bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۵۳۷۹۸

شریعتمداری: گفتمان اصولگرایی پیروز شد

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
حسین شریعتمداری امروز شنبه طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

می‌گویند؛ شخصی مشغول شستن ماشین خود بود ولی برخلاف معمول، شستشوی ماشین را از پلاک آن شروع کرده بود. پرسیدند این چه کاری است؟ خب! مثل بقیه مردم و به روال عادی از بدنه آغاز کن، پلاک و شماره ماشین هم به‌موقع خود شسته می‌شود. طرف در پاسخ گفت؛ دفعه قبل ماشینم را به همین روال که شما می‌فرمایید شستم ولی، وقتی به شماره آن رسیدم، متوجه شدم که ماشین خودم نبوده!

در نگاه اول، شاید تصور شود که برداشت این یادداشت از نتیجه انتخابات اخیر، با واقعیت فاصله دارد ولی شواهدی که بیرون از قیل و قال برخی از جریانات سیاسی به آن اشاره خواهیم کرد، نشان می‌دهد هر سه نتیجه‌ای که یادداشت پیش‌روی از انتخابات پرشور و حماسی 24 خرداد ارائه می‌دهد، بی‌کم و کاست صحت داشته و با واقعیات همخوانی غیرقابل انکاری دارد. بخوانید؛

مواضع آقای دکتر روحانی بعد از انتخاب ایشان به ریاست جمهوری اسلامی ایران و مخصوصاً آنچه در کنفرانس خبری روز دوشنبه هفته گذشته در پاسخ به پرسش خبرنگاران داخلی و خارجی مطرح شد، نه فقط با مواضع و نظرات مدعیان اصلاحات و اصحاب فتنه متفاوت بود، بلکه این تفاوت در برخی از موارد به مرز یکصد و هشتاد درجه‌ای نیز می‌رسید. روحانی در این کنفرانس خبری و پس از آن در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود، همانگونه ظاهر شد که اکثریت قریب به اتفاق رأی دهندگان و شرکت‌کنندگان در انتخابات حماسی 24 خرداد انتظار داشتند و نه آنگونه که گروه‌ها و احزاب چند ده نفره آرزو می‌کردند. رئیس جمهور منتخب با بیانی قاطع و صریح بر سیاست‌های کلان و رسماً اعلام شده نظام نظیر مذاکره و رابطه با آمریکا، چالش هسته‌ای، تحریم‌ها، مسائل منطقه‌ای، بحران سوریه، حضور ایران در آمریکای لاتین و... تأکید ورزید.

مواضع دکتر روحانی در کنفرانس خبری روز دوشنبه از یکسو با ناامیدی آمیخته به عصبانیت دشمنان بیرونی روبرو شد که نظرات ایشان را با آنچه به توهم در شیپورهای فریب خود دمیده بودند، متفاوت می‌دیدند و از سوی دیگر ناخشنودی مدعیان اصلاحات را در پی داشت که با آراء حداکثر 7 تا 12 درصدی خود انتظار داشتند دکتر روحانی از آنها به عنوان شریک انتخاباتی خود یاد کند! اما رئیس‌جمهور منتخب که از ترکیب سبد رأی خود باخبر بود اجازه نداد در رأی مردم که به امانت نزد ایشان است، خیانت شود.

دکتر روحانی در جریان کنفرانس خبری روز دوشنبه خود تلاش هماهنگ روزنامه‌های زنجیره‌ای که با پرسش‌های از قبل طراحی شده سعی داشتند جبهه اصلاحات را در پیروزی ایشان مؤثر قلمداد کنند، به گونه‌ای هوشمندانه ناکام گذاشت.

به عنوان مثال، در پاسخ به خبرنگار روزنامه زنجیره‌ای شرق که پرسیده بود «پی‌گیری مطالبات اصلاح‌طلبان در دولت شما چگونه خواهد بود»؟ گفت «از همه آنهایی که حمایت کردند صمیمانه تشکر می‌کنم. یادمان باشد من از امروز رئیس جمهور همه مردم ایران هستم» و یا در جواب به سؤال مشابه خبرنگار یکی دیگر از روزنامه‌های زنجیره‌ای اعلام کرد «دولت من یک دولت فراجناحی خواهد بود».

در همین زمینه، تقلای روزنامه آفتاب یزد هم ناکام ماند. خبرنگار این روزنامه زنجیره‌ای اصرار داشت که آقای روحانی از آقای عارف به عنوان معاون اول خود استفاده کند و ادعا می‌کرد، بسیاری از مردم در تماس با روزنامه آفتاب یزد این درخواست را مطرح کرده‌اند! دکتر روحانی که به عنوان یک سیاستمدار باسابقه، منظور اصلی او را دریافته بود و از جایگاه کم اهمیت این روزنامه در فضای رسانه‌ای کشور نیز باخبر بود؛ برای اینکه به اصلاح‌طلبان بفهماند ساده‌لوح نیست، ابتدا از وی پرسید؛ یعنی همه آنها با روزنامه آفتاب یزد تماس گرفته و این درخواست را داشته‌اند؟! و سپس تأکید کرد؛ از همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و نفرات و برنامه‌های آنها استفاده خواهم کرد. این بی‌توجهی دکتر روحانی به جبهه اصلاحات تا آنجا بود که بعد از کنفرانس خبری، یکی از مدعیان اصلاحات در حالی که نمی‌توانست عصبانیت خود را پنهان کند، با صدایی که برای اطرافیان به وضوح قابل شنیدن بود گفت «این شیخ دارد کلیدش را برعکس می‌چرخاند»!

در هیچ یک از مواضع و پاسخ‌های دکتر روحانی کمترین نشانه‌ای از مواضع افراطیون مدعی اصلاحات- بخوانید افراطی متمایل به آمریکا- دیده نمی‌شد، بنابراین رئیس جمهور منتخب همانگونه که خود اعلام کرده است نامزد جبهه اصلاحات نیست و از سوی دیگر، ‌مواضع ایشان تاکنون- که انشاءالله در ادامه نیز چنین باشد- با سیاست‌های کلان و رسماً اعلام شده نظام که مورد تأکید اصولگرایان بوده و هست نیز با اندک تفاوتی- در سلیقه- انطباق دارد. آیا، این واقعیت با توجه به شواهد و دلایلی که به آن اشاره شد قابل تردید است؟ اگر قابل تردید نیست- که نیست- به آسانی می‌توان نتیجه گرفت که در انتخابات پرشور و حماسی اخیر؛

اول: آن که؛ گفتمان اصولگرایی پیروز شده است. واقعیتی که برای دشمنان بیرونی، اصحاب فتنه و برخی از مدعیان اصلاحات تلخ و ناگوار بود تا آنجا که هیچیک از آنها نتوانستند ناخشنودی آمیخته به عصبانیت خود را از مواضع دکتر‌روحانی پنهان کنند.

گفتنی است چند ساعت بعد از کنفرانس خبری رئیس جمهور منتخب، خبرنگار یکی از رسانه‌های زنجیره‌ای برای مصاحبه با نگارنده تماس گرفت. اوج کار روزنامه بود و فرصتی برای مصاحبه نبود ولی ایشان اصرار داشت که می‌خواهد درباره علت شکست اصولگرایان سؤال کند! پرسیدم؛ شما کنفرانس خبری آقای روحانی را دیده‌اید؟ گفت؛ از ابتدا تا انتها. پرسیدم؛ کدامیک از مواضع ایشان با مواضع اصلاح‌طلبان همخوانی داشت؟ چند ثانیه‌ای سکوت کرد و گفت؛ راستش را بخواهید، هیچکدام! پرسیدم؛ کدامیک از نظرات وی با دیدگاه اصولگرایان در تناقض بود؟! جوابی نداد ولی پرسید؛ یعنی نامزدهای اصولگرا شکست نخورده‌اند؟! گفتم؛ نامزدها شکست خورده‌اند اما، اصولگرایی نه.

دوم: این که؛ مدعیان اصلاحات شکست سختی را متحمل شده‌اند. اصلاح‌طلبان این شکست را از قبل پیش‌بینی می‌کردند و به همین علت نامزد اختصاصی خود را برای پیشگیری از وزن‌کشی در انتخابات، مجبور به کناره‌گیری کردند. روحانی تاکید کرده بود که نمی‌خواهد وامدار هیچ گروهی باشد و در صورت پیروزی، از کسانی که اعلام حمایت کرده‌اند بدون ذکر وابستگی گروهی و حزبی آنها تشکر خواهد کرد که کرد! و کاش از عوامل فتنه آمریکایی- اسرائیلی تشکر نمی‌کرد. مدعیان اصلاحات از پاسخ های آقای روحانی در کنفرانس خبری، که علی‌رغم اصرار خبرنگاران زنجیره‌ای حاضر نشده بود جبهه اصلاحات را در آرای خود سهیم کند، به شدت عصبانی هستند. سران این جبهه نتیجه گرفته‌اند که با حضور در انتخابات به دروغ بودن ادعای تقلب در انتخابات 88 و خیانتی که مرتکب شده بودند اعتراف کرده‌اند ولی در مقابل این هزینه کلان، هیچ دستاوردی نداشته‌اند. این جبهه و دشمنان بیرونی با مشاهده پلاک دریافته‌اند، ماشینی که شسته بودند متعلق به آنها نبوده است!

سوم: آن که؛ شکست نامزدهای اصولگرا یکی دیگر از نتایج انتخابات پرشور و حماسی اخیر بود. این شکست- به مفهوم رایج سیاسی و نه در بستر آموزه‌های دینی- در حالی است که گفتمان اصولگرایی پیروز انتخابات بوده است. شرح این ماجرای عبرت ‌انگیز به فرصت بیشتری نیاز دارد و در این مختصر به دو نکته بسنده می‌کنیم.

الف: با وجود اصرار فراوان اصولگرایان، هیچ یک از نامزدهای اصولگرا حاضر نشدند به نفع یکی از میان خود، انصراف بدهند. نه اینکه با ائتلاف مخالف باشند، بلکه هر یک از آنها انتظار داشت دیگران به نفع او کنار بکشد! و اکنون در توجیه این اقدام غیرقابل توجیه گفته می‌شود، بر فرض ائتلاف، از آنجا که مجموعه آرا آنان کمتر از آرای آقای روحانی بود، ائتلاف آنها باز هم بی‌نتیجه بود که باید گفت؛ اولاً؛ شما که از نتیجه خبر نداشتید و هر کدامتان خود را پیروز نهایی می‌دانستید، بنابراین خودداری شما از ائتلاف کماکان یک اقدام غیرقابل توجیه است و ثانیاً؛ فقط در ریاضیات حاصلضرب دو ضربدر دو 4 است و این قضیه ریاضی در بسیاری از موارد با مسائل اجتماعی قابل انطباق نیست. مثلاً وقتی مردم می‌بینند که هیچ یک از نامزدهای اصولگرا حاضر نیست به نفع دیگری کناره‌گیری کند، به طور طبیعی نتیجه می‌گیرند که این ناهمدلی و ناهمراهی در صورت پیروزی می‌تواند تنش‌آفرین باشد و یا خدای نخواسته خود محوری در دولت آینده را به دنبال داشته باشد.

ب: متأسفانه تمامی نامزدها -از جمله نامزدهای اصولگرا- در تبلیغات انتخاباتی و مخصوصاً مناظره‌های تلویزیونی، علیه شرایط موجود و دولت کنونی دست به سیاه‌نمایی زدند و حال آن که به قول حکیمانه حضرت آقا که برخاسته از آموزه‌های صریح اسلامی و اخلاقی است، از ویژگی‌های «نقد منصفانه» آن است که در کنار نقاط منفی، به نقاط مثبت نیز اشاره شود. آیا نامزدهای محترم اصولگرا در عملکرد دولت کنونی هیچ نقطه مثبتی نمی‌دیدند؟! دولت دکتر احمدی‌نژاد، اگرچه طی دو سال اخیر، اقدامات غیرقابل توجیهی داشته است ولی در مجموع خدمات فراوان و کم‌نظیر و در مواردی بی‌نظیر به مردم و نظام ارائه کرده است که حتی تهیه فهرست این خدمات ارزنده نیز به درازا می‌کشد. شکستن حلقه تقریباً موروثی! مسئولیت‌ها، به کارگیری نیروهای متعهد و تازه‌نفس،‌توزیع ثروت‌ عمومی و خدمات به همه نقاط کشور،‌ حمایت از محرومان و مستضعفان، ایستادگی مثال‌زدنی در برابر زورگویی قدرت‌های استکباری، تلاش خستگی‌ناپذیر شبانه‌روزی و... اما، به عنوان نمونه- و فقط یک نمونه- وقتی در مناظره تلویزیونی،‌تصویری از ساختمان‌های مسکن مهر ارائه شد و مجری برنامه، نظر نامزدها را درباره آن جویا شد تمامی نامزدها- بدون استثناء- علیه آن موضع گرفتند و هیچکدامشان حاضر نشدند از این اقدام برجسته دولت که در تمامی دولت‌های صدساله اخیر و مخصوصاً دولت‌های بعد از انقلاب بی‌نظیر بوده است تقدیر کنند. وقتی نامزدهای اصولگرا نیز علیه شرایط موجود سیاه‌نمایی می‌کنند و خدمات برجسته و کم‌نظیر دولت کنونی را نادیده می‌گیرند، نتیجه به طور طبیعی و بدیهی، آن خواهد بود که مردم در عدل و انصاف آنها- با عرض پوزش- تردید کنند و...

آیا تردید در انصاف به اضافه، احتمال خودمحوری نمی‌تواند در آرای مردم اثر داشته باشد؟!
bato-adv
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
روزمانه کیهان بهترین روزنامه در ایرانه چون از کاغذ مرغوب تهیه می شه و جون میده برای ...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
آقای شریعتمداری چرا از واقعیت فرار میکنی شماها که هیچوقت حقیقت وقبول ندارین بنازم به این رو...
jasem
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
محمد تقي مصباح يزدي استاد مسلم فلسفه : بايد براي 4سال ديگر برنامه ريزي كنيم تا كانديداي مورد نظر برنده شود . ( كبري )
حسين شريعتمداري : در انتخابات گفتمان اصولگرايي پيروز شد . ( صغري )
ارسطو : من نمي توانم نتيجه منطقي بگيرم و گيج شدم .
افلاطون : گفتم شاگرد ناخلفي هستي . از دنياي مُثل فاصله گرفتي و افتادي به منطق .
سقراط : دست از فتنه بردارين .
جورج سورس : حرف شريعتمداري درسته . من حرفهاي اونو قبول دارم . اونم حرفهاي منو قبول داره .
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
دوستان خاتمی دوست و اصلاحاتی ام:
لطفأ برای شناخت چهره های نفاق مطالب 8 خرداد آقای شریعتمداری علیه دکتر روحانی عزیز در همین سایت دوست داشتنی فرارو بخوانید:

که پس از کلی پایین وبالا اومدن کیهان نتیجه اش در ذیل آمده!

تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد!........

بايد از آقاي روحاني که با افتخار ادعا مي‌کند ايشان مانع ارسال پرونده هسته‌اي کشورمان به شوراي امنيت شده بودند، پرسيد؛ در حالي که تمامي فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران به حالت تعليق درآمده بود، چه بهانه‌اي براي ارسال پرونده به شوراي امنيت سازمان ملل وجود داشت؟! و اين چه افتخاري است که به آن اشاره مي‌کنيد؟!
زاهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
برکسی پوشیده نیست اولین کسی که تخم نفاق و چند دستگی در کشور می پاشدومخالف وحدت است آقای حسین شریعتمداری است متاسفانه رسیدگی نمیشود
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۱۷
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جواب .... خاموشی است
نگار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شریعتمداری متوهم!!! تو دشمن این ملتی!!! ولی آخه چرا روحانی باید تو نشست خبریش همچین جرفایی بزنه که ما اصلاح طلب هارو اینجوری دشمن شاد کنه؟؟؟ امیدوارم آقای روحانی دفعه بعد بهتر از مواضع ما دفاع کنه! چون واقعآ ملت با یه عشقی بهش رای دادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
پیشنهادم اینست که حسین شریعتمداری به صورت حرفه ای تر عمل کرده بلکه بتواند جای خالی گل آقای مرحوم صابری را بگیرد. هرچند آن کار هم به ذوق و سلیقه و کمی شعور نیاز دارد که .... بگذریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
مردم خیلی وقت است که کیهان را که به وارونه دیدن مسائل عادت دارد میشناسند!!! نتایج تحلیلهای کیهان را شما برعکس در نظر بگیرید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اصلاح طلبان به کاندید اصلاحات رای ندادن بلکه به مخالف گفتمان کیهان رای دادن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
نگار خانم هنوز زوده کلاهی که سرتون رفته رو درک کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ناشناس 11:09
هر چی باشه از کلاه 84 و 88 گشادتر نیست!!! تو کلاه خودت رو دو دستی بچسب که باد نبره، نگران ما فریب خورده ها نباش!!!!!!!!!!!
راحیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
عزیزم اگه میخواستی جواب بده ای 2 برابرش باید مینوشتی بعدشم فرارو که حرفای ... همه رو اپلود میکنه جوابایی که نویسند باید بخونه رو accept نمیکنم پس همون سکوت بهتره...شریعتمداری هم از حرصش اینارو مینویسه...بسوز شریعتمداری متوهم
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
به نام خدا.

کلاهی بر سر کسی نرفته که بخواد دیر یا زود متوجه بشه.

اما گویا سر افرادی زیر برف رفته و به این زودی ها هم قرار نیست در بیاد.

اصلاح طلبان نه برای رسیدن به قدرت بلکه برای نجات ایران و بر سر جا نشوندن اندیشه ی خطرناکی که به نام انقلاب ، اهداف خودش رو پیاده میکرد و با تنگ نظری به دلسوزان این مملکت توهین میکرد ، در انتخابات شرکت کردند و از بین کاندیدا های ریاست جمهوری به کسی که بیشترین نزدیکی به اهداف و خواسته های کل ملت ( و نه طیفی خواص ) داشت رای دادند.

جناب شریعتمداری ، هنوز هم نمیخوای این به خواب زدن رو تموم کنی؟ تشکر های پیوسته ی روحانی از افرادی که مغضوب تو و هم فکران کم تعداد تو هستند ، برات معنای خاصی نداره؟ دوران افراطی گری و رنگ عوض کردن و مصادره کردن رای مردم دیگه گذشته جناب شریعتمداری. بیدار شو.

عزیزان اصلاح طلب ، نگذارید حرف های شریعتمداری و امثال شریعتمداری ، شما رو در حمایت از روحانی سست کنه. شریعتمداری و امثالش ، پیروزی خودشون رو در شکستن مردم به گروه های متعدد میبینند. شریعتمداری و امثالش میخوان که بین اعتدال گرایان و اصلاح طلبان فاصله بندازند ا در سال 96 ، دوباره 84 رقم بزنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
باز هم خزعبلات شریعتمداری!!! اهههه
یکی از مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
پاسخ حامد 11:52

آن کسی که میتواند مردم را نا امید کند یقینا" افراد معلوم الحال وشناخته شده ایی مانند اقای شریعتمداری نیستند

فقط و فقط خود رییس جمهور منتخب اقای روحانی باید با گفتار ورفتار از سر عقلانیت وتدبیر موجب امید و باور روز افزون مردم شود تا در انتخابات 96 به جای 18 میلیون بیش از 30 میلیون به او رای دهند ونه 3 میلیون ! و ماجرای شکست سال 84 که یقینا" نتیجه عملکرد خود آقای خاتمی وهاشمی بود ونه تبلیغ مخالفانشان علیه آنها تکرار نشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
منفی یعنی چه؟
شیرفرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
هااا .. ایی از افعال معکوس بیدست که وگفتی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
خدمت ناشناس و 11:02و امثال کیهان عرض شود که: کدوم کلاه ؟!! مردم طرفدار اصلاحات به دنبال سهم خواهی نیستند.یا بخوان مثل امثال کیهان خودشون رو اینور اونور بچسبونن. واقعیت اینه مردم و 18 میلیون روحانی و 20 میلیون خاتمی و(...... ) موسوی کسی رو میخوان که تفکر دگمی نداشته باشه، خود برتر بینی نداشته باشه، خودش رو صاحب مملکت و انقلاب ندونه،باور داشته باشه انسان برای دوستی آفریده شده و البته عزت و ذلت دست خداست.بسم الله ... اگر کسی با این خصوصیات در بساط شما بود رو میکردید!!! ولی دیدید که دستهای خالی دارید.پس تا روزی که مردم رو بشناسید و کسی رو در خودتون با این خصوصیات پرورش بدید تا اون روز خموش!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
عجبا!!! در اصولگرایی مد برادر شریعتمداری اصولا چیزی هم به نام گفتمان وجود داشت و ما نمی دانستیم؟!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
من موافقم كه اصولگرايي پيروز انتخابات شد البته نه آن اصولگرايي افراطي مد نظر شما
اصولگرايي معتدل و معقول كه همان اصولگرايان اصلاح طب يا اصلاح طلبان اصولگرا هستند. موفقيت دكتر روحاني، شكست اصولگرايان افراطي و متحجر و دگم انديش بود كه حاميان طيف مصباح و كوچك زاده و رسايي هستند كه همان لباس شخصي هاي معروفند و هم شكست اصلاح طلبان افراطي.
ما نياز به دولتي داريم كه معقول و معتدل باشد و فراجناحي و به موفقيت دولت تدبير و اميد، اميد داريم و دعا ميكنيم و كمك مي كني
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
هر چی میخوام چیزی نگم نمیذاره که....
آخه مرد هصابی ! همین شما نبودی که قبل از رد صلاحیت هاشمی مقاله نوشتی و آقای روحانی رو به ساده لوحی متهم کردی و گفتی "کسیکه سر ماجرای نامزد شدنش توسط هاشمی دورزده شده چطوری میخواد تو مذاکره با غرب از منافع ما دفاع کنه؟" حالا ایشون تو نظر شما هوشمند شدند؟ هنوز 5 هفته از حرف شما نگذشته. مردمو چی فرض کردین؟ لطف کنید خودتونو به ایشون نچسبونید که از شما منزه هستند.
به قول معروف " به ما نمیخورید!! "
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
گفتمان اصلاحطلبی چیزی جز خرد جمعی و عقل گرایی نیست که آقای روحانی صراحتا آن را اعلام کرده اند پس خودتان را گول نزنید کسی که توهم نداشته باشد و به آرمانگرایی غیرعقلانی معتقد نباشد قرابتی با کیهان و امثالهم ندارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
متاسفم برای شما فراروها
کامیاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بابا اصلاحاتو خاتمی مردن بیخیال فقط نمیدونم چرا 2 روز مونده به انتخابات خبر حمایت خاتمی منفجر کرد انتخاباتو خودش بود فکر کنم به بقیه کاندیداها نفری 2000 رای بیشتر نمی رسید :-)
شامورتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
چه فرقی میکند چه کسی پیروز شده است مهم سیاست های چشم انداز است که با وجود هر رییس جمهوری اجرا خواهد شد و اگر کلاهی هم سر ملت رفته باشد کلاهی است که با تمام وجود اصرار به اجرای هدفمندی یارانه ها داشت و بخاطر اجرای ان چهار سال مردم را درگیر کرد و این رییس جمهوری هم ادامه دهنده ان روند خواهد بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ما مقالات پیش از انتخابات و آن همه هشدار شما به اجماع اصولگرایان و اعلام خظر پیروزی اصلاح طلبان را هم داریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شما درست میگی، برادر حسین پس سرو صدات برای چیه؟
اعتدال گرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شاید بعضیها برای رهایی از اضطراب خودفریبی کنند و بگویند ان شاالله گربه است !

اما پیروزی دکتر روحانی از جامعه روحانیت مبارز که یک مشی سنتی ومعتدل دارند به معنی شکست 2 گروه بود

1- جبهه پایداری

2- اصلح طلبی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اونایی که منفی زده اند با این جمله هم مشکل دارند؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
با بیانات جناب روحانی کیهان باید این حرفها رو بزنه
روحانی حامی سرسخت بسیجه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
یعنی کیهان از شدت ناراحتی به خزعبل گویی دچار شده است. دو روز دیگه می گه خاتمی اصولگرای افراطی است و از قبل تو تیم ما بوده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
2 حالت داره : يا روحاني به حرفايي كه زده پايبنده و خواسته هاي مردمي رو كه بهش راي دادنو تمكين ميكنه يا ميزنه زير همه چيز و با يك منش اصولگرايي مزورانه ميگه من اصولگرا بودم و مردم رو گول زدم كه در هر دو حالت اين شمايين كه بازنده اين و مردم را از دست دادين
فقط يك اصولگرا ميتونه بياد و با افتخار عنوان كنه كه مردمو گول زديم !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آفرین ناشناس 12:16

من هم می خواستم همینو بگم اما ترسیدم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
متالسفانه هنوز هم تندروي ها تمام نشده است راي به روحاني راي به اعتدال و ميانه روي بود نه بزرگ به شريعتمداري و تندروهاي همفكر او بود اري اصولگرايي يعني پايبندي به اصولي كه در ان بايد جان داد و هيچ اصلي بالاتر از نجات سرزمين مان ايران نيست پس گفتمان اصولگرايي پيروز شد بر گفتمان افراطي گري امثال شريعتمداري و همفكرانش دوستان بيهوده نگران نشويد كه گفتمان روحاني اعتدال و ميانه روي و تاكيد بر اصول اساسي كشور بزرگ وعزيمان ايران بوده وهست و چو ايران نباشد تن من مباد
در برابر تفرقه افنكني امثال شريعتمداري صبور باشيد و به اينده روشن اميدوار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
به سایت بولتن بری همچینحرفی گفته شده
هیچی از این ها دور انتظار نیست
ناشناس
GERMANY
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
میلیااااااردها لایک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اره تو راست می گی ما نمی دونستیم خوبه که تو هستی روشن گری می کنی وگر نه ما چکار می کردیم!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آزادی اندیشه با اصلاح طلبان مسخره کن و تخطئه کن نمیشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آزادی اندیشه فقط با شریعتمداری میشه!!!!!!!!
ياسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ااااااااااااااااااهههههههههههههه!!!
خودت تنهايي به اين نتيجه رسيدي يا كسي كمكت كرد عمو جون!!!؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
چه گويم كه ناگفتنم بهتر است...
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
عجب روئي داري تو !!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقای شریعتنمداری قول میدهند در صورت نارضایتی مردم از عملکرد آقای روحانی ، سفسطه گویی نکنند و حرفشان را عوض نکنند و نگویند که مردم از آقای روحانی رئیس جمهور اصلاح طلب ناراضی هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
یک مملکت را سر کار گذاشته اند اینا با افراطی گریشون. بی خیال بابا. اینقدر حرفاشو تفسیر نکنین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
خودتو بگذار جای ایشون سیاست چنین اقتضایی می کند
غریبه با تو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
خدا صبرت بده برادر ایشالا بتونی به ارامش برسی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
الهي امين
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
کسی که خواب است را می شود بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده هرگز.
ماها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تورو خدا يكي كه نزديك ساختمون كيهان مي شينه بره حسين آقا رو بيدارش كنه
كم كم داريم نگرانش ميشيم!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
باشه تو درست مى گى
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تو هنوز داری دنبال پیروز انتخابات میگردی؟ خواب دیدی خیره . این گزینه ای که زدی غلطه .تو گزینه های دیگه بگرد شاید پیدا کردی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
مردم خیلی وقت است که کیهان را که به وارونه دیدن مسائل عادت دارد میشناسند!!! نتایج تحلیلهای کیهان را شما برعکس در نظر بگیرید. در ضمن اینکار شریعتمداری مانند آن در نظر بگیرید که کسی در کنکور با آنکه جواب سوالهایی را نمی داند و وقت هم دارد تمام می شود بصورت شانسی گرینهایی را انتخاب می کند تا شاید فرجی باشد!!! غافل از آنکه سوالان نمره منفی دارد و چه بسا چند تا سوال صحیح هم با اینکار از دور خارج شود.
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تا قبل از انتخابات تا تونستین انواع برچسبها را به شیخ حسن زدید وتخریب کردید حالا که بازی رو باختید دچار توهم شدین. عیبی نداره شما با ملت خیلی فاصله داری آقای شریعتمداری.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اقا جدی نگیرید باید بهش فرصت داد تا از شوک در بیاد
ماهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
نه بابا،این یارو علی بی غمه!
الان میخواد حرکتشو با جهت باد تنظیم کنه.منتها جهت باد اینبار خیلی برعکسه!
یکی نیست اینا رو از مملکت بندازه بیرون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقا ماهان محترم! ضمن احترام به دیدگاهتون، اما اینکه گفتید یکی نیست اینارو از مملکت بندازه بیرون مخالفم... نکنه شماهم مثل اونهایی هستید که در مجلس ششم شعار ایران برای همه ایرانیان را سر دادند اما حتی رئیس جمهور اصلاح طلب رو هم نتونستند تحمل کنند و میخواستند از قطار اصلاحات پیاده اش کنند؟؟؟ بیایید به معنای واقعی اهل اعتدال باشیم. چه در مرحله اندیشه و چه در مرحله رفتار
ماهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقای ناشناس حرف شما درست،ولی این در مورد کسانی که به وضوح وقاحت رو به اوج خودش میرسونن و با شعور مردم بازی میکنن و بین مردم طرد شده هستند اما خودشونو با بصیرت میدونن و بقیه رو غربزده صدق نمیکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اقای شریعت مداری قاشق را بر عکس گرفته ای و غذا در حلق مبارک فرو می کنی . درست است که با الاخره چیزی می خوری ولی به نسبت بالا و پایین بردن قاشق کم نسیبت می شود . نگاهی به دست مردم بیانداز تا نحوه ی درست قاسق گرفتن را یاد بگیری...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
معلمی داشتیم که وقتی از شگردی سوال می پرسید و شاگرد جوابش را نمی دانست و با تعجب نگاه میکرد که انگار آن سوال در کتاب نبوده! معلم اینموقع ها می گفت پسرم اگر آش را در خونه خودتان ندیده ای!! حتماً از خونه همسایه که اورده اند را دیده ای(آش نذری)!!! پس چرا کتمان می کنی که تا حالا این سوال را ندیده ای!!!! حالا مشکل ما (مردم)و کیهان نیز چنین است از طرف مردم حرف میزند! تصمیم می گیرد! تحلیل و تفسیر به رای می کند! ولی یکبار نخواسته که خود مردم چه می گویند یا چه می خواهند را گوش کند!!!!!!!!!!!!
ناشناس
JAPAN
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
من که گفتم. اگر قرار بر این است که فضای اعتدال در جامعه ایجاد شود اول از همه باید یه خونه تکونی در کیهان انجام بشه. این روزنامه بیشتر تخم نفاق در جامعه ایجاد می افکند تا همدلی. کینه و تهمت و افترا از تمامی صفحات آن موج میزنه. به نظرم اینها بازنشست بشن برن خونه هاشون بهتره. ما گفتیم. در مورد احمدی نژاد هم گفتیم ولی اینقدر ازش حمایت کردند تا خون مردم را بجوش آوردند. پس ای مسئول تا دیر نشده بجنب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ایشون عادت دارند همیشه بعد از همه واقعیات را ببینند و قبول کنند!!! اواخر دوره احمدی نژاد را بیاد بیارید خواهید دید که کیهان آخرین نفری بود که از عملکرد او انتقاد کرد! کاریش نمی شه کرد هم خوابش سنگین و به آن اضافه کنید خودش را هم بخواب بزند!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اصلا اگه خاتمی هم رئیس جمهور میشد این اقا می گفت اصلاحات شکست خورده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اگر کاندیدای اصلاح طلبان، قدرت رای آوری را داشت، آقای عارف را مجبور به کناره گیری نمی کردند... آراء شورای شهر در سراسر کشور نشان دهنده این هست که رای به آقای روحانی، صرفا رای جناحی و سیاسی نیست... بد نیست واقع بین باشیم. تعصبات جناحی و ... باعث میشه که واقعیات رو نبینیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اتفاقا آقای خاتمی فک نمیکرد ما رای های خاموش بیایم رای بدیم وگرنه عارف تو دور اول برنده میشد. شما هم نمیخواد هی بیای پارازیت بدی
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ناشناس 16:54، این مقایسه ای که شما می کنید با هیچ منطقی سازگار نیست.به هیچ وج نمی تونید انخابات ریاست جمهوری و شوری شهر رو با هم مقایسه کنید، چرا که از وجهه ی سیاسی یکسانی برخوردار نیستند. همچنین دلایل زیر می تونه ادعای شما رو رد کنه:
1.کاندیداها در انتخابات شورای شهر معمولا شناخته شده نیستند، به ویژه افراد متخصص.
2.هنوز خیلی از مردم اهمیت شورای شهر و به انتخاباتشو درک نکردن.این موضوع رو می تونید از تعداد آرا متوجه بشید.
3.شورای شهری که توش دبیر و رضازاده و جدیدی و مانند اونها انتخاب بشن، متاسفانه از وجهه ی قابل قبولی برخوردار نیست.
4.حتما شما از رد صلاحیت گسترده ی اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر با خبر هستید.
5.بسیاری از افرادی که تو انتخابات شورای شهر کاندید میشن، از شعور سیاسی برخوردار نیستن و صرفا برای منافعشون و یکسری منفعت طلبی میرن عضو یک گروه میشن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
منطق صفرو یک امثال شریعتمداری افراطی بلای بزرگ و آفتی بزرگ برای ایران است. ای کاش نماینده رهبری در روزنامه رسمی کشور شخصی دیگر بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ربطی به رهبری نداره.... آقای دعایی هم نماینده رهبری در روزنامه اطلاعاته... آقای عارف هم نماینده رهبری در مجمع تشخیصه... همین آقای روحانی نماینده رهبر در شورای عالی امنیت ملی بود... ما ادعای روشنفکری داریم اما در مقام عمل، تحمل سلیقه های مختلف رو نداریم... تجربه نشون داده اونهایی که زیادی ادعای آزادی و دموکراسی دارند، دیکتاتورتر از بقیه هستند. کافیه نیم نگاهی به رفتار مشارکتی در زمان آقای خاتمی داشته باشید که حتی اصلاح طلبان معتدل رو هم تحمل نمی کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
پس چرا درايام تبليغات حملات آنچنانی را نثاراين آقامی كردی؟پس شما با گفتمان اصولگرايي هم مشكل داری اصولا باهمه چيزحتي خودت هم مشكل داری.مطالبی كه آقای روحانی گفت مطابق با گفتمان اعتدال گرایی بود كه يكی ازاركانش همان اصلاح طلبی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
خب حاجي جون چرا اينقدر توجيه مي كني! باشه شما خودتو ناراحت نكن. اصلا هرچي حاج حسين ميگه درسته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
مردم خیلی وقت است که کیهان را که به وارونه دیدن مسائل عادت دارد میشناسند!!! نتایج تحلیلهای کیهان را شما برعکس در نظر بگیرید.
سعيد س
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقاي شريعمتداري شمار را 100 ما را صفر.دع مي كنم از اين نسيم معتدل كشور شما هم به قدري دمي استشمام كني شايد فرجي بشه
دکتر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جوووووووووووووووووووووووووون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
نازی نازی آخی گریه نکن تو سرجات هستی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
مردم خیلی وقت است که کیهان را که به وارونه دیدن مسائل عادت دارد میشناسند!!! نتایج تحلیلهای کیهان را شما برعکس در نظر بگیرید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جناب آقای شریعتمداری ماشین همون ماشینه ....جهت اطلاع پلاکش رو عوض کرده بودن ...... میگی نه بذار روحانی با کلیدش روشن کنه و ماشین رو راه بندازه ........اونوقت شما بشین دوباره تحلیل جدید بنویس و وضعیت رو به نفع خودت تو جیح کن .........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
پلاکش عبور موقته پلاک اصلی بعداً نصب میشه جناب کیهان!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
باید گفت در این که پیروز این انتخابات چه گروهی یا طیفی است نظرها متفاوت می باشد ولی بدون شک اصولگرایان شکست خورده این انتخابات هستند، در ضمن مردم می دانند که نظر آقای روحانی در مورد بزرگانی که شما از آنها به عنوان سران فتنه یاد میکنید چه می باشد و با توجه به این آگاهی به آقای روحانی رای دادند، به هر حال آقای شریعتمداری گویا فراموش کرده اند مواضع خود و روزنامه متبوع ایشان در مورد آقای روحانی را در موقع انتخابات و قبل از آن را، فراموش نشود که آقای روحانی و آقای عارف قبل از انتخابات در زمان تبلیغات از سوی هواداران به ائتلاف ترقیب میشدند. باشد که همیشه انصاف را رعایت کنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اذیت نکن، آرام باش این آقا خواب است!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقا بزار حسین هم احساس خوشحالی بکنه، بزار آرام باشه و چوب لای چرخ دولت نذاره، چه فرقی برای ما داره روحانی اصلاح طلب باشه یا اصولگرا، کارها را اصلاح کنه، اصلا برادر حاج حسین یا حتی خود حاج حسن باشه، حسین جون تو فقط آروم باش، اصول گراها برنده شدن، ما به شما رای دادیم!!!!!!!
يوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقاي شريعمتداري مي خواهد از هم اكنون براي آقاي روحاني توطئه چيني كنه تا آقاي روحاني 4 سال بعد راي نياورد
از الان مي خواهد با تحليل هاي آبكي پايگاه اجتماعي وي را كه عمدتا اصلاح طلبان هستند سست كند

اقاي شريعت مداري!تحليل هاي قبل از انتخاباتت يادمون نرفته
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقا ما هم می گیم شما برنده شدید، از شما می خواهیم در کار منتخب مردم که شما هم قبول دارید اخلال نکنید، بگذارید در آرامش مسائل حل شود و دوباره هم شما پیروز شوید، ما پیشرفت می خواهیم و شما پیروزی، با آرامش هر دو به نتیجه می رسیم، فقط شما اخلال نکنی حله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
کیهان دوست داره همیشه تو کشور بحران باشه که این بتونه تحلیل های ابکی و کشکی بنویسه که خودش را مطرح کنه اگر در کشور بحران نباشه ایشان نمی تونه که کل روزنامه را با اخبار افغانستان و... پر کند!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اگر روحانی اصولگرا بود پس چرا زمان تبلیغات انتخاباتی از وی حمایت نکردید ؟ آقای شریعتمداری
میگویند که در مواقع شکست یک نفر باید سعی کند حرف نزند. چون هر چه قدر حرف بزند عصانیت خود را بروز میدهد.
کاش میشد با این آقای شریعتمداری دوطرفه سخن میگفت.
جالبه اول مقاله اش پیروزی روحانی را پیروزی اصولگرایی فرض میکند و دوباره در اواسط مقاله اش شروع میکند به لعن و نفرین انهایی که ائتلاف را شکستند. آقا شما که در هر حال پیروز میدان خودتان را تلقی میکنید چرا دوستان اصولگرایتان را سرزنش میکنید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
کاملاً حرف دوست عزیز درست است. اگر اصول گرایی پیروز شده دیگر شکستن ائتلاف را نباید خرده گرفت. پس آفتاب آمد دلیل آفتاب.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
عزیز جان کلمه " گفتمان" در فرهنگ ایشون ها موجود نمیباشد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
قبول، اصلاً روحانی اصولگرای اصولگراتر از جلیلی.
شما فقط عین خاتمی جلو پاش سنگ نندازید بذارید کار درستو بکنه یکم ما رو از این فلاکتی که انداختید در بیاره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
خیلی آقایی. حالا که بقول حسین جون اصولگرایی پیروز شده ببینیم ایشان چطور میخواهند به روحانی کمک کنند که موفق بشه تا دروه بعد هم اصولگراها پیروز شوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اميدوارم نظر اقاي شريعتمداري به اين زودي تغيير نكند بله انديشه اصول گرايي پيروز شد نه اصول گران مورد نظر هشت ساله اقاي شرعتمداري ايشان هميشه حرفي براي گفتن دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جناب شریعتمداری ! دست بردار. خجالت بکش . چقدر به این در و اون در می زنی شکست خودت را توجیه کنی؟ این انتخابات شکست اصولگرایی نبود همچنانکه انتخابات قبلی شکست اصلاح طلبی نبود.
این انتخابات بی شک شکست افراطیونی مثل شخص جنابعالی بود. امیدورام درس عبرت بگیرید از این حماسه ملی و به اصلاح خود بپردازید.
امیدوارم حالا که امثال این افراطی ها تربیت بشو نیستند حداقل از مسند هایی مثل نماینگی رهبری در روزنامه رسمی کشور کنار گذاشته شوند.
بی شک درادامه حماسه ملی این امر به نفع همه مردم و کشور و اسلام و حتی خود این آقایون خواهد بود که همواره شمشیر به دست به دنبال درست کردن دشمن فرضی در توهمات خود هستند. متاسفم از حضور امثال ایشان در عرصه رسانه.
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تو اینجوری فکرکن بلکه دست از سر مردم ورداری برادر حسین!
يوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقاي شريعمتداري مي خواهد از هم اكنون براي آقاي روحاني توطئه چيني كنه تا آقاي روحاني 4 سال بعد راي نياورد
از الان مي خواهد با تحليل هاي آبكي پايگاه اجتماعي وي را كه عمدتا اصلاح طلبان هستند سست كند

اقاي شريعت مداري!تحليل هاي قبل از انتخاباتت يادمون نرفته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اصلا به حرفاش توجه نکنید. حرفهای شریعتمداری اصلا ارزش تجزیه تحلیل و بحث کردن نداره.
اینا جوری سرشون خورده به طاق که چاره ای جز آسمون ریسمون بافتن ندارن ! ما باید دنبال نتیجه کار باشیم و همونطوری که سید محبوب ملت خاتمی عزیز گفت ما از دکتر روحانی چیزی بیش از مواضعی که اعلام کرده نمیخوایم.
البته دکتر روحانی هم -همونطوری که ازش انتظار داشتیم- نشون داد که چطور میشه با هوشمندی بعضی ها رو اهلی کرد....!
پرسپولیس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقای شریعتمداری با این گفته ها از خدا برایتان طلب عفو میکنم......شاید خداوند از حق خود بگذرد ولی هیچگاه از حق مردم نخواهد گذشت....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
در انتخابات 92 اقاي جليلي 25000000راي از مجموع ارا را كسب كرد و به رياست جمهوري ايران اسلامي رسيد و به همين دليل گفتمان اصولگرايي بخ پيروزي زسيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تا قبل از انتخابات روحانی از خواص بی بصیرت و بود و ساکتین فتنه چطور یک هو اصول گرا شد؟
ناشناس
UNITED STATES
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بلند شو از خواب، خرداد هم تموم شد تو هنوز توى سرماى دى ماه گير كردى؟!!!
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
فرارو برای وقت مردم ارزش قائل باش ! این لاطائلات چیه توی سایت میذاری؟! اگه مطلب کم داری یه فراخوان بده کاربرا کمکت میکنن
عسل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
خیله خب. آقای روحانی، اصولگراست و شدیدا علیه خاتمی و هاشمیه. همینه دیگه حرفت؟ آفرین. پس این 4سال علیهش لجن پرانی نکن. بذار کارشو انجام بده. هرچند برام مثل روز روشنه که وقتی کابینه رو معرفی کنه باز دوباره آتیش میگیری آقای حزب باد.
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
قسمت دوم اين نوشتار در تناقض كامل با قسمت اول آن است و نشانگر اين موضوع است كه نگارنده بسيار از پيروزي آقاي روحاني عصباني است وليكن نمي خواهد قبول كند علت اساسي شكست آقايان در ندانم كاري, نداشتن فردي مورد قبول عامه مردم , اصرار بر مواضع يك طرفه و در يك كلمه خود شيفتگي آقايان ميباشد.
سیجی قدیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
چقدر سیاست پیچیده است !!!!!!. اگر آقای شریعتمداری را نداشتیم چه می کردیم ؟؟؟؟؟
یادتون هست در این 8 سال چه تحلیل هایی از آقای احمدی نژاد می کرد؟
اما فکر می کنم چند روز بی خوابی و کابوس دیدن این تحلیل ها را هم به دنبال دارد.
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اقا ما هي نظر مي ديم ميكن قابل انتشار نيست !!!بس انجوري مي نويسم:درود بر اقاي شريعتمداري. خيلي ي ي ي ي ي خوب تحليل كردي!!!!!!هوراا اا !شما برديد!!!!!
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شريعت مدار به چه كنم چه كنم افتاده مي خواهد رئيس جمهور ما را مصادره كنه
ضمن اينكه آقاي روحاني را متهم ميكنه مواضع خودش را تغيير داده
درحاليكه آقاي روحاني در همون كنفرانس خبري گفت به وعده هاي انتخاباتي پايبندم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
مردم خیلی وقت است که کیهان را که به وارونه دیدن مسائل عادت دارد میشناسند!!! نتایج تحلیلهای کیهان را شما برعکس در نظر بگیرید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
مردم از خنده.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
دوستان اصولگرا 8 سال در برابر اشتباهات فاحش احمدی نژاد سکوت کردند و نتیجه آن را دیدند امروز هم در برابر تحلیلهای تفرقه افکنانه حسین شریعتمداری افراطی ساکتند و سایتهای مدعی اصوالگرایی یادداشتهای عموما اتهام آلود، افتراآمیز و تفرقه افکن وی را با دقتی وصف ناپذیر منتشر میکنند. آقایان همدلی و وفاق ایجاد شده در نتیجه حماسه این مردم را با کمک به انتشار خزعبلات این آقا خراب نکنید. آقایان سکوت در برابر این افراطی متعصب برای اصوالگرایی خطر آفرین است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شما نگران نباشید همین مردم بودن که 9 دی را آفریدند و دوباره همین مردم به کیهان نه گفتند!!! مردم خیلی وقت است که کیهان را که به وارونه دیدن مسائل عادت دارد میشناسند!!! نتایج تحلیلهای کیهان را شما برعکس در نظر بگیرید.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقا حسین اصلا روحانی اصول گرای محض ، اصلا روحانی دشمن اصلاحات ، آقا روحانی تماما راستی...خوب شد ...همین رو میخوای؟؟؟
آقا من از مردم عزیز خواهش دارم یه نامه ای ، توماری ، چیزی بفرستیم واسه آقا حسین عزیز که بدونه باب مردم به اصولگراها و گفتمان وزین اصول گرایی رای دادن...
فرارو نظراتم رو نمیزاری هااااااا....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ايول بردار حسين خط شناس!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
چطور ممکنه که کسی ابن چنین پر از کین و نفرت باشد؟ بس کن اقا...اینقدر بذر نفاق و نفرت پخش نکن!
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بابا ول کنین این شریعتمداری رو !
مردم اگه برای حرف های این ارزش قائل بودن می رفتن به تفکر مورد حمایتش رای میدادن ، ولش کنین بذارین هرچی می تونه زور بزنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
کیهانه دیگه مردم مینویسند روحانی(اصلاحات) آن میخونه جلیلی(اصولگرایی).
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
هيهات
كانادا به خاطر حرف هفته پيشش عذرخواهي كرد ولي مرغ آقايون يك پا داره.
اخلاق سياسي جناب شريعتمداري ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
باید دید در پایان چهار سال حاج حسین دکتر روحانی را به عنوان یه اصولگرا قبول دارند یا نه؟ من که فکر می کنم تاخت و تاز های حاج حسین بر دولت یازدم از مهر یا آبان شروع خواهد شد !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقای شریعتمداری رای ما ملت به اقای روحانی رای عدم اعتماد به شما و اصولگرائی و تفکر شما بود لطفا از جانب ما ملت هم صحبت نکنید مشکل ما ملت تفکر افراطگرایانه امثال شماست و نه هیچ چیز دیگر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اینجور نیس ما به روحانی رای دادیم دظرمونم مخالف شریعتمداری نیس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تو که راست میگی........................
pili
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بگذارید این بنده خدا ( آقای حسین شریعتمداری) دلش خوش باشد. وصف العیش ، نصف العیش.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بعد از چهار سال حرفات شنيدني
ببينيم اونموقع چي ميگي .
sudn
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
با این حرفا شکست اصولگراها توجیه نمیشه. اصولگراها از همه نوعشون در انتخابات نامزد داشتن و مطمئناً هیچکس به آقای روحانی به عنوان یک اصولگرا رأی نداده. همین امثال آقای شریعتمداری قبل از انتخابات انواع تهمتها و تخریبها رو علیه آقای روحانی انجام دادن. در ضمن هیچ بخشی از حرفای دکتر روحانی در کنفرانس خبریشون با گفتمان اصلاح طلبی در تضاد نبود. اگر آقای خاتمی هم رئیس جمهور میشد، در یک کنفرانس خبری، اونم اولین کنفرانس، همین حرفای کلی رو میزد. با مراجعه به فیلمهای تبلیغاتی و گفتگوهای زنده دکتر روحانی مشخص میشه که گفتمان ایشون به کدوم طرف نزدیکه. با معرفی وزیران هم بهتر مشخص خواهد شد.
بیطرف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اولا جوجه ها را آخر پاییز میشمارند.ثانیا آقای شریعتمداری خوب بود قبل از رای آوردن ایشان چنین مواضعی را اتخاذ میکرد نه اینکه از روی قطع و اطمینان رای نهایی مردم را اعلام میکرد و الان این چنین در صدد جبران تحلیلهای بی اساس خویش برمیامد
حسین نداف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
انتخابات تمام شد،رئیس جمهور هم با رای قاطع ملت انتخاب شد،در این بین اصولگرایان واقعی و نصف در عدم اقبال خود و شکست خود اعتراف کردند،حال بجای آنکه ازفرصت پیش آمده دست در دست هم برای اقتدار هر چه بیشتر و عمران و آبادانی ایران عزیزمان تلاشی بی وقفه کنیم حسین آقا هنوز بیل به دست در حال نبش قبر انتخابات است و با تحلیل های مضحک خود آب در آسیاب دشمن می ریزد ، دیری نخواهد بود که به باور حسین آقایان خاتمی ، عارف و هاشمی از افراطیون اصولگیرای قلمداد خواهند شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
فرار به جلو
پیروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
در این انتخابات درایت، عقلانیت، منطق، مردم باوری، تدبیر، دانایی و خردباوری پیروز شد و صدالبته که بار دیگر مردم کشور "نه" بزرگی به تندروها و افراط کارهای فرمان بریده ای مانند همین " حسین شریعتمداری" گفتند. خوب اگر اصولگرایی همان است که جناب دکتر حسن روحانی بدان باور دارند خوب البته که ملت ایران با افتخار به آن گفتمان رای مثبت داده است و در آینده هم انشاءالله این راه را ادامه خواهد داد. اما امیدواریم جناب شریعتمداری اصولگرایی را با گفتار و کردار خود یکی نداند که همگان می دانند چه فاجعه ای از آن میان برخواهد خاست.
امید عارف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اینقدر تکرار کن که خودت باور کنی
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اینا 4 سال پیش هم اینقدر تکرار کردن که خودشون هم باورشون شد!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اصلا روحانی کاندیدای اختصاصی طبف کیهان و برادر حسین بوده
شهروند ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حاج حسین

1-همه میدانند گفتمان اصول گرایی در کشور دو نوع است

الف-سنتی ب- افراطی

و جناب روحانی متعلق به گفتمان اصول گرایی سنتی است

2-اینکه کسی بخواهد مواضع این دو نوع اصولگرایی را زیرکانه (زیر سبیلی ) یکی کند حتما" اون شخص تعلق دارد به اصولگرای افراطی هم فکر احمدی نژاد

3-همه اصولگرایان شکست خورده در انتخابات متعلق به اردوگاه فکری شما نبودند بلکه تنها نماینده واقعی شما در صحنه انتخابات اقای جلیلی بود که وجود این عزیز به معنی رفراندوم گفتمان گروهگ کوچک متوهم خودحق مطلق پندار بودکه متحمل شکست سنگین شد

4- بله درست است که تنها اصلاح طلب واقعی حاضر در صحنه انتخابات دکتر عارف بود وایشان به دستور خاتمی مجبور به انصراف شد اما روی اوردن مردم به روحانی نه از سر نا آگاهی (خیال می کردند که او یک اصلاح طلب است) بلکه تنها و تنها گزینه موجود باقی مانده بود که مردم از بین ازدست دادن همه چیز و یا امید به تنها روزنه موجود مجبور بودند یکی را انتخاب کنند

5-اگر اینجور است که شما می فرماییدپس چرا پس از اعلام نتایج ارییس جمهر منتخب در سیمای میلی که متعلق و در اختیار کامل شما اصولگرایان افراطی است اقای روحانی از جناب خاتمی وهاشمی نام برد و از انها تقدیر کرد؟

6- شما اصول گرایان افراطی علی رغم شکست در اقبال مردمی همچنان برمسند نهاد های حساس و پرقدرت تکیه زدید و در حال اجرای "پروژه ناامیدی مردم ایران از انتخابات 92 " هستید
انشا الله با یاری خداوند و عنایت مقام معظم رهبری این پروزژه شما هم باشکست مواجه خواهد شد همچنان که در انتخابات شکست خوردید
seed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
انشا الله با یاری خداوند و عنایت مقام معظم رهبری این پروزژه شما هم باشکست مواجه خواهد شد همچنان که در انتخابات شکست خوردید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
كيهان همچنان در كيهان سير مي كند ولي خوب بلد هست چوب لاي چرخ بگذارد
يه مقدار استراحت كن و بگذار مردم تصميم بگيرند و از جانب مردم سخن پراكني نكن
بس است ديگر كينه ورزي و تهديد و ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اصولگرایی مرد. زنده باد اصولگرایی!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اقای شریعتمداری! حرف هایی که دو روز قبل از از انتخابات می زدی و فراموش کردی؟وقت یاداوری ندارم فقط این و می گم همه می دونن روحانی اگه اصلاح طلب نباشه عامل هاشمیه.نفرتی که هاشمی از شماها داره بیشتره از اقای خاتمی و امثال ایشونه
یونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آرامش هنر نیاندیشیدن و نخواندن مطالبی است که ارزش خواندن ندارند کیهان از بیت المال بر نظر شخصیت اینقدر خرج نکن
sudn
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
با این حرفا شکست اصولگراها توجیه نمیشه. اصولگراها از همه نوعشون در انتخابات نامزد داشتن و مطمئناً هیچکس به آقای روحانی به عنوان یک اصولگرا رأی نداده. همین امثال آقای شریعتمداری قبل از انتخابات انواع تهمتها و تخریبها رو علیه آقای روحانی انجام دادن. در ضمن هیچ بخشی از حرفای دکتر روحانی در کنفرانس خبریشون با گفتمان اصلاح طلبی در تضاد نبود. اگر آقای خاتمی هم رئیس جمهور میشد، در یک کنفرانس خبری، اونم اولین کنفرانس، همین حرفای کلی رو میزد. با مراجعه به فیلمهای تبلیغاتی و گفتگوهای زنده دکتر روحانی مشخص میشه که گفتمان ایشون به کدوم طرف نزدیکه. با معرفی وزیران هم بهتر مشخص خواهد شد.
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تو در تمام زندگی ات مردم را احمق فرض کردی. تصورت بر این بوده که بلندگویی داری و برای عده ای زامبی روش زندگی را دیکته می کنی. مسلما در این شرایط هم تغییری در منش تو ایجاد نخواهد شد. نه تنها گفتمان اصول گرایی، که خود تو با تشکیلات عریض و طویلت شکست خورده اید. تفاوت تو با سایرین این است که سایرین خرد به خرج می دهند و بسیاری از مشکلاتی که دچار آن بوده و تاکنون نمی دیدند را با نگاهی تازه می بینند و اصلاح می کنند، اما تو در برابر سیل خروشان اراده ی ملت می ایستی و به شعور میلیون ها انسان توهین می کنی. باشد که روزی از سرنوشت فرعون عبرت بگیری، وگرنه در سرنوشت وی شریک خواهی شد.
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حسين جون من كاري به شكست يا پيروزي اصلاح طلبان ندارم ولي اينو خوب مي دونم كه اصولگراها شكست مفتضحانه اي خوردند و باعث سرخوردگي زيادي شدند چون به اشتباه خيالشون راحت بود كه نظام يه جورايي هواشون را بطور غير مستقيم و پشت پرده داره. هر وقت آدم خيالش از يك چيزي راحت باشه تازه اول ضربه خوردنشه چون خيالش راحته و ديگه كاراشو كنترل نمي كنه و از اون به بعده كه اشتباه پشت اشتباه و آخرش هم ضربه خوردن سخت. بهر جهت با توجه به پيروز شدن كانديداي اعتدال با حمايت اصلاح طلبان، بزرگان و عقلاي نظام نشان دادند كه حواسشون به هم چيز هست و اوضاع تحت كنترله. خدارو شكر كه مملكت دوباره بدست اصول گراهايي مثل شما حسين آقاي شريعتمداري نيفتاد وگرنه با اين همه گره و بن بستي كه در همه زمينه ها ايجاد كرده ايد چاره اي جز ادامه همين راه نداشتيد و بخاطر همين هم جليلي رو كه هيچ برنامه اي جز پافشاري بر مقاومت نداشت علم كرديد. همينطور كه شما شدي نماينده اين مردم و دم به ساعت افكار و عقايد و حرفهاي خودتو از دهان اونا مي زني بذار من هم از طرف دست كم 18 ميليون از همين مردم بشما بگم كه ضمن اينكه اصلاح طلبان را دوست دارند هزاران بار خدا را شاكرند كه اداره مملكت بدست تو همفكران تندروي شما نيفتاد و شماها هم خيلي خوشحال باشيد كه با اومدن روحاني شماها هم نجات پيدا كرديد ( احتمالاً هم خوشحال هستيد ولي به روي خودتون نمي ياريد).
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
واقعا اصولگرایان بجز تعداد انگشت شمارشون اصلا اهل گفتمان نیستند(یعنی باید اموزش گفتمان و تحمل حرفهای بقیه رو اموزش ببینند) دوم اینکه فکر میکنم جناب شریعت مداری با ظرافت خاصی در بر خی موارد برای همراهان و مخاطبان خودشون جای اصولگراها رو با اصلاح طلب ها جابجا میکنند.حالا افراد (شنونده و خواننده)باید زرنگ و هوشیار باشد که گول این کلمات و نوشته های ایشان زا نخورند.یعنی"شنونده باید عاقل باشه:.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
عمو حسین فکر کنم 8 سال پیش هم شما این بلا سرتون اومد و وقتی رسیدین به پلاک دیدی آخ آخ این که احمدی نژاده و تصمیم گرفتی که یه جورایی پشیمونیت رو نشون بدی.اما اینکه بخوای کسی که ما انتخابش کردیم رو به اسم خودت بزنی،سخت در اشتباهی.سعی کن فاصله ات رو حفظ کنی و به این نیایش کردنت تو روزنامه ات ادامه بدی.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حسین جان ببین برادر من
هم گفتمان اصولگرایی پیروز شد هم خود اصولگرایی پیروز شد. اصلا همه چیز اصولگرایی
بابا ول کن دیگه. شما برنده شما پیروز شما نفر اول شما قهرمان جام جهانی شما توی کهکشان راه شیری بی رقیب.
میشه بیخیال بشی انقدر هی دست و پا نزنی. به بچه ها میگم هر چی شما نوشتید بگن تو راست میگی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اگر اصلاحات پيروز اين انتخاب نيست پس چرا حال و روز جنابعالي اينگونه اوراق و در هم شده
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اصول گراها فقط سلاح شورای نگهبان راداشتند و بعد از حذف هاشمی فکر میکردند که برنده مطلق انتخابات هستند اصلا فکر یکی مثل روحانی و رای های خاموش رانکرده بودند .لطفا نظر بنده را هم منعکس کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اين آقاي افراط گر همونيه كه ميگفت احمديو من آوردم سر كار آي رجاي اومده مردم طعم زندگي واقعي را خواهند چشيد.. آقا ما نخوايم امثال تو از كسي حمايت نكني كيو بايد ببينيم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
در این انتخابات اصولگرایان شکست خوردند و این واقعیتی است که باید قبول کنیم. البته این شکست به نوعی هم به سود کیهان شده است. زیرا با شروع بکار دولت جدید، کیهان میتواند یکه تاز مقالات انتقادی باشد و از این راه به نام و نوایی بیشتر از آنچه در این 8 سال داشته است برسد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اصولگرایان شکست خوردند و اصولگرایی پیروز شد با پیروزی دکتر روحانی فراجناحی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است
یکی از مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
از رییس جمهور منتخب جناب دکتر روحانی در خواست می کنم

در گفتگوهای عمومی ومصاحبه هاشون به گونه ای صحبت نکنند که افراد بیمار ومتوهم وغلتیده در رانت قدرت و ثروت از سخنان ایشون برای دلسرد کردن رای دهندگان به ایشون سوئ استفاده را بکنند
راهی آزادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ما رای دادیم
دلسردم نیستیم
لطفا روحانی رو مصادره نکنین به اصلاح طلبا ما رای دادیم به کاندیدای فراجناحی
هرچند که به احتمال زیاد فرارو این نظرو منتشر نکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
فرارو جان ما اگه بخوایم میتونیم از روزنامه کیهان و سایتش مطالبوشنا بخونیم خواهش میکنم از مطالب این آقای متوهم، بی اخلاق، و نا جوانمرد تو سایتتون نگذارید
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اصلا بی خیال روحانی نتیجه ائتلاف 2+1 و جلیلی بودهتمام احزاب اصولگرا ازش حمایت کردن اگرم نتونسته 80 درصد آرا رو کسب کنه به دلیل حمایت خاتمی و هاشمی بوده دیگه الان خوشحالی آقای شریعتمداری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
فقط یک سوال از برادر حسین. پس چرا دو روز قبل از انتخابات گریبان چاک میدادید که اصولگرایان مقابل نامزد اصلاحات و اعتدال ائتلاف کنند و گرنه در قیامت مسئول هستند؟ چه ضرورتی داشت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جناب شریعتمداری در واقع تو داری می گی اصلاح طلبان هیچ کاندیدایی نداشتند و همه کاندیداها از طیف اصولگرایی بودند؟اینکه خیلی بده.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
معلومه مقاله رو کامل نخوندب
اون که خودش گفته کاندیداهای اصولگرا نه که اونا شکست خوردن
بلکه گفتمان اصولگرایی
اه اه اه از این زود قضاوت کردن شما
بابا اصولگرایی حقیقی احمدی نژاد و تندروها نیستن
"اصول" گرایی که با اصلاح طلبی غیر افراطی کاملت میشه این دو جریان در کنار هم معنا پیدا میکنن و در سایه وحدت واعتدال
ناشناس
-
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقا خجالت بکش بس دیگه چشمات باز کن به قول بعضی ها پرویی و ..... اندازه ایی داره بابا
یک عدد نگاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
واقعیت همینی هست که حسین شریعتمداری میگه
منتها نه این شدت
اصلاح طلبا از روحانی انتظار معجزه نداشته باشند
این که حسن روحانی تو کنفرانسش عجیب عمل کرد هم جای فکر داره
شاید هم برداشت من اشتباهه
...
الله اعلم
نیلوفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
به نظر من دکتر روحانی زیرکانه با سیاست خاص هاشمی آن کنفرانس را انجام داد تا بهانه گیران امثال شریعتمداری از همین ابتدا در کار ایشان خلل ایجاد نکنند
یک عدد نگاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
شاید
ولی اگه بخواد تا آخر همینطوری باشه، یعنی برا رد گم کنی یه سری کارا رو نکنه و یه سری کارا رو انجام بده که دیگه نمیشه روش حساب کرد
ناصري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اولا اگر مردم ماييم كه فقط و فقط به خاطر حمايت خاتمي راي داديم دوما تمام اصولكرايان قبل از انتخابات گفتند كه روحاني اصلاح طلب هست و حامي فتنه و آمريكاست و با يد رد صلاحيت شود ( البته جنابعالي كه نگفتيد !!!!!!! ) و مطمعن باشيد حتي يك راي هم به روحاني ندادند سوما آقاي روحاني روز پنجشنبه صراحتا گفتند كه اين پيروزي اصلاح طلبان و اعتدال گرايان به رهبري خاتمي و هاشمي است حالا شما در خواب تشريف داريد يا خودتون را به خواب مي زنيد اين يك مسئله ديگر است !!!!!!!
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
خوب باشه اشکالی نداره برادر دلت به این خوش باشه اصلا هر چی تو بگی درسته باشه گریه نکن
aria
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
عجب روئی داره .هر کس جای این آقا می بود میرفت گوشه ای می نشست و از درگاه خداوند طلب بخشش می کرد تا بمیرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
چقدر خوب بود مدتی همه سکوت می کردن و بعد نظر می دادن!!!!!
برای قضاوت کمی زود است!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آره
همه
همه
همه
نه فقط شریعتمداری
نه فقط زیبا کلام
نه فقط احمد خاتمی
همه
همه
همه
همه سکوت منن و به وحدت کمک کنن
لطفا
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آیا رهبری می دانند که این روزنامه با این مدیر مسولش در شان جایگاه رهبری نیست وباید خود را از این شخص جدا کنند تا مردم نظرشان به رهبری مثل این مرد نباشد انسان که به توالت می رود احتیاطا سعی می کند البسه خود را از نجاست دور دارد برای رهبری هم باید فرض باشد که شخص شریعتمداری را هر چقدر که می توانند از خود دور دارند زیرا مضرات نگهداشتن این فرد بر روزنامه ای که حالا جریده دریده شده ونظر مردم درست عکس نظرات این روزنامه است باید برداشته شود تا دل مردم را باخود همراه گردان چون مردم حق اصلی بر اموال این روز نامه دارند وحیف است اموال حق الناس به هدر رود !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
برادرحسین امروز روز وحدت و همدلی است دیگه بس است این فته گری شما به نفع کیه ؟ میخای دل کیو شاد کنی ؟ مثل بچه ها عقده گشایی کردی بسه دیگه حالا ما باید همه باهم به فکر ساختن ایران باشیم و از این شیطنت ها و فتنه های کیهانی هم دورری کنیم که نتیچه ای جز افتراق ندارد کار شیطانی نکن بسه دیگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
واقعیت اینه که

مردم از بین 3 گزینه که پیش رویشان قرار داده بودند

بد - بدتر - بدترین

یکی را انتخاب کردند و خودشان هم متوجه بودند اما راه دیگری نداشتند

به قل دکتر زیبا کلام(در فرارو هم صحبت ایشون چاپ شد)

"مردم یا باید روی روحانی به اجماع برسند یا باید 8سال جلیلی رو تحمل کنند "
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شاید روحالی "عالی ترین" نباشد اما "عالی" است.

شک نکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
پاسخ ناشناس محترم 14:03

شاید تاکنون و از این به بعد برای شخص شما عالی بوده وهمچنان عالی باشد

اما مطمئن باش انسان عالی نیاز به تبلیغ دیگران ندارد!

انسان عالی برای همه معما نمی شود !


مشکلات کشور ما وابسته به شخص نیست ساختاری است
اذری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
خدایا کاری کن برادر حسین چشمش به حقایق کشور باز شود تا مثل دوره قبل که حامی دولت فعلی بود و حتی در کیهانش احمدی نزاد را با شهید رجایی در یک سطح قرار داده بود مجبور نشود که دنده عقب برود . از فرارو هم خواهش میکنم یه کپی از این همه کامنت و نظریه به تحریریه کیهان ارسال کند تا برادر حسین از خواب زمستانی بیدار شود
عباس عارف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
روحانی با نوشته های شریتعمداری به پیروزی رسید, و آقای روحانی لازم است آقای شریعتمداری را وزیر ارشاد انتخاب نمایند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تا امثال شریعتمداری هست آرای اصولگرایان همینه از 50 میلیون 10 میلیون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
سنگ پاي قزوين که يه من چرگ و پلشتي روش رو گرفته.
سهند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
از تيم كيهان و آقاي شريعتمداري چه انتظاري داشتيد. ايشان سال هاست كه بر اين منوال است و در نوع خودش بي نظير است. مظهر يك پررويي و كذب و وقاحت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شما دیگه چرا بی انصافی می کنید و همه کامنت ها رو تایید نمی کنید.کامنت من هیچی نداشت ولی تاییدش نکردید
تمدن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حسین بازجو لجش گرفته
مورچه گازش گرفته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
توهین تودولت اعتدال؟؟؟؟؟؟
صباغی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقای شریعتمداری ول کن باشه شما انسان پاک هستی بهشت خداوند مال شما دست از فتنه بردار.می دانیم یک ماه دیگه حرف دیگری می زنی.مطمئن باش در ایران به اندازه جلیلی رای دارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
به اندازه جليلي؟ نه بابا، خيلي جدي گرفتينش! بعيد مي دونم حتي پرسنل روزنامه ش بهش راي بدن!
اهل سار کاشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
در روانشناسی اصلی است انسانهای ناکام به استدلالهای چنگ می زنند که مقداری از تلخی شکست را بکاهند پس شریعتمداری ناکام حق دارد اینطور استدال کند
دهقانی1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اقای شریعتمداری تو هنوز بلد نیستی اب را کجا بریزی؟بریز همون جا که می سوزه. اگه بازهم می سوزه با اب درست نشد برو پیش یک روانپزشک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تا امثال شریعتمداری هست آرای اصولگرایان همینه از 50 میلیون 10 میلیون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
فراروجان مثل اینکه اصلا کامنتها را خودت هم نمی خونی که اینقدر تکراری می زنی! یا اصل بعضی کامنتها را نمی زنی. ولی پیشنهاد اون دوستمون خیلی خوب بود که همه کامنتها را به حسین جون برسونید. شاید حرف مردم را بشنوند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آرای اصلاح طلبان هم سال 88 خودشو پاره کرد شد سیزده میلیون رای
رای دکتر روحانی رای افراد معتدل و وحدت خواه و دویتداران هاشمی به کاندیدای معتدله و البته رای اصلاح طلبا هم بود اما تاثیر در پیروزیش نداشت اگه رای اصلاح طلبا رو کم کنیم باز روحانی پیروز بود فقط تو دور اول نمیشد و میرفت دور دوم ولی بازم گفتکان اعتدال پیروز میشد نه اصولگرا واصلاح طلب افراطی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اين حرفها دردي از شريتمداري دوا نمي كند بايستي فكر ديگري كند بهتر است كه به روانپز شك مراجعه كند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حرام خواري و قساوت قلب ارتباطي تنگاتنگ با هم دارند که اگر کسي حرام بخورد، قلبش سخت شده و در برابر حق، نرمش نخواهد داشت و اين همان سخني است که امام حسين عليه السلام در روز عاشورا به سپاه کوفه فرمودند. آن حضرت وقتي ديد که کلام حقش، در دل سخت تر از سنگ کوفيان اثر نمي کند علت اين سخت دلي و عدم کرنش در برابر حق را لقمه هاي حرامي برشمرد که شکم هاي کوفيان از آن پر شده بود:
«فَقَدْ مُلِئَتْ بُطُونُكُمْ مِنَ الْحَرَامِ وَ طُبِعَ عَلَى قُلُوبِكُمْ» شکمهايتان از حرام پر شده و بر قلبهايتان مُهر خورده است.
این کفتار پیر با انتشار هر اراجیفی در قالب " بخوانید روزنامه" و استفاده از رانت جهت توزیع آن در مراکزی خاص،عملا ارتزاق از بیت المال می کنه، در غیر این صورت سالها پیش باید در این مرکز نشر اراجیف رو گل می گرفت .
پیامبر ما رحمة للعالمين هستند، امام حسین(ع) ظهر عاشورا برای سپاه دشمن دعا می کنه،ما منتظر امامی هستیم که قرار به همه دنیا با هر قوم و نژاد حکومت بکنه و متعلق به قشر خاصی نیست، این اصول شیعه است و نمی دونم منظور این آقا از اصول گرایی چیه؟ که هر که مثل ما احمقانه فکر نکرد دشمن خداست!
تو داری برچسب به بچه شیعه میزنی ای عمروعاص، اینها محب ائمه هستند وتو و امثال تو در اصول دین هیچ جایی ندارید و
گوییا باور نمی‌دارند روز داوری کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند
اگر مثل خود این قلم بدست مزدور بخواهیم داستان ببافیم، احتمالا این آقا جزء دارودسته فراماسون ها هستن که نیتشون نابودی دینه، البته کاری که امثال این اقا با اصول دین می کنن از دست هیچ شیطانی بر نمیاد.
امیدوارم که خدا هرچه سرعتر شفاء بده این آدم شیطان زده رو
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
این مرد خواب است....
فیلم این روزهای سینماهای تهران...
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جناب شریعتمداری بعد از رای18 میلیونی دکتر روحانی همچنان در میدان توپخانه تشریف دارند ایکاش به قول دکتر اصغر زاده سری هم به میدان صلح و دوستی بزنند خود جناب روحانی و همه ما و شما هم میدونید که بدون حمایت جناب آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی آقای روحانی رای نمیآورد پس بهتره دست و پا نزنی و بازی را به هم نریزی شما ها که 8 سال حکومت کردیدکه گلی به سر مردم زدید که هنوز به دنبال پیروزی گفتمان خودتون هستید البته بنده معتقدم که همه اصولگرایان و اصلاح طلبان باید از افراط و تفریط دوری کنند و اگر جناب شریعتمداری ایدهای هم دارند بهتره بذارند برای 4 سال دیگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بابا این شریعتمداری چقد محبوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جریان اص.ولگرایی بلایی که 4 سال پیش سرشون اومد و پلاک اشتباه بود.....اشاره به احمدی نژاد...را میخواهند به ما نسبت دهند.شما برو خوش باش ...4 ماه دیگه مقالاتتو میبینیم باز...فقط بیا و مثل مرد اقرار کن که تو وجودت نیس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اختلاف افکنی شروع شد....
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حسین کیهانی و دوستانشون 34 سال است که با همین شیوه، همه منابع اقتصادی کشور، امام و انقلاب را همجنین رهبری معظم را به نفع خود مصادره کردند و الآن نیز با طرفند منسوخ شده قبلی در صدد هستند که انتخابات 24 خرداد و فرد پیروز آن را به نفع خود مصادره کنند ولی دیگ دیر شد و مردم و پیشکسوتانشون خیلی عاقلتر و فهیم هستند. روسیاهی بر ذغال .....
داش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
سفسطه ] سفسطه برا راضی کردن دل ریش ریشش بافته است حسین اقا خدا صبرت بده فقط و والسلام
ناشناس
CANADA
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ترفند برنده آقای شریعتمداری ساده است. ایشان میداند که کیهان خریدآری ندارد . ایشان مرده توجه است و بهترین راه برای جلب توجه، با تقلید از کودکان که با گریه موفق میشوند، را در نوشتن مطالبی میکند که میداند آنقدر مزخر.. است که فرارو و امثال آن برای خنده و تفریح منتشر خواهند کرد. و البته که ایشان با این کلک خیلی هم موفق بوده.نمونه اش هم همین باز نویسی مزخر…ایشان است
ناشناس
-
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقای شریعتمداری اصول گرایان در خط شما رابطه با آمریکارا حرام می دانند اما آقای روحانی دنبال رابطه با آمریکا البته باحفظ عزت ملیست ؛ آقای شریعتمداری از نظر اصول گرایان در خط شما طرفداری از هاشمی و خاتمی طرفداری از فتنه است در حالی که روحانی با تایید این دو بزرگوار آمد و بر هر دو سلام و درود فرستاد ؛ آقای شریعتمداری از نظر اصول گرایان در خط شما انتقاد از صدا و سیما انتقاد از رهبریست و دیدید که آقای روحانی از صدا و سیما به راحتی انتقاد کرد ؛
آقای شریعتمداری از نظر اصول گرایان در خط شما آزادی انسان حرام است اما شعار روحانی آزادی انسان از قید و بند های امنیتی است ؛
آقای شریعتمداری از نظر اصول گرایان در خط شما فقط انرژی هسته ای حق مسلم ماست حتی اگر بمیریم ولی از نظر روحانی نان خوردن هم حق مرم است و بالاخره این که آقای شریعتمداری توصیه من به عنوان یک شهروند اینه که محور شریعت اسلامی بچرخ و این قدر اصول شیطانی افراد سیاست باز را جزو اصول اسلامی نشمار که نتیجه این خواهد شد که شد و این برای افرادی چون شما بعد از این خیلی دردناک خواهد بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بابا چرا تحلیل میکنین؟؟
مگه میاد اینارو بخونه؟؟
بخندین فقط..
ناشناس
FRANCE
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حسین جان حرف زدن بلد نیسیتی، حرف نزدن رو که بلدی...!!!
متين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقاي شريعتمداري!!!! عادت كرده بوديم دروغ هاي شما رو بشنويم ولي تا اين حد ديگر خنده دار هستش. مگه همين شما نبوديد كه در يك هفته مانده به انتخابات توپخانه تخريب خود را به سوي روحاني و عارف گشوده بوديد؟!
بد نيست در ستون «گفت و شنود» روزنامه كيهان، يك خنده بازاري هم براي اين توهمات خودتون راه بندازين!
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
چرا نظرم من رو تائید نمیکنی فرارو؟ هزار تا نظر گذاشتم واسه مطالب ولی دریغ از تائید یکی!
این بار نامردی نکن تائید کن.
از نظر من این آدم ( شریعتنداری) مریضه. همین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
فرارو جان اين حرفاي ... شريعتمداري رو به عنوان طنز ميذاري يا از روي اجبار و اينا؟ از اين دو حال خارج نيست
دارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
كيهان را بايد سر و ته خواند
دارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
كيهان را بايد سر و ته خواند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
مي خواهي با اين تحليل هات روحاني رو جذب كني اگه فردا يه مطلبي گفت كه به مذاقت جور نيامد دوباره چه تحليلي مي فرمايي يه كم صبر داشته باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
از همه خواهش میکنم وقتی تیتر با عنوان "شریعتمداری" میبینید اصلا متن رو نخونید و نظر ندهید تا این آقا بدونه کسی برای حرفاش ارزشی قائل نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آیا تردید در انصاف به اضافه، احتمال خودمحوری نمی‌تواند در آرای مردم اثر داشته باشد؟!
قطعا تأثير داره، و نشون دادند كه داشته...
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
در واقع شريعتمداري داره با اين حرف ها به لشكر شكست خورده و درب و داغون مثلاً اصولگراها، روحيه مي ده تا اونارو دوباره جمع كنه و نذاره اصولگرايي اين شكلي اينا براي هميشه منهدم و از هم پاشيده بشه. به اصولگرايان توصيه مي كنم كه اين بابارو از برق بكشيد. تا زمانيكه مبلغ شما اين آدم و آدمهايي مثل ايشون است هيچ وقت مورد اقبال مردم قرار نخواهيد گرفت. بلندگوي خود را عوض كنيد.
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
لابد من هم اولین کسی هستم که به شما پیروزیتان را تبریک میگم !!!
خوشفکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اصلاح طلبان نه تنها پیروز شدند بلکه سربلند و سرافراز شدند.
مهندس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
عمو حسین چرا این کارا رو با خودت میکنی؟! بابا اینقد حرص نخور! کلا حق با توِئه! خوبه حالا؟! دیگه غصه نخور خدای ناکرده می میری!
تابع ولایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تاریخ مصرف گفتمان شریعتمداری پایان یافته اجازه بده مردم نفسی بکشن فقط تو شهد ندادی فقط تو جانباز نیستی فقط تو بسیجی نیستی فقط تو دردمند نیستس فقط تو ولایی نیستی فقط تو نشون بده تابع حقیقی ولایت امام خامنه ای باش وسعی کن گامی در جهت تعالی اسلامی بر داری
سروري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
باختي ديگه بس كن ديگه
رعنا جون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
سلام
چرا بهاحمدی نژاد می گیدافراطی؟ تنها کسی که گفت نباید بهمردم با گشت ارشاد و...توهین کرد، احمدی نژاد بود! به همین دلیل از طرف اصولگرایان افراطی مورد غضب قرار گرفت! ولی همین هاشمی که شمااینقدر سنگشو به سینهمیزنید، روزی زنها رو برای پوشیدن جوراب سفید رنگ میگرفت!
خواهش می کنم منتشر کنید من جواب میخوام!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
و تنها كسي بود كه به شديدترين وجه ممكن گشت ارشاد رو اجرا كرد...افراطيهاي دروغگو و مزور بسيار خطرناكتر از افراطيهاي صادق هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
من هم اون دوران اسف بار یادم است

خیلی از این کسانی که چهره روشنفکر و اصلاح طلب وناجی مردم به خودشون گرفتند در دهه 60 یک اصولگرای افراطی به معنی واقعی کلمه بودند وهر بلایی که دلشان خواست سر مردم وکشور در اوردند اما کم کم با جریان باد رنگشان عوض شد..........

چه جوانهای باهوشی ومعصومی (پاچه خواری وعوامفریبی از پدر ومادرشان یاد نگرفته بودند) که فقط به خاطر پوشیدن لباس آستین کوتاه در گرمای تابستان از رفتن به کنکور منع شدند البته بسیاری از آنها از کشور رفتند شاید هم سعادتمند شدند
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ایشان فقط لفضا گفتن گشت ارشاد کار درستی نیست و در عمل هیچ کاری نکردن که گشت ارشاد منحل بشه یا جمع بشه.دلیل این جهت گیری احمدی نژاد هم رای جمع کردن بود به نظر من.
اگر که هدفش رای جمع کردن نبوده و کاملا با گشت ارشاد مخالف بوده، پس نیروهای پشت پرده اجازه منحل کردن رو ندادن.یعنی زورشون بیشتر از زور رییس جمهور بوده.حالا اگر آقای روحانی هم از پس گشت ارشاد بر نیاد به این نتیجه می رسیم که از دست هیچ رییس جمهوری برنمیاد و آقای احمدی نژاد در این زمینه با مردم همراه بوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
قبلنا از مطالب كيهان عصبي مي شدم اما مدتهاست ديگه بامزه شده سبب انبساط خاطر مي شه هر دفعه يه مطلب از كيهان بذاريد تنوعه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
هرکسی رو بخواهین به خاک سیاه بشونین کافی که حسین شریعتمداری ازش حمایت کنه.
نیلوفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقای شریعتمداری یعنی واقعا نفهمیدی دکتر روحانی زیرکانه با سیاست خاص هاشمی آن کنفرانس را انجام داد تا بهانه گیران امثال شما از همین ابتدا در کار ایشان خلل ایجاد نکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
GERMANY
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حسین تو رو خدا ساکت باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بابا چیکارش دارین؟ بزارین دلش به این مقاله هاش خوش باشه.ناراحت میشه بچه... آخه از قدیم گفته اند که: عاقلان دانند...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تا مرد سخن نگفته باشد، عيب و هنرش نهفته باشد
بگذار بيشتر حرف بزنه تا بيشتر شناخته بشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی افزود: همه این حضور یک جمله را گفت و آن اینکه ما آینده بهتری را می‌خواهیم. او افزود: از آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی که تدبیرشان، حوصله‌شان، صبرشان و سکوتشان زیبا و معنادار بود و همچنین از حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد خاتمی، جریان‌های سیاسی، جناح‌ها، اصلاح‌طلبان، اعتدال‌گرایان، اصولگرایان و همه کسانی که به صحنه آمدند تشکر می‌کنم. رییس‌جمهوری منتخب ملت ایران گفت: زیبایی در این نبود که در پایان تلاش‌ها نام حسن روحانی بماند، آنچه مهم بود این بود که هدف مهم را همه لمس کردند و از خیلی چیزها، از جمله برند حزبی و جناحی گذشتند و این گذشت، معنای زیبایی دارد و آن این است که در ادامه راه برای اهداف ایران عزیز از خود می‌گذریم
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جناب شریعتمداری اگه به حرفهای آقای روحانی دقت می کردید(که البته کار شما نیست)ایشان گفتند که باید صبر داشت.ایشان هنوز حکم تنفیذشون رو نگرفتن وباهوش تر از اونن که افراطیونی امثال شما را ندید بگیرن.ملت به خواسته اش می رسد به زودی می بینی گر چه آن موقع هم نمی فهمی!
کردسفلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شما راست میگی دیگه؟
1- خیلی ساده بفرمائید پس چرا ستادهای روحانی از عکسهای هاشمی و خاتمی در کنار عکس روحانی برای جذب آرا استفاده کردند؟
2- من خودم در همایش ستادهای روحانی در سالن اجلاس بودم و شعارهای همه اعضای ستادها و حضار که اکثرا در حمایت از خاتمی و هاشمی و جبهه اصلاحات بود را هم با گوش و چشم خود شنیدم و دیدم پس شما چطوری میگوئید پیروزی مال اصولگرایان است؟
3 - 150نماینده مجلس رسما از قالیباف حمایت کردند و بقیه به غیر از اصلاح طلبان مجلس از جلیلی و ولایتی و رضایی، بفرمائید این پیروزی کجا متعلق به کسانی است که از رقبای روحانی حمایت کردند؟
4 - شما هرگز نخواهید توانست پیروزی را که اصلاح طلبان نقش اساسی را در آن داشتند به نفع خود مصادره کنید چرا که آنها هشیار و بیدارند و دیگر به فرصت طلبان اجازه چپاول مملکت را نخواهند داد.
و 5 - تا یادم نرفته باید به عرضتان برسانم که دکتر روحانی در همه همایشها و سخنرانی هایش تاکنون از سید محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی تقدیر و تمجید کرده است و هیچ اسمی از سران اصولگرا نبرده است ، آیا این پاسخی کوبنده به توهم پیروزی اصولگرایان نیست؟ هر چند بنده معتقدم پیروز اصلی مردمی هستند که اینبار تفکر اصلاح طلبی را ارجح به اصولگرایی دانسته و به روحانی رای دادند.
ماهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
انگار اینکه ایشون فهمیدن از بین پنجاه میلیون نفر چهار میلیون دنباله رو دارن کمی پریشون شدن!
خدا صبرش بده.
با این کامنتا نمیدونم چطوری روش میشه باز مقاله از خودش در میکنه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا

پاسخ مردم ایران به آقای حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان فقط یک کلمه است : سلام.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقای شریعتمداری هر چه بیشتر دست و پا میزنی بیشتر غرق میشی به خودت بیا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
از دوستانی که از چرت وپرتهاهای شریعتمداری ناراحت میشوند یک سوال دارم. اگر شریعتمداری این حرفها را نگوید از چه راهی نون بخورد ؟ شما پیشنهاد بدهید
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شریعتمداری جون ، آقای روحانی برنده انتخابات نشده که این آقای دکتر جلیلیه که برنده شده ولی مثل فیلم face off جراحی کرده خودشو شبیه دکتر روحانی کرده ...:)
یک فرهنگی از بوشهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
سلام دوستان کاربر.
ضمن تبریک به مردم خوب و عزیز کشورم و حضرت آقا و همچنین منتخب عزیز ملت آقای روحانی ،
خلاصه و کوتاه عرض میکنم:
اصلاح طلب واقعی شخصی است که اصول را بشناسد و برای بکارگیری آن اصول ، آنرا بروز کند و آنرا بگونه ای سیقل و اصلاح کند که کاربردی بشود برای همان زمان و موقعیت .
اصولگرای واقعی نیز شخصی است که اصول را بشناسد و نخواهد آنرا خام و نپخته و غیر قابل استفاده تحویل جامعه دهد . پس این دو جریان و تفکر در کنار هم کارآمد هستند و نفی هرکدام نفی دیگری است.
یک دانشجو از تبریز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آفرین به تحلیل سنجیده ات
ولی شرمنده ام اکثر مطالعه کنندگاناین صفحه دوس دارن توهین کنن و زود جوش بیارن شایدم فرارو نظرات معتدل و موافق روحانی رو منتشر نمیکنه
به هرحال ما موافق اعتدال و رشد کشور در فضای وحدت و همدلی هستیم
ناشناس
AUSTRALIA
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
فکر کنم بعد از مشکل توهم بیماری فراموشی و ناشنوایی هم گریبانگیر حسین جان شده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تا حالا روحانی جبهه تساهل و تسامح در مقابل غرب بود چی شد حالا شده اصولگرایی.
جک استراو را می کوبیدی تو سر روحانی
خواهشا چند وقتی قلم بدست نگیر بگذار مردم کمی آرامش داشته باشن ای عمار؟
اگر می نویسی به به چه چه از رئیست بکن که داره میره.
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اقاي شريعتمداري هنوز نتيجه را باور ندارد. پيروزي روحاني يعني پيروزي شخص هاشمي و خاتمي. بازنده ترين و خواب الوده ترين فرد در ايران شريعتمداري است.رهايش كنيد تا در مستي خود خوش باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آب رو بریز اونجایی که چی؟؟؟؟؟؟؟؟ آها >>> میسوزه...


اون ممه (محموتی رو می گم) رو چی؟؟؟؟؟؟؟ آها>>>لولو خورد

حالا بازم بیا داستان بگو
ایاز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
نون ها را به نرخ روز خوردن چه زیباست.
احمد رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بابا تو دیگه کی هستی. از رو که نمیری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جناب شریعتمداری با سلام. گفتمان اصولگرایی پیروز شد یا گفتمان اصولی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شریعتمداری سکوت لطفا
یکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بیشیم بینیم بابا
جمع کن این بساطو تورو به مولا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
یکی بیاد غضنفر و بگیره
mahdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
کم کم دارم به این فکر میکنم که شریعتمداری نفوذی انور ابیاست برای عدم اتحاد اینور آبیا و کشت تهمت و نفاق. تو طول تاریخ کم از اینا نداشتیم که کاسه ی داغ تر از آش بودن و بعداشش گندش در اومده.
اسکوئی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
سنگ پای قزوین از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است!!!!!!!!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بنظ من انتخابات رياست جمهوري يك رفراندوم در مورد ادامه يا تغيير ساست هاي هسته اي كشور نيز بود كه اكثريت مردم به گفتمان جاري نه بزرگي گفتند .
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اين امثال و حكمت منو كشته! منهم ياد اون يارويي افتادم كه رفته بود دستشويي و از غلامش آفتابه آب طلب كرد و غلام هم كه دل پري از ارباب ظالمش داشت آفتابه را با آب جوش تحويل ارباب داد. ارباب از همه جا بي خبر هم وقتي حسابي سوخت بيرون پريد و غلام را زير باد مشت و لگد گرفت. اطرافيان سعي در وساطت و جلوگيري از كتك زدن ارباب داشتند ولي غلام گفت بگذاريد هرچه دلش مي خواهد بزند چون من مي دانم كجايش مي سوزد! حال تو هر چه دلت مي خواهد از اين امثال و حكم روايت كن، همه مي دانند كجات ميسوزه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
این همان عبارتی بود که احمدی نژاد سانسور شده اش را ادا کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
viva hossein
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ماشالله طرفداراش همه خارجي هستن اين کامنت احتمالا از جرج سوروس بوده چون فارسي بلد نيست.
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
فرا رو خیلی پست فطرت هستی . میدونم 100 % این نظر رو پخش نخواهی کرد ولی این رو بدون که خیلی نامردی چون فقط نظرات همسو با خود رو منتشر می کنی و خودت هم مثبت و منفی میدی .من هزار بار کامنت گذاشتم اون هایی رو که دوست داشتی و برات ضرری نداشته منتشر کردی . واقعا خیلی سیاسی کاری و اهل اطلاع رسانی سالم نیستی . امیدوارم مفتضح بشی ای بی دین .
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
الکی جو نده.
وقتی اینطوری بی ادبانه نظر میدی چطور انتظار داری که فرارو نظراتت رو منتشر کنه؟!
البته از شما افراطی ها انتظار ادب نداریم همتون سروته یه کرباسید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بیچاره شاگردات معلم. چی میکشن با این همه آرامش تو؟ آب خنک بدم؟
یاشار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حق داری ناراحت بشی چون منم خیلی کامنت گذاشتم ولی منتشر نمیشه
فقط اونایی که توهینه منتشر میشه
الانم اگه تو از فرط عصبانیت توهین نمیکردی این نظرو نمیذاشت...
محسن محسني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
هر چه روحاني بگه عشقه و درست حتي اگر شريعمنداري را بزار وزير ارشاد
ما به اخلاق و كرامت انسانها راي داريم نه به بد اخلاقي و حسادت و منيت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
احسنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ایشان با این ابزاری که در اختیار دارند - به کشور و نظام داره خیانت میکند - ایشان بهتره است بازنشسته شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
به نظرم شریعتمداری خوب متوجه نتیجه انتخابات نشده .فکر می کنه جلیلی پیروز شده.
ترانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
چه ربطی به جلیلی داره؟
معلومه خوب نخوندی مقاله رو
ضمنا نمیدونم چرا صاحب این سایت فقط نظرات منفی و تفرقه افکن رو منتسر میکنه؟؟؟!!!!
داداش اگه موافق روحانی هستی باید بدونی اون برا وحدت اومده نه دو به هم زنی های رایج که تو این سال ها داشتیم
اگه کشورتو دوس داری بی طرفانه عمل کن
ملت به اعتدال رای دادن
ناظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بله شما راست میگی... گفتمان اصولگرایی(حسن روحانی) بر گفتمان اصلاح طلبی (قالیباف-جلیلی-ولایتی) چیروز شد!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقا جان اصلا باشه! شما پیروز. شما همیشه پیروز. همیشه غالب. همیشه در صحنه. همیشه بهتر. همیشه برتر!

حالا میشه یه مدت دست از سر ما برداری بذاری کمی به وحدت فکر کنیم؟؟؟؟
مهراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حیف اون کاغذی که این خزعبلات توش نوشته میشه اونم با این گرونی کاغذ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
من موافقم كه اصولگرايي پيروز انتخابات شد البته نه آن اصولگرايي افراطي مد نظر شما
اصولگرايي معتدل و معقول كه همان اصولگرايان اصلاح طب يا اصلاح طلبان اصولگرا هستند. موفقيت دكتر روحاني، شكست اصولگرايان افراطي و متحجر و دگم انديش بود كه حاميان طيف مصباح و كوچك زاده و رسايي هستند كه همان لباس شخصي هاي معروفند و هم شكست اصلاح طلبان افراطي.
ما نياز به دولتي داريم كه معقول و معتدل باشد و فراجناحي و به موفقيت دولت تدبير و اميد، اميد داريم و دعا ميكنيم و كمك مي كني
باران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
احسنت
چه عجب که یه نفرم پیدا شد بی خودی عصبانی نشه و حرف حق رو بزنه
چرا زود موضع منفی میگیریم
امیدوارم یاد بگیریم اعتدال رو
ما به کسی رای دادیم که این اختلاف ها و جنگ ها تموم بشه
رویا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
موافقم با ناشناس 15:35
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بجای کیهان یک روزنامه طنز درست کن بازجو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
دوستان عزیز
این ادم برای عصبانی کردن ملت و حفظ مخاطبین خود این مطالب را منتشر میکند. لذا خواهشمنداست ضمن تحریم روزنامه و مطالب ایشان با خوردن یک لیوان آب سرد به خود ارامش بدهید. به خدا این چرندیات ارزش استرس ندارد و باید به فکر روزهای بهتر و حل مشکلات باشیم.
آزادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
پیامهای محبت آمیز ما را خطاب به آقای کیهان منتشر کنید ایشون بدونن مخاطبین شون چی فکر میکنن بلکه یکی از دو طرف به راه راست هدایت شه. اینقد سانسور نکنید تو رو خدا. الان نوشته 198 منتشر شده و 91 غیر قابل انتشار!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقای شریعتمداری اگر دلتان با این حرف ها خوش است خوش باشید.
می توان گفت روحانی نماینده جلیلی، شریعتمداری، رسایی، آیت الله مصباح یزدی، روانبخش، احمد خاتمی، محمد یزدی و احمد جنتی است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
فعلا ازمیان حدود 55 میلیون واجد شرایط رای اصولگرایی واقعی حدود 4 میلیون(جلیلی) بیشتر طرفدار نداشت اون 7 نفر کاندید دیگه همه به نوعی اصلاح طلب ومنتقد شرایط موجود وافراد معتدلی بودند حالا بگزریم که حدود 15 میلیونم رای ندادن! یعنی 95 درصد مردم ایران میانه رو واصلاح طلبند ودنبال شادی وازادی و سازندگیند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
گفتمان اصولگرايي پيروز شد!!!!
بزن دست قشنگرو هههههههي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
خسته نباشی
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
چرا بعضی ها سعی میکنند ریس جمهوری که قبل و بعد از انتخابات داره علنی اعلام میکنه من یک فرد معتدل هستم نه اصول گرا و نه اصلاح طلب به نفع خودشون مصادره کنند بابا دست بردارید از این همه سیاسی گری نه اصولگراها گلی به سر ملت زدند ونه اصلاح طلبه بگذارید دولت اعتدال به دور از این بازیهای کثیف سیاسی به داد ملت برسه به خدا دل رهبر هم خونه از این همه سیاست زدگی و هی مرده باد و زنده بادهای سیاسی بابا خجالت بکشید دیگه تا کی هی اصلاح طلب اصلاح طلب میکنید تا کی همش میخواین توی طبل اختلاف بکوبید ملت بیزارند از دعواهای سیاسی رای ملت نه به اصولگراها بود و نه به اصلاح طلبها رای به اعتدال بود
mehdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حسین جان هر چی شما بگی. فقط غصه نخور!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
داره از عصبانيت مي سوزه و با اين حرف ها به خودش اميد ميده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
خدا کنه فردا که کابینه معرفی می شه نگی این دولت خود فروخته و جاسوس اسرائیلی است
داش آکل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
«ناپلئون یک جمله ای دارد با این مضمون که پیروزی هزاران پدر دارد و شکست هیچ پدری ندارد که این جمله مصداق حال امروز اصولگریان است.»
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقای شریعتمداری دست شما درد نکند 4 سال تمام عقده هایتان سر اصلاحات خالی کردید از جین شارپ گرفته تا ستون پنجم و مثلث آمریکایی صهیونیستی و.... مشرق جان یادمان نرود که در سرمقاله 20 خرداد یعنی 4 روز قبل از انتخابات همین آقای شریعتمداری نوشت که این آقا(روحانی) 5 درصد رای دارد حالا که میفرمایید گفتمان اصولگرایی پیروز شده اصولگرایی هم نوش جانتان!!!!!!!! با این اوصاف چطوری میتونید این پارادوکس عجیب را توجیه کنید؟
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
وا عجبا! بچه ها یه مقاله خوب در جواب این آقا و همفکراش در لینک زیر هست ببینید:
http://anti-efrat.mihanblog.com/
باهری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
مگه جلیلی پیروز شده؟
رویا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
کسی چیزی ازجلیلی گفت؟
لطفا یه صورت عقلانی قضاوت کنید
مواضع دکتر روحانی در زمان تبلیغات یه چیز دیگه بوداما الان واقعا با مواضع اصلاح طلبی فرق داره
ضمنا این اصلاح طلبا نبودن که دکتر رو به فیروزی رسوندن بلکه در عین تاثیر حمایت خاتمی و .... اکثر ملت به خاطر حمایت هاشمی و گفتمان اعتدال رای دادن
یادمون نره در سال 88 که حتی اونایی که تا اونوقت رای نداده بودن هم اومدن رای دادن ، دیگه آرائ اصلاح طلبان آخر آخرش سیزده میلیون بود
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
اقا حسین بخدا من خودم تو اخبار دیدم گفتن اقای روحانی پیروز شده احتمالا کانالو اشتباه گرفتی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
از فرمایشات آقای شریعتمداری پیداست که هنوز گران خواب آقایان ادامه دارد و وقتی بیدار خواهند شد که دیگر دیر است
زن ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
میگم شریعتمداری تو به جز ایجاد اختلاف بین این دو گروهکار دیگه ای بلد نیستی؟خداوند در قرآن میفرماید:والصلح خیر...شما که مسلمونی چرا برای عمل به این آیه قدمی بر نمیداری؟
راستی شما یه بار کاندید شو واسه ریاست جمهوری ببین چند نفر بهت رای میدن؟
بینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
هرچه دل تنگت می خواهد بگو اما کسانی که به اقای روحانی رای داده اند پیگیر مطالبات خود هستند واز طرفی مردم به برنامه دکتر روحانی رای داده اند که شما کوچکترین اشاره ای به ان نداشتید درضمن مواظب سلامتی خودت هم باش وزیاد فشار نیار
رضا پندار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
در حیرتم از این اعتماد به نفس!!!!
حمیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اینا رو در اوج توهم نوشته جدی نگیرین
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
روزی میرسه که شما بخاطر این دروغ هایی که میگین محاکمه میشین. این دنیا نشد اون دنیا!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
حاج حسين آقاي روحاني در ورزشگاه شيرودي در تبليغات انتخاباتي جمله معروفي دارند بهتره يكبار ديگر آن را مرور كنيد اگه معني آنرا خوب درك نكرديد تا 40 مرتبه اجازه داريد آن جمله را تكرار كنيد. ايشان فرمودند" " آقاياني كه كشور را به اين روز انداختيد مردم ديگر شما را نمي خواهند"
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شریعت جان مطمنی؟!فردا که کابینه ش را معرفی کرد 90درصدش اصلاح طلب بودن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ااا اصولگرایی و گفتمانش رای آورده؟! خب اینزوری باشه که شما باید خودت را قطعا اصلاح طلب بنمای!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
خود گويي و خود خندي عچب مرد هنر مندي !!!!!!من نميدانم اين آقا چرا براي اين ده در صد راي اينقدر وقت و هزينه مصرف ميكند!!!!
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شریعتمدار جان فکر کنم دیگه داری داغون میشی !!!پس فردا که کابینه اش را معرفی کرد که بیشترشون اصلاح طلب بودن اون موقع از خجالت و عصبانیت می میری پس خیلی جوش نزن خوب..
خس و خاشاک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
شریعتمداریه دیگه !!! :))
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
آقای شریعتمداری دست شما درد نکند 4 سال تمام حرص ها و عقده هایتان سر اصلاحات خالی کردید از جین شارپ گرفته تا ستون پنجم و مثلث آمریکایی صهیونیستی و...فرارو جان یادمان نرود که در سرمقاله 20 خرداد یعنی 4 روز قبل از انتخابات همین آقای شریعتمداری نوشت که این آقا(روحانی) 5 درصد رای دارد حالا که میفرمایید گفتمان اصولگرایی پیروز شده اصولگرایی هم نوش جانتان!!!!!!!! با این اوصاف چطوری میتونید این پارادوکس عجیب را توجیه کنید؟آقای شریعتمداری حالا چه میخواهید نتیجه انتخابات را به نفع اصولگرایی مصادره کنید اینجانبطلوع خورشید فروزان و تابناک خرد و عقلانیت و اخلاقگرایی و تدبیر و امید و رویکار آمدن دولت راستگویان و درستکاران و از همه مهمتر پیروزی اعتدال بر افراط گری را به روزنامه کیهان و مدیر مسئول محترمش جناب آقای شریعتمداری تسلیت عرض میکنم!!!فرارو جان اگر منتشر کنی خیلی مردی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
باشه توراست میگی ولمون کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
ازاین مضحکه متعجبم که دادندکه می داند و نمی داند
ح ش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
تو چرا این حرفها را قبل از انتخابات نگفتی تو خجالت نمیکشی
جیک کیو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
استاد قلم .....
درود بر ذکاوت و هوشیاری شما
عجیب است امروز در مورد سوروس مطلبی نفرمودید یعنی واقعا درپایی در کنفرانس خبری ایشان نداشت؟؟؟ محال است خوب تفکر کن استاد....
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
واقعا از رو نمیره؟!!! عزیزان یه کم صبر کنید کابینه انتخاب بشه . اونموقع بهتر میشه جواب حسین اقا رو داد . عجب رویی داریم ما!!!!!!!!!!1
یوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
گفتیم دولت تدبیر امید . آقای شریعتنداری هم امیدوار شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
چطور در حین چند روز مانده به انتخابات روحانی از ....اصولگرا دفاع نمیکرد حالا ملون شدی اخوی...
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اين همه نظر براي يك خبر هم حماسه است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
نجات ايران خيلى با ارزشتر از تهمتهاى اين اقا است پيشنهاد مى كنم براى مرحله بعد تهمتهاى شديدترى پيدا كند اگر تا ان موقع از حرس .........................
رستم دستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
صبح شنبه اعلام نتایج خبرگزاری فارستون تو نمودار بالای صفحه اش روحانیو اصلاح طلب معرفی کرده بود ظهر رایش که بالا رفت بساط اصلاح طلبی اصولگرایی جمع کرد فقط تعداد رایها رو میزد .
حالا که رای آورد شد اصولگرا چه رویی داره این شریغتمداری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
جورج سوروس چه خبر.......
یک عدد ن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
خب الان همه دارن جانب دارانه منفی و مثبت میدن
خب برادران!
خواهران
این چه وضعیه
ما که خودمون به روحانی رای دادیم هم اگه بخواهیم انتقاد کنیم منفی میبندین به نافمون؟؟؟
خب بعضی نظرات منفی کرور کرور منفی ناعادلانه دارن میگرن
عی بابا
ايلين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
شما راست ميگي اقاي شريعتمداري حالا برو لالا ٤ سال ديگه بيدارت ميكنيم
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
این اقا حرف نزنه نمی گن لاله به خدا....من به اقای قالیباف رای دادم و از انتخابمم راضیم اما الان اقای روحانی رییس جمهوره و ما مثل کوه پشت رییس جمهورمون وایستادیم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
آفرین تو بردی! خیالت راحت شد؟!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
دوستانی که به آقای شریعتمداری توهین می کنند مشخص می شود که هیچ منطقی ندارند در مقابل این منطق شریعتمداری بدهند پس نتیجتا آقای شریعتمداری درست می گویند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
baba to dige ki hasti
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
اصلا نخوندم چون مال داش حسین ارزش خوندنو نداره دلش خوشه با این خوزعولات
زهرا موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
شریعتمداری ابوذر انقلاب است......مواضع او تا به حال کی و کجا با نظرات و مواضع امام راحل زاویه داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما میتونید او رو افراطی بنامید...ولی حرفها...طعنه ها و تنگ نظری های شما این حقیقت رو تغییر نمیده که او از سر سخت ترین یاران امام بوده و هست که از مواضع انقلابی ش کوتاه نیامده و توبه نکرده ...دوستان اصلاح طلب که همه را به تیغ تیز تند رو و افراطی و متحجر میرانید....امام راحل و نظرات و منویات و وصیت نامه ی ایشان در تفکرات شما کجا قرار می گیره؟؟؟ شما تا کجا به انقلاب و اصول اساسی اون ازجمله مبارزه با استکبار و دفاع از محرومان و مستضعفان اعتقاد و باور دارید؟؟؟ اگر قرار بود به خاطر دنیا گرایی و رفاه طلبی انقلاب بشود شعار های اسلام خواهی و ارزشهای دینی و اخلاقی چرا باید اینهمه از طرف آحاد مردم مورد تاکید قرار میگرفت...؟؟ آیا باید فقط به فکر دنیا باشیم و بس......من آقای شریعتمداری رو ابوذر انقلاب میدونم و برای ایشان احترام زیادی قاپلم...به آقای روحانی رای ندادم ولی برای ایشان در بار سنگینی که به دوش گرفتند آرزوی توفیق دارم....یا حق
alial
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
دو روز دیگه هم میگه روحانی مخبر کیهانه!
عباسعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
حسین خان باید گفت اگر ائتلاف صورت میگرفت بخشی از آرا ولایتی و قالیباف حتما" به سبد روحانی ریخته میشد و وضعیت اصولگرایان بهتر مشخص میگردید . درضمن انتقاد آقای روحانی و تبلیغات اصلاحطلبان روی حرکت هسته ای بود که آقای جلیلی بعنوان مدافع دولت تلاش خودش کرد ولی برای مردم بی نتیجه بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
در طول تاريخ بشريت ازخلقت ادم ابوالبشر تاقيام قيامت ،ادمي به توانمندي ايشان در ارائه قضاوتها و تحليل هاي دقيق،صحيح،بيطرفانه، منصفانه،عاقلانه،مدبرانه، متفكرانه،متعهدانه، متفكرانه از منظر وي ومتنفرانه،كينه ورزانه،دل بخواهانه،بي اساسانه ومبتني براصول ملانصرالدين در قضيه آش نذري از منظر منطقيون وجود نداشته ونخواهدداشت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
تنها قيل و قالي كه اين روزها شنيده مي شوند قيل و قال اصولگرايان است كه ميخواهند ثابت كنند روحاني اصولگراست !!!
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
می خواستم نظر بدم ولی وقتی دیدم بقیه جوابش را دادن بیخیال شدم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
جهت يادآوري به ايشان بخشي از مقاله خودشان را دو روز قبل از انتخابات مي اورم تا عارضه فراموشي درمان گردد:"آیا نمی‌بینید که وطن‌فروشان فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ در باشگاه مدعیان اصلاحات کباده می‌کشند و نامزد آنها به حضور و حمایت این عده که در فتنه ۸۸ آشکارا نقش ستون پنجم دشمن را بر عهده داشتند و از جرج سوروس صهیونیست، تیموتی اش، مایکل لدین و… دستورالعمل می‌گرفتند، افتخار هم می‌کند؟!"وهمچنين:"نامزدهای محترم اصولگرا برای خود احترام بیشتری از گفتمان اصولگرایی قائلند و با بی‌تدبیری غیرقابل توجیه از وحدت روی یک کاندیدا خودداری می‌کنند به طور طبیعی و غیرقابل تردید، رودخانه خروشان آراء اصولگرایان به چند «نهر» تبدیل می‌شود که مدعیان اصلاحات را برای پریدن از روی آن به طمع می‌اندازد."وبخشي ديگر ازتشر ايشان به نامزدهاي اصولگرا:"مگر نمی‌بینید که با اصرار بر حضور خود، آراء پرشمار اصولگرایان بی‌شمار را تکه‌تکه می‌کنید؟!… "وحمله كيهان به روحاني در روزهاي انتخابات:"آقای روحانی! این قماش که امروزه دور شما جمع شده‌اند همان قماش وطن‌فروش و بی‌هویت هستند. چرا از نتیجه کار آنها دفاع می‌کنید و با صراحت نمی‌گوئید که مدعیان اصلاحات در پدید آوردن آن شرایط تحمیلی نقش اصلی را داشته‌اند"فاعتبرو يا اولي الابصار
مجله فرارو