ترنج موبایل
تبلیغات
کد خبر: ۹۸۲۸۸۴

فعال‌سازی مجدد تجارت ایران و امارات

فعال‌سازی مجدد تجارت ایران و امارات

معاون خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از فعال‌سازی مجدد فعالیت تجاری میان ایران و امارات از مسیر بندر جبل‌علی خبر داد

تبلیغات
تبلیغات

سیدمحمدصادق قنادزاده با اشاره به فعالیت بندر جبل علی اظهار داشت: این بندر یکی از مهمترین بنادر ترانزیتی جنوبی کشور امارات با ایران است که عمده تجارت با ایران از این طریق انجام می شد.

به گزارش ایرنا، وی با یادآوری اینکه در جریان جنگ، حمل و ترانزیت کالاها از این بندر متوقف شد، ادامه داد: آمارهای مختلفی از رسوب کانتینرهای ایرانی در این بندر وجود دارد زیرا تجار ایرانی در ماههای گذشته به دلیل شرایط جنگ نتوانسته اند کالاهای خود را ترخیص کنند.

معاون خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد: اکنون پس از بازگشت آرامش نسبی به منطقه، شاهد ترخیص کالاها و کانتینرها از این بندر به ایران هستیم.

وی با بیان اینکه مسیرهای تجاری با امارات شروع شده است گفت: با شیب ملایمی تجارت در حال انجام است که امیدواریم به شرایط عادی قبل از جنگ بازگردد.

تبلیغات
تبلیغات
ارسال نظرات
تبلیغات
تبلیغات
خط داغ
تبلیغات
تبلیغات