابل انتشار از انتشار زد بالا
ولی لایک ها نظر مردم رو میرسونن
اینم چاپ نمیکنی میدونم
حمیدرضا
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
تمام افرادی که اینجا از حرفای این فرد استقبال کردن آقایون کم سواد و بی عرضه ای هستن که زیر سایه ی خانم های پرتلاش و باسواد موندن.عرضه دارید برید کار پیدا کنید نه اینکه ضد زن باشید
ناشناس
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ما با اصل شورا مشکل نداریم
با جناحی بودن شورای نگهبان مشکل داریم
ناشناس
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آقا شکست خوردید. شما توانایی اداره کشور را ندارید
ناشناس
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقا در ایران تمامی زنها شوهر دارند ؟ همه دختران پدر و مادر دارند ؟ همه جوانان دختر شوهر کرده اند ؟ ای عزیز فقط اطرافیان خود را نبین بسیاری از زنان در سفر هایشان نان ندارند. همه دلشان میخواهد خانمی کنند ولی مجبورند ....
مهرداد
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
این حرف رو اگه محمد جواد ظریف گفته بود میگفتیم به به آفرین مرحبا !!! بابا خب راست گفته این بنده خدا
ناشناس
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مساله اينه كه كي واقعا كي ظريف اين مدلي حرف زده؟؟؟
سلام
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
کاملا عقلانی
ناشناس
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آقاي امام جمعه اگر زن بودي باز اين حرف را مي زدي
از اصفهان
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سلام من یک زنم کاملا منطقی گفته
ناشناس
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
تکلیف زنانی که نمی توانند به خاطر بیماری ازدواج کنند چیست نباید کار کنند؟
محمود
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اتفاقا وقتي از يك خانواده هم مردش سر كار ميره هم خانومش جمعا دو نفر و از خانواده اي نه مرد ونه زن تبعيض بالاتر از اين؟!!!
ناشناس
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آقا شما معني تبعيضو درك نكردي انگاري
ناشناس
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
من با بخشهائی از حرفها موافقم ولی خیلی از خانم ها فرصت ازدواج پیدا نمیکنن, خیلیها فرصت ازدواج پیدا میکنند ولی حقوق شوهر کفاف زندگی نمیدهد, خیلیها هم بیوه میشوند و طلاق داده میشوند که هیچ سازمان و یا شخصی هزینه های آنها را تامین نمیکند. خوب مطمئنا" راننده تریلی شدن آرزو و علاقه آن راننده خانم نیست ولی برای بقاء مجبور به انجام چنین کارهائی هست.
بهتر بود امام جمعه محترم اول تضمین درآمد و شوهر را به این خانمها میدادند , بعد با شاغل شدن آنها مخالفت میکردند.
ناشناس
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
واقعا برای اکثریت نظرات متاسفم
وسعت اشتغال در بخش های تولیدی وصنعتی و نفتی وپتروشیمی نسبت یه پتانسیل کار های سخت که بیشتر از عهده ی مردان بر میاید در پایین ترین سطح قرار گرفته
این حرف ها فرا فکنی است اکثر شغل ها کاذب می باشد
بیشتر مربوط به خدمات داخلی است
یعنی اقتصادی تماما مصرفی
اگه بفکر اشتغال مردان هستید باید دانشگاه ها کاربردی تر و سیاست های منفعلانه دولت ها که مردم را تنبل بار اورده تغییر کند
ما نیازمند اشتغال تعریف شده برای مردان و زنان نسبت به توانایی هایشان هستیم.
ناشناس
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آخر مملکت و مسولان اینجا همه با هم . آقای محترم اقتصاد کشور و 8 سال نابود کردند شما کجا بودی؟ حالا به مسوولان نمی گی عذرخواهی کنند و از مردم حلالیت بطلبند بلکه کمی بار گناهانشون سبک شه ، چرا به مردم انتقاد می کنید ؟ نکنه فکر کردید مردم دارن راحت زندگی می کنند! مردم دارن 2 شیف 3 شیفت جون می کنن بتونن خرج زندگیشون دربیاد بعد شما می گی خانما کار نکنند؟! شما بعنوان امام جمعه به مردم بگو کی وضع اقتصادی مناسب و آبرومندی برای مردم فراهم می کنید تا خانما هم برنامه ریزی کنند از کی کار نکنند بشینن تو خونه.
ناشناس
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
واقعا چه جوری میخواهید اون دنیا جواب خدا را بدهید ؟؟؟ شما از نیمی از انسانها می خواهید استعدادشون رو شموفا نکنند تا نیم دیگر بتوانند شکمشان سیر شود. حاج آقا عدم مدیریت در این ۳۶ سال ایران رو در حد قرون وسطی در اروپا پاییت آورده اون وقت بهجای حلالیت از مردم بهشون میگید سر کار نرید!!!!
توکل
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
با سلام
آیا زنهایی که سر کار می روند زندگی و آرامش بهتری نسبت به زنان خانه دار دارند؟
مرد ها هم بایستی رفتارشون رو در قبال همسرانشان درست کنند ولی آیا زنانی که تحمل نمی کنند و رو به جدایی و یا سرکار رفتن ، می آورند مشکلاتشان کمتر میشود؟ و....
ناشناس
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آقایون احتراما باید بگم که حالم از هرچی جنس مذکره بهم میخوره
اینقدر در جامعه به من زن ستم شد نمونه بارزش همین حالا که پدرم راضی به حمایت از من نیست و مدام سرکوفت میزنه که برو کار کن واز اونطرف همه استخدامها مردانه است و آقایون تشخیص میدن که همه ما خانومها ز گهواره تا گور توسط مردان پولدار ومهربان تامین میشویم!!!! میگن برو شوهری پیدا کن که بهت نون وآب بده
راستی شما با این هیکل قوی و نداشتن محدودیت پوششی و جسمی وعرفی وارث 2برابری و.... که دامنه فرصتهای شعلیتان به مراتب بیشتر از خانومهاست خجالت نمیکشید به خانومهاحسودی میکنید؟!
نان آوری تان هیچ ارزشی ندارد وقتی بخاطر ش زنان زجر کش شوند
مگر شما حجاب اجباری و بارداری وزایمان دارید که مدام سربازی که ناشی از جنگ افروزیهای مردانه است را بر سر زنان میکوبید؟!
آنهایی که میخواهند زنان به زور فقر نیازمندی مطیع شوهر باشند از زن برده میخواهند و بس
یک خانم
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
زنان بیکار و تحصیلکرده خیلی بیشتر از مردانه ... الان هم در همه ادارات مردان در اولویت هستن می تونید یک نگاهی به آزمون های استخدامی بکنیین که اصلا بعضی ارگان ها خانم نمی خواد... توی ارگانی که من هستم توی یک آزمون استخدامی اکثر قبول شده ها خانم هستن در حالی که برای بسیاری ادارات کارمند مرد درخواست شده .... پس آقایون برن سوادشون و ببرن بالا تا از پس یک آزمون استخدامی ساده بر بیان تا بعد
سها
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
در سخن افزون و در ...
ناشناس
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بجای حل مشکل کار جوانان نمی توان صورت مسئله را پاک کرد
دختری که با هزار زحمت فوق لیسانس و دکترا گرفته بنشیند ته خونه و دق کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی اینهمه سرمایه برای تحصیل جوانان با فرمایش این آقا برباد داده شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر دختری امکان ازداجش نباشد و تحصیلات عالیه داشته باشد چکار کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاج آقای عزیز!
با اولویت بندی کردن مشکل حل نمیشه! شما اول کارش رو جور کن و این پارتی داشتت رو برای گرفتن هر شغلی از بین ببر بعد می بینید که هر آدمی که استعداد داشته باشه کار گیرش میاد! والا توی کشورهای صنعتی هم همین مشکل ها رو ریشه کن کردن که اینقدر پیشرفته شدن نه با نادیده گرفتن حق نصف جامعه!
ناشناس
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سير از گرسنه خبر ندارد
من يك انسان هستم
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
من يك انسان هستم و هر كسي توانايى خاص خودش را دارد ولو يك زن باشد يا يك مرد. شما اگر ميتوانيد تمام استخدام ها را برمبناي شايستگي انجام دهيد ديگر كمتر گله اي از شما خواهند داشت.
با نهايت احترام، با استفاده از استدلال خود شما، شما هم بهتر است بيشتر به مسائل ديني بپردازيد تا مسائل اقتصادي.
ناشناس
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
تمام این کامنت ها نشون میده مردان این جامعه فقط ظاهرشون عوض شده از نظر فکری همون طرز فکر پدر پدربزرگ شون رو دارن
آقای محترم زنی که مجرده یا بیوه هست صد برابر بیشتر از شما به کار و فرصت شغلی امن نیاز داره
و در ضمن هر ادمی حق داره به شیوه خودش زندگی کنه این زندگی و این دنیا حق همه ی ماست
ناشناس
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اقای امام جمعه چرا صورت مسله را پاک می کنید لطفا شغل ایجاد کنید تا زن و مرد با هم کار کنند و زندگی بهتری بسازند چون خانم ها توان دارند که هم کار کنند وهم به خانه شوهر و بچه هاشون برسندو نیاز به نصیحت ندارند
ناشناس
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اقای امام جمعه چرا صورت مسله را پاک می کنید لطفا شغل ایجاد کنید تا زن و مرد با هم کار کنند و زندگی بهتری بسازند چون خانم ها توان دارند که هم کار کنند وهم به خانه شوهر و بچه هاشون برسندو نیاز به نصیحت ندارند
ناشناس
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
به جای این که انقدر به جنسیت گیر بدین و بر اساس زن یا مرد بودن به کسی کار بدین بر اساس این که چه کسی واقعا شایسته این کار هست استخدام کنید چه فرقی داره زن باشی یا مرد مهم اینه برای اپن پست نسبت به بقیه بهتر باشی نمیشود چون به خانم ها حقوق کمی میگیرن یا چون یک نفر پارتی داره استخدام بشن. در ضمن نمیشود ما از ظرفیت پنجاه درصد جمعیتمون رو که خانم ها تشکیل میدن صرف نظر کنیم چون اقایون بیکارن. ازدواجی هم که فقط به خاطر نیاز مادی زن به مرد باشه همون بهتر که انجام نشه. همچنین هیچ مردی حق نداره تصمیم بگیره که زنی باید بره سرکار یا نباید بره. اون خانم خودش اگه دوست داشته باشه کار کنه پول دربیاره و برای جامعش مفید باشه هیچ کس حق نداره بهش بگه بشین تو خونه چون فلانی به خاطر تو کار نداره. باید شرایط برابر ایجاد شود و همه بر اساس شایسته سالاری استخدام بشن مثل خیلی از کشورهای پیشرفته جهان.
ناشناس
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
از این سخنان فقط متوجه میشویم که امثال این آقایان چقدر با مشکلات و دغدغه های مردم بیگانه اند.
بینا
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بیکاری ونداشتن در آمد برای مرد وزن فاجعه است در ضمن زنان که جای مردان را نگرفتن واگر تلاشی هم از نظر اقتصادی دارند کمک به معاش خانواده است چون حقوق مرد کفاف هزینه های سر سام آور را نمیدهدواز طرفی مگر چند نفر از خانمها رانندگی در بیابان را بر گزیدن پس خواهشا با به به وچه چه گفتن به جای اینکه ابرشو درست کنید چشمش را هم کور نکنید.
میترا
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
پسرها عرضه ندارند ما باید تاوانشو پس بدیم؟ دستمون تو جیب شوهر باشه که مجبور شیم به هر قیمتی هر توسری و تحقیری رو به خاطر یه لقمه نون تحمل کنیم؟ فرارو خجالت بکش چرا فقط نظرات موافق رو منتشر می کنی؟
آتیه اندیش
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اگه زن بخواد از نظر مالی وابسته همسرش باشه، اون مرد میتونه از این وابستگی سو استفاده کنه تا هرجور میخواد رفتار کنه و زن بدبخت هم به خاطر نیاز مالیش بسوزه و بسازه. اینها به کنار حالتی رو در نظر بگیرین که شوهر با شغل ازاد و بدون بیمه بیافته بمیره اونوقت زنه باید از کجا پول در بیاره شکمشو سیر کنه؟
ناشناس
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
واقعا درست گفته
مینا
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
جامعه به هر دو جنس احتیاج داره هیچ جامعه ای یک سویه موفق نمی شود و باید به علایق هر شخص در هر شغلی احترام گذاشت
محمد
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
آفرین حرف دل ما رو زده واقعا.احسنت بالاخره یه مسول جرات کرد این حرف رو که تو دلمون بوده بود رو بزنه
ناشناس
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
خداییش راست میگه.توی جامعه ما نقش زن و مرد عوض شده .
ناشناس
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مردهای بی عرضه و پر مدعایی که نه از طریق رقابت بلکه از طریق حذف رقیب میخان شغلی براشون آماده بشه!!!!
ناشناس
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
به عنوان یک مرد به شما که احتمالا خانم هستید، مثبت دادم.
رسول
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سلام حرف حساب زده بنده در داشگاه علوم پزشکی کرمان کار میکنم باور بفرمایید که ظهر برای خروج از اداره باید در نوبت وایستی تا خانمه کارت خروج خود را بزنن وبیش از 80درصد کارکنان ما خانم هستند
ناشناس
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اولا که اگر مردان سر پرستی شان بر خانواده براساس لیاقت است کاریابیشان هم بایدبراساس لیاقت باشد
هیچ تضمینی وجود ندارد که یک مرد بی لیاقت تر به جای زنی توان مد تر استخدام میشود حتما ازدواج کند و تازه.بعد از ازدواج بابت نان دادن به آن خانوم رفتار انسانی با او داشته باشد
مردان امتیازاتی مثل ارث 2برابر و تمکین زندانی شدن زن در خانه شوهر برای گرفتن نفقه و... دارند درحقیقت نفقه زنان ضمانت اجرایی ندارد
نفقه دختر مجرد هم مشروط به بیکاری دختر ودرعین حال توانایی مالی پدر است هرچند که یک پدر توانا هم تا ابد زنده نیست
اگر قرار است تشکیل خانواده با زنده به گور کردن زنان شکل بگیرد همان بهتر که نباشد و با خواندن نظرات مردان خودخواه برای همیشه از ازدواج بیزار میشوم چون میدانم در زندگی مشترک هم اینگونه خواهند بود
زنانی که به دنبال کار هستند به شغلشان نیاز دارند فقط نمیتوانند جزئیات زندگی خصوصی شانرا برای همه شرح دهند
هر وقت حجاب اجباری و ارث نصف و تمکین وتعیین محل سکونت حضانت و ولایت فرزند واذن مسافرت شوهر و... برای زن و مرد یکی شد مواردی مثل سربازی هم یکی شود
فرارو شرف داری چاپ کن
وحید
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
تا وقتی که مرد باید نفقه بده مرد باید مهریه بده مرد باید نون اور خونه باشه این حرفا کاملا درسته. وقتی میتونیم به برابری حقوق زن ومرد حرف بزنیم که در تمام زمنینه ها ( مثل ازدواج) این برابری حفظ بشه. وقتی قانون ازدواج هزاران حق رو به زن میده اینجا هم باید حق استخدام فقط برا مردها باشه
شیوا
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
والله من حاضرم کاملا مساوی ازدواج کنم حق طلاق ، حق حضانت فرزند و حق کار! منتها اقایون ایرانی هم خدا رو میخوان هم خرما
ناشناس
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حاجي من خودم مهريهم 1 سكست عوضش از همسرم حقوق (كار تحصيل خروج از كشور طلاق و تقسيم اموال زمان ازدواج) برابر گرفتم دقيقا هرماه علاوه بر نصف خريداي خونه 3تا قسطم من ميدم
واقعا هم از زندگيم راضيم اينقد اين جمله برابري در همه زمينه هارو شنيدم كه ديگه كليشه شده
باباجان كي گفته مردا مهريه 1000 تايي بگيرن حقوق برابرم بده؟؟؟؟؟ واقعا بايد تو عقل اون مرد شك كرد اگه اينكارو بكنه
علیرضا
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
جناب امام جمعه محترم اصفهان
سلام
متاسفانه مطالعات و شناخت شما (ائمه جمعه و جماعات) از مسائل اجتماعی، جامعه شناسی و مردم شناسی بسیار کم و ناچیز است. شما اصلا" جامعه را نشناخته و نخواهید شناخت. جامعه ایران قابل مطالعه است و پس از آن باید نظر داد. شما بدون مطالعه نظر می دهید و می خواهید آن را به کرسی بنشانید، متاسفانه!!!
ناشناس
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
قسمت اول که کار نیست خود بخود مطابق میل حاج اقا پیش می رود اما در مورد دوم حاج اقا توجه داشته باشند که شو هر هم نیست یا حداقل شوهر به درد بخور نیست لطفا یک راهکار عملی برای قسمت دوم فرمایش شان ارائه کنند
ناشناس
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اثر بیکاری مردان خیلی بیشتره. چون نفقه با مرده و اشتغال یک مرد یعنی درآمد یک خانواده شامل مرد و زن و فرزند. ولی اشتغال عمده زنها فقط به معنی درآمد فقط و فقط خودشونه!!!!
ناشناس
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
یه نفر صد یار گفته موافقم موافقم فرارو هم منتشر کرده. ما رو چی فرض کردین واقعا؟؟؟
Hendi
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اقای فرارو : چرا کشور ما عقبمانده هست برای اینکه هنوز شماها نمیفهمید که پیشرفت هر جامعه مدیون متخصصان هست . زن متخصص ارزشش از ۱۰ تا مرد کم سواد بالاتره
عنصری
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
راست می گوید ایا یه کمی اقتصادی زندکی کردن بهتر است یا از هر سه ازدواج یکی طلاق بابا اگه توهر تعطیلی راه نیفتیم بریم شمال یا جلو فست فودیها صف نکشیم هیچ ایفاقی نمی افته درامد زن هم بیش از خرج ارایشش نیست امتحان کنید
ناشناس
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
فکر کنم ایشان نسبتی با تفکر اشکنه خوری دارند
Hendi
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
اقای فرارو : چرا کشور ما عقبمانده هست برای اینکه هنوز شماها نمیفهمید که پیشرفت هر جامعه مدیون متخصصان هست . زن متخصص ارزشش از ۱۰ تا مرد کم سواد بالاتره
ناشناس
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حالا که ميخايد کار کنید قبول ولی کشور نیاز به مرزبان و كارگر ذوب اهن هم داره