صفحه نخست

سیاست

ورزشی

علم و تکنولوژی

عکس

ویدیو

راهنمای بازار

زندگی و سرگرمی

اقتصاد

جامعه

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۹۵۹۳
تجمع دیگری در راه است
منتقدان توافق ژنو در حال سازماندهی یک تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی هستند. یک تشکل دانشجویی این تجمع را سازماندهی می کنند. این در حالی است که روز گذشته پس از برگزاری نماز جمعه تهران تعدادی از نماز گذاران اقدام به برپایی راهپیمایی درباره مذاکرات هسته ای کردند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
فرارو- منتقدان توافق ژنو در حال سازماندهی یک تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی هستند. یک تشکل دانشجویی این تجمع را سازماندهی می کنند. این در حالی است که روز گذشته پس از برگزاری نماز جمعه تهران تعدادی از نمازگزاران اقدام به برپایی راهپیمایی درباره مذاکرات هسته ای کردند.

به گزارش فرارو، جریان "دلواپسان" روند مذاکرات هسته ای تحرکات اعتراضی خود را ادامه می‌دهد. تشکلی دانشجویی فراخوان برگزاری تجمع در روز یکشنبه 21اردیبهشت ساعت 14 مقابل مجلس شورای اسلامی را داده است.

مهدی زینالو، دبیر کمیته دانشجویی «حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای» به خبرگزاری دانشجو گفته است که این تجمع در راستای درخواست برای تحقق اصل 77 قانون اساسی برگزار می شود. زینالی می گوید: «به دلیل اینکه براساس اصل 77 قانون اساسی مجلس باید موضوع هسته ای را به تصویب برساند و از آنچه در توافق غرب صورت می گیرد پس نمایندگان باید آگاه باشد تا با پیگیری این موضوع و اطلاع از آن کارهای بهتری را انجام دهند.»

خبری درباره کسب مجوز برای این تجمع منتشر نشده است.

کمیته حفظ و توسعه دستاوردهایی هسته ای سال گذشته نیز تجمعی دربرابر سایت فردو برگزار کرده بود.

در روزهای اخیر چندین تجمع اعتراضی به عملکرد دولت حسن روحانی برگزار شده است. این اعتراض ها در دو حوزه فرهنگ و پرونده هسته ای متمرکز است.

هفته گذشته سه نشست و تجمع اعتراضی برگزار شد، ابتدا همایش دلواپسان بود، که با حضور اعضای جریان پایداری در محل سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) برگزار شد.

پس از آن عصر روز چهارشنبه تجمعی بدون مجوز در میدان فاطمی برگزار شد. این تجمع در اعتراض به بدحجابی بود. این در حالی است که پلیس و استانداری تهران با برگزاری این تجمع مخالفت کرده بودند.

روز جمعه نیز پس از برگزاری نماز جمعه عده ای از نماز گزاران تجمع کردند.

پیشتر نیز نیز تجمعی دیگر در اعتراض به برگزاری جشن بزرگداشت روز زن در کاخ ریاست جمهوری توسط همسر رییس جمهور برپا شده بود.

بحث درباره "تجمع بدون مجوز"
به این ترتیب منتقدان دولت در دو هفته اخیر با حضور در کف خیابان ها  در دو زمین سیاست خارجی و فرهنگ به دولت فشارهایی وارد کردند. 

رویکردی که به نظر می رسد ادامه داشته باشد. با این حال برخی ناظران معتقدند باید این رفتار منتقدان دولت متوقف شود. آن ها می گویند، منتقدان دولت حسن روحانی رویکردی دوگانه دارند و همانگونه که با معترضان انتخابات سال 88 به خاطر برگزاری تجمع غیر قانونی برخورد می شد با منتقدان کنونی دولت نیز که به صورت غیرقانونی تجمع برگزار می کنند بایستی برخورد شود.

آن ها می گویند حق برگزاری تجمع باید برای تمام مردم ایران باشد نه اینکه عده ای به راحتی و در امنیت تجمع برگزار کنند و عده ای دیگر نتوانند هیچ گونه اعتراضی را  ساماندهی کنند.

سایت عصر ایران رویکرد "یک بام و دهوا" را در اینباره مطرح می کنند و می گویند: «در وقایع بعد از انتخابات 88، منتقدان نتیجه انتخابات به استناد اصل 27 قانون اساسی، می گفتند که تظاهرات و تجمع، حق آنهاست. در مقابل، طرف مقابل بیان می داشت که هر گونه تجمعی باید دارای مجوز ار وزارت کشور باشد و چون منتقدان مجوز ندارند، پس راهپیمایی شان غیرقانونی است و مستوجب برخورد.اینک جاها عوض شده است. کسانی که تا دیروز مردم را از هرگونه تجمعی بدون مجوز وزارت کشور برحذر می داشتند، اینک شده اند مدافع اصل 27 قانون اساسی و به استناد آن، بدون مجوز از وزارت کشور تجمع می کنند. در مقابل، کسانی که پیشتر اعتراض را حق همگانی می دانستند، انتقاد می کنند چرا با این تجمع برخورد نشد.»

اما برخی دیگر معتقدند که باید "دلواپسان" را تحمل کرد. حمید رضا جلایی پور در این باره می گوید: «دلواپسان سال گذشته همه‌چیز را در مشت‌شان داشتند و بر همه‌چیز مسلط بودند اما مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته آنها را غافلگیر كردند و آنان به طرز غیرمنتظره‌یی یكی از اركان اصلی حاكمیت را از دست دادند لذا عزاداری را این‌گونه آغاز كردند. حالا نیز باید تحمل كرد تا عزاداری آنان بگذرد.»

تجمع بدون مجوز روز چهارشنبه در میدان فاطمی در اعتراض به بد حجابی واکنش هایی نیز در میان اصولگرایان در پی داشته است. علی مطهری نماینده تهران درباره انتقادها به وضع حجاب و تجمع در این‌باره به «شرق» گفته است: «حجاب و پوشش اسلامی هم همان است که بوده، اما الان حساسیت زیادی نشان می‌دهند، ولی آن موقع همه سکوت می‌کردند. این به نظرم منطق دوگانه‌ای است و برخورد یک بام و دو هوا درست نیست و باید انصاف داشته باشیم.» اشاره مطهری به عدم اعتراض خیابانی به وضعیت حجاب در دوران دولت محمود احمدی نژاد است.

اما جالب ترین موضع گیری از سوی تقی دژاکام عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان اتخاذ شد. او به شدت از تجمع روز چهار شنبه انتقاد کرد و در یادداشتی با عناون "هالو نباش بانو"، دروبلاگ شخصی خود نوشت: «... فقط این را می‌فهمم که این راهپیمایی و جنجال‌های احتمالی بعدی‌اش بهانه بسیار خوبی برای ردگم‌کردن افتضاحات قبلی و آتی زیادی است که چشمان این افراد... آن را نمی‌بیند یا نمی‌خواهد ببیند. همین. هر چه نباشد، وقتی فرمانداری حکومت اسلامی برنامه‌ای را ممنوع اعلام کرده است، اصرار بر آن، هم خلاف قانون جمهوری اسلامی است و هم خلاف شرع، مثل همان عبور از چراغ قرمزی که امام حرام اعلام کرده بود. و البته با بدیهیاتی که من هم می‌فهمم، خلاف عقل!»

به گزارش روزنامه شرق نویسنده کیهان روز چهارشنبه دقایقی پیش از شروع تجمع در صفحه «گوگل پلاس» خود نوشته بود: «همین الان پیامکی آمد که اگر درست باشد، به‌شدت بر مشکوک‌بودن اصل قضیه و نکته موردنظر من صحه می‌گذارد: مجتبی اسلوب، مدیر روابط‌عمومی حوزه علمیه آیت‌الله ایروانی: ما هیچ مجوزی برای برگزاری این تجمع نداریم! / مخالفت ناجا با این تجمع هم برای ما اهمیتی ندارد!»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
سیدرضا
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
دلواپسیم ...
دلواپسیم ..
بابا بفهمید . استقلال کشور و عزت این ملت ملعبه و بهانه بحث این فضای مجازی نیست که راست و چپ به هم بتازندو... سرنوشت این نسل ونسلهای آینده با این تصمیمات و توافقات گره خورده است . مگر می شود دلواپس نبود.
برای عزت اسلامی .... دلواپسیم
برای ایران ... دلواپسیم
ناشناس
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
احیانا این قانون اساسی برای تجمع در هر مکانی از سر زمین ایران اعلام نکرده که تجمع کنندگان باید متمدنانه مجوز از مراکز صلاحیت دار کسب کنند
ناشناس
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
درود بر دكتر ظريف
دلواپسم دلواپسان
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
من دلواپسم بخاطر هشت سالي كه اين آقايان دلوابس جوانيم را گرفتند منم ميخام تجمع كنم بدون مجوز و بنويسم منم دلواپسم دلواپسان
ناشناس
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
آقا همش نتیجه این همممممممممه !!!! دستاورد است. مملکت ما به برکت .... پر از دستاورد شده است و به همین خاطر مردم مونده اند که دست این همه دستاورد چه کار کنند!!!!!!
دوست
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
همیشه تو طول تاریخ نشون داده جنگ داخلی بدتر از جنگ خارجیه. پس بهتر فکر چیزای دیگه باشیم بجای جنگ داخلی. اینطوری فقط باعث میشه نتونیم پیشرفت کنیم. پیشرفت جامعه مهم تره یا خواسته ها و منافع شما دلواپسا؟!!! این ممکلت یک عالمه مشکل داره ربطیم به این دولتی که شهت ماه داره نداره. چندین ساله که داره. پس بهتر فکر چیز دیگه باشیم. همه با هم کمک کنیم تا کشور پیشرفت بکنه همه نکه فقط دنبال خراب کردن گروه مقابل باشیم.
ناشناس
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
اگر باخودسرها كه باعث هرج ومرج كشورمي شود برخورد قانوني شودديگركسي به خوداجازه نمي دهدتاتقي به توقي بخورد به خيابان بيايد وامنيت جامعه رابه خطر بياندازد.
ناشناس
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
طالبان ایران داره شکل میگیره . خدایا خودت به فریاد برس .
ناشناس
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
دوستان عزيز اين قوم دلواپس رانت ها و ارتباطاطشون هستند و دلواپس تنها چيزي كه نيستند ، آبرو و زندگي مردم هست.
بهناز
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
خوش به حالشون چقد بیکارن
ناشناس
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
كسي نيست جلوي اين تندروي ها رو بگيره ؟نيست؟
محمد
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
درود بر مردان با غیرت از بی عرضگی مذاکره کنندگان خسته شدن خودشون اومدن خیابون اون هم تجمع مسالمت امیز هالا فهمیدید فرق اعتراض با فتنه را
ناشناس
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اینهایی که ادعا داشتند بسیار انسانهای فهمیده ای هستند و نتیجه انتخابات را می پذیرند و برای گرفتن حقشان به خیابانها نمیریزند حالا چه شده که دست به اردوکشی خیابانی میزنند.
اما چند نکته:1-خوارج هم گروهی بودند که جلوتر از امام حرکت میکردند و برای خواسته خودشان تن به هر کاری میدادند حتی امام را تکفیر میکردند و سر آخر هم امام را به شهادت رساندند پس توصیه میکنیم که پیرو ولایت باشند نه جلوتر از آن 2-شما که راهپیمایی غیرقانونی انجام میدهید نمی توانید مطالبه قانونی داشته باشید 3-بدانید که مردم به اعتدال رای داده ند نه به افراط و دشمن سازی بیهوده که هیچ نفعی برای اسلام و مردم ندارد4-تعدادتان هم خیلی کم است لذا این تعداد اماره ایست بر حق نبودن حرفهایتان
دوست
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
دقیقا چرا الان تو خیابونا هستند؟!!!!!!!!
ناشناس
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
این مسائل هم شد دلواپسی ؟
مشکل اصلی و مهم ترین دلواپسی تون بدبختی های مردم باشه ...
ملت نون ندارن بخورن , فساد , بی بند و باری , دزدی و .... !!!
محمد
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اینان مواجب بگیر هستند.و اربابانشان در پشت صحنه به این جماعت خط می دهند چون دیگر مثل 8سال پیش نمی توانند رانت خواری کنند
امير
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اين آقايان به اصطلاح دلواپسان هما شكست خوردگان انتخابات رياست جمهورى ٩٢ هستند كه بامشت محكم مردم روبرو شدند وبعد از يك سال تازه به هوش اومدند
محمد
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بهتر نیست ما هم کنار این دلواپسها از دلواپسیهای خودمون بگیم. شاید اینها هم بفهمن تو این مملکت چقدر چیز مهمتر وجود داره واسه دلواپسی.
چرا تجمع دلواپسان منافع ملی ، دلواپسان آزادی, دلواپسان مطبوعات, دلواپسان شرافت انسانی، دلواپسان راستگویی, بقول زیبا کلام دلواپس
گاز پارس جنوبی, دلواپسان محیط زیست, دلواپسان هزارو یک چیز مهم دیگر که بخاطر اشتباهات و یا بخاطر بی توجهی ما و دیگران دارن برباد میرن
ناشناس
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
این ها چرا زمانی که میلیاردها تومان اختلاس صورت می گرفت ، هزاران کارگر درکارخانجات بدلیل رکود اقتصادی بیکارمی شدند هزاران بیمارداروی ساده بیماری شان را نمی توانستند پیدا کنند چرا ان موقع دلواپس نمی شدند؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
درسته چرا این همه فساد بود تو این هشت سال دلواپس نشدند؟
ایرانی
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
این ها تازه کیسه های رانت شون ته کشیده و به نام ارزشها کاری می کنند که دیگران حتی اگر دلیل قانع کننده ای برا راهپیمایی و تجمع داشته باشند، نمی تونند انجام دهند. مث روز روشنه که اینها از پشت پرده حمایت می شوند
علی
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
ما هم داریم دلواپس می شویم .... یکدفعه مردم ماهم میایند بیرون و آن وقت خود دانید ... جلوی این افراطی های بی شناسنامه را بگیرید .. حضرت آقا مسایل هسته ای را تایید کرده اند این ها که هستند که به خودشان اجازه می دهند اینگونه حرکت کنند ...
ناشناس
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
رهبری در پاسخ نامه ی رویایی رییس جمهور فرمودند:دستیابی به آنچه نرقوم داشته اید قابل تقدیر است.یعنی اینکه اگه اینایی که نوشتی دروغ نباشه خوبه ولی خوندیم دیدیم دروغه پس شما هم دوباره به نامه و پاسخ آن مراجعه کن حتما متوجه میشی.
ناشناس
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
چون مجئز ندارن دولت باید برخورد کند
ناشناس
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
باید دولواپس باشیم چون با وجود توافق ژنو واعمال محدودیت های شدید دربرنامه ی غنی سازی هسته ای وفریز آن اقتصاد کشور نه تنها بهبود نیافته بلکه تورمش افسار گسیخته تر شده پراید22میلیون شده در حالی که به قول دولت واردات قطعات خودرو تحریم های آن برداشته شده ولی در زمان دکتر محمود با وجود برقراری تحریم ها پراید ارزونتر بود.همچنین مواد غذایی مثلا قیمت برنج افزایش یافته در حالی که به قول دولت هیچ منعی در واردات کالاهای اساسی به کشور وجود ندارد.در سفرهای استانی رئیس جمهور هم بسیار ضعیف ظاهر می شود و آقای نوبخت همه کاره او شده وهر طوری خودش دوست داشته بودجه ی طرح های عمرانی رو تخصیص داده وعدالت و توازن منطقه ای رو رعایت نکرده...
دوران ما
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
عزیزم یکم اطلاعاتت رو در مورد اقتصاد بیشتر کن تا معنی و مفهوم تورم ، نرخ رشد تورم رو بیشتر بدونی
ناشناس
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
اگر مموتی بود که الان 32 بود
ناشناس
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
تا حالا که برای اصلاحطلبان اعتراض کف خیابانها نبود ولی برای خودشون هست!،،،
فرهاد
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
سلام و سپاس : چقدر از حضور مهندس رحیم مشاعی ترس داشتید این ترس تا سه سال دیگر در جانتان بماند که می آئیم
ناشناس
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
تا در کشورمان رهبری چون امام خامنه ای داریم پایداری ها و طیف تندرو هیچ کاری نمی توانند بکنند . درود بر امام خامنه ای و درود بر دکتر روحانی رییس جمهور محبوب و مردمی . نابود باد افراط و تفریط به فضل و مدد الهی
ناشناس
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آفرین.پس برو یه بار پاسخ رهبرو به رییس جمهور بخون تا شیر فهم بشی.دستیابی به آنچه مرقوم داشته اید..........
ناشناس
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اینا دلواپس خاوری هستند
خنده رو
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بذر فتنه واقعی رو پاشیدن تا نذارن دولت موفق شه. ملت، بیدار باشید و هوشیار...
ناشناس
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
حامیان دولت اختلاس ها(مموتی)=دلواپسان زمان بی اختلاسی
ناشناس
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
خوب اگه اینها بیرون اومدن ما هم میتونیم در حمایت از دولت بیرون بیایم اون موقع مشخص میشه در مقابل یک نفر از اینها چند صد نفر بیرون میان
ناشناس
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اولا شماها از امریکا خط میگرفتید و میخواستید مملکتو به باد بدید .اموال عمومی از بین بردیدو.. ولی من کاری به این دسته که دلواپسن ندارم من به عنوان یک ایرانی فارغ از جناح بندی وقتی از محتوای توافقنامه اطلاع پیدا کردم و بیشتر مطالعه کردم واقعا نگران شدم ومیدونم اکثر شماهایی که کامنت میذارید اصلا توافقنامه رو نخوندید..فقط نشستین به طرف مقابل ایراد میگیرید.فرارو تو که تکلیفت مشخصه .من همه جوره امتحانت کردم ولی برای روشن شدن ذهن مخاطبانت یه نسخه نقد و بررسی از توافقنامه بذار.بالاخره تو هم ایرانی هستی.منافع ملی بازیچه نیست.استقلال کشور شوخی نیست.آگاهی بده به خوانندگانت شاید اونا هم نگران شدن.واقعیت ها رو از مردم پنهان کردن خیانت بزرگیه.امیدوارم دولت مردان ما این موضوع رو درک کنن.به ضرر خودشون تمام خواهد شد.
ناشناس
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اگر اینها به فعالیتهای دلواپسیشون ادامه بدهند قطعا رای دهندگان به روحانی تظاهرات کوبنده ای خواهند داشت...
ناشناس
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
وای ترسیدیم 50.7 .که به نظرم با این دروغایی که تا حالا دولت گفته و گدا پروری هایی که هر روز میکنه مثل بسته امنیت غذایی حدود 10درصدش ریخته باشه بقیه هم خوابن .آدم خوابم تظاهرات نمیکنه.
ش م
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
توافق ژنو با تلاش دولت و دورانديشي ، نظارت كامل و خرد رهبري به انجام رسيده و سروصداي مخالفين نظام نميتواند دولت را ذره اي از تلاش در جهت منافع نظام مقدس ما بازدارد. اين كج انديشان درايت رهبري را ناديده گرفته اند.بر فراز باد پرچم فقيه بيدار خامنه اي
ناشناس
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
رهبری را وارد بازی کثیف خودتون نکنید ایشون فرمود من در جزییات وارد نمیشم ولی خط قرمز هارو باید رعایت کنن که یکی از مهمترینش حق غنی سازی است برو بخون ببین در کجای قرارداد حق غنی سازی به ایران داده شده.
ناشناس
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
عده ای که رفع تحریمها , باعث دلواپسی شان شده.
انها از تحریمها چه سودی برده اند.
ناشناس
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دلولپسی نمیتواند حتما به معنای طرفداری از احمدنژاد و یا افراطی در نظر گرفته شود.
مرجع صدور مجوز
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
مجوز تجمع که دارند انشاء اله !!!!!!
طغرل
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
مطمئنا امثال اینها یک مشت کاسه لیسند که دنبال منافع خودشونن، فقط همین
mammadreza
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
کاش با اینا برخورد میشد.دارن قتنه میکنن!!من دلواپس راه افتادن فتنه هستم
ناشناس
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دلواپس گرانیم می تونبم تو تجمع شرکت کنم؟
ناشناس
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
گرونی که باز مقصرش دولت است که با توافق وبه قول خودشون ترک برداشتن دیوار تحریم ها هم نمیتونند کنترلش کنند درحالی که در زمان احمدی گرونی بود اورانیوم20درصد هم بود وافتخار ایران تاسیسات هسته ای بود الان با وجود گرونی به چی افتخار کنیم؟
ناشناس
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
20:49 بهت گفتم که از هسته ایی هیچی نمیدونی. از نوشته هات مشخصه فرق غنی سازی 5 درصد و 20 درصد نمیدونی.میدونی کدوم برای تولید برق استفاده میشه؟
کاوه
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
درصد مثبتها به منفی ها 99 به 1 درصد است آنوقت 1 درصدی ها برای بقیه تعیین تکلیف میکنن نمیدونم اون 99 درصد بی عرضه ان یا اون 1 درصد بیش از اندازه دیکتاتور و زورگو ؟!!!
کاوه
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
درصد مثبتها به منفی ها 99 به 1 درصد است آنوقت 1 درصدی ها برای بقیه تعیین تکلیف میکنن نمیدونم اون 99 درصد بی عرضه ان یا اون 1 درصد بیش از اندازه دیکتاتور و زورگو ؟!!!
ناشناس
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
کاوه یه سری هم به سایت های اصول گرا بزن.
تازه اینجا فضای مجازی ست که بیشتر جوان و اصلاح طلب هستن !
ناشناس
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
17:30 ما هم سر زدیم خبری نبود جز 50-50
علی
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نه بابا هیچکدوم از اینا که میگین نیست توو دولت قبلی خوب بهشون میرسیدن وضع معیشتشون خوب بوده حالا یه ذره مشکل مالی پیدا کردن احتمالا بودجشونو کم کردن!!!
ناشناس
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آنها که چند وقتي است بدجور بي‌قرارند

آنها که چند ماهي است آشفته و خمارند

آنها که از توافق بين ژنو‌، شکارند

غوغاگران شهرند‌، هر چند کم‌شمارند

تحريم را شديدا اين قوم دوست‌ دارند

از بابت تو اما ‌... دلواپسي ندارند!

با دولتي که رفته‌، همراه و همنشينند

«آن مرد» رفته، اينها بسيار آتشينند

از اعتدال و تدبير‌، ناراحت و غمينند

گويي که «ب. ز» هستند‌؛ امروز در اوينند!

دلواپسند‌، زيرا از کار برکنارند

از بابت تو اما‌... دلواپسي ندارند!

گويند‌: «بايد امروز در فکر جنگ باشيم!

گرگ است دشمن و ما بايد پلنگ باشيم!

در وقت جنگ اما‌... بايد فرنگ باشيم!

تحريم پول دارد‌، وقتي زرنگ باشيم!»

اين قوم‌، واقعا هم مردان روزگارند

از بابت تو اما‌... دلواپسي ندارند!
ناشناس
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
احسنت. مرحبا.
ناشناس
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آفرین...
ناشناس
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
بارک الله
ناشناس
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
شير مادر، گوارايت باد.
رضا
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دلواپسم از آنکه یکی فتنه نماید ---- اسرار شب حجلۀ مارا بنماید
از پرده برون افکند اسرار نهانی ---- دوز و کلک و دزدی مارا بنماید
معلوم کند آن بچه مسلمان ز کجاشد ---- پولدار و معنون که چنین عشوه نماید
دلواپسم ای "خسرو خوبان"امامی ---- گر فاش شود قصه و گندش به درآید
پرونده قتلها بشود قصه دوباره ---- یا آنکه کسی ترسد و حرفی به درآید
دیروز یکی گفت که گُم گشته دلارات ---- ای وای اگر نام شما ها به درآید
بنگر چه نا پخته بود کار ر...ی ----- احمق نتوانست پس این قصه درآید
گفتا که نترسید ببرید هرچه توانید --- گو میرسد آن لحظه که پرونده درآید
باید که با عزم شما شورش وبلوا --- از کوچه و هم شهرو هم از خانه درآید
ناشناس
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
وقتی به منتقدان توهین میکنن و از اونا برای انتقاد شناسنامه میخوان همین میشه دیگه !
احمدی نژاد که در سال 88 بیش از 60 درصد رای داشت از منتقدان شناسنامه نخواست! حالا آقای روحانی این همه عصبانی ست!
ناشناس
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اتفاقاً روحانی یک حرف تاریخی زده است واقعاً اگر این جماعت خودش را داری عقبه و پشتبان میداند نام گروهش را اعلام کند و بنام مردم دست به هر اقدامی نزند!!! همه مردم تهران 4000 هزار نفر نیستند بلکه خیلی بیشتر از اینها هستند!!
ناشناس
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
پ ن پ من بودم گفتم بزغاله های کم فهم و خس و خاشاک و آب بریزید اونجا که میسوزه
حسین
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
با اینا باید برخورد بشه اینا تکفیری های ایرانن ...
ناشناس
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آقای روحانی . اگر در نطفه خفشون نکنی هم شما رو کنار میزنند - هم همه همراهانتان را .. با اینها نباید با گفتمان خاتمی گونه وارد صحبت شد . شما که حقوقدان هستید راهکار قانونی و اقتدار میطلبد . سر وعده هایت هستی ؟ خوب بسماله...
ناشناس
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بله حقوق دان باشن برای شما و سرهنگ باشن برای منتقدان !!!
ناشناس
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
رای ما حرامتون اگر جلوی این ها را نگیرید
كردستان
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نميدونم اينا زمان احمدي نژاد كه دلار 4000 تومان شد چرا دلواپس نشدن
ناشناس
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آخه به نفع رئیسشان بود!!!
ناشناس
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
در اون زمان اورانیوم 20درصد تولید میکردیم و در آستانه ی هسته ای بودیم ولی اکنــــــــــون که از آستانه ی هسته ای به پایین کشیده شدیم دلار چند است؟پراید چند است؟بنزین چند است؟
ناشناس
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
21:31 بخدا از حرفات معلومه هیچی از بحث هسته ایی نمیدونی. هیچی
Admin
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اجازه عزاداری به دلواپسان را بدهيم :)
ناشناس
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اینو تندروهای اصلاح طلب گفتن دیگه!
ناشناس
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
منافقین واقعی : غارت بیت المال و حضور در صف اول نماز جمعه (رفتارهای اینچنینی نقطه مشترک ای افراد است).چفیه برگردن پشت سر آقا دزدی 3 هزار میلیاردی و فرار به کانادا و...................
ناشناس
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
راهش اینکه مردم هم در روز تجمع اینها تجمع کنند
ناشناس
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
از رهبری خواهش میکنیم وارد عمل شوند
ناشناس
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
وارد عمل میشه انشا الله بعد از 9دی ای دیگر.منتظر باشید تا دستان فتنه گر شما رو شود.
احمدرضا
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دشمنان می خواهند مردم ما را به جان هم بیاندازند . ما از بی بصیرتی همه نگرانیم. من خودم در انتخابات طرفدار جلیلی بودم و هستم چون او را شایسته و با بصیرت و فرا حزبی می بینم.(متاسفانه احزاب انقلاب و رهبری را تحریف می کنند .) از شما می خواهم صحبت های جلیلی از بعد انتخابات تا امروز را مطالعه کنید تا متوجه تفاوت عمیق برخورد او با این دوستان شوید .
به خاطر آزاد اندیشی بخوانید .
سایت جلیلی http://drjalily.com .
ناشناس
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
باید بفرستنشون کهریزک تا تظاهرات کردن یادشون بره
ناشناس
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
مگه اموال عمومی رو تخریب کردن یا اتوبوس آتش زدن یا با پوشش نامناسب و هنجار شکن ظاهر شدن؟! شما ها که تظاهرات میکنید این کار ها رو انجام میدید.
ناشناس
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
کسی نیست جلو این ورشکستگان فرقه ... رابگیره؟
آقای روحانی شما می دانستی رئیس جمهور بشی این متحجرین کفنهاشون از مزبله هاشون بیرون میاد

پس محکم باش
اینها دشمنان ملت و نوکر انگلیس هستند
ناشناس
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
همه اینها از اقای ظریف میترسند که اگر بعد از هشت سال کاندید ریاست جمهوری بشه اینها دیگه به زباله دان تاریخ میپیوندد
ناشناس
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
از مقام معظم رهبری خواهش می کنیم اگر وطن فروشی در هر کجای توافق ژنو می بینند به صراحت و با دلیل روشن به مردم اعلام نمایند. والا جلوی این خودسری ها را بگیرند و نگذارند دوباره این نقطه امیدی که در مردم پیدا شده برای همیشه خاموش گردد. خواهش می کنیم . شما یکیاز افرادی هستید که اعتماد داریم و ضمن اینکه قدرت برخورد با این خود خواهان را دارید.
اگه اینکار عملی نشود قطعا روز به روز فحاشی این گروه بیشتر می شود و حق مردم پایمال می گردد.
ناشناس
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
ما داریم اطلاع رسانی میکنیم به مردم. امیدوارم تا قبل از توافق ژنو نقشه ی شما نقش بر آب بشه که دیگه چیزیو از مردم مخفی نکنید.
ناشناس
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
خودشونم با خودشون درگیری دارن
ناشناس
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
ببندید دهنتونو .اراذل و اوباشگری یک عده خود فروخته ضد انقلاب رو در سال 88 با راهپیمایی در مورد بی حجابی یکی میکنید .خود دولت هم میدونه اینها باهم فرق میکنه و به همین خاطر کاری به کار این جماعت نداره. چطوره یکبار هم که شده شما جماعت غربزده برای حمایت از حجاب راهپیمایی کنید اونوقت میبینید که نه تنها کسی از شما مجوز نمیخواد بلکه حمایتتون هم میکنن.نه فقط برای فتنه انگیزی...
مش قاسم
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
افرین !شماها اونقدر پشتتون گرم هست که اگه روزی قران رو هم سر نیزه کنید کسی نتونه صداش در بیاد.!
فرارو نترس تو که با انتشارکامنت بالا، کنکورت تضمینی شده !!!
ناشناس
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
يك سوال از جنابعالي دارم اي استاد مرگ حق است فقط براي همسايه بله اعتراض بدون مجوز خوبه فقط براي شما اي كه بگم ...
ناشناس
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دلواپس ناشناس حداقل مودب باش آفرين بابا
ناشناس
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
مسایل فرقی ندارد تجمع مجوز میخواد اگر به قانون اعتقاد دارید!!! می دانیم که ندارید!!!
ناشناس
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
ادب را دیگر از بی ادبان هم نمی توان آموخت
ناشناس
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
جناب ناشناس| | 15:46 !!! حجاب خوبه ولي بالاخره شايد يه روز تو هم بفهمي كه داره باهات بازي ميشه و حجاب و ... همه بهانه اي براي سوء استفاده از امثال شماهاست. يه كم فكر كن ببين آيا وضع حجاب يكباره در اين چند ماه خراب شده؟!!!!
منصور
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
شاعر مي گويد: دلواپسي ها تو مگير از من .....
ناشناس
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
کم کم باید ما هم دست به کار شیم و واسه حمایت از دولت خودی نشون بدیم!

اگر الان حمایت کنیم دیگه هیچ بهانه ای ندارن و نمیتونن علیه حامیان دولت چیزی بگن

چون خودشون هم بدون مجوز تجمع کردن!

اگر هم برخورد کردن خودشون میرن زیر سوال به خاطر دوگانگی و تبعیض...


لطفن چاپ کن فرارو!!!
نادر
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
درسته
ناشناس
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اونام همین رو می خوان
ناشناس
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
من واقعا ترسیدم.
چرا
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آقای روحانی اگه دست رو دست بذاری شک می کنم به رأیی که بهت دادم. یه کاری بکن چرا اینقدر ساکتی آخه؟
روزگار بی معرفت
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
5 سال پیش هم دلواپس هایی وجود داشتند که بدون اینکه پای منافع شخصی در میان باشد تجمع می کردند. اما از آنها با باتوم پذیرایی می شد و به اینها از گل نازکتر نمیشه گفت. تبعیض تا کجا؟ فرارو منتشر کن جون هرکی دوست داری.
يغما
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دلواپس اينجا دلواپس اونجا دلواپس همه جا !!!
ناشناس
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
متاسفانه کوتاه آمدن جلوی اینها میشه همون وضعیت 8 سال دولت آقای خاتمی.
مردم امیدوارند تا آقای روحانی در مورد این بی قانونی ها کوتاه نیاد و اگر نمی گذارند تا دولت کاری بکنه صریح به مردم بگویند تا مردم هم تکلیف خودشون رو بدونند.
این گروه های خودسر دنبال القای این مطلب هستند که دولت ناتوان و قدرت برخورد نداره تا مردم از رای دادن دلسرد بشوند و دوباره اینها سر کار بیایند.
کاشکی آقای روحانی اشتباه آقای خاتمی در مماشات با این گروه های خودسر پر قدرت و تحت حمایت را تکرار نکند
ناشناس
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
کمی صبر کنید با نهایی شدن توافقات هسته ای این خودبخود ضربه فنی خواهند شد!!!
ناشناس
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بدبخت اونی که ضربه فنی میشه ملت ایرانه.لااقل برو یه دور توافق نامه رو بخون
ساناز
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
داره جنبه طنز پیدا می کنه کم کم. اینقدر تجمع کنید تا ....
ناشناس
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
لطفا يكروز هم به بقيه جماعت كه دلواپسى ندارن مجوز راهپيمائى بدن ، قول ميديم مثل دلواپس ها از بنرها و شعار هاى توهين اميز استفاده نكنيم و در كمال صلابت عظمت پشتيبانى از نظام و رهبرى و دولت را يكبار براى هميشه به نمايش بگذارريم
ناشناس
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
زمانی ما هم دلواپس بودیم ولی ما را خس و خاشاک خواندند...
ناشناس
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آی گفتی ...
ولایت مدار
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
ما ولایت مدارها و اصول گرایان ریشه ای این کشور مخالف افراط گری ها هستیم. اصول گرایان واقعی و ریشه دار، خواهان کمک و همراهی با جناب آقای روحانی و دولت تدبیر و امید هستند.
ناشناس
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آفرین بر شما. این افراد ثابت کردند که حاضرند بخطر منافع خودشان کشور را حتی به سقوط بکشانند!!!
رضا
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
با سلام بی تفاوتی بهترین روش برای برخورد با اینها می باشد اتفاقا اینها بدتبال برخورد و البته برخورد شدید می باشند تا با توسل به حربه مظلوم نمایی عنوان ملایم دلواپسی را به عنوان جهاد و مقاومت و... تغییر دهند وبا هر که در مقابلش بیستاد برخورد نمایند و احساسات دینی مردم را تحریک نمایند خبرهایشان را در حد یک خبرعادی نقل کنید و به هیچ عنوان اهمیت و وزنی برایشان قائل نشوید تا خود به خود از صحنه کنار روند
ناشناس
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نظارت حساس و بی توجهی نسبت به این برنامه ها بهترین دلسردی به این افراد خواهد بود.
ناشناس
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نه اگر طرفداران دولت یا مخالفان این تندوریهای دولواپس فقط یکبار مقابل اینها بایستند حساب کار دستشون میاد. ما ها بی تحرکیم.
ناشناس
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
مطمئن باشین سردم داران این تجمع ها همانهایی هستند که غادله قم را رقم زدند و ریشه در خود مجلس دارند
ناشناس
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دوستان بیاین ما هم دل رو بزنیم به دریا و بدون شعار و سر و صدا و فقط با پلاکارد بریم واسه حمایت از دولت!

تا کی باید ساکت باشیم؟
بدون جار و جنجال!
علی
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
موافقم
ناشناس
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
شدیدا موافقم. ماها نباید ساکت بشینیم.
ناشناس
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دکتر روحانی گفت فعلا نیاز نیست مردم به صحنه بیان ...
فعلا در حدی نیستن که جواب داشته باشن
ناشناس
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نه تنها برای حمایت از توافق هسته ای ، بلکه برای گرانی ها و وضعیت معیشتی هم نباید ساکت بشنیم
سیدجمال
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بدجوری موافقم
دوران ما
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
ولی به نظرم فعلا باید صبر و مدارا پیشه کرد
ناشناس
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
بفرمایید منتظریم
ناشناس
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
تندروی تندروها بی احترامی و وهن رهبر معظم انقلاب است. هرگز نباید جلوتر از رهبری حرکت کرد.
ناشناس
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
"..یک تشکل دانشجویی این تجمع را سازماندهی می کنند...." اینا دانشجو نبوده و نیستن. اینا بسیجی نماهایی تشکیلاتی هستن که صندلی دانشگاه رو بهشون کادو دادن. بهره هوشیشون اونقدر نیست که بتونن تو کنکور قبول شن.
ناشناس
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بابا اینا دیگه چه جور ادمایی هستن
ناشناس
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آدم؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
نه اونایی آدمن که عاشورا رقصیدن!!!!!!
ناشناس
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
مجوز؟ وا اینا خودین نیاز به این قرتی بازی ها ندارن
ناشناس
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
مرگ خوبه اما برای همسایه؟؟؟
ناشناس
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
یکی بگه این خودی ها پیرو ولی فقیه اند یا از ولی فقیه خرج می کنند؟!
ناشناس
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
مگر همین ها نبودند که در سال 88 می گفتند تجمع غیرقانونی و فلان و فلان. هی دم از قانون می زدند. هی دم از تلخکامی مردم از شیرینی انتخابات می زدند. مگر همین ها نبودند که می گفتند اگر انتقادی دارید از راه قانونی اش وارد شوید و به کف خیابان آمدن یعنی ضد قانون بودن و این حرفها. حالا چگونه شده که تجمع غیرقانونی خود را عین قانون می دانند؟
آیا نباید گفت که فتنه ای در برابر حسن روحانی شکل گرفته ؟!!!
ناشناس
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
تو هتک حرمت به عاشورا را با تجمع برای حجاب مقایسه می کنی، الحق که منطق ندارید
ناشناس
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
این تجمع غیرقانونی به هر نامی هتک حرمت جمهوری اسلامی و قوانین آن است برادر. امروز این نام را دارد فردا نامی دیگر و این بی قانونی خودش را تبدیل به قانونی برای افراطیون می کند. «منطق» با منویات شما و بنده، مرده و زنده نمی شود!
ناشناس
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
بی منطق آدمای یک بوم و دو هوا هستند..
يك دلواپس
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اگر اين تجمعات از طرف يك گروه اندك ميباشد پس شما چرا اينقدر نگران هستيد
به گفته شما كه حرفهاي ما در دل كسي اثر نميگزارد
ولي ما ميدانيم شما هم ميدانيد هشتاد درصد جامعه يك كلام در مقابل غرب و ياوه گوييهايش ميگويند نه
ناشناس
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
مثل اینکه حساباتون خالی شده
ناشناس
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
چون یه دیونه یه سنگی درچاه ما اندازد ولی صدتا عاقل نمی تواند دربیاره
ناشناس
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
این آمارت ( 80%) از امارهای اوس محموده
ناشناس
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دلواپس عزيز اون از انتخابات اينجا هم تعداد منفي هات جوابتو گرفتي؟
ناشناس
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اگر اجازه داشتیم با حضور سبزمان تمام خیابانهای تهران را بهاری میکردیم
ناشناس
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
آقای محترم کسی دلواپس دلواپسی دوستان شما نشده است. آنچه ناراحتمان میکند این است که دلواپسانی که شما دوستشان میدارید میتوانند تجمع برگزار کنند و دلواپسان دیگر که شما دوستشان نمیدارید خیر.
ناشناس
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
شما فعلا منفی هات رو بشمار
ناشناس
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نگران ؟؟اتفاقا من خوشحالم مردم شماها را می شناسند و به ما روی می آورند ما فقط داریم دردمان را می گویم که مصونیت داشتن شماست
دوران ما
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
والا ما نگران نیستیم
ما به سیاست یک بام و دو هوا و بی عدالتی معترضیم
ناشناس
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نگران تجمع شما نیستیم داستانی شده ما هم پیگیریم تلویزیون که نداریم.
ناشناس
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اینها اقلیت کوچکی هستند که به خوبی سازماندهی می شوند. ما موافقان دولت مشغول کار و تلاش برای سازندگی هستیم و وقت اضافی نداریم ولی اینها احتمالا تامین مالی می شوند برای همین کارها
ناشناس
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
نگران؟ کدوم نگرانی؟ ما متاسفیم که هنوز در این مملکت دلواپسی این جور معنا میشه!!! در ضمن این کلمه رو لوث نکنید! تا حالا گیر "فتنه" بودیم حالا گیر "دلواپسی" افتادیم! جمع کنید این مسخره بازیها رو. دولت صاحب داره اون هم ملتیه که بهش رای دادن پس دو دو تا کنی میری میشینی سر جات یادت نره 13 میلیون هم رای ندادن.
ناشناس
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
بابا طفلک منظورش 8درصد بود به بزرگواریتون ببخشیدش!!!!!!!!
ناشناس
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اگر مخالفان دولت اجازه تجمع دارند پس موافقان دولت هم تجمع برگزار کنند !
ناشناس
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
چرا به موافقان اجازه تجمع داده نمی شوند؟!!
ناشناس
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
کسی جلوی شما را نگرفته تشریف ببرید وزارت کشور مجوز تجمع بگیرید و تجمع کنید.
ناشناس
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دوست عزیز مگر شما مجوز داشتید رفتید تجمع برگزار کردید ؟!!!! شما بی قانونی کردید برادر، بی قانونی !
رامین
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
اتفاقا این نوع اعتراض صحیح است. ما هم باید از حقوق خود بهره مند شویم. انشاا.. این گونه اعتراضات بی هزینه باب شود. بگذارید اعتراض کنند و به ما هم اجازه دهند طبق اصل 27 عمل کنیم.
هرکی
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
رامین جان تو هم هی کامنتتو کپی پیست کن...خب؟
ناشناس
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دیگه شورشو درآوردن این بی منطق های متحجر.
ناشناس
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اصلی در قانون اساسی وجود دارد که مسئولیت سیاست های کلی نظام با رهبری است . این ها ظاهرا این اصل را قبول ندارند
ناشناس
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
عجب!
قانون شکنان بی مجوز دم از اجرای قانون اساسی می زنند!
ناشناس
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اتفاقا این نوع اعتراض صحیح است. ما هم باید از حقوق خود بهره مند شویم. انشاا.. این گونه اعتراضات بی هزینه باب شود. بگذارید اعتراض کنند و به ما هم اجازه دهند طبق اصل 27 عمل کنیم.
ناشناس
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اینها میخوان دیده بشن.
ناشناس
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
این حقشونه که راهپیمایی مصالمت امیز داشته باشند و هیچ کس نمی تواند این حق را از انها(هرچند تعداد انگشت شمار)سلب کند...
اما چه خوب است موافقان میلیونی توافق ژنو و حامیان رئیس جمهور و وزیر خارجه کاردان ما هم به زودی راهپیمایی مصالمت امیزی را به صورت خودجوش داشته باشند.
ناشناس
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
با توجیه میشه هر کاری کرد هرکاری هرکاری هرکاری هرکاری
ناشناس
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
این ها (تندرو ها ) میخوان جنگ داخلی راه بیندازند ولی کور خوانده اند مملکت صاحب دارد و آن هم ولی فقیه است .....
ناشناس
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
نه اینکه در سال 88 شما و آقایان موسوی و کروبی به نصایح و دستورات رهبر انقلاب توجه کردید!
عجب رویی دارید !
ناشناس
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اگر دکتر روحانی اجازه دهد تمام خیابانهای تهران را چمن زاری از سبزه میسازیم
ناشناس
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
صاحب مملکت اسلامی خداست برادر.
حسن
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بهترين كار رو دولت و وزارت خارجه ميكنه كه اصلا محل به اينا نميذاره . انگار نه انگار اينا دارن حنجره شون رو پاره ميكنن . درستش هم همينه .
ليدو
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
خدايي دولت تو همه ي زمينه ها اعم از درامد زايي و توافقات هستهاي و ... خوب عمل كرد!!!!! مخصوصا براي جوونها و جماعت بيكار كاري داره ميكنه كارستون!!! مردم رو به جون هم ميندازه اينم يه نوع اشتغال زاييه!!!! عجب مشاورين توپي داره!!!!
ناشناس
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
دوستان متوجه هستید در زمان دکتر محمود کشور ما در آستانه ی هسته ای بود مدرنترین وایمنترین تاسیسات هسته ای احداث کردیم من جمله فردو واورانیوم را به هر مقداری میتونستیم غنی کنیم اون موقع دشمنان ما دلواپس این پیشرفت ها بودند ولی اکنون از آستانه ی هسته ای پایین کشیده شدیم اورانیوم 20درصدمون که شهدای زیادی براش دادیم اکسید شد نباید دلواپس این عقب نشینی باشیم در حالی که هیچ شاخصی از شاخص های اقتصادی هم بهبود نیافته؟قیمت دلار در زمون دکتر روحانی=دکتر محمود/قیمت پراید با وجود لغو تحریم خودروسازی بالاتر از قیمت زمون دکتر محمود/همچنین بنزین و...
ناشناس
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
اگر ولی فقیه فرمان دهد جان می دهیم روحانی و امثال اینها چکاره هستند
ناشناس
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
باید به اینها ازادی هر گونه تجمغی داده شود تا عیار واقعی این جماعت پرهیاهو معلوم شود وصد البته حسن بزرگش ان است که دیگر نمی توانند اصلاح طلبان را به استناد فلان اصل قانون اساسی از تجمعات باز دارند یا ان را مشروط به فلان مجوز کنند
اتفاقا حالا که دور زمان اینها را وادار به اعتراف درباره ازادی تجمعات کرده که البته حق هم دارند و قانون این مجوز را پیشتر صادر کرده است خوب است که از این فرصت تاریخی برای زنده سازی یکی از اصول فراموش شده و بد تفسیرشده قانون اساسی استفاده شود چرا که مخالفان اصلاح طلبان را به پذیرش و اعتراف اصلی وادار می کند که اصولا قبلا منکر وجود چنین اصلی بوده اند