ترنج موبایل
تبلیغات
کد خبر: ۹۸۱۹۶۸

توضیحات بقایی درباره خروج خبرنگاران از سالن اجلاس چهار جانبه

اسماعیل بقایی درباره علت خروج خبرنگاران از سالن اجلاس چهار جانبه، توضیح داد: ما برای کار رسانه‌ای و تبلیغاتی به سوئیس نرفته بودیم. این نشست در راستای مطالبه گری و پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل در یادداشت تفاهم ۲۸ خرداد بود.

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات