صفحه نخست

سیاست

ورزشی

علم و تکنولوژی

عکس

ویدیو

راهنمای بازار

زندگی و سرگرمی

اقتصاد

جامعه

فرهنگ و هنر

جهان

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
فرارو- یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم با حضور ۴ میلیون شیرخوار و مادران آنان در سراسر ایران و کشورهایی از ۵ قاره جهان برگزار ‌شد.

به گزارش ایسنا، یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در تهران صبح جمعه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) و مهدیه تهران برگزار شد.

امسال در مجموع در 2300 نقطه از ایران و جهان همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) جمعه اول ماه محرم اجرا می‌شود.

هدف از برگزاری این همایش، رساندن پیام مظلومیت امام حسین (ع) و طفل رضیع (شیرخوار) ایشان حضرت علی اصغر(ع) به جهانیان و آشنایی آنان با نهضت عاشورا، پیام اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم ستمگران است.

این همایش که دیروز در مصلی بزرگ تهران برگزار شد با حضور مادران و کودکان آن‌ها رنگ و بوی حسینی پیدا کرده بود.

در این همایش مداحان بنام کشور حضور داشتند و مادران با در دست داشتن کودکانی ملبس با لباس‌های سبز و سربندهای «یا حسین(ع)» و «یا علی اصغر(ع)» در این مراسم حضور داشتند.

مراسم نذرنامه خوانی با همخوانی تمامی مادران در این مراسم برگزار شد بدین شرح که «یا صاحب الزمان(عج) فرزندم را نذر یاری قیام تو می‌کنم او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن یا مسیح حسین یا علی اصغر(ع) ادرکنی»

عکس های میر حسین میرکمالی عکاس ایرنا، محمدرضا عباسی عکاس مهر، همت خواهی عکاس ایسنا، صادق چناری عکاس شبستان، مهدیه بانی عکاس برنا، آرمین کرمی عکاس فارس و زهرا زارع پاکروش عکاس باشگاه خبرنگاران از برگزاری این همایش در مصلی و مهدیه تهران را در زیر می بینید.




















ارسال نظرات
ناشناس
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
من نمی دونم چرا اکثر اینایی که عزاداری می کنند دنبال حاجتند .
نیلوفر
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بچه های کوچیک می شینن برنامه عمو پورنگ و عمو قناد و کلی حرف و حرکت ناجور یادمیگیرن هیچ کس صداش در نمیاد،ب پدر و مادرشون می شینن پای ماهواره و فیلم ترکیه ای می ببینن بازم کسی نمیگه چرا؟بازی های کامپیوتری خشن انجام میدن که در دراز مدت تاثیر زیادی روی اعصاب و روان میزاره،به عروسی ه و مهمانی هایی برده میشن که نوشیدنی حرام توشون سرو میشه،ورش می دارن می برن ورزشگاه و اونجا هزارتا حرف و فحش ناجور یاد می گیرن هیچ کس جیکش درنمیاد چرا؟این مراسم شیرخوارگان اگه افراط هاازش حذف بشه میتونه خیلی هم خوب باشه،باور کید که این مراسمدو سه ساعته اگه درست برگزار بشه و مادران محترم دقت بیشتری کنند به هیچ جه از مصادیق کودک آزاری نیس،در ضمن شما حق ندارید بگید افرادی که توی این مراسم شرکت می کنند از سطح پایین جامعه اند چون عملا هم با پایین نشان داد ارزش این مراسم دارین به شعور افراد شرکت کننده در این مراسم توهین می کنید،مرسی
سیدمهدی موسوی
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
این دوستان روشنفکر نما که عموما" افرادی پوک و ضد دین هستند و عمدتا" از سر حقد و کینه با اهل بیت در افتاده اند چرا زمانی که راجع به مضررات ماهواره و پوشش غربی حرف زده میشه و آثار سوء آن که بر روان کودک و نوجوان موثرتر هست بررسی میشه یهو از کوره در میرند و سنگ غربی ها رو به سینه می زنند که ای اقا ما باید با تمام دنیا تعامل فرهنگی داشته باشیم !!!!و از دستاوردهای آنها بهره مند بشیم !!!
اما تا فرهنگ عاشورا و تربیت حسینی مطرح میشه ملت رو به امل بودن و خرافه پرستی محکوم می کنند
اتفاقا از این دست حباب های توخالی خیلی دیده ام
عموما" از نظر خانوادگی دچار بحران های شدید هستند مثل این دوستان مثل آن معتادی هست که دوست دارد تمام شهروندان شهر معتاد باشند تا گند فضاحت او دیده نشه !!!!
این بادام های نوآورده به قول جلال آل احمد هم بر همین منش هستند
مشکلات و لجن زار تربیتی خود را منبعث از عقاید دینی جامعه می بینند و زندگی فلاکت بارشان را محصول عملکرد دین می دانند !!!و از همین رو هست که امروز زبان باز کرده اند و شمشیر بر چهره آل الله می کشند و شده اند عمله وهابیت اما عمله و نوکری بی جیره و مواجب !!!



دوستا نگویید چرا این افراد را به عقبه خانوادگی اشان چسباندم
می دانید چرا به قول همان فروید که این آقایان پیامبر روان شناسی می شناسند عملکرد و رفتار و واکنش اینها ریشه در تربیت گذشته در خانواده های اشان دارد !!!

اگر عزیزی به این کامنت شک دارد بد نیست یکی از همین پرفسورهای عالم نما رو از نظر عقبه فرهنگی و خانوادگی مورد مداقه قرار بدهد تا به صدق عرایض بنده واقف شود
ناشناس
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آنطون بارا (مسيحي): اگر حسين از آن ما بود، در هر سرزميني براي او بيرقي برمي افراشتيم و در هر روستايي براي او منبري بر پا مي نموديم و مردم را با نام حسين(ع) به مسيحيّت فرا مي خوانديم
srad
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اگه نوجوانو وجوونارو دعوت به دین کردی هنره نه این طفل معصومهای ناناز
پویا
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ادم خجالت میکشه به خدا که بگه با اینا هم وطنم.
ناشناس
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید
کوروش کبیر
pppppp
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اونايي كه ميگن عزاداري قديما مگه چش بود ؟يه ذره به بچه هاي قديم ,الان نگاه بكنيد فرقشون رو ميفهميد البته نه همشون .به جرات ميشه گفت اكثريت رو تشكيل ميدن.ايمانشون در همه حال زير صفره.
ناشناس
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
امام حسین نگهدار همه ی کوچولوها باشه
ناشناس
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
این عبارت غلط است « جمعه اول ماه محرم اجرا می‌شود.» باید گفت : «اولین جمعه ماه محرم اجرا می شود.»
ناشناس
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
عکس 13 متاسفم برای این مادر. الان بچه رو میخواد به کشتن بده؟
زهرا
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خدا رو شکر که ماها هیچ وقت یاد نمی گیریم به عقاید هم دیگه احترام بذاریم(هر گروه می خواد به زور حرفشو به گروه دیگه ثابت کنه)
ناشناس
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
عكسهاي 3 و 4 را نگاه كنيد اين مصداق كودك آزاري و گناه نيست؟
پاسخ یه سید محمد
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
سید گرامی از واقعه کربلا بیش از 1400 سال گذشته و ما دوست داریم هرسال باشکوهتر مراسم برگزار کنیم. ولی مراسم داریم تا مراسم. نظرات دوستان محترم چه مخالف این مجالس چه موافق.[ البته من به عنوان یک مادر مخالف رفتن به چنین مراسمی هستم.]
دین ما نیاز به تعریف مجدد دارد. این طبیعی است که در طول تاریخ و حکومتها، آیینها تغییر می کند ولی هرچه سطح سواد و شعور و آگاهی بالاتر می رود باید شناخت از دین و تعریف آن نیز بالاتر رود . من به عنوان یک جوان دهه شصتی در طول سالهای دانشگاه و بعد از آن متوجه شدم مراسمهای عزاداریمان در طول این سالها به ظاهر باشکوهتر و در واقع اثرات مثبت آن بر جان و مال و زندگیمان کمرنگتر شده. متاسفانه جوانهای تحصیلکرده تاریخ اسلام را کمتر مطالعه می کنند. و با وجود دیدن سریالها و فیلمهای مختلف تاریخی هنوز عمق قیام عاشورا را درک نکرده اند. جوانی که شیشه و کراک مصرف می کند ولی مشکی می پوشد و زنجیر می زند تا پشتش زخمی شود آیا عاشق حسین است؟
تاجری که دلارها و اجناس را احتکار میکند و مدام به سود لحظه ای می اندیشد نذری دادنش چه فایده ای دارد. ؟
مداحی که برای جمع کردن طرفدار به هر سبک و آهنگی شعر می خواند تا شور ایجاد کند چه تاثیری از حسین(ع) گرفته است؟
مراسمی که آگاهی پشت آن نباشد با کارناوالها تفاوتی ندارد. صدای مداحی آقای کوثری و امثال ایشان درحد اعلا نبود ولی اعتقادی پشت آن بود که عزاداری را زیباتر میکرد. تمام کسانی که در این کامنتها به هم پریدند و کم یا زیاد به همدیگر توهین کردند خواستند کمکی کرده باشند تا عشق حسین نمیرد ولی آیا آگاهی و مطالعه ای پشت آن داشتند. ولی بازهم به نظر من خیلی خوب است که یک همچین امکانی وجود دارد که لااقل می توانیم در جایی نظیر این سایتها نظر دهیم و خواننده ها را به یک سو سوق دهیم . همین که یک عده هرچند قلیل آگاه شوند و بخواهند برای اصلاح تفکراتشان گامی بردارند خود جای امیدواری است.
اتفاقا کامنتهای شما منطقی است و متاسف نباشید و شما نظر خود را ارائه دهید. دین ما اصرار دارد بگوید لااکراه فی الدین و سرور شهیدان فرموده اند اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. سعی کنیم به همه نظرات احترام بگذاریم و همدیگر را به بی دینی و خشک مغزی و افراطیگری متهم نکنیم
علی
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خداوندا خودت ما را آگاه ساز و از این خرافات رهایی ده.
ناشناس
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
در زمان صدر اسلام هم افراطيون جلوتر از پيامبر و حضرت علي مي رفتند. موضوع جديدي نيست. تا بوده همين بوده.
ناشناس
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
در زمان صدر اسلام هم افراطيون جلوتر از پيامبر و حضرت علي مي رفتند. موضوع جديدي نيست. تا بوده همين بوده.
ظفرقندی
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
توی دنیا هر کسی یه جور مذهبش را تبلیغ میکنه.من مخالف این جریان فوق هستم ولی احترام میگذارم.خوش باشید.
سیدمحمد
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
از خواندن بعضی کامنتها انسان متاثر و متاسف میشه.برخی افراد خیلی راحت به خودشون اجازه میدن دیگران رو بی دین و ایمان و اهل جهنم معرفی کنن.یکی کامنت میذاره که "خدایا شکرت که جهنم را آفریدی؟؟؟
خداروشکر " و یکی هم ذوق زده میشه و لایک می فرسته ! اصلا هم از خودشون سوال نمی کنن که اگر با این رفتار و برخورد حتی یک نفر را از دین فراری دادن فردای قیامت باید پاسخگو باشن.از اینکه یکی دوتا کامنت در این صفحه گذاشتم متاسفم و از خودم عذرخواهی می کنم و هم از آنهایی که گوشها و قلبهاشون رو بستن عذر می خوام.ببخشید از اینکه آرامش شما را به هم زدم و اندکی به ایمان استوار شما خدشه وارد کردم.فقط وقتم را تلف کردم چون شما در قله کمال و اوج دین ایستاده اید و دیگری چیزی نمانده که از دیگران بخواهید یاد بگیرید.طبیعتا خطایی هم ندارید که بخواهید برطرفش کنید.شما که هدایت یافته اید ، انشاالله خداوند به حق سیدالشهداء ما را هم هدایت کند.
سپیده
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ببخشید اشتباهی منفی زدم فکر کنم جمله ی اول یه کم غلط اندازه.
ناشناس
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خواندن کامنت ها فقط وقت تلف کردن هست و مواجه شدن با کامنت هایی خلاف دین و مذهب و تاسف خوردن.یا حسین به کجا داریم پیش می رویم
حامد
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خوبه باز الان چهار نفر انتقاد میکنند ما دهه 60 ها که هر جور تزی که بگی رومون پیدا شد.
ناشناس
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
به وجود امدن 60 ها اصلا تز بود
ناشناس
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
جریان این گهواره پول چیه!
فرهاد
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
جناب مولانا میفرمایند :
بزرگترین فضل آگاهی است

امیدوارم همه به سطحی از آگاهی برسیم و کار درست راتشخیص بدیم نه که کور کورانه و از سر احساسات هر کار درست و یا غلط را انجام بدیم فقط به صرف اینکه فلانی گفته
امیدوارم عقلانیت و آگاهی در ملت ما جایگاهش را پیدا کند
سام
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
متاسفم
حسنی
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
این استفاده کردن از احساسات پاک مذهبی است
این بدعت است
این مجالس شلوغ و پر صدا برای نوزادان آسیب رسان است
از گهواره جمع کردن پول میشود خیلی چیزا فهمید !
مسئولین محترم آیات عظام اینا رو جمع کنید لطفا
ناشناس
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
مي شه بگيد بچه ها رو مي فرستن اون بالا چيكارشون كنن؟ اون تكه پارچه هاي سبز كه مي دن چيه؟
ناشناس
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
حالا آن آخونده چه کاره است که این بچه هارو متبرک میکنه؟
ناشناس
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
هیچی بنده خدا توی این ده روز محرم اندازه حقوق و مزایای یک سال ما کارمندا گیرش میاد قربتا الی الله
مادر معتقد
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
زماني كه به مصيبتي گرفتار مي شويم نداي يا ابوالفضل سر مي دهيم و مدد مي جوئيم انها همه بيمه ابوالفضل و علي اصغر هستند . براي كسي كه اعتقاد دارد .البته همه اعتقاد دارند فقط روزي كه گرفتار مي شوند بايد ببينيم .
ناشناس
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
واقعا لذت بردم
خداوند حافظ خودتان و فرزندتان باشد.
سیمین
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اگه به خاطر سروصداست که بچه هاوتون رو عروسی هم نبرید!!! سرو صدای عروسیهای امروزی که وحشتناکتره! مادر راضی بچه راضی گور بابای ناراضی
ناشناس
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
پس اگر کسی چاقو هم داد دست بچه اش تا به خودش آسیب بزنه کسی حق اعتراض نداره چون مادر راضی بچه راضی به قول شما ... ناراضی !
متاسفم که شما هنوز یاد نگرفتید که در اسلام شما حتی در برابر جسم خودتون هم مسئولید چه برسه به جسم و روح فرزندتون!
ناشناس
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آره. عروسی شلوغ و بازار و این جور جاهای پر سر و صدا واقعا جای بچه نیست
ناشناس
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
واقعاً شما بچه زیر 3 سال رو عروسی میبرید؟
ناشناس
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
من مي نويسم ولي مي دانم كه فرارو ْآن را سانسور مي كند و باز هم مي دانم كه اگر پخش كرد در دلهاي آن روشنفكرنماها اثر نمي گذارد! بدون آنكه تمام آنچه در اين مراسم انجام شده را كاملا تاييد كنم ولي معتقدم بايد بچه ها را به مراسم روضه خواني و عزاداري آورد و با عشق به حسين بار آورد معتقدم بايد عشق به اهل بيت را در وجود آنها نهادينه كرد معتقدم كه اين بالاترين وظيفه يك مادر مسلمان شيعه است و جاي هيچ چيز را نمي گيرد! من خودم يك مادر تحصيل كرده ام و فرزندانم هم همه داراي تحصيلات عالي اند ولي به تنها چيزي كه در وجود آنها افتخار مي كنم همين عشق به اهل بيت است! اين كه آنها را عشق حسين با آورده ام اين تنها افتخار من و بزرگترين دستاورد زندگي من است!
تدبیر
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
مادر محترم: اگر یک بار دیگر نظرات این به قول شما روشنفکرنماها را بخوانید متوجه میشید که کسی با اصل عزاداری برای اباعبدالله(ع) و اهل بیت (ع,) مخالف نیست که اتفاقاً همه موافقند مشکل افراط و تفریط و در پی اون انحرافاتی است که ایجاد شده است.نوزاد چند ماهه چه درکی میتواند از مجلس امام حسین(ع) داشته باشد؟مگکر یک فرد نباید ابتدا یک چیز را درک و سپس در شخصیت او نهادینه شود؟ مگر دوستدار امام حسین و اهل بیت قاعده ای غیر از این دارد؟/ البته نوزاد را هم میتوان به مجالس روضه و عزا برد اما نه چنین مکانهای شلوغ و پرازدحامی که باعث رنج آن طفل شود! آیا شما به عنوان یک مادر تحصیل کرده مثلاً آداب شیر دادن نوزاد را میدانیدو فکر میکنید در چنین مکانی میتوان ان مسائال را رعایت کرد/؟ ما همه دوستدار و اردتمند امام حسین(ع) و اهل بیت هستیم اما با افراط و تفریط و انحراف مخالفیم. اما یک پارادوکس و تضاد در رفتار شما: شما که انقدر دغدغه تربیت فرزند خود را در فرهنگ عاشورایی دارید و دغدغه به جایی هم هست در کجای این فرهنگ اینقدر راحت به دیگران برچسب و انگ میزنند و فکر نمیکنید این اخلاق شما در فرزندان شما تاثیر بدی بگذارد؟!!!!!!بب
سام
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
این پولها کجا میرند و کی خرجشون میکنه؟؟؟؟
یه کم فکر کنید عزیزان... راست گقت دکتر شریعتی: از حسین (ع) فقط زخمها و دردهایش را به ما نشان داده اند
ناشناس
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بی خیال
بچه خودش صاحاب داره
وقتی صاحبش دوس داره شماها چرا جوش میزنین؟
بعضیا یه چیزایی رو کلا قاطی کردن
من نمیدونم کجای دین ما همچین چیزو گفته !
ناشناس
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بچه امانته دست پدر ومادر کیف و کفش نیست آدمه صاحب نداره امین باید داشته باشه که اون هم ...!
ناشناس
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بچه خودش صاحب داره؟؟؟؟ بچه مال نیست. انسانه.حقوق داره.
ناشناس
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
افراط.
سعید
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
تعجب میکنم از آدمای به ظاهر با فرهنگ و روشنفکر که این پیاما را میذارند(فاطمه و بقیه افراد ناشناس)امام حسین(ع) از ما نمیخواد این همه تو سر وسینمون بزنیم.ولی به نظرتون بچه ای که با آرمان حسین(ع) و شعائر دینی بزرگ بشه،با گفتن اسم مبارک حضرت بند بند وجودش به لرزه بیفته میتونه آدمه فاسدی بشه؟اینا تفکر همون وهابی های فاسدی که دستور میدند دخترای عربستانی(که حتی رانندگی براشون حرام و ممنوعه)خودشونا بزک کنند بذارند در اختیار ی مشت وحشی تروریست.همونایی که اسم شیعه میاد بدنشون میلرزه دارند کم کم ما را از مسیرمون گم میکنند.به نظرتون بچه تو مجلس روضه اهل بیت باشه آسیب میبینه یا مجلس فساد!!! که بزرگ شد بشه ی جنایتکار خدانترس!(آدم جانی هم فقط به جون تجاوز نمیکنه به ناموس دیگران هم تجاوز میکنه)
برید هدف قیام امام حسین(ع)را بفهمید بسه.وقتی خیلی از ما ایرانی ها سواد خوندن و نوشتن نداریم بعد در مورد اورانیوم غنی شده نظر میدیم معلومه چه خبره! فقط جو زود ما را میگیره. یا باب الحوائج حسین(ع)
hosein
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خلــــــــــــــایق هر چی لــــــــــایق...
تـــــــــــــــاسف...
نسیم
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
شما به حال ایمانتون تاسف بخورید،واسه بعضیا حال و هوای روحانی اون جمع شاید مسخره و به قول بعضیا بدعت باشه اما این در واقع بزرگداشت مقام حضرت علی اصغره البته قبول دارم که مادرها باید خیلی مواظب بچشون باشن تا اذیت نشن ولی قطعا این مراسم توی روحیه بچه تاثیر میزاره همونطور که قرآن خوندن تو دوران بارداری روی شخصیت فرد در آینده تاثیرگزاره.
شیرین
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
باشه فقط شما دین و ایمان داری نسیم خانم.هرکی مثل شماها فکر نکنه کافره سند بهشت هم به نام شماهاست. بچه رو باید درست تربیت کرد وگرنه اینها همه ش ظواهره. به خصوص اون گهواره که خیلی چیزها رو نشون میده.
ناشناس
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اینا نشونه ایمانه؟ ایمانت ایراد داره!
ناشناس
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
توی گهواره پوله ؟ درست ندیدم .
سجاد
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
2تا سوال:
1. اون بالا چه خبره؟
2. چرا پول میریزن تو اون گهواره؟
ناشناس
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
ها ا ا ا اا اگه گفتی ؟
ناشناس
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
به نکات خیلی خوبی اشاره کردی.
ناشناس
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
السلام علیک یا علی اصغر
نوگل باغ حسین جانها به قربان لب های کوچک و خشکیده ات
جان جان حضرت زهرا یا باب الحوائج یا علی اصغر فدای نام بلند و زیبای تو
نیما
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این ناشناس بنده خدا یه دعا کرده و کمک خواسته
منفی چرا آخه؟
کاملا میشه فهمید ریشه این کامنتها رو با همین منفی ها...
خدایا این مادرا بچه هاشونو به یه امیدی آوردن خدایا عاقبت به خیرشون کن خدایا برقرارشون کن به حق همونی که اینقدر در خونت آبرو داره که مادرا اینجوری واسه مظلومیتش بعد 1400 سال زار میزنن
ناشناس
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
سوای کل کل دوستان عکسهای اول و آخر خیلی بامزن
دردمند
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
اینا مادرند؟!
ناشناس
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در پاسخ آن عزيزي كه ميفرمايند شركت در اينگونه مراسم سوار شدن بر كشتي نجات است اين را بدان كه اگر در روضه ها خون گريه كني ولي ترك گناه نكني كوچكترين نگاهي از سوي معصومين به تو نخواهد شد پنابر اين اول ترك گناه بعد روضه و عزاداري سالار شهيدان انشاءالله
ناشناس
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اگه یه کم بیشتر مطالعه کنی می بینی که چقدر آدما بودن که با همین مجلس های امام حسین متحول شدن و همه کارای بدشونو کنار گذاشتن. این وسوسه شیطانه که اول گناهانتو ترک کن بعد بیا مجلس امام حسین. اگر دنبال این باشیم هیچ وقت نمی تونیم پامونو تو مجلس امام حسین بذاریم و این یعنی جدایی از اهل بیت.
ناشناس
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
وقتی مداحان سیاست مدار و عضو هیت علمی می شوند کشور هم گل و بلبل می شه
ناشناس
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
مظلومي امام سرجاش، ولي بعضي إز اين خانمها تو خونه ميموندند، ثوابش بيشتر بوده شايد
علی
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یعنی عکس 12 و 15 در حد تیم ملیه. اون بچه های بدبخت رو نگاه کنید، خداییش اصلأ کامنت نمیخواد ، بدون شرحه.
سهیل
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
من فقط به منتقدان می گم: شاید از نظر علمی حرفتون درست باشه ولی امام حسین و علی اصغر باعث بیمه شدن بچه ها می شن.مطمئن باشید که اینطور می شه به شرطی که ایمان و اعتقاد داشته باشید و به خدا توکل کنید.البته با ذکر این نکته که می شه این برنامه رو با آرامش بیشتر و بدون طولانی شدن هم انجام شد.هرکی خوند یه صلوات بفرسته.یا علی مدد.
ناشناس
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خوب بچه ات رو بنداز زیر چرخ ماشین بعدش بگو در امانه . با شعور.... اینها بچه اند و به هر دلیل نباید باهاشون این کار را کرد استخوان های اونها و روح اونها هنوز لطیفه .
سرشناس
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
واقعا باید دید چه کسانی اینطور از جهل مردم جیباشون رو پر میکنند؟؟!! بلاخره هرچی باشه کاسبی بعضی ها هم تو این ایامه که چوب تاراج زدند به خون اباعبدالله.
ناشناس
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
جهان سوم که میگن همینه
فراهانی
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
لعنت خدا بر دشمنان امام حسین و دشمن دوستدارانش
ناشناس
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
چه جالب !
تا دیروز می گفتن مواظب مراسم عزاداری باشید و حرکات ناشایست انجام ندید که وهابیت و بهاییت و صهیونیستها سوءاستفاده نکنن ، حالا باید مواظب سایتها و مطبوعات مثلا روشنفکر باشیم که عزاداری عادی و بی مسئله رو هم تخطئه می کنن !!
فرارو چشمت روشن !
توصیه می کنم هیزم بیار این آتیش نشو که فردا بتونی لااقل جلوی رضیع صغیر حسین علیهم السلام سرت رو بالا بگیری !!
ناشناس
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
من نمیدونم چن سالت هست
اما عذاداری ها کلا این چند سال دستخوش تغییرات شگرفی که شده که در واقع توهین به امام حسین هست چرا؟
چون که امام حسین قیام کرد جلوی جهل و خرافه رو بگیره اسم این رو میزاری مراسم مذهبی ؟
بچه های بدبخت چه گناهی دارن
من نمیدونم اینا پدر نداشتن جلوی مادره رو بگیره
ناشناس
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
شایدم واسه آینده شون خوبه بفول دکتر
تقی
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
انصافا نگاه سلوکار در خیلی از کامنت ها موج میزنه!
ناشناس
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آقا ی تقی عزیز مطمئنم منظورت «سکولار » بود. خوش انصاف اینقدر راحت به دیگران بر چسب نزن. برای نگاه دیگران هم احترام قائل شو. همه نظرات باید گفته و خوانده شود. هر کسی با درک و فهم و خرد خودش آن راهی را که فکر میکند درست است انتخاب و انجام دهد. هر کسی این حق را دارد که فرزند نوزاد خود را به این مجلس ببرد یا نبرد. مگر اینکه شما بگویید هر کسی مثل من فکر کند درست و بر حق است و دیگران اشتباه و ناحق فکر میکند!!!! و البته سرچشمه بسیاری از جنایت ها و قتل هاو تکفیر ها در تاریخ در همین جاست که عده ای فکر کنند که تمام حقیقت در نزد انهاست و دیگران یا بهره ای از آن نبرده اند یا به اندازه آنها حقیقت را درک نکرده اند.
ناشناس
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
منظورش سکولاره که کاملا صحیحه
ناشناس
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
تقی جان منظورت سکولاره دیگه؟!
ناشناس
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
تقی جان سکولار ! دلبندم .
دردمند
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
سلوکار چیه؟:)))))
علی
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
مجید جان سکولار منظورت بود نه؟
ناشناس
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
اینا دیدگاه سکولار نیست حمایت از آگاهی و دوری از جهله
ناشناس
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
وقتی شهید مطهری کتابی در مورد تحریفات عاشورا مینویسه ودر اون بیان میکنه که بسیاری از این مراسم ها و نوحه خوانی ها و مصیبت هایی که درباره واقعه عاشورا ذکر میشه تحریف شده و ساخته و پرداخته ذهن بشره اکثریت شاید باور نکنن ، اما الان داریم به چشم خودمون میبینیم که در عصر تکنولوژی مادران باسواد با بچه های بیچاره خودشون چه رفتاری میکنن و چه مراسمی برپا میکنن
ناشناس
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
گزارشتون تا جایی که من دقت کردم صوتی نبود! نمیدونم چرا این قدر بعضی ها از سروصدا ناراحتن؟!
اگر این طوره پس چطوری بعضی از این بچه های تو عکسا با این آرامش خوابیدن؟!
ناشناس
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
نرود میخ آهنین در سنگ !
ناشناس
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
کی ایشونو از خواب بیدار کنه مثل اینکه مراسم ها رو از شبکه 3 و 5 و استانی ندیدی ... سروصدا میگم سرو صدا میشنوی
حسين
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
اين نظر را براي تمامي عزيزاني مگذارم كه نظر منفي نسبت به اين خبر داده اند حتما عزيزان از روي احساس نظر داده اند و اين احساس گاهي اوقات منطق و حقيقت را ناديده مي گيرد . عزيزان من اهيچ گاه نسبت به خبر و جرياني احساسي برخورد نكيند.
موفق باشيد.
ناشناس
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حسین جان تو و ان کسانیکه در این اجتماع شرکت کردند احساسی و هیجانی عمل کرده اند یا کسانیکه بر اساس منطق برگزاری توام با خرافه چنین مراسم هایی را رد می کنند؟
ناشناس
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
فراروی سانسورچی
عجیبه که وقتی نظرات ضد دین گذاشته میشه این قدر راحت تاییدشون میکنی
خجالت هم خوب چیزیه.
اون وقت کافیه یکی در دفاع از این مفاهیم یه کامنت جدی بذاره
سانسورچی های دروغگو
ناشناس
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
شگرد افعال معکوس برای ثبت شدن
خز شده برادر
ناشناس
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
فرارو نظرات ضد دینی را انتشار نده .
ناشناس
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
مگه دفاعی هم داره
ناشناس
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اینها نظرات ضد دین نیست. شماها هستید که دارید در مذهب بدعت میارید. در ضمن دین با مذهب متفاوته. وقتی انقدر هم نمی دانی ، لطف کن به جای اظهار نظر ، کمی مطالعه داشته باش
ناشناس
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این تکرار همان مراسم قمه زنی هست که مورد نکوهش قرار گرفت است.عزاداری کردن با آزار دادن جسم و جان منافات دارد.گریستن بر مظلومیت آقا امام حسین عیب نیست و نوعی تجدید عهد با آرمانهای ایشان است ولی اینگونه گریستن و اینگونه گریاندن صلاح نمیباشد
ناشناس
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
ببخشید شما !!؟
امین
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
با احترام به نظر تمام عزیزانی که این جا کامنت گذاشتند و تمام کسانی که در این مراسم شرکت کردند. من به شخصه فرزندم را هیچگاه به این مراسم و مراسمی شبیه این که فقط ظاهر دین را با خود یدک میکشند نمیبرم به جاش با عملم بهش یاد میدم:
1- دروغ نگه
2- حرف یاوه و بیهوده نزنه
3- ناسزا نگه
4- به عقاید تمام افراد احترام بگذاره
5- تهمت نزنه و آبروی یک انسان دیگه رو نریزه
6- از اظهار عقیده اش نترسه
7- مثل یک انسان آزاده زندگی کنه
8- با دین و اعتقادات مردم (این اعتقاد میتونه به هر چیزی باشه) کاسبی نکنه
9- در مورد هر چیزی اول فکر کنه بعد عمل کنه
10- و مهمتر از همه با افرادی که باهاشون برخورد داره انسانی برخورد کنه و بدونه که همه انسانها خوب هستند مگر این که خلافش ثابت بشه
ناشناس
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
چرا همیشه نگاه شماها یا "این" یا "اون" هستش. مگه نمیشه هم بچه رو برد مراسم مذهبی هم به صورت عملی و مستقیم بهش اینا رو یاد داد... چرا از سر دشمنی با مراسم مذهبی حرف میزنید؟
ناشناس
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آفرین
ناشناس
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
من با نظر شما موافقم امام حسین برای 2 چیز قیام کرد :
1-بر پا نگه داشتن نماز که در روز عاشورا تا پای شهادت به آن عمل کرد
2- بر پا کردن عدالت
همین 2 تا رو هم بچه های ما توی این دنیای بی رحم بیاموزند بسه
ناشناس
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آفرین
ناشناس
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
دردود بر امین گرامی
ناشناس
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این چه کاریه با این بچه های معصوم می کنید.
خدایا ما رو از تظاهر دور کن و به تعمق هدایت کن.
یاسر
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
توی عکس دهمی اون آقا آیا محرمه اون خانوم هاست که بهشون دست میزنه؟اون خانومه گوشه هم میخنده؟!!!
ناشناس
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
من بچه امو بردم خیلی هم آروم بودو حال خوبی داشت شما برید فکری به حال ایمانتون بکنید...
سیدمحمد
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این هم یک نمونه از اعتقادات افرادی که در چنین مراسمی شرکت میکنند! علنا می فرمایید هرکس مثل من فکر و عمل نمی کند دین و ایمان ندارد و بیاید از من یاد بگیرد.با این حساب اگر چند صفحه از کتاب تحریفات عاشورای شهید مطهری را بخوانید به این نتیجه می رسید که استاد شهید یک بی دین تمام عیار بوده است چون در کتابش افکار و اعمال کسانی همچون شما را زیر سوال می برد و نفی می کند.نه عزیزم اشتباه می کنید.من و امثال من که با این انحرافات مخالفیم هم نماز می خوانیم و هم روزه می گیریم و هم به خدا و روز معاد اعتقاد داریم و هم در مجالس پرفیض سیدالشهداء شرکت می کنیم ، اما مثل پدرانمان از روی اصول و حساب و کتاب نه اینکه هرچه بدعت شد را بپذیریم و انجام دهیم.ضمنا با وجود اینکه با این کارهای شما مخالفیم اما شما را بی دین و ایمان نمی دانیم.اگر مرد هستید برادر دینی ما و اگر زن هستید هم خواهر دینی ما هستید.
ناشناس
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یعنی الان ایمان شما خیلی کامل و بی ایراده و ایمان دیگران ناقص و پر از ایراد که باید برند فکری به حالش بکنند؟!!!! شما با رفتن به این مراسم که اثبات کننده هیچ چیزی نیست مغرور ایمانتان شدید و خودتون را در حدی میبینید که به دیگران میگید «برید فکری به حال ایمانتان بکنید» پیامبر(ص)و ائمه (ع) هیچ وقت نسبت به ایمان و جایگاه خودشان در نزد خداوند اینقدر اطمینان نداشتند که شما نسبت به ایمان خودتان مطمئنید. احتمالاً روتون نشده بگید بچه عزیزتون به فیض معنوی و روحانی مجلس هم رسیده!!!!! عقل و فهم ما چقدر نزول کرده که آروم بودن یک نوزاد در مجلس مبنای قضاوت در مورد این عمل قرار میگیره.
ناشناس
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
زمان قدیم یه روضه خونی بود که می اومد آروم روضه ای می خوند، اغلب هم بدون بلندگوهای گوش خراش فعلی ، و صدای خوبی هم داشت . بچه ای هم اگه در مجلس بود روی پای مادرش خوابش می برد . نه این طور که مداح ها با صداهای گوش خراش و با بلندگو فریاد بزنند و بچه ها رو این طور به صلابه بکشند .
ناشناس
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
قیمه اش خوشمزه بود؟
ناشناس
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خوراکی خوردن بچه ها ؟ ایمانی که با این کارها کسب بشه باید خشک بشه ...
بابک
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آقا یا خانم ناشناس نگفتی انگیزت از بردن بچه به این مراسم چی بود
ناشناس
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید
ناشناس
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بچه ت عصبی وپرسروصدامیشه درآینده
ناشناس
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خوشبحالتان که رفتید. راستی ایمانتان کامل بود تشریف بردید یا تشریف بردید به این مراسم بعد یکدفعه ایمانتان کامل شد؟
ناشناس
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یعنی این بانوان مثلا محجبه و اون حاج آقای حوزه رفته نمی دانند که آن و ناله و سر وصدا و جیغ کشیدن زنان با اون وضعیت که بعضی روسری ها شون اومده پایین و عده ای هم دست ها تا زیر آرنج نمایان شده و .. تماس دست آنها با دست اون یکی حاج آقا و همچنین ترساندن و گریه ء اون کودکان معصوم از اصل اشکال دارد و اصولا اما حسین راضی به چنین کاری نمی باشد؟ به خدا اما حسین بیشتر دوست دارد تا مردم مسلمان شوند و مسلمانی کنند انصاف و ایمان و تقوی داشته باشند همدیگر را آزار و اذیت نکنند به خلق ا... نیکی کنند و در یک کلام به حرف خدا در قرآن گوش کنند نه آنکه آن را حفظ کرده و گوش نکنند و ریا ورزند! (فرارو خیلی نامردی اگر این دفعه هم سانسور کنی)
ناشناس
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اینا هم اضافه میکردی که بیشتر در مورد این دسته خانومها صدق میکنه:
صبح تا شب غیبت نکنن
به فکر همسایه باشن
به فکر طفل معصومشون باشن که اونا امانت دستشون هست نه یه مال یا لباس که هر بلایی خواستن سرش بیارن
فاطمه
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
عجب مادرانی ! بیچاره کودکان چنین مادرانی ! به نسل بعدی هم امیدی نیست !
ناشناس
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
کاش می شد یکی از این خانومایی که توی این مراسم شرکت کرده اینجا بگه دلیل و انگیزش واسه شرکت چی بوده شاید ماهم یه چیزی یاد گرفتیم.
ناشناس
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
فلسفه همایش «شیرخوارگان حسینی» تهییج عواطف در بستر عقلانیت است.ذكر مصیبت طفل شیرخوار اباعبدالله الحسین‌(ع)، و چگونگی شهادت او می تواند به زنده نگه‌ داشتن یاد طفل شیرخواره كربلا با سربازشش‌ماهه اباعبدالله الحسین‌(ع) کمک کند .
ناشناس
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در جواب ناشناس دوم که چی بشه؟
ناشناس
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آقا یا خانوم 13:51 مگه ماها بچه نبودیم؟!
مگه ما بچه بودیم همراه پدر و مادر محرمی مسجد نمی رفتیم؟!
والا اون موقع ها از این ادا اطوارها نبود!!
امام حسین اصلا میدونی قیامش برای چی بود؟
میدونستی اونایی که دشمن بودن مسلمون هایی بودن که ظاهرا مسلمون بودن نمازهای چندگانه میخوندن و خیلی خدا خدا میکردن بعد شمشیر به نوه پیغمبر بستن؟
amir
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
چه شر م اور!!!!
اخه بچه چه ميفهمه اينا يعني چي؟؟؟؟؟؟؟ همه چي رو به دهن بچه مي ميمالن! من فكر ميكنم خدا هم اون بالا كلي ميخنده به اين كارا و بازيا! عذاداري رو توي دلت بكن نه اينجوري!
ناشناس
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
تو اول برو سواد درست و درمون یاد بگیر بعد بیا تو گود و رجز بخون !!
ناشناس
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
پس لطفا شمام نظراتتو توی دلت بده و اینقدرم فکر نکن.
ناشناس
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
عزاداری توی دل!!!!!!!!!
ناشناس
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
متاسفانه مراسم دینی داره به سمت نمایش شدن پیش میره و از لحاظ محتوا بی معنی میشه.
ناشناس
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
متأسفم
هر روز يك داستان جديد...
ناشناس
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یه روز مداحی اوپس اوپسی یه روز هم این جور نمایش . مگه اون عزاداری های سنتی چه مشکلی داشت ؟ هر کس اعتقادی داره میره و اونی هم که نداره نمیره . متاسفانه عزاداری داره تبدیل میشه به چیز دیگه ای که اگه اسم ببرم سانسورم می کنند !
ناشناس
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
عكس 13 باعث تاسف و شرمساريست .چيزي كه روح حضرت سيد شهدا از ان بيزار است
ایمان
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
چند سال دیگه بزرگ شدن ببینیم این بچه ها از نظر اعتفادی به کجا رسیده اند!!
فکر می کنم بهترین کار برای حاکم شدن فضای روحانی و اعتقادی بر جامعه کاری است که امثال دکتر شریعتی انجام میدادند! یعنی از طریق استدلال قوی و نگارش زیبای کتب به دل و ذهن افراد وارد شویم نه پرداختن به ظواهر...
ناشناس
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
تو برو در مورد سابقه "مرد هاله ایی " (همونی که ما رو رسوند تا لب پرتگاه وبعد رفت دنبال کارش )و یاران وفادارش وگذشته اونها که در کجاها سپری میشده و همنشین کدوم مجالس وکدوم روضه خونها بودند تحقیق کن به جاهای جالبی می رسی!!!
ناشناس
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
شریعتی هم مقصر است
ناشناس
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
من عاشق اون "گهواره ی پول جمع کن" هستم.
ناشناس
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حرف دل مدحان رو گفتی
ناشناس
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
واقعاً حضور چند نفر معدود مرد در بين جماعت نسوان چه لزومي داره ؟؟؟؟ مگه كم مداح و روضه خوان زن داريم !!!!
كجاست غيرت مردان ؟!؟
ناشناس
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
معدود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
شما هنوز خوابی !!؟
همه جا حسینیه شده و شما هنوز فی خوضکم تلعبون !!!!!
ناشناس
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
رفته قیمه بچینه
ناشناس
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
باور کنید بعضی از این مراسم تبدیل شده به قیمه پارتی . این بساط را باید جمع کرد . از یکی از اونها پرسیدم تو به با این شکل و شمایل اومدی اصلا میدونی امام حسین مظلوم ما در هنگام شهادت چند سال داشت ؟ گریه انداختن بچه های معصوم اصلا قابل قبول نیست . پیام و فرهنگ عاشورا را بایید فهمیم .
ناشناس
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
من بچمو تا صد سال نمیبرم تو این مراسمات .اکثرا افرادی که تو این مراسمات شرکت میکنند از طبقه پائین جامعه و اگاهی و تحلیل لازم را ندارند.
ناشناس
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خب نیار !
چرا توهین میکنی !؟
درک و شعور مگه فقط به سطح رفاهه که چماقش کردی !؟
همون تحلیل و آگاهی امثال شما واسه جامعه و طبقه خودتون کافیه دیگه واسه دیگران نسخه نپیچ !!!
ناشناس
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
چرا فکر می کنید هر کسی که مطابق شما فکر نکنه از طبقه پائین جامعه است و اگاهی و تحلیل لازم را نداره.هزاران نفر توی اون مراسم شرکت کردند و هیچ کدام نه بچه هاشون له شدن نه ترسیدن نه گریه کردن.این عکس ها از بین بدترین عکس ها گزینش شده.یکی از فاکتور های آگاهی اینه که حق آزادی عقیده رو برای دیگران محفوظ بدونیم.
فاطمه
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
اتفاقا از همه جور قشری هستند . اسما تحصیل کرده زیاد داریم ولی این دانشگاه های دو زاری هیچ تاثیری بر ارتقای فرهنگ مردم نداره .
ناشناس
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این دوستمون از روی چهره ها تشخیص داده !
ناشناس
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
نه جانم نه از روی چهره تشخیص داده و نه طبقه اجتماعی رو میزان مکنت طرف تعیین میکنه. در محله های پایین شهر هم افرادی پیدا می شوند که مکنت خرید آبا و اجداد بالا دستی ها را دارند. منظور ایشون اینه که طرف از نظر فکری در سطح پایینی از آگاهیه و حتی اگه در شمال شهر و تو فصر هم زندگی کنه و این اعمال رو انجام بده یعنی آگاهی کافی رونداره. بسیار بسیار بسیار آدمهای شریفی هسنتد که مکنت کافی رو ندارند در جنوب شهر ها هم زندگی می کنند ولی حاضر نیستند این کار رو با بچه هاشون بکنند. درود بر تمامی جنوب شهری و بالا شهری های با شعور.
ناشناس
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
دقیقا از نظر فکری در پایین ترین سطح هستند
بابک
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
من هم با نظر ایشون موافقم .... من خودم چند نفری رو در اقوام می شناسم که امسال در این مراسم شرکت کردند که همشون از نظر تحصیلی و فرهنگی در رده پائینی هستند
ناشناس
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
آهای طبقه پولدار تحصیلکرده روشنفکر.رفتن به این مراسم ها لیاقت می خواد
ناشناس
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
دست بچه از جا کنده بشه , فک و سورتش بخوره لب سکو بشکنه , گریه کنه و اشک بریزه , کلی حالش بریزه بهم که قراره چی بشه ؟! والله برید فکر کنید ...
ناشناس
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
فکر کردن احتیاج به مغز داره
ناشناس
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خلایق هر چه لایق!
ناشناس
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این همه حرام صورت بگیرد برای عزاداری تازه می فهمیم اگرمیگویند درعزاداری زنان شرکت نکنندبرای چیست
ناشناس
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
از یک جنبه با حرف شما موافقم. برای طیف مذهبی جامعه ما که رعایت کوچکترین نکته ها بسیار مهم است عکس های 9 و 10 و 11 اصلاً پسندیده و مناسب نیست. متاسفانه در این سه عکس چه از طرف اقایون و چه خانم ها ، حریم ها رعایت نشده است. نکته تلخ در اینجاست که این رفتار از سوی کسانی انجام می شود که سختگیرانه ترین رفتار و قضاوت را در قبال دیگران انجام میدهند اگر همین رفتار را دیگران انجام داده بودند. !!!!!!
ناشناس
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
باید بگم خیلی بدبختیم ملتی که با طفل معصومای بیچاره این رفتارو می کنه اونم در حساس ترین زمان سنیشون متاسفانه این مادرا به این درک نرسیدن که با این کار چه اسیبی به روح و روان این بچه ها می زنند
حسين
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
بايد خدمت شما عرض كنم اين كودكان كه چيزي درك نمي كنند كه بخواهد آسيبي به آنها برسد، مي خواهي بداني آسيب واقعي را كدام مادران به كوكان خود مي رسانند؟ آنهايي كه به همراه كودكان خود آنهم كودكاني كه همه چيز را مي فهمند به مجالس گناه يا در منازل خود پاي ماهواره به تماشاي برنامه هاي مبتذل مي نشينند.
ترس كودكان را در موقعي كه دستش در دست مادر است اما نه اين مجلس بلكه در مجلس دادگاه طلاق است يا در جايي كه گرفتار خانواده بي رحم قرار گرفته و ...
حال بگو ببينم درك كدام كودك بيشتر است؟
عزيزم تو اين زماني كه شيطان با هر وسيله مي خواهد اعتقادات ما رو سست كند، ديگه شما كمكش نكنيد هر لحظه به دنبال شبهه افكني باشيم.
ناشناس
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حسین آقا که پای هر نظری کامنت گذاشتی
الان ربط طلاق به عزاداری چیه؟
تو عکسا معلومه طفل معصوما چه زجری میکشن
ناشناس
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
هم نشوندن بچه ها پای برنامه های ماهواره که مناسب سنشون نیست غلطه و هم این طوری به صلابه کشوندن بچه های بدبخت به اسم عزاداری .
ناشناس
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
حسین آقا اونها هم کار اشتباه می کنند اینها هم! دلیل نمی شه که چون اونها اشتباه می کنند ما هم با بچه هامون این رفتار رو بکنیم! مثلا به عشق آقا بیاییم و به بچه هامون یا به خودمون قمه بزنیم این کار درسته؟
ناشناس
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
طلاق هم که بعد از انقلاب کم شده
ناشناس
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
حسین آقای عزیز کی میگه این بچه ها چیزی درک نمیکنن؟؟؟ لطفا برای اینکه نظر خودتونو به کرسی بشونین حرف بی ربط و غیر منطقی نزنین!!!!
ناشناس
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
کلا همه مردم نمی فهمن این حسین آقا فقط میفهمه و احتمالا بخاطر ثوابش داره ما رو هدایت میکنه.
فقط یه سوال خانواده های هییتی طلاق نمیدن بچه هاشونو دادگاه طلاق نمیبرن.؟
اینایی که اومدن مراسم شیرخواران حسینی (منظورم مادرهاست) ماهواره نمیبینن؟
دلت خوشه بخدا. جامعه رو دو قطبی کردی رفت.
ناشناس
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خدا شفا بده
دریا
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
الهی. طفل معصوما چه زجری کشیدن. بابا هر کسی که دلش می خواد تو این عزادازیها شرکت کنه. این کوچولوهای دوست داشتنی چه گناهی دارن آخه. خدا به حرمت علی اصغر همشونو حفظ کنه
حمید
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یه روانشناس اگه این کار رو تایید کرد.اینده این بچه ها رو که تباه کردید با تصمیمات اشتباهتون حداقل این ارامش کودکی رو از اینا نگیرید
ناشناس
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
دارن آمادشون میکنن برای عذابهای بزرگتر تو آینده نا معلوم این مملکت
ناشناس
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آینده رو خوب اومدی
ناشناس
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
واقعاً متأسفم
پرهام
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
تربیت بچه ها خیلی مهمتره تا آوردن آن ها در چنین مراسمی که فقط جنبه شعاری داره.اگر قرار بود بچه هایی که در این مراسم شرکت نکرده بد بشن.تموم دنیا از هم میپاچید
آریامهر
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
نباشه که از سادگی مردم یه عده سوءاستفاده بکنن. ایشالا که مردم آگاهیشونو بالا ببرن
علی ازمشهد
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
باورکنیدیک بدعت است که توسط یک عده مداح کاسب راه افتاده وای بحال شیعیان که اینقدر مراسمشان سخیف میشه وعلماهم تماشامیکنند
ناشناس
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
متاسفانه توسط صداوسیما هم پوشش داده میشه این دیگه فاجعه است
ناشناس
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
صداوسیما چندسالی هست که تو هر مراسمی فقط مداحی میذاره این مراسم هم صداسیما نشر داده
ناشناس
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
امان از مداحان کاسب
سیدمحمد
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
رسول اکرم( ص) :
"روزی بر امت من خواهد آمد که از اسلام جز اسم آن و از قرآن جز خطش باقی نخواهد ماند.مساجد امت من آباد و دلهایشان ویران خواهد بود و در آن روز باید گفت: علی الاسلام السلام."(یعنی فاتحه دین محمد را باید خواند)
ناشناس
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آقا سید محمد
این که گفتی از خطبه های نهج البلاغه است نه از رسول اکرم (ص) هر چند به هر حال خطبه ی تکان دهنده ای است.
البته ترجمه دقیقش چنین است: مساجد آنها از نظر بنا آباد و از حیث هدایت خراب است.(مساجدهم عامرة من البنا و خراب من الهدی)
ناشناس
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اصل مفهوم حرفشو رسوند که هر کسی متوجه میشه
سیدمحمد
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
با تشکر از شما دوست عزیز اصل حدیث از پیامبر گرامی اسلام(ص) است و احتمالا امام علی (ع) از ایشان نقل کرده باشند.
ناشناس
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بهترین نظر+++++++++++++++++++
سعید
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
واقعا در عجبم از نظرات عالمانه و مستدل کاربران فرارو !!! برگزاری عزاداری که مخصوص کودکان به همراهی مادراشونه تحریف عزاداریه !؟ این بچه ها تو مجلس علی اصغر افسردگی میگیرن !؟ شرکت بچه ها با مادراشون تو مجلس روضه افراطه !؟ بیمه کردن بچه ها تو مجلس روضه خرافات یا چیزی شبیه کارنواله !؟ اگر چه مادرها باید خیلی مواظب کودکشون باشن تا اذیت نشن و معمولا هم همینطوره ولی از شما دوستان خواهش میکنم راجع به همه چی با دیده منفی و زود قضاوت نکنید !!!
ناشناس
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آقا سعید عزیز: عکس ها خود گویای همه چیزهست. آیا تشخیص در رنج و ناراحتی بودن این نوزادان و طفل ها اینقدر سخت هست که شما موافق این کار هستید؟!!! کسی با عزاداری مخالف نیست اما عاقلانه و به شیوه صحیح. اما از یک جمله شما در عجبم. بچه نوزاد در مجلس روضه بیمه می شود؟!!!!!!! با این حرفها هست که اصل عزاداری را هم در نظر دیگران زیر سوال میبرید.
سعید
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
1-آقای ناشناس شما دایه مهربات از مادری !؟ یعنی مادر این بچه ها قدرت تشخیص اینکه بچه داره اذیت میشه یا نه رو نداره !؟ 2- از اینکه بچه ها در این جلسات بیمه اهل بیت میشن تعجب میکنی !؟ میشه بگی چرا !؟ نکنه منظورت اینه که باید بعد از هیئت بهشون دفترچه بیمه بدن !؟ نه عزیزم طبق اعتقادات ما شرکت در جلسه ائمه حکم سوار شدن به کشتی نجاته که از شما دربرابر بدی ها و سختی ها محافظت میکنه !؟ 3- با کدوم حرفاست که اصل عزاداری زیر سوال میره !!!؟4-شاید گاهی بعضی ناخواسته دچار زیاده روی بشن ولی این دلیل نمیشه که شما اصل این مراسمات رو زیر سوال ببری ...
ناشناس
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آقای سعید گرامی: ایراد ما اینجاست که فکر میکنیم اعتقادات و خوب بودن و حتی عزاداری برای ائمه (ع) تزریقی است و بدون درک و قدرت انتخاب میخواهیم همه را معتقد کنیم . درمورد این طفل معصوم ها هم همین طور است .ضرب المثل زیبایی نوشتید اما آیا لزوماً همه مادرها تصمیماتی که در قبال فرزندانشان میگیرند بهترین تصمیم است؟!!! من یا دیگری دایه دلسوز تر از مادر نیستیم اما همه تصمیمات مادری که مثلاً در شرایط عصبانیت یا احساساتی شدن یا افسردگی و... در قبال عزیزانشان میگیرند درست است؟ و اگر کسی در این شرایط بخواهد راهنمایی و کمک کند باید بهش بگوییم دایه دلسوز تر از مادر نباش. باز هم میگویم عکس ها و نظرات مردم ذیل همین خبر گویای خیلی از مسائل است. مسئله بیمه هم که فرمودید غیر از حرفها و شعارهایی که به صورت شفاهی میشنویم در هیچ منبع معتبری نیامده است یعنی در هیچ یک از منابع معتبر و اصلی ما نیامده است که بردن یک نوزاد چند ماهه در یک مراسم عزاداری باعث بیمه شدن آن نوزاد در مقابل بیماری ها و حوادث میشود. اگر هست از شما خواهش دارم به من هم معرفی کنید. اعتقادات باید مبنای عقلانی داشته باشد و در منابع معتبر سفارش شده باشد. در کمال احترامی که برای شما و اعتقادات شما قائلم اما باید خدمتتان عرض کنم احساس میکنم در مورد عزاداری حضرت علی اصغر(ع) انحراف بزرگی رخ داده است و برای من ایرانی بسیار ناراحت کننده است که این صحنه ها را در کشور خودمان میبینم که در تارخ پیشرو عقلانیت و خردورزی بودیم.
ناشناس
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در جاهلیت هم کودکان زنده به گور می شدند پس مادر ها به فکر نبودند ایا
ناشناس
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
کامنت آخری دمت گرم خوب گفتی
ناشناس
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
زمانی بود که قمه زنی رو عزاداری میدانستید . قمه زدن ضربه به جسمه و گریه انداختن نوزاد که هنوز نمیتونه حرف بزنه ضربه به روح و روان کودک و جامعه این مصداق کودک آزاری است .
ناشناس
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
اقای سعید آیا دیدی عکس مادری را که بر سر کودک خردسالش قمه می زند تنها بدلیل ثوابش و بیمه شدنش، آیا خرافات نیست ، آیا اینکه آنقدر بچه بر روی دستانت گریه کند که حتی عکاس هم فرصت داشته باشد سوژه اش را پیدا کند و عکس بگیرد افراط نیست ، بحث دایه مهربانتر از مادر شدن نیست ، صحبت از خرافه پرستی هاست، البته شاید اگر کشور دیگری بود این تصاویر مصداق کودک آزاری بود، حتی خداوند هم بعد سن مشخصی از انسان انتظار عبادت دارد که به آن سن تکلیف می گویند، عزاداری مخصوص کودکان یا شاید نوزادان نداریم
ناشناس
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
از زمانیکه بجای پیرو حسین بودن، عزادار حسین شده ایم، در عزای همیشگی مانده ایم. چه هوشیارانه دگرگون کرده اند پیام حسین را (دکتر شریعتی)
ناشناس
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یکی به سوال من جواب بده؛ چه کسی این بدعت رو گذاشت؟ عزاداری های خودمون چه ایرادی داشت؟
ناشناس
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
شما برو عزاداری خودت را بکن برای بقیه فتوا نده
علی کیانی فر
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
به ابی انت و امی یا اباعبداالله الحسین
ناشناس
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در عكس 12 چه كشيده اون بچه بدبخت ! داره جون ميده !!!
در عكس 13 بچه از فك از سكو آويز شده !!!!
در عكس 15 : آقاي مداح اين چه طرزه بچه گرفتنه !!!! دستش كنده شد !!!! مگه عروسكه !!!!
ناشناس
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
فرارو تتیرت را اشتباه زدی این تصاویر مربوط به همایش شیرخوارگان نیست، چون شیر خوارگان نه توانایی بدنی، نه فکری ، نه مالی و.. برای انجام این کار ندارند این تصاویر مربوط به همایش مادران شیرخوارگان می باشد که این شیرخوارگان بیچاره هم به اجبار در این مراسم شرکت کرده اند. فقط می تونم بگم متاسفم.
ناشناس
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در عكس 12 چه كشيده اون بچه بدبخت ! داره جون ميده !!!
در عكس 13 بچه از فك از سكو آويز شده !!!!
در عكس 15 : آقاي مداح اين چه طرزه بچه گرفتنه !!!! دستش كنده شد !!!! مگه عروسكه !!!!
ناشناس
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
دستش درفته از کتف
ناشناس
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
باور کنید من فکر کردم عکس 15 عروسکه.واقعا مصداق کودک آزاری هست این مراسم
ناشناس
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
استفاده ابزاری و احساسی از کودکان !!!
ناشناس
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
مصداق کودک آزاری محسوب میشه
كوروش
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
بدعتي زشت كه نمي دانم چرا علما چشم به روي آن بسته اند؟ اين نوعي ازار كودكي است كه بايد استراحت كند.
ناشناس
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
کوروش جان حالت خوبه؟!
بدعتی زشت!!!
کودک آزاری!!!
چی میگی؟!!
ناشناس
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
کاملا موافقم
بابک
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
من هم موافقم ... هدف مشخصی نداره...
ناشناس
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
این عکسها یعنی چی . چه چیز رو میخوان بگن ؟
يه آملي
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
خدايا به ما شور همراه با شعور بده
ناشناس
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
فکر کنم سال پیش بود که در همچین مراسمی به خاطر برخورد ملخ پنکه سقفی با یکی از این نوزادها حادثه بدی رخ داد !
x625
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
توی استادوم آزادی هم یه بار یه نفر زیر دست وپا له شد پی باید تمامی لیگ ها را تعطیل کنند یا یه بار تو کارخونه ما یه نفر پاش به دستگاه گیر کرد قطع شد پس باید کل کار خونه های کشور ببندند برند خونه بخوابند!!!!!
یه حادثه دلیل نمیشه
ناشناس
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در عکس 8 آن حاجی آقا طوری قیافه گرفته اند که انگار جز سپاهیان امام حسین (ع) هستند.
kamal
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
مشکل اصلی این مردمند که با حضورشون در چنین مجالسی این بنده خدا رو به این باور رسوندن. بخدای حسین قسم! امام حسین هم از اینجور مراسمها راضی نیست.
ناشناس
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
آقای کمال
شما لازم نیست از طرف امام حسین اعلام رضایت یا عدم رضایت کنی
ناشناس
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
ناشناس14:05 فقط شما اجازه داری از طرف ایشون اعلام رضایت کنی؟
ناشناس
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
خوشم میاد که همه جواب هم دیگه رو میدن
ناشناس
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
اینبار همه به استقبال ظریف برویم
خواهشا همه
تا افراطی ها حساب کار دستشان بیاید
ایرانی
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
توجه کردین در اکثر عکسها تفلکیها دلهره دارن آخه این چه کاریه مادر جان
ناشناس
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
یعنی چی!!! این چه کاریه این طفلان معصوم که هنوز اسکلت استخوان هاشون آبه این جوری پرت میکنید!!! عزاداری به این شکل مورد رضایت اهل بیت نیست..!!!
ناشناس
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بچه رو کجا پرت می کنند؟؟
ناشناس
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در عكس 10 خلاف شرع اتفاق افتاده !!!
تماس با نامحرم !!!!!!!
داروگ
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در عکس کارهای خلاف شرع و تماس با نا محرم زیاد است
ناشناس
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
در عكس 10 خلاف شرع اتفاق افتاده !!!!
تماس با نامحرم !!!!!!
ناشناس
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
الان دوستان می گن چون برای عذاداری امام حسین بوده مشکلی نداره !!
ناشناس
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
داریم بیشتر می ریم سمت خرافات یا مراسمی مثل کارنوال یا ... ! بیچاره این بچه ها
ناشناس
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
واقعاً این بچه ها رو انقدر عذاب می دن که چی بشه؟
x625
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
بچه با تربیت غلط امثال شماها بیشتر اذیت میشه باور کن
اینجا شاید دو ساعت اذیت شه اما با کارهایی که امثال شماها و هم کیشاتون می کنید تا آخر عمر اذیت میشه