سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
کد خبر: ۱۱۹۹۵۰
۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۵
فرارو- طرح برخورد با روزه خواری علنی در تهران آغاز شد. 

به گزارش فرارو به نقل از ایسنا، در این طرح که به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید با کسانی که به طور علنی اقدام به روزه خواری کنند برخورد می شود.






















نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴۱
انتشار یافته: ۱۵۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
24
746
اگر ماموران کار قانونی انجام می دهند چرا باید از انتشار عکسشان ناراحت شوند صورت ماموران را نشان دهید
پرهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
19
648
نمي شه كه دايره جرم را آنقدر زياد كرد كه همه مردم به نوعي مجرم هستن. اينجوري قبح جرم ريحته مي شود. حكومت بايستي تلاش كنه مصاديق مجرمانه را كم كنه و تنها محدود به ورود به حريم خصوصي مردم كنه.اينجوري آينده خوبي براي اين مملكت قابل تصور نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
ببينيد ميتونيد اين يك ذره دين مردم رو هم از بين ببريد؟
علی کرامتی
| TURKEY |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
البته که حریم احکام شرعی برای امثال جنابعالی محلی از اعراب ندارد. حریم شخصی شما کجاست؟ در متن جامعه؟
lodar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
21
464
سلام
متاسفانه هنوز این قصه جا نیفتاده که کسی که روزه میگیرد برای خدا روزه میگیره نه برای بنده خدا...

چرا رستورانها و اغذیه فروشیها تعطیل میشن؟؟
افراد زیادی مسافرن عده ای نمیتونن روزه بگیرن عده ای در دینشون روزه نیست.....
کسی که روزه میگیره با باز بودن رستوران روزش باطل نمیشه...
هزاران بار گفته شد در کار فرهنگی "جبر" رو حذف کنید...
پاسخ ها
علی کرامتی
| TURKEY |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
چرا هنوز برای تو جا نیفتاده که در جامعه زندگی می کنی و هر جامعه الزاماتی داره؟
می خوای برای دریافت مالیات هم جبر رو حذف کنند؟
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
14
509
چراصورت ماموران راشطرنجی کرده اید؟مگرکارخلافی می کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
از ترس
ناشناس
| SWITZERLAND |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
آدم مریض زیاده شاید یه احمقی به فکر ضربه زدن به اون ها باشه . و هر نوزادی میفهمه که شطرنجی کردن صورت مامور دلیل تخلف او نیست
بهزاداول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
698
77
صریح عرض میکنم تظلهر به روزه خوری در انظار عمومی توهین است و خدای ناکرده به سخره گرفتن فرامین الهی و برخورد با آن لازم است اما اینکه چه کسی صلاحیت برخورد را دارد و چگونه و به چه روشی و فرهنگ سازی و ریشه یابی و موارد دیگر باید بررسی شود ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
بابا طرف مریضه.. تو اگه روزه داری چشمت به خدا باشه
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
اگه مریضه توخونه غذاشو بخوره چرا در خیابون و در انظار عمومی
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
ینی تا حالا نشده تو خیابون از گرسنگی داغون شی؟ از تشنگی بیحال شی؟
در کنارش مسافر تعهدی به داشتن خونه نداره
آقا روزه میگیرین برای خودتون میگیرین!روزه اینه که ببینیو نخوری!اینکه از جلو دستت غذارو وردارن که نشد روزه!
مردم آزاری چیه دیگه راه انداختین
منيژه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
نكنه فكر ميكنيد سيگاركشيدن هم بنا به نياز ونبايد چيزي گفت . بابا خداگفته روزه بگيريد خوب بگيريد ديگه اگه هم دليلي داريد كه نمي تونيد حداقلرعايتاحوال ديگران روبكنيد و زشتي روزه خوري رو براي مردم ازبين نبريد خلاصه خدا عاقبت همه رو به خيركنه !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
32
691
بابا طرف که تو خیابون روزه خواری نکرده ، تو مغازه بوده ، به کسی مربوط نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
تو خونه هم کاری کنی به اینا مربوطه
مجید
| UNITED STATES |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
شاید تو خیابون بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
مربوطه آقاجان، مربوطه! همه چی مربوطه.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
10
312
یعنی شماها مسلمونید خب عکس مثلا این خانم رو که کنار پرادو ایستاده رو زدید یعنی زرنگی کردید شطرنجی کردید صورتش رو خب ایشون وقتی اهل محله ی ما باشه بدون شک ما میشناسیم ایشون رو اون هم با این مقدار کم شطرنج!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
18
406
مگه ما تو قرآن حد داریم برای روزه نگرفتن؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
نه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
برای روزه نگرفتن نه ولی برای تظاهر به روزه خواری چرا
ناشناس
| ITALY |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
برای تظاهر به روزه خواری هم در قرآن حدی مشخص نیست و 74 ضربه شلاق بر اساس روایات است
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
در کنارش روزه خاری ینی تحقیر کنی کسی رو که روزه هست
آخه کسی که نمیتونه روزه بگیره تحقیرش کجا بود!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
450
46
ماكه هيج برخوردي نديديم مردم به راحتي در خيابان سيگار ميكشند بستني مي خورندو.....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
مگه باید میدیدی.. هر کی به عقیده خودش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
24
439
چکار به داخل مغازه ها دارید؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
622
44
روزه زكات بدن است كه سلامتي را تضمين ميكند اين همه روز خورديد حالا هم 29 روز براي 16 ساعت نخوريد چيزي نميشه كه عوضش به اين معد ي بدبخت استراحت ميديد ربطي هم به تفكر نداره حالا بريد خدا را شكر كنيد كه حضرت محمد (ص) بجاي 3ماه روزه را كرد 1ماه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
حضرت محمد عقلش مثل تو کوچیک نبود.. روزه دار واقعی هر جا بخواد روزه میگیره چشمش هم دنبال غذای مردم نیست
کبیری
| FRANCE |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
شما نون و پنیرتو تو افطار و سحر بخور بکار دیگران کار نداشته باش. نصیحت هم نکن خیال کردی مردم بچه دو ساله هستن؟!!!
آدم برفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
اگر شما هم جای کسانی بودید که ناراحتی معده، کم خونی، ناراحتی های گوارشی و غیره داشتید که همه همه باعثش فعالیت زیاد کاری و سگ دو زدن زیادی هست .. روزه گرفتن رو به 29 روز فقط بیشتر نیست و به معده استراحت بده نمی گفتی. یعنی روزه داران واقعی مملکت ما کشته مرده دیدن غذا خوردن دیگران هستند ؟ یا اینکه حرمت روزه و رمضان به اینه که هیچکی چیزی نخوره ؟ آقا تورو خدا اینجور افکار رو به دیگران نسبت ندید و ترویج ندید. متاسفم برای این برخوردها و این راه و روشها
ناشناس
| SWITZERLAND |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
خدا میگه این کارو بکن و ما با کمال پر رویی در ملا عام خلاف دستور خدا رو انجام میدیم گستاخی ازین بیشتر (بقولی هم که طرف عذری داشته باشه من که میبینم داره روزه خواری میکنه نمیدونم که آیا مریض جسمی هست یا داره پررویی میکنه ؟ ) پس اگه کسی شعور داره به اکثریت احترام میذاره و شرم میکنه جلوشون تظاهر به روزه خواری کنه و اگه اینقدر هم شعور نداره پس باید تنبیه بشه و زحمتش میوفته به گردن برادران نیروی انتظامی که باید مورد عنایتشون قرار بدن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
اگر اکثریت به خاطر اقلیت گشنگی بکشن چی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
آقای ناشناس مودب باش
قبول کن اشتباه میکنی
این همه پافشاریو فقط تو شماها میشه دید
مثلن یه ارمنی چه گناهی کرده که تو ایران به دنیا اومده؟قوانین الهی رو چطوری براش توضیح میدی؟با حکم قضایی؟
علی کرامتی
| TURKEY |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
به این اکثریتی میگم که کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
9
399
جالبه که فقط تو تهرانه که فکري براي مسافرين و معذورها نشده و بقيه شهرها رستورانها مي توانند پرده کشيده و فروش داشته باشند. واقعا يه مسافر که صبح اومده و شب هم مي خوا بره تو اين فاصله بايد کجا غذا بخوره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
17
459
ای بابا دین و نماز و روزه که دیگه با زور نمیشه! میگن داشتن حجاب از قوانین این نظام و این کشوره؛ قبول.
ولی روزه خواری که دیگه ضدارزش نیست!!! شاید یکی مریضه, معذوریت شرعی داره, مسافره, اصلا جز اقلیته.... این نشد که!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
حرف شما درست، ولی کسی که توانایی نداره روزه بگیره، اجازه هم نداره روزه خواری کنه، روزه داران احترام دارند!!بره یه گوشه ای و مخفیانه واسه خودش صفاکنه!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
موافقم.. اما خوب زوره .. اگه مریضی باید خونریزی معده کنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
کسی هم که روزه میگیره برای خودش میگیره .. نباید با دیدن غذا خدا از یادش بره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
احسنت ،ازپاسخ سنجيده ي شمامتشكرم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
تشكرم ازپاسخ ناشناس اولي بود.
علی کرامتی
| TURKEY |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
این همه آسمون ریسمون برای توجیه اشاعه روزه خواری علنی جای سوال داره . ارزش و ضد ارزش را تو مشخص می کنی؟
ارمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
6
261
مامورا كار بدي مي كنند چهره شون نشون نميديد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
مطابق با آیین شرع روزه خواری علنی از گناهان است و باید با اون برخورد بشه لذا مامورین تنها شرعیات رو اجرا می کنند واین افتخار داره برای همین با افتخار باید صورت اونها رو نشون داد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
همچین ایین شرعی وجود نداره.. تو برای خودت و خدا روزه میگیری
ناشناس
| ITALY |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
میشه آیه قرانش رو بگی؟
ملکوت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
484
33
ما مشکلی با افرادی که روزه نمیگیرن نداریم اما اگر بخوان به اعتقاد اکثریت مطلق ملت اهانت کنن خواسته یا ناخواسته باید باهاشون برخورد بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
آقا اگه كسي به هر علتي نتون روزه بگيره، بره داخل مغازه اغذيه فروشي كه به شيشه هاش هم روزنامه چسبونده غذا بخوره تظاهر به روزه خواريه؟ اگه نتونه غذا بخوره كه با روزه داشتن فرقي نميكنه. شايد مشكل سلامتي داره اونوقت چكار بكنه كه بي احترامي نشه؟
قوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
مامورینی که خلافکاران را پای چوبه دار میبرن مگه کار بدی می کنن که کامل سرو صورتشان پوشیده است؟ نه جانم برا دفع سوء برخورد احتمالی است عزیزم.
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
این اکثریت مطلق رو از کجا آوردی شما؟!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
«ما مشکلی با افرادی که روزه نمیگیرن نداریم »
ببخشيد شما ؟؟؟ نكنه خودتون رو خدا ميدونيد
علی کرامتی
| TURKEY |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
خودشو خدا نمی دونه بلکه خودی می دونه. نه مثل تو که خودتو نماینده متظاهرین به روزه خوارای می دونی
جم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
من روزه میگیرم اما اصلا روزه خواری بقیه را توهین به خودم نمی دونم. مگر جایی سیگار بکشن که باعث باطل شدن روزه ام بشه
آقا یا خانم ملکوت اگر شما بر این استدلال اصرار کنید ممکنه روزی در جامعه ای گفته بشه نماز خوندن شما توهین به اکثریته یا لباس داشتن شما یا ...
پس بهتره بی دلیل دایره اهانتو توسعه ندیم
پروانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
516
29
احسنت خدا خيرشون بده خداقوت
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
وقتی یه عده مثل این پروانه خانم زورکی روزه میگیرن و با دیدن غذا در دست مردم روزه شون یادشون میره باید هم این نظر رو بدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
4
161
آقا اگه كسي معذوريت داشته باشه و نخواد بگيره، چرا حق نداره آب و غذا بخوره؟؟؟
اين خلاف انسانيته.
چرا حتي تو مكان خلوت هم جرات نداشته باشه آب بخوره؟؟؟
حتي تو سوپرماركت و تو اغذيه فروشي حق نداره؟؟؟؟
اين انصافه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
6
154
بروند قیمتها را مهار کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
4
152
واقعا که جای تاسف دارد که یه روزه دار بادیدن خوردن و آشامیدن کسی که ممکنه بیمارباشه و تنونه روزه بگیره سست بشه و هوس خوردنی کنه به نظر من روزه نگیره بهتره
پاسخ ها
علی کرامتی
| TURKEY |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
ناشناس متاسف چرا متوجه نیستی که بحث حریم عمومی ونادیده گرفتن قانون و عرف و شرع مطرح است نه خوردن وهوس
علی
|
NEW ZEALAND
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
1
107
خدا آخر عاقبتمون رو بخیر کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
7
242
یه بار تو رمضون سه سال پیش به خاطر ثبت نام دانشگاه بعد از 17 ساعت به شهر مقصد رسیدم و تا شب دو تا کلوچه تونستم مخفیانه پشت شمشادا بخورم ... با این که خودم روزه میگیرم ولی آقایون یه سوال دارم ... چون خودتون روزه هستین و دارین رنج گشنگی رو تحمل میکنین مسافرا هم باید گشنه بچرخن ؟ این روزه از سقف خونه بالاتر نمیره بیخودی بهش امیدوار نشین اف بر شما
پاسخ ها
افروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
آفرین,بالاخره یک کلام حرف درست تو این نظرات خواندیم.
علی کرامتی
| TURKEY |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
معلوم می شه که تو خیلی روزه باحالی می گیری چون اصلا نمی دونی برای چی با تظاهر به روزه خواری برخورد می شه. فکر می کنی مثل خودت عقده ای هستند
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
8
276
بابا من یک مسلمونم روزه هم میگیرم اما خدا شاهده از خودم خجالت میکشم که برای عملی که برای خدا انجام میدم میبینم مخلوقهای دیگه خدا باید در عذاب باشند.این درست نیست چون من میخوام عملی که خداوند طبق شرع بر من واجب کرده ومن بخاطر اثرات خوب معنویش وجسمیش واز همه مهمتر به روی چشم گذاشتن امر خداوند میخواهم انجام بدم باید بسیاری از مخلوقات دیگر خداوند جلوی چشم بنده چیزی نخورند.اونم در فصلی که بسیار گرمه وبدلیل شایع شدن بیماریهای گوارشی وقلبی وهزار عذر دیگر خیلی از مردم با وجود دوست داشتن عمل کردن به این حکم خداوند طبق همین شرع از انجام آن معذورند.
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
شما روزه میگیری ، چرا ؟! چون دستور خداست . دستور خداست که از پیامبر پیروی کنید و پیامبر در گرمای 50 درجه عربستان روزه خوری در ملا عام رو ممنوع اعلام کردند . این از اسلام

دوما مگه خونه طرف و ازش گرفتن که راه بیفته تو خیابون عذا بخوره ؟ اصلا کسی که تو خیابون تو این گرما جلو این همه پیر و جوون روزه آب میخوره ، انسانیت و وجدان نداره ؟! یعنی مسلمون تو کشور خودش هم آزادی نداره که در آرامش روزه بگیره ؟

هرکسی با انسانیت و اسلام مشکل داره ، میتونه تو ماه رمضون ویزا بگیره بره تلاویو که خیلی براش جون میده . البته اونجاهم ملت فعلا مشغول آتیش زدن هم دیگه اند چون اسراییل یه عمر بهشون دروغ گفته !
روزه تمرین خوبی هاست ...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
علی آقا وقتی می گن روزه حرمت داره یعنی اینکه از همین الان اگه جلوی روزه خوری گرفته نشه حرمتش رو می شکنن و میشه خدای نکرده مثل بدحجابی که دیگه نمی شه جلوش رو گرفت و برای مقابله باهاش به هزار چیز متهم می شی.
روزه حرمت داره یعنی اگه امروز روزه خواری علنی ببینیم، فردا فلسفه روزه رو می برن زیر سؤال و پس فردا توهین به روزه دارها. خدای نکرده خدای نکرده.
ما که روزه می گیریم اگه یه نفر غذا بخوره در حضورمون،هوس نمی کنیم چون می دونیم چرا روزه می گیریم بچه که نیستیم. بعدم همین بیماری هایی که می فرمایید شفای همه اش تو روزه است. اگه مردم درک کنند...
مخلوق های خدا از روزه گرفتن عذاب نمی بینن روزه براشون خوبه. مطمئن باشین ...
خدائیش چند نفر و چند درصد از مردم معذورند؟
یه نسبت بگیری می بینی گذاشتن این قانون به نسبت اون تعداد اندک خیلی هم می ارزه... چون تعداد اون افراد خیلی کمه.
روزه، تمرین خوبی هاست ...
علی کرامتی
| TURKEY |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
آقای alı دوستانه به شما نصیحت می کنم ایمان خودت را با سکولاریسم تباه نکن . در صدر اسلام هم با تظاهر به فسق برخورد می شده. تنها فرقش این بود که آن موقع معصوم در صدر حکومت بود و راهکار برخورد را بهتر بلد بود.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
علی آقا روزه خواری قبول دارم بده اما در این حد که تهمت اسراییلی بودن بهشون بزنید؟؟؟!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
میشه ملا عام رو تعریف کنید .؟
ARMS
|
FRANCE
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
206
13
افرین
یالثارات الحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
381
14
روزه نگرفتن به معنی سرپیچی از دستورات خداست...سرپیچی هم به منزله جنگیدن با طرف مقابل محسوب میشه...واقعا یه انسان چقدر باید پست باشه که این کارو بکنه...
من و دوستام با روزه خوارها برخورد شایسته خودشونو انجام میدیم تا عبرت بگیرند.
با تشکر.
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
یعنی تو از خدا بیشتر سرت میشه هر کس گناه کنه با خدا طرف میشه اما وای به حال کسی که به ناحق با خلق خدا بد رفتاری کنه حق الناس یادت نره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
اگه طرف عذر شرعی داشت بازم سرپیچی حساب میشه؟
ناشناس
| GERMANY |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
آفرین آفرین
جم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
حیف که روزه ام باطل میشه اگه جواب شایسته بهت بدم:)
داورنما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
6
158
ماموران شطرنجی نمی خوایم نمی خوایم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
2
270
برادران نیروی انتظامی هر روز یه طرح مبارزه رو اجرا می کنند.وصدالبته نیرو وزمان هم به اندازه کافی دارند.طرح مبارزه با بی حجابی-کافی نت-کافی شاب-کنسرت موسیقی -روزه خواری و....حالا برو بهشون بگو دیشب ماشینم یا خونه رو رو دزد زده ببین ایا نیرویی برای پیگیری این امور دارند؟؟؟؟/
پاسخ ها
ادرینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
واقعا با شما موافقم ناشناس عزیز .خوشحالم کسانی هستن که با من هم عقیده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
6
273
دقت کردید تو این مملکت چقدر مسلمونی راحته.....پس اون مسلمونی که تو اروپا روزه است چه کنه؟ روزه دار که نباید اینقدر سست باشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
افرین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
5
222
اگر کسی واقعا با دل و جونش روزه باشه کاری به خوردن کس دیگه نداره... این همه مسلمون تو همه دنیا روزه میگیرن مسلمون های ما از همه بی اراده ترن
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
همین طوری از خودتون حرف درمیارید ! به خیال خودتون هم الان اسلام رو تحریف کردید !
اگر کسی واقعا روزه باشه اولا خودش گناه نمیکنه ، دوما جلو گناه دیگران رو هم میگیره ، این یعنی روزه واقعی ، نه اون شعار ها مزخرفی که از خودتون درمیارید
ساسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
بهت برنخوره محمد جان! این تندروی ها اسلام رو تضعیف میکنه و ضداسلامها رو جری. به شماها استناد میکنن و میگن اسلام اله و بله. سعی کن منش خودت رو با صدر اسلام محک بزنی و از ادراکات خودت برای تقویت!!!! اسلام استفاده نکنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
3
238
نیروی انتظامی کلا دنبال فرایض دینی مردم عادی است
به اراذل واوباش کاری نداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
192
14
احسنت خدا خيرشون بده خداقوت
مشکل بیکاری جوانان را هم پیگیری کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
3
207
یکی به من بگه اگر یه نفر آدم بیمار نیاز به آب داشته باشه وسط خیابون چیکار باید بکنه؟ یه بیمار اگه بخواد نهار بخوره و سر کارش هم باشه تو این ماه چیکار کنه؟
شاید هدف از این طرح بالا بردن حد تحمل مردمه! آقایون تا جایی که میتونن قصد دارن زور بگن؟
امیر محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
157
4
دمتون گرم من با نظر پروانه جون موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
محرمی گفتن نامحرمی گفتن!! شماها چه خوب با هم جیک تو جیک میشید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
316
18
از مثبت و منفي ها معلوم شد متاسفانه تظاهر به روزه خواري براي يه عده افتخاره كه يه زماني مايه ننگ بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
اگه اینطوره که شما می گی، فکر کن ببین چرا این اتفاق افتاده؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
تظاهر به هر کاری که مخالف خواست اکثریت باشه یا قانونی باشه افتخار نیست ولی بزور مسلمان کردن هم افتخار نیست .البته روزه خوردن دلیل بر نامسلمونی نمیشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
افتخار نیست..اما اینکار توهین به روزه دار است.. پس مسلمانی که در اروپا روزه میگیرد... چی
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
این اتفاق به خاطر اینه افتاده که گناه برای بعضی ها روزمره شده ! دروغ و دزدی و ظلم و ... برای برخی اقشار خاص شمال تهران به صورت اپیدمی نهادینه شده

مزخرفات ماهواره ها ، فیلم ها مستهجن ، روابط نا مشروع ، بی بندوباری و غرب پرسی علت همه این فسادهاست !

واقعا نمیبینی ! همون پلیس و ارشاد و اماکن و ... بالاسر ما هم هست ، اما ما مثل اونا نیستیم! چرا ؟! چون مشکل از پلیس نیست که جلوی گناه علنی بعضیا رو میگیره ، مشکل از بعضیاس که علنا گناه میکنن . واقعا نمیتونید جقیقت به این زوشنی زو ببینید !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
داش ممد بیدار شو بیشتر جرم و جنایت ها اتفاقا در جنوب شهر رخ میده پاشو عزیزم پاشو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
8
281
چرا غذا خوردن عده ای باید توهین به عده دیگر تلقی شود؟

چرا ما اصرار داریم در مسایل شخصی دیگران دخالت کنیم و جنبه عمومی به آن بدهیم ولی در مسایل اجتماعی مانند رعایت قوانین رانندگی که جنبه عمومی دارد اینقدر بی تفاوتیم و با دید شخصی به آن نگاه می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
کاملا با شما موافقم.
كسري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
4
154
اين كار فقط دشمنان ضد دين را خوشحال خواهد كرد و ولاغير.هيچ چيزي بدتر اين دفاع غير منطقي ارزشي زوركي حساب نشده بدون ريشه نمي تواند عليه خود دين عمل كند!روزه خواري چرا بايد جرم باشد چرا؟ با كدوم منطق؟ روزه دار اجرش به همان سختي عملشه حالا زمين و زمان رو بگير وببند كه راحت تر به بهشت بره! والا اسلام شده اسلام زوركي!
آقای هالو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
1
109
برخی نظریات که اصلا مشکلات را کتمان میکنند که با آن کاری نداریم منسوخ و کور دلانه است اما متاسفانه ما همیشه آسانترین راه را برای حل معضلات و مشکلاتمان انتخاب میکنیم و چون دور زدن موضوع و پاک کردن صورت مسئله از آسانترین راه هاست از آن طریق وارد میشویم که تازه مشکل را اضافه تر میکند و فقط برای چند صباحی مشکل اولیه را به تاخیر می اندازد . نمونه اش مالیات بستن بر واردات برخی کالاهاست تا مردم کالای داخلی را استفاده کنند دیگه کسی به ارزش مالی وکیفیت کالای داخلی کاری نداره مثل خودرو مثل پوشاک مثل برنج .نمونه دیگرش هم همینه ، هستند کسانی که اکثرا هم جوانند و هیچ عذر شرعی هم ندارند که روزه نگیرند ولی نمیگیرند حالا بهتر نیست به جای خشونت دید که چرا اینها به این نقطه رسیدند ؟ بهتر نیست که فشار و زور جای خودش را به منطق و اصلاحات منطقی بدهد ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
5
210
مطمئنید اکثریت روزه هستن؟ همه چیتون با زوره تا هم یکی مخالفت میکنه زود برچسب بی ایمونی بهش می زنید هر کسی خودش می دونه و خدای خودش روزه داری که نتونه جلوی نفسش وایسه روزه اس بدرد خودش می خوره اکثریت هم که شکر خدا متظاهرن چون ادم حسابیاش در کمال فروتنی روزه داری می کنن و یجوری رفتار میکنن که ناخداگاه درس میگیری
پاسخ ها
گاگول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
آره داریم میبینیم که همه چی با زوره ! اگه زور بالا سرتون بود که الان مثل ... ها لباس نمی پوشیدید بعد راه بیفتید تو خیابون به مقدسات مردم توهین کنید

حقشه عین آمریکا ببندنتون به گلوله و شبونه بریزن توخونه تون تا بفهمید زور یعنی چی
علی کرامتی
| TURKEY |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
ناشناس فروتن چرا اکثریت و اقلیت می کنی؟ زندگی در جامعه الزاماتی داره. نظر تو که نظرسنجی نیست . موقع حرف زدن کمی هم بیندیش. چرا روزه دار جلوی نفس خودشو بگیره که با روزه اش اینو نشون داده .اما روزه خوار کمی دندون رو جیگر نذاره تا برسه به محل خصوصی خودش؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
7
199
بهترین راه برای جدا کردن هر چه بیشتر مردم از دین
همین کارها را کردند که مردم دو رو شدند
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
آهان ! یعنی مردم یه مشت .....اند که عقل و شعور ندارند تا حقیقت و بفهمن ! بعد با یه دونه جریمه شدن به خاطره روزه خواری در ملع عام از اسلام زده شدن و مسیر هدایتشون مسدود شد!
نکه اینایی که روزه خواری میکنن صبح تا شب در حال عبادت و خدمت به خلق اند و تمام زندگی شون رو گذاشتن تا اسلام رو کشف کنند!
سعیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
253
9
خدا روزه را برای کسی که مریض است یا طاقت روزه ندارد واجب نکرده اما چیز خوردن و آشمامیدن در کوچه و خیابان یعنی دهن کجی به دستور خدا و آزار دادن روزه داران. به نظر من باید جلوی تظاهر به روزه خواری را گرفت اما درست..ممنون از نیروی انتظامی ولی باید مراقب باشد مصداق را عوضی نگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
کی گفته این کار یعنی دهن کجی؟ کی گفته روزه دار اینقدر سسته که جلوش نیاید غذا خورد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
نه خواهر من.. یهنی اونی که تو اروپا روزه میگیره همه دارن بهش دهن کجی میکنن.. اعتقاد باید قوی تر از این حرفا باشه که شما ها دارید
رايا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
اكه هدف از روزه فهميدن حال فقراست اتفاقا بايد وقتي گرسنه اي يكي جلوت غذا بخوره تا حالشونو واقعا بفهمي !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
5
185
خوب می گن که اگر می خوای چیزی رو خراب کنی بهش خوب حمله نکن، ازش بد دفاع کن. بابا دست بردارید از اعتقادات ما، خدایی یه کاری می کنید که واسه روزه گرفتنمون باید به صد نفر جواب بدیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
2
91
با زور که نمیشه مردومو روزه دار کرد تبلیغات کنید مردم خودشون از روزه خواری خجالت بکشند مثل قدیما این جوری که نمیشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
100
بعضی از این ها داخل مغازه اون پشت چیز می خوردنداون ها که در ملاعام چیز نمی خوردند؟
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
205
6
وحشت انسان رو میگیره وقتی میبینه اینقدر آدم مدافع روزه خواری در ملاء عام وجو دارند و غم وجود آدم رو میگیره. با کمترین اطلاعات از شرع اسلام به صورت گستاخانه در مورد احکام دین صحبت میشه خدا به داد برسه. آدم کم نادانی رو میشناسم که تا مدتها بعد از انتخابات ریاست جمهوری قبلی نماز خوندن رو متوقف کرد! و فکر کنم بعضی از این کینه توزی ها به مباحث شری از همون جنسه! به خدا دینداری ربطی به حکومت و رییس جمهور و ... نداره اون دنیا این بهونه ها از ما پذیرفته
نیست. خواستین دق دلی خالی کنین منفی یادتون نره:دی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
ولی بجاش تو خیلی دانایی احمد جان!!!!!!!!!!
علی کرامتی
| TURKEY |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
برای احمد می گم نه برای اونا که دق دلشون را با منفی زدن خالی می کنند. این منفی ها نشون می ده که آدم های مومن وقتشون رو به کارهای با ارزش صرف می کنند و مثل این ها وقت ندارند بشینند پای کامپیوتر موج منفی و ضد ارزش پخش کنند. می خوای بهت ثابت بشه استقامت را در روز قدس با زبان روزه ببین و حال کن.
جم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
اتفاقا من لذت میبرم که مردم از بی خردی روی گردان شدن
من و بسیاری دیگر از منفی زن ها! روزه ایم اما بهتر از شما می دانیم که اگر حضرت رسول صلی الله علیه و آله تشریف داشتند هرگز کسی را به خاطر روزه خوردن علنی یا حجاب یا ... مجازات نمی کردند. شما که انقدر دانایی یک نمونه از برخورد حضرت رسول ص با این موارد را بیاور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
3
153
بابا یکی ناراحتی کلیه داره...دیالیز ممیشه.. باید هر 15 دقیقه یک بار اب بخوره.. من روزه میگیرم.. خجالت میکشم به یکی بگم تو بخاطر من نخور.. دین من قوی تر از این حرفاست که اینا میگن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
196
7
البته آدم های مریض و ضعیف میتوانند روزه نگیرند تا سلامتی شون به خطر نیفته . اما عجیبه که ماه رمضون یه دفعه هرچی .... و بی حجاب و بی بند و باره به دفعه تصمیم میگیرن مریض بشن ! و بعد بیان تو خیابون راه برن هی غذا بخورن تا مرضشون نکشتشون؟! در طول تاریخ کی تاحالا دکتر به مریضاش گفته چون مریضی ، پاشو تو ماه رمضون برو هی تو خیابون غذا بخور تا حالت خوب شه !
از بس که بعضی هاصبح تا شب مزخرفات ماهواره ها و فیلم های مستهجن دیدن ، دیگه نه تنها برا دستور خدا ارزش قابل نیستند ، تازه فکر میکنن بقیه جامعه هم مثل خوداشون عقل شون و از دست دادن !؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
3
110
من دو روز اول ماه مبارک رمضان تو کشور ترکیه بودم بیشتر رستوران های باز بودند ولی کسی را من در بیرون در حال روزه خواری ندیدم.
پاسخ ها
ساسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
مالزی هم همینطور بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
144
من همیشه روزه می گیرم اما حسابش رو برای خودم می نویسند و اگر دیگری روزه خواری کند حسابش را برای او می نویسند و به من ربطی ندارد. ضمناً همه اینها در محیط مغازه بوده و در ملا عامی ندیدم.
عبدالمجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
190
3
هرکس حرمتی دارد ونگهداری حرمت دست خود شخص است نه دیگران .بله درست است بعضی هانمی خواهند روزه بگیرند .یامشکل جسمی وکم توان هستند .ولی گردنکشی وخودنمای درکشوراسلامی درماه رمضان دربرابردیگرمسلمان کاری بسیار زشت وناپسنداست .پس احترام به دیگران احترام بخوداست .آنهای که نمی دانند .بدانند
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
21
مگه دانشمندان کار غیر قانونی می کنند تا شما سبزها باشید .....!باید.....فرارو سبز باشی!!!!بلا!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
2
93
این کار جز تخریب ماهیت دین در بین مردم و نسلهای جوان اثاری ندارد ادم در تعجبه که چرا بزرگان دینی ساکت نشته اند و افراد معلوم الحال در داخل حکومت هر کاری را که می خوان به اسم دین و اسلام انجام می دن و ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
95
اگه این عکس در کشورهای دیگه نمایش دداده میشد برند پپسی و ... رو شطرنجی می کردن ولی در اینجا صورت مامورها رو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
58
وای مردم از خنده..... چقدر همه چیو راحت میخوایین... من از همین جا اعلام میکنم من روزه ام هر کی هم جلوم چیزی بخوره بیشتر یاد خدا میافتم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
60
13
فرارو جان ديگه حس ميكنم فقط بي دين ها وسكولارها اينجا پلاسند من دنبال اصلاحات به خاتمي و موسوي راي دادم ولي اينجا كسي دنبال اصلاح نظام نيست همه ميخوان نظام كاملا سكولار شه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
35
9
من خودم به هر دلیل اهل روزه گرفتن نیستم و نظرم اینه که نیروی انتظامی نباید کنکاش کنه که کی روزه میگیره ،کی داره میخوره ،ولی ما باید خودمون به هنجارهای جامعه احترام بگذاریم ،روزه خوردن پنهانی من دردی از کسی دوا نمیکنه ولی باعث احترام به دیگران است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
56
سال پيش مجبور بودم ماه رمضان از شهرستان به تهران بيام. تنها جائيكه مي تونستم صبحانه اي بخورم و بروم دنبال كارهاي اداري ترمينال مسافربري بود. بعد يك هفته اغذيه آنجا را هم بستند. چه كساني بر ما حكم مي رانند؟
omid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
1
67
حضرت عیسی میگه اونایی که واسه پز دادن به دیگران روزه میگیرن برن اجرش رو هم از همونا بخوان. روزه دار نباید بزاره کسی بفهمه روزست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
1
57
خدا بخشنده است با این کارتان اسلام را در نظر مردم بد جلوه می دهید وای بر شما باید جواب پس بدهیدابروی انسان از خانه خدا بالا تراست
یک نفر
|
UNITED STATES
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
75
به قول رضا مارمولک:
انقدر فشار میارن که از اونور جهنم میزنه بیرون!
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
82
من يه سوال كاملا ساده و منطقي دارم، در شهري مثل تهران كه پايتخت يك كشور است و روزانه در حدود 2 ميليون مسافر وارد آن مي شود و طبق احكام اسلامي روزه بر مسافر واجب نيست، يك مسافر بدبخت كه از بد روزگار بيمار هم هست و براي مداوا به تهران آمده است چه بايد بكند؟!!!!! يا مثلا شخصي بنا به هر دليلي روزه نيست و قصد دارد سفارش غذا بدهد و بدون اينكه در انظار عمومي روزه خواري كند در منزل غذا بخورد، گناه اين شخص چيست؟! چرا بايد در طول يك ماه تمام رستوران هاي شهري با اين عظمت تعطيل شود؟!!
ایرانی
|
FRANCE
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
2
65
جهت اطلاع آقای محمد که سفر به تل آویو رو برای آنهایی که روزه نیستند توصیه کرده باید عرض کنم که روزه وبسیاری از مواردی که در دین ماوجود دارد عینا در دین یهود هم وجود دارد.
علی
|
GERMANY
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
3
81
نماز هم از واجباته . باید اجباری بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟ در دین هیچ اجباری نیست . کلام خداوند
هیچکس
|
GERMANY
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
2
100
دین و شریعتی که به دست مامور بیافته تبدیل به ضد دین میشه .
ايراني
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
3
83
فقط يك نكته رو خواستم بگم و اون اينكه اگر به نظرا تمردم احترام ميذارين آقايون و خانوماي محترم، ببينين مردم خودشون در اين مورد چجور فكر ميكنن. راهشم خيلي سادست به پست ها و مثبت و منفي هاي اونا توجه كنيد كه همه چيز مشخص ميشه
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
1
4
با توجه به جميع جهات؛ همانطور كه روزه خواري در ملع عام بهر دليل ممنوع است و بايد به فرد روزه دار احترام گذاشت از طرفي هم اين وظيفه دولت اسلامي است كه بايد كاري كند كه زمينه هاي روزه خواري فراهم نشود و بايد مكان هايي براي اين كار در نظر گرفته بشه
تا مسافران ، بيماران و هر كس كه بهر دليل نمي خواد روزه بگيره از اين مكانها استفاده كنه تا روزه داران هم احساس كنند كسي بهشون بي احترامي نمي كنه (هر چند كه بنظر مي رسه كه اگر چشمت ديد و دلت خواست ولي نخوردي مردي) . ديگه اين كه بر همگان و بخصوص مسئولين آشكاره كه تو اين شهر به اين بزرگي(شهر هرت) اگه براي كاري از خونه بري بيرون تا بري و برگردي دست كم يه نصفه روز طول مي كشه و اگر كسي روزه نباشه احتياج به خوردن چيزي داره حالا من نمي دونم چرا بعضي از دوستان هي حرف خودشون رو مي زنن و مي گن براي روزه خواري مگه خونه رو ازتون گرفتن!!! به هر جهت همه بايد يه جوري در حد وسعشون تو اين يكماه با هم همكاري كنن و سوهان روح همديگه نشن چه اون كه روزه نيست حتي الامكان رعايت كنه و چه اونكه روزه هست حالا ديگه اينقدر حاسيت نشون نده و چه دولت و مسولين كه بايد يه مكانهايي رو براي اين كار اختصاص بدن. بهر جهت سخت گيري تو هيچ كاري جواب نمي ده و در تعجبم كه چرا اينقدر به اين كار اصرار مي كنيم . درس معلم ار بود زمزمه محبتي - جمعه به مكتب آورد طفل گريز پاي را. درخت هر چه پر بارتره افتاده تره هر كس هم كه با ايمان تره بايد تحملش تو اين چيزا بيشتر باشه. خدا حافظ همتون باشه چه اونكه مي گيره و چه اونكه مي خوره . همه بنده خدا هستن و هيچ دشمني هم با هم نداريم. هر كس رو فردا تو قبر خودش مي زارن و بايد خودش جوابگوي اعمالش خودش باشه نه ديگري.
شهروند خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
0
14
خدا وکیلی توی این گرمای وحشتناک خوزستان آدم در حالت عادی نمی تونه دو قدم تو خیابونا راه بره چه برسه به کسی که بخوات روزه باشه و دنبال کار و زندگیش باشه!!!
به نظر من هر کس که خودش تشخیص می ده که می تونه روزه بگیره یا نه و این مسائله دیگه به کسی ربطی نداره و آدم روزه دار باید تحمل دیدن هر چیزی باشه و در مقابل طاقت خودشو آزمایش کنه.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
1
9
اونهایی که مغازشون پلمپ شد یا جریمه شدن یا به هر نحوی بهشون آسیب رسید از طرف پلیس ها ممکن بود یه روزی از اینکارشون پشیمون بشن و دوباره برگردن طرف دین اما با این برخورد ها چنان کینه ای تو دل این افراد ایجاد میشه که دیگه تا ابد روزه نمیگیرن

گناهش هم به گردن انسان های بی فکره


تا جایی که من میدونم وضعیت روزه گرفتن مردم ایران خیلی عالیه و حدود 80-90 درصد مردم روزه میگیرن پس شرایط انقدر وخیم نشده که بخوان مستقیما برخورد کنن . این برخورد مال زمانی هست که شرایط روزه گرفتن تو کشور وخیم شده باشه نه الان که تو وضعیت خیلی خوبیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
1
6
دوستلن عزيز به كسانى سيگار مي كشند چي بايد گفت دودش فقط تو حلق خودش كه نميره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
0
19
ای کاش دزدان بیت المال رو هم اینجوری بگیرن...
صدف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
0
13
روزه وقتی قبوله که ببینی و بتونی نفستو کنترل کنی نه که همه از گشنگی بمیرن که چی که یکی روزه گرفته روزه زمانی قبوله که جلوت باشه اما نخوری
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
20
4
من تعجب می کنم از اظهار نظر خیلی از ماها ایرانی ها خودم هم بارها شنیدم طرف فوق لیسانس هست، دکتر هست، باسواد هست و.... باز میگه به پلیس چه ربط داره و همه فحش به پلیس میدن اما نمی دونن بابا پلیس ضابط دستگاه قضایی هست. کار ه ای نیست هر چی قانون شد موظف هست اجرا کنه. مثلا همین نماینده هایی که من و شما رای دادیم و با خوشحالی سوت و کف براشون زدیم قاون تصویب کردن با ماهواره برخورد بشه تازه به علت برخورد ضعیف با ماهواره 20 روز پیش مجلس سردار احمدی مقدم را به مجلس فراخواند تا توضیح بده. مشکل جای دیگه هست اگه مجلی تصویب کنه هر کی روزه هم داره دستگیر بشه . پلیس موظف هست اونا رو هم دستگیر کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
احسنت.اگه میشد 70،000،000 مثبت به شما میدادم
رسول
|
UNITED KINGDOM
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
1
10
اگر بجای مرغ قرار بود کالای افزایش طول عمر انسان توزیع شود صف خرید آن چقدر میشد ؟
رسول
|
UNITED KINGDOM
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
3
7
اگر بجای مرغ قرار بود کالای افزایش طول عمر انسان توزیع شود صف خرید آن چقدر میشد ؟
حق جو
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
15
5
به نظرم با کسایی که واقعا دارن هتک حرمت می کنن باید برخورد بشه.یه فرد سیگاری محترم که دیگه نمی تونه عذر و بهونه بیاره که مریضم و مسافرم و فلان و بهمان...!
خروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
1
10
فکر نکنید میترسن که قیافشونو نشون ندادن. میترسیدن ریا بشه یه موقع
کشیدن سیگار ممنوع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
24
3
داخل پارک لاله قسمت بازی شطرنج روز روشن توی ماه رمضون علنا همه دارن سیگار میکشن و شطرنج بازی میکنن حالم از هر چی سیگاریه به هم میخوره برید اونارو هم بگیرید یه خورده حال کنیم
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
1
21
مملكت ما نقطه ضعف زيادي داره يكي از اونا اينكه به حاشيه بيشتر اهميت ميده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ترین ها
پربحث ترین