فرارو | زلزله بزرگ
کد خبر: ۱۷۰۰۰۵
اکنون احمدی‌نژاد رفته است!

زلزله بزرگ

در این شیرینی توافق که می‌توانست زمانی پیش از این حاصل بیاید، آیا باید طلیعه رخت بر بستن تفکر احمدی‌نژادی و خداحافظی او را جشن بگیریم یا اینکه این نگرش، از پس این بحران‌ها به پا خواهد خاست با فکری دیگر و پرچم‌داری دیگر؟!
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲


محمد نوین-
سردبیر؛
در این شیرینی توافق که می‌توانست زمانی پیش از این حاصل بیاید، آیا باید طلیعه رخت بر بستن تفکر احمدی‌نژادی و خداحافظی او را جشن بگیریم یا اینکه این نگرش، از پس این بحران‌ها به پا خواهد خاست با فکری دیگر و پرچم‌داری دیگر؟!

طرح مساله

 جهان را می‌توان با تصورات خود صورت بندی کرد. بدون این که این تصورات منشایی در عالم تجربه داشته باشند. تبعات این صورت بندی در عرصه اجتماعی می‌توانند بسیار سهمگین باشد. این روش صورت بندی جناح شبه انقلابی در جمهوری اسلامی ایران است. جناحی که واقعیات امور را هم بر پایه صورت بندی ذهنی خود کنار هم می‌چیند و تفسیر می‌کند. تفسیری به شدت رادیکال و دو قطبی.

بعد از ظهور و بروز احمدی‌نژاد که فرزند خلف این جناح بود و ناکارآمدی که وی در ارکان نظام ایجاد کرد، بر هیچ کس کذب این طرز فکر پوشیده نماند. اما این نگرش بعد از خداحافظی احمدی‌نژاد از قدرت، همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد. اما به عقیده من با موفقیت رویکرد عقلگرا و واقعگرا در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی زلزله‌ای بس سنگین‌تر از مصیبت احمدی نژاد در این نگاه رادیکال رخ خواهد داد.


دوران محمودِ "محمود احمدی‌نژاد"
در سالهای احمدی‌نژادی تئوری پردازان مقاومت بر طبل ایستادگی کوبیدند و ستیز با غرب را تنها راه رهایی و رستگاری خواندند.

اینان عالم را به دو نیم‌کره ظالمان و مظلومان تقسیم کردند و راه مظلومان را برای بازستانی حق، ستیز و مقاومت دانستند. بر این نمط شد که زبان سخن راندن با جهانیان، زبان تند و تیز تهدیدهای تو خالی شد.

بر پایه این تئوری و صورت بندی عالم، در داخل مرزهای خودی نیز، تندروها دیوارهایی میان مردمان کشیدند و زبان ستیز را برای اداره امور برگزیدند. و با چنین رویه‌ای آنچه از این مرز بندیهای خشن بر جای ماند شکاف های عمیق بر چهره جامعه بود. فساد اقتصادی فزونی یافت و بنیان خانواده سست شد و فقر، نوای ناخوش گدایی شد که از "در بیرونش می‌کردی از پنجره به درون می‌خزید."

این ناخوشی احوال و بدکرداری اصحاب مقاومت حاصل اعوجاج در تفکر بود. چرا که اینان در عالم نظر ایده آلیسم بودند و تصورات خود را واقعی می پنداشتند. ایده آلیسم در اینجا درست نقطه مقابل رئالیسم بود. به یاد بیاورید که در زمانه احمدی نژاد چگونه فضایی از جهان تصویر می‌شد، تو گویی فردا ظهور رخ خواهد داد و صف کشی از همین لحظه میان خیر و شر آغازیده است.

نتیجه بریدن از واقعیات امور و عالم تجربه تحریم بود و بوی جنگ. فشارهای اقتصادی بود و شکل گیری کلونی‌های چرک مفاسد اقتصادی. حاصل اسب آهنی ناکارآمدی بود که همه عرصه‌های مملکت را در نوردید.

اما تقدیر با اصحاب مقاومت یار نبود یا بهتر است بگویم با مردم یار بود که کذب تئوری اینان، اکنون پس از آن سالهای سخت، بر ملا شده است.

توافق
اکنون در گام نخست، واقعگرایی و وقع نهادن بر تجربه و عقل نتیجه داده است و مردم به عینه می توانند، مشاهده کنند که این تغییر رویکرد و روش چه پیامد میمونی در پی داشته است.

توافق با غرب بر سر برنامه هسته‌ای بدون آنکه حقی واگذار شود، بیش از این که در عالم اقتصاد و سیاست زلزله بیافکند، باید در عالم فکر و نظر زلزله افکند و پایه های سست ایده آلیسم بریده از واقعیت را بلزاند و دچار بحران کند.

چرا که در این سال‌ها، ایران بیش از هر چیز دیگر از این نگرش صدمه دیده است. نگاهی که به واسطه مطلق‌گرا بودنش، در عرصه اجتماعی نیز تمامیت خواه است و تنها تفسیر خود از عالم را بر می‌تابد.

حال در این شیرینی توافق که می‌توانست زمانی پیش از این حاصل بیاید، آیا باید طلیعه رخت بر بستن تفکر احمدی‌نژادی و خداحافظی او را جشن بگیریم یا اینکه این نگرش، از پس این بحران‌ها به پا خواهد خاست با فکری دیگر و پرچم‌داری دیگر؟!
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ملت سر کارن قراربوده 8 سال این وری باشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
سلام به همگی خیلی عجیبه اونایی که دم از اصولگرایی میزنندو به حساب خودشون تنها طرفداران نظام ورهبری هستند ودیگران را ضد ولایت فقیه میدونند یادشون رفته که اقا در جواب ریس جمهور محترم از عنوان موفقیت در توافق نامه اخیر نام بردند حالا این دوستان از رهبری هم جلو زدند و میگن عهد نامه ترکمانچای واقعا براهمشون متاسفم بفرمایید شما تو این مملکت پس کیو قبول دارین والا ما که نفهمیدیم ضمنا نه این که مقصر همه مشکلات این مملکت اقای احمدی نزادو دارودستش باشه نه ولی عمده مشکلات ما از ایشونه اینو باید قبول کنیم که میشد با فقط یه کم تدبیر جلو خیلی از این تحریمها وگرفتاریهارو گرفت واقعا این مرد باید در محضر مردم ایران تا اخر عمرش شرمسارباشه
مهدی هاشمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
تپل تو رو چه به مقاله نگاری ، هنوز دهنت بوشیر می ده ... دوتا کتاب خوندی هوا ورت داشته تحلیلگری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اقای سردبیر خیلی بی انصافی کردی درباره رییس جمهوری که این همه تلاش شبانه روزی داشته با این طرز تفکر من نمی دونم چه جوری سردبیر شدی حتما درخصوص رییس جمهورهای بعدی هم همین تفکرات غلط را می نویسی
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
فعلا باید منتظر بود زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد خدا کند که عهد نامه ترکمنچای نباشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
خوبه همه طرفدارای بیسواد مموتی تو مدرسه این عهد نامه ترکمنچای رو خوندند وگرنه چی بلد بودن که بنویسن.
انتشار یافته: ۴۵۱
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
انشالا که شروع جدید ومبارکی باشد برای ملت ایران.
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
و با خود همه چیز ایران را با خود برد، اگر این توافقنامه صحت داشته باشد، در تاریخ به عنوان یک لکه ننگ برای آن مرد باقی‌ خواهد ماند.
پدرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
"توافق با غرب بر سر برنامه هسته‌ای بدون آنکه حقی واگذار شود"!
جناب سردبیر! لطفا به شعور و سواد خوانندگان احترام بگذارید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اگر منظور شما افراط و تفریط است باید گفت که معلوم و پر واضح است که در تعامل با جهان هیچ استثنایی وجود ندارد و اخلاق خوب و تفکر عقلایی از بدیهیات نظام و جهان است. شما نگران هیچ چیز نباش . اینطور نخواهد شد که برای در امان بودن از اینطرف دیوار تعادل به آنطرف سقوط کنیم. هرگز چنین نخواهد شد. کشوری همچون ایران با اقتدار کنونی در روش جدید تعامل نه تنها به عقب نخواهد رفت که چه بسا همین نوع تعاملات کشور عزیزمان را ناخودآگاه به یک ابرقدرت تبدیل خواهد کرد.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اگه اون استقامت نبود که به این نتیجه نمیرسیدیم اینا قبلا میگفتن همه چی رو کلا تعطیل کنید حالا چی شده به این راضی شدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
@ناشناس 12:13
اگه میخوای معنای لکه ننگ را بدونی اینجا را ببین:
http://goo.gl/9rmsTP
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دیگه نه عمری مونده نه حالی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
چقدر شماها از احمدی نژاد میترسید که اینگونه برایش شانتاژ میکنید!!! یادتان باشد که ترس برادر مرگ است.
زیبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای سردبیر جناح بندی ای که به آقای احمدی نژاد نسبت دادید جناح بندی است که خداوند متعال عنوان کرده و دنیا به دو دسته مستکبرین و مستضعفین تقسیم شده است. و البته وعده الهی است که مستضعفین وارثان زمین خواهند بود. شما که اینطور تفکرات آقای احمدی نژاد را مورد انتقاد قراردادید(به درست یا غلطش کاری ندارم) نظرتان راجع به نهضت امام حسین چیست؟ با استدلال شما استنباط من این است که حتما شیوه امام حسین (ع) را هم نمی پسندید. شما هم دچار افراطید . بدانید که در زمانی لازم است همچون امام حسن مجتبی تن به صلح داد و در زمانی لازم است همچون امام حسین تن به جنگ. من از اشکالاتی که به دولت آقای احمدی نژاد وارد است دفاع نمی کنم و معتقدم همه دولت ها نقاط ضعف و قوت دارند. اما به نظر من این 8 سال مقاومت لازم بود تا امروز این دستاورد به دست آید. اگر ما 8 سال پیش اینگونه جلو می رفتیم اتفاقی می افتاد که در زمان آقای خاتمی افتاد یعنی تعطیلی فعالیت هسته ای چون 8 سال مقاومت کردیم و بر غربی ها ثابت شد با فشار کاری پیش نمی رود امروز نتیجه مذاکرات به این نحو شد. همینطور اگر تلاش های 8 سال گذشته در زمینه هسته ای نبود امروزه فن آوری غنی سازی اورانیومی نبود که شرط اول مذاکرات قرار گیرد. کاش همه ما در نظرات و سخنانمان کمی خدا را در نظر بگیریم. یا به فرموده امام حسین(ع) اگر دین نداریم لا اقل آزاده باشیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آغاز دوران به حراج گذاشتن استقلال نیم بند کشور را باید هم به خودتان تبریک بگوئید، واقعا جا دارد. فقط نمی دانم اگر این آقایان به فکر ایران بوده اند، چرا به مردم ایران در مورد مفاد توافقنامه دروغ می گویند. شما هم اگر سواد خواندن اصل متن توافقنامه را ندارید، بدهید کسی برایتان ترجمه کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ای کاش احمدی نژاد فقط در حد زلزله بود!!! اثرات 8 ساله خانمان برانداز ایشون تا نسل ها بر جا خواهد ماند اگر ریشه امثال ابشان از سر سیاست ایران کم شود

مرده باد دروغگویی، توهم زدگی و نادانی و فساد که خصوصیات اصلی ایشون بود
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دشمنان ایران و نفوذی های اسرائیل در ایران از توافق ایران بسیار ناراحت و خشمگین اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خفه شو.قبول خفت مبارکه 4سال بعد که احمدی نژاد دوباره اومد بهت میگم احمق فرارو
منصور نوين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خطاب به ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳

ما شاء الله شما اصول گرا ها و مدعيان دروغين خدا و پيغمبر(ص) چقدر به اصول اخلاقي پايبنديد
رسواگرفتنه
-
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نویسنده مقاله هم باید اعدام شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خدائیش باید به شعورت شک کرد

اینم شد تحلیل

ما که بعد از رئیس جکهور شدن اقای روحانی فقط گرانی دیدیم

یعنی بعد از گذشت 100 روز باز گرانی هست و گرانی

و بیکاری
و..........

شما اگر چیز جدیدی دیدید بنویسید

این توافق نامه رو هم صبر کنید چند روزی بگذره بعدا بدیگران توهین کنید

درسته من خودم احمدی نژاد رو قبول ندارم ولی
مارهای بزرگی انجام داد

نکنه دو سال دیگه ، همینطوری که شما بهش توهین میکنید ؛ مردم به
اقای روحانی توهین کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شب دراز است و قلندر بیدار
فتنه گر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دوستاني كه انقدر با حرارت از محمود دفاع مي كنيد، به فرمايش خود ايشون آب رو بريزيد اونجاييكه ...
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دوران محمود احمدی نژاد لکه ننگی بود بر پیشانی ملت شریف ایران
abu
UNITED STATES
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
قابل توجه اونایی که میگن محمود خوب بود یا روحانی چکاری انجام داده؟
یه لیوان شیشه ای رو اگه بخوای خراب کنی یک می بریش بالا و بعد ولش می کنی!
اما وای اگر بخوای که اونو بسازی، کلس دستگاه و تجهیزات مانند کوره و قالب و دستگیره مخصوص و ... می خواد تا ساخته بشه، خدا می دونه چقدر زمان و هزینه می بره!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
لکه ننگ؟ آقای محترم رهبر فرزانه ایران برای این پیروزی به دکتر روحانی تبریک گفتند. به نظر شما امکان دارد که رهبر عزیزمان متوجه موضعی که شما شده اید نشده باشند؟ کاسه داغتر از آش شده اید؟ شیرینی این پیروزی گوارای ملت ایران.
NiNAS
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
14:15 ادب مرد به ز دولت اوست
وای بر تو عیب جوی هرزه زبان
ناشناس
-
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
من نمی دونم اینا که می گن ما باختیم چی راباختیم؟مثلا غنی سازی 90 درصد هم بکنید چی میشه؟داروی ویتامین ب 1 خودمون نمی تونیم بسازیم برنج وارداتی غذای مرغداریها از خارج میاد و......................................
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
یعنی شما یادت رفته که این پرونده دو سه سال دست روحانی بود؟ندیدی همه چیز را تعطیل کرد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1- اگر ایران به دنبال بمب اتم بوده بلی این توافق یک شکست است.
2- اگر ایران به دنبال انرژی صلح آمیز بوده این توافق قطعا به نفع یران میباشد.
3- دوستان مخالف توافق با عرض معذرت اصوا نه از انرژی هسته ای سر در میارند نه با قدرت و توان کشور آشنایی دارند نه منافع ملی میدانند چیست.
4- اگر 8 سل قبل و قبل از قطعنامه های سازمان ملل و تحریمهای دیگر یکجانبه آمریکا و ..... همین دیدگاه و استراتژی بر طرف ایرانی حاکم بود الان لازم نبود تحت فشار مذاکره کنند.
5-مخالفان میتوانند پاسخ دهند که اگر این توافق انجام نمیشد و تحریمها اضافه میشد نتیجه چه میشد؟ آیا در نهایت مجبور به توافقی با شرایطی بسیار متفاوت نمیشدیم؟
6-پروسه توافق و حل این مشکل مطمئنا روندی طولانی خواهد داشت و این توافق شروعی خوب برای این روند خواهد بود.
7- بهتر است که دوستان مخالف بیشتر با توان اقتصادی و سیاسی کشورمان و منافع ملی آشنا شوند و مقداری بیشتربه منافع عدم توافق برای دشمنان این کشور توجه کنند.
آسیب پذیر
UNITED STATES
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خداازش نگذره بیت المال انگار ارث پدرش بود که به هرکس دلش میخواست میبخشید..منکه برای یک ریال آن هم که سهمم بوده نمی بخشمت...
علی یاسمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
برای همه دولت مردان آرزوی موفقیت میکنم ولی برای شما که با غرض صحبت میکنی تأسف میخورم،.........................
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
###########آقای سردبیر محترم توجه فرمایید###########
آقای ظریف:ظریف در پاسخ به اینکه چه تضمینی در برابر بی اعتمادی به غرب و اجرای تعهدات آنها وجود دارد گفت: بزرگترین تضمین اراده مردم ایران است. مردم در برابر فشارها و روش‌های دیگر مورد استفاده غرب استادگی می‌کنند. غربی‌ها راه‌های دیگری را امتحان کرده‌اند و به شکسیت بدی رسیدند. به نظر من آنها به این باور رسیده‌اند که تنها راه برون رفت از این بحران ساختگی، مذاکره است.
(این ایستادگی برای این 99 روز که نیست دوما هم مردم باید ایستادگی کنند هم مسولین)
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
جان کری:شاید بگویند افزایش فشارها را آنقدر باید زیاد می‌کردیم که در نهایت ایران به سوی فروپاشی سوق پیدا کند اما تحت هیچ شرایطی و طبق نظر کارشناسان این امر این طور نیست اگر ما تحریم‌ها را بیشتر کنیم ایران پیشرفت هسته‌ای بیشتری پیدا می‌کند و اسرائیل بیشتر تهدید می‌شود و ایران می‌توانست سانتریفیوژهای بیشتری بسازد و اوباما معتقد است که این راه‌حل موفق نیست.
(؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
مهدی 9792025
-
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
ان شاءالله
مهدی 9792025
-
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
جان کری:در سال 2003 ایران 164 سانتریفیوژ داشت اما امروز 19 هزار سانتریفیوژ در ایران وجود دارد و اگر همان سال دولت سابق آمریکا طرح ایران را پذیرفته بود اکنون با 19 هزار سانتریفیوژ مواجه نبودیم و من اعتقاد دارم اکنون ما تصمیم درستی را گرفتیم
روزبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
چقدر جالب باز هم گذشته فراموش شد. اما گذر زمان نشان می دهد که این تفاهم نامه چقدر ایران را حقیر و ذلیل تر از قبل می کند.
مرجانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
این نویسنده در مورد مردم ایران چی فکر کرده؟ متاسفم که ادبیات و طرز فکرت شبیه نویسندگان اپوزیسیونی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
شري بود که از سر ملت کم شد، بره که ديگه بر نگرده به حق" امام زمان" (عج)
منصور نوين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
سركار مرجانه خانم، شما بجاي توهين به نويسنده اين متن كه خيلي هم خوب نوشته و به جاي ادعاي شريعتمدار بودن برو اون اسمت رو عوض كن كه هم نام مادر معاويه بن ابوسفيان نباشي، آدم نميدونم دم خروس رو از شما ها باور كنه يا قسم حضرت عباس رو. نام مادر معاويه رو كه تو زيارت عاشورا هم اسمش اومده رو خودشون ميذارن بعد ادعاي دين مداريشون ميشه قحطي اسم بود؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
توافقنامه کاغذپاره ای بیش نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
16:38آره آقاي احمد ن‍ژاد يارانه اي ((مارهاي)) بزرگي انجام داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
عالی بود بسیار عالی بود
به امید خدا دیگر تجربه تفکر احمدی نژاد دیگر در ایران تجربه نخواهد شد ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بسیار عالی بود
مرحبا به این بلاغت کلام و تبیین درست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
گمون کنم بردن اسم دکتر هم کفاره داره.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جان کری:در سال 2003 ایران 164 سانتریفیوژ داشت اما امروز 19 هزار سانتریفیوژ در ایران وجود دارد و اگر همان سال دولت سابق آمریکا طرح ایران را پذیرفته بود اکنون با 19 هزار سانتریفیوژ مواجه نبودیم و من اعتقاد دارم اکنون ما تصمیم درستی را گرفتیم
نتیجه:
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اگر احمدی نژاد نبود الان چیزی نداشتید که بخواهید باهاش توافق کنید
مردم رو احمق فرض نکن جناب سر دبیر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خانم يا آقاي 13:49 البته كه عموم مردم !!!فهيم ايران احمق نيستن و اينكه شما به خودت اجازه ميدي در مورد مردم اينظوري نظر بدي مربوط به همون گروه اندك احمق ميشه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای 13:49 اگه احمدی نژاد نبود این شدت تحریم و اموال بلوکه شده هم نبود که بخوایم بخاطرش توافق کنیم.
فاضل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
یه چیزی رو همه ما میدونیم، اینکه برای گرفتن حق اگر از موضع قدرت وارد بشی می تونی به نتیجه دلخواهت برسی. ولی اگر از موضع ضعف وارد بشی به هیچ چیزی نمی رسی و فقط زیاده خواهی دشمنانتو زیادتر کردی. اگر همه ما ایرانیان از احمدی نژاد حمایت می کردیم الان نتیجه بهتری داشتیم و همه ما رو نمی تونستند بشکنند، مثال چه دونه چوب رو می شه شکست ولی چندتا کنار همدیگرو نمیشه.
به هرحال احمدی نژاد رفت و کوچیکو بزرگ ما، به علت جاه طلبی و کج فهمی از ایشون حمایت نکرد، اما، الان، رئیس جمهور ما آقای روحانی هستند، و بنده ی کمترین و بقیه بزرگان باید از ایشون حمایت کنند تا آمریکا و دیگر ستمگران هم پیمانش هیچ قلتی نتوانند بکنند. اگه چشاتونو به درد آوردم معذرت میخوام.
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
احمدی نژاد به زباله دان تاریخ پیوست ،لطفا اسمش هی نیارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
سیدمهدی موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نه زباله دانینه ب
بلکه

مردم در انتخابات تابستان با کشیدن سیفون احمدی نژاد تندرو را برای همیشه به جایگاه همیشگی فرستادند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آدم نباید اینو دست کم بگیره.. کلآ همیشه باید حواسمون به پشت سرمون باشه
ظرفیت mpt
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خدا لعنت کنه احمدینژاد و تفکرhj احمدینژادیرو که مسبب همه گرفتاریهای کشورمون بودن،
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ببخشید اگر احمدی نژاد نبود سر چی به توافق میرسیدید
اصلا چیزی نبود تا متوقف شود
خودتونو به حماقت نزنید
دکتر حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
لطفامحترمانه تر صحبت کنید. یادمان نرفته که ادب مرد به ز دولت اوست.
ملت ایران الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
احمدی نژاد جز خرابی و بی نزاکتی و بی ادبی چیزی نداشت چونان برود که عرب در پیش نی اندازد هرگز هم بر نگردد هم خودش وهمتفکر خرافه گونه اش.هاله نور و تعیین وقت ضحور و
...الاآخر.
کوکب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
سید،تندروی و افراط هیچگاه نابود نخواهد شد وما همیشه باید مراقب گرایشات و تفکرات تندروانه در خود و جامعه باشیم.تحمل،مدارا و انصاف ضد افراط هستند.این خصیصه های مبارک را در خود تقویت کنیم.
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خیلی زود است به این راحتی نظردادن این توافق دو اشکال بزرگ دارد.
1 اشکال امنیتی (بازرسی های سرزده )(شهادت دانشمندان)
2عدم دقیق اجرایی شدن از طرف غربی
پس بیاید ذوق زده نشویم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ایول فرارو منشر کن نظراتو.
پیرو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
عقده هاتون رو خالی کنید... ولی بدونید اون دنیا باید جواب این توهین هاتون رو بدید ... هم شما و هم فرارو ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقا دمتون گرم اطلاع رسانی فرارو در طول مذاکرات عالی بود
بچه ننه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جناب سردبیر!این شما نبودید که میگفتید:فرارو ارگان هیچ حزب و جناح سیاسی نیست و به اردوگاه های سیاسی از قبیل اصلاح طلبی و اصول گرایی، سرسپردگی ندارد.
دستتان رو شد
بچه بابا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
حرف عاقلانه زدن طرفدار حزب است
نقدِ درست کردن جانبداری است
مخالف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
الحق که اسم با مسمایی برای خودت انتخاب کردی!
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
فرارو هم همانند اکثریت مسئولین و ملت ایران از بابت صلح و توافق خوشحال و مسرور است و خوشحالی خود را ابراز کرده و بر خلاف بعضی خبرگزاریهای کاسب تحریم امیدوار به بهبود وضع مردم است . شما کجات میسوزه برادر ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
حالا
مهدی 9792025
-
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
بابا از تیترهاشون و اخبار باربط و بی ربط ممدخاتمی معلومه که اصلا اصلاح طلب نیستن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اگه احمد نژاد نبود الان ملت ايران 10سال جلوتر بود
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جناب آقای سردبیر آخه این سوال پرسیدن داره؟! "آیا باید طلیعه رخت بر بستن تفکر احمدی‌نژادی و خداحافظی او را جشن بگیریم"
توافق دیروز، نشون میده که مردم ایران بیخود و بی جهت 8 سال زیر فشار تحریم هایی که ناشی از نابلدی گروه احمدی نژاد و جلیلی بوده ، عذاب کشیدن...
جناب آقای ظریف از شما و تیم محترمتون صمیمانه سپاسگزاریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تحریم های 8 سال گذشته ناشی از نابلدی احمدی نژاد و گروهش نبوده بلکه عناد، دگم بودن و لجاجت و می شود گفت خیانتهای آشکار احمدی نژاد و گروهش به این مردم و مملکت و خدماتشان بطور غیر مستقیم به اسرائیل، عربهای مرتجع، وهابی ها، سلفی ها و همکاران اسرائیل همچون: قطر، امارات و ... بود. خدا کند که اون نامردی که ما رو بدبخت و بیچاره کرد، برای همیشه تاریخ رفته باشد و دیگر هرگز برنگردد! نه خودش و نه افکار خطرناکش!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اشتباهی منفی دادم
++
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بابا خیلی پیاده اییییییییییییییی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جون هرکی دوست داری اسم این آقا رو نیارری بگذارید یه کم خوش باشیم
مهدی 9792025
-
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
به افتخار همه فرارویی ها:احمدی نژاد احمدی نژاد احمدی نژاد احمدی نژاد احمدی نژاد احمدی نژاد احمدی نژاد احمدی نژاد احمدی نژاد احمدی نژاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مقاله خوب و بجایی بود.
هرچی بدبختی و فساد تو جامعه نتیجه ندانم کاریهای دوران احمدی نژاد و اطرافیان ایشان است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نویسنده این مقاله جالب کیه.قابل توجه یک سری از اقایون کمی محترم.
تدبیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
همیشه گفته ام باز هم میگویم نبرد جهل و آگاهی سرگذشتی به درازنای تاریخ دارد. هر زمان نیروی آگاهی و نور و روشنی پیروز شد و سرمست و مغرور از پیروزی اش گشت جهل موذیانه و زیرکانه و چراغ خاموش باز خود را در لباسی جدید به صحنه می اورد و فجایعی که همگان به طور نمونه در این هشت سال گذشته دیدیم و شنیدیم و لمس کردیم به بار می آورد. احمدی نژاد نماد و سمبل غلبه جهل بود در این برش از تاریخ ایران عزیز . باید به هوش بود و مراقب تا دوباره تکرار نشود که اگر چنین نکنیم به هیچ وجه برگشت این جماعت دور از ذهن نیست. باید مراقب بود... حرف بسیار است...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آه که چقدر باهات موافقم. آن زمانی که برخی آن فرد خودشیفته نامتعادل را منتخب قدسی معرفی می‌کردند ما به عنوان دانشگاهی واقف بودیم که او حتی در رشته تخصصی خود نیز یک فرد از دهک آخر است و به زبان ساده خودش یک بیسواد تمام عیار است. اما حیف که دیر متوجه شدیم که این جهل و بیسوادی است که فاجعه می‌آفریند.
دکتر حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بی انصافید. مال حرام خوردید قشنگ حرف می زنید ولی خدا را نمیبینید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دکتر حامد؟؟ مال حرام؟؟ مال حرام آن ۳ هزار میلیارد تومن ناقابل بود که یاران مولای شما احمدی نژاد بالا کشیدند! مال حرام آن ۷۰۰ میلیارد دلاری بود که با جهل مرکب مولای شما احمدی نژاد به سرنوشتی نامعلوم دچار شد! در ضمن شما این علم غیب رو از کجا آوردی آقای دکتر؟؟؟؟ که از روی کامنت مردم می‌فهمی مال حرام خوردن؟ نکنه دکترات رو (اگر دروغ نباشه) مثل مال احمدی نژآد در حین استاندارد بودن گرفتی که اینقدر علمت نافذه؟
يك بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
جناب آقاي دكتر حامد شما بي انصاف نيستي كه بدون شناختن طرف مقابل، به راحتي به او برچسب مال حرام خوري مي زني؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
دوستان هر نظری که داده می شوند از نوع نگارش، از استدلال های غیر منطقی و یک طرف، و از نگارش الفاظ بی ادبانه و توهین آمیزش مشخص می کنه که نویسنده اش در موقع نگارش خدا را در نظر نگرفته است. اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید. این که سخن امام حسین است. لابد می خواهید بگویید تو مگه مخاطبت را می شناسی که می گویی دین ندارید. نیاز به شناخت طرف مقابل نیست. نظری که مرد می دهد شخصیت نویسنده اش را مشخص می کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مقاومت 8سال بودكه غربيها راواداربه پذيرش حق ايران كرد.
نازنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تحریمهای فلج کننده بود که ایران رو سر میز مذاکره نشوند! کدوم مقاومت!!!!!!!!!!!!!!! منظور شما از مقاومت اختلاسهای میلیاردی آقایونه!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
این حرفی که الان میزنم رو شخصا قبول ندارم اما اگه به حرف شما باشه این جمله بیشتر مناسبه که : فشار 8 ساله بود که ایران رو وادار به پذیرش شرایط غرب کرد .
عامل تبعیض و فساد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
متشکر:"نازنین"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مقاومت برای تعیین محل برگزاری جلسات؟؟؟ بغداد یا آلماتی؟؟؟ این سقف درخواست تیم قبلی از 1+5 بود.
اسلامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مرا یاد این ضرب المثل ملا نصرالدین انداختی که پس از شکسته شدن گردو گفت من خسته اش کرده بودم. واقعأ که .....
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دقیقا همین 8 سال بود ... امان از ین 8 سال
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بفرمایید خیانت 8 سال.
کوکب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
این هشت سال نتیجه تفکرات و اشتباهات همه ما بود نه فقط احمدی نژاد.و این قدرت و اهمیت سرزمین مقدس ایران و وفاق و همدلی ما بود که باعث شد دنیا سر تسلیم در برابر خواست ایرانیان فروآورد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اقتصاد مضمحل؛صنایع تعطیل؛نرخ بیکاری وتورم دورقمی؛فقر وفحشا در حد اعلا؛ارکان خانواده متزلزل تحت تاثیر فشار های بیحد اقتصادی؛گرانی لجام گسیخته؛کشور عرصه تاخت وتاز غارتگران چینی؛روس؛هندی ؛فساد وخاصه خوری مدیران ارشد؛بی اعتنایی به مفاسد در سطوح بالای دولتیان وحکومتیان؛بیصداقتی آنان و و و و اینها همه دستاورد دوره هشت ساله اقتصاد مقاومتیست!آدرس را عوضی اشتباه گرفته اید!اقتصاد مقاومتی مال ویت کنگ ها بود که از شخص هو چی مین؛تا سرباز ساده ویت کنگ،به یک شکل و در یک سطح زندگی میکردند؛آنچه که ما می بینیم اقتصاد سبقتی است؛چون آقایان برای جمع مال با یکدیگر مسابقه میدهند؛یعنی میدادند؛امیدواریم که دیگر شاهد این مصیبتها نباشیم؛بعد هم روی صحبتم با کسانیست که انتظار دارند زخمهای عمیقی که در هشت سال به پیکر مردم وکشور وارد شد؛ظرف صد روز التیام پیدا کند!این شدنی نیست؛خودتان هم بخوبی میدانید؛ولی چون دکتر میخواهد؛سنگ اندازی میکنید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
کوکب خانم دلت خوشه ها. تسلیم در برابر کدوم خواسته ما شدند؟ مگه نه اینکه هرچی دستاورد تو این هشت سال داشتیم و شهید دادیم پر.... متن توافقنامه را یکبار بخوانید. اینطوری می خواست بشه احمدی نژاد هم بلد بود توافق کنه
فؤاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
احسنت پاسخ رهبری به پیام دکتر روحانی هم موید همین مساله است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
منفی ها هم که لابد مال موافقین احمدی نژاد است که الان در برابر خواست و نظر رهبر ایستاده اند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
رهبر همیشه به انتخاب مردم احترام گذاشته. چه اون شخص سید محمد خاتمی باشه، چه احمدی نژاد و چه حسن روحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
رهبر زمان آقای خاتمی هم بود ناشناس 13:12
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
فرارو جونم ناپرهیزی میکنی....نه چایی؟؟؟ این کامن ناشناس 13:12 رو فقط بگو چطور جرأت کردی، منتشر کنی! از شجاعتت حظ کردم دلاور... هرکی میگه فرارو ترسو دروغ میگه!!! خیلی مردی داداش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
یکی از هنرهای آقای روحانی و دولتشان ،خرج کردن از مقام معظم رهبری است. تا اونجایی که می تونند ابراز ارادت و تشکر می کنند. ما هم که نمی فهمیم چه خبره.... خدا از دل آقا خبرداره....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
آقای احمدی نژاد هم خیلی به ملت خدمت کردند. البته انتقادهای زیادی هم به ایشان وارد است. مثل زمان آقای خاتمی یا رفسنجانی. همین الان هم نتیجه مذاکرات خیلی چنگی به دل نمی زنه. چیزی که به دست آمده در مقابل چیزهایی که از دست داده می شود به نظر من ناچیز است. اما رهبری همیشه از همه دولت ها حمایت کرده اند و ما هم وظیفه داریم در پیروی از ایشان از دولتمان حمایت کنیم و دست به تخریب نزنیم. چه دولت احمدی نژاد باشه چه دولت روحانی این به نفع ملت است. خدا سایه رهبری را بالای سر ما نگه داره.
NiNAS
UNITED STATES
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
درود بر تو.سالها بود عقده شده بود بیان حق از زبان ما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
کاش میشد این حرفها 2سال پیش چاپ میشد ولی بازم ممنون که بقولninasعقده دلمان خالی شد
nasim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
محمود رفته تو خلوت فکراشو بکنه با یه تاکتیک جدید وارد بشه. باید چشم ازش بر ندارند
!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
باید حصر خانگیش کنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دیگه فک نکنم بزارن برگرده... فعلا که نوبت دادگاه داره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آفرین یادتون باشه بعد از خاتمی آمدند چه تضمینی هست که بعد از روحانی باز پیداشون نشه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
با یه لباس دیگه یکی دیگه رو از تو لپ لپ پیدا میکنن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
یعنی چی آمدند؟ مردم هر وقت صلاح بدانند هرکس را بخواهند می آورند. چطور آقای خاتمی و روحانی را مردم آوردند، آقای احمدی نژاد از تو لپ لپ آمد؟..... احتمالا شما جزء آن دسته از آدم ها هستید که فقط خودتان را جزء مردم کشور می دانید؟ فقط باید بگم متاسفم...
کمی صبر کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1- فعلا هیچ اتفاق میمونی نیافتاده که شما اینطور خودتان را به شادکامی می زنید.کمتر دروغ بگویید
2- آشوب سال 88 که توسط شما انجام شد و البته عدم برخورد قاطع با عوامل آشوب مذکور بهانه را برای فرار از توافق عزتمندانه از طرف آمریکا با ایران فراهم کرد.
3- بیانیه فعلی چیزی نیست جز همان تعلیق 10 سال پیش و توقف فعالیت های هسته ایی ایران که البته با ایستادگی احمدی نژاد به نقطه ایی رسیده که غنی سازی به واقعیتی غیر قابل کتمان تبدیل شده است(البته فعلا)
4- احمدی نژاد همیشه خواهان توافق با غرب برسر مسئله هسته ایی (البته توافقی با حفظ منافع ملی) بود چه در شروع دولتش که رفسنجانی در پیامی به ملک عبدالله رفتن شش ماهه دولتش را نوید می داد.چه در سال 88 که جریان چپ با ایجاد آشوب و زیر سوال بردن مشروعیت دولتش دوباره سقوط قریب الوقوع دولتش را به غرب پیغام می داد و چه دو سال پیش که به برکت تهمت انحراف رسانه های چپ و راست کلا از پرونده هسته ایی کنار گذاشته شد.
4- فعلا و به برکت رد صلاحیت کاندیدای احمدی نژاد(مشایی) در دولت بادآورده تان کمی خوش باشید و علیه احمدی نژادی ها عقده گشایی کنید. تا بعد.
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
یکبار نوشته هاتو مرور کن

بعد8 سال گذشته رو

شرمنده میشی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بساط این عقده گشایی ها را شما پهن کردید .. بنوشید نوش جانتان... عقده گشایی ابداع خود شما بود ...
رسوا نشو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شما سکوت کنی فعلآ بهتره! البته واسه این میگم که بیش از این رسوا نشی!
صبر را تو باید تمرین کنی....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آب بریز عزیزم!
شما و امثال شما یا به طور محکمی وصلید به این "احمدی نژاد ها"! که هیچ فشاری را بر دوش خود و خانواده تان احساس نکرده اید یا از آن قماشید که خواب نیستند و خود را به خواب زده اند... که در هر صورت، حرف ها و کامنت ها و رای ها من و امثال من شما مردمان "خود را به خواب زده" را بیدار نکرده و نمی کند و نخواهد کرد.
از همین به خواب زدن خودتان است که خواست مردم خواست شما نیست و به راحتی پیام انتخابات و خستگی مردم از وضعیت موجود را نادیده می گیرید...
به هر ترتیب، من با وجود آنکه به دلایل شغلی ام از پایین آمدن طلا و دلار ضرر می کنم، این توافق را به فال نیک گرفته و کم شدن فشار اقتصادی که مثل خیمه ای خاکستری هشت سال بر مردم سرزمینم سایه افکنده بود را به همه دلسوزان و واقع بینان ایران تبریک می گویم. اما مانده ام تو چه منافع بزرگی از "مشایی مشایی" به سینه زدن داری که حاضر نیستی با آسایش ملت و رفع تحریم ها عوضش کنی!!! هیهااااات....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
عسلم تو هم کمی صبر کن این شمایید که از دادگاهی شدن موسوی و کروبی ها می ترسید چون اگر دادگاه صالحه ای برگزار شود می بینید که دمب خیلی از شماهارا به علت ایجاد آشوب سال ۸۸ می گیرند فتنه و فتنه گر شما بودید که با پاک کردن صورت مساله و به جای پاسخ دادن به مردم خواستید زود و تند و سریع بروید پشت میزهایتان و در دفترهای جدیدتان و در پست های جدیدتان جا بگیرید و انشاءالله به امید حق دست همه ی شما از آنچه این ۸ سال به تاراج برده اید کوتاه خواهد شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
با همه اش موافقم به جز دو خط آخر(مشایی) به نظرم آقای احمدی نژاد خیلی خوب بود تا وقتی که این مشایی وارد گود شد.خدا را شکر که مشایی رد صلاحیت شد ولی آقای احمدی نژاد هم انصافا خیلی برای این مردم کار کرد
دکتر حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بند آخر رو قبول ندارم. محمود تهش خراب کرد. میتونست بهتر باشه.
روانشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
عقده و کینه و نفرت از نوشته شما میباره
متاسفم
من جای شما بودم به یک دکتر روانشناس مراجعه میکردم!
آنتی ساندیس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
سیس.... جواب ابـ... خاموشیست!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
آشوب سال 88 كار تو+ احمدي نژاد + باند دانشجو بود + .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
احمدي نژد رفت نامردها وبزدلها ومكاران امدند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
منفی های این پست جوابتان را خواهند داد.
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
"نامردها وبزدلها ومكاران"
آدم حسابی فقط برو ببین طی 8 سال به اصطلاح مقاومت چقدر شغل ایجاد شد.
http://goo.gl/9rmsTP
این لکه ننگی که احمدی نژاد برای اقتصاد این کشور بجا گذاشت پاک شدنی نیست. فقط امیدوارم اینبار حافظه تاریخی این ملت از کار نیفته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
چیه عزیزم ساندیست قطع شده ؟؟؟!!!
نامردها بهت ساندیس نمی دن ؟!
آها دیگه نمی تونی از آب گل آلود تحریمها واسه خودت پول به جیب بزنی؟؟؟!!!
یا شایدم بدون بلیط سوار شده بودی و وسط راه پیاده ات کردن؟!!؟؟!
لابد امسال با برو بچ نیویورک گردی نرفتی قصه داری ؟!؟!؟!؟
هان ؟
خوب حق داری عزیزم سرت رو بگذار روشونه های نتانیاهو گریه کن. گررریه کن تا خالی شی
پریسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نامرد چند ماهه رفته.
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ارزش جواب دادن هم نداری همه بیمارانی که طی این روز ها از بی دارویی اسیب دیده اند و....موید نامردی و رانت خواری های این گروه هستند خداوند تقاص ایران و ایرانی را از این نامردمان خواهد گرفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نامرد اونایی بودن که تو چشم مردم نیگاه میکردن دروغ میگفتند .بزدل اونایی بودن که جرئت بیان عقایدشون رو نداشتند و فعل و قولشان هرگز همراستا نبود.شیاد و دزد هم بودند به خاطر اینکه قدرت خرید مردن رو 3/1 کردند تا حدی که ملت اجاره هم نداشتند بدن ولی اونا آپارتمان واسه خودشونو بچه هاشون درست میکردن بازم هست اگه داری بپو تا بگم به اندازه 8 سال دارم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به کامنتها وامتیازات آنها توجه کنید متوجه میشید که جریان چیه.اشکال نداره چون اکثر ملت به روحانی رای دادن پس لطفا شما احساساتتان را کنترل کنیدپسرشجاع
ناشناس
-
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نامرد كسي است كه كشور را به خاك سياه نشاند و نامردتر از آن كساني كه از او حمايت ميكنند
جزايري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ناشناس : عجيجم، عجقم، اين احمدي نژاد نبود که رفت، احمدي نژاد، از اول هم نبود، بلکه اين، دروغ و دروغگويي بود که رفت! اين، هاله نور بود که رفت، همون هاله نوري که داستانش رو همين محموت شما براي جناب جوادي آملي تعريف کرد، بعد توي مصاحبه اش با خبرنگار خارجي، انکارش کرد : آره منهم توي روزنامه ها خوندم!! ديده بودي که خبرنگاره از دروغ محموت چطور صورتش کش آورد!؟ آره نازم، اين دروغ بود که رفت. اين مکاران بودند که رفتند، همان مکاراني که تعريف شاغل را در سيستم آماري کشور عوض کردند تا آمار بيکاري را به دروغ پائين بياورند! آره گلم، اين فعل دروغ و مصدر دروغ بود که رفت.
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
احسنت.درود بر شرف ات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
چه شجاعت و فراست ماندگاری از خود در تاریخ به جای گذاشت وقتی در سعدآباد سهم 50% ایران را به سان کیک تولدش با پوتین و دیگران! قسمت میکرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تنها زمان پاسخگو تمامی ادعاها خواهد بود . احساس غرور کاذب در خط به خط متن نگارنده موج میزند و هیجان ناشی از سرکوب و تحقیر هشت ساله که سرخوشی زیاد آورده است .تغییرات و زلزله ای در کار نیست همان طور که معجزه هزاره سومی در کارنبود .
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
چی می گی شما خودت می فهمی؟!
احتمالا با تواضع حقیقی مقاله های کیهان خو گرفتی که در این نوشته غرور کاذب احساس می کنی!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
توی تاریکی خوندی حتمآ. هاله نور مموتی رو قرض بگیر یه بار دیگه بخون، می فهمی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
غلظت 5 درصدی برای مقاصد صلح آمیز کافیست. میتوانید از متخصصین بپرسید. پس حقی واگذار نشده. مگر حق ساخت بمب اتم!!
کارشناس ارشد شیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
++++++++++++++++++++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
فعلا که باید همون ها را هم خنثی کنیم. سانتریفیوژ جدید هم که اجازه نداریم بسازیم.
اراکمون هم که باید تعطیل بشه.
و....
یکبار دیگه متن را بخوانید
شهدای هسته ای روحتان شاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خوب حالا کی احمدی نژاد به جرم خیانت به ملت محاکمه می شود.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اگر فتنه گران فتنه 88 را درست نمي كردن توافق زودتر حاصل مي شد ولي فتنه دشمن را اميدوار كرد ه بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
این کلمه "فتنه" چه خوب برای بعضی ها اشتغال زایی کرده!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جدی میگی MPT خواهش میکنم One دقیقه حرف نزن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به این میگن فرافکنی
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بله. فتنه 8 ساله.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
محمد چی می گی؟؟!؟!؟!؟!؟
اون کی بود که تحریم رو کاغذ پاره خوند؟
اون کی بود که با بحث حرفهای مسخره ای مثل هولوکاست آب را به آسیاب اسرائیل ریخت
اون کی بود که توی سازمان ملل اراجیف گفت و تازه ادعای هاله نور کرد ( و صد البته تو چشم همه نگاه کرد و وقیحانه آنرا تکذیب کرد)
آن کی بود که با پول ملت 5 تا هواپیما فامیلشو برد نیویورک و در هر سفر به اندازه یک ارزن هم سود و منفعت به همراه نداشت
اون کی بود که هرکس بهش هشدار داد که داری کشور رو به قهقراه می بری با گستاخی تمام گفت خودم کارشناسم
اون کی بود که خزانه مملکت رو به فنا داد
اون کی بود که هرکه دروغگو بود و دستی در اختلاس داشت رو به کابین آورد و سینه سپر کرد و ازشون دفاع کرد (خط قرمزش رو که یادته)
اون کی بود که با آمارهای دروووووغ مردم را ....حساب کرد
.........
بازم بگم؟ پس لطفا .......شو
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
دوستان درست می گویند. اقتدار ایران در فتنه 88 کمرنگ شد و این تفاهم نامه ننگین هم جز شرمساری چیز دیگری نیست. اقتدار ایران زمانی بود که جلوی تجاوزگری و حرفهای نامربوط جنگ طلبان و قاصبان می ایستاد اما حالا احساس خوبی ندارم چون می دانم دیگه اسرائیل از ایران جز ذلت چیزی ندیده. این جمله امام حسین(ع) را فراموش نکنید که اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید. ما حق مسلم خودمان را دادیم و حالا اجازه نداریم از پولهای خودمان از فروش نفت را برداشت کنیم مگر اینکه آنها اجازه بدهند آن هم خورد خورد و با تهدید. حالا بگوئید آیا این ذلت نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
جناب محمد این اصلاح طلب ها مهره ما دارند. هر گندی به کشور بزنند اعم از گرانی دزدی اختلاس فامیل بازی... تحصیل بچه هاشون تو دانشگاه های لندن.....خانه های لوکس ، ویلاهای چندهزار متری، هواپیماهای شخصی، و غیره و غیر را هیچ کس نمی بینه...اشتباهات احمدی نژاد در مقابل خیانتی که آن ها در سال 88 به کشور کردند و لطمه های سنگینی را که وارد کردند هیچ چی نیست. ولی متاسفانه بعضی ها نمی تونند مسائل را عمیق ببینند و فکر کنند. الان هم این همه امتیاز دادیم.... تا مثلا اوضاع کشور بهتر بشه.... ولی توبه گرگ مرگه....این را تاریخ نشون داده که ما امتیاز می دیم ولی چیزی به دست نمی آوریم. این اتفاق دقیقا در زمان آقای خاتمی هم افتاد
mehdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
MPT
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
منظورش mp3 بود که کراهت داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دم سردبیر گرم :)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
طرف داران او كه دست بردار نيستند چون درامد هاى نجومى كه در اين دوره نصىب عده اى از خدا بيخبر شد ديگر در طول تاريخ ايران تكرار نخواهد شد ،
محسن جون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خداییش دارم زوق مرگ میشم خیلی خوشحالم با اینکه حقوقم ماهی 550 تومانه !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
باید جشن وپایکوبی کنیم ورفتن احمدی نژاد را الان جشن گرفت وبرای توافق هم باید جشن وشاد مانی کرد درود بر روحانی
مرگ بر افراطیون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
کی بریم جشن؟!
نامزد رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
وااااای رسوا آخه من واسه جشن چی بپوشم؟؟؟؟؟؟؟ هی گفتم پاشو از پای این فرارو بریم یه لباس برای من بخر...گوشت که بدهکار نیست.حالا من چی بپوشم؟ساندیس!؟
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نفرین به احمدینژادیسم
نفرین به همه اونایی که سالها چه به جهل و چه به علم منافع مردم رو به باد دادند
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نفرین بر موسوی و کروبی و فتنه گر، مرگ بر وطن فروش
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آهاي محمدي! موسوي و كروبي چكارت كردن؟ دل پري از اونا داري!
ببين! به قول اون يارو رفيقت آب رو بريز اونجا كه ميسيوزه
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
سلام جون ناراحت نشو .. به حرف محمدی بارون نمیباره....
آنیتا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
خدا نگذره از کسانی که آب تو آسیاب دشمن ریختند و اینطوری عزت مردمی که 8 سال در مقابل تجاوزگران با همکاری همین آمریکایی هایی که اصلحه و بمبهای شیمیایی به آنها کمک می کردند تا مردم سرزمین من را بکشند. کسایی که مطالب بالا را نوشتند چقدر ظاهر بین هستند. فقط راحتی لحظه ای را دوست دارند. چقدر حالم بد شد وقتی اخبار گفت که اوباما گفته ما ایران را سر جایش نشاندیم ، ایران دیگر خطری ندارد. حق غنی سازی ندارد. و جان کری گفت خوشحالم که دیگر دوست ما اسرائیل در خطر نیست. خدایا چرا بعضی از مردم نمی دانند که تولی و تبری از اصول دین خداست. ما می بینیم که آنها چه بر سر مردم عراق، فلسطین و افغانستان آوردند و حالا مردم مظلوم سوریه که با حمایتها و اصلحه های آنها کشته می شوند و فقط دلمان خوشه که آنها اجازه دادن کمی از حقمان استفاده کنیم و خوشحالیم. ذلت تا کجا؟ این سیاست نیست. این خار شدن است. امیدوارم هرچه زودتر امام زمان(عج) ظهور کند و ما را از این همه ذلت نجات بدهد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
آنیتا با شما موافقم. درسته که در این 8 سال خیلی سختی کشیدیم ولی هرگز اینقدر احساس حقارت نکرده بودیم. ولی چه می شه کرد. همه آدم ها یک جور فکر نمی کنند. همه به یک اندازه تحمل سختی را ندارند. عده ای عزت را بر نان ترجیح می دهند و عده ای هم نان را بر عزت. خداوند خودش کشور ما را حفظ کند
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ناشناس 12:23
تعریف شما از واژه نامرد چیه ؟
نامرد همونه که اختلاس کرد 3000 میلیارد
نامردتر همونه که اختلاس رو دید و هیچ کاری نکرد ..
نامرد کسیه که به ریش مردم خندید و گفت تحریم کاغذ پاره س ...
نامرد کسیه که دروغ گفت ...
نامرد کسیه که مرگ بر امریکا گفت و همراه فک و فامیل دسته جمعی رفتن آمریکا تفریح ...
فرارو خیلی مردی مرسی که نشون میدی نظرمو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اکثریت نماینده های مجلس هم مال دوران محمود هستند که انشا الله در انتخابات بعدی میروند پیش محمود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
احسنت...
اشتباهی که کردیم تا حالا نرفتن پای صندوق رای به خصوص مجلس بوده...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ماها رای بدیم نسبت رای ها همون 90 به 10 ه! چه ریاست جمهوری چه مجلس! یعنی اصولگراها در مجلس آتی جایی ندارند... خودتون رو آماده کنید.
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای بی تربیت به رای مردم توهین نکن، من به نماینده ی خودم رای دادم و هرکس به نماینده ی خودش نه مثل تو که تا حالا رای ندادی....توهین نکن
رأی فروش سابق رسواگرفعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
محمدی جان برمنکرش لعنت.من همه جا گفتم بازم میگم. خیلی ها تو این مملکت چلوکباب دوست دارند.یکیش خود من از ساندیس که بهتره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
آخه جر زن ها را چه به انتخابات و رای دادن!!! انتخابات مال کسانی است که در فکر و عمل به آن معتقدند. نه کسانی که اگر نامزدشان رای بیاره می گن انتخابات درست بوده اگر نیاره می گن تقلب بوده.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مي گويند سنگي را ديوانه اي در چاه مي اندازد كه چهل آدم عاقل نمي توانند به در آورند. كاري كه دكتر ظريف انجام داد بيشتر از كار 40 نفر بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
اینجوری قرار بود امتیاز بدیم یه نصفه نفر هم کافی بود!!!! لا اقل چهار دفعه می رفتند می اومدند که اوباما در حرفاش جرات نکنه اینقدر ما را تحقیر کنه....
سمیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
واییییییییییییی....من همین الآن خبروشنیدم.بغض گلوموگرفته خیلی خوشحالم دوستان تبریک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
خیلی هم خوشحال نباش گذشت زمان نشون می دهه که ما خیلی امتیاز دادیمم و اون ها هم قعطا به تعهداتشان پایبند نخواهند ماند (توبه گرگ مرگه) این اتفاق یک بار دیگر زمان آقای خاتمی هم افتاده....چرا اینقدر مردم کم حافظه شده اند؟!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
قدرعافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتارشود
نامزد رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جناب نوین سردبیر محترم واگذارت میکنم به تمام مقدسات که دیگر نام این فرد را درسایتت درج نکنی از این بابا بگذر نه حرفی ونه عکسی بگذار به این مملکت آرامشی بیاید
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
با این وضع دیگه ما تفاهمی نداریم واسه دادگاه آماده شو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
باز این رسی فتی (رسواگر فتنه) پیداش شد.
صیغه رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
رسواگر فتنه به من وفا نکرد به تو بکنه؟
نامزد رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
مهریه مو میذارم اجرا بیچاره ت میکنم.منو میخوای طلاق بدی؟؟ منکه میدونم این آتیشها از گور مامانت بلند میشه
سرکوبگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
آرامش رسواگر فتنه مرگ است .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
از دادگاه موسوی و کروبی چه خبر؟؟!!!!!
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
به جای یه طلاق 7 طلاقت میکنم . مهریه ات هم 2 تا ساندیسه جهنم با اضافه کاری تهیه میکنم میندازم جلوت .
به سلامت....
گیگیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تا زمانی که عقلانیت نزد مسئولین و مردم حفظ بشه و ارزشمند تلقی بشه تفکر احمدی نژادی برنخواهد گشت اما بترسیم از روزی که شعار جای شعور رابگیرد که بی تردید روز تولد مجدد احمدی نژادیسم خواهد بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
من ازمقاله لذت بردم ولی کاش چندسال پیش این حرفا گفته میشد تا کشوربه این وضع نیفتاده بود.ازشجاعت وبصیرت تبم مذاکره کممده ممنونم .خداراشکرکه جلوی جنگ گرفته شدچون جنگ فقط به نقع اسلحه سازها محتکرها وسودجویان است زنده بادایران وایرانی شجاع دکترروحانی وظزیف
کمی صبر کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1- خوشم میاد که جوابی ندارید بدید بجز فحش.
2- همونطور که گفتم فعلا تو میدون خالی عقده گشایی کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جواب که زیاد بهتون دادند ولی شما چشمهایتان را رویش بسته اید. ما هم از روی زیاد شما خوشمان می آید که به سنگ پای قزوین گفته اید زکی!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نامرد همونه که اختلاس کرد 3000 میلیارد
نامردتر همونه که اختلاس رو دید و هیچ کاری نکرد ..
نامرد کسیه که به ریش مردم خندید و گفت تحریم کاغذ پاره س ...
نامرد کسیه که دروغ گفت ...
نامرد کسیه که مرگ بر امریکا گفت و همراه فک و فامیل دسته جمعی رفتن آمریکا تفریح ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اون کی بود که تحریم رو کاغذ پاره خوند؟
اون کی بود که با بحث حرفهای مسخره ای مثل هولوکاست آب را به آسیاب اسرائیل ریخت
اون کی بود که توی سازمان ملل اراجیف گفت و تازه ادعای هاله نور کرد ( و صد البته تو چشم همه نگاه کرد و وقیحانه آنرا تکذیب کرد)
آن کی بود که با پول ملت 5 تا هواپیما فامیلشو برد نیویورک و در هر سفر به اندازه یک ارزن هم سود و منفعت به همراه نداشت
اون کی بود که هرکس بهش هشدار داد که داری کشور رو به قهقراه می بری با گستاخی تمام گفت خودم کارشناسم
اون کی بود که خزانه مملکت رو به فنا داد
اون کی بود که هرکه دروغگو بود و دستی در اختلاس داشت رو به کابین آورد و سینه سپر کرد و ازشون دفاع کرد (خط قرمزش رو که یادته)
اون کی بود که با آمارهای دروووووغ مردم را ....حساب کرد
.........
بازم بگم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
اگر تو جوابی داری بگو چرا بجای دارو زین اسب واردمیکرد؟
یحیی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
آخه لیاقت دارو دسته شما و مموتیتون جز فحش نیست . فقط با ادبیات خودتون می شه باهاتون حرف زد
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
###### قابل توجه سردبیر ######

جان کری دقایقی پیش:در سال 2003 ایران 164 سانتریفیوژ داشت اما امروز 19 هزار سانتریفیوژ در ایران وجود دارد و اگر همان سال دولت سابق آمریکا طرح ایران را پذیرفته بود اکنون با 19 هزار سانتریفیوژ مواجه نبودیم و من اعتقاد دارم اکنون ما تصمیم درستی را گرفتیم
(چی شده که زیاده خواهی اون سال ها به پدیرش حق ایران در 99 روز رسید)
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جواب این مسئله چیزیست که شما و همفکرانتان باید یاد بگیرید.احترام و صداقت
نکند 8 سال پایداری شما باعث شد . که اگر اینطور بود در 89 نه90 نه91 نه 92 درستش میکردید.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای مسعود خوب دقت کن!!!!!!!
آقای ظریف:ظریف در پاسخ به اینکه چه تضمینی در برابر بی اعتمادی به غرب و اجرای تعهدات آنها وجود دارد گفت: بزرگترین تضمین اراده مردم ایران است. مردم در برابر فشارها و روش‌های دیگر مورد استفاده غرب استادگی می‌کنند. غربی‌ها راه‌های دیگری را امتحان کرده‌اند و به شکسیت بدی رسیدند. به نظر من آنها به این باور رسیده‌اند که تنها راه برون رفت از این بحران ساختگی، مذاکره است.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
ینی سال 2003 که آمریکا طرح ایران رو نپذیرفت احترام و صداقت نبود؟
فکر کنم زمان خاتمی بوده جناب مسعود خان
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اقای به اصطلح سر دبیر معلومه هیچی یاد نداری فقط اسمت سردبیر، چرا امام حسن ع صلح کرد چرا امام حسین ع قیام.خوبه یه خورده فکر کنی و به رئیس جمهور سابق کشورت چه آقای احمدی نژاد چه خاتمی و چه هاشمی توهین نکنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به اصطلاح سر دبیر یعنی چی؟
خب سردبیر فرارو هست دیگه!
شما احمدی نژاد رو داری با امامان معصوم مقایسه میکنی؟! این خودش توهین و جفای بزرگی به دین ما هست
متاسفانه با حرف های پپولیستی خوب مملکت رو به تباهی شما و همفکرانت کشوندن خدا رو شکر که دیگه دولت جدیدی داریم که دنبال جار و جنجال نیست طوری که نشون 7 انگشتش رو به هر نحوی حتی فوش و بد و بیراه به مردم کشورش رو تحمل کنه تا عکسش بره تو تیتر رسانه های دنیا به عنوان عنصر منفور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
آقای ناشناس نعوذبالله کسی احمدی نژاد را با امام معصوم مقایسه نکرده است. اما راه همان است و تاریخ برای ما به همان شکل تکرار خواهد شد. مردم زمان امام حسین هم با همین استدلال ها و با ترجیح دادن رفاه فردی بر مبارزه با استکبار پشت امامشان را خالی کردند. خدا به ما رحم کرده که آن موقع نبودیم چرا که همه ما در امتحان الهی شکست می خوردیم.
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
فرارو تو كامنت نشون ميدي ؟ به خدا من 20 تا كامنت تحليلي گذاشتم يكي رو نشون ندادي . اگه هزار تا++++ بذارم نشون مي دي ولي اگر فكري باشه مخالف فكر تو نشون بي نشون آخه؟؟؟؟
حالا من يه سوال دارم اگه اونها پذيرفتن 20% اونم حالا شش ماهه متوقف بشه و 5% غني سازي بشه تو ايران. اگه 20% تو زمان قبل توليد نمي شد ما نبايست مثل همون قديمايي كه خودت مي دوني همين 5% رو تعليق مي كرديم؟
لطفا ايراني باشيد حرمت زحمات دانشمنداي هسته اي اين مرزو بوم رو بداريد . انجا آيا يادي از شهيد احمدي روشن و علي محمدي و رضايي وشهرياري و ... شد ؟ اگر اينكار شد اتمام پروژه اي ناتمام بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آخه نمیدونم با 20 درصد چیکار کردیم آیا باهاش تونستیم یه داروی ساده درست کنیم؟ آیا تونستیم سرنگ و پنسلین بسازیم که مجبور به وارد کردن نوع آلوده آن از چین نباشیم؟
20 درصد عنی سازی کردیم باهاش چندتا بیکار رفتن سرکار کدوم چراغی تو خونه روشن کرده که ما باید به 20 درصد و حتی 3 درصد افتخار کنیم؟
روحانی: اگه چرخ کارخانه هامون نچرخن چرخیدن هسته ای چه فایده ای داره؟؟
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
فرارو از تحلیل هیچ بویی نبردی، پس همه ی امامان ما باید همش میجنگیدن؟
کمی صبر کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
عمله‌های امپریالیسم
شنبه، ۰۲ آذر ۱۳۹۲

عمله‌های امپریالیسم کسانی هستند که به هر صورتی تلاش می‌کنند رویکرد خودبرتربینی امپریالیست‌ها را تفسیر و توجیه کنند؛ گاهی آن را "منافع ملی" کشورها {مثل آمریکا} می‌نامند و گاهی دیگر آن‌ها را مثل دیگر کشورها حساب می‌کنند. برخی اوقات امپریالیسم را با ملت‌ها جمع می‌زنند تا دولت و ملت را یکی کنند، گاهی هم ضد امپریالیسم‌ها را بحران‌آفرین معرفی می‌کنند و...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بشین بابا امپریالیسم
یه چیزی یاد گرفتن امپریالیسم امپریالیسم میکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
اینها تراوشات مغز کمونیستهای احمق بود . امپریالیسم کیلویی چند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جاء الحق و ذهب الباطل، إن الباطل کان ذهوقا...

زنده باد منطق و درایت و عقلانیت
رويا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
يعني اينا كه منفي مي دن علنا دارن ميگن عقل ندارن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
منفی دادن که به این جمله معنی نداره ولی کاربرد این جمله هم اینجا غلط است. کافیه یکبار صحبت های اوباما و کری را بعد از توافق گوش کنید تا ببنید چقدر احساس خواری و ذلت به آدم دست می دهد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نوشته کوتاه ولی پر مغذی بود،به خصوص زلزله در عالم تفکر.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
این مغز با "ذال" نوشتنت دولا پهنا تو حلقم.
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ضمن عرض ادب و احترام صمیمانه خدمت سردبیر محترم و کل کادر اداری فرارو
واقعا گل کاشتید
میدونم که گفتن خسته نباشید تنها جزیی از زخماتتان را پاسخ می دهد.شما هم پا به پای سرمای ژنو، گرمای اخبار را دنبال می کردید
دست مریزاد
به همه بچه های پاکار کامنت گذار سایت فرارو هم تبریک میگم(علی،سهیلا،مهران، کامران،غزل ،نسیمو همه ناشناسهای آشناو.....رسواگر هم)
هزاران تبریک
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
می ترسم روزی که متن توافق نامه بطور کامل منتشر شود امضائ کنندگان عهد نامه های گلستان و ترکمان چای و آخال را رو سفید کند!!!!!
ناشناس
-
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
نترس كارش بدتر از دوستان شما نيست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
باز خوبه تو مثل رئیس جمهور دانشمندتون مموتی، گلستان رو نگفتی "گلستان چای"! یادت که هست؟
داوود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
باسلام ، شما به کسی که هشت سال رئیس جمهور بود ،25میلیون رای داشت ، هیچ احترامی نمی گزارید ،برای کسی که با 250هزار رای بیشتر رئیس جمهور شد ، چه فکر می کنید کسی که حتی به یک جوان هم اطمینان نکرد که به او مسئولیت بدهد ، حتی در ورزش.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
من به روحانی رای دادم و خداییش ازش راضیم. واقعا دولت تدبیر و «امید» هست...

مچکریم روحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
داوود. نمی گزارید نه نمی گذارید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
25 ملیون!
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
چیه روحانی میخواست داماد خودش یا باجناقش ویا جوونای فامیلشو بیاره.؟؟...نه اینکار مخصوص مموتی بود ...با اون جوونای بی سوادش!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
کدوم 25 میلیون ههههههههههههه
سید رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
داوود جان کمی مطالعه کن
جناب احمدی نژاد در سال 84 در انتخاباتی دو مرحله ای رییس جمهور شد(در مرحله اول حدود7 میلیون رای آورد و در مرحله دوم با 17 میلیون رای) در حالی که آقای روحانی در مرحله اول انتخابات با 18 میلیون رای به ریاست جمهوری رسید که معاوم نبود اگر به مرحله دوم کشیده می شد احتمالا بالای سی میلیون رای می آورد.
در ضمن نتیجه اعتماد آقای احمدی نژاد به جوانانی مثل بذرپاش و محرابیان(وزیر صنایع) و باقری لنکرانی(وزیر هلوی بهداشت) را همه باهم می بینیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
هرچه که بود مردم رای داده بودند. باید شعور احترام به رای اکثریت را همه ما داشته باشیم چه احمدی نژاد چه خاتمی چه روحانی اصول گراها در عمل و نه در حرف و شعار نشان دادند هم بعد از انتخاب خاتمی و هم انتخاب روحانی این شعور را دارند اما در سال 88 چه اتفاقی افتاد ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
آقای ناشناس که از روحانی راضی هستی .... صبر کن داداش جوجه را آخر پاییز می شمارند.....
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خوبه آقای سردبیر یک کم سواد علمی شان را بالا ببرند حداقل در حوزه روابط بین الملل!!
به واقه واقع گرایی یا همان رئالیسم چه جایگاهی در دنیای امروزدارند؟؟ دنیایی که لیبرالها در ان حامیت دارند و در حال واگذاری قدرت خود به پست مدرنها می باشند!!!
سواد هم چیز خوبیه نه اینکه ادم هر چی قشنگه بنظر میرسه تو یادداشتش بکار ببره!!
یک سوال از اقای سردبیر!!
اگر مقاومت ملت در برابر فشارها نبود و امروز غنی سازی به این سطح گسترش نیافته بود و بومی نشده بود به واقع تیم مذاکره کننده بر چه اساسی میتوانست از طرف مقابل امتیاز بگیرد؟؟
سیاست امری لحظه ای نیست بلکه فرایند است امروز هم از احمدی نژاد تشکر میکنیم هر از ذکاوت ظریف عزیز
بسلامت
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
راست میگویی عزیزم! آن وقت تحریمی نبود که ما بخواهیم با لغوش امتیاز بگیریم و خیلی خوش به حال غربی ها میشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ظریف به تشکر طرفدار احمدی نژاد نیازی ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
جناب ناشناس شما زبان آقای ظریف هستید؟
فتحعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جام زهر تلخی بود اما این تلخی شیرینی های بسیاری در پی داره خدایا شکرت درود بر عقلانیت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
از خودتان بپرسید چرا احمدی نژاد آمد؟ برای اینکه دزدی زیاد شده بود اشرافیگری پارتی بازی در ادارات رانت خواری خاندان سالاری بی بند و باری وطن فروشی ...از سالهای 70 شروع شد و به اوج رسید تا احمدی نژاد آمد دیگر آن کارها را تکرار نکنید(گرچه نمیتوانید) تا او برنگردد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شما انگار از پشت کوه آمده اید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
هر چه دزدی و اختلاس بود در زمان احمدی نژاد اتفاق افتاد. از خواب بیدار شو.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
زیاد برره نگاه می کنی، افعال معکوس زیاد بکار بردی.
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
توهم..توهم...توهمی..بگو روت آب سرد بریزن...خدا ایران رو از دست شما ها آزاد کرد..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
عجب روئی خودتو میزنی به ........
غفاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شاهنامه آخرش خوشه!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
هر چی باشه ما مردم قبول داریم شما در اقلیتید چه به خودتون دلخوشی بدید چه ندید
سباد
UNITED STATES
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
انشالا که تفکر افراطی گری از جامه رخت بر بندد واصول اعتدال و اصلاحات بر جامه حاکم بشه
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
کار را باید دست کاردان سپرد

نمونه اش:
ظریف
کی روش
ولاسکو و ..

سال دیگه نوبت مجلس است تا دست کاردان ها سپرده شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آفرین بر تو . ما هر چه می کشیم از نبودن کارشناس و کاردان در دوره احمدی نژاد است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دکتر عارف، ریاست مجلس مردمی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
سر مربی برزیلی تیم فوتبال ساحلی رو نگفتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
البته نمی خواهم زحمات آقای ظریف را در این چند روز نادیده بگیرم اما امتیاز کم گرفتن در مقابل امتیاز زیاد دادن خیلی هم کاردانی نمی خواهد....
حسین
UNITED STATES
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
امیدوارم خداوند همگی کسانیکه در دو دوره نهم و دهم به اشتباه رای دادند مورد عفو و رحمت خود قرار دهد آمین
کوکب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
شما بهتره به نظر و رای مردم حتی اگر مخالف شما باشه احترام بذاری.این اصل اعتدال و دوری از افراطه و خداوند از گناهان همه ما درگذرد ان شاالله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اميدوارم هر چه زودتر بساط اين جبهه به اصطلاح پايداري جمع شود و تفكرات احمدي نژاديسم به زباله دان تاريخ بپيوندد
زیبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
لطفا جبهه پایداری را به آقای احمدی نزاد نسبت ندهید... حق و باطل از زمان خلقت آدم بوده و تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت. قطعا ایران حق است و آمریکا واسرائیل باطل. حالا شرایط جوری بود که ناچار بودیم به روش صلح امام حسن (ع) عمل کنیم ولی مطمئن باشید همانطور که معاویه به معاهده خود پایبند نبود غربی ها هم به معاهده خودشان پایبند نخواهند بود. فقط چند وقتی سر ما را با حرف های قشنگ گرم می کنند. تاریخ هزار بار هم تکرار بشه کسانی که نخواهند بفهمند نمی فهمند
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تیتر به نظر درست نیست. زلزله اتفاقی مخرب است حال آنکه رفته احمدی نژاد اتفاقی مفید. :)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
کاری که محمودی تبارها در 8 سال نتوانستند پیش ببرند ، این دولت در 3 ماه انجام داد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
رفته انشاالله که دیگر بر نگردد. 8 سال چه گذشت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اقای سردبیر فکر کنم که با این توافق شما راحت تر در سفارت کشورهای غربی رفت وامد داشته باشی و درامد خوبی با دادن اطلاعات کسب کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
راستی آقای رسایی از آلمان اومد؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ملت ایران در هیچ زمانی صدمات و لطمات 8 سال گذشته را فراموش نمی کند . مردم تاوان بی تدبیری و نا کارآمدی عده ای متوهم را به سختی می پردازند . کشور را شخم زدند و رفتند واین تجربه ای شد که در هیچ زمانی از افراد تندرو و افراطی با تفکرات طالبانی در امور اجرایی کشور استفاده نشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
احمدی نژاد هر جا هستی غصه نخور...ما اینطور یاد گرفتیم که وطن داری هست که هزینه دارد وگرنه وطن فروشی که اتفاقا یه چیزی هم دستی بهت میدن!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
وطن داری و اختلاس 3000 میلیاردی خیلی سخته. بمیرم الهی.
یحیی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
مثل سفر به آمریکا به 150 نفر از دوستان و اهل و عیالشون به هزینه بیت المال
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
احمدی نژاد رئیس جمهوری بود که در مقایسه باآقای رفسنجانی و خاتمی کمترین مسافرت به خارج از کشور را داشت و بیشتر وقتش صرف سفرهای استانی می شد....حالا همین سفر را که می گویید نمی دانیم راست است یا دروغ و آمارش را از کجا درآوردید (بر فرض راست بودن) آقای خاتمی بارها و بارها رفته اند و کسی صداش در نیامد اونا که از هزینه بیت المال نبود...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای سر دبیر محترم یادت باشه اگر احمدی نزاد سرسختی نشان
نمی داد گوشی دست 5+1 نمیومد
که اگر با اصلاحات ایران راه نیایند یکی مثل احمدی نژاد گیرشون
می آید
وگرنه همان زمان خاتمی ووقتی آقای روحانی خودشان مذاکره می کردند تمام شده بود پس احمدی نژاد به مرگ گرفت تاآنها به تب راضی شوند
این سیاست نظام بود
خداوند احمدی نژاد وتمامی خادمین ملت را نگه دارد
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
واقعا تو چطوری به این نتیجه رسیدی؟ خوشحال میشم بدونم!!!
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
با این استدلالهای مسخره دارن گند کاری و خیانتهاشونو توجیه میکنن.. اینونگن چی دارن بگن..خدا ازت نگذره مموتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
علی آقا یه آبی به سر و صورت بزنی بد نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
علی آقا با شما موافقم. ولی شما هم زیاد سخت نگیر تحریم و گرونی و بی ثباتی قیمت ها به مردم فشار آورده...داغ کردند... به جای استدلال منطقی فحش می دهند... توهین می کنند ..... چیزی که تو کامنت های این خبر زیاد می بینید... این ها همه امتحانات الهی است ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
احمدئ فرد بزرگی بود که گذشت زمان ابعاد او را به ایران و جها نیان خواهدشناخت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
در همین ابعاد کافیه! خدایا نه... ما قدرشو میدونیم . رو ... بشوروننش.
حسن الوانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
زنده باشی وزیر خارجه که رخت وزارت بر تن شما برازنده و سازوار است.
ياس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
هم بايدجشن گرفت وهم بايددر
برابراقليت تماميت خواه ايستاد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
منطق عدم لجاجت در موضع خود یعنی همه امتیازات را طلب کردن در یک زمان محدود که امری غیر ممکن است .
در هر صورت منطق سر لوحه انسانهای پیامبر گونه است با شعار وناسزا کشور اداره نمی شود اگر این طور بود معاویه هنور قدرت را در دست داشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
شما چرا استدلال معکوس می کنید؟ معاویه تا وقتی زنده بود قدرت را در دست داشت. آن کس که کشته شد و تن به ذلت نداد امام حسین بود. البته با شعار و ناسزا کشور اداره نمی شود ولی اگر بخواهیم تن به ذلت ندهیم باید سختی بکشیم...که بعضی ها نمی خواهند سختی بکشند.....صحبت های اوباما را گوش کنید ذلت را با تمام وجود حس خواهید کرد
گل پسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
از توافق حاصله خوشحالیم
درسته که در اکثر بندها ما متعهد شدیم اما خداوکیلی منصفانه به حافظه تاریخی خودمون رجوع کنیم که قبلا 1+5 از ما چی میخواستند و امروز چی به دست آوردند؟
1.خروج کل مواد غنی سازی شده
2.تعطیلی کامل سایتهای نطنز و اصفهان(5 سال پیش)و حالا فوردو
3.خروج و در اختیار نهادن مواد20% غنی شده به آژانس
4.حضور دائمی بازرسان در سایتها (جدای از نظارت)
5.تامین نیاز سایتهای تحقیقاتی از خارج
6.عدم تاسیس سایتهای جدید
و.......
اما حالا حقمان را واگذار نکردیم
ک م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بازرسی مراکز نظامی
اینرو یادتون رفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
احمدی نژاد به مرگ گرفت که اینا به تب راضی شدند. ولی خوب تب هم بد است. به امید روزی که نه تبی باشد و نه مرگی. به امید سربلندی ایران آباد و آزاد
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به نظر من باید مردم حواسشون باشه که دیگه در هر انتخاباتی به یک گروه و حذبی رای دهند که عقلگراست و از هیجانات تو خالی و شعاری احمدی نژادی پرهیز کنند تا جامعه مسیر درست رو پیدا کنه
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
زنده باد. خدا کنه 8 سال بعد دوران فلاکت بار احمدی نژاد را فراموش نکنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
بستگی داره که جناب روحانی چطور عمل کنه. حالا این بحث هسته ای که گذشت ولی خدایی نکرده نبینیم چوب هراج بردارند بزنند به کشور....
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ما ایشونو فراموش کردیم.شما هم همین کارو کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
یکی از حفره ها پر شد اسم این زلزله نیست اسمش صافکاری هست
امیدوارم وضعیت اقتصادی ایران برگرده به سال 84 یعنی قبل از تشکیل دولت احمدی نژاد
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
کسانی که سنگ دکتر ا.ن. رو به سینه میزنند، میخوام بدونم با غنی سازی و 19000 سانتریفوژ چی به شما و کشورتون اضافه شده که دم از پایداری و مقاومت میزینید؟ جز اینه که به قولی اورانیوم 20% غنی شد که ما 80% فقیر شیم؟ ایران چه برندی چه دستاوردی برای دنیا و مردم کشورش داشته؟ چیزی جز پراید و پژوی مونتاز؟ چیزی جز بسته شدن همون چند تا کارخانه نیم بند ارج و پارس الکتریک؟ چه افتخاری داشت این غنی سازی؟
یه خورده فکر و عقلانیت هم خوب چیزیه؟
شبنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
عزیزم اولا رئیس جمهور شما 25 میلیون رای نداشت خودت هم می دونی و اینجا هم جای بحث کردن نیست ثانیا" روحانی 250 هزار تا رای بیشتر داشت یعنی چه چرا با کلمات بازی می کنی عزیزم روحانی به تنهایی حدود 19 میلیون رای داشت و بقیه اون 5 نفر هم کلا با هم 18ملیون رای داشتن یعنی شما مفهوم این مسئله رو نمی گیرید تازه آرای خاموش هم مطمئنا اگر قرار بود دور دومی در کار باشد باز به صندوق روحانی ریخته می شد و ضمنا اکثریت کسانی که با رضایی و ولایتی هم رای دادند به سمت روحانی می آمدند به هر حال گفتمان احمدی نژاد و جلیلی یکی بود و اگر هم فرمایش شما در مورد 25 میلیون را درست بگیریم نه نیست دیدید که به 4 میلیون تقلیل یافت
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مردم در نه دی همان سال به شما فهماندند که 25 میلیون رای واقعیت غیر قابل انکار است...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
من خودم رای ندادم ولی اگر به دور دوم کشیده می شد مطمئنا به روحانی رای می دادم امثال من زیاد هستند.
سهراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تاسیه روشود هرانکه دراوغش باشد 8سال نه برطبل جنگ با دنیا بلکه بامردم ایرانهم همین کار را کردن اینها حتی به فقرای ایران هم رحم نکردن بلایی برسر اقتصاد ایران اوردن که حتی قوم مغول هم انجام نداد خدا وکیلی بگردید در بین همین مردم عوام که حق مسلم انها بعد از ده سال به انها داده شد بپرسید که ایا از ان 8 سال چه خاطره ایی دارند مطمئن باشید 99 درصد مرد م بجز فلاکت جیزی ندارند که در موردش حرف بزنند درود بر روحانی با این انتخاب جذابش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
آقای سهراب البته مردم تهران و شهرهای بزرگ در این 8 سال خیلی اذیت شدند ولی اوضاع مردم در شهرستان ها و روستا ها نمی گم خیلی ولی تا حدی خوب شد. نباید از حق بگذریم
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای ریس جمهور به خاطر حل این مشکل تشکر.اما از مهار تورم واشتغال جوانان یادتان نرود.چون مردم صبرشان حدی دارد .نگذارید کاسه صبرشان لبریز شود و در آن صورت هیچ قدرتی جلودار مردم نمی باشد.....
ناشناس
GERMANY
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
سپاس فراوان بابت اطلاع رسانى خوبتون در طى روزهاى مذاكره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
در مورد متن توافق يه سوتي (شايدم عمدي) بدجور داده اين فرارو
متن انگليسي خبر با متن فارسي كه منتشر كرد خيلي فرق داشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
امیدوارم صداقت داشته باشید و این مطلب را انعکاس دهید . ولی مهم نیست میخواهم به سر دبیر محترم بگویم یاوه گوی بس کن خجالت بکش . اگر غنی سازی 20 درصد نبود شماها که هورا می کشید سر چه جیزی معامله می کردید . این ایستادگی غیرتمند امثال احمدی نژاد است که حالا مردم ایران شرینی آنرا می چشند . اگر بدست امثال شماها بود که ما الان باید پیش کد خدای شما نوکری می کردیم و مجبور بودیم به پای انهابیفتیم و التماس کنیم که سوخت 3.5 و 5 درصد به ما بدهند . اگر اکنون کرکر ی مخوانی جز با استادگی و غیرتمندی دانشمندان جوان با استفاد از فرصت پیش آ مده توسط دولت احمدی نژاد به این پیروزی دست یافتند . اکنون به شما سردبیر نه خیلی محترم می گوییم فکر نکن فرصت خالی کردن کینه شتری بدست آوردی آن ملتی که 24 میلیون به دولت احمدی نژاد رای دادند اکنون زنده هستند و آماده فرمان رهبر عزیزشان و آقایشان هستند .
بنشین و آخر عاقبت خود را ببین و دعا کن که خدا آخر عاقبتت را مثل شیر خر خورده و امثال پناه گرفته در دهگده کدخدا نباشی و از شهدای عزیز هسته ای طلب آموزش بکن
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
من دوستانه به شما توصیه می‌کنم ضرب‌المثل شتر و پنبه‌دانه را مرور کنید.
من نمیدونم این مقاومت چرا درست بعد از اقدامات دولت جدید نتیجه داد و طی این 8 سال هیج ثمری نداشت جز فلاکت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خواب از خدا بی خبر. غنی سازی از زمان دولت هاشمی است. در دولت خاتمی ادامه یافت تا منافقین اون رو علنی کردند. احمدی وقتی اومد که ماشین رو هل داده بودند، روشن شده بود و داشت سرعت می گرفت، احمدی هم پرید توش گفت ببیند سرعت من 20 کیلومتره. خیلی پر رویی میخواد که فکر کنی همه چی کار اون بوده.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جناب 16:37 ناشناس...
جالبه بدونی اگه غنی سازی از دوران هاشمی بود،تورم 50 درصدی و بیکاری و مسکن گران و اقتصاد بیمار و.... هم از همان دوران حضور داشت...
احمدی نژاد اگر بر ماشین 20 کیلومتری هسته ای نشست،اتفاقا وارث کامیون بی ترمز اقتصاد داغان نیز شد که مهارش غیر قابل ممکن بود!!!
اگر در موفقیت های امروز همه ی دولتها شریکند،پس در مشکلات و کاستی ها هم همه بدون استثنا سهیمند.
یحیی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
اون به زعم شما 25 میلیون در انتخابات اخیر شدن 4 میلیون! پس دور برندار! به اندازه قد و قامتت یاوه سرایی کن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
همون 25 میلیون وقتی ببینن انرژه هسته ای که حق مسلمشونه هیچی براشون که نداشته بدبخت ترشونم کرده دیگه دنبالشو نمیگیرن و اینو با رای دادنشون نشون دادن.
نه شما 25 میلیونید نه اونا 19 میلیون !!
Admin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
از وقتی احمدی نژآد رفته موفقیت های زیادی کسب کردیم؛گو اینکه احمدی نژاد نحس بود و بلا خیز...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
ببخشید به جزا بحث هسته ای کدوم موفقیت می شه بگید ما هم بدونیم البته باشه ما که خوشحال می شیم
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
البته هر زمانی شرایط خاص خود را می خواهد.الآن که به لطف دولت های کنوی و سابق چرخه هسته ای کشورمان کامل شده،غرب دیگر نمی تواند کاری کند.اگر آن موقع یعنی 4 یا 8 سال پیش مذاکرات در این سطح برگزار می شد آن ها کنارگذاشتن کامل برنامه هسته ای رو می خواستند.زحمات دولت گذشته رو نباید نادیده گرفت.هرزمانی شرایط خاص خودش رو داره.مخصوصا اینکه رهبری خود هدایت کننده کشور هستند وصلاح کشور را درهمه زمان ها می دانند که این خود از شاخص های لازم برای ولی فقیه است.من خودم به حجت الاسلام والمسلمین روحانی رای دادم ولی قبلا هم به احمدی نژاد رای داده بودم.این اواخر خیلیاز دولتش انتقاد می کردم ولی یاد گرفت ام که از هردولتی اگر اقدامی رو درست انجام داد اون رو هم ببینم و همه چی رو یکطرفه ندونم.همه ما باید به دنبال حرف درست باشیم.حالا از گروهی داخل نظام که باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
احسنت به این می گویند یک استدلال قوی و محترمانه کاش همه یاد می گرفتیم که اینطوری حرف بزنیم و نظر بدهیم و عمل کنیم. آن وقت کشور گلستان می شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اگر مقاومت از نظر شما فلاکت است . پس انقلاب اسلامی جز فلاکت برای شما چیزی به ارمغان نیاورده است . ولی ما میدانیم که برای مقاومت پیروزی نزدیک است . اگر مقاومت نداشته باشی طعم پیروزی برایت چیز یآزار دهند است . من خوشحالم از این پیروزی . ولی به سردبیر می گویم حرمت ایرانی بودنت را حفظ کن و به کسانی که برای ایران تلاش کردن احترام قاعل شو . حمانطور که رهبر عزیزمان از روحانی حمایت می کنند از احمدی نژاد هم حمایت کردندند . بس ادب داشته باش .
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بله...از مبارزه با فساد اقتصادی گفت و بزرگترین فساد اقتصادی در دولتش انجام شد..
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بنشین و منتظر آینده باش. مثل اینکه قبل از 84 توافقی کرده بودیم . پس چه شده . اکنون که 20درصد را دارید میتوانید 5 درصد را داشته باشی . آقای سردبیر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تاریخ بعد ها قضاوت کرد که احمدی نژاد و اطرافیانش در طول هشت سال چه کردند با این ملت و کشور.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
احمدي نژاد بايد محاكمه و مجازات شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
موسوی و کروبی چی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ای کاش متن توافق رابخوانید و بعد به دیگران توهین کنید . ما در حقیقت چیزی بدست نیاوردیم به پاسخ رهبر انقلاب توجه کنید . (( دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر و......... )) یعنی آنچناکه روحانی کفته درست باشد . نه آنکه در توافق آمده است .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
خود دکتر روحانی هم از اول هم اعلام کرده حداقل 6 ماه برای توافق نهایی وقت لازمه .. عجله نکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
تا بی عدالتی هست عدالت جو و عدالت خواه هم هست دیروز اسیمش احمدی نژاد بود فردا و نسل آینده رهبر خود را دارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
این عدالت احمدی نژادی سفره ملت ایران را به یک چهارم تقلیل داد جز درصد بسیار قلیلی از طرفداران نزدیکشون
یحیی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
ا.ن و عدالت خواهی؟ ا.ن و عدالت جویی؟ توهم تا چه حد؟؟؟ گرچه شاید منظورت افعال معکوس بوده. در اون صورت شوخی بدی نبود.
حزب الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
روزی هم فرار می رسه به روحانی این توهین ها خواهد شد شب دراز است قلندر بیدار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اگه افراطیگری ریشه کن بشه، نه انشاالله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
افراطی گری یعنی چه؟ هرکس به جای بحث منطقی توهین کنه افراط گره . حالا طرفدار هرکی که می خواد باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
بحث سره اینه کی کمتر مملکتو به بیراه میکشونه
مگر نه هیچ غیر معصومی این مملکتو نمیتونه نجات بده
مهندس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای زیبا 13:06 واقعا لازم بود 8 سال مملکت و سرزمینمان رو به نابودی و زوال برود تا به چنین نتیجه ای برسیم؛ مقاومت به چه قیمت، به قیمت افزایش فقر، گرانی، لجام گسیختگی جامعه و دولتمردان، ترد شدن ایرانیان در مجامع جهانی، کاهش ارزش پول ملی (می دانید ارزش آن حتی در مقال ارزش پول کشور های کوچک حاشیه خلیج همیشه پارس چقدر پایین آمده)، فرار روز افزون مغزها و نخبگان، سرجنگ داشتن با همسایگانمان و عدم توانایی در توجیه آنان. . . . واقعا به چه قیمتی. یعنی کشورهای پیشرفته و توسعه یافته با لجاجت و جنگ افروزی و جنگ طلبی به جایگاهشان رسیدند یا با تفکر و تعامل؟؟؟ دوستانمان گاها از رویدادهای مذهبی استفاده می کنند که در هزار سال پیش افتاده، اما پیشرفت هایی که مثلا کشور مسلمان وهمسایه مان (ترکیه) در چند دهه اخیر داشته را نمی بینند.
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ترکیه پیشرفت قابل توجه و خیره کننده ای نداره.....
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
از ایران که خیلی پیشرفته تره با اینکه ثروت نفت ایران را نداره...
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
آقا میثم
ترکیه یک لیتر منابع زیزمینی مثل نفت و گاز نداره ولی به لحاظ اقتصادی جزو بیست اقتصاد برتر دنیاست(عضو گروه بیست هست)
ولی ما متاسفانه علی رغم داشتن منابع عظیم زیرزمینی در چند چیز جزو اول ها هستیم:
1. تورم
2.بیکاری
3.شاخص فساد اداری و اقتصادی
4.فرار نخبگان از کشور
5.آلودگی شهرها و تخریب محیط زیست
. و.....
زیبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
جناب مهندس شما حادثه عظیم کربلا با آن همه پیام و درس تاریخی را در حد یک رویداد مذهبی که هزارسال پیش اتفاق افتاده تقلیل می دهید؟ پس روی بحث ما اصلا با شما نیست چون ظاهرا باید اول اختلافات ایدئولوژیک را حل کنیم بعد اختلاف سلیقه های سیاسی را
reyhan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
حق و باطل ظالم و مظلوم چيزي نيست كه از بين بره هميشه بوده از ازل تا ابد الانم چيزي عوض نشده اونا ظالمند چون سي ساله كه مي خوان ايرانيا رو مثل گوسفند قربوني خواسته هاشون بكنند

بهمون لطف نكردن حقمونا دادن

خوشحال و جو گير نشين لطفا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
دمت گرم - تازه هنوز حقی هم ندادند . جوجه رو باید آخر پاییز شمرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خیلی تبریک
به امید گامهای بعدی
تحریم دارویی خیلی ظالمانه بود
ممنون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
آقای فرارو شما کارت درسته ها
نونم به نرخ روز نمیخری اصلا وابدا !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ای ول حرف دل مردم رو گفتی
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳