سخنگوی وزارت خارجه: پساز تهدیدهای ترامپ مذاکرات را ادامه ندادیم
اسماعیل بقایی درباره علت تشکیل نشدن بخش دوم مذاکرات چهار جانبه، گفت: در وقفهٔ بین مذاکره با تهدیدهای موهن مقامات آمریکایی مواجه شدیم و پساز آن نشست چهارجانبه تشکیل نشد. ادامهٔ بحثها فقط تبادل پیام از طریق میانجیها بود.