bato-adv
کد خبر: ۱۵۹۱۹۴

پرویز پرستویی: پخش تصاویر مجلس مایه آبروریزی است

همزمان با سالگرد زلزله‌ی آذربایجان شرقی، پرویز پرستویی آخرین اقدامات انجام شده جهت احداث خانه فرهنگ در شهرستان «هریس» را تشریح کرد و در عین حال از نحوه‌ی برگزاری جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس انتقاد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
همزمان با سالگرد زلزله‌ی آذربایجان شرقی، پرویز پرستویی آخرین اقدامات انجام شده جهت احداث خانه فرهنگ در شهرستان «هریس» را تشریح کرد و در عین حال از نحوه‌ی برگزاری جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس انتقاد کرد.

این بازیگر عضو ستاد کمک‌رسانی سینماگران به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با تسلیت دوباره به بازماندگان این حادثه گفت: لازم می‌دانم همزمان با سالگرد زلزله اطلاعات مختصری به ملت ایران خصوصا کسانی که در دو روز کمک رسانی در سینما «آزادی» حضور داشتند و همچنین افرادی که در سراسر دنیا به یاری ما آمدند، توضیحاتی ارائه کنم.

وی ادامه داد: ما از کمک‌های مردمی، زمینی را به مساحت دوهزار متر در شهر هریس یکی از مناطق اصلی زلزله‌زده تهیه کردیم و در طی این یک سال جلسات هفتگی‌ ما به صورت منظم با حضور اعضای ستاد شامل رضا میرکریمی،‌کمال تبریزی و اینجانب برگزار شد و بعدها افراد دیگری شامل امیر اثباتی و شادمهر راستین به اتاق فکر اضافه شدند و طی برپایی جلساتی با مهندسین، نقشه‌ی مورد نظر نهایی شد.

پرستویی خاطر نشان کرد: هدفمان این بود طرحی را نهایی کنیم که بتوانیم ضمن ساخت آن با بودجه‌ای که در اختیار داریم جزئیاتی که یک خانه فرهنگ لازم دارد را فراهم کنیم.

این بازیگر گفت: خوشبختانه شرایط جوری پیش می‌رود که قبل از رسیدن سرما مراحل ساخت خانه فرهنگ آغاز خواهد شد و امیدواریم سال آینده شاهد افتتاح این مکان و هدیه آن به مردم زلزله‌ زده‌ی استان آذربایجان شرقی باشیم تا مردم ببیند کمک‌هایشان بی‌ثمر نبوده است.

وی از همه کسانی که در طول این مدت به یاری این ستاد شتافتند قدردانی کرد و ادامه داد: استارت این حرکت را ما زدیم اما آدم‌های زیادی در تبریز و تهران و اقصی نقاط کشور به کمک ما آمدند تا بتوانیم این پروژه‌ی بسیار سخت را به مرحله‌ی ساخت برسانیم وهمچنان وقتمان صرف این کار است تا خجالت‌زده‌ی کمک‌های مردمی نشویم.

پرستویی اظهار امیدواری کرد: با افتتاح خانه‌ی فرهنگ بازماندگان زلزله‌زدگان و سایرین از این مکان فرهنگی استفاده کنند و ما نیز بتوانیم مادام‌العمر خدمت کنیم.

این بازیگر در بخش دیگری از گفت‌وگویش با اشاره به جلسات مجلس شورای اسلامی برای رأی اعتماد به وزیران کابینه‌ی دولت یازدهم اظهار کرد: من گلایه‌ای ازاین جلسات که این روزها به صورت مستقیم از تلویزیون برای سراسر دنیا پخش می‌شود، دارم.

وی افزود: متاسفانه می‌بینم رئیس جمهوری که با رأی مردم انتخاب شده در مجلس حضور دارد و وزرا درباره‌ی برنامه‌شان توضیح می‌دهند اما بسیاری از این نمایندگان که از طرف مردم در آن‌جا حضور دارند، هیچ توجهی ندارند و مدام گرم صحبت‌ کردن و راه رفتن هستند.

پرستویی پخش چنین تصاویری را یک آبروریزی دانست و گفت: از آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس توقع دارم که این افراد را از جلسه بیرون کنند و به این نمایندگان می‌گویم اگر به خودتان احترام نمی‌گذارید حداقل به مردمی که به شما رأی دادند، احترام بگذارید. هر کلمه‌ی این وزرا سرنوشت‌ساز است. شما گوش نمی‌کنید و بعد مشکلات به وجود می‌آید، حداقل به مردم بی‌احترامی نکنید.
bato-adv
ليلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بايد هر كس از جايش بلند شد از جلسه اخراج بشه مثل ما كارمندان كه اگر از محل كارمون خارج بشيم توبيخ ميشم بايد اينها هم يه توبيخي يه چيزي باشه تا نظم را رعايت كنند البته اين مجلس نيست بيشتر مهد كودكه كه آقاي لاريجاني مداوم از آقايان درخواست ميكنه صندلي خود را ترك نكند ولي كو گوش شنوا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شورآی نگهبان تایید صلاحیت کرده مردم رای دادن و حالا صاحب نماینده شدیم که حرف های بی ادبانه میزنند
مدحت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
من کاملا با نظر آقای پرستویی موافقم این بی نظمی مجلس از همون اول بوده و همیشه برام سوال بوده که چرا بااین وضعیت!!! یکی داره سخنرانی میکنه یه تعداد از نماینده ها که تعدادشون هم کم نیست مدام در حال رفت و آ مد هستن یا چند نفر یه جا جمع شدن معلوم نیست چکار میکنن اصلا انگار نه انگار یا خود اقای لاریجانی صحبت کردنی چند وقت پیش من دیدم داشت صحبت میکرد یه سری نماینده هاپشت صندلی ایشون نشسته بودن داشتن صحبت میکردن! واقعا چرا یعنی تو کشورهای اروپایی هم مجلسشون اینطوریه!!!
حمید
United States of America
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
جنگ خنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
کاش فقط مشغول صحبت کردن بودن بعضیا که همش خوابنو دارن چرت میزنن
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹۴
شمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
واقعا با نظر آقاي پرستويي موافق هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
از مجلس ششم خيلي بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
جواب این انتقاد پرستویی در صحبت های روحانی داده شد !
روحانی گفت من خودم نماینده بودم و میدانم که شما در عین حال که راه می روید و با همدیگه حرف می زنید حواستون به من هم هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
همه مردم موافقن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
کاملا حرف درستی زده آقای پرستویی
کار این نمایندگان آبرو ریزی است
البته اگر آبرویی داشته باشند
مهتا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
در این 8 سال که گذشت بی ادبی مقوله ای عادی شده و شاید 8 سالی وقت لازم باشد تا ادب واحترام جایگاه خود را پیدا کند.
جغد شب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اقای پرستویی شما به عنوان بازیگر نور چشم ما هستی!
ولی خواهشا مثل بعضی ها(خاتمی و ...) هنر و فرهنگ رو با سیاست قاطی نکن!
بزار اسمت منو یاد بهترین بازیگرمرد سینمای ایران بندازه نه چیزه دیگه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اخه جناب اقای پرستویی ای عزیز مانده در دل این آقایان گوش هم کنند چیزی نمی فهمند که بخواهند درست تصمیم بگیرند اینها به دنبال لابی های خود هستند دیروز یگ منظره رقت بار را دیدیم آقای رسایی با آن ادبیات بی ادبانه از آقای علوی انتقاد می کند بعد هم که از تریبون کنار می رود دوزنان دست و صورت اقای علوی را می بوسد معنی این حرکت چیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اخه منفی چرا دادی چرا اینجوری هستید شماهای ه منفی دادید بس دیگه توروخدا اگه چشم دارید چشماتون و باز کنید کم خودتون و به....................
جانباز دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
باسلام خدمت آقاي پرستويي .
واقعاً فكر مي كنيد اين افراد به راي مردم و انتخاب غير آگاهانه آنها احترام خواند گذاشت؟ واقعاًاحترام به مردم براي اين قشر از نمايندگان كه صنفي به امور كشور نگاه مي كنند ارزش دارد ؟
جغد شب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
چرا امروز سانديس هايمان را نداديد دارم چرت و پرت مي نويسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
ملت اینهمه نماینده فرهیخته از کجا آورده انداخته تو مجلس، علم کردن یه همچین مجلسی، تو دنیا فقط از ایرانی جماعت برمیاد و بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
جانا سخن از زبان ما میگویی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
واي افرين . جانا سخن از زبان ما ميگويي
جلو تلويزيون داريم حرص ميخوريم و خدا خدا لااقل از شبكه هاي خارجي پخش نشود ..
روح
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
شما مجلس کشورهای دیگه رو دیدی؟؟؟ اونجاهام بحث میکنن بعضی جاها هم بیشتر از این... در ضمن اینجوری که شما بگی اینا میگن خب دیگه اصلا نشون نمیدیم باید ظرفیت ها بره بالا
حالا خود مردم قضاوت میکنن نماینده خوب و بد کی هست
دوره بعد حواستون و رای دادن باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
با نظر اقای پرستویی در مورد مجلس موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
جوانمردی این مرد در تاریخ این مملکت ثبت خواهد گردید
پایدار باشی پرویز خان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
پرویز جون
از کوزه همان طراود که در اوست
این واقعیت مجلسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
تراود که در اوست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
پیشرفت کاملا گام به گام!
عزیزی نوشته بودن طراوت! الان شده طراود، به امید خدا تا پایان جلسات رای اعتماد دیگه در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
فکر کنم برون تراود درست تر باشه دادا
ناشناس
-
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
مردم باید ببینند که نمایندگان آنها چه کسانی هستند که چشم بسته رای ندهند
تیفون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
ایول... خوب شد یکی بالاخره فرهنگو یادآوری کرد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
در ضمن باید به بعضی یادآوری بشه بچه پای تلویزیونه از عبارتای +18 سال استفاده نکنن!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
بچه ای که از حالا اینقدر به سیاست علاقه داره بزرگ بشه سیاستمدار قابلی میشه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
مگه چی گفتن...؟! دیگه در اون حدم نیس.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
پرويز خان حق با شماست ولي نكته اساسي اينجاست كه اينان نماينده واقعي مردم نيستند به خدا
ممتقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
احسنت!! این افراد با این ادبیات نماینده مردم نیستند. این زبان دین مبین اسلام نیست. انشاالله شورای محترم نگهبان در تعیین صلاحیت افراد این مهم را مد نظر قرار دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عجب...
این مجلس از دل انتخاباتی آمدن که خود دوستان به اصطلاح اصلاح طلب تحریم کرده بودند و وقتی خاتمی رای داد کلی ازش گله کردن و...
حالا بکشید این مجلس اصولگرا را که نماینده آن 63 درصدی اند که شرکت کردند.
این یعنی رای گیری. یعنی دموکراسی.
وقتی هم رای شما شدن میشن نماینده واقعی مردم ؟! الان نیستن...؟!
خواهشا مسائل را با این حرفا به سخره نگیرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اينان نماينده واقعي مردم نيستند به خدا احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
ناشناس 8:25 واقعاً تفاوت بین بعضی از نمایندهها با وزارء واضح نیست؟ چه از نظر سطح معلومات و چه ادب و لحن گفتار. بیشتر دوستان رأی ندادن مردم رو دلیل داشتن مجلس ضعیف می دانند ولی به نظر من رد صلاحیتها باعث می شود خیلی از افرادی نتوانند کاندید شوند نمونه اش علوی که نمایندۀ خبرگان بودند و رد شدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
من با آقای پرستویی مخالفم

اینها نماینده مردم نیستند، نماینده خود یا حزبشون هستند.

چند درصد از مطالب ارائه شده در مجلس در مورد مشکلات مردم و یا برنامه های وزرا بود؟؟

اینها هر کجا بخواهند میروند، بچه هایشان هر جا بخواهند درس بخوانند میروند، بچه هایشان هر لذتی که بخواهند میبرند، اگر خدای ناکرده هم دستگیر شدند ، پارتیشان کلفت است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
تمام سخنانت نیاز به اثبات دارد.
ضمن اینکه پس دقیقا اینان با رای چه کسانی به مجلس رفتند...؟!
جالب است که وقتی مجلس ششم می شود، مجلس از نظرتان می شود مردمی، وقتی مجلس نهم می شود، می شود مجلس احزاب و خودشون...!
واقعا مسخره است...
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
تازه بر ضد مردم هم در صحن مجلس تظاهرات میکنن!!!
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
آفای پرستویی گویی شما با واژه لابی آشنایی ندارید. این آقایان در حال نضمین منافع آینده خود هستند. برایشان هم خیلی فرق نمی کند که صحبت های وزرا چیست و چه عواقب مثبت یا منفی خواهد داشت. ولی با این حال درود به شرف شما که سکوت نمی کنید
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
فكر مي كنيد وضعيت الان مملك فقط تقصير احمدي نژاده، قسمت عمده اي اش هم سهم همين نماينده هاي مجلسه.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
وضعیت الان مملکت ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
آقایان نماینده بر طبق اوامر بالایی ها و منافع شان، از قبل به تایید یا رد وزرا تصمیم گرفته اند و از این جهت صحبت های پشت تریبون بر آنها تاثیری ندارد و از این جهت به آن بی توجه هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
ایشان درست میفرمایند. بعد از نماینده ها فوتبالیست ها مایه آبروریزی هستند و بعد از آن بیشتر بازیگرها در صورتیکه آقای پرستویی و معدودی دیگر را استثنا کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
مدتیه همه منتقد شده اند. وزرای سابق. وزرای فعلی خود نماینده ها. رئیس پلیس. خود آقای احمدی نژاد هم الان منتقد رویه سابق هست. اینها همه به برکت انتخابات پرشکوهی هست که برگزار شد و پیامشو همه آقایون کم کم دارن میگیرن
جمال
United States of America
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
بابا احمدي نژاد بيچاره كاره اي نبود همه بدبختي ما از اين مجلس است كه در راس امور است . افرادي مثل زاكاني كه اصلا نزاكت را بلد نيست در اين مجلس هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
نه میشه مثبت داد نه منفی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
متاسفانه ما مردم هم در این وضعیت اسفبار مجلس مقصریم رای ندادن ما(از جمله خودم) زمینه ساز حضور چنین کسانی در مجلس بود
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
من خودم میبینم از دنیا خجالت میکشم.اینه 5000 سال قدمت
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
باید فاتحه مملکتی که حسینیان و رسایی و کوچکزاده نماینده ملتش هستند رو خوند
مصطفی
Poland
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
واقعا خجالت آوره.اینا کین دیگه نشسن تو مجلس؟!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
لطفا به بی نزاکتان و باند بازان اضافه کنید آقای رسایی را.
این آقا رفته برای مملکت کار کنه یا توهین کنه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
واقعا که خجالت اور است..مجلس نیست که ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
آبروریزی برای یک دقیقه این سخنان سخیف است! انصافا اگر سخنان وزرای پیشنهادی، به ويژه دکتر ظریف نبود، واقعا غیرقابل تحمل بود!

دوستان اصلاح طلب و معتدل :
باید با عزمی مشابه ۲۴ خرداد ۹۲، در سال ۹۴ مجلس را از وجود عناصری که به هیچ وجه لیاقت نمایندگی ملت بزرگ ایران رو ندارند، خالی کنیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
حرفی که مدت ها در دلم مانده بود این مرد شریف( اقای پرستویی ) بیان کردند.اینها ابروی هرجه نماینده هست را برده اندمهد کودکان ودبستان ها هم این جوری نیستند که مجلسی های ما هستند .از مردم عزیز کشور می خواهم در انتخاب نمایندهایشان دقت کنند .یک پیش نهاد هم برای اقای لاریجانی که یک مبسر یا ناظم برای مجلس انتخاب کند واز نمره انضبات نمایندهای بازی گوش و حرف گوش نده کم کند .فول میدهم هشتاد درصد شان مشروط شوند .
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
مجلس دمکراسی یعنی همین پرویز خان
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
یاد خودمون تو دانشگاه افتادم. استادامون میگفتن 1 ساعت بیشتر بمونیم میگفتیم نه ما خسته ایم. میگفتن پس یه روز دیگه هم بیاید میگفتیم ما کار داریم اصلا نمیتونیم.
البته مدریت استادای ما و رفتار دانشجوها صد درصد بهتر بود. از طرف دیگه استادای ما میگفتن هیچ کس حق نداره کسی و ضایع کنه یا توهین کنه.دله دزد و دستمال کش و .. اینا از صحن علنی مجلس ادبیات نماینده های مردم و نشون میده هر کی ببینه میگه اگه اینا نماینده مردمن خود مردم چطورن!!! جای تاسفه.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
والا وقتی که حقوقشان مادام العمر شده و از رانتها استفاده می کنند و... دیگر هر کس باشد دیگر به فکر مردم نیست . مجلس باید مثل مدرسه باشد و نماینده ها کارنامه داشته باشند و هر کار برای مردم در مجلس انجام شود نمره داده و نماینده ضعیف از مجلس اخراج شود . بعد ببین که مجلس چقدر هدفمند می شود.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
مجلس عصاره ی ملته واقعا الان فهمیدم این همه بی نظمی تو کشور بیخود نیست علت داره. گفتا زکه نالیم که ازماست که برماست .واقعا متاسفم برای کشورم. بگوخب
Arvin
China
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
آقاى پرستوىى عزيز انشاء الله نمايندگان بعدى شهامت و نزاكت و أدب را با هم خواهند داشت
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
بخدا اين نماينده ها منظور مردمو از اين راي بالا به روحاني نفهميدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
داداش نگاه نکن.
فکر کردید همه خارجی ها الاف هستند بنشینن این برنامه رو ببینن.
واقعیت این است که نماینده های مجلسمون همین آدم ها هستند و مردم اصلا د انتخابشون دقت نمیکنن.
آدم های بی اخلاق که می خوان برای ما فرهنگ تعیین کنند.
ایمان
Canada
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
دولت دهم گفته بود دو ماهه ویرانه های زلزله را آباد میکند چه شد ؟؟
این دروغی دیگر بر روی دروغهای دولت دهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
حرفا میزنی اقای پرستویی ! اخه عزیزم امثال زاکانی و رسایی ادب و نزاکتشان کجا بوده .اگر فتنه نبود اینا تو مجلس الان بیکار و حیران بودند اینا الان از این فتنه دارند نون میخورند
حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
بسیار بی مسئولیت و بی تفاوت هستند.
خدا شاهده که کلاس سوم راهنمایی ما خیلی از این مجلس با نظم تر بود.
اون هم کلاس سوم راهنمایی دوران ما دهه شصتی ها!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
برخی از عصاره های فضایل ملت معلوم نیست محصول عصاره گیری کدام ملت هستند!
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
تاحالا نميدونستم اينقدر سطح اگاهي ، دانايي ، اخلاق اسلامي وانساني درصد بالايي ازنمايندگان مردم پايين است وقتي مردم درانتخابات مشاركت كمتري داشته باشند نتيجه همين است!
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خوب شد بالاخره یکی صداش در اومد و این حرف رو زد .پرستویی راست میگه نماینده ها همش دارن میرن و میان تازه دختر من هم که سیزده سالشه وقتی نگاه کرد همینو گفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
کاش میشد انسانهایی با خصلتهای والا مانند آقای پرستویی را به مجلس فرستاد
یک فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
سلام. واقعا صحبت های آقای پرستویی دغدغه من هم هست. هر بار که که از تلویزیون مجلس را مشاهده می کنم از این همه بی توجهی و بی ادبی نمایندگان ناراحت می شم. به دانش آموزانم می گویم انشاالله اگر نماینده شدند حداقل این کار را نکنند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اصلا موافق نیستم .مردم ایران همینی هستند که نماینده هاشون نشون میدن .اگه بازم نماینده ها عوض بشن و دوباره انتخاب بشن بازم همین میشه.استناد میکنم به دور قبل که 200نفراز نمایندگان برکنار شدند آیا تغییری حاصل شد.ما جهان سومی هستیم و همه ی دنیا اینو میدونند فقط ادعامون یه چند کیلومتری جلوتر از خودمونه
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دقيقا!درست مثل بچه دبستاني ها !وسط اتوبان !دائم در رفت و آمد!خير سرمون يا خير سرشون يكسري تحصيل كردن كه وقتي بجايي رسيدن ديگه قانون رو زير پا مي گذارن.در صورتيكه قوانين مملكت عزيزمون از اونجا بيرون مياد.پس چه خوب بود اولين جا براي اجراي قوانين خود مجلس و اولين گروه اجراكننده قوانين خود نمايندگان باشند. اينطوره كه ميتونيم توقع داشته باشيم كه يك فرد درون اجتماع هم قانون رو رعايت كند.
ملكشاهي
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
حرف زدن بعضي از اونا مايه ي آبروريزي است ،ضمنا حرفاشون افكار عمومي را نمايندگي نمي كند كه اون هم احتمالا مربوط به سازوكار غلط انتخابات است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
درود بر هنرمند بسیار ارزشمند آقای پرستویی
از سایر هنرمندان، نویسندگان، نخبگان، و به طور کلی افراد تأثیر گذار و مشهور کشورمان تقاضا می کنیم حداقل آنها صدای ملت باشند و گفته های درست ایشان را ادامه دهند
mohsen
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
ضمن احترام به نظر آقاي پرستويي اما بنده با نظر ايشان مخالف هستم.اگر چه شاهد بعضي كج اخلاقي ها در مجلس هستيم اما با پخش مستقيم يكي از اتفاقات مهم اين روزها كه در مجلس در حال وقوع است مي توان سطح بلوغ فكري و سياسي آحاد ملت شريف ايران را بالا برد و صدا وسيما ضمن آگاه كردن مردم از منش و رفتار و گفتار نمايندگان خود قدمي در جهت اصلاح برخي بد اخلاقي ها برداشته است.فراموش نكنيم كه اين حق مردم است كه از عملكرد نمايندگان خود آگاه باشند و به نظر من صدا و سيما قدمي جدي در جهت اين حق برداشته است.
حسين پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بخدا منم در اينارتباط چندين مرتبه كامنت گذاشتم، واقعا مي گويند همه چيزمان باهم جور است همين است ديگه!! كشوري عقب مانده با آدماي پرمدعا!! واقعا مي گويند از خودمان بايد شروع كنيم همين است، نمايندگاني بايد انتخاب كرد كه منظبط، متين، درستكار و مجرب باشند و اين هم از دل احزاب فقط در مي آيد. بايد حزب داشته باشيم و اين افراد ابتدا در داخل احزاب ساخته و پالايش و بعد به مردم براي راي گيري معرفي شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
حقیقت اینست که چنین نمایندگانی مایه آبرو ریزی هستند نه پخش تصاویرشان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
آقای پرستویی عزیز ، این حرف شما درست است ولی اینکه شما هم در آستانه ی انتخابات شانه به شانه ی آقای قالیباف بودید نیز از شما بعید بود !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اظهار نظر تخصصی بیشتر زیبنده جناب پرستویی است.
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عابرو ریزی.پخش مستقیم نمیخواد اینجا سانسور و پارازیت باشه خوبه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
همینو بگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
جناب پرستويي ، ايشان با شنيدن دفاعيه وزرا تصميم نمي گيرند. با لابي هاي داخلي خودشان تصميم مي گيرند پس نياز ندارند خودشان را خسته شنيدن صحبت هاي آنها كنند. واي به مردمي كه ليستي راي مي دهند و اين لابي ها را وارد مجلس مي كنند.
سغرق
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
وقتی رای آنان به وزرای پیشنهادی تا حدودی ازقبل مشخص است و بیان سخن از جایگاه نیز خیلی موثر واقع نخواهد شد جرا وقت ایشان به گوش دادن تلف شود ونباید به دنبال کسب امتیاز باشنداز آن روش ها که می بینیم؟
فاخته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
مشکل اصلی خود نماینده ها هستن ، یکی نیست ازعملکرد آنها انتقاد کنه ، انگار خودشون اصلا خلاف نکردن بایستی اونها هم به مردم پاسخگو باشن که چه کردن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
افرین موضوع مهمی را مطرح کردند نمایندگان بایستی پاسخ مردم وخدا را بدهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
جای بسی تاسف است برای مردمی فهیم که چنین نمایندگانی دارند .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
همین مردم فهیم انتخابشون کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
آیا فکر میکنید فقط مجلس اینجوریه که هر نماینده در جایی که نیاز به خرد جمعی وجود داره توی مجلس اینور و انور میره و به حرف کسی که پشت تریبونه گوش نمیده و رئیس مجلس هم فقط با طنزگویی داره به اونا تذکر میده .برید توی خیابون نگاه کنید که مردم چه جوری دارن رانندگی می کنند . ببینید جایی مه ازدحام وجود داره ببینید مردم چه جوری توی صف ایستادن و ... حتی توی صف نماز ببینید چه جوری نظم را رعایت میکنند . این ویژگی ما ایرانی هاست. خود آقای پرستویی هم اگر در موقعیت مشابه قرار بگیره فکر میکنم که همین کارها را انجام میده
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
واقعا این مجلس عصاره ی این ملت است ؛ تمام نواقص و نقایص اخلاقی مردم ما در نمایندگانشان هم متجلی است . ما که با بی نظمی , بی احترامی به یکدیگر , لبخند و خنجر را با هم زدن , مسخره بازی در آوردن در جدی ترین کارها , عدم ارزش گذاری به وقت خود و دیگران , عدم توجه به برنامه ریزی در کارها , باری به هرجهت بودن , تهمت زدن و تهمت شنیدن و ... بزرگ شده ایم و خو کرده ایم , از نمایندگانمان ( حتی اگر واقعی باشند !! ) چه توقعی داریم ؟ اینها که اکثرا با زور پول و پلو به مجلس رفته اند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دمت گرم! مجلسی‌ها از مریخ که نیومدن. از بین ماها رفتن اونجا نشستن دیگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
حرف حق جواب نداره
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
قبول ندارم. این رو حتما توجه به انتخاب نمایندگان نشده و خود مردم کوتاهی کردند حالا متوجه شدیم.
معینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
تیفون عزیز، بگو ایکاش یکی پیدا میشد تا یادآوری کند که آقایان در محضر خدا هستند. زمانیکه منافع شخصی و مال و مقام دنیوی مطرح است، خدا آخرین مطلبی است که بیادکسی می آید و اگر هم نامی از او برده شود در دعای برای موفقیت درنقشه دنیوی است که در سرهای متقی!! خود دارند. خدایا بخاطر انگشت شمار مومنین حقه، که خود آنها را میشناسی، نظر لطف و اصلاحی براین کشور مدعی تشیع علوی بیانداز، باشد که ......
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
آقای پرستویی عزیز!اولا که خیلی دوست دارم!و در ادامه مجلسی که توش دعوا درگیری نباشه مجلس نیست حق مردم گرفتنیه دادنی نیست.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین