صفحه نخست

سیاست

ورزشی

علم و تکنولوژی

عکس

ویدیو

راهنمای بازار

زندگی و سرگرمی

اقتصاد

جامعه

فرهنگ و هنر

جهان

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
 روزنامه کیهان در شماره امروزش بخش پایانی گفت‌وگوی خود با سید صدرالدین شریعتی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی را منتشر کرد. گفت و گویی سرشار از ادعا و اتهام به اساتید دانشگاه علامه طباطبایی.

فرارو به خاطر اتهامات سنگینی که حجت الاسلام شریعتی علیه اساتید دانشگاه علامه وارد کرده بود در انتشار این سخنان عجیب و تاسف اور که توهین مستقیم به جایگاه دانشگاه، استاد و دانشجوست ترجیح داد که این گفت و گو را بازنشر ندهد.

اما ظهر امروز تحریریه سایت تصمیم گرفت گزیده ای از اتهامات آقای شریعتی را منتشر کند. به نظر می رسد قوه قضائیه باید هر چه سریعتر برای بررسی این اتهامات وارد میدان شود و مشخص کند که مسائل مطرح شده توسط  رییس سابق دانشگاه علامه چقدر صحت دارد. چرا که این اتهامات حمله مستقیم به جایگاه دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی است.

لازم به ذکر است که فرارو، به خاطر اهمیت مسئله این سخنان را منعکس می کند و در این راستا به خاطر لحن و ادبیات خاص آقای شریعتی از مخاطبان خود عذر خواهی می نماید. متاسفانه اگر شخصی تا حدودی از اتفاقات دانشگاه علامه در چند سال اخیر آشنا باشد می تواند اشخاص مورد نظر حجت الاسلام شریعتی را حدس بزند در همین رابطه به نظر می رسد اساتید مورد اتهام نیز می توانند موضوع را از طریق قوه قضائیه پیگیری نمایند.

خلاصه این گفت‌وگو در پی می‌آید:

  • یک عده از استادها اخراجی بودند به خاطر همین مسائل، سوء رفتار با دختران مردم؛ ما برای حفظ احترام و شانشان بازنشسته‌شان کردیم. خدا می‌داند چه صحنه‌هایی دارم که اگر بگویم استخوان‌ها می‌ترکد. بعضی موقع‌ها ما نمی‌خواهیم اینها را بگوییم. در دلم صحنه‌هایی هست شرعا حق گفتن ندارم!
  • متاسفانه برخی به راحتی دروغ می‌گویند. طرف در اتاق کارش به یکی از دانشجویان تعرض کرده، هم‌اتاقی‌اش وارد شده و آنها را در آن وضع دیده است و به ما هم گزارش کرده‌اند. آن وقت می‌رود خارج از دانشگاه می‌گوید چون ما در انتخابات به فلان شخص رای دادیم، شریعتی ما را اخراج کرد. سمت‌های مختلف از رئیس دانشکده تا معاون دانشگاه هم داشته است. ده‌ها زنگ از این طرف و آن طرف به من می‌زنند که آقای شریعتی این زن و بچه‌اش گناه دارند، بازنشسته‌اش کنید. چه کار کنم؟ بیایم نامش را ببرم و بگویم به این دلیل بازنشسته شده و این هم اسنادش؟
  •  استاد دیگری با الفاظ نامناسب دانشجوی دختر را سر کلاس خطاب قرار می‌دهد. به اصطلاح استاد هم هست! فرهیخته!! عالی‌مقام!!! هیات انتظامی آمده و حکم اخراجش را داده است. دستپاچه شد و به من درخواست بازنشستگی داد. طبق قانون باید اخراج می‌شد اما ارفاق کردیم و بازنشسته شد.
  • یک عده از اساتید متاسفانه رکود علمی دارند، مدت‌هاست مقاله‌ای به چاپ نرسانده‌اند. برخی هم به خواست خودشان بازنشسته شدند. تعدادی از اساتید رشته اقتصاد ما این‌طور بودند. یکی از آنها 5 بار درخواست بازنشستگی داد تا سرانجام ناچار شدیم موافقت کنیم. آن وقت برخی خارج از دانشگاه مطلب می‌نویسند که 14 نفر از فلان دانشگاه اخراج شدند.
  • استاد رفته است سر کلاس می‌گوید همجنس‌بازی کار خوبی است. استاد جامعه‌شناسی هم هست! من باید چه کار کنم؟ قرآن به من می‌گوید این ترویج فحشاست، کار شیطان است. حالا من باید اجازه حضور این استاد در دانشگاه را بدهم؟ من یک چنین آدمی نیستم؛ خب حالا بعضی‌ها خوششان نمی‌آید می‌خواهند همه جا هرج و مرج باشد.
  • یک آقایی اینجا به بچه‌ها عرفان کاذب توصیه می‌کرد. متاسفانه برخی از دانشجویان مومن و مذهبی هم جذب او شده بودند. کار به جایی رسیده بود که به دانشجوها می‌گفت اگر می‌خواهید بختتان باز شود بروید فلان‌جا یا فلان کار را کنید. به دانشجو می‌گفت در عالم برزخ تو را خوک می‌بینم! استاد گروه معارف هم بود با مدرک فوق لیسانس! اما هیچ تحصیلاتی در حوزه معارف نداشت. اصلا مهندس بود اما روی برخی رفاقت‌ها سر از هیئت علمی اینجا درآورده بود. بنده به جمع‌بندی رسیدم که دارد بچه‌های مردم را منحرف می‌کند. نوشتم ایشان بازنشسته شود. یک عده‌ای از همان بچه‌های مذهبی که متاسفانه فریب خورده بودند را دور خودش جمع کرده بود و در دانشگاه علیه من شعار می‌دادند که «دانشگاه پادگان، شریعتی نگهبان»، «شریعتی سکولار» و از این حرف‌ها ... رئیس‌جمهور وقت هم همان موقع دستور داد آن استاد برگردد. بنده به آن کسی که به من پیغام رساند گفتم سلام بنده را به آقای رئیس‌جمهور برسانید و بگویید من بر اساس شرع و صراحت قانون به این جمع‌بندی رسیدم که حضور ایشان در دانشگاه حرام است. سنش هم بازنشسته است، بازرسی کل کشور هم نوشته که ایشان باید برود کارشناس شود نمی‌تواند عضو هیأت علمی باشد. گفتم به آقای رئیس‌جمهور بگویید شریعتی گفت من تا اینجا هستم ایشان را برنمی‌گردانم. اگر شما اصرار دارید ایشان برگردد بنده را عزل بفرمایید و ایشان را برگردانید.
  • در یکی از همین دانشکده‌های ما استاد با دختر مردم خارج از دانشگاه قرار می‌گذاشت و ... سن پدربزرگ دانشجو را داشت! پلیس دستگیرشان کرد و به پلیس گفته بود نوه‌اش است اما بالاخره فهمیدند دروغ می‌گوید. پلیس یک نامه به من داد و نوشته بود که این استاد را در چه حالی با دختر مردم دستگیر کرده ... حالا بنده چه کار کنم؟ اجازه بدهم باز هم برود سر کلاس و ...؟ من این کارها را بلد نیستم. نوشتم ایشان تا اطلاع ثانوی نباید سر کلاس برود. پرونده‌اش را هم فرستادم کمیته انضباطی دانشگاه. خانمش آمده بود من را قسم می‌داد که اخراجش نکنم. می‌گفت می‌دانم این مرد پست است، این دفعه اولش نیست، چندمین بار است که دارد این کار را می‌کند اما دخترم می‌خواهد شوهر کند، خواهش می‌کنم به خاطر دخترم او را اخراج نکنید، بازنشسته‌اش کنید. بنده برای رعایت حال این خانواده، به جای اخراج ایشان را بازنشسته کردم. حالا شما ببینید به خاطر همین استاد چقدر پشت سر من حرف می‌زنند که شریعتی چنین و چنان می‌کند.
  • استادی در وب‌سایتش العیاذبالله نسبت ناروایی به حضرت عیسی (ع) داده بود و بی‌حرمتی کرده بود. قرار گذاشتم، آوردمش در این دفتر و گفتم ببین این سوره مریم است، این سوره آل عمران است، ببین خدا در مورد حضرت مریم (س)، در مورد حضرت عیسی (ع) چه می‌گوید! از او خواهش کردم، گفتم تو بچه مسلمانی، این حتما نوشته‌های غربی‌هاست. برو در سایتت بگو این حرف‌ها اشتباه است. حالا من باید کلاس دانشگاه را دست چنین اساتیدی بدهم؟ بچه‌های پاک و معصوم مردم را بسپارم دست این افرادی که اسمشان استاد است اما هر کار می‌خواهند با جسم و جان دانشجو می‌کنند؟
  • به من گفتند چرا قرارداد فلان استاد را تمدید نمی‌کنید؟ برای چه باید تمدید کنم؟ استادی که در حمله مرصاد علیه این کشور اقدام مسلحانه کرده است، عضو منافقین بوده، زندان بوده است، چرا قراردادش را تمدید کنم؟ اصلا چرا استخدامش کردند؟ در سن 49 سالگی با فوق لیسانس آورده‌اند استخدامش کرده‌اند. بچه‌های اطلاعات نوشته‌اند این کار ممنوع است اما آقایان کار خودشان را کردند، بلافاصله هم بورسیه‌اش کردند. حق نداشتند این کار را بکنند. در گزینش هم رد شده است. من نمی‌توانم این قانون‌شکنی‌ها را تحمل کنم، عذرش را خواستم. باز علیهمان این طرف و آن طرف نوشتند که فلان استاد مجرب اخراج شد! گفتند شریعتی شمر بن ذی‌الجوشن است! چنین و چنان کرده است! هیچ‌کس نمی‌آید درد ما را بپرسد، بگوید چرا چنین کردید.
  • یکی به اصطلاح استاد حقوق بین‌الملل است، برو بیایی دارد برای خودش. آن وقت سر کلاس به تمام مقدسات توهین می‌کند. به قانون اساسی توهین می‌کند. معذرت می‌خواهم می‌گوید بینداز دور این لجن را، این چه قانونی است. آیا نباید با اینها برخورد شود؟ مگر من دیوانه‌ام که بنشینم و تماشا کنم؟ شاهد باشم که چه؟ به مقدسات ما فحش بدهند، جسارت کنند؟ خیر، بنده با این چیزها برخورد می‌کنم و مسلما هر برخوردی دافعه ایجاد می‌کند. اگر بخواهم منافع خودم را درنظر بگیرم بلدم مرید جمع کنم. اصلا آخوند کارش مریدسازی است اما اگر مبانی شرع را بخواهم رعایت کنم مطمئنا برخی در مقابلمان قرار می‌گیرند. این را ما از ائمه یاد گرفته‌ایم. جاذبه و دافعه را آنها به ما آموختند.
  • هشت سال در دانشگاه، کل جذب تعطیل شد. یعنی از سال 77 هیات‌های جذب در دانشگاه‌ها تعطیل شده است، هیچ گزینش جدی‌ای تا سال 84 وجود نداشت. بنده خودم اینجا دیدم که گزینشی وجود نداشت. جذب بوده است بدون گزینش.
  • بنده یک روزی معاون عقیدتی سیاسی بودم. در آن دورانی که جریان اصلاحات به شدت با من برخورد کرد و می‌خواستند از دانشگاه دور باشم. گفتم من که سرباز این نظام هستم هر کجا بگویند تو برو کار کن می‌روم اصلا برای من مهم نیست که آیا این در شان من هست یا نه. رفتم معاون آموزشی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شدم. آنجا هم کار خودم را کردم. یک برنامه جامعی بنده آنجا در رابطه با سربازها، افسرها، درجه‌دارها و حتی امرا در حوزه تربیت قرآنی داشتم. الان تمام سه‌شنبه‌ها در ارتش جمهوری اسلامی قرآن خوانده می‌شود. در سه سطح روخوانی، روان‌خوانی و تفسیر. لذا نفس خدمت در جمهوری اسلامی برایم اهمیت دارد. من یک طلبه هستم و سرباز کوچک نظام. دلبستگی هم به این میز و اتاق ندارم.
ارسال نظرات
هئیت علمی
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
ای پیر! شرم نمی کنی از این حرف های یاوه! چگونه می خواهی پایت را در دانشگاه بگذاری تو که شرم را خورده ای و حیا را قی کرده ای. مطمئن باش که ازت شکایت خواهیم کرد هر چند که مجازات واقعی را به خدا واگذار خواهیم کرد.
هئیت علمی
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
ای پیر! شرم نمی کنی از این حرف های یاوه! چگونه می خواهی پایت را در دانشگاه بگذاری تو که شرم را خورده ای و حیا را قی کرده ای. مطمئن باش که ازت شکایت خواهیم کرد هر چند که مجازات واقعی را به خدا واگذار خواهیم کرد.
ناشناس
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
اقا مگر شما متولی این 8 سال نبودید پس با یان حساب بعد از شما وا مصیبتا است نمیشد شما را میگذاشتن ریس بانک مرکزی که دیگه کسی اختلاس نکند یا جای دیگر مانع مفاسد بشوید ضمنا شما برای ارتقا سطح علمی هم کاری کرده اید ایا از این بستر پاکی که دست کردهاید کسی مثل علامه خواهد شد
مهران
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
جناب آقای شریعتی
آن استادکه در محل کارش با آن دانشجو اگر کاری کرده آیا به دادگاه معرفی شد . سوال اینجاست چرا شما در جایگاه قوه قضاییه نشتین و حکم کردین .وقتی به شما خبر دادن فلان مدیرتان که خیلی هم به ایشان اردات داشتین و خودتان آن را به دانشگاه اوردین با فلان خانم در محل کار ارتباط دارن یادتان هست چی گفتی؟ ؟؟؟ ایشان حتما خلاف شرع نمی کنن. از کجا می دانید مال آن استاد خلاف شرع بوده؟؟؟؟.......???
دانشجوي دكتري حقوق
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
فرارو عزيزم يك نصيحت بشنو از من كاندران نبود غرض... سعي كن همه ي نظرات رو منتشر كني... سعي كني إمكانش هست... حالا هم أينو نگفتم كه سريع منتشرش كني. فقط گفتم كه بدوني. پس پسر خوبي باش و منتشرش نكن.
استاد دانشگاه تهران
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
استاد شهید مطهری و دکتر بهشتی و شهید باهنر و مرحوم طالقانی آیت الله جوادی آملی، روحانی هستند این اقا هم روحانی!!! دلم میسوزه که امثال این آقا آبروی روحانیت و لباس مقدس روحانیت را با نادانی ها و حماقت هاشون می برند!
مریم
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
یه نکته جالب تو این کامنت ها هست همه تحصیلکرده و اکثرشون دانشجوی همین دانشگاه اما دو خط نتوستن بدون غلط املایی بنویسن این نشون دهنده سطح علمی یالای این دانشگاه هست نکته دوم این که هر کی تو این 8 سال دانشجوی این دانشگاه بوده خصوصا خانمها از این به بعد در پیش چشم خانواده ، همکاران و...به نوعی دیگه میاد یعنی بلا نسبت اکثرشون بجای درس کار دیگه میکردن
دانشجو علامه
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
اگر به بار علمی هست،بهترین رتبه ها در علامه هستند
متاسفانه یعضی ها به جای اینکه بتونن غلط علمی و منطقی پیدا کنن ملا لغتی شدن!
بین اعضای فامیلتون از این مثال ها دارید لطفا به دیگران بسط ندید
لطفا به دانشجویان علامه تو هین نکنید
ناشناس
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
بمیری با این کامنت گذاشتنت پروفسور!
بصیر شناس
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
پشت پرده و اصل ماجرا ،برخورد با علوم انسانی و اندیشمندان و دست اندرکاران این رشته بنیادی بوده که معمولا به مذاق اهل قدرت تمامیت طلب خوش نمی آمده و نخواهند آمد! بقیه صحبتها بیشتر جنبه داستان سرائی با لعاب پورنوگرافی دارد که این یکی سخت به مذاق و مزاج آقایان با بصیرت و ناموس پرست خوش می آید!
سراج
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
متأسفانه ايشون چون مدتي تو ارتش بودن با روحيات نظامي وارد دانشگاه شدند. بزرگترين مشکلشون همينه
ominous
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خوب کج بشینیم یه خورده حرف راست بزنیم فرض کنیم حرف های این یارو درسته
ایشون اولا با اتهام پنهان کردن چنینی جنایتی متهم تشریف دارند و شریک مجرم از طرفی اگر درست باشه که خیلی خوب شد اخراجش کردن چون روندی که ایشون پیش گرفتنه بودن خیال هر استاد فاسدی رو راحت میکرد چون میدونست اگر هم بگیرنش فوقش باز نشسته میشه
امریکا همچین اتفاقی بیافته بابای یارو رو در میارن همه جا هم جار میزنن بقیه حساب کارشو بکنن پس یا این یارو دروغ میگه که ادم کثیفیه و یا راست میگه . این پنهان کاری ها رو کرده که باز هم ادم ...نتیجه هر دو حالت خوب شد که اخراج شد پس شریعت مداری از چی میسوزه؟! یا قضیه یه چیز دیگست که شیطونا نمیگن به ما ؟!!
ناشناس یکه
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
من هنگ کردم من واقعا هنگ کردم احمدی نژاد با این استاد و ریس دانشگاه و دانشجو و فضا می خواست دنیا را اصلاح کند ولی اگر واقعا اینجوری باشد باید مسولین اطاق فکر تشکیل دهند کاش اینارو نمی خواندم
یک دانشجوی ارشد حقوق علامه
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
سلام دوستان عزیز.بنده به عنوان دانشجوی ارشد حقوق این دانشگاه که از نزدیک بامسایل درارتباط بوده ام به دور از هرگونه تعصب توجه شما راتنها به چند نکته جلب مینمایم وقضاوت را به خودتان میسپارم:اولاقانونا مدت ریاست دانشگاه ها 4سال است وایشان پس از 8سال هنوز هم نمیخواهند به قانون احترام گزارند!!ثانیا درتمام دانشگاه دوربین نصب شده که به دور از شان استادودانشجوودانشگاست.ثالثاطرح برخی مسایل مصداق بارز افتراجمعی است که عده ای را زیر سوال میبرد بدون مشخص کردن مصداق دقیق وتشویش اذهان را به دنبال دارد.
سلمان فارسی
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
سلام!!!
سایت فرارو را می توان سایت مزدوران دشمن نامید.چون بنده این سید را از نزدیک می شناسم.ادعا!!!اتهام!!!
این سید راست می گوید.شما چرا می ترسی ونامش را ادعا و اتهام می گذاری!
حقیقت را بگو تا عاملش رسوا شود!
دانشجو
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
عامل این همه رانت کیه؟؟؟؟
ناشناس
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
نمی دونم دوستان رمانن خرمگس رو خوندن یا نه شدیدا شریعتی شبیه شخصیت کشیش توی این کتاب می مونه
دانشجوی سابق علامه
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
من فارغ التحصیل سال 84 دانشکده روانشناسی علامه هستم. در آن دوران علامه در اوج وشکوه بود واقعا اساتیدی داشتیم بی نظیر. من هنوز هم در حسرتم که روزی بتوانم دوباره سر کلاس آنها بنشینم و یاد بگیرم. آنها شیوه درست فکر کردن را به من آموختند آنها به من یاد دادند دانشجو باید زیاد مطالعه کند و زیاد تحقیق کند وروحیه تحقیق و پژوهش را در من به وجود آوردند... درود بر اساتید علامه ... لطفا منتشرش کنید.
امید
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
این مردک ننگ لباس روحانیت است. باید او را خلع لباس کرد تا بیش از این آبروی اسلام را نبرد و جوانها را نسبت به اسلام بدبین نکند. خدا میداند چه تعداد دانشجوی علامه فقط به دلیل عملکرد این خبیث از اسلام رویگردان شدند
ناشناس
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
قیافه نوچگان شریعتی مثل سید احسان رفیعی علوی، دو برادر به نام آدمی، حاج زرگرباشی و سید حسین علوی الان دیدنی است
ناشناس
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حتی اگر در بازنشست شدن یک نفر از اساتید این دانشگاه دلیلی به جز مسائل اخلاقی مطرح بوده
این کار تهمت دروغ بستن و بی آبرو کردن . با این کار شخصی بیگناه راجلوی همه بی ابرو کردید. اما اگر هدف اصلاح ادمهاست با بلندگو دست گرفتن و فریاد زدن کاری درست نمی شه
دانشجوی علامه
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
جناب شریعتی
شما با تفکیک جنسیتی در دانشگاه خواسته یا ناخواسته مروج همجنس گرایی شدید.
ناشناس
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
این مردبااین صحبت هایش ثابت کرده عقده جنسی داره آیاچنین شخصی بااین خصوصیت بایدباجوانان سروکارداشته باشه ؟
پدرام
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
تفتیش عقاید در این کشور به جایی رسیده که دلیل اخراج استادی را عقیده اش ذکر می کنند و حق را هم به خود می دهند که چرا پیش از استخدام او را تفتیش عقاید نکردیم!
ناشناس
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
چند موردي كه جناب شريعتي بيان نموده در طول حداقل 8سال رياستش به نسبت اساتيد زياد نيست و ممكن است هر نهادي و يا بخشي از جامعه باشه. ايراد كار رسانه شدن آن و بي‌اعتمادي جامعه به دانشگاه و اساتيد محترم مي‌شود.
ناشناس
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
وای خدا در این مملکت انقلاب فرهنگی شده دانشگاه های ما را ببین.
پدرام
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
تفتیش عقاید در این کشور به جایی رسیده که دلیل اخراج استادی را عقیده اش ذکر می کنند و حق را هم به خود می دهند که چرا پیش از استخدام او را تفتیش عقاید نکردیم!
ناشناس
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
همه بد بودن فقط تو خوب بودی،
ناشناس
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
همه خراب بودند جز شریعتی. کاربرد این دانشگاه ... بوده است شریعتی پاک آمده و خراب ها را بیرون ریخته!!! از قدیم گفته اند اگر به کسی انگ ناموسی می زدند طرف می گفت حتماً تو هم آنجا بودی که شاهد ماجرا بوده ای... خدا ما را از دست تو نجات داد.
دست رهبر عزیزمان و رئیس جمهور منتتخب درد نکند که را از دست این ابلیس دارای دستگاه سرخود فسادسنج رهایی بخشیدند.
ناشناس
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
فراروی عزیز تو رو خدا این سه تا سوال ما رو منتشر کن. :
سوال اول) آقای شریعتی چرا کسی را که همه دوره دکترای خودش را در موسسه آموزشی امام خمینی (ره) گذرانده بود و فقط پایان نامه اش مونده بود رو آوردی تا در دانشکده اقتصاد علامه دفاع بکنه بعد مدرک دکتری بهش بدی؟ ایها الناس بدانید که اون موقع رئیس وقت دانشکده اقتصاد با این دستور شریعتی مخالفت کرد و شریعتی اون رو که اتفاقا از دوستان خودش هم بود بلافاصله از ریاست دانشکده اقتصاد کنار گذاشت و اون فرد مورد نظر در اتاق ریاست دانشگاه ( یعنی اتاق شریعتی) از رساله خود دفاع کرد و مدرکش رو از علامه گرفت و حالا بنام آقای دکتر محمد جواد .م عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت علامه است. این ظلم بزرگ را نباید نباید نباید بخشید. شریعتی باید محاکمه شود.

سوال دوم) چرا دانشگاه علامه در فراخوان های وزارت علوم برای جذب هیئت علمی مشارکت نمی کند ولی از طرق غیر رسمی هیئت علمی میگیرد؟ این مگر عین قانون گریزی نیست؟ چرا شریعتی بابت این مساله بازخواست نمی شود؟
سوال سوم) انصافا اون آقایی که شما آقای شریعتی در دانشکده اقتصاد ازش خط می گیرید رئیس واقعی دانشگاه بوده یا شما؟ شما فقط افرادی رو که ایشون معرفی می کنند استخدام کردید. دانشکده اقتصاد علامه از سال 84 به بعد هر چی هیئت علمی جذب کرده جزء ضعیف ترین ها بوده اند. یک نفر رو آقای دکتر م. ت معرفی کردند بنام آقای رض. طال... و بقیه رو همون ارباب شما در دانشکده اقتصاد.
ناشناس
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
تهمت زدن از بزرگترین گناهان هست.
قابل توجه اقایان شریعتی و شریعتمداری.
ناشناس
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دوست عزیز مگر نمی دانی دختر شریعتمداری بنا بر آن بود که یکی از آن فهرست 102 نفر استخدامی باشد؟!
ناشناس
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
این صحبت آقای شریعتی توهین آشکار به ولدینی هست که فرزندانشان با هزار زحمت و مشقت از سد کنکور عبور می کنند در دانشگاه علامه بعنوان دانشجو مشغول به تحصیل می شوند، جدی هدف این آقایان از اشاعۀ چنین تمهمت های ناروایی چیست؟ اگر در دانشگاه وضعیت اخلاقی تا به این حد متزلزل هست پس مطمئناً باید فاتحۀ کشور اسلامی را خواند!
ناشناس
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
سکوت ایشان تاحالا به خاطر چه چیزی بوده
ناشناس
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
با این حساب اگر حرف جنابعالی ( جناب شریعتی) درست باشد، باید ایشان به سمت ریاست کاباره یا فاحشه خانه منصوب شده باشند و نه رئیس دانشگاه!!!!!!
پس چرا هشت سال قبل به علت اشتباه در انتصابت استعفا ندادید؟؟؟
هيات علمي علامه
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اگه يه محکمه منصف و در حضور مردم باشه، حاضرم ( البته خيلي هاي ديگه هم هستند که بيايند و ثابت کنند) ثابت کنم اين بابايي که لباس روحاني به تن کرده، از اصول اخلاقي و متعالي دين اسلام و مذهب تشيع هيچ بويي نبرده است. و اما در مورد آسانسور دانشکده روانشناسي، صيغه خانم پ... و خانم د...! مشارکت در ... 1200 ميليون توماني دانشگاه، مشارکت در منافع قراردادهاي عمراني با آقاي به اصطلاح مهندس ش....و خيلي چيزهاي ديگر باید تحقیق شود تا خیلی مسایل معلوم شود!
ناشناس
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حتما همه این کارها هم بعداز انتخابات88رخ داده.
ناشناس
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
منم دانشجوی سال80علامه بودم
اقای شریعتی استاد بنده بود
خیلی استاد خوبی بودن
.این چیزایی که گفتن بوده ولی نه به این شدت.
ناشناس
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اونجا دانشگاه بوده یا ........خونه
ناشناس
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
من دخترم و لیسانسمو شهید بهشتی خوندم. یکی دو تا از استادای گروهمون گاهی با دانشجوهای دختر زیاده از حد لاس میزدن ولی دریغ از بیست و پنج صدم ارفاق موقع نمره دادن! مطمئنم مشکل اخلاقیشون فقط و فقط در حد لاس بوده
ارشیا
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
چقد کوته فکری استاد اگه بخاد بیرون..... اساتید با دانشجویانی که روابط عمومی بهتری دارن یخورده بهترن. استاد سر کلاس با عابروش بازی نمکنه
دانشجو
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
از هم مسلک های فرج الله سلحشور و جلیلی اصلا بعید نیست این حرکات!
دانشجو علامه
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
صحبت های آقای شریعتی دقیقا جملاتی است که 30 سال قشر متحجر نثار دانشگاه میکنند
وقتی این جملات را خواندم به بزرگی انتخابات و انتخاب آقای روحانی پی بردم
لازمه تا کاری کنیم تا مانند این افراد راهی به داشگاه پیدا نکنند
لازمه خود دانشجویان دست به کار بشوند.آسیب شناسی کنند.بیشتر بار علمی را افزایش بدهند
از الان هشدار میدم امثال این آقایان در داشگاه به عنوان استاد زیاد خواهند شد
بچه هایی که میتوانند به جای این افراد باید دکتری بگیرند تا آینده اساتید مجرب ازادی خواه داشته باشیم
دانشجو علامه
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
صحبت های آقای شریعتی دقیقا جملاتی است که 30 سال قشر متحجر نثار دانشگاه میکنند
وقتی این جملات را خواندم به بزرگی انتخابات و انتخاب آقای روحانی پی بردم
لازمه تا کاری کنیم تا مانند این افراد راهی به داشگاه پیدا نکنند
لازمه خود دانشجویان دست به کار بشوند.آسیب شناسی کنند.بیشتر بار علمی را افزایش بدهند
از الان هشدار میدم امثال این آقایان در داشگاه به عنوان استاد زیاد خواهند شد
بچه هایی که میتوانند به جای این افراد باید دکتری بگیرند تا آینده اساتید مجرب ازادی خواه داشته باشیم
دوستي
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دوستان اگر اصل بر برئت باشد كه هست.اساتيد و دانشجويان علامه بري و پاكند. اين دانشگاه در علوم انساني جايگاهي داشت كه سر آمد بود و امثال آقاي محترم كه مصاحبه كردند ماموريت داشتند كه دانشگاه را به ... تبديل كنند كه توليد علم بر مبناي افكارشان صورت پذيرد. علي الظاهر در اين امر موفق نبودند و امروز با انگ زدن يك موضوعي كه در جامعه تا حدودي رواج دارد را در مورد دانشگاه با غلو مطرح كردند.
به نظر مي رسد ايشان نياز به باز آموزي علوم معارف و حوزوي دارند تا بفهمند كه در كسوت ايشان اينگونه افاضه ادب صحيح نيست .متاسفانه اين روزها هر كسي صاحب اين لباس شده ونمي شود انتظار داشت كه قداست لباس و گفتار رعايت شود.
بدانيد علامه علامع بوده و علامه خواهد ماند.دوباره مي سازمت وطن
دانشجو
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
این آدم یه سری باید قبل ریاستش دانشگاه رو مخروبه کنه یه سری بعدش،یعنی یه مرد پیدا نمیشه با پشت دست بخوابونه دهنش؟!
دانشجو
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
وقتی دانشجو هات رو شهوت پرست میدونی دیگه ما خیلی توقع نداریم درباره ی اساتید هم همین رو نگی!
کلا این آدم ها عجیبه که این مسائل رو فساد میدونن ولی پای رانت و اختلاص که میرسن ها،هیچ مشکلی وجود نداره....!
مردی بیا بگو چرا هیئت علمی امسال اونجوری جذب کردی!؟
دانشجو
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
"روی برخی رفاقت‌ها سر از هیئت علمی اینجا درآورده بود."

خودت بگو چندتا آدم رو با رفاقت آوردی؟هان؟
اصلا یه بار این شریعتی برگشت بگه آقا این رانت هایی که آورده قضیش چیه؟
یه بار گفت این قضیه هیئت علمی های بدون فراخوانی که بیشترشون مربی هستن چیه؟
این ها مصداق فساد و حق خوری نیستن؟
ناشناس
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
منم با حرف کارمند دانشگاه علامه موافقم من خودم دانشجوی علامه بودم و دو سه بار با ایشان مصافحه معنقه کردم ایشان در حد ریاست دانشگاه نبودند ، اما انسان خوش قلب و مهربانی بودند و این چرندیاترا هیچگاه به زبان نمی راندند و اینها ، ساخته و پرداخته کیهان است .
ناشناس
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اون استاد باید خیلی احمق باشه که تو دانشگاه جایی که محل رفت و آمده به یه دختر تو اتاق خودش که هم اتاقی هم داره تعرض کنه،تازه علامه ای که اتاق اساتیدش پارتیشن بندی داره و رو هر درش یه پنجره بزرگه که طرف جم بخوره میشه دید
این همه جا باید تو دانشگاه این کار رو بکنه؟!
اصلا در منطق نمیگنجه!

البته با منطق بیمار این آقا اگر یک مرد یه خرده با یه دختر گرم بگیره اسمش فساد و تعرض میشه این یه حرف جداست!!!
دانشجو
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
من فقط دوتا سوال دارم:

چرا الان میگی؟این اواخر که داشتن اخراجت میکردن که میگفتی بازنشسته کردن اساتید قانونی بوده که

اصلا چرا این دم آخری نگفتی؟تو که میگفتی توکلت به خدا هست میگفتی دیگه!
دانشجو علامه
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
به نظر من شریعتی فقط داره از احساسات مردم بهره میگیره تا بگه کارهاش درست بوده و برگرده

بیان این مسائل همینجوری الکی نیست نیاز به مدرک و دلیل داره چون پای آبرو افراد درمیونه
اگر حرفاش درست باشن باید با مدرک و دلیل ثابت کنه که درستن اونم نه به مردم و رسانه ها بلکه به دادگاه چون الان فقط آبرو اساتید مطرح نیست آبروی دانشگاه مطرحه
ناشناس
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
باید رهبر معظم ، آیه الله خامنه ای دستور فرمایند تا ایشان را دادگاهی محاکمه و مجازات نمایند!!! می شود چند شلاق در ملاء عام؟
ناشناس
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خدایا روزی رو برسون که جهان عاری از انسان های کوته فکر بشه و قلب آدم ها به اندازه حضور تو وسعت داشته اشه
محمد
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خدا رو شکر که این بی آبروی آبروبر را از دانشگاه بیرون کردند.
ناشناس
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
فکری به حال ارومیه و صنعتی ارومیه بکنید لیسانس ازاد و ارشد و دکترا بدون ازمون بین المل با پارتی جذب ئ هیئت علمیشدند
ناشناس
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
پس دانشگاهی در کار نبوده
وا اسفا
به چه اعتمادی دختران باید به دانشگاه می روند آقای شریعتی اگر راست می گویی چرا همان موقع افشاگری نکردی ؟
ناشناس
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
شاید حرفم بی ربط باشه اما
من فقط متاسفم که ارج و قرب استادی و دکترا و تحصیلات رو از بین بردند. الان دکتر گفتن مثل فحش می مونه. دکتر گفتن یعنی بیسواد خوندن. وقتی 20 هزار نفر دکتر بشن و کلاسهای ارشد از لیسانس 10 سال پیش شلوغتر باشه و دکترا بیشتر از ارشد 10 شال پیش .واقعا حیف
دانشجو
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
وقتی دکترا یرخی میدن و امثال علیرضا دبیر و دیگران که سهمیه از ناکجاآباد دارن رو که بار علمیشون معلوم نیست میارن میکنن هیئت علمی همینه دیگه!
دانشجو
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
قصد تهمت زدن به هیچ کسی را ندارم ولی 9 سال هست که دانشجو هستم وبسیاری از مسائلی که آقای شریعت مداری گفتند در دانشگاه ها وجود دارد.چشم خود را به روی واقعیت ها نبندیم.
ناشناس
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
9 سال در چه مفطعی ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
برادر بحث از مسایل نیست، بحث از بزرگنمایی و سوء استفاده از اون برای اخراج اساتید ناهمفکر خود است. بحث انگ زدن است. بحث تهمت است.
ستاره
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
متاسفانه بعضی ها خیلی ساده وزود باور هستندوراحت ملعبه میشن!
کاسه داغتر ازآش
بیش از حد احساس مسولیت میکنن
چون مقدس مآب هستند
شادروان
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
يک استادي هم بود سيگار ونستون لايت ميکشيد پشت ساختمان دانشگاه دانشجو ها به من خبر دادند بنده او را خواستم گفتم يا اين سيگار غربي ترک ميکني و به جايش بهمن کوچيکايراني اسلامي را ميکشي يا شما را به نام قانون بازنشسته ميکنم!!
که ايشون موافقت نکردند و بنده آن استاد را که با مدرک سيکل بدون گذينش و بورسيه آمده بود جز هئيت علمي دانشگاه علامه بازنشسته کردم من سرباز نظام هستم نظام دو ببرره اي نه هااا
بنده خدا
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
مشکل ایشان بالای شکم و زیر شکم است اما توصیه من به این والامقام این است که وصیت پدر را عمل نمایند و برگردند به روضه خوانی و بفرمایند در طی این هشت سال از چه فرصتهای مطالعاتی و در کجا استفاده فرموده اند و رکورد علمی این مدتشان چه میباشد بسیار برنده تر خواهد بود.
ی ایرانی
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
واقعا برا شیخ متاسفم ابروی ایران و دانشگاهاش رو برد امیدوارم توفیقی بقیه تندروها مخصوصا رییس دانشگاه اصفهان رو برکنار کنه
حسن
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
من خودم دهسال دانشجو بودم الان هم به صوذت پاره وقت تدریس میکنم فقط می توانم بگم استادای ما بری از این اراجیف این شخص هستند.آدمی که توهین کنه مطمئن باش دلیل محکمی نداره که به این حال افتاده. استادان ما گرامی و بزرگ هستند%
ترفند
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
استفاده از اتهام های جنسی برای سرکوب و منکوب کردن انسان های بزرگ همیشه بوده و هست و خواهد بود. این آقا اون موقع حمایت ارباب نادانش را داشت ، کارهایی کرده که الان نمی تونه ازشون دفاع کنه. لذا بهترین استرتژی را در این می بینه که بیاد اتهامات جنسی بزنه و از اصل ماجرا که همان ایجاد خفقان و دور کردن دانشگاه از رسالت واقعی آن طفره برود.
ناشناس
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
فساد در ایران هست و تنها مختص دانشگاه ها نیست. فساد در همه جا بخصوص در ادارات نهادینه می شود و تنها کسانی طرد می شوند که فاسد نیستند. بنده در این 8 سال دوران سیاه ریاست جمهوری احمدی نژاد به عینه دیدم که افراد زیادی فقط به خاطر سالم بودن و مبارزه با فساد توسط ایادی احمدی نژاد سرکوب شده وحتی از محل کارشان آنهم با 30 سال سابقه کار اخراج شدند. آیا آنها زن و بچه نداشتند؟ بنده به تمام آنهایی که خیر و صلاح مملکت را می خواهند توصیه می کنم اجازه دهند به تمامی اتهامات مسئولین ریز و درشت قبلی رسیدگی شود و در مورد بکارگماری مسئولین جدید هم دقت زیادی شود و صرفا به شعارها اکتفا نشود.
ناشناس
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اصولا توی این مملکت هر کی کم میاره با تخریب اخلاقی میره به جنگ حریفان چون می دونه که این بهترین حربه ایه که میشه با اون مخالفان رو از پا درآورد
من از اساتید بزرگواری که مورد توهین قرار گرفتند عذرخواهی می کنم
ناشناس
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
واقعا این اساتید گران سنگ که هرکدام به اندازه یه چاه نفت می ارزند را این گونه تهمت می زنید که مثلا تر و خشک با هم بسوزه و امتیاز بگیری.
بخدا قسم.. به وحدانیت خدا قسم اگر یکی از اینها بودم یقه ات میگرفتن شدید از هیچی ام نمی ترسیدم.. بالاتر از سیاهی که رنگ نیست..
حیفه که اساتید سکوت کنند. واقعا نباید گذشت از این لکه دار کردن ساحت دانشگاه..
ناشناس
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آبو بریز همونجایی که میسوزه
:)))))
ناشناس
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اساسا افرادی مثل این آقا فکرشون توی .... و... توی کار . درست برعکس ژاپنی ها.
ناشناس
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حال که که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، که ثمره هزاران شهید عدالت خواه است، اراده ای برای محاکمه ی این فرد مشاهده نمی شود خدایا به بزرگی خودت، او را به خاطر این بهتان ها ناروا، به خاطر سوء استفاده از لباس مقدس پیامبر، به خاطر آه مظلومانه اخراج شدگان بی گناه، دانشجویان بی پناه و اجحاف بسیار بر کارکنان زحمتکش دانشگاه، مجازاتی در خور در این دنیا مقرر فرما. الهی یا رب العالمین
ص ص
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
وقتی این کامنت ها را خواندم یک نکته به ذهنم رسید که درزیر می اورم .اینکه کسانی که از شریعتی متنفر بوند اینگونه به دودسته تقسیم شده اند بسیار عجیب است لااقل می توان گفت شریعتی بسیار زیرک است وتوان استفاده از فنون مغالطه را به طور ناخوداگاه دارد وی با بازی با کلمات و حرکت در فضایی که برای تمام ما قطعا دارای ارزش است سعی می کند خود و کارهای خود را موجه جلوه دهد نباید وارد بازی این افراد شد این یکی از شگردهای اینهاست یعنی با توسل به این شیوه ها همواره از پاسخگویی فرار می کنند .دروغگویی جزئی از ذات این افراد است .اگر خوب به صحبتهای این اشخاص دقت کنیم روش کار انها به صورت مصداقی است . یعنی یک سر ی داستان ها را بیان می کند اما ذهن ما فورا وارد فضای اجرای حکم می شود یعنی ذهن ما به صورت ناخوداگاه به جای بررسی دلایل با سرعت اشخاص یا اینجا اساتید را محاکمه محکوم وحتی حکم را اجرا می نماید و برای همین حق را به شریعتی می دهد یعنی ما ناخوداگاه در مرحله اول متوقف نمی شویم تا راجع به کل داستان دلیل بیاوریم بلکه تمام بحث کامنتهای بالا جدل راجع به اجرای حکم ونحوه اجرای حکم توسط شریعتی است در حالی که ممکن است این داستانها همه از اساس دروغ باشند حضرت علی خیلی زیبا می فرمایند فاصله حق وباطل چهار انگشت است یعنی فاصله بین گوش وچشم من اعتقاد دارم تا زمانی که یک قضیه کاملا دلایلی واضح ندارد وارد نتیجه گیری و بحث راجع به اجرای حکم نشویم یعنی نباید بحث کنیم که اخراج استادی که از دانشجو سو استفاده کرده درست بوده یا نه چون ممکن است تمام ان از اساس دروغ باشد .م ن اعتقاد دارم بزرگترین گناه دروغ است زیرا دروغ بزرگترین پوشش برای قدرت طلبی است از طرفی دروغ برای این افراد از راست گفتن راحتتر است .این روشن است که همه ما از اساتیدی که از دانشجو سو استفاده می کنند بدمان می اید بنابراین این اشخاص از همین ارزشها سو استفاده می کنند و به دروغ می گوید یکی از اساتید....یعنی مغالطه یا روزنامه کیهان که منجی این شخص است چند روز قبل برای حمایت از این شخص متن خود را با یک جمله خاص شروع کرد "قرار بود برود دانسشگاهی در امریکا برود...."این یعنی که شخصی که این متن را نوشته برای تطهیر چهره علمی شریعتی و یا موجه جلوه دادن چهره علمی وی از این شگرد یعنی پمپاژ دروغ استفاده کرده است واگر چه هیچگاه سندی هم ارائه نمی شود ولی تاثیر خود را می گذارد به گونه ایکه برخی از دوستان نوشته بودند ای کاش می رفت همان امریکا در حالی که شاید تمامی این قضیه از اساس دروغ باشد .
من همه این نوشته ها را یک مشت مزخرفات می دانم والبته ان را از این اشخاص بعید نمی دانم .البته من از استادی که از دانشجو سو استفاده کند بدم می ااید یا از استادی که از واژه خاص در کلاس استفاده کند نیز بدم می اید اما با این همه جملات بالا را یک مشت اراجیف می دانم تنها یک بحث در مجادله چند روز گذشته بین دو گروه موافق ومخالف شریعتی تا به حال برایش سند ارائه شده و قابل باور و ان هم استخدام حدود صد نفر بدون ضابطه در دانشگاه علامه بوده است که به نظر من همین یک سند برای بیکفایتی شریعتی کافیست همچنین این سند نشان دهنده ضد حق بودن کیهان نیز هست کیهانی که تمامی حرفها و مقالاتش را از موضع حق نسبت به باطل می زند و روسای ان همواره خود را محق می داند اما خیلی وقتها در حقیقت شیپورچی باطل اند.
و اما یک جمله به رییس سابق علامه انیدوارم فرارو چاپ کند شاید خود شریعتی کامنتها را بخواند
جناب اقای شریعتی همه ما فساد اخلاقی اساتید را بد می دانیم واصلا فرض می کنیم همه صحبتهای شما درست اگر چه من اعتقاد دارم همه انها دروغ محض هستند ولی ان چه باعث اعتراض شده فراتر از ان است که ان را به حساب مشکلات اخلاقی اساتید یا رکود علمی انها گذاشت این که گروه توسعه علامه که شامل حدود ده استاد بود ان هم در یک ترم کلا بازنشسته اخراج شدند ایاهمه انهامشکل اخلاقی داشتند ایا واقعا خودتان این را باور می کنید یا افراد دیگر این را باور می کنند می دانید به نظر من دلیلش چه بود این اساتید همانهایی بودند که از سر دلسوزی در زمانی که احمدی ن در اوج قدرت بودند به وی نامه نوشتند و سیاستهای اقتصادی وی را نادرست میدانستند و ان را برای اینده کشور خطرناک می دانستند امری که در عمل اتفاق افتادالبته در ان زمان احمدی نژاد مورد حمایت برخی بود و اگر کسی پست ومقام می خواست چابلوسی وی را می کرد برعکس دو سال قبل که هر کسی که پست ومقام می خواست به وی سنگی پرتاب می کرد دلیل اخراج این اساتید همین بود نه چیز ودر ارتباط با اساتید دیگر در حقیقت شما به صورت یک ماشین تفتیش عقاید عمل کردید دیگر چرا با گفتن یک مشت خزعبلات فکر می کنیم مردم یک مشت احمقند و چیزی حالیشان نمی شود از طرف دیگر کسی نیز منکر فساد در برخی از اساتید نمی شود این مسائل همواره وجود داشته ولی اقای شریعتی شما وهمفکرانت در قضیه زنجان که معاونت فرهنگی (!)ان دانشگاه با استفاده از فشار بر یک دانشجو دختر از وی سو استفاده کرد چه کردید ان جا فقط به خاطر اینکه ان شخص طرفدار فکری امثال شما بود دانشجویان متهم شدند و این قضیه نشان می دهد که مسائلی از این دست برای شما ها مسائل درجه دو به حساب می ایند و اگر استادی از خط فکری شما مرتکب گناهی شود با استفاده از برخی از قواعد فقهی ان ها را توجیه می نمایید مگر شخصی که در بزریل یک گناه دیگر را انجام داد با وی چه رفتاری شد غیر از این است که برخی در فرودگاه گل برگردنش انداختند چرا در آن قضیه شماها دردتان نگرفت یا کیهان یک مطلب انتقادی نسبت به ان قضیه ننوشت اقای عزیز روز به روز اگاهی مردم بیشتر می شود .......
بينا
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
تو كانون زبان ايران هم چنين استاداني كه به مقدسات كه هيچي به خدا هم توهين مي‌كنند وجوددارند اما كو گوش شنوا، آخرش مديريت ارشد و كلانش مي‌گويند روش جديد تدريس، اونجا كه كلي محصل متوسطه و ... هستش
ناشناس
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
من تا حالا علامه نرفتم. و کاری هم به صحت و سقم مصادیقی که شریعتی گفته ندارم. ولی از این موارد در دانشگاه ها زیاد اتفاق می افته. در داشگاه ها استاد روانی، عقده ای، منحرف(همه رقم) زیادداریم.
ناشناس
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بايد يك مناظره بين صدرالدين شريعتي و اساتيد و دانشجويان دانشگاه علامه برگزار شود.
ناشناس
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
شریعتی که مشکلی نداره ولی اونا با چه رویی می خوان بیان؟؟!!!!!
ناشناس
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
با همون رویی که شما با این همه سند و مدرک بازهم شریعتی رو بر حق می دونی!
با همون رویی که جنابعالی انقدر راحت توهین یک نادان رو به جامعه علمی حمایت می کنی
ناشناس
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
با سلام
مطلب جالبی در روزنامه مردم سالاری امروز دیدم فکر کنم درج آن در سایت برای مخاطبانتان جالب باشد. این هم لینک ان تحت عنوان "شريعتمداري استاد استفاده از «شعار» براي «فشار» "

http://mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=172158
محسن
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
واقعا شرم کنید. 8 سال هرچه خواستید بر سر عمر ما جوانان و ثروت این مملکت آوردید. بابا شرم کنید، خجالت بکشید، 8 سال هر کاری کردید بسه دیگه فقط سرتون را بندازید پایین برید خونه هاتون و صداش را هم در نیارید. حالا هرچی جوان ها داران نجابت می کنن و تحمل می کنن ...
ناشناس
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
واقعا چقدر نجیبند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهرداد
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اقای شریعتی
انحراف افکار عمومی با این حرف های سخیف فایده ای ندارد.
شما چه پاسخی در مورد برخورد با این اساتید عزیز دارید.
گل محمدی،سلیمی،دلاوری،عبدالهی، رحمانی زاده دهکردی، احمد وند ،کاشی،بیگدلی و...
آنها را از آموزش محروم و به تبعید گاه فرستادید.متاسفم برای کشور و دانشگاه علامه که هر کس اسقلال رای داشت و حاضر به جاسوسی نبوده بر چسب های ناروا و بعضا ممنوع التدریسی نصیبش شده .ما دانشجویان هم باید بدلیل فرصت سوزی این آقا از وی شکایت کنیم.
ناشناس
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
با اين اقا موافقم منم يه زماني دانشجو بودم چه چيزها ديدم و شنيدم حتي يكي از استادامون به خاطر فساد اخلاقي بعد از چند بار تذكر اخراج شد استادهاي با سطح علمي پايين و استادهايي كه به خاطر بي پنهاهي دانشجو هر چيزي دلشون مي خواست بهش مي گفتند البته خيلي كم بودند استادهاي خيلي خوبي هم داشتم كه عاشقشونم و مثل پدر و برادرم دوسشون دارم و بهشون احترام ميذارم با تفكيك جنسيتي هم موافقم مگه ما همش چند درصد ازدواج دانشجويي داريم ولي انحراف خيلي بيشتر از اينهاست هيچ اثر مثبتي تو اختلاط نديدم و نميبينم همه ما ميدونيم ولي نميخوايم باور كنيم خيلي از دانشجو ها وقتي از محيط بسته خونواده تو سن پايين وارد دانشگاه ميشن خيلياشون گم ميشن و هدفشون و گم ميكنن براي عده كمي هم اصلا هدف از اول يه چيز ديگه بوده اينها همه تجربه دختر دانشجوي 8 سال پيشه
دانشجو
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اتفاقا بیشتر ازدواج ها در سنین دانشجویی و ازبین دانشجویانه صرفا جهت اطلاع
اون کسی که خودش رو گم میکنه و هدفش خاصه مریضه و معلومه تربیت خانوادگی درستی نداره و به دانشگاه هیچ ربطی نداره
ناشناس
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بری که دیگه برنگردی
ایشالله
ناشناس
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ک برنامه جامعی بنده آنجا در رابطه با سربازها، افسرها، درجه‌دارها و حتی امرا در حوزه تربیت قرآنی داشتم.
)بيچاره اون ارتشي ها )‌بيچاره اون ارتشي ها !!!
ناشناس
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حقیقت چقدر تلخ است حتما راست گفته اقای شریعتی مگر میشود بعضی گفته های ایشان را انکار کرد در زمان خاتمی جو دانشگاه به سوی بی دینی وترک واجبات سوق دادند استادی که نماز نخواند چگونه می تواند مروج اسلام باشد
ناشناس
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حالا اگر به فرض محال حرفهاي اين آقا درست باشه بايدبه حال جمهوري اسلامي گريست، چون من اينجا در كانادا دانشجو هستم و يك مورد، تاكيد ميكنم يك مورد بي اخلاقي از اساتيدنديدم و نشنيدم
ناشناس
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دانشجو از دست شریعتی در امان باشد از دست استادان در امان است
ناشناس
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
همه دانشگاهیان باید اعده حیثیت کنیم.. واقعا شرم آوره این حرفها.. دکتر شریف و دکتر بیگدلس و دکتر ممتاز و ستاری و عرب مازار..
همه غولهای علمی علامه بوند و تو بخاطر احساس حقارت پیش این انسانهای شریف اونها را بازنشسته کردی. آبروی اینا که نم یتونی ببری جناب شریعتی.. واقعا باید در کل دانشجوهای دکتری علامه به خصوص تو این 4 سال بازنگری بشه که آدمهای مثل شریعتی و هم فکر این آقا نیان تو جمع دانشگاهی ها و فردا بشن مثل این فرد بی مایه و زبان دراز و هتاک
ناشناس
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
وای به حال دانشگاهی که اونا غول علمی اش بوده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اخه مگه ميشه همه استاداي اين دانشگاه يا فساد اخلاقي داشته باشن يا فساد فكري يا انحراف عقيدتي . آقاي شريعتي عوام فريبي بسه !
ناشناس
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
صحبت همهاساتید نیست!
یه عده مشخصی هستند که وضعشون معلوم است
کمیل
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
کافر همه را به کیش خود پندارد.
عجب ذهن منحرفی !
این یارو رئیس دانشگاه بوده ؟
دانشجوی علامه
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اقای شریعتی
خدا میداند که شما چه بلاهایی سر دانشجویان واساتید این دانشگاه نیاوردی البته نه اون جماعتی که مجیز شما را گفتند که حتی وقتی به شما اعتراض کردیم شما چشم و گوش خود را بستیدولی امان از وقتی که کسی در خط و سمت و سوی شما نبود با هر شب نامه ای کمر به قتل اکادمیک او می بستید.امیدوارم روزی پاسخگوی اینهمه تبعیض و ظلمی که ناروا کردید باشید.شما دانشجویان معتقد را هم از دین زده کردید.این رسالت واقعی شما بود؟!!!!!
reza
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اگه این اقا شیخ راست بگه فاتحه مملکت خونده بشه بهتره واگه دروغ گفته باشه ازاینکه همچو ادمهایی در هم وجود دارد باید به خدا پناه برد
یک دانشجوی ارشد حقوق علامه
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
سلام دوستان عزیز.بنده به عنوان دانشجوی ارشد حقوق این دانشگاه که از نزدیک بامسایل درارتباط بوده ام به دور از هرگونه تعصب توجه شما راتنها به چند نکته جلب مینمایم وقضاوت را به خودتان میسپارم:اولاقانونا مدت ریاست دانشگاه ها 4سال است وایشان پس از 8سال هنوز هم نمیخواهند به قانون احترام گزارند!!ثانیا درتمام دانشگاه دوربین نصب شده که به دور از شان استادودانشجوودانشگاست.ثالثاطرح برخی مسایل مصداق بارز افتراجمعی است که عده ای را زیر سوال میبرد بدون مشخص کردن مصداق دقیق وتشویش اذهان را به دنبال دارد.
دانشجوی علامه
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
چند وقت پیش برای پروژه ای به عقیدتی سیاسی ارتش رفته بودم و میدونید که همین آقای علوی که الان شدن وزیر اطلاعات سالها رئیس اونجا بودن (هفت تیر) با یکی از دوستان و همکاران آقای علوی مشغول صحبت بودم که میدانست علامه میخوانم. ضمن چندین بار عذرخواهی گفتم کارهایی که میکند بیشتر به دشمنی با دین و انسانیت میماند تا دفاع از اسلام و علوم انسانی بومی. اما خاطره ای که از ایشون داشتم رو تعریف نکردم (ما مثل ایشون بی عفت نیستیم!!) و فقط یک مشکل اداری که پیش اومده بود رو به آن حاج آقا گفتم . آن حاج آقای محترم گفت زمانی اینجا مسؤول آموزش بود طرح جامعی داده بود که تمام ما گفتیم این طرح مشکلات اساسی دارد و بسیار با ایشون صحبت کردیم ولی گوشش بدهکار نبود و هر کاری دلش خواست کرد و بودجه سنگینی رو صرف کرد و نتایج کمی گرفت و مدام هم به طرحش افتخار میکرد و حرف کسی رو نمیفهمید! و در ادامه گفت ایشون کلا خودسر و یه دنده بود توی ارتش، اونجا که معلومه با دانشجویان بیچاره چطوریه!!
ناشناس
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
عمده مسائل و مشکلات مربوط به روبط جنسی است ای کاش اینگونه روابط مثل سایر ملل شرق و غرب عالم حل بشود
ناشناس
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
http://fararu.com/vdchq-n-.23nkmdftt2.html

مشت نمونه خروار . دوستان چرا خودتون را ناراحت میکنید؟!میخواهید ببینید این اقا درست میگوید یا نه ببینید چه کسانی از او حمایت میکنند؟!برادر حسین شریعت...،برادر عزت...زرغامی و...
ناشناس
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
جناب شریعتی برخی مشکلات در همه جا وجود دارد ولی شما طوری وانمود کردید که هرکه سخن شما را بشنود می باید در همه ی دانشگاه ها را گل گرفت!!!!درحالیکه این گونه نیست
ناشناس
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
چه اصلحی هم جاش اومده
تازه فهمیدیم اتو بوسی اومدن بده باید با کامیون ادم خالی کرد تو پست های مختلف
ناشناس
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
برای فرارو متاسفم که اینقدر مغرضانه عمل میکنه. مقدمه ای که فرارو قبل از متن اصلی اورده، به مخاطب به طرز شدیدی القا میکنه که این اقای شریعتی عجب ادم ...
خبرگزاری وظیفه انتشار خبر رو داره-قضاوتش پای مردم...نه اینکه خودش نظر شخصیشو بزاره...این خیلی زشته
ناشناس
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
جالب اینجاست که هر استادی که ما دخترا در مقابلشون احساس عدم امنیت داشتیم هنوز سر پستشون هستن و تازه ارتقا هم پیدا کردن...
ناشناس
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دستگاه قضا باید در مورد گفته های این آقا پیگیری کند و در صورت دروغ بودن صحبتهایش باید به علت ترویج فساد و تشویش اذهان عمومی محاکمه شود این طور که این آقا گفته و کیهان هم چاپ کرده دانشگاههای ما دانشگاه نیست فحشا خانه است که این آقا را رئیس آن گذاشته بودند
ناشناس
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
این یک حقیقت تلخ است.
طلبه کاشانی
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
برای سخنان سخیف این آقا متأسفم. چقدر در سطح پایین سخن رانده است. امروز بسیاری از روحانیون با مدارج عالی حوزوی و دانشگاهی معتدل و فاضل وجود دارد از وجود آنها باید استفاده گردد نه از عزیزی که محیط دانشگاه را با جای دیگه ای اشتباه گرفته است
استنفورد
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
به قول آقای کاوه تمام باغ پاستور و دانشگاه علامه و بسیاری جاهای دیگه رو 8 ساله که کودش دادن!
عباس
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
با سلام
این مطلب رو به نقل از یکی از دوسانم که دانشجوی ارشد علامه هست براتون نقل میکنم.به جان امام زمان دروغی توش نیست و از دوستم هم مطمئنم.
دانشجوها رفتن پیش ایشون که برای خوابگاه اینترنت وایرلس برقرار کنن ولی ایشون جواب دادن که من چرا باید جوابگوی نیازهای جنسی شما باشم!!!
استفاده از اینترنت= برطرف کردن نیاز جنسی
ناشناس
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
درورد بر شریعتی
ناشناس
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
يک روز ملا نصر الدین برای تعمیر بام خانه خود مجبور شد، مصالح ساختمانی را بر پشت الاغ بگذارد و به بالای پشت بام ببرد.
الاغ هم به سختی از پله ها بالا رفت .
ملا مصالح ساختمانی را از دوش الاغ برداشت و سپس الاغ را بطرف پایین هدایت کرد.
ملا نمی دانست که خر از پله بالا می رود،
ولی به هیچ وجه از پله پایین نمی آید.
هر کاری کرد الاغ از پله پایین نیآمد.
ملا الاغ را رها کرد و به خانه آمد ، که استراحت کند.
در همین موقع دید الاغ دارد روی پشت بام بالا و پایین می پرد .
وقتی که دوباره به پشت بام رفت ، می خواست الاغ را آرام کند که دید الاغ به هیچ وجه آرام نمی شود.
به ناچار خودش برگشت پایین .
بعد از مدتی متوجه شد که سقف اتاق خراب شده و پاهای الاغ از سقف چوبی آویزان شده،
بالاخره الاغ از سقف به زمین افتاد و مرد .
و ملا نصر الدین گفت:
لعنت بر من که نمی دانستم که اگر خر به جایگاه رفیع برسد
هم آنجا را خراب می کند و هم خودش را می کشد!!!
ناشناس
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حدیث نفس نوشتید استاد !
خب معلومه وقتی یه همچین امکانی به دست نااهل برسه اینطوری استفاده می کنه دیگه !
منظورم امکان نظر دهی در فرارو هست !
به هر حال تربیت خانوادگی شما بوضوح عیان شد لطفا بیشتر همش نزنید که گندش همه جا رو برداشت !

فرارو همین که این نظر رو تایید کردی که اولاد پیغمبر رو .... خطاب کنن واسه هفت پشتت کفایته !!
خدا به داد اونی برسه که این نظر رو تایید کرده !
ناشناس
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ناشناس 149
شما که انقد باسوادی هنوز نمی دونی در مثل جای مناقشه نیست!

اتفاقا این حکایت بی نهایت زیبا و بجا بود
ناشناس
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
جناب حدیث نفس
به مثبت و منفیا نگاه کن
بیانیه تبریک اساتید دانشگاه علامه رو ببین
یکشنبه صبح برو دانشگاه جشن سراسری دانشجویان در تمام دانشکده ها رو ببین
یه سر به کارمندای دانشگاه بزن
بعد متوجه میشی که وجه اولاد پیغمبری ایشون توهین به پیغمبر و اولاد پیغمبره. اساسا مسلمونا نباید ایشون رو جزء خودشون بدونن. یه کم سیاسی تر بگم: اصولگراها با اعلام اون رئیس معزول و انشاءالله مخزول دارن تیشه به ریشه خودشون میزنن. من که با وجود این آقایون اصولگرایی رو برای همیشه بوسیدم گذاشتم کنار. ظلم رو به چشم خودم و با تک تک نفسهای خودم دیدم. خباثت اون آقا رو چشیدم. نفرت و خشم فراوان رو توی چشماش همیشه دیدم و البته به وضوح بگم خریت اون فرد رو واقعا دیدم.
فارغ التحصیل علامه
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
آقای شریعتی!
اگه حرفهای شما صحیح باشد(که احتمالاً اغلب غلط و از روی کینه است ویا افراطی غلو کرده اید) بفرمائید در مملکتی که 35 سال است انقلاب اسلامی مستقر و به دنبال آن انقلاب فرهنگی شده، اساتید طاغوت ریشه کن و اساتید با معیارهای جدید جذب و تمامی دانشجویان از لیسانس تا دکترای غالباًگزینش و تحت نظر امثال شما بوده اند؛ ایراد این مشکل دانشگاه کجاست؟ آیا مبانی فرهنگی و ارزشی عملکرد نظام غلط بوده است؟
اگر سایر مسئولین دستگاهای اجرائی هم مثل شما جار بزنند که در دستگاههای دولتی مدیران نظام اختلاسهای آنچنانی کردند و کل نظام را با عملکرد چند نفر مدیر فاسد زیر سوال ببرند که نمی توان توجیهی برای مبانی انقلاب به نسل جدید ارائه داد.
این را نوشتم که کیهان نیز بخواند و چشم بسته از نوع موضع گیری شما حمایت افراطی نکند. گیریم که چند درصد حرفهای جنابعالی هم صحیح باشد اما نوع گفتمان و عملکردشما به ضرر کشور و نظام است.
بنده 10 سال پیش از دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه دکترا گرفته ام و بیش از 9 سال در آن دانشگاه دانشجو بوده ام ؛ مشاهداتم غالب گفته های شما را حداقل در دانشکده اقتصاد رد می کند. بر حسب تصادف سال قبل و بعد از 10 سال ارتباطی با دانشکده داشتم؛ افت کیفیت و بی انگیزگی اساتید و دانشجویان در مقایسه با دوران دانشجوئی خودم بسیار محسوس بود.
از اینکه قطب علمی دانشکده اقتصاد را منحل کردید شدیداً متأثر شدم. از اینکه در دانشکده ای با آن غنای علمی معروف استاد بنامی را ندیدم برای نسل جدید دانشجویان بیشتر متأثر شدم. برگشتم و پویائی علمی را در برخی ادارات غیر مرتبط بیشتر از دانشگاه شما یافتم.
سمیرا
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
شریعتی و اطرافیانش از قبیل زرگرباشی قبل از انتخابات اخیر ریاست جمهوری، در ستادی غیر از ستاد روحانی (که خودشان می دونند کدوم ستاد) شدیدا فعالیت می کردند تا بلکه او رای بیاورد و اینها ابقا بشوند. خدایا اینها چقدر تشنه قدرتند. قدرت خانوم چقدر فریبا است برای برخی ها !!! البته زرگرباشی و هزارجریبی و کرمی و ... که جیره خواران شریعتی بودند هنوز هستند و شنیده شده که رنگ عوض کردند و به ظاهر دم از شعار تدبیر و امید می زنند که امیدواریم زودتر عذرشون خواسته شود. نه به خاطر فعالیتشون در ستاد فلان آقا، بلکه به خاطر خون دلهایی که در دل دانشجویان و اساتید گذاشتند.
ناشناس
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
باید بپذیریم که متاسفانه ازنظر اخلاقی محیط دانشگاه ها خیلی سالم نیست من کاری به دانشگاه علامه ندارم ونظری درمورد تعویض رئیس دناشگاه ندارم اما بطور کلی فکرمیکنم وضعیت دانشگاه ها روزبه روز ازنظر اخلاقی داردبد میشود البته کمش هم بداست برای دانشگاه
دانجوی علوم سیاسی
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
شریعتی کذاب تعداد قابل توجهی از استادان دانشکده ها مخصوصاً دانشکده حقوق و علوم سیاسی علامه را ممنوع التدریس کرد و در تبعیدگاهی به نام پژوهشکده مطالعات بین رشته ای منتقل کرد آیا کسی هست از آن دشمن علم و مروج تفتیش عقاید در قرون وسطی بپرسد چرا این اساتید را که دارای آثار متعدد علمی هستند از دانشکده و دسترسی دانشجویان دور کردی؟
دانشجوی دانشکده علوم سیاسی
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
از شریعتی باید پرسید این هم هیاهو برای چیست. شما چه توضیحی در رابطه با برخورد با دکتر دلاوری،دکتر گل محمدی،دکتر دهکردی،دکتر سلیمی، دکتر اسکندری، دکتر کاشی، دکتر بیگدلی، دکتر شریف،دکتر احمدوند،دکتر احمدی، که همگی به جرم استقلال و تمکین نکردن به دیکتاتوری شما داشتند دارید. حال آمدید گریبان چاک می کنید که دانشکاه علامه را سیل برده . خحالت بکشید