صفحه نخست

سیاست

ورزشی

علم و تکنولوژی

عکس

ویدیو

راهنمای بازار

زندگی و سرگرمی

اقتصاد

جامعه

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۶۳۱۵
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم که شعار هسته ای را یک فرهنگ ملی کردند باید بدانند در مذاکرات انجام شده روی خونِ دانشمندان هسته ای معامله صورت گرفته یا نه.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم که شعار هسته ای را یک فرهنگ ملی کردند باید بدانند در مذاکرات انجام شده روی خونِ دانشمندان هسته ای معامله صورت گرفته یا نه.

کریمی قدوسی در گفتگو با مهر، در خصوص 4 سوالی که قرار است سه شنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طرح کند، گفت: سوال اول در خصوص دیدگاه و نظر وزیر خارجه روی مساله تعلیق غنی سازی است؛ که ببینیم دیدگاه ایشان چیست زیرا تحلیلی از وی شنیده ایم که جای نگرانی دارد.

وی افزود: وی تقریباً با ادبیات جدیدی نوعی از تعلیق را مطرح می کنند که تعدد سانتریفیوژها محدود می شود، غنی سازی 20 درصد به 5 درصد و 5 درصد باز هم محدودتر می شود و پذیرش پروتکل الحاقی از دیگر موضوعاتی است که در تحلیل های وی شنیده ایم.

این نماینده گفت: ظریف معتقد است که باید افکار عمومی بداند که غرب به سادگی امتیاز نمی دهد و اینکه طوری قدم برداریم که توجیه شده و تحریم ها را بردارد، این یک دیدگاه بسیار ضعیفی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سوال دوم خود از وزیر امور خارجه ادامه داد: یکی دیگر از سوالات من مساله هولوکاست است، آقای ظریف چند بار در مصاحبه های خود و نیز در مطالبی که در فیس بوک خود گذاشته و همچنین در مصاحبه ای در نیویورک به گونه ای صحبت کرده که می توان گفت به نوعی نظر رهبری درباره هولوکاست که در سایت ایشان وجود دارد را نفی می کند.

نماینده مردم مشهد خاطر نشان کرد: سوال دیگر من درباره دیدار با جان کری است که از مصادیق کارهای نابجا مطرح شده است.

کریمی قدوسی گفت: مذاکره تلفنی روحانی و اوباما که به سفارش توصیه و اقدامات ظریف انجام شده است از دیگر سوالاتی است که از وزیر امور خارجه خواهم داشت.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه عمده سوالات درباره سفر نیویورک است که طبق مستندات و قول های خود آقای ظریف مطرح کردم، گفت: این مسائل مورد نگرانی مردم است، معتقد هستیم هرچه قدر مردم دقیق تر در جریان مسائل سرنوشت ساز قرار گیرند نقش آنها در حفظ دستاوردهای دانشمندان استقلال علمی اقتصادی و سیاسی موثرتر می شود.

کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: مردم هم از ما می خواهند که مراقب حقوقشان باشیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: امروز به معاون پارلمانی وزارت امور خارجه هم توصیه کردم که آقای ظریف حتما در جلسه سه شنبه کمیسیون امنیت ملی حاضر شود زیرا نمایندگان دیگر هم سوالاتی دارند که انشاءالله آقای ظریف فعال شرکت کرده و به آنها پاسخگو باشد.

نماینده مردم مشهد همچنین با اشاره به جلسه قبلی اعضای این کمیسیون با وزیر امور خارجه عنوان کرد: یکی دیگر از سوالات هم درباره نفی جلسه قبلی در کمیسیون است که آقای ظریف به صراحت دو مصداق کار نابجا را مطرح کردند و فایل صوتی آن موجود است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه ما در کمیسیون فایل را دوباره بازخوانی می کنیم، تصریح کرد: قصدمان این است که فایل پخش شود زیرا درخواست آقای ظریف این بوده که فایل من را پخش کنید.

نماینده مردم مشهد در مجلس در خصوص تاکید تیم دیپلماسی کشورمان بر محرمانه بودن محتوای مذاکرات تاکید کرد: در ساختار نظام مسئله محرمانه بودن را در جایی قبول داریم که دو طرف جریان حق باشند که بحث مهمی را مطرح کرده و بناست این بحث محرمانه بماند؛ امیرالمومنین می فرمایند آنچه لازم بوده شما مردم بدانید به شما منتقل کردم فقط چیزی که دشمن نباید بداند و اگر بداند به شما ضربه می زند را به شما نگفتم.

وی ادامه داد: شما تمام موضوعات ما را با آمریکایی ها، اروپایی ها و اسرائیل به طور مستقیم می گویید و بعد اعلام می کنید که مردم و کمیسیون امنیت ملی نامحرم است، این منطق درستی نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه نیازی به طرح این مساله از طرف آقای ظریف نبود، خاطر نشان کرد: در مذاکرات قبلی هم بخشی از مسائل منتقل می شد و بخشی منتقل نمی شد، اما رفتار و برخورد آقای ظریف در عالم دیپلماسی و مذاکره جای خدشه جدی دارد که یکی از سوالات نمایندگان از وی در همین زمینه است که این سوال امروز به امضای نمایندگان رسید.

کریمی قدوسی همچنین درباره اینکه وزیر امور خارجه عنوان کرده که از این به بعد مسائل محرمانه را در بین نمایندگان مطرح نمی کند، گفت: این امر قانون است و آقای ظریف باید پاسخگو باشد. شاید وی هنوز در جریان این قانون نیست چون خود اعلام کرده که بزرگ شده آمریکا هستم و مدت زیادی در آنجا بوده و در جریان این مسائل نیستم، اما این امر حق مجلس است.

وی افزود: روز اولی که ظریف برای دفاع از برنامه های خود به کمیسیون امنیت ملی آمد، در حالیکه هنوز رای اعتماد نداشت، بنده با او خصوصی صحبت کردم و گفتم که مجلس جدی است، سوال می‌کند، باید آمادگی داشته و حوصله و صبر به خرج دهید.

نماینده مشهد در مجلس با تاکید بر اینکه در اختیار خود آقای ظریف نیست که صحبت نکند، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی یک روز سوال می کند و ممکن است فردا روزی با استیضاح او را به مجلس بکشاند بنابراین نباید در پاسخ به سوالات حاشیه برود، ما خودمان برداشت درستی داریم که چه چیزی حق مردم است و باید بدانند و چه چیزی محرمانه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تصریح کرد: مردم که شعار هسته ای را به یک فرهنگ ملی تبدیل کردند باید بدانند که روی خونِ دانشمندان هسته ای آنها معامله ای صورت می گیرد یا نه؛ با شناختی که ملت از غرب دارند به شدت به این مذاکرات بدبین هستند، بنابراین اگر گفته شود مذاکرات محرمانه است، به جد جای نگرانی بوده و جای سوال دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
ناشناس
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آين جناب نماينده از كدام مردم حرف مي زند بهتر بررسي بشود ايشان با چند رأي از حوزه انتخابي مشهد وارد مجلس شدن وآقاي روحاني با چند رأي از همان حوزه رئيس جمهور شدند راستي در دوره قبلي و خصوصا شش ماه آخر دولت كه به قول آقاي علم الهدي همه چي به امان خدا رها شده بود ايشان دم بر نمي آوردند و در خاموشي مطلق بودند.
دوست عزيز با مردم باشيد براتون بهتره.
ناشناس
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما عرضه سوال کردن از محمود رو نداشتین با این همه گندی که زد!
شماها نماینده مردم نیستین اگه بودین که جلویه محمود رو میگرفتین
+ظریف دوست داریم
ناشناس
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
فقط این قسمت را قبول دارم:
"شما تمام موضوعات ما را با آمریکایی ها، اروپایی ها و ... به طور مستقیم می گویید و بعد اعلام می کنید که ... کمیسیون امنیت ملی نامحرم است، این منطق درستی نیست."
azzerilla
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
" بنابراین نباید در پاسخ به سوالات حاشیه برود"
احمدی نژادو تو مجلس یادمون نرفته
کریم
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
منتظر چنین روزی بودیم که از گوشه و کنار این مملکت یکی قد علم کنه و به بهانه های مختلف و سوء استفاده از مقدسات نظام به این دولتمردان تدبیر و امید بتازند.
ضمناً این آقای کریمی را بیشتر معرفی کنید چون اولین باراست اسمشان را می شنوم.
ناشناس
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
تو اگه نماینده ما ( مردم!!) هستی، لطفا سکوت!
ناشناس
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
"...کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: مردم هم از ما می خواهند که مراقب حقوقشان باشیم. ..."
عجب!!!
آقاي كريمي قدوسي پس به فكر حقوق مردم هم هستيد.
پس بهتره بدونيد انتخابات آينده مجلس هم از حقوق مردمه!
ناشناس
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این آقا کی هست که نظر میده ؟ فکر میکنن چون نماینده مجلس هستند باید در باره همه چیز مخصوصا چیزهایی که تخصص ندارند حرف بزنند. واقعا از مشهدی ها تعجب میکنم. ظریف 30 سال تخصص این کار و داره اما این اقا چی؟!!!!؟؟؟؟؟؟
مریم
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حساب کردم 8 بار از کلمه مردم یک بار هم از کلمه ملت استفاده کرده!
ناشناس
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
جناب کریمی. مردم فقط شما و اطرافیانتون نیستین! کی می خواین اینو بفهمین؟؟؟؟
ناشناس
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
برو بابا بذار دولت کارش را بکنه - شما دخالت نابجا نکن
ناشناس
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
در 6 سال گذشته چه كار كرديد از آقاي جليلي چكار ديديد ؟ جز افزايش تحريم ها و صدور قطعنامه ها آن موقع شما كجا بوديد؟ حق مردم كجا بود؟ ارزش پول ملي يك سوم شد شما احساس مسئوليت نكرديد؟ !!!
جواد مشهد
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ظریف سرباز این مملکت در عرصه دیپلماتیک است.اگر کسی این سرباز را دلسرد ومایوس کند وقدمهایش را سست کند وکمرش را بدرد آورد در این جبهه خائن نیست؟
ناشناس
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
این انتخابات مجلس کیه ؟
ناشناس
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اگه گذاشتند مسئله هسته ای حل شود
صبا
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
مردم هم از ما می خواهند که مراقب حقوقشان باشیم...
کدام مردم؟ کی به تو گفته؟ من یکی از مردمم که ازت می‌خوام تو کاری که تخصص و صلاحیت نداری دخالت نکنی!
خلیلی
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
لطفا این نظرات را برای آقای کریمی بفرستید تا شاید به آنچه میگوید بیاندیشد
ناشناس
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
"بنده با او خصوصی صحبت کردم و گفتم که مجلس جدی است، سوال می‌کند، باید آمادگی داشته و حوصله و صبر به خرج دهید."
خنده م گرفت
پس تو 8 سال گذشته هم جدی بودن!
ای کاش مردم هم از این به بعد جدی باشن
ناشناس
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
لطفا ارتباط با کشورهای خارجی از جمله آمریکا را به رای عمومی بگذارید تا مسر برایتان روشن شود آقایان مسولین
ناشناس
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
با این مطلب خیلی موافقم ...
ناشناس
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
دست بر دار ، سردار!
بهی
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما حق مردم رو تعیین می کنین؟
مارو به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
دستتون درد نکنه ما تو این 8 سال خوب حقمونو گرفتیم نمی خوایم دیگه ولمون کنین
ناشناس
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
با وجود اندیشه های قشری متحجرانه ایران بجایی نمی رسد. بیخود دل نبندید.
علی حکمتی
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
فرمانده بازنشسته ، ما سرباز تو نیستیم که برایمان تصمییم میگیری
ناشناس
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
از کدوم مردم حرف می زنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حمید
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من از همه مردم ایران معذرت می خوام که با شرکت نکردن در انتخابات مجلس باعث شدم امثال این آقا بشه نماینده مجلس
محمد
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: مردم هم از ما می خواهند که مراقب حقوقشان باشیم.
من مگه جزء مردم نیستم؟!
من نمی خوام کریمی قدوسی مراقب حقوقم باشه. آخه به کی بگم من؟! به چه زبونی بگم؟!
رضا
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خواهشا بس كنيد،از روي اين مردم خجالت بكشيد،عمر مارو بخاطر منافع شخصيتون بيش از اين هدر نكنيد،يه نگاهي به راي ما بندازيد اونوقت ميفهميد كه دكتر ظريف نماينده محافظت از حقوق ماست نه شما و امثال شما...
ناشناس
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
متاسفانه داره یه بوهایی می یاد که احتمالا ناشی از توفیق تیم جدید هسته ای و بعضی ها بر خلاف ادعاهاشون که گوش فلک رو کر کرده منافع حزبی (بخوانید مالی) در خطر قرار گرفته و دارن سنگ اندازی می کنند ان شا الله مقام معظم رهبری دوباره حمایتشون رو اعلام می کنند و این ادما رو به عقب میندازند
ناشناس
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
برادر کریمی قدوسی را از آخر فامیلت حذف کن آبروی این شهید بزرگوار را می بری
ناشناس
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
بگم بگم بگم اها صاحب بگم بگم رفته حالا ما می گیم هر چه دل تنگت می خواهد بگو اون موقع که باید می گفتی چیزی نگفتی وقتی کمر مردمت داشت زیر بار گرونی خم می شد .تو هم بگو بگو بگو
فروغ
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما اگر راست می گی باهمفکران خودتون از گرفتن یارانه علنا صرفنظر کنید.
ناشناس
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
منظورتان از مردم همان کفن پوشها هستند دیگه.
ناشناس
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای کریمی از جانب کدوم مردم؟؟؟؟؟ مردمی که نسبت به انتخاب شما به عنوان نماینده خودشان نادم هستند. شما نگران چی هستید اینکه منافع جناحی به خطر بیفتد در دوره های قبل دیدار به صورت پنهانی انجام میشد و صداش در نمی اومد ولی حالا یکی پیدا شده و صادقانه گزارش لحظه به لحظه و شفاف به مردم میده کاراش نابجاست
ناشناس
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
زنده باد این نماینده شجاع
احمد
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردمی که شما از آنها دم میزنید اتفاقا همین سیاست آقای ظریف را می پسندند. خواهش می شود بیخود اسم مردم را بد نام نکنید. و شجاعانه اعتراف به شکست در انتخابات کنید.
حقگو
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ظاهرا فرق مصالح ملی و منافع گروهی را متوچه نیستند و قطعا همکاران عاقل این نماینده او را توجیه خواهند کرد که همه چیز را نباید همه بدانند و دلسوزتر از ایشان نیز در بین مجلسی ها و دولتی ها هستند .
ناشناس
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
امیدوارم
ایرانی
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردم عزیز و دوست داشتنی ایران.این که از صندوق ها قهر کنیم و بگذاریم یک عده بسیار قلیل به خودشون اجازه بدهند بجای ما صحبت کنند کاری است که عقل هیچ عاقلی قبول نمیکند.من به همه دوستانم هم گفتم و رای ندادن راهش نیست اگر بگذاریم دیگران برای من و تو تصمیم بگیرند همین وضعیت کنونی را شاهد خواهیم بود باید همیشه در صحنه باشیم و از حقوق حقه خود به درستی دفاع کنیم.
ehsan
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بسه دیگه از دست ندانمکاریهای شماها
ناشناس
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این مسائل مورد نگرانی مردم است!!!!!!!!!!!!
آقا از قول مردم حرف نزن. من و خانواده همکارانم مواضع دولت و آقاي ظريف را قبول داريم و مي دايم با اقتدار از منافع ما دفاع خواهند کرد.
شما هم دنبال مچ گيري سياسي نباش... تا انتخابات!
ناشناس
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
انشاالله مردم جواب شما را در انتخابات پيش روي خواهند داد
سروش
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما فکر کردیم این بساط بگم بگم جمع شده !!!!
ناشناس
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ایشالا تو انتخابات بعدی جمعش می کنیم!
ناشناس
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
منظورتان از مردم همان کفن پوشها هستند دیگه.
ناشناس
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شایدم ساندیس خورا؟ یا... لنگه کفش پرونا؟
سعید
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دوره بعدی مجلس که نماینده شدید میتونید این سوالات رو بپرسید. البته اگه اون موقع نماینده باشید. امثال شما حناتون دیگه رنگی نداره آقای نماینده!
ناشناس
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردمی که این اقا ازان دم میزند حداکثر 6درصد هستند اینقدر پای مردم را برای حفظ منافع گروهی وجناهی خود وسط نکشید
رضا
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بسه ديگه كربم قدوسي ماها عمرمان تو جنگ وجبهه كذشت. دم از مردم نزن بذار كارشون بكنند. اي با سواد
naser
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
از دست این مجلس چه خاکی بر سر کنیم.

اینها شریک تمام اعمال محمود هستند
ناشناس
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
باکمال صداقت اعلام میکنم به ظریف ایمان دارم درصداقتش شکی نیست شماروبخدابزاریدمشکل مردم راحل کنه.بس کنیددست برداریدازسرمان
ناشناس
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
منظورتان از مردم همان کفن پوشها هستند دیگه.
ناشناس
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آره دیگه فک کردی منظور اینا چی هست
ناشناس
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
زیاد جوش نزنید و اینقدر بیخود از مردم مایه نگذارید ظریف چیزی را می گوید که مردم می خواهند.
یک جانباز
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
متاسفیم که شما نماینده مردم ما در مجلس هستید .....
سعید
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دوره بعدی مجلس که نماینده شدید میتونید این سوالات رو بپرسید. البته اگه اون موقع نماینده باشید. امثال شما حناتون دیگه رنگی نداره آقای نماینده!
ناشناس
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من یک خواهش از جناب آقای دکتر روحانی دارم! جناب رییس جمهور! آقای دکتر ظریف در وحله نخست سرباز این مردم فهیم وبزرگ هستند وبعد هم سرباز خط اول دیپلماسی شما،چرا دفاع ب اصولتان نمیکنید؟مردم انتظار هتاکی وگستاخی از شما ندارند که شما هم اهلش نیستید،ولی دفاع منطقی از مصالح مردم وظیفه شماست،که امروز که به امید فردایی روشن به شما وتدبیر وحلم وعلمتان رای داده اند،سزخورد ومایوس نشوند،حتما میدانید که اینباردسرخوردگی و وازدگی مردم چه عواقبی دارد،حداقل در جلسات محرمانه به امثال این نماینده بفرمایید که ادامه سیاستهای پیشین برای کشوری با این حد از مشکلات چه عواقبی بدنبال خواهد داشت!کشور باشعور مدیریت میشود،نه با شعار بیشعور!ارزو میکنم این درخواست من به نظر رییس جمهورم برسد،فرارو جان،جان مولا پیام رسانی بکن،دستتو میبوسم!
کامبیز
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بقول پرویز پرستوئی در اون فیلم تماشائی، راههای معروف شدن به عدد موهای سرتونه حضرت استاد قدوسی کبیر، شما راههای دیگه ای رو امتحان کن.
ناشناس
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما نخواهیم شما مراقب حقوقمان باشیم كی رو باید ببینیم؟؟ ما به آقای دكتر ظریف اطمینان كامل داریم و اگه گفتن مذاكرات باید محرمانه بمونه حتما لازم بوده، كاش یه خورده هم تو این چندساله به فكر حقوق ما بودید، البته اگه ماروهم جز مردم حساب میكنین.
جواد
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
خجالت هم نمیکشه!! هر جا صحبت منافع شخصی خودشونه پای خون شهیدان میاد وسط!! ننگ بر شما! در دوره بعدی مجلس جای یکی از شما هم نیست.
ناشناس
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردمی که شما ازانان نقل قول می کنید به دکتر ظریف اطمینان کامل دارند و از شما باصطلاح نمایندگان می خواهیم همسو با خواست مردم باشید.
ناشناس
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
حقوق مردم؟ چرا دنبال احقاق حق مردم در جاهای دیگر نیستند؟
کارشناس
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای قدسی لطفا با این اظهارات مغرضانه ادعای دفاع از مردم نکنید سیاستهای شما دقیقاً در مقابل و ضد منافع مردم است . شما یقیناً توان دفاع از حقوق مردم را ندارید فقط حقوق آنها را ضایع می کنید
ناشناس
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اقای محترم خون دانشمندان ما با محدود کردن غنی سازی 20 درصدی، گغتگو با جان کری و یا تماس با اوباما پایمال نمیشود، با کار های امثال شما پایمال میشود.
محسن
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
حرفهای این آقا خنده داره.ملت درهمه حال حامی تیم دیپلماسی وآقای ظریف هستند.اگه این آقایون بزارن به خدا مشکلات حل میشه.تمام این تحرکات دیپلماسی خواسته ملت بوده وبا تدابیر رهبری انجام میگیرد.
سلام بر رهبری درود برهاشمی وخاتمی وروحانی
ناشناس
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردم؟
حمید
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آمار نرخ پایین اقتصادی ،بلوف طلایی ریس بانک مرکزی ،آمارهای مثبت آنچنانی در کلیه قسمتها و...که همه اش دروغ بودمهم نبود وخم به ابرو نیاوردید حافظین حقوق ملت ،محرمانه بودن امور مشکل است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mohammad
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
از مردم محترم مشهد میخوام اینبار تو انتخاب نماینده بیشتر دقت کنن
کم شناس
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
سوالی هست که چند روزِ عذابم میده.... میگن جلسه دادگاه اختلاص 3000 تایی علنی نمیتواند باشد...میگن مالیات بر خانه های خالی و گران قیمت مورد قبول نشده و تصویب نمیشود.... هزار و یک چیز دیگر که به ما نمیگن....حالا همه میگن چرا مذاکرات هسته ای رو محرمانه کردین... واقعاً مردم سطح سواد و ضرورت دانستن کدام یک از سه موضوع رو بیشتر دارند.... چرا اصرار ندارین مالیات و اختلاس رو علنی کنید.... فرارو لطفا پخش کنید تا کسی جواب بده...با تشکر
علیرضا
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
"میگن جلسه دادگاه اختلاص 3000 تایی علنی نمیتواند باشد"
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقاى قدوسى!!! ظريف وزير خارجه دولتى است كه همين چند ماه پيش راى مردم رو به دست آورده اما شما حتم داشته باش كه با اين سنگ اندازى ديگه نماينده مجلس هم نخواهى بود
ناشناس
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
خون شهدا اون وقت پايمال شد كه نرخ تورم به 40 درصد رسيد خون شهدا اون وقت پايمال شد كه مرد از نداري به هر كاري تن داد حرف امام اون وقت زمين موند كه با پول مردم جيب اقنيا پر شد خواست امم خامنه اي اون وقت به حاشيه رفت كه نمايندگان بي عدالتي رو ديدند و دم بر نياوردن
خواهش ميكنم به اندازه اي كه به فكر مردم بوديد دم از خواست مردم بزنيد
amir
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
افراطیون یه نگاه به این کامتتها بیندازن. مردم خودشون بلدن حرف بزنن. تو را به خدا دست از سر ما بردارین.
ناشناس
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
محرمانه بودن برای این است که فضای مناسبات تحت تأثیر گروه‌های بدخواه نباشد و با پیشرفت مذاکرات حقایق آشکارتر خواهد شد. مطمئناً آقای ظریف با تجربه خودشان این موضوع را مطرح کرده‌اند. و در مورد نماینده‌ای که مدام از حقوق مردم سخن می‌گوید دوست داریم که همین جدیت را درباره معیشت مردم هم داشته باشند.
ناشناس
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
چرا انتخابات مجلس زودتر نیست
مهدی
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما به دکتر ظریف اعتماد داریم....
ایشون ی دیپلمات حرفه ای هستند.
مطمئنم ک با این سوالاتتون کار رو خراب میکنید آقای قدوسی...
نوید
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جمعش کن بابا. مردم مردم. کدوم مردم؟ مردم از نظر شما همون چند نفریند که مثل خودتون فکر می کنن. خدا می دونه چجوری وارد مجلس شدی.
وحید
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اقای قدوسی مردم میدونند چی به چی هستش. الحمدلله دیگه بیسواد نداریم. فقط خواهشا رای مردم به اقای روحانی را در نظر داشته باشین. و ثانیا که دیگه حنای شما رنگی نداره و صدای مردم را بیشتر از صدای شما شنیدیم.
کارشناس
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
"این مسائل مورد نگرانی مردم است"
ما که نگران نیستیم ، آقای قدوسی !!!!!
محمد رضا
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جناب اقای قدوسی و دارو دسته محترم به کامنتایی که مردم گذاشتن نگاه کنید وبه افکار عمومی احترام بذارید امثال شما مملکت رو به نابودی میبرید
ناشناس
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقا تراخدا بگید ماچکارکنیم نظراتمون چاپ بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علي
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
با شناختی که ملت از غرب دارند به شدت به این مذاکرات بدبین هستند

اين حرفه ملته ؟ چقدر دروغ ؟ چقدر عوام فريبي ؟
از مردم فهيم مشهد بعيد كه تورا به مجلس معرفي كردند!!
علي
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
دفتر و دستكت را يواش يواش جمع كن. انشاا.. در مجلس بعد وكيل واقعي مردم را انتخاب خواهيم كرد
ناشناس
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
تو مجلس نشسته جات گرم ونرم فکری برای حل مشکلات مردم نمیدونی هی شعار میدی.
ناشناس
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
مردم بیزاری خود از از امثال کریمی قدوسی و رسایی و افراد دیگری نظیر آنان نشان دادند. چقدر رو دارند که چپ و راست نظر می دهند ظاهرا باز منافع آنها به خطر افتاد. جمع کنید بابا
ناشناس
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این آقا و امثالشون از مجلس خداحافظی خواهند کرد
ک م
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
شما حق پخش هیچ فایلی را ندارید

حق تاثیر گزاری منفی بر مذاکرات را ندارید.

این کار یعنی اخلال در امنیت و تشویش اذهان عمومی.

تا ابد هم نماینده مجلس نخواهید بود که مصونیت داشته باشید.
حواستان را جمع کنید که پا از گلیم فراتر نرود
ناشناس
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این مثلا نماینده ها خیلی با غرور و کبر صحبت میکنند فکر کردن صندلی که روش نشستن ارث پدری و هر جور که دوست دارن صحبت میکنن....
ناشناس
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای قدوسی شما هم که بیانات رهبری را تحریف کردی! ایشان نفرمودند که "نابجا بود" بلکه گفتند که" بجا نبود" تفاوت این دوتا را هر بچه ای هم میداند!
ناشناس
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ان شاءاله انتخابات مجلس زودتر فرا برسه که شما هم بروید ور دل دکتر احمدی نژادتان و خلقی از وجودتان آسوده شوند.
ناشناس
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اقا کریم:چندین سال شما مذاکره کردید راه بجایی نبردید فقط گرانی و بیکاری...،بذارید چند روز ظریف کارش را بکنه شاید ما از این وضعیت در بیاییم-منظورم از ما ،عامه مردم است که با شما در معیشت فرق دارن
ناشناس
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جناب نماینده اشتباه می کنی اینا که گفتی هیچ کدام دغدغه
ی ما نیس.شما خودت را به جای ملت نذار.
ناشناس
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
آقای نماینده مگه همین چند روز پیش به این وزرا رای اعتماد ندادید !!بذارید کار کنن اگه نتونستن اونوقت هر بلائی میخواید سرشون در بیارید ، این بندگان خدا شبانه روز دارند کار می کنند باید اونارو کمک و حمایت کنید نه اینکه چوب لای چرخشون بذارید ، شما کجا بودی اون موقعی که دولت قبلی این وضعیت بهم ریخته رو برای این کشور به وجود آورد ؟!!! جواب خدارو چی می خواید بدید ...
همشهري
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
1- هيج فايل صوتي درهيج دادگاهي ارزش قانوني نداره چون هرمقلدي مبتونه تقليد صداكنه الان روي گوشي موبايلهاي بازارمقلدها گرمه گرمه . 2- -شما صداي مردم را روي كامنتها ببينيد.- درسايتهاي مخالف وموافق عقيده تون مطالعه كنيد. نتايج واقعي اينجاست !!!تعدادكامنتها منفي مثبت بهترين نظرسنجي براي شماست
ایرونی
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
چطور در این همه دزدی و اختلاس دولت سختکـــــــــوش قبلی هنوز هیچی برای مردم نمیگویید ولی باید در مورد امنیت ملی و منافع ملی همه بدانند.
خبببببلی نابغه ایییییییی ....
ناشناس
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آخه كش اختلاس از بس كه كشيدنش پاره شد
ناشناس
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من از بیگانگان هرگز ننالم. که با من هرچه کرد آن آشنا کرد
ناشناس
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
این آشنا؟! بدتر از بیگانه است.
ناشناس
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
البته اینها در واقع اشنا نیستند ها!اینها از هر بیگانه ای که فکرکنید بیگانه ترند!
ریما
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ما مردم پشت ظریف هستیم و از او حمایت می کنیم. امثال شما نه تنها نماینده ی مردم نیستید بلکه دقیقا رودرروی مردم ایستاده اید پس جمود فکری و افکار منفعت طلبانه ی خود را پشت نام مردم پنهان نکنید.
ناشناس
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
معلوم شد منبع خبری کیهان کی بوده!
ناشناس
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
از نظر شما مردم فقط آن تعدادی هستند که در نماز جمعه شرکت میکنند؟؟؟!؟!؟!؟
خودتان خوب میدانید که شما نماینده همه مردم نیستید
پس از جانب خوتان نظر بدبد نه همه مردم!!
ناشناس
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
خداکنه هرچه زودتر دو سال باقی مونده این تندروها در مجلس تمام شود نکند مملکت به مسیر عادی خود برگردد
منصور نوين
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
من هم مثل همه از وضع كشور ناراضي هستم ولي خوشم هم نمياد چنين قرارداد تركمانچاي هسته اي امضا بشه...
ناشناس
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
جون من؟؟
سروش
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
اه اه اه لعنت به من که یک رای + به اشتباه به این نظر دادم حس میکنم به ملتم به کشورم خیانت کردم
ناشناس
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
داداش سروش ناراحت نباش من بجاي تو يه منفي دادم اين به اون در
ناشناس
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
8سال پیش گجا بودی

حالا نماینده مردم شدی
شهرزاد
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
امثال شما ها در این نابسامانی اقتصادی شریک هستید منافع شما تامین شد مطمئن باشید دفعه دیگر رنگ مجلس را بچشم نخواهید دید
ناشناس
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
بس است ای بیخبر . تو هیچ میدانی اقتصاد منفی 3یعنی چه
ناشناس
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
ای شکست خوردگان از رای ملت در پی انتقام از رای ملت نباشید.چرا از منویات رهبری سر پیچی میکنید و مدام در پی مچ گیری از اقای ظریف می باشید.این شخص اخبار کمیسیون را ظاهرا لو می دهد.