صفحه نخست

سیاست

ورزشی

علم و تکنولوژی

عکس

ویدیو

راهنمای بازار

زندگی و سرگرمی

اقتصاد

جامعه

فرهنگ و هنر

جهان

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
داوود احمدی‌نژاد گفت: آقای جلیلی همان راه احمدی نژاد را می رود و همگی باید مراقب باشند.

به گزارش مهر، برادر رئیس جمهور اظهار داشت: بنده به نفع وحدت نیروهای انقلاب از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انصراف دادم و این اقدام من به نفع کسی نبوده است.

وی افزود: در متن انصرافم که خطاب به شورای نگهبان نوشته بودم، نام کسی را نبردم اما آن زمان فضا به گونه ای بود که اخبار کذبی مبنی بر انصراف بنده به نفع آقای  جلیلی منتشر شد.

داود احمدی نژاد گفت: به نظر من آقای جلیلی همان راه احمدی نژاد را می رود و همگی باید مراقب باشند و برای پیروزی آقای ولایتی تمام تلاش خود را به کار ببندند.

برادر احمدی نژاد چندی پیش با حضور در نشست انتخاباتی حامیان ولایتی در مسجد انصار شهرک شهید محلاتی حمایت تلویحی خود از وی را با ذکر ویژگی های شخصیتی اش اعلام کرده بود.

وی از نزدیکی به ولایت و برخورداری از پختگی بیشتر نسبت به سایر کاندیداها به عنوان دلایل حمایتش از ولایتی یاد کرد.

داوود احمدی نژاد همچنین از کسانی که قرار بود به نفع وی در سراسر کشور فعالیت انتخاباتی کنند خواست که ستادهایشان را برای حمایت از ولایتی فعال کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
ناشناس
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ناشناس ۱۸:۱۲
اگه این همه وقت تایپ این انشاء ای که نوشتی صرف حل کردن یه تحقیق اتمی میکردی الان معضل انرژی هسته ای ما حل شده بود ....بدون هیچکی نمیخونه و ندید منفی رو میزنه !!!!
حامد
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
به نظر 4 سال دیگه همون جناب محمود خان رییس جمهور باشه باز بهتره این جلیلیه !!!!
از رفتار و صحبت های آقای جلیلی کاملا مشخص هست که ایشان دست نشانده یک عده دیگر هستند و با رای آوردن ایشون پای یه عده بیش از پیش تندرو تو اداره مملکت باز میشه
ناشناس
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
راستی این آقای ولایتی همان وزیرامورخارجه ای بود که گینه بی صاحب نه نه می بخشید گینه بیسائوراکشف کرد.یادش بخیر گل آقا.
محفوظ
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
با سلام و احترام ؛ پیشنهاد می نمایم اقدام به برگزاری نظرسنجی پیرامون این سئوال که " به نظر شما رئیس جمهور آقای احمدی نژآد به کدام یک از هشت کاندیدای انتخابات رأی خواهد داد ؟" نمائید . بنظرم فایده این نظرسنجی علی الخصوص از حیث جلب توجه مخاطبین به میزان وفاق یا دوری آقای جلیلی به آقای احمدی نژاد بسیار مفید به حال وضعیت نگران کننده کشور و حمایت از ادامه این روند یا مخالفت با آن خواهد بود.
خوشحال خواهم شد نظر شما را نسبت به این پیشنهاد بدانم .
ناشناس
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ماشالله طرفداران جلیلی هر جا رسیدند میخواهند جو انجا را در دست بگیرند از روزنامه ها تا سایتها از مساجد تا رساناهای برون مرزی از این بابت دکتر احمدی و جلیلی تشابه فوق العا ده دارند
ناشناس
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فرارو این ناشناس ۱۸:۱۲ که طومار نوشته از کجا میدونست که نظرش رو نمایش دادی که آخر طومارش نوشته فرارو ممنون که نظرم رو نمایش دادی؟؟!؟!؟!؟
۲خط مینویسم زیرش۸خط التماس و خواهش میکنم که منتشر کنی آخر هم میرم تو غیر قابل انتشار ها
(فرارو ممنون که نظرم رو غیر قابل انتشار کردی)
محفوظ
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بنظر شما احمدی نژاد به کدامیک از هشت کاندیدای ریاست جمهوری رأی خواهد داد ؟
هو البصیر
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
معدن = منظره گردشگری
وای بر ما کی کاندیدای ریاست جمهوری شده!!تکبر و عدم صبر در این آقا موج می زند
مسیحا
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ماشاا... هر دو برادر بابصیرت هستن ! این خودش به نفع جلیلی رفت کنار ! ای خدا
ناشناس
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خود کرده را تدبیر نیست. اگر مردم از مدیریت احمدی نژاد راضی هستند لیاقتشان فقط امثال ایشان است
سیدی
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رای ما دکتر قالیباف .......
ناشناس
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
انشاءالله جلیلی دور اول رای میاره
ناشناس
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است.
ناشناس
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قالیباف امتحان خود را پس داده وبهتریت گزینه است
ناشناس
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رای من دکتر جلیلی:
زیرا:
(توجه:اینکه من مطمئن نیستم دکتر جلیلی همه موارد پایین را عملیاتی کند ولی با قراین و مطالعات خودم و احساسی که می کنم این موارد رو نوشتم:)
1. با توجه به منصب های ایشان و سوابق مدیریتی تجربه های خوبی در زمینه آشنایی با مشکلات و مسائل اقتصادی ،سیاسی و امنیتی جامعه دارند.
2.کارشناسان خوب اقتصادی اطراف ایشان که از افراد قوی و علمی همچون دکتر زاهدی وفا که رئیس دانشکده اقتصاد یکی از بهترین دانشگاه های ایران است تشکیل می شود.
3.تجربه مدیریت ستادی و راهبری شبکه ی بین دستگاه ها در شورای امنیت که یک رئیس جمهور باید در سطح بالاتر انجام دهد.
4.تحصیل در علوم انسانی به عنوان یکی از بزرگترین چالش های نظری و علمی و مهم در تمدن سازی و رویکرد های نظری.
5.ساده زیستی و سلامت اقتصادی که به شدت مهم است،از نحوه زندگی ایشون و وسیله نقلیه ایشون که با پراید رفت و آمد می کنند تا . . . علاوه بر اینکه مدیر جامعه اسلامی باید چنین باشد این مهم باعث می شود تا قدرت و ثروت حواس انسان را نسبت به خدمت رسانی به مردم پرت نکند و روحیه پذیرفتن اشتباهات و تواضع در برابر شخصیت های علمی و نظرات کارشناسی و ....را داشته باشد.
6.آشنایی با مسائل مملکتی و برنامه های بالا دستی و چشم اندازهای برنامه ریزی شده و آشنایی با نیروهای توانا در این زمینه ها و زمینه های مهم کشوری که می توانند برای رسیدن به این برنامه ها و چشم اندازها مفید باشند.
7.دوری از استبداد و خود رای بودن که شاخصه مهمی برای اداره خوب و علم محور است و توانایی مدیریت بحران که از شاخصه های مهم مدیریتی است و مدیر باید بداند که اگر 100 ساعت کار می کند قسمت خیلی زیادی از این وقت باید در مشورت با کارشناسان و نقد و بررسی علمی و نظری و هدفمند کارها صرف شود و قسمتی کمی از این وقت را به کار اجرایی بپردازد.
8.آشنا با مسائل بین الملل و دیپلماتیک و با توجه به دکتر جلیلی در پست های مهم وزارت خارجه و بازرسی وزارت خارجه آگاهی بالایی نسبت به مهارت و توانایی نیروهای سیاست خارجی دارند ،و با توجه به نیاز مندی برای اصلاح ساختار دیپلماسی عمومی و سیاست خارجه ایشان نیروی مفیدی می تواند باشد ،علی الخصوص که مباحث اقتصاد داخلی و قدرتمندی فرا منطقه ای مربوط به سیاست خارجی قوی و هوشمندانه نیز می شود.
9.مبارزه جدی با فساد اداری و ساختاری و احترام به بیت المال و رعایت تقوا و متعهد بودن که اخراج 17 سفیر در زمان فعالیتشان در وزارت خارجه از جمله آن است .
10.برنامه ایشان برای اصلاح ساختار اداری که اگر ساختار اداری اصلاح نشود ،مثل لوله کشی پوسیده ساختمان می ماند که شما آب معدنی در آن جاری کنی یا آب معمولی این آب در راه هدر می رود یا آلوده می شود،پس قبل از تولید محتوا باید مجرای کنترل و تخصیص و هدایت منابع را اصلاح کرد و اصلاح رویه ها اصولا از وظایف مدیران قوی می باشد،اصولا در برنامه ریزی ها برای رسیدن به هدف باید نرم افزار و سخت افزار مناسب داشت که در صورت نبودن یکی از این دو با مشکل مواجه هستیم،باید ساز و کارهای تصمیم گیری و اجرا نو سازی شود.
11.نیاز جامعه علمی به انقلاب علمی مخصوصا در زمینه علوم انسانی و تولید علم که باعث قدرت کشوری و تعالی جامعه می شود و احساس می کنم که ایشان در این زمینه مفید باشند،اگر بنگاه های تولید علم ما قوی باشند علاوه بر اینکه باعث تعالی جامعه می شود ،باعث تولید قدرت و ثروت در سطح بین المللی نیز می شود،و می تواند خیلی بیشتر از فروش نفت برای ما درآمد زایی داشته باشد،و منبع دائمی تولید قدرت و ثروت با ریسک پایین و توان رقابت بالا در پرده بین الملل باشد.
12.نیاز مندی به باز تعریف و تحدید مشخص و کار آمد در مسئولیت های کشوری و مدیران،به طوری که وظایف و نقش های موازی و غیر کار آمد حذف یا اصلاح و تعدیل شود تا بتوان موتور و نرم افزاری چابک و سریع برای اداره جامعه داشت.(یک نمونه کوچک این موضوع این است که ظاهرا قبل از ایشان دفتر دبیرخانه با چند نفر اداره می شد الان توسط یک نفر اداره می شود،یا شخصی که می تواند با این پست مهم حدود 20 محافظ داشته باشد ،خیلی وقت ها بدون محافظ رفت و آمد می کند و این مهم مردمی بودن ایشان و روحیات زیبای ایشان را نشان می دهد.
13.نیازمندی جدی جامعه به اقتصاد اسلامی و حذف سیستم ربوی از ساختار بانک ها و نیاز به تولید علم بومی و اسلامی که در پارادایم آدام اسمیتی و نئوکینزی قرار نگیرد و بتواند سیستم قوی و کار آمد مالی با کارآفرینی و کرامت خانواده را شکل دهد ، اقتصاد برکت محور که استراتژی مناسبی در زمینه اقتصاد اسلامی است رونقی حقیقی به رزق خانوار و مسائل متعلق به آن خواهد داد که حقیقتا در صورت اجرا، ایران به الگوی جهانی و مناسب تبدیل خواهد شد ،و با گفتمان ایشان امیدوارم به این مهم نزدیک شویم.
14.توانایی ایشان برای نیرو سازی با توجه به مدیریت های سابق ایشان ،یکی از ضعف های ساختار های سیاسی و اداری ما شاید این باشد که توانایی آموزش و تربیت مناسب نیروهای جوان را ندارد ،باید ساز و کاری تعبیه شود که طیفی از تعادل و انتقال داده های علمی و تجربی بین چرخه مدیران قدیم و جدید شکل بگیرد ،تا هم ثبات دستگا ه ها حفظ شود و هم کار آمدی و سرعت و چابکی و تولید ایده و افزایش خلاقیت را در آنها شاهد باشیم،که این مهم بقای جامعه را رونق می دهد و چرخه پیشرفت را کامل تر می کند.
15.برنامه ایشان برای آزاد سازی ظرفیت های مردمی یک طرح بسیار مهم است ،اگر این طوری باشد که حساب کنید اگر در اقتصاد یا تحصیل یا کشاورزی یا شغل های خانگی و ... با ساز و کاری مدون و دقیق بتوان استعداد های مردمی و شخصی را شناسنایی کرد و این امکان را در اختیارآنها گذاشت که بتوانند در آن مسیر مربوط و مورد علاقه تحصیل کنند چه در حوزه های علمی و چه عملیاتی یا کار آفرینی و تولید ایده و ....و باعث پیشرفت خود و جامعه شوند ،چه اتفاق بزرگی در کشور خواهد افتاد،فرض کنید هر کس در آن رشته ی که دوست دارد در س می خواند نه اینکه توسط کنکور چه رشته ی را قبول شود ،یا ایده و طرح علمی را که دارد به راحتی بتواند به تولید برساند ،یا آن کشاورز با حمایت هایی که می شود خیالش از نحوه تولید و فروش راحت باشد و منابع و امکانات منطقه ی و مربوط به هر بخش و روستا طبق استعداد و علاقه آن بخش شکل بگیرد....چه تاثیراتی در اشتغال ،تولید ثروت و کار و کرامت،و.....دارد.!!
16.برنامه ایشون برای شفاف سازی اقتصادی که خیلی طرح مهمی است ،جزئیات بیشترش رو از سایت های مربوطه بگیرید.و نکته خیلی مهم اخلاق و ادب و متانت ایشان است.

17.ایشان یک چهره ی مقاوم و هوشمند در سطح بین الملل است اگر در سطح بین الملل رئیس جمهوری بیاید و دم از سازش بزند غربی ها تحریم ها را بیشتر می کنند ،زیرا فکر می کنند که ایران تاب این همه تحریم را ندارد وفلج شده است و باید به زمین بیفتد و غرور ما ایرانی ها را بشکنند و عزت ما را بگیرند ،حال برای آنها مهم نیست که این تحریم ها شامل داروی بیماران نیازمند ما باشد یا قطعات هواپیمای مسافربری ما که با جان مردم سر و کار دارد یا ... ،آنها می خواهند من و تو روی پای خودمان وای نستیم ،در حالی که ما این همه سال بیشترین فشار ها را تحمل کرده ایم و در حال نزدیک شدن به نقطه ی امنی هستیم که دیگر نمی توانند برای ما تصمیم گیری کنند ،اگر گفتمان مقاومت که در حال نزدیک شدن به پیروزی نهایی است شکست بخورد ،موج تحریم ها بیشتر می شود و تلاش این همه سال های بعد از انقلاب به زمین می خورد و عزت ملی و تاریخی ما لکه دار می شود،و یک خسران استراتژیک را شامل حال ما می کند که نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه آسیب جدی به ما می زند ،ولی در صورت به ثمر نشستن گفتمان مقاومت ،دیگر توانایی تحریم ما را ندارند و این یک پیروزی استراتژیک است انشا الله ،هر جور که فکر می کنیم با هر عقیده ی به فکر عزت ایران باشیم،شاید بعضی ها گفتمان مقاومت را قبول نداشته باشند ولی اینجا این گفتمان فقط یک مدل نیست بلکه اثری تاریخی برای ما خواهد داشت.
با احترام به کلیه نامزدها نکاتی که مطرح شد به معنی این نبود که این نکات در بقیه نامزدها وجود ندارد،بررسی بود درباره دکتر جلیلی به نظر بنده.
با امید به فردایی بهتر برای من و تو و برای ایرانمان.
فرارو ممنون که نظرم رو نمایش دادی.
ناشناس
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اين جملات را خصوصاً بند 17 را از كجا كپي كردي؟ اينها را من جاي ديگه اي خوندم .
ناشناس
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
میگم شما یه وبلاگ میزدین خب ! چه کاریه !
ناشناس
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
:)))))))
امیدوارم توش فحش نداده باشی!!!
ناشناس
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اقای ناشناس عزیز این قراین ومطالعات به درد خودت میخوره
ناشناس
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
[hداوود که طرفدار قالیباف یود
ناشناس
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بله میدونیم اقای جلیلی میخواد فرصتها و ظرفیتها را با گفتمان انقلاب ادامه بده
کلا هر سوالی که از ایشون بشه همین جواب را میده
ناشناس
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فرارو انصاف داشته باشید و اینقدر آقای جلیلی که انقلاب به این اشخاص مدیون است ، تخریب نکنید و از خدا بترسید .
آزاد
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اشتباهی منفی دادم!
ناشناس
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عذر میخوام ! دو تا از خدماتشون رو بفرمایید !!!
منظورتون پاشونه که اجرش نزد خدا و بنده ش محفوظه !
برید ببینید این همه جانباز و خانواده شهید که بی منت دارن درد میکشن ... به هر نحو ... کسی هم حالشونو نمی پرسه ... خیلیا درصدی جانبازی دارن اما چون نمود نمیکنه خلق خدا هم با خبر نمیشن ... خدا حفظشون کنه و اجرشون رو بده که گذشتن از جون واقعا سخته ...
من اگه اینقدر گفته نمیشد نمی فهمیدم جلیلی جانبازه . ان شالله که نیت بدی در کار نیست ...ضمن اینکه خدا از هر چیز با خبره .
ناشناس
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
نه تنها انقلاب بلكه مردم هم مديون ايشان هستند كه باعث افزايش تحريم ها شد و كمر مردم را شكست. بهتره شما از خدا بترسيد كه با بي فكري هاتون 8 سال پيش مردم را بدبخت كرديد و دست بردار نيستيد
ناشناس
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
چه دینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تو رو خدا اگه طرفدار روحانی هستی مطلب زیر رو بخون
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8604130429
کاوه
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خوندم.
باز هم رای ما روحانی است.
ناشناس
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من موندم این ملت اجب ملتیه خود برادر احمدی نژاد اونو شناخته و لی بعضی از مردم هنوز نشناختن
دکتر
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
البته ایشان با شناخت فرصتها و ظرفیتها میخواد سازوکار انجام بده
سیدمهدی موسوی
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بهتره می گفت

اقای جلیل به بیراهه برادرم می رود !!!!!
کاوه
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
طرف خیلی خودش را تحویل گرفته،آقا داوود شما کجا رجل سیاسی بودید که بخوان تایید صلاحیت بشین یا فکر کرده اید شاهزاده اید که مثل برادرتون حق حکومت دارید؟
محض اطلاع عده قلیلی از ملت شما را فقط و فقط به خاطر اینکه برادر رئیس جمهور هستید می شناسند.
رودابه
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در جواب اقا داود که سینه چاک ولایتی شده باید بگم جلیلی نه مثل ولایتی کاخ نشین است نه مثل برادر تو تابع فامیلهاش جلیلی تنها مرد میدان است که برای کسب قدرت نیامده .آقا داود از شما بعیده طرفدار کاخ نشینی باشی
ناشناس
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رودابه خانم جليلي مرد كدام ميدان است؟ آيا ميشود از پرايد انتظار سرعت و قدرت پرادو را داشت؟ ماشيني كه شما سوارش شديد مال اين جاده نيست
بدبخت
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بخوهيد يا نخواهيد جليلي رييس جمهوره
ناشناس
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بلا به دور !
ناشناس
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اينم يه حرفيه چون ما ميخواستيم يا نمي خواستيم احمدي نژاد بايد چهارسال دوم را مي امد حالا كه اومد وديگه اخرش اونا كه توسرشون مي زدند ودفاع مي كردند اون اشوب را بپا كردن حالا كر كر ي مي خونند وبهش ناسزا مي گند باباخودتون اوردينش هركي خربزه مي خوره پا لرزش هم مي شينه واين لرز گريبانگير مردم بدبخت هم شد
ناشناس
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
يعنى شما رد صلاحيت نشدى؟؟ چه اومدنى چه رفتنى؟ بودى حالا!!
فرياد ايران
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قاليباف جوانمردانه حمايتت ميكنيم
ناشناس
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
شما نامردی نکنین جوانمردی پیشکش !
بقولی شما جیب مارو نزن ....
ناشناس
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بله !
شما كي باشين ؟
من مطمئنم پدرتان تو بچگي تنبيه بدني ميكردتون تو آهنگري و شما دو برادر احتياج به جلب توجه دارين
ناشناس
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
صد رحمت به داداشه تو.جلیلی داره نشون میده که چه ظرفیت !!!های پنهانی داره واسه ویرانی کامل کشور .
ناشناس
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قوه مجريه ميشه قوه مخربه
ناشناس
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
8 ساله كه شده
ناشناس
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
این اقا داوداصولا تعادل نداره...یادتون گفته بود حلقه انحرافی چریک درست کرده؟!!!
پرويز
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برادرت با نظراتش چه گلي به سرمانزد كه شما با نظراتت ميخواهي به سر مان بزني مردم نياز به قيمي مثل خانواده شما ندارند به شما هم ميگيم تا دير نشده به ملت بپيوند
حميد
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به رضايي راي ميديم كه برنامش اخلاقش و غرورش شايسته است . اين واقعيت است . بيايد با يك كريم خان زند ديگر كه نام شاه را برخودش نگذاشت از كشور لذت ببريد.
ناشناس
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اخلاق و غرورش رو 4 سال قبل محک زدیم!
هامون
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فرارو چه لزومی داره سخنان این افراد .... را در سایت وزین خودتون قرار بدید. همین مونده بود ایشون راه نشانمون بدهند. فقط عارف و روحانی
ناشناس
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خیلی شیک تو مناظره گفت برنامه چارم توسعه را قبول ندارم که عارف برگشت گفت این برنامه توسط مجلس اصولگرا تصویب شد.
ناشناس
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برادر شما راهی نداشت همیشه بیراهه میرفت و به بن بست می رسید.در نهایت کشور را به بن بست رسانید.
ناشناس
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
حالا خوبه با برادرش مطرح شد!
ما به هیشکی رای نمی دیم.
ناشناس
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
البته قابل توجه همه ی دوستان. وقتی جلیلی اومد همه میگیم ای احمدی نژاد قربونت کجایی قدرت رو ندونستیم....!!!!
amir
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اينو كه ماميدونيستم هم جليلي و اقاي قاليباف و اقاي حداد عادل راه اقاي احمدي نجات رو دارن هر كدوم به طريقي
خب بهت تبريك ميگم تونستي نصف راي جليلي رو بكشوني (: احسنتم!
ناشناس
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط قالیباف
ناشناس
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برای همینه من میگم به عارف رای بدیم....
شیدا
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
از ولایتی اصلح تر هم هست،خودمون میدونیم به کی رای بدیم،خیالت راحت به جلیلی رای نمیدیم،برادر شما نقره داغمون کرد بسه
ناشناس
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نقره داغ قدرت خريد يه ميوه را ديگه نداريم چي ميگي بابا يه چيزي از بيچاره بيچاره ترمون كرد چهل وپنج تومن به ماداد چهار برابرشا گرفت
ناشناس
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
واقعا متاسفم چه اشکالی داره جلیلی احمدی نژاد سال 84 باشه بدون حاشیه چنانچه هست اگه نمیخوایم بهش رای بدیم مشکلی نیست اما حداقل تخریبش نکنیم
ناشناس
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اشکالش رو نمی بینی واقعاً ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اشکالش گرونیه...اشکالش گشنگیه..اشکالش دلار..اشکالش حقوق به ریال خرج کردن به دلار ..اشکالش سردرگمیه..نداشتن رابطه بین اللملیه..اشکالش ..بازم بگم
ناشناس
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ايشون هم نگفت اشكالي داره. گفت شبيه احمدي‌نژاده. مگه اين تخريبه؟
ناشناس
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بدبختی اینه که امثال تو فکر می کنی 84با88یا92فرق داره
ناشناس
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
8سال مملکت رو شخم زد حالا جلیلی بیاد ...
ناشناس
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بدبختی اونه که کسی نفهمه احمدی نژاد 92 ، 180 درجه با احمدی نژاد 84 فرق کرده و بدبختی تر از اون اینه که به خاطر احمی نژاد 92 احمدی نژاد84 رو تخریب کنیم!!!!!!!!!
ناشناس
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
كسي جليلي را تخريب نكرده و احتياجي به اين كار نيست عملكرد جليلي نشون داده كه چكاره است
گیگیلی
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
یعنی احمدی نژاد 84 دقیقاً چه خیری رسوند به ملت؟ آهان! پول نفت و موی دختر مون و لباس جونمون و اینا؟؟؟
احمدی نژاد 88 چی؟ خس و خاشاک؟؟؟ و عوارض بعدی؟؟؟ یارانه ها و تولید ملی؟ واردات ماشین لوکس با ارز دارو و قحطی دارو؟
توی این 8 سال چی بهتر شد واسه ملت؟؟؟
خوب بخوابی که نمی خوای بیدار شی! یعنی صرف نداره برات
امیر
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
یکی از مزیت های آقای جلیلی اینه که منی را که غیر مذهبیم را داره به یک فرد مذهبی تبدیل میکنه.
میپرسید چرا ؟الان میگم

چون شب و روز در حال مناجات و راز و نیاز و روزه و نذر هستم که ایشون ریسس جمهور نشن و خلاصه رابطه ام با خدای خودم بیشتر از قبل شده و هرچی جلوتر
میره بشتر هم میشه و اگه آقای جلیلی انصراف ندن احتمالا تا 23 خرداد بنده سر از حوزه علمیه درمیارم!!

میبینید ؟!حالا بگید آقای جلیلی مناسب ریاست جمهوری نیست!

پ.ن:در ضمن به طرفداران ایشون توصیه میکنم از این عرایض بنده جهت تبلیغات استفاده کنند و دقیقا این جمله تبلیغاتی مد نظرشون باشه:

ما توانستیم با حمله به سخت افزارها و هک نرم افزارهای قشر خاکستری ظرفیت های این قشر را استفاده کرده و با مقاومت آنها را از تهدید خاکستری رنگ بودن به فرصت قرمز رنگ بودن تبدیل کنیم.
گیگیلی
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
:))
عاااالی
خودم
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
با تشکر از این اطلاع رسانی به موقع؟!! ولی از همان اول هم همگان می دانستند که جلیلی "بدل ترین بدل احمدی نژاد" است و چه بسا به دلیل آنکه تجربیات و حواریونی مانند او ندارد، تبعات سوء ناشی از (زبانم لال!!زبانم لال) سکانداری احتمالی او بر قوه مجریه مخرب تر هم بشود.
حسن
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برادر بی خود
تخریب ابزار افراد ذلیل و نادان است. اگر حرف و نقد جدی داری بگو
والا برادر باقر را میتوان از موی سر تا ... نقد کرد و ایراد غیرجدی و تخریبی گرفت
حمید
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ای وااااای خدا به داد برسه. بدبخت میشیم اگه جلیلی انتخاب بشه.
ناشناس
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
موافقم من هم به خاطر اينكه جليلي انتخاب نشه راي مي دهم راي ما روحاني
حسن
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برای بدبختی تون دعا میکنم
آزاد
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رای من تا اینجا آقای قالیبافه ام هوشمند باشید خیلی از سایتها سعی در مخدوش کردن چهره ی آقای جلیلی دارن! شایدم نظرم برگرده روی جلیلی!
ناشناس
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
حسن جون دعا كردن براي بدبختي ديگران نشانه مشكل روحي و روانيه . من براي شفاي تو و امثال تو دعا مي كنم .
گیگیلی
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
شما 8 ساله داری دعا میکنی حسن جان!!! خدا عوضت بده!!!
ناشناس
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خودمون میدونیم!
ناشناس
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
حرف راستو از بچه بشنو!
ناشناس
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
واویلا!
ناشناس
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
.ایشان یک چهره ی مقاوم و هوشمند در سطح بین الملل است اگر در سطح بین الملل رئیس جمهوری بیاید و دم از سازش بزند غربی ها تحریم ها را بیشتر می کنند ،زیرا فکر می کنند که ایران تاب این همه تحریم را ندارد وفلج شده است و باید به زمین بیفتد و غرور ما ایرانی ها را بشکنند و عزت ما را بگیرند ،حال برای آنها مهم نیست که این تحریم ها شامل داروی بیماران نیازمند ما باشد یا قطعات هواپیمای مسافربری ما که با جان مردم سر و کار دارد یا ... ،آنها می خواهند من و تو روی پای خودمان وای نستیم ،در حالی که ما این همه سال بیشترین فشار ها را تحمل کرده ایم و در حال نزدیک شدن به نقطه ی امنی هستیم که دیگر نمی توانند برای ما تصمیم گیری کنند ،اگر گفتمان مقاومت که در حال نزدیک شدن به پیروزی نهایی است شکست بخورد ،موج تحریم ها بیشتر می شود و تلاش این همه سال های بعد از انقلاب به زمین می خورد و عزت ملی و تاریخی ما لکه دار می شود،و یک خسران استراتژیک را شامل حال ما می کند که نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه آسیب جدی به ما می زند ،ولی در صورت به ثمر نشستن گفتمان مقاومت ،دیگر توانایی تحریم ما را ندارند و این یک پیروزی استراتژیک است انشا الله ،هر جور که فکر می کنیم با هر عقیده ی به فکر عزت ایران باشیم،شاید بعضی ها گفتمان مقاومت را قبول نداشته باشند ولی اینجا این گفتمان فقط یک مدل نیست بلکه اثری تاریخی برای ما خواهد داشت.


رای ما دکتر جلیلی
ناشناس
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ناشناس(18:13) اين حرفايي را كه زدي من يك جا خوندم كپي كردي ناقلا؟ تو يك سايت ديگه همين كامنت را گذاشته بودن
گیگیلی
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
یعنی چند سال دیگه باید ملت گرسنگی و بیکاری و ناامنی و دلال بازی و اختلاف طبقاتی و دروغ پردازی دولت رو تحمل کنن که به نقطه ی امن برسن؟؟؟
1111
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ناشناس دوم ! شما به من بگو پس چرا رئیس جمهور قبلی که بود تحریم ها کمتر بود ؟
ناشناس
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کسی که در 27 سالگی (درست خوندی 27 سالگی! عینکت را جابه جا نکن!)در دهه 60 جبهه ها را مدیریت کرد توانایی اداره کشور را داره عارف و حداد وقالی باف و... باهم جمع بشن عمرا بتونن 2 هفته یک جوب اب را با دست خالی مدیریت کنند! چه برسه جبهه را!
در ضمن عارف هم بیاد بالا باید سند چشم انداز 20 ساله را که توسط محسن رضایی تدوین شده را اجرا کنه که کشور به روال عادی بره !
شماها دنباله کوزه اید ولی ما دنبال کوزه سازیم
(مردی نشون بده نظر من را)
ناشناس
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بسیاری از مشکلات امروز ما ریشه درهوشمندی آقای جلیلی دارد.شک نکنید اگر حوزه عمل ایشون گسترده تر بشه اثرات هوشمندی ایشون خودشو بیشتر نشون میده.