صفحه نخست

سیاست

ورزشی

علم و تکنولوژی

عکس

ویدیو

راهنمای بازار

زندگی و سرگرمی

اقتصاد

جامعه

فرهنگ و هنر

جهان

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
فرارو- واقعه هولوکاست، یا همه‌سوزی به کشتار دسته‌جمعی یازده میلیون نفر در اروپا به خاطر نژاد، مذهب یا ملیت آنها به دست نازی ها اطلاق می شود که عمدتا در اردوگاه های آلمان نازی بین سال های 1941 تا 1945 روی داده است.

به گزارش سرویس تاریخ فرارو، نزدیک به ده سال پس از آنکه آلمان نازی در سال ۱۹۳۳ کمپ‌هایی برای شکنجه و کشتن مخالفان سیاسی خود تشکیل داد، این کمپ‌ها به عنوان اردوگاه کاراجباری اسرای جنگ و یهودیان استفاده می‌شد.

گفته می شود آلمان نازی در سال ۱۹۴۲ دست به اجرای طرحی زد که به موجب آن 11 میلیون نفر که 6 میلیون از انها را یهودیان تشکیل می دادند به کام مرگ فرستاده دشند. در این طرح که "راه حل نهایی" نام داشت اردوگاه‌های ویژه کشتارجمعی با کوره های آدم سوزی، اتاق گاز ساخته شد. این اردوگاه ها همگی در لهستان و شامل اردوگاه‌های آشویتس، بلزک، خلمنو، یازنواک، مایدانک، مالی تروستنتس، سوبیبور، و تربلینکا بودند.

مورخان غربی گفته اند در کنار کشتار جمعی در تعدادی از این اردوگاه ها مانند آشوویتس، داخائو، بوخن‌والد، رافنسبروک، زاکسن‌هاوزن، و ناتسوایلرآزمایش های پرشکی نیز بر روی انسان ها انجام می گرفته است.

به تازگی برخی دیگر از مورخان معتقداند قربانیان هولوکاست در کشتار‌های وسیع کمپ‌ها به قتل نرسیدند بلکه اعدام‌ها در محل‌هایی صورت گرفتند که به آن «کشتارگاه» می گویند.

با این وجود "هولوکاست" موضوع چالش برانگیزی است که بسیاری آن را دروغ، افسانه و ساخته و پرداخته رژیم اسرائیل برای اشغال فلسطین و ممنوعیت انکار آن را دلیل دیگری بر "دروغ پردازی" می دانند.

آنان معتقداند روایت ها از هولوکاست در تعداد قربانیان، شیوه یا شیوه‌های کشتار متناقض است، چنانکه بسیاری از کسانی که در اردوگاه ها سوزانده شده اند، مبتلا به بیماری های واگیر دار بوده و پس از مرگ برای جلوگیری از شیوع بیماری سوزانده شده‌اند. مجموعه عکس های زیر که بعضا به دلیل رعایت شئونات دستکاری شده است به عنوان اسنادی از آنچه هولوکاست گفته می شود مورد استناد قرار می گیرند. گفتنی است تعدادی از این عکس ها ممکن است بیش از اندازه برای مخاطبان آزاردهنده باشد.


یکی از بازماندگان اردوگاه کار اجباری در نوردهاوزن. 1945


سربازان زن عضو اس.اس اجساد قربانیان اردوگاه کار اجباری در بلزن را جابجا می کنند. 1945


یکی از گورهای دسته جمعی قربانیان اردوگاه کار اجباری در بلزن. 1945


گوردسته جمعی در اردوگاه "گلزن بلزن" پس از ورود نیروهای متفقین. 1945


گوردسته جمعی در اردوگاه "گلزن بلزن" پس از ورود نیروهای متفقین. 1945


افسر نازی در کنار کامیونی از اجساد قربانبان اردوگاه کار اجباری در بلزن. 1945


انتقال اجساد قربانیان اردوگاه های کار اجباری در بلزن. 1945


سربازان امریکایی و انگلیسی در جایی که نازی ها اجساد قربانیان اردوگاه "اوهردرف" را سوزانده اند. 1945


کشف اتاقی از اجساد قربانیان در اردوگاه "داخائو". 1945


دو تن از قربانیان کمپ کار اجباری "ووبلین"که به دست نیروهای امریکایی کشف شده است. 1945


دفن قربانیان اردوگاه "گلزن بلزن" در گورهای دسته جمعی. 1945


دفن دسته جمعی اجساد قربانیان اردوگاه "گلزن بلزن"در حضور نیروهای انگلیسی. 1945


تبعیدشدگان به اردوگاه کاراجباری در "بوخنوالت" پس از ورود نیروهای متفقین. 1945


دو تن از آزادشدگان اردوگاه داخائو در برابر دوربین با جسد یکی از قربانیان، رفتار زندانبانان را شبیه سازی می کنند. 1945


اجساد قربانیان و دو تن از بازماندگان اردوگاه "بلزن" پس از آزادی. 1945


پزشک لشکر هفتم ارتش امریکا در کامیونی از تبعیدی های مرده و زنده اردوگاه "داخائو". 1945


اجساد قربانیان اردوگاه کار اجباری در "اوهردرف". 1945


تبعیدی زنده مانده در میان قربانیان اردوگاه "برگن بلزن". 1945


تبعیدی‌های اردوگاه کار اجباری در "بلزن" پس از آزادی به دنبال آب هستند. 1945
برچسب ها: هولوکاست جنگ
ارسال نظرات
ناشناس
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
متاسفم واسه کسایی که نمی تونن تمایزی قائل بشن برای عده ای که به نام دینی خاص دست به جنایت می زنن.
چه نازی چه صهیونیت و چه هر جنایتکار دیگه ای
مسيحي
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
عكسا خيلي ازار دهنده اند .... من نمي دونم كسايي كه چنين واقعه اي رو تكذيب مي كنند چه طور مي توانند انسان باشنددد ؟؟؟ اميدوارم خدا وجدان انساني بهتون ببخشه
شبنم
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
فرارو جان یه سوال
آیا مطمئنی که این عکسها متعلق به هلوکاسته؟؟؟؟؟
آیا منابع موثقه؟ استنادات قویه؟؟؟
منابع موثق باید صادق باشه تاریخ دان باشه از روی علم حرف بزنه نه از روی میل .
امیدوارم به جای روشنگری مردم رو دچار سردرگمی و وارونه نشان دادن حقیقت نباشی چون در نزد خدا مسئولی.
برای حرفی که می زنی فردا باید پاسخ بدی
ناشناس0241
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
هولوکاست را هیچ کس از یاد نخواهد برد مگر یهودی چه گناهی کرده بود که یهودی شده بود هولکاست واقیعت تلخ....
جانباز
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
بياييد از هرنوع بدي براي هر بنده خدايي فارغ ازملیت و نژاد و دين و رنگ وي متنفر باشيم.
حسن
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
با سلام
در جنایتکار بودن رژیم غاصب اسراییل شکی نیست اما برای کوبیدن این رژیم غاصب نیازی نیست از هیتلر دفاع کنیم و جنایات رژیم نژادپرست نازی ها را انکار کنیم
بهنام
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پس از ازادی اردوگاهها توسط متفقین،فرماندهان امریکایی مردم محلی ؛اعم از زن و بچه را وادار به بازدید از اردوگاه و دفن اجساد کرد.مردمی که نقشی در جنایات نداشتند
حمید
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
بحث هولوکاست بجای خود . اما آیا کسی هست که جنایات هر روزه صهیونیست ها رو ببینه و باز از اونا طرفداری کنه؟ به وجدانتان رجوع کنید و از قلدر ها نترسید
حاج علی
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
چه افسانه، چه واقعیت، ما تا 8 سال پیش چه میدونستیم هولوکاست چیه؛ افسوس که الان بچه ها و پیر زنهای ایرانی هم از این موضوع با اطلاعات هستند.
در صورتی که مردم اروپا که درگیر جنگ جهانی بودند حتی الان نمیدونن ایران کجاست!!!!
رسواگر رسواگر
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
اونهایی که می گن چرا تحقیق در مورد هولوکاست ممنوعه؟
می شه بفرمایید چرا صحبت و تحقیق در مورد انتخابات 88 توسط مخالفین در بک حکومت اسلامی ممنوع است و همه منتقدان در حصر و زندان هستند؟
ناشناس
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
این همه نظر و حرف و حدیث! منظور هلوکاست دقیقه همینه. اونقدر با تبلیغات این چنینی بزرگش کردن که واقعیت و دروغ با هم قاطی شده
ناشناس
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
هولوکاست دروغی بیش نیست
ناشناس
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
مطمنا هیچ کس از کشته شدن انسانها دلخوش نخواهد شد به جز مزدوران که در شمار انسانها نیستند حالا چه بر اثر جنگ و چه بر اثر قحطی یا بیماری. مساله مورد بحث تحریف تاریخ در روز روشن و در مقابل چشمان ملتها برای سو استفاده از احساسات بشر دوستانه به منظور جنایات ضد بشری ست.
آقایان و خانم هایی که از اسرائیل یا آمریکا حمایت می کنند آیا دستان خون آلود این دو کشور را در وقایع تروریستی منظقه و کشور نمی بینند؟؟
انسان
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آخه هموطن جنایت جنایت است میخاد توسط ایرانی باشه آلمانی باشه یا اسرائیلی! چطور دیدن اینهمه جسد و فیلمهای ثبت شده جنگ جهانی و مرگ میلیونها انسان هیچ احساسی در شما برنمی انگیزه؟ یکی اومده میگه عکسها ساختگیه!! اون یکی میگه افسانه اس! دیگر منکر هولوکاست میشه!و...آلمانها این جنایات رو قبول کردن حالا یه عده بخاطر عقده های شخصی خودشون میان اینجا میگن نه آلمانهای نازی اینکار را نکردن..یه سر پهلوی روانپزشک برید! تا شاید کمی احساس انسان بودن را در شما بیدار کنه..من که متاثر شدم
azadeh
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
یکی از مخاطبان کامنت زده بود چرا عکس های صبرا و شتیلا رو نگذاشتید کنار اینها؟
مرد حسابی خودت رو مسخره کردی تیتر به این بزرگی رو ندیدی زده تصاویر آلبوم جنگ جهانی (هلوکاست) . یکی داشت تو برنامه آشپزی طرز تهیه خورشت قرمه سبزی رو می گفت یه بابایی گفت حالا اینها رو ولش قیمت طلا امروز چنده؟ مرد حسابی هر وقت البوم صبر و شتیلا رو زدند. منم کامنت می زنم (چون عکس اونها رو هم یا فرارو یا عصر ایران گذاشته بود بری آرشیو می بینی) و قبلاً هم کامنت زدم که خیلی وحشیانه اونها رو قتل عام کرده بودند.
محمد
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این کشتار وحشتناک باعث تاسفه ولی تاسف بیشتر زمانی باید گفت که نویسنده معنای هولوکتست رو نمی دونه و یا این گونه میخواد القا کنه که همه اینها یهودی اند . لطفا به ما بگید که در اروپا در آن زمان چند نفر یهودی زندگی می کردند؟
رسواگر فتنه
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
درسته به یهودیان در جنگ جهانی دوم ظلم شده ولی یهودیان حق ندارند به فلسطین ظلم بکنند
ناشناس
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
به غیر از یهودیان گروهای دیگری مثل اسلاوها، کولی‌ها، معلولین، کمونیست‌ها، سوسیالیست‌ها و همجنس‌گرایان نیز لایق زندگی تشخیص داده نمی شدند.روش‌های کشتار آنان گرسنگی دادن، کار اجباری، شکنجه، اعدام با گلوله(که بعداً برداشته شد)یا اتاق گاز(گازهای سمی منوکسید کربن یا سیکلون ب) بود.اما عدد شش میلیون فقط یهودی دروغ است وبه عقیده منکران هولوکاست کوره های منسوب به کوره آدم سوزی در واقع کوره هایی بودند که اجساد کارگرانی که بر اثر بیماری تیفوس جان خود را از دست داده بودند در آنجا سوزانده می شدند تا بیماری به دیگران سرایت نکند.ولی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با صدور قطعنامه‌ای که به پیشنهاد آمریکا، استرالیا،رژیم صهیونیستی، کانادا وروسیه، حمایت ۱۰۴ کشور و با اجماع تصویب شد، انکار هولوکاست را قابل پذیرش ندانست و بیست و هفتم ژانویه را برای یادبود قربانیان آن فاجعه، روز جهانی یادمان هالوکاست نامگذاری کرد
ناشناس
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آدمهای بیچاره به طرز فجیعی مردند ، اونوقت همه آقایان و خانمهای مورخ و محقق و مفسر و پروفسور در اینجا نظرات کارشناسی شونو به رخ همدیگه میکشند. خجالت آوره. اگه هر کدوم از نظرات کارشناسی !!! شما هم درست باشه چه سودی برای کشته شده ها و آیندگانشون داره ؟ بعید نیست با این تفکرات و نظرات شما کاربران دانشمند و فرهیخته !!! یک روز همین کشتارها در جوامع خودمون راه بیفته!
ناشناس
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
هولوکاست جنایت هولکانی بوده ولی توجه شما رو به یه نکته جلب میکنم.
در تاریخ بشر که هیچ، در تاریخ ایران جنات های صد ها بار بدتر از این اتفاق افتاده. مثل حمله مغول به ایران. اما بزرگ نمایی این واقعه به صورت هدف دار انجام شده و در این بین، رسانه ها دستمایه صهیونیست ها برای این بزرگ نمایی قرار گرفتن.
جالب اینه که رسانه های غربی از این کار سود میبرن ولی رسانه های ما مفت و مجانی به پله ترقی و مظلوم نمایی صهیونیست ها تبدیل شدن.
بیچاره ایران
دکتر متخصص
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ممنون فرارو .هم سری عکسهای جنگ جهانیت عالی بود هم در پاسخ به سوالاتی که ازت شد حرفه ای برخورد کردی. من تمام سری عکسهای جنگ را ذخیره کردم .ترتیب تنظیم و همه چیز خوب بود .
ناشناس
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آلمانیا خودشون این جنایت ها رو قبول کردن و محکوم کردن حالا یه عده ایرانی اومدن از نازی ها دفاع میکنن
مرضیه
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
حالا یل یهودی یا غیر یهودی در هر صورت انسان بودند،روی این مورد که اتفاق نظر وجود داره!؟
رضا
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
از فرارو خواهش می کنم عکسهای کشتار مردم هیروشیما و ناکازاکی رو هم رویه سایتش قرار بده
دوست دارم برم کیش
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
همچنین کشتار بسیار گسترده تر مردم چین و فیلیپین و ... و خصوصا نانجینگ رو به دست ژاپنی ها
ناشناس
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
رادولف کاستنر Rudolf Kasztner
در باره این فرد تحقیق کنید به حقیقت در مورد هولوکاست می رسید .
فرارو نظر مخالفها را هم چاپ کن
های
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
درود بر هیتلر
هموطن
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
تعداد قربانیان جنایت هولوکاست هر چه باشد چرا ما باید نفی کننده جنایات نازیهای آلمان باشیم ؟
ناشناس
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
انکار میکنند چون مجبورند که انکار کنند. چون از همین راه ارتزاق میکنند همه چیز مثل روز روشنه
amir
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اون کسانی که اینو به خاطر جهت گیری های سیاسیشون انکار میکنند
تو اون دنیا منتظر پرسش کشته شدگان توسط هلوکاست باشن
رسواگر فتنه
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اخ اخ اخ اخ...
آقا آقا آقا ..

آقای خیلی معتقد به پرسش در اون دنیا واقعا چی فکر کردی ؟

شما نماینده خدایی یا اون یهودی های کشته شده ؟

چرا شما کشتار مسلمانان رو انکار میکنی ؟

واقعا خجالت آوره

من شخصا آمادگی هرگونه روبرویی با هر سوال و سوال کننده ای رو دارم و هیچ نگرانی هم از این بابت ندارم .
شمای نماینده تام الاختیار حضرت حق بگو همین الان بیان بپرسن ....
amir
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
کجا متن حرفم کشته شدن مسلمان ها رو انکار کردم !؟

اقای جو ساز اونقد به اون دنیا معتقدم که سعی میکنم دروغ نگم
نه مثه همفکرات به خاطر مال دنیا هر دورغی بگم
خجالت آوره واسه شما که زیر پرچم امام حسین سینه میزنی
اخرین وصیت امام حسین این بود اگه دین ندارید لااقل ازاده باشید
اقای محترم ازاده باش
رسواگر فتنه
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اره واقعا از این اتهاماتی که زدی مشخصه چقدر آزاده هستی !!!
امیدوارم روز قیامت که نمیدونم اعتقادی بهش داری یا نه پاسخی برای این اتهاماتی که زدی داشته باشی . گفتی :
1- دروغگو
2- بیت المال خوار
3-بی اعتقاد ب آخرت
4- غیر آزاده
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
لعنت به جنگ و جنگ افروزان
ناشناس
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
در طول جنگ جهانی دوم بیش از ۷۰ میلیون نفر کشته شدند که این آمار خونین‌ترین درگیری انسان در طول تاریخ بشریت است.
ناشناس
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اگر جان را خدا داده است چرا باید تو بستانی؟
محمد
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
چیزی به نام هولوکاست وجود نداشته!
بسیاری از این کشته ها در درگیری و یا به صورت انفرادی کشته شده اند اما به دلیل آمار بالای تلفات اونهارو در گورهای دسته جمعی دفن کرده اند ! این چیز عجیبی در جنگ نیست و بسیار هم محتمل هست.
در ضمن هدف حمله نازیها لهستان بوده که نیمی از جمعیت آن یا بیشتر یهودی بوده اند .
چرا لهستان اشغالی به جای فلسطین اشغالی بوجود نیامده؟
ناشناس
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
جان خودم اینها تصادف کرده بودن بیا اینم مدرکش
امير
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
با اين همه مدارك . باز هم انكار هولو كاست؟؟؟!!!
110
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
دوستان موافق ومخالف یه سری به کتاب ظهور وسقوط رایش سوم نوشته هانری شایرر بزنن درخاتمه اگر این موبایل واینترنت نبود درهمین نزدیکیهای خودمون چنان کشتاری راه مینداختن که هلوکاست پیشش شرمنده است ترمز اینارو فن اوری کشیده نه سازمان ملل وحقوق بشردست اخر اینکه یه خورده یارگیری روکم کنیدوکامنت هایی بگذارید برای اکاهی وتحلیل درست مطالب نه جبهه گیری مثل اقای سید علی برادر دلت برای چی خنک شد برای کشتن یه مشت ادم دست وپا بسته حداقل از امام حسین این کلمه که اگر دین ندارید ازاده باشید رو یاد بگیر
ناشناس
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
مقصر اون نیست مقصر سایتی هست که چنین نظر بی ادبانه و سخیفی رو منتشر میکنه ولی نظرات دیگه رو غیر قابل انتشار میدونه
ناشناس
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقا یه بار شفاف تعریف کنین بدونیم حقیقت این ماجرا چی بوده.
reza
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
با سلام
ضمن احترام به نظرات بازدیدکنندگان به نظرم درعدد6میلیون یهودی کمی باید احتیاط کرد.در اصل قضیه هولوکاست بحثی نیست ولی رقم 6میلیون برای یهود به نظر با اغراض می باشد.
ناشناس
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
خدایا اول میگفتن کوره های آدم پزی و اتاقهای گاز و ... اما وقتی توسط مدارک علمی این موارد انکار شد الان میگن اردوگاههای کار اجباری!
و همینجوری پیش میرن تا هولوکاست رو به صورت یک واقعه انکار ناپذیر جلوه بدن و این درست همان تحریف تاریخ هست که اگه ما هوشیار نباشیم 50 سال بعد واقعا کسی متوجه نمیشه آیا هولوکاست واقعا اتفاق افتاده یا نه.

البته این واقعه اگر هم اتفاق افتاده باشد مربوط به گذشته است و انکار یا عدم انکار آن هیچ سودی برای هیچ کس ندارد. باید دید وضعیت جهان الان در حالی ست.
ناشناس
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
معلوم نیست چه کار اجباری تو آلمان انجام میدادن که 6 ملیون تلفات داشته!!!!!
لابد روی گور بابای هیتلر یک هرم بزرگتر از اهرام مصر می ساختند!!
بابا از ظرف غذایی که زیر سر ایناس میشه فهمید این بیچاره ها یا قحطی زده بودن یا بیمار که آلمان قصد کمک به اینها رو داشته. از قدیم میگفتن نکن صواب میشی کباب!
من از هیتلر جنایتکار حمایت نمی کنم فقط میگم در واقعه هولوکاست تردیدهای فراوانی وجود دارد.
احسان
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
هولوکاست دروغ یا راست من حالم از اسرائیل به هم می خوره!!
محمود
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
بيايك فنجان چاي بخور!!!
ناشناس
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
فرارو لطفا در انتشار اخبار خود دقت کافی رو به عمل آورید. خبر مربوط به اغتشاش در سخنرانی آیت الله هاشمی از طرف ریس دفتر ایشون و استانداری هرمزگان تکذیب شد و اکنون از دروغ بزرگ هولوکاست گزارش می دهید.
ناشناس
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
در میان تجدید نظر طلبان واقعه هولوکاست کسانی یافت می‌شوند که از سوی رژیم ناسیونال سوسیالیست تحت تعقیب بوده و یا حتی سابقه زندانی شدن در اردوگاه‌های تجمعی را دارند. (مانند پل راسینیر و جوزف جی. برگ) برخی پروفسور دانشگاه هستند (مانند: کریستین لیندر، کاستاس زاور دینوس و آرتور آر. بوتز) و گروه کثیری مدرک دکتری دارند (مانند: هربرت تیدمان، استفان هی‌وارد و...) برخی مهندس هستند (مانند: فردریچ برگ و....) و گروهی تاریخ‌نگار حرفه‌ای هستند (مانند: مارک وبر و رابرت کونتس) بسیاری نیز به استادی کرسی‌های مختلف دانشگاه اشتغال دارند.
تجدیدنظر طلبان دلایل گوناگونی برای تجدید نظرطلبی خود ارائه می‌دهند. مهمترین این دلایل معمولاً شامل موارد زیر است:

1.هیچ فرمان و یا دستوری از سوی حزب نازی یا سران و رهبران آلمان برای نابودسازی یهودیان وجود ندارد. در میان مدارک بدست آمده از آلمان پس از سقوط حتی یک برگه یا سند وجود ندارد که به عنوان دستور کشتار یهودیان از سوی مقامات به افسران و یا گزارش انجام این عمل از سوی انجام دهندگان به مافوق‌هایشان تلقی شود. همچنین هیچ برنامه، طرح، سازمان و یا حتی مدارک بودجه و حسابداری نیز برای کشتار یهودیان یافت نشده‌است.
2.تجهیزات صنعتی کافی و حتی سوخت کافی برای سوزاندن اجساد این تعداد از قربانی در تمام مناطق تحت اشغال آلمان وجود نداشته‌است. ظرفیت کوره‌های جسد سوزی (و نه آدم سوزی) کشف شده، حتی به اندازه سوزاندن اجسادی که به دلیل گرسنگی و بیماری فوت شده بودند نیز نبوده‌است.
3.تجدیدنظرطلبان معتقدند که آمار یهودیان قبل و بعد از جنگ گواه آن است که در طول دوره جنگ جهانی دوم، با احتساب کسانی که به عنوان سرباز در جبهه‌های جنگ جان خود را از دست داده‌اند، سیصد هزار تا ۱٫۵ میلیون یهودی از دنیا رفته‌اند.
4.با وجود فعالیت سرویسهای اطلاعاتی متفقین و با وجود نزدیکی اردوگاه‌ها به مناطق سکونت مردم عادی، تا پیش از پایان جنگ، هیچ منبع رسمی، سازمان بین‌المللی و حتی کشورهای دشمن آلمان، ادعایی مبنی بر کشتار گسترده یهودیان نکرده‌اند.
5.از روشهای ادعایی کشتار، هیچ مدرکی در دادگاه‌ها موجود نیست. برای مثال از هزاران کامیونی که ادعا می‌شود دارای اتاق گاز بوده و بازداشت شدگان را در حال انتقال خفه می‌کرده‌اند، حتی یک نمونه به عنوان مدرک به هیچ دادگاهی ارائه نگردیده‌است.[۱۹]
6.دکتر مارتین بروژات از انستیتو تاریخ معاصر آلمان که یک انستیتو نیمه دولتی است، طی یک نامه با ارائه مدارکی اعلام کرد در زمان جنگ جهانی دوم، در خاک آلمان کسی در اتاق گاز کشته نشده و مدارکی که در دادگاه نورنبرگ از آنها برای اثبات کشتار توسط اتاق‌های گاز استفاده شده‌اند همگی جعلی هستند. همچنین دیوید اروینگ تاریخدان انگلیسی نیز با ارائه مدارکی، اعلام کرده‌است که وجود اتاقهای گاز برای کشتار انسانها، تخیلی و توهمی بیش نیست.

علاوه بر این دلایل، بنابر ادعای تجدیدنظر طلبان، برخی از ادعاهای هولوکاست، شرایط اولیه باورپذیری را نیز ندارند. برخی از این دلایل به این شرح است:

1.استفاده از گاز سیانور (سیکلون ب) برای کشتار مردم مقرون به صرفه نمی‌باشد. این شیوه اعدام در آمریکا، گرانترین شیوه اعدام محسوب می‌شود. یک مهندس آمریکایی بنام لشتر، که سمت مشاور در امور اعدام را در برخی ایالات آمریکا بر عهده داشت پس از بازدید دقیق و فنی که در سال ۱۹۸۸ از اردوگاه‌های مورد ادعا به عمل آورده‌است در گزارش خود صراحتا اعلام کرد:«در هیچیک از این مکان‌ها، اتاق گاز اعدام وجود نداشته‌است.»
2.نشانه‌ای از گاز سیانور در دیوارهای اتاقهایی که گفته می‌شود برای کشتار یهودیان استفاده می‌شده پیدا نشد.
3.اسناد موجود نشان می‌دهد که زندانیان بیمار یهودی و غیر یهودی مورد مداوا قرار گرفته و جراحی هم می‌شده‌اند.
4.وینستون چرچیل، نخست وزیر بریتانیا و دوایت آیزنهاور رییس جمهور آمریکا در کتابهای خاطرات خود از جزییات دوران جنگ، هیچ اشاره‌ای به وجود اتاق‌های موسوم به گاز نداشته‌اند.
5.بیماری باکتریایی تیفوس در آن زمان شیوع داشت و تصاویر اجساد بسیار لاغر مردگان نیز شاهد بر همین ماجراست. دولت برای جلوگیری از گسترش پخش این میکروب کشنده اجساد مردگان را می‌سوزاند.
در بسیاری از کشورهای اروپایی انکار و یا اغراق‌شده خواندن هولوکاست جرم تلقی می‌شود. کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، اسرائیل، لیتوانی، لهستان، رومانی، اسلواکی و سوئیس دارای قوانینی علیه انکارکنندگان هولوکاست هستند.

یکی از افرادی که در سال ۲۰۰۶ به جرم انکار هولوکاست به ۳ سال زندان محکوم شد، دیوید اروینگ، مورخ بریتانیایی بود.
روژه گارودی محقق فرانسوی به علت انکار هولوکاست زندانی شد.
یورگن گراف، مورخ و پژوهشگر سوئیسی نیز به خاطر سخنانش در انکار هولوکاست به زندان محکوم شد و برای فرار از زندان از سوئیس خارج شد. وی هم‌اکنون در روسیه زندگی می‌کند.
روبر فوریسون، در سال ۲۰۰۶ به دلیل مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۰۵ با شبکه سحر ۱ انجام داد، به جرم انکار هولوکاست، به سه ماه زندان و پرداخت ۷۵۰۰ یورو محکوم شد. وی به خاطر بیان عقیده‌اش، بارها از سوی گروه‌های تندروی یهودی مورد آزار و ضرب و شتم قرار گرفته‌است.
ناشناس
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
در رابطه با بند یک نظریه شما یاد آور میشوم اسناد کافی نسبت به دسنور کشتار یهودیان دانمارک وجود دارد که دوروز قبل از عملیات نسل کشی همه یهودیان دانمارکی توانستند با قایق فرار کنند ونیز تمامی زندانیان اردوگاه آشویتس همگی یهودی بودند اما در رابطه با بقیه موارد با شما موافقم
سلام بر پیروان راستی
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
با سلام خدمت همگی بزرگواران انچه به گمانم بیش از تصاویر ازاردهنده است گفتمانی است که در بسیاری از پینوشت ها به چشم میخورد گفتاری تهی از ادب و گاه فارغ از خرد و قضاوت صحیح نابردباری فزاینده نسبت به دیگران و خود را معادل حقیقت دانستن که بی شک تالی فاسدش تکفیر و نژادپرستی و مرگ افرینی است
ناشناس
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این تصاویر مربوط با اجساد قربانیان مربوط به قحطی سال 1945 ایرلند و کشورهای اروپایی ست که به دلیل بیماری بادزدگی سیب زمینی اتفاق افتاد و باعث آواره شدن ملیونها ایرلندی و مرگ بسیاری از انسانها شد.
به تصاویر دقت کنید جای هیچ جراحاتی را در اجساد مشاهده نمیکنید به جز لاغری مفرط که در همه اجساد به چسم می آید.
آمریکا و اسرائیل با تحریف تاریخ و سو استفاده از احساسات پاک بشری سعی در توجیه جنایات خود دارند.
هولوکاست واقعی در زندانهای آمریکا در عراق، افغانستان و سایر کشورها اتفاق افتاده است. هولوکاست واقعی با انفجار بمب اتم بر سر مردم هیروشیما و ناکازاکی اتفاق افتاده است. هولوکاست واقعی در کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه و فلسطین اتفاق افتاده است. هولوکاست واقعی در انفجار هواپیمای مسافربری ایران در آسمان خلیج تا ابد فارس اتفاق افتاده است. هولوکاست واقعی در 8 سال جنگ تحمیلی به ملت شریف ایران اتفاق افتاده است. هولوکاست واقعی هم اکنون در حال رخ دادن است فقط کافی ست چشمهایمان را خوب باز کنیم...
ناشناس
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
دوست عزيز سال 1845 و نه 1945 كه البته قضيه ايرلند و انگلستان موضوعي ديگر است . دوم اينكه بمب هاي اتمي آخرين گزينه براي پايان جنگ بود و صد البته نظريه تبديل شدن به ابرقدرت و جلوگيري از اشاعه كمونيسم در آينده. سوم اينكه جنايات مختلفي كه ذكر كرديد به راستي از پليد ترين اقدامات بشر در تاريخ است ولي دوست عزيز اسم آنها هولوكاست نيست. انكار واقعيات روح انسان را آلوده مي كند.
محمود رضا
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
تو اینکه هلوکاست واقعیت داره شک نیست تمام کارشناسان هم میگن واقعیت هست به جز یه چند نفر محدود که اونها هم نمیگن هلوکاست کاملا دروغه بلکه میگن به این شکل نبوده مثل میگن شش میلیون نبوده بلکه مثلا چهار میلیون بوده یا کمتر اما این کسانی که در ایران میگن هلوکاست دروغه من حاضر هستم قسم بخورم 99 درصدشون فقط از روی تعصب حرف میزنند چون مخالف اسرائیل هستند چطور تا قبل از اقای احمدی نزاد کسی این حرف رو نمیزد همین که احمدی نزاد گفت دروغه حالا اینها هم میگن دروغه . در ضمن اسرائیل نمیگه ما به خاطر هلوکاست با فلسطینی ها مشکل داریم بلکه میگن اونجا سرزمین ما است
اسپادان
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
خداییش ما کجای این قضیه بودیم که چوبش رو خوردیم؟؟؟ بیچاره بیمارای سرطانی
ناشناس
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اععع جل الخالق احمدي نژاد راست ميگفت ها
ناشناس
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این ها بر اثر تیفوس از بین رفتند. به خاطر شرایط بد اواخر جنگ تیفوس شیوع پیدا کرده بود. تبلیغات یهودی از این موضوع سو استفاده کرده است
سحر
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
در جواب عزیز"دوست دارم برم کیش 23:23"
"در واقع نفی و انکار هولوکاست که شامل کشتار یهودیان و کولی ها و ... یود در جوامع غربی جرم است"...بر اساس چه منطقی جرمه؟؟ آها فهمیدم بر اساس منطق حقوق بشر آمریکایی!!.پس خوبه یادم باشه رفتم اون ورا فقط در مورد چیزایی صحبت کنم که هولوکاست رو اثبات میکنه.مثلا بگم هولوکاست مفید است.من سعی دارم در آینده هولوکاست مفیدی برای جامعه باشم!!ما از برگهای هولوکاست برای لطافت پوست مو و زیبایی خود بهره میبریم.!!البته خارج از شوخی اینم بگم که من شخصا با مطرح کردن این مسایل اونطور که یکی از رییس جمهورا!! مطرح کرد موافق نیستم باید آدم اول به فکر منافع ملیش باشه بعد افشاگری...ولی درکل هولوکاست چیز جالبیه.!!!
صالح
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
شما حالت خوبه؟
مجید
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
چه یک نفر وچه میلیونها نفر اگر انسانی به قتل برسد این جنایتی است که در حق کل بشریت رخ داده همه این جنایتها محکوم است چه جنایت نازیها بر علیه یهودیان و چه جنایت صهیونیزم بر علیه مسلمانان فلسطین که ادامه دارد و از همه مهمتر جنایت وهابیت برعلیه مردم سوریه و عراق همه وهمه محکوم است سازمان ملل باید با عبرت از گذشته جنایاتی که امروز در حال وقوع است را جلوگیری کند.
دوست دارم برم کیش
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقای احمدی نژاد ابتدا این واقعه را انکار کردند و اگر یادتان باشد میگفتند افسانه هولوکاست . وقتی اعتراضات به ایشان زیاد شد گفتند چرا تحقیق در مورد هولوکاست ممنوع است ؟ که این هم نادرست است . در واقع نفی و انکار هولوکاست که شامل کشتار یهودیان و کولی ها و ... یود در جوامع غربی جرم است نه تحقیق در مورد آن . دلیل آن هم ایت است که شیفتگان نازی و سیاست های آن پس از افشای کشتار مخفیانه نازی ها با انکار کلی هولوکاست یا مواردی مثل این که این افراد بیمار بوده اند و دلیل کشتار و سوزاندن آنها بیماری بوده و نه مذهب یا نژاد آنها . این افراد بدین وسیله که حزب نازی مرتکب ژنوساید (نسل کشی ) نشده در حال سازمان دهی و فعالیت مجدد حزب نازی بودند که جهت جلوگیری از تبلیغات و سازمان دهی مجدد آنان و همینطور حفظ حقوق و احترام به قربانیان این واقعه ، انکار هولوکاست که با مقاصد سیاسی بود جرم انگاری شد و نه تحقیق در مورد آن . لازم به توضیح است که این واقعه مستند به مدارک انکار ناپذیر است که توسط قوای متفقین جمع آوری شده . به عنوان مثال در کورد اردوگاه آشویتس کمیته ای مشترک از شوروی و لهستان با برآورد جنازه های موجود و لباس ها و کفش های و چمدان های در حال انتقال روزانه قطارها به تهیه گزارش ان حادثه پرداخته اند .
ناشناس
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
چرا کیش؟
ناشناس
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
چرا انکار چیزای دیگه مثل خدا جرم نیست؟
سحر
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
شما حساب کن قوم یهود بعد از این جریانات شدیدا دردناک! چقد پیشرفت کردن و دقیقا بعد از همین اوضاع توی فلسطین یه کشور به نام اسراییل تاسیس میکنن..تا جایی پیشرفت میکنن که الان کل معادلات جهانی بر اساس منافع اونا جابه جا میشه..چه جالب!..خیلیا تو تاریخ بهشون ظلم شد ولی چرا اونا اینقد پیشرفت نکردن؟...واقعا کیا اروپا رو واسه یهودی ها نا امن کردن بعد فلسطین رو به عنوان کشور آمال آرزوهای یهود مطرح کردن که بعد جمعیت یهود سرازیر بشن تو فلسطین؟؟!!آخه میدونین که برای اعلام یه کشور به عنوان کشور یهود نیاز به جمعیت یهود داشتن...اونایی که کشته شدن نکنه یهودی های مخالف صهیونیزای الانی بودن؟؟!!..واقعا چرا در محافل بین المللی حتی حرف زدن در مورد هولوکاست جرم محسوب میشه؟؟؟!!نکنه میترسن چیزی برملا بشه؟؟!!...هیتلر چقد خوب نقششو بازی کرده!!!....راستی چرا فرارو این نظرات منو منتشر نمیکنه!!!!لطفا منتشر کن فرارو
صالح
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
سحر عزيز شما تعداد برندگان يهودی جايزه‌ی نوبل را با برندگان مسلمان آن مقايسه كن (تازه نمی‌خواهد به جمعيت هم تقسيم كنی تا سرانه‌ی هركدام را حساب كنی) آن وقت می‌فهمی چرا بعضی جوامع پيشرفت كردند و برخی‌ نكردند.
من نمی‌فهمم چه تناقضی بين محكوم كردن همه‌ی ظلم‌های تاريخ، از قتل هابيل تا جنايات امويان و عباسيان و از آشويتس تا صبرا و شتيلا و قانا و از بوسنی تا سوريه و ... است؟ بله قطعاً پشت هر جنايت‌يی تعدادیی انسان‌نما هستند كه مهم نيست اسماً چه دين‌يی دارند، مگر تيمور مسلمان نبود؟ يا صدام؟ خوب يهودی‌ها هم آن‌جور كسان‌يی دارند ديگر.
ناشناس
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
واقعا ببخشید که اروپاییا بردن یه سری اروپایی دیگه رو تو اروپا کشتن ، ما معذرت می خواییم .........

فرارو بد نیست یه چندتا عکس هم از کشتار چندین هزار نفری 17 شهریور از هموطن هات میگذاشتی که با محوریت ارتش اسراییل تو ایران انجام شد
ناشناس
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
یعنی همین جوری یک چیزی پروندی ؟
ناشناس
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ای ول فرارو.
دوست دارم برم کیش
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقای احمدی نژاد ابتدا این واقعه را انکار کردند و اگر یادتان باشد میگفتند افسانه هولوکاست . وقتی اعتراضات به ایشان زیاد شد گفتند چرا تحقیق در مورد هولوکاست ممنوع است ؟ که این هم نادرست است . در واقع نفی و انکار هولوکاست که شامل کشتار یهودیان و کولی ها و ... یود در جوامع غربی جرم است نه تحقیق در مورد آن . دلیل آن هم ایت است که شیفتگان نازی و سیاست های آن پس از افشای کشتار مخفیانه نازی ها با انکار کلی هولوکاست یا مواردی مثل این که این افراد بیمار بوده اند و دلیل کشتار و سوزاندن آنها بیماری بوده و نه مذهب یا نژاد آنها . این افراد بدین وسیله که حزب نازی مرتکب ژنوساید (نسل کشی ) نشده در حال سازمان دهی و فعالیت مجدد حزب نازی بودند که جهت جلوگیری از تبلیغات و سازمان دهی مجدد آنان و همینطور حفظ حقوق و احترام به قربانیان این واقعه ، انکار هولوکاست که با مقاصد سیاسی بود جرم انگاری شد و نه تحقیق در مورد آن . لازم به توضیح است که این واقعه مستند به مدارک انکار ناپذیر است که توسط قوای متفقین جمع آوری شده . به عنوان مثال در کورد اردوگاه آشویتس کمیته ای مشترک از شوروی و لهستان با برآورد جنازه های موجود و لباس ها و کفش های و چمدان های در حال انتقال روزانه قطارها به تهیه گزارش ان حادثه پرداخته اند .
حسین
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
جهل و قدرت و ثروت خروجی آن کشتار است

افسران اس اس میخواستند دنیا را اصلاح کنند به این شکل
احمدی نژآدی
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
ای کاش عکسهایی از مرگ هموطنانمان در جنگ های اول و دوم جهانی می گذاشتید.
نزدیک به شش میلیون ایرانی در جنگ اول جان خود را از دست داد. آیا هولوکاست نبود؟
خدا لعنت کند انگلیس و روس را.
محمد
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
این عدد شش میلیون رو از کجا آوردی ؟ اصلا مگه جمعیت ایران در جنگ جهانی اول کلا چقدر بوده ؟؟ شش میلیون کشته دادیم ؟؟
احمدی نژآدی
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
سایت محترم فزازو
سپاس و درود بر شما
در جواب ناشناس
این عدد را در یک برنامه مستند از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی شنیدم.
ناشناس
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اون برنامه امار اشتباه داده
به طور مستقیم در جنگ جهانی دوم حدود 1000 ایرانی کشته میشن اما غیر مستقیم و به خاطر قحطی تعداد زیادی کشته میشن که مثلا ربطی به طرفین جنگ نداره...
ناشناس
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
قحطی ربطی به طرفین جنگ نداره؟!اشغال یک کشور بیطرف و غارت دارایی و خراک توسط رو سها و آمریکاییها و انگلیسها الکی بوده؟!!!!!!!!!در ضمن جمعیت ایران اون موقع نزدیک به 18 میلیون بوده که یک سوم جمعیت به شکل فجیعی جونشونو از دست میدن
احمدی نژآدی
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ناشناس 0050
عدد شش میلیون مربوط به جنگ اول جهانی می باشد
امید
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خانم کیمیا چرا فرارو عکسا را برداره؟نه بذار ببینیم که ما انسانها گاها از حیوان پست تر و درنده تر هستیم.بی خردی و خودخواهی ما انسانها ،اعتقاد افراطی به ایدئولوژیها،مطلق گرایی،میل به قدرت منتج به بلاها و درنده خوییهای بالا میشه.
کیمیا
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ممنون،ببینیم و شاید بفهمیم.ولی خیلی ناراحت کننده است
ناشناس
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خدایا..........................
انسان......................!!!!!!!!!!
خدایا انسان ها به مسلخ نیستی و فلاکت تا کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسپادان
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خداییش ما کجای این قضیه بودیم که چوبش رو خوردیم؟؟؟ بیچاره بیمارای سرطانی
محمد
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
حرفت درست بود ولی اینقدر خلاصه گفته بودی که منظورت واضح نیست.
ما چرا باید برای مظلوم نمایی اسراییل، بهونه جور می کردیم. اصلا کی از ما سوال کرده بود که رابطه هولوکاست با نظر شما در مورد اسراییل چیه ؟
ح ع
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بهتره راجع به نسل کشی واقعی که ترکها با ارامنه کردن و موجب کشته شدن دو میلیون مرد و زن و کودک شدند هم مطلب بنویسید.
ناشناس
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
و همچنین کاری که ارامنه در فره باغ کردند!
بابك
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اخه شما چرا اصرار دارين واقعيت رو انكار كنين؟ هولوكاست رخ داده مهم نفس اين عمل هست كه نبايد تكرار شه چرا رو تعداد بحث دارين؟
زارع
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
رسوایی دیکتاتورها بعدازسقوطشان اتفاق میفتد. چرا؟
ایرانی مسلمان
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
فرقی نمی کنه قربانیان چه دینی داشتن یا ازچه نژادی بودن همه انسان بودن. خدا لعنت کنه باعث و بانی این جنایات رو .منظورم هیتلر و همدستانش و همچنین رهروانش در این دوره ، مثل رهبران رژیم صهیونیستی و آمریکا و رهبران بعضی ازکشورهای اروپایی و یا هرجنایتکار دیگه ای که جان و حقوق انسانها برایشان ارزش ندارد بین هیتلر که این جنایات را مرتکب شد با صدام و بوش و رهبران هر کشوری که برای زیاده خواهی خودشان مردم را حالا با هر وسیله ای که دارن می کشن هست ، همه اینها از یک خمیرمایه هستن فقط در زمانهای مختلف این کار رو میکنن یک وقت چنگیز و اسکندر بودن حالا بوش و اوباما و پوتین و رهبران انگلیس و ارپا وچین و ......هستن جانی و جنایت همیشه محکوم است حالا به هر نامی و هررنگ و نژادی که میخواد باشه ولی ای کاش این همه آدم با هجوم آوردن دسته جمعی به زندانبانها لا اقل ازخودشون اندک دفاعی میکردن تعدادی میمردن ولی گروهی نیز آزاد میشدن یا لاقل به این بدبختی نمی مردن در دین اسلام داریم حق گرفتنی است یادمان باشد
رسواگر فتنه
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
فرا جون منبع این عکس ها کجاست ؟
با سلام
عکس های مجموعه جنگ جهانی از چند مبنع مختلف تهیه شده است که در ادامه همگی در قالب یک گزارش مفصلا ارائه خواهد شد اما به دلیل اهمیت موضوع هولوکاست منبع این گزارش تصویری 3 گانه در زیر ارائه می شود:

http://www.wwiiarchives.net/servlet/action/gallery/90

http://waralbum.ru/catalog/  
ناشناس
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
سوال خوبی کردی چون از جوابش به وجد امدم و باعث شد که به منبع عکسها برسم و به واقعیت بیشتر نزدیک بشم.اگر تو عمرت یه کار درست انجام داده باشی این بود
رسواگر فتنه
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مرسی عزیزم !!!!!!!!!!!!!!!!!

اینکه پاسخ برام نوشتید خیلی برام مسرت بخش بود
رسواگر فتنه
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مبنع ؟؟؟؟؟؟

فراااااااااااااااااااااااااا
ناصر قياسوند
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اينهم حقوق بشر اروپايي
احسان
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
جالبه که خود این آلمانها امروز در صورت صحت این وقایع ادعای دموکراسی برای سایر مردم دنیا دارن!!
ی صاحب نظر
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
متاسفانه اینچنین بنظرمیرسه که دوستان پیش ازبینش منطقی ؛اغلب از روی پیشداوری به ملاحضه وپردازش این تصاویرپرداخته اند.
اولا باتکنیکهای ویرایشی که امروزه دردنیای تصویرگری صورت گرفته براحتی می توان عکس ها رادستکاری کرد .
لذا چه توجیه واستدلال متقنی وجود داردکه این تصاویر ازآن هولوکاستی ها باشد!!!!!!!!!چه بسایکی مگردوختن لباس اسراوزندانیان دهه40 میلادی برتن عده ای زن و مرد و در حالت نعش بی جان ومرده ازآنهعکس گرفتن و تحت عنوان " تصاویر و اسناد هولوکاست " برروی سایت هاانداختن کار خیلی سختیه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
چه بسا بعضی ازاین تصاویر واجسادقربانیان مربوطه به گورهای دسته جمعی کوسوو ، مظلومین فلسطینی ، سوری ، و یا حتی تعدی امریکا به عراق وکشتاربی رحمانه آنهاویا............
دوستانی ازانکار هولوکاست شاکی بودیدایامیشود بفرمایید عایدی تایید و یاحتی تاسف این واقعه مشکوک چه خواهدبود؟ آیا اگر این واقعه طبق نظرامثال شما تاییدشود انموقع منطقی می شویم؟
آیا ان عزیزمحترمی که فرموده بودن با امطرح شدن هولوکاست درزمان احودی نژاددستاوردی جزمحکومیت بین المللی برای مانداشت میشودبفرماین جامعه بین المللی ایشان آیاجزء چندکشوراستثمارگر و جنگ افروز (مثل خود آلمان که خود علی الظاهر مسبب و مجرم این جنایت (!!!!!!)است
عضو دیگری ندارد؟ وآیا محق ویا مظلوم شمردن ما ازسوی چنین کشورهای خونخوار وچپاولگرآنقدربایدمهم باشدکه مابرایش هر ادله منطقی و یاغیرمنطقی را کورکورانه بپذیریم تا مبادا ازطرف چنین جانیانی محکوم نشویم!!!
ناشناس
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
تو دیگه وضعت خیلی خرابه . صاحب نظر!!
ناشناس
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
دقیقا
ناشناس
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
جدی؟ بله من هم كه فكر می‌كنم می‌بينم ممكن است اين‌ها بچه‌محل‌های من باشند كه اين‌جور رفتند گريم كردند!
ناشناس
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اي بي خبر بكوش كه صاحب خبر شوي
ناشناس
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
6میلیون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یهو میگفتن 6میلیارد خودشونو راحت میکردن
ناشناس
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
این عکسها بخش خیلی کوچکی از مستنداتی است که درباره هولوکاست وجود داره... سوال اصلی اینه که آیا به عنوان یک انسان واقعاً مهمه 6 میلیون ادم کشته شده باشه یا 4 میلیون؟ در حالی که ما مسلمانیم و بر اساس قران قتل یک بیگناه برابر با از بین رفتن بشریته
حسین
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بگم بگم اینها همه فتوشاپه. از بگم بگم (شوخی ؟)گذشته همه جنگها کما بیش از این نوع فحایع دارند.سوال اینجاست که زنگها برای که به صدا در می آیندو این اشرف المخلوقات...؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسپادان
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خداییش ما کجای این قضیه بودیم که چوبش رو خوردیم؟؟؟ بیچاره بیمارای سرطانی
ناشناس
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اونا کل تاریخ ما رو انکار میکنن کسی بهشون چیزی نمیگه حالا میگیم که در یه حادثه ای تحریف شده باید چوب بخوریم؟!!!!!!!!
انسانيت
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مرگ بر نژادپرستي افراطي
مرگ بر وحوشيت
مرگ بر سلاخان تاريخ
مرگ بر دشمنان بشريت چه سياه چه سفيد چه غربي چه شرقي
مرگ بر گرگ صفتان تاريخ
ناشناس
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
کتاب انسان در جستجوی معنا اثر دکتر ویکتور فرانکل روانپزشک اتریشی حقایق دردناک و تلخ هولوکاست را به خوبی نشان می دهد. دکتر فرانکل خود در متن جنگ و در میان اسرای جنگ تلخ ترین روزهای زندگی خود را سپری کرده است.
ناشناس
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اینها اون زمان 5میلیون جمعیت داشتن که شما میگی 6میلیون نفر کشته دادن؟؟!!
افسانه نسازید.
ناشناس
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
شما آمار یهودی های سال 1942 رو داری!؟
ناشناس
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
واقعا به جهالت بعضی از انسان ها در اظهارنظرهاشون افسوس خورد
ناشناس
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خدایا چی بگم !!!!!1
سيد علي
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
جيگرم حال اومد!!!!!!!!!
رسواگر فتنه
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
فرا جان این کامنت مورد داره برش دارید .
ناشناس
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
حذف کن کامنتو فرارو با توام
ناشناس
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
سید علی هم یکی از نام های رسوا است.
ناشناس
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
شرم آور است كه نام انسان بر خود بگذاري
ناشناس
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
به جدم این ادم از اولاد علی نیست نه سیده نه اسمش علی.این حرف از تخم و ترک شمر و یزید ملعون بر میاد جگرت ایشالا به سرب داغ جهنم حال بیاد. اینا ادم بودن حق حیات داشتن
حمیدرضا
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
یاد فیلم فهرست شیندلر افتادم
ناشناس
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
در طول جنگ جهانی دوم بیش از ۷۰ میلیون نفر کشته شدند که این آمار خونین‌ترین درگیری انسان در طول تاریخ بشریت است.
افسر ارشد ارتش اتریش
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
درسته هولوکاست هیچ ارتباطی به ما نداره که له یا علیه اون موضع گیری کنیم؛ اما اینو درک نمی کنم که چرا بعضی از آقایون با بصیرت (؟!) اصرار دارن هولوکاست افسانه بوده!!!
رسواگر فتنه
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
سهند یعنی چی ؟
ناشناس
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
در طول جنگ جهانی دوم بیش از ۷۰ میلیون نفر کشته شدند که این آمار خونین‌ترین درگیری انسان در طول تاریخ بشریت است.
امیر
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اینکه هولوکاست اتفاق افتاده جای بحثی نیست و اینکه شاید در آمار و ارقام تلفات اغراق شده باشه . ولی چرا با شعار هولوکاست یک دروغ تاریخی است ، دنیا رو به حمایت از اسرائیل ترغیب و منافع ملی خودمون رو به خطر انداختیم سوال اصلی است . در این مقطع زمانی این موضوع چه ربطی به ما داشت ؟
محمد
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مثبت کافی نبود کامنت گذاشتم.
راستی تا قبل از اظهار نظر مقامات ایران در مورد هولوکاست، صهیونیست ها اینقدر نمی تونستن مظلوم نمایی کنن.
واقعا که چقدر در این هشت سال با بی سیاستی بهشون کمک کردیم.
ناشناس
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
وحشی ها
برای بعضی ها واقعاً متاسفم، از کجا معلوم یهودی هستن؟ بیان شناسنامه اش رو در بیارن واست؟ باشن یا نباشن مستحق اینطور کشته شدن هستن؟
واقعاً که
ناشناس
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این چه وضعیه فرارو؟!اینا جواب ندارن فقط توهین میکنن...من نگفتم که مستحق مرگ هستن منظورم این بود که چرا یهودیا این کشتار رو مصادره کردن
سارا
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
من نه میتونم مثبت منفی بدم نه میتونم زیر کامنتها پاسخ بنویسم! مشکل چیه؟
ناشناس 14:9 اون کامنت رو من گذاشتم و برادر نیستم! با اجازه تون خانوم هستم. منظورم این بود که عکسها به قدری ناراحت کننده هستن که با روان آدم بازی میشه. فکر کنم واقعاً ارتباطی با چیزی که شما وقت گذاشتین و توضیح دادین نداشت
اکبر
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بیش از پنجاه میلیون برو مطالعه کن عزیزم اگه کتاب دردسترس نداری به راحتی میتونی از همین اینترنت جستجو کنی 0-بیشتر اوقات لجاجت ناشی از جهالت افراد است
کیمیا
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
فرارو عکسات آزار دهنده نبود،ویران کننده بود.این عکسای لعنتی رو بردار
ناشناس
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خوب نگاه نکن
نایف
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
ادمین جان
این تصاویری که گذاشتی ایا مربوط به یکی از فیلم ساخته شده به وسیله هالیوود نمیشه؟بعد میای اینجا فرافکنی میکنی که اله وبله....
بهت پیشنهاد میکنم که این مطلبو از سایت حذف کنی و گرنه میدم سایتت فیلتر بشه
مرگ بر اسراییل
مرگ بر صهیون و صهیونیسم
مرگ بر منادیان صهیونیسم
ناشناس
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
بهت پیشنهاد میکنم که این مطلبو از سایت حذف کنی و گرنه میدم سایتت فیلتر بشه
......
دوره قلدر بازی اونم از طریق خالی بندی گذشته
مگه تو هیتلری؟
برو خودت را مسخره عام و خاص نکن
ما خودمون این کاره ایم عامو
ناشناس
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
برو حاجی خدا روزیت و جای دیگه بده
ناشناس
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
با همین عقاید جهان سومی ها بدبخت شده اند عمو نایف!!
ناشناس
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
چیزی که خیلی مایه تاسفه اینه که هنوز هم این موجود دو پا خیلی راحت می تونه فجایع بدتر از این رو رقم بزنه . فقط کافیه اب ببینه . بدبختانه هنوز هم شناگر ماهریه ! فقط همین سی چهل سال گذشته رو ... چی دارم می گم ... همین دو سه سال گذشته رو مروری بفرمایین . از سوریه و عراق و افغانستان و ...
hamed
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
این همون چیزی که احمدی نژاد منکر شده بود
ایران آزاد
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
1- شما از کجا متوجه شدید که این مردگان حتما یهودی بوده اند؟
2-احمدی نژاد گفت اگر این حادثه در آلمان اتفاق افتاده،چرا مسلمانان باید تاوان آن را بپردازند
ناشناس
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ایران آزاد! اگ آزاده ای نام ایران را خراب نکن اسم واقعی خودت را در کامنت های متوهمانه ات ابرای تمام نام های مستعارت و در کامنت های متفاوتت اعلام کن.
ناشناس
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اگر مسئله ابتلائ به بیماری واگیر دار باشدبه این شکل حمل نمی شدند
ناشناس
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اون موقع بهداشت در همون حد بود
ناشناس
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
عزیز شدن پوست و استخون نمیبینی؟میگی بیماری
سیدمهدی
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
کل جنگ جهانی چقدر کشته شدن که 6 میلیونش یهودی باشن عقل هم خوب چیزیه
شاهین
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
دوست بیسوادم تعداد کشته شده های جنگ جهانی دوم بیش از 60 میلیون نفر بوده است!
عمه بزرگه رسواگر فتنه
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقاي منطقي يه سرچ بزني مي فهمي تو جنگ جهاني دوم بيش از 70 ميليون نفر كشته شدند
ناشناس
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
نزديك به هفتاد ميليون نفر كشته شدند.
ناشناس
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
هفتاد میلیون حدودا.
حدود هزار ایرانی هم در این بین بوده.
ناشناس
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
داداش مجبوری کامنت بزنی خودت رو خراب کنی؟ بقول حضرتش تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد. من نمیدونم چه زوری که شماها به قیمت خراب کردن خودتون یک نظر مسخره ای رو سعی میکنید حتما به گوش بقیه برسونید تا حتما مورد تمسخر قرار بگیرید.
ناشناس
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بابا برادر من قبل از اینکه نظر بزاری بد نیست آدم یه کمم مطالعه کنه فقط 20 میلیون نفر تو روسیه کشته شدن دو تا بمب اتم تو ژاپن زدن و .....
ناشناس
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
گلم اینقدر از محمود جونت حمایت میکنی. قبلی که نظر بدی تو گوگل سرچ کن یا از بزرگترت بپرس بعد نظر بده که کسی گفت کم سواد بهت بر نخوره بیسوادی
حمید
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
رسوا جان شما تقصیر نداری مقصر اون دکترتونه که این فاجعه انسانی بزرگ رو انکار میکرد بدون دلیل ... شما که از خودت نظری مداری که پول می گیری کامنت می ذاری !!!
ناشناس
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقا جان بحث بازی با روح روان نیست دقت بفرمایید

اولا که فرارو تایید یا تکذیب نکرده است مطالعه بفرمایید

دوم : اینها نظرات خوانندگان است و به خود آنها بستگی داره جوش آوردن نداره

سوم : به جای شلوغ کاری بیاییم این سوال را بپرسیم آیا آدم سوزی و کشتار دسته جمعی خوب است یا بد ، جواب روشن است

چهارم : اعتراض مردم به اتخاذ سیاست های نادرست آقای احمدی نژاد بوده است که بی خود و بی جهت دست رو ماجرایی گذاشت که باعث کلی در مسئله هسته ای ضرر بکنیم و نتوانیم از غرب امتیاز بگریم و در ضمن مطرح کردن این موضوع دستاوردی جز محکومیت بین المملی برای ما نداشت

آخه آدم عاقل و مسلمان اینطوری در سیاست بین المللی عمل نمی کنه همیشه یادمون باشه زمانی باید حرفی را مطرح که بتوان از آن نتیجه ای گرفت نه اینکه محکوم شد

پس برادر ناشناس شما ناراحت نشو کسی با روح و روان شما بازی نکرده است داستان اعتراض به چیز دیگری است وگرنه عملکرد اسراییل و ایران ستیزی آن دولت سنگدل بر همه ایرانی ها روشن است
صالح
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مگر ما تو تاریخ مون کم از این وقایع داشتیم؟
مگر کم به ملت ایران ظلم شده؟
مگر همین تو همین دفاع مقدس کم از این اتفابا افتاد؟
مگر همین رژیم نحس اسرائیل صبرا و شتیلا رو به راه ننداخت؟
هولوکاست بهانه ای بیش برای انحراف افکار عمومی جهان نیست
ناشناس
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
مثال هایی که زدی درسته ولی منفی دادم چون ارتباطی به هم ندارن نسل کشی یهودی ها ارتباطی با جنگ ایران نداره و نمی تونه توجیه نسل کشی فلسطینیا باشه
ناشناس
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
این مثال ها درست..اما الان چه ربطی داشت
ناشناس
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
مثلا اعراب
ناشناس
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
چه ساده لوحانه است پذیرش بیماری،به فرض که اینطور باشه این همه آدم از بیماری واگیردار می میرند سرماخوردگی که نبوده!!!پس سوال اساسی اینه که این همه سرباز آلمانی که اینقدر مواظب خودشون هستند حتی یه ماسک ساده نزده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
به خطر اینکه مامورن و معذور
ناشناس
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اره چون مامورن و معذور بیماری درکشون میکنه...
madjid
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
بای ذنب قتلت؟؟
ناشناس
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
اينها رو قبلن به احمدي نژاد نشون ميداديد
ناشناس
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
یادتونه مموتی انکار می کرد !!! اینم سندش
ناشناس
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
انکار نکرد.گفت:افسانه کردند.افسانه یعنی غلو کردن.
ناشناس
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
کی گفته افسانه یعنی غلو!!!!!!افسانه یعنی چیزی که وجود ندارن.داستانی که تخیلی است
ناشناس
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
افسانه جومونگ
ناشناس
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آخه هنوز یک قرن هم ازش نگذشته !!! چطور ما خیلی از مسائلی که هزار سال پیش اتفاق افتاده را قبول میکنیم اما حادثه ای که هنوز 100 سال هم از آن نگذشته را به راحتی نفی میکنیم و باعث سوء استفادۀ چند تا صهیونیست از خدا بیخبر میشویم.
amir
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
همیشه دیکتاتوری ها برای اثبات خودشون دست به نسل کشی میزنند
نسل کشی ارامنه توسط عثمانی
نسل کشی یهودی ه توسط نازی ها
نسل کشی تاتار ها توسط روس ها
نسل کشی کرد ها توسط صدام
البته اینا فقط مال دوران معاصر وگرنه تو تاریخ زیاد داریم
مثله تبعید و نسل کشی یهودی ها در قرون وسطی توسط انگلیسی ها
نسل کشی قزاق ها توسط لهستانی ها
نسلکشی ایرانی ها توسط مغول ها
نسلکشی پروتستان ها توسط کاتولیک ها
نسلکشی مسیحی ها توسط رومی ها
و...
تاریخ دنیا پر از حوادث بد و خوب هستش مهم اینه که آدم جز حوادث خوب باشه
ناشناس
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
نسل کشی ایرانی ها توسط اعراب هم اضافه میکردی
حقیقت
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
نسل کشی مسلمانان سلماس و ارومیه توسط داشنکهای ارمنی که بعدها توسط عثمانی ها هلاک شدند.
نسل کشی مسلمانان خوجالی آزربایجان توسط ارمنی ها با کمک روسها و سکوت رفیق شفیق و ظاهراً مسلمان روسها!
ناشناس
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
نسلکشی مسلمانان بوسنی بدست صربها/نسلکشی مسلمانان فلسطین و لبنان توسط صیهونیسها/نسلکشی سرخپوستها توسط اروپاییها
amir
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
اقای حقیقت شما از تازیخ چیزی نمیدونی
داشناک هاجز خدمت برای این سرزمین کاری نکردن
یکم مطالعه کن
رسواگر فتنه
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
سوال حقیقی از امیر
اگر با نسل کشی مخالفید چرا نسل کشی مسلمان هارو محکوم نکردید حتی اسمی هم ازش نیاوردید ؟
اسماعیل
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
نسل کشی مسلمانان آذری در خوجالی مملو از مستندات ثبت شده در سازمان های بین المللی داره و از سوی آنها محکوم شده، جای تاسف داره که شما زنده ترین مورد اخیر را کتمام می کنید و تاریخ بسیار دور را نبش قبر، همه نسل کشی از طرف انسان های آزاده محکوم و مردود هستند. ولی خدمت دشناک هارو نام ببرید!!!جیلو از ارامنه در روستای فرورق خوی (پره) شکم زن حامله رو برید و جنین پسر رو از شکم مادر درآورده و سر می بره. این رو از پیرمرد تقریبا 70 - 80 ساله ای که در سن 8 سالگی شاهد آن بوده و مادر بزرگ خودم شنیده ام. خدمت این بود؟!!!!
S-B
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقای امیر من متاسفم که که کشتار هم وطن هایت به دست داشنک هارا خدمت به ایران میدانی!
ناشناس
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
هولوکاست در حال تکرار است.
ناشناس
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
گفتند یافت می نشود گشته ایم ما
گفت آنکه یافت می نشود آنم آرزوست