ترنج موبایل
کد خبر: ۹۸۲۹۶۴

انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد

انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد

آژانس دریانوردی بریتانیا پس از حمله به نفتکش‌ها، سطح هشدار در تنگه هرمز را افزایش داد.

عملیات تجارت دریایی بریتانیا (UKMTO) پس از افزایش تنش در تنگه هرمز و مورد حمله قرار گرفتن کشتی‌ بدون جواز در منطقه، سطح تهدید در این تنگه را افزایش داده است. 

به گزارش فرارو به نقل از آرمن پرس، پیش از این، بخشی از یک نفتکش هنگام عبور از تنگه مورد اصابت یک پرتابه ناشناس قرار گرفت.

 در جزئیات اشاره شده که پل کشتی آسیب دید، اما هیچ یک از خدمه آسیب ندیدند. در این میان UKMTO به دریانوردان در مورد وجود مین‌های دریایی در تنگه هرمز هشدار داده و ادعا کرده است که کشتی‌ها باید منتظر دستورالعمل‌های بیشتر باشند تا عملیات پاکسازی مین انجام بگیرد.

 

ارسال نظرات
خط داغ