bato-adv
کد خبر: ۱۹۸۲۹۲

(تصاویر) اعتراض به صداوسیما در تجمع عفاف

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۳
فرارو- دیروز تجمع اعتراضی جمعی از مردم تهران در رابطه با احیای حجاب و عفاف مقابل پارک ملت برگزار شد.

به گزارش منابع خبری، مخاطب اصلی شعارهای این تجمع که به‌ مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در پارک ملت برگزار شد صداوسیما بود. تجمع کنندگان در این راستا شعار می دادند: «صداوسیمای ما اصلاح باید گردد، فرمان رهبر ما اجرا باید گردد»، «صداوسیمای ما چقدر جسارت داره، این همه بی‌حیایی والله قباحت داره» و «20 شبکه آوردی، اما حیا را بردی». 

حاضرین در این تجمع همچنین با سر دادن شعارهایی همچون «حفظ چادر سد فحشاء می‌کند، روسفیدی نزد زهرا می‌کند»، «چادر حجاب برتر است، خشنودی پیامبر است»، «حجاب حکم خداست، منکر آن بی حیاست»، «یا فاطمه شعار ماست،‌حجاب افتخار ماست»، «نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم، مسئول انقلابی حمایتت می‌کنیم»، «خواسته ملت ما امنیت اخلاقی، نیروی انتظامی اقدام انقلابی»،« حیات دین حیات انقلاب است، شرافت زنان ما حجاب است»،‌ اعتراض خود را نسبت به بدحجابی و بی‌حجابی عنوان کردند و از مسئولان فرهنگی خواستند تا در رابطه با احیای حجاب و مبارزه با بی‌حجابی تلاش کنند. عکس های فواد اشتری از این تجمع را در زیر می بینید.



















برچسب ها: صداسیما تجمع
bato-adv
دمکراسی خواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
این ها افرادی هستن که به نوع حجاب در کشور معترضن حالا تعدادشون هر چقدر هم باشه حق اعتراض دارن چون ما معتقد به دمکراسی و آزادی در چارچوب قانون هستیم
ولی خداییش اعتراض به موضوعات دیگه از جمله بیکاری، گرونی، تورم، فقر، نوسانات شدید اقتصادی، آمار بالای طلاق در این کشور امکان پذیره؟؟؟

پس بحث سر این قضیه است که چرا اعتراض به بی حجابی امکان پذیره ولی اعتراض به علل به وجود آورنده بی حجابی و سایر مشکلات عمده مردم ممنوعه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
چقدر توی این دوره دلواپسی زیاد شده! نمیدونم چرا دوره احمدی نژاد که کشور وضعیت مناسبی نداشت کسی دلواپس نبود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اعتراضی که از روی ایمان باشه خیلی خوبه مثل این اعتراض ولی نمیدونم چرا این تظاهرات و اعتراض به دولت قبلی نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
تو رو به همون حجابتون قسم جمع کنین این اداهاتون رو
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
همینجوری هم صدا و سیما مخاطب نداره.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۳۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
چقدر چهرها آشنان
فردای روشن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
شاید فقط 5 درصد مردم.
حداقل همیشه در جلوی رسانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
یعنی تو همه این 400- 500 نفر رو می شناسی؟! من هم از این جور تجمعها چندان خوشم نمیاد، ام خدایی یه چیزی بگو لبخند تلخی رو بر لب نیار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
هدف اینها تخریب دولت روحانیه ولاغیر.
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
واقعا باید انقلابی عمل کنیم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
کو مجوز راهپیماییییییییییییییییییییییییی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
نکنه راهپیمای روز 22بهمن رو هم چهار صد وپانصد می بینید مثل اربابتون انگلیس ما خواستار اجرای قانون اساسی بودیم خواستار توجه به وصیت نامه امام بودیم اینقدر احکام اسلام براتون سخته؟حجاب شخصیه؟؟روزه شخصیه ؟؟روز خواری شخصیه ؟؟امر به معروف بده؟؟لابد قران واحکامش همه بده دیگه البته از نظر شیطان بزرگ وپیروانش بله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
این کامنتای شما خیلی بیشتر آشناست. در سایتای مختلف :))
خسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
کاش درمقابل فقر وگرانفروشی و ریا و اختلاسها هم همیشه درصحنه باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
همیشه همین 400 ، 500نفر تو همه تظاهرات خودجوش حضور فعال دارند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
مانند شما که با این کامنت تکراری در سایت های مختلف دیگر مثل فرارو حضور فعال داری!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اتفاقاً خیلی های دیگه هم که شما قبولشون دارین به مسئله بد حجابی و بی حجابی معترض هستن اما تظاهرات نمیکنن. مثلاً همین جناب آقای مطهری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
همه ی تریبونها دستشونه حتی صدا وسیما بازم صداشون از همه بلندتره.
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اللککککیییییییییییییییییییییی میگییییییییییی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ناشناس 13:10تریبون صداوسیما دست اوناست ولی تریبون امریکا و اسرائیل و اروپا با شماست خوبم ازتون حمایت میکنن.چون شماها بیشمارید رسانه ها و تریبونهای بیشمار هم با شما همراه هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
20 شبکه آوردی
اما حیا رو بردی!!!!
بهتر بود می گفتن
20 شبکه آوردی
اما یکیش بدرد بخور نبود برای همین مردم به ماهواره رو آوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
کسی که بخواد ماهواره ببینه میبینه چون ماهواره برنامه هایی داره که اصلاً تا ابد در نظام جمهوری اسلامی قابل پخش نیست!
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
عجیبه!! صدا سیما که دست همین گروهاس! دیگه اعتراضشون واسه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ان موقع كه احمدي نژاد بي حجابها را توي كمپين انتخاباتي خودش مي اورد واز انها استفاده تبليغاتي ميكرد اينها كجا بودند هدف اينا حجاب نيست اينا دنبال مسايل خودشونند ميخوان به دولت ضربه بزنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
چرا تو دوره ی مموتی از این راهپیمایی ها راه نمی انداختین، هان؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
چون احمدی نژاد هر بدی داشت ولی هیچگاه نمی گفت: "بهشت رفتن اجباری نیست" ؛ "بعضی در دوران حجر زندگی میکنن" و ...
خیلی ها احساس میکنن این دولت به مسائل دینی بی توجه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
آخه شیخ حسن مسایل فرهنگی جامعه رو خیلی آسون گرفته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
ولی می گفت که آب بریزید اونجاتون که می سوزه یا ممه را لولو برد و..... اینا را که یک آدم بی تربیت هم نمیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
راهپیمایی داشتند کمی به حافظت فشار بیار حداقل بعد چند نماز جمعه را به خاطر دارم. فقط به این دلیل که دولت قبل می خواست به این وضع رسیدگی کند ولی نتوانست ولی این دولت انگار برایش مهم نیست که حالا بخواهد تلاشی کند کمی مساله حساس شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
چون مموتی در مقابل مردم بود نه با مردم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
چون احمدی نژاد بزرگ مثل تو بی ادب نبود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
یکی از مضامین ادبی ان است که عاشق از معشوق جز خوبی نمی بیند این ها هم عاشق محمود هستند........
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
چون احمدی نژاد ار خودشون بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
من در تعجبم چرا اینا در 8 سال دوره ی مموتی هیچ اعتراضی به این موضوع نداشتند؟!!!!!!!!!!!
حقوق عمومی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
همینو بگو!!!
تو اون دوره حجاب فوق العاده رعایت میشد؟؟؟
هیچ مشکلی نداشت؟؟؟ یه دفعه بعد از روی کار اومدن دولت روحانی به یک باره حجاب در سطح جامعه به شدت غیر اسلامی شد؟؟؟
ناشناس
France
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اینا مجوز دارن یا نه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اینا مجوز سر خودن!
Raptor
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اینا خود مجوزن!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
امر به معروف و نهی از منکر مجوز کسی رو نمی خواهد خدا خودش مجوز داده.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
بله مجوز رسمی داشتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
بله داشتند با مجوز وزارت کشوربود روز ملی عفاف وحجاب بود البته مجوز اصلی رو وصیتنامه امام داده بروید بخوانید گر چه شما ها امام که هیچ احکام اسلامو قبول ندارید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اینها خودشان مجوز صادر می کنند!
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
وقتی کشور طوری شده که اکثر کاربران فرارو از روزه خواری در ماه رمضان حمایت میکنن، چرا نباید عده ای برای امر به معروف و نهی از منکر تجمع برپا کنن؟!
دین داری از روی اجبار نمیشه ولی امر به معروف و نهی از منکر واجب است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
به شرطی که هر کسی در ابراز عقیده اش آزاد باشه، این راهپیمایی ها هم کاملا قابل قبوله و اینهایی هم که شرکت کردن نظرشون محترمه. روزه یک امر شخصیه و به کسی ربطی نداره که کی میگیره کی نمیگیره. اگه اینو قبول کنیم یعنی همو تحمل کردیم و به نظرات هم احترام گذاشتیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
عمل به احکام قطعی خدا که جنبه اجتماعی داشته باشه شخصی نیست. روزه میگیرن یا نمیگیرن مهم نیست روزه خواری علنی نباید بکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
ققنوس جوابتو با منفی ها داری میگیری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
کسانی مجع تقلیدشان شبکه های ماهواره ای هست حجاب شخصی میشه روز خواری در ملا عام شخصیه بهتون رو بدند می خو اهید لب دریا رو مثل زمان شاه گور بگور شده کنید ا
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
کشتید ما را .انقلابی عمل کنید دیگه چرا عمل نمی کنید؟؟؟
من از طرف دولت می گم به هیچ کدوم از این مطالباتتون رسیدگی نمی شه. هر چه سریعتر انقلابی عمل کنید ببینیم چند مرده حلاجید.
دوستداراسلام راستین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
امر به معروف و نهی از منکر واجب است ولی دارای مراتبی است که باید رعایت بشود و هرکسی مشتش رو گره کند و بگوید نهی از منکر میکنم خودش دچار منکرات شده است
آتیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
ققنوس جان اگر کسی روزه می گیره یا که نه به خودش ربط داره.هر کسی رو تو قبر خودش می گذارند.
اگر شما از فرارو خوشتون نمی یاد چرا به کاربرنش توهین می کنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
منفی ها مال یک عده ادم بقول خودتون بیکاره که همیشه شبانه روز تو سایتها هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
آیا سایرین هم می توانند در رابطه با معضلاتی غیر سیاسی مثلاً گرانی در پارکی میتینگ راه بیاندازند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اینا مجوز گرفته اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
کفن پوشان و مجوز؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اینا خودشون صادرکننده مجوز هستند عمو جان
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
دنبال افراد هستيم چرا !!!
موضوع بايد دغدغه ما باشد نه افراد!!!
شك نكنيد كه ريشه خيلي از فسادها در جامعه ما از بدحجابي، بي‌حيايي است.
علیرضا م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
نه حمید آقا، ریشه اکثریت فسادها از فقر مادی و معنوی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
حميد آقا دوست عزيز، بي حجابي و بد حجابي خوب نيست ولي علاوه بر اين كه خودش ي جور فساده، معلول فسادهاي بزرگتري هم هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
گرونی از بیحجاباست.خوب!بیکاری از بیحجاباست خوب!....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
معضل فرهنگی راه کار فرهنگی داره ومعضل اقتصادی هم راه کار اقتصادی.ولی امان از اون روزی که عده ای از متولیان امر خودشون رو به خواب غفلت زده باشن.
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
خوب شد تو ایران فقر وگونی وجود داره موندم اگه نبود چه توجیهی داشتن ملت توجیه پرور!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
حمید خان همه چیزمون به هم میاد شما خودتو ناراحت نکن. ادامه بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
رانت خواری و اختلاس و فسادهای مالی بزرگ هم به خاطر بد حجابیه ها!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
به جایی نمیرسه

کسی نمیتونه واسه مردم تصمیم بگیره

کاش به جایی برسیم که احترام بذاریم به همدیگه،از جانب هر دو طرف!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
به جایی رسیدن یا نرسیدنش مهم نیست مهم واجب امر به معروف و نهی از منکر هست که نباید ترک بشه.
لاَ إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
گل گفتی عزیز ولی افسوس که همه اینها بازی سیاسی و برای فشار به دولت است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
هزار تا مثبت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
آیه قران رو اشتباه نوشته بره یکبار حداقل مبانی قرانی حجاب رو از رو درست بنویسه بعد بیاد شعار بده آیه 59 سوره احزاب ده بار بنویس
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
عزيزم ما لجبازى و منيت را باحكم خدا عوض نميكنيم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!فرارو دوستان محكى دارد!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
وضعیت حجاب در حال حاضر با یکسال پیش با 8 سال پیش مگه چه فرقی کرده....این افراد هم شدن فرصت طلب برای رسیدن به خواسته های ندانسته شون...
hg
United Arab Emirates
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
8سال پیش فقط مو های جلو معلوم بود الان مو های پشتم معلومه
8سال پیش مانتو ها تا پایین زانو بود الان تبدیل شده به دامن کوتاه
8سال پیش استین ماتو ها تا مچ بود الان تا ارنج
8سال پیش شلوار میپوشیدن الان ساپورت
حالا متوجه شدی وضعیت حجاب چه فرقی کرده یا بازم بگم جناب ناشناس 11:52
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
همه چیز دقیق و برنامه ریزی شده است از بنرها گرفته تا تلویزیون و .... آقای جنتی وزیر ارشاد کار سختی در پیش داره ،خدا به دادش برسه.
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
دوست من اینا همه اش فیلمه. آقای وزیر ارشاد هر کاری کنه اینا همین کاره هارو خواهند کرد. خوده وزیر هم این چیزا رو می دونه. کلا دارن برامون فیلم بازی می کنن.
منتشر کن فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
بهتر از اینه که با برنامه ریزی های ماهواره ای بیان بیرون و نوکر بی بی سی باشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
ناشناس 12:04جدا خودت تنهایی به این کشف بزرگ رسیدی یا با فرشاد مشورت کردی؟؟
hg
United Arab Emirates
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
جناب ناشناس 12:04
فرض بر اینکه این تجمع برنامه ریزی شده باشد
به نظر شما و امثال شما وظیفه ی وزارت ارشاد چیست؟؟؟
ایا اگر وزارت ارشاد چه در این دوره وچه در دوره های قبل وظیفه خود را درست انجام می داد وضعیت حجاب اینگونه بود؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
زمان احمدی نژاد همه چیز خوب بودا ، این برادر و خواهرا هم نبودند. از 24 خرداد یه دفعه، یه شبه همه چیز خراب شد، آخ آخ آخ بابا دلواااااااااااااااپسیم
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
خب اره
مگه نه این که دولت تدبیر اومده خب درست کنه مشکلات مردمو حل کنه فقر مملکتو و مردمو !!
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
چقدر هم تجمعشون عظيم هست !!!
ورژن جديد دلواپسان..
اين ها دوري احمدي نژاد كجا بودن؟؟
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اون موقع شماها میومدید میگفتید رای ما رو پس بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
همیشه 100 نفر برای 75 میلیون تصمیم میگیرن!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
چون عرضه دارن مثل شماها نیستن
hg
United Arab Emirates
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
اخه همین صدنفر اینقدر فعالیت میکنن که اندازه 75 میلون نفر به چشم میان
این صد نفر مثل شما وامثالتان نیستند که فقط بشینن پشت کاپیوتر ونظر بدن
خسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
hgآقای
اگه فیش حقوقیتو با من عوض کنی منم واست میام شعار میدم-درضمن فکرکنم شما هم پشت کامپیوتر نشستی که داری کامنت میزاری
خروس لاري
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
در يكي از تصاوير به طعنه از آقاي وزير ارشاد تشكر شده بود. اين يعني دم خروس. آقايان اگر نگاهي به تصاوير انتخاباتي رئيس جمهور متبوع و مطبوع‌شان بيندازند با صحنه‌هاي بسيار بدتري (!!!) از بي‌حجابي روبرو مي‌شوند، اما در آن وقت دولت دست خودشان بود و بنابراين صلاح نبود حجاب‌درد بگيرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ای وای ببخشید. اشتباهی منفی زدم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
همش از بیکاریه.اگه صبح یه بیل بهشون بدن واسه یه لقمه نون عرق بریزن دیگه نای اومدن تجمع رو ندارن
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
نه این که شما با بیلت داری اینترنتو شخم میزنی عرق میرزی پول درمیاری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
از دید شماها کسی که از صبح بیل به دست بگیره ، میگین یک مشت بی سواد ، عمله و اُمل و بی فرهنگ
اتفاقا بنده خیلی از این افراد رو میشناسم که مخالف بی حجابی هستن اما نمی توانن مرخصی بگیرن و به تجمع بپیوندن و فرهنگشان از خیلی از شماها بیشتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
هر چه بکاری همان را هم درو می کنید ، آقایان و خانمهای دلواپس در این سالها جز تخم نفاق و دروغ و کینه چه کاشتید که حالا از جوانان انتظار دارید.
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
هزار تا مثبت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
دوستاني كه نظر ميدين، مواظب باشين نظراتتون در مغايرت با دستورات صريح الهي كه در نص صريح كلام خدا و در احاديث و روايات ائمه آمده قرار نداشته باشه. نميخواين بگين استغفرالله اينا رو قبول ندارين كه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اااااااااسسسسسسسسسسسسسستتتتتغغغغغغغغغغغففففففرررررررراااااااااالللللللللللله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اتفاقا همینو میخوایم بگیم
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
فرارویی ها رو چه به خدا و پیغمبر؟ با اینا از اوباما حرف بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
دقیقا کاربران فرارو با "دین" مشکل دارن
اصغر آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
ولي خوشم مياد كه اينها هم فهميدن مشكل اصلي تو جامعه ما صدا و سيما هست.
آفرين بالاخره يك قدم رو به جلو رفتن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
مامور هستن و معذور
مهدی
Germany
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
یه عکس دست اون برادره هست که ی ژورنالو پیدا کرده بالاش نوشته وزارت ارشاد متشکریم. ما که هرچی نگاه کردیم تو این عکسه چیز خاصی ندیدیم.خدایی بد حجابی بعضیا یه طرف این.بیجنبه بودن بعضیام ی طرف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اينها سازمان دهي شده اند و هدفشان تضعيف دولت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
مگه درخواست توجه به حجاب تضعیف دولت است نکنه دولت دولت بی حجابهاست اسلام تضعیف بشه عیب نداره دولت تضعیف نشه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
كاش براي دزديها ، خيانتها ، رشوه خواريها و دروغگويي ها . آلودگي هوا ، و..هم جمع ميشدند آن وقت انسان باورشان ميكرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
چرا همیشه در تهران یک عده معدود هرموقع ،هرجا ، برای هرچی دلشان خواسته توانسته اندجمع بشوند وهرچه میخواهند بگویندولی بیش از هفتاد میلیون نفر جمعیت این حق را ندارند؟ واقعا این اسمش چیست امربه معروف یا نهی از منکر؟ من دیروز این صحنه را از نزدیک دیدم باور بفرمایید یک مورد نبود که با اینها موافق باشد و اکثریت همین جمله را تکرار میکردند که چرا اینها همیشه این اجازه را دارند ولی یک ملت این اجازه را ندارد؟ لذا حرکت اینها کاملا معکوس جواب میدهد خصوصا چهره و چهره هایی خاص که در اینگونه نمایش ها پای ثابت کار هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
میدونی اینا نه شیشه ی بانک ها و مغازه ها رو میشکنن،نه به مساجد حمله می کنن،نه سطل آشغال آتیش میزنن و.....دارن کاملا مسالمت آمیز تظاهرات میکنن.واقعا جای تاسف داره که تو یه کشور اسلامی مردم اینجوری از خود بیخود شدن و دارن با دستورات خدا مخالفت میکنن.
انگار بعضیا از دین فقط اینو یاد گرفتن که مثلا شبای قدر بیان مسجد و درحالی که در حال انجام گناه هستن(مثلا بی حجابی)از خدا به خاطر انجام همون گناه عذرخواهی کنن.واقعا مسخره اس.
ناشناس هميشگي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
بنظرم در جامعه بايد عفاف و پاكدامني ترويج پيدا كنه اگه اين مسئله حل بشه بد حجابي هم خود بخود از بين ميره بعدشم يه سئوال داردم اين آقايان وخانم ها مجوز راهپيمايي وتجمع داشتن ؟
123
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
برام جالبه همیشه تجمعات همه در راستای آرمان های یه جبهه خاصه-چهره ها همه معلومالحال... پس مشکلات مردم کجاست؟ کسی دلش نمیخواد از وضع بد معیشتی حرفی بزنه؟ یا این اعتراض چی ها وضعشون خوبه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
در جهت اهداف قران که شما مخالفش هستید وضع معیشتی که قرار بود با امدن اصلاح طلبا خوب بشه با کوتاه امدن در مقابل شیطان بزرگ خوب بشه پس چی شد ؟/
ناشناس
United States of America
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
عزیزم برو کار کن پول درار نگو نیس چون دروغه
من از تو خونه نشستن واز بیکاری رفتم تو خیبون اونقد گشتم تا کار پیدا کردم
هرکی میگه کار نیس خودشو داره مسخره میکنه
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
هدف استکبار از بی حجابی خود بیحجابی نیست هدف این بیحجابی بر هم زدن نظم جامعه است جون استکبار از اینکه جامعه ما دارای حساسیتهای شدید نسبت به حجاب است مطلع بوده و با این حربه به دبنال تضعیف گروههای مردمی به دست خود مردم است پس بجای اعتراض باید ریشه ای برخورد کرد مسلمانی و مذهب نیاز به مبارزه علنی و رودرو ندارد نیاز به تبلیغ ندارد مذهب شیعه در صورتیکه درست پیاده شود خیلی هم جذاب بوده و خود پیشرفت خواهد کرد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اشکالی ندارد، اقلیت هم می توانند معترض باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
جالبه اینجا این فقط اقلیته که حق اعتراض!!! داره!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
حجاب از احکام قران است ونود هشت درصد مردم ایران مسلمانند فقط تو سایتها اقلیتند اونم بخاط اینه که بعضی از شما شغلتون اینترنت است شغل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
24 میلیون احمدی نژاد شده اقلیت 7 دهم درصدی ها اکثریت
نینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
به نظر شما اون دو درصد میتونن اینقدر با قدرت , عنان اینترنت رو در دست بگیرند؟
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اقلیتی بیش نیستند ولی خدائیش حق میگن و حق دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
جعفر خان
پس با این حساب اکثریت ناحق می گن دیگه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
البته حتما تعریف شما از حق با تعریف اکثریت تفاوت داره.
این چیزی که شما بهش میگید حق ما میگیم زور.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
متاسفانه تمام اين معضلات در مملكت وجود داره. اين هموطنان پاكدل وپاك نيت ما هم نظرشان قابل احترام. يعني نظرات همه قابل احترام. اما به نظرم اين عده دانسته يا ندانسته وارد بازي كساني كه با قاطبه ملت هم راي وهم نظر نيستند،شده اند.چرا به وضع معيشت،بحران اقتصادي،وضعيت شغلي ومشكلات ديگري كه مردم با آنها دست وپنجه نرم ميكنند،فريادي شنيده نمي شود.چون آن عده مي خواهند يا به عبارتي نمي خواهند واهميتي به اين مملكت ومردمش نمي دهند.اين كار خيانت مسلم است.والبته هر اقدامي كه به مردم ومملكت ضرر وزيان برساند از هركس ودر هر مقام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اینها برای تجمع خود مجوز داشتن؟
چرا اینها برای هر راهپیمایی/ تجمع و شعار آزادند و دیگران نه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
جدا شما غصه مجوز اینا رو میخورین؟؟چقده شیرین کاریها زیاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
اولا مجوز داشتند دوم در جهت اهداف نظام تجمع کردند نه ضد ان سوماحرفشان اجرای درست قانون اساسی بود نه بر خلاف قانون چها رم امر به معرف ونهی از منکر اجازه نمی خواد بخصوص که مخاطب امر به معروف خود حکومت باشه حضرت علی ع می فرماید بالاترین امر به معروف امر به معرف حاکم اسلامی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
دلواپسن
فامیل دور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
چی شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
هیچ چی؟یک عده در مورد حجاب به دولت وصدا وسیما تذکر دادند یک عده عربده کشان اومدند که چرا؟؟؟؟؟ چرا امر به معروف کردید ؟؟ از کی اجازه گرفتید؟+ما هم بیاییم دوباره سطل اشغال اتیش بدیم؟/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
خودمون خسته نکنیم شما فقط کامنت های افساد طلبها رو می زارین دیگه ازادی بیان همینه دیگه؟؟
stop
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
حالا راست و دروغش پا خودشون که از سمتی بودن یا نه اما انصافا حجاب دیگه ارزششو از دست داده واقعا باید به خودمون بیاییم دلواپس نیستم اما نگرانم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
کامنت آخر هستم . همگی خسته نباشند.
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
من خودم چادری هستم وآزادانه انتخابش کردم اما با تجمع شدید مخالفم به دو دلیل اولا تاثیر منفیش بیشتره ثانیا اینا همه دعواهای جناحیه چرا این ها تازه متوجه بد بودن وضع حجاب شدن در دولت قبل همه چی عالی بود ??
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
به نظر من بد حجابی عکس العمل هستش و نه عمل !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
نمیشه گفت این تجمع هم از جنس تجمع دلواپسان است
حامد
Japan
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
آقا والله بلله حجاب برای شما خانوم ها خوبه. من یه آقا هستم. انصافا، خداوکیلی چه زن هستین و چه مرد، نمی بینید مردها چطور زن های بدحجاب رو بدرقه می کنن؟ آی خانوما، والله بلله مردهای خوب دنبال زن های با حجابن. به خدا با بی حجابی فقط نسیبتون مردهای چشم چرون میشه.
الهی غظمتت رو شکر که تو
آیه 26 سوره نور به ما آدما گفتی: الْخَبِيثاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَ الْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثاتِ وَ الطَّيِّباتُ لِلطَّيِّبِينَ وَ الطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّباتِ أُولئِكَ مُبَرَّؤُنَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَ رِزْقٌ كَرِيمٌ (نور- 26)
زنان بدکار و ناپاک شایسته مردانى بدین وصفند و مردان زشتکار و ناپاک نیز شایسته زنانى بدین صفتند و (بالعکس) زنان پاکیزه نیکو لا یق مردانى چنین و مردان پاکیزه نیکو لایق زنانى همین گونه‏اند، و این پاکیزگان از سخنان بهتانى که ناپاکان درباره آنان گویند منزهند و بر ایشان آمرزش و رزق نیکوست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
حضرت آیت الله رفسنجانی با ابراز تأسف شدید از محدود کردن و محدود دیدن مقوله وسیع فرهنگ، دروغ، تهمت، توهین، تجسس در زندگی مردم، وعده های غیرعملی، ریا، غیبت و دو به هم زنی را از مصادیق بارز و مذموم شده ی اقدامات ضدفرهنگی دانست و گفت: پرهیز از این رذیلت ها، فضیلت های اسلامی و انسانی را در جامعه تقویت می کند.آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود:«ولا تجسّسوا» دستور قرآنی و صراحت قانون اساسی ماست و هیچ کس حق ندارد با هر توجیهی این اصل اسلامی و میثاق ملی را ندیده بگیرد
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
این تجمعات خوبه به شرط اینکه برای چیزای دیگه هم به مردم حق اعتراض بدن .همه بتونند اعتراض کنند .نه فقط قشر خاصی من خودم چادریم ولی با همایش گزینشی و فرمایشی مخالفم.فرارو جون مادرت منتشر کن.
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
حكم قران ؟!!!!!!!!!حكم امريكا و اسراييل كه نيست!!!!!!!!!!!!عزيزم اگه مامور نظام باشم از پادوى امريكا بودن بهتر نيست؟!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
همه وصیت نامه امام رو مطالعه کنند مطلب براشون روشن میشه
ناشناس
Finland
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
آیا ما نیز میتوانیم به علت اینکه حقوقمان کفاف زندگیمان را نمیدهد راهپیمایی کنیم؟
دکتر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
نتیجه بر عکس می شه عزیزان مامور ومعذور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
درامد سالم و شرایط اقتصادی مناسب است که حفظ عفاف می کند و دختران بیگناه مملکت اسباب هوسرانی قرار نمی گیرند.
خدایا چرا بعضی ها به اصل مساله کاری ندارند و فقط دنبال ظاهر هستند!!!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین