ترنج موبایل
تبلیغات
کد خبر: ۹۸۱۹۶۱

سخنگوی وزارت خارجه: پس‌از تهدیدهای ترامپ مذاکرات را ادامه ندادیم

اسماعیل بقایی درباره علت تشکیل نشدن بخش دوم مذاکرات چهار جانبه، گفت: در وقفهٔ بین مذاکره با تهدیدهای موهن مقامات آمریکایی مواجه شدیم و پس‌از آن نشست چهارجانبه تشکیل نشد. ادامهٔ بحث‌ها فقط تبادل پیام از طریق میانجی‌ها بود.

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات