صفحه نخست

سیاست

ورزشی

علم و تکنولوژی

عکس

ویدیو

راهنمای بازار

زندگی و سرگرمی

اقتصاد

جامعه

فرهنگ و هنر

جهان

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
یکی از مراجع عظام تقلید ضمن تکذیب دیدار وزیر علوم با وی گفت:ملاقات با وزیر به معنای تایید عزل و نصب‌‌ها بود و به همین دلیل ‏در پیشگاه خداوند مسئول می‌بودم به همین دلیل دیدار را نپذیرفتم هر چند دولت اقدامات خوبی ‏انجام می‌دهد و ما به دلیل آن از دولت تشکر می‌کنیم ولی خطاهایی هم هست که از نظر شرعی ‏لازم است، تذکر بدهیم.
 
به گزارش فارس، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد ‏اعظم با اشاره به سفر پنج‌شنبه گذشته وزیر علوم به قم گفت: مطلب لازمی را باید در اینجا ‏تذکر بدهم و آن اینکه همگان توجه داشته باشند وزیر به قم آمد و برخی از آقایان هم با وی ملاقات ‏کردند ولی در برخی رسانه‌ها مشاهده کردیم که خبر دیدار من با او را نیز چاپ کرده بودند.‏

وی افزود: من این دیدار را جداً تکذیب می‌کنم؛ افرادی واسطه شده بودند ولی من گفتم آمادگی دیدار ‏با وزیر علوم را ندارم.‏

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: در دلیل این عدم آمادگی گفتم عزل و نصب‌های زیادی توسط وزیر در ‏دانشگاه‌ها صورت گرفته که به مصلحت دانشگاه و دانشجویان نبوده و به مصلحت نظام جمهوری ‏اسلامی هم نیست.‏

وی ادامه داد: این اقدام مورد اعتراض بسیاری از نمایندگان مجلس و نیز شورای انقلاب فرهنگی نیز قرار ‏گرفته است.‏

آیت‌الله مکارم‌شیرازی عنوان کرد: ملاقات با وزیر به معنای تایید عزل و نصب‌‌ها بود و به همین دلیل ‏در پیشگاه خداوند مسئول می‌بودم به همین دلیل دیدار را نپذیرفتم هر چند دولت اقدامات خوبی ‏انجام می‌دهد و ما به دلیل آن از دولت تشکر می‌کنیم ولی خطاهایی هم هست که از نظر شرعی ‏لازم است، تذکر بدهیم.‏

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
ناشناس
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
پررویی و جسارت را از حد گذرانده ای فرارو!
برای یک دستمال اسکندریه را به آتش نکشید و برای عزل و نصبهایی و حب و بغضها حرمت نهاد مرجعیت را که همواره پناهگاه مردم بوده است را نشکنید
محمد
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
واقعا متاسفم
چرا وقتی در دولت قبل 3 هزار نفر بدون هیچ امتحان و ضابطه ای دکتر شدن صداتون در نیومد
چرا وقتی حق این همه دانشجو را صدرالدین شریعتی پایمال کرد صداتون در نیومد
هر روز سر نماز برای توفیقی مسلمان و آزاده دعا میکنم که دست یک ظالم را از ظلم کردن کوتاه کرد
کریم بابایی
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
در جریان کهریزک و اختلاس های نجومی و ستاره کردن دانشجویان و...احساس وظیفه نکردی؟
هموطن
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
بهتره مراجع عظام وارد مسائل جناحي نشوند. به يك جناح لطف داشتن و يك حناح را مورد عتاب قرار دادن در جامعه ايجاد اشكال ميكند.
ناشناس
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
فراروریا روتون خیلی زیاد شده ها در مورد هر چی که آدم حرف نمیزنه
متعجب
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
آيا اين ، يعني بقيه كارهاي اين دولت و دولت قبلي را از جمله اقدامات وزير علوم قبلي وزير كشور قبلي ، وزير نفت قبلي و و را قبول داشته اند !؟
ناشناس
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
قرن ۲۱ مثلا
alen
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
به یاد پذیرش امام حسین از حربن یزید ریاحی افتادم آن کجا واین کجا!
ناشناس
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
حقتون همون احمدی نژاد است.
بهروز
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
فرارو ما آخر نفهمیدیم شما کدوم طرفی هستی
ولی آیت ا... مکارم با دکتر فرجی دانا هر دو دغدغه های خودشون دارن باید دید کدوم طرف دنیوی تر ه
ابتكار
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
مگر استادان دانشگاه و دانشگاهيان در مورد حوزه علميه و عزل و نصبهاى درون آن نظر ميدهند يا دخالت ميكنند؟ والا به مولا!
ناشناس
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
مراجع دینی عالم به کتاب خدان
کتاب خدا به گفته خود خدا بیان کننده تمام امور عالم است .
ببخشید استادان دانشگاه عالم به کدوم کتابن که بیان کننده تمام امور عالم باشد؟
امید
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
با این نظرات کاری ندارم ولی برام جالبه هر کس از دولت روحانی انتقاد میکنه هجمه عظیمی میره سمت اون ادم که اون 8 سال کجا بودی!!!! خداییش دیگه هیچ کس نمیتونه انتقاد کنه ها! بازم بگم حرف من ربطی یه اقای مکارم و .. نداشت! اونایی که دوران احمدی نژاد رو به جمود و خشکی نسبت میدهند و درست هم میگن به نسبت حواسشون باشه خدای ناکرده واسه اونا هم این اتفاق نیفته! که هر کس یه کلمه گفت بیچاره رو نابود کنن. با تشکر
داود
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
مردم دیگه گوششون به این حرفا بدهکار نیست.

ما بازماندگان داستان احمدی نژادیم.
آزاد
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
احسنت بر این مرجع هوشیار بی ادعا .
ناشناس
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
معنی مصلحت رو دانشجویان در 8 سال گذشته خوب فهمیدن
ناشناس
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
جناب اقای مکارم شیرازی هم مثل بعضی ها در دوران قبل از 24 خرداد سیر می کنند
ناشناس
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
اصلاح طلبان تندرو شما اگه فرصت پیدا کنید ایران رو اوکراین خواهید کرد!
هیچکس
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
انشاالله خدا جواب شما را بدهد ما که از پس شما دژ نشین ها برنمی آییم
ناشناس
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
يعني قبلا با هر كس ديدار كرده، مثلا احمدي نژاد، همه كاراش مورد تاييد بوده؟
مراد
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
من یک شیرازیم که اوایل انقلاب با دکتر فرجی دانا آشناشدم با هم همدانشگاهی بودم ایشان شخصیتی مسلمان دلسوز باسواد فهیم وانقلابی بوده اند وهستند عدم ای کاش آیت الله مکارم آنگاه که دولت قبل درانتصاب ها وعزل ها ازحداعتدال خارج میشد تذکر می دادند
علی
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
حقش بود بخاطر احترام به مرجعیت حفظ حرمت ایت الله مکارم را رعایت می کردید
ناشناس
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
از کیهان شما تبعیت میکنیم در این خصوص.
حسین سرردار
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
شرع عربی است فارسی ان راه است در مانحن فیه راه یعنی چه؟
علی
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
حتما حاج آقا به آقای روحانی رای نداده است ولی
مردم رای دادن تا تغییر ایجاد شود وبهتر است که ایشا ن
به رای مردم احترام گزارد
ناشناس
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
مردم رو دربرابر مراجع قرار دادی؟
بابا شما اصلاح طلب هستید نه طرفدار روحانی!
ناشناس
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
ایا حضرت اقا خود را در برابر عزل 3000 مدیر توسط احمدی نژاد خود را در پیشگاه خداوند مسول نمی دانستند
ایرانی
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
این دولت اختناقه نه اعتدال دولت تحقیر و پلمپ نه تدبیر و امید دولت هفت دهم درصدیا دولت باسوادا نه مثل ما بیصواطای مغرض افراطی
نکته سنج
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
کینه تو به دولت از "دولت هفت دهم درصد" و کتمان حقیقت مشهود است.
ناشناس
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
متاسفانه مراجع فقط از کانالهای خاص اطلاعات میگیرند و فقط به آنها اغتماد دارند .
رضا
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
احسنت به مرجع انقلابی.باید وزیر متوجه اشتباهاتش بشودوروش خودرااصلاح کند.نبایدبه فتنه گران میدان داد.
ناشناس
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
خیلی جالب است همه ما حق داریم نظر داشته باشیم جز مراجع تقلید !!!!!!!!!!!! صلاح ندونستند چرا بتون بر میخوره! شما که مدعی آزاد بودن افرادید!
یکنفر از مردم
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
عزیزم! مراجعه کنندگان به سایت مانند شما آزادن نظر بدهند. اما جالبه که تفاوت آرا با نظر بعضی ها، آنها را ودار به کنایه هایی مانند "شما که مدعی آزاد بودن افرادید!" میکند.
ناشناس
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
مهم اینه که مراجع اصلی حوزه یعنی آیت الله صافی و آیت الله وحید خراسانی وزیر رو پذیرفتند.
ناشناس
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
مراجع اصلی حوزه دیگه چه صیغه ای هست؟!
فرارو برای خوانندگان باسوادت متاسفم!
لیدو
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
باز هم ما مردم همه چی دان نظر دادیم!!! پس چرا از احمدی ایراد میگرفتید یا میگیرین که تخصص در همه ی امورات داره؟؟؟ ما ها که بدتریم هر چند اونم از ماست .!!!!
احمد
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
اگر وزیر حق ندارد معاونینش را خود انتخاب کند دیگر چگونه توقع پاسخگویی دارید. حتما به خاطر عزل شریعتی ناراحتید که اساتتید باسابقه را به زور بازنشسته کرد و به پسرودختر خود بورسیه داد.
ناشناس
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
خدا مراجع مارا حفظ کندکه همیشه درب خانه شان باز بود، پذیرای مهمان بودند واینطور سیاسی عمل نمی کردند.
ناشناس
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
به مثبت و منفی ها و حملات تندروها به فرارو نگاه کنید ناخواسته متوجه میشوید که حق با چه کسیست.!!
ناشناس
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
لطفا اين نظرات را به هر طريقي
به نظر ايشان برسانيد شايد نظر شان تغيير كند .
ناشناس
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
نظرات شما؟؟؟؟؟؟
شما الان چند هزار نفری؟ اون هم تو فضای مجازی؟ اونم یک سایت؟
شما کی هستید اصلاً؟ چند درصد هستید؟ سن شما چقدره؟ مذهب شما چیه؟
ما بی شماریم.
ناشناس
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
23:02 تو اصلا بگو نظر یک نفر مسلمون شیعه.
باید به اطلاع حضرت آیت ا... برسه.
مجمد
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
به پیر به پیغمبر گرانی های زمان احمدی نزاد کار هاشمی رفسنجانی بود و گرنه من هم ریس جمهور بودم دوست نداشتم هیچ چیزی گرون بشود انصاف داشته باشید هر چی میکشیم از دست اونه
نکته سنج
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
جه اعجوبه ای است این هاشمی که در سال آخر حکومت احمدی نژاد، با تقلیل دادن ارزش پول ملی به یک سوم، احمدی نژاد را در مضان اتهام قرار داد!!! محمد جان منطق هم خوب چیزیه!
ناشناس
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
هاشمی دستور چاپ اسکناس داد !!!!!!!
جل الخالق .
چرا مسکن مهر و محاسنش مال مموتی ولی دردسرش مال هاشمی؟
ناشناس
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
لطفآً یکبار وفقط یکبار هم سئوال بفرمائید که مفسدینی که بیت المال را به تاراج بردند کی عقوبت می شوند؟
حامد
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
درود بر حضرت ایت الله
ناشناس
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
این دولت که به نظر علما خیلی بها می دهید!
اصلاح طلبان عزیز چند عالم دینی با شما هم نظر است لظفاً بشمارید!!!
معنی اصلاح طلبی از دید شما: نظر و خواست مردم مهتر از نظر و خواست خداوند است!
ناشناس
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
دوستان اصلاح طلب! دست بردارید از انحصار طلبی.
هرکس از شما تعریف کنه خوبه و درست کار و هرکی انتقاد کنه بده و منحرف؟!
این دولت آمریکا حرف می زنید که هرکس با من دوست نیست با من دشمنه!
علي
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
دوستان اصلاح طلب كه گفتيد الآن تازه دارند دقيقاًٌ مثل خود شما رفتار مي كنند شماهم هركس مثل خودتان فكر كند مي پسنديد و به به و چه چه مي كنيد حالا اگه اين رفتار نادرست است چرا خودتان سالها اين رفتار را با مردم مي كنيد و اگه درست است خوب به آنها هم بايد حق بدهيد اخوي!
محمد
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
جناب وزیر دل قوی دارید به راه درستی که می روید .
ناشناس
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
شما براتون فقط اهدافتون مهمه، تو دوره احمدی نژاد ۳ هزار میلیاردو ... بود، تو هاشمی جزایری ها، تو خاتمی کرسنت ها، این وسط ارزش ها قربانی میشن و البته ما شهید دادیم و میدیم که انشاالله حکومت رودست صاحبش بدبم.
ناشناس
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
خودت فهمیدی چی گفتی ؟ فقط تو شهید دادی ؟ فقط لابد تو رفتی جنگ ( البته تو خواب ) ماها که شهید ندادیم ماها که جبهه نرفتیم فقط تو خوبی
امير
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
ناشناس ١٣٣٢ شماره موبايلتو مرد باش بذار تو صفحه پيامها
ناشناس
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
که چی بشه؟تهدید می کنی برو خجالت بکش جای تو توی سایت اجتماعی نیست،برو چاله میدون نفس کش طلب کن
ناشناس
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
آقای امیر شما مرد باش و شماره ات را بگذار
ناشناس
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
شریعتی خوب فهمید !
رزمنده وجانباز دفاع مقدس
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
من به عنوان یک دانشگاهی که 20 سال در دانشگاه هستم یقین دارم که اطلا عات غلط به حضرت آیت ا... مکارم داده اند چون ما در دانشگاه از نزدیک شا هدیم که چه انسانهای فر هیخته ومومن وخدا ترسی از سوی وزیر علوم به ریا ست دانشگاهها انتخاب شده اند در دانشگاه ما فردی رئیس دانشگاه شده که جلسه قر آن وی تر ک نشده ومهمتر از همه قا طبه دانشگا هیان همراه وکمک کار وی هستند
ناشناس
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
پيش چشمت داشتي شيشه کبود
زان سبب عالم کبودت مي‌نمود
ناشناس
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
احسنت!
مهدی
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
8 سال ستاره دار کردن و اخراج دانشچو
8 سال بازنشسته کردن اساتید
8 سال مراقب گذاشت برای استاد و دانشجو در کلاس درس
8 سال سکوت
8 ماه بازگشت تدریجی احترام متقابل به فضای دانشگاه و تغییر تعداد انگشت شمار روسای دانشگاه ها!
این برخورد را به همراه دارد
ناشناس
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
خوب ایشان موافق راه و رسم آقای دانشجو (وزیر قبلی) و مخالف وزیر فعلی هستند و آنرا نشان دادند. گناهی که نیست!!
بدون شک حجت شرعی در لزوم بیان این موضوع دارند، زیرا ایشان از مراجع عظام می باشند و احترام ایشان بر همه واجب است لذا ضمن تبریک صراحت لهجه ایشان برایشان آرزوی طول عمر می نمائیم.
ناشناس
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
کاش حضرت آقا حداقل یک سری به دانشگاه ها میزدند و اینقدر زود قضاوت نمیکردند. در ابعاد خودش، عملکرد وزرای قبلی یک فاجعه بزرگ بود که شاید اثرات اون سالها بر بدنه اموزش عالی کشور بمونه
آزادی
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
خوشحالم که مردم دیگه بیدار هستند.
ناشناس
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
حمایت از دکتر روحانی و فرجی دانا به خاط حمایت از مردم
دیپلماسی اسلامی
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
حاج اقا تشکر با این افراد باید برخورد انقلابی شود.
قاسم
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
کاش علمای ما کمی اطلاعات / واقع بینی و تحمل بیشتر داشتند
حسين
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
لطفا نظر مبارك در مورد حق ماموريت 12ميلياردي مدير احمدي نژادي چيست
حسن
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
و520میلون تومن پول غذا.من تعجبم این لقمه ها را چطور حساب کردن که شده اینقدر
vahid
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
متاسفم
همين
ناشناس
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
چرا وقتی پول مملکت داشت به باد میرفت کسی مسئول نبود؟
ياس
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
حاج آقاحضورشمادرصداوسيمايعني تاييدكامل برنامه ها ومديريت آن؟
ناشناس
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
احسنت
ناشناس
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
نميدونم چرا در دوره خاتمي و روحاني، هميشه احساس مسئوليت حضرات بيشتر ميشه
ناشناس
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
وای دلم شکست.......
محمود
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
حضرت آیت ا.... مکارم چرا در 8 سال گذشته احساس خطر نکردید؟چرا آن زمان که احمدی نژاد 11روز در خانه مانداحساس خطر نکردید؟ چرا؟
احمد
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
!!!!!!!!!!! من باورم شد !!!!!!!!
ناشناس
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
حاج آقا زمان دکتر دانشجو چرا تذکر ندادید؟اون موقع در پیشگاه خداوند مسئول نبودید؟
عباس
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
آقای مکارم آیا رسم ادب اینچنین است ...........
کجایی مرتضی مطهری عزیز که در مجله زن روز زمان شاه هم مقاله می نوشتی ولی امروز.......
ناشناس
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
الله اکبر
محمد
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
ضمن احترام به ديدگاه اين مرجع تقليد عزيز، قابل توجه اينكه عده زيادي از علما و مراجع قم جناب آقاي دكتر فرجي دانا را به حضور پذيرفتند و با اين كار به نوعي عملكرد وزارت علوم را تأييد كردند.
ناشناس
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
شما علم غیب داری؟
ناشناس
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
خدایا امام زمان ما را برسان دیگه
شاهین
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
سیب زمینی را بچسب که شده 5 هزار. برای منی که به روحانی برای حل مشکلات اقتصادی رای داده ام فعلا همین مشکلات بسه و کاری به فرمایشات حضرات و افعال وزرای فتنه گر ندارمی
ناشناس
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
از یک سال پیش در دولت قبل که سیب زمینی بذری در اصفهان و یزد کشت نشد پیش بینی میشد که سیب زمینی امسال گرون میشه. هشدار هم داده شد ولی کسی گوش نکرد.
حسین
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
قسم می خورم اگه به روحانی رای داده باشی.
ناشناس
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
سیب زمینی هم وارد سیاست شد ..احمدی نژاد مفتی میداد مردم روحانی اینقدر گرون ..خدا احمدی نژاد را ببخشد و بیامرزد که این بلا را سر ما اورد
ناشناس
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
ما که به روحانی رأی دادیم و خیلی هم از انتخاب این وزیرش و رفتار وزیرش راضی هم هستیم. از اینکه اقتصاد را هم در 6 ماه از مسیر پرتگاه خارج کردند هم بسیار خوشحالیم.
saeed
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
به ما ایرانیهای اصیل اموخته اند برای میهمان(حبیب خدا)احترام زیادی قائل باشیم.اقای مکارم به رسم ادب لازم بود دعوت میهمان را می پذیرفتید واگرانتقادی هم داشتید در حضور شخص وزیر علوم بیان میکردیفکر میکنم اینطور سنجیده تر بود
ناشناس
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
نصحیتت به جا بود
رضا
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
با سلام. آن وقتی که احمدی نژاد عزل و نصب می کرد عده ای برای توجیه کار او می گفتند امام علی هم آن زمان عزل و نصب می کرد. چطور شده که حالا همه به وزیر علوم خرده می گیرند؟؟ مگر غیر از این است که دولت های قبلی هم هر کس را که دوست داشتند بدون دلیل سرکار می آوردند و عده ای را به ناحق عزل می کردند.
سعيد
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
نبايد به بهانه انتقاد از يك مرجع تقليد هر دروغي را سرهم كنيم. كجا گوشت كيلويي 40 هزار تومان است؟ كي گفته مصلحت دانشگاه را فقط دانشجويان و دانشگاهيان ميفهمند. پس لابد مصلحت حكومت را فقط صاحبان منصب ميفهمند اگه اينطوره چرا بقيه راي ميدن؟ شما كه مسئوليت خطير مراجع در دولت قبلي را گوشزد ميكني ميداني چه مقدار تذكربه دولت قبلي داده شد؟ كما اينكه به اين دولت هم داده شده اما توجهي نميكند. آيا واقعا فقط چند رئيس دانشگاه تندرو عوض شده اند يا افرادي كه سابقه مشاركت فعال در فتنه دارند دوباره به كاربرگشته اند. مگر قحط الرجال است كه از يك كارگزار فتنه براي رياست دانشگاهي با قشر نخبه و جوان كشور سروكار دارد از فتنه گر ناآگاه ويا آگاه استفاده ميشود.
ناشناس
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
گوشت حتما تو محل شما ارزونه؟
ناشناس
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
حق با شماست گوشت کیلویی 40هزارتومن نیست کیلویی 39500تومن است وسیب زمینی هم کیلو 5هزارتومن نیست کیلو 500تومنه
ناشناس
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
سعید آقا شما منزلتان در نارمک محله احمدی نژاد است
ناشناس
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
در یک زمانی دیدار با یک مسول نه تنها یک تکلیف بلکه یک افتخار تلقی می شد ولی الان .....
ناشناس
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
وای چه افتخاری دیدار با وزیر علوم اصلاح طلب!
بابا صد رحمت به صحبت های احمدی نژاد! انحراف شما با این سخن کاملاً روشن است.
سهیل
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
کاش در باقی مور هم همین قدر احساس مسئولیت داشتن!!!
ناشناس
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
دلها را ازکینه ها پاک کنید
ناشناس
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
در درجه ی اول خدا و پس از او اساتید و دانشجویان پشت و پناه آقای فرجی دانا هستند.
ناشناس
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
مصلحت دانشجویان و دانشگاه رو دانشجویان و دانشگاهیان بهتر می دونند!
ناشناس
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
کی به نظر دانشجویان و دانشگاهیان رجوع کرده اید که این نظر را می دهید؟ در تربیت مدرس تو انتخابات صنفی اساتید با این پیش فرض شما انتخاباتی انجام گرفت که به شکست سنگین اصلاح طلبان و فتنه گران منجر شد و فتیله اینجور کارها توسط دولتی ها پایین کشیده شد. کمی تقوا پیشه کنید و از خدا بترسید و به حرف علما با دیده جان عمل کنید.
ناشناس
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
تربیت مدرس؟
من خودم دانشجوی تربیت مدرسم و میدونم تو این دانشگاه چه خبره!
8 سال اجازه «انتخابات» برای گروه های آموزشی رو هم ندادند وکوچکترین پست های مدیریتی دانشکده ها رو هم «از بالا» مشخص فرمودند.
نظر قاطبه ملت رو توی جامعه فرارو (که غالبا فرهیخته و دانشگاهی هستند) رو میبینید!
ناشناس
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
حاج اقا ضمن تشکر از حس مسولیت پذیری و خداترسی جنابعالی اما
شما درپیشگاه خداوند درمقابل عزل و نصب مسوولید اما در مقابل فقر فساد رانت تورم دزدی فحشا دزدی 3و10هزار میلیلردی فاجعه اقتصادی سیاسی 8 سال گذشته درمقابل هزینه بالا اجاره هزینه بالای درمان تن فروشی زنان ودختران پایین امدن نرخ فحشا واعتیاد در پیشگا خدوند مسول نبودید ونیستید؟؟؟شما درمقابل رانت مسول نیستید؟حاج اقا از نظر شرعی در برابر این تورم مسول نیستید؟ از لحاظ شرع در برابر قیمت افسار کسیخته مواد غذایی گوشت کبلویی 40هزارتومن مسول هستید یا نیستید!!
اجرکم عندالله
ناشناس
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
+++++++++++++++++++++++++
ناشناس
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
قربون قلمت
سیرزاده
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
همه مسائلی که گفتید درسته اما ریشه آنها در دو دولت منحوس هاشمی و خاتمی داره نه احمدی نژاد
ناشناس
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
سیر زاده جان

وجدان سیری چند؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
آفرین به ناشناس 13:27
هزاران +
ناشناس
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
رانت های هییت علمی دانشگاهها ودکترای بدون کنکور دردوره قبل را هم اضافه کنید
ناشناس
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
دست مریزاد
ناشناس
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
سیران زاده
دولت منحوس دولت احمدی نژاد بود و دارو دسته خائن و فاسدش
هاشمی و خاتمی افتخار نور امید این کشورند
ناشناس
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
"سیرزاده" اگه اینطوره که شوما میفرمایید پس فساد دوران پهلوی تقصیر رضا شاه و محمدرضا شاه نبوده و ریشه در قاجار داشته عایا؟!
ناشناس
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
ای کاش این بزرگان زمان دولت قبل هم نگران مسئولیت خطیر خودشان در پیشگاه خداوند می‌بودند.
ناشناس
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
كاش آقاي مكارم از وضعيت دانشگاه ها باخبر بود آن وقت اين گونه قضاوت نمي كرد.
ناشناس
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
این نشان میدهد وزیر علوم عملکرد درستی نداشته است
زهرا
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
شما که تا به حال پای مبارکتون به دانشگاه نرسیده چطور از مصلحت دانشگاه و دانشجو خبر دارید؟
محمود
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
جسارتا آیا این رویه با سیره پیامبران وائمّه سازگار است ؟
ناشناس
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
شما میفهمی یا مراجع؟!
احتمالا شما دیکتاتورهای انحصار طلب افراطی غربزده بیشتر میفهمید...
ناشناس
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
با سیب زمینی کیلویی 5 هزار تومن چطور؟
حسين
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
جناب ناشناس 13:33
اين چه استدلاليه كه ميكني؟
طرف ميومد پيش پيامبر اعتراض به يه حكمي ميكرد خدا طرف اون رو ميگرفت. آيت الله مكارم هم كه معصوم نيستند. من خودم مقلدشون هستم. ولي حق اعتراض هم دارم و مسلمآ توي خيلي چيزها نياز به تقليد ندارم
ناشناس
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
چند کلاس سیره خوندی که خودتو بالاتر از مراجع میدونی؟ قرار بود مراجع با نظرات شما نظر بدن الان یک چیز مثل وهابیت شده بودن
دانش
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
در دولت قبل هم همینقدر دقت نظر بود؟... قبول باشد
ناشناس
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
بله بود. حافظه تاریخی شما ضعیف است!
ناشناس
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
مثلا با تغییر چند تا رییس دانشگاه احمدی نژادی و تند رو خلاف شرع اتفاق افتاده؟
ناشناس
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
خبر نداری نظر نده. بحث رییس دانشگاهها نیست. بحث رویه های اشتباهی هست که داره جلو میره و ضربه اش را هم بدون شک روحانی خواهد خورد
ناشناس
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
کاش در سال های قبل هم این احساس را می داشتید .
نورا
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
دولت قبلی فتنه گران را بکار نبرده بود عزیز مفتون
hadi
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
انحرافیا رو که بکار گرفته بود
ناشناس
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
نورا
بايد در اين دولت هم انحرافيارو بكار گرفته مي شد تا اندك ته مانده بيت المال هم شماها چپاول كنيد؟؟؟؟
ناشناس
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
احتمالا دلتنگ زمان احمدی نژاد هستند!
ناشناس
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
فرارو حواست باشه داری چه غلطی میکنیا...
ایشون حسین شریعت مداری نیست که هر کامنتی رو اجازه پخش میدی
کاری نکن دفترت رو رو سرت خراب کنیما...
ناشناس
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
فرارو حق را منتشر کن از تهدید افراطی ها هم نترس
ناشناس
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
ناشناس 13:32 مگر دلتنگ زمان احمدی نژاد بودن بد است؟ هست؟ نیست؟ با خودت روراست باش برادر.
ناشناس
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
ناشناس 1332 شخصیتتو نشون دادی
ناشناس
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
ناشناس 13:32
اولا : ادب رو رعایت کن.
ثانیا : حسن مرجعیت شیعه در این بوده که در کنار مظلومین باشه و نه در مقابل اونها.
ناشناس
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
فرارو مچچكريم ...
علي
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
وقتي جواب منطقي ندارند كه بدهند تهديد ميكنند ادمهاي زورگو وبي منطق
ناشناس
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
ناشناس ۱۳:۳۲ فكر كردي الان دوره مموتيه كه شماها هر غلطي دوست داشتيد سر مملكت و مردم بياريد و كسي دم نزنه؟
به قول رئيستون اون ... رو لولو برد
فرارو به اينا رو نديا!!!!
ياس
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
ناشناس13:32(دفترخراب كن)اينجاايران است نه افغانستان اگرواقعا"طالب خرابكاري هستي خودت رامعرفي كن گروه هاي افراطي افغانستان به شمانيازدارند.
حامد
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
کارتون همینه... خودسری تو خونتونه
مگه آقای مکارم معصومند خدایی نکرده؟!
ناشناس
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
ناشناس ۱۳:۳۲
طرز بیان و منطق شما باعث تاسف است
حسین
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
جانم فدای دکتر احمدی نژاد
سهند
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
ناشناس 13:23 اینهمه سال به مراجع عزیز ما هرچیزی دلتون خواست گفتید . اونها رو فتنه گر و امریکاییو ملحد خوندید کسی چیزی بهتون نگفت حالا با یه انتقاد اینقدر آشفته شدید . البته من موافق توهین نیستم . آیت الله مکارم شیرازی هم از عزیزان هست ولی به عنوان یک مرجع باید جواب درگیری ذهنی افراد رو بدهند یا نه ؟ که کار مرجعیت همین است.
ناشناس
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
زنده باد فرارو
ناشناس
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
فرارو دیگه داری پاتو از گلیمت درازتر میکنی
دلتو به این کامنتا خوش نکن موقع خطر جز خدا کسی پشتتو نمیگیره .
ناشناس
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
13:32 هیچ غلطی نمیتونی بکنی.
برو سوریه رو ببین درس عبرت بگیر تا دیر نشده..
ناشناس
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
اما روزی که اساتید دسته دسته خانه نشین می شدند ....... کسی زیاد گله ای نداشت!!!
ناشناس
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
مرجعیت هم باید متعادل باشه
یک معلم
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
متعادل یعنی چه؟ یعنی تک صدایی و همنوایی و همداستانی با فتنه گران افساد طلب؟
ناشناس
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
تو واقعا معلمی؟
بدبخت بچه های ما که با تندروی های بدور از انصاف تو آموزش میبینن....
ناشناس
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
یک معلم عزیز، متعادل یعنی اینکه ایشان در موقع ریاست دولت قبلی نیز این احساس مسئولیت شرعی شون به کار میافتاد
ناشناس
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
جناحی نباشند
ناشناس
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
جناب معلم ، تا امثال شماها هستید این مملکت رنگ پیشرفت و آسایش را نمی بیند
ناشناس
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
وای از معلمی که معنای متعادل را نداند. معلوم نیست به دانش آموزانش چی آموزش میدهد.
ناشناس
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
شما اصلاح طلبان تندرو معتدل هستید؟!
ناشناس
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
آره یعنی هر چی دوستان شما بگن بگن بله شما راست میگی
ناشناس
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
احمدي نژاد مورد تاييد بود!!!!!
ناشناس
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
فرجی دانا دوست داریم
ناشناس
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
و البته خيلي هم دوستت داريم
صادق
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
فرجی دانا مورد تأیید اساتید بلندپایۀ دانشگاهی است. همین هم کافیست!
البته طبیعتاً افرادی کم لیاقتی که در دورۀ قبل با رانت به دانشگاه ها راه یافتند یا در آن ارتقاء یافتند؛ این مسائل را برنمی تابند!
امید پناهی
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
جناب آقای مکارم عزیز .
سلام .
ضمن احترام به جنابعالی و زحماتی که در حوزه دین می کشید باید یاد آوری کنم چه کسی گفته پذیرش یک وزیر به معنای تایید کارهای اوست؟
به نظر شما وزیری که به قم آمده تا شما را ببیند آیا دور از عدل نیست که او را نپذیرید!
آیا این رسم مهمان نوازیست؟
آیا پیامبر اینگونه عمل می کرد؟
آیا پیامبر حصیر زیر خود را برای مهمان پهن نمی کرد؟
آیا با حصار قرار دادن و نپذیرفتن این و آن مشکل ما حل می شود؟
فرارو لطفا منتشر کنید .
ناشناس
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
احسنت
ناشناس
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
قیاس پیامبر(ص) با سایر افراد صحیح نیست
ناشناس
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
توی با هوش که فرق میهمانی را با سوء استفاده های سیاسی از این دیدارها نمی دانی اول باید آداب مراودات سیاسی را یاد بگیری بعد اظهار نظر کنی
ناشناس
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
لطفا حضرت رسول با مقام عصمت وطهارت را با ما مردم عوام و گنهکار مقایسه نفرمایید.هرچند باید سعی در دنباله روی از شیوه ی آن پیامبر رحمت داشته باشیم.
ناشناس
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
خدایا ....ملت ایران را به یک سر پناه امن رهنمون فرما....
ناشناس
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
کار پسندیده این بود که ملاقات میکردید بعد میگفتید ملاقات به معنی تایید نیست.

رهبری با بان کی مون دیدار کردند یعنی عزل و نصب ها و تصمیمات ایشونو تایید کردن؟؟؟
ناشناس
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
عزل و نصب های برادران دانشجو حتما مورد تایید بوده اند انشالله.
ناشناس
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
مرجعیت خط قرمز ماست
حدود گلیم خود را بشناسید..
نادر
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
خط قرمز مرجعیت است
بشناسید گلیم خود را حدود..
سعید
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
ناشناس خط قرمزی
همیشه مرجعیت خط قرمز شماست یا در بعضی موارد که به نفعتونه؟
کیمیا
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
روحانیت در زمان احمدی نژاد خون دلها خوردند،اما چه زود اون دوران رو فراموش کردند.توقع داشتم ایشون به عنوان مرجع تقلید منادی وحدت ملی باشند،نه اینکه برخی از گروههای سیاسی(اصلاح طلبان)رو که پشتوانه مردمی بالایی دارند رو مورد بی مهری قرار بدن
ناشناس
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
خط قرمز ما شرافت عدالت وتقوا میباشد
ان اکرمکم عندا....
ناشناس
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
عملکرد دکتر فرجی دانا مورد تایید دانشجویان و دانشگاهیان است، و این مهم است!
ناشناس
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
البته دانشجویان انحصار طلب
هیات علمی دانشگاه
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
به عنوان یک دانشگاهی با این حرفت کاملا مخلفم. شما از طرف خودت و اون 7 درصد حرف بزن
ناشناس
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
هیات علمی 13:34
نکنه جنابعالی هم از همونهایی که دکترای رانتی گرفتن و هیات علمی شدن ،تشریف داری؟؟؟
ناشناس
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
احسنت
از دانشگاه بوعلی همدان
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
از طرف خودت حرف بزن....من یه دانشجوم وعملکرد وزیر علوم در انتصاب برخی از فتنه گران 88 در پستهای کلیدی اصلن مورد تایید بنده نیست.
ناشناس
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
دانشگاه بوعلی 14:12
منظور 12:50 اکثریت داشگاهیان است ، نه معدودی تندرو که همیشه مقابل اکثریتند.
ناشناس
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
به دانشگاه بوعلی
منفی مثبت ها رو ببین جواب خودتو بگیر!
ناشناس
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
بله رضایت مردم مهمتر از رضایت خداوند است!
سکولار های اصلاح طلب در فرارو.
م.م
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
کسانی که مثبت و منفی میدهند لزوما از قشر دانشگاهی نیستند که نظرشون معتبر باشد بلکه پس معیار نیست...
ناشناس
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
عمکرد فرجی دانا نسبت به وزیر احمدی نژاد بهتر بوده..می خواهید نظرسنجی بذارید
دانشجوی ارشد
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
موافقم
ناشناس
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
فرارو نبینم با مراجع شوخی کنییا.................
دیگه حدی داره.........
یه کاری میکنیم نفهمی از کجا خوردی
ناشناس
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
خداییش موندم چی بگم
ناشناس
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
چرا موقعی که بیت المال رو می چاپیدن و خون مردمو تو شیشه می کردن، احساس وظیفه نکردید؟
ناشناس
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
مهم اینه که مردم تایید می کنند.چرا آقایان فقط نظرات برخی گروههای سیاسی را می پذیرند؟ این انصاف است؟این عدالت است؟
ناشناس
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
کاش انقدر شجاعت داشتید که می گفتید دلتان برای احمدی نژاد تنگ شده!
ناشناس
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
م ماندم غیر شرعی بودنش از کجا استخراج شده است. مثلا فلان شخص رئیس دانشگاه بشود شرعی است فلان شخص عزل شود غیر شرعی آخر تمام روسای معزول و انتخاب شده در این مملکت و در همان دانشگاه استاد هستند.تازه خیلی از کسانیکه انتخاب شدند هنوز کارنامه ای ندارند که بفهمیم بر خلاف اسلام عمل کرده اند یا نه ؟ مگر اینکه یک جناح را عین اسلام و به تبع آن تمام افراد منتسب به آن را اسلامی و شرعی بدانیم و یک جناح را بی دین و به تبع آن تمام افراد منتسب به آن جناح را غیر شرعی بدانیم . اگر اینجوری باشد که اصلا همه چیز به هم می خورد و مملکت مشکل دارد
ناشناس
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
من عکس موضوع راشنیدم میگن وزیر خودش تمایل نداشته
ناشناس
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
علما پس سال تمام احمدی نظزاد را به حضور نپذیرفتند
بد نیست قبل از نظردادن اندکی تامل کنید...
ببخشید شما فرارویی ها و تامل!!!
ناشناس
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
آقا جان فدای شما، چرا هشت سال قبل آن همه خوبان را تحقیر کردند و رانده اند؛ سکوت فرمودید؟. شما مرجع ما هستید انتظارات زیادی ملت از شما دارند.
ناشناس
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
فرارویان خوردید ؟حقتونه
ناشناس
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
سلام خدا بر این مرجع تقلید
انصافا حرف دل ما را زد